Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Kristaps Porziņģis nespēlēs Pasaules kausā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Kristaps Porziņģis nespēlēs Pasaules kausā
Kristaps Porziņģis. Foto: FIBA

Latvijas izlases zvaigzne Kristaps Porziņģis kājas traumas dēļ nevarēs palīdzēt Latvijas basketbola izlasei gaidāmajā 2023. gada Pasaules kausa finālturnīrā. Vispirms par to ziņoja portāls ''basketnews.com'', apstiprinājumu ziņai guva arī portāls ''Sportacentrs.com'', bet pašā vakarā informāciju par nespēlēšanu turnīrā apstiprināja arī spēlētājs.

Pirms nedēļas vācu žurnālists Rūperts Fabigs sociālajā tīklā ''Twitter'' atklāja , ka neskaidra ir Latvijas izlases zvaigznes Kristapa Porziņģa potenciālā dalība 2023. gada Pasaules kausa finālturnīrā. Īsi pirms pirmās pārbaudes spēles Liepājā pret Zviedriju liepājnieks paziņoja, ka mačā nespēlēs, vēlāk noskaidrojoties, ka viņš guvis savainojumu. Veselības problēmu dēļ Kristaps nebija piedalījies pārbaudes spēlēs, bet Latvijā bija ieradušies arī viņa jaunā NBA kluba, Bostonas ''Celtics'' pārstāvji.

Šovakar portāls ''basketnews.com'' ziņo, ka Porziņģis kājas traumas dēļ nespēs pilnvērtīgi atlabt līdz turnīra sākumam un tādējādi izlaidīs nozīmīgo finālturnīru. Vēlāk apstiprinājumu šādai notikumu attīstībai guva arī portāls ''Sportacentrs.com''. Lai arī sākotnēji bija sagaidāms, ka oficiāls paziņojums par to sekos rīt jeb 16. augustā, jau šodien Porziņģis sociālajā tīklā ''Twitter'' oficiāli paziņoja, ka finālturnīrā nespēlēs. Ceturtdienas vakarā valstsvienība izlidos uz Taivānu, lai aizvadītu noslēdzošās divas pārbaudes spēles pret Puertoriko un Lietuvu.

Kristaps Porziņģis pēdējās divas spēles izlasē aizvadīja 2022. gada augustā, kad šī gada Pasaules kausa finālturnīra kvalifikācijā palīdzēja pārspēt Turciju un Lielbritāniju. Pirms tam viņš palīdzēja valstsvienībai izcīnīt piekto vietu 2017. gada Eiropas čempionātā.

Latvijas basketbola izlase 2023. gada Pasaules kausā debitēs 25. augustā, kad spēkosies pret Libānu. Divas dienas vēlāk gaidāms mačs pret Franciju, bet 29. augustā pret Kanādu. Pirmās divas vietas grupā ļaus turpināt cīnīties par vietu ceturtdaļfinālā, bet trešā un ceturtā vieta liks turpināt cīņu par 17. līdz 32. vietu un pēdējām ceļazīmēm uz 2024. gada vasaras olimpisko spēļu kvalifikāciju.

Izmantotie resursi:
https://basketnews.com/news-193331-...

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 21:16, pirms 2 gadiem
Žēl, bet bija gaidām

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:16, pirms 2 gadiem
nu bļe, iepisiens.

 +10 [+] [-]

, 2023-08-15 21:17, pirms 2 gadiem
ticams avots vai medī klikšķus? LBS ļoti nesmuki izskatīsies, ja tā ir taisnība

  +7 [+] [-]

, 2023-08-15 21:19, pirms 2 gadiem
Kauns! Šeit arī izpaužas profesionālisms un attieksme pret Latviju un Latvijas izlasi. Ja prioritāte ir vasarā kost un tusēt nevis būt gatavam uz Pasaules kausu.... .

 +29 [+] [-]

, 2023-08-15 21:19, pirms 2 gadiem
Ciprusam un visam LBSam jālien zemē un lai nerādās ārā ja šis info ir patiesība

 +10 [+] [-]

, 2023-08-15 21:20, pirms 2 gadiem
Ejiet ārstēties, savediet labāk LBL kārtībā, nevis ņematies ap izlasi, viss ap izlasi un beigās nekā.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 21:21, pirms 2 gadiem
Bez izlases trumpja nebūs aršana. Žēl.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:22, pirms 2 gadiem
Keimais Žurmis rakstīja: Kauns! Šeit arī izpaužas profesionālisms un attieksme pret Latviju un Latvijas izlasi. Ja prioritāte ir vasarā kost un tusēt nevis būt gatavam uz Pasaules kausu.... .
Kontakta trauma treniņā, nomierinies.
Rakstam nav pat aptuvens avots. Pilnīgs sviests.

 +13 [+] [-]

, 2023-08-15 21:23, pirms 2 gadiem
reāli šis ir iedirsiens kabatā tiem, kuri brauks klātienē. puse nebūtu lidojuši uz Džakartu, ja zinātu, ka KP nebūs. fujbļe.
Slēpts komentārs: rudy_Latvija

 +20 [+] [-]

, 2023-08-15 21:25, pirms 2 gadiem
KĀPĒC MAN TAS JĀLASA NO ĀRZMEJU MEDIJIEM NE MŪSĒJIEM? KĀPĒC?!

  +6 [+] [-]

, 2023-08-15 21:25, pirms 2 gadiem
Baumas, baumas, LBS ir jāliek punkts tām un jāsauc lietas īstajos vārdos, 6.spēlētājs to gaida un ir pelnījis!

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:25, pirms 2 gadiem
Njāāāāā. Žēl. Skatoties reāli - tur arī aizbrauc iespēja iekosties Kanādai vai Francijai
Slēpts komentārs: gamergirl

 +16 [+] [-]

, 2023-08-15 21:27, pirms 2 gadiem
No pasa sakuma sada sajuta bija.Bet pederacijas ambili kluseja ka partizani.Bet tas neparsteidz,jo tur savakusies tirlini,kas no diviem vardiem bez lapinas nav spejigi izveidot teikumu.Novelu izlasei labu speli,kvalitativu...

 +21 [+] [-]

, 2023-08-15 21:27, pirms 2 gadiem
Tad lbs sairsa visiem! Cipruss un visi stāstīja, ka būs viss labi...

  +8 [+] [-]

, 2023-08-15 21:28, pirms 2 gadiem
APPISIENS

  +5 [+] [-]

, 2023-08-15 21:28, pirms 2 gadiem
madmatixx rakstīja: Bez izlases trumpja nebūs aršana. Žēl.
nevis parasta trumpja, trumpja dūža

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:29, pirms 2 gadiem
Elpojat pirms izdarat spriedumus un kādu nozākājat. 1) Sagaidīsim KP vai LBS paziņojumu 2) Pat ja tā būs taisnība, ko pārmest spēlētājam - tā gadās. Neviens taču Lomažu vai Strēlnieku nenorej, ka dabūjis traumu.
Saprotu, sāpīgi apzināties, ka labākais spēlētājs iespējams nebūs, bet dzīve turpinās - tas ir tikai sports.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 21:30, pirms 2 gadiem
Basketam kopš Tagad vai Nekad kkāds lāsts ir uzlikts vai kā??

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 21:31, pirms 2 gadiem
Ja šis būs fake, tad apsolu izdzēst sc.com no savas ikdienas.

     [+] [-]

, 2023-08-15 21:31, pirms 2 gadiem
jocker rakstīja: Basketam kopš Tagad vai Nekad kkāds lāsts ir uzlikts vai kā??
Ādolfs itkā noņēma

 +16 [+] [-]

, 2023-08-15 21:32, pirms 2 gadiem
Robis rakstīja: Elpojat pirms izdarat spriedumus un kādu nozākājat. 1) Sagaidīsim KP vai LBS paziņojumu 2) Pat ja tā būs taisnība, ko pārmest spēlētājam - tā gadās. Neviens taču Lomažu vai Strēlnieku nenorej, ka dabūjis traumu.
Saprotu, sāpīgi apzināties, ka labākais spēlētājs iespējams nebūs, bet dzīve turpinās - tas ir tikai sports.
Nesalīdzini KP ar Lomažu/Strēlnieku. Viņu dalība PK jau iepriekš tika apšaubīta un laicīgi informācija apstiprināta, ka nebūs. KP sakarā LBS turpināja spraust batonus ausīs stāstot ka viss ok un viņš spēlēs.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:33, pirms 2 gadiem
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH

 +15 [+] [-]

, 2023-08-15 21:33, pirms 2 gadiem
bet interesanti, ka sportacentram bija zināms, ka nekāds dižais savainojums neesot un vienkārši esot piesardzīgi pirms PK. beigās izrādīsies, ka kaut kādam ārzemju saitam labāki sakari izlasē nekā sc
Slēpts komentārs: Edyy55

     [+] [-]

, 2023-08-15 21:34, pirms 2 gadiem
autins rakstīja: Baumas, baumas, LBS ir jāliek punkts tām un jāsauc lietas īstajos vārdos, 6.spēlētājs to gaida un ir pelnījis!
Nu rīt jau nosauks. Pateiks, ka stikla puisēns joprojām no stikla taisīts.

     [+] [-]

, 2023-08-15 21:35, pirms 2 gadiem
Edyy55 rakstīja: Sāpīgi, bet man tomēr NBA un Celtic sezona ir svarīgāka, te tapāt mums variantu nav, visiem pakasiens.
Ne jau PK titulu vajag obligāti, bet OS kvalifikāciju.

  +8 [+] [-]

, 2023-08-15 21:35, pirms 2 gadiem
Tagad mierīga sirds, varēs neskatīties šo PK

 +22 [+] [-]

, 2023-08-15 21:35, pirms 2 gadiem
LBS galvenais izpārdot pilnu arēnu...un ceļojuma biļetes uz PČ
A pārējais Ciprusiņam & Co ...po
Galvenais ,ka mēs (LBS) esam +,bet Jūs plaudējiet

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 21:35, pirms 2 gadiem
Libānu jebkurā gadījumā jāņem, pret Franciju un Kanādu, protams, tagad bez variantiem.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 21:35, pirms 2 gadiem
es domaju ka nba komanda nelauj braukt uz pasaules kausu basketbola

  +7 [+] [-]

, 2023-08-15 21:36, pirms 2 gadiem
Kā jau rakstīju,nekāds pārsteigums.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:37, pirms 2 gadiem
Edyy55 rakstīja: Sāpīgi, bet man tomēr NBA un Celtic sezona ir svarīgāka, te tapāt mums variantu nav, visiem pakasiens.
Neloģiski, bet ok.
Celtics ir 82 spēles regulārajā sezonā. PK ir labi ja trīs reizi četros gados. Viņš var visu sezonu nespēlēt ķeltos un atgriezties izslēgšanas spēlēs, un tā pat pacelt titulu. PK tādu variantu nav.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:38, pirms 2 gadiem
Ja kāds te vēl nav iebraucis ,kas ir "Sp.C" ...,tad paskaidrošu _uz brīvprātības pamatiem apkopo tenkas no citiem portāliem....

  -3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:38, pirms 2 gadiem
Francijai tpt tituls, fināla ASV piebeigs 7tājā pagarinājuma

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 21:39, pirms 2 gadiem
Sāp. Ļoti:/

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 21:39, pirms 2 gadiem
Lai cik nepatīkama ir šī ziņa, tomēr jāatceras, ka tas ir tikai sports. Un sportā tā diemžēl gadās. Veselību visiem!

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:39, pirms 2 gadiem
KAMMAZZ rakstīja: Ja kāds te vēl nav iebraucis ,kas ir "Sp.C" ...,tad paskaidrošu _uz brīvprātības pamatiem apkopo tenkas no citiem portāliem....
Vizla apstiprināja

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:40, pirms 2 gadiem
Ja tā būs, tad tiešām nesmuki gan no KP, gan no LBS. Varēja to iepriekšējo ziņu daudz sakarīgāk un godīgāk nokomunicēt. KP taču vēl treniņu video lika

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:40, pirms 2 gadiem
poskus rakstīja: Ja tā būs, tad tiešām nesmuki gan no KP, gan no LBS. Varēja to iepriekšējo ziņu daudz sakarīgāk un godīgāk nokomunicēt. KP taču vēl treniņu video lika
Kas tur nesmuks?
Cerēja līdz pēdejam, nesanāca!

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:41, pirms 2 gadiem
[quote jocker]
Basketam kopš Tagad vai Nekad kkāds lāsts ir uzlikts vai kā??

....Ģenerālis jau teica ,ka Ādolfs esot noņēmis....

  -2 [+] [-]

, 2023-08-15 21:42, pirms 2 gadiem
madmatixx rakstīja: Nesalīdzini KP ar Lomažu/Strēlnieku. Viņu dalība PK jau iepriekš tika apšaubīta un laicīgi informācija apstiprināta, ka nebūs. KP sakarā LBS turpināja spraust batonus ausīs stāstot ka viss ok un viņš spēlēs.
Ar ko tieši atšķirās, tikai traumas nopietnība. Nekad neviens nezina cik labi notiksies rehabilitācija, ja pastāv kaut mazākā cerība - viņš turpina būt ar izlasi. Pateikt līdzjutējiem, ka nespēlēs un tad izrādīsies ka tomēr spēlēs - tad visi brēks, kā tā var melot. Galvenais, lai reālo ainu zina Banki, pārējiem vien jādomā labas domas un nav ko stresot.

  +6 [+] [-]

, 2023-08-15 21:42, pirms 2 gadiem
Normāls teātris. Pats KP tajā arī piedalijās ar saviem dīvainajiem video, kur acīmredzami saudzēja labo pēdu.
Lai vai kā, bet PK tuvākā nākotnē noteikti nebūs, šī bija laba iespēja sevi parādīt pasaulei.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 21:43, pirms 2 gadiem
bez Lomika un KP būs smagi, ļoti liels pārsteigtums ja izies no grupas

 +10 [+] [-]

, 2023-08-15 21:45, pirms 2 gadiem
Visu cienu KP, bet Vējonis ar Ciprusu var iet d*** par līdzjutēju čakarēšanu!

 +10 [+] [-]

, 2023-08-15 21:45, pirms 2 gadiem
Ja Banki izies no grupas bez KP6 tad Banki par LBS prezidentu, visus atlaist, atstāt tik vienu sekretāri, kas apmierina viņa vēlmes un lai viņš vada visu basketa saimniecību

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:45, pirms 2 gadiem
Nepatīk tie fake news kaut kādi ārzemju portāli.😒

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:46, pirms 2 gadiem
Gratianus Funarius rakstīja: bet interesanti, ka sportacentram bija zināms, ka nekāds dižais savainojums neesot un vienkārši esot piesardzīgi pirms PK. beigās izrādīsies, ka kaut kādam ārzemju saitam labāki sakari izlasē nekā sc
Nav Siliņa izlasē, nav avota.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:46, pirms 2 gadiem
Nu lab-koppbildi Rinkēvičs ar KP uztaisīja (vai otrādi) un ar to pietiek.
Kad nākamreiz redzēsim KP izlasē,labāk nezīlēt..

  -3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:47, pirms 2 gadiem
Neticu informācijai, vēl pirms 5h redzēju treniņu ar komandu trenižieros. Domāju nespēlēs pārbaudenē, bet brauks uz Taivānu un tur pēdējā spēlē spēlēs. Domāju ārzemju mediji, ne līdz galam izprot situāciju un bišku uzpūtuši pīli.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:48, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Neticu informācijai, vēl pirms 5h redzēju treniņu ar komandu trenižieros. Domāju nespēlēs pārbaudenē, bet brauks uz Taivānu un tur pēdējā spēlē spēlēs. Domāju ārzemju mediji, ne līdz galam izprot situāciju un bišku uzpūtuši pīli.
Ne, nu jau tas ir officiāli.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 21:49, pirms 2 gadiem
Žēl... Bez KP pret Franciju un Kanādu nav variantu

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:49, pirms 2 gadiem
Ciprusam fiasko 😃

  -3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:49, pirms 2 gadiem
Mixes rakstīja: Nu rīt jau nosauks. Pateiks, ka stikla puisēns joprojām no stikla taisīts.
Pietaisies neglīteni.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:50, pirms 2 gadiem
Cerams, ka federācija apdrošināšanu nepaspēja samaksāt
Galvenais jau smuki runāt un soctīklos pareizus video likt.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:50, pirms 2 gadiem
ja kp nebūs, tāpat jāvinnē libāna, tad kotdivuāra un irāna,
ar 3 acīm var dabūt pirmo vietu un sadalīt 17.-20 pozīciju, tā būtu jāpietiek os kvalim
nedomāju, ka ar kp būtu kas diži savādāk

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 21:52, pirms 2 gadiem
ej dillēs rakstīja: Žēl... Bez KP pret Franciju un Kanādu nav variantu
F*ck it džekiem spiediens nost, izvalēsim abus!

 +11 [+] [-]

, 2023-08-15 21:52, pirms 2 gadiem
Varēja taču vēl ilgāk pastiept gumiju un pačakarēt lētticīgos, varbūt vēl kāds bariņš sasparotos braucienam uz Indonēziju. Nu ko, vācu irsējam izrādījās taisnība. Joprojām manī ir pārliecība, ka šis fakts bija jau skaidrs no paša sākuma...

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:53, pirms 2 gadiem
nu cerības, ka feiks 1%...
paklājs zem kājām izrauts
nu veiksmi čaļiem

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:54, pirms 2 gadiem
Pastnieks5 rakstīja: Ja Banki izies no grupas bez KP6 tad Banki par LBS prezidentu, visus atlaist, atstāt tik vienu sekretāri, kas apmierina viņa vēlmes un lai viņš vada visu basketa saimniecību
zelta vārdi

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:54, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ja kp nebūs, tāpat jāvinnē libāna, tad kotdivuāra un irāna,
ar 3 acīm var dabūt pirmo vietu un sadalīt 17.-20 pozīciju, tā būtu jāpietiek os kvalim
nedomāju, ka ar kp būtu kas diži savādāk
ar KP būtu pasaules kauss

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:55, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ja kp nebūs, tāpat jāvinnē libāna, tad kotdivuāra un irāna,
ar 3 acīm var dabūt pirmo vietu un sadalīt 17.-20 pozīciju, tā būtu jāpietiek os kvalim
nedomāju, ka ar kp būtu kas diži savādāk
Bez Eirolīgas vai NBA PG/SG ir grūti uzvarēt pret Kanādas, Francijas! Eirolīgas, NBA! PG/SG!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:56, pirms 2 gadiem
kasagrande rakstīja: Cerams, ka federācija apdrošināšanu nepaspēja samaksāt
Galvenais jau smuki runāt un soctīklos pareizus video likt.
Apdrošināšana vajag arī treniņiem

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 21:57, pirms 2 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Apdrošināšana vajag arī treniņiem
Cerams federācijai nebūs jāvāc līdzekļi kā Kaboverdei!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:01, pirms 2 gadiem
jocker rakstīja: Basketam kopš Tagad vai Nekad kkāds lāsts ir uzlikts vai kā??
Jā, Ādolfs uzlika

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:02, pirms 2 gadiem
Es jau sen to teicu, tur kur ir ļoti liela nauda valsts intereses ir ļoti tumšā vietā.
Slēpts komentārs: disciplīns

  +7 [+] [-]

, 2023-08-15 22:03, pirms 2 gadiem
Neaizmirstiet ka Ķelti paņēma KP ne jau aiz ta pat vien jo bija iespēja, viņu nopirka lai izcīnīt gredzenu, es varu saderēt KP salūza zem spiediena, ko ja viņš pat atteicās no lielāka piķa lai tikai tikt Celtics sastāvā, ko tur runāt par kkadu turnīru.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 22:03, pirms 2 gadiem
Var apbrīnot atvainojos to "aunu baru" kas redzot to visu kas notiek cerēja uz kaut kādu pozitīvu iznākumu. Bostonai tas "papuasu" čempis ir tāpat kā nosacītam VEFam Mazpisānu čempis. Un tas ka spēlētājs ir atbraucis jau ielaistu traumu bija spriedums uzreiz. Par LBS kā par mironi, vai nu labi vai neko

  -2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:03, pirms 2 gadiem
Situācija, kad neviens šeit nav vainojams, jo visi ticēja, ka KP pēdas savainojumu saārstēs pietiekami ātri.
Tā dzīvē notiek, kad cilvēki domā, bet, kā saka, Dievs dara.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:03, pirms 2 gadiem
Smags Kauns,var redzet ka Latvijamvinas iedzivotaji,sportisti lika lielas ceribas uz so kauna traipu!!!es saprotu ka nauda japelna,bet tad nestaiga ar gudru gimi un netuse ,bet arstejies!Sviests!

  +7 [+] [-]

, 2023-08-15 22:07, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: Tieši tā, daļai te komentējošo ir kautkādas acī redzamas problēmas ar līdzsvarotību...Un ja izlasei tomēr izdosies ko labu sasniegt arī bez KP , tad šie šmurguļi noteikti siekalosies no priekiem. Nekādi nevaru nosaukt tādus par izlases līdzjutējiem, gribas dēvēt tikai rupjos vārdos. Ko var darīt, ja KP kāda nelaimīga trauma treniņā, noriesim tagad viņu? Un pagaidam tomēr oficiālu izlases paziņojumu
Te reti kurš brauc virsū KP. Cepiens ir par to teātri no LBS puses...
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:07, pirms 2 gadiem
skonto1233@inbox.lv rakstīja: es domaju ka nba komanda nelauj braukt uz pasaules kausu basketbola
Tu tikai turpini mēģināt domāt, varbūt kādreiz izdosies kautko izdomāt

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:08, pirms 2 gadiem
Bet tomēr kāpēc tad LBS oficiāli noliedza iepriekšējās baumas un vēl Cipruss tā izteicās? Par to vislielākā nelabuma piegarša

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:08, pirms 2 gadiem
Ne viņš pirmais ar šādu "pienesumu" savas valsts izlasei šovasar pasaulē, ne arī pēdējais. Tāpēc beidzam te psihot, Banki spēlēs ar tiem, kas būs gatavi, un - es ticu - labi spēlēs. KP tāpēc linčot nevajag.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:10, pirms 2 gadiem
Es pieliku bikses un šobŕīd esmu pilnīgā afekta stāvoklī

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:10, pirms 2 gadiem
Baigi žēl, bet nu nauda valda.

  +5 [+] [-]

, 2023-08-15 22:11, pirms 2 gadiem
Vēl lielākas dusmas par pad.tajiem gadiem un zaudētajiem čempjiem... faktiski sanāk, ka tikai Rīgas čempis vēl būs šai paaudzei "iekšā", ar nosacījumu, ka KP spēlē... nu vnk bļ.. paldies par Štelmaheriem, Vecvagariem u.tt. Nu, es domāju jūs mani saprotat!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:12, pirms 2 gadiem
wolmar rakstīja: Ne viņš pirmais ar šādu "pienesumu" savas valsts izlasei šovasar pasaulē, ne arī pēdējais. Tāpēc beidzam te psihot, Banki spēlēs ar tiem, kas būs gatavi, un - es ticu - labi spēlēs. KP tāpēc linčot nevajag.
Cerības uz Banki. Viņš ir liels malacis. Bet jānotiek brīnumam...

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:12, pirms 2 gadiem
Pārstājiet mīzt biksēs. Latvija arī bez KP kvalifikācijā parādīja augstāko pilotāžu. Lai KP labāk atkopjas un parāda sevi Bostonā. Latvijai ir čomi kuri PK var uzspelēt basi!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:13, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kāds teātris no LBS puses?! LBS līdz pēdējam cerēja, ka KP savainojums nav nopietns.
Priekš kam LBS būtu šeit jāspēlē kaut kāds teātris, un ko viņi no tā iegūst?!
Tāds ka var pateikt, Ir savainojums, dalība neskaidra. A ne kā tgd. stāstija ka viss okey spēlēs spēlēs.

  +7 [+] [-]

, 2023-08-15 22:13, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Dīvānā pirdēji te kārtīgi noārdījušies!😁
Nabadziņiem atņemta izklaide. Paliek taču cita izklaide-aptirst visus un visur. Pat neskatoties, ka paši absolūti nespējnieki.
Klau, esi saprotošāks. Cilvēki gadiem, bļ..ģ GADIEM gaidīja, kad izlase beidzot atkal savāksies lielā turnīrā, turklāt vēl PK...

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 22:13, pirms 2 gadiem
Katrā ziņā veselību KP, lai veicas džekiem pasaules kausā.
Ja Kristaps nebūtu parakstījis līgumu ar Celtics tad drošivien spēlētu.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:14, pirms 2 gadiem
fantomas rakstīja: Pārstājiet mīzt biksēs. Latvija arī bez KP kvalifikācijā parādīja augstāko pilotāžu. Lai KP labāk atkopjas un parāda sevi Bostonā. Latvijai ir čomi kuri PK var uzspelēt basi!
Ehh, ja būtu vēl Strēlnieks un Lomažs.. un Timma kā 17. gadā

     [+] [-]

, 2023-08-15 22:15, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Te reti kurš brauc virsū KP. Cepiens ir par to teātri no LBS puses...
Tiešām? Palasi rūpīgāk. Katram otrajam te skaidrs, ka bostona izlēma, KP tik tusē u.t.t arī LBS ko pārmest? Ja visu laiku bija cerība, ka laikus atlabs, ko ta viņiem vajadzēja teikt?
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:18, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ja kp nebūs, tāpat jāvinnē libāna, tad kotdivuāra un irāna,
ar 3 acīm var dabūt pirmo vietu un sadalīt 17.-20 pozīciju, tā būtu jāpietiek os kvalim
nedomāju, ka ar kp būtu kas diži savādāk
Ar KP mēs varētu uz izbīli paķert FRA vai CAN noteikti. Viena spēle tomēr. No otras puses, tagad mēs esam kā bulgāru "zemnieki" spēlēs pret FRA un CAN...
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:18, pirms 2 gadiem
Žēl, ja tā izrādīsies taisnība, bet neko darīt. Tāpat puiši brauks kapāt. Mums ir labi un talantīgi spēlētāji, tāpēc līdzjutēju sirdis tāpat būs ar komandu Jā, grupa ir smaga, taču bumba ir apaļa.
P.s. vienīgi raisās jautājums par to, ka nometnes sākumā izskanēja lozungs par misija 2025 - mož jau tad visi iekšā zināja, ja tā, tad tas būtu skumjākais šajā visā, ka nerunā skaidru valodu.

  +5 [+] [-]

, 2023-08-15 22:18, pirms 2 gadiem
Tad, kad es to teicu pirms Gruzijas spēles, mani sauca par lo#u un visi tik lika mīnusus cik var. Bet, ja cilvēkam ir smadzenes, tad tie jau pēc jaunā līguma ar Bostonu saprata, ka KP izlasē nebūs.
Ar aizrautību skatījos šo LBS, KP un Bostonas teātrī.
Ieguvēji ir visi- LBS ir noplēsuši maximumu piķi no biļetēm uz pārbaudes spēlēm (ironiski, rīt pilna arēna) 🤣 KP būs aizvadījis LIELISKU vasaras treniņciklu, bet Bostona rudenī "saņems" veselu KP.
Pīiiiis juhū!!!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:18, pirms 2 gadiem
fantomas rakstīja: Pārstājiet mīzt biksēs. Latvija arī bez KP kvalifikācijā parādīja augstāko pilotāžu. Lai KP labāk atkopjas un parāda sevi Bostonā. Latvijai ir čomi kuri PK var uzspelēt basi!
Augstākā pilotāža pret trešajiem sastāviem, jo eirolīgas čaļi lielajām blicēm nevarēja palīdzēt. PK būs konkrēts jājiens no visiem, ieskaitot Libānu.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 22:19, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: Tiešām? Palasi rūpīgāk. Katram otrajam te skaidrs, ka bostona izlēma, KP tik tusē u.t.t arī LBS ko pārmest? Ja visu laiku bija cerība, ka laikus atlabs, ko ta viņiem vajadzēja teikt?
Vajadzēja tā arī teikt - Trauma, dalība turnīram neskaidra.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:19, pirms 2 gadiem
Ja tas tā ir, tad jāsaka nesmuki, un tieši no Kristapa. Braukt uz Grieķiju turēt, tur traumu risku nav, te treniņā - viss trauma. Un šis jau bija, ja atcerieties pirms Serbijas, kad tusēt, tur viss ok, bet kur tiešām visi gaida, mīl un fano - nekā nebija.
Tiešām ceru, ka tās ir baumas. Kristapam tak pašam tā ir goda lieta. Kā Dončičs var gan atpūsties, gan pārbaudes spēlēs spēlēt, gan uz Pasaules Kausu aizbraukt...
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:21, pirms 2 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 22:21, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Situācija, kad neviens šeit nav vainojams, jo visi ticēja, ka KP pēdas savainojumu saārstēs pietiekami ātri.
Tā dzīvē notiek, kad cilvēki domā, bet, kā saka, Dievs dara.
Tu laikam pasakām arī vēl tici...

  -4 [+] [-]

, 2023-08-15 22:22, pirms 2 gadiem
9KK3 rakstīja: Tad, kad es to teicu pirms Gruzijas spēles, mani sauca par lo#u un visi tik lika mīnusus cik var. Bet, ja cilvēkam ir smadzenes, tad tie jau pēc jaunā līguma ar Bostonu saprata, ka KP izlasē nebūs.
Ar aizrautību skatījos šo LBS, KP un Bostonas teātrī.
Ieguvēji ir visi- LBS ir noplēsuši maximumu piķi no biļetēm uz pārbaudes spēlēm (ironiski, rīt pilna arēna) 🤣 KP būs aizvadījis LIELISKU vasaras treniņciklu, bet Bostona rudenī "saņems" veselu KP.
Pīiiiis juhū!!!
Tas jau bija gaidāms, ka tagad tie kraņčveidīgie rējēji, kuri pilnīgi bez reāla pamata ar saviem sū..da minējumiem šoreiz nelaimīgā kārtā laikam trāpījuši, tagad uzdosies par nostardamusiem un speciālistiem, rēcīgi

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:22, pirms 2 gadiem
Es jau teicu ka tā būs! Tikko kā Cipruss paziņoja ka viss kārtībā tā bija skaidrs....nespēlēs.

     [+] [-]

, 2023-08-15 22:23, pirms 2 gadiem
Lai nespēlē💰ir citi kas spēlēs un ticu būs labi🍺🍻🍺🍻🍺💪😎

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:23, pirms 2 gadiem
Iekaisums.... joptv. čābīgi gan. lai izdodas uzvarēt NBA titulu
TAČU izlase tāpat ir jāatbalsta!

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 22:24, pirms 2 gadiem
Diezgan normāls iepisiens faniem

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:25, pirms 2 gadiem
Traumas gadās, un tas ir normāli. Man ir tikai viens jautājums LBS - kad tapa zināms, ka KP nebūs gatavs piedalīties PK? Šodien vai kādu laiku iepriekš?

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:26, pirms 2 gadiem
Lai izdodas saārstēt līdz sezonas beigām un gaidam KP EuroBasket 2025 💪

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 22:27, pirms 2 gadiem
Tas ir oficiāli, jo KP publicēja X postu kur saka ka ir jāpieņem smags lēmums pēc konsultācijām ar LBS un Celtic par to ka nevar vēl spēlet un nebūs gatavs. Tas neatceļ Latvijas piedalīšanos turnirā. Andzejs lai ņem torņa pienakumu, viņs var ja grib

     [+] [-]

, 2023-08-15 22:27, pirms 2 gadiem
Skatieties no gaišās puses, Žagaram nebūs jāatdod piespēle uz pick n pop

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:27, pirms 2 gadiem
Beidzot ta pateica

  +5 [+] [-]

, 2023-08-15 22:31, pirms 2 gadiem
Skaidrs. Celtics>izlase. Teksti par traumu ir aizbildināšanās.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:31, pirms 2 gadiem
ja timma rīt nebūs, tad 14 gab, kas lidos uz austrumiem jau zināmi - 16 mīnus kp un timma

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:31, pirms 2 gadiem
Lai iet dēt ar savu Bostonu nesekošu viņam vairāk.
Parējiem puišiem beiksmi PK.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:35, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: ja timma rīt nebūs, tad 14 gab, kas lidos uz austrumiem jau zināmi 16 mīnus kp un timma
Šeit atšķirībā no KP par Sedakovu ir visiem pajāt spēlēs ar traumu jeb nē....Spēlētājs bez kluba un ar neskaidru nākotni ( neiet runa par sievu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:36, pirms 2 gadiem
berimors rakstīja: Skaidrs. Celtics>izlase. Teksti par traumu ir aizbildināšanās.
Tieši tā!!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:38, pirms 2 gadiem
Viss beidzies nesācies

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:38, pirms 2 gadiem
Diemžēl... Es Kristapu saprotu - jauns līgums, jauna komanda, kas cīnās par titulu... Vienīgais, par viņa mikrotraumu, kas liegs piedalīties PK, oficiālās personas bija ļoti labi informētas. Cipruss kaut ko citu teica, skatoties TV kamerās!

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 22:38, pirms 2 gadiem
Liepājā jau bija 80% skaidrs ka KP nebūs, kurš līderis nespēlētu savās mājās pie savējiem spēli, ja nebūtu nopietns savainojums? Tad jau bija aizdomīgi un tikka slēpta info. Vienkārši nav skaidrs kapēc LBS šo cirku vajadzēja? Un tad paliek atklāts jautājums kas ar Timmu un Dāvi?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 22:39, pirms 2 gadiem
ciprus normals dirsejs! ;d

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 22:40, pirms 2 gadiem
Partizāni....spēlē paslēpes.Sen jau zināja ka nespēlēs,bet nē,..irsa visu laiku k.ko!LBS malači,žetons!

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 22:40, pirms 2 gadiem
Mūsu LBS brīnumi sagaidīja, kad būs izpirktas biļetes uz pēdējo pārbaudes spēli un tad atļāva KP pašam publicēt sen zināmo! Trauma ir skaidrs un nav argumentu, bet nah vajadzēja pļūtīt visu laiku?

     [+] [-]

, 2023-08-15 22:41, pirms 2 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:44, pirms 2 gadiem
Nepieņemu. Šī ir reize, kad riskēt ar visu. Šāds lēmums basi atmet atpakaļ gadus

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 22:45, pirms 2 gadiem
lbs dažas nedēļas faniem čurāja uz sejas

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 22:45, pirms 2 gadiem
Diez gan nožēlojami, ka Latvijas izlases doki nevar tikt ar kaut kādu iekaisumu galā pa visu vasaru

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:46, pirms 2 gadiem
Šitā ņemšanās par to, ka tā ir kkāda sabotāža no Celtics izklausās līdzīgi vafeļu stāstiem par ukraiņu kaujas odiem 😁. Skaidrs, ka Celtics iestājās par KP nespēlēšanu ar traumu, tāpat tas ir KP interesēs, LBS interesēs un arī līdzjutēju interesēs, jo norakt lielākā Latvijas basketbola talanta karjeru būtu šajā situācijā vismuļķīgāk. Skaidrs, ka sāpīgi - mēs visi cerējām. Būs citi turnīri, un es ticu, ka tie vārdi, ko KP izlases kontekstā runā nav, tukši un viņš būs klāt pie pirmās iespējas, kas cerams būs jau OS kontekstā.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 22:46, pirms 2 gadiem
Žēl ka tā, bet dīvaini, ka citu sporta veidu pārstāvji var pārstāvēt savu valsti lietojot pretsāpju līdzekļus, bet šis eksemplārs nevar.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:48, pirms 2 gadiem
KP ja lasi - šoreiz iznāc kaut pusspeka. To mums vajag un tiksi galā ar pārējo.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 22:48, pirms 2 gadiem
Šindleru Jēkabs rakstīja: Traumas gadās, un tas ir normāli. Man ir tikai viens jautājums LBS - kad tapa zināms, ka KP nebūs gatavs piedalīties PK? Šodien vai kādu laiku iepriekš?
kp tak pats raksta,ka trauma jau bijusi nedēļas iepriekš.. Lbs kā vienmēr muļķīti tēloja,lai pārdotu biļetes,pip.le tas Cipruss un pārējie ir.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:48, pirms 2 gadiem
krika84 rakstīja: Žēl ka tā, bet dīvaini, ka citu sporta veidu pārstāvji var pārstāvēt savu valsti lietojot pretsāpju līdzekļus, bet šis eksemplārs nevar.
Hokejā nemaksā 350 miljonus/60M sezonā

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:49, pirms 2 gadiem
sapnis rakstīja: Nepieņemu. Šī ir reize, kad riskēt ar visu. Šāds lēmums basi atmet atpakaļ gadus
Tak tur arī teikšana Celtics ir tu gudriniek! Vajag viņam ne pirmajā sezonā sapist attiecības,kad iespēja par titulu sisties? domā ar galvu mums labākajā variantā bija 20% tikt ārā no grupas!

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 22:52, pirms 2 gadiem
Cipa,Tu esi maita.....

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 22:53, pirms 2 gadiem
Nu ar to arī viss izsapņots ... ja vēl tiksim uz PK kkad pēc tam, tad jau paaudžu maiņa, jo no esošajiem gan Bertāni , gan tas pats Timma, Šķēle, Mejeris, Gražulis , Pasečņiks un iespējams arī Šmits, diez vai pēc nākamā cikla vēl būs ierindā, un pat ja būs , diez vai būs tur kur ir šobrīd ( karjeras ziņā). Kā jau teicu iepriekš, kad uzvirmoja pirmās baumas, tad ja šis viss ir bijis viens liels teātris no LBS puses, lai izpārdotu parbaudes spēlēm biļetes, ierosinu vnk nedoties uz nākošajām mājas spēlēm, tādējādi protestējot ... Cipruss atkāpies, paldies.

  +6 [+] [-]

, 2023-08-15 22:53, pirms 2 gadiem
Paziņojums ir. LIELA VILŠANĀS KRISTAPĀ. GRIEĶIJĀ TUSĒT - O JĀ! PASAULES KAUSS - OI KĀJIŅA SĀP... LAI IET BEKOT!

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 22:54, pirms 2 gadiem
Teemo rakstīja: Nu ar to arī viss izsapņots ... ja vēl tiksim uz PK kkad pēc tam, tad jau paaudžu maiņa, jo no esošajiem gan Bertāni , gan tas pats Timma, Šķēle, Mejeris, Gražulis , Pasečņiks un iespējams arī Šmits, diez vai pēc nākamā cikla vēl būs ierindā, un pat ja būs , diez vai būs tur kur ir šobrīd ( karjeras ziņā). Kā jau teicu iepriekš, kad uzvirmoja pirmās baumas, tad ja šis viss ir bijis viens liels teātris no LBS puses, lai izpārdotu parbaudes spēlēm biļetes, ierosinu vnk nedoties uz nākošajām mājas spēlēm, tādējādi protestējot ... Cipruss atkāpies, paldies.
Uz pārbaudes spēlēm tāpat ietu.

  +7 [+] [-]

, 2023-08-15 22:54, pirms 2 gadiem
Lūdzu novāciet viņu no visām izlases reklāmām, ne viņš nopelnīja iespēju piedalīties Pasaules Kausā, ne viņš tur spēlēs.

  +5 [+] [-]

, 2023-08-15 22:56, pirms 2 gadiem
Ivulis rakstīja: Paziņojums ir. LIELA VILŠANĀS KRISTAPĀ. GRIEĶIJĀ TUSĒT - O JĀ! PASAULES KAUSS - OI KĀJIŅA SĀP... LAI IET BEKOT!
tieši tā. Lai ar Žanīti un brazīli kkur pazūd no latvijas

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 22:58, pirms 2 gadiem
Renciszile rakstīja: Diez gan nožēlojami, ka Latvijas izlases doki nevar tikt ar kaut kādu iekaisumu galā pa visu vasaru
Vispār jau šis ir tas gadījums kad pilnu atbildību jāuzņemas pašam KP un viņa komandai ar Peineru priekšgalā, jo šī trauma nebija svaiga..

     [+] [-]

, 2023-08-15 22:58, pirms 2 gadiem
Karsums 2 , laikam nav šoreiz ko piebilst. Bostona aizliedza pēc žurnālistu pīles... Tas arī viss... Un manuprāt šoreiz pīle tika palaista speciāli, neliela trauma ir bet tā uzmest komandu kad reāli divi džeki kas lauzās spēlēt nevar reāli palīdzēt... Nekas tagad jācenšas uzvarēt Libānu un misters NBa Pasecniks varēs izpausties, veiksmi Šmitam un Bertāniem...žēl Banku...

     [+] [-]

, 2023-08-15 22:59, pirms 2 gadiem
Sapigi tiem, kuri ieplānojuši skatītiea klātienē, Porziņģa vietā varēs skatīties uz Čavaru 😀 Ar visu KP tapat izredzes prer Kanādu un Franciju mazas, tā ka pareizs lēmums. Otrajam izlases sastāvam uzdevums uzvarēt Libānu un iekļu OS kvalifikācijā. Tad tur ar pilnu sastāvu jāpaceļ un visi būs priecīgi.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-15 23:02, pirms 2 gadiem
Nesaprotu, kur tad viņš to traumu varēja gūt, ir tak starpsezona... vispār ļoti draņķīgi, vairāk izskatās ka tas ir Celtics pirksts, briesmīgi jau viņi negribēja lai KP spēlētu tajā finālturnīrā. Latvijas izredzes līdz ar to paliek minimālas, joprojām grūti noticēt jo viņš taču ļoti gribēja spēlēt PK finālturnīrā

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 23:04, pirms 2 gadiem
Hujova,itka var saprast,piki maksa klubs,bet isteniba gadi iet uz prieksu un kas letinu lidzjutejam var but svarigaks,ka izlase,skumji ka nav tada patriotisma ieksa,visu spele nauda,fakinais nba biznes,mozz pats ari saprot,ka nav ne strelas ne lomaza un sance ir mazaka

  -2 [+] [-]

, 2023-08-15 23:05, pirms 2 gadiem
hiro1005 rakstīja: Nesaprotu, kur tad viņš to traumu varēja gūt, ir tak starpsezona... vispār ļoti draņķīgi, vairāk izskatās ka tas ir Celtics pirksts, briesmīgi jau viņi negribēja lai KP spēlētu tajā finālturnīrā. Latvijas izredzes līdz ar to paliek minimālas, joprojām grūti noticēt jo viņš taču ļoti gribēja spēlēt PK finālturnīrā
Domā basketbolisti starpsezonā ielien gultā un līdz pirmssezonai nelien ārā?

 +11 [+] [-]

, 2023-08-15 23:07, pirms 2 gadiem
Es domāju, ka Kristaps savu pēdējo spēli izlases kreklā jau ir aizvadījis - pagājušā gada vasarā pret Lielbritāniju.

NBA komandas arī ļoti divkosīgas. Amerikāņu spēlētājiem izlasē piedalīties neliedz, bet cittautiešiem gan. Gara vēsture šajā sakarā ir…

  +5 [+] [-]

, 2023-08-15 23:10, pirms 2 gadiem
artursblinovs rakstīja: Diemžēl... Es Kristapu saprotu - jauns līgums, jauna komanda, kas cīnās par titulu... Vienīgais, par viņa mikrotraumu, kas liegs piedalīties PK, oficiālās personas bija ļoti labi informētas. Cipruss kaut ko citu teica, skatoties TV kamerās!
Tad uz Grieķiju ar varēja nebraukt tusēt, varēja taupīt kāju, ne? Īpaši, ja savainojums bijā vairākas nedēļas?!

  +4 [+] [-]

, 2023-08-15 23:15, pirms 2 gadiem
un LBS par šito gājienu ir pelnījuši tukšas tribīnes eurobasket 20..kurā tur gadā, vairs nav svarīgi

  +7 [+] [-]

, 2023-08-15 23:17, pirms 2 gadiem
Solīdi no Kristapa puses būtu segt visu to fanu izdevumus, kuri ir sapirkuši avio biļetes, spēļu biļetes, izgrūduši naudu par uzturēšanos, ņēmuši atvaļinājumus, lai brauktu skatīties uz mūsu izlasi, no kuras gaidīja labus rezultātus PK, jo Porziņģa seja tika likta virsū visur, kur varēja un nevarēja, kas neliecināja, ka mūsu lielākā zvaigzne atteiks dalībai. Neticu, ka šis nebija zināms jau labu laiciņu atpakaļ. Vīri no Bostonas izdarīja... Atliek novēlēt veselību un, ja nebūs NBA tituls, daudzi šo var arī nepiedot.

Kamēr mūsu bronzas džeki sitās, rauj sev ārā zobus, spēlē uz špricēm, lauztiem pirkstiem, rokām, ielauztām potītēm, tikmēr basketbolisti tomēr ir no kristāla

  -3 [+] [-]

, 2023-08-15 23:17, pirms 2 gadiem
Man PČ būs svētki ar vai bez KP. Arī Čavars nopelnīja iespēju tur spēlēt. Galvenais cienīgi cīnīties. Gan jau tas bija pēdējā brīža lēmums, savādāk neviens tādu cirku netaisītu. Muļķīgi kādu vainot

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 23:21, pirms 2 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kāds teātris no LBS puses?! LBS līdz pēdējam cerēja, ka KP savainojums nav nopietns.
Priekš kam LBS būtu šeit jāspēlē kaut kāds teātris, un ko viņi no tā iegūst?!
Kā, kāds teātris? LBS nevajadzēja neko izdomāt, vienkarši pateikt kā ir. Nu principā to, ko izdarīja tas vācietis pateikdams, ka ir trauma un dalība neskaidra. Tā vietā LBS visu noliedz, tipa nekādu problēmu nav, Kristaps apsolījis, ka spēlēs, viss forši. Ta kam tas vajadzīgs? Kāpēc atkal kkādas stulbības jādomā utt. kapēc nevar runāt kā ir?

  +5 [+] [-]

, 2023-08-15 23:21, pirms 2 gadiem
Da piekāst... nekas jau nav mainījies kopš fakinga laikiem. Kidala.

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:22, pirms 2 gadiem
Witcher rakstīja: Man PČ būs svētki ar vai bez KP. Arī Čavars nopelnīja iespēju tur spēlēt. Galvenais cienīgi cīnīties. Gan jau tas bija pēdējā brīža lēmums, savādāk neviens tādu cirku netaisītu. Muļķīgi kādu vainot
svētkotājs atradies

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:22, pirms 2 gadiem
Papis_Diane rakstīja: un LBS par šito gājienu ir pelnījuši tukšas tribīnes eurobasket 20..kurā tur gadā, vairs nav svarīgi
Līdz tam laikam Žagars būs attīstijies par Eiropas top PG un būs cits līderis uz ko skatīties.

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:23, pirms 2 gadiem
colderr rakstīja: Da piekāst... nekas jau nav mainījies kopš fakinga laikiem. Kidala.
Piekrītu KP ir tāds cilvēks kurš pat uzspļaujot krievu karam varētu spēlēt Maskavas CSKA, ja viņam piespiestu apstākļi un viņš nospļautos par LV

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 23:25, pirms 2 gadiem
Par Timmu ar rītdien dabūsim dzirdēt .
Tad arī būs jautājums- ko viņš darīja izlases gatavošanās ciklā?
Oficiālie klusē kā alu mutē ieņēmuši, toties kopbildēs Jānis visur labi redzams.
Tad tgd tāds stiliņš,aha!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 23:25, pirms 2 gadiem
99% ka tas bija Bostonas lēmums. naher to klubu! Porziņģi labāk pasaki godīgi, ka Tev pie kājas Latvija Pasaules Kausā bet svarīgāk ir bučot rokas savam darba devējam

  +8 [+] [-]

, 2023-08-15 23:25, pirms 2 gadiem
Es domāju, ka tā galvenā problēma slēpjas mūsu pašu galvās..Latvijas sabiedrība ļoti idealizē Kristapu. Manuprāt, ir jāsaprot, ka Kristaps dzīvo savu dzīvi un viņam ir tiesības izvēlēties savas prioritātes. Izlase nav viņa prioritāte. Viņš ir ļoti traumatisks un viņš sargā sevi lietām, kuras uzskata par svarīgākām. Kādēļ viņam riskēt ar savu veselību un attiecībām ar darba devēju?
Ja tā pavisam godīgi, nu nav Kristaps Irbe vai Masaļskis. Tas ir ok. Vienkārši atkal atkārtošos.. Jums Kristaps ir vajadzīgs vairāk, nekā Jūs vajadzigi Kristapam. Tieši tādēļ manuprāt jebkuros izlases turnīros nav jācer uz kāda konkrēta cilvēka piedalīšanos. Būs kandidātu lokā..labi...nebūs...nekas - būs citi. Mēs paši radījām elku un sev ieskaidrojām...ja viņš ir, tad ir varianti, ja viņa nav- nav variantu. Tā tomēr nav pareizi. Ir jācīnās ar tiem, kas mums ir. Latvijas basketbola izlase nav tikai Kristaps.

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:26, pirms 2 gadiem
Number 0 rakstīja: Solīdi no Kristapa puses būtu segt visu to fanu izdevumus, kuri ir sapirkuši avio biļetes, spēļu biļetes, izgrūduši naudu par uzturēšanos, ņēmuši atvaļinājumus, lai brauktu skatīties uz mūsu izlasi, no kuras gaidīja labus rezultātus PK, jo Porziņģa seja tika likta virsū visur, kur varēja un nevarēja, kas neliecināja, ka mūsu lielākā zvaigzne atteiks dalībai. Neticu, ka šis nebija zināms jau labu laiciņu atpakaļ. Vīri no Bostonas izdarīja... Atliek novēlēt veselību un, ja nebūs NBA tituls, daudzi šo var arī nepiedot.

Kamēr mūsu bronzas džeki sitās, rauj sev ārā zobus, spēlē uz špricēm, lauztiem pirkstiem, rokām, ielauztām potītēm, tikmēr basketbolisti tomēr ir no kristāla
Kristapam jau baigi nav ko pārmest. Skaidrs, ka ja kāds tev gadā maksā pārdesmit miljonus, lai tu spēlētu basketu, tad viņš ir "nedaudz vairāk" uztraukts par to, lai tu tiešām varētu spēlēt tad kad viņam vajag, nekā situācijā, ja tas kāds maksā pāris simtu tūkstošus gadā teiksim...

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:29, pirms 2 gadiem
RAZOR rakstīja: Es domāju, ka tā galvenā problēma slēpjas mūsu pašu galvās..Latvijas sabiedrība ļoti idealizē Kristapu. Būs kandidātu lokā..labi...nebūs...nekas - būs citi. Mēs paši radījām elku un sev ieskaidrojām...ja viņš ir, tad ir varianti, ja viņa nav- nav variantu. Tā tomēr nav pareizi. Ir jācīnās ar tiem, kas mums ir. Latvijas basketbola izlase nav tikai Kristaps.
+
Un teikt, ka tagad neskatīšos PČ un viss ''nav vērc" ir necienīgi pret pārējiem izlases spēlētājiem, kas tur būs un lielākoties izcīnija šo ceļazīmi lai KP tur vispār varētu teorētiski būt.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 23:32, pirms 2 gadiem
Naudas dēļ neteica agrāk, piķis neienāktu no spēlēm, lai gan es pers. nāktu arī bez kp uz arēnu. Bet šitā līdz pēdējam noliegt, ka visas esot baumas un kā spēlēs, nu aplauziens nereāls Ciprusam, "viņš apsolīja mums, ka spēlēs", atbrauca celtics pārstāvji, pateica štatu fanu neapmierinātību ar KP dalību PK un ar to lieta darīta.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 23:32, pirms 2 gadiem
Interesanti, ka Kristapam jāklausa, ko grib maizes devēji, bet Dončičs rīkojas kā vēlas. NBA būtu lielāka skāde, ja Luka PK traumētos, nevis KP

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:33, pirms 2 gadiem
Number 0 rakstīja: Solīdi no Kristapa puses būtu segt visu to fanu izdevumus, kuri ir sapirkuši avio biļetes, spēļu biļetes, izgrūduši naudu par uzturēšanos, ņēmuši atvaļinājumus, lai brauktu skatīties uz mūsu izlasi, no kuras gaidīja labus rezultātus PK, jo Porziņģa seja tika likta virsū visur, kur varēja un nevarēja, kas neliecināja, ka mūsu lielākā zvaigzne atteiks dalībai. Neticu, ka šis nebija zināms jau labu laiciņu atpakaļ. Vīri no Bostonas izdarīja... Atliek novēlēt veselību un, ja nebūs NBA tituls, daudzi šo var arī nepiedot.

Kamēr mūsu bronzas džeki sitās, rauj sev ārā zobus, spēlē uz špricēm, lauztiem pirkstiem, rokām, ielauztām potītēm, tikmēr basketbolisti tomēr ir no kristāla
Latvija pirmajā vietā elektorāts - vēl no valsts pieprasi morālo kompensāciju un aizvaidzi. Ja brauc uz turnīru, tad atbalsti izlasi. Kārtējais glorificētais "fans"

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 23:34, pirms 2 gadiem
killo2000 rakstīja: Kristapam jau baigi nav ko pārmest. Skaidrs, ka ja kāds tev gadā maksā pārdesmit miljonus, lai tu spēlētu basketu, tad viņš ir "nedaudz vairāk" uztraukts par to, lai tu tiešām varētu spēlēt tad kad viņam vajag, nekā situācijā, ja tas kāds maksā pāris simtu tūkstošus gadā teiksim...
Tad nevajag d*rst, kas spēlēs! Citos apstākļos par šo var dabūt pa seju. p.s. par baskebolistu viņš nebūtu kļuvis bez Latvijas nodokļu maksātājiem.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 23:35, pirms 2 gadiem
Ciprusam FUUUUUI!

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:35, pirms 2 gadiem
sapnis rakstīja: KP ja lasi - šoreiz iznāc kaut pusspeka. To mums vajag un tiksi galā ar pārējo.
Es ceru, ka viņš šito id..ņu salidojumu nelasa...

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 23:35, pirms 2 gadiem
hantele rakstīja: Es domāju, ka Kristaps savu pēdējo spēli izlases kreklā jau ir aizvadījis - pagājušā gada vasarā pret Lielbritāniju.

NBA komandas arī ļoti divkosīgas. Amerikāņu spēlētājiem izlasē piedalīties neliedz, bet cittautiešiem gan. Gara vēsture šajā sakarā ir…
Kā tad ar "Dončiku"? Viņam ļauj spēlēt

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:36, pirms 2 gadiem
Witcher rakstīja: +
Un teikt, ka tagad neskatīšos PČ un viss ''nav vērc" ir necienīgi pret pārējiem izlases spēlētājiem, kas tur būs un lielākoties izcīnija šo ceļazīmi lai KP tur vispār varētu teorētiski būt.
piekrītu
tā ir un paliek mūsu izlase

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 23:37, pirms 2 gadiem
pagalmapuika rakstīja: Latvija pirmajā vietā elektorāts - vēl no valsts pieprasi morālo kompensāciju un aizvaidzi. Ja brauc uz turnīru, tad atbalsti izlasi. Kārtējais glorificētais "fans"
Ir starpība, nolikt dažas štukas, lai brauktu uz PK, kurā ar KP būtu cerība tikt ārā no grupas, vai arī nolikt dažas štukas, lai redzētu divus bezierunu zāģis un vienu(cerams) uzvaru.

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:38, pirms 2 gadiem
Number 0 rakstīja: Solīdi no Kristapa puses būtu segt visu to fanu izdevumus, kuri ir sapirkuši avio biļetes, spēļu biļetes, izgrūduši naudu par uzturēšanos, ņēmuši atvaļinājumus, lai brauktu skatīties uz mūsu izlasi, no kuras gaidīja labus rezultātus PK, jo Porziņģa seja tika likta virsū visur, kur varēja un nevarēja, kas neliecināja, ka mūsu lielākā zvaigzne atteiks dalībai. Neticu, ka šis nebija zināms jau labu laiciņu atpakaļ. Vīri no Bostonas izdarīja... Atliek novēlēt veselību un, ja nebūs NBA tituls, daudzi šo var arī nepiedot.

Kamēr mūsu bronzas džeki sitās, rauj sev ārā zobus, spēlē uz špricēm, lauztiem pirkstiem, rokām, ielauztām potītēm, tikmēr basketbolisti tomēr ir no kristāla
beidz dramatizēt, cilvēkiem nav pienākums tev izpatikt

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:38, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Interesanti, ka Kristapam jāklausa, ko grib maizes devēji, bet Dončičs rīkojas kā vēlas. NBA būtu lielāka skāde, ja Luka PK traumētos, nevis KP
Dončiks atšķirībā no KP ķeltos ir Mavs pirmā vijole un 2. ietekmīgākais aiz Kjūbana. Nevar salīdzināt dažādus spēlētājus un to izvēles.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 23:41, pirms 2 gadiem
Number 0 rakstīja: Ir starpība, nolikt dažas štukas, lai brauktu uz PK, kurā ar KP būtu cerība tikt ārā no grupas, vai arī nolikt dažas štukas, lai redzētu divus bezierunu zāģis un vienu(cerams) uzvaru.
Tad varēja nebraukt un nenākt uz arēnu, bet studzināt Bostonā. Būtībā sanāk, ka uzvedās kā appisējs.

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:42, pirms 2 gadiem
RAZOR rakstīja: Es domāju, ka tā galvenā problēma slēpjas mūsu pašu galvās..Latvijas sabiedrība ļoti idealizē Kristapu. Manuprāt, ir jāsaprot, ka Kristaps dzīvo savu dzīvi un viņam ir tiesības izvēlēties savas prioritātes. Izlase nav viņa prioritāte. Viņš ir ļoti traumatisks un viņš sargā sevi lietām, kuras uzskata par svarīgākām. Kādēļ viņam riskēt ar savu veselību un attiecībām ar darba devēju?
Ja tā pavisam godīgi, nu nav Kristaps Irbe vai Masaļskis. Tas ir ok. Vienkārši atkal atkārtošos.. Jums Kristaps ir vajadzīgs vairāk, nekā Jūs vajadzigi Kristapam. Tieši tādēļ manuprāt jebkuros izlases turnīros nav jācer uz kāda konkrēta cilvēka piedalīšanos. Būs kandidātu lokā..labi...nebūs...nekas - būs citi. Mēs paši radījām elku un sev ieskaidrojām...ja viņš ir, tad ir varianti, ja viņa nav- nav variantu. Tā tomēr nav pareizi. Ir jācīnās ar tiem, kas mums ir. Latvijas basketbola izlase nav tikai Kristaps.
Nu šie gan ir zelta vārdi un grūti nepiekrist- mums faniem, Kristapu vajag, bet Kristapam mēs kā fani, neesam vajadzīgi (runa iet par Latviju). Viņam ir pietiekami fani ASV un visā pārējā pasaulē un par to viņš saņem MILJONUS! MILJONUS! Kam viņam valsts izlase- lai atvaļinājuma laikā ietu riskēt ar savu veselību un traumām, kas tiešā veidā attiektos uz viņa pamatdarbu klubā? Nu nē tak!
Es personīgi nepārmetu KP nespēlēšanu izlasē. Tā ir brīvprātīga. Bet pasakj nē laicīgi. Tiešī tā pat, kā Latvijas armija- un es esmu skaidri pateicis nē, obligātajam dienestam un armijai. Man tur naudu nemaksā un tāds patriots es neesmu, lai ietu un kādam citam, ko pierādīt.
LBS kantori gan vajag apmētāt puvušie tomātiem.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 23:42, pirms 2 gadiem
Number 0 rakstīja: Ir starpība, nolikt dažas štukas, lai brauktu uz PK, kurā ar KP būtu cerība tikt ārā no grupas, vai arī nolikt dažas štukas, lai redzētu divus bezierunu zāģis un vienu(cerams) uzvaru.
Tas jau ir notikums, ka mēs tur būsim, KP arī nedotu garantijas tikt ārā no grupas. Risks, ka kāds savainosies pēdējā brīdī ir vienmēr. Gribi šovu un KP brauc liec savas štukas reisā uz Bostonu. Izlase ir jāatbalsta vienmēr nevis tikai "ja ir cerības lol"

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 23:43, pirms 2 gadiem
RayAllen rakstīja: Sapigi tiem, kuri ieplānojuši skatītiea klātienē, Porziņģa vietā varēs skatīties uz Čavaru 😀 Ar visu KP tapat izredzes prer Kanādu un Franciju mazas, tā ka pareizs lēmums. Otrajam izlases sastāvam uzdevums uzvarēt Libānu un iekļu OS kvalifikācijā. Tad tur ar pilnu sastāvu jāpaceļ un visi būs priecīgi.
Arī uz OS KP6 neredzēsim, aizmirsti, Latvijas basketa nākote ir tā, kas pret Sanmarīno B divīzijā U20 vecuma grupā ākstās

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:45, pirms 2 gadiem
kurš šodien nemazgāsies ?

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:46, pirms 2 gadiem
kalnietis rakstīja: Tad nevajag d*rst, kas spēlēs! Citos apstākļos par šo var dabūt pa seju. p.s. par baskebolistu viņš nebūtu kļuvis bez Latvijas nodokļu maksātājiem.
Nu kas maksā, tas pasūta mūziku. Bostona tomēr lielas cerības ar viņu saista, pietiekami lielu naudiņu maksā utt. skaidrs, ka tur pie vismazākajām šaubām, vismazākās traumiņas būs no bostonas mājiens - vajadzētu šoreiz izlaist un pa to laiku savest veselību kārtībā, lai uz sezonu būtu tip top. Pa lielam jau viņi tur tādi super apmaksāti vergi ir. Un jāsaprot, ka viņš ir šobrīd Bostonas "īpašums".

  -1 [+] [-]

, 2023-08-15 23:50, pirms 2 gadiem
Es nemazgājos 15 dienu pēc kārtas jau!

Rekords bijis 39 dienas

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:50, pirms 2 gadiem
Tieši tā pat kā Olimpiskās spēles. Valstis tērē savus līdzēkļus sportistu sagatavošanai, bet SOK peldās naudā.

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:51, pirms 2 gadiem
guntis86 rakstīja: Interesanti, ka Kristapam jāklausa, ko grib maizes devēji, bet Dončičs rīkojas kā vēlas. NBA būtu lielāka skāde, ja Luka PK traumētos, nevis KP
Nu nevajag domāt, ka Dinčičš tur var uzlikt mīksto uz Dalasas vēlmēm. Nu un vēl jau tas, ka viņš līdz šim baigo traumatiskais nav bijis - savas 60+ spēles katru sezonu ir nokapājis un zinot viņa tendenci pa vasaru aiziet liekajā svarā, klibs varbūt ir pat priecīgāks, ka šamais izlases nometnei iet cauri nekā "atpūšās"

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:53, pirms 2 gadiem
Nedaudz pārsteidzoši, novelu to labāko izlasei, cerams kaut vienu no trim spēlēm ko parādīs,pēc pirmajām pārbaudes spēlēm rezumē - pret Kanādu un Franciju prognozēju stabīlus zāģus,nav ko likt pret šādu līmeni.....

  +2 [+] [-]

, 2023-08-15 23:55, pirms 2 gadiem
Loģiski, ka neviens negrib nekādas spekulācijas, tāpēc līdz pēdejam netika noraidīta iespēja spēlēt, līdz atkārtoti pārbaudēs konstatē, ka labāk ir nespēlēt. No valstsvienības viedokļa puses slikti, no pārejo kandidātu puses, pozitīvi, kādam būs vieta komandā, no Bostonas līdzjutēju puses ar pozitīvi, šie bija tik ļoti pret Porziņģa spēlēšanu izlasē.

     [+] [-]

, 2023-08-15 23:56, pirms 2 gadiem
Turklāt - indikācija jau bija tā, kad no Bostonas atbrauca cilveki skaīties, kas notiek - man tajā brīdī divu jautājumu vairs nebija, tāpat vien nebrauca.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-15 23:57, pirms 2 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Šitā ņemšanās par to, ka tā ir kkāda sabotāža no Celtics izklausās līdzīgi vafeļu stāstiem par ukraiņu kaujas odiem 😁. Skaidrs, ka Celtics iestājās par KP nespēlēšanu ar traumu, tāpat tas ir KP interesēs, LBS interesēs un arī līdzjutēju interesēs, jo norakt lielākā Latvijas basketbola talanta karjeru būtu šajā situācijā vismuļķīgāk. Skaidrs, ka sāpīgi - mēs visi cerējām. Būs citi turnīri, un es ticu, ka tie vārdi, ko KP izlases kontekstā runā nav, tukši un viņš būs klāt pie pirmās iespējas, kas cerams būs jau OS kontekstā.
Es, protams, varu tikai zīlēt, bet nedomāju, ka tā trauma tur diži nopietna. Vnk Celtics loģiski, ka negrib uzņemties ne mazāko risku, jo viņiem tas vai KP spēlēs pasaules kausā vai nē pa lielam ir pilnīgi pie kājas. Es domāj, ja tāda situācija būtu NBA play off, gan jau, ka KP tiktu sūtīts laukumā...

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 00:05, pirms 2 gadiem
colderr rakstīja: Da piekāst... nekas jau nav mainījies kopš fakinga laikiem. Kidala.
PRECĪZI! Ko no fakinga gaidat? Nauda fakingiem svarīgāka par Godu, Cieņu! Da lai fakings aizrijas ar savu piķi! Pim*is paliek pi*pis, ko tur var mainīt...

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 00:07, pirms 2 gadiem
Hokejs Nr.1 sports Latvija, nav vairak ko spriest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2023-08-16 00:12, pirms 2 gadiem
Pilnīga dir*ana, kāda trauma, aizvakar vēl dankoja treniņos. Kurš atbildēs par šo farsu? Ciprus varbūt atkāpsies ar labu? Ja zini, ka nespēlēsi (ko viņi 100% jau zinājas sen) kāpēc di*st? Nu biļetes pārdevāt tagad baigi bagāti?

  +6 [+] [-]

, 2023-08-16 00:12, pirms 2 gadiem
Izkopēju no Delfi: Zovs
15.08.2023 23:15:56
Skaidrs, ka klubs piespieda un tagad jāmelo. Tas tev, Kristap, bēdīgi atspēlēsies. Enerģētiski tu vēl vairāk šādi piesaisti traumas, tu izvēlies melus un traumas. Domāju, šis arī galīgi izmainīs pozitīvo vektoru, kāds LV basketbola faniem bija pret tevi, lai arī skaidrs, ka tas tev ir pilnīgi pie dibuā. Tādu nodevību un īpaša mirkļa sačakarēšanu tev te nepiedos. Plus, šī bija pēdējā iespēja tev pašam noskaidrot vai patiešām spēj būt īsts līderis. Tas ir tas, ko nākamajā sezonā būtu ieguvis tu un tavs klubs, nedodot priekšroku bailēm un muļķībai. Vecīt, kopumā ar tevi ir cauri. No šī brīža pamazām un pārliecinoši - uz leju. Bostona būs izgāšanās, tas tagad ir skaidrs. Tā ka jo ātrāk aiziesi pa Biedriņa ceļu, jo mazāk būs jāatrodas nepārtrauktā kognitīvā disonansē.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-16 00:15, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: Izkopēju no Delfi: Zovs
15.08.2023 23:15:56
Skaidrs, ka klubs piespieda un tagad jāmelo. Tas tev, Kristap, bēdīgi atspēlēsies. Enerģētiski tu vēl vairāk šādi piesaisti traumas, tu izvēlies melus un traumas. Domāju, šis arī galīgi izmainīs pozitīvo vektoru, kāds LV basketbola faniem bija pret tevi, lai arī skaidrs, ka tas tev ir pilnīgi pie dibuā. Tādu nodevību un īpaša mirkļa sačakarēšanu tev te nepiedos. Plus, šī bija pēdējā iespēja tev pašam noskaidrot vai patiešām spēj būt īsts līderis. Tas ir tas, ko nākamajā sezonā būtu ieguvis tu un tavs klubs, nedodot priekšroku bailēm un muļķībai. Vecīt, kopumā ar tevi ir cauri. No šī brīža pamazām un pārliecinoši - uz leju. Bostona būs izgāšanās, tas tagad ir skaidrs. Tā ka jo ātrāk aiziesi pa Biedriņa ceļu, jo mazāk būs jāatrodas nepārtrauktā kognitīvā disonansē.
Spēcīgs un trāpīgs komentārs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 00:17, pirms 2 gadiem
Vēlviens miglinieks, kam savas intereses augstākas par Valsti. Droši vari braukt prom un te neatgriezties.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-16 00:19, pirms 2 gadiem
Un atsevišķš sveiciens Tomam mālmeistaram par to, ka dzēs sev nepatīkamos komentārus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-16 00:21, pirms 2 gadiem
Witcher rakstīja: Dončiks atšķirībā no KP ķeltos ir Mavs pirmā vijole un 2. ietekmīgākais aiz Kjūbana. Nevar salīdzināt dažādus spēlētājus un to izvēles.
Jap, Dončič var pateikt NBA, ka es eju uz Ķīnu pa 200 mill sezonā jau kaut kas nepatīk

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 00:24, pirms 2 gadiem
Kkā nedzird, piemēram, ka cilvēks ar līdzīgu augumu un svaru - Valančoņis kukū, kādreiz atteiktu Lietuvas izlasei.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 00:28, pirms 2 gadiem
Papis_Diane rakstīja: Kkā nedzird, piemēram, ka cilvēks ar līdzīgu augumu un svaru - Valančoņis kukū, kādreiz atteiktu Lietuvas izlasei.
Viņš nav komandās ar titula ambīcijām.

     [+] [-]

, 2023-08-16 00:32, pirms 2 gadiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Atceros, mans mūžīgais oponents Kviļu Pēteris vēl par tiem Fakinga dankiem rakstīja, ka viss ir kārtībā, Fricis ir kreisais tirsējs, nekas vairāk
nepārpriecājies, hoķis bez Girgensona tāpat labi tika galā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2023-08-16 00:36, pirms 2 gadiem
Jūs varētu iedomāties situāciju, ka Kārlis Skrastiņš kādreiz būtu pateicis - ai nē, man te žoklis pārāk sāp, šogad nespēlēšu izlase tādā brīdī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-16 00:53, pirms 2 gadiem
Nu neko, tāpat kāsiens būtu bijis Francijai un Kanādai, bet Libāņi jāapspēlē arī bez Porziņģa. Reāli braucam bez gandrīz visiem līderiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 01:06, pirms 2 gadiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Vienīgā cerība ir nekas cits, kā TRUĻU PUĻĪŠANA
A ko, varbūt, ka nostrādās ar
A kad LV izlase nav puļījusi truļus? Ja krīt varam apspēlēt jebkuru, ja nekrīt tad arī bulgāru zemniekiem kāšam.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 01:09, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: A kad LV izlase nav puļījusi truļus? Ja krīt varam apspēlēt jebkuru, ja nekrīt tad arī bulgāru zemniekiem kāšam.
Kādu 2023 Pč kvaļa spēli skatījies?

Apspēlēja ar garajiem un izcilu aizsardzību!

     [+] [-]

, 2023-08-16 01:10, pirms 2 gadiem
Papis_Diane rakstīja: Kkā nedzird, piemēram, ka cilvēks ar līdzīgu augumu un svaru - Valančoņis kukū, kādreiz atteiktu Lietuvas izlasei.
Kā nedzird, ka Sabonis būtu izlasē!

     [+] [-]

, 2023-08-16 01:12, pirms 2 gadiem
KP vispār bija apdrošināts no LV puses, vai jau tad zināja ka viņš nespēlēs PK?

     [+] [-]

, 2023-08-16 01:20, pirms 2 gadiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Vai arī cits Kristaps, tas kurš ir Zīle
ģeniālais cilvēciņ iebāz kp zem entajām bruņām plus zālēm,kuras hokejā nu nezinu kā pārbauda. Un tad paskaties arī pēc tā kā tie spēlētāji izskatās,ar alcheimeriem utt.. Te negribu di.st hokeja spēlētājam,viņi man tiešām liekas īstie veči,jo nfl pat tur puse ar tām pašām bruņām vnk paliek debīli no galvas traumām..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-16 03:37, pirms 2 gadiem
Reāli vemt gribas, kaut ko tādu izlasot. 🤢
Pretīgākā dienas ziņa, ko tur vēl piebilst.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-16 04:41, pirms 2 gadiem
Konkrēts uzmetiens
Stipri jāpārdomā tagad vai vērts 26 stundu garš lidojums….
Varbūt jāsarullē visas rūjieniešu sapirktās biļetes kārtīgā rullī un jāiestūķē tam tirsējam ciprusam attiecīgā vietā

  +4 [+] [-]

, 2023-08-16 04:52, pirms 2 gadiem
san4ito rakstīja: Pilnīga dir*ana, kāda trauma, aizvakar vēl dankoja treniņos. Kurš atbildēs par šo farsu? Ciprus varbūt atkāpsies ar labu? Ja zini, ka nespēlēsi (ko viņi 100% jau zinājas sen) kāpēc di*st? Nu biļetes pārdevāt tagad baigi bagāti?
Tas jau visvairāk tracina!
Ne jau pat tas, ka nespēlēs , bet tā tiršana, ka viss ok un spēlēs, tiekot pietaupīts….
Ahūnie biznesmeņi šitie ciprusi vējoņi, ar savu tiršanu, biļetes laicīgi notirgoja, tāpat zināja, ka kristaps nespēlēs, apzināti maldināja tautu

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 06:27, pirms 2 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Viņš nav komandās ar titula ambīcijām.
Bostona ir tāda pati titula pretendente kā Detroita.
Nu nebūs viņiem titula ne nākamsezon, ne pēc 3 gadiem.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 06:33, pirms 2 gadiem
Tiešām nesaprotu-to akstīšanos no Ciprusa puses,ka Kristaps speles...
Tiešām stikla puisēns...Prieks par LT tur čaļi raujas uz izlasi,bet LV kā kads chempis tā zvaigznēm atrodas iemesli ,lai nebrauktu...
Smiekligi jau ir tas kā KP saksies treniņi klubā tā nebūs nekada vaina veselibai

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 06:33, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: Izkopēju no Delfi: Zovs
15.08.2023 23:15:56
Skaidrs, ka klubs piespieda un tagad jāmelo. Tas tev, Kristap, bēdīgi atspēlēsies. Enerģētiski tu vēl vairāk šādi piesaisti traumas, tu izvēlies melus un traumas. Domāju, šis arī galīgi izmainīs pozitīvo vektoru, kāds LV basketbola faniem bija pret tevi, lai arī skaidrs, ka tas tev ir pilnīgi pie dibuā. Tādu nodevību un īpaša mirkļa sačakarēšanu tev te nepiedos. Plus, šī bija pēdējā iespēja tev pašam noskaidrot vai patiešām spēj būt īsts līderis. Tas ir tas, ko nākamajā sezonā būtu ieguvis tu un tavs klubs, nedodot priekšroku bailēm un muļķībai. Vecīt, kopumā ar tevi ir cauri. No šī brīža pamazām un pārliecinoši - uz leju. Bostona būs izgāšanās, tas tagad ir skaidrs. Tā ka jo ātrāk aiziesi pa Biedriņa ceļu, jo mazāk būs jāatrodas nepārtrauktā kognitīvā disonansē.
Es arī plnīgi piekrītu. Un kaut ar visu Porziņģi laukumā augstus rezultātus sasniegt reāli nebija iespējams attieksme pret viņu domāju kardināli mainīsies. Man piemēram tas kā viņam ies tajā Celticā stipri vienaldzīgi...

     [+] [-]

, 2023-08-16 06:34, pirms 2 gadiem
PK varēs skatīties bez stresa, Tiesa,diemžēl arī bez cerībām izkļūt no grupas.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-16 06:38, pirms 2 gadiem
Es reāli skatos un brīnos - Dončič dabuja mikrotraumu, bet tāpat spēlēs PK.
Markanens arī ir liela zvaigzne, bet spēlēs PK.
Valančūns, Gobērs spēlēs.
Varbūt tas, ka KP klubs itkā liedzot spēlēt PK, ir pilnīgas muļķības? Izskatās, ka viss vien no paša gribas atkarīgs.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-16 06:59, pirms 2 gadiem
Lai dara, ko grib!!! Zb jau. Lai galvenais pārstāj čakarēt visiem te Latvijā smadzenes. Zvaigzne.....

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 07:15, pirms 2 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es reāli skatos un brīnos - Dončič dabuja mikrotraumu, bet tāpat spēlēs PK.
Markanens arī ir liela zvaigzne, bet spēlēs PK.
Valančūns, Gobērs spēlēs.
Varbūt tas, ka KP klubs itkā liedzot spēlēt PK, ir pilnīgas muļķības? Izskatās, ka viss vien no paša gribas atkarīgs.
Markanenam nedaudz cita fizioloģija. Viņš tāds baltais nēģeris. Iedomājies KP 6 mēneši armijā? Par Luku gan man pārsteigums. Biju domājis, ka nespēlēs. KP jau bija skaidrs no paša sākuma.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 07:56, pirms 2 gadiem
Plantārais fascīts vai sāpošs papēdis

220 komentaari, bet neviens par traumu kaa taadu iisti nerunaa, kas tad juus par faniem esat ? es taapat sekoshu gan KP, gan arii izlasei. nu lasot par to traumu, visaadi jau var buut. var caur saapeem nospeeleet, bet izskirossajaa briidii mest garaam, jo iesaapas, un var arii peec tam 2 meeneshus aarsteeties un uz sezonas saakumu nebuut gatavs .... kam to vajag ??

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 08:08, pirms 2 gadiem
Palasot ziņu avotus, saprotu, ka Bianki arī uzmests? Resp., līdz pēdējam domājis, ka KP spēlēs. Vai nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 08:37, pirms 2 gadiem
Es vēl tā aizdomājos, nafig tas Sedokovs visu laiku figurē izlases sakarā? Viņš jau no toč nespēlēs.

     [+] [-]

, 2023-08-16 08:39, pirms 2 gadiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Pirms Pasaules Čempja Hoķī, te daudzi bļaustījās par LHF afērismu, sakarā ar biļešu cenām un apgalvoja, ka LBS ir godavīri, nekad nekādu podļanku līdzjūtējiem nesarīkotu
Tagad izrādās LBS afērisma ziņā ir krietni lielāki žuļiki par LHF
LHF vajag ņemt piemēru no LBS. Līdz ko izziņo kādu pārbaudes spēli, piemēram, ar Vāciju, uz spēles plakātiem jāliek Draizaitla seja. Tas pievilks skatītājus. Pofig, ka viņš 100% nespēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 08:48, pirms 2 gadiem
Viņš ir izlases apkopējs? Visu laiku rāda spēļu laikā, visur kopā ar izlases īstajiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2023-08-16 08:49, pirms 2 gadiem
Noteikti, vēl varēja atlabt, un pēdejā parbaudenē vēl uzraut. Uzskatu, ka liels spiediens no Celtics, cik twiterru ripoja uz Porziņģa pusi. Un tā ir lielā iespēja viņam pašam, izcīnīt titulu. Labi KP saprata, ka mēs 50% uz 50% esam lai izkļūtu no grupas PK un šeit nekāda titula nespīd, ja neesam visi labākajā sastāvā. Un pašam paliks pēdējā iespēja tikai 2025.g kaut ko aizķert, ja nu atkal kāda trauma un spiediena nebūs. Par OS tur nekā nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 08:49, pirms 2 gadiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Kas tas par Sedokovu? It kā viņu bieži piemin pērtiķbola sadaļā, tikai nevienā sarakstā viņš vispār nefigurē, kas viņš ir par tādu mistisku personāžu?
Nu tak Timma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 08:52, pirms 2 gadiem
Kāpēc Lomikam neviens nebrūk virsū, viņš tak ar var paskriet.. Strēlnieku ar mosh var nosaitēt un sašpricēt?

     [+] [-]

, 2023-08-16 08:52, pirms 2 gadiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Kādā sakarā viņu pr Sedokovu iecauca? Atceros, bija tāds Peģikovs Kaspara Astašenko laikā
Bet Sedokovs, no kurienes?
Tāpēc, ka precējies ar krievušku Annu Sedokovu. Vai arī viņa ir ukrainiete, hujzin.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-16 09:13, pirms 2 gadiem
Papis_Diane rakstīja: Jūs varētu iedomāties situāciju, ka Kārlis Skrastiņš kādreiz būtu pateicis - ai nē, man te žoklis pārāk sāp, šogad nespēlēšu izlase tādā brīdī?
Nevar un nevajag salīdzināt. Izlasē spēlē kuri var un grib. Merzļikins un Bluegers arī nebija izlasē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-16 09:33, pirms 2 gadiem
Dažreiz kad lielākā zvaigzne nespēlē tad pārējie saprot ka nav uz ko paļauties un nospēlē virs savām spējām, cerams šī bus tā reize kad visi mūsu izlašnieki sapratīs ka nav kur atkāpties un spēlēs par sevi un par pārējiem.
Žēl gan ka mums iztrūks trīs atslēgas spēlētāji, bet tas dos pārējiem iespēju sevi pierādīt un citas komandas, zinot ka Latvija bez KP ir cita Latvija, var smagi iegrābties mūs nenovērtējot jo kam iemest bumbu grozā mums ir vienmēr.

     [+] [-]

, 2023-08-16 09:49, pirms 2 gadiem
Pēc Kuruca intervijas bija skaidrs, ka nespēlēs!

Žēl!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 09:49, pirms 2 gadiem
Domāju, ka Čavars, Gražulis un Žagars izspiedīs max no sevis. Būs vēl interesantāk vērot

     [+] [-]

, 2023-08-16 09:55, pirms 2 gadiem
nu skaidrs, priekšroka tiek dota spēlēšanai Celtics, tādēļ tiek prezentēta smaga slimība ar latīnisku nosaukumu. Spēlēšana izlasē ir prioritāte "par cik, par tik" ...
Es tagad patiešām vēlos, lai LV izlasei izdodas tikt pie medaļām bez KP.

     [+] [-]

, 2023-08-16 10:21, pirms 2 gadiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Pirms Pasaules Čempja Hoķī, te daudzi bļaustījās par LHF afērismu, sakarā ar biļešu cenām un apgalvoja, ka LBS ir godavīri, nekad nekādu podļanku līdzjūtējiem nesarīkotu
Tagad izrādās LBS afērisma ziņā ir krietni lielāki žuļiki par LHF
tu gulēt ir bijis?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-16 10:26, pirms 2 gadiem
Nevis KP bija kaut kāda tur nopietna trauma,kura drīzāk vispār nebija,bet vnk viņa saimnieki no Bostonas aizliedza spēlēt pasaules kausā,tas ar viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 10:36, pirms 2 gadiem
Palasot komentārus skaidrs ir viens, puse te ir Latvijas izlases fani un puse tikai KP fanu, būtu KP paziņojis ka kapās tagad Lietuvas vai Igaunijas izlasē tad puse aizskrietu tur fanot, cita izskaidrojuma man nav tam, ka tik daudzi uzreiz noliekas augšpēdus kad uzzināja ka KP nebūs. Nu nebūs un nebūs, mani ar tas ļoti apbēdina bet uz pasaules čempi bez KP tikām, komanda spēlē labi, protams, ar KP būtu labāk.
Iesaku padomāt par ko jūs tā īsti fanojat vispār, par LV basketbolu jeb par NBA spēlētāju. Es par abiem, tāpēc izlasei sekošu ar lielāku interesi lai redzētu kā mēs spējam izsisties cauri grūtībām un kā izskatīsimies uz top komandu fona.
Es gan tagad ņemtu visus garos un mājās atstātu Timmu, zem groza viņš sen kā vairs nav liels spēks un ganās ap 3tp pārsvarā un tos kam iemest truļus mums tāpar ir pietiekami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-16 10:43, pirms 2 gadiem
Das ist pz-dec (((

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 10:43, pirms 2 gadiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Protams, pēc 11 vakarā likos uz auss un 7 no rīta ar kapeikām pamodos
tu tak nakti te bezdēji un no rīta atkal klāt

pie hokeje šāds entuziasms nebij novērots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-08-16 10:49, pirms 2 gadiem
A-Burts ir atgriezies rakstīja: Viss bija ierastajos laika rāmjos, naktī noteikti tas nebija
Hokejā arī līdzīgi bija, tikai tagad nav Hokeja laiks Esmu noilgojies, tāds kā Hokeja bads man ir iestājies, vēl ilgi ir jāgaida, NHL tikai Oktobrī atsākies
OHL un EHL būs jau septembrī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 10:55, pirms 2 gadiem
liela vilsanas, ja vel butu zinams pirms sita cirka tad vel ok, bet pedeja bridi ir tada vilsana sajuta tomer gadiem gaidam sito pasakumu kad visi savaksies, ta jau bez lomaza un strelnieka vel kp... ehh ar labako sastavu ticu lv vareja pat par medalam pacinities nu taa tagat kluso sapniti var izd irst, a tagat galigi neticu tam, ja izklusim no grupas jau bus labi

  -4 [+] [-]

, 2023-08-16 11:39, pirms 2 gadiem
Vismaz pārējie ierindā cik zināms. Par medaļām!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 12:15, pirms 2 gadiem
Zvans no Bostonas onkuļiem un racionālā domāšana ņem virsroku pār patriotismu...

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 12:28, pirms 2 gadiem
Mekleejiet pozitiivo! Vismaz kaads cits dabuus augstaakaa liimenja basi paostiit. KP visa sezona priekshaa. Izlasei jaasitaas vienam par otru un jaamet labi iekshaa!

     [+] [-]

, 2023-08-16 12:34, pirms 2 gadiem
Būs grūti,Latvijas izlase ir spēcīga arī bez Porzinga, bet tomēr viņa dalība raisīja cerības uz kaut kādu brīnumu - pārsteigumu, nezinu ko mēs varam likt pretī atletisakjiem franču melnādainajiem aizsardzībā 😭😭😭

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 12:47, pirms 2 gadiem
Ja salīdzinām ar Dončiču, tad tas īsti nebūs korekti jo :
1. Dončičš ir NBA super zvaigzne - KP, diemžēl dēļ savainojumiem, tikai NBA spēlētājs. LV KP ir NBA super zvaigzne - un tas ir pareizi, jo citu mums nav.
2. Slovēnis var un droši vien kad ir nostādījis savus noteikumus, kas viņam neliedz izvēlēties - KP dēļ savainojumiem to nevar atļauties, lai kā mēs visi to gribētu.
Jebkurā gadījumā veselību KP un supersezonu Bostonā, lai jau pēc 2 gadiem KP varētu noslēgt mega līgumu uz saviem noteikumiem, kāds ir šobrīd Dončičam.
Bet par LV izlasi - ne jau KP ir vienīgais , kurš komandu ieveda PK un , domāju, ka visam vajadzētu būt OK. Nevajag uzreiz visu norakstīt!
Mūsu zeme - LATVIJA

     [+] [-]

, 2023-08-16 12:50, pirms 2 gadiem
FinnHarp rakstīja: Zvans no Bostonas onkuļiem un racionālā domāšana ņem virsroku pār patriotismu...
Nu vecīt, ja tu savam darbiniekam maksātu 30 virs ļamus + ir neliela trauma, kura var pāraugt izlaistās kluba spēlēs, tad tu arī zvanītu un ieteiktu, ka varbūt pārdomā. + čalim jau vairs nav 18 gadi!!!

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 13:02, pirms 2 gadiem
Ļentočkins šito visu noorganizēja, ka es jums saku! Sajuta, ka bronza svilst. Pagājšnedēļ esot redzēti viesnīcā "Rīga". Abi. Un vakariņu laikā esot 4 reizes netīšām uz pēdas uzkāpis... Pēda liela, jā...
Bet, ja nopietni - nu ok, kā ir - tā ir, un spēlēsim, kā ir, vienīgi ap šito paziņojumu nedaudz tā kā sūdu smaķelis gan arī ir, un tas paliks uz kādu laiku.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 13:05, pirms 2 gadiem
Robis87 rakstīja: Būs grūti,Latvijas izlase ir spēcīga arī bez Porzinga, bet tomēr viņa dalība raisīja cerības uz kaut kādu brīnumu - pārsteigumu, nezinu ko mēs varam likt pretī atletisakjiem franču melnādainajiem aizsardzībā 😭😭😭
Liec Latvijas melnādainos - tie ar pilnām kastēm uz muguras līdz stīpai lec!🤣🤣🤣

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 13:06, pirms 2 gadiem
Nevar vairs te LV nekam ticēt. Kariņš dievojās, ka nemetīs plinti krūmos, bet pagāja pāris dienas un tomēr meta plinti krūmos. Basketbola savienība noliedza Vācijas medija šaubas par Porziņģa dalību Pasaules kausā. A, tagad saka ka noteikti pat uz 50 % nav gatavs dalībai PK, ko ta pirms dažām dienām bija vēl gatavs PK?

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 13:25, pirms 2 gadiem
Za ukrainu. Olimpiskās spēles tāpat boikotēsim. Tā kā pofig tā kvalifikācija OS. Vai nu jāuzvar bez KP un izlase to var.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-16 14:11, pirms 2 gadiem
Priekš manīm šīs ir ļoti labas ziņas, KP jaārstē trauma un jāgatavojas NBA sezonai kur ir reāli cīnīties par kausu un gredzenu.
Ar izlasi Max ko viņš varētu sasniegt ir izkļūt no grupas un arī diezgan nereāli.
Pārāk lieli nubi esam uz Francijas un Kanādas fona.

     [+] [-]

, 2023-08-16 14:42, pirms 2 gadiem
LIELAIS faniņš rakstīja: Nu vecīt, ja tu savam darbiniekam maksātu 30 virs ļamus + ir neliela trauma, kura var pāraugt izlaistās kluba spēlēs, tad tu arī zvanītu un ieteiktu, ka varbūt pārdomā. + čalim jau vairs nav 18 gadi!!!
čalis jau vēl Neko nav nopelnījis, tagad maizītei pietiks.

     [+] [-]

, 2023-08-16 16:33, pirms 2 gadiem
Ja tev ir simtu miljonu līgums tu nevari būt neatkarīgs lēmumu pieņemšanā.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-16 16:36, pirms 2 gadiem
Podriņģis nekad nav bijis dižais patriots pretstats Daugaviņš kaut klibs bet spēlēs!

     [+] [-]

, 2023-08-16 17:28, pirms 2 gadiem
tads rakstīja: Lai dara, ko grib!!! Zb jau. Lai galvenais pārstāj čakarēt visiem te Latvijā smadzenes. Zvaigzne.....
tas nav viņa ziņā ziņot vai nē,tu ģēnij...

     [+] [-]

, 2023-08-16 17:53, pirms 2 gadiem
ama-tieris rakstīja: Ja tev ir simtu miljonu līgums tu nevari būt neatkarīgs lēmumu pieņemšanā.
Dončiks uzspļauj NBA un spēlē kur un kad grib