Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

papildināts Eiropas līga: "CSKA" izstājas; fiasko piedzīvo "City" un "Liverpool"

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Eiropas līga: "CSKA" izstājas; fiasko piedzīvo "City" un "Liverpool"
Maskavas "Spartak" spēlētāji
Foto: AP/Scanpix

UEFA Eiropas līgas astotdaļfināla barjeru šovakar nepārvarēja Aleksandra Cauņas pārstāvētais Maskavas "CSKA", kas ar 1:2 (un summā ar 1:3) atzina Portugāles "Porto" pārākumu. Tāpat ceturtdaļfinālā nespēja iekļūt abi Anglijas Premjerlīgas klubi "Liverpool" un "Manchester City". Tikmēr vietu labāko astotniekā pārliecinoši nodrošināja Maskavas "Spartak", kas savu skatītāju priekšā sagrāva Amsterdamas "Ajax" - 3:0, bet "Villarreal" otro reizi pieveica Leverkūzenes "Bayer".

"CSKA" bez Cauņas otro reizi piekāpjas "Porto"

Lai gan pirmajā puslaikā bumbas kontrole piederēja "CSKA", reālu vārtu gūšanas momentu bija maz. Tā vietā "Porto" izmantoja pretinieku paviršības – otrajā minūtē mājiniekus vadībā izvirzīja Halks, bet jau 23.minūtē rezultāts kļuva 2:0. Ignaševičs ar galvu neprecīzi atspēlēja Akinfejevam, kurš lēcienā izglāba no stūra sitiena, taču pie bumbas pirmais tika Rodrigess, pēc kura centrējuma netraucēti bumbu vārtos iesita Guarins. Pirmajās 45 minūtēs "CSKA" vienus vārtus tomēr atguva – Tošičs, uz aizmugures robežas saņēmis Mamajeva piespēli, izgāja vienatnē pret "Porto" vārtsargu Heltonu un pārliecinoši pa zemi ieraidīja bumbu vārtu stūrī. Otrajā puslaikā uzlauzt "Porto" vārtus "CSKA" nespēja un tādējādi atvadījās no Eirokausiem. Aleksandrs Cauņa savainojuma dēļ mačam netika pieteikts.

"Spartak" pazemo "Ajax"

Maskavas "Spartak" mačam ar "Ajax" gatavojās ar apkaunojošu zaudējumu Krievijas Premjerlīgā pret "Rostov" (0:4), taču tad laukumā nedevās labākie kluba spēki. Atpūta patiešām nāca par labu, jo jau no pirmajām minūtēm spartakieši devās uzbrukumā. Ja pirmie pusmomenti palika neizmantoti, 21. minūtē Dmitrijs Kombarovs atklāja rezultātu. "Ajax" aizsargs nepārāk veiksmīgi izsita bumbu, Velitons iespēlēja Kombarovam, kurš ne bez pūlēm, bet raidīja bumbu starp viesu vārtsarga kājām. Jau pēc deviņām minūtēm Kombarovs lieliskā sitiena pozīcijā izvirzīja Velitonu, kurš panāca jau 2:0, bet divu spēļu summā 3:0. Otrā puslaika ievadā filigrāni soda sitienu izpildīja Alekss, eleganti ieraidot bumbu vārtos. "Ajax", kas maču aizvadīja bez pamatvārtsarga Mārtena Stekelenburga, turpinājumā izveidoja vairākus labus vārtu gūšanas momentus, pēc tālsitiena trāpīja pa vārtu pārliktni, bet galvenā zvaigzne tomēr bija "Spartak" vārtu vīrs Andrejs Dikaņs, kura lielisko spēli publika novērtēja ar nerimstošajiem saukļiem: "Dikaņ, Dikaņ". Maskavieši tika pie pelnītas uzvaras, nodrošinot vietu labāko astotniekā.

"Zenit" uzvar, bet tālāk netiek

Krietni smagāks uzdevums bija Sanktpēterburgas "Zenit", kas viesos pamanījās zaudēt Nīderlandes klubam "Twente" ar 0:3. Likās, ka šajā pārī viss jau ir skaidrs, bet Krievijas čempione savā laukumā iekurināja pamatīgu pirti. Ne uz tā zaļākā laukuma mājinieki jau 16. minūtē izvirzījās vadībā ar 1:0, kad pēc izcilas Dani piespēles Romāns Širokovs ar otro mēģinājumu pārspēja Nikolaju Mihailovu. Puslaika izskaņā pie Mihailova atvairītās bumbas pirmais piesteidzās Aleksandrs Keržakovs, samazinot holandiešu pārsvaru divu spēļu summā līdz minimumam - 2:3!

Otrajā puslaikā darba netrūka arī "Zenit" vārtsargam Jurijam Ževnovam (ierastais pirmais numurs Vjačeslavs Malafejevs netika pieteikts mačam, jo autokatastrofā nomira viņa sieva), kurš ar saviem pienākumiem tika galā lieliski. Ļoti bieži sanktpēterburgiešu aizsardzība pieļāva kļūdas, bet "Twente" neprata sodīt pretinieku. Apmēram 15 minūtes pirms pamatlaika beigām savainojumu guva jau pieminētais Ževnovs, bet visas maiņas jau bija izmantotas. Pārvietojoties uz vienas kājas, viņš spēli turpināja, bet partneri gūt tik nepieciešamos trešos vārtus neprata, pie tam arī patiešām labu iespēju to izdarīt nebija.

"Benfica" izsit no cīņas "PSG"; "PSV" pieveic "Rangers"

Lisabonas "Benfica" savā laukumā parīziešus pārspēja ar 2:1, pie tam pirmā puslaika vidū, neskatoties uz lielo "PSG" teritoriālo pārsvaru, izvirzījās vadībā arī izbraukumā. No metriem 22 pretuzbrukumā vārtus guva Nikolass Gaitans. Jau pēc brīža francūžu rindās Mevlits Erdinčs neizmantoja iespēju izlīdzināt rezultātu, bet nedaudz vēlāk pēc viņa piespēles ar galvu skaistus vārtus no 15 metriem guva Matjē Bodmērs.

Pēc pārtraukuma cīņa bija krietni līdzīgāka, un bīstamāk jau uzbruka "Benfica". Portugāļi neizmantoja vairākas iespējas, un pēdējās 20 minūtēs spēlēja izteikti no aizsardzības. Vislabākā iespēja izraut pagarinājumu bija Gijomam Oaro, taču viņš no pāris metriem uzsita tieši virsū vārtsargam. "PSG" daudz uzbruka, tomēr brāķa bija pārāk daudz. Kompensācijas laika pašā, pašā izskaņā lieliskā pozīcijā nokļuva Žans Eds Moriss, taču tieši pirms sitiena...paslīdēja. "Benfica" nosargāja pārsvaru un iekļuva ceturtdaļfinālā.

Tikmēr "PSV", pateicoties Lensa vārtu guvumam 14.minūtē, šovakar un divu spēļu summā ar 1:0 pieveica "Rangers".

"City" nepārvar "Dynamo" barjeru; "Liverpool" negūst vārtus pret "Braga"

No cerībām par kausu šovakar nācās atvadīties "Manchester City", kas neprata divu spēļu summā salauzt Kijevas "Dynamo" pretestību. Bez uzbrukuma līdera Artjoma Miļevska ukraiņi Mančestrā piedzīvoja zaudējumu, bet tikai ar 0:1, kas ļāva divu spēļu summā uzvarēt ar 2:1. Pirmā puslaika 36. minūtē "City" palika mazākumā (noraidīts tika Mario Baloteli), bet pēc trīs minūtēm Aleksandrs Kolarovs izvirzīja angļus vadībā. Ne uz ko vairāk "City" nebija spējīgi, tādējādi Andrejs Ševčenko ar partneriem varēja mesties prieku dejā.

Divu spēļu "Liverpool" tā arī nespēja gūt vārtus pret "Braga". Pirmajā mačā Portugālē mājinieki uzvarēja ar 1:0, bet šovakar Liverpūlē "Braga" spēja nosargāt neizšķirtu 0:0 un iekļuva ceturtdaļfinālā.

"Villarreal" neatstāj izredzes Leverkūzenes "Bayer"

Pēc ļoti ātrā tempā iesāktās spēles abu komandu izpildījumā 18.minūtē "Villarreal" neizmantoja teicamu izdevību, kad Rosi izskrēja pretuzbrukumā – "Bayer" vārtu vīrs Adlers jau bija izgājis no vārtiem, taču bumba pēc sitiena noripoja gar pašu stabu. Lai gan vairāk uzbrukt vajadzēja Leverkūzenes komandai, viesu aizsardzība nebija uzdevumu augstumos. Pēc Rosi ielaušanās soda laukumā piespēli komandas biedram pārtvēra Adlers, kuram vēl vairākas reizes nācās nopietni iesaistīties spēlē. Pamazām iniciatīva pārgāja mājinieku pusē, un 33.minūtē viņi beidzot to realizēja. Pēc kombinācijas ar Gasparu bumbu vārtu tīklā ieraidīja Kazorla, divu spēļu summā panākdams jau 4:2 "Villarreal" par labu. Vienīgā reālā Leverkūzenes epizode bija puslaika izskaņā, kad pēc Augustu soda sitiena tieši pretim vārtiem pie vārtsarga atvairītās bumbas gandrīz tika Sems. Pārtraukumā mājinieki devās pie rezultāta 1:0.

Otrā puslaika sākumā, lai gan nedaudz aktīvāka bija Leverkūzene, Rosi ar zibenīgu sitienu guva otros vārtus, tādējādi praktiski izšķirot šī dueļa likteni. Rezultāts divu spēļu summā kļuva 5:2 spāņu kluba labā. Neilgi pirms mača beigām Derdijoks samazināja rezultāta starpību spēlē līdz 1:2, taču tas neko vairs neietekmēja. Cīņu ceturtdaļfinālā turpinās "Villarreal".

Eiropas līgas astotdaļfināli

LaiksSpēle1.sp.2.sp.Summa
20:00Spartak - Ajax1:03:04:0
20:00PSG – Benfica1:21:12:3
20:00Manchester City - Dynamo0:21:01:2
20:00Zenit - Twente0:32:02:3
22:05Porto - CSKA1:02:13:1
22:05Villarreal - Bayer3:22:15:3
22:05Liverpool - Braga0:10:00:1
22:05Rangers - PSV0:00:10:1

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-03-17 22:57, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Pasargdies, to es arī nedomāju, drīzāk to, ka arvien lielāks uzsvars tagad ir uz atlētismu un darba apjomu, tāpēc zināmu izdomas trūkumu līdzjutēji piecietīs, it sevišķi, ja spēlētājs ir rezultatīvs.
Taisnība, bet man, kā līdzjutējam, krietni lielāka patika vērot tādus spēlētājus, kā Zidāns, nevis kā Halks.Tā jau Tu visu pareizi pateici

     [+] [-]

, 2011-03-17 23:42, pirms 14 gadiem
makaweli rakstīja: Arii esmu par to iedomajies.Bet pashreizeejaa Milaanas komandaa vinjam vietas nebuutu.Redzees kas buus vasaraa.Vinjiem tur arii ir savi plaaninji.Ja nemaldos,tad Galjaanii jau vairakkkaart ir paudis savu apbriinu pret Balotelli.
Piekrītu. Ja neviens no esošajiem Milānas uzbrucējiem neaizies, tad Balotelli tur nav ko darīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-18 00:06, pirms 14 gadiem
Invalīdi.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-18 00:06, pirms 14 gadiem
Liverpool ubagi. Kerols vispaar koks

     [+] [-]

, 2011-03-18 00:09, pirms 14 gadiem
Paaaaaaaaaaaaldies Portu un CSKA, bija totiņā uzlikts expresis uz 200 Ls, viss jau bija izgājis, tikai Porto-CSKA palika uz under 3,5, kopš 26. minūtes bija jādzer baldariānis, bet viss laimīgi, ŠODIEN PIEKTDIENA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-18 00:14, pirms 14 gadiem
Dexters rakstīja: Piekrītu. Ja neviens no esošajiem Milānas uzbrucējiem neaizies, tad Balotelli tur nav ko darīt.
Arī es piekritīšu - uzskatu, ka viņš nav izaudzis līdz Milānas līmenim gan attieksmes, gan meistarības ziņā.

YouTube
- Mario Balotelli can't...
- interesants video pirms spēles, Mario cīņa ar apmetni

  -1 [+] [-]

, 2011-03-18 00:15, pirms 14 gadiem
Portugalu komandu vakars EL! Porto,Braga,Benfica-visas talak!

     [+] [-]

, 2011-03-18 00:16, pirms 14 gadiem
Žēl, ka izvēlējos "Liverpool" maču. Protams, prieks par "Braga", bet spēle galīgi nebija tāda, kādu biju gaidījis, respektīvi, tikai nedaudz labāka par iepriekšējo garlaicības pilno maču. Varēja jau "Pool" kaut ko iebakstīt, bet neizdevās.
Arī "Bayer" fiasko, bet pretinieks bija līdzvērtīgs un uzvarēja abās spēlēs. Apsveicu "Villarreal"!

Angļiem fiasko, skotiem stienis. Tā EL jau 1/8finālā aiziet visa britu godība. Portugālē savukārt svētki.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-18 00:18, pirms 14 gadiem
Ideaali rezultaati,buus saldaaks miegs. Villarreal uzvar un no anglu klubiem EL vairs ne minjas labunakti

  +1 [+] [-]

, 2011-03-18 00:22, pirms 14 gadiem
Man ņirdzīgi likās, kā krievu portālos bija aprakstīts pāris Porto-CSKA, bija uzskaitīts, cik labāki CSKA ir uzbrucēji un ka pirmā vieta Portugālē pagaidām sezonā vēl neko nedod, jo esot tikai 5 spēles bijušas pa sezonu ar nopietniem pretiniekime utt. Un ka Porto nav nekādi varianti, tas nekas ka Porto tikai 7 ielaisti vārti sezonā. Un viszemāk tika vērtētas Spartak cerības, kas vienkārši iznīcināja Ajaxu...

     [+] [-]

, 2011-03-18 00:28, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: Man ņirdzīgi likās, kā krievu portālos bija aprakstīts pāris Porto-CSKA, bija uzskaitīts, cik labāki CSKA ir uzbrucēji un ka pirmā vieta Portugālē pagaidām sezonā vēl neko nedod, jo esot tikai 5 spēles bijušas pa sezonu ar nopietniem pretiniekime utt. Un ka Porto nav nekādi varianti, tas nekas ka Porto tikai 7 ielaisti vārti sezonā. Un viszemāk tika vērtētas Spartak cerības, kas vienkārši iznīcināja Ajaxu...
Varbūt vari iemest linku? Ja tā tiešām bija, tad diezgan dīvaini, jo Portu reāli ir Eiropas līgas galvenā favorīte. Portu pēc komplektācijas ir Čempionu līgas play-off līmeņa komanda un tikai pagājušās sezonas fiasko dēļ šogad nācās spēlēt EL. Un tieši tas, ka Portu jau praktiski ir nodrošinājusi Portugāles čempionu titulu, ir vēl viens būtisks iemesls, kādēļ tā ir galvenā favorīte, jo Eirokausos varēs spēlēt ar pilnu spēku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-18 00:55, pirms 14 gadiem
Zidane The Best rakstīja: iemet paradi bildi ar laimestu
Negribu slēgt skaneri (optibet čeks):
BK Opava - CEZ Nymburk - 2 (-18,5) (56:96)
TU Rock - BKV -2 (61:62) !!!
Montepaschi - Bancas Teramo - 1 (-21,5) (107:71)
Shahta soligorsk- Yunostj -2 - (0:3)
Neftyanik Almetyevsk- Kristal saratov 1 (-1,5) - (5:3)
Avangarg - Metalurg Mg - under 6,5 - (3:3) !!!
Porto - CSKA - under 3,5 - (2:1) !!!

Bets Ls 5

     [+] [-]

, 2011-03-18 01:05, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Varbūt vari iemest linku? Ja tā tiešām bija, tad diezgan dīvaini, jo Portu reāli ir Eiropas līgas galvenā favorīte. Portu pēc komplektācijas ir Čempionu līgas play-off līmeņa komanda un tikai pagājušās sezonas fiasko dēļ šogad nācās spēlēt EL. Un tieši tas, ka Portu jau praktiski ir nodrošinājusi Portugāles čempionu titulu, ir vēl viens būtisks iemesls, kādēļ tā ir galvenā favorīte, jo Eirokausos varēs spēlēt ar pilnu spēku.
championat.ru - pirms pirmās spēļu kārtas vien gudrītis bija taisījis spēļu apskatu par krievu komandu izredzēm , paskaties pēc datumiem...

     [+] [-]

, 2011-03-18 01:17, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Varbūt vari iemest linku? Ja tā tiešām bija, tad diezgan dīvaini, jo Portu reāli ir Eiropas līgas galvenā favorīte. Portu pēc komplektācijas ir Čempionu līgas play-off līmeņa komanda un tikai pagājušās sezonas fiasko dēļ šogad nācās spēlēt EL. Un tieši tas, ka Portu jau praktiski ir nodrošinājusi Portugāles čempionu titulu, ir vēl viens būtisks iemesls, kādēļ tā ir galvenā favorīte, jo Eirokausos varēs spēlēt ar pilnu spēku.
Re kur ir šedevrs:

Футбол. В ожидании побед - Чемпионат.ру


Сложнее всего с "Порту". Нет, не играть. Сложнее всего оценить, что такое "Порту" сегодня и, следовательно, оценить шансы ЦСКА в противостоянии с этим соперником. Статистика, конечно, впечатляет: "Порту" лидирует в своем чемпионате с преимуществом в 11 очков, не потерпев при этом ни одного поражения! Но если копнуть чуть глубже, эти фантастические показатели не должны вводить в заблуждение.

"Порту" тренирует невероятно талантливый бывший помощник Моуриньо Боаш. Но для него это будет лишь первый матч в жизни на таком серьезном уровне, талантливый же Леонид Слуцкий уже играл в плей-офф Лиги чемпионов. Так что и здесь у "Порту" преимущества нет.

Чемпионат Португалии уже давно соревнование трех клубов – "Бенфики", "Спортинга" и "Порту". Остальные – массовка, из которой да, кто-то иногда выстреливает вроде "Браги" или "Насьонала", но лишь на короткое время. Так что, учитывая уровень соперников по внутреннему чемпионату, я бы не стал переоценивать победы "Порту" над большинством команд в Португалии.
"Бенфика" и "Спортинг" другое дело. Вот если бы их "Порту" одной левой обыгрывал, тогда впору было бы кричать "караул", но кричать не надо, лучше посмотреть на результаты. В этом сезоне "Порту" действительно разгромил "Бенфику" 5-0 в первом круге, но с тех пор "Бенфика" набрала хороший ход, и 2 февраля в Кубке обыграла "Порту" в гостях 2-0. В Португалии в кубковых матчах играют дома и в гостях, так что почти наверняка "Бенфика" выбьет из Кубка страны соперника ЦСКА. Так-то! Вот вам и ни одного поражения в чемпионате! Между прочим, со "Спортингом" "Порту" сыграл в первом круге вничью, а во втором матчи с обоими лиссабонскими клубами еще только предстоят.

В групповом турнире Лиги Европы у "Порту" не было выдающихся соперников, после побед над которыми можно было воскликнуть: ух, ты! А вот в первом раунде плей-офф "Порту" обменялся победами с очень хорошо знакомой ЦСКА Севильей.

Резюмируя, отметим, что "Порту" в этом сезоне сыграл всего пять матчей с соперниками, которые не уступают ЦСКА в классе, и из этих пяти два выиграл, два проиграл, один свел вничью. По-моему, ничего страшного!

"Порту" тренирует невероятно талантливый бывший помощник Моуринью Боаш. Но для него это будет лишь первый матч в жизни на таком серьезном уровне, талантливый же Леонид Слуцкий уже играл в плей-офф Лиги чемпионов. Так что и здесь у "Порту" преимущества нет.

Как нет его и по составу. По составу-то ЦСКА явно сильнее. Да, у "Порту" есть Халк (а то ЦСКА не знает, кто это такой) и Фалькао, но связка российской команды Думбия – Вагнер Лав лучше.

У "Порту", безусловно, есть один существенный козырь: сыгранность. Команда на ходу, в то время как ЦСКА пока только запрягает; "Порту" успел наладить игру во всех линиях, у ЦСКА же заново строится полузащита, игравшая в Краснодаре в экспериментальном сочетании. Впрочем, если эта полузащита сумела снабдить нападающих достаточным количеством передач для создания опасных моментов у ворот чемпиона России, и проблема была только в реализации, то почему бы не создать как минимум столько же моментов у ворот "Порту", решив при этом проблему реализации?

Поначалу казалось, что ЦСКА будет сложнее других российских команд, но вот написал я этот текст и передумал: ничем не сложнее. ЦСКА сильнее по составу, ЦСКА опытнее "Порту", так что именно российский клуб следует назвать фаворитом, пожелав ЦСКА этот статус оправдать игрой и результатом.

     [+] [-]

, 2011-03-18 01:20, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Varbūt vari iemest linku? Ja tā tiešām bija, tad diezgan dīvaini, jo Portu reāli ir Eiropas līgas galvenā favorīte. Portu pēc komplektācijas ir Čempionu līgas play-off līmeņa komanda un tikai pagājušās sezonas fiasko dēļ šogad nācās spēlēt EL. Un tieši tas, ka Portu jau praktiski ir nodrošinājusi Portugāles čempionu titulu, ir vēl viens būtisks iemesls, kādēļ tā ir galvenā favorīte, jo Eirokausos varēs spēlēt ar pilnu spēku.
Par šīm pērlēm man vienkārši ņirga nāca

Как нет его и по составу. По составу-то ЦСКА явно сильнее. Да, у "Порту" есть Халк (а то ЦСКА не знает, кто это такой) и Фалькао, но связка российской команды Думбия – Вагнер Лав лучше.

Поначалу казалось, что ЦСКА будет сложнее других российских команд, но вот написал я этот текст и передумал: ничем не сложнее. ЦСКА сильнее по составу, ЦСКА опытнее "Порту", так что именно российский клуб следует назвать фаворитом,

  +1 [+] [-]

, 2011-03-18 01:45, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Ideaali rezultaati,buus saldaaks miegs. Villarreal uzvar un no anglu klubiem EL vairs ne minjas labunakti
Jā, rezultāti ļoti labi, izņemot Zenit zaudējumu. Neviena EPL kluba 1/4 finālā. Tas vēlreiz parāda manis iepriekš teikto, ka nav šī līga galvastiesu pārāka par pārējām kā te daži mēģina aģitēt. Jā, divas vai trīs sezonas viņiem vairāk paveicās, kad bija 3 klubi pusfinālos. Taču pagājušajā gadā neviena ENG kluba ČL pusfinālos, šogad - neviena ENG kluba Eiropas līgā. Redzēs kā viņiem ies vēl Čempionu līgā. Un, ja tā padomā, tad, kad pēdējo reizi angļu klubs ieguva Eiropas līgu (iepriekš UEFA kausu)? Ļoti sen - 2001.gadā Liverpūle. Un cik reizes angļu klubi vinnēja Čempionu līgā pēdējo 10 gadu laikā? Atbilde: tikai 2 reizes, kamēr piemēram spāņu un itāļu klubi vinnēja pa 3 reizēm. Savukārt Eiropas līgā pēdējos gados pārsvarā vinnēja spāņi un krievi. Tā ka tie, kas tik ļoti liela Anglijas premjerlīgu, apgalvojot, ka šīs līgas klubi ir visspēcīgākie un neuzvarami, tomēr kļūdās. Jā, tie ir spēcīgi, bet ne galvastiesu pārāki par pārējiem. Ja tā būtu, tad tie gandrīz katru gadu vai vismaz katru otro gadu vinnētu ČL vai EL. Bet tā nav! Rezultāti apliecina.

Protams, nesaku, ka ČL šogad premjerlīgas klubi neko neizdarīs. Viņi var arī vinnēt, taču tas tāpat nemainīs augstāk norādīto apgalvojumu - EPL ir stipra līga, taču ne galvastiesu pārāka pār citām.

Anglijas klubiem ČL galvenie konkurenti būs tieši spāņu grandi un kurš šajās cīņās izies par uzvarētāju, tas šogad arī vinnēs ČL un tādā veidā neoficiāli tiks noskaidrota uz doto brīdi stiprākā līga. Taču vēlreiz atkārtoju, tā nebūs galvastiesu pārāka pār visām pārējām.

     [+] [-]

, 2011-03-18 05:52, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: Man ņirdzīgi likās, kā krievu portālos bija aprakstīts pāris Porto-CSKA, bija uzskaitīts, cik labāki CSKA ir uzbrucēji un ka pirmā vieta Portugālē pagaidām sezonā vēl neko nedod, jo esot tikai 5 spēles bijušas pa sezonu ar nopietniem pretiniekime utt. Un ka Porto nav nekādi varianti, tas nekas ka Porto tikai 7 ielaisti vārti sezonā. Un viszemāk tika vērtētas Spartak cerības, kas vienkārši iznīcināja Ajaxu...
Tad jau drīzāk Spartak - Ajax rezultāts ir likumsakarīgs, ja uz sastāvu paskatās.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-18 08:55, pirms 14 gadiem
Jā, CSKA un Zenit spēlēja nepārliecinoši.Porto uzvara likumsakarīga,taču Twente noveicās pirmajā spēlē,jo krievi nenovērtēja pretinieku.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-18 09:02, pirms 14 gadiem
Bicevskis rakstīja: Par šīm pērlēm man vienkārši ņirga nāca

Как нет его и по составу. По составу-то ЦСКА явно сильнее. Да, у "Порту" есть Халк (а то ЦСКА не знает, кто это такой) и Фалькао, но связка российской команды Думбия – Вагнер Лав лучше.

Поначалу казалось, что ЦСКА будет сложнее других российских команд, но вот написал я этот текст и передумал: ничем не сложнее. ЦСКА сильнее по составу, ЦСКА опытнее "Порту", так что именно российский клуб следует назвать фаворитом,
Dikti laba lasāmviela, lai uzlabotu garīgo jau no paša rīta. Paldies
Sāksim ar to, ka, pirmkārt, Portu komplektācija ir spēcīgāka (ja ne spēcīgāka, tad vājāka noteikti ne) nekā CSKA. Otrkārt, ja Portu ir ļoti maz spēlējusi pret CSKA līmeņa komandām, tad varam izdarīt pretjautājumu - ar cik Portu līmeņa komandām ir spēlējusi CSKA? EL play-off kārtā spēlēja ar Anorthosis, grupā trāpījās Šveices otrās (!) līgas komanda, bez motivācijas esoša Palermo un Prāgas Sparta. Portu ir stiprāka par visām. Tad vēl viņš acīmredzot nav redzējis spēles pret Seviļu. Es vispār nesaprotu, kā Seviļa varēja uzvarēt atbildes mačā. Portu vienkārši fantastiski slikti izmantoja savus momentus, ar kuriem pietiktu pat trim spēlēm (pirmo maču gan es neredzēju, tāpēc atvainojos, ja tajā dominēja Seviļa). Bet nu labi - tā kā tas ir krievu saita darbs, tad sava kluba pārvērtēšanu var saprast.

Katrā ziņā ļoti žēl, ka Portu šosezon bija spiesta spēlēt Eiropas līgā, jo vasarā, domājams, atkal nāksies zaudēt kārtējos līderus un nākamsezon komplektācija varētu būt vājāka.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-18 09:29, pirms 14 gadiem
par City spēli, lai gan tālāk netikām, tomēr ir OK. Mančīnī malacis lika pamatsastāvu. Balotelli praktiski noraka spēli- 4. minūtē neiesita tukšos vārtos pēc tam jau varēja gaidīt kaut ko briesmīgu, vairākas reizes kļūdījās un pēc tam ap 30 min sarkanā... domāju, ka pareizāk viņu laist uz maiņu spēles beigās, kad jāatspēlējas, jo lai gan viņš ir riskants spēlētājs, viņš var izšķirt spēles iznākumu vienatnē, par to šaubu nav. Domāju, ka variantā kad visis veseli viņš pamatsastāvā netiks. Vislabākā ziņa, ka A. Johnson atpakaļ ātrāk nekā bija gaidīts, viņš gan vēl trenējies normālā režīmā tikai 4 dienas, bet cerams līdz FA pusfinālam būs formā. Tāpat labi, ka Milners atpakaļ. tagad var koncentrēties uz Chelsea, EPL top 4 un FA kausu. No otras puses žēl, jo tieši tagad traumas liekas beigušās un ar šādu pilnu sastāvu varētu pacīnīties arī 3 turnīros.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-18 09:56, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Katrā ziņā ļoti žēl, ka Portu šosezon bija spiesta spēlēt Eiropas līgā, jo vasarā, domājams, atkal nāksies zaudēt kārtējos līderus un nākamsezon komplektācija varētu būt vājāka.
Pārdos Halku un Falkao par ~20 miljoniem un nopirks vietā nākamos par 5-6, no tā jau viņi arī dzīvo.

     [+] [-]

, 2011-03-18 15:35, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Pārdos Halku un Falkao par ~20 miljoniem un nopirks vietā nākamos par 5-6, no tā jau viņi arī dzīvo.
Tur jau tā lieta, ka Portu dzīvo pa cikliem un ir diezgan sāpīgi, ja ar vājāku sastāvu jāspēlē ČL, bet pēcāk ar stiprāku - EL. Pirms diviem gadiem Portu pārdeva Lisandro, Lučo, Sisoko, varbūt kādu esmu piemirsis. Rezultāts? Trešā vieta, un šosezon ar sastāvu, ar kuru pie labas izlozes ČL varētu tikt itin tālu, nākas mīcīties pa otršķirīgu turnīru, kuru liela daļa komandu neuztver nopietni...