Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

BIMBAMBOLS: VAI TIEŠĀM LATVIJA TO VAR ATĻAUTIES?

B

Labvakar!

Šis rakstiņš noteikti nav domāts ierindas sporta fanam, bet tiem, kuriem ir dziļāka interese par sporta struktūru, politiku, infrastruktūru, naudas lietām Latvijā

Kā zināmu turpinājumu analīzei par skeletonu, vēlos piedāvāt arī kaut nelielu ieskatu lietas otrajā pusē- par izmaksām, kas saistītas ar ledus trasēm. Uzreiz gan pateikšu, ka nav tik daudz laika un arī ātras pieejas dažādiem svaigiem un detalizētiem papīriem, tomēr kaut ko gribētos atzīmēt.

Fakti, citāti, avoti:

Apstiprinot valsts budžetu, valdība akceptējusi arī finansējuma piešķiršanu Siguldas Sporta kompleksa būvniecībai un Bobsleja un kamaniņu trases "Sigulda" rekonstrukcijas projekta īstenošanai.
Valdības lēmums paredz Siguldas Sporta kompleksa projekta īstenošanai nākamajā gadā novirzīt finansējumu 1,46 miljonu eiro apmērā, bet 2015. gadā – 1,4 miljonu eiro apmērā. Bobsleja un kamaniņu trases "Sigulda" rekonstrukcijas projekta īstenošanai 2014. gadam atvēlēts aptuveni miljons eiro. Lai īstenotu Siguldas Sporta kompleksa ideju, būs vajadzīgs arī pašvaldības finansējums aptuveni 2,86 miljonu eiro apmērā.

Siguldieši saņem valsts atbalstu Sporta...

Dālderis (no Vienotības) pastāstīja, ka apakšprogrammā "Sporta būves" atvēlētais finansējums 2013.gadā ir 1 209 234 lati. Dotācijas saņēmēju vidū ir valsts sporta bāzes, pašvaldību sporta bāzes, biedrību sporta bāzes, olimpisko sporta centru sporta bāzes un arī privātās sporta bāzes. Lielākās dotācijas saņems tieši valsts sporta bāzes, vislielāko dotāciju jeb 850 000 latu saņems SIA "Bobsleja un kamaniņu trase "Sigulda"".

Siguldas bobsleja un kamaniņu trase valsts...

Rupji saskaitot kopā, man sanāk, ka šajos gados no 2013-2015.gadam valsts un Siguldas pašvaldība kopā ieguldīs 7 miljonus eiro Siguldas kompleksa attīstībā.

Diemžēl man nav precīzi dati par 2012.gadu, taču nedomāju, ka te kaut kas mainās:

SIA "Bobsleja un kamaniņu trase "Sigulda"" pērn (domāts 2011.gads) strādājusi ar 141 292 latu zaudējumiem. 2010.gadā uzņēmumam bijuši zaudējumi 32 706 latu apmērā, liecina datubāzē Firmas.lv pieejamais uzņēmuma pagājušā gada pārskats.

Pērn samazinājies uzņēmuma apgrozījums – no 375 324 latiem 2010.gadā, tas sarucis līdz 365 275 latiem pērn. Mazāks kļuvis arī uzņēmumā strādājošo skaits. Ja 2010.gadā SIA "Bobsleja un kamaniņu trasē "Sigulda"" bija nodrošināta darba vieta 37 cilvēkiem, tad pērn tajā strādāja 30 cilvēki.

Avots: Rīga :: Ziņas Rīgā :: Ekonomika :: Bobsleja un...

SIA ”Bobsleja un kamaniņu trase „Sigulda”” ieņēmumi 2011.gada 1.pusgadā kopā 127719 lati:

1) pašu ieņēmumi 65819 lati
2) valsts dotācija 61900 lati

Avots: izm.izm.gov.lv/upload_file/...akti/.../IZMZino_151211_kapitalsab.doc‎

Bez tam, visu laiku tiek uzsvērts, ka viens no galvenajiem pašu ieņēmumu posteņiem ir Krievijas bobsleja, kamaniņu un skeletona izlašu sportistu apkalpošana (Siguldā arī regulāri redzami tie treniņtērptie krievu sportisti). Bet tajā pašā laikā visu laiku tiek arī piebilsts, ka kopš Šoču trases uzcelšanas, pēc OS uz Latviju viņi vairs nebrauks, bet izmantos savu trasi.

Visi redzējām šī gada prēmējumu no valsts mūsu sportistiem- bobiem, skeletonam un kamaniņām bija vislielākās prēmijas valstī, kopā rakstāmas ar 6 cipariem latos.

Jautājums- vai Latvijai ir pa kabatai šādas izmaksas, ņemot vērā, ka

- Braukšana ledus trases ir ekskluzīva nodarbe atsevišķiem indivīdiem entuziasma un amatieru līmenī,
- Ledus trases nerada nekādas iespējas masu, tautas sportam, bērniem un pusaudžiem,
- Starptautiskā skanējuma, valsts tēla un atpazīstamības ziņā tai ir ļoti niecīgs (gandrīz nekāds) ieguldījums, par ko jau daudz runāts.
- Ledus trase kalpo ne vairāk kā 5 mēnešus gadā.
- Latvija nav ļoti bagāta valsts kā, piemēram, Norvēģija, Somija vai Šveice.

Vēl tikai piebildīšu, ka Latvijā šobrīd nav normāla nacionālā stadiona, kurā futbola izlasei aizvadīt starptautiskās spēles, kas varētu būt arī multifunkcionāla būve arī vieglatlētikai un citiem sporta veidiem.

Labprāt uzklausītu arī sakarīgus argumentus, viedokli!

Bimbis

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:17, pirms 11 gadiem
Starp citu, kādreiz, pirms padsmit gadiem, Siguldas trasē bij Apollo ziemas spēles, kur piedalījās daudz tautas komandu no dažādām firmām.Bij viens superīgs pasākums, tautas daudz, mūziķi, atrakcijas bērniem, komandas šļūca pa trasi ar tautas bobu (neatceros vairs to nosaukumu).Lūk atjaunojot šo pasākumu, tiks sperts liels solis pretim tam, lai trase neskaitītos tikai mājvieta elites sportistiem.Ir tikai jādara, un tad arī īdēšanai internetā laika nebūs.

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:19, pirms 11 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: Un kur tad ir produktīvas investīcijas ekspert?
Uzliezt stadionu futbola stadionu par 80 miljoniem, uzturēšanai gadā tērēt ap miljonu un izmantot viņu 3 izlases spēlēm gadā, dziesmusvētkiem reiz 4 gados un vēl pāris koncertiem gadā.
Vēl var aizvadīt kādās Futbola virsligas spēles ar vidējo apmeklējumu 370 skatītāji uz spēli

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:24, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: Uzliezt stadionu futbola stadionu par 80 miljoniem, uzturēšanai gadā tērēt ap miljonu un izmantot viņu 3 izlases spēlēm gadā, dziesmusvētkiem reiz 4 gados un vēl pāris koncertiem gadā.
Vēl var aizvadīt kādās Futbola virsligas spēles ar vidējo apmeklējumu 370 skatītāji uz spēli
Ne visu var izmērīt naudā vai peļņā.Ir vēl tāda lieta kā valsts prestižs un nācijas lepnums.Katrai sevis cienošai nācijai ir Nacionālā bibliotēka, Opera,...jābūt arī centrālajam valsts stadionam, ne jau tikai futbolam vai dziesmusvētkiem.Pašlepnumam.(labā nozīmē).

  -3 [+] [-]

, 2013-12-18 22:27, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Tādā veidā varam astronomiski kāpināt savu nacionālo labklājību. Atliek noklāt visu LV teritoriju ar Siguldas trasēm, airēšanas centriem, florbola laukumiem, radot darba vietas, un rezultātā viss dubultosies. Bet, kad dubultosies, dubultosies vēlreiz. Bet, kad dubultosies vēlreiz, dubultosies vēl un vēl un vēl reiz. Kolosāls ekonomists esi.
Neko daudz nesaprotu no makroekonomikas, tikai rakstiju ko ekonomisti saka. Es jau arī minēju, Ieguldītā nauda rekonstrukcijai laikam nekad neatnāks atpakaļ, bet tā dotācija šķiet ir nekāda. Ekonomiski protams šis projekts valstij ir neizdevīgs, man par to nav nekādu šaubu.

Tik pat labi varu jautāt, kāds labums būs no liela stadiona futbola vajadzībām? Tikai nevajag man stāstīt tās muļķības par Latvijas vārda nešanu pasaulē, tās ir nodrāztas frāzes kuras varēja vēl lietot pirms desmit gadiem, bet ne jau tagad, kur tad nu viņi vairs stiept! Ja pasaulē kādi gopņiki, nēģeri vai citi tumši ļaudis, nezina kas ir Latvija, tad viņu dēļ jau arī nevajag censties.

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:28, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Uz futbolu regulāri ir pie 10tk. Ja tas nav zināms, tad nav ko diskutēt.
Vidējais latviešu pārstāvju oficiālo izlases spēļu apmeklējums pēdējo 3 gadu laikā Skonto stadionā ir 5838 skatītāji.

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:33, pirms 11 gadiem
norcha 172 rakstīja: Ne visu var izmērīt naudā vai peļņā.Ir vēl tāda lieta kā valsts prestižs un nācijas lepnums.Katrai sevis cienošai nācijai ir Nacionālā bibliotēka, Opera,...jābūt arī centrālajam valsts stadionam, ne jau tikai futbolam vai dziesmusvētkiem.Pašlepnumam.(labā nozīmē).
Ar stadionu nevienu nepārsteigsi, ja tas nav kā Allianz Arena. Normālās Eiropas valstīs labs stadions ir bezmaz katrā miestā.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-18 22:33, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: No LFF oficiālajiem avotiem visas LV spēles pēdējajos 3 gados.

2013. gads
LV – BIH - 7787 (vismaz 5000 BIH fani)
LV- LTU – 7306
LV – SVK – 3813
2012. gads
LV- GRE – 7956
LV– Lihtešteina – 4073

2011. gads
LV-ISR - 6147
LV-FIN - 5314
LV– Malta – 4315

Kur tu esi atradis regulāri 10 000 apmeklētājus, tas skats diezgan skumīgs izskatās uz izlašu spēļu apmeklējumu.
Es teicu pie 10 tk. Lūk,te statistika:

Latvija – Ukraina 0-1

15.08.2001.
Rīga, „Skonto” stadions, 7000 skatītāji.
Tiesnesis: V. Hrinjaks (Čehija)

Latvija – Krievija 1-3

14.11.2001.
Rīga, „Skonto” stadions, 7000 skatītāji.
Tiesnesis: S. Kaldma (Igaunija)

Latvija – Zviedrija 0-0

07.09.2002.
Rīga, „Skonto” stadions, 8500 skatītāji.
Tiesnesis: De Blekers (Beļģija).

Latvija - Sanmarīno 3-0

30.04.2003.
Rīga, „Skonto” stadions, 7500 skatītāji.
Tiesnesis: H. Birnss (Īrija).

Latvija – Polija 0-2

06.09.2003.
Rīga, „Skonto” stadions, 7500 skatītāji.
Tiesnesis: K. Vasarass (Grieķija).

Latvija – Turcija 1-0

15.11.2003.
Rīga, „Skonto” stadions, 9000 skatītāji.
Tiesnesis: Ž. Vesjērs (Francija).

Latvija - Velsa 0-2

18.08.2004.
Rīga, „Skonto” stadions, 7000 skatītāji.
Tiesnesis: V. Ivanovs (Krievija)

Latvija - Portugāle 0-2

04.09.2004.
Rīga, „Skonto” stadions, 9500 skatītāji
Tiesnesis: G. Pols (Anglija)

Latvija – Igaunija 2-2

13.10.2004
Rīga, „Skonto”stadions, 8500 skatītāji.
Tiesnesis: F. Meijers (Vācija)

Latvija - Luksemburga 4-0

30.03.2005
Rīga, „Skonto” stadions, 8203 skatītāji.
Tiesnesis: D. Kovačičs (Horvātija)

Latvija – Lihtenšteina 1-0

08.06.2005.
Rīga, „Skonto” stadions, 8000 skatītāji.
Tiesnesis: J. Eriksons (Zviedrija)

Latvija – Krievija 1-1

17.08.2005.
Rīga, „Skonto” stadions, 10 000 skatītāji.
Tiesnesis: G. Pols (Anglija)

Latvija – Slovākija 1-1

07.09.2005.
Rīga, „Skonto” stadions, 8800 skatītāji.
Tiesnesis: K. Plaucs (Austrija)

Latvija - Japāna 2-2

08.10.2005.
Rīga, „Skonto” stadions, 6500 skatītāji.
Tiesnesis: J. Granata (Polija)

Latvija - Zviedrija 0:1 (0:1)

02.09.2006
Rīga, „Skonto” stadions, 7500 skatītāji.
Tiesnesis: D. Čeferins (Slovēnija)


07.10.2006
Rīga, „Skonto” stadions, 6800 skatītāji.
Tiesnesis: A. Kellijs (Īrija)

264.spēle (EURO 2008 kvalifikācija)
LATVIJA - SPĀNIJA 0:2 (0:1) Protokols

02.06.2007
Skonto stadions, Rīga - 10 000 skatītāji

265.spēle (EURO 2008 kvalifikācija)
LATVIJA - DĀNIJA 0:2 (0:2) Protokols

06.06.2007
Skonto stadions, Rīga - 7 500 skatītāji

LATVIJA - ZIEMEĻĪRIJA 1:0 (0:0) Protokols

08.09.2007
Skonto stadions, Rīga - 7 500 skatītāji

LATVIJA - GRIEĶIJA 0:2 (0:1)
10.09.2008. Skonto stadions, Rīga, 8600 skatītāju

LATVIJA - IZRAĒLA 1:1 (0:0)
15.10.2008., plkst 19:00, Skonto stadions, Rīga, 7100 skatītāju

LATVIJA - LUKSEMBURGA 2:0 (1:0)
01.04.2009., plkst 18:30, Rīga, Skonto stadions, 6700 skatītāju.

LATVIJA - ŠVEICE 2:2 (0:1)
09.09.2009., plkst 21:30, Rīga, SKONTO stadions, 9000 skatītāju.

Pietiks.

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:35, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Neko daudz nesaprotu no makroekonomikas, tikai rakstiju ko ekonomisti saka. Es jau arī minēju, Ieguldītā nauda rekonstrukcijai laikam nekad neatnāks atpakaļ, bet tā dotācija šķiet ir nekāda. Ekonomiski protams šis projekts valstij ir neizdevīgs, man par to nav nekādu šaubu.

Tik pat labi varu jautāt, kāds labums būs no liela stadiona futbola vajadzībām? Tikai nevajag man stāstīt tās muļķības par Latvijas vārda nešanu pasaulē, tās ir nodrāztas frāzes kuras varēja vēl lietot pirms desmit gadiem, bet ne jau tagad, kur tad nu viņi vairs stiept! Ja pasaulē kādi gopņiki, nēģeri vai citi tumši ļaudis, nezina kas ir Latvija, tad viņu dēļ jau arī nevajag censties.
Štrunts ar to pasauli, viņi ziņās noklausīsies un aizmirsīs, bet mēs te dzīvosim, mums vajag.Jo ja mums nav savu mērķu vai ambīciju, tad kāda velna pēc mums vispār dzīvot.Plašāk vajag skatīties uz lietām, nevis citēt populistiskus politiķus.

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:37, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: Ar stadionu nevienu nepārsteigsi, ja tas nav kā Allianz Arena. Normālās Eiropas valstīs labs stadions ir bezmaz katrā miestā.
Vienīgais ko IR vērts pārsteigt, tie esam mēs paši, mūsu bērni.Štrunts ar to pasauli, viņiem uz mums nospļauties, ar vai bez stadiona.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-18 22:44, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: Pārsteigt nevienu nevajag, Vembliju nav jābūvē. Vajag vienu normālu stadionu kā normālās Eiropas valstīs.
Pilnībā piekrītu. Tā būtu norma. Eiropā cilvēki to ir sapratuši. Bet mēs esam unikums, kurš gatavs uzturēt milzīgu mīnusu celtni - ledus trasi, lai paši sev stāstītu, cik kruti esam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:46, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Pilnībā piekrītu. Tā būtu norma. Eiropā cilvēki to ir sapratuši. Bet mēs esam unikums, kurš gatavs uzturēt milzīgu mīnusu celtni - ledus trasi, lai paši sev stāstītu, cik kruti esam.
Nja........ar labvakaru!

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:46, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Es teicu pie 10 tk. Lūk,te statistika:

Latvija – Ukraina 0-1

15.08.2001.
Rīga, „Skonto” stadions, 7000 skatītāji.
Tiesnesis: V. Hrinjaks (Čehija)

Latvija – Krievija 1-3

14.11.2001.
Rīga, „Skonto” stadions, 7000 skatītāji.
Tiesnesis: S. Kaldma (Igaunija)

Latvija – Zviedrija 0-0

07.09.2002.
Rīga, „Skonto” stadions, 8500 skatītāji.
Tiesnesis: De Blekers (Beļģija).

Latvija - Sanmarīno 3-0

30.04.2003.
Rīga, „Skonto” stadions, 7500 skatītāji.
Tiesnesis: H. Birnss (Īrija).

Latvija – Polija 0-2

06.09.2003.
Rīga, „Skonto” stadions, 7500 skatītāji.
Tiesnesis: K. Vasarass (Grieķija).

Latvija – Turcija 1-0

15.11.2003.
Rīga, „Skonto” stadions, 9000 skatītāji.
Tiesnesis: Ž. Vesjērs (Francija).

Latvija - Velsa 0-2

18.08.2004.
Rīga, „Skonto” stadions, 7000 skatītāji.
Tiesnesis: V. Ivanovs (Krievija)

Latvija - Portugāle 0-2

04.09.2004.
Rīga, „Skonto” stadions, 9500 skatītāji
Tiesnesis: G. Pols (Anglija)

Latvija – Igaunija 2-2

13.10.2004
Rīga, „Skonto”stadions, 8500 skatītāji.
Tiesnesis: F. Meijers (Vācija)

Latvija - Luksemburga 4-0

30.03.2005
Rīga, „Skonto” stadions, 8203 skatītāji.
Tiesnesis: D. Kovačičs (Horvātija)

Latvija – Lihtenšteina 1-0

08.06.2005.
Rīga, „Skonto” stadions, 8000 skatītāji.
Tiesnesis: J. Eriksons (Zviedrija)

Latvija – Krievija 1-1

17.08.2005.
Rīga, „Skonto” stadions, 10 000 skatītāji.
Tiesnesis: G. Pols (Anglija)

Latvija – Slovākija 1-1

07.09.2005.
Rīga, „Skonto” stadions, 8800 skatītāji.
Tiesnesis: K. Plaucs (Austrija)

Latvija - Japāna 2-2

08.10.2005.
Rīga, „Skonto” stadions, 6500 skatītāji.
Tiesnesis: J. Granata (Polija)


Latvija - Zviedrija 0:1 (0:1)

02.09.2006
Rīga, „Skonto” stadions, 7500 skatītāji.
Tiesnesis: D. Čeferins (Slovēnija)


07.10.2006
Rīga, „Skonto” stadions, 6800 skatītāji.
Tiesnesis: A. Kellijs (Īrija)

264.spēle (EURO 2008 kvalifikācija)
LATVIJA - SPĀNIJA 0:2 (0:1) Protokols

02.06.2007
Skonto stadions, Rīga - 10 000 skatītāji

265.spēle (EURO 2008 kvalifikācija)
LATVIJA - DĀNIJA 0:2 (0:2) Protokols

06.06.2007
Skonto stadions, Rīga - 7 500 skatītāji

LATVIJA - ZIEMEĻĪRIJA 1:0 (0:0) Protokols

08.09.2007
Skonto stadions, Rīga - 7 500 skatītāji

LATVIJA - GRIEĶIJA 0:2 (0:1)
10.09.2008. Skonto stadions, Rīga, 8600 skatītāju

LATVIJA - IZRAĒLA 1:1 (0:0)
15.10.2008., plkst 19:00, Skonto stadions, Rīga, 7100 skatītāju

LATVIJA - LUKSEMBURGA 2:0 (1:0)
01.04.2009., plkst 18:30, Rīga, Skonto stadions, 6700 skatītāju.

LATVIJA - ŠVEICE 2:2 (0:1)
09.09.2009., plkst 21:30, Rīga, SKONTO stadions, 9000 skatītāju.

Pietiks.
Bimbi, kapēc tu melo?!!!!
Pa 14 gadiem izvelkot apmeklētākās spēles, no kurām 2 vai 3 ir bijušas ar 10 000 apmeklējumu pateicoties Krievijai vai grandiem un pretinieku faniem– tas nav regulāri pie 10 000 skatītāju.
Regulāri ir labi ja pie 6000 skatītājiem. Ar matemātiku tev klibo!
Un kā redzams, tad kopš EURO 2004 tas apmeklējums iet uz leju, rozā brilles kritušas.

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:49, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: Bimbi, kapēc tu melo?!!!!
Pa 14 gadiem izvelkot apmeklētākās spēles, no kurām 2 vai 3 ir bijušas ar 10 000 apmeklējumu pateicoties Krievijai vai grandiem un pretinieku faniem– tas nav regulāri pie 10 000 skatītāju.
Regulāri ir labi ja pie 6000 skatītājiem. Ar matemātiku tev klibo!
Un kā redzams, tad kopš EURO 2004 tas apmeklējums iet uz leju, rozā brilles kritušas.
Kāds vēl atceras to spēli ar Krieviju, kur vietējie cittautieši ar Krievijas karogiem auroja mātušku vārdos.Riebj pat atcerēties...Viņiem tā spēle bij kā Interfrontes mītiņš pirms 25 gadiem.

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:52, pirms 11 gadiem
norcha 172 rakstīja: Kāds vēl atceras to spēli ar Krieviju, kur vietējie cittautieši ar Krievijas karogiem auroja mātušku vārdos.Riebj pat atcerēties...Viņiem tā spēle bij kā Interfrontes mītiņš pirms 25 gadiem.
To spēli LV- RU, kur vairāk, kā puse stadiona bija par krieviem Bimbis liek kā piemēru stadiona apmeklētībai.

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:54, pirms 11 gadiem
"Bet tajā pašā laikā visu laiku tiek arī piebilsts, ka kopš Šoču trases uzcelšanas, pēc OS uz Latviju viņi vairs nebrauks, bet izmantos savu trasi."

Kurš to teica? Krievi visu mūžu pirks sniegu sočiem? Tas tak ir 1 gada projekts. Cerams, ka tā nauda tiek guldīta ar domu, ka būs bobsleju sacensības Siguldā.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-18 22:54, pirms 11 gadiem
norcha 172 rakstīja: Kāds vēl atceras to spēli ar Krieviju, kur vietējie cittautieši ar Krievijas karogiem auroja mātušku vārdos.Riebj pat atcerēties...Viņiem tā spēle bij kā Interfrontes mītiņš pirms 25 gadiem.
Diemžēl to spēli tu neatceries. 80% stadionā atbalstīja Latviju. 10% biļešu saskaņā ar UEFA prasībām jāpārdod pretinieku līdzjutējiem. Un vēl 10% no vietējiem fanoja par krieviņiem. Tas arī viss.

Paskati šo: Vitalijs Astafjevs 2005 Latvia - Russia - YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:59, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Diemžēl to spēli tu neatceries. 80% stadionā atbalstīja Latviju. 10% biļešu saskaņā ar UEFA prasībām jāpārdod pretinieku līdzjutējiem. Un vēl 10% no vietējiem fanoja par krieviņiem. Tas arī viss.

Paskati šo: http://www.youtube.com/watch?v=rFnF3n8cGmY
Īstais rādītājs ir šis, uz ko skatīties
Latvia 2-2 Slovakia Goal and Highlights...

     [+] [-]

, 2013-12-18 22:59, pirms 11 gadiem
bucis9 rakstīja: tās tabulas tikai pierada to, ka skatītāju nakšana uz spēlēm ir atkarīga no lielakoties 2 lietām: parādītā snieguma ( 2005.g pēc EČ uz spēlēm Rīgā pret Luksemburgu un Lihtenšteinu virs 8000 un ta sauktajām "lielajām" izlasēm", uz kurām arī decembrī sapulcēties 9500 sk. ( piem. pret vāciju, Angliju, Nīderlandi u.t.t. )
Un no kā ir atkarīga cilvēku nākšana uz Siguldas bobu trasi? Tur vispār nāk kāds?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-18 23:04, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Diemžēl to spēli tu neatceries. 80% stadionā atbalstīja Latviju. 10% biļešu saskaņā ar UEFA prasībām jāpārdod pretinieku līdzjutējiem. Un vēl 10% no vietējiem fanoja par krieviņiem. Tas arī viss.

Paskati šo: http://www.youtube.com/watch?v=rFnF3n8cGmY
Tavs raksts, tava taisnība....Tikai dīvaini, kad Latvijas krievi iet atbalstīt Latvijas izlasi ar Krievijas karogiem un svilpj brīžos, kad pie bumbas ticis futbolists, kura dzimtā valoda ir latviešu.Kā jau rakstīju par to kartupeli, katrs saskato to, ko grib saskatīt, arī es.Un tomēr tas neizslēdz to, ka katram ir taisnība, tiesa - sava.

     [+] [-]

, 2013-12-18 23:04, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: Īstais rādītājs ir šis, uz ko skatīties
http://www.youtube.com/watch?v=7em0C7voxF4
Jā, labs rādītājs. Kāda problēma?

Vai ir kas, ko tu varētu pretī no Siguldas trubas parādīt?

     [+] [-]

, 2013-12-18 23:04, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Pilnībā piekrītu. Tā būtu norma. Eiropā cilvēki to ir sapratuši. Bet mēs esam unikums, kurš gatavs uzturēt milzīgu mīnusu celtni - ledus trasi, lai paši sev stāstītu, cik kruti esam.
Ja tajā 10 līdz 20 tūkstošu vietu stadionā visu sezonu nekā nenotiks (nebūs komandas kā RD, kas katru sezonas spēli spēj savākt vismaz pusi pilnu), tad arī būs milzīgi mīnusi, ko uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmas izlases spēles un dziesmu svētki reizi 4 gados, nekad neatsvērs.

  -1 [+] [-]

, 2013-12-18 23:09, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Un no kā ir atkarīga cilvēku nākšana uz Siguldas bobu trasi? Tur vispār nāk kāds?
Taisnība tev ir, nevajag to naudu ne Siguldai, ne futbolam dot, ar saviem regulārajiem rakstiem esi pārliecinājis cilvēkus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-18 23:10, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Un no kā ir atkarīga cilvēku nākšana uz Siguldas bobu trasi? Tur vispār nāk kāds?
Futbolu LV apmeklē tie vidēji 370 skatītāji uz virslīgas mačiem, kuros ietillpst mammas tēti, sievas, radi, draugi, draudzenes un bariņš entuziastu, uz LV izlases spēlēm vēl pievienojas kādi ļidz 2000 futbola zinātāji-cienītāji un pārējais bars, kas aizpilda stadionu uz izlases spēlēm, vai arī FKV gadījumā, kad bija iespēja tikt ČL, kad bija pilns stadions – ir tipiskas futbola kepkas, glory hanteri, kas pat īsti nezin kas spēlē izlasē vai klubā, ka tikai parādās iespēja kaut kur tikt vai spēcīga izlase pretī - tikko cerības pazūt, tā visas futbola kepkas nolien pa stūriem un balle beigta.

     [+] [-]

, 2013-12-18 23:11, pirms 11 gadiem
Te kādi 60 skatītāji Pasaules kausā būtu:

Martins Dukurs Superman Golden run WC 2012...

Olimpiāde: zaudējums amatierim (tā viņš pats sevi sauc) Montgomerijam, kurš strādā par mašīnu pārdevēju. Kādi 700 skatītāji ir:

M. Dukurs - Men's Skeleton - Vancouver 2010...

     [+] [-]

, 2013-12-18 23:12, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Jā, labs rādītājs. Kāda problēma?

Vai ir kas, ko tu varētu pretī no Siguldas trubas parādīt?
Kapēc Sigulda?
Un vispār Siguldas top pasākumos ir bijis noteikti lielāks apmeklētāju skaits par 3800 skatītajiem.

     [+] [-]

, 2013-12-18 23:14, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: Te kādi 60 skatītāji Pasaules kausā būtu:

Martins Dukurs Superman Golden run WC 2012...

Olimpiāde: zaudējums amatierim (tā viņš pats sevi sauc) Montgomerijam, kurš strādā par mašīnu pārdevēju. Kādi 700 skatītāji ir:

http://www.youtube.com/watch?v=OeGkMqjdaEo
TV auditorija? Par to kaut kā tu aizmirsi.

     [+] [-]

, 2013-12-18 23:18, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: TV auditorija? Par to kaut kā tu aizmirsi.
Kāda TV auditorija?

Labāk iepazīstini mani ar kādu normālu mājas lapu, kura analizē skeletonu, dod kaut nelielu ieskatu skeletona sacensību dalībniekos. Visu esmu izpētījis. Nav nekā. Tikai par Montgomerija pastaigu 23 gados un sveicienu kanādiešu amatieru sportam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja