Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2958, Did:0, useCase: 3

Vaha promouters: "Mums ar Briedi joprojām ir līgums par cīņu, gaidām samaksu"

Rolands Eliņš

Vaha promouters: "Mums ar Briedi joprojām ir līgums par cīņu, gaidām samaksu"
Juniels Dortikoss un Mairis Briedis. Foto: WBSS

Latvijas bokserim Mairim Briedim turpinās pārrunas obligāto titula pretendentu Mihalu Cešlaku par cīņas aizvadīšanu, kas plānojas 24. septembrī. Taču par saviem iebildumiem atgādina cits poļu bokseris Mariušs Vahs, kura promouters Polijas medijos pavēstījis, ka gaida samaksu no Brieža par atkāpšanos no līguma.

"Briedim ir spēkā esoša vienošanās ar Mariušu Vahu par cīņas aizvadīšanu," portālam "Ringpolska" sacīja Vaha promouters Ježi Mazurs. "Ja viņš vēlas no šīs vienošanās atkāpties, tad viņam ir mums jāsamaksā summa, kas ierakstīta līgumā par šādu scenāriju."

Portāls Sportacentrs.com jau pavasarī vēstīja, ka Briedis un Vahs noslēguši principiālu vienošanos par cīņas aizvadīšanu, taču līgumā iestrādāts punkts, kas ļauj abiem bokseriem no līguma atkāpties, ja viņiem rodas citas iespējas. Taču par to ir jāsamaksā atkāpšanās nauda.

"Līdz šim brīdim Brieža pārstāvji nav samaksājuši naudu, kas mums pienākas," sacīja Mazurs. "Esam noteikuši viņiem pēdējo termiņu līdz 20. augustam. Ja tas netiks izdarīts, varam iet juridisko ceļu, bet tādā gadījumā Brieža-Cešlaka cīņa nevarētu notikt, jo tiktu nobloķēta." (Visticamāk, domāts, ka Briedis nevarētu aizvadīt cīņu pret Cešlaku, kamēr norisinās juridisks strīds ar citu bokseri. Aut.p.)

"Ja IBF vēl uzzinās, ka Briedis nevar aizstāvēt savu titulu tādēļ, ka noslēdzis līgumu par cīņu citā svara kategorijā, tad viņš savu čempiona jostu var zaudēt vispār bez cīņas," norādīja Vaha pārstāvis. "Nesen jau bija līdzīga situācija, kad Džošua un Fjūrijs ilgi runāja par savstarpējo cīņu, taču Fjūrijam bija līgums ar Vailderu par revanšu, un viņam savas saistības nācās pildīt."

Briedim un Cešlakam savstarpējās pārrunas vēl nav beigušās, un līgums starp abām pusēm nav noslēgts, lai gan IBF noteiktais termiņš (11. jūlijs) ir sen pagājis. Kā medijiem norādījuši Cešlaka pārstāvji, cīņa tiek plānota 24. septembrī Polijā. Ja IBF nonāks pie secinājuma, ka abas puses nav spējušas vienoties par cīņas nosacījumiem, teorētiski IBF jāizsludina izsole, kurā cīņas rīkošanas tiesības iegūs promouters, kurš piedāvās lielākos honorārus bokseriem. Rets scenārijs, bet teorētiski iespējams ir arī tas, ka IBF var lemt, ka viena puse pārrunas apzināti kavējusi vai pat izgāzusi, kas var nozīmēt, vai nu čempiona titula atņemšanu vai cita obligātā kandidāta nozīmēšanu.

Kā liecina Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija, Vaham cīņas līgumā ar Briedi norādīts honorārs 70-100 tūkstošu eiro apmērā, kamēr atkāpšanās nauda esot apmēram desmitreiz mazāka. Ņemot vērā, ka Vaha promoutera piesauktā summa ir apmēram desmit tūkstoši eiro, secināms, ka Briedis no šīs vienošanās vēl neatsakās, paturot sev iespēju rudenī aizvadīt cīņu pret Vahu, ja pārrunas pret Cešlaku tomēr nebeidzas ar pozitīvu iznākumu.

Brieža menedžeris Raimonds Zeps portālam Sportacentrs.com laipni atteicās komentēt situāciju, norādot, ka pārrunu laikā publiski par tām neizteiksies.

Izmantotie resursi:
Promotor Wacha: kasa do piątku albo Briedis...

1 2 45 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2021-08-16 11:48, pirms 3 gadiem
Briedis izskatās kļuvis par antivakseri... kaut kā sāk nespimpatizēt pēc šiem un lukašenko atbalsta gājieniem

  +4 [+] [-]

, 2021-08-16 12:19, pirms 3 gadiem
Briedim laikam vienā cīņu vakarā jānoāmurē visi tie poļu gribētāji!

  +5 [+] [-]

, 2021-08-16 13:04, pirms 3 gadiem
Kad vienreiz Briedis tiks vaļā no tiem poļiem? Apnikuši tie mūžīgie ņaudētāji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 14:37, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Kas tev nepatīk? Cilvēkam nevar būt savs viedoklis? Viņš ir malacis, ka ir taisnīgs, jāseko viņa piemēram.
Tāpat kā Briedim var b'tu savs viedoklis, arī citiem var tāds būt.

Jo šeti nepatīk viņa viedlkis, nevis tas ka atvēra muti un to pauda.

Priekš ka pauda savu viedokli, žēl ka izrādijās aprobežots...

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 14:58, pirms 3 gadiem
Aleksandrs Ovečkins rakstīja: Nu un, ej vakcinēties kaut katru dienu, es tev savas vakcīnas varu atdot
Kur tad tev ir tās tavas vakcīnas? Kaut kur mājās skapītī turi?

     [+] [-]

, 2021-08-16 15:19, pirms 3 gadiem
shineon rakstīja: Vislaik Mairi saucu par musaru, bet ja tas ko jūs rakstat ir taisnība un Mairis negrib sevī laist indi, tad man Mairim būs jaatvainojas, un jāsaka ka es pats esmu musars
Musors ir tas, kurš sēž būrī, jo viņa prāta stāvoklis ir tāds, ka sabiedrībā viņu laist nedrīkst. Paši gan viņi sevi sauc par "Ļjudi"

Bet īstenībā ir tā kā ir
Slēpts komentārs: Janoss1989

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 15:35, pirms 3 gadiem
Un Tu domā, ka kāds te modīsies?

Te tak ir aunu bars. Paskaties pats- jūzeri Cobham un MrMaybe ierakstīja atbalstu Briedim kovida jautājumā- uzreiz 10 mīnusi

Tur jau tā lieta, ka puse saeimas nemaz nav vakcinējušies un labāk strādā attālināti. Tas vien jau kaut ko nozīmē. Tāpat tā loterija

Ja kaut kas ir tik labs, tad tam nevajag loteriju

  +6 [+] [-]

, 2021-08-16 15:57, pirms 3 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Tev nesimpatizē tas, ka cilvēks negrib laist savā ķermenī nepārbaudītus, nevienas medicīnas iestādes neakreditētus medikamentus, kas neko tāpat nedod ņemot vērā Izraēlas pieredzi kur virs 80% populācijas ir sapotēti ar Pfaizer potēm? Jā, un tas ir tas pats Pfizer kurš gandrīz nogrima jo nācās maksāt vairāk pa miljardu kompensācijās par to ka palaida apritē zāles, kuras izraisīja krūšu vēzi?

Mostieties cilvēki, ja tās potes strādātu, tad visi paņemtu un mēs varētu bez uzpurņiem staigāt, bet fakts ir tāds ka pret gripu un saaukstēšanos nav reālas potes jo ši vīrusi pārāk ātri mutējas Un no vīrusa nomirst tie, kuriem tāpat nav daudz palicis dzīvot, lai cik bēdīgi tas arī neizklausītos.
tev ir ļoti maza sajēga par ko tu runā
UK dati parāda ka mirstība tiek samazināta par 90 - 95% dēļ vakcīnas

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 16:00, pirms 3 gadiem
Bezseja rakstīja: Briedis izskatās kļuvis par antivakseri... kaut kā sāk nespimpatizēt pēc šiem un lukašenko atbalsta gājieniem
kur viņs atbalsta lukašenko?
ir skaidrs ka Briedis nav pārāk inteliģents un dzīvo kirievu informācijas telpā bet ka palicis pilnīgs urļiks nezināju

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 16:37, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: kur viņs atbalsta lukašenko?
ir skaidrs ka Briedis nav pārāk inteliģents un dzīvo kirievu informācijas telpā bet ka palicis pilnīgs urļiks nezināju
Uz sitiena neatbildēšu, bet viņš savos soc. tīklos bija nosharojis Lukašenko neglaimojošos komentārus Latvijai pēc tam, kad Staķis bija viņu karogu noņēmis

  +4 [+] [-]

, 2021-08-16 16:38, pirms 3 gadiem
Rin rakstīja: tev ir ļoti maza sajēga par ko tu runā
UK dati parāda ka mirstība tiek samazināta par 90 - 95% dēļ vakcīnas
Tie nav tikai UK dati, bet Eiropas zāļu aģentūras, ASV zāļu pārvaldes u.c. Bet, ja cilvēks grib ticēt, ka tie ir "nepārbaudītus, nevienas medicīnas iestādes neakreditētus medikamentus", tad tur nav jēga laiku tērēt, lai diskutētu. NEVIENU medikamentu nelaiž tirgū "nepārbaudītu" (ja nu vienīgi memory water). Tas vienkārši pat teorētiski nav iespējams. Ir n-tās fāzes, kas jāiziet. Bet... lai nu paliek

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 16:59, pirms 3 gadiem
Bezseja rakstīja: Briedis izskatās kļuvis par antivakseri... kaut kā sāk nespimpatizēt pēc šiem un lukašenko atbalsta gājieniem
1. Vai tad viņš pauda atbalstu Baķkam belorusijā?
2. Vai tad viņš aicina cilvēkus nevakcinēties?

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 17:08, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Kas tev nepatīk? Cilvēkam nevar būt savs viedoklis? Viņš ir malacis, ka ir taisnīgs, jāseko viņa piemēram.
un viņš nav vainīgs, ka ir dumjš profesionālis un foršs cilvēks, labsirdīgs, mērķtiecīgs, bet dumjš.

  -2 [+] [-]

, 2021-08-16 18:46, pirms 3 gadiem
.............. rakstīja: un viņš nav vainīgs, ka ir dumjš profesionālis un foršs cilvēks, labsirdīgs, mērķtiecīgs, bet dumjš.
Dumjš cilvēks neko nevar izdarīt

Un paskaties cik Tev naudas kontā un cik viņam

     [+] [-]

, 2021-08-16 18:55, pirms 3 gadiem
Breidis manā uztverē viens no gudrākajiem bokseriem u prieks ka letiņš

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 19:17, pirms 3 gadiem
darbagalds rakstīja: Kad vienreiz Briedis tiks vaļā no tiem poļiem? Apnikuši tie mūžīgie ņaudētāji!
Poļi ir diezgan iespaidīgs spēks Eiropā un ļoti lādzīgi cilvēki. Paskaties kā Polija attīstās uz LV fona, kā sakopta valsts. Es kaut kā atceros, ka pirms vairākiem gadiem poļu klubs spēlēja Liepājā un ieradās vairāki autobusi ar poļu līdzjutējiem un tad viņi bija Liepājas saimnieki nevis liepājnieki. Iebrauktu latvieši vairāki autobusi poļu pilsētā, tāpat tur poļi būtu saimnieki. Tā kā nepird tur daudz

  +1 [+] [-]

, 2021-08-16 19:30, pirms 3 gadiem
Ravix rakstīja: Poļi ir diezgan iespaidīgs spēks Eiropā un ļoti lādzīgi cilvēki. Paskaties kā Polija attīstās uz LV fona, kā sakopta valsts. Es kaut kā atceros, ka pirms vairākiem gadiem poļu klubs spēlēja Liepājā un ieradās vairāki autobusi ar poļu līdzjutējiem un tad viņi bija Liepājas saimnieki nevis liepājnieki. Iebrauktu latvieši vairāki autobusi poļu pilsētā, tāpat tur poļi būtu saimnieki. Tā kā nepird tur daudz
Polija protams attīstās strauji, bet pēdējos 20 gados Latvija straujāk un arī IKP uz cilvēku šeit augstāks

  +5 [+] [-]

, 2021-08-16 19:33, pirms 3 gadiem
Laikam jau nepārsteidz, ka sportacentrā ar dik dahuja folijcepures

Jums tik ļoti gribas ticēt saviem konspirāciju sūdiem, ka fakti par to, kāda ir vakcinēto/nevakcinēto attiecība slimnīcās ar vidēji smagu, vai smagu gaitu (un mirstība), slīd vienkārši garām? Jaunie kovid paveidi, kas paliek lipīgāki, ar smagāku slimības gaitu, noturīgāki pret esošajām vakcīnām rodas reģionos, kur NAV pietiekama vakcinācija. Tieši tas arī ir lielākais drauds, ka šī pandēmija vilksies hvz, cik gadus un vakcīnas būs jāpārstrādā - kas ir atkal ilgāks laiks ar paralizētu pasaules ekonomiku un atkal viss process jāsāk no sākuma. Kā var nesaprast, ka pasaule nesākas un nebeidzas ar sevi pašu - individuāliem lēmumiem ir kolektīvas sekas!

Un tieši kā jūs uzvarat savās iekšējās loģikas kaujās visas versijas par vakcīnu - tad no viņas mirst, tad paliek neauglīgs, tad čips iekšā, tad hvz kas. Mums visiem dzimstot dod n-tās vakcīnas, kāda huja pēc jādomā kaut kas jauns, ja var laist visas šausmas jau esošajās - gan dzimstot, gan pieaugušajiem, kas iet vakcinēties pret encifalītu, gripu, difteriju, malāriju utt. Saņematies tak! Pateicoties vakcņām cilvēki ir gandrīz pilnībā izskauduši padsmit bieži nāvējošas slimības. Pateicoties antivaxx gan dažas atgriežas. Jums nedalec, ka stulbums ir bīstams.

  +3 [+] [-]

, 2021-08-16 20:18, pirms 3 gadiem
left_hook rakstīja: Dumjš cilvēks neko nevar izdarīt

Un paskaties cik Tev naudas kontā un cik viņam
nu ko lai saka, Latvija ir iespēju zeme. Viņš ir ļoti labs profesionālis, viens no pasaulē, bet, saku vēlreiz, tas nenozīmē, ka viņam bēniņos putni nelidinās
naudas daudzums nenozīmē, ka Tev ir taisnība vai ka Tev ir intelekts, vai ka Tu saproti medicīnas pēdējos jaunumus
nenoniecinu viņa sasniegumus sportā, bet medicīnā viņam sasniegumu nav un sabiedriskās attiecībās ne tik

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 20:38, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: Laikam jau nepārsteidz, ka sportacentrā ar dik dahuja folijcepures

Jums tik ļoti gribas ticēt saviem konspirāciju sūdiem, ka fakti par to, kāda ir vakcinēto/nevakcinēto attiecība slimnīcās ar vidēji smagu, vai smagu gaitu (un mirstība), slīd vienkārši garām? Jaunie kovid paveidi, kas paliek lipīgāki, ar smagāku slimības gaitu, noturīgāki pret esošajām vakcīnām rodas reģionos, kur NAV pietiekama vakcinācija. Tieši tas arī ir lielākais drauds, ka šī pandēmija vilksies hvz, cik gadus un vakcīnas būs jāpārstrādā - kas ir atkal ilgāks laiks ar paralizētu pasaules ekonomiku un atkal viss process jāsāk no sākuma. Kā var nesaprast, ka pasaule nesākas un nebeidzas ar sevi pašu - individuāliem lēmumiem ir kolektīvas sekas!

Un tieši kā jūs uzvarat savās iekšējās loģikas kaujās visas versijas par vakcīnu - tad no viņas mirst, tad paliek neauglīgs, tad čips iekšā, tad hvz kas. Mums visiem dzimstot dod n-tās vakcīnas, kāda huja pēc jādomā kaut kas jauns, ja var laist visas šausmas jau esošajās - gan dzimstot, gan pieaugušajiem, kas iet vakcinēties pret encifalītu, gripu, difteriju, malāriju utt. Saņematies tak! Pateicoties vakcņām cilvēki ir gandrīz pilnībā izskauduši padsmit bieži nāvējošas slimības. Pateicoties antivaxx gan dažas atgriežas. Jums nedalec, ka stulbums ir bīstams.
Latvija taču ir Muļķu zeme. Ja vakcīna ir par velti, tad folijcepurītes maksā 200-400€ par viltus sertifikātu. Dīvaina likumsakarība, ka bagātās attīstītās valstīs vakcinējušes ļoti augsts procents, bet viena no Eiropas nabadzīgākajām valstīm kā visās nejēdzībās ir līderi,

  +2 [+] [-]

, 2021-08-16 21:15, pirms 3 gadiem
Ravix rakstīja: Latvija taču ir Muļķu zeme. Ja vakcīna ir par velti, tad folijcepurītes maksā 200-400€ par viltus sertifikātu. Dīvaina likumsakarība, ka bagātās attīstītās valstīs vakcinējušes ļoti augsts procents, bet viena no Eiropas nabadzīgākajām valstīm kā visās nejēdzībās ir līderi,
Jā, ja ņem vērā, ka vakcinējas tikai aitas un idioti, tad sanāk, ka visas Rietumeiropas valstis un Skandināvija ir lielākie duraki pasaulē, bet postpadomju bloks ir visgudrākie Protams, mēs to redzam ikdienā - kā valstu labklājībā, tā izglītībā, tā godīgumā vienam pret otru.

Es dažreiz nespēju aptvert, no kādas sūdainas dzīves rodas tā vēlme par visām varītēm ticēt, ka pie visām savām nelaimēm un sliktās dzīves (vai darbs nekāds, vai izglītība nav, vai kost patīk, vai nav laimīga laulība) ir vainīgi kaut kādi augstāki spēki. Saproti, ka pašam besī sava dzīve un vieglāk ir sevi pārliecināt, ka vainīga ir valdība, Soross, kapitālisms un hvz kas vēl. Lai pašam nebūtu jādomā konkrēts naratīvs, palīgā nāk kremļa saturs, kurš tiek ar simtprocentīgu uzticību patērēts brokastīs, pusdienās un vakariņās. Baigi domā, ka cīnies par savām interesēm pret neredzamo ienaidnieku - beigās esi vienkārši noderīgais idiots. Idiots, kurš domā, ka sliktāk nevar būt, bet nesaprot, ka var būt vēl tik ļoti sliktāk, ka apdirsīsies.

     [+] [-]

, 2021-08-16 21:30, pirms 3 gadiem
Briedis ir lv lielakais boksa klauns, manam sunim iq 2x lielaks neka tam pajolim. Aizvaidznieks garantets

  -1 [+] [-]

, 2021-08-16 21:50, pirms 3 gadiem
Hulji_namgejs rakstīja: Briedis ir lv lielakais boksa klauns, manam sunim iq 2x lielaks neka tam pajolim. Aizvaidznieks garantets
Bokss un oq nav savienojami jedzieni

  -3 [+] [-]

, 2021-08-16 22:29, pirms 3 gadiem
Bezseja rakstīja: Briedis izskatās kļuvis par antivakseri... kaut kā sāk nespimpatizēt pēc šiem un lukašenko atbalsta gājieniem
Dzīvniekam Bez Sejas, izrādās, arī ir viedoklis par "vakcinēšanos" ar preparātu, kas patiesībā nemaz nav vakcīna...

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 00:24, pirms 3 gadiem
Bludnij sin Masķera TAEKWONDO rakstīja: Dzīvniekam Bez Sejas, izrādās, arī ir viedoklis par "vakcinēšanos" ar preparātu, kas patiesībā nemaz nav vakcīna...
Kas tad tā ir, ja ne vakcīna?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-08-17 10:27, pirms 3 gadiem
pūce rakstīja: Bokss un oq nav savienojami jedzieni


Bokss bez IQ nav iespējams

Tas ir tas pats, kas šahs, tikai te tev vēl sit pa galvu.

Ringā parasti iekāpj divi ļoti labā formā esoši bokseri, bet uzvar kurš?

Pareizi, tas, kurš ir gudrāks. Nu tas īsumā.

     [+] [-]

, 2021-08-17 10:30, pirms 3 gadiem
.............. rakstīja: nu ko lai saka, Latvija ir iespēju zeme. Viņš ir ļoti labs profesionālis, viens no pasaulē, bet, saku vēlreiz, tas nenozīmē, ka viņam bēniņos putni nelidinās
naudas daudzums nenozīmē, ka Tev ir taisnība vai ka Tev ir intelekts, vai ka Tu saproti medicīnas pēdējos jaunumus
nenoniecinu viņa sasniegumus sportā, bet medicīnā viņam sasniegumu nav un sabiedriskās attiecībās ne tik
Nu bet viņš jau nesaka ka "viņam ir taisnība" vai ka viņš ir medicīnas doktors.

Un kuram tad nav putnu? Par saviem putniem laikam aizmirsi, ar tiem vajag sākt, pirms taisies kādu aplikt.

     [+] [-]

, 2021-08-17 10:35, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: Kas tad tā ir, ja ne vakcīna?
Ņemot vērā, ka puse saeimas joprojām nav vakcinējusies, tad manas aizdomas netieši apstiprinās.

Tā nav nekāda gadiem izstrādāta un testēta vakcīna, tā ir steigā uzsintezēta susla, kurai nav nekāda sakara ar vakcīnu. Pilnīgi negatavs produkts, kurš pie tam ir sintētisks, jo dabīgā vīrusa tur iekšā nav. Tā nav vakcīna klasiskajā izpratnē- pret gripu, stinguma krampjiem utt, kuras mēs sen jau zinam.

     [+] [-]

, 2021-08-17 11:51, pirms 3 gadiem
Nuu Brieza komanda ar Briedi prieksgala ir protams viltbnieki, bet nu vinu vieta labak samaksatu, nafig liekas problemas, varbut cipars smuks tapec zhaba rauj

  +1 [+] [-]

, 2021-08-17 12:15, pirms 3 gadiem
left_hook rakstīja: Ņemot vērā, ka puse saeimas joprojām nav vakcinējusies, tad manas aizdomas netieši apstiprinās.

Tā nav nekāda gadiem izstrādāta un testēta vakcīna, tā ir steigā uzsintezēta susla, kurai nav nekāda sakara ar vakcīnu. Pilnīgi negatavs produkts, kurš pie tam ir sintētisks, jo dabīgā vīrusa tur iekšā nav. Tā nav vakcīna klasiskajā izpratnē- pret gripu, stinguma krampjiem utt, kuras mēs sen jau zinam.
Tas, ka puse Saeimas (nav man precīzu datu) nevakcinējas, pierāda tikai to pašu, ko tas pierādā sabiedrībā - puse baidās, vai ir noticējusi kādai no sazvērestībām. Nav tur nekādi insaideri, kas "zin ko vairāk". Lielākā daļa deputātu ir dunduki in general.

mRNA vakacīnu tehnoloģija tiek izstrādāta jau 30 gadus, pēdējos 10-15 intensīvi. Vēl ilgāk ir pētīts gripas vīruss, kā arī ir pētīti SARS tipa vīrusi (2003. gadā bija liels uzliesmojums). Iegūstot konkrētā vīrusa SARS-2 genomu, bija jau skaidrs, kas ir jādara, tādēļ lietot tādas frāzes, kā "uzsintezēta susla" ir, kā minimums, pilnīga ūdens liešana. Kāds sintētisks, vai dabīgs, allo? mRNA vakcīna satur kodu (cilvēka DNS un RNS ir kods un tas ir "dabīgs"), kas liek ražot ķermenim pīķa proteīnu (šis proteīns ir covid vīrusa apvalkā). Ķermenis sāk ražot šo pīķa proteīnu, kas ķermenim ir nekaitīgs, jo ir tikai maza daļa no vīrusa (bez kuras gan tas nevar dzīvot). Ķermenis fiksē šo svešo proteīnu un izstrādā pret to antivielas. Šīs antivielas arī paglābj no smagas saslimšanas un nāves.

Jā, ir vakcīnām blakne - tromboze. Bet ņemot vērā reto gadījumu skaitu (zem desmit uz miljons) un salīdzinot ar covid sekām, tad vakcīna ir simtiem reižu drošāka. Bet vietās, kur ir augsta vakcinācija nerodas jauni vīrusa paveidi!!! Tas ir jāsaprot reizi par visām reizēm! Var vieglā formā saslimt, var pārnest (kas gan arī notiek ar vairāk reižu mazāku iespēju, kā nevakcinētam), bet nerodas jaunas mutācijas, vīruss ir pārāk novāināts vakcinēto ķermeņos, lai to izdarītu. Ja būtu "valsts" ar 1000 iedzīvotājiem, visi vakcinēti un neviens nevakcinētais nevar nonākt kontaktā ar viņiem - viņi pirmo vilni viegli pārlaistu un viss, vīruss beidzies. Basta. Sūdi ir ar to, ka puspasaulē vakcinācija ir pakaļā un tur arī rodas visi tie paveidi. Un pret tiem vacīnu efektivitāte nav tik liela un vīruss paliek spēcīgāks un noturīgāks. Dēļ nevakcinētajiem covid te bšu vēl hvz, cik gadus un panāks to, ka esošās vacīnas kļūs neefektīvas. Pa velti būs izmests piķis, laiks un pasaules ekonomika turpinās straglot, nevis atgūties!

Un visiem, kam arguments ir - pohuj vakcīnas, tāpat visi izslimos, dabiskā atlase, imunitāte lai sargā. Pirmkārt, pasaulē tas nozīmētu simtiem miljonu nāvju, kuras varēja nebūt. Otrkārt, vīruss šādi cirkulēs, mutēsies un slaucīs katrā kārtā lielāku cilvēku skaitu (jo paliek siprāks, lipīgāks, letālāks). Tā ir vīrusa būtība - izdzīvot.

Tie, kas te izlasījuši kkādu Pļaviņa, Čiekura ierakstus un linkus uz konspirāciju rakstiem, tic visādām feldšerēm Marinām, redzējuši 3 viģikus youtube, vai paklausījušies 5 podkāstus un domā, ka tagad ir baigie speci zinātnē un atkoduši lielās pasaules sazvērestības - ja jūs 20 gados ticat kospirācijām, tas vēl ok. Gribās būt pret pasauli. Bet ja jūs to darata pāri 30, tad man ir sliktas ziņas - jums dzīve ir diezgan dirsā.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-17 14:32, pirms 3 gadiem
Būba rakstīja: Tas, ka puse Saeimas (nav man precīzu datu) nevakcinējas, pierāda tikai to pašu, ko tas pierādā sabiedrībā - puse baidās, vai ir noticējusi kādai no sazvērestībām. Nav tur nekādi insaideri, kas "zin ko vairāk". Lielākā daļa deputātu ir dunduki in general.

mRNA vakacīnu tehnoloģija tiek izstrādāta jau 30 gadus, pēdējos 10-15 intensīvi. Vēl ilgāk ir pētīts gripas vīruss, kā arī ir pētīti SARS tipa vīrusi (2003. gadā bija liels uzliesmojums). Iegūstot konkrētā vīrusa SARS-2 genomu, bija jau skaidrs, kas ir jādara, tādēļ lietot tādas frāzes, kā "uzsintezēta susla" ir, kā minimums, pilnīga ūdens liešana. Kāds sintētisks, vai dabīgs, allo? mRNA vakcīna satur kodu (cilvēka DNS un RNS ir kods un tas ir "dabīgs"), kas liek ražot ķermenim pīķa proteīnu (šis proteīns ir covid vīrusa apvalkā). Ķermenis sāk ražot šo pīķa proteīnu, kas ķermenim ir nekaitīgs, jo ir tikai maza daļa no vīrusa (bez kuras gan tas nevar dzīvot). Ķermenis fiksē šo svešo proteīnu un izstrādā pret to antivielas. Šīs antivielas arī paglābj no smagas saslimšanas un nāves.

Jā, ir vakcīnām blakne - tromboze. Bet ņemot vērā reto gadījumu skaitu (zem desmit uz miljons) un salīdzinot ar covid sekām, tad vakcīna ir simtiem reižu drošāka. Bet vietās, kur ir augsta vakcinācija nerodas jauni vīrusa paveidi!!! Tas ir jāsaprot reizi par visām reizēm! Var vieglā formā saslimt, var pārnest (kas gan arī notiek ar vairāk reižu mazāku iespēju, kā nevakcinētam), bet nerodas jaunas mutācijas, vīruss ir pārāk novāināts vakcinēto ķermeņos, lai to izdarītu. Ja būtu "valsts" ar 1000 iedzīvotājiem, visi vakcinēti un neviens nevakcinētais nevar nonākt kontaktā ar viņiem - viņi pirmo vilni viegli pārlaistu un viss, vīruss beidzies. Basta. Sūdi ir ar to, ka puspasaulē vakcinācija ir pakaļā un tur arī rodas visi tie paveidi. Un pret tiem vacīnu efektivitāte nav tik liela un vīruss paliek spēcīgāks un noturīgāks. Dēļ nevakcinētajiem covid te bšu vēl hvz, cik gadus un panāks to, ka esošās vacīnas kļūs neefektīvas. Pa velti būs izmests piķis, laiks un pasaules ekonomika turpinās straglot, nevis atgūties!

Un visiem, kam arguments ir - pohuj vakcīnas, tāpat visi izslimos, dabiskā atlase, imunitāte lai sargā. Pirmkārt, pasaulē tas nozīmētu simtiem miljonu nāvju, kuras varēja nebūt. Otrkārt, vīruss šādi cirkulēs, mutēsies un slaucīs katrā kārtā lielāku cilvēku skaitu (jo paliek siprāks, lipīgāks, letālāks). Tā ir vīrusa būtība - izdzīvot.

Tie, kas te izlasījuši kkādu Pļaviņa, Čiekura ierakstus un linkus uz konspirāciju rakstiem, tic visādām feldšerēm Marinām, redzējuši 3 viģikus youtube, vai paklausījušies 5 podkāstus un domā, ka tagad ir baigie speci zinātnē un atkoduši lielās pasaules sazvērestības - ja jūs 20 gados ticat kospirācijām, tas vēl ok. Gribās būt pret pasauli. Bet ja jūs to darata pāri 30, tad man ir sliktas ziņas - jums dzīve ir diezgan dirsā.
Pastāstīsi. kad, kur, kā un kādā apjomā ir iegūts konkrētā vīrusa SARS-2 genoms? Vēlams ar atsaucēm uz oficiāliem avotiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-08-17 14:50, pirms 3 gadiem
Nu, kamēr tie dunduki in general nerādīs priekšzīmi, tikmēr es ar nekustēšu.

Plus kas tas par cirku- loterija

Viņi grib uzspēlēt loteriju ar mūsu veselību

Nu nevajag man stāstīt, ka tā fakcīna man ir vajadzīga
1 2 45 komentāri