Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Vai Latvijai Eirokausu sezona beigsies jau šovakar Marijampolē?

Vai Latvijai Eirokausu sezona beigsies jau šovakar Marijampolē?
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas 2. kārtas atbildes spēlē šovakar, plkst. 19:00 „Liepājas” futbolisti izbraukumā tiksies ar Lietuvas klubu Marijampoles „Sūduva”. Pirmajā spēlē Liepājā mājinieki piedzīvoja zaudējumu ar 0:2, bet nākamajā kārtā iekļūs komanda, kas uzvarēs divu spēļu summā.

Eiropas līgas kvalifikācijas 1. kārtas duelī ar Ziemeļīrijas klubu Belfāstas „Crusaders” liepājniekiem jau nācās atspēlēt pirmajā mačā iegūtu divu vārtu deficītu. Toreiz pirmajā spēlē izbraukumā „Liepāja” zaudēja ar 1:3, bet mājās uzvarēja ar 2:0, nākamajā kārtā iekļūstot pateicoties viesos gūtajiem vārtiem. Šoreiz gan uzdevums ir grūtāks, jo atbildes spēle ir viesos un „Sūduva” izbraukumā ir iesitusi divus vārtus.

"Nojauta man saka priekšā, ka ceturtdien spēle var sanākt daudz grūtāka nekā pirms nedēļas viesos," Lietuvas medijos citēts "Sūduva" pamatvārtsargs, horvāts Ivans Kardums. Tikmēr “Sūduva” treneris Vladimirs Čeburins bija nedaudz bažīgs par savas komandas favorītes statusu. "Nav vērts pārāk ņemt vērā pirmās spēles rezultātu un gaidīt vienkāršu atbildes spēli. Dažreiz ir tā, ka komandai neparocīgā situācijā spēlētāji tieši sāk spēlēt daudz labāk, jo uz viņiem nav vairs nekāda psiholoģiskā spiediena. Tas savukārt var sarūpēt nepatīkamus pārsteigumus pretiniekiem."

Pagājušās nedēļas nogalē „Liepājas” futbolisti „SynotTip” Virslīgas mačā ar 0:1 atzina „Mettas”/Latvijas Universitātes pārākumu, vienīgos vārtus ielaižot spēles kompensācijas laikā. Kamēr liepājnieki ir zaudējuši trīs no pēdējām četrām spēlēm, „Sūduva” ir izcīnījusi divas uzvaras un divreiz nospēlējusi neizšķirti.

Jāpiebilst, ka "Liepājas" un "Sūduva" pāra uzvarētājs Eiropas līgas kvalifikācijas 3. kārtā mērosies spēkiem ar bijušo Latvijas izlases pamatvārtsarga Andra Vaņina Šveices klubu "Sion".

Šovakar, plkst. 20:00 atbildes spēli aizvadīs arī Denisa Rakela pārstāvētā Polijas komanda Poznaņas „Lech”. Pirmajā mačā, kurā debiju „Lech” rindās piedzīvoja Rakels, Polijas klubs viesos ar 2:3 piekāpās Norvēģijas komandai „Haugesund”, lai gan mača gaitā bija nonācis zaudētājos pat ar 0:3. Pa vienai komandai Eiropas līgā atlicis arī Lietuvai un Igaunijai. "Trakai" futbolisti pirms nedēļas izbraukumā ar 1:2 piekāpās IFK "Norkkoping" (Zviedrija), bet Nemmes "Kalju" savā laukumā ar 0:3 kapitulēja Šēkefehērvāras "Videoton" (Ungārija).

UEFA Eiropas līgas otrā kvalifikācijas kārta

Pāris1. sp.2. sp.Summā
İnter Bakı (Azerbaidžāna) - Fola Esch1:020.07.
Beitar Jerusalem (Izraēla) - Botev Plovdiv (Bulgārija)1:120.07.
Rabotnički (Maķedonija) - Dinamo Minsk (Baltkrievija)1:120.07.
Slovan Bratislava (Slovākija) - Lyngby Boldklub (Dānija)0:120.07.
Shamrock Rovers (Īrija) - Mladá Boleslav (Čehija)2:320.07.
Željezničar Sarajevo (Bosnija un Hervegovina) - AIK Fotboll (Zviedrija)0:020.07.
Cork City (Īrija) - AEK Larnaca (Kipra)0:120.07.
Kairat Almaty (Kazahstāna) - KF Skënderbeu Korçë (Albānija)1:120.07.
Panionios G.S.S. (Grieķija) - ND Gorica (Slovēnija)2:020.07.
Astra Giurgiu (Rumānija) - Zirə (Azerbaidžāna)3:120.07.
Haugesund (Norvēģija) - Lech Poznań (Polija)3:220.07.
Brøndby IF (Dānija) - Vaasan Palloseura (Somija)2:020.07.
IFK Norrköping (Zviedrija) - Trakai (Lietuva)2:120.07.
Hajduk Split (Horvātija) - Levski Sofia (Bulgārija)1:020.07.
Liepāja/Mogo (Latvija) - Sūduva Marijampolė (Lietuva)0:220.07.
Nõmme Kalju (Igaunija) - Videoton Székesfehérvár (Ungārija)0:320.07.
Maccabi Tel Aviv (Izraēla) - Knattspyrnufélag Reykjavíkur (Islande)3:120.07.
Valletta (Malta) - Utrecht (Nīderlande)0:020.07.
Ružomberok (Slovākija) - SK Brann (Norvēģija)0:120.07.
Qəbələ (Azerbaidžāna) - Jagiellonia Białystok (Polija)1:120.07.
Progrès Niederkorn (Luksemburga) - AEL Limassol (Kipra)0:120.07.
Cashpoint SC Rheindorf Altach (Austrija) - Dinamo Brest (Baltkrievija)1:120.07.
Östersunds (Zviedrija) - Galatasaray Spor Kulübü (Turcija)2:020.07.
Vaduz (Lihtenšteina) - Odds Ballklubb (Norvēģija)0:120.07.
Knattspyrnufélagið Valur (Islande) - Domžale (Slovēnija)1:220.07.
Irtysh Pavlodar (Kazahstāna) - Crvena Zvezda (Serbija)1:120.07.
Aberdeen (Skotija) - Široki Brijeg (Bosnija un Hercegovina)1:120.07.
Ferencvárosi TC (Ungārija) - Midtjylland (Dānija)2:420.07.
SK Sturm Graz (Austrija) - Mladost Podgorica (Melnkalne)0:120.07.
Shkëndija '79 Tetovë (Maķedonija) - Helsingin Jalkapalloklubi (Somija)3:120.07.
AS Trenčín (Slovākija) - Bnei Yehuda Tel Aviv (Izraēla)1:120.07.
Osijek (Horvātija) - Luzern (Šveice)2:020.07.
Apollon Limassol (Kipra) - Zaria Bălți (Moldova)3:020.07.

Izmantotie resursi:
uefa.com

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 11:06, pirms 8 gadiem
Jā!

     [+] [-]

, 2017-07-20 11:08, pirms 8 gadiem
Lai izdodas, bet ticības nekādas. Galvenais, lai kādu punktiņu reitingam paķer.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-20 11:13, pirms 8 gadiem
Viss var būt

  -3 [+] [-]

, 2017-07-20 11:15, pirms 8 gadiem
Liepājai tomēr vajadzētu savākties. Lietuvā kā vienu no galvenajiem iemesliem, kāpēc Žalgiris, kas ir pārliecinoši labākais Lietuvas klubs ar salīdzinoši lielu budžetu Baltijas mērogam, 4. gadu pēc kārtas netiek tālāk par 2. kārtu ČL, min pašvako Lietuvas līgas līmeni. Sūduva Lietuvā ir trešā, krietni atpaliekot no Žalgira. Zaudēt Lietuvas otrā ešalona komandām godu nedara. Sūduva nav Zalgiris. Attaisnošanās, ka Suduva uzvarēja Soligorsku nav pamatota. Tas bija izņēmuma gadījums. Un baltkriei tiešām lielāko daļu laika abās spēlēs dominēja. Atšķiribā no Liepājas, kur dominance bija tikai Pertijas ilūzijās

  -3 [+] [-]

, 2017-07-20 11:17, pirms 8 gadiem
Ļoti ceru, ka Liepāja nākošsezon Eirokausos nespēlēs.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 11:19, pirms 8 gadiem
kas tad spēlēs? Spartaks, RFS, Riga ir trīs droši kandidāti. Kura būs ceturtā? Ne Jelgava, ne Liepāja, ne Ventspils pašreiz nerāda futbolu, kuru vajadzētu spēlēt Latvijas pārstāvim Eiropā

  -3 [+] [-]

, 2017-07-20 11:20, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: kas tad spēlēs? Spartaks, RFS, Riga ir trīs droši kandidāti. Kura būs ceturtā? Ne Jelgava, ne Liepāja, ne Ventspils pašreiz nerāda futbolu, kuru vajadzētu spēlēt Latvijas pārstāvim Eiropā
Man pajāt, kas spēlēs Galvenais, lai nebūtu Liepājas un punkts.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 11:23, pirms 8 gadiem
Kaut kāds ārprāts. Mariampole, nevis Marijampole! Kā var sākt ar pilnīgi debllu virsrakstu?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 11:24, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man pajāt, kas spēlēs Galvenais, lai nebūtu Liepājas un punkts.
Kas ta tev? arhīvs akmeni uz kājas uzmeta?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 11:25, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Liepājai tomēr vajadzētu savākties. Lietuvā kā vienu no galvenajiem iemesliem, kāpēc Žalgiris, kas ir pārliecinoši labākais Lietuvas klubs ar salīdzinoši lielu budžetu Baltijas mērogam, 4. gadu pēc kārtas netiek tālāk par 2. kārtu ČL, min pašvako Lietuvas līgas līmeni. Sūduva Lietuvā ir trešā, krietni atpaliekot no Žalgira. Zaudēt Lietuvas otrā ešalona komandām godu nedara. Sūduva nav Zalgiris. Attaisnošanās, ka Suduva uzvarēja Soligorsku nav pamatota. Tas bija izņēmuma gadījums. Un baltkriei tiešām lielāko daļu laika abās spēlēs dominēja. Atšķiribā no Liepājas, kur dominance bija tikai Pertijas ilūzijās
Cipa Liepaja ir pirma esalona komanda Latvija?

Zalgira budzets vabrut uz Baltijas fona tikai liels izskatas,preti naca Bulgaru komanda 2.karta,kurai budzets ir daudz leilaks par to pasu Zalgiri,taka tuksas runas!

Un nesaprotu kapec visi baigi iedomajas,ka mes vinnesim Suduva, paskaties ka ta Liepaja spele LC

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 11:25, pirms 8 gadiem
Banss rakstīja: Kas ta tev? arhīvs akmeni uz kājas uzmeta?
Vienkārši ir klubi, kuri nesimpatizē, un Liepāja no pašreizējiem 7 virslīgas klubiem man nepatīk pārliecinoši visvairāk

     [+] [-]

, 2017-07-20 11:31, pirms 8 gadiem
Būs labi viss! Tikai uz mani neatsaucieties..

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 11:54, pirms 8 gadiem
Gribētos jau ticēt ka FKL šovakar tiks tālāk, bet..............lai kaut kam ticētu ir jābūt apakšā diezgan reāls segums, kas stiprinātu šo ticību.
Pie šādas aizsardzības un momentu realizācijas, kāda patreiz ir FKL, nav īsti šī ticības reālā pamata.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 11:55, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vienkārši ir klubi, kuri nesimpatizē, un Liepāja no pašreizējiem 7 virslīgas klubiem man nepatīk pārliecinoši visvairāk
Kas tieši Tev nesimpatizē?

     [+] [-]

, 2017-07-20 11:59, pirms 8 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kaut kāds ārprāts. Mariampole, nevis Marijampole! Kā var sākt ar pilnīgi debllu virsrakstu?
Man liekas, ka Tu kaut ko būsi sajaucis.

     [+] [-]

, 2017-07-20 12:03, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Man liekas, ka Tu kaut ko būsi sajaucis.
Marijampole (lietuviešu: Marijampolė) ir Lietuvas pilsēta,
Mariampole ir ciems Dagdas novada Andrupenes pagastā.
Mariampole [marjamˈpɔlɛ] is a village in the administrative district of Gmina Czerwonka, within Maków County, Masovian Voivodeship, in east-central Poland.
Mariupol (Ukrainian: Маріу́поль) is a city of regional significance in south eastern Ukraine

Tā kā putro gan žurnaļuga

  +3 [+] [-]

, 2017-07-20 12:05, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas tieši Tev nesimpatizē?
Tā nepatika sākās ar to, ka daudz Liepājas līdzjutēju regulāri čīkstēja par to, ka tiesneši norok Liepāju utt. Šogad vismaz tas ir daudz mazāk redzams, arī Liepājas pašreizējais sastāvs man kaut kā nepatīk.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:07, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā nepatika sākās ar to, ka daudz Liepājas līdzjutēju regulāri čīkstēja par to, ka tiesneši norok Liepāju utt. Šogad vismaz tas ir daudz mazāk redzams, arī Liepājas pašreizējais sastāvs man kaut kā nepatīk.
Rīgas sazvērestība, lai tikai Liepāja netiktu pie čempiona titula! Arī hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:10, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Būs grūti kepkas
Garā diena?

     [+] [-]

, 2017-07-20 12:11, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā nepatika sākās ar to, ka daudz Liepājas līdzjutēju regulāri čīkstēja par to, ka tiesneši norok Liepāju utt. Šogad vismaz tas ir daudz mazāk redzams, arī Liepājas pašreizējais sastāvs man kaut kā nepatīk.
Nedomāju, ka liepājnieki ir labāki/sliktāki futbola līdzjutēji kā citām komandām. Vienīgi ir pa kādam aktīvākam līdzjutējam, kas veido kaut kādu savu viedokli, kuru daudzi pieņem par dominējošo viedokli šīs komandas līdzjutēju vidū.
Jā, arī man patreizējais sastāvs un, protams, treneri nepatīk, bet spēlētāji un treneri nāk un iet, kamēr komanda paliek.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-20 12:14, pirms 8 gadiem
Cerams, ka nekļūdīšos, bet prognozēju, ka Liepāja šovakar pirmā iesitīs vārtus, to arī novēlu, jo lai arī šie man nepatīk - Eirokausos es atbalstu arī Liepāju

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:14, pirms 8 gadiem
Vai FK Karosta jau no kausa izstājusies? Ir Māris,ir varianti, ir Eiropa

  +4 [+] [-]

, 2017-07-20 12:16, pirms 8 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kaut kāds ārprāts. Mariampole, nevis Marijampole! Kā var sākt ar pilnīgi debllu virsrakstu?
tu stulbais rižais traktorist! Tieši tā - Marijampole

     [+] [-]

, 2017-07-20 12:16, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: Vai FK Karosta jau no kausa izstājusies? Ir Māris,ir varianti, ir Eiropa
Nav izstājusies.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:17, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Būs grūti kepkas
Nav jau apnicis lietot savu mīļāko vārdu "kepkas"?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:18, pirms 8 gadiem
kāpēc Liepāja tik smagi zaudēja savās mājās?

     [+] [-]

, 2017-07-20 12:19, pirms 8 gadiem
erred rakstīja: kāpēc Liepāja tik smagi zaudēja savās mājās?
Nepaveicās, jo laukumā dominēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:20, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Es jau gribēju kaut ko riebīgu uzrakstīt
Droši raksti
Slēpts komentārs: Ndeki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:22, pirms 8 gadiem
Ir nojauta ka Metalurgs atkal izlīdīs caur adatas aci☺

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 12:23, pirms 8 gadiem
Dominēsim, bet tālāk netiksim

     [+] [-]

, 2017-07-20 12:34, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: kas tad spēlēs? Spartaks, RFS, Riga ir trīs droši kandidāti. Kura būs ceturtā? Ne Jelgava, ne Liepāja, ne Ventspils pašreiz nerāda futbolu, kuru vajadzētu spēlēt Latvijas pārstāvim Eiropā
RFS RIGA JEL LIE spēlē vienādi, neviena nav īpaši labāka.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 12:35, pirms 8 gadiem
-2 mājās atspēlējām
laiks -2 atspēlēt viesos

Cerības nav daudz, bet galvenais iesist pirmajiem un tad jau viss var notikt.

Uz priekšu!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:37, pirms 8 gadiem
Es domaju 2:0 Liepājas uzvara.Un tad pendelēs Liepāja tiks tālāk! Liepaja,Liepaja,Liepaja!!!!

     [+] [-]

, 2017-07-20 12:39, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka nekļūdīšos, bet prognozēju, ka Liepāja šovakar pirmā iesitīs vārtus, to arī novēlu, jo lai arī šie man nepatīk - Eirokausos es atbalstu arī Liepāju
Liepājniekiem neder tikai ar iesistiem vārtiem (pie tam ar vieniem), jo viņiem jāspēj arī savus vārtus nosargāt sausus. Ja atļaus leišiem iesist kaut vienus vārtus, tad liepājniekiem būs milzu problēmas, jo šosezon FKL LFV tikai 2 (divas) reizes ir spējuši gūt vairāk par 2 vārtiem vienā spēlē. Ļoti švaka realizācija.

     [+] [-]

, 2017-07-20 12:39, pirms 8 gadiem
100 eiro lieku uz Liepājas uzvaru! Stroga iesaku visiem to darīt,nenozelosiet!!!

     [+] [-]

, 2017-07-20 12:45, pirms 8 gadiem
Kur pazudis HMB atkal,meiteni atkal atrada vai? Vai ari nolema ar puisi pameginat?

     [+] [-]

, 2017-07-20 12:47, pirms 8 gadiem
Interesanti, cik lielu kredītu zāģiem Māris iedeva Tamazam?
Vai arī Tamazs jau ir palīdzējis Liepājai uzvārīties?
Ja Liepāja tiktu pieķerta toto, Tamazam atkal ieliktu mūža diskābeli vai otreiz tik smagi nesoda?

Lai būtu kā būdams Tamazs ir slikts treneris vai spēlē toto. Ja slikts treneris tad Verpakovskis ir pilnīgs dunduks, kurš nolaidīs Liepāju pa burbuli, ja toto, tad cerams abi tiks pieķerti, bet tā turpināt ar LV futbolu vairs nevar.
Gorkšam atrak jābeidz karjera un jāmēģina, ko vērst par labu.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:51, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Gorkšam atrak jābeidz karjera un jāmēģina, ko vērst par labu.
Viņš ir kāds mesija vai kā?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:52, pirms 8 gadiem
Kāds varēs iemest lūdzu linku ar bezmaksas pārraidi no Mariopoles?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 12:53, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Viņš ir kāds mesija vai kā?
Ir taču tikai 3 varianti: Indriksons, Kļaviņš vai Gorkšs
Par Gorkšu nekas nav īsti dzirdēts toto virzienā + viņš ir spēlējis futbolu pats gan LV, gan Eiropā. Sliktāk jau nu noteikti nebūtu.
Mesija noteikti nebūs, bet citi jau nepiesakās

     [+] [-]

, 2017-07-20 12:57, pirms 8 gadiem
Kā var pieteikties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-20 13:14, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liepājniekiem neder tikai ar iesistiem vārtiem (pie tam ar vieniem), jo viņiem jāspēj arī savus vārtus nosargāt sausus. Ja atļaus leišiem iesist kaut vienus vārtus, tad liepājniekiem būs milzu problēmas, jo šosezon FKL LFV tikai 2 (divas) reizes ir spējuši gūt vairāk par 2 vārtiem vienā spēlē. Ļoti švaka realizācija.
Es zinu, kāds rezultāts der un kāds neder Liepājai, bet iesist pirmajiem būtu ļoooti svarīgi

  +3 [+] [-]

, 2017-07-20 13:19, pirms 8 gadiem
Ndeki rakstīja: O ble gudrītis vikipēdijā rakājies.Doma tāpat visiem bija skaidra
kā redzams, ne visiem bija skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 13:19, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es zinu, kāds rezultāts der un kāds neder Liepājai, bet iesist pirmajiem būtu ļoooti svarīgi
Jā, atspēlēties vienmēr ir grūtāk nekā noturēt rezultātu, tomēr šai pārī ir divas vienādi labas/sliktas komandas. Un leiši ir mājinieki, kas ir ļoti svarīgs faktors. Es personiski domāju, ka leiši savus vārtus iesitīs.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 13:21, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Viņš ir kāds mesija vai kā?
Tikko Gorkšu ievēleš par prezi, tā visos Lv futbollaukumos augs zaļāka zāle!

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 13:30, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: Cipa Liepaja ir pirma esalona komanda Latvija?

Zalgira budzets vabrut uz Baltijas fona tikai liels izskatas,preti naca Bulgaru komanda 2.karta,kurai budzets ir daudz leilaks par to pasu Zalgiri,taka tuksas runas!

Un nesaprotu kapec visi baigi iedomajas,ka mes vinnesim Suduva, paskaties ka ta Liepaja spele LC
Latvijā it kā esot 6,5 līdzvērtīgas komandas. Nav dalījuma ešalonos Lietuvā ir Zalgiris un pārējie
Baltijas līmenim Zalgira budžets ir pieklājīgs un leiši reāli cerēja, ka šoreiz varētu izdoties. Protams, no klubu budžetu fona bulgāri ir ļoti priekšā Zalgirim, tāpēc rezultāts ir likumsakarīgs. Tai pat laikā ar veiksmīgu izlozi varēja arī tikt tālāk, kā to paveica islandieši uzvarot Farēru salas. Ja kluba sponsori iegulda tik salīdzinoši daudz naudas, tad loģiski, ka viņiem ambīcijas pārsniedz Lietuvas līgas titulu

  -4 [+] [-]

, 2017-07-20 13:34, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Interesanti, cik lielu kredītu zāģiem Māris iedeva Tamazam?
Vai arī Tamazs jau ir palīdzējis Liepājai uzvārīties?
Ja Liepāja tiktu pieķerta toto, Tamazam atkal ieliktu mūža diskābeli vai otreiz tik smagi nesoda?

Lai būtu kā būdams Tamazs ir slikts treneris vai spēlē toto. Ja slikts treneris tad Verpakovskis ir pilnīgs dunduks, kurš nolaidīs Liepāju pa burbuli, ja toto, tad cerams abi tiks pieķerti, bet tā turpināt ar LV futbolu vairs nevar.
Gorkšam atrak jābeidz karjera un jāmēģina, ko vērst par labu.
Pertija ir labs treneris. Bet Liepājā materiāls ir sliktāks kā bija Skonto

  +5 [+] [-]

, 2017-07-20 13:37, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Pertija ir labs treneris. Bet Liepājā materiāls ir sliktāks kā bija Skonto
Jā, jā, Pertijas vainas nav nemaz Liepājas sniegumā, turpini pielaizīties šim

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 13:42, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, jā, Pertijas vainas nav nemaz Liepājas sniegumā, turpini pielaizīties šim
Rodas sajūta, ka tur kāds kaut ko nesaprot - vai Liepāja īsti nesaprot, ko grib Pertija, vai Perija nesaprot, ko īsti darīt ar visiem tiem spēlētājiem, kas nu viņam tagad ir. Vismaz ar vārtsargu skaidrībā ir ticis, bet tālāk laikam nav izdevies tikt.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 13:43, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, jā, Pertijas vainas nav nemaz Liepājas sniegumā, turpini pielaizīties šim
Es vienkārši redzu problēmas komplektācijā. Un lielo presingu, ko Pertijam jāpanes. No viņa gaida i rezultātu, i lai spēlē vietējie jaunie, i lai kaut ko sagatavo pārdošanai. Bet Pertija ir pirmo gadu pie kluba stūres. Un pusgada laikā no jauniem spēlētājiem un jauna trenera nevar izveidot stabili uzvarošu komandu

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 13:44, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Rodas sajūta, ka tur kāds kaut ko nesaprot - vai Liepāja īsti nesaprot, ko grib Pertija, vai Perija nesaprot, ko īsti darīt ar visiem tiem spēlētājiem, kas nu viņam tagad ir. Vismaz ar vārtsargu skaidrībā ir ticis, bet tālāk laikam nav izdevies tikt.
Pertija pats teica intervijā pēc pirmās Sūduvas spēles- ir vajadzīgs laiks. Jābūt pacietīgiem!

     [+] [-]

, 2017-07-20 13:48, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Es vienkārši redzu problēmas komplektācijā. Un lielo presingu, ko Pertijam jāpanes. No viņa gaida i rezultātu, i lai spēlē vietējie jaunie, i lai kaut ko sagatavo pārdošanai. Bet Pertija ir pirmo gadu pie kluba stūres. Un pusgada laikā no jauniem spēlētājiem un jauna trenera nevar izveidot stabili uzvarošu komandu
Trenerim ir jābūt gatavam jau pirmajā sezonā uzrādīt labus rezultātus, it sevišķi tādā ambiciozā klubā kā Liepāja
Slēpts komentārs: fkscd

  +6 [+] [-]

, 2017-07-20 13:49, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Diemžēl daudzi neorientējas kluba veidošanas principos. Ka tik kādu nozākāt, nepamatoti novelt vainu. Vai tiešām Liepājā ir tik neizglītoti cilvēki, ka nesaprot, ka visam vajag laiku. Liepājā nav tāda sastāva, kas varētu uzreiz dot lielu rezultātu. Ir jāizveido sistēma, kas uzticas principiem, ko izvirza treneris, vadība
Tu gan orientējies visos šajos jautājumos, redzu, ka esi speciālists. Smieklīga pieeja - visi vainīgi, tikai ne Pertija.

  -3 [+] [-]

, 2017-07-20 13:50, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Trenerim ir jābūt gatavam jau pirmajā sezonā uzrādīt labus rezultātus, it sevišķi tādā ambiciozā klubā kā Liepāja
Ko tas nozīmē? Komandas veidošana ir laikietilpīgs darbs. Lai cik ambicioza nebūtu, tā nevar apiet pašsaprotamas komandas veidošanas stadijas. Izņēmums būtu, ja Liepājā būtu novākts mega sastāvs, kas pēc dažiem mēnešiem varētu rādīt izcilu sniegumu Latvijā un Eiropā

  -4 [+] [-]

, 2017-07-20 13:51, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu gan orientējies visos šajos jautājumos, redzu, ka esi speciālists. Smieklīga pieeja - visi vainīgi, tikai ne Pertija.
Neviens nav vainīgs. Notiek pakāpenisks darbs. Pertija iezīmē savu līniju komandas spēlē un pakāpeniski tā nes arvien labāku rezultātu. Bet ātri nekas nenotiek

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 13:52, pirms 8 gadiem
cerēsim uz labāko, bet šim virsrakstam var noņemt "Vai" un "?" un vakara rakstam sākums gatavs

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 13:53, pirms 8 gadiem
Es drīzāk ticētu Ziemassvētku vecītim nekā tam, ka Liepāja varētu tikt tālāk

  +3 [+] [-]

, 2017-07-20 13:54, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Ko tas nozīmē? Komandas veidošana ir laikietilpīgs darbs. Lai cik ambicioza nebūtu, tā nevar apiet pašsaprotamas komandas veidošanas stadijas. Izņēmums būtu, ja Liepājā būtu novākts mega sastāvs, kas pēc dažiem mēnešiem varētu rādīt izcilu sniegumu Latvijā un Eiropā
Ar Tevi ir bezjēdzīgi diskutēt- vienmēr atradīsi attaisnojumus, lai aizstāvētu Pertiju. Tevi paklausoties, liekas, ka "nabadziņam" Pertijam ir Mettas līmeņa sastāvs, ar ko nav iespējams sasniegt neko pat Latvijā

  +3 [+] [-]

, 2017-07-20 13:56, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Pertija ir labs treneris. Bet Liepājā materiāls ir sliktāks kā bija Skonto
Un kas to materiālu izvēlējās priekš FKL? Gadījumā ne pats Pertija?
Skonto gadījumā viņam noveicās, ka pie mazas izvēles viņam sanāca spēlēt ar labiem jaunajiem spēlētājiem. Ir nepateicīgi rakstīt/teikt kā būtu, ja būtu, bet būtu bijis interesanti viņa rīcību pavērot tajā laikā, ja Skonto nebūtu finanšu problēmas.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-20 14:01, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Neviens nav vainīgs. Notiek pakāpenisks darbs. Pertija iezīmē savu līniju komandas spēlē un pakāpeniski tā nes arvien labāku rezultātu. Bet ātri nekas nenotiek
Cik gadus Pertija vadīja Skonto? Cik titulus viņš izcīnija?
No Liepajas čempionu sastāva lielākais zaudējums protams ir Ikaunieks, bet viņa vietā ir Karašausks. Pārējās izmaiņas ir līdzvērtīgas. Kāpēc tad minēt, ka sastāvs slikts, ja tas patiesībā uz papīra varētu būt čempionu sastāvs.

     [+] [-]

, 2017-07-20 14:02, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Ko tas nozīmē? Komandas veidošana ir laikietilpīgs darbs. Lai cik ambicioza nebūtu, tā nevar apiet pašsaprotamas komandas veidošanas stadijas. Izņēmums būtu, ja Liepājā būtu novākts mega sastāvs, kas pēc dažiem mēnešiem varētu rādīt izcilu sniegumu Latvijā un Eiropā
Beidz stāstīt muļķības.
Kurš no LV futbola klubiem ir jebkad strādājis ar skatu uz perspektīvu ilgāku par 1-2 gadiem?
Patiesībā Pertijai šosezon bija visvieglāk komplektēt savu komandu, jo tik daudz jaunos talantus kā LM/FKL nav izaudzinājis neviens cits LV futbola klubs. Tas ka viņš (varbūt kāds cits) izdomāja savilkt uz Liepāju tik daudz apšaubāmas kvalitātes leģionārus jau ir cits stāsts. Stāsts kuram nav nekāda sakara ar komandas veidošanu ar skatu perspektīvā.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-20 14:10, pirms 8 gadiem
Ja tā saliek kopā treneru sasniegumus pie flagmaņa Skonto stūres, tad Pahars, Pertija un Ašvorts uz trijiem vadīja Skonto 10 gadus un izcīnija 0 titulu.
Pēdējo titulu pie Skonto stūres izcīnija Starkovs, starpposmā starp Ašvortu un Paharu.
Kurā laikā tad Pertijas klubi ir dominējuši vai ko uzvarējuši?
Tam pašam Dobrecovam 3 gadu laikā ir vairāk LČ titulu, nekā Ašvortam, Paharam un Pertijam kopā pa viņu treneru karjeru.

     [+] [-]

, 2017-07-20 14:57, pirms 8 gadiem
būs 2:0, pagarinājums, iespējams, pendeles

     [+] [-]

, 2017-07-20 15:11, pirms 8 gadiem
Судува <----- links uz LiveTV

Nu jācer, ka vēlāk parādīsies kaut kas iekš LiveTV. Varbūt kāds zina, kurš Lietuvas TV kanāls rādīs spēli televīzijā? Tad būtu vieglāk kaut ko sameklēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-07-20 15:18, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Liepājai tomēr vajadzētu savākties. Lietuvā kā vienu no galvenajiem iemesliem, kāpēc Žalgiris, kas ir pārliecinoši labākais Lietuvas klubs ar salīdzinoši lielu budžetu Baltijas mērogam, 4. gadu pēc kārtas netiek tālāk par 2. kārtu ČL, min pašvako Lietuvas līgas līmeni. Sūduva Lietuvā ir trešā, krietni atpaliekot no Žalgira. Zaudēt Lietuvas otrā ešalona komandām godu nedara. Sūduva nav Zalgiris. Attaisnošanās, ka Suduva uzvarēja Soligorsku nav pamatota. Tas bija izņēmuma gadījums. Un baltkriei tiešām lielāko daļu laika abās spēlēs dominēja. Atšķiribā no Liepājas, kur dominance bija tikai Pertijas ilūzijās
Kāpēc daudzi domā, ka mums obligāti jāuzvar kaimiņus? it ka tie pastārīši. Liepājai spēlējot pret Rīgu obligāti jāuzvar? Tad kāpēc Suduva tiek uzskātīta par komandu kurai zaudēt ir kauns? Lidzīga līmeņa līgas , līdzīgas komandas - katra var uzvarēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 15:20, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Pertija ir labs treneris. Bet Liepājā materiāls ir sliktāks kā bija Skonto
Galīgi nepiekrītu. Materiāls aptuveni līdzīgs.
Apstākļi toties Liepājā labāki. Vienkārši daudzi šeit Skonto laikos viņu pārslavēja. Es tai skaitā.

     [+] [-]

, 2017-07-20 15:24, pirms 8 gadiem
mamont rakstīja: Kāpēc daudzi domā, ka mums obligāti jāuzvar kaimiņus? it ka tie pastārīši. Liepājai spēlējot pret Rīgu obligāti jāuzvar? Tad kāpēc Suduva tiek uzskātīta par komandu kurai zaudēt ir kauns? Lidzīga līmeņa līgas , līdzīgas komandas - katra var uzvarēt.
Zaudēt 0-2 savā laukumā tomēr nav labi. Sastāvos jau nav lielas atšķirības, šī bija vairāk treneru cīņa. Tamazs ir grūtā pozīcijā.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 15:29, pirms 8 gadiem
fkscd, 11:15, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
Liepājai tomēr vajadzētu savākties. Lietuvā kā vienu no galvenajiem iemesliem, kāpēc Žalgiris, kas ir pārliecinoši labākais Lietuvas klubs ar salīdzinoši lielu budžetu Baltijas mērogam

Vai varētu uzzināt ,kurā vietā var uzzināt klubu budžetus,jo cik zinu,tad Transfermarkt publicē spēlētāju tirgus cenu.Tas taču nav budžets.

  -3 [+] [-]

, 2017-07-20 15:38, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ar Tevi ir bezjēdzīgi diskutēt- vienmēr atradīsi attaisnojumus, lai aizstāvētu Pertiju. Tevi paklausoties, liekas, ka "nabadziņam" Pertijam ir Mettas līmeņa sastāvs, ar ko nav iespējams sasniegt neko pat Latvijā
Liepājai sastāvs nav čempionu sastāvs. Pertija to cenšas kompensēt ar savu rokrakstu, taču tas nav vienkāršs uzdevums. Vidējā līnija nav tik spēcīga. Un, lai gan rezervistu ir daudz, kvalitātes tiem pietrūkst

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 15:43, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Liepājai sastāvs nav čempionu sastāvs. Pertija to cenšas kompensēt ar savu rokrakstu, taču tas nav vienkāršs uzdevums. Vidējā līnija nav tik spēcīga. Un, lai gan rezervistu ir daudz, kvalitātes tiem pietrūkst
Liepājai sastāvs ne ar ko nav švakāks par citiem izņemot Riga FC.
Ja kas tad transfermarkts Liepājai dod 3. vietu vērtīguma ziņā. Augstāk par Tavu Spartaku!

  -4 [+] [-]

, 2017-07-20 15:50, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kas to materiālu izvēlējās priekš FKL? Gadījumā ne pats Pertija?
Skonto gadījumā viņam noveicās, ka pie mazas izvēles viņam sanāca spēlēt ar labiem jaunajiem spēlētājiem. Ir nepateicīgi rakstīt/teikt kā būtu, ja būtu, bet būtu bijis interesanti viņa rīcību pavērot tajā laikā, ja Skonto nebūtu finanšu problēmas.
Pertija izvēlējās sastāvu ierobežotu finanšu resursu ietvaros. Liepājai budžets nav lielāks kā citām virslīgas komandām
Skonto laikos tiešām Pertijam bija kvalitatīvāki spēlētāji. Lai izveidotu komandu no pašreizējiem spēlētājiem, vajadzīgs krietns laiks

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 15:53, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Cik gadus Pertija vadīja Skonto? Cik titulus viņš izcīnija?
No Liepajas čempionu sastāva lielākais zaudējums protams ir Ikaunieks, bet viņa vietā ir Karašausks. Pārējās izmaiņas ir līdzvērtīgas. Kāpēc tad minēt, ka sastāvs slikts, ja tas patiesībā uz papīra varētu būt čempionu sastāvs.
Skonto bija finanšu problēmas+ tika ņemti nost punkti
Liepājas čempionu gadā virslīgas līmenis bija zemāks. Tad nebija Rīgas klubu+ Spartaks nebija tik spēcīgs
Bet šobrīd Liepāja ir 3. vietā tabulā. Tas būtu ļoti labs rezultāts sezonas beigās

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 15:55, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Pertija izvēlējās sastāvu ierobežotu finanšu resursu ietvaros. Liepājai budžets nav lielāks kā citām virslīgas komandām
Skonto laikos tiešām Pertijam bija kvalitatīvāki spēlētāji. Lai izveidotu komandu no pašreizējiem spēlētājiem, vajadzīgs krietns laiks
FKL budžets ir 800 000+
https://www.liepajniekiem.lv/sports...

Kuram no LFV klubiem vel ir tik liels budžets?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 15:58, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Pertija izvēlējās sastāvu ierobežotu finanšu resursu ietvaros. Liepājai budžets nav lielāks kā citām virslīgas komandām
Skonto laikos tiešām Pertijam bija kvalitatīvāki spēlētāji. Lai izveidotu komandu no pašreizējiem spēlētājiem, vajadzīgs krietns laiks
Tu man pilnā nopietnībā mēģini iestāstīt, ka Liepājas budžets nav lielāks par Mettas?

     [+] [-]

, 2017-07-20 16:01, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Skonto bija finanšu problēmas+ tika ņemti nost punkti
Liepājas čempionu gadā virslīgas līmenis bija zemāks. Tad nebija Rīgas klubu+ Spartaks nebija tik spēcīgs
Bet šobrīd Liepāja ir 3. vietā tabulā. Tas būtu ļoti labs rezultāts sezonas beigās

Ar FKL ambīcijām 3. vieta būtu labs rezultāts?
Sasmīdināji!
Nezinu kas un kā Tev ar to Pertiju, bet šobrīd Tu atklāti lobē viņu, kad viņš to nav pelnījis, jo FKL valda totāls bardaks. Vismaz laukumā un ar sastāva izvēli katrai spēlei. Un tās nav manas domas, bet reālais rezultāts katrā spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 16:03, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz stāstīt muļķības.
Kurš no LV futbola klubiem ir jebkad strādājis ar skatu uz perspektīvu ilgāku par 1-2 gadiem?
Patiesībā Pertijai šosezon bija visvieglāk komplektēt savu komandu, jo tik daudz jaunos talantus kā LM/FKL nav izaudzinājis neviens cits LV futbola klubs. Tas ka viņš (varbūt kāds cits) izdomāja savilkt uz Liepāju tik daudz apšaubāmas kvalitātes leģionārus jau ir cits stāsts. Stāsts kuram nav nekāda sakara ar komandas veidošanu ar skatu perspektīvā.
Jā, ilgtermiņa stratēģijas trūkst Latvijas klubiem. Bet citiem klubiem tomēr bija priekšrocības šajā ziņā. Spartaks gandrīz pilnībā saglabāja pag. gada sastāvu+ saglabāja iepriekšējā trenera spēles uzstādījumus. Rīgas klubiem savukārt vienkārši budžets ir lielāks. Ventspils saglabāja galveno treneri un sastāva kodolu. Jelgavai spēles zīmējums nemainījās. Pertijam bija grūtāk. Gan sastāvs mainījās, gan mainījās spēles filosofija. Un ar visu to, Liepāja virslīgā ir augstajā trešajā vietā
Liepājā talantu ir daudz, bet labākie spēlē citos klubos, palikušie pamazām iejūtas virslīgas līmenī
Šāds selekcijas darbs, kāds notika šajā starpsezonā, bija pirmo reizi. Un iespējams tika pieļautas arī kādas nelielas kļūdiņas pieredzes trūkuma dēļ. Nākamā leģionāru porcija varētu būt jau smalkāk atlasīta. Un situācija, kad klubā ir diezgan daudz spēlētāju, ir jauna. Šādā situācijā vēl ir jāiemācās maksimāli produktīvi strādāt

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 16:05, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: FKL budžets ir 800 000+
https://www.liepajniekiem.lv/sports...

Kuram no LFV klubiem vel ir tik liels budžets?
Rīgai ir 1,2 miljoni. RFS 1 miljons. Spartakam ap miljonu. Ventspilij un Jelgavai Liepājas līmenī

  +5 [+] [-]

, 2017-07-20 16:06, pirms 8 gadiem
Sāk jau apnikt tā fkscd muldēšana par budžetu,jo tādi skaitļi gluži vienkārši nav pieejami(vismaz es nezinu,kur tos atrast un visu gudrais fkscd loģiski neatbild uz šo jautājumu),tāpēc liksim lietā transfermarkt publicēto informāciju par komandu kopējo spēlētāju vērtības skalu un Latvijas virslīgā tā ir šāda-
Riga FC 4,10 miljons funtu mārciņas
RFS 3,38
FK Liepāja/Mogo 3,04
FK Spartaks 2,51
FK Jelgava 2,44
FK Ventspils 1,98
FK Metta/LU 0,701

Protams vadoties no spēletāju cenām arī komandu budžetiem jābūt tādiem,lai varētu atļauties šos spēletājus iegādāties un maksāt attiecīgas algas.Starp citu Žalgirim tas ir 4,91,daudz nepārspēj FK Rīgu un Sūduvai 3,23.Tālāk varam salīdzināt šo sarakstu ar turnīra tabulu.Diezgan daudz līdzību

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 16:07, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Skonto bija finanšu problēmas+ tika ņemti nost punkti
Liepājas čempionu gadā virslīgas līmenis bija zemāks. Tad nebija Rīgas klubu+ Spartaks nebija tik spēcīgs
Bet šobrīd Liepāja ir 3. vietā tabulā. Tas būtu ļoti labs rezultāts sezonas beigās
Liepājas čempionu gadā 2.vietā bija Skonto, kas ir Rīgas klubs ar visu Pertiju uz soliņa.
Tajā gadā 3 klubi pārvarēja UEFA līgas 1.kārto, kas ir par 2 klubiem vairāk nekā šosezon, vai tas nozīmētu, ka līmenis tad bija zemāks?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 16:10, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Sāk jau apnikt tā fkscd muldēšana par budžetu,jo tādi skaitļi gluži vienkārši nav pieejami(vismaz es nezinu,kur tos atrast un visu gudrais fkscd loģiski neatbild uz šo jautājumu),tāpēc liksim lietā transfermarkt publicēto informāciju par komandu kopējo spēlētāju vērtības skalu un Latvijas virslīgā tā ir šāda-
Riga FC 4,10 miljons funtu mārciņas
RFS 3,38
FK Liepāja/Mogo 3,04
FK Spartaks 2,51
FK Jelgava 2,44
FK Ventspils 1,98
FK Metta/LU 0,701

Protams vadoties no spēletāju cenām arī komandu budžetiem jābūt tādiem,lai varētu atļauties šos spēletājus iegādāties un maksāt attiecīgas algas.Starp citu Žalgirim tas ir 4,91,daudz nepārspēj FK Rīgu un Sūduvai 3,23.Tālāk varam salīdzināt šo sarakstu ar turnīra tabulu.Diezgan daudz līdzību
Mana informācija ir vākta no vairākiem avotiem. Edmunds Novickis pirms sezonas arī bija publicējis klubu aptuveno budžetu
Bet ar savu komentāru atbildēji uz galveno šīs diskusijas tēmu - Liepājai budžets nav lielākais virslīgā

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 16:15, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Liepājas čempionu gadā 2.vietā bija Skonto, kas ir Rīgas klubs ar visu Pertiju uz soliņa.
Tajā gadā 3 klubi pārvarēja UEFA līgas 1.kārto, kas ir par 2 klubiem vairāk nekā šosezon, vai tas nozīmētu, ka līmenis tad bija zemāks?
Vienas atsevišķas sezonas rezultāti Eiropā nav pilnībā objektīvs rādītājs. Cik spēcīgas komandas valsti pārstāv Eiropā. Kāda ir izloze. Veiksmes momenti konkrētās spēlēs. Riga un RFS ļoti iespējams būtu nospēlējuši labāk par Ventspili

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 16:18, pirms 8 gadiem
>>>fkscd
Ir jāsaprot ,ka pareizu inormāciju mums šajā jautājumā nesniegs neviens kluba vadītājs,jo mūsu valstī ,vairāku iemeslu dēļ ,tas nav pieņemts.Vienīgais variants,ja ir ļoti liels blats pie klubu galvenās grāmatvedes.Tad varbūt kaut cik tuvus ciparus var uzzināt.Tranfermarkt informācija aptuvenu skici mums dod par spēlētāju vērtību un no tās varam minēt klubu iespējas.Tas arī viss ,manuprāt.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 16:18, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Liepājai sastāvs ne ar ko nav švakāks par citiem izņemot Riga FC.
Ja kas tad transfermarkts Liepājai dod 3. vietu vērtīguma ziņā. Augstāk par Tavu Spartaku!
RFS ir spēcīgāks par Liepāju. Savukārt Spartaka kontekstā transfermarket ir nošāvuši garām ar vairākiem spēlētājiem (piemēram, Habeloka vērtība ir galīgi greiza)

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 16:20, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: >>>fkscd
Ir jāsaprot ,ka pareizu inormāciju mums šajā jautājumā nesniegs neviens kluba vadītājs,jo mūsu valstī ,vairāku iemeslu dēļ ,tas nav pieņemts.Vienīgais variants,ja ir ļoti liels blats pie klubu galvenās grāmatvedes.Tad varbūt kaut cik tuvus ciparus var uzzināt.Tranfermarkt informācija aptuvenu skici mums dod par spēlētāju vērtību un no tās varam minēt klubu iespējas.Tas arī viss ,manuprāt.
Zinot spēlētāju kvalitāti, var aptuveni nojaust. Spartaka vērtība ir lielāka nekā uzrāda transfermarket

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 16:23, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: fkscd, 11:15, pirms 4 stundām, ignorēt, atbildēt
Liepājai tomēr vajadzētu savākties. Lietuvā kā vienu no galvenajiem iemesliem, kāpēc Žalgiris, kas ir pārliecinoši labākais Lietuvas klubs ar salīdzinoši lielu budžetu Baltijas mērogam

Vai varētu uzzināt ,kurā vietā var uzzināt klubu budžetus,jo cik zinu,tad Transfermarkt publicē spēlētāju tirgus cenu.Tas taču nav budžets.
futbolbumbās leišu žurnālists izteicās, ka Sūduvas budžets ir 600 000

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 16:26, pirms 8 gadiem
mxs rakstīja: Interesanti, cik lielu kredītu zāģiem Māris iedeva Tamazam?
Vai arī Tamazs jau ir palīdzējis Liepājai uzvārīties?
Ja Liepāja tiktu pieķerta toto, Tamazam atkal ieliktu mūža diskābeli vai otreiz tik smagi nesoda?

Lai būtu kā būdams Tamazs ir slikts treneris vai spēlē toto. Ja slikts treneris tad Verpakovskis ir pilnīgs dunduks, kurš nolaidīs Liepāju pa burbuli, ja toto, tad cerams abi tiks pieķerti, bet tā turpināt ar LV futbolu vairs nevar.
Gorkšam atrak jābeidz karjera un jāmēģina, ko vērst par labu.
...=...Tamazam atkal ieliktu mūža diskābeli vai otreiz tik smagi nesoda?...=
Nē uz mūžu notiesātajiem otro mūža ieslodzījumu, laikam dod tikai ASV...

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 16:27, pirms 8 gadiem
mamont rakstīja: Kāpēc daudzi domā, ka mums obligāti jāuzvar kaimiņus? it ka tie pastārīši. Liepājai spēlējot pret Rīgu obligāti jāuzvar? Tad kāpēc Suduva tiek uzskātīta par komandu kurai zaudēt ir kauns? Lidzīga līmeņa līgas , līdzīgas komandas - katra var uzvarēt.
Nesaku, ka obligāti jāuzvar, bet Liepājai būtu jābūt favorītiem. Lietuvas klubu futbolā flgmanis ir Zalgiris. Pārējās ir pakāpi zemākas komandas, no kurām labākie pāriet uz Zalgiri un otrādi. To parāda arī tabula, ka Zalgiris 2. vietu apsteidz par 10 punktiem. Tāpēc pārējās Lietuvas līgas komandas var nosacīt saukt par otro ešalonu

  +4 [+] [-]

, 2017-07-20 16:28, pirms 8 gadiem
2012/13.gadā Šahtjor Doņecka U-19 26/2
2013/14.gads-Šaahtjor Doņecka U-19 22/0
2014/15.gads-Šahtjor Doņecka U-21 7/0
2015/16.gads- Šahtjor Doņecka U-21 8/1
2016/17.gads-Šahtjor Doņeck
2017.gads-FK Spartaks Jūrmala

Šī ir A.Habeloka statistika.Interesanti ar ko tad viņš būtu pacēlis savu vērtību.Ja nu vienīgi kļūs šogad par Latvijas čempionu.
PiRmā sezona pieaugušo futbolā.Beidz liet te ūdeņus ,veco zēn.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-20 16:29, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: 2012/13.gadā Šahtjor Doņecka U-19 26/2
2013/14.gads-Šaahtjor Doņecka U-19 22/0
2014/15.gads-Šahtjor Doņecka U-21 7/0
2015/16.gads- Šahtjor Doņecka U-21 8/1
2016/17.gads-Šahtjor Doņeck
2017.gads-FK Spartaks Jūrmala

Šī ir A.Habeloka statistika.Interesanti ar ko tad viņš būtu pacēlis savu vērtību.Ja nu vienīgi kļūs šogad par Latvijas čempionu.
PiRmā sezona pieaugušo futbolā.Beidz liet te ūdeņus ,veco zēn.
Viņš laikam ir politiķis, tāds demagogs

     [+] [-]

, 2017-07-20 16:30, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Sāk jau apnikt tā fkscd muldēšana par budžetu,jo tādi skaitļi gluži vienkārši nav pieejami(vismaz es nezinu,kur tos atrast un visu gudrais fkscd loģiski neatbild uz šo jautājumu),tāpēc liksim lietā transfermarkt publicēto informāciju par komandu kopējo spēlētāju vērtības skalu un Latvijas virslīgā tā ir šāda-
Riga FC 4,10 miljons funtu mārciņas
RFS 3,38
FK Liepāja/Mogo 3,04
FK Spartaks 2,51
FK Jelgava 2,44
FK Ventspils 1,98
FK Metta/LU 0,701

Protams vadoties no spēletāju cenām arī komandu budžetiem jābūt tādiem,lai varētu atļauties šos spēletājus iegādāties un maksāt attiecīgas algas.Starp citu Žalgirim tas ir 4,91,daudz nepārspēj FK Rīgu un Sūduvai 3,23.Tālāk varam salīdzināt šo sarakstu ar turnīra tabulu.Diezgan daudz līdzību
Es šo Tavu tabulu uzskatu par Latvijas ToTo Virslīgas galējo vietu izkārtojumu - tikai apmainot Spartaku ar MoGo....
P.S. Tās ir tikai manas domas....

     [+] [-]

, 2017-07-20 16:31, pirms 8 gadiem
No Suduvas,sodien Kara a Co izpiedis visus sudus Stroga!!!

  -3 [+] [-]

, 2017-07-20 16:31, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: 2012/13.gadā Šahtjor Doņecka U-19 26/2
2013/14.gads-Šaahtjor Doņecka U-19 22/0
2014/15.gads-Šahtjor Doņecka U-21 7/0
2015/16.gads- Šahtjor Doņecka U-21 8/1
2016/17.gads-Šahtjor Doņeck
2017.gads-FK Spartaks Jūrmala

Šī ir A.Habeloka statistika.Interesanti ar ko tad viņš būtu pacēlis savu vērtību.Ja nu vienīgi kļūs šogad par Latvijas čempionu.
PiRmā sezona pieaugušo futbolā.Beidz liet te ūdeņus ,veco zēn.
Ja saproti, kas ir Doneckas Sahtjor, tad sapratīsi, ka arī tuvākie rezervisti tiem ir augsta līmeņa spēlētāji. Turklāt Habeloks ir spēlējis Ukrainas jauniešu izlasēs, kas ir augsts rādītājs

     [+] [-]

, 2017-07-20 16:32, pirms 8 gadiem
Cerams tie nigeri Gejs un Keita sodien nespeles toto,ka tas bija pagajusaja speme Kur abi goli vinj kljudu dēļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 16:55, pirms 8 gadiem
Kas attiecās uz spēles pāraidi.It kā jau paredzēts rādīt.Vakar gan sāku skatīties Žalgira spēli ar Ludgorec un livetv.sx mani pāris reizes izmeta ārā,tad pārgāju uz šo saiti-http://www.hahabar.com/c-1.html
Pēc programmas arī šeit ir paredzēts rādīt.Veiksmi FK Liepājai un veiksmīgu mums skatīšanos.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 17:07, pirms 8 gadiem
Paldies par linku,un par lielu Liepaju!!!

     [+] [-]

, 2017-07-20 17:39, pirms 8 gadiem
Dinamowec1996 rakstīja: No Suduvas,sodien Kara a Co izpiedis visus sudus Stroga!!!
Tu jau protams par GoMo!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 17:41, pirms 8 gadiem
arhivsx rakstīja: Tu pret Liepāju ?
Kādā sakarā?
Es rakstu par to, kā es to saprotu no sava skatu punkta, un nevis tā kā man ''vajadzētu'' rakstīt tikai tāpēc, ka es esmu par Liepājas futbolu. Ja man šķiet, ka patreiz FKL ir bardaks, tad es tā arī pateikšu/uzrakstīšu, un nevis liešu saldu medutiņu visiem uz ausīm, ka viss ir super, un lai tik tā turpinās.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 17:49, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Ko tas nozīmē? Komandas veidošana ir laikietilpīgs darbs. Lai cik ambicioza nebūtu, tā nevar apiet pašsaprotamas komandas veidošanas stadijas. Izņēmums būtu, ja Liepājā būtu novākts mega sastāvs, kas pēc dažiem mēnešiem varētu rādīt izcilu sniegumu Latvijā un Eiropā
No nulles jau nesāka...

     [+] [-]

, 2017-07-20 17:50, pirms 8 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Galīgi nepiekrītu. Materiāls aptuveni līdzīgs.
Apstākļi toties Liepājā labāki. Vienkārši daudzi šeit Skonto laikos viņu pārslavēja. Es tai skaitā.
Liepājai nav Mingazova kalibrs.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 17:50, pirms 8 gadiem
es šovakar par Progrès Niederkorn (Luksemburga)...

     [+] [-]

, 2017-07-20 17:51, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ar FKL ambīcijām 3. vieta būtu labs rezultāts?
Sasmīdināji!
Nezinu kas un kā Tev ar to Pertiju, bet šobrīd Tu atklāti lobē viņu, kad viņš to nav pelnījis, jo FKL valda totāls bardaks. Vismaz laukumā un ar sastāva izvēli katrai spēlei. Un tās nav manas domas, bet reālais rezultāts katrā spēlē.
Kā nu nelobēs, kad LIE turas pa gabalu tabulā no SPA...

     [+] [-]

, 2017-07-20 17:52, pirms 8 gadiem
erred rakstīja: es šovakar par Progrès Niederkorn (Luksemburga)...
Garantēts zāģis

  +5 [+] [-]

, 2017-07-20 17:53, pirms 8 gadiem
Skatos, fkscd vēl aizvien vārās savā ilūziju sulā.

Bet princpā ir tā, ka šovakar likmes ir divas:

1. Vēl papildus 235 000 naudiņas no Eiropas priekš kluba kases
2. Iespēja spēkoties ar Šveices superlīgas FC Sion

Es jau vienreiz rakstīju, ka ja mājās tas 0:2 būtu pret kādu top 20 Eiropas futenes līgas komandu, tad es būtu par visiem 95% procentiem pesimists. Bet tā kā spēlējam pret vienāda līmeņa līgas komandu, vienādos klimatiskajos aptākļos, tad uzskatu, ka parādot savu labāko spēli var arī šo kārtu izvilkt. Tiesa, bažīgu mani dara līdzšinējais parādītais sniegums un tā "sava" spēle rādās arvien retāk vai nerādās vispār šosezon ar pāris izņēmumiem. Bet iespējams šovakar tieši kaut kas atverās. Tad jau redzēsim.

     [+] [-]

, 2017-07-20 17:55, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Kas attiecās uz spēles pāraidi.It kā jau paredzēts rādīt.Vakar gan sāku skatīties Žalgira spēli ar Ludgorec un livetv.sx mani pāris reizes izmeta ārā,tad pārgāju uz šo saiti-http://www.hahabar.com/c-1.html
Pēc programmas arī šeit ir paredzēts rādīt.Veiksmi FK Liepājai un veiksmīgu mums skatīšanos.
Paldies, nāburg!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 17:57, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Paldies, nāburg!
Esi Lietuvā?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 18:00, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Esi Lietuvā?
Nekad viš tur nav bijis

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 18:00, pirms 8 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 18:05, pirms 8 gadiem
Fiasko rakstīja: Skatos, fkscd vēl aizvien vārās savā ilūziju sulā.

Bet princpā ir tā, ka šovakar likmes ir divas:

1. Vēl papildus 235 000 naudiņas no Eiropas priekš kluba kases
2. Iespēja spēkoties ar Šveices superlīgas FC Sion

Es jau vienreiz rakstīju, ka ja mājās tas 0:2 būtu pret kādu top 20 Eiropas futenes līgas komandu, tad es būtu par visiem 95% procentiem pesimists. Bet tā kā spēlējam pret vienāda līmeņa līgas komandu, vienādos klimatiskajos aptākļos, tad uzskatu, ka parādot savu labāko spēli var arī šo kārtu izvilkt. Tiesa, bažīgu mani dara līdzšinējais parādītais sniegums un tā "sava" spēle rādās arvien retāk vai nerādās vispār šosezon ar pāris izņēmumiem. Bet iespējams šovakar tieši kaut kas atverās. Tad jau redzēsim.
Tiešām nezinu kam šovakar jānotiek,lai mūsējie atvērtos, jo pēdējās divās spēlēs (pret leišiem un Mettu) nepameta sajūta, ka virknei spēlētāju ir iestājies pamatīgs pofigisms. Kāpēc nezinu, bet vērojot atsevišķu spēlētāju darbības laukumā tāda sajūta bija.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 18:06, pirms 8 gadiem
Fiasko rakstīja: Skatos, fkscd vēl aizvien vārās savā ilūziju sulā.

Bet princpā ir tā, ka šovakar likmes ir divas:

1. Vēl papildus 235 000 naudiņas no Eiropas priekš kluba kases
2. Iespēja spēkoties ar Šveices superlīgas FC Sion

Es jau vienreiz rakstīju, ka ja mājās tas 0:2 būtu pret kādu top 20 Eiropas futenes līgas komandu, tad es būtu par visiem 95% procentiem pesimists. Bet tā kā spēlējam pret vienāda līmeņa līgas komandu, vienādos klimatiskajos aptākļos, tad uzskatu, ka parādot savu labāko spēli var arī šo kārtu izvilkt. Tiesa, bažīgu mani dara līdzšinējais parādītais sniegums un tā "sava" spēle rādās arvien retāk vai nerādās vispār šosezon ar pāris izņēmumiem. Bet iespējams šovakar tieši kaut kas atverās. Tad jau redzēsim.
Nezinu kas FKL var atvērties. Pret īriem jau nabadzīgi spēlēja, pret kaimiņiem vispār bija ....

     [+] [-]

, 2017-07-20 18:08, pirms 8 gadiem
Es arī nezinu Es tikai pielauju tādu mazu varbūtību

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 18:09, pirms 8 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Garantēts zāģis
kā pret skotiem?

     [+] [-]

, 2017-07-20 18:10, pirms 8 gadiem
erred rakstīja: ka pret skotiem?
Slotaskāts citreiz izšauj divreiz, trīsreiz nu tak neticu

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 18:16, pirms 8 gadiem
Viegli jau nu tiešām nebūs, der tikai 2:0 vai pat labāk 3:1

Nu, jācer uz zināmu veiksmi, līmenis jau Sūduvai tāds pats nekāds.

     [+] [-]

, 2017-07-20 18:55, pirms 8 gadiem

     [+] [-]

, 2017-07-20 18:56, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: No nulles jau nesāka...
Nu gluži no 0 nē, bet pārmaiņas bija lielas. Un pat ne tik izšķiroši, ka sastāvs mainījās, kā visa kluba koncepcija. Pertija atnāca ar savu spēles stilu. Leģionāru piesaiste šādā veidā arī ir kaut kas nebijis

     [+] [-]

, 2017-07-20 18:58, pirms 8 gadiem
Iedo ludzu kadds linku ? Paldies

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:00, pirms 8 gadiem
Sul rakstīja: Iedo ludzu kadds linku ? Paldies
Sūduva - FK Liepaja - Live - Futbolo.tv

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:00, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Esi Lietuvā?
Pat ne Kurzemē...

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:01, pirms 8 gadiem
a_k_3392491438 rakstīja: http://futbolo.tv/live/suduva-fk-liepaja
Aciu

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:03, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Nu gluži no 0 nē, bet pārmaiņas bija lielas. Un pat ne tik izšķiroši, ka sastāvs mainījās, kā visa kluba koncepcija. Pertija atnāca ar savu spēles stilu. Leģionāru piesaiste šādā veidā arī ir kaut kas nebijis
Visa viduslīnija palika.
Grebis labi cīnās!!!

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:05, pirms 8 gadiem
Leiši savu futeni rāda pat TV6. Kad pie mums tā būs? Vismaz nozīmīgākās spēles, kādi nenoliedzami ir Eiropas kausi.

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:05, pirms 8 gadiem
a_k_3392491438 rakstīja: http://futbolo.tv/live/suduva-fk-liepaja
Hmmz, Lietuvas TV6 pa TV nerāda.

Šis laikam kas cits, bet paldies tāpat!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:06, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Leiši savu futeni rāda pat TV6. Kad pie mums tā būs? Vismaz nozīmīgākās spēles, kādi nenoliedzami ir Eiropas kausi.
Nē, nerāda. ja vien viņiem nav divi TV6. Vai arī otrs variants - rāda tikai tvplay, jo TV variantā nerāda.

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:07, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Leiši savu futeni rāda pat TV6. Kad pie mums tā būs? Vismaz nozīmīgākās spēles, kādi nenoliedzami ir Eiropas kausi.
Gan jau tad, kad tvnieki prognozēs, ka liela daļa cilvēki to skatīsies un būs kaut kādi sasniegumi

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 19:08, pirms 8 gadiem
Bet bilde fantastiska, pat pieslēdzot pie TV, paldies par linku.

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:09, pirms 8 gadiem
Ja vērtē pēc pretējās tribīnēs, tad leišiem šī spēle arī nav bijusi uz izķeršanu.

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:10, pirms 8 gadiem
Atkal gandrīz no sitiena garām vārtiem sanāca rez.piesp.
Leiši tādu veiksminieki...
Labi spiežam!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:11, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Bet bilde fantastiska, pat pieslēdzot pie TV, paldies par linku.
Man Kompjuterim blokjetura reklama, žūrēt-figa

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:12, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja vērtē pēc pretējās tribīnēs, tad leišiem šī spēle arī nav bijusi uz izķeršanu.
Nu Tu dod...
Liepāja filmē centr. tribīnes un saulrietu
Leiši filmē futeni un štrunts par skatu

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:16, pirms 8 gadiem
Tā kā šodien SUD izskatās ar 3-0 jāņem

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:16, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja vērtē pēc pretējās tribīnēs, tad leišiem šī spēle arī nav bijusi uz izķeršanu.
Tu stulbs esi? To pašu var teikt Liepājā ja mums filmētu no galvenās tribīnes puses. Otra puse noteikti ir pilna, tā pat kā Liepājā mājinieku puse ir pilna

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:16, pirms 8 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Man Kompjuterim blokjetura reklama, žūrēt-figa
Ir tāda opcija kā izslēgt adbloku

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:18, pirms 8 gadiem
Metalurga vecā stratēģija - tikai centrējumi, nekādu sitienu no distances...

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:19, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tā kā šodien SUD izskatās ar 3-0 jāņem
Kad pēdējo reizi liepājnieki ir iesituši 3 (trīs) vārtus pretiniekiem?

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:20, pirms 8 gadiem
Tomkovičs tāds cirvīts... Atstās mazākumā vēl

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:20, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad pēdējo reizi liepājnieki ir iesituši 3 (trīs) vārtus pretiniekiem?
Babītei

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:22, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Babītei
Nekas neliecina ka Sudūvis līdzinātos Babītei.

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:22, pirms 8 gadiem
Standartā jau vajadzēja vienus ielikt, Tomič gandrīz pats ieripoja vārtos pēc izklupiena

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:27, pirms 8 gadiem
Un tik centrē bezjēgā...

Tipa Grebis būs varonis?!

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:27, pirms 8 gadiem
Interesanti ka Grebis sākumsastāvā. Un pie tam vienīgais no liepājniekiem.
UEFA Europa League - Sūduva-Liepāja - Line-ups...

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:32, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Un tik centrē bezjēgā...

Tipa Grebis būs varonis?!
Liepāju laikam Moyes trenē

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:33, pirms 8 gadiem
Tāda iniciatīva jammateriālizē. Tikai meistarības un kustīguma jautājums.
Baisi krīt acīs, ka spēlētāji, kas ir bez bumbas, stāv, nav mazā kustībā, lai veiktu izrāvienus.

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:34, pirms 8 gadiem
Interesanti,kāds būs kompensācijas laiks?

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:35, pirms 8 gadiem
Jasvilp pārtraukums un 2T 60 min

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:38, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz stāstīt muļķības.
Kurš no LV futbola klubiem ir jebkad strādājis ar skatu uz perspektīvu ilgāku par 1-2 gadiem?
Patiesībā Pertijai šosezon bija visvieglāk komplektēt savu komandu, jo tik daudz jaunos talantus kā LM/FKL nav izaudzinājis neviens cits LV futbola klubs. Tas ka viņš (varbūt kāds cits) izdomāja savilkt uz Liepāju tik daudz apšaubāmas kvalitātes leģionārus jau ir cits stāsts. Stāsts kuram nav nekāda sakara ar komandas veidošanu ar skatu perspektīvā.
Neviens no Latvijas klubiem nestrādā ar domu par nākotni?
Da labi, sveika gaisma, mums ir iespējams vienīgais klubs visā Baltijā, kurš tieši IZTEIKTI tā strādā

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:38, pirms 8 gadiem
Traķi 2-0 vadībā

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:38, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Interesanti,kāds būs kompensācijas laiks?
3-4 min

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 19:38, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Neviens no Latvijas klubiem nestrādā ar domu par nākotni?
Da labi, sveika gaisma, mums ir iespējams vienīgais klubs visā Baltijā, kurš tieši IZTEIKTI tā strādā
Kurš?

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:40, pirms 8 gadiem
Tomiču par kr.pussargu

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:41, pirms 8 gadiem
Lieki piebilst kāda Marijampolē laukuma kvalitāte...drīz būsim vienīgā valsts Eirāzijā, kurā visos stadionos, izņemot centrālo, skats un sajūta kā uz pašvaldības nopļauta parka zālītes, nevis stadiona.

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:42, pirms 8 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kurš?
Pelēkās šūniņas paspaidi?!?

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:42, pirms 8 gadiem
Traķi šobrīd ar 2:0 vadībā pret Norčēpingu. Divu summu summā jau ir priekšā ar 3:2... Izskatās, Lietuvai EK var turpināties...
Diemžēl, ar tādu iniciatīvu, Liepājai vajadzēja būt vadībā ar 3:0... Ar vienu pašu Karašausku diemžēl, nepietiek...

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:42, pirms 8 gadiem
a_k_3392491438 rakstīja: http://futbolo.tv/live/suduva-fk-liepaja
LIELS paldies Meklēju jau 1/2h

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:46, pirms 8 gadiem
priekš Liepājas tālsitieni ir kaut kas kosmisks..

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 19:46, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pelēkās šūniņas paspaidi?!?
Spaidu. Nesanāk. Spaidu, atkal nesanāk. FKL?

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:48, pirms 8 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Traķi šobrīd ar 2:0 vadībā pret Norčēpingu. Divu summu summā jau ir priekšā ar 3:2... Izskatās, Lietuvai EK var turpināties...
Diemžēl, ar tādu iniciatīvu, Liepājai vajadzēja būt vadībā ar 3:0... Ar vienu pašu Karašausku diemžēl, nepietiek...
Leiši spēlē izteikti no aizsardzības, jo tiko kāds no mūsējiem viņu soda laukuma tuvumā tā divi leiši viņam klāt.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:49, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Pelēkās šūniņas paspaidi?!?

Ja reiz izvirzi kādam kādu teoriju, tad paskaidro to cilvēkam, un nevis liec kādam minēt ko Tu savās pelēkās šūniņās esi izperinājis.

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:50, pirms 8 gadiem
Leitim aste starp kājām. Žēl, ka tablo turpina rādīt 0:0.

Turpinās pagājušā spēle -pilnīga kontrole bez reāliem momentiem.

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:51, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ja reiz izvirzi kādam kādu teoriju, tad paskaidro to cilvēkam, un nevis liec kādam minēt ko Tu savās pelēkās šūniņās esi izperinājis.
Nē, nu viss ok. Cienu to damarcusu. Izglītots

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:51, pirms 8 gadiem
Torezu, Lebambu, Tomkoviču nomainīt ar Jurkovski, Vaļeru un Kļavu kreisaā mālā, lai Tomičs iet pa pussargu kreisajā

  +3 [+] [-]

, 2017-07-20 19:52, pirms 8 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Spaidu. Nesanāk. Spaidu, atkal nesanāk. FKL?
Metta!!!
1) ja pats bērnu vestu uz futbolu, redzētu kas tur darās
2) var jau smiesties, bet jau tagad pirmie Mettas ne līdz galam savējie audzēkņi sekmīgi spēlē citos virslīgas klubos un pat izlasē debitējuši... pagaidi līdz nāks ārā pirmie īstie metieši
3) salīdzinājumā ar Liepāju, Metta jau tagad strādā atbildīgāk + cilvēku resursi Rīgā ir nesalīdzināmi lielāki, tā ka... ja Metta šādi turpinās, tad vietējo jauno spēlētāju sagatavošanā neviens blakus Latvijā nespēs stāvēt. Katrā ziņā ne jau Liepāja ar saviem 50 000 iedzīvotāju un t.s "lielā kluba ambīcijām" jau tā nelielā budžeta sadales principos starp jaunatni un meistarkomandu.

     [+] [-]

, 2017-07-20 19:52, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Torezu, Lebambu, Tomkoviču nomainīt ar Jurkovski, Vaļeru un Kļavu kreisaā mālā, lai Tomičs iet pa pussargu kreisajā
Īstens futbola fans, jo zin labāk darāms nekā treneri.
Kaut gan šajā konkrētajā gadījumā tā arī varētu būt.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:54, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Metta!!!
1) ja pats bērnu vestu uz futbolu, redzētu kas tur darās
2) var jau smiesties, bet jau tagad pirmie Mettas ne līdz galam savējie audzēkņi sekmīgi spēlē citos virslīgas klubos un pat izlasē debitējuši... pagaidi līdz nāks ārā pirmie īstie metieši
3) salīdzinājumā ar Liepāju, Metta jau tagad strādā atbildīgāk + cilvēku resursi Rīgā ir nesalīdzināmi lielāki, tā ka... ja Metta šādi turpinās, tad vietējo jauno spēlētāju sagatavošanā neviens blakus Latvijā nespēs stāvēt. Katrā ziņā ne jau Liepāja ar saviem 50 000 iedzīvotāju un t.s "lielā kluba ambīcijām" jau tā nelielā budžeta sadales principos starp jaunatni un meistarkomandu.
Neesmu iedziļinājies. Metta vienmēr tāda studentiski-lūzeriski komanda ir bijusi. Un joprojām ir. Nesaprotu, kam viņiem legi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:55, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Metta!!!
1) ja pats bērnu vestu uz futbolu, redzētu kas tur darās
2) var jau smiesties, bet jau tagad pirmie Mettas ne līdz galam savējie audzēkņi sekmīgi spēlē citos virslīgas klubos un pat izlasē debitējuši... pagaidi līdz nāks ārā pirmie īstie metieši
3) salīdzinājumā ar Liepāju, Metta jau tagad strādā atbildīgāk + cilvēku resursi Rīgā ir nesalīdzināmi lielāki, tā ka... ja Metta šādi turpinās, tad vietējo jauno spēlētāju sagatavošanā neviens blakus Latvijā nespēs stāvēt. Katrā ziņā ne jau Liepāja ar saviem 50 000 iedzīvotāju un t.s "lielā kluba ambīcijām" jau tā nelielā budžeta sadales principos starp jaunatni un meistarkomandu.
Lai sanāk Mettai, žēl jau nav!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 19:55, pirms 8 gadiem
Tādēļ arī Metta ar savu atbildīgo jauno spēlētāju sagatavošanu kā vienīgā no Latvijas komandām ietur jau gadiem ilgu, nemainīgu stratēģiju kluba attīstībā. Un augļi jau būs... pirmās odziņas jau ir, bet īstie augļi sāks gadu pēc gada novākties, domājams, vēl pēc kādiem gadiem 5-10 kā minimums. Tāpēc arī visu to labāko Mettai.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:56, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Metta!!!
1) ja pats bērnu vestu uz futbolu, redzētu kas tur darās
2) var jau smiesties, bet jau tagad pirmie Mettas ne līdz galam savējie audzēkņi sekmīgi spēlē citos virslīgas klubos un pat izlasē debitējuši... pagaidi līdz nāks ārā pirmie īstie metieši
3) salīdzinājumā ar Liepāju, Metta jau tagad strādā atbildīgāk + cilvēku resursi Rīgā ir nesalīdzināmi lielāki, tā ka... ja Metta šādi turpinās, tad vietējo jauno spēlētāju sagatavošanā neviens blakus Latvijā nespēs stāvēt. Katrā ziņā ne jau Liepāja ar saviem 50 000 iedzīvotāju un t.s "lielā kluba ambīcijām" jau tā nelielā budžeta sadales principos starp jaunatni un meistarkomandu.
Jautājums ir tikai-cik tālu Metta ar savu vienu no mazākajiem budžetiem LV futbolā tiks. Labākos jaunos spēlētājus pārvilinās naudīgākie LV klubi, un čiks vien sanāks no visas tās strādāšanas uz perspektīvu.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 19:58, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jautājums ir tikai-cik tālu Metta ar savu vienu no mazākajiem budžetiem LV futbolā tiks. Labākos jaunos spēlētājus pārvilinās naudīgākie LV klubi, un čiks vien sanāks no visas tās strādāšanas uz perspektīvu.
Sūds ar Mettu, bet futbolisti, kas māk iedot un uzņemt piespēli, mums ir nepieciešami kā ēst, neatkarīgi no tā, kur viņi spēlē. Ja Metta tādus spēs izaudzināt, visu cieņu!

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:00, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jautājums ir tikai-cik tālu Metta ar savu vienu no mazākajiem budžetiem LV futbolā tiks. Labākos jaunos spēlētājus pārvilinās naudīgākie LV klubi, un čiks vien sanāks no visas tās strādāšanas uz perspektīvu.
Es vairāk domāju, ka sāks esportēt. Nepārproti, ne jau nu uzreiz tur Ronaldu augs, kurus par miljonu desmitiem eksportēs, bet tomēr eksportēs.
Un ja tā notiks, galu galā tīri uz savas stratēģijas Metta pati sevi sāks daudz labāk nodrošināt... naudiņa taisīs naudiņu, spēletāji apgrozīsies un būs mums, iespējams, kas līdzīgs Portugāles vadošajiem klubiem (protams, daudz daudz mazākā mērogā) tīri idejas ziņā, bet ar mazāku uzsvaru uz citvalstu jaunajiem spēlētājiem un to tālākpārdošanu.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:00, pirms 8 gadiem
Bet principā - Liepājas finansētajs, nav ne jausmas, cik daļās, bet ir pilsētas dome, tātad liepajnieki. Tas jefiņš, ko te dazi sauc par Māri - un ar kura atnākšanu Liepajas meistarkomanda ar katru gadu paliek briesmīgaka un Liepājai svešāka, ir Seska znots, labi ex-znots, bet liepajnieki labi zin, ka starp šiem diviem nekāda šķiršanās nav notikusi, tiešī pretēji, daudz kopīgu darījumu. Nu un tad var domāt - kapēc par bužeta naudu tiek pirkti kaut kādi eksoti, kapēc vietējie tika izpardoti tepat Latvijā un tālāk, kapēc tik "speciāls"treneris komandai, kurš kā aculiecinieki stāsta, nemaz nezin bez Zuntnera palīdzības, kad ir treniņdiena, kad nav...

Bet labi taču tā - nekāda spiediena, nekādas atbildības, nauda ka tagad pieņemts, nesmird, bet ļoti labi izskatās paša kontā...viss smuki!

P.S. Tikai teorija, bet nu komponentes tieši tādas, lai tiesi tā arī nodomatu.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:02, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tādēļ arī Metta ar savu atbildīgo jauno spēlētāju sagatavošanu kā vienīgā no Latvijas komandām ietur jau gadiem ilgu, nemainīgu stratēģiju kluba attīstībā. Un augļi jau būs... pirmās odziņas jau ir, bet īstie augļi sāks gadu pēc gada novākties, domājams, vēl pēc kādiem gadiem 5-10 kā minimums. Tāpēc arī visu to labāko Mettai.
STR?! ar 5 leģionāriem?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:03, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kad pēdējo reizi liepājnieki ir iesituši 3 (trīs) vārtus pretiniekiem?
Jelgavai arī iesita...

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:04, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Sūds ar Mettu, bet futbolisti, kas māk iedot un uzņemt piespēli, mums ir nepieciešami kā ēst, neatkarīgi no tā, kur viņi spēlē. Ja Metta tādus spēs izaudzināt, visu cieņu!
Stuglis un vēl daži.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-20 20:05, pirms 8 gadiem
Tīri manas domas jau tādas arī ir - praktiski, manās acīs visi pārējie Latvijas klubi, izņemot Mettu, tā īsti ir bezjēdzīgi. Pirmkārt jau Latvijas futbola attīstībai un otrkārt, faktiski jau arī bezjēdzīgi paši sev - vienīgais, ko dara, taisa kaut kādu iekšējo "kapāšanos" Latvijas iekšienē, bet galu galā kopā degradē, ko parāda kārtējie eirokausi. Kam visādi klubi, kuriem savas akadēmijas īsti nav, bet ir līgumi ar mazām futbola skoliņām, vajadzīgi? Nav faktiski vajadzīgi, ja vien to budžets nav tik liels, lai spēkotos ārzemēs. Savādāk... bezjēga pilnīgā...

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:05, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es vairāk domāju, ka sāks esportēt. Nepārproti, ne jau nu uzreiz tur Ronaldu augs, kurus par miljonu desmitiem eksportēs, bet tomēr eksportēs.
Un ja tā notiks, galu galā tīri uz savas stratēģijas Metta pati sevi sāks daudz labāk nodrošināt... naudiņa taisīs naudiņu, spēletāji apgrozīsies un būs mums, iespējams, kas līdzīgs Portugāles vadošajiem klubiem (protams, daudz daudz mazākā mērogā) tīri idejas ziņā, bet ar mazāku uzsvaru uz citvalstu jaunajiem spēlētājiem un to tālākpārdošanu.
Neviens LV klubs vel ilgi nespēs nopietni nodarboties ar spēlētāju eksportu augstā līmenī. Jā, 1-2 spēlētājus pārdos, bet ne masveidā. Iemesls ir tikai viens-mēs nekaitamies meistarīgu jauno futbolistu valsts. Diemžēl, bet vel ilgi mums būs jāgaida kamēr mūsu U- izlases spēs konkurēt ar vienaudžiem, vismaz, Eiropā. Pārāk piesātināts Eiropas jauno spēlētāju tirgus.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:06, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Sūds ar Mettu, bet futbolisti, kas māk iedot un uzņemt piespēli, mums ir nepieciešami kā ēst, neatkarīgi no tā, kur viņi spēlē. Ja Metta tādus spēs izaudzināt, visu cieņu!
Nē, tas ir nenoliedzams fakts, bet šajā konkrētajā gadījumā diskusija ir par kaut ko citu.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:07, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: STR?! ar 5 leģionāriem?
Kas ar leģionāriem? Par šo brīdi runā? Neviens tīrasiņu metietis vēl taču izaudzis nav līdz lielajai komandai... ar mērķi ar katru cenu noturēties virslīgā pagaidām manis pēc lai ar vēl vairāk leģionāriem spēlē. Pagaidām. Noturēties Virslīgā tomēr ir... crucial.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:08, pirms 8 gadiem
cepums70 rakstīja: Jelgavai arī iesita...
Tas bija jau tik sen. Ja nekļūdos-aprilī.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:09, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tīri manas domas jau tādas arī ir - praktiski, manās acīs visi pārējie Latvijas klubi, izņemot Mettu, tā īsti ir bezjēdzīgi. Pirmkārt jau Latvijas futbola attīstībai un otrkārt, faktiski jau arī bezjēdzīgi paši sev - vienīgais, ko dara, taisa kaut kādu iekšējo "kapāšanos" Latvijas iekšienē, bet galu galā kopā degradē, ko parāda kārtējie eirokausi. Kam visādi klubi, kuriem savas akadēmijas īsti nav, bet ir līgumi ar mazām futbola skoliņām, vajadzīgi? Nav faktiski vajadzīgi, ja vien to budžets nav tik liels, lai spēkotos ārzemēs. Savādāk... bezjēga pilnīgā...
Rīgas šovinisms Tebv laužas ārā:
Ikaunieki
Kamiesis
Rakels
Tā nav laba prece!?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:10, pirms 8 gadiem
pensionars Grebis vien pats priekšā... super uzbrukums

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:11, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neviens LV klubs vel ilgi nespēs nopietni nodarboties ar spēlētāju eksportu augstā līmenī. Jā, 1-2 spēlētājus pārdos, bet ne masveidā. Iemesls ir tikai viens-mēs nekaitamies meistarīgu jauno futbolistu valsts. Diemžēl, bet vel ilgi mums būs jāgaida kamēr mūsu U- izlases spēs konkurēt ar vienaudžiem, vismaz, Eiropā. Pārāk piesātināts Eiropas jauno spēlētāju tirgus.
Ej gulēt, Namej!
Piedod, bet ej gulēt. Atkal sāc strīdēties strīdēšanās pēc...
1-2. Nu lai būtu tie 1-2 sezonā. Cik pārējie Virslīgas klubi VISI KOPĀ gadā eksportē???
Neskaitāmies meistarīgu spēlētāju valsts??? Tieši tādēļ, ka visi klubi spēlē ar krievu/japāņu/nigēriešu leģionāriem, tērē naudu, lai būtu pirmie pīļu dīķī un par jaunatni tik tā... skata pēc parūpējas...

Neskaitāmies meistarīgu spēlētāju valsts? Tas ir kas... kaut kāds likums? Akmenī iekalts tas ir?
Pirmie sakarīgie, piemēram, Mettas produkti un visa Tava "nemeistarīgās valsts" minējumi būs tukša gaisa vērti.

Vari vairs neatbildēt Jo tā atkal būs strīdēšanās strīdēšanās pēc

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:12, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Rīgas šovinisms Tebv laužas ārā:
Ikaunieki
Kamiesis
Rakels
Tā nav laba prece!?
Nav gan. Tieši tā - tā NAV Eiropas līmeni konkurētspējīga prece. NEVIENS no šiem. Diemžēl, pat Jānis acīmredzami nav.
Kaut kādi īstemiņa uzplaiksnījumi bija Denisam un Jānim. Miljons un viens ar tādiem visā pasaulē. Ne jau tādi spēlētāji ir konkurētspējīga prece.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:13, pirms 8 gadiem
Gandriz visi vietejie liepajnieki nosedinati uz benka, veseli 7 gab.
Laukuma vietejie palikusi tikai kadi 2 cilveki, parejie gandriz visi legionari...Kam to vajag ja tas nenes nekadus auglus?
Pat ja Karasausks kko iesistu, taapt vins nav viens no tas legionaru milzigas bandas.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:16, pirms 8 gadiem
Varti!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:16, pirms 8 gadiem
Vakars vēl nav !!!!

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:16, pirms 8 gadiem
Oho, viens ir!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:16, pirms 8 gadiem
Nigga, nigga

  +2 [+] [-]

, 2017-07-20 20:17, pirms 8 gadiem
Fū, pietiekami laicīgi. Keita jau sen bija pelnījis golu, malacis

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:18, pirms 8 gadiem
Keita, varbut Eristavi un Tomics plus minus OK, citi garam

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:19, pirms 8 gadiem
Zips rakstīja: Bet principā - Liepājas finansētajs, nav ne jausmas, cik daļās, bet ir pilsētas dome, tātad liepajnieki. Tas jefiņš, ko te dazi sauc par Māri - un ar kura atnākšanu Liepajas meistarkomanda ar katru gadu paliek briesmīgaka un Liepājai svešāka, ir Seska znots, labi ex-znots, bet liepajnieki labi zin, ka starp šiem diviem nekāda šķiršanās nav notikusi, tiešī pretēji, daudz kopīgu darījumu. Nu un tad var domāt - kapēc par bužeta naudu tiek pirkti kaut kādi eksoti, kapēc vietējie tika izpardoti tepat Latvijā un tālāk, kapēc tik "speciāls"treneris komandai, kurš kā aculiecinieki stāsta, nemaz nezin bez Zuntnera palīdzības, kad ir treniņdiena, kad nav...

Bet labi taču tā - nekāda spiediena, nekādas atbildības, nauda ka tagad pieņemts, nesmird, bet ļoti labi izskatās paša kontā...viss smuki!

P.S. Tikai teorija, bet nu komponentes tieši tādas, lai tiesi tā arī nodomatu.
Vai tad Mogo, lai kļūtu par sponsoru, nepieprasīja Mārim likt par treneri Pertiju?
jeb tas tik klačas....

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:19, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ej gulēt, Namej!
Piedod, bet ej gulēt. Atkal sāc strīdēties strīdēšanās pēc...
1-2. Nu lai būtu tie 1-2 sezonā. Cik pārējie Virslīgas klubi VISI KOPĀ gadā eksportē???
Neskaitāmies meistarīgu spēlētāju valsts??? Tieši tādēļ, ka visi klubi spēlē ar krievu/japāņu/nigēriešu leģionāriem, tērē naudu, lai būtu pirmie pīļu dīķī un par jaunatni tik tā... skata pēc parūpējas...

Neskaitāmies meistarīgu spēlētāju valsts? Tas ir kas... kaut kāds likums? Akmenī iekalts tas ir?
Pirmie sakarīgie, piemēram, Mettas produkti un visa Tava "nemeistarīgās valsts" minējumi būs tukša gaisa vērti.

Vari vairs neatbildēt Jo tā atkal būs strīdēšanās strīdēšanās pēc
Nemaz netaisos strīdēties par fufeli ko Tu te dzen.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:20, pirms 8 gadiem
Tagad varētu aiziet jautrāka spēle, jo leiši vairs nevar atļauties spēlēt no aizsardzības.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:24, pirms 8 gadiem
Nomainiet tak to Torezu, nav spēka bumbu augstāk pa 1m iecelt.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:26, pirms 8 gadiem
Ar soda palīdzību Keitā izpilda PČ normatīvu tālumā 8.10m : )

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:27, pirms 8 gadiem
Tamaaaaz, Torezu nomaini

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:27, pirms 8 gadiem
Baltās kedas Tamazam pirms sezonas Zuntners uzdāvināja?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:27, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ar soda palīdzību Keitā izpilda PČ normatīvu tālumā 8.10m : )
Trīskāršsaltolēkšanā?

  +3 [+] [-]

, 2017-07-20 20:29, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tamaaaaz, Torezu nomaini
Ja liepājnieki šo spēli izvilks, tad Tamazs būs lasījis Tavus komentārus.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:32, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tamaaaaz, Torezu nomaini
A šis ir tas Torezs, kam iedeva pilsonību par īpašiem nopelniem?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:36, pirms 8 gadiem
erred rakstīja: Vai tad Mogo, lai kļūtu par sponsoru, nepieprasīja Mārim likt par treneri Pertiju?
jeb tas tik klačas....
Ka jau teicu - vērojums no malas, balstīts uz dažiem zinamiem faktiem. Par mogo prasībam nezinu, bet bildē tas ar līmējas.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:36, pirms 8 gadiem
Sāka gļūkot pārraide. Mana vaina vai citiem līdzīgi?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:37, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: A šis ir tas Torezs, kam iedeva pilsonību par īpašiem nopelniem?
Tas pats.
Tiko dabūja pilsonību, tā spēlēšana aizgāja pa lejupejošu līkni. Tiesa tur savu lomu nospēlēja arī traumas, bet tas vairs nav tas Torres, kāds tas bija 2015, gada sezonā.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:38, pirms 8 gadiem
Penkuolikiu minuciu

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:38, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Sāka gļūkot pārraide. Mana vaina vai citiem līdzīgi?
man visu laiku gļuko.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:38, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Sāka gļūkot pārraide. Mana vaina vai citiem līdzīgi?
arī man

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:40, pirms 8 gadiem
Nu ko? Pēdējās 10 minūtes aizgāja (neskaitot kompensācijas laiku). Vai FKL spēs vai nespēs izvilkt šo spēli? Kādas likmes?

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:41, pirms 8 gadiem
Norkkoping tikko izvilka niču (kopsummā)

  -1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:44, pirms 8 gadiem
Kā tādai Sudavai varēja Liepājā zaudēt? (spēli neredzēju)

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:44, pirms 8 gadiem
Dodu 30% Liepājai. Varbūt brīnumi notiek divreiz.

     [+] [-]

, 2017-07-20 20:44, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Kā tādai Sudavai varēja Liepājā zaudēt? (spēli neredzēju)
Liepājā viņi spēlēja tā kā sūdavi Sūduvā

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:45, pirms 8 gadiem
zaipis rakstīja: Kā tādai Sudavai varēja Liepājā zaudēt? (spēli neredzēju)
Liepājā leiši tīri normāli spēlēja,un, galvenais, prata savas iespējas izmantot. Kaut arī ar veiksmes palīdzību.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:47, pirms 8 gadiem
visu ko māk tas ir sūdīgi centrēt

  +1 [+] [-]

, 2017-07-20 20:52, pirms 8 gadiem
Sūdīgāk galotni jau nospēlēt laikam nevarēja..