Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Juventus" neitralizē "Monaco" uzbrukumu un uzvar pirmajā spēlē

"Juventus" neitralizē "Monaco" uzbrukumu un uzvar pirmajā spēlē
''Juventus'' atzīmē Gonsalo Igvaina pirmo vārtu guvumu
Foto: LaPresse/Scanpix

Šovakar UEFA Čempionu līgas otrā pāra pirmajā pusfināla cīņā ''Monaco'' savās mājās piekāpās Turīnas ''Juventus'' 0:2. Divus vārtus viesu komandas sastāvā guva Gonsalo Igvains.

Sastāvi

Turīnas ''Juventus'' šovakar atkāpās no pēdējā laikā pielietotās 4-2-3-1 taktikas un agriezās pie pagājušajā sezonā ierastās 3-4-3. Itāļu komandas galvenais treneris Masimiliano Alegri acīmredzami apzinājās ''Monaco'' spējas uzbrukumā un sākumsastāvā sūtīja trīs spēcīgākos komandas centra aizsargus, kā arī divus malējos uzbrūkošos aizsargus.

''Monaco'' galvenais treneris Leonardo Žardims savukārt neveica nekādas būtiskas izmaiņas sākumsastāvā. Komanda spēlēja ar uzbrūkoša stila 4-4-2 taktiku. Uzbrukuma duetu, kā ierasts, veidoja pieredzējušais Radamels Falkao un viens no lielākajiem mūsdienu futbola talantiem Kilians Mbapē.

''Juventus'' šovakar nevarēja palīdzēt savainotie Daniele Rugani un Marko Pjaca, kā arī mačs bija jāizlaiž diskvalificētajam Sami Kediram. ''Monaco'' savukārt nācās iztikt bez traumas guvušajiem Bošiljas un Gvido Karilo.

''Monaco'': Subasičs – Sidibē, Žemersons, Gliks, Dīrars – Lemārs (Moutinju 67'), Bakajoko (Žermēns 67'), Fabinju, Silva Turē 81') – Mbapē, Falkao

''Juventus'': Bufons – Kjelīni, Bonuči, Bardzalji – Sandro, Markīzio (Rinkons 81'), Pjaničs (Lemina 89'), Alvess – Mandžukičs, Igvains (Kvadrado 77'), Divala

''Monaco'' varonīgi uzbrūk, taču ''Juventus'' gūst skaistus vārtus

Spēles sākumā bija vērojams aizraujošs futbols. ''Monaco'' nekautrējās uzbrukt, un arī ''Juventus'' nesēdēja rokas klēpī salikusi. Mājinieku rindās teicamu individuālo meistarību apliecināja Bernardu Silva, kurš apspēlēja vairākus pretinieku spēlētājus, centrēja un nopelnīja stūra sitienu.

Turīnas klubs atbildēja ar bīstamu momentu, kad Dani Alvess piespēlēja soda laukuma dziļumā Gonsalo Igvainam, tomēr bumba lidoja pāri argentīnieša galvai un sitiens nesekoja. ''Monaco'' supertalants Mbapē divas reizes pārbaudīja pieredzējušā Džanluidži Bufona modrību, taču gūto vārtu kontu neatklāja.

Nedaudz vēlāk ''Juventus'' izveidoja izcilu saspēli. Laukuma centrā Paulo Divala skaisti piespēlēja Alvesam, kurš aizskrēja līdz pretinieku soda laukumam un ļoti eleganti ar papēdi piespēlēja Igvainam, kurš ieskrējās un sita bumbu tālajā stūrī – 0:1.

Igvains sabojā mājinieku izredzes, ''Monaco'' uzbrukums tiek apturēts

Pēc puslaika pārtraukuma ''Juventus'' no potenciāla vārtu zaudējuma atkal glāba Džanluidži Bufons. Pieredzējušais vārtsargs nolasīja situāciju, laicīgi pameta vārtus un bumbu pēdējā brīdī nocēla Mbapē, kurš jau tuvojās, lai izpildītu sitienu.

''Juventus'' bija ļoti tuvu, lai iegūtu divu vārtu pārsvaru, tomēr Klaudio Markizio sitienu no tuvas distances meistarīgi atvairīja Danijels Subasičs. Mājinieku komandas rindās laukuma vidusdaļā kļūdījās Tjemou Bakajoko, kurš netika garām diviem ''Juventus'' spēlētājiem. Rezultātā bumbu labajā flangā ieguva Alvess, kurš izpildīja izcilu piespēli uz tālo vārtu stabu, kur steidzās Igvains un uzbrukumu noslēdza rezultatīvi – 0:2.

''Monaco'' izmisīgi centās gūt kaut vienus vārtus, taču Turīnas komandas aizsardzības cietoksnis bija neapgāžams. Mājnieku treneris Žardims līdz 81. minūtei bija veicis visas maiņas, liekot savai komandai spēlēt vēl uzbrūkošāk.

Spēles izskaņā Monako izpildīja brīvsitienu, pēc kura ļoti bīstamu sitienu ar galvu veica uz maiņu nākušais Valēre Žermēns. Viņa raidīto bumbu ar pirkstu galiem atvairīja Bufons, taču tā arī bija pēdējā bīstamā mājinieku komandas epizode.

Spēle noslēdzās ar ''Juventus'' uzvaru, Alegri komandai sperot platu soli pretim finālam. Zināms, ka Turīnas klubs savās mājās spēlē lieliski un par to spilgti liecina fakts, ka ''Juventus'' nav zaudējusi pēdējās 49 mājās spēlēs pēc kārtas. Ja ''Monaco'' izdosies pārsteidzoši uzvarēt, tas būs vairāk kā varoņdarbs.

UEFA Čempionu līga, 1/2 fināli

SpēleRez./LaiksVārtu guvēji
Real Madrid – Atletico Madrid3:0 (1:0)Ronaldu 10' 73' 86'
Monaco – Juventus0:2 (0:1)Igvains 29' 59'
Juventus – Monaco09.05
Atletico Madrid – Real Madrid10.05

*Visu spēļu sākums pulksten 21:45

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:35, pirms 8 gadiem
Dani Alvešs MVP šodien..
Man vienīgajam liekas,ka Igvainam ir liekais svars?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:35, pirms 8 gadiem
Forši pārmaiņas pēc paskatīties futbolu. Forza Juve!
Slēpts komentārs: zigmārs112

  -3 [+] [-]

, 2017-05-03 23:36, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Forši pārmaiņas pēc paskatīties futbolu. Forza Juve!
Futbols bija vakar

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 23:36, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Dani Alvešs MVP šodien..
Man vienīgajam liekas,ka Igvainam ir liekais svars?
Viņam tāds visu šo sezonu

  -3 [+] [-]

, 2017-05-03 23:36, pirms 8 gadiem
Dani Alvežs, Kvadrado, Igvains ar DžiDži noteikti nav vājāks par Marselu, Krosu, CR7 un Navazu.

  -4 [+] [-]

, 2017-05-03 23:36, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Dani Alvešs MVP šodien..
Man vienīgajam liekas,ka Igvainam ir liekais svars?
Gonzalo Higuain fires back at weight critics:...

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:36, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Forši pārmaiņas pēc paskatīties futbolu. Forza Juve!
Nu pēc kaut kā līdzīga futbolam izskatījās. Makaroņņiki nokapāja gandrīz tikpat labi kā vakar Real. Varbūt pat finālā izdosies kaut cik cienīgu pretestību izrādīt. Cerams. Nepatīk, ka gulošus sit.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:36, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Futbols bija vakar
nu bet kā gan citādi?

  +8 [+] [-]

, 2017-05-03 23:37, pirms 8 gadiem
Igvans un Alvess bija lieliski, domāju ka Juve ir pelnījusi pēc ilgiem laikiem paņemt titulu!!

  +5 [+] [-]

, 2017-05-03 23:37, pirms 8 gadiem
Plats solis no Juves cela uz finalu ir izdarits. Bufons ka ierasts lielisks.
Forza Juve! Vakars izdevies

  +7 [+] [-]

, 2017-05-03 23:37, pirms 8 gadiem
Nu bet principā Juve uz klases. Pamaz pieredzes Monako puikām pret tādām komandām

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:37, pirms 8 gadiem
Visu cienju Monaco! Godam puishi ciiniijaas, un tomeer veel nekas nav beidzies, kaa Atletico gadiijumaa. 2 vaartus 90 min. Monaco var atsist, kaut lai arii speelee ir Turiinaa un cik gruuti tas nebuutu!

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:37, pirms 8 gadiem
Dani Alveša sniegums šovakar gluži kā viņa ziedu laikos Barsā.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-03 23:38, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Nu pēc kaut kā līdzīga futbolam izskatījās. Makaroņņiki nokapāja gandrīz tikpat labi kā vakar Real. Varbūt pat finālā izdosies kaut cik cienīgu pretestību izrādīt. Cerams. Nepatīk, ka gulošus sit.
Atlēti vakar bija guloši, atšķirībā no varžēdājiem. Juve nebūs favorīti un tas ir labi Juvei.

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:38, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Visu cienju Monaco! Godam puishi ciiniijaas, un tomeer veel nekas nav beidzies, kaa Atletico gadiijumaa. 2 vaartus 90 min. Monaco var atsist, kaut lai arii speelee ir Turiinaa un cik gruuti tas nebuutu!
Neticu,ka iesitīs pat 1 Turinā.

  +5 [+] [-]

, 2017-05-03 23:38, pirms 8 gadiem
Fināls skaidrs

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:39, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Nu bet principā Juve uz klases. Pamaz pieredzes Monako puikām pret tādām komandām
Nu tāds viņiem tgd modelis, pirkt jaunos un perspektīvos
Un loģiski, ka jaunība un pieredze, tās ir divas pretējas lietas

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:39, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atlēti vakar bija guloši, atšķirībā no varžēdājiem. Juve nebūs favorīti un tas ir labi Juvei.
Juventus tieši būs favorīti

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:39, pirms 8 gadiem
VIDEO: Iguains gūst divus vārtus,...

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:39, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Nu bet principā Juve uz klases. Pamaz pieredzes Monako puikām pret tādām komandām
Dži Dži vēl supertīni papliķēja un kaut ko draudzīgu pateica. Prieks skatīties, kā aug jaunie talanti.
Slēpts komentārs: djimanti

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:40, pirms 8 gadiem
Iguains finālā iesitīs vārtus ar punci

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:40, pirms 8 gadiem
Monaco nobijās vai arī nav vairs spēka spēlēt to spēli ar kuru viņi līdz 1/2 tika. Visās spēlēs viņi pressingoja pa visu laukumu, šodien no ta nebija ne miņas, Juve feini nospēlēja, bet miegs gan uznāca, bet tas vairāk laikam no Monaco impotences
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:41, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dani Alveša sniegums šovakar gluži kā viņa ziedu laikos Barsā.
Labāk Labs nāk ar pieredzi.

  +7 [+] [-]

, 2017-05-03 23:41, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Katraa zinjaa nedaudz negodiigs iznaakums prieksh Monaco, visu speeli praktiski uzbruka, veidoja momentus, bet kaa nevareeja iesist, taa nevareeja, turpretim Juve skaisti iesit abus vaarus un seezh defensā, bet nu kā jau itāļu futbols...rezultātu tas acīmredzami dod!
Neko negodīgu te neredzu. Skrēja pa galvu,pa kaklu un uz kontrām viņus arī burtiski izdrāza

  -3 [+] [-]

, 2017-05-03 23:42, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Monaco nobijās vai arī nav vairs spēka spēlēt to spēli ar kuru viņi līdz 1/2 tika. Visās spēlēs viņi pressingoja pa visu laukumu, šodien no ta nebija ne miņas, Juve feini nospēlēja, bet miegs gan uznāca, bet tas vairāk laikam no Monaco impotences
Impotence? Monaco radīja vairāk bīstamu momentu nekā atlēti visos izslēgšanas mačos kopā.

 +10 [+] [-]

, 2017-05-03 23:42, pirms 8 gadiem
Monaco paardega,paaraak daudz no vinjiem prasiija gan liidzjuteeji,gan mediji,kameer Juventus nospeeleeja labaakajaas Itaalijas futbola izpausmees,naaveejoshi pretuzbrukumos,dzelzaini aizsardziibaa un,kas tika liidz vaartiem,notiira izcls vaartuviirs Bufona izskataa

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:42, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Monaco nobijās vai arī nav vairs spēka spēlēt to spēli ar kuru viņi līdz 1/2 tika. Visās spēlēs viņi pressingoja pa visu laukumu, šodien no ta nebija ne miņas, Juve feini nospēlēja, bet miegs gan uznāca, bet tas vairāk laikam no Monaco impotences
Jā. Diena un nakts ja salīdzina kā šie spēlēja pret City vai Dortmundi

  +9 [+] [-]

, 2017-05-03 23:43, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Atlēti vakar bija guloši, atšķirībā no varžēdājiem.
Juve nebūs favorīti un tas ir labi Juvei.
Maz ko dod tagad (Real un Juventus) pretinieku salīdzināšana, kas nāk pretī, ar to jāspēlē
Klišejiski, jā, bet finālā visa priekšvēsture būs kaķim zem astes, svarīgi, ko tieši tajā brīdī finālisti varēs parādīt
Nebūs jau Juve tgd arī baigais anderdogs pret Real. Principā 2 labākās komandas arī spēlēs finālā

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:44, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Katraa zinjaa nedaudz negodiigs iznaakums prieksh Monaco, visu speeli praktiski uzbruka, veidoja momentus, bet kaa nevareeja iesist, taa nevareeja, turpretim Juve skaisti iesit abus vaarus un seezh defensā, bet nu kā jau itāļu futbols...rezultātu tas acīmredzami dod!
Un ko tad viņiem darīt pie 2:0? Skriet pa galvu pa kaklu uzbrukumā? Juve jau tā km izteiksmē noskrēja par n-tajiem km vairāk nekā Monaco. Monaco tomēr jaunāki un ātri čali uzbrukumā. Nevajag stāstīt tās pasaciņas par itāliešu futbolu.

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:44, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Monaco nobijās vai arī nav vairs spēka spēlēt to spēli ar kuru viņi līdz 1/2 tika. Visās spēlēs viņi pressingoja pa visu laukumu, šodien no ta nebija ne miņas, Juve feini nospēlēja, bet miegs gan uznāca, bet tas vairāk laikam no Monaco impotences
Noslāpēja viņus Juve vienkārši, nospēlēja akadēmiski precīzi un nepieļāva kļūdas kā City un Dortmunde

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:44, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Katraa zinjaa nedaudz negodiigs iznaakums prieksh Monaco, visu speeli praktiski uzbruka, veidoja momentus, bet kaa nevareeja iesist, taa nevareeja, turpretim Juve skaisti iesit abus vaarus un seezh defensā, bet nu kā jau itāļu futbols...rezultātu tas acīmredzami dod!
Neko daudz viņi jau nespēja izveidot pie Bufona vārtiem, tāpēc nepiekrītu par to, ka Juventus uzvara nav pelnīta

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:45, pirms 8 gadiem
Bufons šajā ČL ir ielaidis 2 golus. Tā kā Monako iesist 2 un neko neielaist Turinā? Neticu

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:45, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Maz ko dod tagad (Real un Juventus) pretinieku salīdzināšana, kas nāk pretī, ar to jāspēlē
Klišejiski, jā, bet finālā visa priekšvēsture būs kaķim zem astes, svarīgi, ko tieši tajā brīdī finālisti varēs parādīt
Nebūs jau Juve tgd arī baigais anderdogs pret Real. Principā 2 labākās komandas arī spēlēs finālā
uz doto brīdi patiešām 2 labākās, turklāt bez liekām diskusijām.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 23:45, pirms 8 gadiem
Žēl Monaco, bet nu Juvei aizsardzība un Bufons ir monstruāli!

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:45, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Neticu,ka iesitīs pat 1 Turinā.
Es gan veel ticeeshu Monaco, gribu vinjus redzeet finaalaa, bet nu tas ir mans subjektiivs viedoklis tikai!

  +4 [+] [-]

, 2017-05-03 23:45, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Impotence? Monaco radīja vairāk bīstamu momentu nekā atlēti visos izslēgšanas mačos kopā.
Jā impotence, kā vēl nosaukt to? Ko tu sauc par bīstamu momentu? to ka n reizes bumba lido gar vārtiem un neviens tai nepieskaras? Es to saucu par impotenci, pa lielam Juve kontrolēja visu savā aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:47, pirms 8 gadiem
BT sports pašlaik izceļ Bakajoiko pasivitiāti pie Igvaina 1. gola
Un pie pie 2. gola arī viņš bumbu pazaudēja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:48, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Jā impotence, kā vēl nosaukt to? Ko tu sauc par bīstamu momentu? to ka n reizes bumba lido gar vārtiem un neviens tai nepieskaras? Es to saucu par impotenci, pa lielam Juve kontrolēja visu savā aizsardzībā.
Juve spēlējās ar uguni, un bija pietiekami daudz kļūdu aizsardzībā. Nedaudz paveicās, jo visu laiku bija sajūta kā uz naža asmens. Nedaudz mazāk veiksmes un būtu 2-2. Tu pats nezini, ko runā.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 23:48, pirms 8 gadiem
Uzvarēja tie kam bija jāuzvar. Tikai disciplīna var uzveikt klasi. A ja tev ir gan tas,gan tas tad brīnīties nav par ko

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:48, pirms 8 gadiem
rasty_ryan rakstīja: Dani Alves ir iespēja izlīdzināties ar Paolo Maldini un Buffon beidzot izcīnīt pirmo CL trofeju.
Kādā ziņā izlīdzināties? Ja Tu par uzvaru skaitu ČL, tad Maldīni ir 5 ČL tituli, bet Alvešam - 3, tātad Alvešam nav reāli jau šosezon panākt Maldīni šajā rādītājā

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:49, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Es gan veel ticeeshu Monaco, gribu vinjus redzeet finaalaa, bet nu tas ir mans subjektiivs viedoklis tikai!
Brīnītos, ja gribētu pret Real redzēt Juvi

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:49, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Monaco nobijās vai arī nav vairs spēka spēlēt to spēli ar kuru viņi līdz 1/2 tika. Visās spēlēs viņi pressingoja pa visu laukumu, šodien no ta nebija ne miņas, Juve feini nospēlēja, bet miegs gan uznāca, bet tas vairāk laikam no Monaco impotences
Vnk Juve vinjiem to neljaavaa, praktiski nedeva briivas vietas francuuzhiem. Izcila speele defensā no Juves puses. Ja Juve ari tiks finaalaa, tad Reals dabuus pasviist, lai paarspeetu Bufonu!
Slēpts komentārs: Chiibo8

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 23:50, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Brīnītos, ja gribētu pret Real redzēt Juvi
No komercijas viedokļa ideālāks fināls nevar būt

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:50, pirms 8 gadiem
Chiibo8 rakstīja: Juve spēlē tikai uz pretinieku kļūdām, paši neko jēdzīgu nevar izveidot.
Robis arī pamodies? Kur tad tu nu biji, āzīti manu?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:50, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Nu pēc kaut kā līdzīga futbolam izskatījās. Makaroņņiki nokapāja gandrīz tikpat labi kā vakar Real. Varbūt pat finālā izdosies kaut cik cienīgu pretestību izrādīt. Cerams. Nepatīk, ka gulošus sit.
jaa cereet jau var ka real sausaa nezaudees bet laikam jau paliks uz nulles pret juvi

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:51, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: No komercijas viedokļa ideālāks fināls nevar būt
Es Real vispār negribētu redzēt, bet no intrigas un vēstures viedokļa arī nevaru iedomāties ideālāku finālu. Man katrs šāds fināls ir kā kārtējais atriebības mēģinājums.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:52, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Forši pārmaiņas pēc paskatīties futbolu. Forza Juve!
Kurš ta ko tād pammann...

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 23:52, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Jā impotence, kā vēl nosaukt to? Ko tu sauc par bīstamu momentu? to ka n reizes bumba lido gar vārtiem un neviens tai nepieskaras? Es to saucu par impotenci, pa lielam Juve kontrolēja visu savā aizsardzībā.
Tā ir nekas cits kā laba piespēle uz kuru neviens nepaspēja noreaģēt.
Ja ņem vērā, ka Juve ir auguma pārsvars defā, no 2. stāva neiesist
tad uz šitiem inviting standartiem/krosiem ir jābūt cilvēkam kas pieliek kāju, jo pret Juves precizitiāti labākus momentus grūti dabūt.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:52, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Juve spēlējās ar uguni, un bija pietiekami daudz kļūdu aizsardzībā. Nedaudz paveicās, jo visu laiku bija sajūta kā uz naža asmens. Nedaudz mazāk veiksmes un būtu 2-2. Tu pats nezini, ko runā.
Man liekas tu vnk saasināti uztvēri monaco uzbrukumus, jo spēlēja tava komanda, jo no malas vērojot man nevienā brīdī nelikās, ka Juve nekontrolē spēli defā un, ka Monaco veido kaut ko extra bīstamu, nu nebij nekā no monaco šovakar. Viens mbape moments pirmajā pusē kad no gaisa sita Pārējie pat nebija momenti, sitieni ar galvu kā treniņā

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:53, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Brīnītos, ja gribētu pret Real redzēt Juvi
Savaa zinjaa jaa...Bet nu ja arii finaals buus (drosvien, ka buus) Real-Juve, tad tiiraakaa 50-50 speelee. Bet, manupraat, Real-Juve veel nekad nav tikushies CL finaalos, vai arii kljuudos??

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:54, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Man liekas tu vnk saasināti uztvēri monaco uzbrukumus, jo spēlēja tava komanda, jo no malas vērojot man nevienā brīdī nelikās, ka Juve nekontrolē spēli defā un, ka Monaco veido kaut ko extra bīstamu, nu nebij nekā no monaco šovakar. Viens mbape moments pirmajā pusē kad no gaisa sita Pārējie pat nebija momenti, sitieni ar galvu kā treniņā
Falkao momentu 2.puslaika sākumā esi aizmirsis?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:54, pirms 8 gadiem
Es vairāk baidītos no Juve 2 spēļu summā. A fināls ir fināls. Uz vienu spēli Real toč var saņemties

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:54, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Savaa zinjaa jaa...Bet nu ja arii finaals buus (drosvien, ka buus) Real-Juve, tad tiiraakaa 50-50 speelee. Bet, manupraat, Real-Juve veel nekad nav tikushies CL finaalos, vai arii kljuudos??
1998.g. tikās.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:55, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Man liekas tu vnk saasināti uztvēri monaco uzbrukumus, jo spēlēja tava komanda, jo no malas vērojot man nevienā brīdī nelikās, ka Juve nekontrolē spēli defā un, ka Monaco veido kaut ko extra bīstamu, nu nebij nekā no monaco šovakar. Viens mbape moments pirmajā pusē kad no gaisa sita Pārējie pat nebija momenti, sitieni ar galvu kā treniņā
Ne gluži. Juve veica lielu darba apjomu un statistiski noskrēja daudz vairāk nekā pretinieki. Bet izsīkstot spēkiem sāka parādīties arī kļūdas. Tas pats Kjelīni reizēm pa bumbu nevarēja trāpīt savu vārtu priekšā, un tfu tfu tfu viss beidzās laimīgi, bet tā jau bija sportiskā veiksme. Reāli Monaco varēja gūt vairākus vārtus.

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:55, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: 1998.g. tikās.
Jaa. Paldies. Biju jau piemirsis!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:55, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Juve spēlējās ar uguni, un bija pietiekami daudz kļūdu aizsardzībā. Nedaudz paveicās, jo visu laiku bija sajūta kā uz naža asmens. Nedaudz mazāk veiksmes un būtu 2-2. Tu pats nezini, ko runā.
Pieņemsim, ka tie bija momenti, ko Juve "ielaida" profilakses dēļ.
Ticu, ka pret One T H E Man Team būs cita uzmanība.

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:56, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Es vairāk baidītos no Juve 2 spēļu summā. A fināls ir fināls. Uz vienu spēli Real toč var saņemties
Real ir Juvei zaudējis 4 divu spēļu dueļos pēc kārtas

  -1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:56, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Vnk Juve vinjiem to neljaavaa, praktiski nedeva briivas vietas francuuzhiem. Izcila speele defensā no Juves puses. Ja Juve ari tiks finaalaa, tad Reals dabuus pasviist, lai paarspeetu Bufonu!
Ko neļāva? Presingot, kad Monaco ir bez bumbas un neļaut elpot Juvei? Kā, tad to var neļaut? Spēles pret city bija high pressing paraug demonstrējums labākajās tradīcijās.

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:56, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Real ir Juvei zaudējis 4 divu spēļu dueļos pēc kārtas
Par to es arī saku. Viena spēle ir viena spēle

  +3 [+] [-]

, 2017-05-03 23:57, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Juve spēlējās ar uguni, un bija pietiekami daudz kļūdu aizsardzībā. Nedaudz paveicās, jo visu laiku bija sajūta kā uz naža asmens. Nedaudz mazāk veiksmes un būtu 2-2. Tu pats nezini, ko runā.
Es gan tā neteiktu, jo Monaco reāli spieda maksimumu ārā, bet nekas daudz vairāk par momentiem no sērijas "laba piespēle, līdz kurai neviens neaizsniedzās" un "snapshotiem" no Falkao (pa zemi, ķēra Bufons) un Mbapē (no gaisa ar kreiso pēc krosa)
Paskaties cik viņi ar savu futbolu sita pret Dortmundes/City aizsardzību - skaidri var redzēt atšķirību klasē starp iepriekšējiem un šīvakara pretiniekiem.
Juve profesionāli nostrādāja un Monaco nepietika klases, principā rezultāts arī ir objektīvs abu komandu spēju rādītājs.

1īgi tas sīkums ka Kjelam par elkoni bija sarkanā jādabū.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:57, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Falkao momentu 2.puslaika sākumā esi aizmirsis?
Jā, to piemirsu

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:57, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Ko neļāva? Presingot, kad Monaco ir bez bumbas un neļaut elpot Juvei? Kā, tad to var neļaut? Spēles pret city bija high pressing paraug demonstrējums labākajās tradīcijās.
Bet veciit, ko tu saliidzini pelavas City ar Juventus, kurai ir taadi pieredzeejushi speeleetaaji.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-03 23:58, pirms 8 gadiem
Liekas ka pret tādu Juventus arī Real izlauzīs zobus.

  -4 [+] [-]

, 2017-05-03 23:58, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Savaa zinjaa jaa...Bet nu ja arii finaals buus (drosvien, ka buus) Real-Juve, tad tiiraakaa 50-50 speelee. Bet, manupraat, Real-Juve veel nekad nav tikushies CL finaalos, vai arii kljuudos??
Es labi atceros 1998.gada finālu, kad Mjatovičs iesista. Tāpēc, katru Juventus uzvaru pār Real es uztveru kā personīgu atriebību.

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:59, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Falkao momentu 2.puslaika sākumā esi aizmirsis?
Tas sitiens pa zemi? Izskatījās, ka tur viņam tempā bija grūti sagrupēties sitienam, bumba bija "zem kājām", tāpēc arī sitiens tāds

     [+] [-]

, 2017-05-03 23:59, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Tā ir nekas cits kā laba piespēle uz kuru neviens nepaspēja noreaģēt.
Ja ņem vērā, ka Juve ir auguma pārsvars defā, no 2. stāva neiesist
tad uz šitiem inviting standartiem/krosiem ir jābūt cilvēkam kas pieliek kāju, jo pret Juves precizitiāti labākus momentus grūti dabūt.
CR7 vai Merselu Pinku gan var pagūt savu iegurni izbīdīt goliņam.
2 momentos Juvei ļoti noplauka...

Halieši var domāt, ar kādiem ieročiem tikt līdz DžiDži pārspēšanai.
Vienas drošas zāles nava.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-03 23:59, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es labi atceros 1998.gada finālu, kad Mjatovičs iesista. Tāpēc, katru Juventus uzvaru pār Real es uztveru kā personīgu atriebību.
Es to finālu neredzēju. Vai Real, Tavuprāt, tad uzvarēja pelnīti?

  -3 [+] [-]

, 2017-05-04 00:00, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Real ir Juvei zaudējis 4 divu spēļu dueļos pēc kārtas
Statistika, ka ir zaudējuši pilnīgi ne par ko neliecina. Galvenais ir KĀ.

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:00, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Bet veciit, ko tu saliidzini pelavas City ar Juventus, kurai ir taadi pieredzeejushi speeleetaaji.
Es nesalīdzinu, jo nav ko salīdzināt, Žardims pielika bikses jau pirms spēles un spēlēja kā otrais numurs nevis pieturējās pie savas spēles. Tad kad ielaida vārtus, tad arī sāka kustēties nedaudz.

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:02, pirms 8 gadiem
Man jau liekas, ka Juve pacels CL, jo neticu, ka Buffons paliks bez šīs trofejas. Notiks viss kam jānotiek.

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:02, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Tas sitiens pa zemi? Izskatījās, ka tur viņam tempā bija grūti sagrupēties sitienam, bumba bija "zem kājām", tāpēc arī sitiens tāds
Aha, tieši to sitienu biju domājis

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:03, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Man jau liekas, ka Juve pacels CL, jo neticu, ka Buffons paliks bez šīs trofejas. Notiks viss kam jānotiek.
Vēl finālā jātiek gan Real,gan Juve. A tad varēs zīlēt,plāšķot un gaidīt finālu

  -1 [+] [-]

, 2017-05-04 00:03, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es to finālu neredzēju. Vai Real, Tavuprāt, tad uzvarēja pelnīti?
Vienīgie vārti bija haļava, turklāt pēc vecajiem noteikumiem manuprāt pat aizmugure. Bet kopumā spēle līdzīga. Nepaveicās.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 00:04, pirms 8 gadiem
Nu tas i fenomenāli, ne tikai 600+ minūtes sausā, bet Bufonam pat praktiski darba nav. Pret Barcu, pret Monaco, izbraukumos.. Sāk rasties intriga, vai Real finālā vispār spēs kaut ko patiesi bīstamu izveidot.

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:04, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienīgie vārti bija haļava, turklāt pēc vecajiem noteikumiem manuprāt pat aizmugure. Bet kopumā spēle līdzīga. Nepaveicās.
Paldies.

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:04, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Vēl finālā jātiek gan Real,gan Juve. A tad varēs zīlēt,plāšķot un gaidīt finālu
Būsim reāli, šeit ir viss skaidrs. Ja vien kāds labais tiesnesēns nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 00:05, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Būsim reāli, šeit ir viss skaidrs. Ja vien kāds labais tiesnesēns nebūs.
Zinot Juventus veiksmi mierīgi kāds no špieleriem var noraut sarkano,ja tiesnesis profāns. Ar Real var būt tas pats

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:06, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Zinot Juventus veiksmi mierīgi kāds no špieleriem var noraut sarkano,ja tiesnesis profāns. Ar Real var būt tas pats
Nu Real ar Cassemiro jāuzmanās, tas spēlējas ar uguni ne pa jokam.

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:07, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Sāk rasties intriga, vai Real finālā vispār spēs kaut ko patiesi bīstamu izveidot.
Tu taču to nedomā nopietni?

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:08, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Nu Real ar Cassemiro jāuzmanās, tas spēlējas ar uguni ne pa jokam.
No vienas puses labi, ja Juvei vairs nav Vidala

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:08, pirms 8 gadiem
Diemžēl "scenāristi" ir gatavi nozagt Dži Dži trofeju par katru cenu...
Ja CR7 iesitīs tīri un godīgi, lai tiek, bet ticība maz, it sevišķi pēc:
BAR PSG
RM BMW mačiem
..................

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 00:09, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Diemžēl "scenāristi" ir gatavi nozagt Dži Dži trofeju par katru cenu...
Ja CR7 iesitīs tīri un godīgi, lai tiek, bet ticība maz, it sevišķi pēc:
BAR PSG
RM BMW mačiem
..................
Finālā vajag labu tiesnešu brigādi

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:10, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Finālā vajag labu tiesnešu brigādi
... un Modži visu sabīdīs?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 00:10, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: No vienas puses labi, ja Juvei vairs nav Vidala
Juvei ir mandžukič, tas gan var izprovocēt, gan pats tikt izprovocēts

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:11, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: ... un Modži visu sabīdīs?
Modži jau visu ir sabīdījis komandā, tāpēc palīdzība nebūs nepieciešama

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 00:11, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Vēl finālā jātiek gan Real,gan Juve. A tad varēs zīlēt,plāšķot un gaidīt finālu
Āmen!

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:12, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Juvei ir mandžukič, tas gan var izprovocēt, gan pats tikt izprovocēts
Ļoti ceru, ka nē. Bet varētu Ramosu mazliet pabakstīt

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 00:12, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: No vienas puses labi, ja Juvei vairs nav Vidala
Nu Vidals ir tāds, bet nav tik traki

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:12, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienīgie vārti bija haļava, turklāt pēc vecajiem noteikumiem manuprāt pat aizmugure. Bet kopumā spēle līdzīga. Nepaveicās.
Nu kā nu kuram, parasts garbage gols, uz instinktu Mijatovičs nospēlēja
Par aizmuguri, tad man jāmeklē atkārtojumi

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:13, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Nu Vidals ir tāds, bet nav tik traki
Vidals ir unikāls spēlētājs, bet ar savdabīgu raksturu. Cīnītājs, kurš nepazīst kompromisus.

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:13, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Finālā vajag labu tiesnešu brigādi
Angļi, krievi... citu nav kopš Merksa novecošanās
Eu, nopietna tēma, kam dot tiesāt!?!?

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:14, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ļoti ceru, ka nē. Bet varētu Ramosu mazliet pabakstīt
Tieši par šo arī iedomājos

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 00:14, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vidals ir unikāls spēlētājs, bet ar savdabīgu raksturu. Cīnītājs, kurš nepazīst kompromisus.
Vidāli gribētu savā komandā pat suņu skrējēji. Bezkompromisa figūra.
Nopietni!!!

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:14, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Nu kā nu kuram, parasts garbage gols, uz instinktu Mijatovičs nospēlēja
Par aizmuguri, tad man jāmeklē atkārtojumi
Pameklē gan. Es vairs lāgā neatceros, bet man šķiet, ka tolaik vēl rikošets no aizsarga neatcēla aizmugures faktu. Vai varbūt kļūdos? Bet miskastes vārti bija pamatīgi.

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:15, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Angļi, krievi... citu nav kopš Merksa novecošanās
Eu, nopietna tēma, kam dot tiesāt!?!?
tiešām nezinu. Labāk nezīlēt.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-04 00:16, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vidals ir unikāls spēlētājs, bet ar savdabīgu raksturu. Cīnītājs, kurš nepazīst kompromisus.
Aj, man patīk viņš. Pat ja sūdus savāra dažreiz, toties cīnās ne pa jokam. Novērtēju to.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-04 00:16, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vidāli gribētu savā komandā pat suņu skrējēji. Bezkompromisa figūra.
Nopietni!!!
Viens no mīļākajiem futbolistiem kopš 2010.gada. Lika man ar citām acīm paskatīties uz Čīles izlasi, kuru necietu ne acu galā.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 00:16, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Finālā vajag labu tiesnešu brigādi
Es gribu brigādi, kas nerunā austiņā, jo austiņās nāk korporatīvā pavēlniecība.
Visu cieņu Latvijas 26 gadiem brīvē, bet mēs jau sākam piemirst spalvainās rokas...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 00:18, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Angļi, krievi... citu nav kopš Merksa novecošanās
Eu, nopietna tēma, kam dot tiesāt!?!?
Lai dod Poļiem tiesāt, bet gan jau Brihs varētu tiesāt, lai gan es zinu Čakirs tiesās

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:19, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Lai dod Poļiem tiesāt, bet gan jau Brihs varētu tiesāt
Ko poļi tiesāja?
Kuri tie?

  +5 [+] [-]

, 2017-05-04 00:21, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienīgie vārti bija haļava, turklāt pēc vecajiem noteikumiem manuprāt pat aizmugure. Bet kopumā spēle līdzīga. Nepaveicās.
Es pes, cik gadi pagājuši, bet gudrāks nekļūsti Haļava viņam Rikošets pēc Karlosa asā blieziena soda laukumā ir nevis nejaušība, bet likumsakarība, cik golus real tamlīdzīgā stilā nav sasitis, visi nejaušības? Tā bliezt pa zemi slīpi gar vārtiem bija viņam ierasta lieta, gribot negribot bumbai kaut kur jāatsitas.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 00:21, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ko poļi tiesāja?
Kuri tie?
Poļi tik grupu turnīru tiesāja, neatceros vārdu un uzvārdu, bet man jau liekas tīri sakarīga brigāde

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:24, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pameklē gan. Es vairs lāgā neatceros, bet man šķiet, ka
1. tolaik vēl rikošets no aizsarga neatcēla aizmugures faktu. Vai varbūt kļūdos?
2. Bet miskastes vārti bija pamatīgi.
Nevaru iedomāties, ka kādreiz tā vispār ir bijis, un Google ar nesaka neko par to.
Nu, tas jau, kā saka, tīri emocionāls vērtējums, atkarībā no tā, kurā pusē esi

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:26, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ko poļi tiesāja?
Kuri tie?
Meloju, Juvi pret Barsu ar tiesāja Poļi

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:31, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu taču to nedomā nopietni?
Es, protams, ceru, ka tā nebūs, bet jā, patiešām sāk rasties tādas bažas. Kāpēc domā, ka tas tik nereāli? Ja pat Barca savā lauk ejot uz visu banku atstāj Bufonu bez nopietna darba. Ar izslavēto Monaco uzbrukumu tas pats.
Bet būs interesanti. Žēl tikai, ka vispirms 4 boring spēles pusfinālos.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 00:31, pirms 8 gadiem
Tb par rikošetu no aizsarga un aizmuguri
Ja piespēles/sitiena brīdī ir aizmugure
UN ir rikošets, tad jau arī tagad ir jābūt aizmugurei
Tur tak man šķiet nav nekādu "jauno" un "veco" noteikumu...

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:32, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Es, protams, ceru, ka tā nebūs, bet jā, patiešām sāk rasties tādas bažas. Kāpēc domā, ka tas tik nereāli? Ja pat Barca savā lauk ejot uz visu banku atstāj Bufonu bez nopietna darba. Ar izslavēto Monaco uzbrukumu tas pats.
Bet būs interesanti. Žēl tikai, ka vispirms 4 boring spēles pusfinālos.
Es neteiktu ka vakar un šodien bija boring - varēja apskatīties, kas kuram ir iekšā.
2 atlikušās, tās gan būs boring manuprāt arī

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:32, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Viens no mīļākajiem futbolistiem kopš 2010.gada. Lika man ar citām acīm paskatīties uz Čīles izlasi, kuru necietu ne acu galā.
Ko tad Tev Čīles izlase nodarījusi? Par Real tagad ir skaidrs, vismaz man

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:34, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Es neteiktu ka vakar un šodien bija boring - varēja apskatīties, kas kuram ir iekšā.
2 atlikušās, tās gan būs boring manuprāt arī
Cerams, ka vismaz rīt EL atlikušajā pusfinālā būs intriga, jo pagaidām abu Eirokausu pusfinālos intrigas maz, pat pārsteidzoši maz

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:36, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cerams, ka vismaz rīt EL atlikušajā pusfinālā būs intriga, jo pagaidām abu Eirokausu pusfinālos intrigas maz, pat pārsteidzoši maz
Nu Ajax var izbraukumā visādus podus paši sastrādāt, pat pirms spēles esot vadībā ar 4-1
Pret Schalke jau bija nervu kutināšana, tikmēr spēlēja cienīgi līdzīgi, kā pāris minūtēs izsēja visu mājas spēlē iekrāto pārsvaru

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:37, pirms 8 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Meloju, Juvi pret Barsu ar tiesāja Poļi
un pirmo speeli starp PSG un Barcu

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:41, pirms 8 gadiem
march_2k rakstīja: Nu Ajax var izbraukumā visādus podus paši sastrādāt, pat pirms spēles esot vadībā ar 4-1
Pret Schalke jau bija nervu kutināšana, tikmēr spēlēja cienīgi līdzīgi, kā pāris minūtēs izsēja visu mājas spēlē iekrāto pārsvaru
Es būšu tikai priecīgs, ja Liona vēl nopietni pacīnīsies par tikšanu finālā

     [+] [-]

, 2017-05-04 00:45, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es būšu tikai priecīgs, ja Liona vēl nopietni pacīnīsies par tikšanu finālā
Man atkal jo vairāk Ajax salasa UEFA reitinga punktus Holandei, jo labāk

     [+] [-]

, 2017-05-04 01:26, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neko daudz viņi jau nespēja izveidot pie Bufona vārtiem, tāpēc nepiekrītu par to, ka Juventus uzvara nav pelnīta
Nee nu es jau nesaku, ka nepelnita Juves uzvara, bet vnk nedaudz zheel man jauno Monaco puishu, jo jaa, varbuut reaalas vaartus guushanas isti nebija, bet toties bija diez gan taaadu momentu, kurus vareeja paarveest golos, proti, daudzi centrējumi, kurus nemaaceeja nosleegt Monaco, bet nu, protams, to visu trauceeja Juves aizsardziibas viiri!

     [+] [-]

, 2017-05-04 01:30, pirms 8 gadiem
Atbildes speelei, katraa zinjaa, jabuut labai, jo Monaco tiiri vnk nav ko zaudeet un tie metiisies peec goliem. Un būs interesanti atkal pavērot, kā Juve spēlēs savās ar 2-0 paarsvaru, vai nu kā šodien, vai arī vnk taisīs park of the bus un gaidīs spēles beigas

     [+] [-]

, 2017-05-04 01:37, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Man jau liekas, ka Juve pacels CL, jo neticu, ka Buffons paliks bez šīs trofejas. Notiks viss kam jānotiek.
Protams, es arī gribētu redzēt tādu GK-Leģendu ar CL trofeju rokās, bet nu diezmheel, Real ko taadu nepieljaus. 2. reizes uzvarēt pēc kārtas ieksh CL, nezinu, kad veel buus taada lieliska iespeeja, tieshaam nezinu. Un veelos uzsveert, ka tas viss ZINEDINA ZIDAANA vadiibaa.

     [+] [-]

, 2017-05-04 01:47, pirms 8 gadiem
Bravo Juve !

     [+] [-]

, 2017-05-04 01:57, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Nee nu es jau nesaku, ka nepelnita Juves uzvara, bet vnk nedaudz zheel man jauno Monaco puishu, jo jaa, varbuut reaalas vaartus guushanas isti nebija, bet toties bija diez gan taaadu momentu, kurus vareeja paarveest golos, proti, daudzi centrējumi, kurus nemaaceeja nosleegt Monaco, bet nu, protams, to visu trauceeja Juves aizsardziibas viiri!
vissaapiigaakais visaa shajaa staastaa ir tas,ka visdriizaak sho komandu taa ar neredzeesim visaa savaa spozmee,jo vasaraa pusi sastaava izpirks lielaakie klubi,Bernardo Silva,Lemars,Mbape,Sidibe,Fabinjo tie jau tagad n-to klubu wish listos

     [+] [-]

, 2017-05-04 01:59, pirms 8 gadiem
djimanti rakstīja: Atbildes speelei, katraa zinjaa, jabuut labai, jo Monaco tiiri vnk nav ko zaudeet un tie metiisies peec goliem. Un būs interesanti atkal pavērot, kā Juve spēlēs savās ar 2-0 paarsvaru, vai nu kā šodien, vai arī vnk taisīs park of the bus un gaidīs spēles beigas
nevajag aizmirst ka atbildes speelee Juve kljuus veel speeciigaaka,jo atpakalj ierindaa buus shodien diskaabeli izcietushais Hedira,kuru gan shosezon reti speeleejoshais Markizio ljoti labi aizstaaja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-04 02:33, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Futbols bija vakar
Ka tik ne tā! Futbols bija tieši ŠODIEN!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 08:03, pirms 8 gadiem
Rezultatu uztaisija bjushie Real un Barselonas speletaji!

     [+] [-]

, 2017-05-04 09:59, pirms 8 gadiem
Uzslēdzu no kkādas 60 minūtes. Kur bija futbols tā arī nesapratu!

     [+] [-]

, 2017-05-04 10:05, pirms 8 gadiem
Bez variantiem.Juve-izcils.Alvešs,Iguains,Dibala un protams DŽI-dži!Kaut finālā tie lecīgie reals dabūtu pa pakaļu.Bet domāju fināls būs vienreizējs!

     [+] [-]

, 2017-05-04 11:20, pirms 8 gadiem
Tā Dži-dži glorificēšana situācijā, kad viņam nekāda nopietna darba nav, arī smīdina. Lūk, Noiers pret Real bija izcils.
Nu cerams, ka finālā Bufons beidzot tiks kārtīgi pārbaudīts.

     [+] [-]

, 2017-05-04 12:17, pirms 8 gadiem
Fināls būs labs, Juventus pret Real

     [+] [-]

, 2017-05-04 18:57, pirms 8 gadiem
Ja cilvēks skolā būtu mācījies aritmētiku, tad viņš nekad nerakstītu, ka ar 3 centra aizsargiem un 2 malējiem aizsargiem veidojas shēma 3-4-3.