Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

D grupa: Dortmunde pārspēj "Real", Mančestras "City" katastrofa

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

D grupa: Dortmunde pārspēj "Real", Mančestras "City" katastrofa
Roberts Levandovskis atklāj rezultātu, pārspējot Ikeru Kasiljasu
Foto: AFP/Scanpix

Šodien UEFA Čempionu līgas grupu turnīrā D grupā tika aizvadīta 3. kārta. Centrālajā spēlē Dortmundes "Borussia" savā laukumā tika galā ar Spānijas čempioni Madrides "Real" - 2:1. Savukārt Amsterdamā "Ajax" visai negaidīti ar 3:1 sasita "Manchester City", kurai trīs spēlēs tikai viens punkts - angļu čempione ir tuvu tam, lai otro sezonu pēc kārtas neizkļūtu no ČL grupas.

"Borussia Dortmund" – "Real Madrid"
Bez Kubas Blaščikovska esošā Dortmundes "Borussia" uzņēma Madrides "Real" ar Krištianu Ronaldu priekšgalā. Spāņu kluba pamatsastāvā izgāja arī divi Vācijas futbolisti - Mesuts Ezils un Sami Kedira, kurš gan ātri guva savainojumu un viņu jau 20. minūtē nomainīja horvāts Luka Modričs. Tā bija grupas līderu spēle, kurā abām komandām joprojām punkti bija ļoti vajadzīgi, jo jāpatur prātā, ka savi plāni šai grupā ir arī Anglijas čempionei "Manchester City".

5. minūtē kļūdu savā laukuma pusē pieļāva Marko Roiss, un Ronaldu uzreiz radīja momentu, taču Karims Benzemā vārtu priekšā netrāpīja pa bumbu. "Borussia" centās spēlēt pirmā numura lomu, bet "Real" pie iespējas veidoja ātrus un asus prettriecienus. Ar momentiem gan grūti gāja abām komandām, un tikai 27. minūtē redzējām Ikeru Kasiljasu savā krāšņumā - vārtsargs atvairīja bīstamu mājinieku kapteiņa Sebastiana Kēla tālšāvienu zem pārliktņa. Toties 36. minūtē rezultāts tika atklāts - ļoti rupji kļūdījās Pepe, un Roberts Levandovskis nekavējoties saņēma Kēla piespēli izgājienā viens pret vienu, pārspējot Kasiljasu ar sitienu tuvajā stūrī (1:0)! Ronaldu gandrīz uzreiz izlīdzināja - saņēmis lielisku piespēli no Ezila (Mesuts atradās pirms centra līnijas), portugālis pārcēla bumbu pāri izgājušajam vārtsargam (1:1).

Arī 2. puslaikā aktīvāk centās spēlēt "Borussia" un 50. minūtē pēc Roisa piespēles iesist Mario Gece, taču glāba Kasiljass. Sekoja vēl arī pāris dortmundiešu standartsituācijas, un "Real" neklājās viegli. Madride gan 55. minūtē atbildēja - pēc Benzemā piespēles labā pozīcijā izlīda Anhels di Marija, tikai nedaudz sitot garām. Toties "Borussia" 64. minūtē iesita! Gece izlauzās pa labo malu, Kasiljass centrēto bumbu ar dūri neizsita pārāk tālu, un Marsels Šmelcers trāpīja tālajā apakšējā stūrī, (Levandovskim maisoties Ikera acu priekšā) - 2:1! Pēdējās 15 minūtēs "Real" izdarīja nopietnu spiedienu, taču "Borussia" aizstāvējās prasmīgi un 2:1 pārsvaru noturēja. "Borussia" ar 2-1-0 kļuvusi par grupas līderi, bet "Real" piedzīvoja pirmo zaudējumu ČL grupu turnīrā kopš 2009. gada 21. oktobra (gandrīz precīzi trīs gadi), kad mājās ar 2:3 mača pašā izskaņā atzina "Milan" pārākumu.

"Ajax" - "Manchester City"
Abu komandu sākumsastāvā izgāja pa pieciem vietējiem futbolistiem (respektīvi, pieci nīderlandieši un pieci angļi), viesiem rezervē paliekot draudīgajiem uzbrucējiem Mario Balotelli un Karlosam Tevesam - priekšroka tika dota Edinam Džeko un Serhio Agvero. "Ajax" šodien bija pēdējā reālā cerība iesaistīties cīņā par TOP2 un arī "City" beidzot vajadzēja uzvarēt, lai ķertu rokā Vācijas un Spānijas čempionus.

Pirmais moments radās 9. minūtē, kad pēc dāņa Kristiana Eriksena tālsitiena bumba lidoja tikai nedaudz garām devītniekam. Spēles sākumā "Ajax" patiešām izskatījās cerīgi, tomēr 22. minūtē rezultātu atklāja mančestrieši - "City" klasiskā pretuzbrukumā Džeims Milners aizvilka bumbu, piesaistīja vairāku pretinieku uzmanību un atdeva bumbu pieskrējušajam Samiram Nasrī, kurš tehniski raidīja to vārtos (0:1)! Pašā puslaika izskaņā "Ajax" izlīdzināja - "City" aizsargi netika galā ar Rikardo van Reina piespēli pa apakšu no labās malas, un Sims de Jongs nekavējoties trieca bumbu vārtos (1:1).

58. minūtē "City" nokļuva pavisam lielās nepatikšanās - Eriksens izpildīja stūra sitienu, un somu aizsargs Niklass Moisanders raidīja bumbu vārtos, izvirzot jau vadībā "Ajax" (2:1)! Ar to "City" problēmas nebeidzās - pēc 10 minūtēm Džo Hārta vārtos lidoja arī trešā bumba. Aktīvais Eriksens, tuvojoties soda laukumam, izšķīrās par sitienu un ar rikošeta palīdzību panāca 3:1! Roberto Mančīnī agresīvi sūtīja laukumā Balotelli un Tevesu, vienlaikus atstājot Džeko un Agvero! Tas gan "City" neglāba - "Ajax" uzvarēja ar 3:1, nostumjot Anglijas čempionus uz pēdējo vietu tabulā.

UEFA Čempionu līgas D grupa, 3. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Borussia Dortmund – Real Madrid2:1 (1:1)Levandovskis 36'; Šmelcers 64' - Ronaldu 38'
Ajax Amsterdam - Manchester City3:1 (1:1)de Jongs 45'; Moisanders 58'; Eriksens 68' - Nasrī 22'
VKlubsSUNZV.A.P
1.Borussia32104:27
2.Real32018:56
3.Ajax31024:63
4.City30124:71

  +1 [+] [-]

, 2012-10-25 00:01, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Spānija, Vācija, Anglija, Francija, Itālija, Nīderlande un Krievija. Būtu manuprāt objektīvs šī brīža rangs?
Tikai ne jau šādā secībā, vai ne?

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:02, pirms 12 gadiem
gazxs rakstīja: Nu EL sakarā skatos sūdīgāko scenāriju, ja nu grupā paliek tomēr 3 nevis top 2.
Tā arī sapratu, bet tas ir maz ticams. Klops ir pārāk gudrs

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:03, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Spānija, Vācija, Anglija, Francija, Itālija, Nīderlande un Krievija. Būtu manuprāt objektīvs šī brīža rangs?
Nu principā baigi nestrīdēsos, bet domāju, ka kopējais līmenis Krievijā ir augstāks un klubiem eiropā pēdējos gados labāk sokas, bet nu tas tā

  +2 [+] [-]

, 2012-10-25 00:04, pirms 12 gadiem
pat neskatoties uz Real zaudējumu, kopumā liels prieks par šīvakara rezultātiem. abi angļi zaudē, Malaga uzvar, bez tam, city zaudējums vēl papildus palīdz realam, kuriem pagaidām nav,par ko satraukties.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:04, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tā arī sapratu, bet tas ir maz ticams. Klops ir pārāk gudrs
Resursi ir tik cik viņi, to pierādīja Dortmundes pēdējās spēles Bundeslīgā atliek, 2-3 izkrist tā ir pakaļā.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:04, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tikai ne jau šādā secībā, vai ne?
Kādu, tad piedāvā Tu? Spānija bez šaubām No.1 un Vācija ar manuprāt ir otrā. Negribas ticēt, ka Angļi ir augstāk par šīm iepriekšminētajām. Un kas attiecas uz Itāliju, tad tur pa lielam nav komanda neviena, kas šobrīd būtu pašā spicē.

Es nerunāju par punktiem vai tabulām, bet tīri pēc parādītās spēles un klubu spēka eirokausos.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:05, pirms 12 gadiem
gazxs rakstīja: Nu principā baigi nestrīdēsos, bet domāju, ka kopējais līmenis Krievijā ir augstāks un klubiem eiropā pēdējos gados labāk sokas, bet nu tas tā
Vispār jā, Krievija ir jābūt augstāk par NL noteikti. Nīderlandē reali jau viens Ajax vien ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:09, pirms 12 gadiem
pofig par Real žāgi, bet paskatoties uz UK ķip čempjiem gan nāk smiekli

  +2 [+] [-]

, 2012-10-25 00:10, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Vispār jā, Krievija ir jābūt augstāk par NL noteikti. Nīderlandē reali jau viens Ajax vien ir.
Nu tik traki jau ar nav Twente, PSV +/- ir ok

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:13, pirms 12 gadiem
Vispār šosezon Madride nespēlē tik labi, kā pagājušajā sezonā. Iespējams, cēlonis ir Eiropas čempionāts, kas traucēja labi sagatavoties pirms sezonas. Lielākā daļa Real spēlētāju gandrīz līdz galam bija Eiropas čempionātā (ESP, GER un POR izlases). Iespējams tieši tas ir galvenais pagaidām neizteiksmīgā snieguma cēlonis. + vēl daudzās traumas.

Tomēr man kā Madrides fanam vēl ir cerība, ka Real sniegums 2.sezonas pusē uzlabosies. ESP čempionātā tagad galvenais tālu neatpalikt, bet ČL iziet no grupas - kaut no 2.vietas. Domāju nākamajā gadā varētu būt pavisam cita spēle šīs komandas izpildījumā. Galvenais arī beidzot vinnēt 10.čempionu kausu.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-25 00:17, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kādu, tad piedāvā Tu? Spānija bez šaubām No.1 un Vācija ar manuprāt ir otrā. Negribas ticēt, ka Angļi ir augstāk par šīm iepriekšminētajām. Un kas attiecas uz Itāliju, tad tur pa lielam nav komanda neviena, kas šobrīd būtu pašā spicē.

Es nerunāju par punktiem vai tabulām, bet tīri pēc parādītās spēles un klubu spēka eirokausos.
Spānija un Anglija joprojām ir topā, lai arī angļi šobrīd šķiet nedaudz apjukuši. Vācija ir krietni pietuvojusies abiem milžiem, bet izskatās, ka Itālijas līgai Tu vispār neseko. "Milan" krīze tomēr vēl nepastāsta visu par A sēriju. "Juventus" tur šobrīd ir neapstrīdama favorīte, tas ir fakts. Ja Tu skaties tikai pēc eirokausiem, tad saprotu, kāpēc neesi lietas kursā. Pacelt Franciju pāri Itālijai ir ļoti neloģiski, drīzāk emocionāli.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:18, pirms 12 gadiem
Es vispār esmu pesimists, un La Liga jau norakstu. Protams var sāk spēlēt labāk, un Barca sliktāk, bet tā ir tikai varbūtība. Barca kāsīs punktus kkur ganjau, bet to pašu darīs arī Real, un nav pamata domāt pašlaik, ka Real šie kāsieni būs mazāk. Var mēģināt kko pasist ČL. Jo ļoti bieži ir tā, ja neiet lokālajā līgā, tad iet eirokausos.

  -3 [+] [-]

, 2012-10-25 00:18, pirms 12 gadiem
Džeko tikai uz beigām laist laukumā. Dortmundei vienkārši paveicās.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:20, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Vispār šosezon Madride nespēlē tik labi, kā pagājušajā sezonā. Iespējams, cēlonis ir Eiropas čempionāts, kas traucēja labi sagatavoties pirms sezonas. Lielākā daļa Real spēlētāju gandrīz līdz galam bija Eiropas čempionātā (ESP, GER un POR izlases). Iespējams tieši tas ir galvenais pagaidām neizteiksmīgā snieguma cēlonis. + vēl daudzās traumas.

Tomēr man kā Madrides fanam vēl ir cerība, ka Real sniegums 2.sezonas pusē uzlabosies. ESP čempionātā tagad galvenais tālu neatpalikt, bet ČL iziet no grupas - kaut no 2.vietas. Domāju nākamajā gadā varētu būt pavisam cita spēle šīs komandas izpildījumā. Galvenais arī beidzot vinnēt 10.čempionu kausu.
nu pēc tik izcilās pagājušās sezonas kaut ko tādu atkārtot bija gandrīz neiespējami,EURO gan negribētu tur jaukt iekšā,citas komandas tādā pašā situācijā,drīzāk jau iekšējās nesaskaņas, Ronaldo drāma,kā ar tas,ka tagad,kopš ir čempioni,pret viņiem visas komandas spēlē ar dubultu atdevi,ja pirms tam bubulis bija Barca, tad tagad Real un pēc Gvardiolas aiziešanas,pat lielākā mērā nekā ja viņš būtu palicis

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:20, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Spānija un Anglija joprojām ir topā, lai arī angļi šobrīd šķiet nedaudz apjukuši. Vācija ir krietni pietuvojusies abiem milžiem, bet izskatās, ka Itālijas līgai Tu vispār neseko. "Milan" krīze tomēr vēl nepastāsta visu par A sēriju. "Juventus" tur šobrīd ir neapstrīdama favorīte, tas ir fakts. Ja Tu skaties tikai pēc eirokausiem, tad saprotu, kāpēc neesi lietas kursā. Pacelt Franciju pāri Itālijai ir ļoti neloģiski, drīzāk emocionāli.
Par Juvi es neko nesaku, viņi ir fenomenāli. Bet es domāju par pēdejo 2 gadu rezultātiem. Manuprāt pietiekami liela distance, lai izdarītu secinājumus. Es ar lielu pārliecību pasaku, ka vismaz GER ir garām Anglijai. Noteikti.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:20, pirms 12 gadiem
Viss joks ir tajā, ka "Barcai" ir lielāks potenciāls, dziļākas rezerves. "Real" ir Ronaldu, Ikers un daudz zvaigžņu, ar kurām Mauram jāžonglē. Tas ir grūtāks uzdevums, nekā trenēt ģimeni, kurā mikroklimats ir kā jau ģimenē. Bet tiešām nenorakstītu "Real" tik ātri. Gan jau Maurs vēl nav teicis savu pēdējo vārdu.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:23, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Par Juvi es neko nesaku, viņi ir fenomenāli. Bet es domāju par pēdejo 2 gadu rezultātiem. Manuprāt pietiekami liela distance, lai izdarītu secinājumus. Es ar lielu pārliecību pasaku, ka vismaz GER ir garām Anglijai. Noteikti.
Es tiešām vēlētos, lai tā būtu, bet tas ir nedaudz pārdrošs apgalvojums. Anglija tomēr ir Anglija ar saviem resursiem un popularitāti. Anglijas potenciālu nevajag nenovērtēt. Spānija joprojām balstās uz divu milžu pleciem, kas ir stabils pamats, bet par Angliju secinājumus izdarīsim pavasarī, sarunāts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-10-25 00:26, pirms 12 gadiem
Macaron* rakstīja: Džeko tikai uz beigām laist laukumā. Dortmundei vienkārši paveicās.
Ko Tu pīpē, Vecīt?!

  +2 [+] [-]

, 2012-10-25 00:34, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es tiešām vēlētos, lai tā būtu, bet tas ir nedaudz pārdrošs apgalvojums. Anglija tomēr ir Anglija ar saviem resursiem un popularitāti. Anglijas potenciālu nevajag nenovērtēt. Spānija joprojām balstās uz divu milžu pleciem, kas ir stabils pamats, bet par Angliju secinājumus izdarīsim pavasarī, sarunāts?
man jau liekas,ka katra čempionāta līmenis vispār nav jāvērtē pēc līderiem,Reals,Barca,Juve,MU,Chelsea,City un PSG tomēr ir no cita plauktiņa,objektīvāk ir salīdzināt viduslīmeni,pēc tā var objektīvāk spriest-tas pats Napoli,Lazio un Roma,pret Nūkāslu,Totenhemu, Everton,pret Malagu,Sevilju un citiem

  -1 [+] [-]

, 2012-10-25 00:38, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es vispār esmu pesimists, un La Liga jau norakstu. Protams var sāk spēlēt labāk, un Barca sliktāk, bet tā ir tikai varbūtība. Barca kāsīs punktus kkur ganjau, bet to pašu darīs arī Real, un nav pamata domāt pašlaik, ka Real šie kāsieni būs mazāk. Var mēģināt kko pasist ČL. Jo ļoti bieži ir tā, ja neiet lokālajā līgā, tad iet eirokausos.
Jā, es arī neloloju lielas cerības uz la ligu. Tur drīzāk Madrides "Atletico" pacīnīsies ar Barsu. Vismaz pagaidām iet punkts punktā. Un šī izskatās pirmā sezona pēc daudzu gadu pārtraukuma, kad ESP čempionātu varētu arī vinnēt kāda trešā komanda. Vismaz šogad pastāv kaut kāda iespējamība, ka tas varētu notikt. Barsa šogad arī nav ideāla (pēc Pepa aiziešanas). Kā šodien pateica Utkins, tad Barselona vairs nav viennozīmīgi Nr.1 pasaulē (par galvu augstāka par citiem). Protams, tā ir ļoti stipra, bet vair ne tik, cik iepriekšējās sezonās. Esmu pārliecināts, ka arī Barsa vēl zaudēs daudz punktu la ligā, tādēļ iespējas parādīsies arī citām komandām - pirmkārt, Atletico, kā arī pati Madride vēl domāju saņemsies.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:41, pirms 12 gadiem
Utkinu nevajag klausīties, kad viņš runā par Real vai Barca.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:41, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu pēc tik izcilās pagājušās sezonas kaut ko tādu atkārtot bija gandrīz neiespējami,EURO gan negribētu tur jaukt iekšā,citas komandas tādā pašā situācijā,drīzāk jau iekšējās nesaskaņas, Ronaldo drāma,kā ar tas,ka tagad,kopš ir čempioni,pret viņiem visas komandas spēlē ar dubultu atdevi,ja pirms tam bubulis bija Barca, tad tagad Real un pēc Gvardiolas aiziešanas,pat lielākā mērā nekā ja viņš būtu palicis
Arī Barsa šogad nav ideāla, kaut arī pagaidām la ligā viņiem ir ļoti laba situācija - bet tās daudzās uzvaras (arī vakar pret Celtic) ir iegūtas "caur adatas aci". Vienmēr var tā arī nesanākt. Nav vairs tik estētiska spēle kā iepriekš. Un par to man ir žēl. Varbūt vēl būs labāk.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:41, pirms 12 gadiem
Miegs ar nenāk, kārtīgi neizstrādāju treniņā laikam enerģijas dzērienu!

  +1 [+] [-]

, 2012-10-25 00:42, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Viss joks ir tajā, ka "Barcai" ir lielāks potenciāls, dziļākas rezerves. "Real" ir Ronaldu, Ikers un daudz zvaigžņu, ar kurām Mauram jāžonglē. Tas ir grūtāks uzdevums, nekā trenēt ģimeni, kurā mikroklimats ir kā jau ģimenē. Bet tiešām nenorakstītu "Real" tik ātri. Gan jau Maurs vēl nav teicis savu pēdējo vārdu.
Paldies, Hosē, ka tici. Prieks dzirdēt tādus vārdus no tavas mutes!

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:43, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Utkinu nevajag klausīties, kad viņš runā par Real vai Barca.
Varbūt. Viņš daudz filosofē, taču dažreiz viņam ir taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:44, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Jā, es arī neloloju lielas cerības uz la ligu. Tur drīzāk Madrides "Atletico" pacīnīsies ar Barsu. Vismaz pagaidām iet punkts punktā. Un šī izskatās pirmā sezona pēc daudzu gadu pārtraukuma, kad ESP čempionātu varētu arī vinnēt kāda trešā komanda. Vismaz šogad pastāv kaut kāda iespējamība, ka tas varētu notikt. Barsa šogad arī nav ideāla (pēc Pepa aiziešanas). Kā šodien pateica Utkins, tad Barselona vairs nav viennozīmīgi Nr.1 pasaulē (par galvu augstāka par citiem). Protams, tā ir ļoti stipra, bet vair ne tik, cik iepriekšējās sezonās. Esmu pārliecināts, ka arī Barsa vēl zaudēs daudz punktu la ligā, tādēļ iespējas parādīsies arī citām komandām - pirmkārt, Atletico, kā arī pati Madride vēl domāju saņemsies.
Barcai ir tik viena problēma,jāsakārto aizsardzība,punktos sezonas sākumā ir rekords,kā ar iesistajos vārtos,ja sāks beidzot arī aizsardzībā spēlēt viss būs bumbās un ja vēl Valdes beidzot atgūs savu formu,pārāk daudz lažas jau sezonas sākumā

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:45, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: man jau liekas,ka katra čempionāta līmenis vispār nav jāvērtē pēc līderiem,Reals,Barca,Juve,MU,Chelsea,City un PSG tomēr ir no cita plauktiņa,objektīvāk ir salīdzināt viduslīmeni,pēc tā var objektīvāk spriest-tas pats Napoli,Lazio un Roma,pret Nūkāslu,Totenhemu, Everton,pret Malagu,Sevilju un citiem
Viennozīmīgi! Šeit nu es Tev piekrītu. Tikai to visu izanalizēt ir diezgan sarežģīti. Varbūt nedaudz piekasīšos, bet "Napoli" jau labu laiku vairs nav vidusmērs. Šobrīd pat "Milan" ir viduvējāks klubs.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:46, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Paldies, Hosē, ka tici. Prieks dzirdēt tādus vārdus no tavas mutes!
Woow, Hosē redzi, tomēr tavu viedokli ciena. Tas apmēram tā kā skolniekam barga skolotāja beidzot pasaka kautko ausīm tīkamu.

Gribētos jau ticēt, ka Maurs un Real nav teikuši pēdejo vārdu. Bet tomēr saku, ka pagaidām Real ir švaks.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:46, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Viennozīmīgi! Šeit nu es Tev piekrītu. Tikai to visu izanalizēt ir diezgan sarežģīti. Varbūt nedaudz piekasīšos, bet "Napoli" jau labu laiku vairs nav vidusmērs. Šobrīd pat "Milan" ir viduvējāks klubs.
labi ka nepamanīji,ka es Arsenal pavisam piemirsu

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:46, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: man jau liekas,ka katra čempionāta līmenis vispār nav jāvērtē pēc līderiem,Reals,Barca,Juve,MU,Chelsea,City un PSG tomēr ir no cita plauktiņa,objektīvāk ir salīdzināt viduslīmeni,pēc tā var objektīvāk spriest-tas pats Napoli,Lazio un Roma,pret Nūkāslu,Totenhemu, Everton,pret Malagu,Sevilju un citiem
Tā ir. Kaut vai kā Malaga spēlē šajā sezonā, bet pagājušajā gadā Eiropas līgā Bilbao, kurš pa ceļam līdz finālam uzveica gan Man United, gan Schalke. Pilnīgi nevar teikt, ka ESP līga balstās tikai uz Madridi un Barselonu. Arī citi klubi labi spēlē. Sevišķi Atletico Madrid. Žēl, ka viņi šogad nespēlē ČL, būtu ļoti interesanti pavērot pret pašiem labākajiem. Pret Chelsea Eiropas superkausā bija iespaidīgi.

     [+] [-]

, 2012-10-25 00:47, pirms 12 gadiem
Altemix rakstīja: Paldies, Hosē, ka tici. Prieks dzirdēt tādus vārdus no tavas mutes!
"Real" ir pārāk ciets rieksts un līdz sezonas beigām ir pārāk tālu, tā ka cīņa vēl tikai priekšā