Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

H grupa: "Milan", gūstot vārtus pirmajā un pēdējā minūtē, izrauj neizšķirtu Barselonā

H grupa: "Milan", gūstot vārtus pirmajā un pēdējā minūtē, izrauj neizšķirtu Barselonā
Davids Vilja gūst otros vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Šodien sākās jaunā 2011./12. gada UEFA Čempionu līgas sezona. H grupas centrālajā spēlē "Milan" futbolisti spēles kompensācijas laikā izrāva neizšķirtu 2:2 pret "Barcelona" vienību, bet Čehijas ''Viktoria'' savu skatītāju priekšā nespēja nosargāt uzvaru pret Baltkrievijas ''BATE'' komandu - 1:1.

Pato gūst vārtus pirmajā minūtē

Līdz pirmajiem vārtiem šajā spēlē vajadzēja gaidīt tikai nepilnu pusminūti, kad lielisks solo gājiens padevās ''Milan'' uzbrucējam Alešandrem Pato. Futbolists laukuma centrā uztvēra bumbu un kā raķete izrāvās cauri ''Barcelona'' aizsardzībai. Nonācis aci pret aci ar Viktoru Valdesu, Pato raidīja bumbu starpa Valdesa kājām 0:1 par labu "Milan".

Turpinājumā daudz aktīvāki bija mājinieki, kuri izveidoja vienu bīstamu momentu pēc otra. Vispirms bīstams centrējums padevās Alvešam – bumba aizskāra vienu no ''Milan'' aizsardzības spēlētājiem un lidoja vārtos, taču lielisks bija Kristians Abiati, kurš atvairīja šo rikošetu. Tāpat arī labas izdevības panākt izlīdzinājumu bija Davidam Viljam un Lionelam Mesi (trāpīja pa vārtu stabu), taču savu uzdevumu augstumos bija gan vārtsargs, gan viesu komandas aizsardzība. Taču spēles 36. minūtē beidzot laukuma saimniekiem izdevās atslēgt ''Milan'' vārtus – pēc lieliskas Mesi individuālās darbības, argentīnietis apspēlēja vairākus viesu komandas aizsargus un atdeva piespēli uz vārtu tālo stūri, kur bumbu tukšos vārtos raidīja Pedro Rodrigess - 1:1. Pēc pāris minūtēm laukumu spiests bija pamest Andress Injesta, kurš kādā no epizodēm guva savainojumu. Līdz ar to pēc pirmā puslaika (bumbas kontrole ''Barcelona'' komandai bija 75%) rezultāts uz tablo vēstīja 1:1.

Arī otro puslaiku ''Barcelona'' iesāka aktīvi. Jau pēc piecām nospēlētām minūtēm ''Barcelona'' ieguva tiesības izpildīt soda sitienu. Lai arī līdz vārtiem bija patālu, Vilja izdarīja teicamu sitienu, un bumba lidoja vārtu augšējā stūrī – 2:1 ''Barcelona'' labā. Arī turpinājumā bumbu pārliecinoši kontrolēja laukuma saimnieki, taču bīstamus momentus viņiem izveidot neizdevās. Neskatoties uz "Barcelona" komandas nospiedošo pārsvaru (75% - 25%), "Milan" pašā spēles izskaņā pēc stūra sitiena panāca izlīdzinājumu - precīzi ar galvu sita Tjagu Silva - 2:2.

''Viktoria” savā laukumā nenosargā uzvaru

Pirmajā puslaikā vairāk uzbruka ''BATE'' futbolisti. Ļoti aktīvs bija Mateja Kežmans, kurš vairākas reizes bija tuvu tam, lai gūtu vārtus. Samērā nemanāmi pirmajā puslaikā bija Čehijas ''Viktoria” futbolisti, kuri izveidoja praktiski tikai vienu momentu, taču pašās puslaika beigās laukuma saimniekiem uzsmaidīja veiksme. Iekrita ''BATE'' aizsargi, kā rezultātā trīs ''Viktoria” futbolisti izgāja pret vienu ''BATE'' spēlētāju – sekoja piespēle gar vārtiem un slovāks Mareks Bakošs atklāja šīs spēles rezultātu – 1:0 vadībā ''Viktoria Plzen.''

Otrā puslaika sākumā ritēja līdzīga spēle, taču nedaudz vēlāk iniciatīvu pārņēma viesi, kas drīz vien vainagojās ar panākumu. Skaistu piespēli soda laukumā iedeva Filips Rudiks, bumbu uztvēra Renans Bresans, kurš no 11 metru atzīmes raidīja bumbu starp vārtsarga kājām – 1:1. Pēc gūtajiem vārtiem daudz aktīvāk sāka spēlēt laukuma saimnieki, kuri pārveda spēli uz pretinieka laukuma pusi, taču ne laukuma saimniekiem, ne viesiem vārtus vairs gūt neizdevās un spēle noslēdzās neizšķirti - 1:1.

UEFA Čempionu līgas grupu turnīrs, H grupa

SpēleRezultātsVārtu guvēji
"Barcelona" - "Milan"2:2 (1:1)Pedro 36'; Vilja 50' – Pato 1'; Silva 90'
"Viktoria" - "BATE"1:1 (1:0)Bakošs 45'; - Bresans 69'

 +23 [+] [-]

, 2011-09-13 23:42, pirms 14 gadiem
Milan nospēlēja kātīgi pirmo un pēdejo minūti. Neizsakāms prieks par Milan kuri kompensācijas laikā izrāva neizšķirtu. Tiesa Barcelona laukumā izskatījās daudz labāka.
Slēpts komentārs: Ibra

     [+] [-]

, 2011-09-13 23:43, pirms 14 gadiem

Hose where are you???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-09-13 23:45, pirms 14 gadiem
Ibra rakstīja: Abidāls atrausies no Pepa, vajadzēja sist autā.
Vajadzēja uzlikt korpusu tā, lai nebūtu soda un pats nepieskartos bumbai.

  +4 [+] [-]

, 2011-09-13 23:45, pirms 14 gadiem
Diezgan neloģisks iznākums, pa lielam Milānai tikai 3 uzbrukumi bija no kuriem 2 veiksmīgi, visu atlikušo spēli uzbruku Barcelona.

  +7 [+] [-]

, 2011-09-13 23:45, pirms 14 gadiem
Dazreiz arii futbolaa ir taa. Milan no 90 miinuteem, speleeja divas. Un ar taam divaam minuutem guva 2 golus. Not bad, not bad at all. Bet nemot veeraa, kad Zlatans, Robinho, Gattuso un veel paris biki nespeleja, tas bija maximalais ko Milan vareeja izspiest.

     [+] [-]

, 2011-09-13 23:47, pirms 14 gadiem
Peps atkal sakjiimikjoja. nu kas no Busketa par centra aizssargu - paaraak leens. un Keita kaa balsta pussargs? veeee.
labi, ka speeleeja labi, bet Barcai laikam jebkaadu grupu ielozee, tik un taa vienmeer probleemas.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-13 23:48, pirms 14 gadiem
Un atakl jau vecā dziesma par to, ka ir jāuzbrūk un jāubrūk un momenti ir jāizmanto. Bet nu neko darīt
Slēpts komentārs: Bronsons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-13 23:58, pirms 14 gadiem
Prieks , ka Milan saņēmās un atņēma punktus Barcai, bet pati speles kvalitate bij diezgan šausmīga, ja Barsai veidojot uzbrukumu pie bumbas pieskārās un atdeva precīzas piespēles kādi 7 cilvēki tad šodien Milan šis rādītājs bij katastrofāls 2-3 piespēles un viņi tika apbruņoti.. Intresanti būtu paskatīties piespēļu % tur pēc manām aplēsēm varētu but kādi 25-30 % bet cerams ka drīz laukuma no lazeretes atnāks Ibra,Robinho un Gattuso spēles kvalitāte uzlabosies..
Forza Milan!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-13 23:58, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: Peps atkal sakjiimikjoja. nu kas no Busketa par centra aizssargu - paaraak leens. un Keita kaa balsta pussargs? veeee.
labi, ka speeleeja labi, bet Barcai laikam jebkaadu grupu ielozee, tik un taa vienmeer probleemas.
Peps tur kaut ko mēģina pārmudrīt ar "11 midiem laukumā", kā golkoms pirms laika rakstīja?
Kāpēc nevar vnk ļaut spēlēt aizsardzībā tiem, kas tam ir domāti, un miers?

  +3 [+] [-]

, 2011-09-13 23:58, pirms 14 gadiem
Abiem klubiem ir diezgan labas biznesa attiecības, kāpēc gan apbēdināt kādu jau pirmajā spēlē, ja tik vāja grupa ir patrāpījusies? Bet uz nedaudz nopietnākas nots, šķita, ka Barcai pietrūka asuma uzbrukumā un par daudz tehnisku brāķīšu. Runājot par uzbrukumu, žēl, ka Alexis norāva traumu, ļoti patika pirmsezonā.

  +4 [+] [-]

, 2011-09-14 00:00, pirms 14 gadiem
Kopumā Barcai pārsvars bija nospiedošs. Arī momentu, protams, bija vairāk. Milan dažkārt nespēja vairāk par 3-4 piespēlēm izdarīt, jo Barca labi presingoja. Vienīgi nedaudz šad kaitināja tā bumbošanās, kad tika bumba bieži atspēlēta Valdesam un pēc tam kādu laiciņu pa savu laukuma pusi spēlēta.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-14 00:03, pirms 14 gadiem
:==//MACHETE// rakstīja: Realizācija klibo, bet aizsardzība briesmīga. Tik tas, ka uzbrukums ir labākā aizsardzība... . Un neveicas jau arī
Reāli jau no aizsardzības neko baigi nevar gribēt, ja daļa no tās ir veidota no pussargiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 00:05, pirms 14 gadiem
atstaaj AC Milan koificentu

     [+] [-]

, 2011-09-14 00:05, pirms 14 gadiem
Cules, protams, nepārsteidz, savā līmenī.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-14 00:06, pirms 14 gadiem
Barcai atkal maza neveiksme jau praktiski vinnetaa speelee. Iniestam ar trauma nespelees menesi, Sanchez traumets. Labi ka tas viss sezonas sakumaa. Alcantara varees sevi pieradiit.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-09-14 03:41, pirms 14 gadiem
Šito vajag redzēt ---->>>> BARCELONA vs MILAN 2-2 13/09/2011...

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 03:54, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Šito vajag redzēt ---->>>> BARCELONA vs MILAN 2-2 13/09/2011...

     [+] [-]

, 2011-09-14 05:27, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Šito vajag redzēt ---->>>> BARCELONA vs MILAN 2-2 13/09/2011 Champions...

PAALIS!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 07:14, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Kāpēc nevar vnk ļaut spēlēt aizsardzībā tiem, kas tam ir domāti, un miers?
Jo Gvardiola uzskata, ka viņa komandai ir tik daudz bumba, un aizsardzības līnija tik "augstu" laukumā, ka no centra aizsargiem ir lielāka jēga kā saspēles dalībniekiem nevis pretinieku darbību jaucējiem. Turklāt Buskets jau regulāri spēlē kā centra aizsargs, kā arī, pat ieņemot nominālo centra pussarga lomu, regulāri spēles laikā pāriet centra aizsarga pozīcijā, ļaujot abiem centra aizsargiem pāriet uz laukuma malām, bet nominālajiem malējiem aizsargiem aktīvi darboties uzbrukumā.
Pepem vienkārši patīk šādi spēlēt un loģika ir saskatāma.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-14 08:54, pirms 14 gadiem
A sērija parāda savu spēku, tas nevar nepriecēt Šī, protams, bija ČL klasika un arī rezultāts beigu beigās klasisks. Dienas konfekte bija Viljas izcilie vārti no brīvsitiena, bet kopumā Abiati padevās ļoti laba spēle. Joprojām interesanti skatīties, kā Peps pats rada intrigu, liekot centrā balsta pussargus, kuriem reizēm ar atgriešanos aizsardzībā ir kā ir. Ja reiz "Barcai" ir tik grandiozs potenciāls, tad kāpēc gan ne?

P.S.- Laikam nedaudz būs jāpārskata sava prognoze attiecībā uz A sērijas noslēguma tabulu.

  -3 [+] [-]

, 2011-09-14 08:57, pirms 14 gadiem
Modritis rakstīja:
Hose where are you???
Interesanti, vai tādi būs 90% Tavi šīs sezonas komentāri? Tipa mazajiem pokemoniem baigais hajs, ka Spānijas čempioni nospēlējuši neizšķirti ar Itālijas čempioniem Un kā Tu domā, kuru līgu es atbalstu?

  -2 [+] [-]

, 2011-09-14 09:02, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Cules, protams, nepārsteidz, savā līmenī.
Šīs sezonas "Real" superfana titula galvenais kandidāts; sit pušu pat "ģenerāli" un tamlīdzīgus pokemonus Tā turpināt!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-14 09:56, pirms 14 gadiem
Busketu aizsardzībā viņi lika tādēļ, ka Pikē un Pujols nebija gatavi spēlēt (Pujols pilnu spēli) tāpēc īpaši daudz variantu nemaz Pepem nebija. bet kopumā tā bija klasiska Barsas spēle- 65% kontroles, kaudzēm momentu, neliels haos pie standartiem pie saviem vārtiem, utt. Barsu iespējams vinnēt tikai ja tai ir kaut nelielas problēmas ar sastāvu, Barsa pati nerealizē momentus, pretinieks realizē tuvu 100% no savām iespējām, šoreiz viss sakrita, tāpēc nešķirts nemaz nav tik milzīgs pārsteigums un Milan jau arī ir spēcīgs klubs ar milzīgu pieredzi eirokausos. Milan šādā spēlē Cassano īsti nederēja, jo viņš vairs nav pats ātrākais, būtu otrs uzbrucējs, kas var aizmukt no laukuma vidus, būtu vēl jautrāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 09:57, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Šito vajag redzēt ---->>>> BARCELONA vs MILAN 2-2 13/09/2011 Champions...

čalis ļoti mīl savu komandu, malacis!

     [+] [-]

, 2011-09-14 10:04, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Jo Gvardiola uzskata, ka viņa komandai ir tik daudz bumba, un aizsardzības līnija tik "augstu" laukumā, ka no centra aizsargiem ir lielāka jēga kā saspēles dalībniekiem nevis pretinieku darbību jaucējiem. Turklāt Buskets jau regulāri spēlē kā centra aizsargs, kā arī, pat ieņemot nominālo centra pussarga lomu, regulāri spēles laikā pāriet centra aizsarga pozīcijā, ļaujot abiem centra aizsargiem pāriet uz laukuma malām, bet nominālajiem malējiem aizsargiem aktīvi darboties uzbrukumā.
Pepem vienkārši patīk šādi spēlēt un loģika ir saskatāma.
Busketa pāreja centra aizsarga vietā, veidojot trijnieku, kamēr malējie ļauj spēlēt plaši uzbrukumā, jau bija ierasta lieta, bet tad laukumā tikuntā spēlēja 2 nominālie centra aizsargi.
Es saprotu, ka viņam interesē overkills bumbas kontrolē, bet tas strādā tad, ja laukumā ir abi bumbas kontrolei svarīgākie spēlētāji - Čavi un Injesta, ja tie nav, aizsardzībai ir lielāks pretuzbrukumu risks, lielāka iespēja, ka DM, kas nav regulāri pieradis spēlēt aizsardzībā, pieļaus pozicionālas kļūdas, un šie Pepa eksperimenti ar aizsardzību ir viens no punktu zaudēšanas iemesliem pret Sosjedadu un Milānu.

     [+] [-]

, 2011-09-14 10:08, pirms 14 gadiem
Par opcijām nedaudz nepiekrītu. Vienmēr paliek iespēja centrā ielikt Abidālu. 2 balsta pussargi tomēr nav labākā izvēle centra aizsardzībai. Bet tā kā nozīme uzbrukumu veidošanā ir arī malējiem aizsargiem, Pepu, protams, var saprast. "Lielākais nederīgais" šādā spēlē manuprāt bija Princs, bet viņš operatīvi tika nomainīts pret Ambrozīni.

     [+] [-]

, 2011-09-14 10:12, pirms 14 gadiem
gliemezis007 rakstīja: nevienam taa tava suuda prognoze nav jaaredz....un ja tu domaa ka vari izdariit logiskus secinaajumus pec pirmas kartas liigaa tad tu esi izcils a serijas eksperts - driizaak cirvis
Paldies par viedokli, "ekspert"! Es neko neteicu par loģiskiem secinājumiem, tikai par parastu pirmssezonas prognozi. Mana prognoze pirmajam trīniekam bija šāda: 1)Inter, 2)Juventus, 3)Milan. Bet kā jau teicu, tik pat labi 1. un 3.varētu samainīt vietām. Sezonas gaitā gan jau redzēsim, kurš spēs vairāk realizēt savu potenciālu.

     [+] [-]

, 2011-09-14 10:31, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šīs sezonas "Real" superfana titula galvenais kandidāts; sit pušu pat "ģenerāli" un tamlīdzīgus pokemonus Tā turpināt!
Sajuti konkurenci ?

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 10:32, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šīs sezonas "Real" superfana titula galvenais kandidāts; sit pušu pat "ģenerāli" un tamlīdzīgus pokemonus Tā turpināt!
Un kas vainas manam komentāram? Biju pirms spēles pārliecināts, ka būs neizsķirts, arī uzliku uz to toto

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 10:38, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Sajuti konkurenci ?
Ir tāds lietotājs kā Kurzemes Patriots. Man Tu sava ziņā atgādini viņu. Varbūt Tev nav tik zems līmenis, bet princips tāds pats. Arī Tavus komentārus var ļoti viegli paredzēt jau iepriekš

     [+] [-]

, 2011-09-14 10:38, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ir tāds lietotājs kā Kurzemes Patriots. Man Tu sava ziņā atgādini viņu. Varbūt Tev nav tik zems līmenis, bet princips tāds pats. Arī Tavus komentārus var ļoti viegli paredzēt jau iepriekš
Tavus tāpat

     [+] [-]

, 2011-09-14 11:07, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Tavus tāpat
Ja uzrakstīji tikai rakstīšanas pēc, tad varēji nepūlēties. Tev līdz objektivitātei tālu. Vismaz labi, ka atzini, ka Tavi komentāri tiešām ir paredzami. Bet var jau būt, ka Tev vienkārši tāds stils. Lai nu tā būtu.

     [+] [-]

, 2011-09-14 11:14, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: PAALIS!
Pats Tu i Paalis..

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 11:17, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Busketa pāreja centra aizsarga vietā, veidojot trijnieku, kamēr malējie ļauj spēlēt plaši uzbrukumā, jau bija ierasta lieta, bet tad laukumā tikuntā spēlēja 2 nominālie centra aizsargi.
tieshi taa, tikai tajaa epizodee un liidz kaut kaadai speeles 7-8 minuutei bija taa, ka vinji nestaaveeja vienaa liinijaa, bet Maskerano bija priekshaa Busketam. veelreiz paskatiijos to golu - diez vai tur pat Maskerano vinju nokjertu, bet, jaa, Peps laikam paaraak daudz lasa zonalmarking. Alvesh-Maskerano-Abidaals-Adriano un Buskets kaa balsta pussargs buutu daudz labaaka izveele.
pret baskiem vinsh vispaar izlika Busketu un Fontasu aizsardziibas centraa - abi leenie divplaakshnji.
nu nekas. speeleeja jau sameeraa labi un shaadi sezonas saakumi ir raksturiigi Pepa Barcai.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 11:33, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja uzrakstīji tikai rakstīšanas pēc, tad varēji nepūlēties. Tev līdz objektivitātei tālu. Vismaz labi, ka atzini, ka Tavi komentāri tiešām ir paredzami. Bet var jau būt, ka Tev vienkārši tāds stils. Lai nu tā būtu.
Man patīk, ka citus iedali visādos zemos līmeņos, bet sevi laikam pieskaiti pie augšas Ja vēlējies vienkārši tāpat atbildēt ar garāku teikumu varēji arī nepūlēties. Milan nav nekāds sētas klubs, Tev to laikam nesaprast, neizšķirta pieļaušana nav nekāda neobjektivitāte. Bet nu ko var gribēt no cilvēka, kurš jebkurā uzvarā, pat perfektā spēlē, ko guvusi nīsta komanda atradīs tik daudz safantazētu mīnusu un vēl gribēs runāt par objektitivāti.

     [+] [-]

, 2011-09-14 12:03, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Man patīk, ka citus iedali visādos zemos līmeņos, bet sevi laikam pieskaiti pie augšas Ja vēlējies vienkārši tāpat atbildēt ar garāku teikumu varēji arī nepūlēties. Milan nav nekāds sētas klubs, Tev to laikam nesaprast, neizšķirta pieļaušana nav nekāda neobjektivitāte. Bet nu ko var gribēt no cilvēka, kurš jebkurā uzvarā, pat perfektā spēlē, ko guvusi nīsta komanda atradīs tik daudz safantazētu mīnusu un vēl gribēs runāt par objektitivāti.
Nav runa tikai par konkrēto komentāru. Tu būtībā esi sinonīms vārdam neobjektivitāte. Ja sākumā par to nebiju pilnībā pārliecināts, tad tagad vairs nešaubos. "Real" SC ir pietiekoši daudz objektīvu fanu, par ko prieks, bet Tu neesi viens no viņiem, tas nu ir fakts.
Nu labi, kāda starpība, tā pat nav jēgas Tev kaut ko skaidrot.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 12:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nav runa tikai par konkrēto komentāru. Tu būtībā esi sinonīms vārdam neobjektivitāte. Ja sākumā par to nebiju pilnībā pārliecināts, tad tagad vairs nešaubos. "Real" SC ir pietiekoši daudz objektīvu fanu, par ko prieks, bet Tu neesi viens no viņiem, tas nu ir fakts.
Nu labi, kāda starpība, tā pat nav jēgas Tev kaut ko skaidrot.
Es ceru, ka Tu saproti, ka Tevi nepieskaita pie objektīvajiem.

     [+] [-]

, 2011-09-14 12:26, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Es ceru, ka Tu saproti, ka Tevi nepieskaita pie objektīvajiem.
Es ļoti labi apzinos, cik kurā brīdī objektīvs/subjektīvs esmu, tāpēc saprotu, ja reizēm citi lietotāji apšauba manu objektivitāti zināmos jautājumos. Viņiem ir tādas tiesības. Tavā gadījumā ir runa par prastu vienvirziena domāšanu.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 12:58, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: A sērija parāda savu spēku, tas nevar nepriecēt Šī, protams, bija ČL klasika un arī rezultāts beigu beigās klasisks. Dienas konfekte bija Viljas izcilie vārti no brīvsitiena, bet kopumā Abiati padevās ļoti laba spēle. Joprojām interesanti skatīties, kā Peps pats rada intrigu, liekot centrā balsta pussargus, kuriem reizēm ar atgriešanos aizsardzībā ir kā ir. Ja reiz "Barcai" ir tik grandiozs potenciāls, tad kāpēc gan ne?

P.S.- Laikam nedaudz būs jāpārskata sava prognoze attiecībā uz A sērijas noslēguma tabulu.
nav jau ko reāli likt vietā,Pujols n-tos mēnešus nav spēlējis,Piqe trauma,atliek tikai Abidals,kam centrā gadās tādas kļūmes ka ausis svilst,paliek tikai jaunie Fontas un Barta,nezinu vai kāds riskētu iemest viņus pret Pato un Kassano

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 13:10, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Busketa pāreja centra aizsarga vietā, veidojot trijnieku, kamēr malējie ļauj spēlēt plaši uzbrukumā, jau bija ierasta lieta, bet tad laukumā tikuntā spēlēja 2 nominālie centra aizsargi.
Es saprotu, ka viņam interesē overkills bumbas kontrolē, bet tas strādā tad, ja laukumā ir abi bumbas kontrolei svarīgākie spēlētāji - Čavi un Injesta, ja tie nav, aizsardzībai ir lielāks pretuzbrukumu risks, lielāka iespēja, ka DM, kas nav regulāri pieradis spēlēt aizsardzībā, pieļaus pozicionālas kļūdas, un šie Pepa eksperimenti ar aizsardzību ir viens no punktu zaudēšanas iemesliem pret Sosjedadu un Milānu.
nu par to Xavi,Iniestas faktoru atļaušos gan nedaudz nepiekrist,tagad kā nekā kommandā ir arī Fabs,kas var aizstāt jebkuru no viņiem,protams uzreiz jau nebūs tāda pati saspēle,bet nenoliegsi ka jau tagad redzams,ka Fabs ir no Barcas sistēmas,man tikai nesapratni rada pārāk lielā uzticēšanās Keita,kas ļoti labs spēlētājs,bet ne jau balstā,atliek vien paskatīties Pato vārtu guvumu,visi nesās atpakaļ,a viņš lēnā gaitā un rokas plātot,tad jau labāk,Abidalu centrā,Adriano, kas manuprāt ir pats Pepes nenovērtētākais spēlētājs,malā un Busketu balstā,Masherano,centrā ir labs,savu darbu padara

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 13:12, pirms 14 gadiem
d-man rakstīja: Sajuti konkurenci ?
uz Real superfana titulu??????Man jau liekas ka esi daltoniķis,Hosē spānijas līgā ir sarkan zils nevis balts

     [+] [-]

, 2011-09-14 13:18, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: tieshi taa, tikai tajaa epizodee un liidz kaut kaadai speeles 7-8 minuutei bija taa, ka vinji nestaaveeja vienaa liinijaa, bet Maskerano bija priekshaa Busketam. veelreiz paskatiijos to golu - diez vai tur pat Maskerano vinju nokjertu, bet, jaa, Peps laikam paaraak daudz lasa zonalmarking. Alvesh-Maskerano-Abidaals-Adriano un Buskets kaa balsta pussargs buutu daudz labaaka izveele.
pret baskiem vinsh vispaar izlika Busketu un Fontasu aizsardziibas centraa - abi leenie divplaakshnji.
nu nekas. speeleeja jau sameeraa labi un shaadi sezonas saakumi ir raksturiigi Pepa Barcai.
atradies eksperts,pirmajā minūtē ielaistos vārtus nu nekādi nevari norakstīt uz Pepes taktisko kļūdu,negadījums,nekoncentrēšanās, veiksme,tālāk viss darbojās,un ja par Fontasu,tad nu piedod man,bet nu tas pats Pujols vai Nesta savās pirmajās nopietnajās spēlēs arī nebija monstri,viss nāk ar laiku un pieredzi,dod tak puisim laiku,apostīt gaisu vispirms

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 13:41, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nav jau ko reāli likt vietā,Pujols n-tos mēnešus nav spēlējis,Piqe trauma,atliek tikai Abidals,kam centrā gadās tādas kļūmes ka ausis svilst,paliek tikai jaunie Fontas un Barta,nezinu vai kāds riskētu iemest viņus pret Pato un Kassano
Vienīgais jauno trumpis ir ātrums, kas pietrūka vecajiem bukiem jau spēles pirmajā minūtē. Bet kopumā Tev taisnība. Varbūt ziemas transfēru logā beidzot derētu padomāt par kādu labu centra aizsargu?...Beidzot!

P.S.- Atkal aizrādīšu par "Pepu", kurš tomēr ir "Peps" nevis "Pepe".

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 13:47, pirms 14 gadiem
kādēl Tu aizmirsti Napoli? viņi starpsezonā nezaudēja nevienu līderi un diezgan OK iepirkās.
Hose Girtinho rakstīja: Mana prognoze pirmajam trīniekam bija šāda: 1)Inter, 2)Juventus, 3)Milan. Bet kā jau teicu, tik pat labi 1. un 3.varētu samainīt vietām. Sezonas gaitā gan jau redzēsim, kurš spēs vairāk realizēt savu potenciālu.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 13:57, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienīgais jauno trumpis ir ātrums, kas pietrūka vecajiem bukiem jau spēles pirmajā minūtē. Bet kopumā Tev taisnība. Varbūt ziemas transfēru logā beidzot derētu padomāt par kādu labu centra aizsargu?...Beidzot!

P.S.- Atkal aizrādīšu par "Pepu", kurš tomēr ir "Peps" nevis "Pepe".
ok,sorry,centīšos laboties,bet nu neizskatās ka Barca aizsardzībā kaut ko pirks,zinot PEPE,tiks dots laiks Montoyam,Bartam un Fontasam un ja nu galīgi nesanāks,tad tiks meklēts kāds vietā,bet ja viņš tā nedarītu,diezvai kāds tagad zinātu par Busketsu un Pedro,tā ar tusētu otrajā komandā,superzvaigznēs viņš dažreiz kļūdās,bet ne jauniešos,ja kāds sāks teikt a Kirkic,tad iespēju deva,bet tas vairāk bija Rikjarda eksperiments

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 14:06, pirms 14 gadiem
domāju, ka galvenais iemesls kādēļ Barsa nepērk jaunu CB ir naudas trūkums ar vasaras transfēriem viņi ir iebraukuši vēl dziļākos parādos un neviens vairs naudu jaunam CB Gvardiolam nedos. Barsas gadījumā, lai nopirktu atbilstoša līmeņa CB vajadzētu vismaz 15 mio, kas nav maz.
NilsK rakstīja: ok,sorry,centīšos laboties,bet nu neizskatās ka Barca aizsardzībā kaut ko pirks,zinot PEPE,tiks dots laiks Montoyam,Bartam un Fontasam un ja nu galīgi nesanāks,tad tiks meklēts kāds vietā,bet ja viņš tā nedarītu,diezvai kāds tagad zinātu par Busketsu un Pedro,tā ar tusētu otrajā komandā,superzvaigznēs viņš dažreiz kļūdās,bet ne jauniešos,ja kāds sāks teikt a Kirkic,tad iespēju deva,bet tas vairāk bija Rikjarda eksperiments

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 14:19, pirms 14 gadiem
[quote septembris]
domāju, ka galvenais iemesls kādēļ Barsa nepērk jaunu CB ir naudas trūkums ar vasaras transfēriem viņi ir iebraukuši vēl dziļākos parādos un neviens vairs naudu jaunam CB Gvardiolam nedos. Barsas gadījumā, lai nopirktu atbilstoša līmeņa CB vajadzētu vismaz 15 mio, kas nav maz.
tāpat jau zināms,ka ja Pujols un Piqe ir veseli,neviems cits netiks sākumsastāvā,diez kurš gribēs deldēt soliņu.gan jau Pepe pieleks,ka nepietiek tik ar 19speeleetaajiem sezonā un pastiprinās ar aizmuguri, citādi baumo tikai pae Neimāra un Leonardo paaeeju

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 14:49, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: atradies eksperts,pirmajā minūtē ielaistos vārtus nu nekādi nevari norakstīt uz Pepes taktisko kļūdu,negadījums,nekoncentrēšanās, veiksme,tālāk viss darbojās,un ja par Fontasu,tad nu piedod man,bet nu tas pats Pujols vai Nesta savās pirmajās nopietnajās spēlēs arī nebija monstri,viss nāk ar laiku un pieredzi,dod tak puisim laiku,apostīt gaisu vispirms
nu paga, paga, kas kaa peedeejais dabuuja skriet Pato liidzi? Buskets. Maskerano un Abidaalam ir nesaliidzinaami labaakas starta aatruma iipashiibas, un Abidaals tur paraleeli kursam sekmiigi nesaas pakalj otram ACM uzbruceejam, kameer Buskets neglaabjami atpalika no Pato. taa ir taktiska kljuuda - vienalga vai 25.sekunde vai 25.minuute.
tikko zonalmarking ielika speeles analiizi - vinsh uzskata, ka abi FCB ielaistie goli nebija nekaada nejaushiiba.
par Fontasu - debija vinjam bija spozha, bet, vai izaugs par labu aizsargu, nav paarlieciibas. neshkjiet labaakaas aatruma iipashiibas un arii pozicionaali kljuudaas, bet ir ljoti laba piespeele. tad jau redzees, veel jau ir ne tikai Bartra, bet arii iespeejas izpirkt Botiu no Sportinga.

     [+] [-]

, 2011-09-14 15:52, pirms 14 gadiem
cik esmu lasījis par Neimāru vairāk runā Real sakarā, pie šībrīža sastāv galīgi nevaru saprast priekš kam Barsai Neimārs
NilsK rakstīja: [quote septembris]
citādi baumo tikai pae Neimāra un Leonardo paaeeju

     [+] [-]

, 2011-09-14 16:36, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: par Fontasu - debija vinjam bija spozha, bet, vai izaugs par labu aizsargu, nav paarlieciibas. neshkjiet labaakaas aatruma iipashiibas un arii pozicionaali kljuudaas, bet ir ljoti laba piespeele. tad jau redzees, veel jau ir ne tikai Bartra, bet arii iespeejas izpirkt Botiu no Sportinga.
Diezgan netālredzīgi pārdevāt Botiu, ja jau bija skaidrs, ka Markesa un Milito karjeras Barcā tuvojas beigām, tad sezonā, kad Botiu pārdeva, viņš faktiski bija Milito tiešais konkurents uz trešā centra aizsarga vietu. Tagad būtu gatavs rotācijas spēlētājs, bet tā vietā spēlē balsta pussargi.

     [+] [-]

, 2011-09-14 16:38, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: cik esmu lasījis par Neimāru vairāk runā Real sakarā, pie šībrīža sastāv galīgi nevaru saprast priekš kam Barsai Neimārs
To reti kurš var saprast, bet Barca diezgan aktīvi cenšas viņu dabūt (ne tūlīt, bet vienoties ar Santos, ka pēc kādas vienas-pusotras sezonas pārdos Barcai).
Kāpēc Barcai viņu vajag - talants liels un prasti sakot, dēļ "mērīšanās" ar Realu.

     [+] [-]

, 2011-09-14 17:47, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Paldies par viedokli, "ekspert"! Es neko neteicu par loģiskiem secinājumiem, tikai par parastu pirmssezonas prognozi. Mana prognoze pirmajam trīniekam bija šāda: 1)Inter, 2)Juventus, 3)Milan. Bet kā jau teicu, tik pat labi 1. un 3.varētu samainīt vietām. Sezonas gaitā gan jau redzēsim, kurš spēs vairāk realizēt savu potenciālu.
kads ekspert ,es vispaar neesmu nekaads eksperts un tu tam arii iipasi tuvu pat neesi...taa pat kaa lielaakaa dalja seit kas gudri svaida savas izcilaas idejas par to ko speelee starp barca un milan treneri izdariija nepareizi vai kaa vajadzeeja dariit labaak neapzinoties katra speeleetaaja individuaalos apstaaklus,motivaciju,kondiiciju,saprasanos ar speletajiem kas uz laukuma utt...eksperti bl* juus te esat izcili ...mans suns pat par jums smejas !!!