Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Drozds: "Briedim jāiemācās pieklājība un pareiza uzvedība"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Drozds: "Briedim jāiemācās pieklājība un pareiza uzvedība"
Mairis Briedis
Foto: Aigars Prūsis

Profesionālā boksa pasaules ranga līderis Grigorijs Drozds (Krievija), komentējot latvieša izteikumus par izvairīšanos no cīņas, norāda, ka Mairim Briedim jāiemācās pieklājība un pareiza uzvedība, pretējā gadījumā to izdarīs kāds cits. Šis krievs līdz šim pat nebija dzirdējis tādu uzvārdu.

Pirms dažām dienām Mairis Briedis preses konferencē paziņoja, ka krievu bokseri Grigorijs Drozds un Deniss Ļebedevs izvairās no cīņas ar viņu - pastāvīgi aizlido kā divi putni [video]. Kā zināms, minēto krievu uzvārdi saistīti ar putniem: Дрозд = strazds, Лебедь = gulbis.

Grigorijs Drozds: "Mani lūdz pakomentēt Latvijas boksera Maira Brieža neseno paziņojumu, ka es it kā izvairos vai atsakos aizvadīt ar viņu cīņu. Pirmkārt, viņam jāiemācās pieklājība un pareiza uzvedība. Ja reiz neiemācīja bērnībā, jāmācās tagad, pretējā gadījumā to izdarīs kāds cits, bet tas jau būs cits stāsts. Labāk pacelties reitingā un kļūt par obligāto pretendentu, nevis mētāties ar tamlīdzīgiem paziņojumiem. Otrkārt, godīgi sakot, es viņu vispār nezinu, agrāk nekad nebiju dzirdējis par tādu uzvārdu. Nekad neesmu saņēmis piedāvājumu boksēties ar tādu bokseri. Viņam nav nekā sarežģīta - jākļūst par pirmo numuru, tad attiecīgā organizācija viņam nozīmēs cīņu par titulu. Visi, kuri seko manai karjerai, lieliski zina, ka es nekad neesmu izvairījies no cīņām, neesmu bēdzis ne no viena pretinieka. Netaisos to darīt arī turpmāk."

BoxRec.com veidotajā "cruiserweight" rangā Grigorijs Drozds (40-1 28KO) patlaban ieņem pirmo vietu, Deniss Ļebedevs (28-2, 21KO) ir otrais, savukārt Mairis Briedis (18-0, 15KO) atrodas 5. pozīcijā.

Izmantotie resursi:
sovsport.ru

1 2 59 komentāri

 +21 [+] [-]

, 2016-02-17 14:59, pirms 9 gadiem
Jāiedod galvā tam krieva, ka tā izsakās!

 +27 [+] [-]

, 2016-02-17 14:59, pirms 9 gadiem
Kā tad - nav dzirdējis! Pašam kauns nav par tādu argumentu?! Pie tam, ranga 5. numurs jau nu var atļauties piedāvāt cīņu 1. un 2. numuriem. Cita lieta, ka viņiem ir tiesības atteikties...

 +16 [+] [-]

, 2016-02-17 14:59, pirms 9 gadiem
Ledus ir sakustējies... Ir laiks šaut ārā visu pulveri Mairim! Tad jau redzēs, vai var pavilkt pasaules topu... Laika gaidīt vairs nav... Tagad, vai nekad.

 +21 [+] [-]

, 2016-02-17 15:00, pirms 9 gadiem
Katram sava taktisskā spēle, pilnīgi normāls "bazars'

  +7 [+] [-]

, 2016-02-17 15:03, pirms 9 gadiem
Mairim pa lielam jāiedod štangā D-āfrikānim, un tad jau satiksies ar kādu no putniem

 +16 [+] [-]

, 2016-02-17 15:04, pirms 9 gadiem
gan jau ari pienaks to gājputnu kārta!!

  +5 [+] [-]

, 2016-02-17 15:04, pirms 9 gadiem
Krievs tikko pats atzina, ka cīnās tikai ar obligātā ranga pretiniekiem?

Un par pieklājības iemācīšanu jau nu gan varēja nepļurkstēt Tas ir tā, kā paņemt cilvēka labāko rakstura īpašību un teikt, ka tādas nav. Tur pat nesanāk "pakacināt" savu pretinieku, jo apgalvojums ir tik nepatiess, ka ne tas nekādi neaizskar aprunāto.

 +14 [+] [-]

, 2016-02-17 15:04, pirms 9 gadiem
Es tik ceru, ka Mairis neies to duraku ceļu, kuri ņirgājas par oponentiem vai kā savādāk ceļ ķip ažiotāžu cīņām utt, uzvedoties kā neandertālieši. Man patiktos redzēt labu bokseri ringā, un gudru vīru ārpus tā. Lai nav nekādi low IQ Heji, Čaras, Čisoras, Briggs utt.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-17 15:05, pirms 9 gadiem
Gribētos redzēt, kāds Mairis izskatītos pret, piemēram Afolabi, Huku vai Glowacki, ja var vinnēt šos vīrus, tad visai pamatoti būtu pelnijis cīņu ar, kādu no ''putniņiem'' .

  -2 [+] [-]

, 2016-02-17 15:06, pirms 9 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es tik ceru, ka Mairis neies to duraku ceļu, kuri ņirgājas par oponentiem vai kā savādāk ceļ ķip ažiotāžu cīņām utt, uzvedoties kā neandertālieši. Man patiktos redzēt labu bokseri ringā, un gudru vīru ārpus tā. Lai nav nekādi low IQ Heji, Čaras, Čisoras, Briggs utt.
Šķiet, ka Brieža karjerai un personībai vispār neseko līdzi, ka vari ko šādu pateikt?

  +8 [+] [-]

, 2016-02-17 15:08, pirms 9 gadiem
Kādu dienu putni nolaidīsies uz zemi un būs jaaizvada tā cīņa!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-17 15:12, pirms 9 gadiem
Loti gruti iedomaties, ka Mairis varetu nobokset 12 raundus pret Lebedevu !
Tas krievs ir nenokoutejams. Ir jabut loti specigai taktikai lai uzvaretu pec punktiem. Bet nu lai veicas, nekad neko nevar zinat. Pat ja cina bus un Mairis zaudes, nekas ar to nebeidzas.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-17 15:16, pirms 9 gadiem
Didziz rakstīja: Šķiet, ka Brieža karjerai un personībai vispār neseko līdzi, ka vari ko šādu pateikt?
Kāds sakars? Vai tad līdž šim Briedis ir bijis tik tuvu TOP1? Tagad tikai īstais bokss sāksies, tu sekotāj Un tas maina daudz ko, cerams, ka pats Mairis spēs noturēties uz zemes, ja izdosies gūt panākumus.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-17 15:19, pirms 9 gadiem
Man gan patika labāk low IQ džeki, kuriem bokss bija dzīve un sitās kā traki... Maikla, Lenoksa, Holifilda laikos bokseri nebija tie gudrākie bet sitās ka traki, tagad viaāfi deputāti kļiçko sitas kā memes😂😂

  +5 [+] [-]

, 2016-02-17 15:22, pirms 9 gadiem
Es saprotu,ka krievus te ne par ko netur,bet vajag būt objektīviem. Drozds nav maiss. Mairim pret viņu būtu nereāli grūti. Trūkst ātruma. Drozds viegli iznīcināja Vlodarčiku,kurš ilgi turēja to jostu. Vajag būt objektīviem. Pret Ļebedevu,Drozdu būtu ļoti smagi. Ar Kudrjašovu,Čakievu varētu sisties. Pret Usiku ar būtu grūti. Te tipa tagad sāks apsmiet Drozdu,bet viņš neko nepareizi nepateica. Čempions ir viņš nevis Mairis. Gribi cīņu - sities par obligāto pretendentu. Arī finansiāli Mairis neko viņiem nevar piedāvāt. Tā kā taisnība vien būs Drozdam

  +2 [+] [-]

, 2016-02-17 15:25, pirms 9 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kāds sakars? Vai tad līdž šim Briedis ir bijis tik tuvu TOP1? Tagad tikai īstais bokss sāksies, tu sekotāj Un tas maina daudz ko, cerams, ka pats Mairis spēs noturēties uz zemes, ja izdosies gūt panākumus.
Tu domā, ka cilvēks tā pēkšņi izmainīsies par 180 grādiem? Ir lietas, kas izmainās, bet ne jau tik ļoti. Var just, ka pēdējās runas no Brieža ir PR kampaņa, lai nedaudz izprovicētu vadošos bokserus, bet pat šādā uzspiestā darbībā Briedis saglabā savu nosvērtību un pieklājību.
Es domāju, ka pat cenšoties atdarināt amerikāņu boksa klaunus Briedim nesanātu nekas tuvu tam, jo letiņu mentalitātē nav šāda veida plātīšanās
Slēpts komentārs: Duble Dice

     [+] [-]

, 2016-02-17 15:29, pirms 9 gadiem
Mairis vienmēr ir bijis patīkams personāžs ar to,ka nav zīmulis. Tagad biki auzās viņš iebrauca. Saprotu,ka gribas viņam biki čungura pacelt,bet ko darīs ja Ļebedevs vai Drozds sados pa pauri ? Tas viss ir diezgan reāli,jo uzvarēt pēc punktiem viņus praktiski nav iespējams - vismaz Krievijā. Pat tajā cīņā kur Panamietis visu pauri sadauzīja Ļebedevam - pēc punktiem šis bija vadībā. Tie kas uz Krieviju aizbrauc sisties,saņem čeku un ar to karjera principā arī beidzas. Amerikā Briedis nevienam nav vajadzīgs. Krūzeri tur nav interesanti,bet Heavy viņš ir par mazu. Mairim jāskatās pašam,ko viņš grib. Ja dabūs cīņu pret krieviem,tad tas var būt pirmais un pēdējais lielais čeks

  +3 [+] [-]

, 2016-02-17 15:32, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: Man gan patika labāk low IQ džeki, kuriem bokss bija dzīve un sitās kā traki... Maikla, Lenoksa, Holifilda laikos bokseri nebija tie gudrākie bet sitās ka traki, tagad viaāfi deputāti kļiçko sitas kā memes😂😂
gribi teikt Lenokss un Holifields bija low IQ?

  +3 [+] [-]

, 2016-02-17 15:37, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Mairis vienmēr ir bijis patīkams personāžs ar to,ka nav zīmulis. Tagad biki auzās viņš iebrauca. Saprotu,ka gribas viņam biki čungura pacelt,bet ko darīs ja Ļebedevs vai Drozds sados pa pauri ? Tas viss ir diezgan reāli,jo uzvarēt pēc punktiem viņus praktiski nav iespējams - vismaz Krievijā. Pat tajā cīņā kur Panamietis visu pauri sadauzīja Ļebedevam - pēc punktiem šis bija vadībā. Tie kas uz Krieviju aizbrauc sisties,saņem čeku un ar to karjera principā arī beidzas. Amerikā Briedis nevienam nav vajadzīgs. Krūzeri tur nav interesanti,bet Heavy viņš ir par mazu. Mairim jāskatās pašam,ko viņš grib. Ja dabūs cīņu pret krieviem,tad tas var būt pirmais un pēdējais lielais čeks
Turpināt sisties ar vājākiem pretiniekiem un nesaņemt nevienu čeku un gaidīt kad pienāks pensija?
Briedim ir vairāk kā 30 gadu. Nu nebūs daudz iespēju un turpināt kaut ko gaidīt nav jēgas, tā tā karjera var paskriet nemaz nepamēģinot tiekties pēc maksimuma.

  -2 [+] [-]

, 2016-02-17 15:39, pirms 9 gadiem
Didziz rakstīja: Turpināt sisties ar vājākiem pretiniekiem un nesaņemt nevienu čeku un gaidīt kad pienāks pensija?
Briedim ir vairāk kā 30 gadu. Nu nebūs daudz iespēju un turpināt kaut ko gaidīt nav jēgas, tā tā karjera var paskriet nemaz nepamēģinot tiekties pēc maksimuma.
es jau saku,ka var Krievijā dabūt pirmo un pēdējo lielo čeku

     [+] [-]

, 2016-02-17 15:39, pirms 9 gadiem
Njaa...Top krievi un Drozds ir ļoti labi...Briedim pat esot piedāvāta cīņa pret Drozdu, taču sagatavošanās bija tikai 2 nedēļas. Tur nebūtu bijis variantu. Ja sagatavošanās abiem vienāda, tad izredzes pieaugtu, bet nu šobrīd Drozds tomēr būtu labāks...

     [+] [-]

, 2016-02-17 15:45, pirms 9 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Jāiedod galvā tam krieva, ka tā izsakās!
Ar tiem džekiem labāk nevajag! Nu nevajag tur līst. Pasist vecos pensionārus ir ok.

     [+] [-]

, 2016-02-17 15:46, pirms 9 gadiem
Ja... Krieviski vispar bez akcenta..

  +4 [+] [-]

, 2016-02-17 15:50, pirms 9 gadiem
Pēc šī izteikuma drīzāk šķiet, ka ar Briedi sāk rēķināties un, iespējams, jau pēc 1 - 2 cīņām patiešām būs titulcīņa.

     [+] [-]

, 2016-02-17 15:52, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Mairis vienmēr ir bijis patīkams personāžs ar to,ka nav zīmulis. Tagad biki auzās viņš iebrauca. Saprotu,ka gribas viņam biki čungura pacelt,bet ko darīs ja Ļebedevs vai Drozds sados pa pauri ? Tas viss ir diezgan reāli,jo uzvarēt pēc punktiem viņus praktiski nav iespējams - vismaz Krievijā. Pat tajā cīņā kur Panamietis visu pauri sadauzīja Ļebedevam - pēc punktiem šis bija vadībā. Tie kas uz Krieviju aizbrauc sisties,saņem čeku un ar to karjera principā arī beidzas. Amerikā Briedis nevienam nav vajadzīgs. Krūzeri tur nav interesanti,bet Heavy viņš ir par mazu. Mairim jāskatās pašam,ko viņš grib. Ja dabūs cīņu pret krieviem,tad tas var būt pirmais un pēdējais lielais čeks
Nu pret Drozdu šobrīd tur visticamāk bez īpašiem variantiem, viņam vajag vismaz 2-3 cīņas ar top20. Ja grib izaicinājumu, tad labāk būtu lencis kaut kādu Huku un tad, ja uzvar, lai skatās kas notiek ar obligāto titula aizstāvēšanu, kas tur pretendē. ASV krūzeri nav populāri tāpēc, ka viņiem jau nav nekā sakarīga krūzeros un tas arī saprotams, ņemot vērā to, ka pārāk tuvu heavy.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-17 16:01, pirms 9 gadiem
Mairis ir savu panācis,... Sākas jau runas. Tātad taktika strādā
Un kaut arī zaudēs, bet cik tā ilgi par velti var kauties.

     [+] [-]

, 2016-02-17 16:06, pirms 9 gadiem
edgars13 rakstīja: Mairis ir savu panācis,... Sākas jau runas. Tātad taktika strādā
Un kaut arī zaudēs, bet cik tā ilgi par velti var kauties.
Kauties var profāni uz ielas. Bokss tas ir profesionāls sports

     [+] [-]

, 2016-02-17 16:10, pirms 9 gadiem
Labs uzbrauciens, un neslikta atbilde.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-17 16:13, pirms 9 gadiem
Didziz rakstīja: Tu domā, ka cilvēks tā pēkšņi izmainīsies par 180 grādiem? Ir lietas, kas izmainās, bet ne jau tik ļoti. Var just, ka pēdējās runas no Brieža ir PR kampaņa, lai nedaudz izprovicētu vadošos bokserus, bet pat šādā uzspiestā darbībā Briedis saglabā savu nosvērtību un pieklājību.
Es domāju, ka pat cenšoties atdarināt amerikāņu boksa klaunus Briedim nesanātu nekas tuvu tam, jo letiņu mentalitātē nav šāda veida plātīšanās
Piekrītu, jo man ļoti piesaista tāds tēls, kāds Mairim ir pašreiz. Vairāk darbu, mazāk runu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-17 16:15, pirms 9 gadiem
One Man Show! rakstīja: Piekrītu, jo man ļoti piesaista tāds tēls, kāds Mairim ir pašreiz. Vairāk darbu, mazāk runu
ja Mairis cīnīsies ar krieviem un zaudēs.... Tie paši lielie slavētāji topika augšā būs pirmi notirsēji. Teiks,ko ta Mairis tā lecās,tā kā tev vien taisnība ir

  +3 [+] [-]

, 2016-02-17 16:16, pirms 9 gadiem
HMB-Eksperts rakstīja: Bokss ir nodzivojies tik taalu ka bez runaam tas vairs nav bokss. Pat klichko ik pa laikam kko inteligentu bet asu mellajiem uzbrauc. Tas viss piederas pie muusdienu boksa
Mūsdienu ? 50.gadus atpakaļ Ali brauca pie Listona un sauca viņu par bomzi pie viņa paša mājas. Pēc tam atkal kazino Soniju irģināja. Šis izvilka stobru ar tukšām patronām un sāka šaut,Ali aizskrēja kā biksēs ielicis. Vot tas bija trollings nevis tagadējā klaunāde
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 59 komentāri