Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

BIMBAMBOLS: VAI TIEŠĀM LATVIJA TO VAR ATĻAUTIES?

B

Labvakar!

Šis rakstiņš noteikti nav domāts ierindas sporta fanam, bet tiem, kuriem ir dziļāka interese par sporta struktūru, politiku, infrastruktūru, naudas lietām Latvijā

Kā zināmu turpinājumu analīzei par skeletonu, vēlos piedāvāt arī kaut nelielu ieskatu lietas otrajā pusē- par izmaksām, kas saistītas ar ledus trasēm. Uzreiz gan pateikšu, ka nav tik daudz laika un arī ātras pieejas dažādiem svaigiem un detalizētiem papīriem, tomēr kaut ko gribētos atzīmēt.

Fakti, citāti, avoti:

Apstiprinot valsts budžetu, valdība akceptējusi arī finansējuma piešķiršanu Siguldas Sporta kompleksa būvniecībai un Bobsleja un kamaniņu trases "Sigulda" rekonstrukcijas projekta īstenošanai.
Valdības lēmums paredz Siguldas Sporta kompleksa projekta īstenošanai nākamajā gadā novirzīt finansējumu 1,46 miljonu eiro apmērā, bet 2015. gadā – 1,4 miljonu eiro apmērā. Bobsleja un kamaniņu trases "Sigulda" rekonstrukcijas projekta īstenošanai 2014. gadam atvēlēts aptuveni miljons eiro. Lai īstenotu Siguldas Sporta kompleksa ideju, būs vajadzīgs arī pašvaldības finansējums aptuveni 2,86 miljonu eiro apmērā.

Siguldieši saņem valsts atbalstu Sporta...

Dālderis (no Vienotības) pastāstīja, ka apakšprogrammā "Sporta būves" atvēlētais finansējums 2013.gadā ir 1 209 234 lati. Dotācijas saņēmēju vidū ir valsts sporta bāzes, pašvaldību sporta bāzes, biedrību sporta bāzes, olimpisko sporta centru sporta bāzes un arī privātās sporta bāzes. Lielākās dotācijas saņems tieši valsts sporta bāzes, vislielāko dotāciju jeb 850 000 latu saņems SIA "Bobsleja un kamaniņu trase "Sigulda"".

Siguldas bobsleja un kamaniņu trase valsts...

Rupji saskaitot kopā, man sanāk, ka šajos gados no 2013-2015.gadam valsts un Siguldas pašvaldība kopā ieguldīs 7 miljonus eiro Siguldas kompleksa attīstībā.

Diemžēl man nav precīzi dati par 2012.gadu, taču nedomāju, ka te kaut kas mainās:

SIA "Bobsleja un kamaniņu trase "Sigulda"" pērn (domāts 2011.gads) strādājusi ar 141 292 latu zaudējumiem. 2010.gadā uzņēmumam bijuši zaudējumi 32 706 latu apmērā, liecina datubāzē Firmas.lv pieejamais uzņēmuma pagājušā gada pārskats.

Pērn samazinājies uzņēmuma apgrozījums – no 375 324 latiem 2010.gadā, tas sarucis līdz 365 275 latiem pērn. Mazāks kļuvis arī uzņēmumā strādājošo skaits. Ja 2010.gadā SIA "Bobsleja un kamaniņu trasē "Sigulda"" bija nodrošināta darba vieta 37 cilvēkiem, tad pērn tajā strādāja 30 cilvēki.

Avots: Rīga :: Ziņas Rīgā :: Ekonomika :: Bobsleja un...

SIA ”Bobsleja un kamaniņu trase „Sigulda”” ieņēmumi 2011.gada 1.pusgadā kopā 127719 lati:

1) pašu ieņēmumi 65819 lati
2) valsts dotācija 61900 lati

Avots: izm.izm.gov.lv/upload_file/...akti/.../IZMZino_151211_kapitalsab.doc‎

Bez tam, visu laiku tiek uzsvērts, ka viens no galvenajiem pašu ieņēmumu posteņiem ir Krievijas bobsleja, kamaniņu un skeletona izlašu sportistu apkalpošana (Siguldā arī regulāri redzami tie treniņtērptie krievu sportisti). Bet tajā pašā laikā visu laiku tiek arī piebilsts, ka kopš Šoču trases uzcelšanas, pēc OS uz Latviju viņi vairs nebrauks, bet izmantos savu trasi.

Visi redzējām šī gada prēmējumu no valsts mūsu sportistiem- bobiem, skeletonam un kamaniņām bija vislielākās prēmijas valstī, kopā rakstāmas ar 6 cipariem latos.

Jautājums- vai Latvijai ir pa kabatai šādas izmaksas, ņemot vērā, ka

- Braukšana ledus trases ir ekskluzīva nodarbe atsevišķiem indivīdiem entuziasma un amatieru līmenī,
- Ledus trases nerada nekādas iespējas masu, tautas sportam, bērniem un pusaudžiem,
- Starptautiskā skanējuma, valsts tēla un atpazīstamības ziņā tai ir ļoti niecīgs (gandrīz nekāds) ieguldījums, par ko jau daudz runāts.
- Ledus trase kalpo ne vairāk kā 5 mēnešus gadā.
- Latvija nav ļoti bagāta valsts kā, piemēram, Norvēģija, Somija vai Šveice.

Vēl tikai piebildīšu, ka Latvijā šobrīd nav normāla nacionālā stadiona, kurā futbola izlasei aizvadīt starptautiskās spēles, kas varētu būt arī multifunkcionāla būve arī vieglatlētikai un citiem sporta veidiem.

Labprāt uzklausītu arī sakarīgus argumentus, viedokli!

Bimbis

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 11:51, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kaut kur šai visā jūklī Bimbis pieminēja žurnālistus, kam par šo visu būtu jāraksta, jāizglīto u.t.t. Par šo tēmu piebilstot - mūsu žurnālisti šo latviešu tendenci ātri ieviest un piekopt mazpazīstamos sportus vienmēr ir rakstījuši pozitīva kontekstā, ka esam baigie malači, novatori un visa jaunā celmlauži. Kas zin, varbūt kaut kad skeletons bū TOP1 sporta veids pasaulē ar lielāko auditoriju, masveidību un prestižāko trofeju pasaules sportā "Dukurcup"
Jē rait
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 12:37, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: Rezumējot, vienīgais labums no skeletona mums ir iespējamās medaļas olimpiskajās spēlēs. Regulāro sezonas startu un pasaules čempionātu nozīme ir stipri pārvērtēta, mediju mākslīgi sakurināta ažiotāža. Bimbambola jautājums par skeletonu koncentrētā formā skanētu- vai ir vērts par tik un tik tugrikiem pirkt olimpiskās medaļas. Viņš uzskata, ka nē. Man pašam, atzīšos, piemīt spēcīgs olimpisko medaļu fetišs, es par Dukura zeltu tikai priecātos. Un turpinātu vaidēt par futbolu.
"...Kā zināmu turpinājumu analīzei par skeletonu, vēlos piedāvāt arī kaut nelielu ieskatu lietas otrajā pusē- par izmaksām, kas saistītas ar ledus trasēm. ..."

Bimbja raksts savā būtībā ir tīra demagoģija un kļūdām pilns – pirmkārt no 3 šļūkšanas sportaveidiem ir izalīts tikai skeletons. Attiecīgi arī visas trases izmaksas ir piedēvētas tikai skeletonam.

Otrkārt trases rekonstrukcijas vienreizējās izmaksas likt vienā katlā ar atbalstu sportaveidam un trases izmaksām arī ir amatieriski.

Tas ir tas pats, kas ja tiek uzcelts jauns futbola stadions par šeit minētajiem 25 milj., tad pēc Bimbja teorijas 4 gados, 4 starptautiskās katru gadu spēles izmaksās katra 1,5 milj. latu – vai mēs esam tik bagāti, lai maksātu 1,5 milj. par vienu futbola spēli?

  +2 [+] [-]

, 2013-12-19 12:43, pirms 11 gadiem
Un no Bimbja puses labprāt redzētu apskatu par LFF naudas plūsmām un izlietojumu - cik ieguva par EČ 2004 no UEFA, kā tā nauda tika izmantota, cik iegūst par kvalifikācijas cikla spēlēm, cik no UEFA iegūst laukumu veidošani, cik no sponsoriem utt. Vai tā tiek mērķtiecīgi izmantota. Vai Staiceles futbola centra izveide un atrašanās vieta attaisno viņa pastāvēšanu utt.

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:06, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: "...Kā zināmu turpinājumu analīzei par skeletonu, vēlos piedāvāt arī kaut nelielu ieskatu lietas otrajā pusē- par izmaksām, kas saistītas ar ledus trasēm. ..."

Bimbja raksts savā būtībā ir tīra demagoģija un kļūdām pilns – pirmkārt no 3 šļūkšanas sportaveidiem ir izalīts tikai skeletons. Attiecīgi arī visas trases izmaksas ir piedēvētas tikai skeletonam.

Otrkārt trases rekonstrukcijas vienreizējās izmaksas likt vienā katlā ar atbalstu sportaveidam un trases izmaksām arī ir amatieriski.

Tas ir tas pats, kas ja tiek uzcelts jauns futbola stadions par šeit minētajiem 25 milj., tad pēc Bimbja teorijas 4 gados, 4 starptautiskās katru gadu spēles izmaksās katra 1,5 milj. latu – vai mēs esam tik bagāti, lai maksātu 1,5 milj. par vienu futbola spēli?
Nevienā punktā mans raksts nebija tikai par skeletonu, bet gan par visām renes disciplīnām. Par visām kopā.

Otrkārt, raksts bija par Siguldas Bobsleja un kamaniņu trasi, un nevis par futbolu, par kuru tu te visu laiku runā.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-19 13:17, pirms 11 gadiem
Ir grūti runāt un diskutēt, ja nav vismaz kaut cik vienots priekšstats par to, kas ir panākums sportā. Es redzu, ka mans redzējums par to ir kardināli pretējs daudzu šeit diskutējošo redzējumam. Ar pamatojumu jau iepriekšējos rakstā mēģināju skaidrot, kāpēc es Dukura (un līdzīgā, taču vieglākā formā varētu runāt arī par bobiem un kamanām) rezultātus neuzskatu par nopietniem panākumiem sportā. Par to visu esmu pateicis.

Vienīgais, kas ledus trašu panākumiem piešķirt kau jel kādu nozīmi, ir laime, ka tie ir olimpisko sporta veidu statusā.

Taču. Pirmkārt, tā ir Ziemas olimpiāde, kas ir daudzkārt mazāk interesējoša par Vasaras Olimpiādi. Liela pasaules daļa vispār Ziemas Olimpiādei neseko, bet daudz kur seko ļoti nosacīti.

Otrkārt, ledus trasēs notiekošais pašā Ziemas Olimpiādē ir vismazsvarīgākais, jo skaidrs, ka sniega disciplīnas ir prioritāte + ledus hokejs.

Treškārt, medaļas nekur nav garantētas. Joprojām zelta mums arī šajās trasēs nav.

Līdz ar to, pilnībā piekrītu Gaskoinam, kurš ir pilnīgi pareizi sapratis manu jautājumu- vai tiešām mēs esam gatavi maksāt tādu naudu par kādām iespējamām (bet arī ar iespējamību, ka nebūs) zema prestiža medaļām?

Mana atbilde ir pilnīgi skaidra- nē.

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:26, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Ir grūti runāt un diskutēt, ja nav vismaz kaut cik vienots priekšstats par to, kas ir panākums sportā. Es redzu, ka mans redzējums par to ir kardināli pretējs daudzu šeit diskutējošo redzējumam. Ar pamatojumu jau iepriekšējos rakstā mēģināju skaidrot, kāpēc es Dukura (un līdzīgā, taču vieglākā formā varētu runāt arī par bobiem un kamanām) rezultātus neuzskatu par nopietniem panākumiem sportā. Par to visu esmu pateicis.

Vienīgais, kas ledus trašu panākumiem piešķirt kau jel kādu nozīmi, ir laime, ka tie ir olimpisko sporta veidu statusā.

Taču. Pirmkārt, tā ir Ziemas olimpiāde, kas ir daudzkārt mazāk interesējoša par Vasaras Olimpiādi. Liela pasaules daļa vispār Ziemas Olimpiādei neseko, bet daudz kur seko ļoti nosacīti.

Otrkārt, ledus trasēs notiekošais pašā Ziemas Olimpiādē ir vismazsvarīgākais, jo skaidrs, ka sniega disciplīnas ir prioritāte + ledus hokejs.

Treškārt, medaļas nekur nav garantētas. Joprojām zelta mums arī šajās trasēs nav.

Līdz ar to, pilnībā piekrītu Gaskoinam, kurš ir pilnīgi pareizi sapratis manu jautājumu- vai tiešām mēs esam gatavi maksāt tādu naudu par kādām iespējamām (bet arī ar iespējamību, ka nebūs) zema prestiža medaļām?

Mana atbilde ir pilnīgi skaidra- nē.
Es saprotu tavu kre*īnisko zemtekstu tam visam, labāk naudu ieguldīt krievu sporta veidā Latvijā-futbolā. Viltīgi , viltīgi, bet nesanāks čalīt. Tad jau tev labāk sanāks kanādiešus atsvabināt no hokeja un visu naudu novirzīt sokeram.

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:28, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Nevienā punktā mans raksts nebija tikai par skeletonu, bet gan par visām renes disciplīnām. Par visām kopā.

Otrkārt, raksts bija par Siguldas Bobsleja un kamaniņu trasi, un nevis par futbolu, par kuru tu te visu laiku runā.
Tavā rakstā nav minēts, cik latvijas sportisti trenējas šajā trasē, sākot no iesācējiem beidzot ar dukuriem visos sporta veidos (skeletons, kamanas, bobslejs) kopumā? Arī āda ir trases noslodze, cik sezonā trasi apmeklē ārvalstu sportisti.
Galvenais raksta uzsvars ir, ka trase domāta pāris tevis nosauktajiem "amatieriem" - dukuriem.
Kas vien jau liecina par raksta amatieriskumu.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 13:30, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: Tavā rakstā nav minēts, cik latvijas sportisti trenējas šajā trasē, sākot no iesācējiem beidzot ar dukuriem visos sporta veidos (skeletons, kamanas, bobslejs) kopumā? Arī āda ir trases noslodze, cik sezonā trasi apmeklē ārvalstu sportisti.
Galvenais raksta uzsvars ir, ka trase domāta pāris tevis nosauktajiem "amatieriem" - dukuriem.
Kas vien jau liecina par raksta amatieriskumu.
Tak viņš ir provokators, vienreiz viņam nogāja pēc euro 2004, pēc tam, kad izlase atkāpās uz 120. vietu rangā, tad sākās dusmu izvirdi uz citiem sporta veidiem. Kaut kāds vājprāts ar viņu

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 13:31, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Ir grūti runāt un diskutēt, ja nav vismaz kaut cik vienots priekšstats par to, kas ir panākums sportā. Es redzu, ka mans redzējums par to ir kardināli pretējs daudzu šeit diskutējošo redzējumam. Ar pamatojumu jau iepriekšējos rakstā mēģināju skaidrot, kāpēc es Dukura (un līdzīgā, taču vieglākā formā varētu runāt arī par bobiem un kamanām) rezultātus neuzskatu par nopietniem panākumiem sportā. Par to visu esmu pateicis.

Vienīgais, kas ledus trašu panākumiem piešķirt kau jel kādu nozīmi, ir laime, ka tie ir olimpisko sporta veidu statusā.

Taču. Pirmkārt, tā ir Ziemas olimpiāde, kas ir daudzkārt mazāk interesējoša par Vasaras Olimpiādi. Liela pasaules daļa vispār Ziemas Olimpiādei neseko, bet daudz kur seko ļoti nosacīti.

Otrkārt, ledus trasēs notiekošais pašā Ziemas Olimpiādē ir vismazsvarīgākais, jo skaidrs, ka sniega disciplīnas ir prioritāte + ledus hokejs.

Treškārt, medaļas nekur nav garantētas. Joprojām zelta mums arī šajās trasēs nav.

Līdz ar to, pilnībā piekrītu Gaskoinam, kurš ir pilnīgi pareizi sapratis manu jautājumu- vai tiešām mēs esam gatavi maksāt tādu naudu par kādām iespējamām (bet arī ar iespējamību, ka nebūs) zema prestiža medaļām?

Mana atbilde ir pilnīgi skaidra- nē.
Tākā esi pietuvināta persona futbolam,kvēls futbola līdzjutējs. Tad mans jautājums tev būtu šāds,būtu arī ļoti interesanti ja tu izveidotu raktu par šo tēmu.
Vai mēs kā valsts būtu gatava ieguldīt milzu līdzekļus futbola attīstībā? Nestrīdos par stadiona nepieciešamību,jo tāda ir FIFA obligātā prasība,turklāt tas būtu stadions,kuru varētu izmantot dažādiem mērķiem.
Bet tieši man jautājums ir tāds,vai kā valsts mēs būtu gatava ieguldīt līdzekļus tikai futbola attīstībai? Ņemot vērā demogrāfisko stāvokli valstī,ka apmēram tikai aptuveni 400000 mūsu valsts iedzīvotāju ir vecumā līdz 18 gadiem.Un labi ja no viņiem visiem 0,5-1% savu dzīvi izlems saistīt ar futbolu. Turklāt nav garantija ka visi kļūs par profesionāliem pasaules,kaut Eiropas mēroga spēlētājiem.
Un balstoties uz šiem faktiem,vai ir reāli ka mēs kaut reizi iekļūsim pasaules kausa finālturnīrā? Un reizi cik gados mūsu valsvienības dalība kļūtu reāla EČ finālturnīros? Turklāt ļoti labi apzinoties,ka par godalgotām vietām mēs nekad necīnīsimies.Varbūt kaut kad tāltālā nākotnē.
Es uzskatu ka nav jēgas,labāk ieguldīt tur to naudu kur mums ir kaut kādi panākumi,lai arī ne tik populāros un grandiozos sporta veidos kā futbols

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:36, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Ir grūti runāt un diskutēt, ja nav vismaz kaut cik vienots priekšstats par to, kas ir panākums sportā. Es redzu, ka mans redzējums par to ir kardināli pretējs daudzu šeit diskutējošo redzējumam. Ar pamatojumu jau iepriekšējos rakstā mēģināju skaidrot, kāpēc es Dukura (un līdzīgā, taču vieglākā formā varētu runāt arī par bobiem un kamanām) rezultātus neuzskatu par nopietniem panākumiem sportā. Par to visu esmu pateicis.

Vienīgais, kas ledus trašu panākumiem piešķirt kau jel kādu nozīmi, ir laime, ka tie ir olimpisko sporta veidu statusā.

Taču. Pirmkārt, tā ir Ziemas olimpiāde, kas ir daudzkārt mazāk interesējoša par Vasaras Olimpiādi. Liela pasaules daļa vispār Ziemas Olimpiādei neseko, bet daudz kur seko ļoti nosacīti.

Otrkārt, ledus trasēs notiekošais pašā Ziemas Olimpiādē ir vismazsvarīgākais, jo skaidrs, ka sniega disciplīnas ir prioritāte + ledus hokejs.

Treškārt, medaļas nekur nav garantētas. Joprojām zelta mums arī šajās trasēs nav.

Līdz ar to, pilnībā piekrītu Gaskoinam, kurš ir pilnīgi pareizi sapratis manu jautājumu- vai tiešām mēs esam gatavi maksāt tādu naudu par kādām iespējamām (bet arī ar iespējamību, ka nebūs) zema prestiža medaļām?

Mana atbilde ir pilnīgi skaidra- nē.
Lūdzu liec priekšā visu ziemas OS sportaveidu un disciplīnu TV auditorijas reitingus – pagaidām tā ir tikai tukša muldēšana no tavas puses, par to, kas populārāks. Vienīgais protams hokejs ir ārpus konkurences.

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:37, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tak viņš ir provokators, vienreiz viņam nogāja pēc euro 2004, pēc tam, kad izlase atkāpās uz 120. vietu rangā, tad sākās dusmu izvirdi uz citiem sporta veidiem. Kaut kāds vājprāts ar viņu
Nākamais sporta veids kuram metīsies virsu Bimbambols 110% būs BMX. Kad viņš pamanīs kāda nauda prēmijās,federācijai tiek piešķirta bmx braucējiem,un visi bmx braucēji kļūs par amatieriem,un Latvija sportisti vienīgie kuri nopietni trenējas šajā sporta veidā???
Protams aizmirstot ka ASV un daudzviet citviet pasaulē norisinās tā saucamās X games,kur lielākajam vairumam sportistu ir sponsori,un komandu finansējums.
Lai gan salīdzinājumā ar futbolu tas ir kā spļāviens jūrā,līdz ar to tas ir tikai amatierisms

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:39, pirms 11 gadiem
100%LATVIETIS rakstīja: Nākamais sporta veids kuram metīsies virsu Bimbambols 110% būs BMX. Kad viņš pamanīs kāda nauda prēmijās,federācijai tiek piešķirta bmx braucējiem,un visi bmx braucēji kļūs par amatieriem,un Latvija sportisti vienīgie kuri nopietni trenējas šajā sporta veidā???
Protams aizmirstot ka ASV un daudzviet citviet pasaulē norisinās tā saucamās X games,kur lielākajam vairumam sportistu ir sponsori,un komandu finansējums.
Lai gan salīdzinājumā ar futbolu tas ir kā spļāviens jūrā,līdz ar to tas ir tikai amatierisms
Man īsti nav skaidrs viņa vēstījums, atņemt citiem, labi, bet kam dot vietā? Atņemt jau vienmēr ir viegli, pilnīgi sāk likties, ka Dukuri ir kaut kādi diletanti kuri neko nav pelnījuši, vismaz pēc Bimbja tekstiem tā izriet.

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:43, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Man īsti nav skaidrs viņa vēstījums, atņemt citiem, labi, bet kam dot vietā? Atņemt jau vienmēr ir viegli, pilnīgi sāk likties, ka Dukuri ir kaut kādi diletanti kuri neko nav pelnījuši, vismaz pēc Bimbja tekstiem tā izriet.
Protams ka futbolam...Visi zin cik kvēls futbola līdzjutējs ir Bimbambols un ar putām uz lūpām viņš noniecinās pārējos sportistus,sporta veidus kur mums ir vismaz kaut kādi panākumi,ar kuriem lepoties mūsu mazajai nācijai.
Priekš kam atbalstīt mums amatieriskus sporta veidus,ja pasaulē populārākais ir futbols. Un no pēdējiem 2,3 viņa rakstiem patiesi to var secināt,jo visiem viņiem ir bijis savs zemteksts un naids pret Dukuru ģimeni

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:48, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Man īsti nav skaidrs viņa vēstījums, atņemt citiem, labi, bet kam dot vietā? Atņemt jau vienmēr ir viegli, pilnīgi sāk likties, ka Dukuri ir kaut kādi diletanti kuri neko nav pelnījuši, vismaz pēc Bimbja tekstiem tā izriet.
Iedomājies kopumā, kādas kolosālas summas tiek iegāztas futbolā pa visu valsti kopumā, izlasēs, klubos, jaunatnes audzināšanā, stadionu uzturēšanā utt. Valsts, valsts uzņēmumu, pašvaldību, sponsoru naudas – tur sanāk vienkārši astronomiska summa – bet rezultāts - 119 vieta FIFA rangā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:54, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: Nevar just patiku pret cilvēkiem, kuri savu hobiju uztur uz sabiedrības rēķina.
LM futbola/hokeja klubs nav/nebija uz sabiedrības rēķina? Valsts tagad maksā Zaharjina daudzmiljonu kredītus, bet viņš n-tos gadus miljonus grūda sportā.

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:56, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: Iedomājies kopumā, kādas kolosālas summas tiek iegāztas futbolā pa visu valsti kopumā, izlasēs, klubos, jaunatnes audzināšanā, stadionu uzturēšanā utt. Valsts, valsts uzņēmumu, pašvaldību, sponsoru naudas – tur sanāk vienkārši astronomiska summa – bet rezultāts - 119 vieta FIFA rangā.
Un aiz mums ir tikai nabadzīgākās Āfrikas valstis un pundurvalstiņas (lielākoties no Okeānijas reģiona)
Šeit ir šis rangs
The FIFA/Coca-Cola World Ranking - Ranking...
Un lai vēl vairāk pakaisītu sāli uz brūcēm,ieskats cik daudz futbola spēlētāju dažādos līmeņos,cik klubu,cik tiesnešu ir mūsu valstī salīdzinot ar pārējām valstīm
FIFA.com - Big Count
Līdz ar to ņemot vērā patreizējo situāciju futbolā vai futbols ir nopelnījis to finansējumu kuru saņem patreiz???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-19 13:58, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: Kurš nu te par demagoģiju būtu īdējis- pats samet privātus un valsts līdzekļus vienā katlā un par atskaites punktu ņem viszemākos rādījumus.
NU tak, kam tad to naudu dot? Hobijus neatbalstam, ko tad atbalstam?

     [+] [-]

, 2013-12-19 14:01, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: Nevar just patiku pret cilvēkiem, kuri savu hobiju uztur uz sabiedrības rēķina.
Tāds pats hobijs ir arī biatlons,bmx,vieglatlētika,slēpošanas disciplīnas,vingrošana u,t,t??? Turklāt izņemot bmx un ar retiem izņēmumie šķēpmešanu,kas tad ir pārējie tavuprāt? turklāt viņi saņem finansējumu un nekādus rezultātus neuzrāda.
Nākamais saku vēlreiz brāļi Dukuri nav vienīgie skeletonisti valstī,ir daudzi jaunieši,un dāmu konkurencē startē Lelde Priedulēna,kurai ar Dukuru ģimeni nav nekāda sakara.
Turklāt tad likvidējam arī hokeju,basketbolu? Mums tacu tur vispār nav nekādu panākumu? tā pēc jūsu idiotiskās loģikas sanāk?

     [+] [-]

, 2013-12-19 14:03, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: Kurš nu te par demagoģiju būtu īdējis- pats samet privātus un valsts līdzekļus vienā katlā un par atskaites punktu ņem viszemākos rādījumus.
Pag, pag. – LM paņēma kredītu ar valsts galvojumu, bet tajā pašā laikā turpināja sponsorēt un grūst naudu futbolā, hokejā, tagad kredītus vairs nevar atmaksāt, LM kredītus maksā visas valsts nodokļu maksātāji. Tā ka , Zharjins un tai skaitā Liepājas sports uzdzīvoja par LV iedzīvotāju naudu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-19 14:05, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: Kurš nu te par demagoģiju būtu īdējis- pats samet privātus un valsts līdzekļus vienā katlā un par atskaites punktu ņem viszemākos rādījumus.
Nu pag Latvijas izlase arī bija virsotnē 2004 gadā piedaloties EČ Portugālē,turklāt saņemot ļoti iespaidīgas prēmijas no valsts,gan federācijas ietvaros,gan katram spēlētājam inividuāli. Kāpēc futbola federācija neprata izmantot valsts atbalstu tobrīd,sistēmas sakārtošanai?
Un daudzi aizmirst ka Dukuri ģimene iesākumā arī kūlās pa pašām beigām,un tikai ar savu darbu vispār tika pirmajās vietās pasaulē,ne jau viņie sāka un uzreiz tika pirmie pasaulē.

     [+] [-]

, 2013-12-19 14:05, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: Nu ne jau profesionālus sportistus. Masveidīgiem sportaveidiem jādod, jaunatnei, tautai.
Jā, interesants piedāvājums, jaunatnes hokejam piemēram.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 14:05, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: NU tak, kam tad to naudu dot? Hobijus neatbalstam, ko tad atbalstam?
Likvidējam Operu, teātrus, mūzikas, mākslas skolas, bērnu interešu centrus, visas sporta skolas, kas par valsts naudu utt.

Kāda velna pēc vispār kaut ko atbalstīt.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 14:08, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: Nu ne jau profesionālus sportistus. Masveidīgiem sportaveidiem jādod, jaunatnei, tautai.
Precīzāk uzraksti to shēmu, kā tu iedomājies to, nevis raksti ar lozungiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-19 14:09, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: Likvidējam Operu, teātrus, mūzikas, mākslas skolas, bērnu interešu centrus, visas sporta skolas, kas par valsts naudu utt.

Kāda velna pēc vispār kaut ko atbalstīt.
Tā kā štatos, tur viss ir par maksu, izņemot Obamacare, ā nē, tā arī ir par maksu

     [+] [-]

, 2013-12-19 14:10, pirms 11 gadiem
100%LATVIETI - cik cilvēki pasaulē ir skeletona profesionāļi? Nosauc precīzu ciparu, lūdzu, jo vairak par 10 tādu nav, varu pateikt priekšā.

     [+] [-]

, 2013-12-19 14:12, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: Lūdzu liec priekšā visu ziemas OS sportaveidu un disciplīnu TV auditorijas reitingus – pagaidām tā ir tikai tukša muldēšana no tavas puses, par to, kas populārāks. Vienīgais protams hokejs ir ārpus konkurences.
Čalīt, ko tu te visu laiku pieprasi kaut kādus ciparus? Tu pats parādi kaut vienu oficiālu skaitli par skeletonu un citiem tevis aizstāvētiem pseidosportiem(cik jaunieši nodarbojas, kādi panākumi, kāda konkurence, skatītāji utt). Atradies pieprasītājs. Starpcitu, visvairāk šajā diskusijā kaut kādas mistiskas tēzes izvirzi tieši tu, pie tam cenšoties tās uzdot par kaut kādām akmenī kaltām patiesībām.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 14:13, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: LFF ir riktīgs midzenis, par to strīdu nav. Prēmijas jau dabūja paši sportisti apēšanai nevis futbola attīstībai. Par to kulšanos pa apakšu- skeletonā tā apakša ir diez gan seklu, salīdzinot ar citiem sporta veidiem.
Nu bet tomēr ir jāmāk izsisties ar mūsu niecīgajiem resursiem uz pasaules lielvalstu fona.Tici man tās summas kuras tiek atdotas Dukuru ģimenei ir tikai graši uz pārējo lielvalstu fona,kuras cenšas panākt mūsu sportistus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 14:13, pirms 11 gadiem
Rafaello rakstīja: 100%LATVIETI - cik cilvēki pasaulē ir skeletona profesionāļi? Nosauc precīzu ciparu, lūdzu, jo vairak par 10 tādu nav, varu pateikt priekšā.
Cik bobslejistu pasaulē ir profesionāļi, cik kamaniņu braucēji?

  -3 [+] [-]

, 2013-12-19 14:17, pirms 11 gadiem
dropshot rakstīja: Čalīt, ko tu te visu laiku pieprasi kaut kādus ciparus? Tu pats parādi kaut vienu oficiālu skaitli par skeletonu un citiem tevis aizstāvētiem pseidosportiem(cik jaunieši nodarbojas, kādi panākumi, kāda konkurence, skatītāji utt). Atradies pieprasītājs. Starpcitu, visvairāk šajā diskusijā kaut kādas mistiskas tēzes izvirzi tieši tu, pie tam cenšoties tās uzdot par kaut kādām akmenī kaltām patiesībām.
Atradās bimbja advokātiņš.
Es rakstu nerakstīju, man nekas nav jāpierāda.