Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Vai "Real" astotdaļfinālā izgāzīsies septīto reizi pēc kārtas?

Agris Suveizda

Vai "Real" astotdaļfinālā izgāzīsies septīto reizi pēc kārtas?
Karims Benzemā pēdējo septiņu spēļu laikā guvis astoņus no komandas 16 vārtiem
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tiks aizvadītas atlikušās divas UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla atbildes spēles. Centrālajā mačā Madrides "Real" uzņems Lionas "Olympique". Pirmajā cīņā Francijā tika fiksēts neizšķirts 1:1. Savukārt Londonas "Chelsea" mājās centīsies nokārtot formalitātes pret Dānijas "Kobenhavn" - Kopenhāgenā aristokrāti uzvarēja ar 2:0. Abu maču sākums plkst. 21:45 pēc Latvijas laika.

"Real" centīsies beidzot pārvarēt Lionas un Čempionu līgas lāstu

Madrides "Real" ir titulētākā vienība Čempionu līgas vēsturē, taču pēdējās sezonās Los Blancos nekādi nav spējuši attaisnot kluba reputāciju. Madridieši astotdaļfinālā ir apstājušies jau sešas sezonas pēc kārtas, bet pusfinālā pēdējoreiz spēlēja pirms astoņiem (!) gadiem. Tikmēr lionieši pagājušajā sezonā sasniedza jaunu virsotni – pusfinālu. Abas komandas savā starpā ir spēlējušas septiņas reizes, un "Real" vēl nav uzvarējis ne reizi – četri neizšķirti un trīs zaudējumi.

Žozē Mourinju kļuva par pirmo "Real" treneri, kam no Lionas izdevies aizbraukt ar gūtiem vārtiem un bez zaudējuma – pirmā spēle Francijā noslēdzās neizšķirti 1:1. Izbraukumā gūtie vārti par izteiktiem favorītiem liek uzskatīt spāņus. Jo īpaši zinot "Real" fantastisko bilanci mājās – pēdējoreiz madridieši savā laukumā zaudēja pagājušā gada 10.aprīlī (0:2 pret "Barcelona"). Pie tam "Real" ne tikai nav zaudējis kopš aprīļa, bet visās 24 spēlēs ir izcīnītas tikai uzvaras. Arī vārtu attiecība ir vairāk nekā iespaidīga – 82:11!

Savukārt pieminētā neveiksme pret niknāko konkurenti Barsu ir vienīgais klupiens mājās pēdējo 39 maču laikā. Šajā laika posmā "Real" uzvarējis 37 spēles , guvis 120 vārtus un ielaidis tikai 23. Viens no galvenajiem "Real" uzdevumiem šovakar būs neielaist, taču izslēgšanas maču statistika gan nav pārāk spoža – vismaz vieni vārti ielaisti pēdējās piecās spēlēs, no kurām "Real" izdevies uzvarēt tikai vienā (vēl arī trīs zaudējumi). Tiesa, play-off statistika nesmaida arī pretiniekiem. Lionas "Olympique" viesos nav uzvarējis septiņos mačos pēc kārtas (divi neizšķirti, pieci zaudējumi) un vārti gūti tikai trīs spēlēs.

Madrides "Real" Spānijas čempionātā 28 mačos guvis 70 punktus, taču ar to ir par īsu pirmajai vietai – "Barcelona" ir par pieciem punktiem vairāk. Savukārt lionieši 27 spēlēs izcīnījuši 48 punktus, ierindojoties trešajā pozīcijā un par četrām acēm atpaliekot no līderes "Lille". Abas vienības veiksmīgi spēlējušas pēdējās cīņās. "Real" nav zaudējis jau astoņas spēles pēc kārtas (sešas uzvaras, divi neizšķirti, vārtu attiecība 20:3), bet šāvakara pretinieki – par vienu mazāk. Lioniešu kontā četras uzvaras, trīs neizšķirti un vārtu attiecība 17:3.

Tāpat abās nometnēs bija nopietnas bažas par atsevišķu spēlētāju gatavību mačam. Pavisam nesen "Real" rindās no savainojuma atgriezās Sami Kedira, bet laukumā pēc divu spēļu pārtraukuma, visticamāk, atgriezīsies Los Blancos uzbrukuma līderis Krištianu Ronaldu. Savukārt francūžiem nedēļas nogalē savainojumu dēļ nespēlēja tādas nozīmīgas figūras kā Joans Gurkufs, Kriss un Alī Sisoko. Pirmie divi šovakar noteikti spēlēs, bet Sisoko dalība vēl ir zem jautājuma zīmes. Mājiniekiem palīdzēt nevarēs savainotie Kakā, Fernando Gago un Pedro Leons, bet viesiem – diskvalificētais (un arī savainotais) Mišels Bastušs.

"Lisandro ir lielisks spēlētājs, labi zinu viņu no Portugāles futbola. Liona ir kas vairāk kā tikai Lisandro. Tā ir labi organizēta komanda ar ļoti labu treneri. Liona ir bijusi ļoti konkurētspējīga bez Lisandro," vakardien preses konferencē sacīja "Real" vadītājs Žozē Mourinju. "Mums ir neliels pārsvars, taču ar to nav pietiekami. Visi vēlas piedalīties šajā mačā un neviens nav nobijies. Nav īpaša spiediena. Faniem rīt vajadzētu iesaistīties mačā, jo mēs izbraukumā parasti spēlējam pret 12 spēlētājiem. Vēl neesmu redzējis, ka "Santiago Bernabeu" spēlētu kopā ar komandu."

"Pirms gada šeit ieradāmies ar nepieciešamību gūt vārtus, un tagad atkal esam šajā pat situācijā. Mums ir jācīnās aizsardzībā, taču mums ir arī jāuzbrūk. Mūs gaida lieliska, taktiska spēle. "Real" ir daudz individuāli labu spēlētāju, taču varam ar viņiem cīnīties kā komanda," sacīja Lionas "Olympique" galvenais treneris Klods Puels. "Šis ir mačs starp divām pārliecinātām vienībām, kas uzvar savas spēles. "Real Madrid" nav tikai Ronaldu, tai ir arī citi [spēlētāji]."

"Chelsea" jāpārkāpj pāri "København" astei

Kopenhāgenā spēle noslēdzās ar diviem Nikolā Anelkas gūtiem vārtiem un drošu "Chelsea" uzvaru 2:0. Čempionu līgas astotdaļfinālu londonieši sasnieguši jau astoto gadu pēc kārtas, turklāt piecās no pēdējām septiņām reizēm iekļuvuši vismaz pusfinālā. Tiesa, pagājušajā sezonā "Chelsea" apstājās tieši astotdaļfinālā, kad divu spēļu summā ar 1:3 tika atzīts nākamo čempionu Milānas "Inter" futbolistu pārākums. Toties Dānijas čempione "København" tikai otro reizi piedalījās grupu turnīrā un ar otro piegājienu kvalificējusies izslēgšanas spēlēm. Iepriekšējo reizi 2006./2007.gada sezonā dāņi palika pēdējā vietā savā grupā.

Anglijas Premjerlīgā "Chelsea" ieņem vien ceturto pozīciju ar 51 punktu 28 spēlēm, no trešajā vietā esošās "Manchester City" atpaliekot divus punktus, tiesa, "City" aizvadījusi vienu spēli vairāk. Iepriekšējās divās spēlēs līgā "Chelsea" ar 2:1 pieveikusi līdervienību "Manchester United" un ar 3:1 svinējusi uzvaru pār "Blackpool". Dānijas čempionātā neapstrīdamā kopvērtējuma galvgalī atrodas "København", kas pēc 21 kārtas apsteidz tuvāko sekotāju "Odense BK" par 19 punktiem (attiecīgi 54 un 35 punkti). Vienīgo zaudējumu šosezon "København" piedzīvoja pirms divām kārtām, kad ar 0:2 nācās atzīt "Midtjylland" pārākumu.

Neskaitot pirmo maču Kopenhāgenā, iepriekš abas komandas savā starpā tikušās 1998./1999.gada UEFA kausu ieguvēju kausa izcīņas otrajā kārtā. "Stamford Bridge" stadionā "Chelsea" pamatlaika pēdējā minūtē izrāva neizšķirtu 1:1, bet atbildes mačā, pateicoties leģendārā dāņu uzbrucēja Braiena Laudrupa vārtu guvumam, londonieši uzvarēja ar 1:0 un bija pārāki arī divu spēļu summā.

Mājinieku komandā pēc kājas savainojuma atveseļojies Alekss, taču viņš šodien vēl nespēlēs, tāpat kā Josi Benajūns, kurš pēc Ahileja cīpslu sarāvuma gatavs atgriezties treniņos tuvāko dienu laikā. Dāņiem nāksies iztikt bez diskvalificētā aizsarga Zdeneka Pospeha, bet Mikaela Antonsona sportiskā forma vēl ir uz jautājuma zīmes. Pa vienam brīdinājumam pirms šī mača ir Džonam Obi Mikelam ("Chelsea") un Deimam N’Dojam ("København").

"Pirmā spēle pret "København" bija šīs sezonas pagrieziena punkts komandai. Uzvara deva mums nepieciešamo pārliecību pār saviem spēkiem, kā rezultātā pieveicām "Manchester United". Ir lieliski apzināties, ka visi spēlētāji ir veseli un tagad varam koncentrēties sezonas atlikušajai daļai. Manuprāt, Eiropas labākā komanda pašlaik ir "Barcelona", taču Čempionu līgā nepieciešama gan izturība, gan spēks, gan spējas. Katrai komandai ir savas stiprās un vājās puses, un katrai spēlei ir cits raksturs. Mums jāatceras, cik ļoti vēlamies iekļūt ceturtdaļfinālā," preses konferencē teica "Chelsea" galvenais treneris Karlo Ančeloti.

"Mums vajadzīgs brīnums vai pat divi. Tas ir acīmredzams, ka atrodamies ļoti sarežģītā situācijā. Pēc ziemas pārtraukuma esam zaudējuši savu labāko formu, ko ietekmēja gan savainojumi, gan dažas citas lietas, piemēram, Nikolā Anelkas pirmais vārtu guvums, kurš mūs satrieca psiholoģiski. Domāju, ka ir pienācis laiks gūt vārtus pret "Chelsea", jo, ja to paveiksim, tas pilnībā izmainīs spēles gaitu. Esam jau bijuši līdzīgā situācijā, piemēram, pret "Ajax". Vēlos, lai komanda cīnās līdz galam - ja mums ir lemts tikt tālāk, tas ir jāizcīna," sacīja "København" galvenais treneris Stole Solbakens.

Čempionu līga, 1/8fināli

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Milan – Tottenham0:10:00:1
Valencia – Schalke1:11:32:4
Roma – Shakhtar2:30:32:6
Arsenal – Barcelona2:11:33:4
Marseille – MU0:01:21:2
Inter – Bayern0:13:23:3*
Lyon – Real1:1
Kobenhavn – Chelsea0:2

*Inter summā uzvarēja, pateicoties vairāk izbraukumā gūtajiem vārtiem

Izmantotie resursi:
Real Madrid C.F. - Web Oficial | Official Web Site
Accueil - OLWEB.fr
The official website for European football –...
BBC - Homepage

Vai "Real" beidzot pārvarēs astotdaļfināla barjeru?

  • 230

  • 89


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-16 16:14, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Neesmu pievērsis uzmanību, bet pilnīgi iespējams. Domāju, ka tas ari abpusēji, jo "Real" fani par "Barcelona" kaut ko labu var pateikt tikai Spānijas izlases sakarā, jo "Barca" spēlētāji veido tās kodolu.
Kas attiecas uz virsrakstu, tad, iespējams, vienkārši vēlējās kaut ko skaļu, lai uzsistu asinis. Domājams, ka izdevās.
Eu nu nevajag, man ļoti patīk Barca futbols lai gan esmu Real fans. Es vispār nesaprotu šito karošanu fanu starpā. Kādēļ mēs fanojam? Lai skatītu aizraujošu futbolu labu futbolistu izpildījumā. Politiskās spēlēs, lai ir vietējiem.

     [+] [-]

, 2011-03-16 16:25, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Nesaku, ka 1-1 Lyonā bija neobjektīvs, pat ļoti objektīvs iznākums.

Pie tam nestāsti, statistika nemelo ... protams, ļoti bieži mēdz notikt pretējas lietas, bet skatoties garākā distancē tas viss izlīdzinās. Tā pat kā ar Bayern un Inter spēli, zināju, ka būs daudz vārti un bija. Principā, jau pirmajā spēlē viņiem bija jābūt, bet noslēdzās gandrīz 0-1. Un pirms spēles teicu, ka Inter ir pa spēkam tikt tālāk, izmantojot tieši Bayern mīnusus nevis savus plusus.

Protams daudziem riebjas Reals, bet es saku godīgi, nav nekādu variantu frančiem ... 3-0, varētu būt šīs dienas iznākums.
Statistika nemelo tikai īstermiņā, jo ilgtermiņā tā jau ir vēsture. Ne jau par velti dažādos mēdijos piemin tieši pašreizējo formu, nevis sezonu kopumā. Ja skatītos tikai uz statistiku, tad, piemēram, EPL "Liverpool" nebūtu nekādu izredžu uzvarēt Man Utd, turklāt tik pārliecinoši.
Kas attiecas uz "Bayern"-"Inter" dueli, tad ar prognozēm tam nebija nekāda sakara. "Bayern" gan paveicās, gan ļoti nepaveicās. Pieļauju, ka vismaz vieni no bavāriešu zaudētajiem vārtiem ir uz tiesnešu sirdsapziņas. Bet tāds ir futbols, kur tāds "es jau teicu" vai "es domāju" ir nulles vērtē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-16 16:38, pirms 14 gadiem
AicisAicis rakstīja: Eu nu nevajag, man ļoti patīk Barca futbols lai gan esmu Real fans. Es vispār nesaprotu šito karošanu fanu starpā. Kādēļ mēs fanojam? Lai skatītu aizraujošu futbolu labu futbolistu izpildījumā. Politiskās spēlēs, lai ir vietējiem.
Vēsture un politika piedod asumu. 2 pilnīgi atšķirīgi klubi no pilnīgi atšķirīgām kopienām.

     [+] [-]

, 2011-03-16 16:47, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Par Liverpūli, loģiski, to tak var pamanīt kā komanda spēlē sākumā un kā beigās, atliek vienkārši atskaites punktu likt nevis no sezonas sākuma, bet no vidus. Bet tā vai tā ilgtermiņā un vidēji viss izlīdzinās kā tam jābūt.
Šeit gan nepiekritīšu. Diez vai daudzi gaidīja tādu "masāžu" no "Pool" puses. Domāju, ka Fērdžijam tā bija auksta duša. Futbolā likumsakarības gadās, bet kopumā spēli ietekmē pārāk daudz faktori. Redz kā, piemēram, Kvaljarellas trauma sagrāva "Juventus" spēli. Kopumā panākumi vakar negarantē panākumus rīt. Ilgtermiņa plāni ir visiem, bet tas ir smags darbs, kamēr tie sāk realizēties tuvu maksimālajām cerībām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-03-16 16:58, pirms 14 gadiem
Es saprotu ka autors ir kaisligs Barsas fans,bet nu vaidzetu virsrakstu uzrakstit normalu,ja izgazisies tad vari rakstit ka septito vai septindesmito reizi izgazas!

Bet ko var gribet Agris Suveizda agrak SC.com bija zem nika suvazs un vinam tagad ir apm 22-24 gadi!

Dzivo Ogre! spele futbolu,nepateikshu kada komanda!

Ko tads puika var uzrakstit,objektivitates nekadas!

     [+] [-]

, 2011-03-16 17:00, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Par Juventus un vispār A-Seria ir cits stāsts, tur tas čempis ir drausmīgi neprognozējams ...
No top 5 šobrīd visprognozējamākais čempis ir Spānijā, tad Anglijā, Itālijā, Vācijā un visbeidzot Francijā.

     [+] [-]

, 2011-03-16 17:04, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Es saprotu ka autors ir kaisligs Barsas fans,bet nu vaidzetu virsrakstu uzrakstit normalu,ja izgazisies tad vari rakstit ka septito vai septindesmito reizi izgazas!
Bet būtībā jau neko neobjektīvu neuzrakstīja, tikai nedaudz skaļāku uztaisīja. Patiesībā fani savu mīluļu 6 sezonu ČL lāstu patiešām var uztvert kā izgāšanos, pat ja ne visās cīņās tika zaudēts bez variantiem un potenciāli vājākam pretiniekam. Lai kā arī nebūtu, antirekords ir un paliek antirekords. Kā jau nesen teicu, kopš ČL izslēgšanas spēles sākas ar 1/8fināliem, "Real" ne reizi nav izdevies pārvarēt šo pirmo barjeru. Par to arī viss stāsts.

     [+] [-]

, 2011-03-16 17:32, pirms 14 gadiem
par København!! Lai turpina rādīt brīnumus šosezon!!

     [+] [-]

, 2011-03-16 17:36, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja: Es saprotu ka autors ir kaisligs Barsas fans,bet nu vaidzetu virsrakstu uzrakstit normalu,ja izgazisies tad vari rakstit ka septito vai septindesmito reizi izgazas!

Bet ko var gribet Agris Suveizda agrak SC.com bija zem nika suvazs un vinam tagad ir apm 22-24 gadi!

Dzivo Ogre! spele futbolu,nepateikshu kada komanda!

Ko tads puika var uzrakstit,objektivitates nekadas!
Pašlaik SC arī ir cilvēks ar niku suvass

     [+] [-]

, 2011-03-16 17:39, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet būtībā jau neko neobjektīvu neuzrakstīja, tikai nedaudz skaļāku uztaisīja. Patiesībā fani savu mīluļu 6 sezonu ČL lāstu patiešām var uztvert kā izgāšanos, pat ja ne visās cīņās tika zaudēts bez variantiem un potenciāli vājākam pretiniekam. Lai kā arī nebūtu, antirekords ir un paliek antirekords. Kā jau nesen teicu, kopš ČL izslēgšanas spēles sākas ar 1/8fināliem, "Real" ne reizi nav izdevies pārvarēt šo pirmo barjeru. Par to arī viss stāsts.
Te Tu kļūdies: 2003/04 sezonā Real 1/4 finālā zaudēja Monaco. Tā bija pirmā sezona, kad pēc gr.t. sekoja 1/8 fināli.

     [+] [-]

, 2011-03-16 17:42, pirms 14 gadiem
šogad nē!

     [+] [-]

, 2011-03-16 17:56, pirms 14 gadiem
par tradīciju turpināšanu RM - Lyon mačā un brīnumu Kobenhavn - Chelsea duelī !! grūti jau būs bet ne neiespējami !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-16 19:56, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Liela aizdoma, ka autors ir Barcas fans, jo bieži izrāda savu nepatiku pret Real un viņam tāpat kā Tev pateikt kko labu par Real, pat ja ir iemesls, ir neiedomājami grūti. Jākritizē kritizēšanas pēc.
Vispār jau attaisnoties nevajadzētu, taču šoreiz izdarīšu nelielu izņēmumu. Varu pateikt godīgi - man ārzemju futbolā ir tikai viena komanda, un tā ir Liona (tas gan īstenībā daudziem nav nekāds noslēpums). Bet, ja par Real runā - lai arī šis klubs man nav starp favorītiem, Real spēles skatos visvairāk no visiem klubiem (izņemot, protams, Lionu). Ja RM fani nespēj sagremot kritiku, kas vērsta viņu mīļākā kluba virzienā, tā diezin vai ir mana problēma. Ja tā pati Barselona sešus gadus netiktu tālāk par astotdaļfinālu, virsraksts būtu tieši tāds pats.

Kas attiecas uz Mežonīgā putniņa statistiku, tad der atcerēties, ka ar skaitļiem pierādīt var visu ko. Jautājums ir tikai tas, ko grib pierādīt. Grupu turnīra spēles jau ir vēsture - Liona šobrīd ir vismaz klasi augstāka komanda nekā tā Liona, kas bija grupu turnīrā. Taču Real neapšaubāmi ir izteikta favorīte, un būšu ļoti pārsteigts, ja tā neiekļūs ceturtdaļfinālā.

P.s. Kas attiecas uz manu "kreiso" profilu (kā jau te kāds minēja - suvass), tam piekļuva nav man vienam un pat ne diviem cilvēkiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-16 20:25, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja:
Pirmkārt, kritika nav šajā rakstā, bet gan blogā ( Vai "Real" beidzot sāks mācīties spēlēt klavieres? ). Kā jau teici - šis ir raksts, nevis viedoklis, tādēļ šeit ir uzskaitīti tikai fakti, nevis manas domas. Starp citu, ja nepamanīji, katrai komandai ir minēti gan pozitīva, gan negatīva statistika.
Otrkārt, tu acīmredzot neseko līdzi Lionas spēlēm. Iepriekšējos mačos Liona ir bijusi ļoti labā formā - labākajā, kāda šosezon bijusi. Taču tas jau vēl nenozīmē, ka Liona spēlē labāk par Real. Uz papīra starpība starp Real un Lionu ir kosmiska. Laukumā tā ir mazāka, taču joprojām ievērojami madridiešu pusē.

     [+] [-]

, 2011-03-16 21:08, pirms 14 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te Tu kļūdies: 2003/04 sezonā Real 1/4 finālā zaudēja Monaco. Tā bija pirmā sezona, kad pēc gr.t. sekoja 1/8 fināli.
Ak jā, pareizi. Šķiet, ka pats par to pie viena raksta runāju, tikai biju piemirsis. Teicu arī, ka viss sākās pēc sezonas, kad Mourinju pirmo reizi izcīnīja ČL titulu. Varbūt tieši Mourinju arī būs tas, kurš palīdzēs lauzt šo lāstu? Man patīk sakritības.

     [+] [-]

, 2011-03-16 21:15, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Man personīgais viedoklis. Bet neprognozējamība, piedod asumu un pats galvenais interesi par līgu ... itkā ...
Savā ziņā piekrītu, bet pārāk liela neprognozējamība nosit interesi (gluži kā Francijā). Cilvēkiem patīk zināma stabilitāte. Nav jau forši, ja vakar Tavi mīluļi ir tipā, bet jau rīt - bedrē.

     [+] [-]

, 2011-03-16 21:19, pirms 14 gadiem
Lai kā arī nebūtu, Liona ir "Real" bubulis, ko nebūs viegli uzveikt. Iepriekšējā duelī "Lyon" nospēlēja labāk tieši kā komanda. Šoreiz redzēsim, ko Mourinju būs izdomājis atbildes mačam. Futbolu spēlē komanda nevis tikai 11 zvaigznes. Tik augstā līmenī neviens nevar būt drošs par uzvaru.

     [+] [-]

, 2011-03-16 21:27, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Savā ziņā piekrītu, bet pārāk liela neprognozējamība nosit interesi (gluži kā Francijā). Cilvēkiem patīk zināma stabilitāte. Nav jau forši, ja vakar Tavi mīluļi ir tipā, bet jau rīt - bedrē.
Francijā interesi nenosit neprognozējamība, bet gan līmenis (tieši tas taču vairumā gadījumu ir galvenais iemesls, kādēļ neitrāls skatītājs sāk atbalstīt komandu un līgu) un bieži vien diezgan neskatāmā spēle. Neprognozējamība Francijai tieši ir liels pluss, ar ko labā nozīmē var izcelties uz pārējo Top čempionātu fona. Naudas Francijā ir tik, cik ir, un klubu finansiālā situācija lielākoties pasliktinās, nevis uzlabojas. Līdz ar to šaubos, ka līgas kopējā līmeņa ziņā tuvākajos gados būs vērojama ievērojami pozitīva tendence. Lai gan tieši Eirokausos gan paredzu, ka būs progress - neliels, bet būs.

     [+] [-]

, 2011-03-16 21:30, pirms 14 gadiem
kur varees netaa skatiities ?

     [+] [-]

, 2011-03-16 21:31, pirms 14 gadiem
klavinsh87 rakstīja: kur varees netaa skatiities ?
myp2p.eu, fromsports.com, livetv.ru, livescorehunter.com Vēl ir daudz saitu, taču gan pietiks ar šiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-03-16 21:45, pirms 14 gadiem
No visas sirds ceru, ka beidzot šī barjera tiks pārvarēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-16 22:02, pirms 14 gadiem
protams ka ja DUNDUN

     [+] [-]

, 2011-03-16 22:41, pirms 14 gadiem
Pirmais puslaiks puslīdz skatāms. Salīdzinoši atklāts futbols. Laikam "Lyon" tiešām nedaudz pietrūkst meistarības uzbrukumā, jo meistarīgāka komanda jau puslaika sākumā būtu rezultatīvi noslēgusi vismaz pāris ātros pretuzbrukumus. Žēl, ka tā, bet Marselu vārtu guvums neko būtiski nemaina. Tiesnesis gan man simpatizē, jo dala "dzeltenās" mājiniekiem pēc pilnas programmas. Viesus gan salīdzinoši saudzē. Karvalju pārākums tomēr bija bīstamāks, jo nonesa spēlētāju ar visu bumbu, kamēr iepriekšejā epizodē "Lyon" aizsargs sākumā nospēlēja tieši bumbā, bet Di Marija bija ātrumā, tāpēc nevarēja izvairīties. Lai nu kā, ceru uz Gurkufa renesansi otrajā puslaikā, jo pagaidām viņš nepārliecina.
Igo Loriss protams puslaika pirmā zvaigzne.