Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

papildināts Vengers: "Tiesnesis pats nekad nav spēlējis futbolu"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Vengers: "Tiesnesis pats nekad nav spēlējis futbolu"
Robins van Persijs tiek aizsūtīts uz ģērbtuvēm
Foto: EEE/Scanpix

Londonas „Arsenal” vakar pēc zaudējuma UEFA Čempionu līgas astotdaļfinālā pret „Barcelona” (3:4 divu maču summā) bija sašutusi par tiesnešu kļūdām. Komandas galvenais treneris Arsēns Vengers paziņoja, mača galvenais arbitrs Masimo Buzaka nepamatoti noraidījis Robinu van Persiju.

„Arsenal” nometnē vakar bija pamats būt dusmīgiem uz mača tiesnešiem ar šveicieti Masimo Buzaku priekšgalā. Minētais arbitrs otrajā puslaikā par sitienu pēc svilpes noraidīja londoniešu uzbrucēju Robinu van Persiju (Nīderlandes futbolistam tā bija otrā dzeltenā kartīte spēlē), atstājot viesus mazākumā un, pēc viņu domām, liedzot pacīnīties par neizšķirtu, ar ko būtu pieticis iekļūšanai ceturtdaļfinālā.

„Domāju, ka sarkanā kartīte pamatīgi ietekmēja spēles iznākumu. Uzskatu, ka tas bija joks – kā es varu 95 000 skaļu fanu klātbūtnē dzirdēt tiesneša svilpi? Vēlāk man pateica, ka starp Buzakas svilpi un manu sitienu bija tikai viena sekunde. Tas visu padara vēl sliktāku, nespēju saprast tiesneša domu gājienu. Ja būtu četras, piecas vai vairāk sekundes, saprastu, jo tad tiesnesim būtu laiks noskaidrot to, vai bija aizmugure, bet viena sekunde... tas ir joks. Centos izskaidrot viņam, ka lielajā troksnī nedzirdēju. Jūtamies piekrāpti, jo pie 1:1 bijām spēlē. Uzskatu, ka tiesnesis to „nogalināja”,” teica van Persijs.

„Arsenal” galvenais treneris Arsēns Vengers slavēja „Barcelona” spēli un kritizēja tiesnesi: „Zaudējām lieliskai komandai, noteikti labākajai Eiropā. Pirmajā puslaikā spējām izturēt spiedienu, bet otrajā puslaikā varēja izvērsties interesanta cīņa, ja būtu palikuši pilnā sastāvā. Pēc mača ir ļoti daudz lietu, ko nožēlojam. Spēles tiesnesis acīmredzot nekad nav pats spēlējis futbolu tik lielos mačos, kur ir milzīgs troksnis. Neredzu nevienu iemeslu, kāpēc bija jādod otrā dzeltenā kartīte. Buzaka nekad nav spēlējis futbolu...”

Lai arī „Arsenal” pārstāvjiem ir pamats būt dusmīgiem par tiesāšanu, der piebilst, ka Londonas komanda šajā spēlē neizdarīja nevienu sitienu – ne pa vārtiem, ne garām, tā liecina spēles oficiālā statistika. Vienīgos vārtus „Arsenal” labā guva „Barcelona” spēlētājs Serhio Busketss...

„Barcelona” galvenais treneris Peps Gvardiola: „Neļāvām „Arsenal” izdarīt vairāk par trim piespēlēm pēc kārtas, bet paši izveidojām ļoti daudz vārtu gūšanas momentu. Pēc pirmās spēles zinājām, ka varam tik tālāk, to arī paveicām, neļaujot viņiem spēlēt. Var izcelt Lionela Mesi pirmos vārtus vai Andresa Injestas piespēles, taču nedrīkst nenovērtēt Havjēra Masčerano ieguldījumu, pārtraucot viņu uzbrukumus. Esam priecīgi par savu spēli un jūtamies pelnījuši tikt tālāk.”

UEFA paziņojusi, ka tā izpētīs gan mača tiesneša Buzakas, gan spēles oficiālā delegāta Danes Josta (Slovēnija) iesniegtos ziņojumus par maču, pirms pieņems lēmumu par „Arsenal” sodīšanu. Vengers pēc spēles esot laukuma malā verbāli uzbrucis Buzakam, pēcāk tiesnesim savu nepatiku izrādot arī stadiona tunelī. Gan Vengeram, gan van Persijam draud soda sankcijas par spēles tiesnešu kritizēšanu presē.

Vakar ceturtdaļfinālu sasniedza arī Doņeckas „Shakthar”, kas divu maču summā ar 6:2 sagrāva „Roma” komandu. Izbraukumā gūtajai uzvarai ar 3:2 vakar ogļrači savā laukumā pievienoja vēl pārliecinošāku uzvaru ar 3:0. Ukrainas kluba galvenais treneris Mirča Lučesku: „Spēles sākumā mums bija problēmas, jo „Roma” spēlēja ļoti labi, taču mēs organizēti aizsargājāmies un spējām izvairīties no kļūdām. Uzbrukām labi, bet pēc pirmajiem vārtiem vairs nedomājām par pretinieku, jo mūsu sniegums bija daudz labāks par viņu.”

Tikmēr Itālijas galvaspilsētas komandas treneris Vinčenco Montella, neskatoties uz zaudējumu, bija apmierināts ar redzēto: „Pirms mača spēlētājiem bija lūgums pierādīt to, ka progresējam. Esmu apmierināts ar to, ko nodemonstrējām, spēlējot 11 pret 11. Pēc tam tika noraidīts Filips Meksess, bet šādā līmenī spēlēt mazākumā ir grūti, it īpaši pret tādu komandu kā Doņecka, kas labi pietur bumbu, izmantojot visu laukuma plašumu.”

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...
Sky Sports | Sport News

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 13:37, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Arsenal bija pilnīgi normāla taktika. Kādēļ viņiem Barselonā bija jāuzbrūk un jāgūst vārti? Nepieciešamā uzvara tika izcīnīta mājās, viesos vēsā mierā varēja sēdēt aizsardzībā. Vairāk vai mazāk ļoti līdzīgu taktiku pirms gada Barselonā izmantoja arī Inter, taču, protams, viņiem bija gan lielāks pārsvars, gan tādai taktikai krietni atbilstošāki izpildītāji. Šajā situācijā sliktākais ir tas, ka sarkanās kartītes dēļ Arsenal ir patiešām reāls attaisnojums, maigi izsakoties, vārgajai spēlei uzbrukumā - kā Arsenal spēlētu uzbrukumā, ja tiešām būtu tāda vajadzība (otrā puslaika pirmās 8min ir pārāk īss laiks, lai izdarītu tālejošus secinājumus), to nekad tā arī neuzzināsim. Esmu diezgan drošs, ka pa lielam nekas nemainītos un Barsas uzvara summā būtu tikai laika jautājums, taču noraidījuma dēļ to nekad neuzzināsim.
Tas gan. Gan Inter pagājušajā sezonā, gan Arsenal šajā, Barselonā spēlēja ar līdzīgu taktiku, bet vienīgā atšķirība bija, ka Arsenal nav /nebija pieraduši spēlēt bez bumbas, tāpēc arī vakar vidējā līnijā ARS izskatijušās kā apjukušas vistas fermā, bet Inter spēles modulis kāds bija zem Mourinho bija ideāls tādai taktikai kādu tie piekopa pagāšgad Barcelonā.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 13:41, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Arī Arsenal vairākas reizes pirmajā puslaikā tika pažēlota - gan kartīšu ziņā, gan arī vienas pendeles ziņā. Stipri šaubos, ka Buzaka tiesāja kādam par labu, vienkārši viņš netiesāja labi. Tā kā Barselonai bija milzīgs pārsvars, tad tikai loģiski, ka vairāk aso momentu bija pret mājiniekiem un vairāk iespēju iedot dzelteno bija Arsenal spēlētājiem.
Es ne1 brīdi nesaku, ka tiesnesis būtu Barcu kaut kur ievilcis, bet manā subjektīvajā uztverē spēles laikā šķita ka mājinieki dabū sev vairāk lēmumus par labu.. kas protams nevienā spēlē nav nekas ārkārtējs, bet tomēr.
Kaut vai Alvesa paņēmiens pret Nasri - tas nekas, ka bumba tika izsista, kāju iespiest pēc tam ir sāpju paņēmiens un provocēšana, par ko dzeltenā būtu tikai pelnīta.. vēl Nasri 2 reizes tika bloķēts, uz to ne1 nereaģēja un tajā kasīšanās brīdī, kad 1 Barcas spēlētājs gulēja zemē, arī kādam mājiniekam pienāktos plāksteris..
Iespējams, ka ar neiedoto pendeli paveicās, man gan izskatījās, ka bija ārpus soda laukuma, bet fols bija gan.
Mayb Buzaka vienkārši centās ļaut spēlēt, bet ko tas vairs dod, spēle ir beigusies un nevis tiesnesis vainīgs, bet Arsenal paši, ka 2 spēļu summā Barcai nevar iesist tik daudz, lai pietiktu iekļūšanai nākamajā kārtā. Bentners ar 1 pieskārienu visu varēja nokārtot, bet ko var gribēt no nomināli 3ā uzbrucēja, varēja kļūt par varoni, bet nekļuva un arī nebūs viņam lemts top līmenis.

     [+] [-]

, 2011-03-09 13:44, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Arsenal bija pilnīgi normāla taktika. Kādēļ viņiem Barselonā bija jāuzbrūk un jāgūst vārti? Nepieciešamā uzvara tika izcīnīta mājās, viesos vēsā mierā varēja sēdēt aizsardzībā. Vairāk vai mazāk ļoti līdzīgu taktiku pirms gada Barselonā izmantoja arī Inter, taču, protams, viņiem bija gan lielāks pārsvars, gan tādai taktikai krietni atbilstošāki izpildītāji. Šajā situācijā sliktākais ir tas, ka sarkanās kartītes dēļ Arsenal ir patiešām reāls attaisnojums, maigi izsakoties, vārgajai spēlei uzbrukumā - kā Arsenal spēlētu uzbrukumā, ja tiešām būtu tāda vajadzība (otrā puslaika pirmās 8min ir pārāk īss laiks, lai izdarītu tālejošus secinājumus), to nekad tā arī neuzzināsim. Esmu diezgan drošs, ka pa lielam nekas nemainītos un Barsas uzvara summā būtu tikai laika jautājums, taču noraidījuma dēļ to nekad neuzzināsim.
nav jau runa tik daudz par taktiku, skaidrs, ka pret Barsu nevar spēlēt atklātu futbolu, turklāt vēl izbraukuma. Tikai Arsēnam nevajag muldēt un vainu novelt uz tiesnesi nu nebija šajā konkrētajā mačā variantu, tuklāt arī uzvara savās majās bija ar lielu veiksmes palīdzību. Pareizi komentētājs teica, ka Barcelona pirmajā spēlē darbojās kā luksus mehanisms tikai ar gandrīz tukšam baterijām.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 13:47, pirms 13 gadiem
march_2k rakstīja:
Piekrītu, ka Alvesu vajadzēja sodīt, bet, kā jau teicu, līdzīgi momenti bija arī uz otru pusi. Tāpat daudzi pieminēja Abidāla un vPersija saķeršanos. Abidālam varēja iedot brīdinājumu, taču arī Arsenal spēlētāji vairākkārt uzvedās agresīvi un palika bez soda. Katrā ziņā, manuprāt, Buzaka vienkārši netika galā ar spēli. Par pendeli runājot - Mesi, šķiet, nokrita jau ārpus soda laukuma, bet soda sākums bija iekšpusē, tā kā, ja svilptu, būtu 11metrinieks.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 13:53, pirms 13 gadiem
vispār ja Arsenal iesistu otros, tad arī tas nebūtu viņu sitiens, bet gan aizsarga savos vārtos. vot tas būtu vnk psc.
Persijs ar savu nevajadzīgo aktivitāti un protestēšanu arī izpelnījās šo noraidījumu jebšu tiesnesim piegriezās. domāju,jebkuram citam no Arsenal netiktu iedota 2. dzeltenā
respect Barca, komandas darbs rullee!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 13:54, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Lūk kompitenta cilvēka viedoklis

Verpakovskis9 Maris Verpakovskis
@Tominshhss Sarkano vins dabūja pelnīti(es neticu,ka aizsargi un vārtsargs dzirdēja,un Pērsijs nē),un pendele arī bija tīra!Vnk jāmāk zaudēt
Kādēļ Verpakovskis ir kompetenta persona? Viņa viedoklis šajā jautājumā ir tikpat vērtīgs kā tavs vai jebkura cita šeit komentējošā - Māris ir profesionāls futbolists, nevis tiesnesis.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-09 14:00, pirms 13 gadiem
Nevar salīdzināt šīgada Arsenal ar pagājušā gada Inter. Inter bija par pakāpi augstāka spēles organizācija un arī tad paveicās viņiem, jo, ja nemaldos, Mesi pagajošogad atbildes spēlē pa stabu spēles beigās trāpija.

     [+] [-]

, 2011-03-09 14:06, pirms 13 gadiem
hydra rakstīja: Nevar salīdzināt šīgada Arsenal ar pagājušā gada Inter. Inter bija par pakāpi augstāka spēles organizācija un arī tad paveicās viņiem, jo, ja nemaldos, Mesi pagajošogad atbildes spēlē pa stabu spēles beigās trāpija.
Tiesa,Inter tā spēlēja +/- preet visām komandām,veidojot bīstamus uzbrukumus.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 14:09, pirms 13 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 14:19, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kāpēc?

Pedro tika nogāzts - TIKA. Ātrums viņam bija pietiekams, lai bumbu panāktu, viss pareizi, konkrēti Koščenskis pielika kāju priekšā.
kas tas par spēlētāju ?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-09 14:36, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: un Inter arī apkaunoja visu Pasaules futbolu,kad pagājšgad līdzīgā manierē sakapāja Barsu? futbolā arī pastāv taktika, nevis, kā tev un vairumam meiteņu liekas - kas tad tas futbols tāds ir? 22 vīri nēsājas pa laukumu un dzenā apaļu priekšmetu.
Baigo atklājumu pasacīji....Arsēns junior

     [+] [-]

, 2011-03-09 15:31, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Daudz rupjāki? Neredzēju nevienu no Barcas, kurš paraj ar nagiem aiz sejas kādu.

Izbeidz viss bija pamatots. Barca dzelteno varēja nopelnīt tikai pret sevi.
Man pietika ar Alvesha iebraucienu kaajaas Nasri. Lai arii speeleeja bumbaa, bet ar otru kaaju iebrauca no muguras.
Tiesnesis zheeloja Barcu, bet tas taapat neliidzeetu Arsenal uzvareet, ja nu notureet vismaz 1:2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-09 15:49, pirms 13 gadiem
narko4s rakstīja: piekrītu Vengeram. Pendele un Persija sarkanā nepamatota.
Drīzāk citās izdevībās vajadzēja Barsai sist ieksā.
Tu acimredzot un tev lidzigie pirmo reizi dziive futbolu skataties, ka uzskatat pendeli par nepamatotu tas tak ir pat komiski. Par noraidijumu veel var diskuteet un starp citu tiesnesis neiedeva 100% pendeli pirmajaa puslaikaa pret Messsi...

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 16:08, pirms 13 gadiem
Ko te ņemas Arsenal zaudeja jo ta vajzdeja un vis Barsa vineja jo skaidra prata spriežot ir labaki.Ka nevar iesist ja nepalidz katrs doma pats.Ka Buzaka izlaida speli viennozimigi jo kad saķeras ari VanPersijam iebrauca ar roku ģimi par ko šis ari atbildeja.Tikai kas gribeja to redzet tas redzeja un ja negribeja redzet tad neredzeja.Un vel linijtiesnesis kurš bija ar spaņu uzvardu vairakas reizes neredzeja Barsai aizmuguri.Tak ne tikai Buzaka viens ,nu un protams ari Arsenal nespeleja to futbolu ko no Guneriem gaidija.

     [+] [-]

, 2011-03-09 16:50, pirms 13 gadiem
Eiropas top 3 čikstētaji!
1.Mourinjo
2.Fergusons
3.Vengers..

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 17:04, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Eiropas top 3 čikstētaji!
1.Mourinjo
2.Fergusons
3.Vengers..
samaini otro ar pirmo

     [+] [-]

, 2011-03-09 17:18, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: Alvešam pret Nasri vajadzēja dot kartiņu. Tas nekas,ka bumbā spēle bija,bet tas moments,kad viņš speciāli pierāva savu kreiso kāju pēc takla, iespiežoti Nasri kājas,lai palīdzētu sāpīgāk nokrist bija zem katras kritikas. Tāpēc arī Pērsijs aizsvilās,
Viņi abi bija zemē. Tas notika sekundes 10 daļā. Ja Persijs nevar saglabāt mieru komandas dēļ tad kapēc viņu vispār Arsenalam vajag? Barcelona izdarīja provukācijas lai izraustītu Arsenal no ritma un viņiem tas izdevās.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-09 17:35, pirms 13 gadiem
Tiesnesis arī neiedeva pendeli, kad Messi tika nogāzts soda laukumā apmēram 10. minūtē ! Bet nu Pērsijs pats nopelnīja kartiņas ar savu uzvedību, pats vainīgs !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-09 19:01, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Ok, nepamatota sarkanā. Bet viņš viņu tāpat būtu dabujis. 5 min ātrāk vai vēlāk.
Saproti, 5min velāk viņi jau būtu varējuši uzsist pa vārtiem un gūt vārtus.

     [+] [-]

, 2011-03-09 19:05, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Eiropas top 3 čikstētaji!
1.Mourinjo
2.Fergusons
3.Vengers..
Nu, nu...kādā topā mums tevi vajadzētu ieskaitīt?

     [+] [-]

, 2011-03-09 19:11, pirms 13 gadiem
+ vengeram.

     [+] [-]

, 2011-03-09 19:25, pirms 13 gadiem
portalegri rakstīja: Nu, nu...kādā topā mums tevi vajadzētu ieskaitīt?
ja reiz esi tik asprātīgs,tad nu uz priekšu..!Ja iesāc teikumu ,tad nobeidz viņu..!

     [+] [-]

, 2011-03-09 20:08, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: ja reiz esi tik asprātīgs,tad nu uz priekšu..!Ja iesāc teikumu ,tad nobeidz viņu..!
Teikumus man nudien negribas nobeigt. vai vēl labāk - piebeigt.
Vienkārši gribu teikt, ka varbūt tavs tops bik par skarbu.
Ok, mēģināšu.
paklausīgākie sc.com lietotāji:
1.puika_labs_
2. iebraukt aizliegts
3. puisitis
Ko liksi pretī?

  -1 [+] [-]

, 2011-03-09 20:23, pirms 13 gadiem
angelos33 rakstīja: KO JUUS VARAT CHINKSTEET.. Ja grib uzvareet vajag vismaz 1x uzsist pa vaartiem....
Saderam ka nevajag!?

     [+] [-]

, 2011-03-09 20:50, pirms 13 gadiem
psc BARCAS fani auni Vengers un R.V. Persijs necenšās attaisnoties , vnk saka ka tas liedza cerības pēc sarkanās cīnīties par iekļūšānu nakošajā kārtā. Varbūt jau tik un tā pēc tam BARCA izcīnītu uzvaru , varbūt Gunners noturētu , jo spēlēt mazākuma ir cita lieta vēl pie tam pret BARCU , kas ta jau 11x11 pārvalda bumbu virs 60%. Arsenal jau naw INTER style , kas ir super defence , kad sādā pašā situācijā noturēja 0;0 !!!

     [+] [-]

, 2011-03-10 00:39, pirms 13 gadiem
puslaiks rakstīja: Alvešam pret Nasri vajadzēja dot kartiņu. Tas nekas,ka bumbā spēle bija,bet tas moments,kad viņš speciāli pierāva savu kreiso kāju pēc takla, iespiežoti Nasri kājas,lai palīdzētu sāpīgāk nokrist bija zem katras kritikas. Tāpēc arī Pērsijs aizsvilās,
van Pērsijs aizsvilās pēc Vilkšīra kritiena un nu tur točna ne no kā uzpūta ziloni

     [+] [-]

, 2011-03-10 00:48, pirms 13 gadiem
chelseachamps rakstīja: arī vienādos sastāvos Barca būtu paņēmusi Arsenal, lai gan nevar zinā kā būtu bijis, bet Arsenal vairāk par 2-4 piespēlēm nevarēja padot arī spēlētjot 11 vs 11, sitienu uz Barcas vārtiem vispār nebija. protams, tiesnesis bija varbūt pārāk bargs pret RvP,sakarā ar otro dzelteno, bet savā ziņā viss bija pareizi- sitiens pēc svilpes-dzeltenā. EPL tiesnesis iespējams pažēlotu RvP, tikai aizrādītu, bet šī ir Eiropa.
nu vienkārši pasakiet kāda bija reakcija uzreiz pēc epizodes,es pielecu kājās un bļāvu ka jābūt kartītei a kad ieraudzīju ka tas van Persijs,nodomāju pažēlos

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 02:06, pirms 13 gadiem
tasesmues rakstīja: Te jābūt totālam muļķim lai domātu ka Barca tika tālāk nepelnīti, spēle bija uz vieniem vārtiem, Arsenals lai vēl pasaka paldies Busketam, kurš palīdzēja šiem gūt vārtus un uzturēt spēles intrigu līdz spēles beigām, pretējā gadījumā viss būtu izšķirts jau krietni agrāk, stulbi vainot tiesnesi zaudējumā spēlē kur paši nav spējuši izdarīt nevienu sitienu pa vārtiem, man Arsenal vietā būtu kauns ja viņi ar tādu spēli totālas veiksmes gadījumā būtu tikuši tālāk
pareizi saki.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-10 03:06, pirms 13 gadiem
Hokejā Robins dabūtu 2 min par spēles laika vilcināšanu, turklāt apzinātu. Raudāt jau visi prot, bet savākt sevi atbildīgos brīžos...nu tā nekad nav bijusi RvP stiprā puse. Jebkurā gadījumā holandietis noraka savu komandu. Es, protams, esmu gandrīz pārliecināts, ka "Barca" tā vai tā būtu uzvarējusi, bet tagad ir tikai lieks iemesls aizbildinājumiem. Zaudēja tāpēc, ka ne reizi neuzsita pa vārtiem. Man nepatīk vārds "antifutbols", bet šādi es to iedomājos tā tipiskākajā izpildījumā. Es gan arī nesaku, ka tas ir kas slikts, bet ir cilvēki, kuri man nepiekristu.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-10 08:37, pirms 13 gadiem
jus laikam baigi par barsu fanojat ka neradzat ka tiesnesis ta galigi zolidi palidzeja barselonai,seviski 3 min pec arsenala vartiem .laikam jafano par tadiem superklubiem tad problemas ar tiesnesiem nebus nekad ,kas no futbola kaut ko saprot zina kas palidzeja barsai vinet vienozimigi,un lai cik skaisti vini speleja pirms tiesnesa lemuma lielais super klubs zaudeja a arsenal kurs neizdarija nevienu sitienu bija vadiba.

  -1 [+] [-]

, 2011-03-10 12:35, pirms 13 gadiem
angelos33 rakstīja: KO JUUS VARAT CHINKSTEET.. Ja grib uzvareet vajag vismaz 1x uzsist pa vaartiem....
vajag normali tiesat tad ari bus sitieni pa vartiem butu barai messi vai villa dabujis sarkano ta barsa ar neuzsistu pa vartiem vairs spele