Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

RFS izšķirošo maču par iekļūšanu UEFA Konferences līgā translēs Viaplay

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

RFS izšķirošo maču par iekļūšanu UEFA Konferences līgā translēs Viaplay
Tomašs Šimkovičs un Vitālijs Jagodinskis. Foto: fkrfs.lv

Ceturtdien plkst. 21:45 pret Ziemeļīrijas ''Linfield'' atbildes spēli UEFA Eiropas Konferences līgas ''play-off'' kārtā aizvadīs Virslīgas čempione RFS. Uzvarētāja divu spēļu summā iekļūs Konferences līgas grupu turnīrā. Nozīmīgo spēli tiešraidē translēs Viaplay.

Latvijas čempione futbolā RFS šo ceturtdien izbraukumā aizvadīs izšķirošo UEFA Eiropas Konferences līgas ''play-off'' spēli pret Ziemeļīrijas komandu ''Linfield''. Abu klubu pirmais mačs iepriekšējā nedēļā ''Skonto'' stadionā noslēdzās neizšķirti 2:2.

Spēli būs iespējams skatīties tiešraidē, to piedāvājot TV straumēšanas platformai ''Viaplay''. Spēles sākums plkst. 21:45 pēc Latvijas laika un to komentēs Anatolijs Kreipāns. UEFA Eiropas Konferences līgas grupu turnīrā iekļūs tā komanda, kas uzvarēs divu spēļu summā. Gadījumā, ja pēc aizvadītām 90 minūtēm divu spēļu summā būs neizšķirts, komandas spēlēs divu 15 minūšu papildlaikus, bet, ja arī tad uzvarētājs netiks noskaidrots, sekos pēcspēles soda sitieni.

Pēdējo reizi kādā Eiropas grupu turnīrā Latvijas futbola klubs kvalificējās pirms 12 gadiem. 2009./2010. gada sezonā UEFA Eiropas līgā spēlēja FK ''Ventspils''. Sešās spēlēs ventspilnieki izcīnīja trīs punktus, spēlējot neizšķirti ar Berlīnes ''Hertha'' (1:1), 0:0 ar ''Heerenveen'' un 1:1 ar Lisabonas ''Sporting''.

1 2 58 komentāri
Slēpts komentārs: Aldis Br

     [+] [-]

, 2022-08-23 20:39, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Bes4sport, Tv3 sport, Viaplay. Tas ir tieši ts, kas visvairak nepatīk. Nav konkrētības. Mētāšanās no viena kanāla uz citu.
Tad jau laikam ar lielu ticamību RFS grupas spēles (ja tiks) arī būs viaplay.
Pat 8 gadus vecs smart tv jau skaitās vecs un nav iezpējams skatōties viaplay. Skumji ka daudzi nespēj redzēt daudz ko no sporta tikai tādēļ ka nav jaunākās paaudzes tv.
Būs drīz klāt mani "draugi", kuriem primārais ielikt mīnusu un stāstīt ka neks nav par velti. Par velti nav - piekrītu, bet kādēļ jāpērk jauns tv, lai kaut ko redzētu.
Ņau, ņau
Slēpts komentārs: sliece112

     [+] [-]

, 2022-08-23 21:33, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Tad jau laikam ar lielu ticamību RFS grupas spēles (ja tiks) arī būs viaplay.
Kādu vēl "lielu ticamību"? Tas jau ir zināms sen, ka visu grupu turnīru (gan ČL, gan EL, gan EKL) spēļu translāciju tiesības pieder viaplay, neatkarīgi no tā tiek vai netiek kāds Latvijas klubs.

  -1 [+] [-]

, 2022-08-23 21:36, pirms 2 gadiem
Nevajadzēja pirms 8 gadiem pirkt 8 gadus vecu modeli, nebūtu jāčīkst.

  +5 [+] [-]

, 2022-08-23 21:38, pirms 2 gadiem
Tev Dators nav, kurur pieslēgt tv? Nesaprotu gaudotājus. Pat, ja nav portatīvas, var nopirkt 10m HDMI, kuru atbalsta vismaz 15 gadu veci tv. Ja spēli gribētu redzēt, problēmu un čīkatēšanu nebūtu

  +4 [+] [-]

, 2022-08-23 21:38, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Bes4sport, Tv3 sport, Viaplay. Tas ir tieši ts, kas visvairak nepatīk. Nav konkrētības. Mētāšanās no viena kanāla uz citu.
Tad jau laikam ar lielu ticamību RFS grupas spēles (ja tiks) arī būs viaplay.
Pat 8 gadus vecs smart tv jau skaitās vecs un nav iezpējams skatōties viaplay. Skumji ka daudzi nespēj redzēt daudz ko no sporta tikai tādēļ ka nav jaunākās paaudzes tv.
Būs drīz klāt mani "draugi", kuriem primārais ielikt mīnusu un stāstīt ka neks nav par velti. Par velti nav - piekrītu, bet kādēļ jāpērk jauns tv, lai kaut ko redzētu.
Beidz raudāt arī uz datora un telefona, planšetes var redzēt viaplay, visus var saslēgt caur bezvadiem uz tv vai vadiem, te jau vienkārši ir raudāšana, ka 10 eiro mēnesī žēl.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-23 21:43, pirms 2 gadiem
problēma nav pieejamībā, man ir gan viaplay, gan tv3 visi sporti, gan setanta
bieži problēma ir kvalitātē
gadās, ka via translācijām nestrādā latv celiņš vai paralēli vervelē latviski un angliski,
translācijas kavējas, kā, piemēram, sestdien anglijas premjerlīgas spēle, ko gribēju noskatīties, citas tajā pašā laikā sākušās jau iet, vajadzīgā spēle 20 minūtes buferējas

  -1 [+] [-]

, 2022-08-23 21:48, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Bes4sport, Tv3 sport, Viaplay. Tas ir tieši ts, kas visvairak nepatīk. Nav konkrētības. Mētāšanās no viena kanāla uz citu.
Tad jau laikam ar lielu ticamību RFS grupas spēles (ja tiks) arī būs viaplay.
Pat 8 gadus vecs smart tv jau skaitās vecs un nav iezpējams skatōties viaplay. Skumji ka daudzi nespēj redzēt daudz ko no sporta tikai tādēļ ka nav jaunākās paaudzes tv.
Būs drīz klāt mani "draugi", kuriem primārais ielikt mīnusu un stāstīt ka neks nav par velti. Par velti nav - piekrītu, bet kādēļ jāpērk jauns tv, lai kaut ko redzētu.
Cik reizes var teikt, ka nav nepieciešams jauns viedtTV, lai Viaplay u.c. skatītos. Man ir 2006.g. Sony Bravia, kas atbalsta HDMI. Tak nopērc Chromecast gadžetu un palaid caur Chrome pārlūku uz TV visu, kas vien atbalsta iespēju "Cast": Viaplay, YouTube, sportsurge.net (NHL, NBA) utt. Un attēls ir HD.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-23 21:51, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: problēma nav pieejamībā, man ir gan viaplay, gan tv3 visi sporti, gan setanta
bieži problēma ir kvalitātē
gadās, ka via translācijām nestrādā latv celiņš vai paralēli vervelē latviski un angliski,
translācijas kavējas, kā, piemēram, sestdien anglijas premjerlīgas spēle, ko gribēju noskatīties, citas tajā pašā laikā sākušās jau iet, vajadzīgā spēle 20 minūtes buferējas
Problēma var arī būt tā, ka ļoti vājš interneta signāls...

     [+] [-]

, 2022-08-23 21:52, pirms 2 gadiem
Karlo rakstīja: Problēma var arī būt tā, ka ļoti vājš interneta signāls...
tet 500mb/s
citas spēles gāja bez aizķeršanās

  -4 [+] [-]

, 2022-08-23 21:52, pirms 2 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Beidz raudāt arī uz datora un telefona, planšetes var redzēt viaplay, visus var saslēgt caur bezvadiem uz tv vai vadiem, te jau vienkārši ir raudāšana, ka 10 eiro mēnesī žēl.
Man ir viaplay. Kādēļ jāpērk jauns tv lai redzētu TELEVIZORĀ. Datorā ļoti maz ko skatos. Dators kalpo lai spēles laikā redzētu sīkāk sattistiku, bet skatīties sportu datorā - tikai galējā gadījumā , ja kaut kas īpaši svarīgs, interesants.
Cilvēkiem ir tv, vecs bet labs. Kādēļ jāpērk jauns, kādēļ jāsavieno tv ar datoru lai redzētu Latvijas klubus, Latvijas izlasi. Ja gribi skatīties pirmo formulu, premjerlīgu, NHL, NBA - to saprotu, bet atņemt cilvēkiem savas valsts klubus , tas nav normāli.

     [+] [-]

, 2022-08-23 21:54, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: tet 500mb/s
Tad nezinu...Noliec rūteri citā vietā varbūt? Kaut kas tur bloķē.

  +1 [+] [-]

, 2022-08-23 21:54, pirms 2 gadiem

     [+] [-]

, 2022-08-23 21:58, pirms 2 gadiem
Karlo rakstīja: Tad nezinu...Noliec rūteri citā vietā varbūt? Kaut kas tur bloķē.
domāju, kosjaks viaplay pusē
pie paralēli skanošiem lv un eng celiņiem rūteris noteikti nav vainigs

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:00, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: domāju, kosjaks viaplay pusē
pie paralēli skanošiem lv un eng celiņiem rūteris noteikti nav vainigs
nu labi tet. tetam divas interneta izejas.
kur viņas iet? vai viena pa taisno uz TV ar tiem 500 m/s?

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:02, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: nu labi tet. tetam divas interneta izejas.
kur viņas iet? vai viena pa taisno uz TV ar tiem 500 m/s?
man internets strādā ok
divi celiņi ar to nav saistīti

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:03, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: man internets strādā ok
bļin. es prasu tev uz TV iet tas 500 m/s vai tomēr neiet , bet caur wi-fi rūteri ar vadu, vai vēl sliktāk tikai caur wi-fi.
p.s. internets tas 500 m/s ir tikai izejās pa taisno . no savienojamiem rūteriem vai wi-fi , labi ja 100 m/s var izpiest.

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:05, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Man ir viaplay. Kādēļ jāpērk jauns tv lai redzētu TELEVIZORĀ. Datorā ļoti maz ko skatos. Dators kalpo lai spēles laikā redzētu sīkāk sattistiku, bet skatīties sportu datorā - tikai galējā gadījumā , ja kaut kas īpaši svarīgs, interesants.
Cilvēkiem ir tv, vecs bet labs. Kādēļ jāpērk jauns, kādēļ jāsavieno tv ar datoru lai redzētu Latvijas klubus, Latvijas izlasi. Ja gribi skatīties pirmo formulu, premjerlīgu, NHL, NBA - to saprotu, bet atņemt cilvēkiem savas valsts klubus , tas nav normāli.
Skaidrosim vienkāršā valodā. Tev nevajag jaunu tv. Palaid caur datoru, sajūdz datoru ar tv ar hdmi vai citu opciju - volā, tu vari baudīt futeni pa tv. Ja vien internets nav gliemezis.
Savas valsts klubu nerāda tv? Klubs ir privāts. Un EK spēles sen jau ziņoja, ka grupu turnīru nopirka Viaplay. Savā ziņā vari teikt paldies viņiem, ka ļāva kaut kvaļus rādīt citur. Un kaut kā neredzēju no tevis šādus pat tekstus par Dinamo, kurš arī sen vairs netika demonstrēts "valsts tv", bet tu, taču Dinamo uzskatīji par lv klubu.
Ir 21. gs. Jebkura organizācija, kas grib pelnīt izvēlās tos, kas gatavi samaksāt vairāk un parādīt plašāk. LTV tam naudas nav. Strīmošanas platformas - visādi helio, viaplay, go3 un tamlīdzīgi brīnumi, kļūs tikai un vienīgi populārāki.

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:06, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: nu labi tet. tetam divas interneta izejas.
kur viņas iet? vai viena pa taisno uz TV ar tiem 500 m/s?
Ir ir tas viaplay, kasjaks. Šitas variants ir nereti dzirdēts un ne tikai mūsu mačiem bet arī EPL un citām pārraidēm.

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:08, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: man ir sava sistēma
viens gads uz datoru, otrs uz openbox android kastīti
tv nav smart
kastītes speedtest rāda 350 mb/s
izmēri izejošo no tās kastītes uz TV. pieliec laptopu . baidos , ka tur labi ja 100 būs.
p.s. bet nu piekrītu tam, ka viaplejs tiešām bieži gļuko. kā jau visas aplikācijas...

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:09, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ir ir tas viaplay, kasjaks. Šitas variants ir nereti dzirdēts un ne tikai mūsu mačiem bet arī EPL un citām pārraidēm.
es to neapšaubu. bet nu viņām internetu vajag labu. lai nekārtos un negļukotu

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:10, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: es to neapšaubu. bet nu viņām internetu vajag labu. lai nekārtos un negļukotu
Tev ir tagad komentētājs din-ben?
Man nav

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:10, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: Tev ir komentētājs din-ben?
neskatos tagad.

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:11, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: neskatos tagad.
Hz, varbūt tikai intertroksni raida...
Bet nu, piedodiet tādā gadījumā
Tad nav nopietni

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:14, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: es to neapšaubu. bet nu viņām internetu vajag labu. lai nekārtos un negļukotu
Vienkāršākais veids, kā pārbaudīt, nečakarējoties ar spīdtestiem, vadu spraušanām utt - uzlikt zemākā kvalitātē. Ja maģiski visi gļuki pazudīs - vaina ineta ātrumā. Ja gļuki paliks - tad tīri tehniskais gļuks.

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:15, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vienkāršākais veids, kā pārbaudīt, nečakarējoties ar spīdtestiem, vadu spraušanām utt - uzlikt zemākā kvalitātē. Ja maģiski visi gļuki pazudīs - vaina ineta ātrumā. Ja gļuki paliks - tad tīri tehniskais gļuks.
Tev komentators ir?

  +3 [+] [-]

, 2022-08-23 22:15, pirms 2 gadiem
Aldis Br rakstīja: Bes4sport, Tv3 sport, Viaplay. Tas ir tieši ts, kas visvairak nepatīk. Nav konkrētības. Mētāšanās no viena kanāla uz citu.
Tad jau laikam ar lielu ticamību RFS grupas spēles (ja tiks) arī būs viaplay.
Pat 8 gadus vecs smart tv jau skaitās vecs un nav iezpējams skatōties viaplay. Skumji ka daudzi nespēj redzēt daudz ko no sporta tikai tādēļ ka nav jaunākās paaudzes tv.
Būs drīz klāt mani "draugi", kuriem primārais ielikt mīnusu un stāstīt ka neks nav par velti. Par velti nav - piekrītu, bet kādēļ jāpērk jauns tv, lai kaut ko redzētu.
nenīdi

  +1 [+] [-]

, 2022-08-23 22:18, pirms 2 gadiem
kur ta kļavienieks ka vēl nav atvilcies nobrēkties?

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:19, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: Hz, varbūt tikai intertroksni raida...

Bet nu, piedodiet tādā gadījumā
da labi. neķer kreņķi.
to tetu vajag bombardēt, lai savā kastē dod internetu pa visām 4 izejām 500 m/s
man tās divas tv sūda izejas vispār nav vajadzīgas, jo neaskatos viņu TV
caur vadu.
un ja tos 500 m/s sadali uz 3 datoriem, tv, wifi rūteri, xbox, + dažreiz telefoni pieslēdzas pie wifi. tad nekas dižs .
saku savu situāciju. un parasti kaut kas sāk gļukot. sevišķi ja ieslēgts viss un visi grib savu skatīties...

  +1 [+] [-]

, 2022-08-23 22:19, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: Hz, varbūt tikai intertroksni raida...
Bet nu, piedodiet tādā gadījumā
Tad nav nopietni
Benfica-Dynamo taču rakstīts "Spēle ar arēnas audio", tātad bez komentētāja, komentētājs ir tikai Zvezda-Macccabi.

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:19, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: Tev komentators ir?
neskatos šobrīd

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:21, pirms 2 gadiem
Andi rakstīja: Benfica-Dynamo taču rakstīts "Spēle ar arēnas audio", tātad bez komentētāja, komentētājs ir tikai Zvezda-Macccabi.
A naher man čl mačs ar arēnas troksni
Tv 3 sport tādu nekad neatļāvās

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:24, pirms 2 gadiem
Jā, otram mačam komentētājs ir, tas kosinkevics laikam, kijevas mačam naudas nepietika, vai
Ir tak vesels bars rīgas latgaliešu, kas parasti komentē

     [+] [-]

, 2022-08-23 22:26, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: Jā, otram mačam komentētājs ir, tas kosinkevics laikam, kijevas mačam naudas nepietika, vai
gan jau. kur viņiem vispār kantoris un studija no kurienes komentē?
ceturdien varēsi Kreipānu baudīt
1 2 58 komentāri