Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:296, Did:0, useCase: 3

Čempions aiziet neuzvarēts: Nurmagomedovs triumfē un noslēdz karjeru

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Čempions aiziet neuzvarēts: Nurmagomedovs triumfē un noslēdz karjeru
Habibs Nurmagomedovs. Foto: Reuters/Scanpix

29. uzvaru 29 aizvadītajās cīņās izcīnījis UFC vieglā svara čempions Habibs Nurmagomedovs (29-0), kurš demonstrēja praktiski nevainojamu sniegumu un Abū Dabī notiekošā šova "UFC 254" galvenās cīņas otrajā raundā ar žņaugšanas paņēmienu pieveica Džastinu Geičī (22-3), nosargājot sev piederošo UFC titulu. Pēc izcīnītās uzvaras dagestāņu cīkstonis emocionāli paziņoja par to, ka nupat aizvadījis savu pēdējo MMA cīņu.

Ar lielu nepacietību gaidīto dueli abi sāka pacietīgi, taču pamazām abi atvērās. Negaidīti, cīnoties stājā, sākotnēji pārsvars bija Habibam. Geičī izlaida vairākus labus čempiona džebus, kas piespieda Džastinu atkāpties. Amerikānis spēja apturēt pirmo Nurmagomedova mēģinājumu pārvest cīņu parterā, tomēr Habibs bija sajutis pārliecību stājā un devās uz priekšu. Pirmā raunda izskaņā pāris reizes labi trāpīja arī Geičī, bet dagestānis ar to tika galā un spēja arī nogāzt pretinieku zemē.

Otrajā raundā cīņa turpināja ritēt iesāktajā gultnē. Nurmagomedovs turpināja kontrolēt cīņas gaitu, bet Geičī radās problēmas ar pretinieka spiedienu. Habibs gan pieturējās pie sava sākotnējā cīņas plāna, meklējot iespēju atkal pārvest cīņu parterā - dagestānis arī paveica, saņemot Geičī kaklu dzelžainā tvērienā, ar trijstūra žņaugšanas paņēmienu piespiežot pretinieku padoties.

Intervijā pēc cīņas Nurmagomedovs nāca klajā ar skaļu un nedaudz negaidītu paziņojumu - cīņa pret Geičī kļuvusi par pēdējo Habiba cīkstoņa karjerā. 32 gadus vecais dagestānis šovasar pārdzīvoja sava tēva un trenera Abdulmanapa aiziešanu mūžībā un uzreiz pēc cīņas beigām izplūda asarās. "Apsolīju mātei, ka bez tēva vairs necīnīšos. Savu solījumu turēšu. 29-0 - neuzvarēts un neapstrīdams. Gribu no UFC vēl vienu lietu - lai tieku atzīts par pirmo numuru reitingā neatkarīgi no svara kategorijas."

Habibs Nurmagomedovs UFC debitēja 2012. gadā, un kopā zem pasaules vadošās MMA sporta organizācijas karoga aizvadīja 13 cīņas. UFC vieglā svara čempiontitulu Dagestānas cīkstonis izcīnīja 2018. gadā un jostu veiksmīgi aizstāvēja trīs reizes. Lielākās karjeras uzvaras Nurmagomedovs izcīnījis pret Geičī, Dastinu Porjē un Konoru Makgregoru.

Vakara otrajā galvenajā cīņā lielisku sniegumu nodemonstrēja bijušais UFC vidējā svara čempions Roberts Vitakers (22-5), ar vienbalsīgu tiesnešu lēmumu pēc punktiem sakaujot Džaredu Kenonīru (13-5). Jau ar pirmajām cīņas sekundēm abi devās uzbrukumā daudz negaidot. Kenonīram padevās vairāki asi spērieni pa Vitakera ceļgala locītavu, apgrūtinot austrālieša kustības, savukārt Vitakers bija pārāks sitienu apmaiņās, neskatoties uz Kenonīra priekšrocību roku garumā. Kenonīram lielas problēmas sagādāja pretinieka džebi, kas regulāri sasniedza mērķi. Otrā raunda izskaņā Vitakeram vienreiz arī izdevās nogāzt pretinieku zemē, taču parterā cīņa ilgi neuzkavējās un abi atkal bija uz kājām, kur amerikānis atkal izlaida vairākus spēcīgus džebus.

Laiku pa laikam labi atbildēja arī Kenonīrs, taču Vitakers kopumā bija aktīvāks un uzbruka efektīvāk. Trešā raunda sākumā Vitakeram padevās izcila kombinācija ar diviem sitieniem un spērienu, pēc kā Kenonīrs bija spiests atkāpties un nonākt uz grīdas. Izturējis sāpīgu pretinieka sitienu gūzmu, Kenonīrs gan apbrīnojamā kārtā spēja atkal piecelties kājās. Pēdējā minūtē amerikānim gandrīz izdevās apgriezt notikumus kājām gaisā, kad Vitakers izlaida divus spēcīgus sitienus, iesaistoties atklātākā cīņā, tomēr priekšlaicīgi cīņu ne vienam, ne otram neizdevās noslēgt. 29 gadus vecais Vitakers nostiprināja savu statusu kā pretendents numur viens uz revanša dueli ar pašreizējo vidējā svara čempionu Izraelu Adesanju.

Smagsvaru divīzijā Aleksandrs Volkovs (32-8) sakāva Voltu Herisu (13-9) . Cīņa ritēja līdzvērtīgi, līdz otrā raunda sākumā krievu cīkstonis ar asu spērienu pa saules pinumu un vairākiem pēc tam izdarītiem sitieniem neitralizēja amerikāņa pretestību. Volkovs kontrolēja notikumus visu cīņas gaitu, bija tuvu tam, lai pabeigtu cīņu arī pirmā raunda beigās, taču otrajā raundā pēc precīzā spēriena ķermenī Herisu piebeidza.

Citās cīņās tika fiksēti vairāki nokauti pirmajā raundā. Smagsvaru duelī Tajs Tuivasa (10-3) sakāva Stefanu Struvi (29-13), pārtraucot trīs zaudējumu sēriju, pussmagajā svarā Magomeds Ankalajevs (14-1) arī revanša cīņā pieveica Ionu Kutelabu (15-6), bet vidējā svarā UFC debitantam Filam Houzam (9-2) bija nepieciešamas vien 18 sekundes, lai izslēgtu gaismas Džeikobam Malkunam (4-1).

“UFC 254” rezultāti

Nr.UzvarētājsZaudētājsMetodeRaunds
12.Khabib NurmagomedovJustin GaethjeSubmission (triangle choke)2 (1:34)
11.Robert WhittakerJared CannonierDecision (unanimous)3 (5:00)
10.Alexander VolkovWalt HarrisTKO (body kick and punches)2 (1:15)
9.Phil HawesJacob MalkounKO (punches)1 (0:18)
8.Lauren MurphyLiliya ShakirovaSubmission (rear-naked choke)2 (3:31)
7.Magomed AnkalaevIon CutelabaKO (punches)1 (4:19)
6.Tai TuivasaStefan StruveKO (punches)1 (4:59)
5.Casey KenneyNathaniel WoodDecision (unanimous)3 (5:00)
4.Shavkat RakhmonovAlex OliveiraSubmission (guillotine choke)1 (4:40)
3.Da Un JungSam AlveyDraw (split)3 (5:00)
2.Miranda MaverickLiana JojuaTKO (doctor stoppage)1 (5:00)
1.Joel AlvarezAlexander YakovlevSubmission (armbar)1 (3:00)

     [+] [-]

, 2020-10-24 23:57, pirms 4 gadiem
Opā pēdējā cīņa. Nez kapitālistu naudu piespiedīs vēl atgriezties.
Slēpts komentārs: DansLočmelis
Slēpts komentārs: morgans

  +6 [+] [-]

, 2020-10-25 00:00, pirms 4 gadiem
Amerikānim nebija nekādi varianti.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-25 00:00, pirms 4 gadiem
Ērglis aiziet ar stilu un neuzvarēts

Cienījamas džentlmeņu cīņas abas galvenās šī vakara cīņas bija

  +3 [+] [-]

, 2020-10-25 00:01, pirms 4 gadiem
Bez pārsteigumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2020-10-25 00:03, pirms 4 gadiem
Žēl, ka aizgāja prom, tā arī neaizvadot 30. cīņu. Gribējās redzēt pēdējo cīņu ar Fergusonu vai rižo vēlreiz piekaujot. Šī cīņa beidzās, tai nemaz īsti nemaz nesākoties

Cepuri nost Habibam par karjeru. Iespējams, labākais vēsturē, kas vien ir redzēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2020-10-25 00:04, pirms 4 gadiem
Krišjāni! Tiešām čemipons? Kur steidzies?

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:04, pirms 4 gadiem
Mjā... Tas, kas notika šovakar, tomēr bija iespaidīgi.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:04, pirms 4 gadiem
atkal kebabs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2020-10-25 00:05, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Nu stoikā amītis galvas tiesu pārāks, bet nu pederastam kurš mīl pa zemi vārtīties labāk padodās žņaugšana. Klanu cilvēks pieradis pa gūltu ar čomiem mīcīties un žņaugties tāpēc arī labāks šajā elementā.
Labs komentārs, vēl tikai aizmirsi piebilst ka esi cirvis, un acīmredzot esi skatījies citu cīņu

  +3 [+] [-]

, 2020-10-25 00:06, pirms 4 gadiem
Viss vakars pilns ar lieliskām cīņām un skaistiem KO's, Dana priecāsies.
Lai Khabibam laba pēckarjeras dzīve, nekas vairāk nav ko pierādīt, tik sasodīti žēl, ka ar Fergusonu tāpat neuzcīnījās.
Lightweight dīvīzija laikam vienmēr būs ufc augstākais plauktiņš top10 čalu ziņā, tik daudz labi fighteri stāvēs rindā uz titulu tagad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:07, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Nu stoikā amītis galvas tiesu pārāks, bet nu pederastam kurš mīl pa zemi vārtīties labāk padodās žņaugšana. Klanu cilvēks pieradis pa gūltu ar čomiem mīcīties un žņaugties tāpēc arī labāks šajā elementā.
vispār jau Khabibs diezgan pārliecinoši izdarīja spiedienu stoikā, 1 rounda pusē jau Geiči bija aizelsies, takā daudz te nemuldi par pedaristiem sīkais pajoli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:09, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: raksta autor, no cīņām kko saproti? Nevainojams sniegums? Pirms žņaugšanas kebabs zaudēja vienos vārtos...ja ne žņaugšana pakāstu arī cīņu kā jau išaks.
tu laikam nesaproti, tur neviens normāls sitiens netika trāpīts, un pat ka trāpija Khabib turpināja viņu dzenāt pa būri, bet tu cik saprotu esi tikai kaut kāds pastulbs sportacentra trollis kuri laikam izbanot ir pārāk grūti dažiem labiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:10, pirms 4 gadiem
DansLočmelis rakstīja: Habibs ir visu laiku labākais cīkstonis pasaules vēsturē. Slava Krievijai
Par ko? Par to, ka okupēja Dagestānu?

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:10, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: aizelsies nu gan nav rādītājs, ja klausītos komentētājus tad huinu nenestu. A sīkais ir tev starp kājām skolniecin
Nē, nē, aizelšanās un elpošanas ritma pārtrūkšana cīņu sportos nenozīmē neko. Nemaz

Ignore

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:10, pirms 4 gadiem
Ļoti labs labais kreisais taisnais, skatāma cīņa.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:11, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: aizelsies nu gan nav rādītājs, ja klausītos komentētājus tad huinu nenestu. A sīkais ir tev starp kājām skolniecin
Ko tad komentāji teica? vispār zini kāds ir viņu darbs, pateikšu priekšā, haipot cīņu lai inčīģāk tādiem svētdienas faniem kā tu skatīties, aizej kādreiz uz kādu treniņu uz pasparingo kaut 2 minūtes ar čali kurš tev mauc virsū visu laiku, redzēsi kā ir, bet nu turpini rakstīt huiņu, cik tad zaudēji toķikā ka tik salty esi?

  +4 [+] [-]

, 2020-10-25 00:12, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: raksta autor, no cīņām kko saproti? Nevainojams sniegums? Pirms žņaugšanas kebabs zaudēja vienos vārtos...ja ne žņaugšana pakāstu arī cīņu kā jau išaks.
Habibs vinu stoika dzenaja pa visu oktagonu. Pec pirma raunda Geidzi sturi izskatijas ka tikai tagad saprata, kados sudos iekulies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:13, pirms 4 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Habibs vinu stoika dzenaja pa visu oktagonu. Pec pirma raunda Geidzi sturi izskatijas ka tikai tagad saprata, kados sudos iekulies.
tak necenties tam muļķim kaut ko ieskaidrot, kaut kāds tastatūras perdelis sadomājis ka kaut ko saprot no šī sporta

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:13, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Nu stoikā amītis galvas tiesu pārāks, bet nu pederastam kurš mīl pa zemi vārtīties labāk padodās žņaugšana. Klanu cilvēks pieradis pa gūltu ar čomiem mīcīties un žņaugties tāpēc arī labāks šajā elementā.
klausies tu cinju skatijies? amits galvas tiesu paraks stojkā? hahaha habiba spiediens lika gejcii vismaz divas triis reizes skriet, vai pareizak sakot mukt no habiba

  -3 [+] [-]

, 2020-10-25 00:14, pirms 4 gadiem
Standarta Habiba miskastelīgā uzvara. Visu cieņu viņam par tēti utt, bet bļ*** Geiči kājās stāvot viņu būtu KO aizsūtijis, bet protams, tas lāčus gāzis utt, kājās ķerties un žņaugt, lauzt, sports?! Nezinu vai UFC tas ir vajadzīgs, un priecājos ka prom viņš ir, uzvaras bija neskatāmas, nav tā māksla ieķerties un “aci izbakstīt”, un otrs no sāpēm aptur cīņu. Paldies Habibam, bet uzvaras bija miskastes.,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:15, pirms 4 gadiem
Neskatījos cīņu, esmu pilnīgākais nejēga UFC cīņās, bet gribēju tikai pateikt, ka komentētājs Fire ne pirmo reizi cienīgi nespēj pieņemt savu favorītu zaudējumu. Spilgti atceros viņs "uzstāšanos" pēc PSG zaudējuma Bayern ČL finālā - šī uzvara neesot nekā vērta utt. Tikai nez kāpēc tas PSG zāģis tik ļoti sāpēja. Sākās lamāšanās, uzvarētāju apvainošana, nolikšana.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:15, pirms 4 gadiem
zazaz rakstīja: Standarta Habiba miskastelīgā uzvara. Visu cieņu viņam par tēti utt, bet bļ*** Geiči kājās stāvot viņu būtu KO aizsūtijis, bet protams, tas lāčus gāzis utt, kājās ķerties un žņaugt, lauzt, sports?! Nezinu vai UFC tas ir vajadzīgs, un priecājos ka prom viņš ir, uzvaras bija neskatāmas, nav tā māksla ieķerties un “aci izbakstīt”, un otrs no sāpēm aptur cīņu. Paldies Habibam, bet uzvaras bija miskastes.,
akdioevs miiljo cilvek, ej skaties boksu nu tur stojkaa tev cinieises visu laiku es tacu neeju uz basketbolu un neparsu lai ar kaaju sper bumbu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2020-10-25 00:16, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: raksta autor, no cīņām kko saproti? Nevainojams sniegums? Pirms žņaugšanas kebabs zaudēja vienos vārtos...ja ne žņaugšana pakāstu arī cīņu kā jau išaks.
Šis komentārs ir tik ironisks "no cīņas kko saproti?" un tad iet un pilnībā parāda ka pats neko nesaprot

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:16, pirms 4 gadiem
Iespaidīgi un emocionāli.

Habibs nav Konors, viņam ir principi, dzeramnaudas dēļ sevi nepazemos un neatgriezīsies. Konors vispār tagad var pat atgriezties, varbūt sanāks būt #1, jo konkurences īsti nav.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-25 00:17, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Nu labāk ej aliņu iedzer un uzliec uz ķeblīša savu alus vēderu , ieturēt distanci ir normāla parādība, dzenāja ebat nopietni
tu busi ari no tiem kas teiks ka habibs gregoru nenoguldija stojka uz deljiem ?

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:18, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Kā tad sapņotājs, tie komentētāji par tevi labāk pat saprot. Ou divas minūtes ebat ku daudz, spāringots ir ne reizi vien un arī ar čali, kurš K1 pro līmenī bijis un?
Kāds te sakars ar toto? Neliku uz šo un citām šodienas cīņām.
k1 līmenis nu nu pastāsti kur tad trenējies, un pie kāda trenera gudriniek, tas ka tu neko nerubī ir tik acīmredzami, ja tavuprāt Geiči saucamie sitieni bija kaut cik efektīvi bet davai davai, parādi tālāk savas zināšanas, āa pareizi tādu tev nav par šo tematu it nemaz

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:18, pirms 4 gadiem
zazaz rakstīja: Standarta Habiba miskastelīgā uzvara. Visu cieņu viņam par tēti utt, bet bļ*** Geiči kājās stāvot viņu būtu KO aizsūtijis, bet protams, tas lāčus gāzis utt, kājās ķerties un žņaugt, lauzt, sports?! Nezinu vai UFC tas ir vajadzīgs, un priecājos ka prom viņš ir, uzvaras bija neskatāmas, nav tā māksla ieķerties un “aci izbakstīt”, un otrs no sāpēm aptur cīņu. Paldies Habibam, bet uzvaras bija miskastes.,
Lūdzu saki, ka tu esi trollis un vienkārši centies dabūt kāda uzmanību lol...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:18, pirms 4 gadiem
SuperZoss rakstīja: Par ko? Par to, ka okupēja Dagestānu?
Okupetaja Dagestana krievu ir 3% kamer "brivaja" Latvija krievu ir 30%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:20, pirms 4 gadiem
zazaz rakstīja: Standarta Habiba miskastelīgā uzvara. Visu cieņu viņam par tēti utt, bet bļ*** Geiči kājās stāvot viņu būtu KO aizsūtijis, bet protams, tas lāčus gāzis utt, kājās ķerties un žņaugt, lauzt, sports?! Nezinu vai UFC tas ir vajadzīgs, un priecājos ka prom viņš ir, uzvaras bija neskatāmas, nav tā māksla ieķerties un “aci izbakstīt”, un otrs no sāpēm aptur cīņu. Paldies Habibam, bet uzvaras bija miskastes.,
sāp sirds, ka taviem čaliem pietrūkst prasmes uz zemes? Kas man šķiet tāda sportā ir svarīgi ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:22, pirms 4 gadiem
Ziecha16:akdioevs miiljo cilvek, ej skaties boksu nu tur stojkaa tev cinieises visu laiku es tacu neeju uz basketbolu un neparsu lai ar kaaju sper bumbu?

Un tad kas skatāms šitajā ir?! 😅

  +2 [+] [-]

, 2020-10-25 00:23, pirms 4 gadiem
Sportacentrs vispār adminstrēšanas ziņā tā iesūkā, tādus ballītes bojātājus kā fire, normālas vietās nahrinizē diezgan ātri, bet šeit auklējas ar brīdinājumiem, žēl, tiem dažiem kas šim sportam seko līdzi dažreiz pretīgi te lasīt, lai gan uzjautrinoši arī
Labojums, paldies par banu,

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:23, pirms 4 gadiem
Pēc visām vakara cīņām- pēdējā bija visnebaudāmākā. Cepuri nost Habibam, bet labi vien ir, ka beidz karjeru.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:23, pirms 4 gadiem
"Ja Khabibs būtu palicis uz kājām, tad Geiči uzvarētu"

Kas tā par stulbo loģiku, kas izplatās šeit? Jūs vispār zināt, ka skatāties "Mixed martial arts", nevis boksu, kick boksu vai muay thai? Es varu saprast, ja jums nepatīk šis stils, jums ir iespējas skatīties citus sportus vai skatīties UFC cīņas starp straikeriem.

Priekškam vajag iesmirdēt tik stulbā veidā? Reslings un graplings UFC ir jau no pašiem pirmssākumiem, nebija tā ka visi šeit vienkārši pieņēma džentelmeņa likumu, ka neies uz zemi, bet tad atnāca Khabibs un visu izjauca.

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:23, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Henry lai nebūtu tukša D skrīnus studijā, kur un kad 1. esmu bijis PSG fans (klubs kurš man nepatīk vispār), bet ok Tev ir pierādījumi. Rādi jeb tukši muldi? 2. Parādi, kur un kad esmu teicis, ka Geidžī ir mans favorīts bijis ?

Ja pierādi, es lieku Tev kasti alus!

Ja nē, uzstājies Tu ok? Jeb atkal aizbēgsi kā pagājušajā reizē ?
Ok, varbūt neprecīzi izteicos, bet tad noteikti esi Habiba un Bayern heiteris, vismaz manis nosauktajos pasākumos.

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:24, pirms 4 gadiem
zazaz rakstīja: Ziecha16:akdioevs miiljo cilvek, ej skaties boksu nu tur stojkaa tev cinieises visu laiku es tacu neeju uz basketbolu un neparsu lai ar kaaju sper bumbu?


Un tad kas skatāms šitajā ir?! 😅
tu jauta tiesi par habiba cinju? manuprat bija diezgan asa cinja . ar visiem izmisigajiem gejcii overhandiem ja jautasi man, arī futene pie 1:1 var but loooti skataama! taka gaumes lieta

  +1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:24, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neskatījos cīņu, esmu pilnīgākais nejēga UFC cīņās, bet gribēju tikai pateikt, ka komentētājs Fire ne pirmo reizi cienīgi nespēj pieņemt savu favorītu zaudējumu. Spilgti atceros viņs "uzstāšanos" pēc PSG zaudējuma Bayern ČL finālā - šī uzvara neesot nekā vērta utt. Tikai nez kāpēc tas PSG zāģis tik ļoti sāpēja. Sākās lamāšanās, uzvarētāju apvainošana, nolikšana.
Lai jau džeks izliek savu agresiju un dusmas. Var redzēt, ka pirksti jau ir satrenēti šādās bēdu reizēs, pat pa vairākiem komentāriem minūtē mauc..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2020-10-25 00:25, pirms 4 gadiem
Labakais 🖤

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:26, pirms 4 gadiem
Lūdzu, speciāli parakājos arhīvā par lietotāju Fire, lai nedomātu, ka es meloju:

fire , 2020-08-24 00:03, pirms 2 mēnešiem , ignorēt , atbildēt
Skaista toto un tiesnešu trofeja.

No finansiālā rezultāta, paldies par to, pat žēl ka maz uzliku, bet no sportiskā viedokļa šī čempionu līga ir 0 vērtībā.

Tik acīmredzami vilkt komandu, kura spēlē ok, divus tīrus 11m neiedot esot VAR sistēmai, par sarkano daivošanu neviena dzeltenā, sodi parīzei tiek doti, sarkanajiem kakučiem nē, nu smieklīgi, beigās tiesnesis patēloja Millerim iedodot dzelteno.

Runāja, ka Mambijs ir Messī un Kristīnes pēctecis ? Pat 60it gados pēdējie divi būs augstākā līmenī nekā pērtiķēns. Praktiski visi sitieni virsū sedzamajam, kur laiks bija sist pa malu, tīrs moments iesist, dodam pasu un šitas izsmiekls pielīdzinās Kristīnei un Messi līdz asarām jāsmejās.

Ja uz šo čempionlīgu skatās kā parodiju, tad bija jautri, bet ja nopietni, tad jāteic, kauns, kur tu rodies

  +4 [+] [-]

, 2020-10-25 00:28, pirms 4 gadiem
Nu fantastiski! Prieks, ka tiešraidē šo vēsturisko cīņu skatījos. Liels vīrs Habibs! Visus uzvarēja un aizgāja. Reāli nav neviena, ko viņš nebūtu uzvarējis, nu labi Fergusons, bet Geichi tiko viņu pieveica, lidz ar to atkrīt visi jautājumi. Ar nereālu pārsvaru uzvarēja. Neviens meistarībā pašlaik pat tuvu nestāv. Cerams pēc dažiem gadiem tomēr atgriezīsies. Māte neiebildis...

  +2 [+] [-]

, 2020-10-25 00:28, pirms 4 gadiem
Visās cīņas tie saucamie super strikeri tāpat neko neizdarīja kājas, takā cepties par to ka viņš izmanto savas stiprās puses ir tik smieklīgi.
Porjē un Gregors tak standupā bija ilgi, un kā tas beidzās, abi vicināja gaisu pie katras Khabiba māņkustības un ko līdz bija laiks pabūt uz zemes tā bija bezpalīdzīgi
Geičī vispār šķita nesagatavojies un pat nedaudz pārsteigts par Khabiba agresivitāti, bet ka viņš būdams tik labs wrestlers(vismaz koledžā) uz zemes izskatījas, ka būtu pirmo reizi, bet ko tu stipram padarīsi

  -2 [+] [-]

, 2020-10-25 00:28, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lūdzu, speciāli parakājos arhīvā par lietotāju Fire, lai nedomātu, ka es meloju:

fire , 2020-08-24 00:03, pirms 2 mēnešiem , ignorēt , atbildēt
Skaista toto un tiesnešu trofeja.

No finansiālā rezultāta, paldies par to, pat žēl ka maz uzliku, bet no sportiskā viedokļa šī čempionu līga ir 0 vērtībā.

Tik acīmredzami vilkt komandu, kura spēlē ok, divus tīrus 11m neiedot esot VAR sistēmai, par sarkano daivošanu neviena dzeltenā, sodi parīzei tiek doti, sarkanajiem kakučiem nē, nu smieklīgi, beigās tiesnesis patēloja Millerim iedodot dzelteno.

Runāja, ka Mambijs ir Messī un Kristīnes pēctecis ? Pat 60it gados pēdējie divi būs augstākā līmenī nekā pērtiķēns. Praktiski visi sitieni virsū sedzamajam, kur laiks bija sist pa malu, tīrs moments iesist, dodam pasu un šitas izsmiekls pielīdzinās Kristīnei un Messi līdz asarām jāsmejās.

Ja uz šo čempionlīgu skatās kā parodiju, tad bija jautri, bet ja nopietni, tad jāteic, kauns, kur tu rodies
kā es ieraugu ka pasuales labako futbolistu sauc par kristini, uzreiz skaidrs ka nav pilns pulkstenis netere laiku, ignore sitos interneta faiterus un pirecajamaies par šivakara cinju sovu

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:29, pirms 4 gadiem
fantomas rakstīja: Nu fantastiski! Prieks, ka tiešraidē šo vēsturisko cīņu skatījos. Liels vīrs Habibs! Visus uzvarēja un aizgāja. Reāli nav neviena, ko viņš nebūtu uzvarējis, nu labi Fergusons, bet Geichi tiko viņu pieveica, lidz ar to atkrīt visi jautājumi. Ar nereālu pārsvaru uzvarēja. Neviens meistarībā pašlaik pat tuvu nestāv. Cerams pēc dažiem gadiem tomēr atgriezīsies. Māte neiebildis...
Nu dažādi fighteri , dažādi cīņas stili, nesaku ka Tony vinnētu, bet tas ir vislielākais grēks ko ufc izdarīja, neļaujot tai cīņai notikt, kaut vai 6 reizi (5 reizes kaut kas nopisās gan vienam gan otram)

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:30, pirms 4 gadiem
VIDEO: H.Nurmagomedovs - Dž.Geičī - https://skaties.lv/sports/cinu-spor...

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:30, pirms 4 gadiem
@ziecha16
Protams ka pie 1:1 ir skatāms gan hokejs, gan futbols, ja uz abiem vārtiem kaut kas notiek, bet ja viss notiek vidus zona patīkami skatīties?! 😅
Kurš vel UFC ir tāds izteikts smacētājs?! Ir kāds?!🤨

  +1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:30, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Pēc visām vakara cīņām- pēdējā bija visnebaudāmākā. Cepuri nost Habibam, bet labi vien ir, ka beidz karjeru.
Ble kā tā var pateikt!? Tu reāli vispār neko nesaproti no mma! Kāpēc tu vispār skatījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:34, pirms 4 gadiem
fantomas rakstīja: Ble kā tā var pateikt!? Tu reāli vispār neko nesaproti no mma! Kāpēc tu vispār skatījies?
Pateicu savu viedokli. Tas, ka viņš atšķiras no tavējā- nenozīmē, ka tev ir taisnība. Skatījos- un kā patērētājs saku- pēdējā cīņa bija visnebaudāmākā. Nav viens pareizais viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:35, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Henry un atkal šauj garām. Ok skaidroju "īpaši prātīgajiem" , Nejauc heitingu ar to, ka nepatīk šīs personas liekuliba, paša piesauktā alaha normu neievērošana, dubultmorāle it visā ko dara, nekad necienīšu personas, kuras pašas rīkojās pārkāpjot visas normas, savas ticības likumus, bet atļaujas nosodīt tos, kas dzīvo citās ticībās pārmetot tiem alaha normu neievērošanu.

Par Bayer - pats klubs man simpatizē, taču izpīpēt no tā, ka teicu, ka šī ČL nešķiet īsti vērta un dīvaina uzvara/tituls mazāk liekas nopietns, to ka man ir heits pret MB ir bēnu līmenis.

Pat ja to iegūtu PSG, vai Barsa es uz to raudzītos tāpat.

Piem. šodienas spēle - MR un Barsa, MR malači uzvarēja komanda, kas nudien ir MANS Favorīts (ieskrīno šo), nepatīk man Barsas vadība un ceru uz pārmainām. Bet spēles, bez skatītājiem nu gribot grūti uztvert, tāda sajūta ka treniņš un pie tam Barsa spēlēja nu teiksim tā ļoti kļūdaini.

Par ČL Minhene malači no tā, ka vilabāk koncentrējās, savācās un titulu, jau nenoņems, bet nu nav tā fīlinga, ka ouuu super, ja Tev ir savādāk, apsveicu
Es protu pieņemt to, ja kaut kas sportā nenotiek tā, kā es gribētu, nevis skrienu komentāru sadaļā izlikt savu sāpi, saucot citus par pediņiem, nejēgām utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2020-10-25 00:37, pirms 4 gadiem
zazaz rakstīja: @ziecha16
Protams ka pie 1:1 ir skatāms gan hokejs, gan futbols, ja uz abiem vārtiem kaut kas notiek, bet ja viss notiek vidus zona patīkami skatīties?! 😅
Kurš vel UFC ir tāds izteikts smacētājs?! Ir kāds?!🤨
nu usmanam ir diezgan pretigas cinjas ar vinja foot stompiem

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:39, pirms 4 gadiem
Kasparens rakstīja: Pateicu savu viedokli. Tas, ka viņš atšķiras no tavējā- nenozīmē, ka tev ir taisnība. Skatījos- un kā patērētājs saku- pēdējā cīņa bija visnebaudāmākā. Nav viens pareizais viedoklis.
Domā, ka baigi oriģinālais esi!? Palasi rītdien ziņu slejas sapratīsi, kas ir laba cīņa un kas nav. Pasaules naba!

  +3 [+] [-]

, 2020-10-25 00:41, pirms 4 gadiem
Tas nav sports, tas kada figna prieks kadiem dzivniekiem, kadam normalam cilvekam vispar var patikt UFC, MMA. Zel ka 21.gs UFC un MMA ir liela popularitate.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-25 00:42, pirms 4 gadiem
fantomas rakstīja: Domā, ka baigi oriģinālais esi!? Palasi rītdien ziņu slejas sapratīsi, kas ir laba cīņa un kas nav. Pasaules naba!
Kāds sakars ar pasaules nabu? Saspiedies, puisīt, neesi? Pateicu, ka cīņa man nepatika. Vitakera cīņa ar Kanonjē- jā. Kapēc man jālasa ziņu slejas? Man ir savs personīgais viedoklis, ja viņš atšķiras no tavējā- tās ir tavas problēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-10-25 00:49, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Henry, varu izteikties par to un ko vēlos, otrs kā jau minēju, ja išaks būtu goda vecis ne dubultmorālists viss būtu ok. Ja parakāsies, atradīsi, ka agrāk atbalstīju tieši Išaku, līdz viņš sāka atvērt muti, jo agrāk viņam nedeva top cīņas, bet jau tad teicu, nepatīk garlaicīgas uzvaras.

Problēma sākās, kad čalis 1 vs 1 gaitenī ar sev nepatīkamu personu runāja mierīgi un cienīgi (gan jau saprati, par ko runa), bet kad vēlāk pie viena pienāca ar komandu, ielenca čali sāka sist pļaukas , ko kamēr nebija video noliedza, nākamais viņš Greksim pārmet vecāku aizskaršanu, lai gan pats un viņa "brāļi" aizskāra arī Gregora ģimeni bet to neafišēja, un kad bija skandāls ar autobusu, visa viņa komanda krieviski bļāva es Tavu māti, māšu sevu d....īšu, Tavu ģimeni nos...šu... taču lielie varoņi baidījās iziet no autobusa, pat tie, kuriem nebija tajās dienās cīņas. Prikols bija, kad to noliedza Kebabs, un tad ;sie ieraksti no autobusa noplūda netā, ko filmēja viņa komanda.

Bet viņš pārmet visiem, kuri aizskar ģimeni, jo alahs to neļaujot darīt un ka viņš un komanda tā nedara! Manās acīs tā ir lupata, kurš dara vienu, bet citiem pārmet.

Ja tu piem. mauc pa ielu ar savu auto un visus gājējus nolej uz peļķēm lidz galvai, bet kad redzot darām to citu saki, vot mait*a es tā nedaru, Tu arī neesi cienīgs saukties par veci.

Ja kko zināsi par alahu, tad zināši, ka Kebabs pārkapj lielāko daļu viņa baušļu..tajā laikā nosodot par to citus kruts čalis.
Izteikties neproti, tāpēc arī banu dabūji. Vēl derētu iemācīties pieņemt citu viedokli, jo izskatās, ka ar Tevi normāli diskutēt nav iespējams, jo Tu esi visgudrākais, viskompetentākais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2020-10-25 00:53, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Tak šeit tiklīdz Tavs viedoklis nesakrīt ar pokemoniem, Tu esi sliktais trollis utt.
Tā tas vienmēr ir bijis. Katram ir tiesības uz savu viedokli. Ja komentāru sadaļā viņš atškiras no bara viedokļa- tātad esi trollis, vai neko nesaproti. Bet šajā gadījumā- es nepārmetu bara viedoklim- ja viņi uzskata, ka cīņa bija grandioza un ļoti skaista- visas tiesības. Viss ir tik vienkārši. Gribēju tik pateikt- cīņa man nepatika. Viss. Pēc Kanonjē un Vitakera cīņas- šis bija neskatāmi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-10-25 01:05, pirms 4 gadiem
Kurš nākamais,par ko bērni,dauņi Fanos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2020-10-25 02:21, pirms 4 gadiem
Atkal bērnu līmenis komentāros, ja nepatīk, tad kāpēc skaties vai komentē? Uzmanību mamma nepievērsa? Draudzene? Čalis? Neilien tur, kur nevajag, ja lien, tad tev ir uzmanības trūkums un pie ārsta jāiet, kā mūsu Liepājas bocmanim.

Par cīņām, Volkovs, skaisti, garlaicīgi, bet ar taktiku, Vitekers, malacis, savu kāju noturēja, gaidu pret Adesanju, Habibs - ? Vispār kādam, kurš no šī sporta kko saprot, ja Geidžī (kas ir pareizā izruna) tiksparterī ir kaut mazākās cerības? Viņam lielākās iespējas bija pirmajā raundā uzbrūkot, kuras viņš pat neizmantoja, jo jau kopš 3 min bēga no Habiba. Krievs ne krievs, bet fantastisks cīkstonis.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-25 02:25, pirms 4 gadiem
Galīgi sviestains sporta veids ja vispār ko tādu var saukt par sportu...

     [+] [-]

, 2020-10-25 06:31, pirms 4 gadiem
Neesmu baigais UFC fans bet gruti nepamanit un ignoret notiekosas cinas un uzvardus...bet nu cmon, cinas reizi divos gados un tad uzreiz visi pazino par karjeras beigam lidz ko klust daudz maz populari un atpazistami. Sviests ne sports. Lidz tam nocinijusies savas dzirnavas vai pagrabos, savakusi kaut kadu mistisku statistiku ar desmitiem uzvaru un bez neviena zaudejuma, cinoties ar pastniekiem un vietejiem mehanikiem, tad nu ar PR iznes vinus prozektoru gaismaas, 5 gadu laika aizvada divas cinjas, no kuram vel kada atcelas un aiziet no sporta, baigas legendas. Pff. Tas pats bija ar riziku un flojdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2020-10-25 08:39, pirms 4 gadiem
SuperZoss rakstīja: Par ko? Par to, ka okupēja Dagestānu?
Krievija okupēja Dagestānu? Kad, kurā gadā un kā tas notika? Tikpat labi var teikt, ka Francija okupēja Provanci

  +1 [+] [-]

, 2020-10-25 08:41, pirms 4 gadiem
SuperZoss rakstīja: Par ko? Par to, ka okupēja Dagestānu?
Dagestāna visā savas pastavēšanas vēsturē nav pat pretendējusi uz jebkādu patstāvīgu valstiskumu lai varētu runāt par tās "okupēšanu"

  -2 [+] [-]

, 2020-10-25 08:54, pirms 4 gadiem
ziecha16 rakstīja: kā es ieraugu ka pasuales labako futbolistu sauc par kristini, uzreiz skaidrs ka nav pilns pulkstenis netere laiku, ignore sitos interneta faiterus un pirecajamaies par šivakara cinju sovu
Levandovskis ir uz doto brīdi labākais, nevis tas raudošais Portugālis

  -2 [+] [-]

, 2020-10-25 09:07, pirms 4 gadiem
izrādās, ka franku krustojuma čurbans vēl nav izpederēts, bet kaut kādi citi lietotāji

     [+] [-]

, 2020-10-25 09:16, pirms 4 gadiem
ja spirtacentra komentāros parādās bloķēti lietotāji tad principā var droši teikt, ka cīņa bija aizraujoša

  -2 [+] [-]

, 2020-10-25 09:40, pirms 4 gadiem
fagcentrs rakstīja: Iespaidīgi un emocionāli.

Habibs nav Konors, viņam ir principi, dzeramnaudas dēļ sevi nepazemos un neatgriezīsies. Konors vispār tagad var pat atgriezties, varbūt sanāks būt #1, jo konkurences īsti nav.
Nav jau gluži tā, ka Geidžī un Fergusons būtu retairojušies.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-25 09:46, pirms 4 gadiem
Onslovs rakstīja: Nav jau gluži tā, ka Geidžī un Fergusons būtu retairojušies.
Skatos, viens no SC aktīvākajiem pērtiķbolistiem arī vēl nav retairojies

     [+] [-]

, 2020-10-25 09:50, pirms 4 gadiem
Reeberbahn rakstīja: Neesmu baigais UFC fans bet gruti nepamanit un ignoret notiekosas cinas un uzvardus...bet nu cmon, cinas reizi divos gados un tad uzreiz visi pazino par karjeras beigam lidz ko klust daudz maz populari un atpazistami. Sviests ne sports. Lidz tam nocinijusies savas dzirnavas vai pagrabos, savakusi kaut kadu mistisku statistiku ar desmitiem uzvaru un bez neviena zaudejuma, cinoties ar pastniekiem un vietejiem mehanikiem, tad nu ar PR iznes vinus prozektoru gaismaas, 5 gadu laika aizvada divas cinjas, no kuram vel kada atcelas un aiziet no sporta, baigas legendas. Pff. Tas pats bija ar riziku un flojdu.
Par atpazīstamību - varbūt ASV retais nojauš, ka ir tāds Briedis boksā, bet Latvijā sporta dieva statusā.

     [+] [-]

, 2020-10-25 11:30, pirms 4 gadiem
Onslovs rakstīja: Par atpazīstamību - varbūt ASV retais nojauš, ka ir tāds Briedis boksā, bet Latvijā sporta dieva statusā.
Tas ir tikai loģiski? Daudzi ASV pat nevarētu nosaukt vadošus Eiropas futbolistus, jo ir pašpietiekami!
Viņi drīzāk zinās ASV izlases futbolistes, kā EPL, La Liga spēlējošu brazīli, argentīnieti.
Ja par "dieva statusu", tad labāk bokseris, kas pats labi nopelna(tirgū), ne skeletonists, kas tiek dotēts.

     [+] [-]

, 2020-10-25 11:45, pirms 4 gadiem
Turklāt ASV ir pat vairākas filmas par MMA cīņām(Never Back Down) laikam spilgtākā)

     [+] [-]

, 2020-10-25 13:53, pirms 4 gadiem
Nenormāli trulu komentāru uzplūds liecina,ka pasākums bija interesants,kā parasti pamuļki ir vairumā,Habibs viņiem garlaicīgs un viss slikti,pašu krāniņi un smadzenes mazas,mutes komentos lielas

     [+] [-]

, 2020-10-25 18:41, pirms 4 gadiem
interesanti vai Habibs ir trenējies pie savulaik ļoti populārā dagestānas cīkstoņa Volka Hana. Nevar būt sakritība, ka abi no Dagestānas

     [+] [-]

, 2020-10-25 18:43, pirms 4 gadiem
Habibs izskatījās ļoti labi (principā kā vienmēr), izcils sportists, izcila karjera.
Bet LW divīzijā paliks interesantāk, Gregors nāk atpakaļ, Tonijs gribēs revanšu pret Džastinu, būs ko redzēt.
Milzīgs prieks par Reaperu, ja ne tā kļūda pēdējā minūtē - perfekta cīņa, fiziski izskatījās ļoti labi, gaidu revanšu pret Izzy.
Volkovs arī masu pielicis, izskatījās labi, tatoo gan manuprāt nepārāk
Izskatās, ka Ankalajevs drīzumā varētu dabūt kādu top 5 pretinieku, izskatās viņš pārliecinoši.
Ļoti labs cīņu šovs, bija ko redzēt.