Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Bezzobainā "Liepāja" piedzīvo izgāšanos pret "Sūduvu"

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Bezzobainā "Liepāja" piedzīvo izgāšanos pret "Sūduvu"
Artūrs Karašausks
Foto: LFF

UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas otrās kārtas pirmajā spēlē šovakar "Liepāja/Mogo" futbolisti savā laukumā ar 0:2 piekāpās Lietuvas klubam Marijampoles "Sūduva". Atbildes spēle paredzēta 20. jūlijā.

Abas komandas iekļūšanu otrajā kārtā nodrošināja savu pirmās kārtas atbildes spēļu pēdējās sekundēs. Liepājniekiem derīgo 2:0 uzvaru pret Belfāstas "Crusaders" izrāva pēdējo mēnešu laikā lieliski spēlējošais uzbrucējs Artūrs Karašausks. Marijampoles "Sūduvai", turpretim, uzvaru pret Soļihorskas "Shakhtyor" nodrošināja aizsargs Aļģis Jankausks, kurš veiksmīgi pieslēdzās Lietuvas komandas izpildītajai standartsituācijai kompensācijas laika otrajā minūtē. Jāatzīmē, ka pēc piedzīvotā fiasko tika atlaists "Shakhtyor" komandas galvenais treneris Oļegs Kubarevs, kurš iepriekšējā sezonā līdz Latvijas čempiones titulam aizveda Jūrmalas "Spartaku".

Pirmajās 5-10 minūtēs abas komandas vairāk cīnījās par iniciatīvas iegūšanu. Šajā konkrētajā komponentē visa atlikušā pirmā puslaika laikā labāki izrādījās "Sūduvas" futbolisti. Pirmo pusmomentu Lietuvas komanda izveidoja devītajā minūtē, kad savā soda laukumā kļūdījās "Liepājas" senegāliešu aizsargs Gejs, bumbai teju nokļūstot līdz vārtu priekšā esošajam viesu uzbrucējam Karolim Laukžemim (pagājušajā sezonā spēlējis "Jelgavas" rindās).

Marijampoles "Sūduva" komanda laukumā ieguva arvien izteiktāku teritoriālo pārsvaru, vairākkārt radot bīstamas situācijas pie liepājnieku vārtiem. 14. minūtē viesi izšķērdēja ļoti bīstamu standartsituāciju pie paša "Liepājas" soda laukuma. Tomēr pēc četrām minūtēm "Sūduva" panāca savu - pēc kārtējās Geja kļūdas "Liepājas" soda laukumā bumba nonāca pie viesu uzbrucēja Ovīdija Verbicka, kurš to sita pret Karoli Laukžemi, bumbai pēc šī rikošeta atrodot ceļu mājinieku vārtos.

Par spīti šīm pavērsienam "Liepāja" savu spēli neuzlaboja, turpinot piekopt visnotaļ nevarīgu aizsardzības stila futbolu. Pirmais moments gūt vārtus mājiniekiem radās 36. minūtē, kad Dmitrijs Hmizs izdarīja sitienu no apmēram 20 metriem, bumbai lidojot nedaudz garām vārtu tuvajam stūrim. Teju visu pirmā puslaika galotni "Sūduva" spēja iespiest liepājniekus savā laukuma pusē, radot vairākus saasinājumus pie mājinieku sargātā cietokšņa. Par laimi, vairāki viesu izpildītie stūra sitieni beidzās bez taustāma rezultāta.

Otrā puslaika sākumā liepājnieki sāka ātrāk kustināt bumbu, tā rezultātā spēles iniciatīvai nedaudz pārejot Latvijas komandas pusē. 54. minūtē mājiniekiem bija laba iespēja izlīdzināt spēles rezultātu, tomēr tā netika izmantota. Pēc divām minūtēm Lietuvas komandas spēlētājs Ovīdijs Verbicks no apmēram 25 metriem izdarīja teicamu sitienu ar pēdas ārmalu, bumbai lejupejošā trajektorijā lidojot pavisam nedaudz garām vārtiem.

Otrā puslaika gaitā "Liepāja" ilgu laiku veiksmīgi saspēlējās savā laukuma pusē, tomēr tas neradīja nekādu bīstamību viesu aizsardzībai. "Sūduva" aizsargi spēlēja pārliecinoši un organizēti, vairākas reizes liepājnieku uzbrukumus apraujot ar mākslīgās aizmugures palīdzību.

Spēles 75. minūtē viesi par paviršībām aizsardzībā sodīja liepājniekus vēlreiz. Ovīdija Verbicka tālsitienu atsita "Liepājas" vārtsargs Valentīns Raļkevičs, tomēr liepājnieku aizsargi palika stāvot, nedodoties pēc vārtu vīra atsistās bumbas. To izmantoja Karolis Laukžemis, kurš pilnīgi netraucēts komfortabli dubultoja "Sūduva" pārsvaru, gūstot savus otros vārtus šajā mačā - 2:0.

Atlikušajā spēles laikā liepājnieki centās doties uzbrukumā, lai atspēlētu kaut vienus vārtus, tomēr visi mēģinājumi beidzās ar praktiski neko. Vienīgi Artūram Karašauskam izdevās nokļūt diezgan labā sitiena pozīcijā, tomēr uzbrucēja spēcīgais raidījums lidoja teju desmit metrus pāri pretinieku vārtiem. Spēle noslēdzās ar Marijampoles "Sūduvas" pelnītu uzvaru 2:0.

Liepāja/Mogo - Sūduva Marijampolė 0:2 (0:1)
Vārti: Laukžemis 18', 75'.
Liepāja/Mogo: Raļkevičs, Gejs, Keitā, Tomkovičs, Tomičs, Lebamba (Afanasjevs 78'), Hmizs (Grebis 69'), Strumija, Karašausks, Eristavi, Toress.
Sūduva Marijampolė: Kardums, Jankausks, Kerla, Abu Bakrs, Slavicks, Janušausks (Matulēvičs 69'), Leimons, Verbicks (Amirzians 80'), Altiparmakovskis, Svrļuga (Veļulis 46'), Laukžemis.
Sitieni (vārtu rāmī): 12 (1) : 12 (4)
Bumbas kontrole (%): 52 : 48
Brīdinājumi: Gejs, Tomičs, Karašausks, Tomkovičs - Matulēvičs.
Pārkāpumi: 11 : 10
Stūra sitieni: 5 : 4
Aizmugures: 3 : 0

UEFA Eiropas līgas otrā kvalifikācijas kārta

Pāris1. sp.2. sp.Summā
İnter Bakı (Azerbaidžāna) - Fola Esch1:020.07.
Beitar Jerusalem (Izraēla) - Botev Plovdiv (Bulgārija)13.07.20.07.
Rabotnički (Maķedonija) - Dinamo Minsk (Baltkrievija)1:120.07.
Slovan Bratislava (Slovākija) - Lyngby Boldklub (Dānija)13.07.20.07.
Shamrock Rovers (Īrija) - Mladá Boleslav (Čehija)13.07.20.07.
Željezničar Sarajevo (Bosnija un Hervegovina) - AIK Fotboll (Zviedrija)13.07.20.07.
Cork City (Īrija) - AEK Larnaca (Kipra)13.07.20.07.
Kairat Almaty (Kazahstāna) - KF Skënderbeu Korçë (Albānija)1:120.07.
Panionios G.S.S. (Grieķija) - ND Gorica (Slovēnija)13.07.20.07.
Astra Giurgiu (Rumānija) - Zirə (Azerbaidžāna)13.07.20.07.
Haugesund (Norvēģija) - Lech Poznań (Polija)3:220.07.
Brøndby IF (Dānija) - Vaasan Palloseura (Somija)2:020.07.
IFK Norrköping (Zviedrija) - Trakai (Lietuva)13.07.20.07.
Hajduk Split (Horvātija) - Levski Sofia (Bulgārija)13.07.20.07.
Liepāja/Mogo (Latvija) - Sūduva Marijampolė (Lietuva)0:220.07.
Nõmme Kalju (Igaunija) - Videoton Székesfehérvár (Ungārija)0:320.07.
Maccabi Tel Aviv (Izraēla) - Knattspyrnufélag Reykjavíkur (Islande)3:120.07.
Valletta (Malta) - Utrecht (Nīderlande)13.07.20.07.
Ružomberok (Slovākija) - SK Brann (Norvēģija)0:120.07.
Qəbələ (Azerbaidžāna) - Jagiellonia Białystok (Polija)1:120.07.
Progrès Niederkorn (Luksemburga) - AEL Limassol (Kipra)13.07.20.07.
Cashpoint SC Rheindorf Altach (Austrija) - Dinamo Brest (Baltkrievija)1:120.07.
Östersunds (Zviedrija) - Galatasaray Spor Kulübü (Turcija)2:020.07.
Vaduz (Lihtenšteina) - Odds Ballklubb (Norvēģija)0:120.07.
Knattspyrnufélagið Valur (Islande) - Domžale (Slovēnija)13.07.20.07.
Irtysh Pavlodar (Kazahstāna) - Crvena Zvezda (Serbija)1:120.07.
Aberdeen (Skotija) - Široki Brijeg (Bosnija un Hercegovina)13.07.20.07.
Ferencvárosi TC (Ungārija) - Midtjylland (Dānija)13.07.20.07.
SK Sturm Graz (Austrija) - Mladost Podgorica (Melnkalne)13.07.20.07.
Shkëndija '79 Tetovë (Maķedonija) - Helsingin Jalkapalloklubi (Somija)3:120.07.
AS Trenčín (Slovākija) - Bnei Yehuda Tel Aviv (Izraēla)13.07.20.07.
Osijek (Horvātija) - Luzern (Šveice)13.07.20.07.
Apollon Limassol (Kipra) - Zaria Bălți (Moldova)3:020.07.

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

 +10 [+] [-]

, 2017-07-13 21:38, pirms 7 gadiem
#āksti #nozhelojami

 +15 [+] [-]

, 2017-07-13 21:38, pirms 7 gadiem
Patiešām liels kauns par šādu sniegumu mājās...

 +10 [+] [-]

, 2017-07-13 21:38, pirms 7 gadiem
KAUNS

 +13 [+] [-]

, 2017-07-13 21:38, pirms 7 gadiem
Pēdējās "Futbolbumbās" Novickis vēl ierēca par Laukžemi

  +8 [+] [-]

, 2017-07-13 21:39, pirms 7 gadiem
šitādu mēslu bieži negadās redzēt. tāda sajūta, ka es ar pāris ned treniņu iekļūtu liepājnieku pamatsastāvā. kaut kādi tizleņi vnk.

 +15 [+] [-]

, 2017-07-13 21:40, pirms 7 gadiem
Bravo Māri!
Bravo Tamaz!
Pirms atbildes spēles vajadzētu vēl kādu leģionāru pievienot sastāvam...

  +6 [+] [-]

, 2017-07-13 21:40, pirms 7 gadiem
Uzbrukumā 2 momenti, aizsardzībā abi divi goli uz aizsargu sirdsapziņas. 2. Gols vispār ārprāts, apstājās un gaida nez ko, kamēr leitis aizskrien garām. Lietuvā ierīsim vismaz vienus vārtus un ar to būs viss pateikts. Eirokausu sezona beigusies.

  +8 [+] [-]

, 2017-07-13 21:41, pirms 7 gadiem
Diemžēl mēs tikām sasisti un pazemoti
Sūduvas treneris apspēlēja Pertiju vienos vārtos. Radīja uzsplaiksnījumus atsevišķās epizodēs un izmantoja Liepājas cauro aizsardzību. Pārējā laikā gudri aizsargājās nelaižot tiešā savu vārtu tuvumā
Aizsardzībā vajadzēja spēlēt Ivanovam un Kļavam

 +11 [+] [-]

, 2017-07-13 21:41, pirms 7 gadiem
Vai Tamazam biļete Rīga - Tbilisi (one way ticket) jau nopirkta?

  +5 [+] [-]

, 2017-07-13 21:41, pirms 7 gadiem
Pelnīts zaudējums! Tā ir, ka viss uzbrukums atkarīgs no viena spēlētāja. Par leģionāru aizsardzības līniju var tik noplātīt rokas kā to Kara visu otro puslaiku darīja...

  +7 [+] [-]

, 2017-07-13 21:41, pirms 7 gadiem
Jāpiekrīt Pertijas nolicējiem - kaut kā galīgi neredzu komandas rokrakstu Eirokausu spēlēs

 +11 [+] [-]

, 2017-07-13 21:41, pirms 7 gadiem
Grūti saprast, kāpēc ne Kļava, ne Ivanovs, nespēlē, jo nu ne Gejs, nevēl jo vairāk Tomkovičs nav labāki. Arī Lebamba bija vājš, ja aizsardzībā bija ok, neko citu kā piespēlēt brīvākajam spēlētājam uzbrukumu veidošanā viņš nedarīja. Kopumā es domāju, ka labi nospēlēja tikai Eristavi, kurš tiešām saasināja spēli, pārējie vāji vai ļoti viduvēji.

  +5 [+] [-]

, 2017-07-13 21:41, pirms 7 gadiem
Konkreta degradacija lv futbola,neviena normala eiropas limena futbolista nav,neviens nekur nevar notureties,un var lielu paldies teikt dolbanam indriksonam,atkapies

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:42, pirms 7 gadiem
izturēju un noskatījos visu spēli - respekts nefaniem, ja vēl kāds noskatījās - neticami nesakarīga un vāja spēle, kaut kāds veterānu līmenis, leģionāri atstrādāja savu aldziņu.. Suduva acīmredzami atbrauca pēc 0:0 un trīs bailīgos uzbrukumos iesita 2 golus.

Mārim kārtējais apkaunojošais rezultāts, laikam ļāvies aģentu mīlošajiem apskāvieniem .. interesanti vai viņam ir neierobežots uzticības kredīts?

  +7 [+] [-]

, 2017-07-13 21:42, pirms 7 gadiem
Muse777 rakstīja: Bravo Māri!
Bravo Tamaz!
Pirms atbildes spēles vajadzētu vēl kādu leģionāru pievienot sastāvam...
Vajadzētu brigādei Māris, Mareks un Tamazs doties jaunā komandējumā uz Āfriku. Tur baigos talantus varot atrast tā vismaz ziemā blatoja

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:42, pirms 7 gadiem
Muse777 rakstīja: Bravo Māri!
Bravo Tamaz!
Pirms atbildes spēles vajadzētu vēl kādu leģionāru pievienot sastāvam...
Ja leģionāri tādi, lai labāk spēlē juniori un mācās.Seviški vājš melnais aizsargs.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:43, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēdējās "Futbolbumbās" Novickis vēl ierēca par Laukžemi
Nekas no tā Laukžema arī nav. Pirmajā golā no viņa kājas atlēca bumba
Otrajā golā neviens pat nemēģināja viņam traucēt
Virslīgā viņš tiešām izskatījās pašvaki

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:43, pirms 7 gadiem
bezzobaini Ko tādu negaidīju.

 +17 [+] [-]

, 2017-07-13 21:43, pirms 7 gadiem
Nu jau var pavisam droši teikt,ka šī gada Eirokausi parāda mūsu virslīgas līmeni,kurā spēlē šobrīd 7 līdzvērtīgi VĀJI klubi.Tāpēc arī čempionāts tāds saistošs

  +7 [+] [-]

, 2017-07-13 21:44, pirms 7 gadiem
Liepāja daudz sūdīgāka par Sūduvu...

  +8 [+] [-]

, 2017-07-13 21:44, pirms 7 gadiem
Nu kauns.... Eirokausi cauri. Leiši 2:0 neatdos.
Patiesībā Liepājai jau vajadzēja aplauzties pret amatieriem Crusaders.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-13 21:45, pirms 7 gadiem
7 leģionāri un visi kā viens tizli))) blakus tādiem arī juniori degradē treniņos. Kur mauritānieši?)))

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:46, pirms 7 gadiem
Cikos nākamās kārtas izloze?

Galatasaray, btw, zaudē 0-2 Ostersundā.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:46, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Grūti saprast, kāpēc ne Kļava, ne Ivanovs, nespēlē, jo nu ne Gejs, nevēl jo vairāk Tomkovičs nav labāki. Arī Lebamba bija vājš, ja aizsardzībā bija ok, neko citu kā piespēlēt brīvākajam spēlētājam uzbrukumu veidošanā viņš nedarīja. Kopumā es domāju, ka labi nospēlēja tikai Eristavi, kurš tiešām saasināja spēli, pārējie vāji vai ļoti viduvēji.
Liepājai ir pārāk daudz viduvēju spēlētāju, kuros pats Pertija ir apjucis
Savukārt meistarīgu stipri maz
Eristavi individuāli ir meistarīgs, bet piespēle viņam ir ļoti reta opcija

  -2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:46, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Nu jau var pavisam droši teikt,ka šī gada Eirokausi parāda mūsu virslīgas līmeni,kurā spēlē šobrīd 7 līdzvērtīgi VĀJI klubi.Tāpēc arī čempionāts tāds saistošs
Beidz, Blanks taču nesen "Futbolbumbās" teica, ka čempionāta līmenis ir cēlies

  +3 [+] [-]

, 2017-07-13 21:46, pirms 7 gadiem
Izskatījās pēc toķika! Bet,anyway,ar šādiem gejiem nav aršana!!!!! Vai tad liepājniekiem vairāk nav neviena normāla letiņu špīlera izņemot Grebi?

  +8 [+] [-]

, 2017-07-13 21:46, pirms 7 gadiem
pamatsastāvā veseli 4 latvieši - Valentīns Raļkevičs, Dmitrijs Hmizs, Arturs Karašausks, Cristians Torres un vienīgais liepājnieks D.Hmizs!

neesmu Liepājas fans, bet agrāk vismaz komanda bija interesanta, ar savu raksturu! tagad pilnīgas pelēcības .. neticu, ka D.Ivanovs un O.Kļava nospēlētu sliktāk par tiem "vērtību vajag uzkačāt" leģionāriem, vismaz pēc tādām rupjām kļūdām ietu līdz galam un nopļautu, lai sit 11m .. "go home Māri!"

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:47, pirms 7 gadiem
jau z-irus nebija pelnijusi vinnet

  +5 [+] [-]

, 2017-07-13 21:47, pirms 7 gadiem
Neprast spēlēt futbolu - tā ir obligāta prasība, lai iekļūtu virslīgas kluba sastāvā?

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:47, pirms 7 gadiem
M8archa rakstīja: Cikos nākamās kārtas izloze?

Galatasaray, btw, zaudē 0-2 Ostersundā.
0-2, he, paspēji izlabot jau

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:49, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Liepājai ir pārāk daudz viduvēju spēlētāju, kuros pats Pertija ir apjucis
Savukārt meistarīgu stipri maz
Eristavi individuāli ir meistarīgs, bet piespēle viņam ir ļoti reta opcija
Pats Pertija komandu komplektējis tā kā tagad redzam viņa patieso kompetenci. Pats labākais ka atrunu viņam nevar būt nekādu!

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:49, pirms 7 gadiem
Latvijas futbols ir apkaunojums sportam kā tādam. Varbūt nemaz nav vērts Latvijā ar to nodarboties un tajā ieguldīt naudu? Lai man vēl kaut kādi tur Noviki mēģina ieskaidrot ka Latvijas futbols ir kaut kas tāds, kas būtu pelnījis manu uzmanību un laiku no manas dzīves.

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:50, pirms 7 gadiem
Rakels debitējis "Lech" rindās oficiālā spēlē

  +8 [+] [-]

, 2017-07-13 21:50, pirms 7 gadiem
Leiši perfekti bija izpildījuši savu mājas darbu, jo zināja, kurš tiekot izslēgts no spēles FKL paliks ne ar ko. Karašausks šajā spēlē vispār nebija redzams.
Vel pārsteidz, ka FKL spēlētāji zaudēja praktiski visas divcīņas viens pret vienu, un bija jūtama tāda kā vienaldzība.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:50, pirms 7 gadiem
skaisti

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:52, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pats Pertija komandu komplektējis tā kā tagad redzam viņa patieso kompetenci. Pats labākais ka atrunu viņam nevar būt nekādu!
es tomēr uzskatu, ka tur vairāk Verpakovskim atbildība - viņš izvēlējās treneri un spēlētāju komlektāciju - Pertija tikai mēģina trenēt (pagaidām neveiksmīgi)

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:52, pirms 7 gadiem
Liepājas leģionāri diezgan nekādi. Grebis labi iegāja spēlē, varbūt bija vērts sūtīt pamatsastāvā.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:52, pirms 7 gadiem
Gaidu Pertijas komentāru ka tā Sūdava jau nekas nav.

  +7 [+] [-]

, 2017-07-13 21:53, pirms 7 gadiem
Verpaks zāģē naudu ar šo leģionāru aģentiem, treneri stilīgi čaļi, taktika-atdod piespēli Karam, skumji

  -2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:53, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Nu jau var pavisam droši teikt,ka šī gada Eirokausi parāda mūsu virslīgas līmeni,kurā spēlē šobrīd 7 līdzvērtīgi VĀJI klubi.Tāpēc arī čempionāts tāds saistošs
Atslābsti! Ieelpa- izelpa! 10 reizes!
Meistarības ziņā abu šo komandu spēlētāji ir apmēram vienā līmenī. Cita lieta, kā viņus labāk izmantot. Sūduvas treneris izrādījās gudrāks. Šajā konkrētajā spēlē. No tā nav jāizdara kaut kādi globāli secinājumi
Man būtu bijis interesanti redzēt, ko pret Sūduvu parādītu Spartaks. Spartaka uzbrukumi ir loģiskāki un ar lielāku izdomu. Un treneris ir kompetentāks. Tā nebija Astana, kura vienkārši nospieda gan ar savu spēli, gan autoritāti. Sūduva deva iespēju saspēlēties, bet Liepāja nemācēja pareizi apieties ar bumbu

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:53, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Liepājai ir pārāk daudz viduvēju spēlētāju, kuros pats Pertija ir apjucis
Savukārt meistarīgu stipri maz
Eristavi individuāli ir meistarīgs, bet piespēle viņam ir ļoti reta opcija
Šoreiz es tev piekrītu. Pagaidām no ārzemniekiem šosezon, manuprāt, labu sniegumu ir rādījuši tikai Keitā un Eristavi, kurš, jā, dažreiz aizraujas ar reidiem, kas gan, ja izdodas, ir baigi efektīvi. Pārējie nerāda neko īpašu. Arī vietējie, izņemot Karašausku, nav komandas vilcēji. Tiešām spēlētāju daudz, bet kvalitātes trūkst.

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:53, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Latvijas futbols ir apkaunojums sportam kā tādam. Varbūt nemaz nav vērts Latvijā ar to nodarboties un tajā ieguldīt naudu? Lai man vēl kaut kādi tur Noviki mēģina ieskaidrot ka Latvijas futbols ir kaut kas tāds, kas būtu pelnījis manu uzmanību un laiku no manas dzīves.
nu, nē. Jaunie METTieši vēl nav tikuši pie dziesmas!! ceram, ticam!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:54, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Liepājai ir pārāk daudz viduvēju spēlētāju, kuros pats Pertija ir apjucis
Savukārt meistarīgu stipri maz
Eristavi individuāli ir meistarīgs, bet piespēle viņam ir ļoti reta opcija
Taisnība, ka FKL ir ļoti daudz viduvēju spēlētāji, bet vietējie (Kļava, Ivanovs, Grebis, Afanasjevs utt.) ir ar lielu pieredzi. Arī Eiropas kausos. Kur un pret ko ir spēlējuši visi šie leģionāri, un kāda ir viņu pieredze?

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:54, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: es tomēr uzskatu, ka tur vairāk Verpakovskim atbildība - viņš izvēlējās treneri un spēlētāju komlektāciju - Pertija tikai mēģina trenēt (pagaidām neveiksmīgi)
Viņi sastāvu kopā veidojuši savstarpēji konsultējoties.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:55, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Pats Pertija komandu komplektējis tā kā tagad redzam viņa patieso kompetenci. Pats labākais ka atrunu viņam nevar būt nekādu!
Man tiešām grūti saprast, kas mainījies ar Pertiju. Ar Skonto viņš ar ierobežotiem spēlētāju resursiem un parādu ēnā spēja izvilkt no komandas maksimumu, bet šeit, kad viņam rokas daudz brīvākas, pagaidām sniegums nav gaidītais.

  +6 [+] [-]

, 2017-07-13 21:55, pirms 7 gadiem
Paturpinot nedaudz, principā visi no šīs sezonas "pastiprinājumiem" ir auzās. Protams, izņēmums Karašausks, bet šoreiz lielāka sāpe par leģionāriem. Ko dara Gueye? Kas vispār ir Lebamba? Torress jau pag. sezon nevilka, kļuvis tikai sliktāks. Ar ko Tomkovičš ir labāks par Kļavu/Ivanovu kas sēdēja uz beņķi? Keita vismaz skrien/lec, bet vai no tā ir diža jēga?
Mauritāniešu projekts ir izgāzies bez variantiem.
Vienīgie ko varu uzteikt ir Eristavi (šodienas mačā vienīgais, kurš šķietami gribēja/varēja kaut ko parādīt) un Tomičš, kurš gan priekš malējā aizsarga arī vairs nav nekāds jaunais un perspektīvais, bet tie gan (ja nemaldos) spēlēja jau pie Dobrecova.
Paveicās, ka vispār tika eirokausos un iekasēja savus 400k. Virslīgā peld pa augšu, jo pārējie ir vēl dziļākos s**os.

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:56, pirms 7 gadiem
Tas jau bija gaidāms,ka Sūduva uzvarēs Liepāju ! KAUNS !

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:56, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: es tomēr uzskatu, ka tur vairāk Verpakovskim atbildība - viņš izvēlējās treneri un spēlētāju komlektāciju - Pertija tikai mēģina trenēt (pagaidām neveiksmīgi)
Gan jau ka atrunas būs. Viņš pats nekad nebūs vainīgs ne pie kā. To es jau piefiksēju vel kad viņš Skonto trenēja. Pagaidi preses konferences atreferējumu.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-13 21:56, pirms 7 gadiem
Un vēl.Varu izteikt tikai savu versiju.Liepājai šovakar pamatsastāvā spēlēja 7 leģionāri un naturalizētais Torres.Vajadzētu tādus līdzvērtīgus klubus raut un plēst.Laukumā redzam,ka šo leģionāru līmenis ir zems un Latvijas kluba meistarību tas neceļ.Varbūt varat iedomāties,kāpēc viņu tik daudz ir vajadzīgi?Es domāju ,lai taisītu naudu.Gan uz leģionāriem,gan jauniem spēletājiem ,kuri pretīm neuzdrīkstās runāt.Acīm redzot tāpēc paši liepājnieki klubam īpaši nav vajadzīgi.Varu izteikt vienīgi līdzjūtību liepājnieku līdzjutējiem.
Atkārtošu,ka tās ir tikai mana versija un subjektīvās pārdomas.Varbūt maldos,bet jautājumi paliek.

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:57, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: es tomēr uzskatu, ka tur vairāk Verpakovskim atbildība - viņš izvēlējās treneri un spēlētāju komlektāciju - Pertija tikai mēģina trenēt (pagaidām neveiksmīgi)
Uz Āfriku taču brauca Pertija un Zuntners preciniekus (leģionārus) lūkoties.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:57, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Atslābsti! Ieelpa- izelpa! 10 reizes!
Meistarības ziņā abu šo komandu spēlētāji ir apmēram vienā līmenī. Cita lieta, kā viņus labāk izmantot. Sūduvas treneris izrādījās gudrāks. Šajā konkrētajā spēlē. No tā nav jāizdara kaut kādi globāli secinājumi
Man būtu bijis interesanti redzēt, ko pret Sūduvu parādītu Spartaks. Spartaka uzbrukumi ir loģiskāki un ar lielāku izdomu. Un treneris ir kompetentāks. Tā nebija Astana, kura vienkārši nospieda gan ar savu spēli, gan autoritāti. Sūduva deva iespēju saspēlēties, bet Liepāja nemācēja pareizi apieties ar bumbu
Un kāda nozīme kā pret Sūduvu nospēlētu Spartaks, ja mēs to nekādīgi neuzzināsim?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:57, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Man tiešām grūti saprast, kas mainījies ar Pertiju. Ar Skonto viņš ar ierobežotiem spēlētāju resursiem un parādu ēnā spēja izvilkt no komandas maksimumu, bet šeit, kad viņam rokas daudz brīvākas, pagaidām sniegums nav gaidītais.
Da nekas īpašs viņam ar Skonto nebija. Ja algas izmaksātu laicīgi, nezinu, iespējams būtu labāk, taču atceramies kā Skonto izgāzās Eirokausu 2. kārtā 2015 gadā kad klubu vadija Tamazs.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 21:58, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Šoreiz es tev piekrītu. Pagaidām no ārzemniekiem šosezon, manuprāt, labu sniegumu ir rādījuši tikai Keitā un Eristavi, kurš, jā, dažreiz aizraujas ar reidiem, kas gan, ja izdodas, ir baigi efektīvi. Pārējie nerāda neko īpašu. Arī vietējie, izņemot Karašausku, nav komandas vilcēji. Tiešām spēlētāju daudz, bet kvalitātes trūkst.
Vietējie parasti tiek izmesti laukumā, kad ūdens smeļas mutē.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 21:59, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Taisnība, ka FKL ir ļoti daudz viduvēju spēlētāji, bet vietējie (Kļava, Ivanovs, Grebis, Afanasjevs utt.) ir ar lielu pieredzi. Arī Eiropas kausos. Kur un pret ko ir spēlējuši visi šie leģionāri, un kāda ir viņu pieredze?
Nu, Tomkovičam ir Eirokausu pieredze, bet nu tas nesaka daudz par viņa kvalitātēm.

     [+] [-]

, 2017-07-13 21:59, pirms 7 gadiem
Un kurš šosezon te muldēja ka Latvijas virslīgas līmenis esot cēlies? Kur tas būtu redzams? Spartaks tak ar lidos ārā par 100%

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:00, pirms 7 gadiem
Liepājai sūdi ....

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:00, pirms 7 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:01, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Man tiešām grūti saprast, kas mainījies ar Pertiju. Ar Skonto viņš ar ierobežotiem spēlētāju resursiem un parādu ēnā spēja izvilkt no komandas maksimumu, bet šeit, kad viņam rokas daudz brīvākas, pagaidām sniegums nav gaidītais.
Skonto bija ļoti talantīgi jaunie spēlētāji, jo ne velti tas pats Karašausks un Gutkovskis (neatceros vai Šabala arī tad spēlēja Skonto), kas vilka šo komandu. Viņiem motivācijas trūkumu tad pārmest nevarēja.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-13 22:01, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un kurš šosezon te muldēja ka Latvijas virslīgas līmenis esot cēlies? Kur tas būtu redzams? Spartaks tak ar lidos ārā par 100%
Spartakam citas klases pretinieks. Astana nav Suduva vai Īrijas amatieri, bet gan klubs kuram reālas šanses iekļūt grūpsteidžā. 0-1 nav slikts rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:02, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Atslābsti! Ieelpa- izelpa! 10 reizes!
Meistarības ziņā abu šo komandu spēlētāji ir apmēram vienā līmenī. Cita lieta, kā viņus labāk izmantot. Sūduvas treneris izrādījās gudrāks. Šajā konkrētajā spēlē. No tā nav jāizdara kaut kādi globāli secinājumi
Man būtu bijis interesanti redzēt, ko pret Sūduvu parādītu Spartaks. Spartaka uzbrukumi ir loģiskāki un ar lielāku izdomu. Un treneris ir kompetentāks. Tā nebija Astana, kura vienkārši nospieda gan ar savu spēli, gan autoritāti. Sūduva deva iespēju saspēlēties, bet Liepāja nemācēja pareizi apieties ar bumbu
Lai apietos ar bumbu vajadzīgi tehniski spēlētāji....

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:02, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uz Āfriku taču brauca Pertija un Zuntners preciniekus (leģionārus) lūkoties.
Kokaīnu viņi tur ostīt aizbrauca, atveda tādus leģionārus ka pat rezervē yie netiek))))

  +3 [+] [-]

, 2017-07-13 22:02, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: šitādu mēslu bieži negadās redzēt. tāda sajūta, ka es ar pāris ned treniņu iekļūtu liepājnieku pamatsastāvā. kaut kādi tizleņi vnk.
labaakais komentaars

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:02, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un kurš šosezon te muldēja ka Latvijas virslīgas līmenis esot cēlies? Kur tas būtu redzams? Spartaks tak ar lidos ārā par 100%
Konkurence cēlusies, līmenis pavisam pavisam minimāli.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:02, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Viņi sastāvu kopā veidojuši savstarpēji konsultējoties.
protams, bet atbildība lielāka kluba vadītājam un galīgais vārds (tipa darba devējs, naudas devēju pārstāvis). ja treneris kļūdījies, tad amatam jābūt briesmās ..

Pertija kā personība sen nesimpātisks, bet Skonto vismaz savā laikā spēle tiešām bija samērā skatāma un sakarīga. tagad pilnīgs bezsakars.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:03, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Man tiešām grūti saprast, kas mainījies ar Pertiju. Ar Skonto viņš ar ierobežotiem spēlētāju resursiem un parādu ēnā spēja izvilkt no komandas maksimumu, bet šeit, kad viņam rokas daudz brīvākas, pagaidām sniegums nav gaidītais.
Ir tāds cilvēku tips, kas ar ierobežotiem resursiem un kad neviens neko negaida, parāda negaidīti labu rezultātu
Bet kad dod lielas rīcības iespējas, bet arī prasa rezultātu, apjūk, zaudē koncentrāciju un neko neparāda
Varbūt otrajā sezonā viņš jau būs apradis ar jaunajiem apstākļiem

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:03, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Nu, Tomkovičam ir Eirokausu pieredze, bet nu tas nesaka daudz par viņa kvalitātēm.
Un tas ir viss no tā lielā leģionāru bara?

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:03, pirms 7 gadiem
xxx777 rakstīja: labaakais komentaars
..tiešām tagad gaidu, ka viņi mani uzaicinās uz treniņnometni

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:04, pirms 7 gadiem
Latviešu spēlētajiem pamatsastāvā šajā spēlē bija spēlētāju limits,ne vairāk par trīs.Kāda jēga no tiem viduvējiem salašņām,kas atbrauc Eiropā naudu pelnīt,bet pietrūkst gan meistarības,gan patriotisma.Tad jau labāk lai spēlē savējie,un rezultāts nebūs sliktāks.

 +10 [+] [-]

, 2017-07-13 22:04, pirms 7 gadiem
FK Liepāja/Mogo @FKLiepajaMogo
Tamazs Pertija : "spēlējām labi, iespējas bija, pievīla realizācija"
Es saku viņš ir narkomāns....

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:07, pirms 7 gadiem
Pertjam ņuhs ir.Tagad saprotu,kāpēc viņs bija tik solidārs ar FK Ventspils treneri

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:09, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ir tāds cilvēku tips, kas ar ierobežotiem resursiem un kad neviens neko negaida, parāda negaidīti labu rezultātu
Bet kad dod lielas rīcības iespējas, bet arī prasa rezultātu, apjūk, zaudē koncentrāciju un neko neparāda
Varbūt otrajā sezonā viņš jau būs apradis ar jaunajiem apstākļiem
Ko? Vel vienu sezonu? Beidz tā rakstīt.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:09, pirms 7 gadiem
Liquid rakstīja: FK Liepāja/Mogo @FKLiepajaMogo
Tamazs Pertija : "spēlējām labi, iespējas bija, pievīla realizācija"
Es saku viņš ir narkomāns....
Ja tā - tad viņš dzīvo kādās paralēlajās pasaulēs, vai lieto LSD.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:10, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko? Vel vienu sezonu? Beidz tā rakstīt.
tur visus vajag atlaist.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:11, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko? Vel vienu sezonu? Beidz tā rakstīt.
Domā Māris pateiks čau?

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:12, pirms 7 gadiem
man mazliet smieklīgi liekas tas,ka jūs vel te komentējat.pēc katra mača rakstat tādus komentus,takš neskatās kā sūds zaudē sūduai.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:12, pirms 7 gadiem
kādu sūdu šodien Liepāja rādija? es gandrīz aizmigu stadionā...
es tik redzēju vienu...visu laiku mukām no bumbas
laiks atlaist Kamazu... tāds riktīgs anti futbols...

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:13, pirms 7 gadiem
mellupietis rakstīja: man mazliet smieklīgi liekas tas,ka jūs vel te komentējat.pēc katra mača rakstat tādus komentus,takš neskatās kā sūds zaudē sūduai.
ko Tu nabaga patriotam padarīsi..

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:14, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko? Vel vienu sezonu? Beidz tā rakstīt.
ja ņemtos ar kādiem vietējiem jauniešiem, tad varētu pat atbalstīt .. bet tagad - esošos keitas nomainīs citi keitas. un protams yugoslāvi, pret tiem laikam respekts mūžīgs.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:16, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Domā Māris pateiks čau?
Patiešām nezinu, vai viņš to izdarīs, jo tā ir viņa kompetence. Mans personiskais viedoklis-Pertijai pēc šīs sezonas čau, jo komanda pie viņa šosezon mokās no spēles uz spēli.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-13 22:16, pirms 7 gadiem
#bomāri

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:17, pirms 7 gadiem
Ko neskatās? Pat es skatījos šodien. Es tikai nesaprotu kāpēc visi bija baigi pārliecināti ka mums ir ļoti labas iespējas pret lietuviešiem. Laukumā to kaut kā nevarēja redzēt. Nemaz.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:17, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Lai apietos ar bumbu vajadzīgi tehniski spēlētāji....
Eristavi un Karasauskas šim līmenim ir pietiekami tehniski
Šie leiši nav tehniskāki, koka kāju Laukzemi ieskaitot. Te treneris vienkārši Sūduvai nostrādāja labāk

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:18, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: ja ņemtos ar kādiem vietējiem jauniešiem, tad varētu pat atbalstīt .. bet tagad - esošos keitas nomainīs citi keitas. un protams yugoslāvi, pret tiem laikam respekts mūžīgs.
Jautājums ir tikai par to, vai Liepājas jaunie spēlētāji (talantīgākie un bez līgumiem esošie) paliekot Pertijam amatā arī nākošajā sezonā, paši nepamūk uz citiem virslīgas klubiem.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:18, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko? Vel vienu sezonu? Beidz tā rakstīt.
Katram cilvēkam ir jādod iespēja aprast ar jauniem apstākļiem un otra iespēja

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:20, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Katram cilvēkam ir jādod iespēja aprast ar jauniem apstākļiem un otra iespēja
Ne visur tā ir, par Kubareva likteni droši vien jau dzirdēji?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:20, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Pertjam ņuhs ir.Tagad saprotu,kāpēc viņs bija tik solidārs ar FK Ventspils treneri
jā. arī nesapratu, ko viņš tā slavē Ventspils spēli
Virslīgā jau nu Ventspils nespēlē neko īpaši saturīgu un skaistu

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:21, pirms 7 gadiem
Ir reālas pretenzijas pret treneri šajā spēlē. Saliek 8 leģionārus laukumā un tad cer uz brīnumnūjiņām.
Tomkovičs (Nr2) vispār nožēlojams, nesaprotu, kāpēc komandai vajadzīgs tas Lambada (vai kā tur viņu sauc).

Gruzīns centās, bet pārturēja bumbu. Gejs un Tomičs bija līmenī. Pārējie nospēlēja statiski un blāvi.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:22, pirms 7 gadiem
Advokāts tur savu vārdu un šeit nerādās. Uzvaras gadijumā protams būtu savādāk.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:22, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ne visur tā ir, par Kubareva likteni droši vien jau dzirdēji?
tur vadība sagāja sviestā. Bet normālā vidē, kur pret cilvēkiem izturas kā pret cilvēkiem, dod gan laiku pierast jaunajos apstākļos, gan neveiksmes gadījumā dāvā otru iespēju

  +6 [+] [-]

, 2017-07-13 22:22, pirms 7 gadiem
Bezzobainā "Liepāja" piedzīvo izgāšanos pret "Sūduvu"

"Spartaks" tomēr neiztur "Astana" spiedienu, piedzīvojot minimālu zaudējumu

Čempionu līga Slokā: RFS telts, smaidīgais Trabuki un necieņa pret žurnālistiem

Zubs: "Jūrmalā biju gaidījis labāku futbola atmosfēru"

"Ferencvaros" treneris: "Jelgava Ungārijā nebūtu pirmajā trijniekā. Protams, ka nebūtu"

"Liepājai" šausmīgs pirmais puslaiks un zaudējums Belfāstā

Neizteiksmīgā un samocītā spēlē "Ventspils" un "Valur" komandas vārtus negūst

"Ventspilij" tikai viens sitiens vārtu virzienā, noraidījums un izstāšanās

"Jelgava" ielaiž jau sākumā un zaudē ungāriem

"Jelgavai" zaudējums arī mājās un izstāšanās pirmajā kārtā

  +4 [+] [-]

, 2017-07-13 22:23, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Katram cilvēkam ir jādod iespēja aprast ar jauniem apstākļiem un otra iespēja
Hm,hm,hm!
Kādiem jauniem apstākļiem?
Es saprastu, ja viņš šogad pirmo sezonu trenētu virslīgas klubu, bet ne jau nu pēc deviņām sezonām LFV kā treneris. Pie kā viņam pierast? Telpām,stadiona vai regulāri svaigā gaisa, kurš nāk no Daugavas stadionam blakus esošās jūras?

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:23, pirms 7 gadiem
Prieks, kur tu rodies

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:25, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Advokāts tur savu vārdu un šeit nerādās. Uzvaras gadijumā protams būtu savādāk.
Ko viņam rakstīt?
Te jau ir viens, kurā man nemitīgi brauca virsū pēc šīs spēles ir strauji pamanījis kažociņu.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:26, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: tur vadība sagāja sviestā. Bet normālā vidē, kur pret cilvēkiem izturas kā pret cilvēkiem, dod gan laiku pierast jaunajos apstākļos, gan neveiksmes gadījumā dāvā otru iespēju
es nesaprotu- Tu joko vai, tomēr, esi biškiņ pārāk nepieskaitāms??? kādi jauni apstākļi? Pertjas vārdu Latvijas futbola sakarā dzirdam jau sen.. izskatās, ka pārāk sen.. lai pi 8ās na 8er uz savu siltozemi!!

  -2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:28, pirms 7 gadiem
kartejais Latvijas futbola fiasko pilniga nevariba pret lidzvertigu pretinieku Sudava kas bija cerejusi vismaz uz neizskirtu izmantoja sev dotas izdevibas un var but gandarita bet par Liepaju te japiekrit Alguna kunga teiktajam kam vajadzigi tadi legionari laikam jau tikai naudas pelnai nedz Karasausks nedz Grebis nedz Hmizs (iznemot vienu talsitienu) nebija uzmanibas centra kaut cik pamanami bija Keita un Erastavi bet diemzel ari vini nebija speles noteiceji jautajums kada loma komanda vispar ir Lembabam? kartejo reizi tika apliecinata Latvijas futbola dzila krize virsliga spele septinas komandas sasas no tam ir uz viena limena un LFF funkcionari tikai berze rokas sak futbola limenis celas varbut ka Riga Jelgava Jurmala Ventspili Liepaja ari celas bet uz Eiropas skatuves Latvijas futbols ir nulveidigs gan izlasu gan klubu limeni un te nu funkcionariem nav ko berzet rokas pasi ar savu bezdarbibu vini ir iedzinusi futbolu Latvija dzila purva tas tikai pierada to ka gadu desmitiem sedesana mikstos LFF kreslos rezultatu nedod ir vajadzigs svaigs skats uz visu futbola saimniecibu kopuma tikai tad ari bus rezultats bet patreiz sava pasapmierinatiba sliktam arvien dzilak un dzilak vienigais mierinajums virsligas limenis tacu celas!!!

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:30, pirms 7 gadiem
diez kas nav...

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:31, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Un vēl.Varu izteikt tikai savu versiju.Liepājai šovakar pamatsastāvā spēlēja 7 leģionāri un naturalizētais Torres.Vajadzētu tādus līdzvērtīgus klubus raut un plēst.Laukumā redzam,ka šo leģionāru līmenis ir zems un Latvijas kluba meistarību tas neceļ.Varbūt varat iedomāties,kāpēc viņu tik daudz ir vajadzīgi?Es domāju ,lai taisītu naudu.Gan uz leģionāriem,gan jauniem spēletājiem ,kuri pretīm neuzdrīkstās runāt.Acīm redzot tāpēc paši liepājnieki klubam īpaši nav vajadzīgi.Varu izteikt vienīgi līdzjūtību liepājnieku līdzjutējiem.
Atkārtošu,ka tās ir tikai mana versija un subjektīvās pārdomas.Varbūt maldos,bet jautājumi paliek.
gribēja taisīt biznesu. Apsveicama ideja. Tik vajadzēja saprast, ka ne visi leģionāri būs pilnās lozes

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:32, pirms 7 gadiem
man bija shoks, kad redzeju, ka Tamazs iet prasit pie budas padomu Zuntneram. Ko tas var vispar pateikt?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:37, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: es nesaprotu- Tu joko vai, tomēr, esi biškiņ pārāk nepieskaitāms??? kādi jauni apstākļi? Pertjas vārdu Latvijas futbola sakarā dzirdam jau sen.. izskatās, ka pārāk sen.. lai pi 8ās na 8er uz savu siltozemi!!
atslābsti! Emocijas traucē prātam!
Skonto bija finansiāli grūta situācija un Pertija labi prata motivēt, ka iesim visiem pierādīt pretējo. Turklāt toreiz sastāvs Skonto bija labāks nekā tagad Liepājai. Šī brīža RFS kodols (+ vēl jaunāki Igors Kozlovs un Aleksandrs Višņakovs). Daugavpils toto laikus es neskaitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:41, pirms 7 gadiem
bondža rakstīja: man bija shoks, kad redzeju, ka Tamazs iet prasit pie budas padomu Zuntneram. Ko tas var vispar pateikt?
Liepājas nometnē ir pārāk daudz emociju°
Man patīk Zuba un Kalinina nosvērtība. RFS trenerim gan vēl gudrībā jāpieaugas. Bet viņu vēsās galvas man patīk. Emocijas vispār eksistencē vairāk traucē nekā palīdz. Ir brīži, kad vajag kādu emocionalāku runu, bet kopumā emocijas ir jāpārveido brīvā visa notiekošā vērošanas gultnē

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:42, pirms 7 gadiem
Internacionālā klaunu parāde zaudēja. Vismaz latviešiem ļautu spēlēt un attīstīties, nevis novākt visādus ārzemniekus klaunus un visus ielikt starta 11 un tad šādi zaudēt.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:42, pirms 7 gadiem
smithwiks rakstīja: Izskatījās pēc toķika!
Vienmēr kādam "specam" jānosmird, labāk palika šitos maģiskos vārdus pasakot!? Tfu

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:43, pirms 7 gadiem
vilnis_stana_106649 rakstīja: kartejais Latvijas futbola fiasko pilniga nevariba pret lidzvertigu pretinieku Sudava kas bija cerejusi vismaz uz neizskirtu izmantoja sev dotas izdevibas un var but gandarita bet par Liepaju te japiekrit Alguna kunga teiktajam kam vajadzigi tadi legionari laikam jau tikai naudas pelnai nedz Karasausks nedz Grebis nedz Hmizs (iznemot vienu talsitienu) nebija uzmanibas centra kaut cik pamanami bija Keita un Erastavi bet diemzel ari vini nebija speles noteiceji jautajums kada loma komanda vispar ir Lembabam? kartejo reizi tika apliecinata Latvijas futbola dzila krize virsliga spele septinas komandas sasas no tam ir uz viena limena un LFF funkcionari tikai berze rokas sak futbola limenis celas varbut ka Riga Jelgava Jurmala Ventspili Liepaja ari celas bet uz Eiropas skatuves Latvijas futbols ir nulveidigs gan izlasu gan klubu limeni un te nu funkcionariem nav ko berzet rokas pasi ar savu bezdarbibu vini ir iedzinusi futbolu Latvija dzila purva tas tikai pierada to ka gadu desmitiem sedesana mikstos LFF kreslos rezultatu nedod ir vajadzigs svaigs skats uz visu futbola saimniecibu kopuma tikai tad ari bus rezultats bet patreiz sava pasapmierinatiba sliktam arvien dzilak un dzilak vienigais mierinajums virsligas limenis tacu celas!!!
Par komatiem esi dzirdējis?

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:44, pirms 7 gadiem
EriksVil rakstīja: Man tiešām grūti saprast, kas mainījies ar Pertiju. Ar Skonto viņš ar ierobežotiem spēlētāju resursiem un parādu ēnā spēja izvilkt no komandas maksimumu, bet šeit, kad viņam rokas daudz brīvākas, pagaidām sniegums nav gaidītais.
Grūti spriest.. vai Tamazs vainīgs...varbūt viņš tik trenē un neko nenosaka... to īpašnieki... bet tas ir tikai mans subjektīvs viedoklis

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:44, pirms 7 gadiem
FK Liepāja/Mogo @FKLiepajaMogo

Tamazs Pertija : "spēlējām labi, iespējas bija, pievīla realizācija un pretinieki savas iespējas… https://www.instagram.com/p/BWf1Yee...

Fantastisks trenera vērtējums par spēli.Atliek vien pabrīnīties.Interesanti,kāds rezultāts būs atbildes spēlē,ja spēlēsit tik pat labi?

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:44, pirms 7 gadiem
Spēles komentētājs ar dīvains, pasakot, ka Sūduvas uzvara ir pārsteigums...

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:45, pirms 7 gadiem
šķidriņš rakstīja: beidziet cepties. Te nav nekāds sakars ar futbolu. Līdzīgi saeimas deputātiem tas ir biznesa projekts. Pēc futbola pat nesmaržo.
Itkā jau nevajagot visam ticēt ko saka dažādi funkcionāri, bet laikam piekritīšu Indriksona reiz teiktajam, ka LV no futbola biznesu uztaisīt nav iespējams.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:48, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Itkā jau nevajagot visam ticēt ko saka dažādi funkcionāri, bet laikam piekritīšu Indriksona reiz teiktajam, ka LV no futbola biznesu uztaisīt nav iespējams.
pārdodot spēlētājus šo to var nopelnīt

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:50, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: FK Liepāja/Mogo @FKLiepajaMogo

Tamazs Pertija : "spēlējām labi, iespējas bija, pievīla realizācija un pretinieki savas iespējas… https://www.instagram.com/p/BWf1Yee...

Fantastisks trenera vērtējums par spēli.Atliek vien pabrīnīties.Interesanti,kāds rezultāts būs atbildes spēlē,ja spēlēsit tik pat labi?
Tas ir Pertijas uzvedības stils. Viņš labi saprot, ka spēle nebija laba. Bet viņš negrib publiski kritizēt savu komandu. Kluba iekšienē gan jau būs vētīšana. Viņš jau to pašu teica pēc zaudējuma Ziemeļīrijā

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:50, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Spēles komentētājs ar dīvains, pasakot, ka Sūduvas uzvara ir pārsteigums...
Tas mani arī pārsteidza, jo LT čempis nav pusmatieru pasākums, un kāds tur brīnums vai pārsteigums, ka viena no leišu čempja labākajām komandām uzvarēja. Jā, arī es domāju, ka FKL rādīs daudz saturīgāku sniegumu, bet ne jau tik, ka pirms šīs spēles varētu noteikti prognozēt mūsējo izteiktu pārsvaru.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:50, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Un vēl.Varu izteikt tikai savu versiju.Liepājai šovakar pamatsastāvā spēlēja 7 leģionāri un naturalizētais Torres.Vajadzētu tādus līdzvērtīgus klubus raut un plēst.Laukumā redzam,ka šo leģionāru līmenis ir zems un Latvijas kluba meistarību tas neceļ.Varbūt varat iedomāties,kāpēc viņu tik daudz ir vajadzīgi?Es domāju ,lai taisītu naudu.Gan uz leģionāriem,gan jauniem spēletājiem ,kuri pretīm neuzdrīkstās runāt.Acīm redzot tāpēc paši liepājnieki klubam īpaši nav vajadzīgi.Varu izteikt vienīgi līdzjūtību liepājnieku līdzjutējiem.
Atkārtošu,ka tās ir tikai mana versija un subjektīvās pārdomas.Varbūt maldos,bet jautājumi paliek.
Vārdi vietā

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:52, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas mani arī pārsteidza, jo LT čempis nav pusmatieru pasākums, un kāds tur brīnums vai pārsteigums, ka viena no leišu čempja labākajām komandām uzvarēja. Jā, arī es domāju, ka FKL rādīs daudz saturīgāku sniegumu, bet ne jau tik, ka pirms šīs spēles varētu noteikti prognozēt mūsējo izteiktu pārsvaru.
Koefi bija FKL 1,9 - X 3,30 - SUDUVA 3,90
Tā kā bukmeikeriem bijusi cita versija par to kurš šodien ir favorīts.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:53, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas mani arī pārsteidza, jo LT čempis nav pusmatieru pasākums, un kāds tur brīnums vai pārsteigums, ka viena no leišu čempja labākajām komandām uzvarēja. Jā, arī es domāju, ka FKL rādīs daudz saturīgāku sniegumu, bet ne jau tik, ka pirms šīs spēles varētu noteikti prognozēt mūsējo izteiktu pārsvaru.
Mandeiks saprata, ka izredzes ir 50-50
Bet iekšēji ticēja, ka Liepāja uzvarēs, tāpēc arī vilšanos izteica kā samākslotu pārsteiguma paušanu

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:53, pirms 7 gadiem
Nopietni, Jūs analizējat 100% totospēli? Cerams, ka vismaz Sasperjods saprot, ka viņa komanda šodien vnk vāca resursus, lai tiktu pēc iespējas augstāk Virslīgā

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:53, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: pārdodot spēlētājus šo to var nopelnīt
Droši vien ka kaut ko jau var, īpaši, ja pārdod Eiropas vadošo līgu klubiem (J. Ikaunieks), bet cik tad mums ir tādu spēlētāju.? Tāds gauži pieticīgs bizness.
Vai nu arī uz visādiem trešo valstu spēlētājiem, kuri cer caur LV klubiem izsisties augstāk Eiropā vai Āzjā, taisa otkatus.

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:54, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: Nopietni, Jūs analizējat 100% totospēli? Cerams, ka vismaz Sasperjods saprot, ka viņa komanda šodien vnk vāca resursus, lai tiktu pēc iespējas augstāk Virslīgā
Viņš joprojām no stadiona nav ieradies. Laikam barčikā iegājis.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:54, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Koefi bija FKL 1,9 - X 3,30 - SUDUVA 3,90
Tā kā bukmeikeriem bijusi cita versija par to kurš šodien ir favorīts.
Ne jau visi skatās tos koeficentus un spēlē toķiku.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:56, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Koefi bija FKL 1,9 - X 3,30 - SUDUVA 3,90
Tā kā bukmeikeriem bijusi cita versija par to kurš šodien ir favorīts.
koeficients dienas laikā uz Suduvu kritās. Tā kā šī bija toto spēle....

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:56, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne jau visi skatās tos koeficentus un spēlē toķiku.
Koefus liek cilvēki kuri fišku rubī

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:56, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: koeficients dienas laikā uz Suduvu kritās. Tā kā šī bija toto spēle....
Cik tad nokritās?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:57, pirms 7 gadiem
Veči neuztraucaties,uzprasiet cik katrs iekasē no leģionāru algas.Vienu supertreneri no vienas komandas tā padzina saimnieks, kad spēlētāji pasūdzējās.Bet no Āfrikas zeļli nesūdzēsies ,labi ka paēduši.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:58, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Droši vien ka kaut ko jau var, īpaši, ja pārdod Eiropas vadošo līgu klubiem (J. Ikaunieks), bet cik tad mums ir tādu spēlētāju.? Tāds gauži pieticīgs bizness.
Vai nu arī uz visādiem trešo valstu spēlētājiem, kuri cer caur LV klubiem izsisties augstāk Eiropā vai Āzjā, taisa otkatus.
Spartaks labi nopelnīja ar Tvumasi pārdošanu uz Kazahstānu. Vēl pāris pārdeva uz Krieviju

     [+] [-]

, 2017-07-13 22:58, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: Nopietni, Jūs analizējat 100% totospēli? Cerams, ka vismaz Sasperjods saprot, ka viņa komanda šodien vnk vāca resursus, lai tiktu pēc iespējas augstāk Virslīgā
Ja kas, tad rīt beidzas pāreja starp LFV klubiem šajā sezonā.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-13 22:59, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Cik tad nokritās?
īstenībā diezgan. No kāda 4,20 sākumā līdz 3,20 pirms spēles

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 22:59, pirms 7 gadiem
saulainaespania rakstīja: Veči neuztraucaties,uzprasiet cik katrs iekasē no leģionāru algas.Vienu supertreneri no vienas komandas tā padzina saimnieks, kad spēlētāji pasūdzējās.Bet no Āfrikas zeļli nesūdzēsies ,labi ka paēduši.
Gazmjas?

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:01, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Spartaks labi nopelnīja ar Tvumasi pārdošanu uz Kazahstānu. Vēl pāris pārdeva uz Krieviju
Kurš no patreizējiem FKL leģionāriem varētu ieinteresēt kādu ārzemju klubu? Varbūt Erastavi, bet arī tas maz ticams.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 23:01, pirms 7 gadiem
Varbūt "Liepājai" un "Ventspilij" samainīties treneriem?
Ja ne labāk, tad vismaz savādāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:02, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: īstenībā diezgan. No kāda 4,20 sākumā līdz 3,20 pirms spēles
Šaubos ka toto. Pārāk lielu koefu vienkārši uzlika sākumā Suduvai, cilvēki pamanija, sāka likt jo labs ''value'' un tad bukmeikeri attapās.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:04, pirms 7 gadiem
Bet Lietuvas klubu līmenis ceļas. Trakai tikai ar 1-2 viesos zaudēja Norkkoping. Redz, ka leģionāru limita atcelšana palīdz. Tikai jāmāk pareizi izmantot!

  +4 [+] [-]

, 2017-07-13 23:06, pirms 7 gadiem
>>>Namejs 9999
Runa jau nav par biznesu,par to jau Indriksons pareizi pateica.Savus spēlētājus par miljoniem neviens Latvijas klubs nepārdos.Runa ir par ko citu.Kā uz leģionāru rēķina piestūķēt savas kabatas,teiksim izmaksājot tikai pusi no pienākošās algas.Esmu dzirdējis,ka tāda shēma strādā gan Krievijas klubos ,gan arī citur.Netaisos apvainot šajā shēmā Liepāju,bet milzīgais nekvalificētais leģionāru skaits Latvijas klubos ,rada tādas aizdomas,jo citādi to grūti izprast.Katrā klubā ir cilvēks(i),kuri atbild par selekciju un viņi nav analfabēti futbolā.Tālāk secinājumus var izdarīt katrs pats.Es varētu izvilkt savu pierakstu kladi un noskaitīt cik daudz leģionāri ir bijuši pieteikti Latvijas klubos un aizvadījuši tikai dažas spēles,bet komandā atrodoties visu sezonu.Tas taču turpinās gadu no gada.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:06, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šaubos ka toto. Pārāk lielu koefu vienkārši uzlika sākumā Suduvai, cilvēki pamanija, sāka likt jo labs ''value'' un tad bukmeikeri attapās.
protams. lai gan kas viņu zina....Gruzīns teorētiski jau ir uz mūžu diskvalificēts, kā atceries. Bet suns spalvu met, bet ne dabu, vēsta sena gudra paruna....

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:09, pirms 7 gadiem
Man ir tikai viens jautājums Pertijas sakarā - vai šim cilvēkam ir kaut vismazākā paškritika iekšēji? Viņa attieksme un spēles vērtējums ir visai savdabīgs maigi sakot. Ļoti labi nospēlējām tikai mazliet nepaveicās. Es laikam šodien esmu skatījies kādu citu spēli un kaut ko sajaucis - tādā gadījumā es atvainojos Pertijas kungam.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:10, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>Namejs 9999
Runa jau nav par biznesu,par to jau Indriksons pareizi pateica.Savus spēlētājus par miljoniem neviens Latvijas klubs nepārdos.Runa ir par ko citu.Kā uz leģionāru rēķina piestūķēt savas kabatas,teiksim izmaksājot tikai pusi no pienākošās algas.Esmu dzirdējis,ka tāda shēma strādā gan Krievijas klubos ,gan arī citur.Netaisos apvainot šajā shēmā Liepāju,bet milzīgais nekvalificētais leģionāru skaits Latvijas klubos ,rada tādas aizdomas,jo citādi to grūti izprast.Katrā klubā ir cilvēks(i),kuri atbild par selekciju un viņi nav analfabēti futbolā.Tālāk secinājumus var izdarīt katrs pats.Es varētu izvilkt savu pierakstu kladi un noskaitīt cik daudz leģionāri ir bijuši pieteikti Latvijas klubos un aizvadījuši tikai dažas spēles,bet komandā atrodoties visu sezonu.Tas taču turpinās gadu no gada.
beidz bīdīt visādas baismīgas konspirāciju teorijas. Ko man tagad Verpi uzskatīt par naudas atmazgātāju?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 23:13, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Šaubos ka toto. Pārāk lielu koefu vienkārši uzlika sākumā Suduvai, cilvēki pamanija, sāka likt jo labs ''value'' un tad bukmeikeri attapās.
Es arī šaubos ka toķiks. Vienkārši neticu, ka Māris, kurš visstingrāk no visu LFV klubu vadītājiem iestājās pret toķiku LV klubos, ko tādu pieļautu savā klubā.
Ar viņa pieredzi uzreiz būtu redzams ka kāds komandā uzlicis uz zaudējumu.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:13, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Man ir tikai viens jautājums Pertijas sakarā - vai šim cilvēkam ir kaut vismazākā paškritika iekšēji? Viņa attieksme un spēles vērtējums ir visai savdabīgs maigi sakot. Ļoti labi nospēlējām tikai mazliet nepaveicās. Es laikam šodien esmu skatījies kādu citu spēli un kaut ko sajaucis - tādā gadījumā es atvainojos Pertijas kungam.
Pertijam bija cits skatu leņķis. Gan jau Verpim izskatījās vēl savādāk. Vai arī gruzīns vienkārši sapņoja saulītē, kā viņa komanda reiz varētu spēlēt. Un spēles beigās viņu pamodināja un paziņoja, ka ir 0-2

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:14, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Koefi bija FKL 1,9 - X 3,30 - SUDUVA 3,90
Tā kā bukmeikeriem bijusi cita versija par to kurš šodien ir favorīts.
Piemēram, Romai arī būs lielāks kofs, spēlējot izbraukumā pret Juventus, bet vai tāpēc uzreiz Romas uzvara būs pārsteigums?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-13 23:14, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>Namejs 9999
Runa jau nav par biznesu,par to jau Indriksons pareizi pateica.Savus spēlētājus par miljoniem neviens Latvijas klubs nepārdos.Runa ir par ko citu.Kā uz leģionāru rēķina piestūķēt savas kabatas,teiksim izmaksājot tikai pusi no pienākošās algas.Esmu dzirdējis,ka tāda shēma strādā gan Krievijas klubos ,gan arī citur.Netaisos apvainot šajā shēmā Liepāju,bet milzīgais nekvalificētais leģionāru skaits Latvijas klubos ,rada tādas aizdomas,jo citādi to grūti izprast.Katrā klubā ir cilvēks(i),kuri atbild par selekciju un viņi nav analfabēti futbolā.Tālāk secinājumus var izdarīt katrs pats.Es varētu izvilkt savu pierakstu kladi un noskaitīt cik daudz leģionāri ir bijuši pieteikti Latvijas klubos un aizvadījuši tikai dažas spēles,bet komandā atrodoties visu sezonu.Tas taču turpinās gadu no gada.
Es par otkatu jau rakstīju, ka tas ir iespējams variants.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:15, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī šaubos ka toķiks. Vienkārši neticu, ka Māris, kurš visstingrāk no visu LFV klubu vadītājiem iestājās pret toķiku LV klubos, ko tādu pieļautu savā klubā.
Ar viņa pieredzi uzreiz būtu redzams ka kāds komandā uzlicis uz zaudējumu.
lielākie pretinieki beigās paši izrādās vislielākie grēkāži. Ar Toresa pilsonības epopeju Verpis jau iemācījās, kuras pogas īstajā brīdī ir jānospiež

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:16, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: lielākie pretinieki beigās paši izrādās vislielākie grēkāži. Ar Toresa pilsonības epopeju Verpis jau iemācījās, kuras pogas īstajā brīdī ir jānospiež
Tas ir savādāk!

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:18, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir savādāk!
galvenais ir dabūt ķērienu šādās lietās. Tālāk iet kā nosmērēts. Mainās personāži, bet ne būtība

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:19, pirms 7 gadiem
fkscd, 23:04, pirms 6 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Bet Lietuvas klubu līmenis ceļas. Trakai tikai ar 1-2 viesos zaudēja Norkkoping. Redz, ka leģionāru limita atcelšana palīdz. Tikai jāmāk pareizi izmantot!

Tieši tā,ja uzaicina kvalitatīvus leģionārus.Tikai tie maksā nesliktu naudiņu.
Kas attiecās uz komentu par naudas taisīšanu,es tikai pateicu vienu no shēmām ,kāda strādā Krievijā .To pavisam nesen vienā no Krievijas sporta saitiem lasīju.Es pat netaisos nevienu apvainot naudas atmazgāšanā,jo man tas dziļi pie vienas vietas.Es tikai konstatēju faktus un uzdodu jautājumus.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:21, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: galvenais ir dabūt ķērienu šādās lietās. Tālāk iet kā nosmērēts. Mainās personāži, bet ne būtība
Nu, nezinu, nezinu!
Tās ir smagas apsūdzības, un tāpēc es no kaut kā tāda atturēšos, jo pierādījumu man tam nav.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:22, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piemēram, Romai arī būs lielāks kofs, spēlējot izbraukumā pret Juventus, bet vai tāpēc uzreiz Romas uzvara būs pārsteigums?
Te tomēr diezgan liela tā atšķirība bija.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:26, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Te tomēr diezgan liela tā atšķirība bija.
Dēļ tā, ka Liepāja spēlēja mājās

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:26, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es arī šaubos ka toķiks. Vienkārši neticu, ka Māris, kurš visstingrāk no visu LFV klubu vadītājiem iestājās pret toķiku LV klubos, ko tādu pieļautu savā klubā.
Ar viņa pieredzi uzreiz būtu redzams ka kāds komandā uzlicis uz zaudējumu.
Mārim jā stingra nostāja pret toto. Bet, galvenā trenera izvēle liek ko citu domāt..

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:27, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: fkscd, 23:04, pirms 6 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Bet Lietuvas klubu līmenis ceļas. Trakai tikai ar 1-2 viesos zaudēja Norkkoping. Redz, ka leģionāru limita atcelšana palīdz. Tikai jāmāk pareizi izmantot!

Tieši tā,ja uzaicina kvalitatīvus leģionārus.Tikai tie maksā nesliktu naudiņu.
Kas attiecās uz komentu par naudas taisīšanu,es tikai pateicu vienu no shēmām ,kāda strādā Krievijā .To pavisam nesen vienā no Krievijas sporta saitiem lasīju.Es pat netaisos nevienu apvainot naudas atmazgāšanā,jo man tas dziļi pie vienas vietas.Es tikai konstatēju faktus un uzdodu jautājumus.
nu ne gluži naudā te būtība. Leišu leģionāru CV neko dižs nav. Jautājums, kā leģionārus pareizi izmanto. Tas pats Eristavi ir tehnisks, inividuāli spēcīgs, bet kopējā komandas spēlē iekļaujas ne pārāk. Līdzīgi var teikt vēl par daļu no Liepājas bēgļu kolonijas
A klubi, lai mazgā naudu, kā grib. Mums kā skatītājiem interesē tikai tas, kas parādās TV ekrānā

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:28, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dēļ tā, ka Liepāja spēlēja mājās
Tāpat pieturos pie tā ka atšķirībai vajadzēja būt mazākai. Ne velti Suduvas koefs sāka kristies un kritās līdz pat mača sākumam

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:28, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, nezinu, nezinu!
Tās ir smagas apsūdzības, un tāpēc es no kaut kā tāda atturēšos, jo pierādījumu man tam nav.
Tās nav apsūdzības, bet pravietiski sapņi. Tikai sapņi.....

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:28, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Mārim jā stingra nostāja pret toto. Bet, galvenā trenera izvēle liek ko citu domāt..
Nezinu,nezinu!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:29, pirms 7 gadiem
Tikko no stadiona!
Rūgtuma nav! Viss likumsakarīgi.

3 lietas var izcelt par iemeslu:
- Visu sezonu komanda mocās ar spēli uzbrukumā. Saspēle nevedās. Domāšanas ātruma un kustīguma, lai atbrīvotos piespēles saņemšanai, pietrūkst. Centra aizsardzība ir bezzobaina;
- Visu sezonu un pat šajā sezonas svarīgākajā posmā atkal mūžīgās rotācijas. No tā jau ceļas tas, ko minu 1. punktā. Abus 'pēdējo titulus Liepāja izcīnīja ar īsu soliņu, bet stabilu 11nieku.
- Jankas iztrūkums. Pietrūka viena augstākas klases spēlētāja, kas neordināri māk apspēlēt, iespēlēt un pats uzsist.

Leiši nospēlēja ar minimumu. Atdeva iniciatīvu un labi nostrādāja uz pretuzbrukumiem.
Varam droši deklarēt, ka LT ir vismaz 10 vietas augstāk Eiropā par mums. Un mūsu VL laba šķiet tikai uz komandu izlīdzināšanos jeb flagmaņu lēnu lejupslīdi.

Karašauska kartiņa - maksimāli stulba, zinot, ka viena jau bija.

Cīnāmies un atbalstām tālāk. Taču spēlētājiem pie faniem vajadzēja pienākt, lai kāds iznākums.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:29, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tāpat pieturos pie tā ka atšķirībai vajadzēja būt mazākai. Ne velti Suduvas koefs sāka kristies un kritās līdz pat mača sākumam
Es ar piekrītu par to atšķirību

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:30, pirms 7 gadiem
Jautājums 1 vai algunam - kad Liepājas starta 11 bija tikai viens liepājnieks?!?!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:31, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tikko no stadiona!
Rūgtuma nav! Viss likumsakarīgi.

3 lietas var izcelt par iemeslu:
- Visu sezonu komanda mocās ar spēli uzbrukumā. Saspēle nevedās. Domāšanas ātruma un kustīguma, lai atbrīvotos piespēles saņemšanai, pietrūkst. Centra aizsardzība ir bezzobaina;
- Visu sezonu un pat šajā sezonas svarīgākajā posmā atkal mūžīgās rotācijas. No tā jau ceļas tas, ko minu 1. punktā. Abus 'pēdējo titulus Liepāja izcīnīja ar īsu soliņu, bet stabilu 11nieku.
- Jankas iztrūkums. Pietrūka viena augstākas klases spēlētāja, kas neordināri māk apspēlēt, iespēlēt un pats uzsist.

Leiši nospēlēja ar minimumu. Atdeva iniciatīvu un labi nostrādāja uz pretuzbrukumiem.
Varam droši deklarēt, ka LT ir vismaz 10 vietas augstāk Eiropā par mums. Un mūsu VL laba šķiet tikai uz komandu izlīdzināšanos jeb flagmaņu lēnu lejupslīdi.

Karašauska kartiņa - maksimāli stulba, zinot, ka viena jau bija.

Cīnāmies un atbalstām tālāk. Taču spēlētājiem pie faniem vajadzēja pienākt, lai kāds iznākums.
Kad Liepājā beidzot būs normāls atbalsts?

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:33, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tikko no stadiona!
Rūgtuma nav! Viss likumsakarīgi.

3 lietas var izcelt par iemeslu:
- Visu sezonu komanda mocās ar spēli uzbrukumā. Saspēle nevedās. Domāšanas ātruma un kustīguma, lai atbrīvotos piespēles saņemšanai, pietrūkst. Centra aizsardzība ir bezzobaina;
- Visu sezonu un pat šajā sezonas svarīgākajā posmā atkal mūžīgās rotācijas. No tā jau ceļas tas, ko minu 1. punktā. Abus 'pēdējo titulus Liepāja izcīnīja ar īsu soliņu, bet stabilu 11nieku.
- Jankas iztrūkums. Pietrūka viena augstākas klases spēlētāja, kas neordināri māk apspēlēt, iespēlēt un pats uzsist.

Leiši nospēlēja ar minimumu. Atdeva iniciatīvu un labi nostrādāja uz pretuzbrukumiem.
Varam droši deklarēt, ka LT ir vismaz 10 vietas augstāk Eiropā par mums. Un mūsu VL laba šķiet tikai uz komandu izlīdzināšanos jeb flagmaņu lēnu lejupslīdi.

Karašauska kartiņa - maksimāli stulba, zinot, ka viena jau bija.

Cīnāmies un atbalstām tālāk. Taču spēlētājiem pie faniem vajadzēja pienākt, lai kāds iznākums.
Tavs viedoklis un komentārs par sākumsastāva saturu? (liepājnieku neesamību)

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:35, pirms 7 gadiem
Muļķības, kā norādīts aizmugures 3-0. Liepājai vismaz 7 un 5 no tām 2T un 3 no tām ļoti apšaubāmas.
Līnijnieku es vainošu andra5 stilā.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:35, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tikko no stadiona!
Rūgtuma nav! Viss likumsakarīgi.

3 lietas var izcelt par iemeslu:
- Visu sezonu komanda mocās ar spēli uzbrukumā. Saspēle nevedās. Domāšanas ātruma un kustīguma, lai atbrīvotos piespēles saņemšanai, pietrūkst. Centra aizsardzība ir bezzobaina;
- Visu sezonu un pat šajā sezonas svarīgākajā posmā atkal mūžīgās rotācijas. No tā jau ceļas tas, ko minu 1. punktā. Abus 'pēdējo titulus Liepāja izcīnīja ar īsu soliņu, bet stabilu 11nieku.
- Jankas iztrūkums. Pietrūka viena augstākas klases spēlētāja, kas neordināri māk apspēlēt, iespēlēt un pats uzsist.

Leiši nospēlēja ar minimumu. Atdeva iniciatīvu un labi nostrādāja uz pretuzbrukumiem.
Varam droši deklarēt, ka LT ir vismaz 10 vietas augstāk Eiropā par mums. Un mūsu VL laba šķiet tikai uz komandu izlīdzināšanos jeb flagmaņu lēnu lejupslīdi.

Karašauska kartiņa - maksimāli stulba, zinot, ka viena jau bija.

Cīnāmies un atbalstām tālāk. Taču spēlētājiem pie faniem vajadzēja pienākt, lai kāds iznākums.
UEFA rangā leiši gan zemāk
Viss jau nav zaudēts. Leiši paveica brīnumu pret buļbām, mēs viesos piesitīsiem basketbolistus

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:36, pirms 7 gadiem
>>>fkscd-nu ne gluži naudā te būtība. Leišu leģionāru CV neko dižs nav. Jautājums, kā leģionārus pareizi izmanto.

Vakar noskatījos spēli ar Žalgira piedalīšanos un spēli taisīja leģionāri.Protams,ka lomu spēlē arī māka viņus izmantot.Pēc tava teiktā iznāk,ka Pertija galīgi nejēdz izmantot savus leģionārus?Labi,es savu sakāmo esmu izteicis,tālākās diskusijās neredzu jēgu.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:36, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad Liepājā beidzot būs normāls atbalsts?
Liepājnieki ir pārāk kulturāli...
Bet VEN pret Valūr un JUR pret Astanu nebija skaļāk.
Futbolisti tik pat klusi kā skatītāji

Diemžēl tā ir.
Es an uzslavas saņēmu par saviem solodziedzājumiem, bet tos jau tālāk pa 20-30m stadiona kņadā diez vai dzird.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:37, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tavs viedoklis un komentārs par sākumsastāva saturu? (liepājnieku neesamību)
Lasi manu nākamo komentāru jautājumu algunam un 1.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:37, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Liepājnieki ir pārāk kulturāli...
Bet VEN pret Valūr un JUR pret Astanu nebija skaļāk.
Futbolisti tik pat klusi kā skatītāji

Diemžēl tā ir.
Es an uzslavas saņēmu par saviem solodziedzājumiem, bet tos jau tālāk pa 20-30m stadiona kņadā diez vai dzird.
Cik bija "Sūduvas" fanu? 20? Vairāk?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:40, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: >>>fkscd-nu ne gluži naudā te būtība. Leišu leģionāru CV neko dižs nav. Jautājums, kā leģionārus pareizi izmanto.

Vakar noskatījos spēli ar Žalgira piedalīšanos un spēli taisīja leģionāri.Protams,ka lomu spēlē arī māka viņus izmantot.Pēc tava teiktā iznāk,ka Pertija galīgi nejēdz izmantot savus leģionārus?Labi,es savu sakāmo esmu izteicis,tālākās diskusijās neredzu jēgu.
aiz loga ir vakars un ir grūti kaut ko saredzēt...ja nu vienīgi kā Pertija ar Zuntneru sēž aiz stūra ar cīgu rokās un plāno, kā taisnoties Verpja priekšā. Kā jau tas bija pēc kausa pazora pret Ventspili
Žalgira leģionāri ir no augstāka plauktiņa. Bet pārējo leišu klubu leģionāri nav ar taisnākām kājām kā mūsu iepirktie klibiķi

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:40, pirms 7 gadiem
sasperjods-k, 23:30, pirms 6 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Jautājums 1 vai algunam - kad Liepājas starta 11 bija tikai viens liepājnieks?!?!

Beidz,ļauj man iet gulēt.Lai atbildētu uz šādu jautājumu,vajadzēs vismaz dienu,lai meklētu atbildi.Un var iznākt par velti tērēts laiks

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:42, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Leiši perfekti bija izpildījuši savu mājas darbu, jo zināja, kurš tiekot izslēgts no spēles FKL paliks ne ar ko. Karašausks šajā spēlē vispār nebija redzams.
Vel pārsteidz, ka FKL spēlētāji zaudēja praktiski visas divcīņas viens pret vienu, un bija jūtama tāda kā vienaldzība.
Fiziskais vājš.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:42, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: sasperjods-k, 23:30, pirms 6 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Jautājums 1 vai algunam - kad Liepājas starta 11 bija tikai viens liepājnieks?!?!

Beidz,ļauj man iet gulēt.Lai atbildētu uz šādu jautājumu,vajadzēs vismaz dienu,lai meklētu atbildi.Un var iznākt par velti tērēts laiks
saldus sapņus!

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:43, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik bija "Sūduvas" fanu? 20? Vairāk?
20 ultras + vēl 30-35

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:44, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: 20 ultras + vēl 30-35
Paldies par info

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:44, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: sasperjods-k, 23:30, pirms 6 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Jautājums 1 vai algunam - kad Liepājas starta 11 bija tikai viens liepājnieks?!?!

Beidz,ļauj man iet gulēt.Lai atbildētu uz šādu jautājumu,vajadzēs vismaz dienu,lai meklētu atbildi.Un var iznākt par velti tērēts laiks
Nepūlies - gan jau Šelests kādreiz ko tādu atkārtoja.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:44, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Paldies par info
Vienmēr laipni!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:45, pirms 7 gadiem
>>>fkscd,
Varbūt,bet lai novērtētu ir jāredz.Noteikti skatīšos Trakai atbildes spēli,jo viņu sastāvā arī spēlēja daudz leģionāru.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:45, pirms 7 gadiem
Jā, nu ja man jāsniedz savs komentārs, tad teikšu, ka šī bija sūdīgākā spēle, ko esmu redzējis šosezon. Pret Crusaders viesos neredzēju, bet tur vismaz bija tas viens gols, pat neskatoties uz to, ka ielaida trīs.

Un ir rūgtums, ka tik atbildīgu spēli pret virslīgas līmeņa komandu savu skatītāju priekšā norokam.

Par sastāvu... Es jau vairākkārt esmu teicis, ka neesmu treneris un treneru korpusam labāk zināms, bet nu šodienas zīmējums man palika mīkla kā skatītājam. Vai tiešām Lebambas un Tomkoviča vietā nevarēja likt attiecīgi Kļavu un Ivanovu?

It kā jau nekas nav vēl zaudēts, ir jācīnas, bet šodienas spēle manī raisīja tik ļoti lielas bažas, ka vairāk arī neko nevar.

Goodīgi, otrā puslaikā izskatījās, ka spēlējam tā it kā mēs būtu vadībā ar 3:0. Žēl!

p.s. visas treneru un leģionāru runas es atstāju priekš kluba valdes. Kaut gan pēc šodienas spēles dēļ negatīvajām emocijām man ir attiecīgs viedoklis, bet lai jau!

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:47, pirms 7 gadiem
Fiasko rakstīja: Jā, nu ja man jāsniedz savs komentārs, tad teikšu, ka šī bija sūdīgākā spēle, ko esmu redzējis šosezon.
Laikam kausa maču pret ventiem neredzēji

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:48, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Atslābsti! Ieelpa- izelpa! 10 reizes!
Meistarības ziņā abu šo komandu spēlētāji ir apmēram vienā līmenī. Cita lieta, kā viņus labāk izmantot. Sūduvas treneris izrādījās gudrāks. Šajā konkrētajā spēlē. No tā nav jāizdara kaut kādi globāli secinājumi
Man būtu bijis interesanti redzēt, ko pret Sūduvu parādītu Spartaks. Spartaka uzbrukumi ir loģiskāki un ar lielāku izdomu. Un treneris ir kompetentāks. Tā nebija Astana, kura vienkārši nospieda gan ar savu spēli, gan autoritāti. Sūduva deva iespēju saspēlēties, bet Liepāja nemācēja pareizi apieties ar bumbu
SPA noteikti nospēlētu labāk. SPA puiši labāk atbrīvojas uz piespēli, vairāk spēlē sieniņas un galvas arī strādā ātrāk. Lai gan gan jau mūsējiem ar tās galvas strādātu, ja vien katrā spēlē nebūtu 2-3 partneri. ZInu no saviem voleja mačiem, ka ar mainīgu sastāvu visu laiku jāmokās!!!

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:48, pirms 7 gadiem
Valur - Domžale 1:1 pēc 1.puslaika.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:49, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Laikam kausa maču pret ventiem neredzēji
Vienā plauktā abas.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:51, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Laikam kausa maču pret ventiem neredzēji
Jap, to arī neredzēju, tik cik spēles momentus.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:51, pirms 7 gadiem
Fiasko rakstīja: Jā, nu ja man jāsniedz savs komentārs, tad teikšu, ka šī bija sūdīgākā spēle, ko esmu redzējis šosezon. Pret Crusaders viesos neredzēju, bet tur vismaz bija tas viens gols, pat neskatoties uz to, ka ielaida trīs.

Un ir rūgtums, ka tik atbildīgu spēli pret virslīgas līmeņa komandu savu skatītāju priekšā norokam.

Par sastāvu... Es jau vairākkārt esmu teicis, ka neesmu treneris un treneru korpusam labāk zināms, bet nu šodienas zīmējums man palika mīkla kā skatītājam. Vai tiešām Lebambas un Tomkoviča vietā nevarēja likt attiecīgi Kļavu un Ivanovu?

It kā jau nekas nav vēl zaudēts, ir jācīnas, bet šodienas spēle manī raisīja tik ļoti lielas bažas, ka vairāk arī neko nevar.

Goodīgi, otrā puslaikā izskatījās, ka spēlējam tā it kā mēs būtu vadībā ar 3:0. Žēl!

p.s. visas treneru un leģionāru runas es atstāju priekš kluba valdes. Kaut gan pēc šodienas spēles dēļ negatīvajām emocijām man ir attiecīgs viedoklis, bet lai jau!
Piekritīšu tam ko šeit viens jau minēja u.t.i. Pertija un Zuntners pie tik gara rezervistu soliņa vienkārši ir apmaldījušies trīs priedēs.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-13 23:53, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skonto bija ļoti talantīgi jaunie spēlētāji, jo ne velti tas pats Karašausks un Gutkovskis (neatceros vai Šabala arī tad spēlēja Skonto), kas vilka šo komandu. Viņiem motivācijas trūkumu tad pārmest nevarēja.
Bez Mingazova nekā nebūtu bijis. Tas bija eliksīrs komandai.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-13 23:57, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Bez Mingazova nekā nebūtu bijis. Tas bija eliksīrs komandai.
Arī! Tomēr tas nemaina lietas būtību, ka neskatoties uz tās sezonas Skonto finanšu problēmām, viņam bija tīri labs sastāvs rīcībā, un tad izcīnītā 2. vieta vairāk ir likumsakarīga, nekā treneru milzu ieguldījuma rezultāts.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:58, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Viņš joprojām no stadiona nav ieradies. Laikam barčikā iegājis.
šodien alus kā pirms nedēļas neprasījās dzērienu veikalā

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:59, pirms 7 gadiem
Kārlis Justovičs rakstīja: Tomēr pēc četrām minūtēm "Sūduva" panāca savu - pēc kārtējās Geja kļūdas "Liepājas" soda laukumā bumba nonāca pie viesu uzbrucēja Ovīdija Verbicka, kurš to sita pret Karoli Laukžemi,
bumbai pēc šī rikošeta atrodot ceļu mājinieku vārtos.
Autors varētu leišu spēlētājus samainīt vietām pie pirmā gola, jo Laukšzemis izdarīja sitienu (stipra piespēle), bumba veiksmīgi trāpīja pa Verbicka kāju un gols.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:59, pirms 7 gadiem
Ne pa tēmu bet Džo Hārts nākamsezon West Ham.

     [+] [-]

, 2017-07-13 23:59, pirms 7 gadiem
Ja izbraukumā neuzvarēs ar vismaz 2-0, tad ar sūdainu koku visiem pa muguru atvilkt vajadzētu.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-14 00:03, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Ja izbraukumā neuzvarēs ar vismaz 2-0, tad ar sūdainu koku visiem pa muguru atvilkt vajadzētu.
Tu vēl uz kaut ko ceri? Nu ir gan naivi cilvēki. Lietuvā vai nu būs neizšķirts vai arī uzvarēs lietuvieši un tikai.

     [+] [-]

, 2017-07-14 00:06, pirms 7 gadiem
Un nevis Gueye neveiksmīgi nospēlēja soda laukumā, bet gan Tomkovičs, kurš pilnīgi palaida savu spēlētāju. Gueye savu pretspēlētāju uzmanīja priekšā, bet Tomkoviča sedzamais Laukžemis vnk aizmuka, kā rezultātā izspēlēja sieniņu un palika brīvs.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-14 00:09, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Bez Mingazova nekā nebūtu bijis. Tas bija eliksīrs komandai.
O jā. Tagad spēlē Čehijas augstākajā līgā. Aizejot Ruslanam no komandas dēļ neizmaksātajām algām, Skonto pazaudēja gandrīz iegūtu titulu. Bet tas savā ziņā arī parāda Pertijas nespēju reaģēt uz mainīgu situāciju, ja viena spēlētāja aziešana tik jūtami pavājina komandu
Bet atceros Skonto spēli viesos ar Liberec. Tur vajadzēja dot pendeli par labu Skonto un būtu sasniegta 3. kārta. Tā bija viena no labākajām Latvijas klubu spēlēm Eiropā. Var teikt, ka 2. puslaikā Skonto pat dominēja

     [+] [-]

, 2017-07-14 00:10, pirms 7 gadiem
Fiasko rakstīja: Un nevis Gueye neveiksmīgi nospēlēja soda laukumā, bet gan Tomkovičs, kurš pilnīgi palaida savu spēlētāju. Gueye savu pretspēlētāju uzmanīja priekšā, bet Tomkoviča sedzamais Laukžemis vnk aizmuka, kā rezultātā izspēlēja sieniņu un palika brīvs.
Gvejs, Keitā, Eristāvi, Tomičs bija OK
Strumijam spēki pietrūka, bet OK. Tomkovičs, Lebamba, Torezs pilnīgi lieki. Karu piesedza. Ralis un Hmizs vēl OK.

vismaz 3 vakances brīvas - Kļavam, Ķiguram un Grebim vai Jurkovskim

  +1 [+] [-]

, 2017-07-14 00:23, pirms 7 gadiem
DainixDT rakstīja: Ja izbraukumā neuzvarēs ar vismaz 2-0, tad ar sūdainu koku visiem pa muguru atvilkt vajadzētu.
redzēs ar kādu sastāvu svētdien kapās... ja ar pirmo..tad būs vismaz atmaszka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-14 08:49, pirms 7 gadiem
Ronaldo_7 rakstīja: #āksti #nozhelojami
Latvijas futbolam godpilns rezultāts! Nav jau 0:6. Tā turēt!!!

     [+] [-]

, 2017-07-14 09:55, pirms 7 gadiem
FK Ventspils

Ģirts un Nikola pamet V-pili. Nu ko? Vai Ģirts karjeru noslēgs Liepājā?

     [+] [-]

, 2017-07-14 10:06, pirms 7 gadiem
arhivsx rakstīja: Futbols Latvijā ir miris
Latvija praktiski visi sporta veidi ir mirushi vai strauji iet uz izniiciibu, ar vienu ljoti patiikamu iznjeemumu - BASKETBOLS !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-14 10:25, pirms 7 gadiem
Vajadzīga dziļa , nopietna analīze.Sakne varētu būt mūsu valsts būtībā. Kurā nozarē mums normāli: izglītībā, medicīnā, ekonomikā, tieslietās.....??? Mūsu astoņkājis salīdzinājumā ar Itālijas ir kā klints pret sniegu.Secinājums: nevar būt vienā sportā kārtība, ja......
>>>>>>>>>>>
Luuk, jau krietni vien siltaak ! Butu vairakums shaadi domaajoshi un galvenais aktiivi riikoties griboshi - tad veel buutu kaadas ceriibas ...

     [+] [-]

, 2017-07-14 10:39, pirms 7 gadiem
Viss sākas galvās...

     [+] [-]

, 2017-07-14 10:39, pirms 7 gadiem
Fiasko rakstīja: FK Ventspils

Ģirts un Nikola pamet V-pili. Nu ko? Vai Ģirts karjeru noslēgs Liepājā?
Bet EL kausā viņš,ja es nekļūdos, nevarēs spēlēt, jo paguva būt FKV sastāvā EL spēlēs.

     [+] [-]

, 2017-07-14 11:05, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet EL kausā viņš,ja es nekļūdos, nevarēs spēlēt, jo paguva būt FKV sastāvā EL spēlēs.
Te atkal būtu darbs Mārim noskaidrot UEFA izņēmumus, jo tādi ir, tiesa, gan stipri ierobežoti un attiecas uz viena-divu spēlētāja limitu, ja nekļūdos.

Jo ir tā, ka viens līdz divi spēlētāji var būt tā sauktie cup-tied, bet ja viņi pāriet no kluba, kas spēlējuši Eurokausos uz klubu, kas arī ir spēlējis Eirokausos, bet konkrētajā sacensībā vairs nepiedalās, vai piedalās nevisvairs ČL, bet teiksim EL, tad spēlētājs ir tiesīgs spēlēt jaunajā klubā.

Viens piemērs. Reiz Alans Hatons no Glazgovas Rangers pārgāja uz Totenhamu un viņš skaitījās cup-tied un nevarēja spēlēt Spus sastāvā Eirokausos, jo tajā sezonā Spurs spēlēja Eiropas Līgā (jeb UEFA kauss). bet Rangers pirms tam spēlēja CL grupu turnīrā. Tad nu lūk, Hatons ziemas transfērā aizgāja uz Spurs, kur viņiem priekšā bija EL izslēgšna. Bet tai pat laikā ČL grupu turnīrā Rangers palika 3. Līdz ar to viņi pievienojās EL izslēgšnas spēlēm, kas ir viens Eirokausu turnīrs. Ja Rangers būtu grupā bijuši 1., 2. vai pēdējie, un EL plej-offā nepiedalītos, tad Hatons drīkstētu spēlēt pie Spurs Eirokausos.

Līdzīgi savulaik bija ar Huntelāru un Diarā iekš eirokausiem, ja ierieksējie klubi nepiedalās tajā pašā eirokausu izcīņā, tad viens drīkst spēlēt.

Šajā gadījumā V-pils vairs nepiedalās EL un teorētiski ir spēkā šis te izņēmums.

     [+] [-]

, 2017-07-14 11:18, pirms 7 gadiem
Fiasko rakstīja: Te atkal būtu darbs Mārim noskaidrot UEFA izņēmumus, jo tādi ir, tiesa, gan stipri ierobežoti un attiecas uz viena-divu spēlētāja limitu, ja nekļūdos.

Jo ir tā, ka viens līdz divi spēlētāji var būt tā sauktie cup-tied, bet ja viņi pāriet no kluba, kas spēlējuši Eurokausos uz klubu, kas arī ir spēlējis Eirokausos, bet konkrētajā sacensībā vairs nepiedalās, vai piedalās nevisvairs ČL, bet teiksim EL, tad spēlētājs ir tiesīgs spēlēt jaunajā klubā.

Viens piemērs. Reiz Alans Hatons no Glazgovas Rangers pārgāja uz Totenhamu un viņš skaitījās cup-tied un nevarēja spēlēt Spus sastāvā Eirokausos, jo tajā sezonā Spurs spēlēja Eiropas Līgā (jeb UEFA kauss). bet Rangers pirms tam spēlēja CL grupu turnīrā. Tad nu lūk, Hatons ziemas transfērā aizgāja uz Spurs, kur viņiem priekšā bija EL izslēgšna. Bet tai pat laikā ČL grupu turnīrā Rangers palika 3. Līdz ar to viņi pievienojās EL izslēgšnas spēlēm, kas ir viens Eirokausu turnīrs. Ja Rangers būtu grupā bijuši 1., 2. vai pēdējie, un EL plej-offā nepiedalītos, tad Hatons drīkstētu spēlēt pie Spurs Eirokausos.

Līdzīgi savulaik bija ar Huntelāru un Diarā iekš eirokausiem, ja ierieksējie klubi nepiedalās tajā pašā eirokausu izcīņā, tad viens drīkst spēlēt.

Šajā gadījumā V-pils vairs nepiedalās EL un teorētiski ir spēkā šis te izņēmums.
Nu, skaidrs! Jāseko situācijai.