Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Manchester United" pietiek ar vieniem vārtiem, lai pieveiktu "Arsenal"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Manchester United" pietiek ar vieniem vārtiem, lai pieveiktu "Arsenal"
Nani piespēlēja, un Dži Sun Parks iesita
Foto: PA Wire/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas 17. kārtas noslēdzošajā spēlē "Old Trafford" stadionā Mančestrā vietējā "United" komanda ar 1:0 apspēlēja Londonas "Arsenal". Vienīgos vārtus pirmajā puslaikā iesita Dži Sun Parks. "United" sastāvā 11 metru soda sitienu nerealizēja Veins Rūnijs.

Par pārsteigumiem sākumsastāvā parūpējās abu komandu treneri. Alekss Fergusons malā atstāja pēdējā Premjerlīgas mačā piecus vārtus guvušo Dimitaru Berbatovu, izvēloties spēlēt ar vienu izteiktu uzbrucēju Veina Rūnija personā. Tikmēr Arsēns Vengers vārtos ielika 20 gadus veco poli Voicehu Ščensniju, kuram debija Premjerlīgā, uz soliņa atstājot savu tautieti Lukašu Fabianski. Viņam neliels savainojums, taču spēlei polis pieteikts. Iepriekšējās trīs spēles "Arsenal" sastāvā Ščensnijs bija nospēlējis Līgas kausā. Abas komandas izvēlējušas spēlēt ar 4-3-3 formāciju.

Pirmais puslaiks, atskaitot tā izskaņu, pagāja garlaicīgā spēlē. Abas komandas spēlēja piesardzīgi, lielāko uzmanību pievēršot aizsardzībai. Pirmajās 45 minūtēs vieni vārti tomēr tika gūti. 41. minūtē ne bez veiksmes palīdzības izcēlās Dži Sun Parks, izvirzot mājiniekus vadībā ar 1:0. Nani pa labo malu apspēlēja Gaelu Klišī, ielauzās soda laukumā un izdarīja centrējumu, bumba rikošetā no franču aizsarga kājas atrada Parka galvu soda laukuma centrā, korejietis neveikli uzsita, taču bumba atrada ceļu uz vārtu tīklu.

"Arsenal" labākais moments bija 10. minūtē, kad Maruāns Šamaks sita ar galvu pēc Andreja Aršavina centrējuma no kreisās malas. Bumbu viegli tvēra Edvīns van der Sārs. "United" gandrīz iesita 22. minūtē. Sebastjēns Skilači pēc centrējuma ar galvu piespēlēja Nani, kurš sita uzreiz no gaisa, aizbliežot pavisam nedaudz kreisajam apakšējam stūrim.

Jāpiebilst, ka mača galvenais arbitrs Hovards Vebs pirmajā puslaikā bija diezgan piekāpīgs, tomēr divus "plāksterus" pasniedza (Šamaks, Aršavins). Dzelteno kartīti bija pelnījis arī "United" pussargs Darens Flečers, kurš ļoti aktīvi centās ieskaidrot Hovardam, ka Aleksandrs Songs pārkāpis noteikumus.

Otrajā puslaikā "United" atdeva iniciatīvu pretiniekam, izvēloties pretuzbrukumu taktiku, kas vēsturiski devusi labus rezultātus pret šo pretinieku. Teicama iespēja 54. minūtē bija Andersonam. Rūnijs brazīlieti soda laukumā izveda viens pret vienu ar Ščensniju. Jaunais poļu vārtsargs nospēlēja lieliski.

"Arsenal" bija jāsit iekšā pāris minūtes vēlāk. Van der Sārs sev priekšā atsita bumbu pēc Samira Nasri sitiena un Šamakam bija jāsit iekšā tukšos vārtos. Glāba Mančestras kapteinis Nemanja Vidičs, nobloķējot uzbrucēja sitienu. 59. minūtē vēl vienā "United" pretuzbrukumā Nani apspēlēja Klišī un pārsita pāri vārtiem. Lieliska iespēja dubultot pārsvaru palaista garām.

64. minūtē Vengers veica dubultmaiņu. Džeka Vilšīra un Tomāša Rosicka vietā devās attiecīgi Sesks Fabregass un Robins van Pērsijs. Pēdējais jau pēc minūtes varēja iesist ar pirmo pieskārienu, taču "sapinās" bumbā. 73. minūtē "Arsenal" vājākais posms aizsardzībā Klišijs nopelnīja "pendeli" uz saviem vārtiem. Francūzis paslīdēja cīņā ar Nani, bumbai skarot guļošā aizsarga roku. Soda sitienu sita Rūnijs un aizsita pāri vārtiem. Regbijā derētu tāds sitiens...

Uz pēdējām aptuveni 15 minūtēm uzspēlēt tika Teo Volkots, kurš nomainīja "nemanāmo" Aršavinu. Pēdējās piecas minūtes mājinieku sastāvā Andersona vietā aizvadīja pieredzējušais Raiens Gigss. "Arsenal" centās atspēlēties, viesi ar bumbu bija gana daudz, taču jēgas no tā maz. 86. minūtē pretuzbrukumā Rūnijs aizbēga no aizsarga un centās pārmest bumbu pāri Ščensnijam, polis aizsniedzās līdz bumbai.

Priekšpēdējā minūtē Rio Ferdinands gaisa cīņā "nocēla" bumbu van Pērsijam, tādējādi, iespējams, novēršot viesu vārtus. Kompensācijas laiks bija četras minūtes. Pusmoments bija Volkotam, kurš no soda laukuma labās malas pārsita pāri vārtiem. "United" noturēja minimālo pārsvaru un uzvarēja ar 1:0, atgriežoties tabulas pirmajā vietā. Mančestrai divu punktu pārsvars pār "Arsenal" un kaimiņu "City", bez tam viena spēle rezervē.

Anglijas Premjerlīga, 17. kārta

Datums/LaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
11.12./17:00Aston Villa - West Bromwich A.2:1 (1:0)(Daunings 25'; Heskijs 80' - Šarners 90')
11.12./17:00Everton - Wigan Athletic0:0-
11.12./17:00Fulham - Sunderland0:0-
11.12./17:00Stoke C. - Blackpool0:1 (0:0)(DJ Kempbels 48')
11.12./17:00West Ham U. - Manchester C.1:3 (0:1)(Tomkinss 89' - J.Turē 30'; Grīns 73' (s.v.); Džonsons 81')
11.12./19:30Newcastle U. - Liverpool3:1 (1:0)(Nolans 15'; Bārtons 80'; Kerols 90' - Kauts 50')
12.12./15:30Bolton W. - Blackburn R.2:1 (0:0)(Muamba 65'; Holdens 88' - Diufs 87')
12.12./15:30Wolverhampton W. - Birmingham C.1:0 (1:0)(Hants 45')
12.12./18:00Tottenham H. - Chelsea1:1 (1:0)(Pavļučenko 15' - Drogbā 70')
13.12./22:00Manchester U. - Arsenal1:0 (1:0)(Parks 41')

Anglijas Premjerlīga

VKomandaSUNZVAP
1.Manchester United 16 97036:16 34
2.Arsenal 17 102534:19 32
3.Manchester City 17 95324:13 32
4.Chelsea 17 94431:12 31
5.Tottenham Hotspur 17 76425:22 27
6.Bolton 17 68330:24 26
7.Sunderland 17 59320:18 24
8.Newcastle 17 64727:26 22
9.Liverpool 17 64721:22 22
10.West Bromwich 17 64724:29 22
11.Blackpool 16 64624:29 22
12.Stoke City 17 63821:22 21
13.Blackburn 17 63822:27 21
14.Aston Villa 17 55719:28 20
15.Everton 17 39518:20 18
16.Birmingham 17 39517:20 18
17.Fulham 17 210516:20 16
18.Wigan 17 37713:28 16
19.Wolverhampton 17 431018:30 15
20.West Ham 17 26915:30 12

Rezultatīvākie futbolisti

VSpēlētājsKomandaVārti
1.D.BerbatovsManchester United11
2.-3.K.TevessManchester City10
2.-3.E.KerolsNewcastle10
4.-7.J.ElmandersBolton8
4.-7.T.KeihilsEverton8
4.-7.S.NasriArsenal8
4.-7.D.DrogbāChelsea8
8.-11.F.MaludāChelsea7
8.-11.K.NolansNewcastle7
8.-11.D.BentsSunderland7
8.-11.M.ŠamaksArsenal7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-13 23:57, pirms 14 gadiem
nevar ar šādu spēli Arsenal izcīnīt titulu. Piespēles zem katras kritikas....
pēdējās 6 spēles zaudēts Man. Utd nav normāli

  -2 [+] [-]

, 2010-12-13 23:57, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Nani piespēlēja, un Dži Sun Parks iesita
Tad nu gan ''piespēlēja''
trololololo

  +4 [+] [-]

, 2010-12-13 23:57, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Nani piespēlēja, un Dži Sun Parks iesita
Tad nu gan ''piespēlēja''
Tev par skaudību tas rakstīts ierij CHELSEA

     [+] [-]

, 2010-12-13 23:57, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: Nani piespēlēja, un Dži Sun Parks iesita
Tad nu gan ''piespēlēja''
vai tad ne?

  +4 [+] [-]

, 2010-12-13 23:57, pirms 14 gadiem
Ari ar vieniem vartiem jamak uzvaret.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-13 23:57, pirms 14 gadiem
Kāpēc Arsenal vārtus sargāja Szczesnys??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-13 23:58, pirms 14 gadiem
smaga spēle, bet rezultāts ir likumsakarīgs, Arsenal neko neizveidoja. Rūnijs gan ir tāds pavājš, laikam jau tomēr morāle pēc traumas+jaunais līgums iespaido

  +7 [+] [-]

, 2010-12-13 23:58, pirms 14 gadiem
Lieliska spēle jaunajam vārtsargam, neslikts spiediens Pērsijam un Fabregasam uznākot... Bet tā reāli spēli atdzīvināt gandrīz izdevās tikai Valkotam. Žēl.

Sveicu MU, aizsardzība līmenī, Rūnijs vien ne.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-13 23:58, pirms 14 gadiem
3pkt.
+++ Rooney par ciinjassparu.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-13 23:58, pirms 14 gadiem
ļoti nervoza spēla ar nelielu MU pārsvaru,bet pietiekamu lai izcīnītu 3 ĻOTI svarīgus punktus....priekā

  -4 [+] [-]

, 2010-12-13 23:58, pirms 14 gadiem
Žurka rakstīja: Kāpēc Arsenal vārtus sargāja Szczesnys??
kā lai mēs to zinam?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-13 23:58, pirms 14 gadiem
"11 metru soda sitienu nerealizēja Viens Rūnijs."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-13 23:59, pirms 14 gadiem
Nani kautko pisaas pus speeli.
Vidich jau izglaaba no zaudeejuma, kaarteejo reizi atradaas savaa vietaa

  +3 [+] [-]

, 2010-12-13 23:59, pirms 14 gadiem
skaists gols. prieks, ka tieši Pārks iesita. un kaut kā pat žēl Rūniju palika. bet nu, nevajag viņam dot pendeles sist.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-13 23:59, pirms 14 gadiem
Rūnija pendele vienk. Konča
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-12-13 23:59, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: ļoti nervoza spēla ar nelielu MU pārsvaru,bet pietiekamu lai izcīnītu 3 ĻOTI svarīgus punktus....priekā
Pelnīta uzvara, nespēlēja Arsenals pietiekami labi, lai dabūtu ko vairāk. Nu ok, lika United pasvīst, bet neko vairāk. United visu pareizi izdarīja. Diemžēl.

     [+] [-]

, 2010-12-13 23:59, pirms 14 gadiem
Sarkanie māk uzvarēt svarīgās spēles. Kā jau paredzēju, Evra vārdi piepildijās.
Glory Glory Man United

     [+] [-]

, 2010-12-13 23:59, pirms 14 gadiem
Žurka rakstīja: Kāpēc Arsenal vārtus sargāja Szczesnys??
Nekāda vaina, normāli sargāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:00, pirms 14 gadiem
Glory Glory ManUre

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:00, pirms 14 gadiem
Kāpēc šodien nav piektdiena?
Iemesls nosvinēt!Prieks par Džī, bet nu aizsardzība bija nevainojama.Rūnijs gan to pendeli nolažoja, bet kopumā arī viņam laba spēle.Apsveicu visus United fanus!

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:00, pirms 14 gadiem
Pelnīta uzvara. Bet svētdien būs īstā klope Stamford Bridge stadionā.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:00, pirms 14 gadiem
Žurka rakstīja: Kāpēc Arsenal vārtus sargāja Szczesnys??
Varbū tapec, ka otram vārtusargam bija trauma, bet varbut , ka vengeram labak iepatikas sis jauneklis, bet varbut vins gribeja paeksperimentet.nezinu doma pats

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:00, pirms 14 gadiem
Un nevajag priecaties par agru sezona pat vel nav opuse taka tas ka MU ir pagaidam pirmie,dievs dod kaut ari sezona butu pirmie bet vel daudz speles jsapele taka lai cinas.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:00, pirms 14 gadiem
Nani ir kā zvaigzne debesīs-visi viņu redz,a viņš nevienu.Pāris labi momenti būtu bijuši,ja liedotu pispēles nevis šuj uz dullo vārtu virzienā

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:01, pirms 14 gadiem
Žurka rakstīja: Kāpēc Arsenal vārtus sargāja Szczesnys??
Almunja ir atsēdināts, jo spēlē sūnaini, bet Fabjanskim it kā pirms spēles kaut kāda trauma, nepaspēja laikā atgūties.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:01, pirms 14 gadiem
Pelnīts pliķis.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:01, pirms 14 gadiem
Evram spēle diezgan vāja, labi vismaz, ka Rio un Vida neatstāja nekādus variantus. Pirms spēles likās, ka ies ar 4-4-2, labi, ka SAFu ar 5 vārtiem pret blāvi spēlējošu komandu apmuļķot nevar. Vēljoprojām ejam bez zaudējumiem.

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:02, pirms 14 gadiem
Tagad jau Chelsea atbalstītāji noliks Roo par neiesisto pendeli,bet vai tad vakar Drogba arī nenolažoja???1:1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:02, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Almunja ir atsēdināts, jo spēlē sūnaini, bet Fabjanskim it kā pirms spēles kaut kāda trauma, nepaspēja laikā atgūties.
kur tu ņemi šo informāciju?

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:02, pirms 14 gadiem
smiegs rakstīja: Un nevajag priecaties par agru sezona pat vel nav opuse taka tas ka MU ir pagaidam pirmie,dievs dod kaut ari sezona butu pirmie bet vel daudz speles jsapele taka lai cinas.
ar priekšlaicīgu čempionu kronēšanu nodarbojas citas komandas fani,neesi pamanījis kuras?

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:02, pirms 14 gadiem
super esam pirmie ligaa un vēl spēle rezervē!!!! būtu vel runcis Rūnijs pendeli iesitis vispār būtu ideāli..... aiziet tagad tikai neatdot vadību un tad jau pavasarī vēlviena trofeja MU īpašumā!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:02, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: vsp es neraudu
a nu un ka nebus pirmā? nēsmu jau glory hunters kam svarigi tikai tituli. Nu nebūs šosezon... nu un? varbut tad nakamgad paveiksies
Nākamgad arī nebūs

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:02, pirms 14 gadiem
pool rakstīja: Tagad jau Chelsea atbalstītāji noliks Roo par neiesisto pendeli,bet vai tad vakar Drogba arī nenolažoja???1:1
Kāpēc zureiz tikai Chelsea atbalstītāji?
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:03, pirms 14 gadiem
Saldumins rakstīja: kur tu ņemi šo informāciju?
Tieši kuru? Par Almunju vai Fabjanski?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:03, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: vsp es neraudu
a nu un ka nebus pirmā? nēsmu jau glory hunters kam svarigi tikai tituli. Nu nebūs šosezon... nu un? varbut tad nakamgad paveiksies
Pareizi doma un vel jau nezin kada bus tabula sezonas beigas te tavejie prieksa te Arsenal te skaties jau United .

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:03, pirms 14 gadiem
laba spēle Man Utd izpildījumā, labas piespēles, ļoti iekrita acīs labā spēle gaisa divcīņās- ļoti daudz bumbu paņēma.
es jau pēc ieskrējiena nojautu, ka būs par stipru, nekļūdījos.. tik enerģiski ieskrējās.

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:03, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: ar priekšlaicīgu čempionu kronēšanu nodarbojas citas komandas fani,neesi pamanījis kuras?
SC noteikti, ka tie būs ManUre

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 00:04, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nereāli paveicās Mančestrai. Viņiem uz uzvaru vispār nebija nekādu cerību, bet kaut kāds rikošets mainīja visu cīņas gaitu. Bija forši paskatīties, kā "sarkanie velni" sēž savā laukuma pusē un stutē aizsardzību. Jā, tieši tāda ir Anglijas Premjerlīga. Un Rūnija "pendele" vispār bija kronis visam! Tik izcili izpildītu 11 m sitienu sen nebiju redzējis. Laikam pirms spēles skatījies "Šreka Ziemassvētkus". Lai nu kā izcili garlaicīga spēle ar tik pat garlaicīgu rezultātu.
Šī "sētas līga" A sērijai, Bundeslīgai un "La Liga" pat tuvu nestāv! Bet lai jau glorijiem tiek tas prieciņš!
Laikam tomēr nedaudz grauž, vai ne?

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:04, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nereāli paveicās Mančestrai. Viņiem uz uzvaru vispār nebija nekādu cerību, bet kaut kāds rikošets mainīja visu cīņas gaitu. Bija forši paskatīties, kā "sarkanie velni" sēž savā laukuma pusē un stutē aizsardzību. Jā, tieši tāda ir Anglijas Premjerlīga. Un Rūnija "pendele" vispār bija kronis visam! Tik izcili izpildītu 11 m sitienu sen nebiju redzējis. Laikam pirms spēles skatījies "Šreka Ziemassvētkus". Lai nu kā izcili garlaicīga spēle ar tik pat garlaicīgu rezultātu.
Šī "sētas līga" A sērijai, Bundeslīgai un "La Liga" pat tuvu nestāv! Bet lai jau glorijiem tiek tas prieciņš!
Un tava makaronu liga vispar kaut kads sviest pat normali futbolu tie spageti virini nerada bet laikam jau tev patik jo neko nejdz no futbola taktikas.
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 00:04, pirms 14 gadiem
Hose "man ir smiltis pežā" Girtinho
saukts arī par HOSU

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:05, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nereāli paveicās Mančestrai. Viņiem uz uzvaru vispār nebija nekādu cerību, bet kaut kāds rikošets mainīja visu cīņas gaitu. Bija forši paskatīties, kā "sarkanie velni" sēž savā laukuma pusē un stutē aizsardzību. Jā, tieši tāda ir Anglijas Premjerlīga. Un Rūnija "pendele" vispār bija kronis visam! Tik izcili izpildītu 11 m sitienu sen nebiju redzējis. Laikam pirms spēles skatījies "Šreka Ziemassvētkus". Lai nu kā izcili garlaicīga spēle ar tik pat garlaicīgu rezultātu.
Šī "sētas līga" A sērijai, Bundeslīgai un "La Liga" pat tuvu nestāv! Bet lai jau glorijiem tiek tas prieciņš!
Īstā sētas līga ir LMT Virslīga nevis English Premier League, tu sūds tāds.

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:05, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: A sērija un Bundeslīga ir mēsls
Piekrītu pa visiem 100%

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:05, pirms 14 gadiem
smiegs rakstīja: Un nevajag priecaties par agru sezona pat vel nav opuse taka tas ka MU ir pagaidam pirmie,dievs dod kaut ari sezona butu pirmie bet vel daudz speles jsapele taka lai cinas.
tieši tā arī pirms el classico valdija noskana ka sis ir real gads tgd visi otraadi domaa, kas buus sezonas beigaas neviens jav nezin

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:06, pirms 14 gadiem
Jetrus rakstīja: tieši tā arī pirms el classico valdija noskana ka sis ir real gads tgd visi otraadi domaa, kas buus sezonas beigaas neviens jav nezin
Nu bet Real jau vel nav zaudejis taka varbut ka bus tomer Real gads nevis bARSELONAS.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:06, pirms 14 gadiem
smiegs rakstīja: Un tava makaronu liga vispar kaut kads sviest pat normali futbolu tie spageti virini nerada bet laikam jau tev patik jo neko nejdz no futbola taktikas.
Tu pat nevari iedomāties, cik labu futbolu rāda! Bet nevari iedomāties tikai tāpēc, ka vienkārši skaties tikai Apvienotās Sētas Līgu

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:06, pirms 14 gadiem
grosis7 rakstīja: Laikam tomēr nedaudz grauž, vai ne?
Nesaprotu, kādēļ vēl citē šo cilvēku, kam ir smadzeņu problēmas. Man tikai ļoti nāk smiekli par to, ka cilvēks pirms tam apd.irsa citus par heiteriem, bet paskatoties pēdējos komentārus

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:07, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Manchester United rullē
Vot šito es saprotu

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:07, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu pat nevari iedomāties, cik labu futbolu rāda! Bet nevari iedomāties tikai tāpēc, ka vienkārši skaties tikai Apvienotās Sētas Līgu
tU SUDIGI DOMA SKATOS VISAS lIGAS KAS PIEEJAMAS BET VISTIZLAK RADA ITALI UN VACIESI TAJOS SKRIESANAS STADIONOS.

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:08, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Īstā sētas līga ir LMT Virslīga nevis English Premier League, tu sūds tāds.
LMT Virslīga ir klasi augstāka, jo no turienes nāk Gorkšs, kurš parādīs visiem EPL grandiem, kur vēži ziemo! LMT Virslīga - labākā līga pasaulē!!!

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:09, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Nesaprotu, kādēļ vēl citē šo cilvēku, kam ir smadzeņu problēmas. Man tikai ļoti nāk smiekli par to, ka cilvēks pirms tam apd.irsa citus par heiteriem, bet paskatoties pēdējos komentārus
Citreiz ir tiešām uzjautrinoši palasīt šī cilvēka (??) komentārus - mēdz uzlabot garastāvokli!

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:09, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: LMT Virslīga ir klasi augstāka, jo no turienes nāk Gorkšs, kurš parādīs visiem EPL grandiem, kur vēži ziemo! LMT Virslīga - labākā līga pasaulē!!!
Neesi kko sadzēries? Piemēram, D-light vai 1 procentīgo kvasu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:09, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vot šito es saprotu
Ko tad? Tev jau skolas brīvlaiks sācies?

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:09, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: LMT Virslīga ir klasi augstāka, jo no turienes nāk Gorkšs, kurš parādīs visiem EPL grandiem, kur vēži ziemo! LMT Virslīga - labākā līga pasaulē!!!
Esi tak reālists. Diez vai Skonto varēs piebeigt Manchester United.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ko tad? Tev jau skolas brīvlaiks sācies?

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:11, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: glory hunteri sen jau ir no MU kluba novērsušies, tiem tagad ir chelsea zīmotne
Hose piemērs to ļoti labi attēlo. Sezonas sākumā fano kā traks par savu chelsea, a reku, chelsea vairs neko nespēj parādīt un sākas zāģu sērija un šitādi tekstiņi no hoses lido ārā Man liekas, ka chelsea arī drīz vairs nebūs glory hunteru mērķis.

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:11, pirms 14 gadiem
te nu izpaužas Hose savā pilnībā...bērnudārz,lai neteiktu skarbāk par šo .....kaut kā atrāk biju noticējis tev kā pieaugušai personai,bet pēdējo dienu laikā redzu ka esmu smagi kļūdījies...

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:11, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Nesaprotu, kādēļ vēl citē šo cilvēku, kam ir smadzeņu problēmas. Man tikai ļoti nāk smiekli par to, ka cilvēks pirms tam apd.irsa citus par heiteriem, bet paskatoties pēdējos komentārus
Arī glorijiem (lasi - Tev) skolas brīvlaiks jau sācies?
Kas ir ko? Apnika mūžīgi komentēt tikai manus izteicienus, tagad arī pats nolēmi pakustināt savas mazās pelēkās šūniņas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:12, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: glory hunteri sen jau ir no MU kluba novērsušies, tiem tagad ir chelsea zīmotne
Visi vēl nav. Tu taču joprojām atbalsti Man Utd!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:13, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Arī glorijiem (lasi - Tev) skolas brīvlaiks jau sācies?
Kas ir ko? Apnika mūžīgi komentēt tikai manus izteicienus, tagad arī pats nolēmi pakustināt savas mazās pelēkās šūniņas?
Ej gulēt, sīkais perdeli
Slēpts komentārs: Hose Girtinho

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:13, pirms 14 gadiem
Spēle kura mani nespēja aizraut visas 90 minūtes..
Ferdinandam dzeteno prasījās.. tā nevar spēlēt.. drusku zemak un puisis bez berniem varētu palikt...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:14, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: oke. būšu kluss kā kaps
tu krieveli smirdīgais, varbūt nākamreiz padomā pirms raksti savus slimos tekstiņus? ja tev smadzenēs urīns, tad pi.s atpakaļ no kurienes esi nācis. Latvijā krievi nav vajadzīgi!

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:14, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Vengers vāra ziepes
lulz

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:14, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Vengers vāra ziepes
Un? Lai jau vāra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:16, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Spēle kura mani nespēja aizraut visas 90 minūtes..
Ferdinandam dzeteno prasījās.. tā nevar spēlēt.. drusku zemak un puisis bez berniem varētu palikt...!
par Rio tev taisnība...bet man neaizrauj Barsas spēle,vai Real spēle,kaut viņas spēlē labi,tas tāpēc ka nefanoju par tām,tāpēc neaizrauj,tev ar ir varianti...neaizrauj-neskaties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:16, pirms 14 gadiem
Duncis rakstīja: Ko tu saproti? Tas jūsu pensionāru klubs jau kuro spēli shosezon izlien!
Vēlviens tāds pats kā Hose.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:17, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: te nu izpaužas Hose savā pilnībā...bērnudārz,lai neteiktu skarbāk par šo .....kaut kā atrāk biju noticējis tev kā pieaugušai personai,bet pēdējo dienu laikā redzu ka esmu smagi kļūdījies...
Es tiešām šodien nolēmu pacensties. Un viss tikai tāpēc, ka Tu pats to vēlējies. Līdz šim es samērā reti komentēju pat sev netīkamo klubu zaudējumus vai klupienus. Pat pēc Barca-Real 5:0 neko nievājošu neteicu, domāju, ka pretinieku fani novērtēs šo manu labas gribas žestu, bet nē, ja reiz es neko nesaku, tad jums vajag komentēt manus izteikumus pie A sērijas un Bundeslīgas, par kurām jums nav ne mazākās saprašanas.
Paši vien uzprasījāties. Tagad varat lasīt manas "pērles" visā to spožumā Man jau nav grūti piespamot pus rakstu ar truliem komentāriem

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:17, pirms 14 gadiem
ai, bija jau ar momenti londoniešiem,tomēr allažiņ pietrūka mazliet kaut kas. Biju ļoti dusmīgs uz Šamaku par to,ka nemāk gandrīz tukšos vārtos pāri guļošam vidičam bumbu dabūt

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:18, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: ENRAGE!!!!!!! addict
tas nav smieklīgi. krievi Latvijā ir sērga, kura jāiznīdē. Mums jūs, sabiedrības atkritumi, neesat vajadzīgi.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:18, pirms 14 gadiem
neredzeu spēli. Mu fani dziedāja slavneo Vengera dziesminju?

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:18, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vēlviens tāds pats kā Hose.
Vēl viens tās pats kā Ivars no Liepājas

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:19, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: tu krieveli smirdīgais, varbūt nākamreiz padomā pirms raksti savus slimos tekstiņus? ja tev smadzenēs urīns, tad pi.s atpakaļ no kurienes esi nācis. Latvijā krievi nav vajadzīgi!
Saņemies un uzspied "Ziņot" pogu, jo tikai būdami vienoti, mēs varam šo stalli iztīrīt no šāda tipa mēsliem.

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:20, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: tas nav smieklīgi. krievi Latvijā ir sērga, kura jāiznīdē. Mums jūs, sabiedrības atkritumi, neesat vajadzīgi.
Tu arī šeit neesi vajadzīga, Glorija! Fano par 10 klubiem un domā, ka baigi krutais esi?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:20, pirms 14 gadiem
Zeel gan, ar divaam minuuteem spiediena nepietiek lai vinneetu, blaavi blaavi! Pirmo ko saaku lamaat bija Shava, tad Valkots, Sesks, RvP un Nasri ariii nebija taalu no nekaada liimena! Vieniigais kas prieceeja bija aizsardziiba- cakareejaas, bet visu izlaboja! te nu buuus taaa- stipros sogad arsenal nevinees, bet skaldot lejasgalu un vidussgalu var tureet liidzi taa saucamajaa "title race"! Ej nu tu vinnee to lejas galu un vidu!
Gribas lai nu gan atver to macinu un nopeerk kaadu top speeleetaaju!

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:20, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vēl viens tās pats kā Ivars no Liepājas
Nepareizi. Ivars arī no tavas grupas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:23, pirms 14 gadiem
tempijs rakstīja: Saņemies un uzspied "Ziņot" pogu, jo tikai būdami vienoti, mēs varam šo stalli iztīrīt no šāda tipa mēsliem.
vispār man nekad nepatīk pieskarties nacionalitāšu lietām, jo pieļauju, ka tiem krieviem pašiem varētu nepatikt rūgtā patiesība par viņu vajadzību šajā valstī, bet nu ja šis kadrs no sevīm atļaujas rakstīt tik slimīgus tekstus par nepazīstamu cilvēku ģimenēm, tad jāsaka patiesība acīs.

Un ar sabiedrības atkritumiem ir diezgan neiespējami cīnīties. Vienīgais Apollo - Izklaide: Ar ko sirgst interneta...

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:24, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es tiešām šodien nolēmu pacensties. Un viss tikai tāpēc, ka Tu pats to vēlējies. Līdz šim es samērā reti komentēju pat sev netīkamo klubu zaudējumus vai klupienus. Pat pēc Barca-Real 5:0 neko nievājošu neteicu, domāju, ka pretinieku fani novērtēs šo manu labas gribas žestu, bet nē, ja reiz es neko nesaku, tad jums vajag komentēt manus izteikumus pie A sērijas un Bundeslīgas, par kurām jums nav ne mazākās saprašanas.
Paši vien uzprasījāties. Tagad varat lasīt manas "pērles" visā to spožumā Man jau nav grūti piespamot pus rakstu ar truliem komentāriem
Tad rodas jautājums - Tu no datora arī kādreiz atej? Izskatās, ka sportacentrs.com ir visa Tava dzīve! Nožēlojami!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:25, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Esi tak reālists. Diez vai Skonto varēs piebeigt Manchester United.
"Zenit" varēja, gan jau varētu arī "Skonto"

  -4 [+] [-]

, 2010-12-14 00:25, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Zenit" varēja, gan jau varētu arī "Skonto"
Tu joko vai ne?

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:25, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nepareizi. Ivars arī no tavas grupas.
Es domāju IQ līmeni. Tā ka šoreiz taisnība ir man.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:26, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: es tev piekrītu
Ak tā? Tad Tev patiešām ir 17 gadi, kā pats teici? - Nu, tagad zināsim, mazo ģenerāl!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:27, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es domāju IQ līmeni. Tā ka šoreiz taisnība ir man.
pasmaidiju par tekstu ''šoreiz taisnība ir man''. Cik esmu redzējis, tev vienmēr ir bijusi taisnība. Mūsu demagogs.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:28, pirms 14 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Tu joko vai ne?
Par "Zenit" nejokoju, jo UEFA Superkausa spēlē viņi pēc pilnas programmas apspēlēja Man Utd. Kādam, laikam, atmiņa īsa

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:29, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: pasmaidiju par tekstu ''šoreiz taisnība ir man''. Cik esmu redzējis, tev vienmēr ir bijusi taisnība. Mūsu demagogs.
Diez vai būšu "jūsu". Glory-hunters pulciņam vēl neesmu nolēmis pievienoties, tā ka tuvākajos gados mana kompānija jums nespīd.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:29, pirms 14 gadiem
bij te kādas dienas atpakaļ tāds kustonis kā ,,madzh,, kas visai nopietni piedraudēja ka pienāks pirmdiena un Gunāri parādīšot kas ir kas...kaut kur pazudis

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:29, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es domāju IQ līmeni. Tā ka šoreiz taisnība ir man.
Nu tev jau IQ ir pilnīga nulle, tāpat kā Bimbambolam, Lēvenhauptam, Dainim un Matīsam( jau bloķēts), pavelamp, mister negative, pēdējam vācietim un pārējiem ākstiem.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:30, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: bij te kādas dienas atpakaļ tāds kustonis kā ,,madzh,, kas visai nopietni piedraudēja ka pienāks pirmdiena un Gunāri parādīšot kas ir kas...kaut kur pazudis
Laikam pašnāvību aizgājis veikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:30, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: vispār man nekad nepatīk pieskarties nacionalitāšu lietām, jo pieļauju, ka tiem krieviem pašiem varētu nepatikt rūgtā patiesība par viņu vajadzību šajā valstī, bet nu ja šis kadrs no sevīm atļaujas rakstīt tik slimīgus tekstus par nepazīstamu cilvēku ģimenēm, tad jāsaka patiesība acīs.

Un ar sabiedrības atkritumiem ir diezgan neiespējami cīnīties. Vienīgais http://www.apollo.lv/portal/sieviete/articles/223210
Krievi mums ir vajadzīgi. Mēs bez viņiem vairs nespējam iztikt! Moš pēc 4 gadiem visi aizejam un nobalsojam par Saskaņas Centru? Nu, tad, ka arī Tu varēsi balsot.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:30, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: ai, bija jau ar momenti londoniešiem,tomēr allažiņ pietrūka mazliet kaut kas. Biju ļoti dusmīgs uz Šamaku par to,ka nemāk gandrīz tukšos vārtos pāri guļošam vidičam bumbu dabūt
Nu Shamaks tehnikaa nav iipashi labs (daudzi nepiekritiiis), bumbu biezhi ir gruuti apstraadaat, bet nu vinam tomeer ir skili uzbrukumaa- jaa veel taa smukaak uz galvas uzmestu (te nu zeel ka Ade aizgaaja, masiiivs ~2m melniitis tomeer ir labs arguments)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:32, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: aizmirsi pieskaitit sevi, spertaalu un NIPEM
Tevis pieminētie un es neslimo ar Dauna sindromu, kā manis pieminētie.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:33, pirms 14 gadiem
Duncis rakstīja: Sabiedrības atkritums esi tu sesks!
Nē, man ar Fabregasu un krieviem nav nekāda sakara. Būsi kļūdijies.

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:33, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: bij te kādas dienas atpakaļ tāds kustonis kā ,,madzh,, kas visai nopietni piedraudēja ka pienāks pirmdiena un Gunāri parādīšot kas ir kas...kaut kur pazudis
Gunāri jau arī parādīja, tikai tiesneši bija citās domās. Pilnīgi par labu Mančestrai notiesāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:34, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Krievi mums ir vajadzīgi. Mēs bez viņiem vairs nespējam iztikt! Moš pēc 4 gadiem visi aizejam un nobalsojam par Saskaņas Centru? Nu, tad, ka arī Tu varēsi balsot.
Ja tev tos krievus vajag, tad labāk Daugavpilī padzīvo un smirdi tur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:34, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Krievi mums ir vajadzīgi. Mēs bez viņiem vairs nespējam iztikt! Moš pēc 4 gadiem visi aizejam un nobalsojam par Saskaņas Centru? Nu, tad, ka arī Tu varēsi balsot.
Piedod, es nespēju iebraukt tajā, ko tu šodien centies ar saviem komentāriem pateikt.

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:34, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: tu neuzināsi cik man ir gadu, bet es zinu cik ir tev
To daudzi zina (lasi - manu vecumu), jo pilngadīgiem nav jāslēpj savs vecums

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:35, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Piedod, es nespēju iebraukt tajā, ko tu šodien centies ar saviem komentāriem pateikt.
Es cenšos pateikt, ka krievi ir neatņemama Latvijas sastāvdaļa!!! Abrene bija tikai pirmais solis Austrumu virzienā!

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:35, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Gunāri jau arī parādīja, tikai tiesneši bija citās domās. Pilnīgi par labu Mančestrai notiesāja
A ko tu gribēji? Lai pietiesā tādām švakuļu komandām kā chelsea un gunāriem?

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:36, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Gunāri jau arī parādīja, tikai tiesneši bija citās domās. Pilnīgi par labu Mančestrai notiesāja
necenties....nesanāks tas ko tu domā...tu man turpmāk esi tukša vieta,vari rakstīt ko gribi...

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:37, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es cenšos pateikt, ka krievi ir neatņemama Latvijas sastāvdaļa!!! Abrene bija tikai pirmais solis Austrumu virzienā!
Krievi ir neatņemama KRIEVIJAS sastāvdaļa, bet tavām smadzenēm to nesaprast

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:39, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es cenšos pateikt, ka krievi ir neatņemama Latvijas sastāvdaļa!!! Abrene bija tikai pirmais solis Austrumu virzienā!
Tas bija pēdējais solis. Paskaties kādu organizāciju sastāvdaļa mēs esam - Nato, ES. Tiešām uzskati, ka mums ir kāds sakars ar austrumiem? Vienīgais varētu slāvu naudiņas noslaukt.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:39, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: necenties....nesanāks tas ko tu domā...tu man turpāk esi tukša vieta,vari rakstīt ko gribi...
es nesaprotu, ko jūs te visi tā cepjaties!! ieejot jebkura lietotāja profilā var uzlikt tādu lietu, ka nerāda viņa profila komentārus!!
jo vairāk sūdu aiztiec, jo vairāk smird!! skarba, bet patiesība

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:40, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Tas bija pēdējais solis. Paskaties kādu organizāciju sastāvdaļa mēs esam - Nato, ES. Tiešām uzskati, ka mums ir kāds sakars ar austrumiem? Vienīgais varētu slāvu naudiņas noslaukt.
Jau tā liela daļa Latvijas pieder Krievu uzņēmējiem. Latvija vienmēr būs atkarīga no krievu gāzes.

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:42, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: necenties....nesanāks tas ko tu domā...tu man turpmāk esi tukša vieta,vari rakstīt ko gribi...
Tu jau pats to vēlējies. Vismaz turpmāk būs mācība nepiesārņot man svarīgos rakstus ar bezjēdzīgiem komentāriem bez nekāda seguma
Gribēji "Veco Hosē" - dabūji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:43, pirms 14 gadiem
Edijs Marcinkevics rakstīja: es nesaprotu, ko jūs te visi tā cepjaties!! ieejot jebkura lietotāja profilā var uzlikt tādu lietu, ka nerāda viņa profila komentārus!!
jo vairāk sūdu aiztiec, jo vairāk smird!! skarba, bet patiesība
Es taču neiešu kaut kāda MU "Ducks" faneļa dēļ piedrazot savu melno sarakstu!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:43, pirms 14 gadiem
Edijs Marcinkevics rakstīja: es nesaprotu, ko jūs te visi tā cepjaties!! ieejot jebkura lietotāja profilā var uzlikt tādu lietu, ka nerāda viņa profila komentārus!!
jo vairāk sūdu aiztiec, jo vairāk smird!! skarba, bet patiesība
paldies tev Edij par padomu..it sevišķi pēdējā teikumā

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:44, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: par Rio tev taisnība...bet man neaizrauj Barsas spēle,vai Real spēle,kaut viņas spēlē labi,tas tāpēc ka nefanoju par tām,tāpēc neaizrauj,tev ar ir varianti...neaizrauj-neskaties
šobrid te netiek apspriests kurs par kuru fanoBet šis psēles kvalitāte un skatāmība!

     [+] [-]

, 2010-12-14 00:44, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: brīžiem viņš ir jāslēpj, itsevišķi ja tu raksti stulbus, bērnišķīgus kom.
Tu to "bērnišķīgumu" saproti tikai tāpēc, ka pats esi tajā vecumā Es, atšķirībā no Tevis, varu izvēlēties, kāda līmeņa komentārus rakstīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-12-14 00:45, pirms 14 gadiem
Krievi nāk! Krievi nāk!

Pasarg Dievs, Āmen.

  -4 [+] [-]

, 2010-12-14 00:45, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu jau pats to vēlējies. Vismaz turpmāk būs mācība nepiesārņot man svarīgos rakstus ar bezjēdzīgiem komentāriem bez nekāda seguma
Gribēji "Veco Hosē" - dabūji
patiesībā tu tikai parādiji savu otru pusi - heitera pusi labi politiķi, nezinu ko tu pa dienu dari, ka visu nakti esi augšā, bet citiem agri jāceļas.

p.s. es tavā vietā nelepotos, ka esi ~25 gadus vecs, ja paralēli tam sc raksti tik inteliģentus komentārus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:46, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: šobrid te netiek apspriests kurs par kuru fanoBet šis psēles kvalitāte un skatāmība!
Bet, protams, ka šo nevar salīdzināt ar "El Clasico"! Arī Bundeslīgas un A sērijas "lielie" mači ir krietni vien aizraujošāki. Tajos nav plika sēdēšana aizsardzībā un pa reizei pāris ātrie pretuzbrukumi.

  -3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:47, pirms 14 gadiem
arsenalfan rakstīja: Nu pabaali uzbrukumaa jaasaka iskatiijaas Arsenal,lai arii gols taads ne bez veiksmes paliidziibas,bet United nospeeleeja labaak diemzeel un autor manupraat Clichy bij viens no labaakajiem aizsardziibaa,ar Nani visai labi tika galaa un nedomaaju,ka bij penaalis,nu nebij tur speele ar roku,pat rokas kustiibas uz bumbu pasliideeja calis un tas arii viss,lai kaa arii nebuutu apsveicu United fanus ciina turpinaas!!!
Pendele 100%. Tas, ka bija neapzināta pilnībā neattaisno. Nani taisija māņkustība un pameta bumbu garām Klīšijam, kurš bumbas kustību apturēja!

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:49, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet, protams, ka šo nevar salīdzināt ar "El Clasico"! Arī Bundeslīgas un A sērijas "lielie" mači ir krietni vien aizraujošāki. Tajos nav plika sēdēšana aizsardzībā un pa reizei pāris ātrie pretuzbrukumi.
Nevar gan salīdzināt. Arsenal nav tā kalibra komanda. Sagaidīsim savās mājās shity vai chelsea, tad tava klasika nobālēs. Lūdzu, lūdzu, tikai nerunā par 3. šķiras čempjiem - Vāciju un Itāliju.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:50, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: patiesībā tu tikai parādiji savu otru pusi - heitera pusi labi politiķi, nezinu ko tu pa dienu dari, ka visu nakti esi augšā, bet citiem agri jāceļas.

p.s. es tavā vietā nelepotos, ka esi ~25 gadus vecs, ja paralēli tam sc raksti tik inteliģentus komentārus
Katrā cilvēkā ir savs Id, kurš vienam izpaužas vairāk, citam mazāk. Galvenais ir prast to kontrolēt. Un šoreiz es rakstu komentārus pēc dažu MU fanu pieprasījuma. Ja ne viņi, tad es šo rakstu pat izlasījis nebūtu

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:51, pirms 14 gadiem
K C D rakstīja: Nu Shamaks tehnikaa nav iipashi labs (daudzi nepiekritiiis), bumbu biezhi ir gruuti apstraadaat, bet nu vinam tomeer ir skili uzbrukumaa- jaa veel taa smukaak uz galvas uzmestu (te nu zeel ka Ade aizgaaja, masiiivs ~2m melniitis tomeer ir labs arguments)!
Piekritīšu. Vienīgi, pēc tā,kā Ade aizgāja un vēl pāris turpmākajās spēlēs pret Arsenal uzvedās,vairs īsti necienu šo vīru. Bet, tā jau,protams,ka būtu vairāk nekā noderīgs.

Paskatījos kalendāru un tas mazliet iepriecināja.Proti, pret atlikušās spēles pret City, MU, Chelsea būs savā laukumā. Vienīgi pret spurām būs izbraukumā. Tik ceru,ka uz gadu miju Arsenal nenoplīsīs,kā iepriekšējās 2-3 sezonas

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:51, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Pendele 100%. Tas, ka bija neapzināta pilnībā neattaisno. Nani taisija māņkustība un pameta bumbu garām Klīšijam, kurš bumbas kustību apturēja!
O! Īsts itāliešu futbola fans! Super! A sērijā jau parasti fiksē "rokas" praktiski jebkurā situācijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-12-14 00:51, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Pendele 100%. Tas, ka bija neapzināta pilnībā neattaisno. Nani taisija māņkustība un pameta bumbu garām Klīšijam, kurš bumbas kustību apturēja!
Doh, kāds tur 100%
Tu jau arī apraksti tā, it kā Klišī ķertu bumbu ar roku kā vārtsargs, kaut gan viņš bija uz zemes, un bumba vnk trāpīja viņam. Lai izvairītos no bumbas saskares ar roku, Klišī tur zemē būtu jāielien.
Rūnijs jau ar savu attieksmi parādīja, ka pendele nebija pa tēmu, tāpēc sportiski pārsita bumbu pāri vārtiem. Cepums Veinam par fair play!

  +6 [+] [-]

, 2010-12-14 00:53, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Sagaidīsim savās mājās shity vai chelsea, tad tava klasika nobālēs.
Ar šitī jums būs vēl viens 0-0 bōrfests
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 00:54, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Nevar gan salīdzināt. Arsenal nav tā kalibra komanda. Sagaidīsim savās mājās shity vai chelsea, tad tava klasika nobālēs. Lūdzu, lūdzu, tikai nerunā par 3. šķiras čempjiem - Vāciju un Itāliju.
Ā, tagad jau "City" Tev ir "lielkalibra" komanda?
Nopērc normālu šķīvi un "3.šķiras čempji" ātri vien kļūs par 1.šķiras čempjiem
Un interesanti, kas tad notiks tajos "lielkalibra"mačos? Man Utd pēkšņi sāks spēlēt skatāmāk?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:55, pirms 14 gadiem
pavelsp rakstīja: vsp es neraudu
a nu un ka nebus pirmā? nēsmu jau glory hunters kam svarigi tikai tituli. Nu nebūs šosezon... nu un? varbut tad nakamgad paveiksies
un tu vēl sauc sevi par kommandas fanu,ka tev tās rezultāti pilnīgi poo???

  -2 [+] [-]

, 2010-12-14 00:56, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Doh, kāds tur 100%
Tu jau arī apraksti tā, it kā Klišī ķertu bumbu ar roku kā vārtsargs, kaut gan viņš bija uz zemes, un bumba vnk trāpīja viņam. Lai izvairītos no bumbas saskares ar roku, Klišī tur zemē būtu jāielien.
Rūnijs jau ar savu attieksmi parādīja, ka pendele nebija pa tēmu, tāpēc sportiski pārsita bumbu pāri vārtiem. Cepums Veinam par fair play!
Speciāli Tev!

Tu varbūt neredzēji, ka bumbas kustību Klišijs (kautvai glābdams savu dzīvību) apturēja ar roku? Labi, bija balstīta uz zāliena roka, bet tas jau nemaina tās situācijas būtību. Šinī epizodē vispār diskusijām nekādām nevajadzētu būt.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 00:58, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Rūnijs jau ar savu attieksmi parādīja, ka pendele nebija pa tēmu, tāpēc sportiski pārsita bumbu pāri vārtiem. Cepums Veinam par fair play!
Ak tā? Beidzot sapratu, kāpēc pērnās sezonas superzvaigzne "pendeli" izpildīja tika bezcerīgi. Tad jau gan respekts viņam.

     [+] [-]

, 2010-12-14 01:02, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Doh, kāds tur 100%
Tu jau arī apraksti tā, it kā Klišī ķertu bumbu ar roku kā vārtsargs, kaut gan viņš bija uz zemes, un bumba vnk trāpīja viņam. Lai izvairītos no bumbas saskares ar roku, Klišī tur zemē būtu jāielien.
Rūnijs jau ar savu attieksmi parādīja, ka pendele nebija pa tēmu, tāpēc sportiski pārsita bumbu pāri vārtiem. Cepums Veinam par fair play!
Nu kaa patika jaunais Arsenal baars? Forsa atmosfeera un diezgan leets alins! lai vai kaa, pret Stoke nebuushu, nu ja kas- sazinaas!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 01:02, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Nevar gan salīdzināt. Arsenal nav tā kalibra komanda. Sagaidīsim savās mājās shity vai chelsea, tad tava klasika nobālēs. Lūdzu, lūdzu, tikai nerunā par 3. šķiras čempjiem - Vāciju un Itāliju.
Itālī'ja varbut vins nav tads skatāms ,bet tur tā telosana un asumi ir vairak nekā citos cempjos un tas padara lideru cinas interesantas cilvekiem jau patik sovs Un itali mak to pasniegt,lai kāda veida vins būtu

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 01:02, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: Speciāli Tev!

Tu varbūt neredzēji, ka bumbas kustību Klišijs (kautvai glābdams savu dzīvību) apturēja ar roku? Labi, bija balstīta uz zāliena roka, bet tas jau nemaina tās situācijas būtību. Šinī epizodē vispār diskusijām nekādām nevajadzētu būt.
Ir 2 lietas - ball to hand un hand to ball
Izpēti ar ko tās atšķiras, un tad runā

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 01:09, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Itālī'ja varbut vins nav tads skatāms ,bet tur tā telosana un asumi ir vairak nekā citos cempjos un tas padara lideru cinas interesantas cilvekiem jau patik sovs Un itali mak to pasniegt,lai kāda veida vins būtu
Tieši tā! Spānijā un Itālijā ir bezkompromisa cīņa, asumi, tehnika, teātris, momenti!!! Bet kas ir Anglijā? Kāds kādam nejauši kāju salauž? Tad nu gan fiziska spēle! Arī šajā spēlē spēlētāji kā tādas angļu lēdijas spēlēja. Pietrūka asuma un tehnikas.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 01:10, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet, protams, ka šo nevar salīdzināt ar "El Clasico"! Arī Bundeslīgas un A sērijas "lielie" mači ir krietni vien aizraujošāki. Tajos nav plika sēdēšana aizsardzībā un pa reizei pāris ātrie pretuzbrukumi.
nu katrā līgā savi derbiji un katra spēle jau nevar būt ideāla,piemēram man kā barcas fanam el clasiqo bija kā serenāde,real fanam laikam kā apkakāts tualetes pods,kas jānotīra,katrai līgai sava specifika

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 01:19, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nu katrā līgā savi derbiji un katra spēle jau nevar būt ideāla,piemēram man kā barcas fanam el clasiqo bija kā serenāde,real fanam laikam kā apkakāts tualetes pods,kas jānotīra,katrai līgai sava specifika
Nu arī tas, bet es vairāk domāju par intrigu, cīņassparu, kvalitāti. Jau Mančestras derbijs bija garlaicības kalngals, bet šī spēlē bija tikai par kapeiku interesantāka. Es, piemēram, atceros pat pērnās sezonas "Schalke 04" un "Werder" pēdējo tikšanos, taču EPL esmu aizmirsis jau vairākus no šīs sezonas redzētajiem mačiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 01:25, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: tak aizver savu klaviatūru vienreiz glorij mēs jau sen visi zinam, ka tikai un vienīgi tev ir "pareizais viedoklis"...
Man ir taisnība un Tev nav! - Beidzot arī Tu to saprati, mazais esporta lietotāj!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 01:31, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nu arī tas, bet es vairāk domāju par intrigu, cīņassparu, kvalitāti. Jau Mančestras derbijs bija garlaicības kalngals, bet šī spēlē bija tikai par kapeiku interesantāka. Es, piemēram, atceros pat pērnās sezonas "Schalke 04" un "Werder" pēdējo tikšanos, taču EPL esmu aizmirsis jau vairākus no šīs sezonas redzētajiem mačiem.
Tev vajadzētu saprast, ka katram ir sava gaume! Es, piemēram, nevaru ciest itāļu futbolu, itāļu līgu un itāļu spēlētājus. Priekš manis tās ir mocības skatīties itāļu A sēriju. Protams, ir arī redzētas pāris labas spēles, bet kopumā ņemot - pretīgi!

Es, piemēram, nekad neaizmirsīšu pagājušās sezonas Mančestras derbiju, kurš noslēdzās ar rezultātu 4:3. Vispār pagājušās sezonas spēles starp abiem Mančestras klubiem bija vienreizējas! Ok, pirmā spēle šosezon bija "kaka", bet tā nu tas reizēm ir - dažas spēles vienkārši ir pārāk svarīgas, lai tajās futbolisti spēlētu atklātu un skaistu uzbrukuma futbolu, dažās spēlēs rezultāts ir ļoti, ļoti svarīgs - un ļoti daudz kas ir atkarīgs no pretinieka - ja pretinieks ierokas aizsardzībā ar 11 spēlētājiem, tad diezgan grūti otrai komandai demonstrēt atklātu uzbrukuma futbolu!
Tākā saku vēlreiz - tas, ka Tev personīgi patīk Itāļu vai Vācijas līgas, nenozīmē, ka arī citiem tas patiks!

     [+] [-]

, 2010-12-14 01:40, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: Hose, tu dzīvo LV? tev nav jāiet gulēt, cik jums tur ir plkst. drīz jums tur būs 2 naktī. Ej gulēt vienreiz, tu esi uzkarsis Vienkārši labs ieteikums no drauga, mazā Ģenerāļa
Es kā Tailers Dērdens "Cīņas klubā" guļu tikai stundu diennaktī. Un man arī ir personības dalīšanās.

     [+] [-]

, 2010-12-14 01:45, pirms 14 gadiem
Es uz lietām reizēm mēdzu skatīties salīdzinoši. Cik tad var klausīties tās slavas dziesmas EPL?! Turklāt daļa šo slavasdziesmu tiek rakstītas tieši komentāros pie rakstiem par citu līgu spēlēm. Piemēram, mani nesajūsmina, ka rakstā par A sērijas spēli kaut kāds frīks pēkšņi iespamo tekstu par to, kāpēc vēl nav ziņas par kaut kādu EPL lejasgala komandu maču, bet par nozīmīgu A sērijas maču ir, jo redz Itālijas līga esot zemāka līmeņa, tāpēc par to vispār nebūtu jāraksta. Tas taču ir marasms! Tāpēc nav brīnums, ka reizēm dusma parauj uz tādiem lecīgiem tipāžiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 01:48, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es uz lietām reizēm mēdzu skatīties salīdzinoši. Cik tad var klausīties tās slavas dziesmas EPL?! Turklāt daļa šo slavasdziesmu tiek rakstītas tieši komentāros pie rakstiem par citu līgu spēlēm. Piemēram, mani nesajūsmina, ka rakstā par A sērijas spēli kaut kāds frīks pēkšņi iespamo tekstu par to, kāpēc vēl nav ziņas par kaut kādu EPL lejasgala komandu maču, bet par nozīmīgu A sērijas maču ir, jo redz Itālijas līga esot zemāka līmeņa, tāpēc par to vispār nebūtu jāraksta. Tas taču ir marasms! Tāpēc nav brīnums, ka reizēm dusma parauj uz tādiem lecīgiem tipāžiem.
Varu saprast!

  +4 [+] [-]

, 2010-12-14 02:12, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: man prieks ka tev patīk labas filmas , biju domājis ka tev varētu patikt TITANIC, nu kas līdzīgs
Ir jau arī Di Kaprio labas filmas (piemēram, "Pludmale", "Basketbolista dienasgrāmata", "Slēgtā sala"...jaunākā šķiet bija "Pirmsākums" (nesen noskatījos)). Kino man vispār ir mīļa tēma.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-14 02:13, pirms 14 gadiem
grosis7 rakstīja: Varu saprast!
Ok, gaumes lieta ir svēta lieta. Pie tā arī paliekam

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 02:15, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ir jau arī Di Kaprio labas filmas (piemēram, "Pludmale", "Basketbolista dienasgrāmata", "Slēgtā sala"...jaunākā šķiet bija "Pirmsākums" (nesen noskatījos)). Kino man vispār ir mīļa tēma.
+ pie šīm vēl vajadzētu pieminēt The Departed. tā ir nice.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 02:39, pirms 14 gadiem
chelseachamps rakstīja: + pie šīm vēl vajadzētu pieminēt The Departed. tā ir nice.
Jau domāju, ka kaut ko būšu aizmirsis. Paldies par atgādinājumu. Jā, tajā filmā patiešām bija lieliska aktieru plejāde un arī Di Kaprio nospēlēja lieliski

     [+] [-]

, 2010-12-14 02:40, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: man pati labākā Di Kaprio filma ir un liekas Catch me if you can, bet jūsu pieminētie arī ir ok...
Arī nebija slikta. Normāls detektīvs, ar noslieci uz "popcorn movie". Man ļoti patika Toms Henks
No vecākām kā piedzīvojumu filma man patika "Cilvēks dzelzs maskā", jo arī tajā bija lieliski aktieri. Bet, laika, tikai aktieru dēļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-14 08:35, pirms 14 gadiem
te viens jenots apgalvo ka maniem komentaariem nav seguma tad luuk kaads ir Lose Girtinjo segums vakardienas garlaiciigajai speelei sitieni vaartu raamii MU 10 -Ars 6, un luuk vi'nu miilulu statistika sitieni vaartu raamii Juve 6 Lazio 3

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 08:52, pirms 14 gadiem
da lab, Klišī vnk tika uzsists ar bumbu pa roku, kāda tur pendele, bet nu nejau tas kko mainīja vai ietekmēja. aj, zaude paliek zaude, wtf, kas te vispār jums notiek, kāds vēl Toms Henks ibio?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 12:20, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Doh, kāds tur 100%
Tu jau arī apraksti tā, it kā Klišī ķertu bumbu ar roku kā vārtsargs, kaut gan viņš bija uz zemes, un bumba vnk trāpīja viņam. Lai izvairītos no bumbas saskares ar roku, Klišī tur zemē būtu jāielien.
Rūnijs jau ar savu attieksmi parādīja, ka pendele nebija pa tēmu, tāpēc sportiski pārsita bumbu pāri vārtiem. Cepums Veinam par fair play!
Noformulē man lūdzu, kā Tu redzi kad ir jādod pendele par spēli soda laukumā ar roku! Es nerunāju par tīšu spēli ar roku, bet pendeles taču dod ne tikai par tīšu spēli ar roku. Vienkārši interesē Tavs viedoklis.
Es domāju tas ir diezgan subjektīvs tiesneša vērtējums, un nevar pateikt 100% arī, ka Nani epizodē pendeles nebija, jo "spēle" ar roku tur bija. Respektīvi ja ne Klišī roka, Nani būtu viņu apspēlējis un devies tālāk uz vārtiem. Tāpat arī situācijā ar Šamaka roku, ja bumba netrāpītu pa roku, tā lidotu tālāk uz vārtiem un kas tur notiktu ei nu sazin. Domāju no divām šādām epizodēm viena pendele ir godīgs rezultāts ja tā var teikt
Vienkārši zem termina "bumba atrada roku" var pabāzt apakšā pārāk daudz ko. Pēdējā laikā EPL tiek iedotas pendeles, kad spēlētājs pārāk augstu paceļ roku aizsargājot seju. Principā jau arī tad var pateikt ka bumba atrada roku un spēlētāja kustība bija tikai instinktīva. Nu vai citi piemēri, kad notiek centrējums no malas, aizsargs lec priekšā izstiepis kāju, bet bumba trāpa pa roku. Centrējums pārtraukts, bet aizsargam tač kaut kur tā roka ir jāliek un ne jau viņš ar roku kā vārtusargs to bumbu ķēra Interesē tiešām, kāda ir atšķirība un vai Tu uzskati ka arī visās šajās situācijās pendeles nav jādod?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 14:10, pirms 14 gadiem
Ivars no Liepaajas rakstīja: "11 metru soda sitienu nerealizēja Viens Rūnijs."
vau kas tad ir

  +3 [+] [-]

, 2010-12-14 15:21, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Noformulē man lūdzu, kā Tu redzi kad ir jādod pendele par spēli soda laukumā ar roku! Es nerunāju par tīšu spēli ar roku, bet pendeles taču dod ne tikai par tīšu spēli ar roku. Vienkārši interesē Tavs viedoklis.
Es domāju tas ir diezgan subjektīvs tiesneša vērtējums, un nevar pateikt 100% arī, ka Nani epizodē pendeles nebija, jo "spēle" ar roku tur bija. Respektīvi ja ne Klišī roka, Nani būtu viņu apspēlējis un devies tālāk uz vārtiem. Tāpat arī situācijā ar Šamaka roku, ja bumba netrāpītu pa roku, tā lidotu tālāk uz vārtiem un kas tur notiktu ei nu sazin. Domāju no divām šādām epizodēm viena pendele ir godīgs rezultāts ja tā var teikt
Vienkārši zem termina "bumba atrada roku" var pabāzt apakšā pārāk daudz ko. Pēdējā laikā EPL tiek iedotas pendeles, kad spēlētājs pārāk augstu paceļ roku aizsargājot seju. Principā jau arī tad var pateikt ka bumba atrada roku un spēlētāja kustība bija tikai instinktīva. Nu vai citi piemēri, kad notiek centrējums no malas, aizsargs lec priekšā izstiepis kāju, bet bumba trāpa pa roku. Centrējums pārtraukts, bet aizsargam tač kaut kur tā roka ir jāliek un ne jau viņš ar roku kā vārtusargs to bumbu ķēra Interesē tiešām, kāda ir atšķirība un vai Tu uzskati ka arī visās šajās situācijās pendeles nav jādod?
Vispārīgai atkāpei - nošķirot tīšu spēli ar roku no netīšas, tiesnešiem un skatītājiem ir parādījusies ļoti liela interpretācijas brīvība un līdz ar to nekonsekvence, jo atšķiras dažādu tiesnešu traktējums.

Īsumā - es uzskatu, ka abi gadījumi ir "uz robežas", no sērijas - gadās, ka tādus nosvilpj.
Formāli pēc noteikumiem spēle ar roku skaitās, ja ir apzināta rokas kustība ("nodoms") un ja spēlētājs no tā gūst priekšrocību (bloķē piespēli vai sitienu). Šamaham acīmredzot paveicās ar to, ka nevarēja tur redzēt nodomu un arī priekšrocību ne, jo neviena United spēlētāja tuvumā nebija. Bet bumba gāja uz tuvo vārtu stūri, ko jau bija piesedzis Ščesnijs.
Klišī turpretī atradās pie zemes pēc izklupiena (vai paslīdēja, neatceros, noskatījos tikai 1 atkārtojumu) un uzskatu, ka viņam nebija kur likties. Vienīgais, kur te formāli var piesieties, ir Klišī gūtā priekšrocība (pārtraukts Nani uzbrukums). Bet nosaukt par 100% pendeli es to neuzņemtos.
Par ģīmja piesegšanu ar roku - te jau spēlētāji sāk par daudz ar šo aizbildināties, neviens man neiestāstīs, ka lai pasargātu seju, ir tā jāplātās ar rokām. Tur veselam baram rokas ir paceltas gandrīz taisni virs galvas un manuprāt spēlētāji tieši to šķīrumu starp tīšu un netīšu spēli ļaunprātīgi izmanto, tāpēc uzskatu, ka ir pareizi, ka tas tiek izskausts.
Par "rokām" uz centrējumiem - kādreiz šos svilpa daudz daudz biežāk, kaut gan īstenībā, kā jau rakstīji, aizsargam jau nav citur kur tās rokas likt, tāpēc to nevar saukt par "spēli ar roku". Piemēram, labi atceros Francija 1998 Itālija-Čīle, kur čīlietim trāpīja pa roku centrēšanas brīdī un iedeva 11m. Tiesnesi pēc tam krietni nokritizēja un šādām epizodēm sāka pievērst vairāk uzmanības. Jo skrienot ir dabīgi kustināt rokas, neviens neskrien ar nekustīgām, pie ķermeņa piespiestām rokām (atšķirībā no sāniskās kustības, spēlējot aizsardzībā, piemēram, bloķējot sitienu, kad to var izdarīt un kad pietiekama līmeņa aizsargi to arī dara).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-12-14 16:02, pirms 14 gadiem
march_2k

Nu e domāju ka tās netīšās rokas tomēr ir jāskaita kā pārkāpumu gan centrējumos, gan lecot tajās sieniņās ar paceltu roku (ja vien protams roka nav pielikta tieši priekšā sejai). Redz es domāju tos centrējumus, kad mids aiziet garām aizsargam, viņš to cenšas panākt un tad lec priekšā tai bumbai ar paceltu kāju vai pat abām Protams ka rokas tādā situācijā nevar būt piespiestas pie ķermeņa un atrodas dabīgu instinktu vadītā kaut kāda līdzsvara atgūšanas stāvoklī. Tas nozīmē, ka uzbrukuma spēlētājs jau pirms tam ir ieguvis pārsvaru pret aizsargu un ja viņš pēc tam vairs nespēj atgūt zaudētās pozīcijas un nospēlēt tīri pret uzbrucēja centrējumu, kapēc lai netiktu piešķirta pendele par to ka bumba trāpija viņam pa roku nevis kur citur un līdz ar to arī labs uzbrukums ar potenciālu vārtu gūšanas momentu tiek pārtraukts!?

Vispār manuprāt tiesnešiem jācenšas norobežot potenciālu bīstamu vārtu gūšanas momentu nošķiršana no pārējiem, kad to netīšo roku nosvilpj. Kā tagad atceros kaut kādu EPL spēli, kur tika piešķirta pendele par to, ka aizsargs sitot pa bumbu ar kāju tai netrāpija un bumba netīšām trāpija pa roku. Tas notika soda laukuma stūrī un apkārt nebija neviena uzbrucēja. Kāda velna pēc tādā situācijā jāpiešķir sods? Tai pat laikā kad aizsargs izklupienā sāniski lec priekšā sitienam pa vārtiem, viena roka protams ir augšpusē un nav protams piespiesta pie ķermeņa. Bumba trāpa pa roku, bet 11m netiek piešķirts, jo viņam nebij kur to roku likt! Nu c'mon, viņš jau pirms sitiena atradās zaudētāja situācijā, un ja viņš lecot vel cenšas kaut ko glābt, tas nenozīmē ka uzbrucējs jānostāda sliktākā situācijā pret aizsargu.
Bet visumā piekrītu, abas vakardienas epizodes ir 50/50 un esmu pārliecināts, ka Vebs ar savu attieksmi pret noteikumiem, līnijtiesneša vietā nebūtu fiksējis pārkāpumu. Tāds ir viņa tiesāšanas veids un uzskati, un viņš joprojām manuprāt ir labākais EPL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-14 17:12, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Piemēram, labi atceros Francija 1998 Itālija-Čīle, kur čīlietim trāpīja pa roku centrēšanas brīdī un iedeva 11m. Tiesnesi pēc tam krietni nokritizēja un šādām epizodēm sāka pievērst vairāk uzmanības.
Jā!

Viena no spilgtākajām reizēm, kad pirmoreizi tā pa īsto saskāros ar klaju netaisnību!

     [+] [-]

, 2010-12-14 19:27, pirms 14 gadiem
Paldies - no virsraksta var noprast, ka Arsenal ir tik nevarīgi, ka varenā MU viņus var uzvarēt iesitot tikai vienus vārtus. Spēli neredzēju, bet šāds iespaids radās izlasot virsrakstu. Vai tiešām Arsenal bija tik blāvi un MU tik spīdoši, ka attieksme jāpasaka jau virsrakstā?