Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

Autors: Emils Ozerinskis

Dodo vārti pagarinājuma sākumā atved "Liepājai" otro triumfu Latvijas kausā

Dodo vārti pagarinājuma sākumā atved "Liepājai" otro triumfu Latvijas kausā
"Liepāja" svin uzvaru Latvijas kausā. Foto: LFF

Ar uzvaru 2020. gada "Viensviens" Latvijas kausa finālā ceļazīmi uz UEFA Konferenču līgu nopelnīja "Liepājas" futbolisti, kuri 120 minūšu spēlē pārspēja savā laukumā finālmaču uzņemošo "Ventspili". Uzvaras vārtus ar galvu guva Dodo.

Dramatiskāks duelis šīs sezonas Latvijas kausā būt praktiski nevarēja. Abām Kurzemes komandām šī bija teju visu vai neko spēle, jo caur Virslīgu abām vienībām iekļūt Eirokausos sezonas izskaņā būs sarežģīti, tādēļ abas komandas cīņā kausa finālā par vietu Eiropas konferenču līgas kvalifikācijā sūtīja laukumā savus labākos spēkus.

Jau spēles pirmajās sekundēs spēles soģis Mareks Ķere bija svarīga lēmuma priekšā, pretinieku soda laukumā sitienu pa kājām saņemot "Liepājas" līderim Artūram Karašauskam. Pēc Karašauska kritiena soda laukumā tiesneša svilpe klusēja. Pirmais sitiens pa vārtiem notika septītajā minūtē, kad Eduards Tīdenbergs centās no distances iegriezt bumbu vārtu tālajā stūrī, bet Konstjantīns Mahnovskis bumbu atvairīja. Pie atlēkušās bumba tika Dodo, cenšoties sist bumbu akrodātiskā lēcienā, bet "Ventspils" vārtsargs spēlēja precīzi. Desmit minūtes pēc "Liepājas" pirmās izdevības Mahnovskis glāba dzeltenzilos vēlreiz. Vispirms ukraiņu vārtu vīrs atvairīja Valērija Garbačika raidīto bumbu, bet pēcāk tika galā ar Dodo atkārtoto iespēju no asa leņķa.

Pēc nospēlētas pusstundas lielāku teritoriālo pārsvaru pārņēma "Ventspils", cenšoties veidot pozicionālus uzbrukumus. Vairākkārt dzeltenzilo iespējas noņēma iemaldīšanās aizmugures pozīcijās, bet lielākoties sekmīgas bija "Liepājas" aizsargu darbības, neliekot Oleksandram Ribkam demonstrēt savas vārtsarga spējas. Pirmā puslaika izskaņā laba iespēja radās Krisam Ondongam-Mba, taču franču futbolistam sitiens neizdevās. Kompensācijas laika pēdējās sekundēs ar galvu sitienu veica "Liepājas" centra aizsargs Seidinu Keita, taču bez lielām grūtībām bumbu tvēra Mahnovskis. Tādējādi pēc nospēlēta pirmā puslaika uz rezultāta tablo bija divas nulles.

Otrā puslaika ievadā laukumā vairāk risinājās cīņas sportam līdzīgas darbības, abu komandu spēlētājiem nevairoties no fiziskas cīņas, kas vairākkārt sāpīgi noslēdzās abu komandu spēlētājiem. "Ventspils" tika pie iespējas četras reizes pēc kārtas izpildīt stūra sitienus, taču augumā raženais Ribka kontrolēja gaisa telpu savā vārtsarga laukumā. Kopumā tomēr abas komandas spēlēja ļoti piesardzīgi, baidoties no iekrišanas pretuzbrukumā.

12 minūtes līdz pamatlaika izskaņai lielisku individuālo tehniku nodemonstrēja Mārtiņš Ķigurs. Vienatnē četru pretinieku ielenkumā Ķigurs uzvarēja vairākas divcīņas, aizvelkot bumbu līdz gandrīz pretinieku soda laukumam, kur ventspilnieki tikai ar pārkāpumu apturēja tehnisko limbažnieku. Ingars Stuglis soda sitienu vildīgi izspēlēja uz 11 metru sitiena atzīmi, kur izcila iespēja sist bumbu vārtos bija Karašauskam, kura vektors šoreiz bija nostādīts par augstu, pārsitot bumbu pāri vārtu pārliktnim. Pēc nospēlētām 90 pamatlaika minūtēm tā arī vārtu guvumu nebija, uzvarētāja noskaidrošanai dodot papildus pusstundu.

Papildlaiks ļāva atklāt spēles vārtu rēķinu. "Liepājas" malējais aizsargs Milans Joksimovičs no kreisās malas veica augstu piespēli soda laukumā, kur atlētiskā lēcienā līdz bumbai ar galvu aizsniedzās Brazīlijas futbolists Dodo. "Liepājas" uzbrucēja sistā bumba lidoja vārtu kreisajā stūrī. Līdz ar to "Liepāja" nonāca uzvarošā pozīcijā ar 1:0.

Īsu brīdi pēc Dodo vārtiem "Ventspils" labā varēja izcelties Daniils Ulimbaševs, bet no ļoti labas pozīcijas "Ventspils" pussargs pārsita bumbu pāri vārtiem. 97. minūtē Mahnovskis ar roku gar zemi pie soda laukuma robežas norāva Dodo. Ukrainis tādējādi saņēma sarkano kartīti par pēdējās cerības sodu, atstājot "Ventspilij" ļoti sarežģītu uzdevumu - izglābties spēlējot mazākumā. Ar soda sitienu tehniski bumbu vārtos centās ievirzīt Karašausks, bet spēles rīks lidoja vārtu stabam garam pa nepareizo pusi. Dodo radās vēl viena iespēja dubultot pārsvaru pirmā pagarinājuma beigās, taču uz maiņu laukumā nākušais vārtsargs Dele Alampasu paspēja piebremzēt "Liepājas" bombardiera izrāvienu pret potenciāli tukšiem vārtiem.

Otrajā pagarinājuma pusē "Ventspils" nervozi metās uz priekšu, lai censtos izlīdzināt rezultātu un aizvest maču uz pēcspēles sitienu sēriju. Tomēr mazākumā spēlējošie dzeltenzilie pretinieku aizsardzībā caurumus neatrada. Priekšlaicīgi punktu spēlei varēja pielikt Tīdenbergs, taču viņa sitiens trāpīja pa vārtu konstrukciju. Pagarinājuma pēdējā minūtē "Ventspils" radās izcila iespēja. Par mača varoni varēja kļūt Ondongs-Mba, bet ventspilnieku futbolista sistā bumba paripoja dažus centimetrus garām brīvajam vārtu apakšējam stūrim. Tā arī nespējot bumbu raidīt Ribkas vārtos, "Ventspilij" nācās pieāpties kausa finālā ar 0:1.

Ar šo uzvaru "Liepāja" ieguva savu kluba vēsturē kausa trofeju, pēc trīs gadu pārtraukuma atkal izcīnot uzvaru šajā turnīrā. Ar šo panākumu "Liepāja" pēc gada pārtraukuma nodrošināja atgriešanos Eirokausos. Nākamsezon liepājnieki cīnīsies jaunizveidotajā UEFA Konferenču līgā. Otrai Kurzemes komandai visas cerības jāatliek uz cīņu par trešo vietu Virslīgā.

Medaļu par iegūto Latvijas kausu Artūrs Karašausks saņēma aptinies ar lielu FK "Liepāja" karogu. Savukārt kausu virs savām galvām reizē cēla liepājnieku šī brīža kapteinis Seidu Jahaja un ilggadējais komandas spēlētājs Deniss Ivanovs, kurš gan šosezon no komandas pamatsastāva izkritis, taču Ganas futbolists Jahaha tieši viņu aicināja piedalīties kausa pacelšanā.

"Liepāja" - "Ventspils" 1:0 pag (0:0; 0:0)
Vārti: Dodo 93'
Noraidījums: Mahnovskis
Brīdinājumi: Garbačiks, Jurkovskis, Karašausks, Tīdenbergs, Ribka - Varšanidze, Ondongs-Mba, Sahnevičs, Pjagbara
Liepāja: Ribka, Jurkovskis, Keita, Simičs, Joksimovičs, Tīdenbergs, Jahaja, Ķigurs, Karašausks (Berjozkins 105'), Garbačiks (Stuglis 75'), Dodo.
Ventspils: Mahnovskis, Litvinskis, Sahnevičs (Mčedlišvili 108'), Mamā (Alampasu 100'), Rehviašvili, Varšanidze, Villela, Ondongs-Mba, Ulimbaševs, Kozlovs (Pjagbarā 96'), Svārups (Kokins 96').
Galvenais tiesnesis: Mareks Ķere

Iepriekšējie Latvijas kausa fināli

GadsPilsētaUzvarētājaFinālisteRezultāts
2020.VentspilsLiepājaVentspils1:0 pag.
2019.JelgavaRFSJelgava3:2 pag.
2018.RīgaRigaVentspils0:0; 5:4 p.s.s.
2017.RīgaLiepājaRiga2:0
2017.RīgaVentspilsRiga2:2; 6:5 p.s.s.
2016.SlokaJelgavaSpartaks1:0

Latvijas kausa ieguvējas kopš neatkarības atjaunošanas

KomandaKausiGads
Skonto81992; 1995; 1997; 1998; 2000; 2001; 2002; 2012
Ventspils72003; 2004; 2005; 2007; 2011; 2013; 2017
Jelgava42010; 2014; 2015; 2016
RAF Jelgava21993; 1996
Liepāja22017; 2020
Olimpija11994
FK Rīga11999
Liepājas Metalurgs12006
Daugava (D)12008
Riga FC12018
RFS12019

, 2020-11-08 15:37, pirms 3 gadiem
Spēle diezgan neinteresanta, palika interesanta, kad iesita golu, bet nu ja nemāk 2x100% momentus izmantot, tad jāiet prom ar garu degunu, apsveicu Liepāju.
Ps. Tādu Karu mums izlasē vajag, kas nevar iesist no 11m ? Tas pats Ikaunieks vien ir.
Slēpts komentārs: bļāviens-nu
Slēpts komentārs: ice F-1
, 2020-11-08 15:41, pirms 3 gadiem
ievilkās čakars, hoķi nerāda
, 2020-11-08 15:42, pirms 3 gadiem
D-Mob rakstīja: Spēle diezgan neinteresanta, palika interesanta, kad iesita golu, bet nu ja nemāk 2x100% momentus izmantot, tad jāiet prom ar garu degunu, apsveicu Liepāju.
Ps. Tādu Karu mums izlasē vajag, kas nevar iesist no 11m ? Tas pats Ikaunieks vien ir.
cik tad to momentu FkV bij,apaļa nulle...papildlaikā Ulinbaševam...bet iznākums neabēdina,jo viena no iespējām netikt eirokausos ir patirsta,vēl viena oalikusi un ceru ka tā ar netiks izmantota ...varbūt kāds tapēc pametīs Ventspili...
, 2020-11-08 15:42, pirms 3 gadiem
Vai ir kas zinams par to jauno "konferencu ligu", kur FKL piedalisies. Kadas komandas tur speles, vai bus kvalifikacijas raundi? Kura komanda speles Eiropas ligas kvalifikacija? Kads princips tadam turniram? Kads varbut var padalities ar info?
, 2020-11-08 15:42, pirms 3 gadiem
Kur bocmans pazudis?
, 2020-11-08 15:42, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: ievilkās čakars, hoķi nerāda
Bartuļisa/kazjola komandeli gaidi?
kaut kā poh.
, 2020-11-08 15:42, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Bartuļisa/kazjola komandeli gaidi?
kaut kā poh.
man nav poh
, 2020-11-08 15:43, pirms 3 gadiem
Karašausks mīl tiesnešus
, 2020-11-08 15:43, pirms 3 gadiem
Urāls Frunze - tas ir vnk vāks.
, 2020-11-08 15:43, pirms 3 gadiem
Laikam labākās 30min TV futbolā
Cik tur cm pietrūka dzeltenajiem
, 2020-11-08 15:43, pirms 3 gadiem
Bronsons rakstīja: cik tad to momentu FkV bij,apaļa nulle...papildlaikā Ulinbaševam...bet iznākums neabēdina,jo viena no iespējām netikt eirokausos ir patirsta,vēl viena oalikusi un ceru ka tā ar netiks izmantota ...varbūt kāds tapēc pametīs Ventspili...
Melnais aizsita gar stabu garam tuksam vartu sturim minuti vai 2 pirms beigam. Tur bija jabut 1:1, bet pasi vainigi. 100% momenti bija jaizmanto.
Slēpts komentārs: Matīss2014
, 2020-11-08 15:44, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: man nav poh
ticu
Liepāju ar kausu!
, 2020-11-08 15:46, pirms 3 gadiem
bļāviens-nu rakstīja: Nav brīnums, ka Ostapenko kā lupata spēlē pēdējā laikā. Ja tavs vīrietis ir tāds lupata kā Kara, kas pie katra pieskāriena soda laukumā krīt, tad ko tur brīnīties. Abi viens otram radīti
Acīmredzot neesi redzējis nevienu virslīgas spēli, ne reti pret Karu tiek svilptas pendeles, arī apšaubāmas. Šķiet tas ir labi komandai, kā arī būtu labi izlasei.
, 2020-11-08 15:47, pirms 3 gadiem
Frunzi, Mahnovski uz tvaika ielu. Tad ventiņu komanda būtu tīri simpātiska.
Apsveicu Liepāju!
, 2020-11-08 15:47, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Vai ir kas zinams par to jauno "konferencu ligu", kur FKL piedalisies. Kadas komandas tur speles, vai bus kvalifikacijas raundi? Kura komanda speles Eiropas ligas kvalifikacija? Kads princips tadam turniram? Kads varbut var padalities ar info?
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_...

EL kvalifikācijā var tikt tikai Latvijas čempions, bet tad jāpārvar, šķiet 2 kārtas ČL kvalī, ja neiznāk pārvarēt, tad no ČL uz jaunā turnīra kvali. Konferenču līgā būs kvalifikācija, tur spēlēs Liepāja, Virslīgas vicečempione un 3.vietas ieguvēja (ja tā būs Liepāja, tad 4.vietas ieguvēja). Konferenču līgas grupu turnīrā spēlēs 32 klubi, tas pats kas ČL un EL grupu turnīrā no nākošās sezonas.
, 2020-11-08 15:49, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_...

EL kvalifikācijā var tikt tikai Latvijas čempions, bet tad jāpārvar, šķiet 2 kārtas ČL kvalī, ja neiznāk pārvarē, tad no ČL uz jauno turnīru. Konferenču līgā būs kvalifikācija, tur spēlēs Liepāja, Virslīgas vicečempione un 3.vietas ieguvēja (ja tā būs Liepāja, tad 4.vietas ieguvēja). Konferenču līgas grupu turnīrā spēlēs 32 klubi, tas pats kas ČL un EL grupu turnīrā no nākošās sezonas.
atkal revolūcija eiropas kausos? pipec UEFA neliekas mierā vis laik kaut ko ķīmiķojot.
laikam jau pareizi. man nav viedokļa. jāpelna nauda, nevis jāstagnē laikam.
drīz jau parasts cilvēks nespēs izsekot kas un kā UEFA notiek.
, 2020-11-08 15:51, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: atkal revolūcija eiropas kausos? pipec UEFA neliekas mierā vis laik kaut ko ķīmiķojot.
laikam jau pareizi. man nav viedokļa. jāpelna nauda, nevis jāstagnē laikam.
drīz jau parasts cilvēks nespēs izsekot kas un kā UEFA notiek.
Manuprāt šī laba reforma. Lai pundurvalstēm arī tiek savs eiroturnīrs, savādāk katru gadu parasti jau pirmajā kārtā izpederē...
, 2020-11-08 15:52, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: atkal revolūcija eiropas kausos? pipec UEFA neliekas mierā vis laik kaut ko ķīmiķojot.
laikam jau pareizi. man nav viedokļa. jāpelna nauda, nevis jāstagnē laikam.
drīz jau parasts cilvēks nespēs izsekot kas un kā UEFA notiek.
Tas ir tikai līdz 2024.gadam. Pēc tam nevar neko zināt, varbūt piepildīsies Valda Valtera kvēlais sapnis par Superlīgu.
, 2020-11-08 15:52, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Manuprāt šī laba reforma. Lai pundurvalstēm arī tiek savs eiroturnīrs, savādāk katru gadu parasti jau pirmajā kārtā izpederē...
Te spēlēs arī top 5 valstu klubi, tikai mazākā skaitā.
, 2020-11-08 15:53, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Manuprāt šī laba reforma. Lai pundurvalstēm arī tiek savs eiroturnīrs, savādāk katru gadu parasti jau pirmajā kārtā izpederē...
neesmu iedziļinājies un kaut kā pajāt.
man pietiek jau ar d līgu izlasēm
, 2020-11-08 15:53, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas ir tikai līdz 2024.gadam. Pēc tam nevar neko zināt, varbūt piepildīsies Valda Valtera kvēlais sapnis par Superlīgu.
cerams , ka nē. tas būs manuprāt pipec Eiropas futbolam.
, 2020-11-08 15:54, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: atkal revolūcija eiropas kausos? pipec UEFA neliekas mierā vis laik kaut ko ķīmiķojot.
laikam jau pareizi. man nav viedokļa. jāpelna nauda, nevis jāstagnē laikam.
drīz jau parasts cilvēks nespēs izsekot kas un kā UEFA notiek.
Normala riciba, manuprati EL ir nederiga, jo 90% hgadijumu tur vienkarsi spele stipro ligu vidusdalas komandas un varbut vajakam komandam tur tikt nav reali. (Padsmit gados tikai 1 reizi tur ir iekluvis kads baltijas klubs), skiet, ka paplasinot klubu skaitu musu klubiem butu realak tur tikt. labs veids lai popularizetu futbolu Latvija un citas mazajas Eiropas valstis. Uz Eirokausiem vienmer cilvekiem ir interese, pat ja Virsliga nav. Laba ideja !
, 2020-11-08 15:54, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: cerams , ka nē. tas būs pipec futbolam
Es ar to negribu.
, 2020-11-08 15:56, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Normala riciba, manuprati EL ir nederiga, jo 90% hgadijumu tur vienkarsi spele stipro ligu vidusdalas komandas un varbut vajakam komandam tur tikt nav reali. (Padsmit gados tikai 1 reizi tur ir iekluvis kads baltijas klubs), skiet, ka paplasinot klubu skaitu musu klubiem butu realak tur tikt. labs veids lai popularizetu futbolu Latvija un citas mazajas Eiropas valstis. Uz Eirokausiem vienmer cilvekiem ir interese, pat ja Virsliga nav. Laba ideja !
varbūt. es nezinu. tāpēc saku nav viedokļa. neesmu tik dziļi futbolā lai ko teiktu pareizi vai nepareizi par UEFA kausiem.
, 2020-11-08 15:58, pirms 3 gadiem
Neko negribās pārmest dzeltenzilajiem.Viņi cīnījās un darīja visu,lai uzvarētu.Diemžēl viņu meistarības līmenis to liedza izdarīt.Uz šodienu Liepājai tā ir augstāka un tāpēc pelnīta uzvara.Ļoti gribētos kļūdīties,bet domāju ,ka šis zaudējums ir pirmais platais solis uz 1.līgas pusi FK Ventspilij,ja ne vēl sliktāk.Un vēl.Visu cieņu Ķerem ar savu tiesnešu brigādi,kuri veiksmīgi tika galā ar šo nebūt vieglo spēli.Ķere uzstādīja latiņu,nekādu lēto pendeļu,viss jāizšķir laukumā.Un tā arī notikās.Cepuri nost.Uz šobrīd Ķere manuprāt labākais virslīgas tiesnesis.Par Karašauska komentāru pēc spēles atliek tikai pasmieties.Tam zēnam tiešām ar galvu nav viss kārtībā.Būtībā,ja Ķere būtu piekasīgs,tad par otro gāšanos soda laukumā viņš varēja piešķirt dzelteno par simulāciju,bet pēc pirmā puslaika,par mutes palaišanu,otro dzelteno un good bay.Apmēram tā.Vēlreiz apsveikšu liepājniekus un it sevišķi Tīdenbergu un Raļkeviču,Ventspils futbola audzēkņus ,kuri savam klubam izrādās nevajadzīgi.
, 2020-11-08 15:58, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es ar to negribu.
Tu joprojām VV klausies?
manuprāt UEFA nav nekādi bomži lai zaudētu kaut kādai mistiskai superlīgai. top5 līgas ar pret tādu huiņu.
, 2020-11-08 15:58, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Normala riciba, manuprati EL ir nederiga, jo 90% hgadijumu tur vienkarsi spele stipro ligu vidusdalas komandas un varbut vajakam komandam tur tikt nav reali. (Padsmit gados tikai 1 reizi tur ir iekluvis kads baltijas klubs), skiet, ka paplasinot klubu skaitu musu klubiem butu realak tur tikt. labs veids lai popularizetu futbolu Latvija un citas mazajas Eiropas valstis. Uz Eirokausiem vienmer cilvekiem ir interese, pat ja Virsliga nav. Laba ideja !
EL grupu turnīra 3.vietu ieguvējas iegūs tiesības spēlēt Konferenču līgas izslēgšanas spēļu 1.kārtā pret Konferenču līgas grupu turnīrā 2.vietu ieguvējām. Jaunā turnīra uzvarētāja iegūs tiesības piedalīties nākošās sezonas Eiropas līgas grupu turnīrā.
, 2020-11-08 15:59, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Tu joprojām VV klausies?
Jā, patīk klausīties viņa eksperta tēlošanu visos sporta veidos.
, 2020-11-08 16:01, pirms 3 gadiem
Papildlaiks pat ļoti skatāms bija.Jāsaka kā ir finālspēlē izdevusies skatāma kvalitatīva spēle.
, 2020-11-08 16:03, pirms 3 gadiem
Interesanti, vai Kreipāns pēc spēles vnk pārteicās ar Liepājas apsveikšanu saistībā ar iekļūšanu Eiropas līgā?
, 2020-11-08 16:03, pirms 3 gadiem
spirtacentra skribenti atkal hokejā nevar nodrošināt hokeja tiešraides rakstu
laikam domā kā es, ka tā ir kozjola/bartuļisa komanda nevis Latvijas izlase!
, 2020-11-08 16:04, pirms 3 gadiem
Ko tur Karsausks beigas apteica taja intervija? Redzu vairak futbola cilveki saka, ka sim viss nav ar galvu kartiba.
, 2020-11-08 16:05, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Interesanti, vai Kreipāns pēc spēles vnk pārteicās ar Liepājas apsveikšanu saistībā ar iekļūšanu Eiropas līgā?
Kreipāns vairs nejūt nekādus krastus jau sen.
pilnīgs bomārs palicis. halturščiks.
, 2020-11-08 16:06, pirms 3 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ko tur Karsausks beigas apteica taja intervija? Redzu vairak futbola cilveki saka, ka sim viss nav ar galvu kartiba.
Ka Ķerem nav jātiesā šādi mači, bet gan tikai 2.līga!
, 2020-11-08 16:07, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Kreipāns vairs nejūt nekādus krastus jau sen.
pilnīgs bomārs palicis. halturščiks.
Es labāk izvēlētos klausīties Novicki/Suveizdu/Birjuku, taču, ja jāizvēlas starp Timofejevu un Kreipi, tad es tomēr labāk Tolliju izvēlētos.
, 2020-11-08 16:09, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es labāk izvēlētos klausīties Novicki/Suveizdu/Birjuku, taču, ja jāizvēlas starp Timofejevu un Kreipi, tad es tomēr labāk Tolliju izvēlētos.
no Timofejeva jefiņa es neko negaidu.
tāpat kā no Auziņa.
bet ja Kreipis līdz viņu līmenim nolaižas, tad varbūt pietiek blamēties un ej projām.
p.s. tevis nosauktie citā kompānijā strādā. LTV nav redzēti.
Kreipis manuprāt viens retais kas, visur kā mauka salien. par daudz uz sevi ņem.
, 2020-11-08 16:11, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ka Ķerem nav jātiesā šādi mači, bet gan tikai 2.līga!
Cik izskatijas, tad tiesnesis tiesam labi notiesaja, nemaniju ipasas kludas, Varbut pat pa miskstu un vareja vairak sodit, bet bija ok. Interesanti vai sim tiks atkal kautkads sods piemerots.
, 2020-11-08 16:12, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: no Timofejeva jefiņa es neko negaidu.
tāpat kā no Auziņa.
bet ja Kreipis līdz viņu līmenim nolaižas, tad varbūt pietiek blamēties un ej projām.
p.s. tevis nosauktie citā kompānijā strādā. LTV nav redzēti.
Kreipis manuprāt viens retais kas, visur kā mauka salien. par daudz uz sevi ņem.
Jā, nestrādā, bet, manuprāt, ir daudz vairāk iekšā mūsu klubu futenē.
, 2020-11-08 16:14, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, nestrādā, bet, manuprāt, ir daudz vairāk iekšā mūsu klubu futenē.
tas jau automātiski nenozīmē komentēt LTV.
tur sava virtuve.
, 2020-11-08 16:14, pirms 3 gadiem
Apsveicu liepājniekus. Ventiņi paši visu nočakarēja, sūdīgi nospēlēja, jo īpaši papildlaikā. Tomēr, pat neraugoties uz to, varēja izraut niču, bet pietrūka meistarības. Tagad liepājniekiem garantēta vieta Eiropas Konferenču līgas kvalifikācijā, bet ventiņi, visdrīzāk, pēc ilgiem laikiem paliks bez Eirokausiem (ja vien Valmiera baigi nenolažos). Bet vispār ar tiem 2021./22. gada kausiem tieši Latvijas klubiem pagaidām īstas skaidrības nav - skaidrs, ka čempioni ies uz ČL kvalifikāciju, bet 2. un 3. vieta - uz Eiropas līgas vai Konferenču līgas kvalifikāciju un kuru kārtu? Pagaidām, skatoties vien Vikipēdiju un UEFA lapu, īstas skaidrības nav. Būtu labi, ja kāds autors to izpētītu sīkāk un uzrakstītu, kas konkrēti kuras vietas ieguvējam Latvijā ir gaidāms.
, 2020-11-08 16:15, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tas jau automātiski nenozīmē komentēt LTV.
tur sava virtuve.
Kāpēc es nevaru vērtēt dažādu kanālu komentētājus? Es SC TV regulāri skatos mūsu futeni.
, 2020-11-08 16:15, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: no Timofejeva jefiņa es neko negaidu.
tāpat kā no Auziņa.
bet ja Kreipis līdz viņu līmenim nolaižas, tad varbūt pietiek blamēties un ej projām.
p.s. tevis nosauktie citā kompānijā strādā. LTV nav redzēti.
Kreipis manuprāt viens retais kas, visur kā mauka salien. par daudz uz sevi ņem.
Auziņš jau sen Kreipi pārspējis...

visus bīčus hokejus motokrosus rallijkrosus riteņus kamanas un ko tik vēl nē sagrābies
, 2020-11-08 16:16, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Apsveicu liepājniekus. Ventiņi paši visu nočakarēja, sūdīgi nospēlēja, jo īpaši papildlaikā. Tomēr, pat neraugoties uz to, varēja izraut niču, bet pietrūka meistarības. Tagad liepājniekiem garantēta vieta Eiropas Konferenču līgas kvalifikācijā, bet ventiņi, visdrīzāk, pēc ilgiem laikiem paliks bez Eirokausiem (ja vien Valmiera baigi nenolažos). Bet vispār ar tiem 2021./22. gada kausiem tieši Latvijas klubiem pagaidām īstas skaidrības nav - skaidrs, ka čempioni ies uz ČL kvalifikāciju, bet 2. un 3. vieta - uz Eiropas līgas vai Konferenču līgas kvalifikāciju un kuru kārtu? Pagaidām, skatoties vien Vikipēdiju un UEFA lapu, īstas skaidrības nav. Būtu labi, ja kāds autors to izpētītu sīkāk un uzrakstītu, kas konkrēti kuras vietas ieguvējam Latvijā ir gaidāms.
Čempions uz ČL, pārējie 3 klubi uz jauno turnīru.
, 2020-11-08 16:17, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc es nevaru vērtēt dažādu kanālu komentētājus? Es SC TV regulāri skatos mūsu futeni.
vērtēt vari. es par to , ka viņi netiks LTV.
manuprāt tik viens tāds unikums ir Kreipis , kas komentē daudzās TV kompānijās. pilnīga laža un un daudzus sporta veidus.
, 2020-11-08 16:18, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: Auziņš jau sen Kreipi pārspējis...
Kreipim LTV nav maizes darbs atšķirībā no Auziņa.
ja es neskatītos hokeju dažas reizes gadā pa LTV es par tādu Auziņu nemaz neko nezinātu...
, 2020-11-08 16:20, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Kreipim LTV nav maizes darbs atšķirībā no Auziņa.
Auziņu visu laiku var dzirdēt arī best4sport
, 2020-11-08 16:21, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Kreipim LTV nav maizes darbs atšķirībā no Auziņa.
ja es neskatītos hokeju dažas reizes gadā pa LTV es par tādu Auziņu nemaz neko nezinātu...
Auziņš LTV komentē arī vieglatlētiku, un komentēja arī lielos futbola turnīrus, kad forši izgāzās runājot par ripām, ledu...
, 2020-11-08 16:22, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Auziņš LTV komentē arī vieglatlētiku, un komentēja arī lielos futbola turnīrus, kad forši izgāzās runājot par ripām, ledu...
atlētiku gan nav komentējis
, 2020-11-08 16:23, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: Auziņu visu laiku var dzirdēt arī best4sport
es tur tik tenisu un futbolu esmu skatījies un neesmu Auziņu dzirdējis.
bet no otras puses B4S ir valsts kompānijas TET (Lattelekom) subsidēts kanāls , kas noteikti naudu saņem tur pat kur LTV.

p.s. Latvijā par izdalīt SC, šrotu un LTV(TET). BS4 ietlpst TET.
, 2020-11-08 16:24, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Apsveicu liepājniekus. Ventiņi paši visu nočakarēja, sūdīgi nospēlēja, jo īpaši papildlaikā. Tomēr, pat neraugoties uz to, varēja izraut niču, bet pietrūka meistarības. Tagad liepājniekiem garantēta vieta Eiropas Konferenču līgas kvalifikācijā, bet ventiņi, visdrīzāk, pēc ilgiem laikiem paliks bez Eirokausiem (ja vien Valmiera baigi nenolažos). Bet vispār ar tiem 2021./22. gada kausiem tieši Latvijas klubiem pagaidām īstas skaidrības nav - skaidrs, ka čempioni ies uz ČL kvalifikāciju, bet 2. un 3. vieta - uz Eiropas līgas vai Konferenču līgas kvalifikāciju un kuru kārtu? Pagaidām, skatoties vien Vikipēdiju un UEFA lapu, īstas skaidrības nav. Būtu labi, ja kāds autors to izpētītu sīkāk un uzrakstītu, kas konkrēti kuras vietas ieguvējam Latvijā ir gaidāms.
Es tā saprotu, ka visi 3 LV klubi, kuri spēlēs Konferenču līgā, sāks turnīru no 1.kvalifikācijas kārtas. Pirms tam nepareizi uzrakstīju, ka Latvijas čempionam būs jāpārvar 2 kārtas ČL kvalī, lai pārceltos nevis uz Konferenču līgu, bet gan Eiropas līgu. Nē, jāpārvar viena kārta un tad, ja zaudēš ČL 2.kv.kārtā, tad pārcelsies uz 3. kv.kārtu Čempionu zarā Eiropas līgā. Eiropas līgā vairs nebūs priekšsacīkšu, 1. un 2.kvalifikācija kārtu, bet tikai 2 kārtas pirms grupu turnīra, kas sauksies 3.kvalifikācijas kārta un play-off kārta.
, 2020-11-08 16:25, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Auziņš LTV komentē arī vieglatlētiku, un komentēja arī lielos futbola turnīrus, kad forši izgāzās runājot par ripām, ledu...
varbūt. neesmu pielipis pie TV.
, 2020-11-08 16:26, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es tur tik tenisu un futbolu esmu skatījies un neesmu Auziņu dzirdējis.
bet no otras puses B4S ir valsts kompānijas TET (Lattelekom) subsidēts kanāls , kas noteikti naudu saņem tur pat kur LTV.

p.s. Latvijā par izdalīt SC, šrotu un LTV(TET). BS4 ietlpst TET.
Esmu regulāri dzirdējis komentējam kamaniņas, pludmales voleju.
, 2020-11-08 16:26, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Esmu regulāri dzirdējis komentējam kamaniņas, pludmales voleju.
es pat neregulāri tādus sportus neskatos esmu atpalicis
, 2020-11-08 16:27, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es tur tik tenisu un futbolu esmu skatījies un neesmu Auziņu dzirdējis.
bet no otras puses B4S ir valsts kompānijas TET (Lattelekom) subsidēts kanāls , kas noteikti naudu saņem tur pat kur LTV.

p.s. Latvijā par izdalīt SC, šrotu un LTV(TET). BS4 ietlpst TET.
a ko šitais nozīmē?
https://www.diena.lv/raksts/sports/...
, 2020-11-08 16:28, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es tā saprotu, ka visi 3 LV klubi, kuri spēlēs Konferenču līgā, sāks turnīru no 1.kvalifikācijas kārtas. Pirms tam nepareizi uzrakstīju, ka Latvijas čempionam būs jāpārvar 2 kārtas ČL kvalī, lai pārceltos nevis uz Konferenču līgu, bet gan Eiropas līgu. Nē, jāpārvar viena kārta un tad, ja zaudēš ČL 2.kv.kārtā, tad pārcelsies uz 3. kv.kārtu Čempionu zarā Eiropas līgā. Eiropas līgā vairs nebūs priekšsacīkšu, 1. un 2.kvalifikācija kārtu, bet tikai 2 kārtas pirms grupu turnīra, kas sauksies 3.kvalifikācijas kārta un play-off kārta.
Forši saliki pa plauktiem! Aizsūti šo komentētājiem, lai nav jādzird aplamības
, 2020-11-08 16:30, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Forši saliki pa plauktiem! Aizsūti šo komentētājiem, lai nav jādzird aplamības
es nelasīju, bet ticu, ka hendža ir izurbies cauri visam un var paskaidrot labāk par jebkuru jefiņu no LTV !
, 2020-11-08 16:30, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Esmu regulāri dzirdējis komentējam kamaniņas, pludmales voleju.
un tak visas tās hoķa čempion līgas,mx,virslīga

riktīgs darbaholiķis
, 2020-11-08 16:30, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: a ko šitais nozīmē?
https://www.diena.lv/raksts/sports/citi/anule-_best4sport_-apraides-atlaujas-kanals-darbosies-ar-lielbritanijas-regulatora-licenci-14239697
ej tak tirst
B4S vai tad pazudis no TET? prasta šantāža pavasarī un naudas izspiešana.
, 2020-11-08 16:36, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Neko negribās pārmest dzeltenzilajiem.Viņi cīnījās un darīja visu,lai uzvarētu.Diemžēl viņu meistarības līmenis to liedza izdarīt.Uz šodienu Liepājai tā ir augstāka un tāpēc pelnīta uzvara.Ļoti gribētos kļūdīties,bet domāju ,ka šis zaudējums ir pirmais platais solis uz 1.līgas pusi FK Ventspilij,ja ne vēl sliktāk.Un vēl.Visu cieņu Ķerem ar savu tiesnešu brigādi,kuri veiksmīgi tika galā ar šo nebūt vieglo spēli.Ķere uzstādīja latiņu,nekādu lēto pendeļu,viss jāizšķir laukumā.Un tā arī notikās.Cepuri nost.Uz šobrīd Ķere manuprāt labākais virslīgas tiesnesis.Par Karašauska komentāru pēc spēles atliek tikai pasmieties.Tam zēnam tiešām ar galvu nav viss kārtībā.Būtībā,ja Ķere būtu piekasīgs,tad par otro gāšanos soda laukumā viņš varēja piešķirt dzelteno par simulāciju,bet pēc pirmā puslaika,par mutes palaišanu,otro dzelteno un good bay.Apmēram tā.Vēlreiz apsveikšu liepājniekus un it sevišķi Tīdenbergu un Raļkeviču,Ventspils futbola audzēkņus ,kuri savam klubam izrādās nevajadzīgi.
ne Tidenbergs,ne Raļkevičs nav ne pirmie ,ne pēdējie...
, 2020-11-08 16:36, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Kur bocmans pazudis?
Bocmanis ne tikai sēž pie TV un i-netā, bet dara arī daudz interesantākas lietas. Piemēram, atpūšas ar ģimeni Bernātos.
kā Tev? Kārtīgi nosvinēji Trampa uzvaru ASV prezidenta vēlēšanās?
, 2020-11-08 16:42, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Forši saliki pa plauktiem! Aizsūti šo komentētājiem, lai nav jādzird aplamības
Ja es uzmanīgāk nesekotu Virslīgai, tad nepamanītu vēl vienu Kreipja feilu, ka FKV leģionārs Ondongs Mbā esot tikai sezonas gaitā komandai pievienojies. Tas nekas, ka viņš 1.kārtā pret RFS jau spēlēja.
, 2020-11-08 16:46, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja es uzmanīgāk nesekotu Virslīgai, tad nepamanītu vēl vienu Kreipja feilu, ka FKV leģionārs Ondongs Mbā esot tikai sezonas gaitā komandai pievienojies. Tas nekas, ka viņš 1.kārtā pret RFS jau spēlēja.
bet tak mūsdienās jau sen skaidrs, ka jābūt specializācijai nevis plaša profila kolhozniekam.
tas nav normāli , ka spirtacentra skribenti ar mauc par visiem sporta veidiem un huiņu raksta.
notikumu tik daudz, ka jābūt vienā sportā lai normāli visu pasniegtu.
, 2020-11-08 16:48, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: bet tak mūsdienās jau sen skaidrs, ka jābūt specializācijai nevis plaša profila kolhozniekam.
tas nav normāli , ka spirtacentra skribenti ar mauc par visiem sporta veidiem un huiņu raksta.
notikumu tik daudz, ka jābūt vienā sportā lai normāli visu pasniegtu.
Piekrītu!
, 2020-11-08 16:49, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: bet tak mūsdienās jau sen skaidrs, ka jābūt specializācijai nevis plaša profila kolhozniekam.
tas nav normāli , ka spirtacentra skribenti ar mauc par visiem sporta veidiem un huiņu raksta.
notikumu tik daudz, ka jābūt vienā sportā lai normāli visu pasniegtu.
Tā ir mazā tirgus problēma! Ko tur pārmest Kreipānam, ja viņš tāpat ir labāks par lielāko daļu no komentētājiem?
, 2020-11-08 16:52, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Tā ir mazā tirgus problēma! Ko tur pārmest Kreipānam, ja viņš tāpat ir labāks par lielāko daļu no komentētājiem?
piekrītu. tas ir pārmetums TV manuprāt.
kaut gan no otras puses tāds LTV par mūsu naudu tur tādu uzpūstu štatu sporta nodaļā, ka pipec rodas jautājumi ko viņi tur dara
vien reiz nedēļā sporta studiju uztaisīt un atnāk sporta ziņas nolasīt vakarā , kuras jau nevienam neinteresē?
zin cik algo tādu Auziņu LTV? pilnīgs pipec.
, 2020-11-08 16:52, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Tā ir mazā tirgus problēma! Ko tur pārmest Kreipānam, ja viņš tāpat ir labāks par lielāko daļu no komentētājiem?
Par cik futbola komentēšana, tā salīdzinoši gausā tempa dēļ, ir ļoti specifiska, tad Kreipāns ar savām enciklopēdiskām zināšanām ir ideāls priekš tā.
Nav vairs tie laiki, kad komandu sporta spēles bija jāklausās pa radio, es tos laikus vel atceros, kad komentētājiem bija jāpastāsta katra kustība laukumā. Tagad TV skatītājiem viss ir pašiem redzams, un tāpēc komentētājiem ir daudz laika un vietas improvizācijai.
, 2020-11-08 16:57, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: piekrītu. tas ir pārmetums TV manuprāt.
kaut gan no otras puses tāds LTV par mūsu naudu tur tādu uzpūstu štatu sporta nodaļā, ka pipec rodas jautājumi ko viņi tur dara
vien reiz nedēļā sporta studiju uztaisīt un atnāk sporta ziņas nolasīt vakarā , kuras jau nevienam neinteresē?
zin cik algo tādu Auziņu LTV? pilnīgs pipec.
Rīmeni atlajst
, 2020-11-08 16:59, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: Rīmeni atlajst
kas ta reni tad komentēs pakavs, vācieši kaut ko atraduši, krieviem slīd un tā 30 gadus
, 2020-11-08 17:00, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kas ta reni tad komentēs
pietiks ar Ekmani
, 2020-11-08 17:01, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: pietiks ar Ekmani
Ekmanis ir haļaščivks nevis LTV darbonis.
, 2020-11-08 17:03, pirms 3 gadiem
Urā Urā Urā! Beidzot! Laikam FK Liepājas kritizēšana beidzot nostrādājusi. Tā turēt!
, 2020-11-08 17:04, pirms 3 gadiem
Auziņš atkal tirš pelnošākā līga eiropā ir SHL, nevis DEL!
, 2020-11-08 17:04, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Ekmanis ir haļaščivks nevis LTV darbonis.
nevajag tos LTV profānus

daiļslidošanu arī vienu laiciņu komentēja tā tiesnese viena pati
, 2020-11-08 17:07, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: nevajag tos LTV profānus

daiļslidošanu arī vienu laiciņu komentēja tā tiesnese viena pati
neskatījos. bet būtu riktīgi rēcīgi ja kāds Auziņš, Rīmenis, Timofejefs komentētu
nu vismaz tik daudz smadzenes pietika LTV. bet nu uz tādu futbolu, hokeju u.t.t. spekulē ar normāli, ka tipa viņi baigi pārzin. kaut gan nefiga nezin un huiņu dzen bieži. Jā bieži, nevis reti.
, 2020-11-08 17:11, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau Rīmenis ir LTV Sporta redakcijas priekšnieks, un tieši viņš nosaka kas un kā tajā notiek.
netirs. LTV sporta redakcijas priekšnieks ir Ušackis! jau kur tie gadi kā tur sēž. Rīmenis ir tikai sporta ziņu lasītājs un renes koments.
Rīmenis ir nekas LTV, kā rene sportā!
, 2020-11-08 17:21, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: netirs. LTV sporta redakcijas priekšnieks ir Ušackis! jau kur tie gadi kā tur sēž. Rīmenis ir tikai sporta ziņu lasītājs un renes koments.
Rīmenis ir nekas LTV, kā rene sportā!
Jā, tev taisnība. Nez kāpēc man šķita, ka Ušackis ir prom, un viņa vietā Rīmenis.
Kļūdījos! Atvainojos par maldīgu informāciju.
, 2020-11-08 17:24, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: netirs. LTV sporta redakcijas priekšnieks ir Ušackis! jau kur tie gadi kā tur sēž. Rīmenis ir tikai sporta ziņu lasītājs un renes koments.
Rīmenis ir nekas LTV, kā rene sportā!
aaa,Rīmenis tak var iet savu mīļo ATP komentēt uz šrotu

kurš tur komentē?
, 2020-11-08 17:35, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: aaa,Rīmenis tak var iet savu mīļo ATP komentēt uz šrotu

kurš tur komentē?
nezinu , tagad maz skatos sportu.
OHL tik regulāri skatos un Latvijas futeni (izlase, kauss, čempis) ik pa brīdim tagad.
, 2020-11-08 17:57, pirms 3 gadiem
Bronsons rakstīja: cik tad to momentu FkV bij,apaļa nulle...papildlaikā Ulinbaševam...bet iznākums neabēdina,jo viena no iespējām netikt eirokausos ir patirsta,vēl viena oalikusi un ceru ka tā ar netiks izmantota ...varbūt kāds tapēc pametīs Ventspili...
Papildlaikā netrāpīja tukšos vārtos, kur piespēle bija ar papēdi un otru ar sitienu netrāpīja, Vilelam arī bija moments, bet nu to nepieskatīšu.
Ja par pamatlaiku, tad rezultāts bija atbilstoš, nevienam nebija tāds moments, spēle garlaicīga, kā jau rakstīju.
, 2020-11-08 17:58, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: aaa,Rīmenis tak var iet savu mīļo ATP komentēt uz šrotu

kurš tur komentē?
Kādu ATP LTV7 pārraida ?
, 2020-11-08 18:24, pirms 3 gadiem
Liepāja čempions. Beeeet. Namejs9999 looohhss namejs_9999 looohhhs namejs_9999 looohhhs Namejs lohs Namejs lohs Namejs loooohs.
, 2020-11-08 19:09, pirms 3 gadiem
>>> H.E.N.R.Y.
Paldies par skaidrojumu saistībā ar nākamās Eirokausu sezonas izspēles peripetijām. Tagad būs skaidrs, kas pa kam. 👍
, 2020-11-08 19:34, pirms 3 gadiem
Ar galvu tev utainais nav kārtībā
Šitā tiesāt par labu ventaspilij
Psdec
Taisnība tomēr ieguva kausu!!!
, 2020-11-09 00:17, pirms 3 gadiem
Ko lai Jums saku, futbola draugi.
Par šādu dienu tiek daudz kas atdots.
120 min pie źoga nostāvēt nebija grūti Liepājas vārdā .

Paldies komandai un štābam, kas pēc spēles aprunājās un parādīja kausu!
Dodo malacis. Kara un Ķigura zvēri. Visa komanda grauza zemi.
Un Molašam atvainojāmies,ka sezonas vidū viņam neticējām.

Visu cieņu ventiņiem, kuri fiziski izskatījās vēl spēcīgāki, bet bija pārāk uzvilkti vai individuāli. Lai Jums labs čempionāta noslēgums un 2021!!!

Futbols spēj darīt laimīgu.
Es to.klatienē esmu piedzīvojis 2003 2009 2015 un 2020.
P.s. 2003 ir domāta izlase
, 2020-11-09 00:27, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Neko negribās pārmest dzeltenzilajiem.Viņi cīnījās un darīja visu,lai uzvarētu.Diemžēl viņu meistarības līmenis to liedza izdarīt.Uz šodienu Liepājai tā ir augstāka un tāpēc pelnīta uzvara.Ļoti gribētos kļūdīties,bet domāju ,ka šis zaudējums ir pirmais platais solis uz 1.līgas pusi FK Ventspilij,ja ne vēl sliktāk.Un vēl.Visu cieņu Ķerem ar savu tiesnešu brigādi,kuri veiksmīgi tika galā ar šo nebūt vieglo spēli.Ķere uzstādīja latiņu,nekādu lēto pendeļu,viss jāizšķir laukumā.Un tā arī notikās.Cepuri nost.Uz šobrīd Ķere manuprāt labākais virslīgas tiesnesis.Par Karašauska komentāru pēc spēles atliek tikai pasmieties.Tam zēnam tiešām ar galvu nav viss kārtībā.Būtībā,ja Ķere būtu piekasīgs,tad par otro gāšanos soda laukumā viņš varēja piešķirt dzelteno par simulāciju,bet pēc pirmā puslaika,par mutes palaišanu,otro dzelteno un good bay.Apmēram tā.Vēlreiz apsveikšu liepājniekus un it sevišķi Tīdenbergu un Raļkeviču,Ventspils futbola audzēkņus ,kuri savam klubam izrādās nevajadzīgi.
Bija laiki,ka liepājniekus ņēma FKV
Antons,Ģirts,Kristaps
Tagad laiki preteji
, 2020-11-09 00:42, pirms 3 gadiem
alguns kā parasti salika pts uz i
, 2020-11-09 05:53, pirms 3 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Bija laiki,ka liepājniekus ņēma FKV
Antons,Ģirts,Kristaps
Tagad laiki preteji
Jurģis Kalns
, 2020-11-09 05:57, pirms 3 gadiem
Tagad FKL ir palikusi principiāla cīņa kabinetos. Piedāvāju iet līdz galam. Ja nē, tad tajā spēlē iziet uz godīgumu, un pēc 26-ām nospēlētām minūtēm vienkārši noiet no laukuma.....
, 2020-11-09 07:32, pirms 3 gadiem
kika81 rakstīja: Jurģis Kalns
Paldies par atgādni.
, 2020-11-09 08:37, pirms 3 gadiem
D-Mob rakstīja: Papildlaikā netrāpīja tukšos vārtos, kur piespēle bija ar papēdi un otru ar sitienu netrāpīja, Vilelam arī bija moments, bet nu to nepieskatīšu.
Ja par pamatlaiku, tad rezultāts bija atbilstoš, nevienam nebija tāds moments, spēle garlaicīga, kā jau rakstīju.
nu nu...pamatlaikā pēc standarta Kara pārlika pār vārtiem,Tidenberga sitiens ko Mahnovskis lēcienā izvilka ,un uz reiz melnais atsisto bumbu uzsita ,baltkrieva sitiens līdz ar vārtu staba...un vēl epizodes pret Karu,par kurām var padiskutēt...tā kā nez vai pēc epizodēm komandas bij vienlīdzīgas
, 2020-11-09 10:36, pirms 3 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ko lai Jums saku, futbola draugi.
Par šādu dienu tiek daudz kas atdots.
120 min pie źoga nostāvēt nebija grūti Liepājas vārdā .

Paldies komandai un štābam, kas pēc spēles aprunājās un parādīja kausu!
Dodo malacis. Kara un Ķigura zvēri. Visa komanda grauza zemi.
Un Molašam atvainojāmies,ka sezonas vidū viņam neticējām.

Visu cieņu ventiņiem, kuri fiziski izskatījās vēl spēcīgāki, bet bija pārāk uzvilkti vai individuāli. Lai Jums labs čempionāta noslēgums un 2021!!!

Futbols spēj darīt laimīgu.
Es to.klatienē esmu piedzīvojis 2003 2009 2015 un 2020.
P.s. 2003 ir domāta izlase
Nez kā izvērstos spēle, ja būtu fani tribīnēs! Enerģijas lādiņu tas noteikti būtu piedevis abām komandām, it sevišķi FKV beigās.

Bet šajā spēlē uzvarēja tie, kam vairāk stāvēja blakus veiksme pie 100% nerealizētajiem momentiem.

Bet nu jāapsveic tavējie vien ir!

Es tikai nesaprotu daudzu ventspilnieku vēlmi, lai FKV netiek eirokausos, jo tiešām tic tam, ka moldāvs pazūdīs no kluba?!?! Tur tad ir jāpadzen Butriks un visa administrācija, kas pielika roku tam, lai šis cilvēks vispār ierastos Ventspilī! Tak Butrikam neinteresē kluba nākotne, viņam svarīga ir ātra peļņas gūšana un ticiet man, šie cilvēki pazudīs, kad sapratīs, ka vairs nav ko ņemt no kluba!!
Un vai tiešām kaut kas mainīsies uz pozitīvo pusi, ja pazudīs nauda kluba eksistencei? Kādas finanses šobrīd uztur jauniešus, kas varētu nākotnē grauzt zāli? Un vai vispār šie jaunieši būs spējīgi cīnīties kaut vai ar Tukuma jauniešiem? Diez vai pieaugs pilsētā interese par futbolu, ja komanda cīnīsies par izdzīvošanu vai vispār nonāks 1. līgā. Vienīgi varbūt Molodojs atgriezīsies tribīnēs.

Bet šis zaudējums varbūt ir kluba gala sākums, ja nenotiks brīnums un mēs beigās iegūsim bronzu!

Ir tik daudz jautājumu kā būtu labāk, bet mums ir spilgts piemērs ar Skonto, kurš pazuda, bet Liepājā bija Māris, kas izveidoja jaunu klubu, kuru pat pielaida uzreiz spēlēt virslīgā!

Bet kurš glābs futbolu Ventspilī, kad vairs pat nekāda atbalsta nav no pašvaldības?
, 2020-11-09 19:01, pirms 3 gadiem
specha rakstīja: alguns kā parasti salika pts uz i
Jā,Ķere iespējams ir labakais dobrid LV.
Bet mūs 1.aplī ar Valmieru pievīla.

Pret Karu netīra spēle bija,bet pendeli varēja nedot abos gadienos. Bet Ķiguru nopļāva. 100% pendele.
, 2020-11-09 19:08, pirms 3 gadiem
Januks rakstīja: Nez kā izvērstos spēle, ja būtu fani tribīnēs! Enerģijas lādiņu tas noteikti būtu piedevis abām komandām, it sevišķi FKV beigās.

Bet šajā spēlē uzvarēja tie, kam vairāk stāvēja blakus veiksme pie 100% nerealizētajiem momentiem.

Bet nu jāapsveic tavējie vien ir!

Es tikai nesaprotu daudzu ventspilnieku vēlmi, lai FKV netiek eirokausos, jo tiešām tic tam, ka moldāvs pazūdīs no kluba?!?! Tur tad ir jāpadzen Butriks un visa administrācija, kas pielika roku tam, lai šis cilvēks vispār ierastos Ventspilī! Tak Butrikam neinteresē kluba nākotne, viņam svarīga ir ātra peļņas gūšana un ticiet man, šie cilvēki pazudīs, kad sapratīs, ka vairs nav ko ņemt no kluba!!
Un vai tiešām kaut kas mainīsies uz pozitīvo pusi, ja pazudīs nauda kluba eksistencei? Kādas finanses šobrīd uztur jauniešus, kas varētu nākotnē grauzt zāli? Un vai vispār šie jaunieši būs spējīgi cīnīties kaut vai ar Tukuma jauniešiem? Diez vai pieaugs pilsētā interese par futbolu, ja komanda cīnīsies par izdzīvošanu vai vispār nonāks 1. līgā. Vienīgi varbūt Molodojs atgriezīsies tribīnēs.

Bet šis zaudējums varbūt ir kluba gala sākums, ja nenotiks brīnums un mēs beigās iegūsim bronzu!

Ir tik daudz jautājumu kā būtu labāk, bet mums ir spilgts piemērs ar Skonto, kurš pazuda, bet Liepājā bija Māris, kas izveidoja jaunu klubu, kuru pat pielaida uzreiz spēlēt virslīgā!

Bet kurš glābs futbolu Ventspilī, kad vairs pat nekāda atbalsta nav no pašvaldības?
Jums jau bija 20 fanu ar lff biļetēm.
Mūsējie 4 tika tikai ar izlozes palīdzību...
, 2020-11-09 21:19, pirms 3 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Jums jau bija 20 fanu ar lff biļetēm.
Mūsējie 4 tika tikai ar izlozes palīdzību...
Nu tu pats saproti cik svarīgi futbolistiem ir tribīņu atbalsts. To atzīst visu līgu futbolisti. Futbols bez skatītājiem vairs īsti nedod priekšrocības mājas komandai savās sienās. :/
, 2020-11-10 00:01, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Neko negribās pārmest dzeltenzilajiem.Viņi cīnījās un darīja visu,lai uzvarētu.Diemžēl viņu meistarības līmenis to liedza izdarīt.Uz šodienu Liepājai tā ir augstāka un tāpēc pelnīta uzvara.Ļoti gribētos kļūdīties,bet domāju ,ka šis zaudējums ir pirmais platais solis uz 1.līgas pusi FK Ventspilij,ja ne vēl sliktāk.Un vēl.Visu cieņu Ķerem ar savu tiesnešu brigādi,kuri veiksmīgi tika galā ar šo nebūt vieglo spēli.Ķere uzstādīja latiņu,nekādu lēto pendeļu,viss jāizšķir laukumā.Un tā arī notikās.Cepuri nost.Uz šobrīd Ķere manuprāt labākais virslīgas tiesnesis.Par Karašauska komentāru pēc spēles atliek tikai pasmieties.Tam zēnam tiešām ar galvu nav viss kārtībā.Būtībā,ja Ķere būtu piekasīgs,tad par otro gāšanos soda laukumā viņš varēja piešķirt dzelteno par simulāciju,bet pēc pirmā puslaika,par mutes palaišanu,otro dzelteno un good bay.Apmēram tā.Vēlreiz apsveikšu liepājniekus un it sevišķi Tīdenbergu un Raļkeviču,Ventspils futbola audzēkņus ,kuri savam klubam izrādās nevajadzīgi.
Ar šo komentāru, diemžēl, sagrāvi, tās pozitīvās domas par Tevi... Pirmajā minūtē jau tīra pendele, tikai kvēlēkais FK Ventspils fans var to noliegt - nekāda sakara ar objektivitāti. Ķerem patiešām zems līmenis un izskatās, ka Liepāja bērnībā pāri darījusi - nav pirmā spēle šosezon, kad notiesā pret Liepāju...