Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Klops cilvēku atteikšanos vakcinēties salīdzina ar braukšanu dzērumā

Emils Ozerinskis

Klops cilvēku atteikšanos vakcinēties salīdzina ar braukšanu dzērumā
"Liverpool" treneris Jirgens Klops. Foto: AFP/Scanpix

Anglijas Premjerlīgas kluba "Liverpool" galvenais treneris Jirgens Klops izteicis savas domas daudz apspriestajā vakcinācijas jautājumā. Vācu treneris uzsvēris, ka nesaprot kā gan vakcinācija ir cilvēka brīvības ierobežošana, veicot salīdzinājumu ar sēšanos pie stūres alkohola reibumā.

54 gadus vecais vācu futbola speciālists Jirgens Klops sarunā ar medijiem saņēma jautājumu par cilvēku atteikšanos saņemt Covid-19 pandēmijas ierobežošanai paredzētās vakcīnas. Klops izteicās, ka viņam nevienu no "Liverpool" spēlētājiem pārliecināt par vakcīnas saņemšanu nav vajadzējis, jo, kā treneris uzsvēra, 99% komandas spēlētāju esot vakcinējušies.

Klops uzsvēra, ka neizprot sabiedrības daļu, kas atsakās saņemt poti, sakot: "Es nesaprotu kā vakcinēšanās ir cilvēka brīvības ierobežošana. Ja tas tā ir, tad arī likumi, kas aizliedz braukt reibumā ir brīvības ierobežošana, taču mēs visi to pieņemam."

Turpinot analoģiju par sēšanos pie stūres reibumā, Klops izteicās: "Mēs katrs, noteikti, esam bijuši situācijā, kad pēc divu alu izdzeršanas esam domājuši, ka vēl aizvien varētu stūrēt. Likums to neļauj darīt. Šie likumi nav izdomāti lai pasargātu mani, kad es gribu dzert alu un braukt pie stūres. Tie ir priekš tam, lai pasargātu visu apkārtējo sabiedrību no tā ka esmu piedzēries un gribu braukt pālī."

"Mēs nedrīkstam prasīt cilvēkiem par to vai viņi ir vakcinējušies? Bet es taču drīkstu prasīt taksometra šoferim - vai tu esi skaidrā? Ja viņš atbild, ka viņam nav par to jāuzņemas atbildība, tad es viņa mašīnā nekāpšu. Ja es atnāku uz ofisu piedzēries, viņi var mani aizsūtīt mājās vai vispār atlaist no darba. Varbūt es esmu mazliet naivs, bet nesaprotu kādēļ nevaram cilvēkiem prasīt atbildību par vakcinēšanos," savu viedokli izklāstīja "Liverpool" galvenais treneris.

Premjerlīgā vakcinēšanās jautājums vēl aizvien ir ļoti aktuāls, jo lielākajā daļā klubu mazāk nekā puse no spēlētājiem saņēmuši potes pret Covid-19.

izmantotie resursi:
https://www.bbc.com/sport/football/...

1 2 3 4 5 6 210 komentāri

  -3 [+] [-]

, 2021-10-03 11:11, pirms 3 gadiem
Atteikšanās vakcineties ir drīzāk kā atteikšanās no vadītāja tiesībām. Drošāk, mazāk raižu ,bet reizēm nelielas neērtības .

  +4 [+] [-]

, 2021-10-03 11:25, pirms 3 gadiem
Ja valstī nav disciplīnas tās pilsoņos un daļa pilsoņu ignorē pieņemtos likumus, tāda ir degradēta sabiedrība-valstij nav nākotnes. Musinātāji ir jāsoda. Pilnīgi piekrītu trenera teiktajam.
Slēpts komentārs: cobham

  +9 [+] [-]

, 2021-10-03 11:39, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Ja pote būtu efektīva, nebūtu jautājumu, bet Izraēlas un Islandes piemērs pierāda, ka vakcinācija nepasargā no vīrusa. Zatlers saķera un vēl daudzi. Runāju ar pazīstamu māsiņu, viņa saka, ka nesen nomiruši 5 vakcinēti
Neviens nav teicis, ka vakcīna pasargā par 100%! Bet matemātika ir šāda (un arī cipari tajā pašā Izraēlā to apliecina) - vakcinētajam ir 10 līdz 30 reizes mazāka iespēja tikt hospitalizētam (atkarībā no vecuma grupas), un vakcinētajam ir 10 līdz 30 reizes mazāka iespēja nomirt (atkarībā no vecuma grupas)! Par to nāvju iespējamību man vēl būtu pajāt - jo tie, kas nevakcinēti, paši izlemj iet uz to risku!

Bet tas kas mani satrauc ir tieši hospitalizāciju cipars! Augsts hospitalizāciju cipars nozīmē, to, ka slimnīcas un medicīans sistēma nevar sniegt pakalpojumus un glābt dzīvības tiem cilvēkiem, kuri ir situācijas upuri! Plānveida operācijas utt tiek ierobežotas, jo nav kapacitātes - slimnīcas ir piebāztas pilnas ar "facebook zinātniekiem, un "mana māsīca teica" pilsoņiem, kuri "zināja labāk"!

  +7 [+] [-]

, 2021-10-03 11:41, pirms 3 gadiem
Pilnīgi piekrītu... jebkurš domājošs cilvēks saprot ka jāvakcinējas... bet ne visi var būt domājoši... i aunu bars kam vajag šleseru un vēl kko.. kam pakalpot... cik zemu var krist un neko nesaprast

  +5 [+] [-]

, 2021-10-03 11:41, pirms 3 gadiem
Un pirms kāds te pasaka, ka Izraēla Hospitalizēti arī daudz vakcinētie - jā ir! Bet atkal - vajag metemātiski rēķināt un skatīties! Jo Galvenajā riska grupā ir vakcinēti 95% cilvēku, bet hospitalizācijas cipari šajā vecuma grupā ir puse uz puse- tad tak jūs mākat savā galvā pat sarēķināt, ka cipari ir vairāk nekā uzskatāmi un parāda vakcīnas efektivitāti!

  +4 [+] [-]

, 2021-10-03 11:47, pirms 3 gadiem
Klops malacis. Ja šis pārliecinās vakcinēties kaut vienu šaubīgo, tas jau būs labi.

  +4 [+] [-]

, 2021-10-03 11:48, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Ja pote būtu efektīva, nebūtu jautājumu, bet Izraēlas un Islandes piemērs pierāda, ka vakcinācija nepasargā no vīrusa. Zatlers saķera un vēl daudzi. Runāju ar pazīstamu māsiņu, viņa saka, ka nesen nomiruši 5 vakcinēti
Šļeser, tas tu?

  +3 [+] [-]

, 2021-10-03 11:50, pirms 3 gadiem
Treneris labi pateica. Bet lielākā daļa jampampiņi jau nesaprot. Saskatījušies sazvērestībniekus feisbukā utt.

  +4 [+] [-]

, 2021-10-03 11:50, pirms 3 gadiem
Pilnīgi piekritu Klopa teiktajam! Tā ir atbildība pret pārējiem, ne tikai pret sevi! Un lūdzu cilvēkus, kuri nav lasījusi un interesējusies par vakcīnu un tad iedarbību nemulsināt citus ar izdomātiem tekstiem, ka redz ar vakcīnu var saslimt. Var, tā nepasargā 100% pret saslimšanu, bet samazina iespējamību saslimt, tālāk pārnest un nomirt no Covid vīrusa! Tieši iespējamība daudz mazāka mērā pārnest vīrusu un ar minimālam komplikācijām to pārslimot ir vakcīnas uzdevums uz doto momentu.
Cilvēkus, kuri musina citus ar sazvērestības teorijām par mistiskiem čipiem un informācijas ievākšanu būtu lūgums rast hobijus kas izglīto nevis lasīt fake ziņas, un acīm redzami, nespējot informāciju racionāli apstrādāt, populizet tos murgus tālāk. Cieniet citus un vakcinējieties, ievērojiet normālā sabiedrībā pieņemtās uzvedības normas un beidziet klaigāt par “ tiesību ierobežošanu”, jo sabiedrībā izvēles tiesībām līdzi nāk arī atbildība pret citiem sabiedrības locekļiem un PIENĀKUMI! To, nez kāpēc, “mutes Bajāri” aizmirst.
Slēpts komentārs: Rin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2021-10-03 12:11, pirms 3 gadiem
oscarsq rakstīja: Neviens nav teicis, ka vakcīna pasargā par 100%! Bet matemātika ir šāda (un arī cipari tajā pašā Izraēlā to apliecina) - vakcinētajam ir 10 līdz 30 reizes mazāka iespēja tikt hospitalizētam (atkarībā no vecuma grupas), un vakcinētajam ir 10 līdz 30 reizes mazāka iespēja nomirt (atkarībā no vecuma grupas)! Par to nāvju iespējamību man vēl būtu pajāt - jo tie, kas nevakcinēti, paši izlemj iet uz to risku!

Bet tas kas mani satrauc ir tieši hospitalizāciju cipars! Augsts hospitalizāciju cipars nozīmē, to, ka slimnīcas un medicīans sistēma nevar sniegt pakalpojumus un glābt dzīvības tiem cilvēkiem, kuri ir situācijas upuri! Plānveida operācijas utt tiek ierobežotas, jo nav kapacitātes - slimnīcas ir piebāztas pilnas ar "facebook zinātniekiem, un "mana māsīca teica" pilsoņiem, kuri "zināja labāk"!
vidzemes slimnīcā jau divas terapijas nodaļas ir pārvērstas par kovid nodaļām. medicīnas dabiniekiem un cilvēkiem ar akūtām veselības problēmām atkal jau gaidāma gara un grūta ziema. tā teikt "winter is coming". vēl jau trakums ir ar to, ka vienai daļai, kas no tās kovid intensīvās terapijas nodaļas iznāk dzīvi, it kā atlabst, bet normālā dzīvē vairs ilgi atgriezties nevar, jo ir viena komplikācija pēc otras un šie cilvēki turpina ilgstoši būt noslogojums veselības sistēmai.

konkrēts piemērs- rada gabals saslima gandrīz gadu atpakaļ, ļoti smagi, ilgstoši intensīvajā terapijā, visi jau domāja, ka vairs neiznāks, bet kkā izķepurojās, pēc tam vairāk kā pusgads pa sanatorijām, dažādām terapijām, it kā atguva spēkus, it kā viss normāli, atgriezās darbā, pāris nedēļas pastrādāja un nevar - smokot nost, aiziet uz pārbaudēm, izrādās komplikāciju rezultātā pamazām aug ciet augšējie elpceļi (kā no šausmu filmas, ja prasa man), atkal darba nespēja, tiek plānota operācija, kā tas viss atrisināsies un cik daudz laika un resursus prasīs, kas to lai zin.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2021-10-03 12:20, pirms 3 gadiem
KaraLis rakstīja: Nu savakcinējies un nepuksti, potējies kaut vai katru dienu tikai nevajag salīdzināt p*mpi ar pirkstu, jo ir skaidrs ka tā vakcīna ir fufelis
Nevajag rakstīt muļķības!
Vel 2018. gadā Eiropas savienībā (ES), kad par tādu COVID-19 un tā vakcīnām neviens pat sapņos nezināja, tika veikts pētījums cik kurā valstī sabiedrība uzticas vakcīnām, un cik tās uzskata par drošām. Un pētījuma rezultātā atklājās, ka Latvija ir stabils līderis abos rādītājos, jo vakcīnām neuzticas vairāk kā 30%, bet par drošām tās neuzskata vairāk par 32% Latvijas iedzīvotāji. Takā saknes visam šim stāstam sniedzas daudz senākā pagātnē.
Līdz ar to Latvijas sabiedrību, tādu tumsoņu kā tu dēļ, varu apsveikt ar to, ka vismaz kaut kādos rādītājos esam stabili līderi ES.

  +7 [+] [-]

, 2021-10-03 12:23, pirms 3 gadiem
varenais_experts rakstīja: bluetooth uzrādās vakcinētie cilvēki, tātad viss skaidrs, ķermeni tiek ievadīta kaut kādā mūsdienīga viela kas strādā kā čips šķidrā veidā, noteikti to redzot es nekad dzīvē netaisos vairs vakcinēties
Pastāstīsi man, kā elektronisks čips šķidrā veidā Tavā ķermenī var eksistēt un veikt kādas darbības?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2021-10-03 12:27, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Žēl tik pierādījumus tam šeit vairs neļauj ievietot, bet var pameklēt soc tīklos kur nav cenzūras "VACCINATED NURSE WHO FAINTED, DIED"
Es desmit sekunžu laikā ierakstu šo teikumu google un es uzreiz uzzinu, ka minētais cilvēks NAV nomiris.

''In reality, Dover has an underlying health condition that causes her to faint when she experiences pain, per USA TODAY.''

https://eu.usatoday.com/story/news/...

https://www.reuters.com/article/uk-...

  +4 [+] [-]

, 2021-10-03 12:29, pirms 3 gadiem
oscarsq rakstīja: Neviens nav teicis, ka vakcīna pasargā par 100%! Bet matemātika ir šāda (un arī cipari tajā pašā Izraēlā to apliecina) - vakcinētajam ir 10 līdz 30 reizes mazāka iespēja tikt hospitalizētam (atkarībā no vecuma grupas), un vakcinētajam ir 10 līdz 30 reizes mazāka iespēja nomirt (atkarībā no vecuma grupas)! Par to nāvju iespējamību man vēl būtu pajāt - jo tie, kas nevakcinēti, paši izlemj iet uz to risku!

Bet tas kas mani satrauc ir tieši hospitalizāciju cipars! Augsts hospitalizāciju cipars nozīmē, to, ka slimnīcas un medicīans sistēma nevar sniegt pakalpojumus un glābt dzīvības tiem cilvēkiem, kuri ir situācijas upuri! Plānveida operācijas utt tiek ierobežotas, jo nav kapacitātes - slimnīcas ir piebāztas pilnas ar "facebook zinātniekiem, un "mana māsīca teica" pilsoņiem, kuri "zināja labāk"!
Kā vienmēr, saliec punktiņus uz iii. Psihie nāk virsū lasot feisītī argumentus, kāpēc nevakcinēties. Varētu valdība beigt auklēties ar šo bērnudārzu. 1) līdz 1.11 vakcīna bezmaksas, pēc tam sedz visus izdevumus. 2) ja pēc 1.11 neesi vakcinējies, bet saķer to mēslu, slimības lapa netiek apmaksāta.
Valdībā gan ar derētu retināt rindas, jo acīmredzot tur neviens pat nedomā, kā runāt ar tiem, kas šaubās, ar tiem, kas pret.

  +5 [+] [-]

, 2021-10-03 12:30, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Es desmit sekunžu laikā ierakstu šo teikumu google un es uzreiz uzzinu, ka minētais cilvēks NAV nomiris.

''In reality, Dover has an underlying health condition that causes her to faint when she experiences pain, per USA TODAY.''

https://eu.usatoday.com/story/news/...

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-nurse-covid-vaccine-dead-idUSKBN29629G
Tas taču sen zināms fakts, ka visi troļļi savu demagoģiju balsta uz to, ka viņu piesauktos Fake News neviens nepārbaudīs, un tie tāpat ies cauri.

  +3 [+] [-]

, 2021-10-03 12:31, pirms 3 gadiem
varenais_experts rakstīja: Tehnoloģijas attīstās ikminūti un tu šaubies par tāda veida čipu, autists
Viņas var attīstīties manis pēc kaut vai ik sekundi, bet, kamēr Tu man nevarēsi atbildēt, kā tādi murgi tehnoloģiski vsp ir iespējami, esi un būsi tukštirsējs!

  +4 [+] [-]

, 2021-10-03 12:34, pirms 3 gadiem
Nu ko?
Pirms 10 minūtēm portālā ''Mana balss'' iniciatīvai ''NEATTAISNOTI NEVAKCINĒTAJIEM ĀRSTĒŠANĀS IZDEVUMI IR JĀSEDZ PAŠIEM'' tika savāktas nepieciešamās 10 tūkstošs balsis. Tagad šo iniciatīvu var virzīt valdībā un Saeimā. Būs interesanti pavērot, kas notiks tālāk ar šo iniciatīvu.

  +7 [+] [-]

, 2021-10-03 12:34, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevajag rakstīt muļķības!
Vel 2018. gadā Eiropas savienībā (ES), kad par tādu COVID-19 un tā vakcīnām neviens pat sapņos nezināja, tika veikts pētījums cik kurā valstī sabiedrība uzticas vakcīnām, un cik tās uzskata par drošām. Un pētījuma rezultātā atklājās, ka Latvija ir stabils līderis abos rādītājos, jo vakcīnām neuzticas vairāk kā 30%, bet par drošām tās neuzskata vairāk par 32% Latvijas iedzīvotāji. Takā saknes visam šim stāstam sniedzas daudz senākā pagātnē.
Līdz ar to Latvijas sabiedrību, tādu tumsoņu kā tu dēļ, varu apsveikt ar to, ka vismaz kaut kādos rādītājos esam stabili līderi ES.
nezinu par tevis minēto pētījumu, bet šobrīd vissmagāk Eiropā ar vakcinācijas tempiem iet Bulgārijā un Rumānijā, pie mums vēl nebūt nav tik traki. tāda interesanta lieta - rietumeiropā visur, izņemto Grieķiju, vakcinācijas aptvere ir 70%+, kamēr austrumblokā jeb bijušās padomijas valstīs tā šķiet vēl nekur nav sasniegusi 50%. neuzticība valdošajai varai ir iesakņota dziļi un tur būs vairākas paaudzes jānomaina, lai šo mainītu. padomija varbūt eksistēja tikai 50 gadus, bet tās radītās sekas izjutīsim vēl ilgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-10-03 12:37, pirms 3 gadiem
KANDESA rakstīja: Žēl tik pierādījumus tam šeit vairs neļauj ievietot, bet var pameklēt soc tīklos kur nav cenzūras "VACCINATED NURSE WHO FAINTED, DIED"
žēl ir tas, ka tu tik viegli uzķeries uz dezinformāciju un tiešām nevari / nemāki pārbaudīt informāciju! Tā māsiņa ir dzīva un vesela! Šo murgu izplatīja antivakceru facebook grupas, sataisot smukas bildītes! Un tas ir atspēkots jau neskaitāmas reizes! Tik antivakceriem nedalec, jo viņi meklē katru mazāko iespēju, lai sev vismaz iekšēji attaisnotu savu lēmumu!

Tā jau man būtu vienalga - varat dzīt savas muļķības! Bet problēma tāda, ka daudzi notic. Un beigās nevakcinēties izlemj pat riska grupā esošie cilvēki! Nu un lūk.. un viņu nāves gan būs uz tādu dezinformatoru sirdsapziņas! Jā, protams, it kā katrs pats izlemj! Arī tantiņa, kas notic dezinformatoru glupībām, pati vainīga, jo noticēja.. BET - tas nemaina būtību, ka tās muļķības viņai iestāstīja antivakseri ar savu "facebook zinātni"!

  +8 [+] [-]

, 2021-10-03 12:37, pirms 3 gadiem
Atteikšanos vakcināties es salīdzinātu ar vēlmi vadīt transportlīdzekli, bet atsakās nokārtot braukšanas tiesības. Taisnība arī Klopam. Nevakcinētie arvien vairāk apdraud apkārtējos, rada papildus grūtības vakcinētajiem. Vienā vārdā bezatbildība. Var bļaustīties par cilvēktiesībām, bet vakcinēto tiesības ir justies neapdraudētam vai mazāk apdraudētam ikdienas dzīvē no covid.
Skumji ka Latvija grib īpaši izcelties ar muļķību uz citu Eiropas valstu fona. Atsevišķi politiķi kā Gobzems un Šlesers uzķēruši jaunu zelta dzīslu vēlētāju balsu ķeršanai. Viņu darbība ir destruktīva.
Lasu cik vakcinējušies Zviedrijā, Dānijā. Mums gribas dzīvot vismaz kā Igaunijā, bet paskatieties cik viņi vakcinējušies. Gribam dzīvot kā attīstītākās Eiropas valstis, bet domāšana kā atpalikušākajām Eiropas valstīm.

  +4 [+] [-]

, 2021-10-03 12:39, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu ko?
Pirms 10 minūtēm portālā ''Mana balss'' iniciatīvai ''NEATTAISNOTI NEVAKCINĒTAJIEM ĀRSTĒŠANĀS IZDEVUMI IR JĀSEDZ PAŠIEM'' tika savāktas nepieciešamās 10 tūkstošs balsis. Tagad šo iniciatīvu var virzīt valdībā un Saeimā. Būs interesanti pavērot, kas notiks tālāk ar šo iniciatīvu.
noteikti, ka nekas. domāju, ka nepieciešamo balsu skaitu savāks, jo daudziem jau šis viss ir piebesījis, uz saimu aizies, bet nekas tur nebūs, pieļauju, ka juridiski pārāk sarežģīti varētu būt kko tādu īstenot, lai gan tas būtu visloģiskākais solis un risinājums konkrētajā situācijā arī manuprāt.

  +7 [+] [-]

, 2021-10-03 12:39, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nezinu par tevis minēto pētījumu, bet šobrīd vissmagāk Eiropā ar vakcinācijas tempiem iet Bulgārijā un Rumānijā, pie mums vēl nebūt nav tik traki. tāda interesanta lieta - rietumeiropā visur, izņemto Grieķiju, vakcinācijas aptvere ir 70%+, kamēr austrumblokā jeb bijušās padomijas valstīs tā šķiet vēl nekur nav sasniegusi 50%. neuzticība valdošajai varai ir iesakņota dziļi un tur būs vairākas paaudzes jānomaina, lai šo mainītu. padomija varbūt eksistēja tikai 50 gadus, bet tās radītās sekas izjutīsim vēl ilgi.
Tajā pētījuma tieši Bulgārija par vakcīnu drošumu konkurēja ar Latviju. Takā tas nav nekāds pārsteigums.
Jā, tieši neuzticēšanās varai ir galvenais iemesls kāpēc mēs esam tieši tur kur esam.
Manā izpratnē pats debīlākais, kas vispār šai situācijai var būt, ir nevakcinēties par spīti valdībai, un vispār valsts pārvaldei. Nezinu, kas notiek šo cilvēku galvās.

  +2 [+] [-]

, 2021-10-03 12:40, pirms 3 gadiem
eziitis rakstīja: Kā vienmēr, saliec punktiņus uz iii. Psihie nāk virsū lasot feisītī argumentus, kāpēc nevakcinēties. Varētu valdība beigt auklēties ar šo bērnudārzu. 1) līdz 1.11 vakcīna bezmaksas, pēc tam sedz visus izdevumus. 2) ja pēc 1.11 neesi vakcinējies, bet saķer to mēslu, slimības lapa netiek apmaksāta.
Valdībā gan ar derētu retināt rindas, jo acīmredzot tur neviens pat nedomā, kā runāt ar tiem, kas šaubās, ar tiem, kas pret.
Valdības komunikācijas galvenā problēma ir tā, ka vakcinācijas galvenais informators ir Pavļuts un Kariņš! Piedod atvaino, bet jāatrod sejas, kuriem cilvēki vairāk uzticēsies! Politiķiem Latvijā ticamības moments nav diez ko augsts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-10-03 12:42, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: noteikti, ka nekas. domāju, ka nepieciešamo balsu skaitu savāks, jo daudziem jau šis viss ir piebesījis, uz saimu aizies, bet nekas tur nebūs, pieļauju, ka juridiski pārāk sarežģīti varētu būt kko tādu īstenot, lai gan tas būtu visloģiskākais solis un risinājums konkrētajā situācijā arī manuprāt.
Vienalga būs interesanti uzzināt valsts pārvaldes argumentus.

  +7 [+] [-]

, 2021-10-03 12:43, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: noteikti, ka nekas. domāju, ka nepieciešamo balsu skaitu savāks, jo daudziem jau šis viss ir piebesījis, uz saimu aizies, bet nekas tur nebūs, pieļauju, ka juridiski pārāk sarežģīti varētu būt kko tādu īstenot, lai gan tas būtu visloģiskākais solis un risinājums konkrētajā situācijā arī manuprāt.
Nenotiks nekas.! Saeima nometīs nost, jo tas būtu parāk nepopulārs un bīstams lēmums! Eocionāli es it kā saprotu tās iniciatīvas ideju un savā ziņā pat atbalstu, bet realitātē es apzinos, ka valsts pienākums ir rūpēties par ikvienu pilsoni, cik nu tas ir iespējams - arī to, kurš ir "galvā ievainots"!
1 2 3 4 5 6 210 komentāri