Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3

BIMBAMBOLS: VAI TIEŠĀM LATVIJA TO VAR ATĻAUTIES?

B

Labvakar!

Šis rakstiņš noteikti nav domāts ierindas sporta fanam, bet tiem, kuriem ir dziļāka interese par sporta struktūru, politiku, infrastruktūru, naudas lietām Latvijā

Kā zināmu turpinājumu analīzei par skeletonu, vēlos piedāvāt arī kaut nelielu ieskatu lietas otrajā pusē- par izmaksām, kas saistītas ar ledus trasēm. Uzreiz gan pateikšu, ka nav tik daudz laika un arī ātras pieejas dažādiem svaigiem un detalizētiem papīriem, tomēr kaut ko gribētos atzīmēt.

Fakti, citāti, avoti:

Apstiprinot valsts budžetu, valdība akceptējusi arī finansējuma piešķiršanu Siguldas Sporta kompleksa būvniecībai un Bobsleja un kamaniņu trases "Sigulda" rekonstrukcijas projekta īstenošanai.
Valdības lēmums paredz Siguldas Sporta kompleksa projekta īstenošanai nākamajā gadā novirzīt finansējumu 1,46 miljonu eiro apmērā, bet 2015. gadā – 1,4 miljonu eiro apmērā. Bobsleja un kamaniņu trases "Sigulda" rekonstrukcijas projekta īstenošanai 2014. gadam atvēlēts aptuveni miljons eiro. Lai īstenotu Siguldas Sporta kompleksa ideju, būs vajadzīgs arī pašvaldības finansējums aptuveni 2,86 miljonu eiro apmērā.

Siguldieši saņem valsts atbalstu Sporta...

Dālderis (no Vienotības) pastāstīja, ka apakšprogrammā "Sporta būves" atvēlētais finansējums 2013.gadā ir 1 209 234 lati. Dotācijas saņēmēju vidū ir valsts sporta bāzes, pašvaldību sporta bāzes, biedrību sporta bāzes, olimpisko sporta centru sporta bāzes un arī privātās sporta bāzes. Lielākās dotācijas saņems tieši valsts sporta bāzes, vislielāko dotāciju jeb 850 000 latu saņems SIA "Bobsleja un kamaniņu trase "Sigulda"".

Siguldas bobsleja un kamaniņu trase valsts...

Rupji saskaitot kopā, man sanāk, ka šajos gados no 2013-2015.gadam valsts un Siguldas pašvaldība kopā ieguldīs 7 miljonus eiro Siguldas kompleksa attīstībā.

Diemžēl man nav precīzi dati par 2012.gadu, taču nedomāju, ka te kaut kas mainās:

SIA "Bobsleja un kamaniņu trase "Sigulda"" pērn (domāts 2011.gads) strādājusi ar 141 292 latu zaudējumiem. 2010.gadā uzņēmumam bijuši zaudējumi 32 706 latu apmērā, liecina datubāzē Firmas.lv pieejamais uzņēmuma pagājušā gada pārskats.

Pērn samazinājies uzņēmuma apgrozījums – no 375 324 latiem 2010.gadā, tas sarucis līdz 365 275 latiem pērn. Mazāks kļuvis arī uzņēmumā strādājošo skaits. Ja 2010.gadā SIA "Bobsleja un kamaniņu trasē "Sigulda"" bija nodrošināta darba vieta 37 cilvēkiem, tad pērn tajā strādāja 30 cilvēki.

Avots: Rīga :: Ziņas Rīgā :: Ekonomika :: Bobsleja un...

SIA ”Bobsleja un kamaniņu trase „Sigulda”” ieņēmumi 2011.gada 1.pusgadā kopā 127719 lati:

1) pašu ieņēmumi 65819 lati
2) valsts dotācija 61900 lati

Avots: izm.izm.gov.lv/upload_file/...akti/.../IZMZino_151211_kapitalsab.doc‎

Bez tam, visu laiku tiek uzsvērts, ka viens no galvenajiem pašu ieņēmumu posteņiem ir Krievijas bobsleja, kamaniņu un skeletona izlašu sportistu apkalpošana (Siguldā arī regulāri redzami tie treniņtērptie krievu sportisti). Bet tajā pašā laikā visu laiku tiek arī piebilsts, ka kopš Šoču trases uzcelšanas, pēc OS uz Latviju viņi vairs nebrauks, bet izmantos savu trasi.

Visi redzējām šī gada prēmējumu no valsts mūsu sportistiem- bobiem, skeletonam un kamaniņām bija vislielākās prēmijas valstī, kopā rakstāmas ar 6 cipariem latos.

Jautājums- vai Latvijai ir pa kabatai šādas izmaksas, ņemot vērā, ka

- Braukšana ledus trases ir ekskluzīva nodarbe atsevišķiem indivīdiem entuziasma un amatieru līmenī,
- Ledus trases nerada nekādas iespējas masu, tautas sportam, bērniem un pusaudžiem,
- Starptautiskā skanējuma, valsts tēla un atpazīstamības ziņā tai ir ļoti niecīgs (gandrīz nekāds) ieguldījums, par ko jau daudz runāts.
- Ledus trase kalpo ne vairāk kā 5 mēnešus gadā.
- Latvija nav ļoti bagāta valsts kā, piemēram, Norvēģija, Somija vai Šveice.

Vēl tikai piebildīšu, ka Latvijā šobrīd nav normāla nacionālā stadiona, kurā futbola izlasei aizvadīt starptautiskās spēles, kas varētu būt arī multifunkcionāla būve arī vieglatlētikai un citiem sporta veidiem.

Labprāt uzklausītu arī sakarīgus argumentus, viedokli!

Bimbis

     [+] [-]

, 2013-12-19 00:44, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Cauri cīrulīšu trasei pašlaik skaists mežs izaudzis - sargāsim Latvijas dabu!
Nesalīdzini koka trasi ar dažām betona virāžām un to monstru, kas ir Siguldā.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 00:45, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: No šīs sērijas - zinu vienu kadru, kas vēl vidusskolā nezināja kur kartē atrodas Austrālija
Viduskolā viens nezināja kur ir Somija un kad viņam degunu iegrūda Helsinkos (vajadzēja izvilkt, lai nav 2 uz liecības) paziņoja k tā esot Fiņļaņģija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-19 00:47, pirms 11 gadiem
MrEmeschEmess rakstīja: Tiešām domā, ka kāds tādu Paharu atceras? Tūkstošiem tādu futbolistu, tūkstošiem un desmitiem tūkstošu labāku.
Jā, tiešām domāju, ka ''tādu'' Paharu atceras un to sīkāk nekomentēšu - laikam vēlu esi dzimis, jaunekli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 00:48, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Nu labi. Jājauc nost, citu variantu nav.
Dēļ 7 miljoniem eiro dažu gadu laikā? Tā taču galīgi nav liela summa.
Vai vienkārši dēļ škrobes, ka futene Latvijā kādu interesē tikai dažas reizes gadā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-19 00:55, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Tās dažas reizes gadā savāc tik daudz skatītāju un savāc naudu par biļetēm cik Siguldas trase 10 gados
Tātad vis ir kārtībā, karalis ir dzīvs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-19 00:57, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Tās dažas reizes gadā savāc tik daudz skatītāju un savāc naudu par biļetēm cik Siguldas trase 10 gados
Siguldā par ieeju uz sacensībām nav jāmaksā
Jebkurā gadījumā, biļešu nauda ir kapeikas, tai nav nozīmīgas lomas arī Latvijas futbola bāzu uzturēšanā. Domāju, ka pats labi zini, ka futbolā lielākie ienākumi nāk no televīzijas, tāpat federācija barojas arī no UEFA un FIFA visādām programmām.

     [+] [-]

, 2013-12-19 01:09, pirms 11 gadiem
zzk rakstīja: Siguldā par ieeju uz sacensībām nav jāmaksā
Jebkurā gadījumā, biļešu nauda ir kapeikas, tai nav nozīmīgas lomas arī Latvijas futbola bāzu uzturēšanā. Domāju, ka pats labi zini, ka futbolā lielākie ienākumi nāk no televīzijas, tāpat federācija barojas arī no UEFA un FIFA visādām programmām.
50 tūkstoši, ko par kvalifikācijas spēli ieņem LFF no biļetēm, gandrīz nosedz Siguldas trases gada dotāciju no valsts.

     [+] [-]

, 2013-12-19 01:09, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Es protams lepojos, ka mums ir tāds Dukurs, kas ir savā sporta veidā labākais pasaulē, man ir prieks par viņu - ko viņš ir sasniedzis, arī viņa brāli un tēvu. Bet - nevajag apgalvot, ka tas ir baigais panākums sportā, nevajag prasīt tik lielas prēmijas no valsts, ja jau šis panākums ir tik svarīgs, kapēc attiecīgā sporta veida veida federācija nesniedz atbilstošo finansējumu labākajam skeletonistam pasaulē?
Kādam tas liekas baigais panākums, lai apgalvo. Tev traucē? Vaina jau ir futbolistos. Nez kapēc rodas iespaids, ka uzpridzinot Siguldu un ieliekot cietumā Dukurus, futbolam tas palīdzēs. Futbolam pašam jasakārtojas, jāieņem sev pienākošās vieta un skeletonisti un citi ieņems savējo. Protams uzdevums grūts, līdzjušanas un sporta izpratnes mentalitāte latvijciem ir samērā specifiska, ko parāda jau daudzkārt aprunātais Dinamo, kas izspiež no ranga pat valstvienību un kārtīgam pokijam ir sajūsmas čura biksēs, izlasot ka ka kaut kāds džeimijs te spēlēs. Bet tomēr futenes dīvainājā statusā Dukuri nav vainīgi, Sigulda arī ne. Sākās vis no tā ka Daugava netika augstākajā līgā, kā teik jaunajia valstij bija citi brendi (Pārdaugava (pārtapa pēc tam izlasē, radot pavasara fanus) Vildoga - labi rullēja, tomēr nogrima un volejs līdz ar to) un tas ka futene ir baigi krieviskā + LFF totāla iestagnēšana. Un vispār totāli tika nolaista iespēja pacelt popularitāti pēc E2004.

     [+] [-]

, 2013-12-19 01:24, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: 50 tūkstoši, ko par kvalifikācijas spēli ieņem LFF no biļetēm, gandrīz nosedz Siguldas trases gada dotāciju no valsts.
Muļķības - izdali to ciparu vismaz ar 2.

     [+] [-]

, 2013-12-19 01:26, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kādam tas liekas baigais panākums, lai apgalvo. Tev traucē? Vaina jau ir futbolistos. Nez kapēc rodas iespaids, ka uzpridzinot Siguldu un ieliekot cietumā Dukurus, futbolam tas palīdzēs. Futbolam pašam jasakārtojas, jāieņem sev pienākošās vieta un skeletonisti un citi ieņems savējo. Protams uzdevums grūts, līdzjušanas un sporta izpratnes mentalitāte latvijciem ir samērā specifiska, ko parāda jau daudzkārt aprunātais Dinamo, kas izspiež no ranga pat valstvienību un kārtīgam pokijam ir sajūsmas čura biksēs, izlasot ka ka kaut kāds džeimijs te spēlēs. Bet tomēr futenes dīvainājā statusā Dukuri nav vainīgi, Sigulda arī ne. Sākās vis no tā ka Daugava netika augstākajā līgā, kā teik jaunajia valstij bija citi brendi (Pārdaugava (pārtapa pēc tam izlasē, radot pavasara fanus) Vildoga - labi rullēja, tomēr nogrima un volejs līdz ar to) un tas ka futene ir baigi krieviskā + LFF totāla iestagnēšana. Un vispār totāli tika nolaista iespēja pacelt popularitāti pēc E2004.
To Bimbis negrib saprast – visi citi taču kā vienmēr ir vainīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 02:06, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Viens jau labi izteicās - Indriksons futbolu nolaidis tādā līmenī, ka jāprasa nauda no skeletona, kas daļēji pašlaik Latvijā ir Dukuru personīgais lauciņš. Esi dzirdējis par iespējām trenēties skeletonā? Par citiem skeletona pilotiem, braucējiem (nezinu kā pareizi sauc). Nē. Tik daudz naudas ģimenes projektam - tā dīvaini. Man pašam sirds sāp to, kāds liktenis pašlaik Latvijā ir futbolam, bet teikt ka uz virslīgas spēlēm nāk tikai krievi, uz izlases spēlēm 300 skatītāji, ka izlasē spēlē tikai krievi, kas ēd sēmočkas ir vienkārši nezināšanas un atvainojos - stulbuma pazīme.
Kā tur bija? Jo lielāki meli, jo vairāk izklausās pēc taisnības?

Skatījos pāris gadus atpakaļ par Siguldas trasi raidījumu, skeletonā trenējās gan jaunieši, gan jaunietes, par kaut kādiem keksiem dukurs vēl stāstīja, ka nākotnē kaut kas sanāks.
Un tas nav ģimenes projekts, bet trase, kurā nodarbojas arī bobslejisti un kamaniņbraucēji.

Futbolā vairums ir krievi, gan izlasē gan virslīgā, virslīgas vid. apmeklējums ir ap 360 skatītāju uz spēli, uz vienu lielo Ķeguma motokrosu atnāk bezmaz vairāk skatītāji, nekā visā futbola sezonā uz visām spēlēm.
Izlases spēļu apmeklējums šogad ir ap 6000 skatītāju.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 02:19, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Viens jau labi izteicās - Indriksons futbolu nolaidis tādā līmenī, ka jāprasa nauda no skeletona, kas daļēji pašlaik Latvijā ir Dukuru personīgais lauciņš. Esi dzirdējis par iespējām trenēties skeletonā? Par citiem skeletona pilotiem, braucējiem (nezinu kā pareizi sauc). Nē. Tik daudz naudas ģimenes projektam - tā dīvaini. Man pašam sirds sāp to, kāds liktenis pašlaik Latvijā ir futbolam, bet teikt ka uz virslīgas spēlēm nāk tikai krievi, uz izlases spēlēm 300 skatītāji, ka izlasē spēlē tikai krievi, kas ēd sēmočkas ir vienkārši nezināšanas un atvainojos - stulbuma pazīme.
Ar iespējām trenēties skeletonā ir tā,ka katru gadu parasti aprīļa,maija mēnešos Rīgā tiek rīkotas atlases,uz kurām ikviens interesents var pieteikties (protams ir savi vecuma ierobežojumi). Un šis atlases tiek rīkotas vienlaicīgi ar bobsleja atlasēm.
Ir iespējams sakontaktēties ar bobsleja federāciju,kurā ietilpst arī skeletons. Respektīvi Latvijas Bobsleja federācijas: e-pasts: bobslejs@inbox.lv, latbob@parks.lv vai tālruņi: 67517373 vai 29482597!
Ir iespējams aizpildīt veidlapu internetā Latvijas bobsleja un skeletona federācija |...
Lai gan personīgi ieteiktu sazināties pa tālruni un uzzināt visu sīki un smalki.
Ja tev izdodas izturēt atlases fiziskos testus,tad vari gaidīt ka tevi uzaicinās uz treniņiem skeletonā,kurus vadīs Dainis Dukurs. Un lai arī šobrīd mēs dzirdam tikai par Dukuru ģimenes pārstāvjiem,tad tomēr ir pāris jaunie censoņi,ne tikai zēni bet arī meitenes,kuri izmēģina savus spēkus arī skeletonā.Diemžēl jāsaka,ka daudzi no viņiem pamet treniņus saskaroties ar pirmajām grūtībām,kritieniem,jo kā zināms ne visiem pietiek dūšas jeb drosmas mesties lejā pa vienu no grūtākajām trasēm pasaulē,lai arī no pašas trases apakšdaļas uzsākot treniņus.
Praktiski Dukuru ģimenei ir jāsaka paldies,jo tikai pateicoties viņu entuziasmam skeletons Latvijā tiek uzturēts pie dzīvības un kā redzams izcīnīt arī panākumus. Bet kā minēju ne visiem mūsdienu jauniešiem ir tā pacietība ieguldīt savu laiku un darbu,līdz ar to mēs arī nedzirdam neko daudz par jaunajiem censoņiem...
Tomēr vēlējos bilst ka dāmu konkurencē startē Lelde Priedulēna,par kuru diemžēl SC komanda aizmirst savos rakstos.

     [+] [-]

, 2013-12-19 02:30, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Viens jau labi izteicās - Indriksons futbolu nolaidis tādā līmenī, ka jāprasa nauda no skeletona, kas daļēji pašlaik Latvijā ir Dukuru personīgais lauciņš. Esi dzirdējis par iespējām trenēties skeletonā? Par citiem skeletona pilotiem, braucējiem (nezinu kā pareizi sauc). Nē. Tik daudz naudas ģimenes projektam - tā dīvaini. Man pašam sirds sāp to, kāds liktenis pašlaik Latvijā ir futbolam, bet teikt ka uz virslīgas spēlēm nāk tikai krievi, uz izlases spēlēm 300 skatītāji, ka izlasē spēlē tikai krievi, kas ēd sēmočkas ir vienkārši nezināšanas un atvainojos - stulbuma pazīme.
Par futbolu,diemžēl ar rūgtumu sirdī skatos kā daudzi futbola fani saplosīšanai ir izvēlējušies Dukuru ģimeni un viņu sasniegumus,kā arī kamaniņu saimi,arī bobslejistu saimi.Aizmirstot viņu lieliskos panākumus...
Bet lūdzu jūs aizdomāties vai pie tā ir vainīga Dukuru ģimene ka viņiem tiek piešķirts valsts atbalsts un futbola federācijai atlec tikai graši? Manuprāt vislielākā atbildība šajā situācijā ir jāuzņemas futbola federācijaiar Gunti Indriksonu priekšgalā,kura nespēja Portugālē sasniegtos fantastiskos rezultātus izmantot,lai paceltu Latvijas futbolu jaunā līmenī.Arī par nesakārtoto futbola sistēmu valstī,tieši viņi ir vislielākie vaininieki,ar asarām acīs brīžiem skatos kur ir nonācis mūsu futbola čempionāts,uz kuru pulcējās niecīgs skatītāju skaits,turklāt pat tad kad tiekas vadošie klubi valstī,no kuriem lielākā daļa līdzjutēju tribīnēs ir krievvalodīgie.Vissapkārt virslīgas spēlēs lielākoties gan laukumā,gan treneru personālā,gan tribīnēs ir dzirdama krievu valoda,nevis man tik dārgā latviešu. Spēles kvalitāte laukumā lielākajā gadījumā arī ir visnotal drausmīga,it īpaši ja sanāk vērot virslīgas spēli pēc kārtējā lieliskā čempionu līgas mača.
Un es šeit nerunāju pat par izlasi,kurai līdzi just iet tikai paši uzticamākie līdzjutēji,bet kura šobrīd ir nokritusi tik zemu,ka zemāk vairs iespējams nav kur krist. Ka mums futbola līdzjutējiem dusmās par to ka mūsu izlase nespēj vairs atkārtot to ko izdarīja nu jau gandrīz 10 gadus atpakaļ,izgāžam savas dusmas uz citiem.
Bet neaizmirstam ka visa problēma iesākumā ir sistēmā un par sistēmu atbildīga ir attiecīgi federācija?

     [+] [-]

, 2013-12-19 02:52, pirms 11 gadiem
Un noslēgumā vēlētos piedāvāt visiem izlasīt rakstu par valodas jautājumu futbolā
ir - Latvijas futbola (ne)nacionālās īpatnības

     [+] [-]

, 2013-12-19 09:44, pirms 11 gadiem
Tiešām rodas iespaids, ka Skeletonu te daži grib likvidēt tikai tāpēc, ka pašlaik tas ir populārāks par futbolu latvijā. Ja kādam baigi gribās ieguldīt naudu futbola attīstībai, tad lūdzu, rakstat projektu un iesniedziet attiecīgajām valsts iestādēm. Skaidri zināms, ka ir fondi, kuros tiek ievākta nauda sporta attīstībai. Un tā nav Skeletona vaina, ka viņi ir izveidojuši tādu projektu, kuru ir vērts finansēt, kamēr futbola neviens neko nedara, tikai kurina naidu, draudot iznīcināt sporta veidu, kurā Latvijai varētu atvest medaļas Sočos.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-19 10:15, pirms 11 gadiem
Mīlas Bimbambols rakstīja: 50 tūkstoši, ko par kvalifikācijas spēli ieņem LFF no biļetēm, gandrīz nosedz Siguldas trases gada dotāciju no valsts.
Es pat nezināju, ka Siguldas trase gadā no valsts saņem tik maz.
Par kādu dārdzību tad vispār mēs te runājam?

     [+] [-]

, 2013-12-19 10:29, pirms 11 gadiem
Jaaa, tikai latvieshi pirms olimpiades var taadi nolikt savu VIENIGO REALO ZELTA PRETENDENTU. Cik simti miljoni nav izdirs--ti, tiek nopludinaati suud--os, utt. Taisam ciet visus tos dziedaataaju sveetkus, atcelam valodu, buus tak leetaak.
Nozheelojami.

     [+] [-]

, 2013-12-19 10:30, pirms 11 gadiem
Lāčplēša brāļa bračka rakstīja: Futbolu LV apmeklē tie vidēji 370 skatītāji uz virslīgas mačiem, kuros ietillpst mammas tēti, sievas, radi, draugi, draudzenes un bariņš entuziastu, uz LV izlases spēlēm vēl pievienojas kādi ļidz 2000 futbola zinātāji-cienītāji un pārējais bars, kas aizpilda stadionu uz izlases spēlēm, vai arī FKV gadījumā, kad bija iespēja tikt ČL, kad bija pilns stadions – ir tipiskas futbola kepkas, glory hanteri, kas pat īsti nezin kas spēlē izlasē vai klubā, ka tikai parādās iespēja kaut kur tikt vai spēcīga izlase pretī - tikko cerības pazūt, tā visas futbola kepkas nolien pa stūriem un balle beigta.
Lūdzu, norādi savu dzemdēto datu avotu.

     [+] [-]

, 2013-12-19 10:40, pirms 11 gadiem
112233 rakstīja: Jaaa, tikai latvieshi pirms olimpiades var taadi nolikt savu VIENIGO REALO ZELTA PRETENDENTU. Cik simti miljoni nav izdirs--ti, tiek nopludinaati suud--os, utt. Taisam ciet visus tos dziedaataaju sveetkus, atcelam valodu, buus tak leetaak.
Nozheelojami.
Piekrītu, cik cilvēki ārpus Latvijas vispār zin par tādiem latviešu dziesmu svētkiem??? Naudu arī ar to nevar nopelnīt, izmaksas milzīgas. SLĒDZAM CIET!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 11:07, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Piekrītu, cik cilvēki ārpus Latvijas vispār zin par tādiem latviešu dziesmu svētkiem??? Naudu arī ar to nevar nopelnīt, izmaksas milzīgas. SLĒDZAM CIET!!!
Pat ļoti labs piemērs...
Jo visi tie dziedātāji,dejotāji,pūtēji ir jāizmitina,jāpabaro,jānodrošina transports,jānodrošina mēģinājumu norise,iespējams maksā kādu aldziņu virsdiriģentiem un tā,tālāk. Protams nezinu cik daudz un kas ir mainījies,bet 3 iepriekšējos dziesmu svētkos,kuros personīgi pats arī piedalījos,man nācās ieguldīt savus personīgos līdzekļus iztikšanai,jo ar to ēdienu ko piedāvā (paldies par to pašu) bet vīrieši cilvēkam iztikt ir neiespējami.Līdz ar to izmaksas ir vēl lielākas nekā patiesībā redzams.Un praktiski visi dziesmi svētki balstās uz lielu entuziasmu un cilvēku mīlestību pret mūsu tradīcijām.

Starp citu visi dārgie futbola līdzjutēji vai kāds no jums zin ka Rīgas domes kulāros ar Mr.Ušakovu priekšgalā bija parādījušās runas par 25miljonu vērta multifunkcionālā stadiona būvi
Vai tomēr šeit galvenais ir pabļaut,ka valsts neko nedara,un ka nu ir jālikvidē sporta veids kur mēs varam izcīnīt panākumus? Varat daudzi pateikties savai tik kvēli atbalstītajai un ievēlētajai Rīgas domei kuras kulāros tas projekts ir pazudis.
Iesaku izlasīt visiem raktu un paskatīties cik patiesi ir fakti par to ko šeit raksts Bimbambols,vai tomēr Rīgas dome nevis valsts,vai Dukuru ģimene ir vainīg,un proti futbola federācija kura klusē
TVNET :: Futbols - Lai dzīvotu futbols,...

Un nākamais iespējams par pamatu jauna stadiona celtniecībai tiks izmantota iegūtā nauda no skonto stadiona izsoles.Bet jautājums tāds kāpēc tas līdz šim nav izdarīts? Un kāpēc tiek prasīta nesamērīgi augsta cena,ka visi investori atsakās piedalīties izsolē? Vai šajā gadījumā atkal ir jāvaino valsts un Dukuru ģimene
Papildināta - Eksperts: Skonto stadionam...

     [+] [-]

, 2013-12-19 11:07, pirms 11 gadiem
serginho28 rakstīja: Viens jau labi izteicās - Indriksons futbolu nolaidis tādā līmenī, ka jāprasa nauda no skeletona, kas daļēji pašlaik Latvijā ir Dukuru personīgais lauciņš. Esi dzirdējis par iespējām trenēties skeletonā? Par citiem skeletona pilotiem, braucējiem (nezinu kā pareizi sauc). Nē. Tik daudz naudas ģimenes projektam - tā dīvaini. Man pašam sirds sāp to, kāds liktenis pašlaik Latvijā ir futbolam, bet teikt ka uz virslīgas spēlēm nāk tikai krievi, uz izlases spēlēm 300 skatītāji, ka izlasē spēlē tikai krievi, kas ēd sēmočkas ir vienkārši nezināšanas un atvainojos - stulbuma pazīme.
Es neesmu interesējies par iespējām trenēties skeletonā. Skeletons ir Dukuru projekts, nenoliedzu. Bet futbols nemaz tā īsti nav centies, maļās savā sulā un man liekas ka visi ir apmierināti ar to kā ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 11:15, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Es neesmu interesējies par iespējām trenēties skeletonā. Skeletons ir Dukuru projekts, nenoliedzu. Bet futbols nemaz tā īsti nav centies, maļās savā sulā un man liekas ka visi ir apmierināti ar to kā ir.
Ja ir interese atkārtošos vēlreiz,lai nesanāk tā ka daudzi nezinātāji tik bauro ka tādas iespējas nav
Katru gadu parasti aprīļa,maija mēnešos Rīgā tiek rīkotas atlases,uz kurām ikviens interesents var pieteikties (protams ir savi vecuma ierobežojumi).
Jums ir jāsakontaktējas respektīvi Latvijas Bobsleja federācijas: e-pasts: bobslejs@inbox.lv, latbob@parks.lv vai tālruņi: 67517373 vai 29482597!
Ir iespējams aizpildīt veidlapu internetā Latvijas bobsleja un skeletona federācija |...

Lai gan personīgi ieteiktu sazināties pa tālruni un uzzināt visu sīki un smalki.
Nākamais,kā jau minēju pateicoties Dukuru ģimenes entuziasmam skeletons joprojām pie mums ir dzīvs,bet viņi nav vienīgie kas trenējas,startē.Jautājums ir cits,kāpēc jaunieši neturpina treniņus pie pirmajām grūtībām?
Un futbolā pie šīs situācijas ir vainojama federācija nevis valsts,vai kāds cits sporta veids,jo nākamā gada budžetā futbolam ir piešķirta nauda,kā arī ja federācija tiks vispār līdz stadiona būvniecībai valsts atbalstīs.
Un kā varējāt rakstā izlasīt,runa neiet par 7miljoniem bet par 25 tāda stadiona būvei. Līdz ar to atkal daudzi bļauj bez saprašanas cik patiesībā dārgs pasākums ir stadiona celtniecība

     [+] [-]

, 2013-12-19 11:24, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Veselu ledus halli var uzsliet par šādu brangu naudu!
Sk. esi pievērsies pētnieciskajai žurnālistikai?
Nafig to ledushalli, jebkam citam noderīgakam, to naudu var izlietot, bet nejau kkadam pseido-amatieru sportam.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-19 11:25, pirms 11 gadiem
Nezinu, kāpēc te tagad notiek diskusija Futo vs skeleti. Vismaz sākotnējā doma bimbim bij parādīt, cik dāsna ir valsts pret dažiem indivīdiem, kas kūrē, atvainojos, bet figņu. Par skeletonu un arī kamaniņām un bobiem esmu smīkņājis vienmēr, lai gan skeleti jau te ir vispār ārpus konkurences...

100% latvietis (visticamāk pats Dukurs vai nu arī federācijai vai famīlijai kāds ļoti pietuvināts cilvēciņš) varētu precīzi pateikt, cik cilvēki pasaulē PROFESIONĀLI trenējas skeletonā???? Es teikšu uz duru (un absolūti ticu, ka nekļūdīšos) - brāļi, Demčenko, pāris friču un moš vēl kādi 2, 3... pārējie vnk fana līmenī tusē pa pasauli. Kā vispār var būt situācija, ka Dukuri nepaņem kādu medaļu OS, ja viņu tēvs ir vienas no 16 pasaules trašu direktoriem.

Es arī neaizstāvu futbolu, jo futo LV ir pilnīgā pakaļā... es esmu par šo miljonu, kas tiks iegrūsti totāli pārvērtētā OS medaļā, izdalīšanā jaunatnes sportam, konkrētāk, piemēram, vieglatlētikai, kas ir visu sporta veidu pamats - ar šiem miljoniem pilnīgi noteikti vieglatlētikas bāzes varētu pavilkt uz augšu krietni, a skeletonisti un pārējie "sportisti" lai meklē savus privātos sponsorus un trenējas... ja vinnē PČ vai OS medaļu - bazara nav, valsts prēmē, par to tā kā būtu skaidrs, BET ieguldīt totāli limitētas pieejamības sporta veidā bešenno naudu var tikai idiņi, vai tādi, kuriem ir lobiji, kas ir pieraduši dzīvot haļavā

  -1 [+] [-]

, 2013-12-19 11:28, pirms 11 gadiem
Nesaprotu, kāpēc vispār jāutur kkāda dārga ragavu trase dažiem sportistiem. Sporta veids ir pats par sevi amatieru un neskatāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-12-19 11:31, pirms 11 gadiem
Rafaello rakstīja: Es arī neaizstāvu futbolu, jo futo LV ir pilnīgā pakaļā... es esmu par šo miljonu, kas tiks iegrūsti totāli pārvērtētā OS medaļā, izdalīšanā jaunatnes sportam, konkrētāk, piemēram, vieglatlētikai, kas ir visu sporta veidu pamats - ar šiem miljoniem pilnīgi noteikti vieglatlētikas bāzes varētu pavilkt uz augšu krietni, a skeletonisti un pārējie "sportisti" lai meklē savus privātos sponsorus un trenējas... ja vinnē PČ vai OS medaļu - bazara nav, valsts prēmē, par to tā kā būtu skaidrs, BET ieguldīt totāli limitētas pieejamības sporta veidā bešenno naudu var tikai idiņi, vai tādi, kuriem ir lobiji, kas ir pieraduši dzīvot haļavā
Tieši tā...
Ieguldam miljonus, lai Dukurs paņemtu medāli, un tas pat nav garantēts... Un tas jau nav profesionāļu sports, kā baskets, fuzis, tā pati vieglatlētika u.c. Šausmas kas notiekas.

Vēl viena ideja - vajadzīgs jauns un eiropas standartiem atbilstošs tenisa korts.

     [+] [-]

, 2013-12-19 11:46, pirms 11 gadiem
Kaut kur šai visā jūklī Bimbis pieminēja žurnālistus, kam par šo visu būtu jāraksta, jāizglīto u.t.t. Par šo tēmu piebilstot - mūsu žurnālisti šo latviešu tendenci ātri ieviest un piekopt mazpazīstamos sportus vienmēr ir rakstījuši pozitīva kontekstā, ka esam baigie malači, novatori un visa jaunā celmlauži. Kas zin, varbūt kaut kad skeletons bū TOP1 sporta veids pasaulē ar lielāko auditoriju, masveidību un prestižāko trofeju pasaules sportā "Dukurcup"