Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Inter" mazākumā iztur spiedienu un iekļūst finālā

Agris Suveizda

Šovakar UEFA Čempionu līgas pusfināla atbildes spēlē "Barcelona" savā laukumā izrāva uzvaru 1:0 pret Milānas "Inter", taču ar to nepietika iekļūšanai finālā - divu maču summā ar 3:2 pārāka bija "Inter". Finālspēlē 22.maijā Inter" tiksies ar Minhenes "Bayern".

Ne Pepe Gvardiola, ne Žozē Mourinju ar sākumsastāva izvēli īpaši nepārsteidza. "Barcelona" rindās diskvalifikācijas dēļ laukumā doties nedrīkstēja kapteinis un aizsardzības balsts Karless Pujols, kuru aizsardzības centrā aizstāja Gabriels Milito. Tāpat joprojām Barsai nācās iztikt bez centra pussarga Andresa Injestas, savukārt viesiem vienīgais kritušais bija serbs Dejans Stankovičs, kurš arī pārsniedzis brīdinājumu limitu. Tā kā Mourinju starta vienpadsmitniekā izlaida argentīnieti Djēgo Milito, šis mačs bija īpašs ar to, ka laukumā atradās brāļi Milito. Jāpiebilst, ka "Inter" rindās atkal maču neuzsāka neviens itālis.

Līdz ar pirmajām sekundēm iniciatīva pilnībā piederēja mājiniekiem. "Barcelona" bija milzīgs pārsvars bumbas kontrolē, un "Inter" retu reizi tika pāri centram, par Viktora Valdesa vārtu apdraudēšanu nemaz nerunājot. Tomēr pat 80% bumbas kontrole nebija pietiekošs iemesls, lai Žulio Sezaram otros vārtos vajadzētu lēkāt kā negudram. Pirmajās 20 minūtēs vārtu gūšanas situāciju bija ļoti maz, taču tad pamazām parādījās sīki robiņi "Inter" aizsardzībā. Ļoti negaidīts pavērsiens notika 28.minūtē. Jau vienu brīdinājumu saņēmušais Tjagu Mota ar roku viegli aizskāra Serhio Busketa seju, taču spāņa fantastiskais teātris bija pietiekams iemesls, lai bijušais "Barcelona" spēlētājs Mota dotos uz ģērbtuvēm. Pēc piecām minūtēm "Barcelona" varēja izvirzīties vadībā, taču pēc Lionela Mesi sitiena no 19 metriem lielisku meistarību nodemonstrēja Sezars, izvelkot bumbu no vārtu apakšējā stūra. Arī turpinājumā Barsai piederēja milzīgs pārsvars, taču materiālu labumu tas nedeva. Pirmās 45 minūtes "Inter" izturēja, taču viena spēlētāja deficīts solīja ļoti smagas nākamās 45 minūtes.

Otrajā puslaikā spēles maniene nemainījās. "Barcelona" piederēja milzīgs teritoriālais pārsvars, taču saspēlei šķērsām laukumam nebija nekādas jēgas, jo "Inter" aizsardzība spēja izsekot līdzi, bet otrajā stāvā katalāņi tika sakauti vienos vārtos. Gvardiola ar spēlētāju maiņām centās lauzt spēli, tomēr tas neizdevās. "Barcelona" turpināja vērpt kombinācijas, taču tāpat turpināja skriet ar pieri tieši sienā. Tā kā "Barcelona" laukumā bija diezgan izteikti īsais sastāvs, jo Zlatana Ibrahimoviča vietā nāca Bojans Krkičs, centrējumiem bija vēl mazāka jēga, taču arī pa zemi mājiniekiem nekas nesanāca. Mača 82.minūtē Krkičam bija fantastiska iespēja atklāt rezultātu, taču viņš no vārtu priekšas sita garām tukšam vārtu stūrim. Taču pēc nepilnām divām minūtēm Čavi Ernandess soda laukumā atrada Gerardu Pikē, kurš eleganti ar vienu kustību atbrīvojās no vārtsarga un pretspēlētāja un ieraidīja bumbu tukšos vārtos. "Barcelona", panākuma iedvesmoti, vēl vairāk metās uzbrukumā. Čavi un Mesi izdarīja nesekmīgus tālsitienus, bet pēc brīža Krkičs lika gavilēt "Camp Nou" pārpildītajām tribīnēm. Taču velti, jo beļģu tiesnesis fiksēja spēli ar roku Jajam Turē un vārtu guvumu neatzina. Milānas "Inter", praktiski visu maču pavadījuši savā soda laukumā vai tā tiešā tuvumā, tomēr izturēja nospiedošo pretinieku pārsvaru un nosargāja uzvaru divu spēļu summā - Milānas "Inter" spēlēs finālā!

UEFA Čempionu līga, pusfināls

Barcelona - Inter 1:0 (0:0) (Pikē 84')
Divu spēļu summā - 2:3

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:21, pirms 14 gadiem
Canterano rakstīja: Kārtējais , kurš ir aizmidzis skatoties Serie A speli!
Ja Skonjkjiks vinnetu Barcu tu ari saktu kaut ko liet par skatitajiem???Tak nomierinies. Ej gulet un gaidi finalu.

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:21, pirms 14 gadiem
To EGO - es pirmo reizi busu par waciesiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:22, pirms 14 gadiem
Ja es fanotu par Inter, man spēle liktos lieliska. Bet teikt, ka Inter spēlēja skaisti ir maigi izsakoties pārspīlēti.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:22, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Es viņu katru nedēlās nogali skatos,jo tiek izdarītas likmes...!Tamdēļ sanāk pasekot līdzi...!
Cik tu sovakar vinneji??

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:22, pirms 14 gadiem
M8archa rakstīja: Ar tavu futbola izpratni es ieteiktu likmes labāk tomēr nelikt
Un Inter Bayerniem būs neērtāks pretinieks kā Barca.
Argumentē savu izteikumu!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:23, pirms 14 gadiem
EGO rakstīja: Ja es fanotu par Inter, man spēle liktos lieliska. Bet teikt, ka Inter spēlēja skaisti ir maigi izsakoties pārspīlēti.
Kurš saka, ka Inter spēlēja skaisti? Galvenais nav tas, kā tu spēlē, bet gan tas, kāds ir rezultāts uz tablo.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:23, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Argumentē savu izteikumu!
Puika liecies gulet,rit uz skolu !!!

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:24, pirms 14 gadiem
Maino rakstīja: Tu esi angļu futbola fans? Es tev labi ieriebu, jo angļiem nekas nesanāca. Un kādā sakarā tu vsp šeit kko piemini par chelsea?
'tu man ieriebi?kādā veidā? tas koments bij domāts vienam manam labam ,,draugam,, tā kā ne tev ne tam vēl vienam jociņam nebij obligāti jāatbild.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:24, pirms 14 gadiem
Esmu Barcas fans. Zaudēt Real slikti, bet ciešami, zaudēt MU - cienījami, BET zaudēt tam gailim Mourinjo - pretīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:25, pirms 14 gadiem
Liels respect Interam, aizsardziiba perfekta, otrais gols perfekti piefikseets- roka bija!
Pat liels jautaajums vai pirmais gols bija jaaskaita, nebija labs rakurss, bet izskatiijaas peec aizmugures!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:25, pirms 14 gadiem
Worst Case Ontario rakstīja: Nu tad tu esi akls
Apskaties Inter-Bari ,jeb Mallorca-Malaga un salīdzini.....!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:25, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Kurš saka, ka Inter spēlēja skaisti? Galvenais nav tas, kā tu spēlē, bet gan tas, kāds ir rezultāts uz tablo.
Mēs jau neskatāmies futbolu, lai spēles beigās ieraudzītu rezultātu uz tablo, bet tādēļ, lai baudītu skaistas izspēles, vārtus un uzbrukumu...kā arī solīdu aizsardzību, bet ne jau autobusu sava soda laukuma priekšā!

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:26, pirms 14 gadiem
K C D rakstīja: Liels respect Interam, aizsardziiba perfekta, otrais gols perfekti piefikseets- roka bija!
Pat liels jautaajums vai pirmais gols bija jaaskaita, nebija labs rakurss, bet izskatiijaas peec aizmugures!
Otrā malā viens Inter spēlētājs (Muntari vai Eto'o, nepamanīju) bija aizkavējies. Jāatrod gan atkārtojums, kur parāda taisnā līnijā, bet man vismaz izskatījās, ka tur aizmugures nebija nekādas.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:26, pirms 14 gadiem
Inter fani varētu nomainīt plati....!Jums pat argumentu nav!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:26, pirms 14 gadiem
Daži tā te apgalvo. Inter spēle šodien ir iemesls kāpēc daudzi rauc degunu par futbolu
suvass rakstīja: Kurš saka, ka Inter spēlēja skaisti? Galvenais nav tas, kā tu spēlē, bet gan tas, kāds ir rezultāts uz tablo.

  -4 [+] [-]

, 2010-04-29 00:27, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Puika liecies gulet,rit uz skolu !!!
Tu jau nebūsi tas ,kas man te ko teiks...!Suš pula....!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:27, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Inter fani varētu nomainīt plati....!Jums pat argumentu nav!
Mans arguments ir tāds, ka Inter ir finālā, kamēr tu te kunksti un gruzies par to ka tava mīļā komanda izlidoja kā smirdīgs kaķis no pienotavas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 00:28, pirms 14 gadiem
Izlasīju pirmās 3 komentu lapas, un pietika. Laikam te lielākajai daļai antifutbols tuvāks nekā futbols. Ne vien Inter spēlētājs bija pelnījis sarkano, bet diskābeli vēl vismaz uz 5 spēlēm. Rupeklis. Par pirmiem ieskaitītiem vārtiem, tāpat kā otriem neieskaitītiem - strīdīgs jautājums.Nekas, gan jau nākošgad finālā atkal futbolu redzēsim! šogad ar šīm komandām uz to neceru

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:29, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Inter fani varētu nomainīt plati....!Jums pat argumentu nav!
es nesaprotu ko tu cepies? kādi argumenti bij šajās divās spēlēs Barsai? es ar domāju ka Barsa interu uzvilks pa pilnu programu,bet redz kā sanāca.....

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:29, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Inter fani varētu nomainīt plati....!Jums pat argumentu nav!
Kadi argumenti vaidzigi,rezultats visu izsaka! 3-2 Inter laba!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:29, pirms 14 gadiem
ronnijs15 rakstīja: Mēs jau neskatāmies futbolu, lai spēles beigās ieraudzītu rezultātu uz tablo, bet tādēļ, lai baudītu skaistas izspēles, vārtus un uzbrukumu...kā arī solīdu aizsardzību, bet ne jau autobusu sava soda laukuma priekšā!
Tas ir domāts neitrālajiem skatītājiem. Ja tevis atbalstītā komanda spēlēs skaisti, bet zaudēs, arī būsi priecīgs? Vismaz man skaistas izspēles nav galvenais. Man galvenais ir intriga līdz pēdējai sekundei un emociju pārbagāta spēle. Tāpat man simpatizē grieķu šaha basketbols, kas ļoti daudziem riebjas. Esmu par gudru futbolu (vai basketbolu, vai hokeju utt).
Slēpts komentārs: puika_labs_

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:31, pirms 14 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Zini, par Ibru runājot.. Neizskatījās, ka viņš šovakar sevišķi gribēja spēlēt. Tādas gausas, negribīgas un izvairīgas (tieši no bumbas) darbības, viņa izpildījumā. Un Messi pāris reizes pamēģināja apspēlēt Inter mūri, diemžēl nesanāca (atskaitot to vienu labo iespēju pirmajā puslaikā) un labi vien ir, ka nemēģināja neko vairāk, jo tas viss jau arī varēja beigties ar pretuzbrukumu. Būtībā piekrītu, šajā sezonā Barcas uzbrukums smagi buksē. Anrī deldē soliņu, Bojanam smagi trūkst prakses, Zlatans... un pietrūkst Eto'o, lai vai kā to negribētos atdzīt.
skaidrs ir tas, ka Eto būtu efektīvāks, ja šobrīd būtu Ibras vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:31, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Tas ir domāts neitrālajiem skatītājiem. Ja tevis atbalstītā komanda spēlēs skaisti, bet zaudēs, arī būsi priecīgs? Vismaz man skaistas izspēles nav galvenais. Man galvenais ir intriga līdz pēdējai sekundei un emociju pārbagāta spēle. Tāpat man simpatizē grieķu šaha basketbols, kas ļoti daudziem riebjas. Esmu par gudru futbolu (vai basketbols, vai hokejs utt).
Ideāls variants ir SKAISTA uzvara, ko nereti gadās redzēt, ja esi Barsas fans! Daļēji ir Tev taisnība, jā, bet nu esmu kategoriski PRET antifutbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:32, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Paši nonācāt pretrunā... 25-29t.. par labu Spānījai..
Juu, vinneji, mazais. korke vala shampi, tb Koolu. Veciit viss ir beidzies ar Tavu Barcu, gaidi nakamo turniiru!!!
Slēpts komentārs: puika_labs_

     [+] [-]

, 2010-04-29 00:33, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: skaidrs ir tas, ka Eto būtu efektīvāks, ja šobrīd būtu Ibras vietā.
Tā izskatās. Redzēs kas notiks nākamajā sezonā.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:34, pirms 14 gadiem
pārāk augsta likme šai spēlei lai spēlētu skaistu futbolu,galvenais bij sasniegt vēlamo rezultātu,kas izdevās itāļu komandai.diez vai kāds šajā situācijā būtu spēlējis savādāk.