Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Manchester United" un "Arsenal" vienojas par van Pērsija pāreju

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Manchester United" un "Arsenal" vienojas par van Pērsija pāreju
Robins van Pērsijs un Veins Rūnijs - jaunajā sezonā vienā klubā
Foto: Reuters/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas klubs Londonas "Arsenal" trešdienas vakarā paziņoja, ka tas vienojies ar "Manchester United" par Nīderlandes uzbrucēja Robina van Pērsija pārcelšanos uz Premjerlīgas titulētāko klubu.

29 gadus vecais van Pērsijs šovasar paziņoja, ka nepagarinās līgumu ar "Arsenal". Spēkā vēl bija viens līguma gads. Uz pagājušās sezonas rezultatīvāko Premjerlīgas spēlētāju uzreiz pieteicās abi Mančestras klubi un Turīnas "Juventus" (noskatījis Fernando Jorenti).

Robins van Pērsijs izvēlējies "United", ar kuru noslēgs četru gadu līgumu. Tam jānotiek rīt Mančestrā, kur uzbrucējam paredzēta medicīnas apskate. Transfēra summa tiek lēsta 24 miljonu mārciņu apmērā. "United" un van Pērsijam vēl jāvienojas par individuālā līguma nosacījumiem.

Pagājušajā sezonā ar 30 vārtu guvumiem van Pērsijs kļuva par Premjerlīgas rezultatīvāko spēlētāju, bet visos turnīros kopā guva 37 vārtus. Van Pērsijs "Arsenal" ieradās 2004. gadā, pārceļoties no Roterdamas "Feyenoord". Londonas klubu Nīderlandes izlases uzbrucējs nolēma pamest tā nekonkurētspējības dēļ – "Arsenal" pēdējo trofeju izcīnīja 2005. gadā.

Van Pērsijs ir pirmais spēlētājs, kurš no "Arsenal" pārcēlies uz "Manchester United" kopš Premjerlīgas izveidošanas (1992. gads). Uz otru Mančestras klubu "City" gan Arsēns Vengers nesenā pagātnē palaida Gaelu Klišī un Samiru Nasrī.

"Arsenal" mājas spēle pret "United" Premjerlīgas ietvaros paredzēta 27. aprīlī. Līdz tam gan abas komandas vēl var tikties arī kausu turnīros.

Tuvu noslēgšanai ir vēl viens iespaidīgs transfērs. "Bayern" gatava likt galdā 40 miljonus eiro par Havi Martinesa iegādi. Bilbao "Athletic" pussargs ceturto daļu no summas segšot no savas kabatas, vēsta vācu izdevums "Bild".

Rīt Madridē jāierodas horvātu pussargam Lukam Modričam, kurš beidzot būs piepildījis savu pēdējo divu gadu vēlmi – tikt prom no "Tottenham". Paredzams, ka "Real" Londonas klubam samaksās līdz 30 miljoniem eiro.

Izmantotie resursi:
Official Manchester United Website
Aktuelle Nachrichten -
Bild.de

Slēpts komentārs: maigais_zefirinsh

  +6 [+] [-]

, 2012-08-15 21:53, pirms 12 gadiem
nu da. Bus prikols,ja MU neko nevines, bet Arsenals vines kadu trofeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NIPEM

 +11 [+] [-]

, 2012-08-15 21:58, pirms 12 gadiem
uzskatu, ka ļoti labs darījums! 29 gadus vecu čali pārdot par tādu summiņu!

  +2 [+] [-]

, 2012-08-15 21:59, pirms 12 gadiem
Nav slikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-15 22:03, pirms 12 gadiem
maigais_zefirinsh rakstīja: Jānāk uz Virslīgu! Metta best

Gulbi , tas tu?

  +5 [+] [-]

, 2012-08-15 22:08, pirms 12 gadiem
puslaiks rakstīja: uzskatu, ka ļoti labs darījums! 29 gadus vecu čali pārdot par tādu summiņu!
Kantona 36 gados " drāza" Arsenal aizsardzību par labu summu sezonā. 29 gadus vecu futbolistu uzskatīt par pārāk vecu labam kontraktam...nu sorry....saprotu jau, ka dzīvojam vidē ar jaunatnes kompleksu, bet nu c'mon!

  +2 [+] [-]

, 2012-08-15 22:10, pirms 12 gadiem
Jā es Mettu tagad pa sotakam
Slēpts komentārs: LAIKS

  -1 [+] [-]

, 2012-08-15 22:15, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Kantona 36 gados " drāza" Arsenal aizsardzību par labu summu sezonā. 29 gadus vecu futbolistu uzskatīt par pārāk vecu labam kontraktam...nu sorry....saprotu jau, ka dzīvojam vidē ar jaunatnes kompleksu, bet nu c'mon!
salīdzināji arī! Esi informēts, kādas problēmas Pērsijam bijušas ar traumām?

  -2 [+] [-]

, 2012-08-15 22:17, pirms 12 gadiem
Novēlu MU neiegūt nevienu trofeju!!
Lai veicas!!

  +2 [+] [-]

, 2012-08-15 22:20, pirms 12 gadiem
Atceratiies manus vardus, MU nedabus trofejas, bet Arsenals gan vinnes kadu.

  +3 [+] [-]

, 2012-08-15 22:28, pirms 12 gadiem
Negaidīti!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-08-15 22:32, pirms 12 gadiem
24 milj. par maz, viņš ir krietni vērtīgāks!

  +3 [+] [-]

, 2012-08-15 22:33, pirms 12 gadiem
picamen2 rakstīja: Atceratiies manus vardus, MU nedabus trofejas, bet Arsenals gan vinnes kadu.
Atceries pats, uztaisi print screen, jo vismaz būs godīgi arī, ja aplauzīsies.Ja nē, varēsi smērēt sejā.
Kas attiecas uz darījumu, tad viss atkarīgs no tā, kā RvP iejutīsies sastāvā.Ja aizies, tad būs super.Vajadzētu atbrīvoties no Berbas ( nav pelnījis deldēt beņķi ), no Kiko ( lai iegūst pieredzi īrē ) un tad jau būs labi.Čičarito pagaidām nepārliecina, bet gan jau aizies, Velbeks vēl jauns, taču jau labs nu un protams Wazza ar RvP var izveidoties par letālu duo pretinieku aizsardzībām.Es gan ceru, ka šis nav pēdējais no darījumiem.Personīgais sapnis būtu Daniele De Rossi dabūt, bet tas neticami.

     [+] [-]

, 2012-08-15 22:35, pirms 12 gadiem
Viens + ir atrodams šajā darijumā, labi ka darijums notika tik vēlu, jo RVP vēl būs jāiespēlējas komandā un drīz jau pienāks 1 kārtas spēles!!
Smieklīgi būtu ja RVP aizsūtītu 3 mājas tālāk un nepārietu uz MU!!
Velreiz atkārtošos- MU nedabūs nevienu titulu, bet Arseanal dabūs!!
Pieminiet manus vārdus!
Es lieku 90% ka viņam šosezon būs uz pusi mazāk vārti!

  +2 [+] [-]

, 2012-08-15 22:38, pirms 12 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Atceries pats, uztaisi print screen, jo vismaz būs godīgi arī, ja aplauzīsies.Ja nē, varēsi smērēt sejā.
Kas attiecas uz darījumu, tad viss atkarīgs no tā, kā RvP iejutīsies sastāvā.Ja aizies, tad būs super.Vajadzētu atbrīvoties no Berbas ( nav pelnījis deldēt beņķi ), no Kiko ( lai iegūst pieredzi īrē ) un tad jau būs labi.Čičarito pagaidām nepārliecina, bet gan jau aizies, Velbeks vēl jauns, taču jau labs nu un protams Wazza ar RvP var izveidoties par letālu duo pretinieku aizsardzībām.Es gan ceru, ka šis nav pēdējais no darījumiem.Personīgais sapnis būtu Daniele De Rossi dabūt, bet tas neticami.
Tu joko par De Rossi?
Ja De Rossi pāries uz citu klubu tad tas būs City, par to jau lasiju, bet laikam Roma negrib pārdot viņu!!
Izskatās ka uz Barsu drīz dosies Songs!!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-15 22:38, pirms 12 gadiem
R101 rakstīja: Tu joko par De Rossi?
Ja De Rossi pāries uz citu klubu tad tas būs City, par to jau lasiju, bet laikam Roma negrib pārdot viņu!!
Izskatās ka uz Barsu drīz dosies Songs!!
Tāpēc jau teicu, ka tas ir sapnis un ka tas ir neticami

  -1 [+] [-]

, 2012-08-15 22:38, pirms 12 gadiem
Opā! Re kā. Gaidu ar nepacietibu EPL sezonas sākumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-15 22:54, pirms 12 gadiem
Tad jau par "Gunāriem"! Nu, labi, labi, protams, ka par lielu Londonu un tikai
Bet diezgan loģisks solis no "United" puses, ja vēlas pacīnīties kaut par vienu trofeju.

     [+] [-]

, 2012-08-15 23:06, pirms 12 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Atceries pats, uztaisi print screen, jo vismaz būs godīgi arī, ja aplauzīsies.Ja nē, varēsi smērēt sejā.
Kas attiecas uz darījumu, tad viss atkarīgs no tā, kā RvP iejutīsies sastāvā.Ja aizies, tad būs super.Vajadzētu atbrīvoties no Berbas ( nav pelnījis deldēt beņķi ), no Kiko ( lai iegūst pieredzi īrē ) un tad jau būs labi.Čičarito pagaidām nepārliecina, bet gan jau aizies, Velbeks vēl jauns, taču jau labs nu un protams Wazza ar RvP var izveidoties par letālu duo pretinieku aizsardzībām.Es gan ceru, ka šis nav pēdējais no darījumiem.Personīgais sapnis būtu Daniele De Rossi dabūt, bet tas neticami.
Darīts.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-15 23:45, pirms 12 gadiem
Da labi. Klubs tak nemūžam neatlaistu viņu vaļā par brīvu. Vismaz nepaliks komandā spēlētājs, kurš tur negrib būt. Tad jau Songa situācija vairāk uztrauc. Golus būs kam asistēt un sist, bet Songs ir vienīgais pieredzējušais DM komandā (pat ja viņš nespēlē kā izteikts DM).
Manki dumi. 24 ļamus par traumatisku uzbrucēju pēdējā līguma gadā, kuru viņiem nevajag.
Kaut kā nesaprotu, tas lkm nozīmē - Kagava CM spēlēs? Vai kā Fērgijs to ir domājis?
Vienīgā škrobe, ka pārdeva citam klubam EPL, nevis uz ārzemēm.

     [+] [-]

, 2012-08-16 00:17, pirms 12 gadiem
R101 rakstīja: Tu joko par De Rossi?
Ja De Rossi pāries uz citu klubu tad tas būs City, par to jau lasiju, bet laikam Roma negrib pārdot viņu!!
Izskatās ka uz Barsu drīz dosies Songs!!
De Rossi iekš Roma ir tāda paša mēbele kā Toti,ne Roma viņu grib pārdot,ne viņš kur prom doties,City par viņu var pat nesapņot

  +1 [+] [-]

, 2012-08-16 00:29, pirms 12 gadiem
tikai nesaprotu ar kādu shēmu Fergijs šosezon spēlēs,ar trim uzbrucējiem-Persiju,Rūniju un Velbeku,kaut kā neatceros ka Fērgijs kādreiz būtu spēlējis ar tik uzbrūkošu sastāvu,vai ar kāds tiks pārkvalificēts par Solskjēru Nr2

     [+] [-]

, 2012-08-16 01:05, pirms 12 gadiem
Elle ir aizsalusi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-08-16 01:23, pirms 12 gadiem
Arsenal laikam izmisumā, ka tik lēti pārdod savu labāko spēlētāju.
Un vspr..laiks kādam no ''lielajiem'' klubiem pirkt Nejmāru!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-16 01:24, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: tikai nesaprotu ar kādu shēmu Fergijs šosezon spēlēs,ar trim uzbrucējiem-Persiju,Rūniju un Velbeku,kaut kā neatceros ka Fērgijs kādreiz būtu spēlējis ar tik uzbrūkošu sastāvu,vai ar kāds tiks pārkvalificēts par Solskjēru Nr2
Nafig to Welbeku.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-16 01:38, pirms 12 gadiem
Premier League Fantasy Football 2012/13

Dream Team LV

  -1 [+] [-]

, 2012-08-16 01:51, pirms 12 gadiem
Warriors75 rakstīja: 24Milj,citiem maksā vairāk,bet Pērsijs par šiem ir 10x lbks. Tur tak nemāk noteikt spēlētāju vērtību,tā pasaule iet sviestā ar transfēru summām.
Van Pērsijs ir vērtīgāks par tiem 24milj.
dārgāks varbūt,bet ne ja spēlētājam ir pēdējais līguma gads un ja viņš pats pasaka ka vēlas prom,tas ir biznes 24milj ir labāk nekā nekas pēc pusgada un vēl nav fakts ka viņš būs tikpat labs kā Arsenal rindās,kad reāli bija vienīgais uzbrucējs,iesitīs jā,bet varu saderēt uz jebko,ka savu ieriekšējā gada sasniegumu neatkārtos, kā viņš spēlē ar līdzīgiem partneriem uzbrukumā un ne viens pats smailē redzējām jau Euro

     [+] [-]

, 2012-08-16 03:22, pirms 12 gadiem
Uz otru Mančestras klubu "City" gan Arsēns Vengers nesenā pagātnē palaida Gaelu Klišī un Samiru Nasrī <- Adebajor arī tur ir pieskaitams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-16 09:19, pirms 12 gadiem
Es arī īsti nesaprotu, kapēc SAF tik ļoti bija vajadzīgs RvP. Pirmkārt baigais risks, jo Robins tomēr lielu daļu karjeras mocijies ar traumām. Otrkārt nesaprotu pēc kādas shēmas taisās spēlēt? Skaidrs, ka ja abi ir veseli, tad Rūnijs un RvP jālaiž sākumsastāvā. Bet kur tādā situācijā likt Kagavu? Kā vienu no diviem centra pussargiem tas tomēr ir riskanti. Var jau protams uztaisīt kaut kādu 4-3-3 vai 4-3-1-2, bet tādā gadījumā vājāki paliek flangi, kur tomēr pēdējos gados veidojās ļoti liela daļa United uzbrukumi. Bet nu ja to visu atmet, tad uzbrucēju pāris Rūnijs ar RvP tiešām var izveidoties par nāvējošu jebkuram pretiniekam! Cerams ka izdosies Bet cena patiesībā pat ļoti normāla, ja ņem vērā ka tas ir Arsenal spēlētājs un vel kapteinis.

     [+] [-]

, 2012-08-16 09:48, pirms 12 gadiem
SKY SPORT ziņo ka pretējā virzienā varētu doties Čikarito! Tāka nesaprotu šo pirkšanas un maiņas darījumu ! Bet lai veicas abiem klubiem pēc šī iespaidīgā darījuma !

     [+] [-]

, 2012-08-16 10:05, pirms 12 gadiem
Vismaz beidzot šī ziepju opera beidzās. 24 mio ir liela nauda priekš RVP, tomēr 29 jau un pats galvenais traumu vēsture, kā arī alga vairāk kā 200k nedēļā uz 4 gadiem, sanāk pēdējā laika dārgākais MU darījums.
Ļoti interesanti būs pavērot kā RVP iejutīsies jaunā sistēmā un jaunā klubā, būs super interesanta sezona. Nevar noliegt, ka ar RVP MU būs stiprāka nekā bez RVP un līdz ar to vēl aizraujošāka cīņa par titulu.
Arsenal gan turpinās bēdu stāsts, ar šādu regularitāti zaudēt savus līderus ir diezgan skumji. Kamēr jaunie pirkrumi iespēlēsies gan jau kāds laiks paies un pats trakākais, kur garantija, ka pēc kāda laika nevajadzēs pārdod arī tos.
MU tagad ir 7 uzbrucēji 1. komandā, plus vēl tūlīt laikam to jauno čīlieti parakstīs, nu jāgaida sell out

     [+] [-]

, 2012-08-16 10:12, pirms 12 gadiem
Henrik_ Zetterberg rakstīja: SKY SPORT ziņo ka pretējā virzienā varētu doties Čikarito! Tāka nesaprotu šo pirkšanas un maiņas darījumu ! Bet lai veicas abiem klubiem pēc šī iespaidīgā darījuma !
Kaut kā galīgi negribās ticēt šādas maiņas iespējai. Nu tieši saistībā ar Ernandesu un ceru ka tā nav taisnība. Čičarito manuprāt ir ļoti perspektīvs soda laukuma uzbrucējs, neticās ka SAF viņu gribētu atdot. Turklāt 22,5m + 1,5m bonusos jau tā ir diezgan atbilstoša samaksa par RvP, nesaprotu kā tur vel pieplusot Ernandesa vērtību.

  +1 [+] [-]

, 2012-08-16 10:44, pirms 12 gadiem
Nav slikti. Mikroklimats komandā manāmi uzlabosies.

     [+] [-]

, 2012-08-16 11:21, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Kantona 36 gados " drāza" Arsenal aizsardzību par labu summu sezonā. 29 gadus vecu futbolistu uzskatīt par pārāk vecu labam kontraktam...nu sorry....saprotu jau, ka dzīvojam vidē ar jaunatnes kompleksu, bet nu c'mon!
Nu bet kapēc ir jāraksta šitādas muļķības? Precīzi uzreiz neatceros un negribu tagad meklēt, bet Ēriks beidza profesionālā futbolista gaitas kad viņam bija, ja nemaldos, 31 gads. Protams ir ļoti liela iespējamība, ka Kantonā patiešām būtu vel arī savos 36 gados darijis TO ar pretinieku aizsardzības spēlētājiem, bet viņam vienkārši apnika spēlēt futbolu, neesot bijis vairs izaicinājums. Un Kantonā kā vienmēr - dara tieši to ko pats grib un neviens viņu nevarēja atrunāt no aiziešanas no futbola tik ātri. Par to žēl protams un principā piekrītu, ka 33 gadu vecumā spēlētājs vel pilnīgi mierīgi var rādīt augstākās klases futbolu.

     [+] [-]

, 2012-08-16 11:30, pirms 12 gadiem
Kurā?
labdien rakstīja: Nav slikti. Mikroklimats komandā manāmi uzlabosies.

     [+] [-]

, 2012-08-16 11:39, pirms 12 gadiem
Jā, ja zaudēsiet Songu būs traki. Man liekas RVP, Vermālens un Songs bija Arsenal labākie spēlētāji pagājušā sezonā. Turklāt, ja dzirdētie 15 mio ir taisnība, tas ir riktīgi lēti priekš viņa.
Domāju, ka savu lomu sāk spēlēt MU kotācija biržā. Investoru acīs RVP ieguvums paceļ kluba vērtību daudz vairāk nekā kārtīga LB vai CM iegāde (kurus MU tiešām vajag) ar ne tik skaļu vārdu. Domāju, ka MU tagad varētu iet šādā virzienā un taisīt vairāk marque signings...
march_2k rakstīja: Tad jau Songa situācija vairāk uztrauc. Golus būs kam asistēt un sist, bet Songs ir vienīgais pieredzējušais DM komandā (pat ja viņš nespēlē kā izteikts DM).
Manki dumi. 24 ļamus par traumatisku uzbrucēju pēdējā līguma gadā, kuru viņiem nevajag.
Kaut kā nesaprotu, tas lkm nozīmē - Kagava CM spēlēs? Vai kā Fērgijs to ir domājis?

     [+] [-]

, 2012-08-16 11:45, pirms 12 gadiem
Kādā ziņā tad United tik ļoti nepieciešams centra pussargs? Šovasar tak tika nopirkti divi centra pussargi, bet prom neviens aizgājis nav...

     [+] [-]

, 2012-08-16 11:46, pirms 12 gadiem
Jā, man jau liekas, kad ļoti labs papildinājums, zinot SAF, kad spēlētāji rotēs pa visu laikumu tad domāju lielu problēmu nevajadzētu būt ar to, kad komandā daudz uzbrucēju. Ja jau Rūnijs vienu spēli (neatminos kuru tieši) beidza kā malējais aizsargs!

Piedevām, nejau vienā turnīrā spēlē MU.

     [+] [-]

, 2012-08-16 11:51, pirms 12 gadiem
Sezonas nagla Arsēnija pakaļā

     [+] [-]

, 2012-08-16 12:11, pirms 12 gadiem
Kuri 2? Ja domā Pouvelu, tad šobrīd savos 18 diez vai viņš tuvākos gados dos jūtamu pienesumu MU, viņš šādā līmenī nav spēlējis; ir milzīga atšķirība spēlēt 1. (3.) līgā vai MU. Viens klasisks playmeikers (cik esmu lasījis Kagava tomēr tāds nav, bet varbūt es kļūdos, tiešām neesmu redzējis kā viņš spēlē) MU ir vajadzīgs, it sevišķi ieskatoties Skoulza pasē.
ABa rakstīja: Kādā ziņā tad United tik ļoti nepieciešams centra pussargs? Šovasar tak tika nopirkti divi centra pussargi, bet prom neviens aizgājis nav...

     [+] [-]

, 2012-08-16 12:38, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Kuri 2? Ja domā Pouvelu, tad šobrīd savos 18 diez vai viņš tuvākos gados dos jūtamu pienesumu MU, viņš šādā līmenī nav spēlējis; ir milzīga atšķirība spēlēt 1. (3.) līgā vai MU. Viens klasisks playmeikers (cik esmu lasījis Kagava tomēr tāds nav, bet varbūt es kļūdos, tiešām neesmu redzējis kā viņš spēlē) MU ir vajadzīgs, it sevišķi ieskatoties Skoulza pasē.
Nu Fergusons jau uzreiz pateica, ka Pauelu nekur neizīrēs un viņš paliks galvenajā komandā. Protams, ja visi būs veseli, tad viņš noteikti pārsvarā spēlēs rezerves komandā, bet vajadzības gadījumā tiks piesaistīts uz 1.
Nu tad skaitam - Skoulzs, Gigs (pēdējos pāris gados pārsvarā spēlē centrā), Karriks, Andersons, Kleverlijs, Kagava + vel kā bonuss Pauels un Flečers (viņš gan diez vai uz šo sezonu atlabs). Domāju pilnīgi pietiekoši uz divām nominālām pozīcijām. Protams MU gribēja iegādāties Azāru vai Lukasu un bija ļoti tuvu tam, bet tie abi tomēr vairāk malējie pussargi. Turklāt tāda klasiska saspēles vadītāja MU nav bijis kopš pieminētā Kantonā laikiem un diez vai SAF baigi uz to koncentrējas. Nu man protams gribētos lai MU nopērk Eriksenu, bet nu ja nepērk tad nepērk. Vairāk tiešām noderētu vel viens kreisās malas pussargs, bet nu var jau iztikt, turklāt transfēru logs jau vel nav aizvēries

  +1 [+] [-]

, 2012-08-16 14:03, pirms 12 gadiem
xZ rakstīja: Kantona 36 gados " drāza" Arsenal aizsardzību par labu summu sezonā. 29 gadus vecu futbolistu uzskatīt par pārāk vecu labam kontraktam...nu sorry....saprotu jau, ka dzīvojam vidē ar jaunatnes kompleksu, bet nu c'mon!
Pizģets, šitāds ģēnijs. Kantonā jau 31 gadā beidza karjeru

     [+] [-]

, 2012-08-16 14:59, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Jā, ja zaudēsiet Songu būs traki. Man liekas RVP, Vermālens un Songs bija Arsenal labākie spēlētāji pagājušā sezonā. Turklāt, ja dzirdētie 15 mio ir taisnība, tas ir riktīgi lēti priekš viņa.
Domāju, ka savu lomu sāk spēlēt MU kotācija biržā. Investoru acīs RVP ieguvums paceļ kluba vērtību daudz vairāk nekā kārtīga LB vai CM iegāde (kurus MU tiešām vajag) ar ne tik skaļu vārdu. Domāju, ka MU tagad varētu iet šādā virzienā un taisīt vairāk marque signings...
Rvp vietā, šķiet, ka ne1 nepirks un manuprāt arī īpaši nevajag.
Ja vajadzēs pārdot, tad pārdos arī Songu. Nekas traks nebūs, ja kaut ko adekvātu nopirks vietā, bet būs traki, ja nenopirks.
Par tām MU akcijām dividendes nevar saņemt & es vēl nezinu, kā tur ar balsstiesībām, tā kā diez tie būs investori, kas viņas pirks, bet spekulanti. Klubam jau starpības nav, naudu nopelnīja ar pārdošanu tāpat, 1īgi jautājums, cik bieži tad viņi tādas taisās emitēt, to jau arī nevar tā darīt - kad ienāk prātā, tad tik nodrukā akcijas un plūst nauda.

     [+] [-]

, 2012-08-16 15:06, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja:
Balsstiesību praktiski nav nekādu - visa teikšana paliek Gleizeriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-16 15:31, pirms 12 gadiem
arsenalfan rakstīja: Kas tur ko nesaprast,nevienam nav nosleepums ka Fergijs driiz beigs trenera gaitas,sezonas 2 veel varetu buut,varbuut 3,logiski ka taads treneris veelas aiziet ar major kausiem,protams ar premjeliigu un ja sanaaks pakert cempju liigu,taapeec arii peerk un tas ir tiesi tas ko veelas van Persijs,pirms karjeras beigaam lielos titulus. Protams ir risks,bet ja nebuus traumas domaaju buus gruuti aptureet United uzbrukumu.Taakaa domaaju Fergijam bij vienalga cik maksaat un cik Persijam kontrakts palicis,vins gribeeja dabuut par katru cenu Persiku,par to liecina arii alga,taakaa tas buus Fergija eeras nobeigums,redzees kaa sanaaks!!!
Nu es drīzāk piekrītu izteicienam, kuru tagad var lasīt šajā sakarā daudzās vietās, ka, ja reiz tirgū ir pieejams tāds spēlētājs kā RvP un ir reālas iespējas viņu dabūt, tad nekādā gadījumā nedrīkstēja to izdevību palaist garām! No visām transfēru baumām kas šovasar United sakarā bijušas, es vismazāk ticēju iespējai, ka sanāks iegūt RvP. Kaut kādā veidā SAF izdevās pārliecināt RvP nākt tieši uz MU, un tas tad arī beigās izrādījās noteicošais. Citādi es neticu, ka Arsenal būtu pārdevuši viņu MU. Kas tur no tā visa beigās sanāks paskatīsimies, bet ja tiešām RvP izvairīsies no traumām, tad uzbrukums būs ļoti draudīgs. Es vienīgi īsti nesaprotu kā SAF spēs salikt laukumā Rūniju - RvP - Kagavu, nezaudējot kādu no malējiem pussargiem. Ja tas izdosies, tad United uzbrukuma potenciāls būs neierobežots.

     [+] [-]

, 2012-08-16 15:46, pirms 12 gadiem
Neviens cits jau par viņu nebidoja, tā ka īpaši pārliecināt viņu nevajadzēja... skat šeit: United agree van Persie deal - Arsenal News,...
ABa rakstīja: Kaut kādā veidā SAF izdevās pārliecināt RvP nākt tieši uz MU, un tas tad arī beigās izrādījās noteicošais.

     [+] [-]

, 2012-08-16 16:05, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Neviens cits jau par viņu nebidoja, tā ka īpaši pārliecināt viņu nevajadzēja... skat šeit: http://www.teamtalk.com/arsenal/7992941/United-agree-van-Persie-deal
Var jau būt ka nebidoja, bet varbūt visa informācija netiek izpausta. Neticu, ka Juves un City interese bija tikai preses izdomājums. Kaut kā aizdomīgi vienā brīdī pēkšņi interese no pārējiem klubiem kādu mēnesi atpakaļ apklusa un pārsvarā tika rakstīts, ka RvP gribot iet tieši uz United. Vai tik tas nenotika uzreiz pēc kaut kāda tur Arsenal rīkota pasākuma, uz kuru bijis uzaicināts arī SAF un tur parunājies ar RvP. Vismaz kaut ko tādu presē atceros lasiju. Bet pa lielam jau tam tagad nav nozīmes. Būs interesanti paskatīties uz RvP United formas tērpā. Bet vel vairāk mani no šitās ziņas iepriecina fakts, ka Gleizeri joprojām ir spējīgi dot naudu tieši tādā daudzumā, kāds Fergusonam nepieciešams.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-16 16:17, pirms 12 gadiem
Joks: "Van Pērsijs nav izgājsi medicīnisko pārbaudi MU, ārsti ir atklājuši problēmas mugurā, uz kuras viņš nesis Arsenal pēdējos 4 gadus"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-16 18:56, pirms 12 gadiem
arsenalfan rakstīja: Nu ja var ticeet baumaam,tad itkaa Persijs nebijis pret palikt veel vienu sezonu redzot,pirkumus,bet taadaa gadiijumaa naakamvasar vins aizietu par briivu,nu tas Arsenal Board ar Kroenkeem,Gazidiem,Hill Woodiem protams nav pienemami,jaanorauj tak cik var,ko mums Arsenal faniem atliek tik samierinaaties,diemzeel!!!
Nu, no biznesa viedokļa tur viss ir ļoti loģiski. Kāda jēga turēt komandā spēlētāju kurš pēc gada aizies prom pa brīvu, un vel piedevām veselu sezonu maksāt algu spēlētājam kurš tur negrib palikt? Protams var diskutēt, kapēc Arsenal zvaigznes regulāri pamet klubu - tas jau ir cits jautājums, kas tiešā veidā saistīts ar īpašniekiem. Bet tai baumai gan kaut kā neticu. Principā jau RvP nebūtu izvēles ja viņu nepārdotu, būtu vien jāspēlē tas gads. Bet ja pats bija ar mieru palikt, tad bija jāpagarina līgums. Cik saprotu, tad algas prasības Arsenal bija gatavi apmierināt.

     [+] [-]

, 2012-08-16 19:26, pirms 12 gadiem
šajā darījumā vienīgais kas var visu stirst ir RVP traumatisms un nekas vairāk...par vietu uz laukuma- Vecais zin ko dara ,pietiks vieta visiem un katram savā laikā

     [+] [-]

, 2012-08-17 13:52, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: lielakājai daļai futbolistu šajos 29-30gados labakie gadi jau ir aiz muguras
Šajos gados parasti tieši sākas labākie gadi