Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Barcelona" pelnīti triumfē Čempionu līgā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Barcelona" pelnīti triumfē Čempionu līgā
"Barcelona" futbolisti laimīgi
Foto: AP/Scanpix

Šodien Lielbritānijas galvaspilsētā Londonā leģendārajā Vemblija stadionā tika aizvadīts UEFA Čempionu līgas 2010./11. gada sezonas finālmačs. Tajā Spānijas čempione "Barcelona" ar 3:1 pārspēja Anglijas spēcīgāko klubu "Manchester United". Uzvaras vārti Lionela Mesi kontā.

Daudziem šis fināls bija kā sapnis - tikās grandi "Barcelona" un "Manchester United", kas pārliecinoši triumfēja spēcīgajos Spānijas un Anglijas čempionātos. Atlika noskaidrot - kurš ir stiprāks Eiropā. Sākumsastāvu izvēle praktiski nepārsteidza, atskaitot Karlesa Pujola atstāšanu rezervē un Erika Abidala iekļaušanu vienpadsmitniekā. Tāpat vērts pieminēt, ka Premjerlīgas rezultatīvākais spēlētājs Dimitars Berbatovs "United" rindās netika pat starp rezervistiem.

Atšķirībā no citiem "Barcelona" pretiniekiem, "United" pirmajās minūtēs neatkāpās un nespēlēja izteiktu otrā numura lomu. Uzbrukumā mazliet nevilka Čičarito, toties Veins Rūnijs 8. minūtē lika Viktoram Valdesam pamest vārtus un ne bez pūlēm neitralizēt situāciju. Tikai 11. minūtē spāņu klubs pamazām sāka apsēst "United" vārtus. Un 16. minūtē barseloniešiem bija lielisks moments - Pedro Rodrigess no vārtu priekšas sita garām. Vēl pēc neliela laiciņa arīdzan bīstami un nedaudz garām sita arī Davids Vilja - "Barcelona" vilciens sāka uzņemt ātrumu... Uz brīdi iestājās tāda kā pauze, taču 27. minūtē Pepes Gvaradiolas komanda tika priekšā. Ātrajā uzbrukumā Čavi Ernandess iespēlēja Pedro, kurš precīzi sita tuvējā apakšējā stūrī - 1:0 "Barcelona" labā!

"United" pēc uzplaiksnījuma pirmajās minūtēs šajā spēlē neko nerādīja, ielaida vārtus un izskatījās panīkusi. Taču 34. minūtē rezultāts pēkšņi kļuva neizšķirts! Skaistā kombinācijā Rūnijs izspēlēja sieniņu ar Raienu Gigsu un meistarīgi noslēdza uzbrukumu - 1:1! "Barcelona" atsāka spiedienu un vistuvāk panākumam bija 43. minūtē, kad Mesi no vārtu priekšas netrāpīja pa bumbu. Pēc 1. puslaika sitieni 8:2, bumbas kontrole 66%/34% "Barcelona" labā, bet rezultāts - 1:1!

Pēc pārtraukuma nekas nemainījās, spāņu vienība spieda un vienā no epizodēm pēc Dani Alveša raidījuma glāba Edvīns van der Sārs. Taču 54. minūtē "Barcelona" tomēr atguva vadību! Mesi kārtējo reizi pierādīja savu izcilību, pats izkārtojot sitienu un pārsteidzot mančestriešu un vārtsargu - 2:1! 63. minūtē Mesi mēģināja vēlreiz, šoreiz karjeru beidzošais Edvīns van der Sārs nospēlēja labāk, sitienu atvairot. Barselonieši turpināja iespaidīgu ofensīvu - glāba gan aizsargi, gan holandiešu vārtsargs (pēc Čavi un Injestas sitieniem). Tas viss nonāca līdz loģiskam iznākumam - krita arī trešie vārti! 69. minūtē Vilja no 18 metriem ar perfektu sitienu trāpīja devītniekā - 3:1! Rūnijs burtiski vienatnē mēģināja vēl kaut ko glābt, taču atspēlēt divu vārtu deficītu pret "Barcelona" nebija reāli. Spēle noslēdzās ar 3:1.

"Barcelona" otro reizi pēdējo trīs gadu laikā triumfējusi Čempionu līgā, abos gadījumos finālā pieveicot "Manchester United". Mesi uzstādīja turnīra rekordu, gūstot 12 vārtus, tai skaitā viņa kontā uzvaras vārti finālā. Nav šaubu - "Barcelona" ir spēcīgākā Eiropas un arī pasaules komanda!

UEFA Čempionu līgas fināls

"Barcelona" - "Manchester United" 3:1 (1:1)

Vārti: Pedro 27'; Mesi 54'; Vilja 69' - Rūnijs 34'
Brīdinājumi: Alvešs, Valdess - Keriks, Valensija
„Barcelona” (4-3-3): Valdess - Alvešs (Pujols 88'), Maskerano, Pikē, Abidāls – Čavi, Buskets, Injesta – Pedro (Afelajs 90'), Mesi, Vilja (Keita 86')
”Manchester United” (4-4-1-1): Van der Sārs – Fabiu (Nani 69'), Vidičs, Ferdinands, Evrā – Valensija, Gigss, Keriks (Skoulzs 77'), Parks – Rūnijs - Čičarito
Tiesnesis: Viktors Kasai

Pēdējo 10 gadu Čempionu līgas uzvarētāji

Gads Uzvarētājs
2002.Real (Spānija)
2003.Milan (Itālija)
2004.Porto (Portugāle)
2005.Liverpool (Anglija)
2006.Barcelona (Spānija)
2007.Milan (Itālija)
2008.Manchester United (Anglija)
2009.Barcelona (Spānija)
2010.Inter (Itālija)
2011.Barcelona (Spānija)

Vismaz trīskārtējās Čempionu līgas (un Čempionu kausa) uzvarētājas

V Klubs Skaits
1.Real (Spānija)9
2.Milan (Itālija)7
3.Liverpool (Anglija)5
4.-6.Bayern (Vācija)4
4.-6.Ajax (Nīderlande)4
4.-6.Barcelona (Spānija)4
7.-8.Manchester United (Anglija)3
7.-8.Inter (Itālija)3

 +10 [+] [-]

, 2011-05-28 23:35, pirms 14 gadiem
galīgi neideāls, bet loģisks iznākums!

 +49 [+] [-]

, 2011-05-28 23:35, pirms 14 gadiem
Bez variantiem, MU spēja turēt līdzi vien pirmās 10min.

 +36 [+] [-]

, 2011-05-28 23:35, pirms 14 gadiem
Esmu laimīgs.. Paldies Barcai par izcilo sezonu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +39 [+] [-]

, 2011-05-28 23:37, pirms 14 gadiem
Barsenola vnk nereāli spēlē... tur divu domu nebija kas uzvarēs, sākoties otrajam puslaikam!

  +7 [+] [-]

, 2011-05-28 23:37, pirms 14 gadiem
Marquis rakstīja: Bez variantiem, MU spēja turēt līdzi vien pirmās 10min.
piekrītu, šosezon Barselona, ir spēcīgākais klubs Eiropā, nebija variantu MU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: BekhemsLV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-05-28 23:37, pirms 14 gadiem
Pasaules divu labāko komandu duelī uzvar--> stiprākais, Barca!

 +11 [+] [-]

, 2011-05-28 23:37, pirms 14 gadiem
Pilnigi pelnita uzvara tur nav ko piebilst , bet :

MU speleja ar Chelsea
Arsenal majvieta nav Camp Nou
Un Barca šogad neizcinija visus titulus tas TV 6 virzienā
Slēpts komentārs: robciks12

 +18 [+] [-]

, 2011-05-28 23:37, pirms 14 gadiem
Ja MU būtu visu spēli spēlējusi ar tādu atdevi kā pirmās 10min, viņi iespējams būtu Barcu paņēmuši.Man patika fināls un Barca paliek nepieveikta.

 +10 [+] [-]

, 2011-05-28 23:37, pirms 14 gadiem
Pelnīta uzvara "Barcelona". Tā tomēr nenāca tik viegli, kā daudzi katalāņu fani būtu cerējuši. Čempionu līgas kauss nāca smagā cīņā, kurā briti tomēr tika salauzti. Skaists futbols un skaists triumfs. Apsveicu visus "Barcelona" fanus!

Paldies Mesi un co, ka padarīja šo vakaru neaizmirstamu! Bija prieks skatīties. Arī Rūnijs deva lielu artavu, lai spēle būtu tieši tik skatāma, cik tā patiešām bija. Futbola svētki noslēgušies; atkal sākas gaidīšanas svētki.
Sekmes!
Slēpts komentārs: chelseachamps
Slēpts komentārs: BekhemsLV

  +4 [+] [-]

, 2011-05-28 23:38, pirms 14 gadiem
Manuprāt, par vēlu Mančesteras komandā notika spēlētāju maiņas.. Piemēram,Nani vajadzēja ātrāk uzlaist laukumā..

  +5 [+] [-]

, 2011-05-28 23:38, pirms 14 gadiem
jest kuric? rakstīja: Un kad atkal kāds grib vārīt,nav ne jausmas kā ,kas jāvāra .ieteiktu pielikt labi daudz sāls .tā ,lai garšīgāg .a saulainā dienā visiem karsti ,a kad lietus tad visiem galvenais pasēdēt zem jumta.mm laba doma ,lietus laikā ieteicams gan aiziet sēnes lasīt ,ja protams,tās aug mežā .Korakals esot iecienījis sūnas lasīt sēņu vietā ,to pat es atbalstu .a kad nav ko darīt ,tad jāiet vecās pudeles lasīt ,izšķērdet jau labu mantu nedrīkst.semkas ar nevajag bārstīt ,kur pagadās .Stimruts vienmer ir atbalsījis gulašu ,a kādam ar gribas?lūdzu un nē.Josrstapens tākā vēlētos aiziet sienu sĀKt pļaut .a kas viņam ļaus ?kečupu kāds nopirkā?

Vienmēr esu cienījis Džūzu!!!!!!!!!
slims esi ?

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 23:38, pirms 14 gadiem
Pie visa vainīgas tikai un vienīgi baltās formas.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-28 23:38, pirms 14 gadiem
Gratulācijas. Nekādu šaubu par uzvarētāju.

  +9 [+] [-]

, 2011-05-28 23:38, pirms 14 gadiem
Barca bija pelnījusi. MU visas spēles gaitā izveidoja tikai pāris bistamus uzbrukumus..
Šovakar bija skaists futbols!

Apsveicu Barcas fanus! Gibētu tagad kādas 3 dienas Spānijā padzīvot ..

  +4 [+] [-]

, 2011-05-28 23:38, pirms 14 gadiem
biju parsteigts par pirmajam 7minutem, bet talak notika viss passaprotamais, MU nespele slikti, Barca cits futbola limenis.. BARCALONAAAA OOLEEE OLLEEEE OOLEEEE

  -4 [+] [-]

, 2011-05-28 23:39, pirms 14 gadiem
Aknas čupā rakstīja: Pilnigi pelnita uzvara tur nav ko piebilst , bet :

MU speleja ar Chelsea
Arsenal majvieta nav Camp Nou
Un Barca šogad neizcinija visus titulus tas TV 6 virzienā
vēl var papildināt, ka Rio un Vidic nav labākais CD pāris

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 23:39, pirms 14 gadiem
Auda ir kopā ar Barcu! festivāls!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:39, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: vēl var papildināt, ka Rio un Vidic nav labākais CD pāris
Nav, nav viņi CD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-28 23:39, pirms 14 gadiem
Jāapsveic jau ir Barca ! Nākamgad tiksimies!

  -4 [+] [-]

, 2011-05-28 23:39, pirms 14 gadiem
slikti

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 23:39, pirms 14 gadiem
Ļoti pelnīti, lai gan pirmajās minūtēs tā nešķita

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 23:40, pirms 14 gadiem
apsveikumi visiem Barcas faniem. pelniiti, likumsakariigi, izcili.

P.S. Messi buus pirmais, kas dabuu triis zelta bumbas?
P.S.S. madrid, cabron, saluda al campeon
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:41, pirms 14 gadiem
jest kuric? rakstīja: tev arī gribas ko uzēst?
Ej raksti pavārgrāmatas savas citur, šeit ir par sportu komentāri

  +6 [+] [-]

, 2011-05-28 23:41, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: njā..... šodien nekāds Glory, Glory Man United nebija...
bet, ja godīgi, tad nu nav pašlaik pasaulē komandas, kas spētu cīnīties ar Barcelona... varbūt Real, bet nu ne jau jebkura cita komanda....
Kazaņas Rubin?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 23:41, pirms 14 gadiem
BekhemsLV rakstīja: dažos brīžos gribējās, lai tiem simulantiem salauž kājas, lai vairs nemēģinātu simulēt. besī
Gribētu redzēt kā Tu pēc kāda pārkāpuma nepavārtītos uz laukuma nedaudz ilgāk, ja ČL tituls ir 5min. attālumā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-05-28 23:41, pirms 14 gadiem
Izskatījas,ka Barselona spēlēja rotaļājoties,jo ka šie ieslēdza savu īsto ātrumu,tad MU nebija vairs iespēju gūt atbildes vārtus.

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:41, pirms 14 gadiem
mbiz rakstīja: sūkājiet MU fani!

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:42, pirms 14 gadiem
es neteiktu ka pelnīti, bet tas tikai mans subjektīvais viedoklis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:42, pirms 14 gadiem
vislabaakais bija ap 80.minuuti, kad paar webliju izskaneeja nemirstiigais MADRID, CABRON, SALUDA AL CAMPEON! kaads veel briinaas, kaapeec Eto'o joprojaam piedalaas Barcas sviniibaas?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:42, pirms 14 gadiem
jekijs rakstīja: apsveicu ar trofeju 'medniek'...šogad gan tev viņu tā pamaz, bet pelnījis esi, to nevar noliegt.
Paldies, Vecais, bet apsveikumi jāveltī "Barcelona" faniem. Man vienkārši patīk skaists futbols, tā pat kā daudziem citiem, kuri šovakar bija par kādu no abiem finālistiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:43, pirms 14 gadiem
jest kuric? rakstīja: Un kad atkal kāds grib vārīt,nav ne jausmas kā ,kas jāvāra .ieteiktu pielikt labi daudz sāls .tā ,lai garšīgāg .a saulainā dienā visiem karsti ,a kad lietus tad visiem galvenais pasēdēt zem jumta.mm laba doma ,lietus laikā ieteicams gan aiziet sēnes lasīt ,ja protams,tās aug mežā .Korakals esot iecienījis sūnas lasīt sēņu vietā ,to pat es atbalstu .a kad nav ko darīt ,tad jāiet vecās pudeles lasīt ,izšķērdet jau labu mantu nedrīkst.semkas ar nevajag bārstīt ,kur pagadās .Stimruts vienmer ir atbalsījis gulašu ,a kādam ar gribas?lūdzu un nē.Josrstapens tākā vēlētos aiziet sienu sĀKt pļaut .a kas viņam ļaus ?kečupu kāds nopirkā?

Vienmēr esu cienījis Džūzu!!!!!!!!!
pamuļķis

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 23:43, pirms 14 gadiem
Vienkārši izcils fināls un izcila uzvara pār United! FCB turpina pārrakstīt vēsturi. Vamos Blaugrana!
Slēpts komentārs: britiw_h-side

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:43, pirms 14 gadiem
jest kuric? rakstīja: ja negribi ēst ,tad ej lasīt pudeles pa klēti
Eh, ar tādiem kā Tu nav jēgas runāt, jāiet vien uz Tvaiku ielu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-05-28 23:44, pirms 14 gadiem
Ja tirumfētu Mančestra, tad nebūtu pelnīti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-05-28 23:45, pirms 14 gadiem
Apsveicu Barsas fanus ar uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 23:46, pirms 14 gadiem
Viss bija skaidrs jau pec Messi vartiem , Villja tikai pielika treknu punktu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: hugo33

  +7 [+] [-]

, 2011-05-28 23:46, pirms 14 gadiem
Barca monstri, cepuri nost! Ja viņus ieliktu futzālu spēlēt, zemāk par pusfinālu šie nebūtu, tas nu skaidrs!

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:47, pirms 14 gadiem
hugo33 rakstīja: Spānijā futbols pašlaik ir izcili augstā līmenī..
nopietni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 23:47, pirms 14 gadiem
BekhemsLV rakstīja: teātri viņi prot spēlēt, neapšaubāmi.
žēl, ka tiesnesis nevēlējās futbolu tiesāt.
Tipiski angļu fanu garā! Pilnigi gaidiju, kad kads kko tadu uzrakstīs!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-28 23:49, pirms 14 gadiem
Milzīgs prieks par Ēriku Abidalu! Skaisti mirkļi

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:51, pirms 14 gadiem
Jā....atkal beidzot bija skaists futbols nevis vārtīšanās pa zalienu pusi spēles laika.

Barca pelnīti uzvarēja!

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:51, pirms 14 gadiem
bumers17 rakstīja: Tipiski angļu fanu garā! Pilnigi gaidiju, kad kads kko tadu uzrakstīs!
Juve zaudetu Barcai finalā , tu neteiktu tāpat?

Vari strideties vari nestridēties , tipisks latviešu fanelis kas šitā tirš!

Es ari tirstu ja Real finala zaudētu es to nenoliedzu jo ta ir taisnība , ta ir un bus vienmēr!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:53, pirms 14 gadiem
manchesterai nekaadu variantu

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:53, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: es gan daudz ned*rstu kā šitie, ņemot vērā, ka vienīgais ManU gols no offsaida....
ja par to aizmuguri es ari aizdomājos , bet tas labi ka daudz spēli nesapi*a

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:54, pirms 14 gadiem
Un mēs atkal varam dziedāt Campeones campeones olee olee oleeeeee

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:54, pirms 14 gadiem
Barca forever !

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:55, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: man gan liekas pretīgi
Slikti Tev, bet var jau Tevi saprast. Jūtu līdzi.

  +4 [+] [-]

, 2011-05-28 23:55, pirms 14 gadiem
Malači Barcelona, jo noteikti bija labāki par MU. MU visdrīzāk nespēja rādīt tādu spēli, kādu to varēja demonstrēt. Bet Barcelona parādīja to kāpēc viņa ir tur kur tagad atrodas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:55, pirms 14 gadiem
Apsveicu kataloniešus un visus Barcelona fanus!!! Malači!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-28 23:56, pirms 14 gadiem
jekijs rakstīja: davai, nepielien
+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:56, pirms 14 gadiem
"United" pietrūka Flečera viduslīnijas centrā. Gigsam vairs nav tas ātrums. Labāk būtu bijis viņu ielikt flangā, kamēr noskrienas, tad nomainīt pret Skoulzu, kurš samainītos ar Parku (kurš līdz tam spēlētu centrā). Bet tās ir tikai manas domas.

  +6 [+] [-]

, 2011-05-28 23:57, pirms 14 gadiem
Ļoti skatāms mačs ar likumsakarīgu rezultātu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-28 23:57, pirms 14 gadiem
Tikunta MU labaks!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:57, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Barcai ir vēl viens gads, lai izcīnītu visu. Bez Gvardiolas viņiem tas nesanāks.
Tav jau to ļoti gribētos. To sauc par "Wishful thinking"

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 23:59, pirms 14 gadiem
Murgs... nekas, rīt saulīte sāks spīdēt spožāk.
Apsveicu barselona līdzjutējus.
Bet manas domas par cirka trupu tas nemainīs tik un tā un MU paliks spēcīgākie manās acīs.
Glory United!!!

p.s.
Slava Zatleram!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:00, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: man gan liekas pretīgi
tu pilnigs stulbenis vai izliecies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-29 00:01, pirms 14 gadiem
objektīvi vērtējot,barca dominēja vnk.

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:02, pirms 14 gadiem
Fc Daugava nakama kura uzvares CL

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:02, pirms 14 gadiem
Banzai rakstīja: Murgs... nekas, rīt saulīte sāks spīdēt spožāk.
Apsveicu barselona līdzjutējus.
Bet manas domas par cirka trupu tas nemainīs tik un tā un MU paliks spēcīgākie manās acīs.
Glory United!!!
Jūtu Tev līdzi, ka nesagaidīji cerēto "cirku". Labāk rīt aizej uz Rīgas cirku! Gan jau patiks labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:04, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nop, tā būs. Jo otra tāda trenera, kā Gvardiolas nav. Kas spēj tomēr katram spēlētājam atrast pieeju un uzturēt komandā atmosfēru. Nav nācies dzirdēt par kkādiem skandāliem spēlētāju starpā.
Var jau būt, ka atradīs tādu pašu, kas raksturā nav prasīgs un egoistisks, jo tāds radīs nesaskaņas. Bet nu tad jau redzēs. Es tik izteicu minējumu ...
Nu, minējumiem reizēm ir cieša saistība ar cerībām. Es nebūtu tik pārliecināts, ka arī kāds cits treneris neiespētu ko līdzīgu. "Barcelona" tomēr nav tikai viens pats Peps. Katalāņu klubam apakšā ir vesela sistēma, kas arī radīja šo fantastisko sastāvu. "Barcelona" ir ģimene un tāda arī paliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-05-29 00:05, pirms 14 gadiem
Jacer nakosgad mu tad vartos bus Neur...

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:05, pirms 14 gadiem
Neur,ja tu domā vācieti,tad vins bus bayer.
Slēpts komentārs: melnais21

  +3 [+] [-]

, 2011-05-29 00:06, pirms 14 gadiem
jekijs rakstīja: davai, nepielien
Eu, labs
Kad saka - Barsa sūkā, tad tev saka - ej na*uj.Kad saka - apsveicu, tad saka nepielien.Tad ko man darīt?Ielīst stūrītī un neteikt neko?Jā, es varētu izteikt savu skatījumu par spēli, ja nebūtu tik gruzīgs noskaņojums pēc zaudējuma, bet, ja tev ir kādas pretenzijas, tad man tev ir divi vārdi - f*ck off.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:06, pirms 14 gadiem
pelnīti un gaidīti

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:07, pirms 14 gadiem
MVP(Messi,Villa,Pedro) šodien bija uzdevuma augstumos,prieks par visu kommandu,apsveicam Barcas fanus,MU lieliska kommanda,stiprākais no visiem,kas varēja nākt pretī,veiksmi nākamajā gadā un paldies visiem MU faniem,ka abas kommandas parādīja lielisku spēli,diemžēl var būt tikai viens uzvarētājs.
P.S.Abidals izcils sportists,tik neilgi pēc audzēja operācijas,nospēlēt 90min un vēl kādā līmenī,nevienam citam pat nedrīkstēja dot pirmajam pacelt kausu

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:08, pirms 14 gadiem
kristaps972 rakstīja: Jacer nakosgad mu tad vartos bus Neur...
O! "Bayern" fans? Noiers tak uz Bavāriju pārcelsies De Hea visdrīzāk sargās "United" vārtus.

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:08, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Cik cilvēku tik viedokļu. Bet tomēr, es gribētu teikt, ka galvenais vaininieks tomēr ir Pepe kopā protams ar Messi.
par to mēc varēsim pārliecināties,tikai,tad,ja būs cits treneris un arī,tas vairs nebūs pilnīgi objektīvi,jo sastāvs,visticamāk,mainīsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:09, pirms 14 gadiem
Pepi un Mesi uz Fc Daugavu vajag!

  -2 [+] [-]

, 2011-05-29 00:09, pirms 14 gadiem
melnais21 rakstīja: Pepi un Mesi uz Fc Daugavu vajag!
latvijā būt čempioni :d

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:10, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Cik cilvēku tik viedokļu. Bet tomēr, es gribētu teikt, ka galvenais vaininieks tomēr ir Pepe kopā protams ar Messi.
Nē, nu daļēji, protams, nevar nepiekrist, bet tieši sistēmai ir liela nozīme. Un arī, Peps ir šīs sistēmas produkts. Par Mesi vispār nav ko piebilst.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-29 00:10, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nop, tā būs. Jo otra tāda trenera, kā Gvardiolas nav. Kas spēj tomēr katram spēlētājam atrast pieeju un uzturēt komandā atmosfēru. Nav nācies dzirdēt par kkādiem skandāliem spēlētāju starpā.
Var jau būt, ka atradīs tādu pašu, kas raksturā nav prasīgs un egoistisks, jo tāds radīs nesaskaņas. Bet nu tad jau redzēs. Es tik izteicu minējumu ...
nu nebūs Del Boskes variants Realā,vēl tagad nesaprotu kāds auns izdomāja ka viņu jāmaina nost

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:10, pirms 14 gadiem
mbiz rakstīja: sūkājiet MU fani!
Prātnabags

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:11, pirms 14 gadiem
melnais21 rakstīja: Pepi un Mesi uz Fc Daugavu vajag!
Pepu, PEPU, nevis Pepi. Pepe ir Reina, bet Gvardiola ir PEPS!

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:11, pirms 14 gadiem
Mesi šosezon stabili spilgtākais kadrs pasaules futbolā, vēl jau arī ir kristiano,bet viņam nav tie vārti bijuši tik nozīmīgi un tituli nav,neviens cits pat tuvuma nav,kuat arī kristinao tiaki spaija ir iesittis vairak vārtus,toties kopējā rezultativitāte pat mazaka ir.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-29 00:12, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: Kā mazus ežus
idiots

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:12, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nu nebūs Del Boskes variants Realā,vēl tagad nesaprotu kāds auns izdomāja ka viņu jāmaina nost
Nu vēl jau tā opcija, ka pats Peps ir ar mieru parakstīt kontrakta pagarinājumus uz 1 gadu un pats var aiziet, lai neiestājas spēlētājiem rutīna (ko viņš pats jau ir intervijās pieminējis).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:13, pirms 14 gadiem
Labi, vīri un dāmas, paldies par kompāniju! Pēc lieliska futbola var arī kārtīgi izgulēties. Ar labunakti visiem!

  +3 [+] [-]

, 2011-05-29 00:13, pirms 14 gadiem
Vecrīga šodien pilna ar angļiem!
Tagad taisīs grautiņus!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:13, pirms 14 gadiem
Barsa vnk pazemoja Man United.
Izeediet mancha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:17, pirms 14 gadiem
Mari Eltermani vajadzeja likt barcаs vartos!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:17, pirms 14 gadiem
melnais21 rakstīja: Barаs fani putiet liko tikunta MU labakais
iemācies, vismaz, garumzīmes uzlikt burtiem, citādi neko nevar saprast, ko Tu tur centies murgot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:19, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: MVP(Messi,Villa,Pedro) šodien bija uzdevuma augstumos,prieks par visu kommandu,apsveicam Barcas fanus,MU lieliska kommanda,stiprākais no visiem,kas varēja nākt pretī,veiksmi nākamajā gadā un paldies visiem MU faniem,ka abas kommandas parādīja lielisku spēli,diemžēl var būt tikai viens uzvarētājs.
P.S.Abidals izcils sportists,tik neilgi pēc audzēja operācijas,nospēlēt 90min un vēl kādā līmenī,nevienam citam pat nedrīkstēja dot pirmajam pacelt kausu
tas tikai parāda to, ka visi viņi ir viena liela ģimene. Ģimene kura, būšu atkal spiests atkārtoties, ieiet vēsturē. Spēcīgākais iespējamais konkurents tika izvazāts. Tas jau ir līmenis, ļoti augsts līmenis.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 00:20, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: chelsea pat finālā netika.
chelsea izēda kā tādas ielenes
un? Labaak zaudeet ceturdalfinaalaa nekaa FINAALAA
Cirvi tuu, Mancha vnk neko nevareeja izdariit, bez variantiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-05-29 00:22, pirms 14 gadiem
МАНЧEСТEР ЮНAЙТЕД, ЛУДШИЙ!

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:23, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: Ja Mančestrai būtu Ronaldu vai tāda tipa spēlētājs (kurš var momentu no pilnīgi nekā izveidot - t.i., pēkšņi izlavierēt pretinieku aizsargiem visiem, pēkšņi izveidot kaut ko nereāli skatāmu utt) - kaut vai tas pats Messi utt - tad United būtu uzvarējusi.
Čikarito vēl jāaug. Varbūt transfēros ko tādu nopirks.
Romā jau bija Ronaldu..
Flečeru jums abos finālos vajadzēja, nevis Ronaldu

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:24, pirms 14 gadiem
skatos, juus par Pepu runaajat. es teiktu 50/50, ka Peps buus prom jau peec shiis speeles. 95/5, ka naakamsezon...

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:25, pirms 14 gadiem
bez pārsteigumiem

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:25, pirms 14 gadiem
nozzeelojams sniegums MU izpildiijumaa - ja nemaldos tikai ruunija sitiens vaartu taisnstuurii traapiija, taa kaa bezceriigi zaudeets, turklaat vemblijaa taa kaa kaunpilns zaudeejums...
Slēpts komentārs: melnais21

  +4 [+] [-]

, 2011-05-29 00:26, pirms 14 gadiem
Barcas demonstrētais futbols ir kaut kas neaprakstāms. It īpaši, kad barselonieši spēlē šādi - bez krišanas un vāļāšanās pa zālāju. Van der Sāra priekšā tik atliek noņemt cepuri, jo viņš savas karjeras pēdējā spēlē centās, cik varēja... Lieliski vārti Rūnijam, bet ar to bija par maz. Pret Barcelonu daudz par maz. Viņi dominēja spēli no pirmās līdz pēdējai minūtei, United nebija iespēju. Lielisks Pedro, lielisks Mesi, lielisks Vilja, Ksavi un pārējie...

Apsveicu. Vairāk kā pelnīts tituls pēc vienkārši fantastiskas sezonas Barcai. Nu jau jāsaka kārtējās. To, ko Gvardiola Mourinju dēļ nespēja paveikt pērn, to viņš paveica tagad. Man kā United fanam, protams, dalītas jūtas, bet šāda spēle Barcas izpildījumā nevar nepriecēt. Barca ir sapņu komanda - tas tiesa.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-29 00:26, pirms 14 gadiem
Rēcīgi, ka Liverpool fani Barcas fanu sektorā bij ievietojuši lielu baneri ar uzrakstu 'F*** off Fergie - 5 x'
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:27, pirms 14 gadiem
eddybear rakstīja: idiots
neraudi.

  -4 [+] [-]

, 2011-05-29 00:33, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pepu, PEPU, nevis Pepi. Pepe ir Reina, bet Gvardiola ir PEPS!
Nē, Gvardiola arī ir Pepe

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:35, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nē, Gvardiola arī ir Pepe
Tā nav taisnība.
Josep Guardiola - Wikipedia, the free encyclopedia
lv.wikipedia.org

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:35, pirms 14 gadiem
Jūtu līdzi Edvīnam van Der Sāram, un Polam Skolzam. Ar zaudējumu beigt savu spēlētāja karjeru.....smagi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:36, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā nav taisnība.
http://en.wikipedia.org/wiki/Josep_Guardiola
Nu labi, lai būtu Hoseps

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:36, pirms 14 gadiem
Andresens rakstīja: un? Labaak zaudeet ceturdalfinaalaa nekaa FINAALAA
Cirvi tuu, Mancha vnk neko nevareeja izdariit, bez variantiem
ohujenā lōģika

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 00:37, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nē, Gvardiola arī ir Pepe
kāds Pepe,Pepe spēlē Madrides Real,Peps Gvardiola

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:37, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nu labi, lai būtu Hoseps
Vārds viņam ir Hoseps, bet iesauka attiecīgi ir "Peps"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:39, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vārds viņam ir Hoseps, bet iesauka attiecīgi ir "Peps"
Nu labi, nestrīdēšos ar spāņu futbola faniem

  +3 [+] [-]

, 2011-05-29 00:39, pirms 14 gadiem
jekijs rakstīja: Gosē Hirtiņjū viņš ir
Jerky

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:40, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nu labi, nestrīdēšos ar spāņu futbola faniem
Labāk nestrīdies ar Vikipēdiju, tā pat zaudēsi

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:41, pirms 14 gadiem
The Emirates rakstīja: ohujenā lōģika
Tomeer jau smagaak ir ne? Finaals tik tuvu kausam , bet neeeee un vissss, lielaa raudaasana utt, betChelsea sen to jau aizmirsusi

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:41, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labāk nestrīdies ar Vikipēdiju, tā pat zaudēsi
Kurš teica, ka strīdos ar vikipēdiju? Tu esi Vikipēdija?

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:42, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Kurš teica, ka strīdos ar vikipēdiju? Tu esi Vikipēdija?
Bet es jau neatsaucos tikai pats uz savām smadzenēm

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:44, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet es jau neatsaucos tikai pats uz savām smadzenēm
tad ej gulēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:44, pirms 14 gadiem
jekijs rakstīja: tu jau nemaz nevari atsaukties uz to kā tev nav
Nu jā, Tev jau labāk zināms

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:45, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: tad ej gulēt
Jau eju. Paldies par padomu!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:45, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jau eju. Paldies par padomu!
Lūdzu
Slēpts komentārs: DainixDT

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 00:49, pirms 14 gadiem
Modernais futbols sākās no Kruifa Barca krāsās 1974. Sagadīšanās pēc kopš tā laika biju šo fans. Un nekad nenožēloju

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 00:50, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Jūtu līdzi Edvīnam van Der Sāram, un Polam Skolzam. Ar zaudējumu beigt savu spēlētāja karjeru.....smagi.
un ar nepieklājīgu zaudējumu

     [+] [-]

, 2011-05-29 00:50, pirms 14 gadiem
Por.nhubam jāizveido jauna kategorija nosaucot to par ''forced'' vai ''rape por.n'' un jāiemet šī fināla video.

  +8 [+] [-]

, 2011-05-29 00:52, pirms 14 gadiem
ManU faniem - nedaudz pārdomām - ja novecojušais meitu ģēģeris Gigs un tupais cirvis Rūnijs ir personāži, ar kuriem jūs sevi identificējat, tad jūtu līdz

  +3 [+] [-]

, 2011-05-29 00:53, pirms 14 gadiem
JezusKristus rakstīja: Por.nhubam jāizveido jauna kategorija nosaucot to par ''forced'' vai ''rape por.n'' un jāiemet šī fināla video.
tā tik tiešām bija p*rn*grāfija. Barsa tā izrīkojās ar visām play off komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-05-29 01:10, pirms 14 gadiem
Apsveicu visus Barsas līdzjutējus ar uzvaru! Sevišķi apsveikumi aktīviem SC Barsas faniem 555, Barca7 un Nilsk! Sorry, ja kādu piemirsu.

Angļiem šodien nebija cerību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 01:25, pirms 14 gadiem
inis rakstīja: APL ir spēcīgāka ja skatās visu komandu līmeni kopā.Bet viennozīmīgi Barsa ir labākā komanda pasaulē.
Nav gan. Atceries pagājušā gada EL finālu? Atgādināt?
Slēpts komentārs: arvis86
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 01:26, pirms 14 gadiem
Iepriekšējais komentārs domāts par APL līmeni. Barca - neapšaubāmi, šobrīd spēcīgākā KOMANDA pasaulē.

     [+] [-]

, 2011-05-29 01:28, pirms 14 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Es teiktu, ka Barca un Real ir top 2 pasaulē... un tad ir pārējie. Žēl tikai, a Real tikās ar Barca jau 1/2 finālā.
Pilnīgi tev piekrītu. Tad Barsai gan uzvara nebūtu tik droši garantēta, jo pietiek atcerēties Karaļa kausa finālu. Fināls būtu bijis daudz neparedzamāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 01:39, pirms 14 gadiem
abas izcilas komandas... Manchikam bija visas iespejas uzvaret (nepiekritis drosi vien zverinatie barcas fani) bet domaju, ka Fergijs kludijas.. ofensiifa bija jasak otra puslaikaa.. barcu vajag parsteigt un tad to var uzvaret.. lai gan manas acis barca savu autoratiti pazaudeja pusfinalaa.. sovakar uzvareja pelniti, bet ne manis atbalstiti..
un nav iespejams salidzinat Messi ar Maradonnu (ka daudzi to salidzina, pat pats D).. tada limeni nav runa tikai par futbolu.. Messi nekad nebus tada harisma ka Diego.. nekad.. bet es miilu futbolu

     [+] [-]

, 2011-05-29 01:44, pirms 14 gadiem
un vienigais, kas var barcai radit kompleksus ir TSO .)
un Pepe tikai ka trenners pieradis nakoshsezon.. var vai nevar ne kaa barcas trenners

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 01:46, pirms 14 gadiem
ejat tak vienreiz gulet, barca bez toto pilniga 0

  -3 [+] [-]

, 2011-05-29 01:51, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: un ar nepieklājīgu zaudējumu
nepieklajigi ir apd.. poda malas uz kura sedi skatoties ch.l finalu.. tie speletaji (giggs un van der saars) ir sasniegusi vairak ka jebukursh barcas (paslaik) speletajs.. jampampinj p

     [+] [-]

, 2011-05-29 01:52, pirms 14 gadiem
Admin ver cieti boditi, un dzen visus gulet, no rita parakstisies

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 02:03, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Iepriekšējais komentārs domāts par APL līmeni. Barca - neapšaubāmi, šobrīd spēcīgākā KOMANDA pasaulē.
pluss tev par komentāriem,ja vien Maurs būtu tik loģiski domājoš kā tu

  -3 [+] [-]

, 2011-05-29 02:07, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: Mesi šosezon stabili spilgtākais kadrs pasaules futbolā, vēl jau arī ir kristiano,bet viņam nav tie vārti bijuši tik nozīmīgi un tituli nav,neviens cits pat tuvuma nav,kuat arī kristinao tiaki spaija ir iesittis vairak vārtus,toties kopējā rezultativitāte pat mazaka ir.
Ir Ronaldo šogad tituli - un pat veseli divi.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 02:09, pirms 14 gadiem
blacksheep rakstīja: abas izcilas komandas... Manchikam bija visas iespejas uzvaret (nepiekritis drosi vien zverinatie barcas fani) bet domaju, ka Fergijs kludijas.. ofensiifa bija jasak otra puslaikaa.. barcu vajag parsteigt un tad to var uzvaret.. lai gan manas acis barca savu autoratiti pazaudeja pusfinalaa.. sovakar uzvareja pelniti, bet ne manis atbalstiti..
un nav iespejams salidzinat Messi ar Maradonnu (ka daudzi to salidzina, pat pats D).. tada limeni nav runa tikai par futbolu.. Messi nekad nebus tada harisma ka Diego.. nekad.. bet es miilu futbolu
jā,Messi narkotikas nelieto un pa klubiem nevazājas,dzeltenā prese jau sen atmetusi ar roku viņam,jo nevar neko uzrakt,harizmas nav,toties ideāls piemērs taviem bērniem

     [+] [-]

, 2011-05-29 02:16, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Ir Ronaldo šogad tituli - un pat veseli divi.
ir jau ir,bet kurš pēc gadiem to atcerēsies,grozi kā gribi,bet nu CL tituls un primiera visu atsver,lai gan runājot par Ronaldo,man fascinēja viņa sērija ar 11 vai cik tur vārtirm,bet nu tas jau bīja mačos kad nekas neizšķīrās,kad ne kādu apsteigt var vai kāds tvi noķert var,es ja kas brīnos kāpēc neļāva uzspēlēt rezervistiem,kā to darīja Barca,bet nē spēlēja ar labākajiem

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 02:21, pirms 14 gadiem
Tiem MU faniem, kas ļoti pārdzīvo, sevišķi WithNoMercy:
Tiešām jāsamierinās, ka Barsa šobrīd ir stiprāka un pelnīti uzvarēja. Pat visi aptaujātie fani pie Wembley stadiona atzina, ka Barcelona ir citā līmenī un spēlēja fenomenāli. To varēja pavērot CNN.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-29 02:31, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: ir jau ir,bet kurš pēc gadiem to atcerēsies,grozi kā gribi,bet nu CL tituls un primiera visu atsver,lai gan runājot par Ronaldo,man fascinēja viņa sērija ar 11 vai cik tur vārtirm,bet nu tas jau bīja mačos kad nekas neizšķīrās,kad ne kādu apsteigt var vai kāds tvi noķert var,es ja kas brīnos kāpēc neļāva uzspēlēt rezervistiem,kā to darīja Barca,bet nē spēlēja ar labākajiem
Madride beigās čempionātā guva visvairāk vārtu - vienīgajiem iesisto vārtu ailē ir 3 cipari, tādēļ arī Mourinjo laida pamatsastāva spēlētājus. Vismaz kāds prieks klubam. Protams, tas nav liels mierinājums un Barsas uzvara ESP čempionātā un ČL, neapšaubāmi, ir nozīmīgākas trofejas, ar ko arī apsveicu! TOMĒR arī Madrides izcīnītais Karaļa kausa tituls ir svarīga trofeja, un klubam šī uzvara bija ļoti svarīga, varbūt pat svarīgāka par čempionātu, jo pēdējo reizi kauss tika vinnēts tālajā 1993.gadā. Pat es neredzēju to tālo uzvaru kausa izcīņā, jo tad vēl neskatījos futeni. Manā atmiņā Madride vinnēja vairākus ESP čempionātus un 2 ČL kausu, bet Kauss katreiz izpalika. Tādēļ šī trofeja, mums Real līdzjutējiem ir ļoti svarīga. Var palasīt Madrides kluba mājas lapā, ko par to domāja fani. Pie tam finālā tika pieveikta Barsa un tas ir pieteikums uz nākamajām sezonām, ka cīņas turpmāk būs nopietnas.

Savukārt Ronaldo iegāja vēsturē ne tikai kā 2010./2011.gadu sezonas rezultatīvākais spēlētājs Eiropā, bet arī kā visu laiku rezultatīvākais spēlētājs ESP čempionātu vēsturē un tas ir nopietns ieraksts. Tā ir vēstures pārrakstīšana un nav maz. Man šī sezona ļoti iepriecināja - Madride pēc daudzu gadu pārtraukuma nospēlēja lieliski un ir lielas cerības uz nākamajām sezonām.

Savukārt pasaules čempioni Xavi, Iniesta, Villa, Puyol un citi tika pie kausa. Ar to arī apsveicu. Jūsu spēli šogad vērot bija prieks. Arī Madrides līdzjutējs to atzīst.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-29 02:43, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Madride beigās čempionātā guva visvairāk vārtu - vienīgajiem iesisto vārtu ailē ir 3 cipari, tādēļ arī Mourinjo laida pamatsastāva spēlētājus. Vismaz kāds prieks klubam. Protams, tas nav liels mierinājums un Barsas uzvara ESP čempionātā un ČL, neapšaubāmi, ir nozīmīgākas trofejas, ar ko arī apsveicu! TOMĒR arī Madrides izcīnītais Karaļa kausa tituls ir svarīga trofeja, un klubam šī uzvara bija ļoti svarīga, varbūt pat svarīgāka par čempionātu, jo pēdējo reizi kauss tika vinnēts tālajā 1993.gadā. Pat es neredzēju to tālo uzvaru kausa izcīņā, jo tad vēl neskatījos futeni. Manā atmiņā Madride vinnēja vairākus ESP čempionātus un 2 ČL kausu, bet Kauss katreiz izpalika. Tādēļ šī trofeja, mums Real līdzjutējiem ir ļoti svarīga. Var palasīt Madrides kluba mājas lapā, ko par to domāja fani. Pie tam finālā tika pieveikta Barsa un tas ir pieteikums uz nākamajām sezonām, ka cīņas turpmāk būs nopietnas.

Savukārt Ronaldo iegāja vēsturē ne tikai kā 2010./2011.gadu sezonas rezultatīvākais spēlētājs Eiropā, bet arī kā visu laiku rezultatīvākais spēlētājs ESP čempionātu vēsturē un tas ir nopietns ieraksts. Tā ir vēstures pārrakstīšana un nav maz. Man šī sezona ļoti iepriecināja - Madride pēc daudzu gadu pārtraukuma nospēlēja lieliski un ir lielas cerības uz nākamajām sezonām.

Savukārt pasaules čempioni Xavi, Iniesta, Villa, Puyol un citi tika pie kausa. Ar to arī apsveicu. Jūsu spēli šogad vērot bija prieks. Arī Madrides līdzjutējs to atzīst.
man ir tikai viena lieta kas mani fascinē,visi TSO fani te saka ka nu nākamgad būs daudz labāk,ka nu mēs cinēsim Barcu,jo nu kommandu būvē divos gados,man tik viens jaut,jūs ko domājat ka Barca stāvēs uz vietas un neatīstīsies,vai tieāām jūs mūs tik zemu vērtējat,toties es Realu vienmēr esu uzskatījis par nopietnu pretinieku un nevis ar skatu no augšas un pirms jebkuras savstarpējās spēles esu reiķinājies arī ar zaudējumu

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 02:54, pirms 14 gadiem
blacksheep rakstīja: nepieklajigi ir apd.. poda malas uz kura sedi skatoties ch.l finalu.. tie speletaji (giggs un van der saars) ir sasniegusi vairak ka jebukursh barcas (paslaik) speletajs.. jampampinj p
jampampinj, vai Edvīns un Gigss ir arī Eiropas un pasaules čempioni?

     [+] [-]

, 2011-05-29 02:54, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Apsveicu visus Barsas līdzjutējus ar uzvaru! Sevišķi apsveikumi aktīviem SC Barsas faniem 555, Barca7 un Nilsk! Sorry, ja kādu piemirsu.

Angļiem šodien nebija cerību.
paldies!

     [+] [-]

, 2011-05-29 02:55, pirms 14 gadiem
200. komentaars

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 02:56, pirms 14 gadiem
melnais21 rakstīja: ejat tak vienreiz gulet, barca bez toto pilniga 0

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 03:02, pirms 14 gadiem
angelos33 rakstīja: 200. komentaars
biju domājis ar savām valstīm, of course.
Ar MU gan viņi ir bijuši Eiropas, Pasaules čempioni.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 08:02, pirms 14 gadiem
arvis86 rakstīja: paldies farsa, paldies par lielisko futbola sezonu,
kaa Real fanam, man sezona beidzaas jau pagaajusho nedeelj, bet kaa futbola fanam, sezona beidzaas shodien;
barselonai tagad ir vairaak CL kausu nekaa Raulam, apsveicami
barsukas visi kopaa saka paldies tiesneshiem!!
Kad asa sāpe paribē iemetās...Nu jā, iedzer antidepresantus!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 08:29, pirms 14 gadiem
Paldies Barsai, lieliska spēle, MU pietika uz pirmajām 10 min un neloģisko Rooney golu. par uzvarētāju neradās nekādas šaubas. Messi atkal pierādīja, ka ir labākais pasaulē iesist izškirošo golu finālā nav tas pats, kas bliezt hatrickus La Ligas vājākajām komandām brīdī, kad visa situācija turnīra tabulā ir izšķirta (a la CR). tomēr biju gaidījis, ka MU parādīs ko vairāk, bet vismaz pagaidām Barsu objektīvi nevar uzvarēt neviena komanda (varbūt nākamsezon no Real varētu sagaidīt vismaz pamatīgu pretošanos)

  -2 [+] [-]

, 2011-05-29 08:38, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: Paldies Barsai, lieliska spēle, MU pietika uz pirmajām 10 min un neloģisko Rooney golu. par uzvarētāju neradās nekādas šaubas. Messi atkal pierādīja, ka ir labākais pasaulē iesist izškirošo golu finālā nav tas pats, kas bliezt hatrickus La Ligas vājākajām komandām brīdī, kad visa situācija turnīra tabulā ir izšķirta (a la CR). tomēr biju gaidījis, ka MU parādīs ko vairāk, bet vismaz pagaidām Barsu objektīvi nevar uzvarēt neviena komanda (varbūt nākamsezon no Real varētu sagaidīt vismaz pamatīgu pretošanos)
Mesi bija tādas pašas iespējas iesist tos hatrickus kā CR, komandas bija vienas tās pašas :p objektivi nevar uzvarēt neviena komanda laikam, tad jau tu esi aizmirsis Copa del Rey ā paga kurš tur iesita uzvaras vārtus? mesi?

  -2 [+] [-]

, 2011-05-29 09:09, pirms 14 gadiem
Tagad arī visa Sabile priecīga...

  -3 [+] [-]

, 2011-05-29 11:09, pirms 14 gadiem
Van Der Sārs savā pēdējā spēlē nospēlēja, kā 20 gadīgs sapļaks.

     [+] [-]

, 2011-05-29 11:20, pirms 14 gadiem
faiks rakstīja: Mesi bija tādas pašas iespējas iesist tos hatrickus kā CR, komandas bija vienas tās pašas :p objektivi nevar uzvarēt neviena komanda laikam, tad jau tu esi aizmirsis Copa del Rey ā paga kurš tur iesita uzvaras vārtus? mesi?
kam interesē kāds tur Copa del Rey?? varbūt tikai real madrid un tās faniem.. kas ir vienīgais.. uz ko viņi bija spējīgi

  -2 [+] [-]

, 2011-05-29 11:36, pirms 14 gadiem
sāpīgi.. varēja šī sezona tikt noslēgta ar double, bet ko var gribēt pret Barsas vid. līniju. Cerams United izdarīs pareizos secinājumus starpsezonā, bet lai nu kā, sezona izdevusies un bija jau Barsai jāvinnē..

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 12:23, pirms 14 gadiem
Kur tad karalisko MU fanu gvardes saucieni? MU bija nožēlojams, bet Barca futbols baudāms.

     [+] [-]

, 2011-05-29 12:24, pirms 14 gadiem
Hmm bet man uzmanību pievērsa fakts, ka kausu nepacēla pujols. Viņš pat novilka medeļu un nostājās aiz komandas muguras.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 12:34, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Hmm bet man uzmanību pievērsa fakts, ka kausu nepacēla pujols. Viņš pat novilka medeļu un nostājās aiz komandas muguras.
Pujols vispār nebija kapteinis,jo nāca uz maiņu,šajā spēlē kapteiņa pienākumus pildija Xavi,bet,ka bija jāiet kauss pacelt,iedeva Abidalam,jo viņš pēc operācijas un tā, principā ar atgriešanos.

     [+] [-]

, 2011-05-29 12:38, pirms 14 gadiem
Bojan Krkič rakstīja: Pujols vispār nebija kapteinis,jo nāca uz maiņu,šajā spēlē kapteiņa pienākumus pildija Xavi,bet,ka bija jāiet kauss pacelt,iedeva Abidalam,jo viņš pēc operācijas un tā, principā ar atgriešanos.
cēli žesti,bet kko var gribēt, xavi ir visu sasniedzis vairāki čl tituli,spānijas čempions,ar spāniju eiropas čempions un pasaules čempions.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-29 13:04, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: muļķis tu esi. Tapēc jau jūs neieredz ka esat tādi.
vo vo,pret mu barca tīri nospēlēja,un tak teicu,ka barcai pret real tur īpāsās atiecības ir,bet domāju,ka tas bija trenera uzstādījums.

     [+] [-]

, 2011-05-29 13:18, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: man ir tikai viena lieta kas mani fascinē,visi TSO fani te saka ka nu nākamgad būs daudz labāk,ka nu mēs cinēsim Barcu,jo nu kommandu būvē divos gados,man tik viens jaut,jūs ko domājat ka Barca stāvēs uz vietas un neatīstīsies,vai tieāām jūs mūs tik zemu vērtējat,toties es Realu vienmēr esu uzskatījis par nopietnu pretinieku un nevis ar skatu no augšas un pirms jebkuras savstarpējās spēles esu reiķinājies arī ar zaudējumu
Es neskatos uz Barsu no augšas un nekad tā neskatījos, pat brīžos, kad situācija Spānijas futbolā bija pilnīgi pretēja - Zidāna laikos, kad Madride dominēja Spānijā un Eiropā. Vienmēr izturējos pret Barsu ar cieņu, jo man šis klubs vienmēr patika ar skaisto spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-29 13:42, pirms 14 gadiem
kādēļ lai iespringtu uz personīgiem rekordiem, ja komandai tie tāpat neko nedod? kausa fināla gols protams bija svarīgs, bet tas ir vienīgais svarīgais gols ko viņš (CR) iesita, turpretī Messi sit tādus regulāri, turklāt ČL spēlēs un Klasikās
faiks rakstīja: Mesi bija tādas pašas iespējas iesist tos hatrickus kā CR, komandas bija vienas tās pašas :p objektivi nevar uzvarēt neviena komanda laikam, tad jau tu esi aizmirsis Copa del Rey ā paga kurš tur iesita uzvaras vārtus? mesi?

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 13:55, pirms 14 gadiem
šosezon messi goli bija svarīģaki,tas nu ir vienozīmigāki,un par viņa spēli un golu pret mu nemaz nerunājot.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 14:20, pirms 14 gadiem
forge rakstīja: cēli žesti,bet kko var gribēt, xavi ir visu sasniedzis vairāki čl tituli,spānijas čempions,ar spāniju eiropas čempions un pasaules čempions.
Xavi ir maksimāli trīs, varbūt četri ČL tituli, Abidālam ir divi. Protams, komanda jūt līdzi Abidalam,tāpēc iedeva,lai paceļ, viņš tomēr ir monstruāls,ka tik ātri ir atpakaļ laukumā.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-29 14:27, pirms 14 gadiem
vainigs tas stulbais astonkajs kurs paredzeja uzvaru .nebutu vina butu cilll

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 15:17, pirms 14 gadiem
Latvija - uzvarēs rakstīja: piekrītu, šosezon Barselona, ir spēcīgākais klubs Eiropā, nebija variantu MU
Barcelona arī ir labākie pasaulē Un MU nebija vairanti Meesi vnk monstrs Protams MU Arī labi nospēlēja . Patika spēlē nebija no Barcalonas puses Simulācija un bija patīkamāka spēlē uzreiz

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 15:18, pirms 14 gadiem
melnais21 rakstīja: BARCELONA BEZ TOTO IR PILNIGA 0
Kas ir TOTO ? Tu vsp iemācisies spēlēt futbolu ka viņi un tad parunā ar viņiem

  -2 [+] [-]

, 2011-05-29 15:32, pirms 14 gadiem
;( ;( ;( ;( Žēl!

  +2 [+] [-]

, 2011-05-29 16:24, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: kā chelsea šogad veicās?
ak pareizi, tika pazemoti visās frontēs - jau aizmirsu.
aizver muti eezeli.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 19:37, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kad asa sāpe paribē iemetās...Nu jā, iedzer antidepresantus!
paldies par padomu, bet nevajag man antidepresantus lol
man nekas nesaap. saapeetu, ja barsa to turniiru buutu godiigaa ciinjaa uzvareejushi; , bet ir taa kaa ir! jau atkal.

     [+] [-]

, 2011-05-29 19:42, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: muļķis tu esi. Tapēc jau jūs neieredz ka esat tādi.
puis, es tikai faktus izklaastiiju tajaa komentaa, tas, ka cilveeki man ir sametushi miinusus par to ir tikai normaal - ne visiem taisniiba patiik, arii tev, ja reiz mani te nesmukos vaardos apsauc.

     [+] [-]

, 2011-05-29 19:48, pirms 14 gadiem
arvis86 rakstīja: paldies par padomu, bet nevajag man antidepresantus lol
man nekas nesaap. saapeetu, ja barsa to turniiru buutu godiigaa ciinjaa uzvareejushi; , bet ir taa kaa ir! jau atkal.
Kaut kādus aizbildinājums jau vajag. Nevar jau tā būt, ka pasaules spēcīgākais futbola klubs uzvar pelnīti, īpaši pēc šāda fināla Klasiska padomju cilvēka loģika

  +1 [+] [-]

, 2011-05-29 19:52, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: muļķis tu esi. Tapēc jau jūs neieredz ka esat tādi.
Paldies Dievam, ka ir arī ļoti daudz normālu "Real" fanu, vismaz man ir tas gods tādus pazīt. Nevajadzētu visus bāzt vienā maisā.

     [+] [-]

, 2011-05-29 19:53, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: Van Der Sārs savā pēdējā spēlē nospēlēja, kā 20 gadīgs sapļaks.
Nebija tā labākā spēle vecmeistaram, tomēr tikai vienu vārtu zaudējumā viņš patiešām bija vainojams (domāju Mesi vārtus). Nevajag jau uzreiz tā pārspīlēt. Vislielākie pārmetumi aizsardzībai.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-29 22:09, pirms 14 gadiem
finālā uz haļavu nevar tikt,tur spēlē tikai labākie klubi...par Barsas uzvaru pārsteigumu nav,kā ar nebūtu pārsteigts ja MU vinētu,bet iznākums bij diezgan loģisks salīdzinot abu komandu sniegumu visas sezonas garumā Barsa tomēr bij stabilāka,bet MU sniegums bij viļņveidīgs,un lai tiktu pie panākuma MU bij jāparāda viena no sakarīgākām spēlēm šosezon....apsveicu Barsas fanus priekā

     [+] [-]

, 2011-05-29 22:11, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nebija tā labākā spēle vecmeistaram, tomēr tikai vienu vārtu zaudējumā viņš patiešām bija vainojams (domāju Mesi vārtus). Nevajag jau uzreiz tā pārspīlēt. Vislielākie pārmetumi aizsardzībai.
pārmest VderS ir muļķīgi...nevar ļaut Messi tā ar bumbu ieskrieties un sist...darbs bij jaizdar aizsargiem...

     [+] [-]

, 2011-05-29 22:22, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Paldies Dievam, ka ir arī ļoti daudz normālu "Real" fanu, vismaz man ir tas gods tādus pazīt. Nevajadzētu visus bāzt vienā maisā.
Paldies. Prieks, ka tā uzskati.

     [+] [-]

, 2011-05-29 22:33, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: pārmest VderS ir muļķīgi...nevar ļaut Messi tā ar bumbu ieskrieties un sist...darbs bij jaizdar aizsargiem...
Es arī sākumā nepārmetu, bet izrādījās, ka Edvīns tiešām bija pazaudējis vārtu centru un izvēlējies nepareizu pozīciju vārtos. Pretējā gadījumā viņam būtu labas izredzes atvairīt Mesi sitienu, lai arī cik neērts tas neizskatītos. Mesi jau vairāk pa vidu trāpīja (kā varējām redzēt atkārtojumā).

     [+] [-]

, 2011-05-29 22:35, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Paldies. Prieks, ka tā uzskati.
Kad rakstīju, tieši par Tevi iedomājos Vairāk tik objektīvus un miermīlīgus SC lietotājus!

     [+] [-]

, 2011-05-30 09:53, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kaut kādus aizbildinājums jau vajag. Nevar jau tā būt, ka pasaules spēcīgākais futbola klubs uzvar pelnīti, īpaši pēc šāda fināla Klasiska padomju cilvēka loģika
es faktus izklaastiiju, kas barsukaam nav glaimojoshi, taadeelj uzreiz neesmu normaals , ja es dziedaatu visiem pakalj kaa taads padomju laika vidusmeera cilveeks, cik viss katalonijaa notiek skaisti un tiiri, tad ganjau es buutu labs futbola atbalstiitaajs, kaut arii Real fans?!
ej, hosee, paskaties labaak A seerijas tabulu un iedzer kaadus antidepresantus