Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

H grupa: "Milan", gūstot vārtus pirmajā un pēdējā minūtē, izrauj neizšķirtu Barselonā

H grupa: "Milan", gūstot vārtus pirmajā un pēdējā minūtē, izrauj neizšķirtu Barselonā
Davids Vilja gūst otros vārtus
Foto: AFP/Scanpix

Šodien sākās jaunā 2011./12. gada UEFA Čempionu līgas sezona. H grupas centrālajā spēlē "Milan" futbolisti spēles kompensācijas laikā izrāva neizšķirtu 2:2 pret "Barcelona" vienību, bet Čehijas ''Viktoria'' savu skatītāju priekšā nespēja nosargāt uzvaru pret Baltkrievijas ''BATE'' komandu - 1:1.

Pato gūst vārtus pirmajā minūtē

Līdz pirmajiem vārtiem šajā spēlē vajadzēja gaidīt tikai nepilnu pusminūti, kad lielisks solo gājiens padevās ''Milan'' uzbrucējam Alešandrem Pato. Futbolists laukuma centrā uztvēra bumbu un kā raķete izrāvās cauri ''Barcelona'' aizsardzībai. Nonācis aci pret aci ar Viktoru Valdesu, Pato raidīja bumbu starpa Valdesa kājām 0:1 par labu "Milan".

Turpinājumā daudz aktīvāki bija mājinieki, kuri izveidoja vienu bīstamu momentu pēc otra. Vispirms bīstams centrējums padevās Alvešam – bumba aizskāra vienu no ''Milan'' aizsardzības spēlētājiem un lidoja vārtos, taču lielisks bija Kristians Abiati, kurš atvairīja šo rikošetu. Tāpat arī labas izdevības panākt izlīdzinājumu bija Davidam Viljam un Lionelam Mesi (trāpīja pa vārtu stabu), taču savu uzdevumu augstumos bija gan vārtsargs, gan viesu komandas aizsardzība. Taču spēles 36. minūtē beidzot laukuma saimniekiem izdevās atslēgt ''Milan'' vārtus – pēc lieliskas Mesi individuālās darbības, argentīnietis apspēlēja vairākus viesu komandas aizsargus un atdeva piespēli uz vārtu tālo stūri, kur bumbu tukšos vārtos raidīja Pedro Rodrigess - 1:1. Pēc pāris minūtēm laukumu spiests bija pamest Andress Injesta, kurš kādā no epizodēm guva savainojumu. Līdz ar to pēc pirmā puslaika (bumbas kontrole ''Barcelona'' komandai bija 75%) rezultāts uz tablo vēstīja 1:1.

Arī otro puslaiku ''Barcelona'' iesāka aktīvi. Jau pēc piecām nospēlētām minūtēm ''Barcelona'' ieguva tiesības izpildīt soda sitienu. Lai arī līdz vārtiem bija patālu, Vilja izdarīja teicamu sitienu, un bumba lidoja vārtu augšējā stūrī – 2:1 ''Barcelona'' labā. Arī turpinājumā bumbu pārliecinoši kontrolēja laukuma saimnieki, taču bīstamus momentus viņiem izveidot neizdevās. Neskatoties uz "Barcelona" komandas nospiedošo pārsvaru (75% - 25%), "Milan" pašā spēles izskaņā pēc stūra sitiena panāca izlīdzinājumu - precīzi ar galvu sita Tjagu Silva - 2:2.

''Viktoria” savā laukumā nenosargā uzvaru

Pirmajā puslaikā vairāk uzbruka ''BATE'' futbolisti. Ļoti aktīvs bija Mateja Kežmans, kurš vairākas reizes bija tuvu tam, lai gūtu vārtus. Samērā nemanāmi pirmajā puslaikā bija Čehijas ''Viktoria” futbolisti, kuri izveidoja praktiski tikai vienu momentu, taču pašās puslaika beigās laukuma saimniekiem uzsmaidīja veiksme. Iekrita ''BATE'' aizsargi, kā rezultātā trīs ''Viktoria” futbolisti izgāja pret vienu ''BATE'' spēlētāju – sekoja piespēle gar vārtiem un slovāks Mareks Bakošs atklāja šīs spēles rezultātu – 1:0 vadībā ''Viktoria Plzen.''

Otrā puslaika sākumā ritēja līdzīga spēle, taču nedaudz vēlāk iniciatīvu pārņēma viesi, kas drīz vien vainagojās ar panākumu. Skaistu piespēli soda laukumā iedeva Filips Rudiks, bumbu uztvēra Renans Bresans, kurš no 11 metru atzīmes raidīja bumbu starp vārtsarga kājām – 1:1. Pēc gūtajiem vārtiem daudz aktīvāk sāka spēlēt laukuma saimnieki, kuri pārveda spēli uz pretinieka laukuma pusi, taču ne laukuma saimniekiem, ne viesiem vārtus vairs gūt neizdevās un spēle noslēdzās neizšķirti - 1:1.

UEFA Čempionu līgas grupu turnīrs, H grupa

SpēleRezultātsVārtu guvēji
"Barcelona" - "Milan"2:2 (1:1)Pedro 36'; Vilja 50' – Pato 1'; Silva 90'
"Viktoria" - "BATE"1:1 (1:0)Bakošs 45'; - Bresans 69'

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 10:32, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šīs sezonas "Real" superfana titula galvenais kandidāts; sit pušu pat "ģenerāli" un tamlīdzīgus pokemonus Tā turpināt!
Un kas vainas manam komentāram? Biju pirms spēles pārliecināts, ka būs neizsķirts, arī uzliku uz to toto

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 10:38, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Sajuti konkurenci ?
Ir tāds lietotājs kā Kurzemes Patriots. Man Tu sava ziņā atgādini viņu. Varbūt Tev nav tik zems līmenis, bet princips tāds pats. Arī Tavus komentārus var ļoti viegli paredzēt jau iepriekš

     [+] [-]

, 2011-09-14 10:38, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ir tāds lietotājs kā Kurzemes Patriots. Man Tu sava ziņā atgādini viņu. Varbūt Tev nav tik zems līmenis, bet princips tāds pats. Arī Tavus komentārus var ļoti viegli paredzēt jau iepriekš
Tavus tāpat

     [+] [-]

, 2011-09-14 11:07, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Tavus tāpat
Ja uzrakstīji tikai rakstīšanas pēc, tad varēji nepūlēties. Tev līdz objektivitātei tālu. Vismaz labi, ka atzini, ka Tavi komentāri tiešām ir paredzami. Bet var jau būt, ka Tev vienkārši tāds stils. Lai nu tā būtu.

     [+] [-]

, 2011-09-14 11:14, pirms 13 gadiem
rronijs rakstīja: PAALIS!
Pats Tu i Paalis..

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 11:17, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Busketa pāreja centra aizsarga vietā, veidojot trijnieku, kamēr malējie ļauj spēlēt plaši uzbrukumā, jau bija ierasta lieta, bet tad laukumā tikuntā spēlēja 2 nominālie centra aizsargi.
tieshi taa, tikai tajaa epizodee un liidz kaut kaadai speeles 7-8 minuutei bija taa, ka vinji nestaaveeja vienaa liinijaa, bet Maskerano bija priekshaa Busketam. veelreiz paskatiijos to golu - diez vai tur pat Maskerano vinju nokjertu, bet, jaa, Peps laikam paaraak daudz lasa zonalmarking. Alvesh-Maskerano-Abidaals-Adriano un Buskets kaa balsta pussargs buutu daudz labaaka izveele.
pret baskiem vinsh vispaar izlika Busketu un Fontasu aizsardziibas centraa - abi leenie divplaakshnji.
nu nekas. speeleeja jau sameeraa labi un shaadi sezonas saakumi ir raksturiigi Pepa Barcai.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 11:33, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja uzrakstīji tikai rakstīšanas pēc, tad varēji nepūlēties. Tev līdz objektivitātei tālu. Vismaz labi, ka atzini, ka Tavi komentāri tiešām ir paredzami. Bet var jau būt, ka Tev vienkārši tāds stils. Lai nu tā būtu.
Man patīk, ka citus iedali visādos zemos līmeņos, bet sevi laikam pieskaiti pie augšas Ja vēlējies vienkārši tāpat atbildēt ar garāku teikumu varēji arī nepūlēties. Milan nav nekāds sētas klubs, Tev to laikam nesaprast, neizšķirta pieļaušana nav nekāda neobjektivitāte. Bet nu ko var gribēt no cilvēka, kurš jebkurā uzvarā, pat perfektā spēlē, ko guvusi nīsta komanda atradīs tik daudz safantazētu mīnusu un vēl gribēs runāt par objektitivāti.

     [+] [-]

, 2011-09-14 12:03, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Man patīk, ka citus iedali visādos zemos līmeņos, bet sevi laikam pieskaiti pie augšas Ja vēlējies vienkārši tāpat atbildēt ar garāku teikumu varēji arī nepūlēties. Milan nav nekāds sētas klubs, Tev to laikam nesaprast, neizšķirta pieļaušana nav nekāda neobjektivitāte. Bet nu ko var gribēt no cilvēka, kurš jebkurā uzvarā, pat perfektā spēlē, ko guvusi nīsta komanda atradīs tik daudz safantazētu mīnusu un vēl gribēs runāt par objektitivāti.
Nav runa tikai par konkrēto komentāru. Tu būtībā esi sinonīms vārdam neobjektivitāte. Ja sākumā par to nebiju pilnībā pārliecināts, tad tagad vairs nešaubos. "Real" SC ir pietiekoši daudz objektīvu fanu, par ko prieks, bet Tu neesi viens no viņiem, tas nu ir fakts.
Nu labi, kāda starpība, tā pat nav jēgas Tev kaut ko skaidrot.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 12:10, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nav runa tikai par konkrēto komentāru. Tu būtībā esi sinonīms vārdam neobjektivitāte. Ja sākumā par to nebiju pilnībā pārliecināts, tad tagad vairs nešaubos. "Real" SC ir pietiekoši daudz objektīvu fanu, par ko prieks, bet Tu neesi viens no viņiem, tas nu ir fakts.
Nu labi, kāda starpība, tā pat nav jēgas Tev kaut ko skaidrot.
Es ceru, ka Tu saproti, ka Tevi nepieskaita pie objektīvajiem.

     [+] [-]

, 2011-09-14 12:26, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Es ceru, ka Tu saproti, ka Tevi nepieskaita pie objektīvajiem.
Es ļoti labi apzinos, cik kurā brīdī objektīvs/subjektīvs esmu, tāpēc saprotu, ja reizēm citi lietotāji apšauba manu objektivitāti zināmos jautājumos. Viņiem ir tādas tiesības. Tavā gadījumā ir runa par prastu vienvirziena domāšanu.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 12:58, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: A sērija parāda savu spēku, tas nevar nepriecēt Šī, protams, bija ČL klasika un arī rezultāts beigu beigās klasisks. Dienas konfekte bija Viljas izcilie vārti no brīvsitiena, bet kopumā Abiati padevās ļoti laba spēle. Joprojām interesanti skatīties, kā Peps pats rada intrigu, liekot centrā balsta pussargus, kuriem reizēm ar atgriešanos aizsardzībā ir kā ir. Ja reiz "Barcai" ir tik grandiozs potenciāls, tad kāpēc gan ne?

P.S.- Laikam nedaudz būs jāpārskata sava prognoze attiecībā uz A sērijas noslēguma tabulu.
nav jau ko reāli likt vietā,Pujols n-tos mēnešus nav spēlējis,Piqe trauma,atliek tikai Abidals,kam centrā gadās tādas kļūmes ka ausis svilst,paliek tikai jaunie Fontas un Barta,nezinu vai kāds riskētu iemest viņus pret Pato un Kassano

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 13:10, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja: Busketa pāreja centra aizsarga vietā, veidojot trijnieku, kamēr malējie ļauj spēlēt plaši uzbrukumā, jau bija ierasta lieta, bet tad laukumā tikuntā spēlēja 2 nominālie centra aizsargi.
Es saprotu, ka viņam interesē overkills bumbas kontrolē, bet tas strādā tad, ja laukumā ir abi bumbas kontrolei svarīgākie spēlētāji - Čavi un Injesta, ja tie nav, aizsardzībai ir lielāks pretuzbrukumu risks, lielāka iespēja, ka DM, kas nav regulāri pieradis spēlēt aizsardzībā, pieļaus pozicionālas kļūdas, un šie Pepa eksperimenti ar aizsardzību ir viens no punktu zaudēšanas iemesliem pret Sosjedadu un Milānu.
nu par to Xavi,Iniestas faktoru atļaušos gan nedaudz nepiekrist,tagad kā nekā kommandā ir arī Fabs,kas var aizstāt jebkuru no viņiem,protams uzreiz jau nebūs tāda pati saspēle,bet nenoliegsi ka jau tagad redzams,ka Fabs ir no Barcas sistēmas,man tikai nesapratni rada pārāk lielā uzticēšanās Keita,kas ļoti labs spēlētājs,bet ne jau balstā,atliek vien paskatīties Pato vārtu guvumu,visi nesās atpakaļ,a viņš lēnā gaitā un rokas plātot,tad jau labāk,Abidalu centrā,Adriano, kas manuprāt ir pats Pepes nenovērtētākais spēlētājs,malā un Busketu balstā,Masherano,centrā ir labs,savu darbu padara

  +1 [+] [-]

, 2011-09-14 13:12, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Sajuti konkurenci ?
uz Real superfana titulu??????Man jau liekas ka esi daltoniķis,Hosē spānijas līgā ir sarkan zils nevis balts

     [+] [-]

, 2011-09-14 13:18, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: tieshi taa, tikai tajaa epizodee un liidz kaut kaadai speeles 7-8 minuutei bija taa, ka vinji nestaaveeja vienaa liinijaa, bet Maskerano bija priekshaa Busketam. veelreiz paskatiijos to golu - diez vai tur pat Maskerano vinju nokjertu, bet, jaa, Peps laikam paaraak daudz lasa zonalmarking. Alvesh-Maskerano-Abidaals-Adriano un Buskets kaa balsta pussargs buutu daudz labaaka izveele.
pret baskiem vinsh vispaar izlika Busketu un Fontasu aizsardziibas centraa - abi leenie divplaakshnji.
nu nekas. speeleeja jau sameeraa labi un shaadi sezonas saakumi ir raksturiigi Pepa Barcai.
atradies eksperts,pirmajā minūtē ielaistos vārtus nu nekādi nevari norakstīt uz Pepes taktisko kļūdu,negadījums,nekoncentrēšanās, veiksme,tālāk viss darbojās,un ja par Fontasu,tad nu piedod man,bet nu tas pats Pujols vai Nesta savās pirmajās nopietnajās spēlēs arī nebija monstri,viss nāk ar laiku un pieredzi,dod tak puisim laiku,apostīt gaisu vispirms

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 13:41, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: nav jau ko reāli likt vietā,Pujols n-tos mēnešus nav spēlējis,Piqe trauma,atliek tikai Abidals,kam centrā gadās tādas kļūmes ka ausis svilst,paliek tikai jaunie Fontas un Barta,nezinu vai kāds riskētu iemest viņus pret Pato un Kassano
Vienīgais jauno trumpis ir ātrums, kas pietrūka vecajiem bukiem jau spēles pirmajā minūtē. Bet kopumā Tev taisnība. Varbūt ziemas transfēru logā beidzot derētu padomāt par kādu labu centra aizsargu?...Beidzot!

P.S.- Atkal aizrādīšu par "Pepu", kurš tomēr ir "Peps" nevis "Pepe".

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 13:47, pirms 13 gadiem
kādēl Tu aizmirsti Napoli? viņi starpsezonā nezaudēja nevienu līderi un diezgan OK iepirkās.
Hose Girtinho rakstīja: Mana prognoze pirmajam trīniekam bija šāda: 1)Inter, 2)Juventus, 3)Milan. Bet kā jau teicu, tik pat labi 1. un 3.varētu samainīt vietām. Sezonas gaitā gan jau redzēsim, kurš spēs vairāk realizēt savu potenciālu.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 13:57, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienīgais jauno trumpis ir ātrums, kas pietrūka vecajiem bukiem jau spēles pirmajā minūtē. Bet kopumā Tev taisnība. Varbūt ziemas transfēru logā beidzot derētu padomāt par kādu labu centra aizsargu?...Beidzot!

P.S.- Atkal aizrādīšu par "Pepu", kurš tomēr ir "Peps" nevis "Pepe".
ok,sorry,centīšos laboties,bet nu neizskatās ka Barca aizsardzībā kaut ko pirks,zinot PEPE,tiks dots laiks Montoyam,Bartam un Fontasam un ja nu galīgi nesanāks,tad tiks meklēts kāds vietā,bet ja viņš tā nedarītu,diezvai kāds tagad zinātu par Busketsu un Pedro,tā ar tusētu otrajā komandā,superzvaigznēs viņš dažreiz kļūdās,bet ne jauniešos,ja kāds sāks teikt a Kirkic,tad iespēju deva,bet tas vairāk bija Rikjarda eksperiments

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 14:06, pirms 13 gadiem
domāju, ka galvenais iemesls kādēļ Barsa nepērk jaunu CB ir naudas trūkums ar vasaras transfēriem viņi ir iebraukuši vēl dziļākos parādos un neviens vairs naudu jaunam CB Gvardiolam nedos. Barsas gadījumā, lai nopirktu atbilstoša līmeņa CB vajadzētu vismaz 15 mio, kas nav maz.
NilsK rakstīja: ok,sorry,centīšos laboties,bet nu neizskatās ka Barca aizsardzībā kaut ko pirks,zinot PEPE,tiks dots laiks Montoyam,Bartam un Fontasam un ja nu galīgi nesanāks,tad tiks meklēts kāds vietā,bet ja viņš tā nedarītu,diezvai kāds tagad zinātu par Busketsu un Pedro,tā ar tusētu otrajā komandā,superzvaigznēs viņš dažreiz kļūdās,bet ne jauniešos,ja kāds sāks teikt a Kirkic,tad iespēju deva,bet tas vairāk bija Rikjarda eksperiments

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 14:19, pirms 13 gadiem
[quote septembris]
domāju, ka galvenais iemesls kādēļ Barsa nepērk jaunu CB ir naudas trūkums ar vasaras transfēriem viņi ir iebraukuši vēl dziļākos parādos un neviens vairs naudu jaunam CB Gvardiolam nedos. Barsas gadījumā, lai nopirktu atbilstoša līmeņa CB vajadzētu vismaz 15 mio, kas nav maz.
tāpat jau zināms,ka ja Pujols un Piqe ir veseli,neviems cits netiks sākumsastāvā,diez kurš gribēs deldēt soliņu.gan jau Pepe pieleks,ka nepietiek tik ar 19speeleetaajiem sezonā un pastiprinās ar aizmuguri, citādi baumo tikai pae Neimāra un Leonardo paaeeju

  -1 [+] [-]

, 2011-09-14 14:49, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: atradies eksperts,pirmajā minūtē ielaistos vārtus nu nekādi nevari norakstīt uz Pepes taktisko kļūdu,negadījums,nekoncentrēšanās, veiksme,tālāk viss darbojās,un ja par Fontasu,tad nu piedod man,bet nu tas pats Pujols vai Nesta savās pirmajās nopietnajās spēlēs arī nebija monstri,viss nāk ar laiku un pieredzi,dod tak puisim laiku,apostīt gaisu vispirms
nu paga, paga, kas kaa peedeejais dabuuja skriet Pato liidzi? Buskets. Maskerano un Abidaalam ir nesaliidzinaami labaakas starta aatruma iipashiibas, un Abidaals tur paraleeli kursam sekmiigi nesaas pakalj otram ACM uzbruceejam, kameer Buskets neglaabjami atpalika no Pato. taa ir taktiska kljuuda - vienalga vai 25.sekunde vai 25.minuute.
tikko zonalmarking ielika speeles analiizi - vinsh uzskata, ka abi FCB ielaistie goli nebija nekaada nejaushiiba.
par Fontasu - debija vinjam bija spozha, bet, vai izaugs par labu aizsargu, nav paarlieciibas. neshkjiet labaakaas aatruma iipashiibas un arii pozicionaali kljuudaas, bet ir ljoti laba piespeele. tad jau redzees, veel jau ir ne tikai Bartra, bet arii iespeejas izpirkt Botiu no Sportinga.

     [+] [-]

, 2011-09-14 15:52, pirms 13 gadiem
cik esmu lasījis par Neimāru vairāk runā Real sakarā, pie šībrīža sastāv galīgi nevaru saprast priekš kam Barsai Neimārs
NilsK rakstīja: [quote septembris]
citādi baumo tikai pae Neimāra un Leonardo paaeeju

     [+] [-]

, 2011-09-14 16:36, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: par Fontasu - debija vinjam bija spozha, bet, vai izaugs par labu aizsargu, nav paarlieciibas. neshkjiet labaakaas aatruma iipashiibas un arii pozicionaali kljuudaas, bet ir ljoti laba piespeele. tad jau redzees, veel jau ir ne tikai Bartra, bet arii iespeejas izpirkt Botiu no Sportinga.
Diezgan netālredzīgi pārdevāt Botiu, ja jau bija skaidrs, ka Markesa un Milito karjeras Barcā tuvojas beigām, tad sezonā, kad Botiu pārdeva, viņš faktiski bija Milito tiešais konkurents uz trešā centra aizsarga vietu. Tagad būtu gatavs rotācijas spēlētājs, bet tā vietā spēlē balsta pussargi.

     [+] [-]

, 2011-09-14 16:38, pirms 13 gadiem
septembris rakstīja: cik esmu lasījis par Neimāru vairāk runā Real sakarā, pie šībrīža sastāv galīgi nevaru saprast priekš kam Barsai Neimārs
To reti kurš var saprast, bet Barca diezgan aktīvi cenšas viņu dabūt (ne tūlīt, bet vienoties ar Santos, ka pēc kādas vienas-pusotras sezonas pārdos Barcai).
Kāpēc Barcai viņu vajag - talants liels un prasti sakot, dēļ "mērīšanās" ar Realu.

     [+] [-]

, 2011-09-14 17:47, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Paldies par viedokli, "ekspert"! Es neko neteicu par loģiskiem secinājumiem, tikai par parastu pirmssezonas prognozi. Mana prognoze pirmajam trīniekam bija šāda: 1)Inter, 2)Juventus, 3)Milan. Bet kā jau teicu, tik pat labi 1. un 3.varētu samainīt vietām. Sezonas gaitā gan jau redzēsim, kurš spēs vairāk realizēt savu potenciālu.
kads ekspert ,es vispaar neesmu nekaads eksperts un tu tam arii iipasi tuvu pat neesi...taa pat kaa lielaakaa dalja seit kas gudri svaida savas izcilaas idejas par to ko speelee starp barca un milan treneri izdariija nepareizi vai kaa vajadzeeja dariit labaak neapzinoties katra speeleetaaja individuaalos apstaaklus,motivaciju,kondiiciju,saprasanos ar speletajiem kas uz laukuma utt...eksperti bl* juus te esat izcili ...mans suns pat par jums smejas !!!