Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2738, Did:0, useCase: 3

Velsa ar 3:0 aizsūta mājās Krieviju un uzvar B grupā

Rolands Eliņš

Velsa ar 3:0 aizsūta mājās Krieviju un uzvar B grupā
Gerets Beils spēlē pret Krieviju
Foto: AFP/Scanpix

Velsas futbola izlase ar teicamu un ātru izspēļu palīdzību pārspēja Krieviju (3:0), atstājot to pēdējā vietā grupā. Velsa tikmēr ”Euro 2016” B grupā ieņēma pirmo vietu.

Pirms spēles

Krievijas izlasei lielas rēķināšanas iespējas vairs nebija palikušas – bija nepieciešama tikai un vienīgi uzvara, lai vēl varētu cerēt uz vietu astotdaļfinālā. Salīdzinājumā ar iepriekšējo maču, sākumsastāvā bija ieviestas četras izmaiņas – pēc traumas labāko formu atkal uzņēmis Deniss Glušakovs, tāpat sākumsastāvā devās Dmitrijs Kombarovs, Romāns Širokovs un Pāvels Mamajevs.

Velsa savukārt varēja atļauties tādu greznību kā neizšķirtu, tiesa, lai garantētu otro vietu grupā un nedomātu par Anglijas-Slovākijas spēles rezultātu, tāpat bija nepieciešami trīs punkti. Rezervē tika atstāts pirmās spēles varonis Hals Robsons-Kanu, kamēr uzbrukuma priekšgalā kopā ar Madrides „Real” superzvaigzni Geretu Beilu atkal darbojās Sems Voukss.

Velsas nežēlīgi ātrie uzbrukumi iedzen krievus bezdibenī

Jau spēles pirmajās minūtēs Krievijai tika nodots brīdinājuma signāls – Beils pēc māņkustības izdarīja asu un negaidītu sitienu no soda laukuma robežas. Krievu vārtsargs Igors Akinfejevs bumbu atvairīja, taču viņa aizsargi un vidējā līnīja Velsas brīdinājumu neuzklausīja. Visu pirmo puslaiku Velsa ar Beilu un Āronu Remziju pretuzbrukumos izārdīja Krievijas aizsardzību pēc saviem ieskatiem un nokārtoja pārliecinošo vadību 2:0.

Abi vārti tika gūti izgājienos viens pret vienu. 11. minūtē Beils acīgi palaida garām Džo Alena piespēlēto bumbu, un Remzijs mierīgi pārcēla bumbu pāri Akinfejevam. Savukārt 20. minūtē Beilam tika sniegts nepiedodami liels rīcības laukums laukuma centrā, un viņš ar izcilu piespēli apmānīja visu Krievijas aizsardzību, ļaujot viens pret vienu iziet Nīlam Teiloram. Pirmais sitiens Teiloram neizdevās, taču aizsargi bija tik tālu, ka viņš paspēja pirmais pie Akinfejeva atsistās bumbas.

Krievijas labākā iespēja pirmajā puslaikā bija pēc Velsas aizsargu kļūdas, palaižot bumbu sev pāri, taču Artjoms Dzjuba nespēja sodīt pretiniekus. Krievija bumbu kontrolēja vairāk, taču Velsa varēja atļauties pacietīgi gaidīt aizsardzībā un pēc tam pie pirmās iespējas ļaut Beilam traukties bīstamā pretuzbrukumā. Velsieši pirmajā puslaikā izdarīja deviņus (!) sitienus vārtu rāmī un rezultāts mierīgi varēja būt 3:0 vai 4:0, taču Akinfejevs spēlēja sekmīgi.

Beilam trešie vārti turnīrā, Velsa triumfē spēlē un grupā

Otrajā puslaikā bija apmēram 10 minūtes, kurās Krievija izdarīja spiedienu uz pretinieku vārtiem un izrādīja atspēlēšanās pazīmes. Velsa gan joprojām ik pa brīdim atgādināja par savu ātruma pārsvaru, un Akinfejevam atkal nācās glābt pēc bīstamiem Beila sitieniem. Velsa joprojām bumbu kontrolēja mazāk, taču tajā pašā laikā varēja teikt, ka pārliecinoši kontrolēja mača gaitu, un pēdējām krievu cerībām punktu pielika Beils, pēc acīgas Remzija iespēles soda laukumā gūstot savus trešos vārtus turnīrā. Atlikušās spēles 20 minūtes pagāja jau daudz mierīgākā gaisotnē. Krievija goda un atvadu vārtus saviem līdzjutējiem sarūpēt nespēja, un Velsa mierīgi novadīja maču līdz uzvarai 3:0, beigās arī pilnībā pārņemot iniciatīvu.

Ņemot vērā Slovākijas un Anglijas bezvārtu neizšķirtu, Velsa ar šodienas uzvaru arī izcīnīja pirmo vietu grupā. Tas ļaus astotdaļfinālā tikties ar A, C vai D grupas trešās vietas ieguvēju. Pagaidām no šīm trim skaidra ir situācija tikai A grupā, kur trešo vietu ieņēma Albānija.

Krievija-Velsa 0:3 (0:2)

Vārti: Remzijs 11` Teilors 20` Beils 67`
Brīdinājumi: Mamajevs - Voukss
Krievija: Akinfejevs, Smoļņikovs, V. Berezuckis (A. Berezuckis 46`), Ignaševičs, Kombarovs, Mamajevs, Glušakovs, Smoļovs (Samedovs 70`), Širokovs (Golovins 52`), Kokorins, Dzjuba
Velsa: Henesijs, Ganters, Česters, Viljamss, Deiviss, Teilors, Alens (Edvardss 74`), Ledlijs (Kings 76`), Remzijs, Beils (Čērčs 83`), Voukss.
Galvenais tiesnesis: Jūnass Ēriksons (Zviedrija)

Statistika

KrievijaRādītājsVelsa
13Sitieni19
2Sitieni rāmī11
1Aizmugures3
9Pārkāpumi7
446Piespēles457
84%Piespēļu %86%
48%Bumbas kontrole52%

B grupa

VKomandaSUNZVAP
1.Velsa32016:36
2.Anglija31203:25
3.Slovākija31113:34
4.Krievija30122:61

Eiropas čempionāta 3. spēļu kārtas kalendārs

DatumsLaiksSpēleRez.
19. jūnijs22:00Šveice – Francija0:0
19. jūnijs22:00Rumānija – Albānija0:1
20. jūnijs22:00Krievija – Velsa0:3
20. jūnijs22:00Slovākija – Anglija0:0
21. jūnijs19:00Ukraina – Polija
21. jūnijs19:00Ziemeļīrija – Vācija
21. jūnijs22:00Čehija – Turcija
21. jūnijs22:00Horvātija – Spānija
22. jūnijs19:00Islande – Austrija
22. jūnijs19:00Ungārija – Portugāle
22. jūnijs22:00Itālija – Īrija
22. jūnijs22:00Zviedrija – Beļģija

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:23, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Beidz beidz, ar futbola infrastruktūru tur ir ok, problēma ir tā ka bezjēdzigi tiek grūsta nauda caurās zeķēs (Spartka, Zenit, Dynamo, CSKA u.t.t. un atdeves nekādas no tā nav).. aizsardzibas centrā spēlē vīri kam bija jāsēž mājās dīvānā) pareizi jau tu sāki runāt, viņiem ir 150 milj cilvēku resurss, nauda jāiegulda jaunatnē, jāmeklē jauni talanti, nu kā valsts ar tādu resursu nevar atrast un izaudzināt vismaz pāris augstākās klases futbolistus??
Es pats savulaik nospēlēju futi 12 gadus.
Un lieliski zinu atšķirību. Man tagad dēls trenējas NL.
Tu pat iedomāties nevari cik cilvēku te spēlē futbolu.
Es teiktu visas valsts bērni ar retiem izņēmumiem.
Treniņi maksā 100 eiro gadā. Katrā pagalmā ir sintētiskais laukums + zalājs. Uz kura var kapāt cauru gadu.
Ne LV,ne Rašā pat tuvu nav tādas kārtības.Tā kā sapņot par futbolu ir utopiski.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:23, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Nu es saku - šogad nesanāk. Lai gan šanses vēl ir ļoti labas. Varbūt beidzot kaut kas sanāks pret Ungāriem
runa nav par to ,sanāk vai nesanāk , bet par to - grib vai negrib

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:23, pirms 8 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Laimdota Straujuma ‏@Straujuma
Reti skatos futbolu, bet Krievija- Velsa 0:3 !!! Cieņu Velsai! Cerēsim, ka Krievijas fani nesarīkos kautiņus.

Labs

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:24, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: runa nav par to ,sanāk vai nesanāk , bet par to - grib vai negrib
kā to saprast - grib vai negrib?

  -2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:24, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tad jau Ķīnai un Indijai visos sporta veidos jābūt čempioniem.
Viņiem futbols ir tik pat sakārtots kā LV.
Tas ka viniem čempī nēģeri skraida nekādā ziņā nevairo Rus spēlētāju skaitu. Viss sākas no bērnu futbola un infrastruktūras.
Kaut vai ņemot NL par piemēru. Katrā pagalmā ir sintētiskais laukums,kurš pieejams 24 stundas diennaktī par brīvu.
Parādi kur tas ir LV,vai Rašā ?
Ķīnā un Indijā ne futbols tik populārs, ne vidējais cilvēks tik atlētisks. Indijā vispār - cilvēciņi mazi un futbols galīgi pofig.

Krievijai nav līdzīgu. visiem, kas kaut minimāli pietuvojas Krievijai cilvēku skaita/futbola popularitātes ziņā, jau vismaz pa vienam pk titulam kabatā. vēl ir dafiga valstu, kurai tikai iedotu kaut pusi ru populācijas, regulāra favorītu loma katrā čempī būtu nodrošināta.

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:26, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Es pats savulaik nospēlēju futi 12 gadus.
Un lieliski zinu atšķirību. Man tagad dēls trenējas NL.
Tu pat iedomāties nevari cik cilvēku te spēlē futbolu.
Es teiktu visas valsts bērni ar retiem izņēmumiem.
Treniņi maksā 100 eiro gadā. Katrā pagalmā ir sintētiskais laukums + zalājs. Uz kura var kapāt cauru gadu.
Ne LV,ne Rašā pat tuvu nav tādas kārtības.Tā kā sapņot par futbolu ir utopiski.
Diemžēl atliek, t.sk. man, spēlēt volejbolu, jo tas ir demokrātisks un vissezonas.
Piekrītu,ka futens uz zāles un sintētikas ir tas pats, kas indoor un bīča volejs.
Savus bučus pirms nedēļas uzdāvināju brālim, jo Liepāja ir labi amatierklubiņi ; )

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:26, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: runa nav par to ,sanāk vai nesanāk , bet par to - grib vai negrib
Tu tieshaam domaa, ka Ronaldu speeleejot POR izlasee kko negrib? Cik gadus CR jau velk POR izlasi?

  -2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:27, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: kā to saprast - grib vai negrib?
Beils grib, to var redzēt .. tavējais ne īsti. Protams grib iesist vārtus, bet tikai ar maksimāli mazu piepūli. Ja nenoliek tev pa sitienam bumbu, nu tad pakustini savu dārgo pakaļu un izdari kaut ko arī pats, lai radītu momentus. sorī, bet neko tādu neredzu šamējā spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:28, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Es pats savulaik nospēlēju futi 12 gadus.
Un lieliski zinu atšķirību. Man tagad dēls trenējas NL.
Tu pat iedomāties nevari cik cilvēku te spēlē futbolu.
Es teiktu visas valsts bērni ar retiem izņēmumiem.
Treniņi maksā 100 eiro gadā. Katrā pagalmā ir sintētiskais laukums + zalājs. Uz kura var kapāt cauru gadu.
Ne LV,ne Rašā pat tuvu nav tādas kārtības.Tā kā sapņot par futbolu ir utopiski.
pēc cilvēkresursa un tradīcijām skatoties, Krievi varētu mierīgi pavilkt i futbolu, i hokeju i basketbolu, bet, bardaks arī āfrikā bardaks. vieglāk palaist pašplūsmā un kādu laiku var likties, ka viss ir kārtībā.

  -2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:28, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Tu tieshaam domaa, ka Ronaldu speeleejot POR izlasee kko negrib? Cik gadus CR jau velk POR izlasi?
runa ir par šo čempi !!! ne par iepriekšējiem !

  -1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:28, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Ķīnā un Indijā ne futbols tik populārs, ne vidējais cilvēks tik atlētisks. Indijā vispār - cilvēciņi mazi un futbols galīgi pofig.

Krievijai nav līdzīgu. visiem, kas kaut minimāli pietuvojas Krievijai cilvēku skaita/futbola popularitātes ziņā, jau vismaz pa vienam pk titulam kabatā. vēl ir dafiga valstu, kurai tikai iedotu kaut pusi ru populācijas, regulāra favorītu loma katrā čempī būtu nodrošināta.
Ja jau trofejas gribi skaitīt,tad krieviem ir viens EČ kauss.
Tava Indiešu un Ķīniešu notiršana vispār iespārda.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:28, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Es pats savulaik nospēlēju futi 12 gadus.
Un lieliski zinu atšķirību. Man tagad dēls trenējas NL.
Tu pat iedomāties nevari cik cilvēku te spēlē futbolu.
Es teiktu visas valsts bērni ar retiem izņēmumiem.
Treniņi maksā 100 eiro gadā. Katrā pagalmā ir sintētiskais laukums + zalājs. Uz kura var kapāt cauru gadu.
Ne LV,ne Rašā pat tuvu nav tādas kārtības.Tā kā sapņot par futbolu ir utopiski.
Nu nepasniedz jau to tā, ka Krievijā futbols ir tikpat ''attīstīts'' kā Francijā bļitkošana. Kādreiz tak stabili gāja playoffos tā ka tradīcijas ir pietiekamas. Arī ārvalstu spēlētāji uz vietējo čempi tiek piesaistīti pietiekami, lai veicinātu arī vietējo kadru izaugsmi. Kā te var vispār izdarīt salīdzinājumus ar Indiju vai Ķīnu?

  +3 [+] [-]

, 2016-06-21 00:29, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: Beils grib, to var redzēt .. tavējais ne īsti. Protams grib iesist vārtus, bet tikai ar maksimāli mazu piepūli. Ja nenoliek tev pa sitienam bumbu, nu tad pakustini savu dārgo pakaļu un izdari kaut ko arī pats, lai radītu momentus. sorī, bet neko tādu neredzu šamējā spēlē
Tak viņam pozīcijā CF. Viņš vienkārši skraidot jau ap sevi vāc 2-3 spēlētājus atbrīvojot vietu pārējiem. To neredz tikai kepkas

  -2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:29, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tapēc jau ir jādzīvo te, jāveido futbola doma un filozofija, nevis jāsludina sporta veidi, kur varam būt pirmie ciemā
tu beidz te uzspiest visai LV, ka jānodarbojas tikai ar bumbas spārdīšanām
kādi esam,tādi esam..un tādi arī paliksim

  +3 [+] [-]

, 2016-06-21 00:29, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Es pats savulaik nospēlēju futi 12 gadus.
Un lieliski zinu atšķirību. Man tagad dēls trenējas NL.
Tu pat iedomāties nevari cik cilvēku te spēlē futbolu.
Es teiktu visas valsts bērni ar retiem izņēmumiem.
Treniņi maksā 100 eiro gadā. Katrā pagalmā ir sintētiskais laukums + zalājs. Uz kura var kapāt cauru gadu.
Ne LV,ne Rašā pat tuvu nav tādas kārtības.Tā kā sapņot par futbolu ir utopiski.
Un? Mēs bijām Euro2004 ar visu savu infrastruktūru kas mums bija/ir nulles līmenī!

Kur bija tevis slavētā Velsa toreiz ar savu super infrastruktūru?

nevajag pārspīlēt, Krievijā ar infrastruktūru nav problēmu, ir kur jaunatnei trenēties, tikai nevienam tas nav vajadzīgs, tā ir lielākā problēma, jo ar jaunatni neviens negrib ņemties, tāpēc jau ir vieglāk naturalizēt kādu brazīli vai kādu citu cittautieti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:30, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: runa nav par to ,sanāk vai nesanāk , bet par to - grib vai negrib
Cita lieta, ka rezultaats nav taads, kaadu veeleetos, bet nejau CR vieniigais speelee POR izlasee. POR ljoti labi speeleeja shajaas divaas speelees, cik daudz neizmantotu momentu, bet realizaacija pievilj...Pret UNG esmu paarliecinaats, ka buus uzvara!

  -2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:30, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Tak viņam pozīcijā CF. Viņš vienkārši skraidot jau ap sevi vāc 2-3 spēlētājus atbrīvojot vietu pārējiem. To neredz tikai kepkas
acīmredzot ar to ir par maz - tikai skraidīt.

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:31, pirms 8 gadiem
yuka rakstīja: Nu nepasniedz jau to tā, ka Krievijā futbols ir tikpat ''attīstīts'' kā Francijā bļitkošana. Kādreiz tak stabili gāja playoffos tā ka tradīcijas ir pietiekamas. Arī ārvalstu spēlētāji uz vietējo čempi tiek piesaistīti pietiekami, lai veicinātu arī vietējo kadru izaugsmi. Kā te var vispār izdarīt salīdzinājumus ar Indiju vai Ķīnu?
Kad kādreiz ? Kad Ukraiņi spēlēja krievu vietā ?
Viss turējās uz vecā labā Kijevas Dinamo pleciem un vēl dažiem.
Dbilisi utt. Viņu futbola tradīcijas arī palika 1980 gadā.
Tikai tagad aiz loga jau ir 2016 gads.

  +4 [+] [-]

, 2016-06-21 00:32, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: acīmredzot ar to ir par maz - tikai skraidīt.
Nu ar tevi ir bezjēdzīgi runāt. Ronaldu var iesist 5-6 Ungārijai,bet Tu tāpat teiksi,ka viņam paveicās un visi spēlē uz viņa statistiku ))

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:32, pirms 8 gadiem
Krievu eksperti studijā saka ka vajag treneri izlasei kas nāks un veidos savu spēli.. ap ko veidos? Nav tak cilvēki (līderi) ap ko veidot spēli!!

  -1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:32, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Cita lieta, ka rezultaats nav taads, kaadu veeleetos, bet nejau CR vieniigais speelee POR izlasee. POR ljoti labi speeleeja shajaas divaas speelees, cik daudz neizmantotu momentu, bet realizaacija pievilj...Pret UNG esmu paarliecinaats, ka buus uzvara!
ok, es Tev pilnībā piekrītu - arī man patika Portugāles spēle, bet runa ir par to, vai šis velk aiz sevi komandu , vai nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:34, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Nu ar tevi ir bezjēdzīgi runāt. Ronaldu var iesist 5-6 Ungārijai,bet Tu tāpat teiksi,ka viņam paveicās un visi spēlē uz viņa statistiku ))
pagaidām Tavi argumenti nav pārliecinoši mēs runājam par spēlēm , kas ir notikušas, nevis kuras vēl tikai būs
p.s ar tevi ir bezjēdzīgi runāt - arguments , ko lieto , ja nav ko likt pretī vai ne tā ?

  +2 [+] [-]

, 2016-06-21 00:34, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Krievu eksperti studijā saka ka vajag treneri izlasei kas nāks un veidos savu spēli.. ap ko veidos? Nav tak cilvēki (līderi) ap ko veidot spēli!!
Viņiem ir bailes sev atzīt,ka Krievijā nav futbola un nekad nebūs. Arī PSRS laikā viņus vilka gruzīni,armēņi un ukraiņi

  +3 [+] [-]

, 2016-06-21 00:34, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: runa ir par šo čempi !!! ne par iepriekšējiem !
Ronaldu, diemzheel, jaunaaks nepaliek un njemot veeraa, cik smaga sezona vinjam bijusi RM un cik liela loma vinjam ir POR izlasee- ljoti liels psihologjiskais, kaa arii fiziskais spiediens, piekritiisi?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:35, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: pagaidām Tavi argumenti nav pārliecinoši mēs runājam par spēlēm , kas ir notikušas, nevis kuras vēl tikai būs
tas bija kā piemērs. Maniem argumentiem vispār nav vērtības.Visu parādīs pēdējā spēle

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:37, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Viņiem ir bailes sev atzīt,ka Krievijā nav futbola un nekad nebūs. Arī PSRS laikā viņus vilka gruzīni,armēņi un ukraiņi
Būt jau būtu, ja sakārtotu savu futbola sistēmu, jo cilvēku resurss viņiem ir iespaidīgs un tur sijājot vienu pēc otra var atrast puikas kas ja ar viņiem kāds pareizi strādās tad pēc gadiem viņi būs augstākās klases futbolisti!

Bet mēs redzam ko viņi dara, gandrīz katrā sporta veidā viņi naturalizē kādu sportistu, tā jau viņiem ir norma!

  -1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:38, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Ronaldu, diemzheel, jaunaaks nepaliek un njemot veeraa, cik smaga sezona vinjam bijusi RM un cik liela loma vinjam ir POR izlasee- ljoti liels psihologjiskais, kaa arii fiziskais spiediens, piekritiisi?
jā , psiholoģiskais uz šo ir iedarbojies ne jau no tās labākās puses. Pārāk daudz ir sācis izrunāties

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:38, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Un? Mēs bijām Euro2004 ar visu savu infrastruktūru kas mums bija/ir nulles līmenī!

Kur bija tevis slavētā Velsa toreiz ar savu super infrastruktūru?

nevajag pārspīlēt, Krievijā ar infrastruktūru nav problēmu, ir kur jaunatnei trenēties, tikai nevienam tas nav vajadzīgs, tā ir lielākā problēma, jo ar jaunatni neviens negrib ņemties, tāpēc jau ir vieglāk naturalizēt kādu brazīli vai kādu citu cittautieti!
Kur tās vietas ir,nosauc man. Tev salīdzinājumam,es dzīvoju aptuveni Latgales lieluma novadā. Te uz to novadu ir simtiem,tūkstošiem bērnu skolu,klubu.
Cik bērnu klubus vari nosaukt Latgalē ? Rokas pirkstu pietiks,vai būs par daudz ?
Cik sekcijas tu vari nosaukt Daugavpilī,Jēkabpilī,Rēzeknē utt ?
Cik bērnu futbola laukumu ir tajās pilsētās ?

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:39, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Piekrītu,ka futens uz zāles un sintētikas ir tas pats, kas indoor un bīča volejs.
Sintētika, uzskatu, taktikas principu un tehnikas apgūšanai netraucē

     [+] [-]

, 2016-06-21 00:39, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Ronaldu, diemzheel, jaunaaks nepaliek un njemot veeraa, cik smaga sezona vinjam bijusi RM un cik liela loma vinjam ir POR izlasee- ljoti liels psihologjiskais, kaa arii fiziskais spiediens, piekritiisi?
Es nepiekrītu!

Viņš lielajos turnīros VIENMĒR ir rādījis blāvu sniegumu neatkarīgi no tā kāda viņam ir bijusi sezona klubā!

Es saredzu to tā kā viņam nav motivācijas!

  +1 [+] [-]

, 2016-06-21 00:39, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Būt jau būtu, ja sakārtotu savu futbola sistēmu, jo cilvēku resurss viņiem ir iespaidīgs un tur sijājot vienu pēc otra var atrast puikas kas ja ar viņiem kāds pareizi strādās tad pēc gadiem viņi būs augstākās klases futbolisti!

Bet mēs redzam ko viņi dara, gandrīz katrā sporta veidā viņi naturalizē kādu sportistu, tā jau viņiem ir norma!
Naturalizeet 31 gadiigu 3. vaartsargu bija ljoti "gudra" ideja