Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Liela diena Latvijas sportam: RFS Bukarestē debitēs Eiropas līgas pamatturnīrā

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Liela diena Latvijas sportam: RFS Bukarestē debitēs Eiropas līgas pamatturnīrā
Jānis Ikaunieks pirmsspēles treniņā. Foto: Sanita Ieva Sparāne/FK RFS

Šovakar pulksten 22.00 debiju UEFA Eiropas līgas pamatturnīrā piedzīvos Latvijas čempione futbolā RFS, kas viesosies Rumānijas galvaspilsētā Bukarestē un aizvadīs maču pret FCSB futbolistiem. Spēles translācija ''Go3'' platformas ''Extra Sports'' sadaļā.

• Rīdzinieki pie debijas UEFA Eiropas līgā tika pēc kvalifikācijas pārvarēšanas. Čempionu līgas pirmajā kārtā ar 7:0 summā sagrauta Ziemeļīrijas ''Larne'', bet otrajā kārtā ar 1:7 summā atzīts ''Bodo/Glimt'' pārākums. Eiropas līgas kvalifikācijas trešajā kārtā RFS ar 9:0 pārbrauca pāri Andoras ''Santa Coloma'', bet izšķirošajā duelī par vietu Eiropas līgā izslēdza Nikosijas APOEL – 3:3 summā un 4:1 pēcspēles sitienos.

• FCSB Čempionu līgas kvalifikācijā pārvarēja Telavivas ''Maccabi'' barjeru (2:1), bet zaudēja Prāgas ''Sparta'' (3:4). Eiropas līgas izšķirošajā kvalifikācijas kārtā rumāņi ar 2:1 izslēdza Lincas LASK.

• RFS iepriekšējā duelī Latvijas kausa pusfinālā, spēlējot ar vairākām rezervēm, apspēlēja ''Riga''. FCSB 21. septembrī ''Liga 1'' desmitās kārtas duelī mājās cīnījās neizšķirti pret ''Petrolul''.

• Ja RFS ir Virslīgas līdere un strauji tuvojas čempiontitulam, tad FCSB situācija vietējā čempionātā ir krietni sarežģītāka – desmit punkti deviņās spēlēs un 13. vieta 16 klubu konkurencē.

• RFS pirmā Eiropas līgas spēle norisināsies Rumānijas nacionālajā stadionā, kura ir 55634 skatītāju vietu.

• FCSB spēli sagaidīs teju labākajā sastāvā. Viens no iztrūkumiem būs dienvidafrikāņu aizsargs Sijabonga Ngezanā, kurš iedzīvojies muskuļa savainojumā.

• Krietni vairāk iztrūkumu būs Latvijas čempionei – traumu dēļ nevarēs palīdzēt Emersons, Ismaels Diomandē, Viktors Osuagvū. No savainojumiem turpina atgūties Darko Lemajičs un Petrs Marešs, kā arī traumēts ir Mārtiņš Ķigurs.

• RFS šā vakara pretinieku rindās spēlēs bijušais valmieriešu aizsargs Džoiskims Davā, kurš vidzemnieku rindas pārstāvēja 2020. un 2021. gadā. Spēlēšanu kopā ''Valmierā'' ŠEIT atcerējās RFS centra aizsargs Daniels Balodis.

• Vairāk par Rumānijas titulētāko komandu un to, kāds klubam sakars ar leģendāro ''Steaua'' lasi ŠEIT.

• ''Saprotam, cik spēcīgs ir mūsu pretinieks, taču respektējam arī paši sevi. Zinām daudz par Eirokausiem, mums tajos ir neliela pieredze. Saprotam, ka šis ir mūsu nākamais solis. Esam tam gatavi. Darīsim visu labāko, kas ir mūsu spēkos,'' pirmsspēles preses konferencē sacīja rīdzinieku galvenais treneris Viktors Morozs.

• Eiropas līgas jaunā formāta pamatturnīrā RFS jau nākamajā nedēļā aizvadīs pirmo mājas spēli, uzņemot Stambulas ''Galatasaray''. Vēl pamatturnīrā rīdzinieki spēlēs pret Frankfurtes ''Eintracht'', Briseles ''Anderlecht'', Saloniku PAOK, Telavivas ''Maccabi'', Amsterdamas ''Ajax'' un Kijivas ''Dynamo''.

• Savukārt rumāņi atlikušajās septiņās līgas spēlēs cīnīsies pret PAOK, Glāzgovas ''Rangers'', ''Midtjylland'', Pirejas ''Olympiacos'', ''Hoffenheim'', ''Qarabag'' un Mančestras ''United''.

• RFS šovakar kļūs par otro Latvijas komandu UEFA Eiropas līgas pamatturnīrā. 2009./2010. gada sezonā grupu turnīru sasniedza ''Ventspils'', kas sešās spēlēs trīsreiz zaudēja un tika pie trīs neizšķirtiem.

• Spēles translācija būs vērojama ''Go3'' platformas ''Extra Sports'' sadaļā.

UEFA Eiropas līga, 1. kārta

DatumsSpēleRezultātsVārtu guvēji
25.09Bodo/Glimt – Porto3:2 (1:1)Hogs 15’ Hauge 40’ 62’ – Omorodions 8’ Gūls 90’
AZ – Elfsborg3:2 (2:1)van Bommels 44’ 50’ Perrots 74’ (11m) – Oumā 23’ Hedlunds 53’
Galatasaray – PAOK3:1 (0:0)Babā 48’ (sv) Akgins 75’ Ikardi 90+5’ – Konstanteliass 67'
Midtjylland – Hoffenheim1:1 (1:0)Osorio 42’ – Mērsteds 90’
Man. United – Twente1:1 (1:0)Ēriksens – Lammerss 68’
Dynamo – Lazio0:3 (0:3)Diā 4’ 35’ Dele-Baširū 33’
Ludogorets – Slavia0:2 (0:1)Jurāseks 37’ Čitils 65’
Nice – Real Sociedad1:1 (1:1)Rosario 45’ – Barenečea 18’
Anderlecht – Ferencvaros2:1 (0:0)Veršērens 60’ Dolbergs 66’ (11m) – Traorē 86’
26.09.Fenerbahce – Union SG19.45
Malmo – Rangers19:45
Barga – Maccabi TA22.00
FSCB – RFS22.00
Ajax – Besiktas22.00
Tottenham – Qarabag22.00
Lyon – Olympiacos22.00
Eintracht – Plzen22.00
Roma – Athletic22.00

 +10 [+] [-]

, 2024-09-26 10:55, pirms 7 mēnešiem
Žēl, ka neviens nevarēs to noskatīties

  +7 [+] [-]

, 2024-09-26 10:57, pirms 7 mēnešiem
Mēnesī, tikai 25 eināri!🤣
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

 +20 [+] [-]

, 2024-09-26 11:02, pirms 7 mēnešiem
Rādīs rumāņu Digi Sport 1 HD:
https://emisiuni.live/digisport-1-hd/

 +18 [+] [-]

, 2024-09-26 11:07, pirms 7 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jāgaida čīkstētaju bars, kuri sūdzēsies, ka spēli nerāda LTV vai Sportacentrs.
Nē, es būtu gatavs arī samaksāt par vienu maču, bet maksāt 25 EUR par paku, kuru tāpat nav laika skatīties... Būs vien jāiet nelegalajos strimos

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 11:10, pirms 7 mēnešiem
RFS jau pret Rīga FC parādīja, kā arī bez līderiem ir spējīgi spēlēt ļoti labi. Tā kā lielie sastāva iztrūkumi nebūs izšķirošais šodien. Drīzāk spēja izturēt milzīgo sākuma spiedienu, kas noteikti būs
Slēpts komentārs: bando777

     [+] [-]

, 2024-09-26 11:21, pirms 7 mēnešiem
Ja jau dikti gribētos, varētu arī sameklēt, kur varēs redzēt, bet diezko neinteresē āfrikāņu izklaides, cita lieta, izlase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-09-26 11:44, pirms 7 mēnešiem
Uz priekšu RFS!

  -2 [+] [-]

, 2024-09-26 11:45, pirms 7 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Atkal tās mistiskās aplikācijas. Tiešām nevar parādīt normāli kāda no GO3 tv kanāliem? Klauni
Kāda tev aplikācija? Ja kārtīgi izlasītu rakstu tad viss būtu skaidrs!
Slēpts komentārs: Viensviensvīrs

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 11:52, pirms 7 mēnešiem
beidzot šovakar , dīvāni, ieķers smaciņu par reālo re fe ša varējumu...

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 11:54, pirms 7 mēnešiem
2009–10 UEFA Europa League Group D - neaimirstam, atceramies! Viss pārējais ir sīkums.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 11:55, pirms 7 mēnešiem
TommyG rakstīja: Kāda tev aplikācija? Ja kārtīgi izlasītu rakstu tad viss būtu skaidrs!
Tas taču Zeile (BK Valmieras ĢM), kārtīgi izlasīt viņam ir grūtības, tāpēc arī Valmierai bija Ziemeļkorejas raķešu būvētājs kā sponsors.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2024-09-26 12:12, pirms 7 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Ceru, ka Verpkavoskis vai Jaņķelis šo izlasīs un risinās, lai jau nākamo RFS spēli var katrs normāls cilvēks redzēt kādā no Go3 sporta kanāliem. Ja grib apgūt vēl lielāku auditoriju tad lai rāda pa tv6
Vai tad Verpis tirgo tiesības? Tiesības tirgo līgas rīkotājs. A tur cipari citi kā kaut kādam latestam vai ENBL

  +3 [+] [-]

, 2024-09-26 12:14, pirms 7 mēnešiem
Nu Go3 varēja palaist arī pa kādu no saviem Go3 TV kanāliem. Diez vai līgumā iedrukāts, ka jārāda tikai Go3 Extra sports.
Go3 ir samaksājis par ekskluzīvām tiesībām LV teritorijā, UEFA ar savu naudiņu ir saņēmis kontā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2024-09-26 12:23, pirms 7 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ja pieauguši cilvēki nevar atļauties 25€/mēn, tad jāapdomā vai dzīvē visu darat pareizi un iespējams jābeidz dzīvot pa SC komentāriem
Te nav runa par summu, bet par Go3 un saistīto uzņēmumu centieniem piečakarēt katru reizi, izspiest pēdējo sulu... Kāpēc tas tiek rādīts Extra Sports?? Varēja rādīt pa TV6 vai kādu no Sport kanāliem. Sanāk, ka ķāds maksā par "Sporta" paku, bet šo spēli tāpat neredz Un cik sapratu Extra sportu nemaz tā atsevišķi nevar paņemt, te vēl papildus pakas jāņem Uz stadionu aiziešu - šo paldies, bet man nevajag.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 12:25, pirms 7 mēnešiem
Ananass rakstīja: Te nav runa par summu, bet par Go3 un saistīto uzņēmumu centieniem piečakarēt katru reizi, izspiest pēdējo sulu... Kāpēc tas tiek rādīts Extra Sports?? Varēja rādīt pa TV6 vai kādu no Sport kanāliem. Sanāk, ka ķāds maksā par "Sporta" paku, bet šo spēli tāpat neredz Un cik sapratu Extra sportu nemaz tā atsevišķi nevar paņemt, te vēl papildus pakas jāņem Uz stadionu aiziešu - šo paldies, bet man nevajag.
Uz stadionu arī vari aiziet pa 30 eiro, šeit par spēli datora ekrānā jāmaksā 25...

  +3 [+] [-]

, 2024-09-26 12:26, pirms 7 mēnešiem
Ir pilns ar bezmaksas strimiem internetā
Slēpts komentārs: bando777

  -4 [+] [-]

, 2024-09-26 12:29, pirms 7 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ja pieauguši cilvēki nevar atļauties 25€/mēn, tad jāapdomā vai dzīvē visu darat pareizi un iespējams jābeidz dzīvot pa SC komentāriem
Nevarētu piekrist vairāk. Paskatieties, cik jāmaksā UK, lai redzētu Premjerlīgu vai Amerikā, lai redzētu UFC

Tāda ir dzīve un tādas ir mūsdienas. Mums nabadziņiem žēl 25 eur par KAUDZI ar sportu, izcilā kvalitātē un izcilā framerate un vēl ar iespēju attīt

Strādāt vairāk vajag! Nopērciet vienu 0.7 mēnesī mazāk un būs jums gan RFS, gan Prems, gan Bundeslīga, gan Setanta Sports gan zirgu jāšana
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

     [+] [-]

, 2024-09-26 12:35, pirms 7 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Uz priekšu RFS!
Protams RFS jāauzvar. Patriotiski!

 +11 [+] [-]

, 2024-09-26 12:39, pirms 7 mēnešiem
bando777 rakstīja: Par tiem 25 eur tu redzi gandrīz visu Eiropas futbolu.
Es nestridos par pakas saturu un to, ka satura ziņā daudziem noteikti tas ir lielisks darījums. Es vairāk par to, ka ir cilvēki, kā es, kuriem nav daudz brīvā laika kā arī tik lielas intereses, lai visu to pakas saturu tiešām patērētu. Līdz ar to, Tev, ja esi sportā dikti iekšā un skaties to visu, šis ir izdevīgs darījums. Man, kuram principā interesē no tā visa tikai RFS un varbur vēl minimāli kas cits, tas ir dārgi un neizdevīgi.
Viens ir tas, ka vari atļauties izmest 25 eiro lai noskatītos vienu spēli ekrānā, otrs ir tas, vai Tu to gribi un vai tā ir samērīga cena. Piekrītu Ananass komentaram, ka šis ir vienkārši veids kā censties nopardot cilvēkiem lielo paku.

     [+] [-]

, 2024-09-26 12:43, pirms 7 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kuri no komentētājiem ies uz RFS-Galatasaray? Es iešu. Samaksāju 50 euro. Raudatajiem tas noteikti neder, gribēja pa pieciti tikt.
Eju. Samaksaju 30 eur par pēdējo rindu aiz vārtiem. Tas stadions ir tik nepateicīgs priekš futbola, ka tāpat nav īsti starpības kur sēdēt

     [+] [-]

, 2024-09-26 12:45, pirms 7 mēnešiem
GRIFFONS rakstīja: Es nestridos par pakas saturu un to, ka satura ziņā daudziem noteikti tas ir lielisks darījums. Es vairāk par to, ka ir cilvēki, kā es, kuriem nav daudz brīvā laika kā arī tik lielas intereses, lai visu to pakas saturu tiešām patērētu. Līdz ar to, Tev, ja esi sportā dikti iekšā un skaties to visu, šis ir izdevīgs darījums. Man, kuram principā interesē no tā visa tikai RFS un varbur vēl minimāli kas cits, tas ir dārgi un neizdevīgi.
Viens ir tas, ka vari atļauties izmest 25 eiro lai noskatītos vienu spēli ekrānā, otrs ir tas, vai Tu to gribi un vai tā ir samērīga cena. Piekrītu Ananass komentaram, ka šis ir vienkārši veids kā censties nopardot cilvēkiem lielo paku.
Saprotami, bet nu, diemžēl, dzīvojam tādā patērēšanas laikmetā

     [+] [-]

, 2024-09-26 12:52, pirms 7 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kuri no komentētājiem ies uz RFS-Galatasaray? Es iešu. Samaksāju 50 euro. Raudatajiem tas noteikti neder, gribēja pa pieciti tikt.
Tas jau ir tas, ko daļa nesaprot. Viss maksā. Arī kompānija grib nopelnīt nevis pa dārgu naudu nopirkt un pēc tam "pa lēto" atrādīt.
P.s. uz Galatasary nē, bet ja, tomēr, Ayax būs Rīgā un nepārcels, uz to gan.

     [+] [-]

, 2024-09-26 12:53, pirms 7 mēnešiem
RFS šodien uzvarēs, jo(no raksta):
"Ja RFS ir Virslīgas līdere un strauji tuvojas čempiontitulam, tad FCSB situācija vietējā čempionātā ir krietni sarežģītāka – desmit punkti deviņās spēlēs un 13. vieta 16 klubu konkurencē."

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 12:54, pirms 7 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Tieši tā
Un tad, kāpēc tu saki, ka Verpakovskim vai Jaņķelim būtu jāmaina kaut ko? Ko viņi var noteikt šajā situācijā? Jeb tu jebkur ārpus basketa vienkārši tāpat kā VV papagaiļo līdzi nesaprotot par ko vispār runā?

     [+] [-]

, 2024-09-26 12:55, pirms 7 mēnešiem
bando777 rakstīja: Par tiem 25 eur tu redzi gandrīz visu Eiropas futbolu.
Interesanti:

• RFS pirmā Eiropas līgas spēle norisināsies Rumānijas nacionālajā stadionā, kura ir 55634 skatītāju vietu.

• FCSB spēli sagaidīs teju labākajā sastāvā. Viens no iztrūkumiem būs dienvidafrikāņu aizsargs Sijabonga Ngezanā, kurš iedzīvojies muskuļa savainojumā.

  -4 [+] [-]

, 2024-09-26 13:00, pirms 7 mēnešiem
Tie, kas sūdzās, ka rādīs pa extra sports, ja neskaita to, ka viņam mēdz pieklibot pārraides kvalitāti - vai visi ir tādi, kas sportu skatās 1 reizi gadā? Extra sports rāda dažadas futbola līgas, SHL, NHL, formulu, vēl šo to. Par to tie + padsmit Eiro pie pamata pakas ir diezgan adekvāti.
Tas ir skaidrs, ka nerādītu pa tv6 vai Go3 open - kanāliem, ko diezgan brīvi var dabūt caur citu kompāniju tv piedāvajumiem - jo visticamāk tad tās raidtiesības diez ko neatpelnās. Palaistu pa sport1, 2, 3 - respektīvi parastajā sporta pakā nevis extra - tāpat vienai daļai būtu par dārgu
Vēl jau, protams, ir alternatīva, kā senāk bija šrotam ar boksu vai reizēm ir hoķa izlasei pārbaudes spēlēs ārzemēs, kad vienīgais provaideris ir mistiska ārzemju lapa - tu maksā par to 1 translāciju +- to pašu, ko maksātu biļete uz vietas. Tas būtu labāk? Cik daudzi te "man nevajag to extra sports, jo neskatos ikdienā" būtu gatavi par 1 spēles translāciju 20 eiro, piemēram?
Bet pareizi - visam jābūt LTV7. Tikai ja palaistu tur, tad raudātu par Auziņu komentētāju, 2000. gada cienīgo attēla kvalitāti.
Samierinieties - ir 2024. gads. Gribat pakalpojumu, nāksies maksāt. Vai meklējiet strīmus.

  +3 [+] [-]

, 2024-09-26 13:10, pirms 7 mēnešiem
Ar Go3 Extra galvenā problēma ir, ka viņi nerāda visas spēles, kā tas bija Viaplay, un tu jūties piečakarēts. Nevajag, lai būtu komentētājs, dažkārt labāk pat skatīties bez komentētāja, bet svarīgi, lai būtu izvēles iespēja, par to jau arī tiek maksāts.

     [+] [-]

, 2024-09-26 13:10, pirms 7 mēnešiem
Liela diena Latvijas spirtam!

     [+] [-]

, 2024-09-26 13:15, pirms 7 mēnešiem
Futbols lielā stadionā! Kaut kur Rumānijā gan.

  +4 [+] [-]

, 2024-09-26 13:17, pirms 7 mēnešiem
bando777 rakstīja: Par tiem 25 eur tu redzi gandrīz visu Eiropas futbolu.
Tur jau tā lieta, ka nevar. Lielāko daļu no spēlēm nerāda, lai gan tiesības rādīt ir, var redzēt tikai tās spēles, ko mistiski izvēlās rādīt. Viaplay rādīja visu, to arī pirku. Kad redzēju go3 kvalitāti un piedāvājumu, tad īsti vairs negribējās maksāt par tādu produktu.

     [+] [-]

, 2024-09-26 13:20, pirms 7 mēnešiem
Ja, kādam būs intererse noskatīties , atradīs kur var noskatīties , tiem čīkstētājiem arī 1 eiro būs par dārgu

  -2 [+] [-]

, 2024-09-26 13:25, pirms 7 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Gan jau, ka Go3 tagad cer, ka dēļ RFS tagad visi pirks to Extra Sports. Par spīti nepirkšu!
jā, jā, turpini skatīties Latvijas handbola un volejbola līgas spēles LTV7 par velti. Aizbrauc uz kādu Vāciju vai Angliju, un sāc tur pierādīt, ka tev kaut kas pienākas un tirgot saturu par naudu ir nepareizi. Nevari atļauties, vai nu strādā par algu, ar kuru varēsi atļauties, vai meklē pirātus. Es varu atļauties un skatīšos. Šausmīgi dārgi 25 eiro! Par visādiem aliexpress mēsliem, cigaretēm un alkoholu maksā, nečīkstot.

     [+] [-]

, 2024-09-26 13:27, pirms 7 mēnešiem
juings rakstīja: Ja, kādam būs intererse noskatīties , atradīs kur var noskatīties , tiem čīkstētājiem arī 1 eiro būs par dārgu
Obligāti jānoskatās, jo tomēr ir liela diena Latvijas sportam vai futbolam.

     [+] [-]

, 2024-09-26 13:29, pirms 7 mēnešiem
Leitnants rakstīja: 2009–10 UEFA Europa League Group D - neaimirstam, atceramies! Viss pārējais ir sīkums.
Liekas, ka Ventspils tad spēlēja mums UEFA Europa League Group D. Labi spēlēja, bija Gauračs, Astafjevs utt. Bija ļoti laba futbola komanda. Bija labs futbols. Labi rezultāti tad mums bija šajā turnīrā. Kaut kāds futbola laiks bija pēc Skonto, jo Astafjevs bija tajā Ventspils futbola komandā. Treneris nebija Starkovs, jo Starkovs ir trenējis tikai Skonto, un īsu laiku Liepāju.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 13:39, pirms 7 mēnešiem
Man ir Go3 Extra Sport pakete - spēli redzēšu tiešraidē ideālā kvalitātē.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 13:39, pirms 7 mēnešiem
Paskatīsimies ko Tonybet puikas parādīs.... Jāteic ka šeit Eiropā viņiem par tām simulācijām , tēlošanām nesvilps .. Ceru uz vismaz 6 kārtīgām sagrāvēm....

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 13:39, pirms 7 mēnešiem
Ideālā variantā protams gribētos lai būtu viens liels futbola kanāls tu nopērc un vari skatīties n-to valstu futbola čempionātus , eiro kausus PČ , EČ visas futbola spēles . Man ar brīžiem kaitina lai kaut ko noskatītos vajag 4-5 vai pat vēl vairāk kanālus iegādāties .

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 13:40, pirms 7 mēnešiem
Ikaunieka spēles vienmēr bijušas šosezon ļoti labas. Uzvarēs.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 13:45, pirms 7 mēnešiem
juings rakstīja: Ideālā variantā protams gribētos lai būtu viens liels futbola kanāls tu nopērc un vari skatīties n-to valstu futbola čempionātus , eiro kausus PČ , EČ visas futbola spēles . Man ar brīžiem kaitina lai kaut ko noskatītos vajag 4-5 vai pat vēl vairāk kanālus iegādāties .
Es šodien obligāti skatīties šo ļoti labo futbolu pa go3. Jo nebijis ļoti labs Latvijas futbols. Uzskatu, ka RFS kaut ko daudz vairāk ir sasnieguši, jo Ventspils, kad spēlēja futbolu, nebija Konferences līgas. Vienkārši viņiem bija vājākais grupu turnīrs tajos laikos UEFA Europa League Group D. RFS tomēr ne ar vājākajiem kopā Konferences līgā grupu turnīrā, bet Eiropas līgā, fāzē.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 14:10, pirms 7 mēnešiem
mana lielā rieva saka - būs ziepes škidrās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2024-09-26 14:38, pirms 7 mēnešiem
Vakardienas Dombura tv raidījus skaidri parādīja, ka dzīvojam mafiozā blēžu valstī. Bijušie , esošie siles rijēji ar muļķīgām sejām tēloja nezinīšus Antiņus.Piedāvājums skatīties pa GO3 Extra ir nošīs operas. Komentāros Bando777, viensvīrelis stulbi izsakās par nesp'jigajie maksāt par nevajadzīgām tv pakām.KO lai dara pensionāri, citi ar minimālajām algām ? Tā iznīcina futbola fanus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2024-09-26 14:48, pirms 7 mēnešiem
A-Burts rullē rakstīja: Kaut kāda tur Vācijā vai Francijā viss ir pieejams BEZ PAKEŠU PIRKUMA! Vienkārši ņem un pazvani, ka tevi interesē KONKRĒTA spēle konkrētā dienā, samaksāsi simboliskus pāris eiriku, tev pieslēgs un pēc mača beigām uzreiz automātiski atslēgs, vot i viss risinājums!
Pie mums nav Francija un Vācija. Vajag go3 un viss notiek futbols ir.

  -3 [+] [-]

, 2024-09-26 14:48, pirms 7 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kuri no komentētājiem ies uz RFS-Galatasaray? Es iešu. Samaksāju 50 euro. Raudatajiem tas noteikti neder, gribēja pa pieciti tikt.
Nenormāls tarifs, tie rfs galīgi atsaldēti. Tā tev nebūs valmiera, kura pa piecīti laida iekšā uz čempionu līgu
Slēpts komentārs: Bo Mamba

     [+] [-]

, 2024-09-26 14:49, pirms 7 mēnešiem
A-Burts rullē rakstīja: Esmu gatavs maksāt PAR VIENU TRANSLĀCIJU, ar norunu, ka PĒC translācijas, kaut kad nākamajā mēnesī, mana karte paliek neskarta!
Tikai tā, nezin kāpēc, nenotiek, jo tiek regulāri atskaitīta konkrēta summa faktiski PAR NEKO!
Kāpēc gribi maksāt tikai par vienu translāciju, ja rfs kopumā ir paredzētas veselas 8 spēles līgas fāzē?

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 14:51, pirms 7 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Ja pieauguši cilvēki nevar atļauties 25€/mēn, tad jāapdomā vai dzīvē visu darat pareizi un iespējams jābeidz dzīvot pa SC komentāriem
Nopirktais 25e/men strīms ir apliecinājums ka dzīvē viss tiek darīts pareizi?

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 14:53, pirms 7 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Man ir Go3 Extra Sport pakete - spēli redzēšu tiešraidē ideālā kvalitātē.
Man ar ir Go3 Extra Sport pakete, līdz ar ko futbolu vajag. >>>Ideāla kvalitāte.

  -3 [+] [-]

, 2024-09-26 14:55, pirms 7 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: tik daudz bomzhi komentos
strīmos neredzu jēgu skatīties, jo viņu uz kaut kādiem sportiem nav. Līdz ar ko izvēlos Go3 Extra Sport paketi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-09-26 15:05, pirms 7 mēnešiem
A-Burts rullē rakstīja: Tāpēc ka, piemēram, šovakar man ir laiks, lai skatītos, bet citās reizēs var nebūt
Futbols interesē, taču ne tādā līmenī, kā Hokejs, it sevišķi ar mūsu izlases dalību
Tur gan es visus plānus mainu par labu Hokejam!
Kādas hokeja izlases spēles? Hokeja izlasei nākamās nopietnās spēles būs tikai maijā. Tu tagad runā par ohl spēlēm?

  -2 [+] [-]

, 2024-09-26 15:05, pirms 7 mēnešiem
siikaisss rakstīja: Paskatīsimies ko Tonybet puikas parādīs.... Jāteic ka šeit Eiropā viņiem par tām simulācijām , tēlošanām nesvilps .. Ceru uz vismaz 6 kārtīgām sagrāvēm....
Šodien gan jau, ka ļoti interesants futbols. Vajadzētu uzvarēt, jo nezināms futbola klubs, mazpazīstams. Zemu atrodas Rumānijs futbola līgā. Pret Galasataray un Ajaxs būs grūti tikt pie punktiem.

  +4 [+] [-]

, 2024-09-26 15:07, pirms 7 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jāgaida čīkstētaju bars, kuri sūdzēsies, ka spēli nerāda LTV vai Sportacentrs.
LTV ir jārāda Latvijas izlases spēles. Klubus varēja rādīt TV6, TV3 u.c kanāli. Kādēļ man katrai vēlmei kaut kas jāabonē klāt.
Vēlos skatīties NHL, pludmales volejbolu, Anglijas premjerlīgu, RFS spēles, Lietuvas -Igaunijas basketbola spēles Igaunijā. Visu nenosaukšu. Vai viens divi kanāli to visu nodrošinās?

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 15:14, pirms 7 mēnešiem
juings rakstīja: Ja, kādam būs intererse noskatīties , atradīs kur var noskatīties , tiem čīkstētājiem arī 1 eiro būs par dārgu
RFS vienmēr vajag noskatīties. Ir tas Go3 un ir kur noskatīties. Beidzot kaut kas notiek klubiem kausos ārpus Latvijas.

     [+] [-]

, 2024-09-26 15:16, pirms 7 mēnešiem
Misters Spirts rakstīja: Liela diena Latvijas spirtam!
Futbols ļoti pamatīgs, beidzot kopā ar Galasataray, Ajax utt! Lazio turnīrā vakar uzvarēja.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 15:18, pirms 7 mēnešiem
valmiera-fc rakstīja: Nenormāls tarifs, tie rfs galīgi atsaldēti. Tā tev nebūs valmiera, kura pa piecīti laida iekšā uz čempionu līgu
Kad Valmiera ir bijusi grupu turnīrā?
Un neviens neliek pa 50 ņemt. Ir arī krietni lētākas. Neaizmirsti, ka šiem par stadiona īri jāmaksā arī.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 15:21, pirms 7 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: LTV ir jārāda Latvijas izlases spēles. Klubus varēja rādīt TV6, TV3 u.c kanāli. Kādēļ man katrai vēlmei kaut kas jāabonē klāt.
Vēlos skatīties NHL, pludmales volejbolu, Anglijas premjerlīgu, RFS spēles, Lietuvas -Igaunijas basketbola spēles Igaunijā. Visu nenosaukšu. Vai viens divi kanāli to visu nodrošinās?
Ja tu gribi legāli NHL - gribi negribi tev vai nu jāpērk no paša NHL leauge pass vai Latvijā vienīgais legalais variants ir Go3 extra sports. Tas pats par EPL - kas to rāda Latvijā? Go3. Nezinu, kur tu redzi Lietuvas-Igaunijas basketu Igaunijas līgā. Tāds vispār nav dzirdēts.
Šobrīd viss ir zem vienas kompānijas. Jeb labak bija, kad daļa top sporta bija zem Viaplay un daļa zem go3, kad tiešām ja gribēji visu legāli bija jāmaksā pa 5-10 eiro 2-3 dažādām kompānijām?
Kas attiecas uz klubiem - nevienai kompānijai neatmāksies pirkt pa ļoti lielu ciparu spēles un rādīt tv3 vai tv6 - kanālos, ko var redzēt arī caur citiem provaideriem.

  +6 [+] [-]

, 2024-09-26 15:22, pirms 7 mēnešiem
Var jau teikt ka dzīvojam laikā, kad par visu jāmaksā. Viena nianse jāmaksā ja piedāvā kvalitatīvu produktu un pēc tā ir pieprasījums. Produkts šajā gadījumā tā kā būtu, bet īstermiņa, kas savukārt saistās kopā ar pieprasījumu. Kam tad tās dažas spēles mēģinās pārdot? Saujiņai kvēlu sporta fanu.. Fani bāzi ar šādu politiku nepalielināsi. Vai gribu redzēt spēli? Jā. Vai varu samaksāt par paku 25 EUR? Jā. Vai gribu? Nē, jo zinu, ka tāpat nebūs laika skatīties. Tad labāk kopā ar bērniem tos 25 EUR kādā citā aktivitātē iztērēju. Tas tā kā arī biznesam ir jāsaprot, ja gribi paplašināties, tad sākumā ir izmaksas un pēc tam ieņēmumi. Nu nevar pie pirmajiem panākumiem uzreiz mēģināt slaukt naudu. Tā jaunus klientus nepiesaistīt, un šādi mači arī paliek entuziastu līmeni LV, jo nav mums to līdzi jušanas tradīciju. Tas ir kopīgs klubu, federāciju in arī mediju darbs tas tradīcijas attīstīt. Visur skandinām par RFS panākumu, a kad kāds grib paskatīties, kas tad tas īsti ir, 25 EUR.. paldies un uzredzēšanos!

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 15:23, pirms 7 mēnešiem
Kur jūs visi izrāvāt summu 25 eur, Extra sports maksā 12.99

     [+] [-]

, 2024-09-26 15:26, pirms 7 mēnešiem
Esmu Tele 2 klients, es varu šo paku atcelt jebkurā laikā, pavasarī šādi skatījos shl spēles, noskaties un atslēdz pakalpojumu

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 15:31, pirms 7 mēnešiem
smailiite rakstīja: Var jau teikt ka dzīvojam laikā, kad par visu jāmaksā. Viena nianse jāmaksā ja piedāvā kvalitatīvu produktu un pēc tā ir pieprasījums. Produkts šajā gadījumā tā kā būtu, bet īstermiņa, kas savukārt saistās kopā ar pieprasījumu. Kam tad tās dažas spēles mēģinās pārdot? Saujiņai kvēlu sporta fanu.. Fani bāzi ar šādu politiku nepalielināsi. Vai gribu redzēt spēli? Jā. Vai varu samaksāt par paku 25 EUR? Jā. Vai gribu? Nē, jo zinu, ka tāpat nebūs laika skatīties. Tad labāk kopā ar bērniem tos 25 EUR kādā citā aktivitātē iztērēju. Tas tā kā arī biznesam ir jāsaprot, ja gribi paplašināties, tad sākumā ir izmaksas un pēc tam ieņēmumi. Nu nevar pie pirmajiem panākumiem uzreiz mēģināt slaukt naudu. Tā jaunus klientus nepiesaistīt, un šādi mači arī paliek entuziastu līmeni LV, jo nav mums to līdzi jušanas tradīciju. Tas ir kopīgs klubu, federāciju in arī mediju darbs tas tradīcijas attīstīt. Visur skandinām par RFS panākumu, a kad kāds grib paskatīties, kas tad tas īsti ir, 25 EUR.. paldies un uzredzēšanos!
Kāds tad ir tavs piedāvājums? RFS sponsorēt translācijas tiesības tv3 media group? Viņi nepērk un viņi arī nepārdod tiesības translēt. Tās pērk medijs. Medijs, kam ir gatava platforma, kurā jau translē daudz un dažāda veida sportu, medijs, kam jau iepriekš bija Eirokausu translāciju tiesības, turpina tās pirkt un pats izvēlās, kur tās rādīt.

     [+] [-]

, 2024-09-26 15:37, pirms 7 mēnešiem
lipton rakstīja: Kur jūs visi izrāvāt summu 25 eur, Extra sports maksā 12.99
Šis ļoti labi, jo ir kaut kur kaut kas lētāk ar. Būs daudz futbols.

     [+] [-]

, 2024-09-26 15:38, pirms 7 mēnešiem
lipton rakstīja: Esmu Tele 2 klients, es varu šo paku atcelt jebkurā laikā, pavasarī šādi skatījos shl spēles, noskaties un atslēdz pakalpojumu
Kaut kas tāds ir jāpamēģina, jo piedāvā arī atcelt pakalpojumu jebkurā laikā.

     [+] [-]

, 2024-09-26 15:39, pirms 7 mēnešiem
Misters Spirts rakstīja: Liela diena Latvijas spirtam!
Beidzot būs tas futbols!

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 15:41, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds tad ir tavs piedāvājums? RFS sponsorēt translācijas tiesības tv3 media group? Viņi nepērk un viņi arī nepārdod tiesības translēt. Tās pērk medijs. Medijs, kam ir gatava platforma, kurā jau translē daudz un dažāda veida sportu, medijs, kam jau iepriekš bija Eirokausu translāciju tiesības, turpina tās pirkt un pats izvēlās, kur tās rādīt.
Nez kas tie par daudz un dažādiem sporta veidiem,ja latviešu sportistu startus tajos "daudz un dažādos sportos ne vella nevar redzēt..

     [+] [-]

, 2024-09-26 15:45, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Nez kas tie par daudz un dažādiem sporta veidiem,ja latviešu sportistu startus tajos "daudz un dažādos sportos ne vella nevar redzēt..
Vieglatlētika arī ļoti interesants sports. Ja ir konkrēta sporta pakete vai platforma, kas rāda futbolu un vieglatlētiku, to te uzraksta. Cenai nav nemaz nozīmes, jo patīk futbols + vieglatlētika.

     [+] [-]

, 2024-09-26 15:46, pirms 7 mēnešiem
lipton rakstīja: Esmu Tele 2 klients, es varu šo paku atcelt jebkurā laikā, pavasarī šādi skatījos shl spēles, noskaties un atslēdz pakalpojumu
Es daudz zelta zivi esmu mēģinājis mobilajā telefonā. Var skatīties gan NBA un arī NHL. Tas jau tas pats Tele 2, esmu uz pareizā ceļa liekas, drīz būs futbols man ļoti daudz mobilajā telefonā ar.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 15:47, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Nez kas tie par daudz un dažādiem sporta veidiem,ja latviešu sportistu startus tajos "daudz un dažādos sportos ne vella nevar redzēt..
Privātas kompānijas primārais ir peļņa nevis atrādīt "latviešu sportistus". Cīņu sporta veidi, top futbola līgas, autosports, SHL, NHL, golfs, beisbols, f1, dtm, rokasbumba, Nascar utt. Tas tā - pirmais, kas ātrumā ienāca prātā. Latviešu sportisti paši vien vainīgi, ka netiek top līgās/čempionātos attiecīgajos sporta veidos un "nav redzami".
Jeb tavs piedāvājums būtu kompanijai, kuras mērķis ir bizness pirkt tiesības rādit 2.-3. šķiras futbola līgām, rādīt vietējos sētas mačus - lai tikai rādītu pēc iespējas vairāk latviešu?

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 15:48, pirms 7 mēnešiem
Geralt, protams tas ir viņu biznesa modelis. Ja viņi ir izvēlējušies šādu īstermiņa stratēģiju, lai tā būtu.. Manuprāt, šāds notikums ir laba iespēja piesaistīt papildu auditoriju, bet tas nenotiek vienā dienā.. Turklāt abonēšanas maksas nav vienīgais veids kā gūt ienākumus. Lielākai auditorijai pieejams pasākums, kas rada ažiotāžu, ir labāks produkts arī reklāmdevējiem. Bet ok, gan jau, ka Go3 zin ko dara. Manā gadījumā viņi konkurenci par 25 EUR iztērēšanu zaudē. Cik LV ir tādu, kam viņu produkts šķitīs pievilcīgāks par citām tēriņu iespējām? Un esmu gana apmeklējis sportu klātienē, maksa nav šķērslis. Jautājums, ko Tu saņem pretī. Pa kādu no n-tajām platformām skatīties ekrānā, kā RFS 70% laika aizsargājas, un maksāt 25 EUR. Nu man tas neliekas samērīgi.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 15:50, pirms 7 mēnešiem
Manchesteras United šodien neizšķirti nospēlējusi. Līdz ar ko RFS var būt tabulā, kaut kur tur, kur ir Manchesteras United vai augstāk. Tikai vajag uzvarēt vai nospēlēt neizšķirti ar rumāņiem.

     [+] [-]

, 2024-09-26 15:53, pirms 7 mēnešiem
juings rakstīja: Ja, kādam būs intererse noskatīties , atradīs kur var noskatīties , tiem čīkstētājiem arī 1 eiro būs par dārgu
Ikaunieka sports ir nekad dārgs. Gan jau, ka vienmēr atradīsies 25 vai kaut kāda tamlīdzīga summa. Go3 der. Futbols būs. Šodien rumāņi jāuzvar, jo viņi ir vāji salīdzinājumā ar citiem futbola klubiem, kas spēlē šajā turnīrā: Lazio, Galasataray, Rangers....

  +4 [+] [-]

, 2024-09-26 15:55, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Privātas kompānijas primārais ir peļņa nevis atrādīt "latviešu sportistus". Cīņu sporta veidi, top futbola līgas, autosports, SHL, NHL, golfs, beisbols, f1, dtm, rokasbumba, Nascar utt. Tas tā - pirmais, kas ātrumā ienāca prātā. Latviešu sportisti paši vien vainīgi, ka netiek top līgās/čempionātos attiecīgajos sporta veidos un "nav redzami".
Jeb tavs piedāvājums būtu kompanijai, kuras mērķis ir bizness pirkt tiesības rādit 2.-3. šķiras futbola līgām, rādīt vietējos sētas mačus - lai tikai rādītu pēc iespējas vairāk latviešu?
Un tiešām Baltijā baigi skatās tos jeņķu sportus?

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 15:58, pirms 7 mēnešiem
Vai Čempionu kausa un Superkausa ieguvējs 1986.g. Marius Lacatus arī spēlēs ?

     [+] [-]

, 2024-09-26 15:59, pirms 7 mēnešiem
Ajax visus savus labākos pāredvusi Manchesteras United. Bet tāpat būs ko redzēt. Ajax ir labākā komanda, kas RFS salozēta.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 16:02, pirms 7 mēnešiem
GO3 var nopirkt atsevišķu sporta paku, gan filmu paku par normalu cenu mēnesī. Kapec nevar extra sports paku paņemt? Boikotejiet šito kantori! Skatieties nelegālos strīmus!

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 16:02, pirms 7 mēnešiem
smailiite rakstīja: Geralt, protams tas ir viņu biznesa modelis. Ja viņi ir izvēlējušies šādu īstermiņa stratēģiju, lai tā būtu.. Manuprāt, šāds notikums ir laba iespēja piesaistīt papildu auditoriju, bet tas nenotiek vienā dienā.. Turklāt abonēšanas maksas nav vienīgais veids kā gūt ienākumus. Lielākai auditorijai pieejams pasākums, kas rada ažiotāžu, ir labāks produkts arī reklāmdevējiem. Bet ok, gan jau, ka Go3 zin ko dara. Manā gadījumā viņi konkurenci par 25 EUR iztērēšanu zaudē. Cik LV ir tādu, kam viņu produkts šķitīs pievilcīgāks par citām tēriņu iespējām? Un esmu gana apmeklējis sportu klātienē, maksa nav šķērslis. Jautājums, ko Tu saņem pretī. Pa kādu no n-tajām platformām skatīties ekrānā, kā RFS 70% laika aizsargājas, un maksāt 25 EUR. Nu man tas neliekas samērīgi.
Latvijas sporta fans ir ļoti šaura grupa. Cik daudz ir to, kas interesējās tikai par 1 sporta veidu? Tātad tikai par futbolu? Vēl jo vairāk tikai par vietējiem futola klubiem? Visticamāk, potenciāli lielākā daļa potenciālo RFS skatītāju jau ir go3 lietotāji. Jo īpaši ņemot vērā faktu, ka pirms tam eirokausos pamatā rādīja viaplay. Tātad tie, kas skatījās Eirokausos - grupu turnirus utt - viņi gribot negribot, ja grib legali - ņēma go3. Cik liela daļa paliek to, kam neinteresē citi top sporta veidi (hokejs, top futbols, auto sacensības, basketbols utt), kas vēl nelieto go3, bet grib skatīties legali un gatavi maksāt? Visticamāk - maz.
Parādīt go3 open? Tad to varēs redzēt konkurējošas platformās. Go3 neiegūst praktiski neko. Parādīt tv6/tv3 - tieši tas pats variants. Parādīt Sport1,2,3 - tas būs lētāk klientam, bet var atgriezties pie stāsta par to, ka potenciāli lielākā daļa to, kas skatītos un grib skatīties legali, visticamāk jau ir nopirkuši extra sports. Tirgus lv ir tik mazs, ka ieguvums dodot lētāk būs minimāls vai aizies mīnusā. Visi nav maxima, kas lai ievilktu klientu veikalā atsevišķus produktus tirgo lētāk, kā iepērk no ražotāja. Vēl, protams ir PPW variants - bet tas no lv tirgus viedokļa būs negatīvais PR. Uzliks par lielu cenu par 1 translāciju - raudās tāpat kā par to, ka liek extra sports. Uzliks, kā viaplay bezmaksas, bet ar noteikumu, ka jāievada dati un daļa noteikti aizmirsīs atslēgt un pēc mēneša noraus piķi - atkal negatīvais PR. Uzliks tīri bezmaksas uz katru spēli - ieguvums 0.
Un mans jautājums bija par to, ko tieši RFS var izdarīt ne jau go3. Go3 uzdevums ir nopelnīt un viņu uzdevums nav popularizēt RFS,LFF, lAtvijas futbolu utt. Popularizēt RFS uzdevums ir tikai un vienīgi pašiem RFS.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 16:02, pirms 7 mēnešiem
specha rakstīja: Vai Čempionu kausa un Superkausa ieguvējs 1986.g. Marius Lacatus arī spēlēs ?
Roma – Athletic šodien ar spēle. Diezgan pamatīgi nosaukumi šajā turnīrā. Vēl tikai pietrūks Madrides Real vai Manchesteras City, lai turnīrs būtu ideāls.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 16:08, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Un tiešām Baltijā baigi skatās tos jeņķu sportus?
Es nebrīnītos, jo ja tādam MLB vai NAskāram reitingi nav stipri sliktāki, kā palielai daļai bezmaksas pārraižu, ko dod SC/Tv4 par velti. Un tā tā vai tā ir piedeva. Skaidrs, ka pamatu Go3 veido futbols, basketbols, hokejs, formula. Ziemā klāt nāk rene, vēl šis tas. Gribi vietējos - lūdzu tam ir jau pieminētais tv4/sc - tur var redzēt vietējo futbolu, hokeju, basketu, florbolu, roķeni, voli, peldēšanu, vieglatlētiku utt. Interesē Eiropas un pasaules līmenis - sāc maksāt. Lai arīpar to vietējo tu arī maksā - no saviem nodokļiem. Bezmaksas sanāk tikai tad ja esi bērns vai saņem naudu uz aploksnē.
Un neviens jau tev vai citiem, kam neapmierina go3 vai agrak, kad vēl bija šrots viņu saturs, neliedz veidot savu platformu un rādīt tur, ko sirds kāro.

  +3 [+] [-]

, 2024-09-26 16:09, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Šobrīd viss ir zem vienas kompānijas. Jeb labak bija, kad daļa top sporta bija zem Viaplay un daļa zem go3, kad tiešām ja gribēji visu legāli bija jāmaksā pa 5-10 eiro 2-3 dažādām kompānijām?
Kas tad ir labāk, ja viss ir zem vienas kompānijas? No tā jau lētāk nav, par Go3 Extra jāmaksā tikpat kā par Viaplay, pārējais ir atsevišķi. Bet Go3 Extra nav tik daudz kā bija Viaplay. Eiropas līgas visas spēles nerāda. SHL sezona jau sākās, bet nevarēja atrast. Viaplay rādīja katrā kārtā vienu spēli. Nezinu, varbūt nepratu atrast.

     [+] [-]

, 2024-09-26 16:10, pirms 7 mēnešiem
16.00 līdz spēlei 8 stundas. Tad jau vēl laiks ļoti daudz sagatavoties, lai būtu futbols., kaut kur tv utt.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 16:11, pirms 7 mēnešiem
Pandora rakstīja: jā, jā, turpini skatīties Latvijas handbola un volejbola līgas spēles LTV7 par velti. Aizbrauc uz kādu Vāciju vai Angliju, un sāc tur pierādīt, ka tev kaut kas pienākas un tirgot saturu par naudu ir nepareizi. Nevari atļauties, vai nu strādā par algu, ar kuru varēsi atļauties, vai meklē pirātus. Es varu atļauties un skatīšos. Šausmīgi dārgi 25 eiro! Par visādiem aliexpress mēsliem, cigaretēm un alkoholu maksā, nečīkstot.
Bobsleju un kamaniņas visa pasaule skatās bez maksas Jūtūbē, tikai Latvijā kādam par to jāmaksā.

     [+] [-]

, 2024-09-26 16:12, pirms 7 mēnešiem
GRIFFONS rakstīja: Uz stadionu arī vari aiziet pa 30 eiro, šeit par spēli datora ekrānā jāmaksā 25...
30, tas nav nemaz dārgi. Osimens būs no Napoli Galasataray utt. Ikardi Galasataray, argentīnietis uzspēlējis Inter Milan, PSG.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 16:15, pirms 7 mēnešiem
otins rakstīja: Bobsleju un kamaniņas visa pasaule skatās bez maksas Jūtūbē, tikai Latvijā kādam par to jāmaksā.
Uzskatu, kas Latvijā kaut kā tas nav līdz galam izdomāts, jo Krivuņeca doma, ka sportu vajag par 3-5 eiro skatīties ir pareiza. Jo to Krivuņecs izdomājis. Līdz ar ko bobsleju un kamaniņas ar vajag tv pa 3-5 eiro. Lai būtu tie fani Siguldā.

  -3 [+] [-]

, 2024-09-26 16:19, pirms 7 mēnešiem
luudzu vienkarsi atrodiet darbu

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 16:20, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ja tu gribi legāli NHL - gribi negribi tev vai nu jāpērk no paša NHL leauge pass vai Latvijā vienīgais legalais variants ir Go3 extra sports. Tas pats par EPL - kas to rāda Latvijā? Go3. Nezinu, kur tu redzi Lietuvas-Igaunijas basketu Igaunijas līgā. Tāds vispār nav dzirdēts.
Šobrīd viss ir zem vienas kompānijas. Jeb labak bija, kad daļa top sporta bija zem Viaplay un daļa zem go3, kad tiešām ja gribēji visu legāli bija jāmaksā pa 5-10 eiro 2-3 dažādām kompānijām?
Kas attiecas uz klubiem - nevienai kompānijai neatmāksies pirkt pa ļoti lielu ciparu spēles un rādīt tv3 vai tv6 - kanālos, ko var redzēt arī caur citiem provaideriem.
Kļūdījos rakstot. Domāju Latvijas - Igaunijas basketbola spēles Igaunijā.

     [+] [-]

, 2024-09-26 16:20, pirms 7 mēnešiem
Galasataray spēle būs kaut kas. Osimens, Ikardi. Kur tikai šie divi spēlētāji nav spēlējuši. Napoli, Inter Milan, PSG. Ikardi Argentīnas izlasē neatceros, jo tā tagad ir numur viens pasaulē, dēļ, tā, ka uzvarēja Pasaules kausu. Bet klubi Ikardi bija labu labie agrāk Inter Milan un PSG.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 16:22, pirms 7 mēnešiem
Geralt, bet tad ko iegūst Go3 ieliekot šo spēli maksas pakā, ja ir tā kā Tu saki, ka fani viņu jau ir nopirkuši un papildus uz šo spēli piesaistīs maz? Tu jau pats atbildi, ka biznesa šeit nav. Tad varbūt ir vērts atsevišķus gadījumus, kā šo spēli, izmantot popularizēšanas nolūkos? Ilgtermiņā no tā iegūst arī pats Go3.

     [+] [-]

, 2024-09-26 16:23, pirms 7 mēnešiem
GRIFFONS rakstīja: Es nestridos par pakas saturu un to, ka satura ziņā daudziem noteikti tas ir lielisks darījums. Es vairāk par to, ka ir cilvēki, kā es, kuriem nav daudz brīvā laika kā arī tik lielas intereses, lai visu to pakas saturu tiešām patērētu. Līdz ar to, Tev, ja esi sportā dikti iekšā un skaties to visu, šis ir izdevīgs darījums. Man, kuram principā interesē no tā visa tikai RFS un varbur vēl minimāli kas cits, tas ir dārgi un neizdevīgi.
Viens ir tas, ka vari atļauties izmest 25 eiro lai noskatītos vienu spēli ekrānā, otrs ir tas, vai Tu to gribi un vai tā ir samērīga cena. Piekrītu Ananass komentaram, ka šis ir vienkārši veids kā censties nopardot cilvēkiem lielo paku.
Kaut kā tā laikam tagad notiek. Bet futbols būs.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 16:26, pirms 7 mēnešiem
Sveiki! Vai kads var padaliities,kur vares redzet speli (stream)? Es esmu arpus Latvijas,pienemu,kad Go3 es nevaru dabuut.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 16:35, pirms 7 mēnešiem
Es nemēģinu gausties, cik Go3 slikti utt. Viss normāli, saturs tai pakai ir labs un ja būtu vairāk brīva laika, labprāt abonētu. RFS dalība EL tomēr ir bišķi cits stāsts, tas ir notikums, kuru vajag izmantot. Šādā veidā tas nenotiks. Mēs mēģinām skriet pakaļ globālajam saturam, bet tā pati Premjerlīga ir topā tieši lokālās fanu kultūras dēļ, kas LV katastrofāli pietrūkst. Jāskatās plašāk par dažiem papildu abonementiem šogad. Un nevar teikt ka tā nav arī mediju atbildība, viņi ir daļa no procesa. Ja Tev ir veselīgs produkts, Tu esi ieinteresēts arī lai cilvēki ievēro veselīgu dzīvesveidu, ja gribi lai bizness attīstās. Attiecīgi arī veic aktivitātes tajā virzienā nevis samierinies, ka auditorija Tavam produktam ir tāda ka ir.

     [+] [-]

, 2024-09-26 16:36, pirms 7 mēnešiem
Dominix rakstīja: Sveiki! Vai kads var padaliities,kur vares redzet speli (stream)? Es esmu arpus Latvijas,pienemu,kad Go3 es nevaru dabuut.
Stadionā otrā spēle pret Galasataray var būt ļoti laba. Lido.

     [+] [-]

, 2024-09-26 16:37, pirms 7 mēnešiem
RFS vs Galatasaray
3. oktobris
Daugavas stadions

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 16:52, pirms 7 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: 16.00 līdz spēlei 8 stundas. Tad jau vēl laiks ļoti daudz sagatavoties, lai būtu futbols., kaut kur tv utt.
6 h

     [+] [-]

, 2024-09-26 16:56, pirms 7 mēnešiem
specha rakstīja: 6 h
Laikam man matemātika klibo tikai 5 stundas līdz spēlei.

     [+] [-]

, 2024-09-26 16:58, pirms 7 mēnešiem
GRIFFONS rakstīja: Uz stadionu arī vari aiziet pa 30 eiro
Vajadzēs pret Galasataray aiziet, jo tomēr Galasataray. Futbolā pret klubiem, kaut ko tamlīdzīgu nav sen būts.

     [+] [-]

, 2024-09-26 17:00, pirms 7 mēnešiem
specha rakstīja: Vai Čempionu kausa un Superkausa ieguvējs 1986.g. Marius Lacatus arī spēlēs ?
Galatasaray – PAOK 3:1 (0:0) Babā 48’ (sv) Akgins 75’ Ikardi(!!!) 90+5’ Galasataray sāk pārliecinoši vakar.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 17:01, pirms 7 mēnešiem
smailiite rakstīja: Es nemēģinu gausties, cik Go3 slikti utt. Viss normāli, saturs tai pakai ir labs un ja būtu vairāk brīva laika, labprāt abonētu. RFS dalība EL tomēr ir bišķi cits stāsts, tas ir notikums, kuru vajag izmantot. Šādā veidā tas nenotiks. Mēs mēģinām skriet pakaļ globālajam saturam, bet tā pati Premjerlīga ir topā tieši lokālās fanu kultūras dēļ, kas LV katastrofāli pietrūkst. Jāskatās plašāk par dažiem papildu abonementiem šogad. Un nevar teikt ka tā nav arī mediju atbildība, viņi ir daļa no procesa. Ja Tev ir veselīgs produkts, Tu esi ieinteresēts arī lai cilvēki ievēro veselīgu dzīvesveidu, ja gribi lai bizness attīstās. Attiecīgi arī veic aktivitātes tajā virzienā nevis samierinies, ka auditorija Tavam produktam ir tāda ka ir.
Attīstīt platformu un biznesu uz Latvijas sporta komandām ir biznesam neveselīgs un riskants pasākums. Lai arīRFS 3 gadu laikā 2. reizi ir eirokausos, kopumā, tas, tomēr ir ļoti rets pasākums, lai uz tā būvētu savu platformu, mārketingu utt.
Kas attiecās uz RFS spēļu, kā papildienākumu, papildus biznesu izveidi - tieši tāpēc es norādīju, ka tādam "vidējam fanam" jebkura stratēģija būs ar iemeslu piesieties un pukstēt.
Liec par velti - finansiālā ieguvuma nav. Reitings kāps īslaicīgi.
Liiec maksas kanālos, kas pieejami citās platformās - tas pats
Liec lētākā kanālu pakā - iegūsti naudu, bet tāpat negatīvais pr
Liec PPW - kāds vienmēr būs neapmierināts ar cenu, ko liec par 1 spēli.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 17:05, pirms 7 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Uz priekšu RFS!
Sen nav tā bijis. Agrāk kaut ko tādu spēja Skonto, Ventspils. Tagad beidzot RFS ar!

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 17:38, pirms 7 mēnešiem
Var redzēt visas spēles liveball.uno

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 18:13, pirms 7 mēnešiem
GRIFFONS rakstīja: Uz stadionu arī vari aiziet pa 30 eiro, šeit par spēli datora ekrānā jāmaksā 25...
30 vienmēr atradīsies, lai apmeklētu spēli stadionā. Būs fubols vienmēr, un pāri visam ar būs.

  -2 [+] [-]

, 2024-09-26 18:17, pirms 7 mēnešiem
Rumāņus šodien jāuzvar, jo Ikaunieks ir 3x labāks tagad par Messi, jo par Messi nav nekas dzirdēts, ka viņš pēdejā laikā spēlētu futbolu. Ikaunieks tagad Latvijā ļoti daudz pamanīts, aprakstīts netā utt. Līdz ar ko RFS spēle šodien ļoti interesanta.

  -2 [+] [-]

, 2024-09-26 18:18, pirms 7 mēnešiem
Leitnants rakstīja: 2009–10 UEFA Europa League Group D - neaimirstam, atceramies! Viss pārējais ir sīkums.
Ātri aizmirsies Ventspils futbols, jo tagad būs RFS futbols! Ikaunieks laikam no Kuldīgas, viņš nekad nav bijis Ventspils futbols, tikai Liepājas un RFS!

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 18:26, pirms 7 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Rumāņus šodien jāuzvar, jo Ikaunieks ir 3x labāks tagad par Messi, jo par Messi nav nekas dzirdēts, ka viņš pēdejā laikā spēlētu futbolu. Ikaunieks tagad Latvijā ļoti daudz pamanīts, aprakstīts netā utt. Līdz ar ko RFS spēle šodien ļoti interesanta.
Messi spēlē Amerkas futbola līgā Maimi Inter. Viņa komanda ir pārliecinoši 1.vietā Austrumu konferencē (15 komandas). Messi guvis 14 vārtus plus 16 piespēles - 10 rezultatīvākais uz šo brīdi.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 18:30, pirms 7 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Rumāņus šodien jāuzvar, jo Ikaunieks ir 3x labāks tagad par Messi, jo par Messi nav nekas dzirdēts, ka viņš pēdejā laikā spēlētu futbolu. Ikaunieks tagad Latvijā ļoti daudz pamanīts, aprakstīts netā utt. Līdz ar ko RFS spēle šodien ļoti interesanta.
Ak Dievs, nu lūdzu, pārstāj spamot un rakstīt šīs te muļķības!
Cik tev ir gadu, lai vispār prāts būtu līdz kaut kam tādam aizdomāties?

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 18:33, pirms 7 mēnešiem
Pret Fēru salām ar bija Ikauniekam ļoti iespaidīga uzvara 1-0. Vēsturiska uzvara, jo daudz mēs neuzvaram.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 18:38, pirms 7 mēnešiem
Aldis Br rakstīja: Messi spēlē Amerkas futbola līgā Maimi Inter. Viņa komanda ir pārliecinoši 1.vietā Austrumu konferencē (15 komandas). Messi guvis 14 vārtus plus 16 piespēles - 10 rezultatīvākais uz šo brīdi.
Amerikas futbols ne tuvu nav Eiropas futbols. Ja nets maz raksta par Messi tā vāja līga varētu būt salīdzinot ar Eiropas līgām un kausiem. It kā tikai 10. rezultatīvais ar ASV. Nekas īpašs futbolā. Ikaunieks toties Eiropas Latvijā numur viens, ar to, kur tagad ir RFS UEFA eiropas līgā.

  +4 [+] [-]

, 2024-09-26 18:48, pirms 7 mēnešiem
Pagājusā gadsimta 80 -tos gados,bij neiespējami ka "Daugava" tiktos ar tā laika pasaules grandu-Bukarestes "Steaua".Nu sis brīdis ir pienācis.Tiesa vairs ne "Daugava" tiksies,kurai nebij lemts,bet Rīgas Futbola Skola.Paskatīsimies,kā debitantiem sanāks debijas spēle.

     [+] [-]

, 2024-09-26 20:04, pirms 7 mēnešiem
Malmo Rangers 0-1. 11 minūtē dzeltenā Diomande Mohammed. Diemžēl mums RFS Diomande traumēts.

     [+] [-]

, 2024-09-26 20:06, pirms 7 mēnešiem
saki Jā saki Nē rakstīja: Pagājusā gadsimta 80 -tos gados,bij neiespējami ka "Daugava" tiktos ar tā laika pasaules grandu-Bukarestes "Steaua".Nu sis brīdis ir pienācis.Tiesa vairs ne "Daugava" tiksies,kurai nebij lemts,bet Rīgas Futbola Skola.Paskatīsimies,kā debitantiem sanāks debijas spēle.
Liekas, ka Skonto Rapid no Rumānijas uzvarēja. Tas bija divu spēļu summā. Tā, kā RFS vajadzētu šodien tikai labi nospēlēt pret rumāņiem. Nav viņi nemaz tik neuzvarami.

     [+] [-]

, 2024-09-26 20:09, pirms 7 mēnešiem
lipton rakstīja: Esmu Tele 2 klients, es varu šo paku atcelt jebkurā laikā, pavasarī šādi skatījos shl spēles, noskaties un atslēdz pakalpojumu
Rumāņiem nekas īpašs:• FCSB Čempionu līgas kvalifikācijā pārvarēja Telavivas ''Maccabi'' barjeru (2:1), bet zaudēja Prāgas ''Sparta'' (3:4). Eiropas līgas izšķirošajā kvalifikācijas kārtā rumāņi ar 2:1 izslēdza Lincas LASK. Mēs tomēr grāvām. Larne, Santa Coloma.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 20:17, pirms 7 mēnešiem
Varbūt priecīgi būs tie,kuri neredzēs šo maču?

     [+] [-]

, 2024-09-26 20:24, pirms 7 mēnešiem
Nesapratu, ko Ikaunieka salīdzinājums ar Messi komentāros nepatika. Messi ir goli un ļoti daudz piespēļu, drīzāk, kā Vapnem. Ikaunieks futbols ir daudz labāks, kā Vapnei. Goli ir Ikauniekam, un viņi bez maz ir tikai uzvaroši, nozīmīgi.

     [+] [-]

, 2024-09-26 20:27, pirms 7 mēnešiem
dinamoRIGA2000 rakstīja: Ceru, ka Verpkavoskis vai Jaņķelis šo izlasīs un risinās, lai jau nākamo RFS spēli var katrs normāls cilvēks redzēt kādā no Go3 sporta kanāliem. Ja grib apgūt vēl lielāku auditoriju tad lai rāda pa tv6
Verpakovskis, liekas, ka maz kaut ko domās par tv un ne tv. Drīzāk viņš kaut kādus futbolistus transfēros. Liekas, ka viņš ir numur viens experts futbolā futbolistu tirgū. Pēdejie transfēri pērles Džiki, Balodis, Ondoā, Silagadze(no Liepājas) utt.

     [+] [-]

, 2024-09-26 20:31, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Varbūt priecīgi būs tie,kuri neredzēs šo maču?
Gan jau, ka drīzāk nožēlos, jo RFS uzvarēsim rumāņus. Debijas spēle vienmēr bijusi tikai ļoti interesanta. Mazliet ir garām, jo izbraukuma spēle, ne spēle Daugavas stadionā. Savā stadionā debitēt tomēr labāk. Savi fani utt.

     [+] [-]

, 2024-09-26 20:46, pirms 7 mēnešiem
cerams bus teksta tiesraide nabagiem

     [+] [-]

, 2024-09-26 20:57, pirms 7 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: cerams bus teksta tiesraide nabagiem
Vienmēr kaut ko sportacentrs var uzlikt. Varēs vienmēr lasīt, jo interesanti.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:00, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Varbūt priecīgi būs tie,kuri neredzēs šo maču?
Vajag redzēt šo spēli, jo RFS debijas spēle UEFA Eiropas līgā. Daugavas stadionā debija būtu daudz daudz labāka, jo pierasts futbolistiem pie sava Latvijas zāliena. Bumba mums labāk ripo pa Daugavas stadionu, uzvara būtu reālāka, kā Rumānijā. Savā laukumā tomēr spēlēt labāk.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:03, pirms 7 mēnešiem
Neskatīties tagad RFS spēli slikts sapnis, kaut ko tādu nevajag. RFS Rumānijā, tas ir tas, ko vēl nesen mēs pat sapņot nedrīkstējām UEFA Eiropas līgā. Bet nu tagad viņi tur beidzot ir.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 21:04, pirms 7 mēnešiem
Kur varēs redzēt bez stulbumiem... Go trīs exxxtra lai iet paskriet rāpus 🤩 Tātad UK TNT sport 9, Danz Canada , canal+ spāņu, Paramount+ kanālos USa, frančiem arī Canal+, Ita sky kanālos, prima sport 1 rumāņiem un vēl daudz kur... Enjoy free 👍 bet jāmeklē savlaicīgi 🤩

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:09, pirms 7 mēnešiem
Tagad pagaidām tikai • Spēles translācija būs vērojama ''Go3'' platformas ''Extra Sports'' sadaļā.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:12, pirms 7 mēnešiem
Kaut kādi nabagi, ka nevar paņemt to Go3 un aizmirst sporta translāciju problēmas. Labāk tos 25€ nodzert un brēkt, ka to naudu Go3 ne par ko nedos 🤣 Lohi 🤣

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:13, pirms 7 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: cerams bus teksta tiesraide nabagiem
Malmo Rangers šajā pašā turnīrā turpina tāpat 0-1. 66.minūte. Dzeltenā Rangers vēl joprojām tam pašam Diomande Mohammed. Tur bez izmaiņām. Turnīra spēle turpat, kur RFS šodien pret rumāņiem.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:16, pirms 7 mēnešiem
Ananass rakstīja: Te nav runa par summu, bet par Go3 un saistīto uzņēmumu centieniem piečakarēt katru reizi, izspiest pēdējo sulu... Kāpēc tas tiek rādīts Extra Sports?? Varēja rādīt pa TV6 vai kādu no Sport kanāliem. Sanāk, ka ķāds maksā par "Sporta" paku, bet šo spēli tāpat neredz Un cik sapratu Extra sportu nemaz tā atsevišķi nevar paņemt, te vēl papildus pakas jāņem Uz stadionu aiziešu - šo paldies, bet man nevajag.
Diemžel kaut kā tā katru dienu mums Latvijā notiek. Bet futbols būs. Lai jau ir. Stadionu vajag, tas ir ļoti pareizi, un RFS uzvarēsim vienalga ko, jo būs tas stadions.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:18, pirms 7 mēnešiem
saki Jā saki Nē rakstīja: Pagājusā gadsimta 80 -tos gados,bij neiespējami ka "Daugava" tiktos ar tā laika pasaules grandu-Bukarestes "Steaua".Nu sis brīdis ir pienācis.Tiesa vairs ne "Daugava" tiksies,kurai nebij lemts,bet Rīgas Futbola Skola.Paskatīsimies,kā debitantiem sanāks debijas spēle.
Daugava tas bija vienmēr pagātnē tikai ļoti interesanti. Viņi laikam mums maz spēlēja PSRS augstākajā līgā. Bet bija tā viena Daugava, leģendārā Daugava, ko visi gribēja, jo viņa bija tikai viena, nebija citu futbola klubu.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 21:19, pirms 7 mēnešiem
Rumāņi jau divas stundas!pirms mača sākuma uzsākuši pārraidi par šo maču.Studija,intervijas,rāda ģērbtuves un viss par futbolu.Pie mums kaut kas tāds ir pilnīgi neiedomājams.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 21:21, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Rumāņi jau divas stundas!pirms mača sākuma uzsākuši pārraidi par šo maču.Studija,intervijas,rāda ģērbtuves un viss par futbolu.Pie mums kaut kas tāds ir pilnīgi neiedomājams.
mums pat tv pamatpaketēs nerāda bet ok, to jau visi te iepriekš iztirzāja.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:22, pirms 7 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Daugava tas bija vienmēr pagātnē tikai ļoti interesanti. Viņi laikam mums maz spēlēja PSRS augstākajā līgā. Bet bija tā viena Daugava, leģendārā Daugava, ko visi gribēja, jo viņa bija tikai viena, nebija citu futbola klubu.
es domāju ka rfs vinees shodien, ko tu saki?

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:23, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Rumāņi jau divas stundas!pirms mača sākuma uzsākuši pārraidi par šo maču.Studija,intervijas,rāda ģērbtuves un viss par futbolu.Pie mums kaut kas tāds ir pilnīgi neiedomājams.
Mums Latvijā viss garām. Rumāņiem gan jau, ka ne pirmā sezona UEFA fāžu turnīros.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:24, pirms 7 mēnešiem
Rafaello rakstīja: es domāju ka rfs vinees shodien, ko tu saki?
protams rfs uzvarēs, jo viņi ir numur viens mums futbolā.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:25, pirms 7 mēnešiem
pickenroll rakstīja: mums pat tv pamatpaketēs nerāda bet ok, to jau visi te iepriekš iztirzāja.
varbūt kaut kur internetā vākt sākt parakstus, par to lai rāda TV vai pamatpaketēs. Tomēr slikti, ka nerāda, kur vajag.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:25, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Rumāņi jau divas stundas!pirms mača sākuma uzsākuši pārraidi par šo maču.Studija,intervijas,rāda ģērbtuves un viss par futbolu.Pie mums kaut kas tāds ir pilnīgi neiedomājams.
Man liekas, ka Tu tādu interesantu tēmu iesāki, par pirmspēles studiju.
Pie mums retais bijušais futbolists var tādā viesoties, vienīgie, kas man nāk prātā ir Verpakovskis un Gorkšs, es īsti citus nevaru iedomāties. Tad jau vēl, protams, jautājums par žurnālistu - tur, man liekas, Arkādijs būtu ļoti laba izvēle, varbūt vēl Edmunds. Tikai tad atkal cits jautājums, vai go3 to vajag un vai Arkādijs strādā go3?

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:26, pirms 7 mēnešiem
TU UN ES

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:27, pirms 7 mēnešiem
Bo Mamba rakstīja: TU UN ES
un vēl Ikaunieks.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:28, pirms 7 mēnešiem
Maz 33 minūtes palikušas līdz spēles sākuma. Nav nemaz tik daudz. Protams, ja kaut kur tv būtu pirmspēles studija, tad mēs varētu ar jau sākt skatīties futbolu. Kaut kur ir jāiesildās pirms spēlēm Daugavas stadionā, it kā vajag brīvi pieejamus tv futbolus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:31, pirms 7 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: es pa velti pat neskatītos , klubu futbols neinteresē , bet ja kāds LV basketa klubs spēlētu Eirolīgā 25 eiro nežēlotu lai redzētu spēles , tātad ja jums pa dārgu , tad iespējams arī varat iztikt , nemaz neinteresē vai tikai dēļ haipa skatītos !
Tas ir pārspīlēti, jo eirolīga mums nav nekad bijusi. Tagad ir tas futbols, un nevajag tos 25 žēlot, gan jau, ka būs pamatīga atdeve, futbola spēle.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:31, pirms 7 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: es pa velti pat neskatītos , klubu futbols neinteresē , bet ja kāds LV basketa klubs spēlētu Eirolīgā 25 eiro nežēlotu lai redzētu spēles , tātad ja jums pa dārgu , tad iespējams arī varat iztikt , nemaz neinteresē vai tikai dēļ haipa skatītos !
Es arī neskatītos ja basketbola izlase PK vai OS finālā spēlētu, pat ja man 25eur kāds maksātu.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 21:32, pirms 7 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Mums Latvijā viss garām. Rumāņiem gan jau, ka ne pirmā sezona UEFA fāžu turnīros.
Es neteikšu,ka mums viss garām,es tikai gribu pateikt,kāda milzīga starpība ir attieksmē pret futbolu pie mums un Viduseiropā,Un Rumānija nebūt nav tā bagātākā valsts,bet kāds stadions,kāda infrastruktūra.Pie mums grib un gaida rezultātu ,bet 30 gadu laikā uzcēla vienu Skonto futbola stadioniņu un vēl tagad funktierē vai celsim nacionālo futbola stadionu.Bez attiecīgas infrastruktūras mūsu futbols tā arī dzīvos pagrabā,bet diemžēl to daudzi nesaprot.Pa priekšu dodiet rezultātu,tad varbūt uzcelsim kādu stadioniņu

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:35, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Es neteikšu,ka mums viss garām,es tikai gribu pateikt,kāda milzīga starpība ir attieksmē pret futbolu pie mums un Viduseiropā,Un Rumānija nebūt nav tā bagātākā valsts,bet kāds stadions,kāda infrastruktūra.Pie mums grib un gaida rezultātu ,bet 30 gadu laikā uzcēla vienu Skonto futbola stadioniņu un vēl tagad funktierē vai celsim nacionālo futbola stadionu.Bez attiecīgas infrastruktūras mūsu futbols tā arī dzīvos pagrabā,bet diemžēl to daudzi nesaprot.Pa priekšu dodiet rezultātu,tad varbūt uzcelsim kādu stadioniņu
Mums kaut kā tā notiek, kā Āfrikā basām kājām rezultātus, un tad stadions. Nacionālo stadionu ar tagad necels, bet bija viss ļoti izdomāts no LLF puses, pat Lucavsala ar bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:38, pirms 7 mēnešiem
Mazdārziņu teritorija tika piešķirta Nacionālā stadiona celtniecībai, bet viss garām. Nevienam nekas neinteresē, celt lielisku futbola stadionu futbolam. Lašenko tā centās viss bija izstrādāts, teritorija, arābu investori atrasti, bet viņiem laikam kaut kas nepatika, tie pazuda. Valstij ar viss vienlga, necels stadionu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:40, pirms 7 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: doma bija tāda Tu vari samaksāt , bet Tev žēl naudas , tad Tu vari iztikt , un Tev tas nemaz nav vajadzīgs , labāk CS uzspēlēt !
CS ļoti laba spēle, daudz, ļoti daudz viņa ir sen spēlēta. Futbola dēļ es nežēlot 25, lai būtu FIFA un UEFA, kaut kā to futbolu vajag. Valstij jau viss vienalga.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:42, pirms 7 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: ?
!

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 21:44, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Rumāņi jau divas stundas!pirms mača sākuma uzsākuši pārraidi par šo maču.Studija,intervijas,rāda ģērbtuves un viss par futbolu.Pie mums kaut kas tāds ir pilnīgi neiedomājams.
laba bilde tur, reāls hd

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:44, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Es neteikšu,ka mums viss garām,es tikai gribu pateikt,kāda milzīga starpība ir attieksmē pret futbolu pie mums un Viduseiropā,Un Rumānija nebūt nav tā bagātākā valsts,bet kāds stadions,kāda infrastruktūra.Pie mums grib un gaida rezultātu ,bet 30 gadu laikā uzcēla vienu Skonto futbola stadioniņu un vēl tagad funktierē vai celsim nacionālo futbola stadionu.Bez attiecīgas infrastruktūras mūsu futbols tā arī dzīvos pagrabā,bet diemžēl to daudzi nesaprot.Pa priekšu dodiet rezultātu,tad varbūt uzcelsim kādu stadioniņu
Kas par muļķībām, ka uzcels vienu stadionu un izlase uzreiz stipri pacelsies.
Stadions ir valsts vizītkarte, ja valsts vizītkarte ir stadions bez jumta vai pēdējais ir uzcelts pirms 25 gadiem, tad ārzemnieki var secināt dažas lietas!

Infrastruktūra- tās ir piepūšamās halles(tā ir daudz labāka infrastruktūra par vienu stadionu, bet tas stadions arī ir vajadzīgs!

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:44, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Es neteikšu,ka mums viss garām,es tikai gribu pateikt,kāda milzīga starpība ir attieksmē pret futbolu pie mums un Viduseiropā,Un Rumānija nebūt nav tā bagātākā valsts,bet kāds stadions,kāda infrastruktūra.Pie mums grib un gaida rezultātu ,bet 30 gadu laikā uzcēla vienu Skonto futbola stadioniņu un vēl tagad funktierē vai celsim nacionālo futbola stadionu.Bez attiecīgas infrastruktūras mūsu futbols tā arī dzīvos pagrabā,bet diemžēl to daudzi nesaprot.Pa priekšu dodiet rezultātu,tad varbūt uzcelsim kādu stadioniņu
Latvija vienmēr varēja ziedot pāris slimnīcas un skolas tikai lai sanāktu futbola stadions, bet viņiem nekas neinteresē.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:44, pirms 7 mēnešiem
vipleague vienmer ir raditas RFS speles

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:47, pirms 7 mēnešiem
Live rakstu liekas, ka nevajag, jo te komentāros ļoti daudz uzrakstīts. Pareizi uzrakstīts.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:48, pirms 7 mēnešiem
chochs rakstīja: vipleague vienmer ir raditas RFS speles
tie vienmēr pacenšās, lai kaut kas notiktu, mums atkal viss vienalga. kaut kā pie mums tā notikek.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:49, pirms 7 mēnešiem
purva_velns rakstīja: laba bilde tur, reāls hd
Dzimis lai spēlētu futbolu UEFA eiropas līgas fāzē. Gan jau, ka Daugavas stadions būs tikai pārpildīts, kad vinš tajā spēlēs futbolu. Daudzi gribēs redzēt RFS spēles UEFA eiropas līgu fāzē. Jo tur futbols būs tikai daudz ļoti interesants. Kārtējo reizi pārlieciāsimies, ka mums vajag jaunu lielāku stadionu, jo Daugavas stadions būs vienkārši pārpildīts.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 21:50, pirms 7 mēnešiem
datmons rakstīja: Kas par muļķībām, ka uzcels vienu stadionu un izlase uzreiz stipri pacelsies.
Stadions ir valsts vizītkarte, ja valsts vizītkarte ir stadions bez jumta vai pēdējais ir uzcelts pirms 25 gadiem, tad ārzemnieki var secināt dažas lietas!

Infrastruktūra- tās ir piepūšamās halles(tā ir daudz labāka infrastruktūra par vienu stadionu, bet tas stadions arī ir vajadzīgs!
Es nerunāju par vienu galveno stadionu,es runāju par visu ar futbolu saistīto infrastruktūru.Ziniet ko Ventspils domē atbildēja bērnu vecākiem,par vajadzību pēc piepūšamās halles.Ventspilī pūšot stiprs vējšLīdz šim domājām ,ka Liepāja ir vēju pilsēta,izrādās mūsu domnieki domā savādāk.Tāpēc mūsu valstī,kur muļķi un zagļi ir pie teikšanas nekas arī nebūs.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:54, pirms 7 mēnešiem
Rafaello rakstīja: es domāju ka rfs vinees shodien, ko tu saki?
rfs šodien vinēs, viņi vienmēr tagad uzvar.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:55, pirms 7 mēnešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:55, pirms 7 mēnešiem
jupits09 rakstīja: https://liveball.uno/match/1299141
labs beidzot kaut kas notiek.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 21:56, pirms 7 mēnešiem
Četri LV spēlētāji pamatsastāvā.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 21:57, pirms 7 mēnešiem
https://cdn.buffshub.stream/embed77... / angliski. Sākam bumbot!

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 21:58, pirms 7 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Ventspils liekas, ka mazliet garām, jo viņi ir Nākotnes līgā. It kā klubam nebija turpinājums pēc viņu UEFA grupu turnīra.
Tev jau tāda paša domāšana Futbols sākās no bērniem un lielākās Latvijas pilsētās būtu jābūt šīm hallēm,kur bērni varētu trenēties cauru gadu.Kāda starpība kurā līgā spēle pilsētas komanda.Atradīsies sponsori un vienā sitienā būs virslīgā,neparādīsies spēlēs futbolu akadēmijas audzēkņi zemākās līgās.Viss vienkārši.

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:58, pirms 7 mēnešiem
jupits09 rakstīja: Četri LV spēlētāji pamatsastāvā.
Beidzot, tas jau ļoti labi. Bez maz mums iepriekš Auda, utt spēlēja izteikti ar leģionāriem.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:58, pirms 7 mēnešiem
Var skatīties: Primāri Sport 1.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 21:58, pirms 7 mēnešiem
Prima Sport 1

     [+] [-]

, 2024-09-26 21:59, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Tev jau tāda paša domāšana Futbols sākās no bērniem un lielākās Latvijas pilsētās būtu jābūt šīm hallēm,kur bērni varētu trenēties cauru gadu.Kāda starpība kurā līgā spēle pilsētas komanda.Atradīsies sponsori un vienā sitienā būs virslīgā,neparādīsies spēlēs futbolu akadēmijas audzēkņi zemākās līgās.Viss vienkārši.
es ar uzskatu pāris slimnīcu un skolu naudu futbolam, vienkārši un mums būs Nacionālais stadions.

  +3 [+] [-]

, 2024-09-26 21:59, pirms 7 mēnešiem
viens no lielakiem notikumiem Latvijas futbola,bet pa TV neredz.WTF.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 21:59, pirms 7 mēnešiem
Tā jau domāju,tie haļavščiki,mani ieskaitot ir par daudz,jo strīms uzkārās

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:03, pirms 7 mēnešiem
Pētot sastāvus pēc uzvārdiem, rumāņiem rumāņu uzvārdu vairāk, kā mums tikai 4. Viņi ir patriotiskāki par mums.

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:07, pirms 7 mēnešiem
Beidzot RFS ir futbola laukumā, tur kaut kur Rumānijā.

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:08, pirms 7 mēnešiem
Ndeki rakstīja: viens no lielakiem notikumiem Latvijas futbola,bet pa TV neredz.WTF.
es go3, un ir tas futbols par 25...

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:08, pirms 7 mēnešiem
atrada sev vārtus

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:09, pirms 7 mēnešiem
Paši iedeva iespēju...

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:10, pirms 7 mēnešiem
nu re, beidzot izdevās atvest sev golu, sen jau bija laiks

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:11, pirms 7 mēnešiem
Kārtējo reizi pārliecinos ka Ondoa nolīgšana bija liela kļūda.

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:11, pirms 7 mēnešiem
Verpakovskis gan jau, ka tagad nemierīgs, kas tas par futbolu?

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:11, pirms 7 mēnešiem
Nebija tik tizli kā LV spēlē pret Armēniju, bet bez šī gola varēja iztikt.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:12, pirms 7 mēnešiem
Nokia5030 rakstīja: Kārtējo reizi pārliecinos ka Ondoa nolīgšana bija liela kļūda.
Nākošreiz varbūt vārtos Šteinboru, būs kaut kā jālabo kļūda.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:12, pirms 7 mēnešiem
kur var redzet bez go3?

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:12, pirms 7 mēnešiem
Nokia5030 rakstīja: Kārtējo reizi pārliecinos ka Ondoa nolīgšana bija liela kļūda.
tikko neslikti izvilka, bet nu aizsardzība šodien šausmīgi iesākusi RFS.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 22:13, pirms 7 mēnešiem
biķi labojās zons

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:13, pirms 7 mēnešiem
pickenroll rakstīja: tikko neslikti izvilka, bet nu aizsardzība šodien šausmīgi iesākusi RFS.
atgādina spēli ar glimtiem, kādiem septiņiem būtu jābūt

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:13, pirms 7 mēnešiem
pickenroll rakstīja: tikko neslikti izvilka, bet nu aizsardzība šodien šausmīgi iesākusi RFS.
Nav pundurvalsts Santa Coloma, līdz ar ko ir kā ir aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:15, pirms 7 mēnešiem
Jau 8.minūtē "Lielā diena" sāk izvērsties pasūdīga...

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:15, pirms 7 mēnešiem
purva_velns rakstīja: atgādina spēli ar glimtiem, kādiem septiņiem būtu jābūt
gan jau, saņemsies, ar Apoel ar visādies bija, nebija nemaz tik vāji.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:16, pirms 7 mēnešiem
vairāki līderi arī RFS ārā uz īsāku vai ilgāku laiku.

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:16, pirms 7 mēnešiem
vajadzēja normāli pa tv, bet gan saņemsies.

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:17, pirms 7 mēnešiem
pickenroll rakstīja: vairāki līderi arī RFS ārā uz īsāku vai ilgāku laiku.
LTV 7 būtu uzvara, bet tā tagad 0-1. Verpakovskim jāpiedomā vienmēr par TV faniem utt.

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:19, pirms 7 mēnešiem
Frants rakstīja: Jau 8.minūtē "Lielā diena" sāk izvērsties pasūdīga...
it, ka -1 der, nebūsim pēdejie tabulā, bet protams vajag uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:20, pirms 7 mēnešiem
Kas par iespēju...

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:20, pirms 7 mēnešiem
nu, te bija jāsit iekšā

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:22, pirms 7 mēnešiem
nekas reizēm nesanāk.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:22, pirms 7 mēnešiem
Reālas iespējas, tas jau priecē

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:23, pirms 7 mēnešiem
Ne te teksta tiešraide ne te kas. Kas vispār notiek. Nedaudz šodien ar sirdi slikti pārāk daudz miskastes izdzēris esmu. Labāk pamalkoju 2022. gada sarkanvīnu no dienvidāfrikas. Gan jau izķepurošos. Kā spēle?

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:23, pirms 7 mēnešiem
Sākums patizls, bet jau ir diezgan ok

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:23, pirms 7 mēnešiem
jeeeeeeeeeeee

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:23, pirms 7 mēnešiem
Aiziet Aiziet Aiziet Aiziet !!!

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:24, pirms 7 mēnešiem
1:1 Žiga Lipuščeks no stūra sitiena!

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:24, pirms 7 mēnešiem
JĀĀ, Savaļnieks!

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:25, pirms 7 mēnešiem
gooools

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:25, pirms 7 mēnešiem
Ambrē rakstīja: 1:1 Žiga Lipuščeks no stūra sitiena!
drīzāk no 11m atzīmes.

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:26, pirms 7 mēnešiem
fagcentrs rakstīja: JĀĀ, Savaļnieks!
lipuščeks

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:26, pirms 7 mēnešiem
W W E rakstīja: drīzāk no 11m atzīmes.
Nu jā - bet visa tā situācija izveidojās no Savaļnieka izpildītā stūra sitiena - kaut kādi rikošeti un bumba pie Lipuščeka.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:27, pirms 7 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: lipuščeks
ne

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:28, pirms 7 mēnešiem
W W E rakstīja: drīzāk no 11m atzīmes.
no stūra sitiena.

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:29, pirms 7 mēnešiem
Vai kāds var iedot linku?

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:29, pirms 7 mēnešiem
fagcentrs rakstīja: ne
man žiga lipuščeks.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:29, pirms 7 mēnešiem
nu, uz pirmā veselību

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:30, pirms 7 mēnešiem
maarchs rakstīja: Vai kāds var iedot linku?
augśup ir pilns linku, pats skatos pa tv

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:31, pirms 7 mēnešiem
purva_velns rakstīja: augśup ir pilns linku, pats skatos pa tv
go3

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:32, pirms 7 mēnešiem
kaut kas viņiem sanāk

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:32, pirms 7 mēnešiem
purva_velns rakstīja: nu, uz pirmā veselību
vismaz 1-1

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:33, pirms 7 mēnešiem
jau 1:2

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:34, pirms 7 mēnešiem
Vajadzēs vēl stūra sitienus

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:38, pirms 7 mēnešiem
Roma 1-0. Mēs diemžēl -1.

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:38, pirms 7 mēnešiem
Ananass rakstīja: Vajadzēs vēl stūra sitienus
Vajag Savalnieku.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 22:44, pirms 7 mēnešiem
Es tā pēc darba nesos mājās, lai redzētu, bet izrādās, ka neviens nemaz nerāda. Pat neiedomājos pirms tam apskatīties programmas... Likās pašsaprotami...

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:45, pirms 7 mēnešiem
enndijzz rakstīja: Es tā pēc darba nesos mājās, lai redzētu, bet izrādās, ka neviens nemaz nerāda. Pat neiedomājos pirms tam apskatīties programmas... Likās pašsaprotami...
bet spēle turpinās

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 22:45, pirms 7 mēnešiem
Mūsu vārtsargs max nestabils un nedrošs

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:45, pirms 7 mēnešiem
purva_velns rakstīja: jau 1:2
Latvijas futbols atkal kaut kāds tāds zaudējošs

  -1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:46, pirms 7 mēnešiem
Sport_On rakstīja: Mūsu vārtsargs max nestabils un nedrošs
vajadzēs varbūt ar Šteinboru nākamo spēli.

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:46, pirms 7 mēnešiem
ir tas 1-2

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:48, pirms 7 mēnešiem
Sport_On rakstīja: Mūsu vārtsargs max nestabils un nedrošs
Reāli atveda golu un bieži aizmauc bumbu kkur randomā, galīgi nepārliecina !

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 22:49, pirms 7 mēnešiem
Spēle ļoti skatāma, man patīk.

  -3 [+] [-]

, 2024-09-26 22:50, pirms 7 mēnešiem
Komunicēju tikai ar tiem kam 30+ , vajag tās vecenes sākt spiest pie zemes bišku, viņas iznīcina mūsu dzīvi. Nejau nospiest bet bišku lai neD iemācās tik daudz, savādāk visatļautība.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 22:51, pirms 7 mēnešiem
Ja neskaita pirmo minūšu kāju trīcēšanu, tad tālāk jau cienījami - ir gols, bija vēl momenti, Visas iespējas 2/2

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:51, pirms 7 mēnešiem
merseysider rakstīja: Komunicēju tikai ar tiem kam 30+ , vajag tās vecenes sākt spiest pie zemes bišku, viņas iznīcina mūsu dzīvi. Nejau nospiest bet bišku lai neD iemācās tik daudz, savādāk visatļautība.
nepareizās vecenes atrodi

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:53, pirms 7 mēnešiem
itkā šis ROM čempions pašlaik tabulā tikai 13. vietā, Jankam bij' labs štopers

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:53, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Spēle ļoti skatāma, man patīk.
Kaut kas cits, ne virslīgas futbols.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 22:54, pirms 7 mēnešiem
kāpēc visur beidzās 1. puslaiks, bet totenhem tikai 15 minūte, kas tur par kavēšanos

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:54, pirms 7 mēnešiem
Ananass rakstīja: Ja neskaita pirmo minūšu kāju trīcēšanu, tad tālāk jau cienījami - ir gols, bija vēl momenti, Visas iespējas 2/2
bija momenti mums ar daudz.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 22:55, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Reāli atveda golu un bieži aizmauc bumbu kkur randomā, galīgi nepārliecina !
Jaa, Onduā nepārāk, nav īsti saprotams kāpēc viņu atvilka.

Tāpat, man liekas, rfs vērts padomāt vai vērts turēt tādus futbola penzionārus kā Prenga kas pa laukumu pārvietojas ar negatīvu ātrumu

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:55, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Reāli atveda golu un bieži aizmauc bumbu kkur randomā, galīgi nepārliecina !
konusā vajag uzbrukt, caur centru spiest

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:56, pirms 7 mēnešiem
sportu sports, tā vispār

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 22:56, pirms 7 mēnešiem
Tāda sajūta,ka mūsējie spēlē ar svina jostām.Tik milzīga atšķirība ātrumā.RFS izskatās pēc lēniem divplākšņiem.Šeit arī redzam to starpību meistarībā un rumāņi nav nebūt tie stiprākie mūsu pretinieki.Spēles sākumā drausmīga mandrāža,ka izdomāja sev golu,vēlāk jau nedaudz labāk,bet tā spēlēšana bumbu atpakaļ no pretinieku laukuma puses pilnīgi tracina.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 22:58, pirms 7 mēnešiem
purva_velns rakstīja: kāpēc visur beidzās 1. puslaiks, bet totenhem tikai 15 minūte, kas tur par kavēšanos
Qarabag laikam bija problēmas ar transportu. Vai arī kā ar paziņām jokojām. Džeki aizmauca izbaudīt Londonas Pubus

  +3 [+] [-]

, 2024-09-26 22:59, pirms 7 mēnešiem
Galvenais jau nav redzēt, galvenais rezultāts.....
Lai au tas starsfm aizrijas ar savu govs3 reklam
ēšanu!..
Tagad katru rītu viens otru pārtraucot slavē Govs3....

     [+] [-]

, 2024-09-26 22:59, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Spēle ļoti skatāma, man patīk.
varbūt beigās būs tomēr ļoti labi

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:00, pirms 7 mēnešiem
erred rakstīja: Galvenais jau nav redzēt, galvenais rezultāts.....
Lai au tas starsfm aizrijas ar savu govs3 reklam
ēšanu!..
Tagad katru rītu viens otru pārtraucot slavē Govs3....
ir vēl 45 minūtes un spēle tikai turpināsies.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:01, pirms 7 mēnešiem
FIFA un UEFA sports, bet atkal mēs 1-2, zaudējam

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:03, pirms 7 mēnešiem
kurš ir labākais?

Emersons ir labākais!

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:04, pirms 7 mēnešiem
EMERSON DEOCLECIANO rakstīja: kurš ir labākais?

Emersons ir labākais!
Kāpēc neesi laukumā?

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:04, pirms 7 mēnešiem
bukareste mani negaidija, bet es gaidiju bukaresti!

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 23:05, pirms 7 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Kaut kas cits, ne virslīgas futbols.
Piekrītu
Pat neticēju, ka tik skatāma spēle būs
Rīdziniekiem visas iespējas tos čigānus apspēlēt
Bet, jebkurā gadījumā, futbols labas kvalitātes un skatāms 👍👌

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:06, pirms 7 mēnešiem
beiziiters rakstīja: Piekrītu
Pat neticēju, ka tik skatāma spēle būs
Rīdziniekiem visas iespējas tos čigānus apspēlēt
Bet, jebkurā gadījumā, futbols labas kvalitātes un skatāms 👍👌
atgadina mesi un ronaldo laikus lielaja el classico derbija, tik pat labs futens!

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 23:06, pirms 7 mēnešiem
2 apsargi uz 1 rfs fanu?

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 23:07, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Tāda sajūta,ka mūsējie spēlē ar svina jostām.Tik milzīga atšķirība ātrumā.RFS izskatās pēc lēniem divplākšņiem.Šeit arī redzam to starpību meistarībā un rumāņi nav nebūt tie stiprākie mūsu pretinieki.Spēles sākumā drausmīga mandrāža,ka izdomāja sev golu,vēlāk jau nedaudz labāk,bet tā spēlēšana bumbu atpakaļ no pretinieku laukuma puses pilnīgi tracina.
+++

RFS jau īsti nav tādu ātru spēlētāju vairs.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 23:08, pirms 7 mēnešiem
EMERSON DEOCLECIANO rakstīja: 2 apsargi uz 1 rfs fanu?
Baidās, lai ar dūmu svecēm nesadedzina laukumu

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:11, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: +++

RFS jau īsti nav tādu ātru spēlētāju vairs.
Ģiki laukumā, uz maiņu. Pērle futbolā.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:11, pirms 7 mēnešiem
Ceru uz mūsu balto Messi Ikaunieku.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:16, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Baidās, lai ar dūmu svecēm nesadedzina laukumu
Ģiki labi, Morozs grib rezultatīvi. Cerams sanāks ar. Ajax Besiktas 3-0.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:19, pirms 7 mēnešiem
1-3 nav interesanti.

  +4 [+] [-]

, 2024-09-26 23:20, pirms 7 mēnešiem
Un atkal rumāņi ātrumā izveidoja golu.RFS vienkārši netiek līdzi.Šī nav virslīga,kur visus var apspēlēt staigājot.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:22, pirms 7 mēnešiem
alguns rakstīja: Un atkal rumāņi ātrumā izveidoja golu.RFS vienkārši netiek līdzi.Šī nav virslīga,kur visus var apspēlēt staigājot.
Labi, ka spēle nav Old Trafordā, tur varbūt būtu 1-5.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:23, pirms 7 mēnešiem
Ikaunieks kaut kā nekā atnest mums golu, pēc ļoti laba dribla pār visu laukumu.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:29, pirms 7 mēnešiem
Paliek jau nesmuki..vai salūza RFS?

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 23:30, pirms 7 mēnešiem
arlabunakti

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:30, pirms 7 mēnešiem
ta velkam kalkulatorus lauka.

zagjis pret turkiem, vaciem.

uzvaram anderlecht, paoku, macabi, kijevu.

zagejam ajaxam.

ar 12 punktiem ejam uz ploviem?

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 23:30, pirms 7 mēnešiem
Tie tev nav virslīgas goli

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 23:30, pirms 7 mēnešiem
Diemžēl 3 un 4 gols Baloža nopelns. Abas reizes kā kopijas - sedz vietu nevis spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 23:33, pirms 7 mēnešiem
Nu neesam mēs tādā līmeni,lai līdzvertīgi cīnītos Eiropas līgā...
Klubam izaugsme pēdējo gadu laikā ir ļoti laba,bet vēl jāpieliek,llai šajā līmenī spētu,ko panākt.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 23:33, pirms 7 mēnešiem
nav šodien RFS spēle

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:35, pirms 7 mēnešiem
pickenroll rakstīja: Tie tev nav virslīgas goli
Ajax pat 4-0 Besiktas. Bet nu mums ar tie -3.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 23:35, pirms 7 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: arlabunakti
arlabunakti

  +1 [+] [-]

, 2024-09-26 23:36, pirms 7 mēnešiem
Grūti jau pateikt, vai iet Open spēlē , vai likt autobusu! Ļoti atvērtā spēlē, reku ...

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:37, pirms 7 mēnešiem
Varbūt, ka par vēlu maiņas, ja netika līdz.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:37, pirms 7 mēnešiem
angelos33 rakstīja: Grūti jau pateikt, vai iet Open spēlē , vai likt autobusu! Ļoti atvērtā spēlē, reku ...
open labāk

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:37, pirms 7 mēnešiem
pickenroll rakstīja: Tie tev nav virslīgas goli
rumānijas goli

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 23:40, pirms 7 mēnešiem
angelos33 rakstīja: Grūti jau pateikt, vai iet Open spēlē , vai likt autobusu! Ļoti atvērtā spēlē, reku ...
Kurā spēlē tad, ja ne šajā? Pret Turkiem tā diez vai varēs

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:43, pirms 7 mēnešiem
Morozs gaidīja šo momentu - dabūt dzelteno Eiropas līgā bija viens no izpildāmajiem punktiem

  +2 [+] [-]

, 2024-09-26 23:50, pirms 7 mēnešiem
Diemžēl izjuka Rīdzinieki pa vīlēm.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:50, pirms 7 mēnešiem
Tabulā esam 34. pēdejie 36. nē. Aizmums Besiktas un DynamoK.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:52, pirms 7 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Diemžēl izjuka Rīdzinieki pa vīlēm.
Pēc reitingiem mēs bijām pirmspēdējie.

     [+] [-]

, 2024-09-26 23:59, pirms 7 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Diemžēl izjuka Rīdzinieki pa vīlēm.
Tabula gan jau, ka interesanta. Liela.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-11-08 07:46, pirms 5 mēnešiem
🍓 Foršas meitenes vēlas seksu!

❤️ izdrāž viņus 👉 https://bsgem24.ru/lovegirl17