Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Inter" mazākumā iztur spiedienu un iekļūst finālā

Agris Suveizda

Šovakar UEFA Čempionu līgas pusfināla atbildes spēlē "Barcelona" savā laukumā izrāva uzvaru 1:0 pret Milānas "Inter", taču ar to nepietika iekļūšanai finālā - divu maču summā ar 3:2 pārāka bija "Inter". Finālspēlē 22.maijā Inter" tiksies ar Minhenes "Bayern".

Ne Pepe Gvardiola, ne Žozē Mourinju ar sākumsastāva izvēli īpaši nepārsteidza. "Barcelona" rindās diskvalifikācijas dēļ laukumā doties nedrīkstēja kapteinis un aizsardzības balsts Karless Pujols, kuru aizsardzības centrā aizstāja Gabriels Milito. Tāpat joprojām Barsai nācās iztikt bez centra pussarga Andresa Injestas, savukārt viesiem vienīgais kritušais bija serbs Dejans Stankovičs, kurš arī pārsniedzis brīdinājumu limitu. Tā kā Mourinju starta vienpadsmitniekā izlaida argentīnieti Djēgo Milito, šis mačs bija īpašs ar to, ka laukumā atradās brāļi Milito. Jāpiebilst, ka "Inter" rindās atkal maču neuzsāka neviens itālis.

Līdz ar pirmajām sekundēm iniciatīva pilnībā piederēja mājiniekiem. "Barcelona" bija milzīgs pārsvars bumbas kontrolē, un "Inter" retu reizi tika pāri centram, par Viktora Valdesa vārtu apdraudēšanu nemaz nerunājot. Tomēr pat 80% bumbas kontrole nebija pietiekošs iemesls, lai Žulio Sezaram otros vārtos vajadzētu lēkāt kā negudram. Pirmajās 20 minūtēs vārtu gūšanas situāciju bija ļoti maz, taču tad pamazām parādījās sīki robiņi "Inter" aizsardzībā. Ļoti negaidīts pavērsiens notika 28.minūtē. Jau vienu brīdinājumu saņēmušais Tjagu Mota ar roku viegli aizskāra Serhio Busketa seju, taču spāņa fantastiskais teātris bija pietiekams iemesls, lai bijušais "Barcelona" spēlētājs Mota dotos uz ģērbtuvēm. Pēc piecām minūtēm "Barcelona" varēja izvirzīties vadībā, taču pēc Lionela Mesi sitiena no 19 metriem lielisku meistarību nodemonstrēja Sezars, izvelkot bumbu no vārtu apakšējā stūra. Arī turpinājumā Barsai piederēja milzīgs pārsvars, taču materiālu labumu tas nedeva. Pirmās 45 minūtes "Inter" izturēja, taču viena spēlētāja deficīts solīja ļoti smagas nākamās 45 minūtes.

Otrajā puslaikā spēles maniene nemainījās. "Barcelona" piederēja milzīgs teritoriālais pārsvars, taču saspēlei šķērsām laukumam nebija nekādas jēgas, jo "Inter" aizsardzība spēja izsekot līdzi, bet otrajā stāvā katalāņi tika sakauti vienos vārtos. Gvardiola ar spēlētāju maiņām centās lauzt spēli, tomēr tas neizdevās. "Barcelona" turpināja vērpt kombinācijas, taču tāpat turpināja skriet ar pieri tieši sienā. Tā kā "Barcelona" laukumā bija diezgan izteikti īsais sastāvs, jo Zlatana Ibrahimoviča vietā nāca Bojans Krkičs, centrējumiem bija vēl mazāka jēga, taču arī pa zemi mājiniekiem nekas nesanāca. Mača 82.minūtē Krkičam bija fantastiska iespēja atklāt rezultātu, taču viņš no vārtu priekšas sita garām tukšam vārtu stūrim. Taču pēc nepilnām divām minūtēm Čavi Ernandess soda laukumā atrada Gerardu Pikē, kurš eleganti ar vienu kustību atbrīvojās no vārtsarga un pretspēlētāja un ieraidīja bumbu tukšos vārtos. "Barcelona", panākuma iedvesmoti, vēl vairāk metās uzbrukumā. Čavi un Mesi izdarīja nesekmīgus tālsitienus, bet pēc brīža Krkičs lika gavilēt "Camp Nou" pārpildītajām tribīnēm. Taču velti, jo beļģu tiesnesis fiksēja spēli ar roku Jajam Turē un vārtu guvumu neatzina. Milānas "Inter", praktiski visu maču pavadījuši savā soda laukumā vai tā tiešā tuvumā, tomēr izturēja nospiedošo pretinieku pārsvaru un nosargāja uzvaru divu spēļu summā - Milānas "Inter" spēlēs finālā!

UEFA Čempionu līga, pusfināls

Barcelona - Inter 1:0 (0:0) (Pikē 84')
Divu spēļu summā - 2:3

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:41, pirms 15 gadiem
Beigās gandrīz sirds uzsprāga, it īpaši kad bumba ielidoja Inter vārtos otrreiz (kad neieskaitīja). Kas par nervu kutinošu spēli. āāā
Apsveicu Inter, izturēja malači.
Slēpts komentārs: The Latvian Locomotive

 +11 [+] [-]

, 2010-04-28 23:41, pirms 15 gadiem
Liidz 80 min , butu rakstiijis taa : Inter vislabaaka aizsardziiba pasaulee , nu reaali vispaarb neviens 100 % moments nebija Barcelonai , lai iesistu golu Inter fantastiski nospeeleeja aizsardziibaa. Malachi apmeram taa : D Un peec tam saakas VILNI : D Bet beigas tomeer notureeeja : D Labs pusfinaals. Veiksmi abaam komandaam.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:41, pirms 15 gadiem
Cerams, ka finālā mūs sagaidīs skatāmāka spēle!
Slēpts komentārs: jureks

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:41, pirms 15 gadiem
Zoze.. mans zoze..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DoOrDie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2010-04-28 23:41, pirms 15 gadiem
Uztaisīja lieku spriedzi trešdienas vakarā...
bet nu Pique baigi tehniski iesita..

  +9 [+] [-]

, 2010-04-28 23:41, pirms 15 gadiem
Gribētu uzteikt Inter aizsardzību, jo 60+ minūtes spēlēt mazākumā pret Barselonu nav joka lieta.
Slēpts komentārs: ma4o
Slēpts komentārs: artinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:42, pirms 15 gadiem
Barsa pirmajā spēlē izlēja paŗāk daudz , lai šodien to visu sasmeltu.

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:42, pirms 15 gadiem
Jose Jose Mourinjo!!

  +8 [+] [-]

, 2010-04-28 23:42, pirms 15 gadiem
Kāds Barsas spiediens, ej tu nost... Vāks, futbolam īpaši nesekoju, šoreiz nolēmu paskatīties, nervi čupā, biju par Barsu.

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:42, pirms 15 gadiem
Materaci to bumbu gribēja nospert?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:42, pirms 15 gadiem
Ne pārāk aizraujošs mačs, bet bija jau gaidāms,ka Inter aizsargāsies kā vien spēs. Parasti par citu neveiksmi nepriecājas, bet šoreiz atļaušos.
Es jau jau sabijos, kad iesita 2. golu, bet bija jau roka.

Malači Inter!
Barsai pārsvars jau nospiedoš. Beigās liela intriga saglabājās!

P.S. Barselonas faneļi sarosījušies un liek visiem mīnusiņus pēc kārtas.

 +11 [+] [-]

, 2010-04-28 23:42, pirms 15 gadiem
Nu ko,apsveicu Inter!!!
Slēpts komentārs: tomy91
Slēpts komentārs: futbolasirds
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: aaaigh
Slēpts komentārs: Anitinsh
Slēpts komentārs: Awesome
Slēpts komentārs: valensia
Slēpts komentārs: Mojo Jojo

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:42, pirms 15 gadiem
Fināls Robbens pret Sneideru. Ideāli.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:42, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Apsveicu tiesnesi..idiots stulbais...nebija tur roka un rezultātam bija jābūt 2:0.
Bija roka. tak atkartojumu radija

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
Ehh, zeel protams, bet gruti iesist vartus ja aizsardziba spele 10 speletaji.
jacer ka finala italu aizsardzibas futbols tomer nedomines. Futbols ir skaists ar to ka tiek guti varti nevis atspert bumbu talak no saviem vartiem.
Slēpts komentārs: B.O.S.S.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
Netikai interam, bet gan lielākajais daļai itālijas klubu, bet apsveicu inter, barca pat nezinaja ko darit, sit no 35m butu labi ja trapita kaut vartu virziena, bet ne!!!
TooGood rakstīja: Liidz 80 min , butu rakstiijis taa : Inter vislabaak aizsardziiba pasaulee , nu reaali vispaarb neviens 100 % moments nebija Barcelonai , lai iesistu golu Inter fantastiski nospeeleeja aizsardziibaa. Malachi apmeram taa : D Un peec tam saakas VILNI : D Bet beigas tomeer notureeeja : D Labs finaals. Veiksmi abaam komandaam.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Apsveicu tiesnesi..idiots stulbais...nebija tur roka un rezultātam bija jābūt 2:0.
un 1 gola bija tiira aizmugure, taka vari nepikstet kretin

  +8 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
nu ko, jaaapsveic inter un special one. viss ir pelniiti, labaakaa komanda brauc uz madridi. atliek noveeleet Eto'o veelreiz noskandinaat madrid, cabron, saluda campeon.

P.S. Pikee labaaks uzbruceejs nekaa Ibra
Slēpts komentārs: and188

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
LOL jums vajadzētu tiesnesim slavas dziesmu dziedāt ne norakt, nebūtu tiesneša nebūtu pat 1:0

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
Vismaz Real labi, ka Barsa vairs nevar uzvarēt Santjagu Barnabeu .

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
0:0, vienīgie vārti gūti aizmugures stāvoklī
Prieks par Inter

  +8 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
Nav ko vainot Inter par tupeesanu aizsardziibaa gandriiz visas speeles garumaa. Likme speelei bija liela un logjiski ka Inter negribeeja lieki riskeet. Speeleet Nou Camp nav viegli...kur nu veel speeleet mazaakumaa.
Pilniigs fuj Busketam un paareejiem simuleetaajiem...sodien daivi bija teju viens peec otra. Un Bozana gols...tas nu gan bija omeer jaaieskaita. Kaarteejaa slikti aizvadiitaa speele tiesneshiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
oi kā tiesnesis atrausies! tur noteikti rokas nebija! inter bija jāuzvar! nu, ko lai saka! dažreiz ir spēles, kuras norok tiesneši, mūsu pašu valstī ne reizi vien tas ir noticis, gan hokejā, gan basketbolā!

  +7 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Ehh, zeel protams, bet gruti iesist vartus ja aizsardziba spele 10 speletaji.
jacer ka finala italu aizsardzibas futbols tomer nedomines. Futbols ir skaists ar to ka tiek guti varti nevis atspert bumbu talak no saviem vartiem.
Finālā Inter nespēlēs no aizsardzības, tas viņiem nebūs vajadzīgs
Slēpts komentārs: iplaymyway

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
Gatavs, Anniņ, apsedzies...

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 23:43, pirms 15 gadiem
Mourinho

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:44, pirms 15 gadiem
Labs
Manā uztverē tur pat īsti dzelteno vareja nedot, kur nu vēl sarkano. Pastiepa bik roku, gribot piebremzēt krūšu/pleca apvidū. Trāpīja ar vienu diviem pirkstiem pa vaigu, bet barslelonietis saļims tādā agonijā

 +11 [+] [-]

, 2010-04-28 23:44, pirms 15 gadiem
Ar baudu vēroju spēli, kura noteikti liktos garlaicīga, ja vien tā nebūtu ČL 1/2 un Inter nebūtu tas, kas mazākumā spēja "nosušīt" spēli pret superuzbrukuma mašīnu- Barsu.
Maurinju šobrīd noteikti ir labakais treneris pasaulē.

  +7 [+] [-]

, 2010-04-28 23:44, pirms 15 gadiem
iplaymyway rakstīja: Un kādam par komentāriem arī plusos būs ? Visi tik negatīvi noskaņoti..
+ daudz.
Slēpts komentārs: rogle
Slēpts komentārs: gucs17

 +13 [+] [-]

, 2010-04-28 23:44, pirms 15 gadiem
Tie, kuri tagad raud par tiesnešiem, apskatieties Mottas sarkano kartīti un tad raudiet HAA BLE

  -3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:44, pirms 15 gadiem
nezinu kā tur Ronaldu, bet man kā Realistam būs grūti aizmigt šodien. Nolādēts vnk. Eh, žēl, ka tie vārti nāca tik tuvu beigām, tur jau uzreiz pavisam citas komandas sāka spēlēt
Slēpts komentārs: black1

  +9 [+] [-]

, 2010-04-28 23:44, pirms 15 gadiem
ko valdes tur gribeja izdarit beigas,kad skreja virsu mourinjo
Slēpts komentārs: aivix26
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:44, pirms 15 gadiem
barsa beidzot isgaazās!!! ha ha haaaaa!!! barsas fani vismaz beidzot aplauziisies!!!!!

  +9 [+] [-]

, 2010-04-28 23:44, pirms 15 gadiem
"fantastiskais teātris bija pietiekams iemesls, lai bijušais "Barcelona" spēlētājs Mota dotos uz ģērbtuvēm"

Viņš taču pēc tam to pašu vai kaut kādu citu spēlētāju paņēma aiz sprandas un saspieda.

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:45, pirms 15 gadiem
Žēēl Barca.

Nepatīk INTER!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:45, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Apsveicu tiesnesi..idiots stulbais...nebija tur roka un rezultātam bija jābūt 2:0.
tā viņš reabilitējās par kļūdu, kuru pieļāva ieskaitot pirmo golu. tā kā būtu pārgalvīgi saukt tiesnesi tādos vārdos.

nevarēja tā sanākt, ka Barsa otro gadu pēc kārtas pateicoties bobim ieziet finālā. pagāšgad tas bija ar Chelsea.
neticēju, ka Pikē varētu iesist tādu golu. it īpaši pēc momentiem kādi viņam bija pirmajā spēlē, likās, ka viņš pretinieku soda laukumā vispār ir 0, bet rekā. tik skaists gols. atspēlējās Barsa Milito, iesitot golu no aizmugures, Milito to izdarīja pirmajā spēlē.
pelnīti, ko te lai saka. kaut vai pirmās spēles dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:45, pirms 15 gadiem
vot šī bij intresanta spēle ,ne kā viens otrs ākstiņš te kaifoja par Chelseas pārrullēšanu pār Stoke

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:45, pirms 15 gadiem
Žēl, bet tā tam laikam bija jānotiek.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:45, pirms 15 gadiem
atkal gandrīz ustaisija cirku ap Barcelonu-no sākuma Motas noraidijums tad Pike gols no aizmugures vel Mesi un Alvesa dive palika bez uzmanības,pilnīgi vienalga,kas uzvarēja gribēju paskatīties futbolu,bet izskatijās pēc cirka ar Blekeri galvenajā lomā

  +6 [+] [-]

, 2010-04-28 23:45, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: Labs
Manā uztverē tur pat īsti dzelteno vareja nedot, kur nu vēl sarkano. Pastiepa bik roku, gribot piebremzēt krūšu/pleca apvidū. Trāpīja ar vienu diviem pirkstiem pa vaigu, bet barslelonietis saļims tādā agonijā
Brinums, ka nestuves laukuma neienesa
Slēpts komentārs: Alex Ovechkin, The Great #8
Slēpts komentārs: puika_labs_

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:46, pirms 15 gadiem
black1 rakstīja: tu paskaties kārtīgi! pēdējais aizsargs bija vienā līnijā ar uzbrucēju! tur nebij aizmugures!
bija bija tur aizmugure. kaads metrs, pat trakaak nekaa Milito pirmajaa speelee. jaaatziist. tomeer nevareetu teikt, ka tiesnesis pietiesaaja Barcai, ja labi gribeetu, vareetu divas pendeles iedot, noraidiit vaartsargu un ieskaitiit Bojana golu. viss ir godiigi, viss ir skaisti.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:46, pirms 15 gadiem
Dick Fuzzynuts rakstīja: ahahahaha tie Barsas faneļi, kas tagad par tiesnesi kko bazarē.
Labāk būtu uztraukušies par to, ka viņu "pasaules labākā" komanda 90min laikā, spēlējot mājās, uztaisīja 3 vārtu gūšanas momentus, no kuriem vienīgo realizēja viņu centra aizsargs pēc diezgan smagi iespējamas aizmugures.

INTER > BARCELONA.
MAURINJO > MESSI, XAVI, INIESTA utt.
raudat tagad, Barselonai nereāls pazors - pat simulācija no Busketa puses nepalīdzēja uzvarēt mājās.
Kas tad nu mums te par vinegretu nāk laukā

  +7 [+] [-]

, 2010-04-28 23:46, pirms 15 gadiem
Es gandrīz pieliku bikses beigās!!

  +7 [+] [-]

, 2010-04-28 23:46, pirms 15 gadiem
and188 rakstīja: Ar tādu spēli finālā Inter var laizīt pautus.
Kapec tu doma ka vini finala speles uz rezultata notureshanu vai neizshkirtu,vini speles ka pirmaja spele pret Barsu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:46, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: 0:0, vienīgie vārti gūti aizmugures stāvoklī
Prieks par Inter
durnis esi. kādā aizmugures stāvoklī uz tālu sānu tur bija spēlētājs. loooohhh

  +7 [+] [-]

, 2010-04-28 23:46, pirms 15 gadiem
O, jā taktikas ģēnijas Īpašais, atkal piesmej Vienkāršo Gvardiolu ar to pašu paņēmienu ar, kuru 1. spēlē. Protams, visu cieņu, arī Barcelona futbolistiem, smuki Inter ļāva saspēlēties tās 500+ piespēles savā laukuma pusē. Malači Inter!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:46, pirms 15 gadiem
Manā skatījumā Inter vairāk pa zemi gulēja nekā spēlēja....

un šogad fināls ar bus tāds kā nekāds

  -2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:46, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Finālā Inter nespēlēs no aizsardzības, tas viņiem nebūs vajadzīgs
Protams, ka nespēlēs, viņiem vajadzēs atspēlēties

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:46, pirms 15 gadiem
Number 0 rakstīja: 0:0, vienīgie vārti gūti aizmugures stāvoklī
Prieks par Inter
Nu man liekas 50/50, jo izskatijās ka Eto soda laukuma otrā malā bija palicis kā pēdējais, uz 1 līnijas ar Pique.
Bet vārti skaisti.

 +10 [+] [-]

, 2010-04-28 23:46, pirms 15 gadiem
Viss laikam bija pateikts 1. spēlē.
Barca šovakar tā arī nevarēja iesist un tas arī iegāza. Tikai 84. minūtē 1.vārti un arī ar aizmugures palīdzību. Žēl, ka TIK vēlu Būtu pirmajā puslaikā to izdarījuši, būtu cits stāsts. Vismaz intriga bija, par to paldies.

Inter labi aizsargājās, toties no futbola viņi neko neparādīja.ar to pietika, lai tiktu tālāk. Kā jau teicu pirms tam - Milānā viņu izpildījumā bija finālcienīga spēle.
Lieku uz to, ka Inter uzvarēs čl!

  -3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:47, pirms 15 gadiem
imbecile rakstīja: Tie, kuri tagad raud par tiesnešiem, apskatieties Mottas sarkano kartīti un tad raudiet HAA BLE
Muļķi, Motam iedeva dzelteno kartīti [viena jau viņam bija iepriekš] par to, ka iebrauca ar roku Sergio sejā, jeb kaklā!
Un par tiesnesi vnk. NAV KOMENTAARU!!!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-04-28 23:47, pirms 15 gadiem
Mourinju kārtējo reizi pierāda, ka ir labākais treneris šobrīd, Barsu mazākumā bez maz vai sausā atstāt ir grūti

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:47, pirms 15 gadiem
Visi tiesnešu kritiķi varbūt kāds pats grib tāda augstā līmenī tiesāt spēli 100 punkti vairs nebutu tādi blatņiki vnk dažreiz jāpadomā ar galvu jo tagad visi vainos tiesnesi.

  +6 [+] [-]

, 2010-04-28 23:47, pirms 15 gadiem
nu interam pa lielam jau ar vairāk neko nevajadzēja kā parādīt savu vislabāko ko viņi prot-AIZSARDZĪBA

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:47, pirms 15 gadiem
Spēle nebija skaista kā spēle, bet fakts, ka tas ir 1/2fināls un ka bija tāda situācija to padarīja skaistu. Žēl, ka inter mēģināja tik vienkārši spēlēt- vispār bez uzbrukuma! Es cerēju, ka liks ātrākus uzbrucējus un ies pretī piem. Eto un Balotelli vai Eto un Pandevs, bet...
Lai nu kā, gribētu zināt, ko tagad teiks tie, kas jau pēc 1/4 fināla atdeva titulu barsai!
Finālā pat nezinu par ko fanot, jo ļoti patīk MB, bet riebjas van gāls, un patīk Inter un ļoti patīk MB... laikam būšu par skaistu spēli

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:47, pirms 15 gadiem
Augstsolis Biezpienkūkā rakstīja: Protams, ka nespēlēs, viņiem vajadzēs atspēlēties
Tipa Bayernam iedos 1 vārtu handikapu?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:47, pirms 15 gadiem
Protams, daudzi teiks, ka gols bija jāskaita, taču nedomāju, ka Tiago Motta bija pelnījis sarkano.Un ja nebūtu dabūjis sarkano, tad varbūt pat nebūtu 1:0 ( tas, protams, no sērijas kā būtu, ja būtu ).

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:47, pirms 15 gadiem
Inter aizsardzība ar Cēzaru priekšgalā ir vnk lieliska. Darbojās saskaņoti kā skudras pa pūzni. Fināls būs vareninteresants! Ķīnieši,strīmā,kurā skatījos Pikē izrunāja kā Figo

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 23:47, pirms 15 gadiem
Inter ar savu blīvo 10 vīru aizsardzību psc... žēl Barcas... sāpīga uzvara

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:47, pirms 15 gadiem
aaaigh rakstīja: No Evrebe no final.
ALCORCON!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:48, pirms 15 gadiem
Nebija pelnijusi Inter. Es uzskatu ka tomèr shajà spèlè wareja redzèt kura komanda ir stipraka, reali finala spèles komanda kas 1 reiz pa spèli ir izdarijusi sitienu - un to pasu garam wartiem...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:48, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Vieni spēlēja futbolu,bet otri teātri...!
Precīzi, Barsa tiešām labi simulēja un Inter tiešām lieliski spēlēja aizsardzībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:48, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Precīzi, Barsa tiešām labi simulēja un Inter tiešām lieliski spēlēja aizsardzībā.
Inter nesimuleeja?

  +6 [+] [-]

, 2010-04-28 23:48, pirms 15 gadiem
xxxxxx rakstīja: Nebija pelnijusi Inter. Es uzskatu ka tomèr shajà spèlè wareja redzèt kura komanda ir stipraka, reali finala spèles komanda kas 1 reiz pa spèli ir izdarijusi sitienu - un to pasu garam wartiem...
Reāli uzvarētāju noskaidroja divu spēļu summā.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:48, pirms 15 gadiem
Veelreiz paarliecinos par to, cik loti man riebjas italju, aizsardziibas futbols! Inter - pretiigs sniegums, bet tomeer vini finaala, zheel... pat neviens biistams moments pa visu speeli nebija un bumbas kontrole ap 25% - nozhelojami! Sarkano kartinju pilnigi nepamatoti tiesnesis iedeva un beigaas, man shkiet tur roka nebija, bet nu tur veel var diskuteet... Finals shogad vnk nekaads, pat nav veelme skatiities!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:48, pirms 15 gadiem
kas te pa minusu licejiem uzdarbojas =D

  -2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:48, pirms 15 gadiem
Bet nu Inter spēle man nepatīk - efektīva, taču neskatāma, un tā jau kuro reizi.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 23:49, pirms 15 gadiem
Apsveicu Inter, pelnīti tika finālā! Negribas par to runāt, bet nu tiesāšana abās spēlēs bija zem katras kritikas! Sarkanā no nekā, golu neieskaitīja, pirmajā spēlē no offside, tiesnesis pa kājām maisās 1. puslaikā 2 uzbrukumus izjauca! Bet nu, jebkurā gadījumā Inter nospēlēja gudrāk!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:49, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: Viss laikam bija pateikts 1. spēlē.
Barca šovakar tā arī nevarēja iesist un tas arī iegāza. Tikai 84. minūtē 1.vārti un arī ar aizmugures palīdzību. Žēl, ka TIK vēlu Būtu pirmajā puslaikā to izdarījuši, būtu cits stāsts. Vismaz intriga bija, par to paldies.
pirmais normālais komentārs no Barsas fana ( ja nekļūdos)

Inter labi aizsargājās, toties no futbola viņi neko neparādīja.ar to pietika, lai tiktu tālāk. Kā jau teicu pirms tam - Milānā viņu izpildījumā bija finālcienīga spēle.
Lieku uz to, ka Inter uzvarēs čl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:49, pirms 15 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Bet nu Inter spēle man nepatīk - efektīva, taču neskatāma, un tā jau kuro reizi.
Gaumes jautājums, manuprāt ļoti skatāmi.

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:49, pirms 15 gadiem
and188 rakstīja: durnis esi. kādā aizmugures stāvoklī uz tālu sānu tur bija spēlētājs. loooohhh
Kada strapiba bija vai nee,Inter finala,Jeeeee

  -4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:49, pirms 15 gadiem
zheel... barca ar bayern butu paraadijushi 100%skaistaku futbolu, jo inters tomer spelee no aizsardziibas ;/

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:49, pirms 15 gadiem
Sasodīts..finālā būšu par Bayern..Barsai vajadzēja būt..lai arī 2. vārtos bija roka, tomēr piespiesta..tas nebija pietiekams iemesls, lai vārtus neskaitītu

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:49, pirms 15 gadiem
ronnijs15 rakstīja: Muļķi, Motam iedeva dzelteno kartīti [viena jau viņam bija iepriekš] par to, ka iebrauca ar roku Sergio sejā, jeb kaklā!
Un par tiesnesi vnk. NAV KOMENTAARU!!!!!!!!
Iebrauca sejā vai viegli () pieskārās sejai ?
Sergio kaut kāds plīša lācītis, kuram pēc katra pieskāriena sāpīte

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:49, pirms 15 gadiem
xxxxxx rakstīja: Nebija pelnijusi Inter. Es uzskatu ka tomèr shajà spèlè wareja redzèt kura komanda ir stipraka, reali finala spèles komanda kas 1 reiz pa spèli ir izdarijusi sitienu - un to pasu garam wartiem...
Kāpēc tad neuzvarēja tas, kas bija pelnījis?
Un kura ir stiprēka? Inter spēlēja tā, kā viņiem vajag! Tas būtu ideotisms, ja komanda pie +2 Noukempā mēģinātu uzbrukt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:50, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Vieni spēlēja futbolu,bet otri teātri...!Ceru ,ka finālu Inter nesabojās!Inesta pietrūkās..!Inter-šadi spēlē itālu komandas,tamdēl nebrīnos ,ka trībīnes netiek piepildītas vietējā čempionātā!
būtu rokas turējis pie sāniem ,būtu 2-2..,bet šis kuli kasa....!Bet paldies par šo sezonu ČL ,nākamo gadu mēs atgriezīsimies ,lai vinnētu
Galvenais tagad La Ligu paņemt un Real atstāt jaņos
cik noprotu tu Barsu atbalsti. lielo teātri sāka spēlēt tieši Barsa,ja šitā krīt pēc pieskāriena pie kakla,bet saķer seju un gar zemi,tad dramatiskajā pūlciņā noteikti bij viens no labākiem

  -4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:50, pirms 15 gadiem
Dick Fuzzynuts rakstīja: Barselona nosmirdēja!
Pilnīgi pelnīta uzvara Inter!
tu spēli skatījies?

  -4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:50, pirms 15 gadiem
Inter smirdddddd un vinji reeaaali smird bano mani kaut sodien man pooohhhhhhhhuuuuuj bet inteeer smiiiird nuuuuggggjiii pedeejie salaatgalvas miiiksčaulji un vāargulji , ezzeli un piiiidari sukaaaataaaajjji jobaaanieee kurvasss.bleeeegee

  +8 [+] [-]

, 2010-04-28 23:50, pirms 15 gadiem
Nesaprotu tos, kas saka ka bija aizmugure. Pikee bija ideaali vienaa liinijaa ar Eto (ja nemaldos). Punkts.
Slēpts komentārs: gucs17
Slēpts komentārs: dzekans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:51, pirms 15 gadiem
Barselona ir un paliks labakie. Tadu futbolu kadu rada Barselona, nav spejigs neviens cits klubs, vienmer spele uzbrokošu skatamu futbolu.

Vienkarši tads stulbums, ka Inter tika talak, vienkarši debils klubs. Ceru ka Inter padirsis finala.

Sapigs zaudejums

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:51, pirms 15 gadiem
Anitinsh rakstīja: Stulbais De Blekere noraka speli. Lai tas .. nekad vairs netiesa!
Viņš vismaz atmaksāja par to ka tur sarkanā nebija!!!

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:51, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: vot šī bij intresanta spēle ,ne kā viens otrs ākstiņš te kaifoja par Chelseas pārrullēšanu pār Stoke
kada sakara tu te p.i.m.p.i aplej CHELSEA???

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:51, pirms 15 gadiem
kips22 rakstīja: Bija roka. tak atkartojumu radija
Tad tu laikam atkārtojumu neskatījies! neesmu ne viena ne otra fans! Un Motta nepelnīti dabūja sarkano, bet roka tur nebija. Ja roka ir piespiesta pie ķermeņa tā skaitās kā ķermenis un spēli ar roku nefiksē. Un roka bija piespiesta pie ķermeņa!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:52, pirms 15 gadiem
Bayern paņems finālu. āmen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:53, pirms 15 gadiem
veel peedeejais - ceru, Maradona uz chempi pajnems Kambiaso. vinsh un tieshi vinsh abaas speelees samazinaaja Messi efektivitaati par kaadiem 90%.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:53, pirms 15 gadiem
futbolasirds rakstīja: Ja roka ir piespiesta pie ķermeņa tā skaitās kā ķermenis un spēli ar roku nefiksē. Un roka bija piespiesta pie ķermeņa!
Nu tas ir atkarīgs no tā, kā to traktē tiesnesis, jo bumba pa roku tomēr trāpija.

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:53, pirms 15 gadiem
to kasagrande pateiksi ka pirmaja spèlè Barca nespieda Interu?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:54, pirms 15 gadiem
keksss rakstīja: Veelreiz paarliecinos par to, cik loti man riebjas italju, aizsardziibas futbols! Inter - pretiigs sniegums, bet tomeer vini finaala, zheel... pat neviens biistams moments pa visu speeli nebija un bumbas kontrole ap 25% - nozhelojami! Sarkano kartinju pilnigi nepamatoti tiesnesis iedeva un beigaas, man shkiet tur roka nebija, bet nu tur veel var diskuteet... Finals shogad vnk nekaads, pat nav veelme skatiities!
Kā tas ir nekāds? Daudzkārtējais Itāļu čempions pret Vācijas superklubu! Ko tu gribēji redzēt finālā? atkal Barsa-MU? TIka tie, kam bija jātiek! Te daudzi īd, ka inter nesmuki spēlēja un bla bla bla, bet ko Interam vajadzēja darīt? Domāju arī barsa Inter situācijā darītu to pašu! Neviens vairs nemaz neatmin, ka Inter vinnēja barsu arī ar 3:1!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:54, pirms 15 gadiem
apsveicam inter,novietotais autobus deviņu vīru izskatā Cezara vārtu priekšā nostrādāja,nu bet ko lai saka,galvenais jau ir rezultāts nevis parādītā spēle.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 23:54, pirms 15 gadiem
tādi muļķi ,tas ka komentētājs kurš ir par barca saka ka roka bija piespiesta nenozīmē ka tā bija ,kāds sviests ,un par to aizmuguri vispar nerunāsim ,paskataties ierakstu un pavērojiet vai tiešām pikē nebija aizmugurē ak jūs mazie barcas faneļi, iesist vajadzēja tad kad vajadzēja kautvai taja situacija kad bojan aizlika garam tuksiem vartiem ,un tā kā pēdējās 10 minutes vareja spelet ari visas 80 min pirms tam neviens neliedza to darīt ,pat palīdzēja atstājot inter nepelnītā mazākumā ,dievs nav mazais bērns ,viss ir tā kā tam jābūt

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:54, pirms 15 gadiem
Bertuzzi rakstīja: kada sakara tu te p.i.m.p.i aplej CHELSEA???
kur es apleju Chelsea... es saku ka viens otrs to uzskata par aizraujošu spēli kur klasi pārāks pretinieks piesmej klasi zemāku klubu,bet man škīet aizraujošas šadas spēles...un izvēlies vārdus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:54, pirms 15 gadiem
Dick Fuzzynuts rakstīja: No visas sirds ceru, ka nākamreiz, kad Buskets vārtīsies zemē, viņam būs lauzta kāja, un neviens vairs viņam neticēs
Skarbi, bet pietiktu vinam ar vnk sarkano plaksteri

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:55, pirms 15 gadiem
Dick Fuzzynuts rakstīja: Jā, pilnīgi piekrītu, ka Barselona spēlēja teātri.
Tik pretīgu un nožēlojamu, futbolu zaimojošu simulāciju no Busketa puses (skatam youtube.com: YouTube
- Sergio (Barcelona) Rolls Around...
) nebiju sen redzējis. Var jau vārtīties zemē, bet tad tajā pašā laikā glūnēt, kā tādam pedofīlam uz meitenēm dušās, uz tiesnesi, vai parādīs sarkano - tas ir vienkārši pretīgi.
No visas sirds ceru, ka nākamreiz, kad Buskets vārtīsies zemē, viņam būs lauzta kāja, un neviens vairs viņam neticēs
FCB bīja tikai tāds viens ,bet inter visa komanda!Apsmiekls jau bija Lusio 20 metru ieskrējiens

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:55, pirms 15 gadiem
555 rakstīja: veel peedeejais - ceru, Maradona uz chempi pajnems Kambiaso. vinsh un tieshi vinsh abaas speelees samazinaaja Messi efektivitaati par kaadiem 90%.
Nu, ne gluži. Messi efektivitāti samazināja tas, ka Inter aizsardzība bija absolūts mūris un lai vai cik izcils Lio arī nebūtu- tādu 10 vīru žogu apspēlēt nav iespējams nevienam pasaules futbolistam.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:55, pirms 15 gadiem
Ja CL vines Bayern tad labaka speletaja balvu vissdrizak sanems Robens!!!

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:55, pirms 15 gadiem
xxxxxx rakstīja: to kasagrande pateiksi ka pirmaja spèlè Barca nespieda Interu?
Uzvarētāju noskaidro divu spēļu summā, uzvar tā komanda, kas ir guvusi vairāk vārtus. Inter guva 3 vārtus, Barselona 2 vārtus, tātād - pirmkārt, Inter labāk aizsargājās un, otrkārt, precīzāk uzbruka. Vēl jautājumi?

  -4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:55, pirms 15 gadiem
imbecile rakstīja: Iebrauca sejā vai viegli () pieskārās sejai ?
Sergio kaut kāds plīša lācītis, kuram pēc katra pieskāriena sāpīte
Bet vaitad par to nedod kartīti? dod, un protams, ka Sergio un kā vēl pārspīlēja, bet vismaz panāca Kivu noraidījumu! Tikpat labi arī Lusio pa zemi vārtījās ne vienu reizi vien
Un tie kuri raud, ka Barsa neko spožu neparādīja un nebija skatāma spēle?!
Nav pārāk viegli kautko izdarīt, ja vārtu priekšā novietots itāļu autobuss!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:56, pirms 15 gadiem
and188 rakstīja: Inter smirdddddd un vinji reeaaali smird bano mani kaut sodien man pooohhhhhhhhuuuuuj bet inteeer smiiiird nuuuuggggjiii pedeejie salaatgalvas miiiksčaulji un vāargulji , ezzeli un piiiidari sukaaaataaaajjji jobaaanieee kurvasss.bleeeegee
un tu vel vairak s....

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:56, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Un par aizmuguri runājot - kad tas baltais saņēma bumbu, tad vienā līnijā (kreisajā pusē) bija viens nēģeris, tādēļ aizmuguri neskaita...
baltais un melnais
Tu tiešām seko līdz futbolam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:56, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: FCB bīja tikai tāds viens ,bet inter visa komanda!Apsmiekls jau bija Lusio 20 metru ieskrējiens
tu kādam tagat gribi iestāstīt ka komanda(jebkura) kam jānotur rezultāts nerīkotos līdzīgi?

     [+] [-]

, 2010-04-28 23:57, pirms 15 gadiem
Barcai pēriens un Guardiolam mācībstunda, uzkāpa uz tā paša grābekļa kā karaļa kausā un otrajā spēlē atkal izlieto vairs nevarēja sasmelt. Pēc klasikas Barca vispār nepārliecina. Cerams, ka vismaz la Liga saņemsies uz atlikušajām spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:57, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Gaumes jautājums, manuprāt ļoti skatāmi.
Nu varbūt šo reizīti varam norakstīt uz sarkanās kartiņas, bet nu jā - neesmu redzējis tik daudz spēļu, lai varētu objektīvi spriest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: xxxxxx

  -4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:57, pirms 15 gadiem
Es ierēcu par ierakstu pie bildes rakstā! Autor - savas simpātijas pret kādu klubu nevajag te izpaust!
Inter GK nesmuka seja!
Otrais gols bija jāskaita, roka bija jāskaita!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:57, pirms 15 gadiem
2 vaarti bija jāskaita ..bet tiesnesis jau ar tikai cilveeks...bet nozaga finaalu barsai..

Guardiola pieviila fanus ar saviem izteikumiem,,,, jo diemžēl no skatāma futbola tur nebija pilnigi nekā...dzležaina inter aizsardziba,,,iznjemot peedeejas 10 minūtes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:57, pirms 15 gadiem
skrim rakstīja: Barselona ir un paliks labakie. Tadu futbolu kadu rada Barselona, nav spejigs neviens cits klubs, vienmer spele uzbrokošu skatamu futbolu.

Vienkarši tads stulbums, ka Inter tika talak, vienkarši debils klubs. Ceru ka Inter padirsis finala.

Sapigs zaudejums
Tāds BS. Labāk ir uzvarēt nesmukā spēlē, nekā zaudēt skaistā spēlē!! Uzvarēt tāda līmeņa komandām un tāda līmeņa turnīrā ir galvenais, nevis ka tik acij skatāmāk nospēlēt. Kuru tas interisē, ka nevar parādīt - jā nevar, vajag uzvarēt, kas ir pats svarīgākais.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:57, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Da viņam vnk ir zobs uz Barsu, jo viņi sagrāva tos jobanos "Arsenal" un MU arī īzlidoja ar lielu blīkšķi...
(Viņš gruzās, kā maza meitene)
vēl viens kam ar sapratni švaki

 +10 [+] [-]

, 2010-04-28 23:58, pirms 15 gadiem
Barcas fani labāk būtu paklusējuši, savās mājās pret komandu 10 vīru sastāvā uzsist labi ja 3x pa vārtiem un saspēlēties pie soda laukuma. Daudz netrūka lai paliktu sausā un vispār, Maurinjo parādīja kas un kā.

  +6 [+] [-]

, 2010-04-28 23:58, pirms 15 gadiem
Ko jūs te bļāviens lēkājat!! Katrs spēlē kā māk pret Barcelona un uzvarētājus neviens netiesā kaut arī bija tāda taktika.. tātad pareiza ja jau uzvarēja un ar to samierinaties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:59, pirms 15 gadiem
pirmaja gola tira aizmugure un otrja tira roka taka nav ko raudat makaroniki tika talak spaņu versis lai kas p........

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:59, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: tu kādam tagat gribi iestāstīt ka komanda(jebkura) kam jānotur rezultāts nerīkotos līdzīgi?
Tas ir puika_labs stila. Vins vienmer vainu saskatiis citos, nevis pasha Barca. Ja inters sedeja aizsardziba, bet kas liedza barcai sist ieksa?? ludzu. Yaya ka pie bumbas ta sitiens zvaigznes. nu soory, sita jau tas nenotiek

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:00, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: FCB bīja tikai tāds viens ,bet inter visa komanda!Apsmiekls jau bija Lusio 20 metru ieskrējiens
Nu tas ieskreejiens bija vnk...

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:00, pirms 15 gadiem
Ko juus gribat no Inter,kjipa lia vinji speelee uz uzvaru Camp Nou stadionaa ar taada veida futbolu kaa te kaadu laiku atpakalj Arsenal meegjinaaja vinjus apspeeleet vai Stutgarte?Da jaaspeelee ar taadaam kaartiim,kaads iedaliitas, nevis itkaa buutu royal flush !!
Atbalstu Inter jau padsmit gadus un juutos ljoti lepns par savu komandu kaut gan shodien vinji nespeeleeja skaisti,bet finaalaa pret Bayernu uz neitraala laukuma nav gluzhi tas pats,kas viesos pret Barcu pilnaa stadioonaa.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:00, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: 2 vaarti bija jāskaita ..bet tiesnesis jau ar tikai cilveeks...bet nozaga finaalu barsai..
Tiesneshi pagajusho gadu izvilka Barsu pret Chelsiju,shogad atkal gribeja lai ievelk Barselonu finala!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:00, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: tu kādam tagat gribi iestāstīt ka komanda(jebkura) kam jānotur rezultāts nerīkotos līdzīgi?
Nu bet 20m ieskreejiens izskatiijas patieshaam tizli

  +5 [+] [-]

, 2010-04-29 00:01, pirms 15 gadiem
guslens rakstīja: Barcas fani labāk būtu paklusējuši, savās mājās pret komandu 10 vīru sastāvā uzsist labi ja 3x pa vārtiem un saspēlēties pie soda laukuma. Daudz netrūka lai paliktu sausā un vispār, Maurinjo parādīja kas un kā.
Ne jau Barcas uzbrukums tur bija pie vainas, bet gan Maurinju fantastiskais mūris. Un tas nav hokejs, kur vairākums spēlē izšķirošu lomu, šeit tomēr tas viens vīrs neko daudz laukumā nemainīja. Kā Inter jau no pirmajām sekundēm sāka spēlēt no kapitālas aizsardzības, tā arī pabeidza.
Slēpts komentārs: xxxxxx

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:01, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: jā, tāpat kā vienam švaki saprast, ka aizmugures nebija un rokas tāpat un vēl tas, ka angļiem šogad CL ir FAIL.
nezini noteikumus tad izlasi tira aizmugure piespeles bridi un pe speles ar roku iesist gols taka neķer kreņķi nav ta barca tik izcila cik domaju.
Slēpts komentārs: puika_labs_

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:02, pirms 15 gadiem
Emm jā, skaidrs. Tie, kas te noliek Inter vnk nav skatījušies nekad mūžā PO, kur katra kļūdz var maksāt titulu. Visi gaida nez kapēc, ka tūlīt visi skries uz priekšu, komandas spēlēs pēc izvietojumiem 2-2-6 utt. Nu sorry, neviena spēcīga komanda nenesīsies pa galvu pa kaklu uzbrukumā, ja nav iedzinējos un nav palicis daudz laika!
Domāju tādi cilvēki ČL finālus vispār var neskatīties, jo tur piesardzība ir vēl lielāka! Manuprāt intresanta spēle! Katra komanda spēlēja tādā stilā, kādā bija jāspēlē dotajā situācijā! Abas komandas labi nocīnījās, bet 2 spēļu summā labāka bija inter! Un tagad teikt, ka tie vai tie nav pelnījuši...

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:02, pirms 15 gadiem
xxxxxx rakstīja: To smiegs kurà wieta pie pirma gola bija aizmugure un pie 2. Roka arì nebija wnk tas tiesnesis nomìza
paskaties atkartojumu redzesi ja ne brilles var nopirkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:02, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: jā, tāpat kā vienam švaki saprast, ka aizmugures nebija un rokas tāpat un vēl tas, ka angļiem šogad CL ir FAIL.
ko tu saprati no mana komenta? aizmugure strīdīga,jo vaidzēja parādīt no līnijnieka vietas vai tuvākais interietis nebij tuvāk vārtiem,roka bij
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: puika_labs_

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:04, pirms 15 gadiem
ka mak ta spele nepatik neskaties barca spele uzbrukuma futeni Inter aizsardzibas un vis.

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:04, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: kur es apleju Chelsea... es saku ka viens otrs to uzskata par aizraujošu spēli kur klasi pārāks pretinieks piesmej klasi zemāku klubu,bet man škīet aizraujošas šadas spēles...un izvēlies vārdus
Sho savu sapi tu vareji pilnigi droshi izraudat CHELSEA vs STOKE rakstaa, shaja rakstaa visus interese INTER vs BARSA.
P.S. MU fani ari diez ko nav piezemeti emocijas pec uzvaram par lejasgala komandam

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:04, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Bet nevajag jau parspīlēt,visadus pigorus esmu redzējis,bet tas kautkas orgināls ir
Nosauc kaut vienu Barcelonas spēli,kur vini visi 11 ir aizsardzībā sēdējusi savā soda laukumā būdami vadībā?!Pirmajā spēlē pie 1-0 vini to varēja darīt un gaidīt kad inter uzbruks,bet Barcelona spēlē futbolu nevis bojā to...!
nenosaukšu jo līdz nesekoju ne Barsai ne interam

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:04, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Bet kur var būt skatāms futbols ,ja otra komanda nespēlē vinu?!!!!
ej gulet mazais ,tādu bērnudārzu te raksti ka jāsmejas
Slēpts komentārs: Hellrevenger
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:04, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Bet nevajag jau parspīlēt,visadus pigorus esmu redzējis,bet tas kautkas orgināls ir
Nosauc kaut vienu Barcelonas spēli,kur vini visi 11 ir aizsardzībā sēdējusi savā soda laukumā būdami vadībā?!Pirmajā spēlē pie 1-0 vini to varēja darīt un gaidīt kad inter uzbruks,bet Barcelona spēlē futbolu nevis bojā to...!
Čelsiki pagājušajā gadā pusfināla atbildes spēlē bojāja futbolu, šeit to gan viss teikt nevar. Kā ja teicu- kapitāla aizsardzība. Un neviens futbolists, vai futbola klubs tāādu aizsardzību uzlauzt vairāk kā vienu reizi, manā skatījumā, nav spējīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:04, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Bet kur var būt skatāms futbols ,ja otra komanda nespēlē vinu?!!!!
Itka Barselona loti labi speleja!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:04, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Bet nevajag jau parspīlēt,visadus pigorus esmu redzējis,bet tas kautkas orgināls ir
Nosauc kaut vienu Barcelonas spēli,kur vini visi 11 ir aizsardzībā sēdējusi savā soda laukumā būdami vadībā?!Pirmajā spēlē pie 1-0 vini to varēja darīt un gaidīt kad inter uzbruks,bet Barcelona spēlē futbolu nevis bojā to...!
Nu ja. Barca jau spele visskaistako futbolu pasaule. Nekadu simulaciju, nekadu aizmugures stavokla, gooli tiiri kaa minimums no 20 metriem gevelite. Nu tak beidz mazais cepties. Panem to finala bileti un brauc skatities. Es tev varu Inter maiku iedot. saku, bus kruta

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:04, pirms 15 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Ne jau Barcas uzbrukums tur bija pie vainas, bet gan Maurinju fantastiskais mūris. Un tas nav hokejs, kur vairākums spēlē izšķirošu lomu, šeit tomēr tas viens vīrs neko daudz laukumā nemainīja. Kā Inter jau no pirmajām sekundēm sāka spēlēt no kapitālas aizsardzības, tā arī pabeidza.
Es neteiktu, ka no spēles sākuma bija kapitāla aizsardzība, vairāk tomēr vērstu uzmanību pēc sarkanās kartītes, kad patiešām varēja teikt, ka sāka spēlēt no aizsardzības, jo pirmstam vēl bija šādi tādi momenti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:05, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Neiet runa par neshanos,bet reaali cik reizes Inter paargaaja paari centram otrajaa periodaa? piecas vispaar bija ?
nu kada nozime cik pargaja pari centram vispar vareja neiet viņiem to nevajag nav jau liga bet rezultatu skaita divu speļu summa viņiem vartus nevajag vajadzeja barcai bet neko vairak nevareja izdarit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:05, pirms 15 gadiem
Bertuzzi rakstīja: Sho savu sapi tu vareji pilnigi droshi izraudat CHELSEA vs STOKE rakstaa, shaja rakstaa visus interese INTER vs BARSA.
P.S. MU fani ari diez ko nav piezemeti emocijas pec uzvaram par lejasgala komandam
ar sapratni tev grūti.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:05, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Bet nevajag jau parspīlēt,visadus pigorus esmu redzējis,bet tas kautkas orgināls ir
Nosauc kaut vienu Barcelonas spēli,kur vini visi 11 ir aizsardzībā sēdējusi savā soda laukumā būdami vadībā?!Pirmajā spēlē pie 1-0 vini to varēja darīt un gaidīt kad inter uzbruks,bet Barcelona spēlē futbolu nevis bojā to...!
Futbola noteikumos nav rakstīts, ka visu laiku ir jāuzbrūk.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:05, pirms 15 gadiem
arvids1991 rakstīja: Kā tas ir nekāds? Daudzkārtējais Itāļu čempions pret Vācijas superklubu! Ko tu gribēji redzēt finālā? atkal Barsa-MU? TIka tie, kam bija jātiek! Te daudzi īd, ka inter nesmuki spēlēja un bla bla bla, bet ko Interam vajadzēja darīt? Domāju arī barsa Inter situācijā darītu to pašu! Neviens vairs nemaz neatmin, ka Inter vinnēja barsu arī ar 3:1!
Patiesiba, jaa, loti gaidiju un cereju, ka finaala buus Barsa pret MU un varees baudiit futbola saldo eedienu. Bet nu neko dariit! Ar to nekads es biju domajis, ka finaals vareetu buut garlaiciigs, cerams jau, ka kluudos. Un ko Interam vajadzeja dariit? es teiktu speelet futbolu! nevis sho te, es pat nezinu, kaa to nosaukt, bet nu taa jau ir, uzvara ir galvenaa un Inter fani jau, protams, ir staraa! Un Barselona apgrieztaas situacijas jau nu noteikti nebuutu sedejusi shitados ierakumos, bet gan buutu spelejusi savu futbolu!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:06, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: jā, tāpat kā vienam švaki saprast, ka aizmugures nebija un rokas tāpat un vēl tas, ka angļiem šogad CL ir FAIL.
nu tu jau redzi to ko tu gribi redzēt, bet DIEMŽĒL Hose dzers šampi no CPL kausa ( i hope)

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:06, pirms 15 gadiem
Pa wisu spèli Barcas soda laukumu paràdija 3 reizes

  -4 [+] [-]

, 2010-04-29 00:06, pirms 15 gadiem
nesaprotu, kurš te kabina tos mīnusus barsas atbalstītājiem tik neinteresanta spēle Inter izpildījumā, pretīgi skatīties..

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:06, pirms 15 gadiem
Barsas faniem ieteiktu atcerēties, ka spēles uzvarētāju nosaka nevis pēc tā, cik daudz tu kontrolē bumbu, bet gan pēc tā, cik golus tu iesit. Jā, Barselonai bija liels pārsvars Milānā, bet savā laukumā pārsvars kontrolē bija fantastiski milzīgs. Bet ko tas dod, ja abās spēlēs Barselonas uzbrukums bija pilnībā nekāds? Cik Barselona izdevību šodien radīja? Ar tādu kontroli vajadzēja būt piecreiz vairāk momentiem. Līdz Pikē golam (kur aizmugures NEBIJA!) Barsai bija tikai divas simtprocentīgas iespēja. Jādomā, vai tiešām skatījāmies vienu un to pašu spēli, jo Inter bija labāka gan Milānā, gan šovakar (atcerēsimies, ka Inter uzdevums šovakar nebija gūt vārtus, bet gan noturēt pārsvaru).

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:06, pirms 15 gadiem
smiegs rakstīja: nu kada nozime cik pargaja pari centram vispar vareja neiet viņiem to nevajag nav jau liga bet rezultatu skaita divu speļu summa viņiem vartus nevajag vajadzeja barcai bet neko vairak nevareja izdarit.
Nu taisniiba tev ir,bet tas viss pasaakums (no Inter puses) reaali padara futbolu ljoti neskataamu!

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:06, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Baigais murgojums, bet vsp man POH, jo esmu par "Bayern" un nešaubos, ka "Inter" būs krietni ērtāks pretinieks, nekā būtu bijusi Barsa...
un doma ka bayern vines es par labu futbolu fanošu man pofig kurš no ;siem diviem uzvar bet labak labakais klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:07, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: jā, tāpat kā vienam švaki saprast, ka aizmugures nebija un rokas tāpat un vēl tas, ka angļiem šogad CL ir FAIL.
Nu aizmugure bija, bet 1. spēlē arī milito bija tāda pati situācija. Katrā gadījumā tas 1 gols bija ok. Par angļiem nū... daļēji jā, bet 2 angļi izstājās pret finālistiem un arsenal zaudēja barsai. Gluži par fail to nosaukt nevar, taču nepierasti ir, ka neviens Ba klubs nav 1/2

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:07, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Baigais murgojums, bet vsp man POH, jo esmu par "Bayern" un nešaubos, ka "Inter" būs krietni ērtāks pretinieks, nekā būtu bijusi Barsa...
rīt jau tu noteikti būsi vēl pa kādu tad Barsa,tad Baeyrn, izdomā par ko tad galu galā esi

  -4 [+] [-]

, 2010-04-29 00:07, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: nenosaukšu jo līdz nesekoju ne Barsai ne interam
Barcelona vienkārši nemāk spēlēt savādāk...!

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:08, pirms 15 gadiem
labaak jaaiet guleet!
Nav te jeegas striideeties. Katram ir dalja taisniibas un punkts!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:08, pirms 15 gadiem
and188 rakstīja: Inter smirdddddd un vinji reeaaali smird bano mani kaut sodien man pooohhhhhhhhuuuuuj bet inteeer smiiiird nuuuuggggjiii pedeejie salaatgalvas miiiksčaulji un vāargulji , ezzeli un piiiidari sukaaaataaaajjji jobaaanieee kurvasss.bleeeegee
Ar tevim viss kartiba,deretu aiziet parbaudities!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:09, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Futbola noteikumos nav rakstīts, ka visu laiku ir jāuzbrūk.
Tamdēl Itālījas cempionātā ir pustukšas tribīnes ,jo skatītāji vēlas redzēt skatamu futbolu

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:09, pirms 15 gadiem
guslens rakstīja: Es neteiktu, ka no spēles sākuma bija kapitāla aizsardzība, vairāk tomēr vērstu uzmanību pēc sarkanās kartītes, kad patiešām varēja teikt, ka sāka spēlēt no aizsardzības, jo pirmstam vēl bija šādi tādi momenti...
Nu, arī nepiekritīšu. Pirmajās minūtēs tur vispār izskatījās pēc tādas kā taustīšanās. Un Inter uz tīru aizsardzību bez uzbrukuma pārgāja tikai no otrā puslaika. Taču es saku, ka viņi būtu tā darījuši, precīzāk Maurinju tā būtu darījis neatkarīgi no tās sarkanās kartiņas. Itālijas futbolā sarkanās ir teju vai ikdienišķa parādība. Vienkārša rindu pārkārtošana, tas arī viss, manuprāt.

  -4 [+] [-]

, 2010-04-29 00:09, pirms 15 gadiem
Šodien nezaudēja Barsa - zaudēja FUTBOLS! Finālā futbols (Bayern) atriebsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:10, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: 2 vaarti bija jāskaita ..bet tiesnesis jau ar tikai cilveeks...bet nozaga finaalu barsai..

Guardiola pieviila fanus ar saviem izteikumiem,,,, jo diemžēl no skatāma futbola tur nebija pilnigi nekā...dzležaina inter aizsardziba,,,iznjemot peedeejas 10 minūtes
c'mon, ja FCB nebija skatāma spēle, tad kas bija Interam?
Tieši Barcas kreatīvais uzbrukums (diemžēl bez noslēgumiem) izglāba šo mača skatāmību

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:11, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Šodien nezaudēja Barsa - zaudēja FUTBOLS! Finālā futbols (Bayern) atriebsies!
Nevar nepiekrist, kaut ko tādu nav vērts skatīties..visa komanda salīdusi savos vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:12, pirms 15 gadiem
Ļoti pārdzīvoju par to ka Barsa netika finālā. Bet tāds jau ir tas sports.

Fināls mani absolūti neinteresēs - bez Barsas.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-29 00:12, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Tamdēl Itālījas cempionātā ir pustukšas tribīnes ,jo skatītāji vēlas redzēt skatamu futbolu
A ka tu to vari zinat, ka ir pustuksas?? esi bijis?? telo te trako barcas fanu, kamer klusiitinjam pa naktim vero Seria A???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-29 00:12, pirms 15 gadiem
Inter spèlèja pèc strategijas 8-3-0

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:12, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: palasi manus komentārus rakstā par "Bayern" un palasi par bars... Neesmu nekad īsti fanojis par Barsu, bet vnk riebjas inter...
labi skaidrs vis par tevi...smieklīgs tu esi 5 min atpakaļ vienā komentā teici ka fano par barsu

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:13, pirms 15 gadiem
mjaa, ja nebutu to pedejo 7 minushu, teiktu , ka spele bij pilnigi nebaudama, kaut gan tada ari vinja kopuma bija. Zel, biju par Barcu

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:13, pirms 15 gadiem
LIELISKA DAVANA VAARDADIENAA
Apsveicu Interu ar lielisku speli aizsardziba
Buus interesants finals!
Gaidam 22 maiju

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:14, pirms 15 gadiem
TooGood rakstīja: Liidz 80 min , butu rakstiijis taa : Inter vislabaaka aizsardziiba pasaulee , nu reaali vispaarb neviens 100 % moments nebija Barcelonai , lai iesistu golu Inter fantastiski nospeeleeja aizsardziibaa. Malachi apmeram taa : D Un peec tam saakas VILNI : D Bet beigas tomeer notureeeja : D Labs pusfinaals. Veiksmi abaam komandaam.
Njemot veeraa.. ka Interam bija tikai aizsardziiba.. bez paareejaam liinijaam.. un vinji sita bumbu tikai prom.. vinjiem bija jaapaliek sausaa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:15, pirms 15 gadiem
amusement rakstīja: visi tik gudri "sēdēja inter aizsardzībā utt" tak domājiet loģiski komanda sērijā ir priekšā tad kur viņiem skriet.Labs futbols bija un barca jau domāja,ka messi te saliks 16 bankas un viss būs labi beigās (kā vienmēr),bet nē mazais žīdēns neko neparādija,liekiet tak tos 160 mīnusus man
darekties var . sitais sovakar bomba!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:15, pirms 15 gadiem
anti futbols shoreiz uzvareeja..
ja Inter negrib vai nemaak speeleet futbolu.. tad lai skataas pa Tv.. tragjiskaaku komandu nebiju redzeejis..

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:16, pirms 15 gadiem
Es mazliet nesaprotu Barselonas fanus,zaudeja,tagad visi lohi,idioti,degenerati,es piemeram esmu REAL fans,bet tad kad vini netika talak es neblavu ka visi tadi un shadi,es vnk uzrakstiju ja nevar izmantots savas iespejas,tad laikam Realam nav ko darit CL,bet nekada gadijuma nenodirsu Lyon un vinau fanus!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:16, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Barsas faniem ieteiktu atcerēties, ka spēles uzvarētāju nosaka nevis pēc tā, cik daudz tu kontrolē bumbu, bet gan pēc tā, cik golus tu iesit. Jā, Barselonai bija liels pārsvars Milānā, bet savā laukumā pārsvars kontrolē bija fantastiski milzīgs. Bet ko tas dod, ja abās spēlēs Barselonas uzbrukums bija pilnībā nekāds? Cik Barselona izdevību šodien radīja? Ar tādu kontroli vajadzēja būt piecreiz vairāk momentiem. Līdz Pikē golam (kur aizmugures NEBIJA!) Barsai bija tikai divas simtprocentīgas iespēja. Jādomā, vai tiešām skatījāmies vienu un to pašu spēli, jo Inter bija labāka gan Milānā, gan šovakar (atcerēsimies, ka Inter uzdevums šovakar nebija gūt vārtus, bet gan noturēt pārsvaru).
nu īstenībā jau arī nav īsti šobrīd neviens, kas varētu iesist. Skarbi, bet Mesī ir iestājies aptumsums vārtu gūšanas ziņā (un tas, ka Inters viņu pilnībā izslēdza no spēles), Pedro arī nebūt nav spējīgs nospēlēt augstā līmenī tik bieži un pret šādiem pretiniekiem.
Ibra ir norakstīts.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:16, pirms 15 gadiem
kips22 rakstīja: A ka tu to vari zina, ka ir pustuksas?? esi bijis?? telo te trako barcas fanu, kamer klusiitinjam pa naktim vero Seria A???
Serie A NAV JĒGAS skatīties - katra spēle ilgst līdz pirmajiem vārtiem! Tur vienīgais skatītājs pustukšajos municipālajos stadionos ir MIGLA! Tas ir farss - nevienam no vadošajiem klubiem nav SAVA stadiona - nav, jo skatītāju vienalga nav!

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:16, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Itkā jau jā, bet....
Futbols ir komercionāls sports un jo neskatāmāks tas paliek, jo mazāk naudi''nas nāk...un tev pašam kas labāk patī? Ka komanda pa spēli pāriet 2 pāri centram, vai komanda kas nemitīgi uzbrūk? Man variants nr 2 !
Ikviens līdzjutējs tev atbildēs, ka viņam labāk patīk komanda, kas uzvar!

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:17, pirms 15 gadiem
Nu nevar 80 minutes iesildities un 10 speleet(Barcelona),pelnits zaudejums ja pret komandu kas ir mazakuma nevar iesist vairakus golus.Atkal uzvirmos jautajums,par ko dazi no Barcelona sanem tos miljonus?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:17, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Serie A NAV JĒGAS skatīties - katra spēle ilgst līdz pirmajiem vārtiem! Tur vienīgais skatītājs pustukšajos municipālajos stadionos ir MIGLA! Tas ir farss - nevienam no vadošajiem klubiem nav SAVA stadiona - nav, jo skatītāju vienalga nav!
Kārtējais kurš akli tic stereotipiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-29 00:18, pirms 15 gadiem
Shitas pusfinals kopa Inter izpildijuma bija tads pats ka Griekijai Euro2004 - pasi nespèlè un traucè pretiniekam

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:18, pirms 15 gadiem
Finālā noteikti būšu par Bayern toties visticamāk uzvarēs Inter!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:18, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Sajā duelī fanoju par BARSU ! Ko tu īsti centies panākt?
ko tu gribēji pateikt savā komentā? to ka pieminēju CHEL-STOK spēli salīdzinot ar šo bij kā diena pret nakti,visu laiku spriedze,līdzpēdējai minūtei.....tādu spēli es uzskatu par aizraujošu ,ne to kut Viens piesmej otru ar rezultātu 7-0.Vai tu to spēli redzēji ka iepirdi ar savu stūlbo komentu? pričom te MU?

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:18, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Serie A NAV JĒGAS skatīties - katra spēle ilgst līdz pirmajiem vārtiem! Tur vienīgais skatītājs pustukšajos municipālajos stadionos ir MIGLA! Tas ir farss - nevienam no vadošajiem klubiem nav SAVA stadiona - nav, jo skatītāju vienalga nav!
Ko tu te man lej tagad. Katra valsti ir sava limeni attistiits futbols. ar vai bez skatitajiem, bet Inters tika ar uzdevumu gala.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:19, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Kārtējais kurš akli tic stereotipiem.
Kārtējais , kurš ir aizmidzis skatoties Serie A speli!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:19, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: A man nepatīk. Ko tad ?
Tad atliek fanot par Sanmarino izlasi.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-29 00:20, pirms 15 gadiem
Pirmo rezi mūžā būšu par Bayern
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:20, pirms 15 gadiem
kips22 rakstīja: A ka tu to vari zinat, ka ir pustuksas?? esi bijis?? telo te trako barcas fanu, kamer klusiitinjam pa naktim vero Seria A???
Es viņu katru nedēlās nogali skatos,jo tiek izdarītas likmes...!Tamdēļ sanāk pasekot līdzi...!

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:20, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Kārtējais , kurš ir aizmidzis skatoties Serie A speli!
Ja īsti labi nāk miegs, tad pie dajebkuras līgas spēles var aizmigt

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:21, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Es viņu katru nedēlās nogali skatos,jo tiek izdarītas likmes...!Tamdēļ sanāk pasekot līdzi...!
Ar tavu futbola izpratni es ieteiktu likmes labāk tomēr nelikt
Un Inter Bayerniem būs neērtāks pretinieks kā Barca.

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:21, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: nu īstenībā jau arī nav īsti šobrīd neviens, kas varētu iesist. Skarbi, bet Mesī ir iestājies aptumsums vārtu gūšanas ziņā (un tas, ka Inters viņu pilnībā izslēdza no spēles), Pedro arī nebūt nav spējīgs nospēlēt augstā līmenī tik bieži un pret šādiem pretiniekiem.
Ibra ir norakstīts.
Zini, par Ibru runājot.. Neizskatījās, ka viņš šovakar sevišķi gribēja spēlēt. Tādas gausas, negribīgas un izvairīgas (tieši no bumbas) darbības, viņa izpildījumā. Un Messi pāris reizes pamēģināja apspēlēt Inter mūri, diemžēl nesanāca (atskaitot to vienu labo iespēju pirmajā puslaikā) un labi vien ir, ka nemēģināja neko vairāk, jo tas viss jau arī varēja beigties ar pretuzbrukumu. Būtībā piekrītu, šajā sezonā Barcas uzbrukums smagi buksē. Anrī deldē soliņu, Bojanam smagi trūkst prakses, Zlatans... un pietrūkst Eto'o, lai vai kā to negribētos atdzīt.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:21, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Kārtējais , kurš ir aizmidzis skatoties Serie A speli!
Ja Skonjkjiks vinnetu Barcu tu ari saktu kaut ko liet par skatitajiem???Tak nomierinies. Ej gulet un gaidi finalu.

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:21, pirms 15 gadiem
To EGO - es pirmo reizi busu par waciesiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:22, pirms 15 gadiem
Ja es fanotu par Inter, man spēle liktos lieliska. Bet teikt, ka Inter spēlēja skaisti ir maigi izsakoties pārspīlēti.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:22, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Es viņu katru nedēlās nogali skatos,jo tiek izdarītas likmes...!Tamdēļ sanāk pasekot līdzi...!
Cik tu sovakar vinneji??

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:22, pirms 15 gadiem
M8archa rakstīja: Ar tavu futbola izpratni es ieteiktu likmes labāk tomēr nelikt
Un Inter Bayerniem būs neērtāks pretinieks kā Barca.
Argumentē savu izteikumu!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:23, pirms 15 gadiem
EGO rakstīja: Ja es fanotu par Inter, man spēle liktos lieliska. Bet teikt, ka Inter spēlēja skaisti ir maigi izsakoties pārspīlēti.
Kurš saka, ka Inter spēlēja skaisti? Galvenais nav tas, kā tu spēlē, bet gan tas, kāds ir rezultāts uz tablo.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:23, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Argumentē savu izteikumu!
Puika liecies gulet,rit uz skolu !!!

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:24, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Tu esi angļu futbola fans? Es tev labi ieriebu, jo angļiem nekas nesanāca. Un kādā sakarā tu vsp šeit kko piemini par chelsea?
'tu man ieriebi?kādā veidā? tas koments bij domāts vienam manam labam ,,draugam,, tā kā ne tev ne tam vēl vienam jociņam nebij obligāti jāatbild.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:24, pirms 15 gadiem
Esmu Barcas fans. Zaudēt Real slikti, bet ciešami, zaudēt MU - cienījami, BET zaudēt tam gailim Mourinjo - pretīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:25, pirms 15 gadiem
Liels respect Interam, aizsardziiba perfekta, otrais gols perfekti piefikseets- roka bija!
Pat liels jautaajums vai pirmais gols bija jaaskaita, nebija labs rakurss, bet izskatiijaas peec aizmugures!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:25, pirms 15 gadiem
Worst Case Ontario rakstīja: Nu tad tu esi akls
Apskaties Inter-Bari ,jeb Mallorca-Malaga un salīdzini.....!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:25, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Kurš saka, ka Inter spēlēja skaisti? Galvenais nav tas, kā tu spēlē, bet gan tas, kāds ir rezultāts uz tablo.
Mēs jau neskatāmies futbolu, lai spēles beigās ieraudzītu rezultātu uz tablo, bet tādēļ, lai baudītu skaistas izspēles, vārtus un uzbrukumu...kā arī solīdu aizsardzību, bet ne jau autobusu sava soda laukuma priekšā!

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:26, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Liels respect Interam, aizsardziiba perfekta, otrais gols perfekti piefikseets- roka bija!
Pat liels jautaajums vai pirmais gols bija jaaskaita, nebija labs rakurss, bet izskatiijaas peec aizmugures!
Otrā malā viens Inter spēlētājs (Muntari vai Eto'o, nepamanīju) bija aizkavējies. Jāatrod gan atkārtojums, kur parāda taisnā līnijā, bet man vismaz izskatījās, ka tur aizmugures nebija nekādas.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:26, pirms 15 gadiem
Inter fani varētu nomainīt plati....!Jums pat argumentu nav!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:26, pirms 15 gadiem
Daži tā te apgalvo. Inter spēle šodien ir iemesls kāpēc daudzi rauc degunu par futbolu
suvass rakstīja: Kurš saka, ka Inter spēlēja skaisti? Galvenais nav tas, kā tu spēlē, bet gan tas, kāds ir rezultāts uz tablo.

  -4 [+] [-]

, 2010-04-29 00:27, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Puika liecies gulet,rit uz skolu !!!
Tu jau nebūsi tas ,kas man te ko teiks...!Suš pula....!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:27, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Inter fani varētu nomainīt plati....!Jums pat argumentu nav!
Mans arguments ir tāds, ka Inter ir finālā, kamēr tu te kunksti un gruzies par to ka tava mīļā komanda izlidoja kā smirdīgs kaķis no pienotavas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:28, pirms 15 gadiem
Izlasīju pirmās 3 komentu lapas, un pietika. Laikam te lielākajai daļai antifutbols tuvāks nekā futbols. Ne vien Inter spēlētājs bija pelnījis sarkano, bet diskābeli vēl vismaz uz 5 spēlēm. Rupeklis. Par pirmiem ieskaitītiem vārtiem, tāpat kā otriem neieskaitītiem - strīdīgs jautājums.Nekas, gan jau nākošgad finālā atkal futbolu redzēsim! šogad ar šīm komandām uz to neceru

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:29, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Inter fani varētu nomainīt plati....!Jums pat argumentu nav!
es nesaprotu ko tu cepies? kādi argumenti bij šajās divās spēlēs Barsai? es ar domāju ka Barsa interu uzvilks pa pilnu programu,bet redz kā sanāca.....

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:29, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Inter fani varētu nomainīt plati....!Jums pat argumentu nav!
Kadi argumenti vaidzigi,rezultats visu izsaka! 3-2 Inter laba!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:29, pirms 15 gadiem
ronnijs15 rakstīja: Mēs jau neskatāmies futbolu, lai spēles beigās ieraudzītu rezultātu uz tablo, bet tādēļ, lai baudītu skaistas izspēles, vārtus un uzbrukumu...kā arī solīdu aizsardzību, bet ne jau autobusu sava soda laukuma priekšā!
Tas ir domāts neitrālajiem skatītājiem. Ja tevis atbalstītā komanda spēlēs skaisti, bet zaudēs, arī būsi priecīgs? Vismaz man skaistas izspēles nav galvenais. Man galvenais ir intriga līdz pēdējai sekundei un emociju pārbagāta spēle. Tāpat man simpatizē grieķu šaha basketbols, kas ļoti daudziem riebjas. Esmu par gudru futbolu (vai basketbolu, vai hokeju utt).
Slēpts komentārs: puika_labs_

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:31, pirms 15 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Zini, par Ibru runājot.. Neizskatījās, ka viņš šovakar sevišķi gribēja spēlēt. Tādas gausas, negribīgas un izvairīgas (tieši no bumbas) darbības, viņa izpildījumā. Un Messi pāris reizes pamēģināja apspēlēt Inter mūri, diemžēl nesanāca (atskaitot to vienu labo iespēju pirmajā puslaikā) un labi vien ir, ka nemēģināja neko vairāk, jo tas viss jau arī varēja beigties ar pretuzbrukumu. Būtībā piekrītu, šajā sezonā Barcas uzbrukums smagi buksē. Anrī deldē soliņu, Bojanam smagi trūkst prakses, Zlatans... un pietrūkst Eto'o, lai vai kā to negribētos atdzīt.
skaidrs ir tas, ka Eto būtu efektīvāks, ja šobrīd būtu Ibras vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:31, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Tas ir domāts neitrālajiem skatītājiem. Ja tevis atbalstītā komanda spēlēs skaisti, bet zaudēs, arī būsi priecīgs? Vismaz man skaistas izspēles nav galvenais. Man galvenais ir intriga līdz pēdējai sekundei un emociju pārbagāta spēle. Tāpat man simpatizē grieķu šaha basketbols, kas ļoti daudziem riebjas. Esmu par gudru futbolu (vai basketbols, vai hokejs utt).
Ideāls variants ir SKAISTA uzvara, ko nereti gadās redzēt, ja esi Barsas fans! Daļēji ir Tev taisnība, jā, bet nu esmu kategoriski PRET antifutbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:32, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Paši nonācāt pretrunā... 25-29t.. par labu Spānījai..
Juu, vinneji, mazais. korke vala shampi, tb Koolu. Veciit viss ir beidzies ar Tavu Barcu, gaidi nakamo turniiru!!!
Slēpts komentārs: puika_labs_

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:33, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: skaidrs ir tas, ka Eto būtu efektīvāks, ja šobrīd būtu Ibras vietā.
Tā izskatās. Redzēs kas notiks nākamajā sezonā.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:34, pirms 15 gadiem
pārāk augsta likme šai spēlei lai spēlētu skaistu futbolu,galvenais bij sasniegt vēlamo rezultātu,kas izdevās itāļu komandai.diez vai kāds šajā situācijā būtu spēlējis savādāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:34, pirms 15 gadiem
ronnijs15 rakstīja: Mēs jau neskatāmies futbolu, lai spēles beigās ieraudzītu rezultātu uz tablo, bet tādēļ, lai baudītu skaistas izspēles, vārtus un uzbrukumu...kā arī solīdu aizsardzību, bet ne jau autobusu sava soda laukuma priekšā!
tas gan.
nu reizēm pietiek ar šiem autobusiem, lai tiktu pie panākumiem.
(par Interu 1. spēlē saku tos labākos vārdus)

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:35, pirms 15 gadiem
Worst Case Ontario rakstīja: Tiesī tā, tad jau Spanijā arī nevienam nepatīk futbols, ka tik maz skatās viņu, bet pareizi jau ir jo EPL un Bundeslīgā ir skatāmāks futbols, un kudī vairāk cilvēku nāk uz spēlēm
Sobrīd tiek salīdzināta Spānīja ar Itālīju...!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:35, pirms 15 gadiem
ronnijs15 rakstīja: Ideāls variants ir SKAISTA uzvara, ko nereti gadās redzēt, ja esi Barsas fans! Daļēji ir Tev taisnība, jā, bet nu esmu kategoriski PRET antifutbolu
Nu lūk. Te mēs atduramies pret to, ka acīmredzot mums ir krasi atšķirīgi viedokļi, ko nozīmē antifutbols. Totālo aizsardzības futbolu es neuzskatu par antifutbolu, bet gan par vienkārši futbola stilu. Par antifutbolu es uzskatu tēlošanu vai speciālu traumas radīšanu (piemēram, PK 06 Nīderlandes-Portugāles spēlē pēc bumbas neatdošanas manā izpratnē bija antifutbols).

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:35, pirms 15 gadiem
Ehm, tagad tu atgādini AC fanus, kuri pašlaik kamēr klubs iesūkā met ārā bagāto vēsturi (Starp citu - viņiem, atšķirībā no tavas Barsas ir 7 CL uzvaras)

Un ja viss ies pēc plāna, tad inter pēc pavisam netik ilga laika arī dabūs visu kas ir dabūjams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-04-29 00:38, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Neiet runa par neshanos,bet reaali cik reizes Inter paargaaja paari centram otrajaa periodaa? piecas vispaar bija ?
un? Toties pirmajā spēlē viņi guva 3 vārtus! Vai tiešām, kāds pirms spēles domāja, ka būs stipri savādāk?

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:38, pirms 15 gadiem
xxxxxx rakstīja: Inter spèlèja pèc strategijas 8-3-0
tieši mērķī. Viens vaartos,7!!savaa soda laukumā un 3 mazliet ārpus tā.
Bet...uzvarētājus jau netiesā.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:38, pirms 15 gadiem
Canterano rakstīja: Serie A NAV JĒGAS skatīties - katra spēle ilgst līdz pirmajiem vārtiem! Tur vienīgais skatītājs pustukšajos municipālajos stadionos ir MIGLA! Tas ir farss - nevienam no vadošajiem klubiem nav SAVA stadiona - nav, jo skatītāju vienalga nav!
man liekas tu buusi mazliet sajaucis un skatiijies Latvijas chempionaatu

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:39, pirms 15 gadiem
Puika_labs - tu loti labi zini par barcu, bet loti slikti zini par citam komandam. Tu ta slave to barcu, ka neviens cits klubs uz sis pasaules nav dabujis 4kausus ever. nu c'mon, tu jocigs esi??

  +5 [+] [-]

, 2010-04-29 00:39, pirms 15 gadiem
Nē, es esmu šokā... arī mans klubs izstājās pret inter, bet vainot pretinieka stilu savas komandas zaudējumā... tur ir jābūt īpaši debīlam
Tik pat labi Arsenal fani varētu teikt: da tā barsa tak vsp. nemāk aizsargāties! Visu laiku uzbrūk!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:41, pirms 15 gadiem
kips22 rakstīja: Puika_labs - tu loti labi zini par barcu, bet loti slikti zini par citam komandam. Tu ta slave to barcu, ka neviens cits klubs uz sis pasaules nav dabujis 4kausus ever. nu c'mon, tu jocigs esi??
Vispār man šķiet, ka nevis 4 kausus, bet gan 6.

  -3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:43, pirms 15 gadiem
kips22 rakstīja: Puika_labs - tu loti labi zini par barcu, bet loti slikti zini par citam komandam. Tu ta slave to barcu, ka neviens cits klubs uz sis pasaules nav dabujis 4kausus ever. nu c'mon, tu jocigs esi??
Nenoligšu ,ka man nav īpašu zināšanu pirms 95 gada....!Jo tad vēl nesekoju līdzi un neinteresēja...!95 gadā bīja pirmais fināls kuru redzēju un kopš tā laika es sekoju līdzi!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:45, pirms 15 gadiem
Shodienas machs kaarteejo reizi pieraada ka katrai TOP komandai ir savs- Ahileja pepeedis (dievinu sho teicienu !
iespeejams Arsenalam Inter buutu paargrauzams (varbuut ar nee) utt. utt. Taa tomeer ir izloze!

  +7 [+] [-]

, 2010-04-29 00:45, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Nenoligšu ,ka man nav īpašu zināšanu pirms 95 gada....!Jo tad vēl nesekoju līdzi un neinteresēja...!95 gadā bīja pirmais fināls kuru redzēju un kopš tā laika es sekoju līdzi!
Tu piedzimi pie TV??

  +4 [+] [-]

, 2010-04-29 00:46, pirms 15 gadiem
kips22 rakstīja: Tu piedzimi pie TV??

  +7 [+] [-]

, 2010-04-29 00:46, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Nenoligšu ,ka man nav īpašu zināšanu pirms 95 gada....!Jo tad vēl nesekoju līdzi un neinteresēja...!95 gadā bīja pirmais fināls kuru redzēju un kopš tā laika es sekoju līdzi!
Redzēji atrodoties mammas puncī? Nesākšu te kurināt naidu, bet stipri apšaubāms cipars.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:47, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Shodienas machs kaarteejo reizi pieraada ka katrai TOP komandai ir savs- Ahileja pepeedis (dievinu sho teicienu !
iespeejams Arsenalam Inter buutu paargrauzams (varbuut ar nee) utt. utt. Taa tomeer ir izloze!
Teiciens tiešām labs
Pagāšsezon jau kļuva skaidrs, ka barsai tas ir autobuss vārtu priekšā!

  -4 [+] [-]

, 2010-04-29 00:47, pirms 15 gadiem
kips22 rakstīja: Tu piedzimi pie TV??
Dikti asprātīgs tu mums esi Par to tev cepums
Slēpts komentārs: puika_labs_

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:50, pirms 15 gadiem
ronnijs15 rakstīja: Teiciens tiešām labs
Pagāšsezon jau kļuva skaidrs, ka barsai tas ir autobuss vārtu priekšā!
Nav man iistas fiskas- kas ir autobuss?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:51, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Nav man iistas fiskas- kas ir autobuss?
Pamēģini iebraukt vāŗtiem priekšā autobusu, un tad iesist tajos bumbu
Apmēram tā tas ir domāts, ka grūti caursitama aizsardzība.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:53, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Dikti asprātīgs tu mums esi Par to tev cepums
Tev neapnika ar visiem strideties un meiginat pieradit ka esi loti gudrs,varbut atzisti ka Barsa shogad nav labakaja forma un tas ari viss!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:53, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Neizdari priekslaicīgus secinājumus no savam iedomām!
Mans secinajums ir tads, ka - Tu par barcu esis sacis fanot no sii turniira; Tu liec likmes, tatad tev futbols=nauda (nu tas nav jauki); Savos argumentos tu jaucies un 100% pat nespej adekvati oponet cita viedokli.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:53, pirms 15 gadiem
M8archa rakstīja: Pamēģini iebraukt vāŗtiem priekšā autobusu, un tad iesist tajos bumbu
Apmēram tā tas ir domāts, ka grūti caursitama aizsardzība.
tieši tā

  +5 [+] [-]

, 2010-04-29 00:53, pirms 15 gadiem
M8archa rakstīja: Pamēģini iebraukt vāŗtiem priekšā autobusu, un tad iesist tajos bumbu
Apmēram tā tas ir domāts, ka grūti caursitama aizsardzība.
AAA, tas tas vecais Siciilieshu humoors

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:56, pirms 15 gadiem
kips22 rakstīja: Mans secinajums ir tads, ka - Tu par barcu esis sacis fanot no sii turniira; Tu liec likmes, tatad tev futbols=nauda (nu tas nav jauki); Savos argumentos tu jaucies un 100% pat nespej adekvati oponet cita viedokli.
Es par Barcelona sāku fanot,kad vini iegādājas Kluivertu....!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2010-04-29 00:59, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Es par Barcelona sāku fanot,kad vini iegādājas Kluivertu....!!!!!
Kluiverts Barca saka spelet, ja nemaldos, 1998 gada(palabojiet kads, ja eskludos). Tu nupatas visiem klatesoshajiem meginaji ieskaidrot, ka fano no 95 gada. Velreiz pieradijas, ka tu jaucies visa ko tu te druka, puisiit.
Slēpts komentārs: puika_labs_

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:59, pirms 15 gadiem
Njā. Inter spēlēja līdzīgi kā pagāsgad Chelsea ( Nou Camp stadionā). Toreiz jau arī uz Chelsea tika izdarīts spiediens, ka tiek spēlēts antifutbols, bet tāda jau tā taktika bija , nenosauktu to par antifutbolu.
Kopumā prieks, ka Žozē atkal spīd Eiropā, cerams izdosies uzvarēt finālā!

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:59, pirms 15 gadiem
Laba ziņa Ronijs arī zaudēja, tā ka maijā paliek tikai F1 ... un grill party

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:00, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Es par Barcelona sāku fanot,kad vini iegādājas Kluivertu....!!!!!
98ais nav 95ais
Slēpts komentārs: puika_labs_

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 01:02, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Tu pārlasi saraksti...!Es izteicos ,ka futbolam sekoju līdzi kopš 95 gada..!tu pat lasīt nemaki un iedzilināties...!
Tu rakstiji ka fano par Barselonu no 95 gada,bet tagad raksti kad iegadajas Kluivertu,tad ka tur isti ir??
Slēpts komentārs: puika_labs_

  +5 [+] [-]

, 2010-04-29 01:05, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Tu pārlasi saraksti...!Es izteicos ,ka futbolam sekoju līdzi kopš 95 gada..!tu pat lasīt nemaki un iedzilināties...!
Ui, piedod, ka es nesapratu,ka tu neruna par Barcu...

     [+] [-]

, 2010-04-29 01:07, pirms 15 gadiem
Žēl, ka tik tuvu, bet tomēr tik tālu, gribējās jau Barcu finālā.
BET Inter TĀDI malači! Izcila aizsardzība, lielisks aizsardzības futbols. Līdz 80 min. noturēja Barcu gandrīz pilnībā bez iespējām, ļāva kontrolēt bumbu tiaki tik daudz, cik pašiem bija izdevīgi. Par to Maurinjo - respect, var jau redzēt, ka viņam šādas uzvaras daudz nozīmē, pašam ar' adrenanlīns normāli pēc spēles sakāpa, ir, ir malacis, nav ko teikt.
NU es domāju, ka mūs gaida ļoti interesants fināls. Ar to arī apsveicu!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:07, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: tu ar esi kritis no otrā stāva ar galvu pa priekšu?!
Meginaji sev lidzigos atrast??

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 01:07, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tu rakstiji ka fano par Barselonu no 95 gada,bet tagad raksti kad iegadajas Kluivertu,tad ka tur isti ir??
Daudzi te LV saaka fanot par kaadu klubu tikai tad kad tika nopirkta slavenaa tv3 antena !

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:09, pirms 15 gadiem
Aj, ko var gribēt no cilvēkiem kuri dzirdot vārdu Ronaldo zin tikai C.Ronaldo, bet par īsto Ronaldo pat dzirdējuši nav
Slēpts komentārs: puika_labs_

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:10, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Daudzi te LV saaka fanot par kaadu klubu tikai tad kad tika nopirkta slavenaa tv3 antena !
Es skau fanot par Real no 2000-2001 gada,jo 90tajos man nebija iespeja redzet futbolu,tikai pasaules cempionatu 1998 gada!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 01:11, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Ja man atmiņa neviļ ,tad pa LTV2 tika rādīts futbols tajā laikā...!
Kaut kaa CL klubu speeles neatceros!
varbuut knapos Skonto ciikstinus!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 01:12, pirms 15 gadiem
ČL jau pa tv3 rādīja.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 01:13, pirms 15 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Ja man atmiņa neviļ ,tad pa LTV2 tika rādīts futbols tajā laikā...!
90tajos LTV2 radija tikai pasaules cempionatus,bet ne CL, LTV2 radija NBA no 1995 gada kad atgriezas Dzordans!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 01:14, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Es skau fanot par Real no 2000-2001 gada,jo 90tajos man nebija iespeja redzet futbolu,tikai pasaules cempionatu 1998 gada!
redzeeji reeali speeles? Vai ariii siekalojies uz plakaatiem un embleemaam?
Es gan tikai taa suliigi ssaku skatiities no 2006. gada (arsenal) un gadinu man ir diezgan!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 01:15, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Kaut kaa CL klubu speeles neatceros!
varbuut knapos Skonto ciikstinus!
Varbūt kļūdos..!Tad tas varēja būt RTL..!Jo mums Ogres raj. rādīja tikai LTV1,LTV2 un RTL..., Ogres televīzījas vietā...!

     [+] [-]

, 2010-04-29 01:17, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: redzeeji reeali speeles? Vai ariii siekalojies uz plakaatiem un embleemaam?
Es gan tikai taa suliigi ssaku skatiities no 2006. gada (arsenal) un gadinu man ir diezgan!
Visas neredzeju,bet dazas redzeju,iepatikas Rauls un tapec no ta laika fanoju par Real! Plakati bija ar NBA speletajiem(Dzordans&CO)

     [+] [-]

, 2010-04-29 01:18, pirms 15 gadiem
Deportivo, Real, Juve - šīm komandām jūtu līdz, kad tās nespēlē pret Inter, par pārējām kkā vienalga.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:20, pirms 15 gadiem
M8archa rakstīja: Deportivo, Real, Juve - šīm komandām jūtu līdz, kad tās nespēlē pret Inter, par pārējām kkā vienalga.
Par Juvi un Inter paraleeli?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:21, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Plakati bija ar NBA speletajiem(Dzordans&CO)
man bija cits hero- Reggie Miller!

     [+] [-]

, 2010-04-29 01:23, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: redzeeji reeali speeles? Vai ariii siekalojies uz plakaatiem un embleemaam?
Es gan tikai taa suliigi ssaku skatiities no 2006. gada (arsenal) un gadinu man ir diezgan!
Jā, būtībā ar mani ir tas pats. Tiešām sevišķi neinteresē kurš kad te ir sācis par kādu komandu jūsmot un skatīties futbolu kā tādu, bet tādi cipari kā 1995., 1998., 2000. utt. liekas krietni, krietni pārspīlēti. Arī man gadiņu ir pilnīgi pietiekoši, taču futbols sevī tā pa īstam ievilka 2005-06. gada sezonā. Nu, varbūt vel iepriekšējās sezonas beigas. Kaut vai tikai tādēļ, ka tās iespējas skatīties grandus (internets tomēr Latvijā sāka izplatīties pavisam, pavisam nesen) bija visai minimālas.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:23, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: man bija cits hero- Reggie Miller!
Ka speletais vinsh bija vnk unikals ar saviem 3p metieniem pedejas sekundes!!!

     [+] [-]

, 2010-04-29 01:25, pirms 15 gadiem
ta ari neviens man neatbileja,kapec speles beigas valdes skreja virsu mourinjo....,varbut kas varetu pateikt?

     [+] [-]

, 2010-04-29 01:26, pirms 15 gadiem
fucis rakstīja: ta ari neviens man neatbileja,kapec speles beigas vales skreja virsu mourinjo....,varbut kas varetu pateikt?
Varbut piekaut gribeja(jokoju)! Nezinu,tiesham nezinu!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:27, pirms 15 gadiem
fucis rakstīja: ta ari neviens man neatbileja,kapec speles beigas valdes skreja virsu mourinjo....,varbut kas varetu pateikt?
Apsveikt ar uzvaru. joks. nez, mosh vnk ka labi draugi ar maikam apmainijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 01:37, pirms 15 gadiem
Man jau patík tie gudríshi,kas vnk atruná to,ko komentétájs teicis tíráká roka,jau spéles epizodé manáma bez visa atkàrtojuma. Ja bútu piespiesta,vot tad gan uzreiz neko pamanít nevarétu. Domát pasiem vajag,pokemonu bars nevaru tagad apskatíties,bet pirmais gols péc tírákás aizmugures izskatíjás. Bet par to tagad nespriedíshu. Taisníba uzvaréja! Sabijos jau,ka fc Simulétájiem kártéjá palídzígá roka CL pusfinálos...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:39, pirms 15 gadiem
kips22 rakstīja: Apsveikt ar uzvaru. joks. nez, mosh vnk ka labi draugi ar maikam apmainijas
tikai ta kapec inter speletajs valdesu prom vilka... maika tu

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:52, pirms 15 gadiem
fucis rakstīja: ta ari neviens man neatbileja,kapec speles beigas valdes skreja virsu mourinjo....,varbut kas varetu pateikt?
Man daudz, daudz vairāk gan interesē ko Maurinju pirms otrā puslaika pateica Pepem, kad viņš kaut ko pārrunāja ar Ibru.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 01:59, pirms 15 gadiem
youtube.com: YouTube
- Outrageous Play Acting


shame shame shame

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 03:05, pirms 15 gadiem
AllBlacks rakstīja: nevaru tagad apskatíties,bet pirmais gols péc tírákás aizmugures izskatíjás.
Nu c'mon. Nebija tur nekādas aizmugures - tālajā malā viens mellais (nepamanīju, kurš) bija iepalicis. Protams, tv6 skatoties, no tā neparocīgā skatu punkta varēja likties, ka aizmugure ir, taču tīri nebija.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 04:43, pirms 15 gadiem
nu cmoon-es ceru ka taadu futbolu man nebuus jaaskataas finaalaa
beediigi no inter puses-taakaa sanmarino pret braziiliju

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 04:52, pirms 15 gadiem
Gaiser rakstīja: youtube.com: YouTube
- Outrageous Play Acting


shame shame shame
shame tev
iedeva dzelteno,ko pelnijis
Barsenolists labi noteeloja,pa to arii vinjiem maksaa

     [+] [-]

, 2010-04-29 06:53, pirms 15 gadiem
LTV-2 90-os gados rādīja Čempionu līgas spēles dažas sezonas pirms vēl TV3 bija pārpirkuši tiesības, pilnīgi noteikti atceros.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 07:06, pirms 15 gadiem
xxxxxx rakstīja: Inter spèlèja pèc strategijas 8-3-0
Iebrauci auzās konkrēti Viņi tā nemaz nevarēja spēlēt, jo viņiem dēļ Barsas simulanta nebija 11 spēlētāju.

     [+] [-]

, 2010-04-29 07:12, pirms 15 gadiem
rogle rakstīja: tieši mērķī. Viens vaartos,7!!savaa soda laukumā un 3 mazliet ārpus tā.
Bet...uzvarētājus jau netiesā.
Kur Tu tāds stratēģis radies? Varbūt par kādas izlases treneri ieteikt? Pastāsti, kā Inter varēja spēlēt ar 11 spēlētājiem, ja vienam jau sākumā tika parādīta sarkanā kartiņa? Varbūt mēs pārējie kaut ko palaidām garām?

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 07:37, pirms 15 gadiem
Tienesis! Otrie vārti bija jāskaita. Bet pēc redzētā pat prieks, ka "Bayern" NAV jāspēlē ar "Barcelona".

     [+] [-]

, 2010-04-29 07:43, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Varbut piekaut gribeja(jokoju)! Nezinu,tiesham nezinu!!
Uzstāja: "Eu džekiņ kāpēc negājāt uzbrukumā? Mums maz iespēju iesist!!!"

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 07:45, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tienesis! Otrie vārti bija jāskaita. Bet pēc redzētā pat prieks, ka "Bayern" NAV jāspēlē ar "Barcelona".
Ļoti strīdīgs moments, un liekas kad, ja būtu ieskaitīti vārti ažiotāža būtu vēl lielaka ap šo spēli....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 09:27, pirms 15 gadiem
rādīja, rādīja LTV2 uefa cl, nba un pat skiet nedaudz no nhl!!

2006. saki skatities futbolu.. cik tad tev gadinju puisiit..

     [+] [-]

, 2010-04-29 09:28, pirms 15 gadiem
Kāds man var pateikt finālā arī būs 2 spēles? apsveicu inter!!! pelniti!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 09:30, pirms 15 gadiem
PELNITI NEPELNITI INTER FINALA, SAMIERINIETIES SIKIE!
/ko, ko, bet barselonas faninji zaudet nemaak/

Sezars - labs "seivs", vnk izvilka bumbu
Pedro - Oskars par 2. plāna lomu
Bojans - tadi jasit ieksaa 99/100, nu sjoreiz zeenam nesanaaca
Pikee - reti lecigs purns, ka visi katalanji, bet gols vnk skaists!
Valdes - vnk idiots, ko vins tur pec speles centas pieradit/paraadit.

ps: madridistam sie ir svetki, netiesi un tomer, Cibeles var buut mieriigs, ka to idiotiskie barcas fani necetiisies apganiit, kartejo reizi pieradot, ka nemak priecaties par savam uzvaram (nu viniem taas nebuus 100% )

GRAZIA INTER!!
Slēpts komentārs: barcix19

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 09:37, pirms 15 gadiem
pi_cis rakstīja: Kāds man var pateikt finālā arī būs 2 spēles? apsveicu inter!!! pelniti!!!
kā tu iemaldijies šajā sadaļā...??

tavs vienīgais attaisnojums ir.. ka vakar piedzimi un vairs nekad nenāksi futbola (vismaz CL sadaļā) un neatstāsi savus komentārus!

ps: uefa cl fināls ilgst līdz 4 uzvarām, tas taču ir play-off turnīrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 09:46, pirms 15 gadiem
paldies ka apgaismoji mani, tatiesam liels paldies tev!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 10:00, pirms 15 gadiem
Nožēlojami, tiek tālāk komanda, kas 2 reizes pa spēli aiskrien līdz centram.
Lai gan Bayern nesimpatizē, labāk lai viņi ņem kausu, jo šāds antifutbols nevienam nav vajadzīgs. Un protams cepuri nost Maurinjo priekšā.
Slēpts komentārs: skverzaks1

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 10:35, pirms 15 gadiem
Barca7 rakstīja: c'mon, ja FCB nebija skatāma spēle, tad kas bija Interam?
Tieši Barcas kreatīvais uzbrukums (diemžēl bez noslēgumiem) izglāba šo mača skatāmību
Bet tad nevajag izteikt pirms speeles tik paargalviigus izteikumus...njemot veeraa to, ka inter var speeleet ljoti,ljoti labi aizsardziibaa, un neljaut barsai neko izveidot, kaa tas arii bija....un kad vajag tad arii Inter var spelet labu uzbrukuma speeli, vakar vinjiem to nevajadzeeja dariit...ja dariitu tad taa buutu inter lielaakaa kljuuda.....Inter ir ljoti labi mobilizēta gan uzbrukumā ,kad vajag gan aizsardziibaa, kad vajag...taapec arii speelees finaalaa šogad

     [+] [-]

, 2010-04-29 11:04, pirms 15 gadiem
Inter pelnīti tika finālā, jo duva piremajā spēlē 3:1, šajā spēlē jau tāda stratēģija arī bija nosargāt rezultātu, bet runājot par tiesnesi - domāju pārāk uzmanīgi tiesāja, neļāva nekādu cīņu + noraidījums bija pilnīgi nepamatots.
Es gan biju par Barcu, jo futbols barcas izpildījumā bija skatāmāks!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 11:11, pirms 15 gadiem
bla cik žēl ka barca neiekļuva finālā. pēdējās minūtes nervu kutinošas. es tik un tā par barcu. GO BARCELONA

  -4 [+] [-]

, 2010-04-29 11:13, pirms 15 gadiem
Nu piedodiet, ja šādas spēles futbolā sāks parādīties arvien biežāk, es vairs laiku pie TV netērēšu.
inter nospēlēja pretīgi un neinteresanti, jau dēļ tā vien es vēlētos, lai viņu taktika finālā neattaisnojas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 11:40, pirms 15 gadiem
barcix19 rakstīja: ja es butu inter fans man butu kauns par tadu futbolu nu smiekligi vnk tik atsper bumbu talak no saviem vartiem es nebrinos ka ari italijaa daudzi gribeja lai tomer barca tiek talak! bet tapat apsveicu
nu piedod

1. 10 viru sastava
2. pretinieka laukuma
3. likme- uefa cl finals
4. taktika
5. piem, ja Latvija šādā stilā tiktu PČ tu nepriecātos un kaunētos par savu izlasi!?

ps: uz 1.-4. punktam vari neatbildet, izlasi 5. un paguli, uzvarētājus netiesā!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 11:40, pirms 15 gadiem
neobjektivitāte spārda. daži te vakar pirmo ČL spēli šosezon noskatījās un vērtē Inter spēli vispār. daži gudrie pat visu līgu vērtē pēc Inter vakardienas spēles. saņematies nejēgas. nekas slikts vakar nebija. kā vēl ir jāspēlē, kad pirmkārt tu spēlē pret Barsu, otrkārt, tu esi mazākumā, treškārt, Barsa ir dusmīga un visā sastāvā iet uzbrukumā? taču domājat. pagāšnedēļ Inter vienādos sastāvos sagrāva Barsu - pilnīgi pārspēja gan pēc momentiem, gan pēc realizācijas. un vakar mazākumā noturēja pārsvaru. viss kārtībā, cik var raudāt. kāds būs futbols finālā, to mēs redzēsim finālā, ko var spriedelēt gandrīz mēnesi pirms tā.

     [+] [-]

, 2010-04-29 11:42, pirms 15 gadiem
Barselona pati vainīga, ka tikai ap 70. minūti saprata, ka piespēlēt soda laukumā no flangiem ir bezjēdzīgi, jo Inter ir garākie un vislabāk spēlējošie gaisā aizsargi. turklāt Barsai nav kam sist iekšā ar galvu. tikai ap septiņdesmito minūti Barsa sāka dot zemās piespēles soda laukumā, kas arī nesa rezultātus. momenti bija.
Slēpts komentārs: AUSTRALIA

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 11:45, pirms 15 gadiem
Nu , kas ir sievietes ???
atkal jūs kā gudri suņi sakiet - Bayern būs čempioni.
Sākumā pārliecinoši gaudojāt ka Manchester united spēlēs finālā pret barsu , bet izrādās , ka tie būs bayern ar Inter. Jav sākumā šeit rakstīju , kad biju runas par ceturtdaļu , teicu , ka nevajag aizmirst ne Interu , ne Bayernu. Vienozīmīgi esmu par skatānu spēli .

Par labu finālu

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 11:46, pirms 15 gadiem
AUSTRALIA rakstīja: Pretīga spēle! Inter vienkārši paveicās pie 2 un 3 vārtu guvumiem mājas spēlē!
Inter vienkārši ņuņņas! Un tāda komanda spēlēs finālā. Kauns!
Novēlu Bayern viņus sasist lupatās.
Man kauns par to , ka tādi Latvieši kā tu dzimst ātrā vairumā.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 11:51, pirms 15 gadiem
skatamakais moments bij pec speles,

kad Valdes kjeras Morinju pie kakla..
visu cienju Morinju ka trenerim, bet vel lielaku, par to ka speja savaldities sjada epizode un neiekraut Valdesam pa merkakja seju

Morinju mak priecaties par uzvaram, ari zaudejumiem..

Diemzel Barca [vismaz uzskatamaka dala tas speletaju un fanu] nema priecaties ne par uzvaram, ne samierinaties ar zaudejumiem!

     [+] [-]

, 2010-04-29 12:00, pirms 15 gadiem
es nesapratu kāpēc Valdess tā sapsihojās? it kā Maurinju viņam neko neteica, kā arī nelēkāja viņam acu priekšā provocējot. vienkārši Valdess nesavaldījās? tas bija diezgan stulbi. žēl, ka daži no Barsas nemāk zaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 12:08, pirms 15 gadiem
CL kauss seko Eto`o!

     [+] [-]

, 2010-04-29 12:08, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: es nesapratu kāpēc Valdess tā sapsihojās? it kā Maurinju viņam neko neteica, kā arī nelēkāja viņam acu priekšā provocējot. vienkārši Valdess nesavaldījās? tas bija diezgan stulbi. žēl, ka daži no Barsas nemāk zaudēt.
tas nav attaisnojums, bet no 1 puses var jau vinjus saprast pedejajos 2 gados loti reti ir zaudejusi
nu pa sjo gadinju jau sak ar to aprast biezak, bus labi iemacisies..

nu ko, tagad gan Barcai, gan Madridei tikai 1 tituls palicis..(?)

We all live in yellow submarine,
yellow submarine, yellow submarine.. la-la-laa

go go SUBMARINE!

     [+] [-]

, 2010-04-29 12:19, pirms 15 gadiem
Creativus rakstīja: Jā, būtībā ar mani ir tas pats. Tiešām sevišķi neinteresē kurš kad te ir sācis par kādu komandu jūsmot un skatīties futbolu kā tādu, bet tādi cipari kā 1995., 1998., 2000. utt. liekas krietni, krietni pārspīlēti. Arī man gadiņu ir pilnīgi pietiekoši, taču futbols sevī tā pa īstam ievilka 2005-06. gada sezonā. Nu, varbūt vel iepriekšējās sezonas beigas. Kaut vai tikai tādēļ, ka tās iespējas skatīties grandus (internets tomēr Latvijā sāka izplatīties pavisam, pavisam nesen) bija visai minimālas.
Šis komentārs mani īpaši uzjautrināja. Īpaši frāze par 1995., 1998. utt. gadiem. Nu nav jau tā, ka visi, kas raksta komentārus šajā portālā, ir mazgadīgie. Ir arī līdzjutēji ar stāžu, kam pat šie cipari neliekas seni. Un bija iespēja sekot futbolam līdzi arī tad, jo televīzija rādīja un avīzes rakstīja, tas nekas, ka internets nebija izplatīts, tas nav vienīgais "dzīves avots" kā dažiem varbūt šobrīd šķiet.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 14:52, pirms 15 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Luuzeris nelaimiigais un stulbs laeciigs gailis - vot kas tas Maourinjo ir un nekaads ne labaakais !
Viņam ir liels EGO un, kas tur slikts? Futbols bez emocijām vairs nav futbols..

     [+] [-]

, 2010-04-29 14:53, pirms 15 gadiem
Par_muuseejiem rakstīja: zheel... barca ar bayern butu paraadijushi 100%skaistaku futbolu, jo inters tomer spelee no aizsardziibas ;/
tu laikam nepamanīji, ka inter bija MAZĀKUMĀ!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 15:38, pirms 15 gadiem
Ernesto K1 rakstīja: un 1 gola bija tiira aizmugure, taka vari nepikstet kretin
tu nazi pasties pirmo speeli - wot tur 3shajos waartos bija tiira aizzmugutre- taa kaa jebalu zawer gudriniek

     [+] [-]

, 2010-04-29 16:09, pirms 15 gadiem
Tiiiik daudz Inter fani paradijusies un aizstavji !

     [+] [-]

, 2010-04-29 18:19, pirms 15 gadiem
Btw, Barcas cienījamie fani pie Inter viesnīcas esot taisījuši troksni, tādējādi neļaujot spēlētājiem gulēt

Un palasot šiten te komentārus dažus tā vien šķiet ka daļa no to autoriem būtu gatavi nolaisties tikpat zemu.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 18:31, pirms 15 gadiem
termometrs rakstīja: es nesapratu kāpēc Valdess tā sapsihojās? it kā Maurinju viņam neko neteica, kā arī nelēkāja viņam acu priekšā provocējot. vienkārši Valdess nesavaldījās? tas bija diezgan stulbi. žēl, ka daži no Barsas nemāk zaudēt.
Vecīt, ja Tavam mīļākajam klubam neieskaitītu vārtus, kas var atnest vietu ČL finālā tikai ļoti apšaubāmas "rokas" dēļ, tad nedomāju, ka Tu justos īpaši laimīgs un uzskatītu rezultātu par godīgu.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 18:40, pirms 15 gadiem
Ok, "Inter" pirmajā spēlē tiešām nospēlēja izcili, lai neteiktu vairāk, bet nu Barselonā "itālieši" izskatījās vairāk kā nožēlojami. Nezinu, ko viņiem bija pateicis Morinju, bet tas jau izskatījās pēc vecā labā "katanačo" Viena no visu laiku garlaicīgākajām spēlēm, kādu jebkad ČL esmu redzējis.

Lai nu kā, tagad ar mierīgu sirdi varu gaidīt finālu, jo ar šādu pēli "Inter" diez vai spēs pārspēt "Bayern". Ja spēs, visu cieņu, bet kaut kā neticas

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 18:48, pirms 15 gadiem
Veciit,kad Chelsea pret vinjiem speeleeja vinji abas speeles taadaa manieree aizvadiija.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 19:32, pirms 15 gadiem
Inter piekritēji var tagad saukt OZIANNA, un it kā pamatoti, bet patiesībā garlaicīgāku spēli sen nebiju redzējis. Un paredzamāku.. Kā jau bija gaidāms Inter vienkārši stāvēja uz vietas, pat necenšoties uzbrukt, bet Barca kā aklais dundurs triecās ar galvu tieši Inter aizsardzības vaļņos. Godīgi sakot, no Barsas biju gaidījis bišku lielāku izdomu, savādāku stratēģisko spēles zīmējumu, tā teikt. Jau pirmajā mačā bija redzams, ka Barsas tradicionālā stratēģija te neder, izskatījās, ka viņi neko nav mācījušies no tā.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 20:30, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lai nu kā, tagad ar mierīgu sirdi varu gaidīt finālu, jo ar šādu pēli "Inter" diez vai spēs pārspēt "Bayern". Ja spēs, visu cieņu, bet kaut kā neticas
Kaut kā neticas, ka Tu nopietni domā, ka šādi kāds spēlēs finālā. Kur ir zvanīts, ka Maurs izvēlēsies šādu taktiku? Domāju, ka saproti, ka fināls tak nav atbildes spēle 2 spēļu summā, kur pirmajā spēlē ir iekrāts solīds pārsvars.
Ja Inters nospēlēs kā pret Barcu savās mājās vai kā pret to Chelsea izbraukumā, viņiem ir pat ļoti labas izredzes. Un to Tu arī, man šķiet, saproti, tikai nevēlies atzīt.

     [+] [-]

, 2010-04-30 02:11, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vecīt, ja Tavam mīļākajam klubam neieskaitītu vārtus, kas var atnest vietu ČL finālā tikai ļoti apšaubāmas "rokas" dēļ, tad nedomāju, ka Tu justos īpaši laimīgs un uzskatītu rezultātu par godīgu.
nu, roka kaut arī apšaubāma, bet tomēr bija. lai nu kā, pirmie vārti arī bija iesisti no tīras aizmugures. iespējams tiesnesis apzinājās, ka pieļāva kļūdu, tādēļ vietā, kur varēja spriest starp "skaitīt" vai "neskaitīt" izvēlējās otro un neieskaitīja golu.
rezultāts bija pilnīgi godīgs, jo Inter pirmajā spēlē vienkārši pārbrauca pāri Barsai, bet vakar Inter pilnībā pārspēja Barsas uzbrukumu vairākumā aizsardzībā. tā kā...