Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3
Autors: Krišjānis Pundurs

Gaidītā cīņa ir klāt: Usiks ar Ukrainas aizmuguri pret Džošua

Gaidītā cīņa ir klāt: Usiks ar Ukrainas aizmuguri pret Džošua
Oleksandrs Usiks un Entonijs Džošua. Foto: AP/Scanpix

Džidā, Saūda Arābijā šonakt tiks aizvadīta vērienīgā revanša cīņa starp IBF, WBA un WBO smagsvaru čempionu Oleksandru Usiku (19-0, 13 KO) un bijušo titulu īpašnieku Entoniju Džošua (24-2, 22 KO). Pirmajā savstarpējā duelī pārāks pēc punktiem izrādījās ukrainis, kurš savu tautu centīsies iepriecināt arī šovakar. Cīņas tiešraide būs vērojama DAZN platformā, un tās sākums paredzēts ap 00:30 pēc Latvijas laika.

Oleksandrs Usiks un Entonijs Džošua sagādāja lielisku boksu abu pirmajā cīņā pirms nepilna gada. Līdzvērtīgā cīņā pēdējos četros raundos izrāvienu veica Usiks, nodrošinot sev uzvaru.

• Cīņas izskaņā 35 gadus vecais ukrainis gāja arī uz nokautu, taču Džošua pretinieka spiedienu izturēja. Visi trīs sānu tiesneši punktus gan saskaitīja pārliecinoši Usika labā.

• “Usiks pats pirmo cīņu neaizvadīja ideāli, domāju, ka viņš taustījās, cik tad spēcīgs ir Džošua. Cīņas laikā viņš saprata, ka Džošua sitieni viņam vairs lielus draudus nedara,” vērtēja latviešu boksa treneris Sandis Kleins.

• Pēc sakāves pret Usikam, otro reizi karjerā zaudējot IBF, WBA un WBO titulus, Džošua nomainīja savu treneri, strādājot pie jaunas stratēģijas, lai atšifrētu sarežģīto Usika puzli.

• Boksa zinātāji gan uzsver, ka tik īsā laikā kardināli ko mainīt neesot vienkārši. “Īpaši, ja esi jau nobriedis cīkstonis un tas tev atnesis tik lielus panākumus. Ja starp cīņām būtu 3-4 gadi, tad par to varētu domāt,” izteicās Latvijas vadošais kibokseris Zaurs Džavadovs.

• 32 gadus vecais Džošua paudis, ka uzvaras atslēga cīņā varētu būt agresivitāte: “Tas man palīdzēja karjeras sākumā, kad biju amatieris. Kad iegūsti pieredzi, kļūsti labāks dažādos tehniskajos elementos, bet nedrīkst aizmirst par agresivitāti un vēlmi uzvarēt.”

• Vairuma bokseru un boksa apskatnieku, kā arī bukmeikeru vērtējumā revanša duelī favorīts ir Usiks. Ar panākumu pār Lielbritānijas smagsvaru pagājušā gada septembrī Usiks pievienojās Evanderam Holifīldam un Deividam Hejam kā bokseris, kurš izcīnījis čempiontitulu gan krūzeru, gan smagsvaru kategorijās.

• Tiesa, šoreiz Usika cīņa gan būs par ko vairāk nekā jostām un tituliem – aiz smagsvaru boksera muguras stāv ukraiņu tauta, kas turpina atvairīt Krievijas nelietīgo iebrukumu, un savā dzimtenē trešdien atzīmēs savu Neatkarības dienu.

• “Apmeklēju slimnīcu, kur gulēja mūsu ievainotie karavīri. Viņi man teica, lai dodos uz cīņu, cīnos par mūsu valsti un tās lepnumu, un tādā veidā tai palīdzēšu vēl vairāk,” teica Usiks, kurš bija iesaistījies arī Ukrainas teritoriālās aizsardzības spēkos. Boksera menedžeris Aleksandrs Krasjuks apstiprināja, ka pēc cīņas Usiks atgriezīsies karavīru rindās.

• Pirms cīņas publiskajā telpā parādījās spekulācijas, ka Usiks, salīdzinot ar pirmo cīņu, varētu būt krietni pieaudzējis masu. Realitātē vairāk gan pielicis Džošua – 110,9 kg [pret 108,9 rudenī], kamēr Usiks pieņēmies par 0,3 kg [100,5].

• Neraugoties uz lielo spiedienu, Usiks pirms cīņas gan bija sev raksturīgi labā un atvērtā noskaņojumā, nekautrējoties arī pajokot.

Interesanti, gatavojoties cīņas vērošanai

• Latviešu boksa trenera Sanda Kleina analīze un progozes;

• Septiņu Latvijas cīkstoņu, tai skaitā Ričarda Bolotņika un Zaura Džavadova vērtējums par gaidāmo cīņu;

Punktu skaitīšanas principi un boksa sitienu veidi - "Sporta špikerī".

Izmantotie resursi:
https://www.bbc.com/sport/boxing/62...
https://edition.cnn.com/2022/07/01/...
https://www.skysports.com/boxing/ne...

Cīņā uzvaru izcīnīs...

  • 227

  • 339

  • 78

  • 26



, 2022-08-20 13:58, pirms 3 gadiem
Visi gandrīz vai noraksta Džošua, bet es ekspertēju, ka cīņa varētu būt pat ļoti interesanta un līdzvērtīga. Es gan beigās lieku uz Usiku, bet nebūs vienos vārtos.
, 2022-08-20 14:03, pirms 3 gadiem
Usiks valstī, kura ir okupējusi lielu daļu Jemenas teritorijas un noslepkavojusi lielu daļu Jemenas tautas!
Nost ar Saudītu okupantiem un cilvēktiesību pārkapejiem!
, 2022-08-20 14:04, pirms 3 gadiem
Ārvalstu muslimi regulāri jautā - kāpēc tik liela uzmanība Ukrainas okupācijai, bet nekādas uzmanības Jemenas un Palestīnas okupācijai?!
Vai tikai tur nav iejaukts Valsts Departaments no Štatiem?!
, 2022-08-20 14:05, pirms 3 gadiem
Džošua pēc punktiem
, 2022-08-20 14:21, pirms 3 gadiem
Kāds var iemest linku kur varēs on-line bez maksas skatīties cīņu?
, 2022-08-20 14:58, pirms 3 gadiem
Bļin neesi bomzis un nopērc DAZN pa 1.99€
, 2022-08-20 15:07, pirms 3 gadiem
Ukraiņu 2+2 tv kanāls bezmaksas rādīs, bet nu jā, cik var bomāroties. DAZN divīti mēnesī un aizmirst nodarbošanos ar muļķībām.
, 2022-08-20 15:53, pirms 3 gadiem
Prieks skatīties kā Usiks no urlas ir izaudzis par cienījamu vīru , Briedim gan degradācija līdz urloīdam ! Domāju gadiņš Zemessardzē ar komandējumu Ukrainā, Maira smadzenes sakārtotu ...
, 2022-08-20 16:30, pirms 3 gadiem
Sveiki, Ja ir kadam iespejams drosi iemetat linku uz macu kur skatities online. Liels paldies
, 2022-08-20 17:04, pirms 3 gadiem
Jēkabpils rakstīja: Sveiki, Ja ir kadam iespejams drosi iemetat linku uz macu kur skatities online. Liels paldies
https://www.dazn.com/en-LV/home/1im...
Slēpts komentārs: Ovi Labrocis
, 2022-08-20 18:07, pirms 3 gadiem
Ovi Labrocis rakstīja: Aga, un pēc tam turpini maksāt ikmēnesi līdz kartes termiņa beigām
Nesaprotu, kāpēc vēljoprojām nav izgudrot opcija nopirkt VIENU translāciju, tai vietā visādi Kviļu Pēteri un Artūri Kokneši tirš par "bomžiem", kuri "visur grib haļavu" Cik reizes man tā ir bijis, ka gribot kādu translāciju noskatīties un par to samaksājot, galarezultātā ir jābloķē bankas karte un attiecīgi ir jāgaida jauna, lai virtuālie vampīri izbeigtu sūkt naudu ārā no mana konta
tupais čurbans
neko tupāku neesmu dzirdējis, ka kāds karti bloķē, lai atteiktos no abonēšanas
, 2022-08-20 18:09, pirms 3 gadiem
čurban, tu esi spirtacentra šedervs
, 2022-08-20 18:09, pirms 3 gadiem
Ko var cepties , tīklā būs vismaz pārsimts straumes .
, 2022-08-20 18:25, pirms 3 gadiem
Ovi Labrocis rakstīja: Aga, un pēc tam turpini maksāt ikmēnesi līdz kartes termiņa beigām
Nesaprotu, kāpēc vēljoprojām nav izgudrot opcija nopirkt VIENU translāciju, tai vietā visādi Kviļu Pēteri un Artūri Kokneši tirš par "bomžiem", kuri "visur grib haļavu" Cik reizes man tā ir bijis, ka gribot kādu translāciju noskatīties un par to samaksājot, galarezultātā ir jābloķē bankas karte un attiecīgi ir jāgaida jauna, lai virtuālie vampīri izbeigtu sūkt naudu ārā no mana konta
Par vienreiz lietojamo, virtuālo karti, laikam, nav pat jēga stāstīt
';
, 2022-08-20 18:34, pirms 3 gadiem
Ovi Labrocis rakstīja: Aga, un pēc tam turpini maksāt ikmēnesi līdz kartes termiņa beigām
Nesaprotu, kāpēc vēljoprojām nav izgudrot opcija nopirkt VIENU translāciju, tai vietā visādi Kviļu Pēteri un Artūri Kokneši tirš par "bomžiem", kuri "visur grib haļavu" Cik reizes man tā ir bijis, ka gribot kādu translāciju noskatīties un par to samaksājot, galarezultātā ir jābloķē bankas karte un attiecīgi ir jāgaida jauna, lai virtuālie vampīri izbeigtu sūkt naudu ārā no mana konta
cik tev kreisās rokas kopumā ir? nemāki subscription atcelt?
, 2022-08-20 18:38, pirms 3 gadiem
pizdjux rakstīja: cik tev kreisās rokas kopumā ir? nemāki subscription atcelt?
Tūlīt tevi nolamās par to, ka viņš nav tāds un vispār, visi krutie nemāk atcelt maksājumus
, 2022-08-20 18:40, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tupais čurbans
neko tupāku neesmu dzirdējis, ka kāds karti bloķē, lai atteiktos no abonēšanas
, 2022-08-20 18:58, pirms 3 gadiem
pizdjux rakstīja: cik tev kreisās rokas kopumā ir? nemāki subscription atcelt?
Ne vienmēr tāda opcija pastāv, man ir bijis tā, ka neko vairs atcelt nevar Pat ja arī būtu, kāpēc pašā pirmssākumā nav izgudrots VIENREIZĒJS maksājums par VIENU konkrētu pakalpojumu?
, 2022-08-20 19:01, pirms 3 gadiem
Ovi Labrocis rakstīja: Ne vienmēr tāda opcija pastāv, man ir bijis tā, ka neko vairs atcelt nevar Pat ja arī būtu, kāpēc pašā pirmssākumā nav izgudrots VIENREIZĒJS maksājums par VIENU konkrētu pakalpojumu?
Lai apšņāptu tupus čurbānus
, 2022-08-20 19:01, pirms 3 gadiem
Atceros, pirms gadiem 10 vai pat vairāk, Somiem kaut kas tāds bija, varēja nopirkt VIENU translāciju, neko turpmāk neabonējot Kāpēc visi pārējie neko tādu nevar/negrib ieviest?
, 2022-08-20 19:02, pirms 3 gadiem
Ovi Labrocis rakstīja: Ne vienmēr tāda opcija pastāv, man ir bijis tā, ka neko vairs atcelt nevar Pat ja arī būtu, kāpēc pašā pirmssākumā nav izgudrots VIENREIZĒJS maksājums par VIENU konkrētu pakalpojumu?
īpašiem cilvēkiem ir arī paypal, kur visus savus p0rn saitu premiumus var atcelt vienu viet.
, 2022-08-20 19:09, pirms 3 gadiem
Ovi Labrocis rakstīja: Ne vienmēr tāda opcija pastāv, man ir bijis tā, ka neko vairs atcelt nevar Pat ja arī būtu, kāpēc pašā pirmssākumā nav izgudrots VIENREIZĒJS maksājums par VIENU konkrētu pakalpojumu?
Domā, ja uzrakstīsi suportam, tad viņi tevi sitīs?
Labāk rakstīsi bankai, lai bloķē karti, ne uzrakstīsi suportam
, 2022-08-20 19:10, pirms 3 gadiem
pizdjux rakstīja: īpašiem cilvēkiem ir arī paypal, kur visus savus p0rn saitu premiumus var atcelt vienu viet.
Nahrena man kaut kādi tur Peipali ar visiem pōrnosaitu premiumiem?
Mana galvenā doma ir par to, ka visu vajag pēc iespējas vienkāršot, nevis otrādi, sarežģīt Tas būtu apmēram tas pats, ja es Vasarā karstā laikā gribētu nopirkt vienu saldējumu, bet veikalā ir tikai paka no 10 porcijām, tad man jātērē papildus enerģija tam, lai kaut kur ārā atrastu iedarbinātu ledusskapi, kur pārējos 9 iebīdīt Var tak mierīgi tirgot pa vienam, vai ne tā?
, 2022-08-20 19:11, pirms 3 gadiem
Ovi Labrocis rakstīja: Ne vienmēr tāda opcija pastāv, man ir bijis tā, ka neko vairs atcelt nevar Pat ja arī būtu, kāpēc pašā pirmssākumā nav izgudrots VIENREIZĒJS maksājums par VIENU konkrētu pakalpojumu?
Terms of use jāpalasa Dažreiz tā gadās, ka, ja paraksties uz mazāku summu, bet tur automātiski nāk kautkāds, piemēram, 24 mēnešu līgums, no kura īsti nevar atteikties vai jāmaksā soda nauda.
Bet pilnīgi piekrītu, ka ir dīvaini, ka nav iespējams samaksāt par vienu konkrētu pārraidi, bet šajā gadījumā, kā izskatās, tas dazn maksā 1.99 eirikus mēnesī un atteikties var jebkurā gadījumā. Cik tad tur maksātu viena pārraide?
, 2022-08-20 19:13, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Domā, ja uzrakstīsi suportam, tad viņi tevi sitīs?
Labāk rakstīsi bankai, lai bloķē karti, ne uzrakstīsi suportam
Tas vēl ir fufelis, man pat ir bijis tā, ka jau pēc kartes bloķēšanas ir nākušas draudu vēstules ar pieprasījumiem steidzīgi samaksāt iztrūsktošo summu par pakalpojumiem, kuru tie nevarēja no manas kartes noņemt
, 2022-08-20 19:15, pirms 3 gadiem
tomaats rakstīja: Terms of use jāpalasa Dažreiz tā gadās, ka, ja paraksties uz mazāku summu, bet tur automātiski nāk kautkāds, piemēram, 24 mēnešu līgums, no kura īsti nevar atteikties vai jāmaksā soda nauda.
Bet pilnīgi piekrītu, ka ir dīvaini, ka nav iespējams samaksāt par vienu konkrētu pārraidi, bet šajā gadījumā, kā izskatās, tas dazn maksā 1.99 eirikus mēnesī un atteikties var jebkurā gadījumā. Cik tad tur maksātu viena pārraide?
Nē, ja sāc ar 1 mēnesi, bet pēc diviem mēnešiem atmodies, ka tev ir abonēts pakalpojums,tad visādi terms ir priekšā!
Vienalga var uzrakstīt suportam, ne jābloķē karte
, 2022-08-20 19:15, pirms 3 gadiem
Pilniba piekritu Kleina Analizei, Dzosua var panemt tikai sakuma, jo cinas otraja puse Usikam variantu nav, uz duhu vinu nevar panemt neviens!!!
Tapec domaju Dzosua plaans bus jau pirmajos raundos kert uz labo roku, lidzigi kaa tas viens mellais sakuma gaja uz visu banku
, 2022-08-20 19:16, pirms 3 gadiem
tomaats rakstīja: Terms of use jāpalasa Dažreiz tā gadās, ka, ja paraksties uz mazāku summu, bet tur automātiski nāk kautkāds, piemēram, 24 mēnešu līgums, no kura īsti nevar atteikties vai jāmaksā soda nauda.
Bet pilnīgi piekrītu, ka ir dīvaini, ka nav iespējams samaksāt par vienu konkrētu pārraidi, bet šajā gadījumā, kā izskatās, tas dazn maksā 1.99 eirikus mēnesī un atteikties var jebkurā gadījumā. Cik tad tur maksātu viena pārraide?
Tāpēc jau arī rakstu, ka visu vajag pēc iespējas vienkāršot, bet problēma jau ir tā, ka visi tie procesi brīžiem tiek apzināti sarežģīti, ar mērķi ierubīt lohotronu
, 2022-08-20 19:16, pirms 3 gadiem
Bet norakstit Dzosua nevar, kas zin var ari ieshkelt kaadu

P.S. cepumini uz pienu, sodien vismaz zharons bish pazudis, zb jau
, 2022-08-20 19:17, pirms 3 gadiem
Churban tu tak i zabaks, atkal gaudu dziesmas par kartem
, 2022-08-20 19:17, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Domā, ja uzrakstīsi suportam, tad viņi tevi sitīs?
Labāk rakstīsi bankai, lai bloķē karti, ne uzrakstīsi suportam
Kamer vins vinu lapele sazimes to supportu, shie jau bus paspejusi iekaset 2 gadu maxu + kartei termins jau beidzies
, 2022-08-20 19:19, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Nē, ja sāc ar 1 mēnesi, bet pēc diviem mēnešiem atmodies, ka tev ir abonēts pakalpojums,tad visādi terms ir priekšā!
Vienalga var uzrakstīt suportam, ne jābloķē karte
Es domaju churbana gadijuma pat visa banka ir jasledz ciet un javer jauna valaa
, 2022-08-20 19:20, pirms 3 gadiem
Oleksandr Usik rakstīja: Es domaju churbana gadijuma pat visa banka ir jasledz ciet un javer jauna valaa
Edžiņam jau trauksmes signāls nav padots par to, ka tu te esi iekomentējis?
, 2022-08-20 19:20, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Edžiņam jau trauksmes signāls nav padots par to, ka tu te esi iekomentējis?
Allah, Cucingalas sashliku jau ieedi sodien?
, 2022-08-20 19:21, pirms 3 gadiem
A kas tur pirms Usika cinas kkas ir ko verts iechekot vai kartejais maisu cirks?
, 2022-08-20 19:22, pirms 3 gadiem
Oleksandr Usik rakstīja: Allah, Cucingalas sashliku jau ieedi sodien?
Šādā karstumā man gaļu īsti neprasās. Vienalga, cūciņ vai jēriņ
, 2022-08-20 19:22, pirms 3 gadiem
Churban, kaa tev Usika bizite? Baltam cilvekam tada piedienas?
, 2022-08-20 19:22, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Šādā karstumā man gaļu īsti neprasās. Vienalga, cūciņ vai jēriņ
Sodien jau elpojams, PROTAMS, tapat perebors BET nu dzivot vel var
, 2022-08-20 19:23, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Nē, ja sāc ar 1 mēnesi, bet pēc diviem mēnešiem atmodies, ka tev ir abonēts pakalpojums,tad visādi terms ir priekšā!
Vienalga var uzrakstīt suportam, ne jābloķē karte
Tu nesaproti vienu elementāru lietu. Ir cilvēki, kas var atļauties par vienu konkrētu pārradi samaksāt arī 10 eiro un viss - sadarbība ar konkrēto kantori ir beigusies.
, 2022-08-20 19:24, pirms 3 gadiem
Es tik nesaprot vienu lietu, pirms gadiem 15-20 kad es bij siiks chiglins, TAD zharons turejas nu max 3-4 dienas un sekoja negaisi, zibeni, lietus struuklas un viss parejais kas piedienas PecZharona laikam

Bet tagad jau kuro gadu, ir zharons 30+ graadusi nedelaam no vietas BET nekadu lietu, zibenu, pat ne laases piles no debesem!!!! Es vnk ahujaa kas notiek
, 2022-08-20 19:25, pirms 3 gadiem
tomaats rakstīja: Tu nesaproti vienu elementāru lietu. Ir cilvēki, kas var atļauties par vienu konkrētu pārradi samaksāt arī 10 eiro un viss - sadarbība ar konkrēto kantori ir beigusies.
Nu tu aizraksti viņiem uz supportu, gan jau viņi neatteiksies 1,99 vietā noplēst no tevis čiriku
, 2022-08-20 19:25, pirms 3 gadiem
Oleksandr Usik rakstīja: Es tik nesaprot vienu lietu, pirms gadiem 15-20 kad es bij siiks chiglins, TAD zharons turejas nu max 3-4 dienas un sekoja negaisi, zibeni, lietus struuklas un viss parejais kas piedienas PecZharona laikam

Bet tagad jau kuro gadu, ir zharons 30+ graadusi nedelaam no vietas BET nekadu lietu, zibenu, pat ne laases piles no debesem!!!! Es vnk ahujaa kas notiek
Čurbāna pirksts
, 2022-08-20 19:26, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Čurbāna pirksts
Bet nu kkas tiirs tur nav, STROGA
, 2022-08-20 19:26, pirms 3 gadiem
Churbans bus ar Agilu paali aizbraucis uztankoties
, 2022-08-20 19:27, pirms 3 gadiem
Oleksandr Usik rakstīja: Bet nu kkas tiirs tur nav, STROGA
Debesu atriebība čurbānam par to, ka appisa un neaizbrauca uz Harkovu, lai apturētu bumbas
';
, 2022-08-20 19:29, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Nu tu aizraksti viņiem uz supportu, gan jau viņi neatteiksies 1,99 vietā noplēst no tevis čiriku
Ja nav lemts sapast, tad neko darīt
, 2022-08-20 19:29, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Debesu atriebība čurbānam par to, ka appisa un neaizbrauca uz Harkovu, lai apturētu bumbas
Kas bij nakamais no churbana solijumiem rindas kartiba?
, 2022-08-20 19:32, pirms 3 gadiem
Oleksandr Usik rakstīja: Kas bij nakamais no churbana solijumiem rindas kartiba?
šodien no rīta man solīja spirtacentra skribentu pie kauna staba pakārt, ja šis viņam publiski neatvainosies
pēc kāda laika atsauca savu solījumu, tāpēc šis var droši atkal staigāt , kā Fāzels. nekas viņiem nedraud
, 2022-08-20 19:33, pirms 3 gadiem
Oleksandr Usik rakstīja: Kas bij nakamais no churbana solijumiem rindas kartiba?
Bez esejas un Harkovas, citus solījumus neatceros - laikam paliek gudrāks(zinu, zinu - neiespējami ) un mēģina savas pāļa fantāzijas savaldīt
, 2022-08-20 19:33, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: šodien no rīta man solīja spirtacentra skribentu pie kauna staba pakārt, ja šis viņam publiski neatvainosies
pēc kāda laika atsauca savu solījumu, tāpēc šis var droši atkal staigāt , kā Fāzels. nekas viņiem nedraud
Kas ta bij noticies, kads no skribentiem izdzesa vina komentarus?
, 2022-08-20 19:34, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: šodien no rīta man solīja spirtacentra skribentu pie kauna staba pakārt, ja šis viņam publiski neatvainosies
pēc kāda laika atsauca savu solījumu, tāpēc šis var droši atkal staigāt , kā Fāzels. nekas viņiem nedraud
Tādi ir jāskrīno, lai tad, kad izguļ pāli, ir par ko attaisnoties
, 2022-08-20 19:34, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Bez esejas un Harkovas, citus solījumus neatceros - laikam paliek gudrāks(zinu, zinu - neiespējami ) un mēģina savas pāļa fantāzijas savaldīt
Bet taa Eseja man reaali asenu uzvelk, nu zbala jau 4 menesi rinki un tik diiirsh keems nu
, 2022-08-20 19:36, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Tādi ir jāskrīno, lai tad, kad izguļ pāli, ir par ko attaisnoties
še tev skrīns
';
, 2022-08-20 19:39, pirms 3 gadiem
Oleksandr Usik rakstīja: Bet taa Eseja man reaali asenu uzvelk, nu zbala jau 4 menesi rinki un tik diiirsh keems nu
Galvenais jau tas, ka šis tik maina noteikumus spēles gaitā. Rakstīšu pa daļām. Rakstīšu rīt. Rakstīšu, kad Latvija hoķa PČ izcīnīs pirmo uzvaru. Nerakstīšu, ja mani apbižosiet. Nevaru parakstīt, jo rakstīšana sagādā grūtības. Rakstīšu, kad būs iedvesma.
, 2022-08-20 19:40, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: še tev skrīns
O, paldies, saglabāju piemiņai
, 2022-08-20 19:41, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: še tev skrīns
Tava atbilde ari chotka po geelu
, 2022-08-20 19:42, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Galvenais jau tas, ka šis tik maina noteikumus spēles gaitā. Rakstīšu pa daļām. Rakstīšu rīt. Rakstīšu, kad Latvija hoķa PČ izcīnīs pirmo uzvaru. Nerakstīšu, ja mani apbižosiet. Nevaru parakstīt, jo rakstīšana sagādā grūtības. Rakstīšu, kad būs iedvesma.
Jap, sapratam ka churbanam ir menstruaala makslinieciska kriize
Un visticamak, neatgriezeniska
, 2022-08-20 19:44, pirms 3 gadiem
Bet smiekligi, pasutija tak no Pendosiem pat apple klavituur, tad kamer shii caur labirintiem atklejoj pie vina, pazuda iedvesma
, 2022-08-20 19:51, pirms 3 gadiem
Ovi Labrocis rakstīja: Nahrena man kaut kādi tur Peipali ar visiem pōrnosaitu premiumiem?
Mana galvenā doma ir par to, ka visu vajag pēc iespējas vienkāršot, nevis otrādi, sarežģīt Tas būtu apmēram tas pats, ja es Vasarā karstā laikā gribētu nopirkt vienu saldējumu, bet veikalā ir tikai paka no 10 porcijām, tad man jātērē papildus enerģija tam, lai kaut kur ārā atrastu iedarbinātu ledusskapi, kur pārējos 9 iebīdīt Var tak mierīgi tirgot pa vienam, vai ne tā?
tak uzreiz pasaki, ka pēdējie divi eiriki tev kabatā berzējas un labāk nopiksi pusotrlitrīgo kolu. visi cilvēki kā cilvēki, tik bomāriem kaut kādas atrunas vienmēr.
šodien nopērc, vel septembrī varēsi Kanēli palūrēt, pēc tam
https://www.dazn.com/en-LV/myaccoun...
apakšā liela poga, CANCEL SUBSCRIPTION. un pietiek betonēt, ka nevar atcelt.
, 2022-08-20 19:52, pirms 3 gadiem
pizdjux rakstīja: tak uzreiz pasaki, ka pēdējie divi eiriki tev kabatā berzējas un labāk nopiksi pusotrlitrīgo kolu. visi cilvēki kā cilvēki, tik bomāriem kaut kādas atrunas vienmēr.
šodien nopērc, vel septembrī varēsi Kanēli palūrēt, pēc tam
https://www.dazn.com/en-LV/myaccoun...
apakšā liela poga, CANCEL SUBSCRIPTION. un pietiek betonēt, ka nevar atcelt.
Kādu vēl kolu, tur būs kaut kāda lēta, grādīga žļurga
, 2022-08-20 19:55, pirms 3 gadiem
pizdjux vēl cenšas čurbanam ieskaidrot, ka tomēr karte nav jābloķē
, 2022-08-20 19:59, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: pizdjux vēl cenšas čurbanam ieskaidrot, ka tomēr karte nav jābloķē
Nez čurbāns zin, ka kartes sagriešana ar šķērēm nav bloķēšana?
, 2022-08-20 20:02, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Nez čurbāns zin, ka kartes sagriešana ar šķērēm nav bloķēšana?
izskatas, ka pat divus striķus kopā sasiet nemācētu.
, 2022-08-20 20:02, pirms 3 gadiem
Par Usiku, par Ukrainu!
, 2022-08-20 20:07, pirms 3 gadiem
un tagad iedomājaties čurbana sarunu ar bankas klerku

Čurbans : "vēlos nobloķēt karti un pasūtīt jaunu"

Klerks : "kas noticis"

Čurbans : "Esmu tups čurbans un nezinu, kā atcelt abonēšanu TV saitā"

Klerks : "ā, tas tu atkal esi, nav problēmu. kā vienmēr ar prieku atcelsim abonementu. prieks sadarboties ar tādu klientu"
, 2022-08-20 20:08, pirms 3 gadiem
Kads ir edis to c/g pasteti ar chili, kas Mahimaa pa 59 kapeiki?
, 2022-08-20 20:15, pirms 3 gadiem
maziņās norm nogrieza.
, 2022-08-20 20:16, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: un tagad iedomājaties čurbana sarunu ar bankas klerku

Čurbans : "vēlos nobloķēt karti un pasūtīt jaunu"

Klerks : "kas noticis"

Čurbans : "Esmu tups čurbans un nezinu, kā atcelt abonēšanu TV saitā"

Klerks : "ā, tas tu atkal esi, nav problēmu. kā vienmēr ar prieku atcelsim abonementu. prieks sadarboties ar tādu klientu"
Es taa domaa vins jau nemaz neprot izfunktieret kaa angliski ir atcelt
, 2022-08-20 20:17, pirms 3 gadiem
Pat ja nejausi atrastu to kanceleshanu, pahodu uzspiest uz aboniren for next 5 yeers
, 2022-08-20 20:18, pirms 3 gadiem
Daarznieks rakstīja: Kads ir edis to c/g pasteti ar chili, kas Mahimaa pa 59 kapeiki?
Hvz, nav pastetes fans!
Es pat neatceros kad pedejo reizi mielojos ar pasteti, mosh gadi 5 apakalas
, 2022-08-20 20:22, pirms 3 gadiem
Sodien jaskatas lidz boksam vatletika!
Duplantisam domaju plaanos rekords, skeepos jacer ka mudzene ir paedusi
, 2022-08-20 20:28, pirms 3 gadiem
Oleksandr Usik rakstīja: Sodien jaskatas lidz boksam vatletika!
Duplantisam domaju plaanos rekords, skeepos jacer ka mudzene ir paedusi
Edža šodien ar skatīsies vieglatlētiku drīz būtu jāierodas
, 2022-08-20 20:29, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Edža šodien ar skatīsies vieglatlētiku drīz būtu jāierodas
Edža vēl nav paspējis ne rakstu uzcelt, ne "kreiso linku" ielikt
, 2022-08-20 20:30, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Edža šodien ar skatīsies vieglatlētiku drīz būtu jāierodas
Cikos jāsāk atvadīties no huļa?
, 2022-08-20 20:30, pirms 3 gadiem
ja kāds tagad prasīs padomu, kā atcelt abonementu internetā. atbilde man tagad ir skaidra.
nobloķē karti
, 2022-08-20 20:30, pirms 3 gadiem
Ovi Labrocis rakstīja: Nahrena man kaut kādi tur Peipali ar visiem pōrnosaitu premiumiem?
Mana galvenā doma ir par to, ka visu vajag pēc iespējas vienkāršot, nevis otrādi, sarežģīt Tas būtu apmēram tas pats, ja es Vasarā karstā laikā gribētu nopirkt vienu saldējumu, bet veikalā ir tikai paka no 10 porcijām, tad man jātērē papildus enerģija tam, lai kaut kur ārā atrastu iedarbinātu ledusskapi, kur pārējos 9 iebīdīt Var tak mierīgi tirgot pa vienam, vai ne tā?
Harkivā rādīs pa brīvu. nemīz.
, 2022-08-20 20:31, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: ja kāds tagad prasīs padomu, kā atcelt abonementu internetā. atbilde man tagad ir skaidra.
nobloķē karti
Nevajag sarežģīt lietas
, 2022-08-20 20:32, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Cikos jāsāk atvadīties no huļa?
Lidz vatletikai smalka Analize un cepumini ar pienu, tad jakeras klaat dedukcijai
, 2022-08-20 20:34, pirms 3 gadiem
Čurbāns ibn 'Abd Allāhs rakstīja: Cikos jāsāk atvadīties no huļa?
kaut kad drīz jāsākas. volejs beidzās.
, 2022-08-20 20:35, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: kaut kad drīz jāsākas. volejs beidzās.
Lkm 9 sakas!
, 2022-08-20 21:14, pirms 3 gadiem
Sieviešu šķēpmešansa fināls ir klāt: https://athletics.eurovisionsports....

Ja SC ieviestu nelielu maksu par komentāriem, tad varētu parādīt Usika cīņu SC TV
, 2022-08-20 21:27, pirms 3 gadiem
kameer ciinaas badoo dzeks pret riveiru, tikmeer jaaskataas skjeepmeshana
, 2022-08-20 21:30, pirms 3 gadiem
Ukraiņu 2+2 tv kanāls bezmaksas rādīs..!!!
, 2022-08-20 21:37, pirms 3 gadiem
Ovi Labrocis rakstīja: Aga, un pēc tam turpini maksāt ikmēnesi līdz kartes termiņa beigām
Nesaprotu, kāpēc vēljoprojām nav izgudrot opcija nopirkt VIENU translāciju, tai vietā visādi Kviļu Pēteri un Artūri Kokneši tirš par "bomžiem", kuri "visur grib haļavu" Cik reizes man tā ir bijis, ka gribot kādu translāciju noskatīties un par to samaksājot, galarezultātā ir jābloķē bankas karte un attiecīgi ir jāgaida jauna, lai virtuālie vampīri izbeigtu sūkt naudu ārā no mana konta
😁😁Šodienas MVP
, 2022-08-20 21:42, pirms 3 gadiem
Jurkoo--- es piemeeram ja peerku translaacijas, tad tikai tur ,kur piedaavaa ar paypal. Tur nekaadi vampiiri neko aaraa nesuuc, un arii ilgterminja aboneeshanu caur paypal easy var atsleegt .... savulaik pat LNK fight night kad aarzemees fightbox transleeja, es caur paypal pirku, jo LV shos machus tiesraidee neraadiija ...
, 2022-08-20 21:47, pirms 3 gadiem
Aizmirsa no zvanīt raunda beigās... Kaut ko tādu es pirmo reizi redzu, kur nu vēl šāda mēroga cīņu šovā
, 2022-08-20 21:48, pirms 3 gadiem
Kaut gan Hermam jau cīņu šovos raksturīgas šādas netīras lietas 👎
, 2022-08-20 21:48, pirms 3 gadiem
Kur varēs redzēt? Ir jau pieejams kāds links?
, 2022-08-20 21:50, pirms 3 gadiem
Dazn rāda
, 2022-08-20 22:00, pirms 3 gadiem
ir taads totalsporteks , vajag iegugleet. tur kaudze linku ir uz dajebkaadaam populaaraakajaam sacensiibaam, motogp, teniss, formula, praktiski viss ko raada dazn/skysports.... arii sii vakara bokss tur ir .... skaidrs ka vajag aizveert ciet olybet utml reklaamas ....
, 2022-08-20 22:08, pirms 3 gadiem
kevins1805 rakstīja: ir taads totalsporteks , vajag iegugleet. tur kaudze linku ir uz dajebkaadaam populaaraakajaam sacensiibaam, motogp, teniss, formula, praktiski viss ko raada dazn/skysports.... arii sii vakara bokss tur ir .... skaidrs ka vajag aizveert ciet olybet utml reklaamas ....
Atradu, paldies!
, 2022-08-20 22:30, pirms 3 gadiem
https://www.streameast.xyz/boxing/a...

ja nu kādam vajag HD nelagojošu streamu
, 2022-08-20 22:30, pirms 3 gadiem
https://smarttvnews.ru/apps/ukraine...
palaist VLC, nospiest ctrl+n, ,iekopēt linku, ctrl +l, izvelētie kanālu 2+2
, 2022-08-20 22:32, pirms 3 gadiem
Sheit interesantaks striims. https://www.youtube.com/watch?v=FVV...
, 2022-08-20 22:50, pirms 3 gadiem
oxa rakstīja: Ārvalstu muslimi regulāri jautā - kāpēc tik liela uzmanība Ukrainas okupācijai, bet nekādas uzmanības Jemenas un Palestīnas okupācijai?!
Vai tikai tur nav iejaukts Valsts Departaments no Štatiem?!
tev laiks pie putlera uz bunkuru...varēsi pašūpoties uz liliputa celīša kopā ar solovjevu,kisiļevu,skabejevu,un simonjanu,moš medāli tev par ''sasniegumiem''fizikā izkals! Un pēc tam komandējums uz gazas sektoru pie palestīniešiem,kopā ar kārtējām tūkstoš + ''neesošajām'' pederācijas raķetēm,kuras it kā nelido uz Izraēlu!!! Balamute,tev tiešām nav bail no MOSADA...ā sorry,kam tu esi vajadzīgs tavā dzimtajā muhosranskā.
, 2022-08-20 23:15, pirms 3 gadiem
, 2022-08-20 23:26, pirms 3 gadiem
psv89 rakstīja: https://smarttvnews.ru/apps/ukraine...
palaist VLC, nospiest ctrl+n, ,iekopēt linku, ctrl +l, izvelētie kanālu 2+2
Paldies, šis labs.
, 2022-08-20 23:57, pirms 3 gadiem
, 2022-08-21 00:33, pirms 3 gadiem
Varat ludzu iedot linku cinai?
, 2022-08-21 00:34, pirms 3 gadiem
marcelo566 rakstīja: Varat ludzu iedot linku cinai?
Tak komentāros ir 100 un 1 links, bet nu es personīgi šo izmantoju
https://www.streameast.xyz/boxing/a...
, 2022-08-21 00:52, pirms 3 gadiem
Laikam jau nevar te neviens pateikt kur puikas kaujas?
, 2022-08-21 00:56, pirms 3 gadiem
, 2022-08-21 00:58, pirms 3 gadiem
Smieklīgi, ka komentāros daudzi prasa saiti uz maču, kuram notmālā kvalitātē bez čakarēšanās var tikt klāt samaksājot mazāku summu kā par 2l piena
, 2022-08-21 01:00, pirms 3 gadiem
Uģisss rakstīja: Smieklīgi, ka komentāros daudzi prasa saiti uz maču, kuram notmālā kvalitātē bez čakarēšanās var tikt klāt samaksājot mazāku summu kā par 2l piena
Vampīri izsūca naudu un nobloķēja karti
, 2022-08-21 01:10, pirms 3 gadiem
marcelo566 rakstīja: Laikam jau nevar te neviens pateikt kur puikas kaujas?
Saūda Arābijā
, 2022-08-21 01:20, pirms 3 gadiem
Uģisss rakstīja: Smieklīgi, ka komentāros daudzi prasa saiti uz maču, kuram notmālā kvalitātē bez čakarēšanās var tikt klāt samaksājot mazāku summu kā par 2l piena
piens ir dārgs palicis
, 2022-08-21 01:24, pirms 3 gadiem
Nu ludzu iedodat linku tautieshi.
, 2022-08-21 01:30, pirms 3 gadiem
marcelo566 rakstīja: Nu ludzu iedodat linku tautieshi.
Netroļļo datmons jau iemeta linkus
, 2022-08-21 01:33, pirms 3 gadiem
Ispalidzat ar tieshraidi ludzu
, 2022-08-21 01:36, pirms 3 gadiem
, 2022-08-21 02:07, pirms 3 gadiem
opiņā...!