Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2738, Did:0, useCase: 3

Velsa ar 3:0 aizsūta mājās Krieviju un uzvar B grupā

Rolands Eliņš

Velsa ar 3:0 aizsūta mājās Krieviju un uzvar B grupā
Gerets Beils spēlē pret Krieviju
Foto: AFP/Scanpix

Velsas futbola izlase ar teicamu un ātru izspēļu palīdzību pārspēja Krieviju (3:0), atstājot to pēdējā vietā grupā. Velsa tikmēr ”Euro 2016” B grupā ieņēma pirmo vietu.

Pirms spēles

Krievijas izlasei lielas rēķināšanas iespējas vairs nebija palikušas – bija nepieciešama tikai un vienīgi uzvara, lai vēl varētu cerēt uz vietu astotdaļfinālā. Salīdzinājumā ar iepriekšējo maču, sākumsastāvā bija ieviestas četras izmaiņas – pēc traumas labāko formu atkal uzņēmis Deniss Glušakovs, tāpat sākumsastāvā devās Dmitrijs Kombarovs, Romāns Širokovs un Pāvels Mamajevs.

Velsa savukārt varēja atļauties tādu greznību kā neizšķirtu, tiesa, lai garantētu otro vietu grupā un nedomātu par Anglijas-Slovākijas spēles rezultātu, tāpat bija nepieciešami trīs punkti. Rezervē tika atstāts pirmās spēles varonis Hals Robsons-Kanu, kamēr uzbrukuma priekšgalā kopā ar Madrides „Real” superzvaigzni Geretu Beilu atkal darbojās Sems Voukss.

Velsas nežēlīgi ātrie uzbrukumi iedzen krievus bezdibenī

Jau spēles pirmajās minūtēs Krievijai tika nodots brīdinājuma signāls – Beils pēc māņkustības izdarīja asu un negaidītu sitienu no soda laukuma robežas. Krievu vārtsargs Igors Akinfejevs bumbu atvairīja, taču viņa aizsargi un vidējā līnīja Velsas brīdinājumu neuzklausīja. Visu pirmo puslaiku Velsa ar Beilu un Āronu Remziju pretuzbrukumos izārdīja Krievijas aizsardzību pēc saviem ieskatiem un nokārtoja pārliecinošo vadību 2:0.

Abi vārti tika gūti izgājienos viens pret vienu. 11. minūtē Beils acīgi palaida garām Džo Alena piespēlēto bumbu, un Remzijs mierīgi pārcēla bumbu pāri Akinfejevam. Savukārt 20. minūtē Beilam tika sniegts nepiedodami liels rīcības laukums laukuma centrā, un viņš ar izcilu piespēli apmānīja visu Krievijas aizsardzību, ļaujot viens pret vienu iziet Nīlam Teiloram. Pirmais sitiens Teiloram neizdevās, taču aizsargi bija tik tālu, ka viņš paspēja pirmais pie Akinfejeva atsistās bumbas.

Krievijas labākā iespēja pirmajā puslaikā bija pēc Velsas aizsargu kļūdas, palaižot bumbu sev pāri, taču Artjoms Dzjuba nespēja sodīt pretiniekus. Krievija bumbu kontrolēja vairāk, taču Velsa varēja atļauties pacietīgi gaidīt aizsardzībā un pēc tam pie pirmās iespējas ļaut Beilam traukties bīstamā pretuzbrukumā. Velsieši pirmajā puslaikā izdarīja deviņus (!) sitienus vārtu rāmī un rezultāts mierīgi varēja būt 3:0 vai 4:0, taču Akinfejevs spēlēja sekmīgi.

Beilam trešie vārti turnīrā, Velsa triumfē spēlē un grupā

Otrajā puslaikā bija apmēram 10 minūtes, kurās Krievija izdarīja spiedienu uz pretinieku vārtiem un izrādīja atspēlēšanās pazīmes. Velsa gan joprojām ik pa brīdim atgādināja par savu ātruma pārsvaru, un Akinfejevam atkal nācās glābt pēc bīstamiem Beila sitieniem. Velsa joprojām bumbu kontrolēja mazāk, taču tajā pašā laikā varēja teikt, ka pārliecinoši kontrolēja mača gaitu, un pēdējām krievu cerībām punktu pielika Beils, pēc acīgas Remzija iespēles soda laukumā gūstot savus trešos vārtus turnīrā. Atlikušās spēles 20 minūtes pagāja jau daudz mierīgākā gaisotnē. Krievija goda un atvadu vārtus saviem līdzjutējiem sarūpēt nespēja, un Velsa mierīgi novadīja maču līdz uzvarai 3:0, beigās arī pilnībā pārņemot iniciatīvu.

Ņemot vērā Slovākijas un Anglijas bezvārtu neizšķirtu, Velsa ar šodienas uzvaru arī izcīnīja pirmo vietu grupā. Tas ļaus astotdaļfinālā tikties ar A, C vai D grupas trešās vietas ieguvēju. Pagaidām no šīm trim skaidra ir situācija tikai A grupā, kur trešo vietu ieņēma Albānija.

Krievija-Velsa 0:3 (0:2)

Vārti: Remzijs 11` Teilors 20` Beils 67`
Brīdinājumi: Mamajevs - Voukss
Krievija: Akinfejevs, Smoļņikovs, V. Berezuckis (A. Berezuckis 46`), Ignaševičs, Kombarovs, Mamajevs, Glušakovs, Smoļovs (Samedovs 70`), Širokovs (Golovins 52`), Kokorins, Dzjuba
Velsa: Henesijs, Ganters, Česters, Viljamss, Deiviss, Teilors, Alens (Edvardss 74`), Ledlijs (Kings 76`), Remzijs, Beils (Čērčs 83`), Voukss.
Galvenais tiesnesis: Jūnass Ēriksons (Zviedrija)

Statistika

KrievijaRādītājsVelsa
13Sitieni19
2Sitieni rāmī11
1Aizmugures3
9Pārkāpumi7
446Piespēles457
84%Piespēļu %86%
48%Bumbas kontrole52%

B grupa

VKomandaSUNZVAP
1.Velsa32016:36
2.Anglija31203:25
3.Slovākija31113:34
4.Krievija30122:61

Eiropas čempionāta 3. spēļu kārtas kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez.
19. jūnijs22:00Šveice – Francija0:0
19. jūnijs22:00Rumānija – Albānija0:1
20. jūnijs22:00Krievija – Velsa0:3
20. jūnijs22:00Slovākija – Anglija0:0
21. jūnijs19:00Ukraina – Polija
21. jūnijs19:00Ziemeļīrija – Vācija
21. jūnijs22:00Čehija – Turcija
21. jūnijs22:00Horvātija – Spānija
22. jūnijs19:00Islande – Austrija
22. jūnijs19:00Ungārija – Portugāle
22. jūnijs22:00Itālija – Īrija
22. jūnijs22:00Zviedrija – Beļģija

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:39, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: jā , psiholoģiskais uz šo ir iedarbojies ne jau no tās labākās puses. Pārāk daudz ir sācis izrunāties
Viņu jau arī pirms spēles aptirsa ISL treneris. Tipa viņiem var a šim nē? Kaut kādi dubultie standarti

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:40, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: jā , psiholoģiskais uz šo ir iedarbojies ne jau no tās labākās puses. Pārāk daudz ir sācis izrunāties
Nu lai taa buutu...

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:41, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es nepiekrītu!

Viņš lielajos turnīros VIENMĒR ir rādījis blāvu sniegumu neatkarīgi no tā kāda viņam ir bijusi sezona klubā!

Es saredzu to tā kā viņam nav motivācijas!
Princips arī volejā ie vienāds, tomēr sintētikā ir cita dinamika :/

  +2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:42, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es nepiekrītu!

Viņš lielajos turnīros VIENMĒR ir rādījis blāvu sniegumu neatkarīgi no tā kāda viņam ir bijusi sezona klubā!

Es saredzu to tā kā viņam nav motivācijas!
EURO 2008 vins nebija blaavs, bet kopumaa piekriitu, ka pagaidaam lielajos f-turniiros vins nav attaisnojis ceriibas.

P.S. Ja vinjam nebuutu motivacijas, tad vins traumas deelj mieriigi vareeja izlaist PK 2014, bet vins upureeja sevi komandas labaa, taa ka beidz muldeet.

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:42, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Viņu jau arī pirms spēles aptirsa ISL treneris. Tipa viņiem var a šim nē? Kaut kādi dubultie standarti
bet vai tad ISL treneris kaut ko nepareizi pateica ?? bļin, vienkārši besī šā simulēšana un roku plātīšana. Un ISL treneris ir kompetentāks futbolā , nekā mēs ar Tevi

  +2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:42, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Kur tās vietas ir,nosauc man. Tev salīdzinājumam,es dzīvoju aptuveni Latgales lieluma novadā. Te uz to novadu ir simtiem,tūkstošiem bērnu skolu,klubu.
Cik bērnu klubus vari nosaukt Latgalē ? Rokas pirkstu pietiks,vai būs par daudz ?
Cik sekcijas tu vari nosaukt Daugavpilī,Jēkabpilī,Rēzeknē utt ?
Cik bērnu futbola laukumu ir tajās pilsētās ?
Izlasi vēlreiz ko es rakstīju par infrastruktūru Latvijā! Un nākamreiz lai nav pārpratumi pārlasi vismaz 5 reizes ko es esmu rakstījis!

Tas ka ar infrastruktūru nav problēmu to es rakstīju Krievijas sakarā!

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:43, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Un? Mēs bijām Euro2004 ar visu savu infrastruktūru kas mums bija/ir nulles līmenī!

Kur bija tevis slavētā Velsa toreiz ar savu super infrastruktūru?
Uz veciem nopelniem sēdēt nepiedien. Kopš 2004.g. ir pagājuši 12 gadi, un kur esam progresējuši ar infrastruktūru/izlases futbolistu statusu?

Kā jau rakstīju
Velsai ir EPL un Madrides Real futbolisti.
Pat Islandei un Albānijai ir spēlētāji visnotaļ cienījamos klubos.
Stagnējam diemžēl, nav futbolam LV sporta karaļa statusa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:44, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Izlasi vēlreiz ko es rakstīju par infrastruktūru Latvijā! Un nākamreiz lai nav pārpratumi pārlasi vismaz 5 reizes ko es esmu rakstījis!

Tas ka ar infrastruktūru nav problēmu to es rakstīju Krievijas sakarā!
Par Krieviju nezinu,neesmu tur bijis,bet es stipri šaubos ka tur ir labāk kā LV šai ziņā.

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:44, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: EURO 2008 vins nebija blaavs, bet kopumaa piekriitu, ka pagaidaam lielajos f-turniiros vins nav attaisnojis ceriibas.

P.S. Ja vinjam nebuutu motivacijas, tad vins traumas deelj mieriigi vareeja izlaist PK 2014, bet vins upureeja sevi komandas labaa, taa ka beidz muldeet.
Viņam neviens nepiedotu nebraukšanu uz lielo turnīru un viņš to ignorēt nevar, un protams otrs ir tas ka viņš mīl savu valsti, sniegums laukumā, tā jau ir cita lieta, tas ir blāvs, tukšs un bez dzirksteles!

  -1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:44, pirms 9 gadiem
march_2k rakstīja: Uz veciem nopelniem sēdēt nepiedien. Kopš 2004.g. ir pagājuši 12 gadi, un kur esam progresējuši ar infrastruktūru/izlases futbolistu statusu?

Kā jau rakstīju
Velsai ir EPL un Madrides Real futbolisti.
Pat Islandei un Albānijai ir spēlētāji visnotaļ cienījamos klubos.
Stagnējam diemžēl, nav futbolam LV sporta karaļa statusa.
Kaa patiik Tevis "norakstiitaas" Ungarijas sniegums?

  +2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:45, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: bet vai tad ISL treneris kaut ko nepareizi pateica ?? bļin, vienkārši besī šā simulēšana un roku plātīšana. Un ISL treneris ir kompetentāks futbolā , nekā mēs ar Tevi
Taisnība jau ir. Bet vai kāds viņu prasīja troļļot viņus presē?

  +2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:45, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es nepiekrītu!

Viņš lielajos turnīros VIENMĒR ir rādījis blāvu sniegumu neatkarīgi no tā kāda viņam ir bijusi sezona klubā!

Es saredzu to tā kā viņam nav motivācijas!
Mulkjiibas, lai nu kursh, bet Ronaldu POR izlasee buutu gatavs speeleet jebkuraa nakts stundaa, un kur nu veel teikt, ka vinjam nav motivaacijas...Tomeer nevajag aizmirst, ka POR izlasee vinjam nav taadu augstas klases partneru kaa RM!

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:46, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Es nepiekrītu!

Viņš lielajos turnīros VIENMĒR ir rādījis blāvu sniegumu neatkarīgi no tā kāda viņam ir bijusi sezona klubā!

Es saredzu to tā kā viņam nav motivācijas!
Uz šo turnīru man izskatās, viņš ir vienkārši pārdedzis. Nu tik parādīs visiem, nu tik būs.
Bet tīri klišejiski, visi tagad prot spēlēt. Pat relatīvi švakām izlasēm (tb Islandei, Austrijai) ir viduvēji aizsargi, nevis pilnīgs trash. Tikt pie momentiem lielajos turnīros ir salīdzinoši grūti. Plus vēl tā pārcenšanās (šķiet neiesistā pendele tieši no tā)

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:47, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Taisnība jau ir. Bet vai kāds viņu prasīja troļļot viņus presē?
zini, kas būtu vislabākā atbilde ? iesist pāris vārtus, un iztikt bez roku plātīšanas un aizķersānās aiz gaisa.

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:48, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev salīdzinājumam,es dzīvoju aptuveni Latgales lieluma novadā. Te uz to novadu ir simtiem,tūkstošiem bērnu skolu,klubu.
Cik bērnu klubus vari nosaukt Latgalē ? Rokas pirkstu pietiks,vai būs par daudz ?
Cik sekcijas tu vari nosaukt Daugavpilī,Jēkabpilī,Rēzeknē utt ?
Cik bērnu futbola laukumu ir tajās pilsētās ?
Šis jau diemžēl daļēji ir tīri naudas jautājums. Protams ka labāk attīstītākajā NL iespēju būs vairāk.
Medaļas otra puse, protams, futbola statuss sabiedrībā, to arī neignorēju

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:49, pirms 9 gadiem
march_2k rakstīja: Uz veciem nopelniem sēdēt nepiedien. Kopš 2004.g. ir pagājuši 12 gadi, un kur esam progresējuši ar infrastruktūru/izlases futbolistu statusu?

Kā jau rakstīju
Velsai ir EPL un Madrides Real futbolisti.
Pat Islandei un Albānijai ir spēlētāji visnotaļ cienījamos klubos.
Stagnējam diemžēl, nav futbolam LV sporta karaļa statusa.
LFF ir nolaida podā bez papīra visu 2004 iegūto reputāciju
Tapēc bija jābālso paŗ pārmaiņām, kaut vai diksutablām

  +3 [+] [-]

, 2016-06-21 00:50, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: zini, kas būtu vislabākā atbilde ? iesist pāris vārtus, un iztikt bez roku plātīšanas un aizķersānās aiz gaisa.
konkrēti Tu tāpat atradīsi kur piep*isties

  +2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:50, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Viņam neviens nepiedotu nebraukšanu uz lielo turnīru un viņš to ignorēt nevar, un protams otrs ir tas ka viņš mīl savu valsti, sniegums laukumā, tā jau ir cita lieta, tas ir blāvs, tukšs un bez dzirksteles!
Blaavs, tuksh un bez dzirksteles Noteikti!

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:51, pirms 9 gadiem
rozens rakstīja: ko tie krievi tur vēl vispār sadomājās pirms čemja? Viennozīmī 100% vājākā izlase šajā čempionātā/ Velsa malači , izjāja tos sūda vateskolorādus kā mazos.
RUm pret ALB nebija labāki
lai gan pret FRA izskatījas teju HOR potenciāls

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:51, pirms 9 gadiem
djimanti rakstīja: Mulkjiibas, lai nu kursh, bet Ronaldu POR izlasee buutu gatavs speeleet jebkuraa nakts stundaa, un kur nu veel teikt, ka vinjam nav motivaacijas...Tomeer nevajag aizmirst, ka POR izlasee vinjam nav taadu augstas klases partneru kaa RM!
Nu tad izskaidro kāpēc viņš lielajos turnīros ir tik nevarīgs??

Viņam izlasē nav augstas klases palīgi? Beilaam arī ir tikai Remzijs bet Velsa spēlē ļoti labi!

Kāpēc Messi pēc spidošām sezonām Barcelona sastāvā var aizvest Argentīnu līdz PK finālam un laukumā radīt lielisku sniegumu pat tad kad neiet arī viņa zvaigžņotajiem komandas biedriem??

  +2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:51, pirms 9 gadiem
Speciali neskatijos rezultatu netā,a LTV7 parāda TABULU,vienkarši PSC............

  +2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:51, pirms 9 gadiem
RUS futbolisti pirms turniira pilnaa nopietniibaa domaaja par pusfinaalu Peec PSRS sabrukuma RUS tikai 1 no 8 lielajiem f-turniiriem ir izkluvusi no grupas. Shii statistika ir dailjruniiga...

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:51, pirms 9 gadiem
djimanti rakstīja: Blaavs, tuksh un bez dzirksteles Noteikti!
Noraksturo kāds viņš ir Euro2016?

  -1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:51, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: konkrēti Tu tāpat atradīsi kur piep*isties
šis ir pretarguments ?
Tu mani zini, varu Tev nolikt tādus desmit pretī, bet vai to vajag ?

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:52, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu tad izskaidro kāpēc viņš lielajos turnīros ir tik nevarīgs??

Viņam izlasē nav augstas klases palīgi? Beilaam arī ir tikai Remzijs bet Velsa spēlē ļoti labi!

Kāpēc Messi pēc spidošām sezonām Barcelona sastāvā var aizvest Argentīnu līdz PK finālam un laukumā radīt lielisku sniegumu pat tad kad neiet arī viņa zvaigžņotajiem komandas biedriem??
Messi aizveda līdz PK finālam? Tālāk var nelasīt

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:53, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu tad izskaidro kāpēc viņš lielajos turnīros ir tik nevarīgs??

Viņam izlasē nav augstas klases palīgi? Beilaam arī ir tikai Remzijs bet Velsa spēlē ļoti labi!

Kāpēc Messi pēc spidošām sezonām Barcelona sastāvā var aizvest Argentīnu līdz PK finālam un laukumā radīt lielisku sniegumu pat tad kad neiet arī viņa zvaigžņotajiem komandas biedriem??
Sheit var spilgti redzeet iemeslu, kaapeec heito CR

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:53, pirms 9 gadiem
svomalraH rakstīja: Ja jau trofejas gribi skaitīt,tad krieviem ir viens EČ kauss.
Tava Indiešu un Ķīniešu notiršana vispār iespārda.
kāda vēl notiršana?? Pateicu, ka maza auguma, nav taisnība?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:54, pirms 9 gadiem
march_2k rakstīja: Šis jau diemžēl daļēji ir tīri naudas jautājums. Protams ka labāk attīstītākajā NL iespēju būs vairāk.
Medaļas otra puse, protams, futbola statuss sabiedrībā, to arī neignorēju
Cik esmu nopratis,tad tiem kas atver teiksim treniņus bērniem ,valsts,pašvaldības vai vēl sazin kas maksā piķi.
Un jo vairāk bērnu grupu ir tavā skolā,jo maksā vairāk.
Tāpēc to laukumu te ka mudž. Un no tā arī viss sākas.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:54, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu tad izskaidro kāpēc viņš lielajos turnīros ir tik nevarīgs??
Euro 2012 kas ieveda Portugāli 1/2? Gan jau ka Messi ))

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:54, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaa patiik Tevis "norakstiitaas" Ungarijas sniegums?
Patīkams pārsteigums
No viņiem tiešām gaidīju maz. Pret Austriju neredzēju. Lielā cerība Alaba radīja vilšanos pret Portugāli. Ja tāpat bija pret Austriju, tad nebrīnos. Bet pret Islandi maģāri labi spēlēja, then again, tā bija "tikai" Islande, kas uz beigām piespiedās pie saviem vārtiem.
Bet līdz šim 24 komandu turnīrs sevi attaisno. Viena otra lielā izlase biku klibo, un ja godīgi, viņu feisus dažādos turnīros esam jau atēdušies. Tāda Albānija/Islande/Velsa, jā un arī Ungārija kā svaiga gaisa dvesma uz visa fona.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:55, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Messi aizveda līdz PK finālam? Tālāk var nelasīt
a kurš tad ? Varbūt Aguero, vai Iguains ??

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:55, pirms 9 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nu tad izskaidro kāpēc viņš lielajos turnīros ir tik nevarīgs??

Viņam izlasē nav augstas klases palīgi? Beilaam arī ir tikai Remzijs bet Velsa spēlē ļoti labi!

Kāpēc Messi pēc spidošām sezonām Barcelona sastāvā var aizvest Argentīnu līdz PK finālam un laukumā radīt lielisku sniegumu pat tad kad neiet arī viņa zvaigžņotajiem komandas biedriem??
Ai nu beidz, nekas te nav jaaskaidro, pirmkaart cik Beilam ir gadi un cik Ronaldu?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:55, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Messi aizveda līdz PK finālam? Tālāk var nelasīt
Cik vaartus Messi iesita 4 izslegsanas speelees PK 2014? Apalju nulli Tur ne mazaaks nopelns, ka tikai liidz finaala, ir tam pasham Masherano.

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:55, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: kāda vēl notiršana?? Pateicu, ka maza auguma, nav taisnība?
Nu futbolu jau arī nespēlē milži.Vidējais augums iespējams ir mazāks kā ES.