Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Eiropas čempioni spāņi uzvar un turpina

Jānis Pārums

Eiropas čempioni spāņi uzvar un turpina
Hesus Navass gūst vienīgos vārtus spēlē
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Eiropas futbola čempionāta C grupas spēlē Eiropas čempionvienība ar 1:0 pieveica Horvātiju, nodrošinot sev vietu nākamajā kārtā. Savukārt Horvātijai turnīrs noslēdzies, jo Itālija ar 2:0 pieveica pastarīti Īriju.

Pirms izšķirošās apakšgrupas spēles abām komandām bija pa četriem punktiem, kas ļāva ieņemt pirmās divas pozīcijas C grupas tabulā, tiesa, neviena no komandām nebija nodrošinājusi vietu izslēgšanas spēlēs. Pilnīgai drošībai bija nepieciešama uzvara savstarpējā mačā, bet zaudētājai atlika cerēt, ka Itālija neuzvarēs īrus.

Maču sekmīgāk iesāka nominālie favorīti spāņi, kontrolējot bumbu un uzbrūkot krietni vairāk. Laba iespēja bija Injestam, taču viņa raidīto sitienu diezgan viegli tvēra Pletikosa. Puslaika turpinājumā spāņi turpināja kontrolēt notikumus laukumā, taču bez reāli bīstamiem vārtu gūšanas momentiem. Horvāti centās atbildēt ar salīdzinoši retiem pretuzbrukumiem, kas patiesu apdraudējumu spāņu vārtiem neradīja. Pirmais puslaiks diezgan gausā abu komandu cīņā noslēdzās ar bezvārtu neizšķirtu – 0:0.

Otrā puslaika sākums apņēmīgāks izdevās horvātiem, kas centās pārņemt iniciatīvu. Teicama izdevība spēles 59.minūtē bija Rakitičam, kurš pēc Modriča piespēles bīstami sita ar galvu, taču lieliski Spānijas izlases vārtos nospēlēja Kasiljass, glābjot Eiropas čempionus no vārtu zaudējuma. Kopumā gan aktīvāk uzbruka spāņi, taču horvātu retie, bet gana bīstamie uzbrukumi neļāva Spānijai zaudēt modrību. Reāli bīstamu momentu abām komandām bija maz. Kad jau likās, ka spēle noslēgsies neizšķirti spāņi tomēr pamanījās gūt vārtus – diezgan strīdīgā situācijā (horvāti uzskatīja, ka spāņi atradās aizmugurē) precīzs bija Navass – 1:0. Atlikušajās minūtēs rezultāts vairs nemainījās.

Spānija ceturtdaļfinālā cīnīsies ar D grupas otrās vietas ieguvēju. Tās īpašniece noskaidrosies rīt, D grupas trešās kārtas spēlēs. Horvātijai savukārt Eiropas čempionāts jau noslēdzies, jo otrā C grupas spēlē Itālija ar 2:0 pieveica Īriju, tādejādi iekļūstot nākamajā kārtā.

Horvātija - Spānija 0:1 (0:0)

Vārti: Navass 88'
Brīdinājumi: Čorluka 27', Srna 41', Striničs 53', Mandžukičs 90'
Horvātija: Pletikosa, Striničs, Čorluka, Šildenfelds, Rakitičs, Modričs, Srna, Pranjičs (Perišičs 66'), Mandžukičs, Vida (Jelavičs 66'), Vukojevičs (Eduardu 81').
Spānija: Kasiljass, Pikē, Ramoss, Arbeloa, Alba, Injesta, Alonso, Silva (Fabregass 73'), Toress (Navass 61'), Ernandess (Negredo 89'), Buskets,

HorvātijaSpānija
Sitieni5(3)14 (9)
Stūra sitieni411
Aizmugures01
Pārkāpumi2116
Kontrole36%64%

C grupas tabula

VIzlaseSUNZV.A.P
1.Spānija32106:17
2.Itālija31204:25
3.Horvātija31114:34
4.Īrija30031:90

     [+] [-]

, 2012-06-18 23:52, pirms 12 gadiem
Vedijs rakstīja: Kas buutu ticis taalaak, ja šī speele beigtos 0:0?
Arī Spānija un Itālija. Ja spāņu vārti izvilktu viņiem niču, jau nākamajā čempī būtu videoatkārtojumi tiesnešu rīcībā. Bet tagad, kad principā tas neko neizšķīra, nekas nemainīsies. Pāris nedēļas pabļaustīsies, tiesnešu brigāde dabūs pa ausīm un viss noklusīs.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-18 23:52, pirms 12 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Kura valsts tiktu tālāk pie niča?
pie 0:0 itaalji, pie 1:1 horvaati (ja itaalji treshos neiesistu), pie 2:2 un uz augshu - horvaati
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-18 23:53, pirms 12 gadiem
"diezgan strīdīgā situācijā (horvāti uzskatīja, ka spāņi atradās aizmugurē) Navass guva vārtus – 1:0"

Diezgan strīdīgā situācijā? Jeb tiesneši palika akli un nepamanīja tīrāko aizmuguri?

  -3 [+] [-]

, 2012-06-18 23:53, pirms 12 gadiem
ernesto8840 rakstīja: "diezgan strīdīgā situācijā (horvāti uzskatīja, ka spāņi atradās aizmugurē) Navass guva vārtus – 1:0"

Diezgan strīdīgā situācijā? Jeb tiesneši palika akli un nepamanīja tīrāko aizmuguri?
kaut kur resna sieviete dzied!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-18 23:54, pirms 12 gadiem
Nesaprotu kapēc Llorentem netiek dota iespēja?

  +3 [+] [-]

, 2012-06-18 23:54, pirms 12 gadiem
Šajā spēlē tiesneši ar dīvaini bija, nepatika kā tiesāja

  +2 [+] [-]

, 2012-06-18 23:54, pirms 12 gadiem
bakerboyz rakstīja: Tak Navas jau pirms piespēles ir aizmugurēs tas ir acīmredzami
bija,bet tā kā piespēle sekoja Iniestam pa kreisi,tiesnesis fiksēja pasīvo aizmuguri Navasam,kas atradās pavisam otrā pusē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-18 23:55, pirms 12 gadiem
Paskataties vēl kādas 10x atkārtojumu un parādiet kur tur iniesta bija aizmugurē. tas ka J.Navas bija aizmugurē , pirms bumbu saņēma iniesta, neko nenozīmē, jo tā piespēle nebija uz J.Navas. Pilns sportacentrs ar aktieriem, pēkšni puse ir gatava iznest purnus un vel nezin ko spāņiem. Tādi vien paši čīkstuli vien esat.

     [+] [-]

, 2012-06-18 23:55, pirms 12 gadiem
ernesto8840 rakstīja: "diezgan strīdīgā situācijā (horvāti uzskatīja, ka spāņi atradās aizmugurē) Navass guva vārtus – 1:0"

Diezgan strīdīgā situācijā? Jeb tiesneši palika akli un nepamanīja tīrāko aizmuguri?
pasiivaa aizmugure nav aizmugure. kaadas priekshrociibas navass ieguva no pasiivaas aizmugures, vai vinsh patrauceeja kaadam aizsargam vai vaartsargam? nekaa. tur nebija pat tuvumaa aizmugure. tiesneshi pienjeema ideaalu leemumu.
un, ja kljuudaini nosvilptu aizmuguri, horvaatiem TAS NEKO NEMAINIIJA - TIK UN TAA VIENS BIJA JAAIEBAKSTA...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-06-18 23:56, pirms 12 gadiem
Viss pareizi,Iniesta nebija aizmugurē.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-18 23:57, pirms 12 gadiem
Pilnīgi nepelnīta SPA uzvara!!

  +8 [+] [-]

, 2012-06-18 23:57, pirms 12 gadiem
Lai kā man gribējās lai izkrīt spāņi un tālāk tiek horvāti, jāatzīst ka tur bija pasīvā aizmugure un gols bija jāskaita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-06-18 23:58, pirms 12 gadiem
Starks un viņa 5ais tiesnesis, kam sods bija jāredz, noraka spēli. Puslaikā ZDF sīki izanalizēja (piedalījās bijušais kolorītais SUI tiesnesis Urs Meiers) no visām kamerām - bija 100% sods un soda laukumā.
Bet gols beigās - lai cik sāpīgi, bet pēc noteikumiem laikam jau tomēr tā skaitīsies pasīvā aizmugure.
Žēl horvātu, spēlēja lieliski,īpaši jau aizsardzībā. Modričs arī beidzot parādīja, ko spēj (un viņa papucītim kriminālajai autoritātei un kara varonim nebija jāsarkst). Starks var aizmirst svilpt pusfinālu vai finālu.

  +4 [+] [-]

, 2012-06-18 23:58, pirms 12 gadiem
Aizmugure vai nē, bet horvātiem tikpat bija vāks - būtu ielaiduši vai nē. Nebūtu viņi vairs paši iesituši...

  -2 [+] [-]

, 2012-06-18 23:58, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: pasiivaa aizmugure nav aizmugure. kaadas priekshrociibas navass ieguva no pasiivaas aizmugures, vai vinsh patrauceeja kaadam aizsargam vai vaartsargam? nekaa. tur nebija pat tuvumaa aizmugure. tiesneshi pienjeema ideaalu leemumu.
un, ja kljuudaini nosvilptu aizmuguri, horvaatiem TAS NEKO NEMAINIIJA - TIK UN TAA VIENS BIJA JAAIEBAKSTA...
piedod,bet Navas no savas pasīvās aizmugures ieguva priekšrocības (piekrītu ka pēc grāmatas aizmugures nebija),bet Navas līdz ar to bija priekšā aizsargam un kurš parasti uzvar ja desmit metrus jāskrien ar metra handikapu laikam nav jāstāsta

  +3 [+] [-]

, 2012-06-18 23:59, pirms 12 gadiem
Vai nav noteikumu ruļļos rakstīts, ka spēlētājs, kurš ir pasīvajā aizmugurē, nedrīkst piedalīties tālakajā izspēlē? Ja būtu Injesta iesitis, tad nebūtu jautājumu.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-19 00:00, pirms 12 gadiem
4. tiesnesis vienkārši psc (Mandžukiča-Ramosa epizode)
Croatia - Spain [Sergio Ramos Hard Tackle] UEFA...

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:00, pirms 12 gadiem
katram līnijtiesnesim ir sava specifika. Cits līnijtiesnesis būtu parādijis aizmuguri par šo pussolīti, bet šis ne. Šo epizodi varēs apspriezt ļoti ilgi, lai gan man šķita ka tur bija aizmugure.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:00, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: piedod,bet Navas no savas pasīvās aizmugures ieguva priekšrocības (piekrītu ka pēc grāmatas aizmugures nebija),bet Navas līdz ar to bija priekšā aizsargam un kurš parasti uzvar ja desmit metrus jāskrien ar metra handikapu laikam nav jāstāsta
uzmaniigi paskaties uz aizsargu un vaartsarga darbiibaam. vinji navasam vispaar nekaadu uzmaniibu nepieveersa. vinsh neieguva priekshrociibas.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:01, pirms 12 gadiem
Kreipānam ir pārāk liela ietekme uz Latvijas futbola auditoriju. Nebija tur nekādas aizmugures!
Un interesanti, ar ko horvāti būtu vairāk pelnījuši būt finālā par spāņiem?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:01, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: uzmaniigi paskaties uz aizsargu un vaartsarga darbiibaam. vinji navasam vispaar nekaadu uzmaniibu nepieveersa. vinsh neieguva priekshrociibas.
sorry,tev taisnība,nepievērsu uzmanību uz kuru pusi aizsargs skrēja,kas bija blakus Navasam

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:02, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: sorry,tev taisnība,nepievērsu uzmanību uz kuru pusi aizsargs skrēja,kas bija blakus Navasam
vinsh vispaar nekur neskreeja , paceela roku piespeeles laikaa injestam un staaveeja.

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:03, pirms 12 gadiem
nepratis rakstīja: Es tiem spāņiem purnus iznestu
Un tiktu cietumā uz visu dzīvi!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:03, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Kapli, ja Tu palasītu ITA IRI rakstu, varēja saprast, ka tas būs par abām spēlēm, jo tur bija minēts 2.teik SPA HOR rezultāts

Tad dodies čučēt ar savu pasīvo
vēlreiz pierādās, ka pilnīgs auns esi un neko nevari pamatoti atbildēt, kā tikai: "Tad dodies čučēt ar savu pasīvo" ..
nekāda aizmugure tur nebija, imperiona ākst.

bet nu visā visumā žēl horvātus, bija pelnījuši tikt tālāk..

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:03, pirms 12 gadiem
555 rakstīja: vinsh vispaar nekur neskreeja , paceela roku piespeeles laikaa injestam un staaveeja.
nu veidoja mākslīgo aizmuguri,viņš trāpija,bet vidējais nē

  +4 [+] [-]

, 2012-06-19 00:03, pirms 12 gadiem
Lobite rakstīja: tiesneši nozaga horvātiem vietu ceturtdaļfinālā, nu konkrēta aizmugure, besī jau šitā favorītu vilkšana
Horvātiem pašiem bija tāpat jāiesit, lai tiktu tālāk, tā ka tiesnesis nenoraka, pašiem savus labos momentus izmantot vajadzēja.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-19 00:03, pirms 12 gadiem
Maris Vitols rakstīja: Stulbie līnijtiesneši idioti, varēja tie Horvāti uzvarēt un sasist tos memesdēliņus Spāņus, kuri jau dirsu slauka ar naudu, zb kā tiesneši viņus žēlo, viņi jau sen būtu Latvijas līmeni, ja Spāņus tā nevilktu, nespēju noticēt šo čempionātu pilnīgs shit's visliktākā tiesāšana eiropas un pasaules čempionātu vēsturē, pat amatieru līgā labākus tiesnešus redzēsi!
Nu, nu runā vairāk. Latvijas līmenī! Nu gan sasmīdināji!

  +2 [+] [-]

, 2012-06-19 00:04, pirms 12 gadiem
Uzvara pelnīta vai nepelnīta, tagad vairs nav svarīgi. Galvenais treneru korpusam izdarīt pareizos secinājumus pēc spēles ar Horvātiju. Čempionāta zarā priekšā visticamāk būs Anglija vai Francija - sagatavoties spēlēm, uzvarēt un iet pretī finālam.
Un atkal komandas uzvaras vārti tika gūti spēlējot bez nomināla uzbrucēja.

     [+] [-]

, 2012-06-19 00:06, pirms 12 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Uzvara pelnīta vai nepelnīta, tagad vairs nav svarīgi. Galvenais treneru korpusam izdarīt pareizos secinājumus pēc spēles ar Horvātiju. Čempionāta zarā priekšā visticamāk būs Anglija vai Francija - sagatavoties spēlēm, uzvarēt un iet pretī finālam.
Un atkal komandas uzvaras vārti tika gūti spēlējot bez nomināla uzbrucēja.
labākais jau bija,ka no sākuma nomaina uzbrucēju pret pussargu,bet kad iesit vārtus,tā pussarga vietā izlaiž uzbrucēju