Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Fjūrijs: "Es nokautētu Meivezeru piecās sekundēs"

Jānis Pārums

Fjūrijs: "Es nokautētu Meivezeru piecās sekundēs"
Taisons Fjūrijs
Foto: AP/Scanpix

Britu smagā svara bokseris Taisons Fjūrijs (22-0, 16KO) turpina pievērst uzmanību, kā ar asiem izteicieniem, tā ar skandalozu uzvedību. Šajā nedēļas nogalē Fjūrijs izcēlies ar diezgan muļķīgu komentāru, paziņojot, ka ātri varētu nokautēt "pound for pound" (labākais bokseris, neatkarīgi no svara kategorijas) čempionu Floidu Meivezeru junioru (45-0, 26KO).

Jāpiebilst, ka Fjūrijs ir gandrīz divas reizes smagāks par Meivezeru – pirms pēdējās cīņas Fjūrijs svēra 124.3 kilogramus, bet Meivezers pārsvarā startē svara kategorijā līdz 66.7 kilogramiem.

"Es varētu nokautēt Meivezeru piecās sekundēs. Pasaulē nav cilvēka, kurš varētu mani uzvarēt. Man neinteresē ko runā ļaudis. "Pound for pound" reitinga līderis vienmēr būs smagsvars. Var nebūt labas tehnikas, var nebūt īpaša talanta, taču šī reitinga karalis vienmēr būs smagsvaru divīzijas čempions," sacīja Fjūrijs. "Tāpēc, kad aizvadīšu cīņu pret [IBO, IBF, WBO un WBA superčempionu] Vladimiru Kļičko, paliks tikai viens labākais bokseris. Čempions tituls karaliskajā divīzijā vērtīgāks nekā desmit svara kategoriju tituli. Es būšu īsta zvaigzne. Nesalīdzinu sevi ar Kļičko, viņš ir tikpat izcils kā es, taču nedara neko, lai iepatiktos boksa faniem."

26.jūlijā Londonā Fjūrijs aizvadīs revanša cīņu pret Dereku Čisoru (20-4, 13KO). Fjūrijs uzskata, ka šoreiz viņš uzvarēt nevis pēc punktiem, bet ar nokautu: "Ar nepacietību gaidu šo cīņu un nevaru sagaidīt, kad nokautēšu Čisoru. Viņš ir tikai viduvējs bokseris, kuru es saraušu gabalos. Pēc tam es kļūšu par pasaules čempionu un šajā statusā pavadīšu ilgu laiku."

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-23 18:27, pirms 11 gadiem
HHAAHAAHHAHAHAHHAAHHAAAA! Kāds d*unis! nu pilnīgs d*unis! kustās galerts.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-23 18:43, pirms 11 gadiem
Sen nebiju ta smejies

     [+] [-]

, 2014-03-23 18:44, pirms 11 gadiem
Viņam vajag 5 sec lai nokautētu Meivezeru un tikai 1 secindi lai pierādītu cik liela muļķis viņš ir! Priecātos ja Čisora viņu nosēdinātu! Protams Čisora nav gudrāks.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-23 18:46, pirms 11 gadiem
Nesalīdzinu sevi ar Kļičko, viņš ir tikpat izcils kā es, taču nedara neko, lai iepatiktos boksa faniem." haaaa

     [+] [-]

, 2014-03-23 19:02, pirms 11 gadiem
Minutes laikā ne reizi pat netrāpītu kur nu vel nokautētu 5 sek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-03-23 19:22, pirms 11 gadiem
Boksa māksla nav izvairīties un mukt,bet gan pašam meistarīgi uzbrukt,un kad Fjūrijs trāpītu,tad arī būtu nokauts.Vai tik boksā nav tā,ka vieglākie var arī boksēties lielākās svara kategorijās?Vai kāds tāds precedents ir bijis?Nedomāju ka kāds vieglais gribētu pa ringu visu laiku mukt no smagsvara.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-23 20:01, pirms 11 gadiem
kexx rakstīja: Boksa māksla nav izvairīties un mukt,bet gan pašam meistarīgi uzbrukt,un kad Fjūrijs trāpītu,tad arī būtu nokauts.Vai tik boksā nav tā,ka vieglākie var arī boksēties lielākās svara kategorijās?Vai kāds tāds precedents ir bijis?Nedomāju ka kāds vieglais gribētu pa ringu visu laiku mukt no smagsvara.
Taisons sita lielos bifeljus. Meivizeram trapiit praktiski vispaar nebuutu iespeejams, meivizers vinjam aatri samestu pa galvu. Vispirms nokauseetu peec tam samauktu. Muti tik maak virinaat.

  +3 [+] [-]

, 2014-03-23 20:13, pirms 11 gadiem
Smieklīgi Fjūrijs fantazē, bet interesanti. Vienīgā doma kur es viņam piekrītu, ka P4P ir jābūt smagsvaram, citādi neredzu loģiku (reāli pamatotu, nevis reitingu noteiktu). Iespējamā cīņa ar to mazo uti Meivezeru izvērstos imho sekojoši - Fjūrijs visu laiku kā 1. numurs ietu uz priekšu, mazais tik riņķotu apkārt un mēģinātu trāpīt nedaudz virs kules, kamēr Fjūrijs vienā reizē netīri piespiestu mazo stūrī un ar sitieniem jebkurā atļautā vietā to uti salauztu.

     [+] [-]

, 2014-03-23 20:39, pirms 11 gadiem
Tāpēc jau bokserus dala svara kategorijās, pretējā gadījumā melno punduri nosistu jau pirmajā raundā ikviens top 50 smagsvars!

     [+] [-]

, 2014-03-23 20:40, pirms 11 gadiem
Pilnīgi vai jāsāk fanot par Čisoru Bet t cīņa vispār ir Rumble in the Ībļuvilla

Starp citu bija jau viens gadījums, kad mazais ar lielo kāvās - atceraties Valujevs v Haye Atceramies arī, kurš bita tas, kuru noslānīja

  -1 [+] [-]

, 2014-03-23 20:41, pirms 11 gadiem
megakurbis rakstīja: Smieklīgi Fjūrijs fantazē, bet interesanti. Vienīgā doma kur es viņam piekrītu, ka P4P ir jābūt smagsvaram, citādi neredzu loģiku (reāli pamatotu, nevis reitingu noteiktu). Iespējamā cīņa ar to mazo uti Meivezeru izvērstos imho sekojoši - Fjūrijs visu laiku kā 1. numurs ietu uz priekšu, mazais tik riņķotu apkārt un mēģinātu trāpīt nedaudz virs kules, kamēr Fjūrijs vienā reizē netīri piespiestu mazo stūrī un ar sitieniem jebkurā atļautā vietā to uti salauztu.
tu esi galīgs retards, jeb pat nesaproti, ko nozīmē pound-for-pound?

  +1 [+] [-]

, 2014-03-23 21:58, pirms 11 gadiem
kā viņš var būt pound for pound, ja viņš ir 40% poundi un 60% lamzaks?

     [+] [-]

, 2014-03-23 23:00, pirms 11 gadiem
Jums maz lielākajai daļai ir sajēga ko nozīmē pound? Un kā tas vispār domāts pound for pound?
Neredzu vispār variantus lai Fjurijs kļutu par čempionu, tgd tik ākstās un runā mēslus, lai tik viņu pamanītu un aprunātu. Tāpat bija ar Heju, kurš tik solīja Kličko galvas noraut utt. Čisoru, kuru pirms cīņas ar Kličko reti kurš zināja, bet ar savu uzvedību panāca, to, lai viņu atpazītu. Tgd Fjurijs ar šiem izteikumiem ir jau radījis ažiotāžu un atpazīstamību (tieši, tas, ko viņš vēlas).
Stulbi būtu fantazēt par cīņu starp šo resni un Meiveizeru. Domāju, ka Fjurijs būtu nepārprotams favorīts cīņā.
Meiveizers jau IR boksa leģenda un ne jau tāpat vien.

     [+] [-]

, 2014-03-24 00:18, pirms 11 gadiem
rigibolds rakstīja: Jums maz lielākajai daļai ir sajēga ko nozīmē pound? Un kā tas vispār domāts pound for pound?
Neredzu vispār variantus lai Fjurijs kļutu par čempionu, tgd tik ākstās un runā mēslus, lai tik viņu pamanītu un aprunātu. Tāpat bija ar Heju, kurš tik solīja Kličko galvas noraut utt. Čisoru, kuru pirms cīņas ar Kličko reti kurš zināja, bet ar savu uzvedību panāca, to, lai viņu atpazītu. Tgd Fjurijs ar šiem izteikumiem ir jau radījis ažiotāžu un atpazīstamību (tieši, tas, ko viņš vēlas).
Stulbi būtu fantazēt par cīņu starp šo resni un Meiveizeru. Domāju, ka Fjurijs būtu nepārprotams favorīts cīņā.
Meiveizers jau IR boksa leģenda un ne jau tāpat vien.
Piekritu, bet nu Hejs nemaz tik slikti nenocinijas, vartijas bet nu tehnika vinam teicama, vecakais bralis nepavelti nobijas cinities pret Heju jo tiktu ja ne nokautets tad zaude pec punktiem gan.

Tas viss pieder pie lietas, tuksa muldesana pirms maciem isteniba padara to macu nedaudz intresantaku, pedeeja laikaa ipasi nevar nevienu dzirdet, vismaz kads kko nomurgo

  +1 [+] [-]

, 2014-03-24 01:57, pirms 11 gadiem
Sitie pļūtītāji.... iedzer tēju ar krustnagliņām un atslābsti 5sekunžu nokautieris.

     [+] [-]

, 2014-03-24 09:59, pirms 11 gadiem
kexx rakstīja: Boksa māksla nav izvairīties un mukt,bet gan pašam meistarīgi uzbrukt,un kad Fjūrijs trāpītu,tad arī būtu nokauts.Vai tik boksā nav tā,ka vieglākie var arī boksēties lielākās svara kategorijās?Vai kāds tāds precedents ir bijis?Nedomāju ka kāds vieglais gribētu pa ringu visu laiku mukt no smagsvara.
Cirvis kas cirvis. Kāreiz izvairīšanās ir viens no būtiskākajiem meistarības rādītājiem, jo truli iet uz priekšu zvetējoties, var katrs idiots. Tas nav bokss.