Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3027, Did:0, useCase: 3

Dāvis netrāpa pēdējo tālmetienu, Vācija pārtrauc Latvijas izcilo skrējienu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Dāvis netrāpa pēdējo tālmetienu, Vācija pārtrauc Latvijas izcilo skrējienu
Dāvis Bertāns 2023. gada 6. septembrī. Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība trešdien, 6. septembrī, Pasaules kausa ceturtdaļfinālā Manilā zaudēja Vācijai ar 79:81. Dāvis Bertāns guva 20 punktus, bet netrāpīja pēdējo tālmetienu. Ceturtdien mazais pusfināls par piekto vietu pret Itāliju.

Lukas Banki, Jāņa Gailīša un Artūra Visocka-Rubeņa trenētā komanda no 23. augusta līdz 4. septembrim uzturējās Indonēzijas galvaspilsētā Džakartā. Latvieši izcīnīja četras uzvaras piecās spēlēs un nodrošināja iekļūšanu pasaules astoņu spēcīgāko vienību vidū.

Vācija turpināja uzvaru gājienu, svinot sesto panākumu pēc kārtas. Gordona Herberta trenētā komanda pēc 21 gada pārtraukuma cīnīsies par medaļu – 2002. gadā vācieši izcīnīja bronzas godalgu, savukārt 2006. gadā ierindojās astotajā vietā.

Komandas tikās divpadsmito reizi. Bilance kļuvusi 2-10 Vācijas labā (Pasaules kausā 0-1, Eiropas čempionātā 1-2, EČ kvalifikācijā 1-1, pārbaudes spēlēs 0-6). Ja Kanāda pieveiks Slovēniju, vācieši automātiski kvalificēsies Parīzes spēlēm.

Latvija turpina cīņu par Parīzi un 2024. gada 2.-7. jūlijā piedalīsies olimpiskās kvalifikācijas cīņās. Divdesmit četras komandas tiks sadalītas četrās grupās pa sešām vienībām katrā, aizvadot četrus kvalifikācijas turnīrus. Olimpiskajām spēlēm kvalificēsies tikai grupu uzvarētājas.

OS kvalifikācijas dalībnieces (23 no 24): Latvija, Lietuva, Itālija, Jaunzēlande, Puertoriko, Ēģipte, Melnkalne, Grieķija, Gruzija, Spānija, Somija, Dominikānas Republika, Brazīlija, Meksika, Filipīnas, Libāna, Angola, Kotdivuāra; Horvātija, Polija, Bahamu salas, Bahreina, Kamerūna.

Starta piecinieki

Vācija: Šrēders, Bonga, Obsts, Taiss, Foigtmans
Latvija: Žagars, Rodions Kurucs, Dāvis Bertāns, Šmits, Gražulis

Latvijai izdevās sapņu starts. Rolands Šmits un Artūrs Žagars saasināja uzbrukumā, gūstot grozus no spēles vai izprovocējot piezīmes. Vienā no uzbrukumiem saspēles vadītājs uzmeta bumbu gaisā un Šmits trieca grozā no augšas. Latvieši lieliski kustināja bumbu, bet Dāvis Bertāns iesāka spēli ar trīs tālmetieniem pēc kārtas – 13:3 un 16:8. Vācieši pirmajā ceturtdaļā tikai divas reizes atzīmējās groza tuvumā, taču trīs iemestie trīspunktu metieni palīdzēja viņiem samazināt starpību līdz viena metiena tiesai – 16:13.

Deniss Šrēders netrāpīja pirmos deviņus metienus pēc kārtas, taču viņa komandai izdevās panākt sev labvēlīgāku cīņas ritējumu. Vācieši spēja iespēlēt bumbu apakšā, kur pirmās un otrās ceturtdaļas mijā rezultatīvi pabeidza uzbrukumus vai izprovocēja piezīmes - 20:25. Andrejs Gražulis pārtrauca Vācijas izrāvienu, gūstot sešus punktus pēc kārtas – 24:25. Turpinājumā latvieši ar daudzveidīga uzbrukuma palīdzību divreiz atguva vadību, turklāt Žagars un Dāvis Bertāns pa reizei izcēlās perimetrā – 27:25 un 34:31. Maodo Lū sešu punktu sērija atjaunoja plus divi vāciešiem – 34:36.

Gražuļa, Šmita un Žagara agresivitāte ļāva Latvijai puslaikā saglabāt nelielu pārsvaru soda laukumā (18-16). Vācieši bija sekmīgāki cīņā par uzbrukuma bumbām (3-5) un guva vairāk otrās iespējas punktu (6-9), tāpat jāatzīmē viņu rezervistu pienesums (2-23). Dāvis Bertāns līdz pārtraukumam iemeta 4 no 5 tālmetieniem, atkārtojot savu labāko rezultātu turnīrā. “Latvijas lāzeram” 12 punkti, Šmitam un Žagaram pa septiņiem punktiem katram. Vācijas rindās Obsts un Tīmans izcēlās ar astoņiem punktiem. Denisa Šrēdera rādītāji – 0/9 metienos un -12.

Otrā divdesmitminūte sākās ar četrpunktu gājienu. Dāvis Bertāns, pretinieka kavēts, realizēja tālmetienu un aukstasinīgi pievienoja ceturto punktu – 38:36! Komandas apmainījās izrāvieniem. Šrēders, netrāpījis 12 metienus pēc kārtas, trīspadsmitajā mēģinājumā guva pirmos divus punktus. Viņam lieliski atbildēja Artūrs Žagars. Saspēles vadītājs spēlēja ar milzīgu pārliecību, līdz trešās ceturtdaļas vidum sametot 15 punktus un izdarot septiņas rezultatīvas piespēles. Vācieši turpināja spiedienu apakšā. Cīņa ilgu laiku ritēja punkts punktā, kamēr pretiniekiem izdevās neliels izrāviens – 56:60. Dāvis iemeta sesto tālmetienu, atkārtojot brāļa Daira rekordu, taču pēdējos punktus pusstundā guva Vācijas basketbolisti – 59:62.

Vācija izšķirošo ceturtdaļu sāka ar 0:8 izrāvienu. Bonga pirmo reizi spēlē izcēlās perimetrā, savukārt Morics Vāgners aizsardzībā izsita bumbu un aizskrēja ātrajā izrāvienā – 59:70. Lieliski spēlēja arī Francs Vāgners, kurš spēja gūt punktus no visām pozīcijām. Žagara un Šmita tālmetieni atjaunoja cerības – 69:74. Vācieši nesalūza, pēc Šrēdera 2+1 gājiena atjaunojot divciparu pārsvaru – 69:79. Pretinieku saspēles vadītājs 38. minūtes beigās saņēma tehnisko piezīmi un latvieši to izmantoja pēc pilnas programmas. Dāvis Bertāns realizēja brīvmetienu, bet bumbas kontrole beidzās ar Rodiona Kuruca tālmetienu – 73:79!

Artūrs Žagars pievienoja četrus punktus pēc kārtas, 39. minūtes beigās samazinot starpību līdz viena metiena tiesai – 77:79. Nākamajā aizsardzībā Dāvis uzsita piezīmi un Daniels Taiss savu iespēju garām nepalaida – 77:81. Žagars turpināja “uguņot”, 33 sekundes pirms pamatlaika beigām vēlreiz satuvinot komandas divu punktu attālumā – 79:81. Vācieši pēdējā uzbrukumā spēlēja līdz galam, bet Šrēdera “floater” metiens nesasniedza mērķi. Latvijas rīcībā palika septiņas sekundes. Dāvis Bertāns izšķīrās par ātru tālmetienu. Tas nebija precīzs, taču pie vēl viena mēģinājuma tikt neizdevās.

Pasaules kausa ceturtdaļfināls, 6. septembris, Mall of Asia arena

Vācija – Latvija 81:79 (13:16, 23:18, 26:25, 19:20)
Vācija: Francs Vāgners 16 (2p 3/4, 3p 2/4, 1p 4/5; 8ab, 3rp, +19, eff 22), Obsts 13 (2p 2/3, 3p 3/6), Morics Vāgners 12 (2p 3/3, 1p 6/6; +13, eff 19), Tīmans 10 (2p 4/4, 1p 2/2; 7ab, +13, eff 17), Šrēders 9 (2p 4/18, 3p 0/8, 1p 1/1; 4rp, -20), Taiss 9 (8ab), Lū 6 (+17), Bonga 3, Foigtmans 3 (7ab), Holacs; Gifajs, Krāmers. Treneris Gordons Herberts.
Latvija: Žagars 24 (2p 5/9, 3p 4/8, 1p 2/2; 8rp, +5, eff 24), Dāvis Bertāns 20 (2p 0/1, 3p 6/13, 1p 2/2; +7, eff 15), Šmits 14 (2p 3/8, 3p 2/4, 1p 2/4; 8ab, +9, eff 14), Gražulis 8 (2p 4/5, 3p 0/1; 5ab, 3rp, eff 15), Rodions Kurucs 7 (2p 1/1, 3p 1/1, 1p 2/2; 10ab, 3rp, +8, eff 18), Zoriks 4, Artūrs Kurucs 2, Strautiņš, Šķēle, Čavars; Dairis Bertāns, Pasečņiks. Treneris Luka Banki.
Tiesneši: Antonio Conde (Spānija), Yohan Rosso (Francija), Martin Vulič (Horvātija).

Statistika. Vācija 81, Latvija 79

Metieni no spēles: 28/70 vs 29/65
2p: 20/44 vs 16/31
3p: 8/26 vs 13/34
1p: 17/19 vs 8/10
AB: 42 (14/28) vs 35 (6/29)
RP: 10 vs 19
Kļ.: 8 vs 10
PB: 7 vs 5
BM: 0 vs 3
Personiskās piezīmes: 17 vs 19
Punkti pēc kļūdām: 13 vs 0
Punkti ātrajos izrāvienos: 12 vs 2
Otrās iespējas punkti: 20 vs 8
Punkti soda laukumā: 36 vs 28
Starta piecinieki: 37 vs 73
Rezerves: 44 vs 6

Vīriešu valstsvienība 2023. gada 6. septembrī

#SpēlētājsPoz.Dz.gadsAugumsKlubs 2022/2023SpēlesPunkti
00Rodions KurucsF1998207Strasbourg (Francija)21126
8Dāvis BertānsF1992207Dallas Mavericks (NBA)60567
9Dairis BertānsSG1989193Sevilla Baloncensto (Spānija)1381322
11Rolands ŠmitsPF1995207Žalgiris (Lietuva)48357
12Artūrs StrautiņšSF1998198Reggio Emilia (Itālija)25102
18Klāvs ČavarsC1996205Start Lublin (Polija)37166
21Aigars ŠķēleG1992193BM Stal Ostrow (Polija)57349
24Andrejs GražulisPF1993202Aquila Basket (Itālija)56401
32Anžejs PasečņiksC1995216Sevilla Baloncesto (Spānija)27212
47Artūrs KurucsG2000192Baskonia (Spānija)25122
55Artūrs ŽagarsPG2000190Nevežys (Lietuva)19178
66Kristers ZoriksPG1998195VEF Rīga31231

Galvenais treneris: Luka Banki (Strasbourg).
Treneri: Jānis Gailītis (VEF), Artūrs Visockis-Rubenis (Liepāja).
Brīvprātīgie treneri: Gints Fogels, Mārcis Jakovičs, Česlavs Mateikovičs, Žanis Peiners, Uldis Švēde
Vingruma treneris: Oskars Ernšteins (VEF).
Ārsts/Medicīnas personāla vadītājs: Mārtiņš Pulveris (VEF).
Fizioterapijas nodaļas vadītājs: Massimo Simoneta (Itālija).
Fizioterapeiti: Eduards Vēveris
Treneris/fizioterapeits: Ivars Ikstens
Masieris: Ansis Biedris
Menedžeris: Dāvis Folkmanis-Eglītis.
Vīriešu izlašu direktors: Emīls Toms

Noderīgas saites:

PK 2023 JAUNUMI
PK 2023 KALENDĀRS UN REZULTĀTI
PK 2023 TURNĪRA TABULAS
PK 2023 PROGNOŽU SPĒLE
SKATIES SPĒLES KLĀTIENĒ “OLYBET” SPORTA BĀROS

 +26 [+] [-]

, 2023-09-06 13:33, pirms 2 gadiem
Ļoti žēl, nedaudz pietrūka veiksmes.

Tāpatas šai izlasei izcila debija pasaules kausā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: GreenBoston#7

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:34, pirms 2 gadiem
Ārprāts.
Slēpts komentārs: Ivaгs Zviгgzdiņš

 +10 [+] [-]

, 2023-09-06 13:34, pirms 2 gadiem
Sāp naktī, salauzta sirds...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2023-09-06 13:34, pirms 2 gadiem
Ja Dāvis iemestu to pēdējo kas būtu par emocijām

 +28 [+] [-]

, 2023-09-06 13:34, pirms 2 gadiem
Esmu lepns par mūsu džekiem, laba spēle, itkā tiesneši zolīdi tiesāja un viss strīdīgas situācijas bija mums par labu, Šroders meta garām, nedaudz nesagājā.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:34, pirms 2 gadiem
Dāvis tik pat cik iemeta tik arī ielaida 1v1 aizsardzībā, bet paldies džekiem par turnīru!

 +22 [+] [-]

, 2023-09-06 13:34, pirms 2 gadiem
Ir žēl, ka beigās nospēlēja tā, bet lepnums ir ārkārtīgi liels! Paldies Jums, džeki! Nav absolūti nekas ko pārmest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2023-09-06 13:35, pirms 2 gadiem
Laba spēle, cienīgi nospēlējām. Lepnums par komandu.

 +25 [+] [-]

, 2023-09-06 13:35, pirms 2 gadiem
Sāpīgs zaudējums. Bet paldies! Turnīrs vēl nav noslēdzies.

 +10 [+] [-]

, 2023-09-06 13:35, pirms 2 gadiem
Žēl žēl, tie kādi 10-15 ielaistie punkti soda laukumā, ļoti ļoti iespējams, pakāsa spēli. Tāpat Rodionam NAV jādriblē ar bumbu, tur arī bija 2 kļūdas.
UN REBOUNDI!!!! Iepriekšējās spēlēs tik ļoti pēc viņiem kapājāmies, bet šeit mēs gan likāmies daudz stīvāki tādā ziņā, gan arī jāatzīmē, cik lieli un gari bija vācieši.

No vienas puses, Francs labi mūs izģērba, no otras puses, jāšaubās, vai Šrēders kādreiz aizvadīs tik sliktu spēli. Tāpat pie lietām, kas palīdzēja, bija tas, ka vācieši vispār neveica presingu mūsu laukuma pusē.

  +8 [+] [-]

, 2023-09-06 13:35, pirms 2 gadiem
Tikai 3 punkti līdz cīņām par medaļām... Kāda spēle! Cik tur trūka, lai viss notiktu citādi?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2023-09-06 13:35, pirms 2 gadiem
Žagars būtu ieplivinājis

  +9 [+] [-]

, 2023-09-06 13:35, pirms 2 gadiem
Paldies džekiem par spēli, šoreiz pietrūka mazliet.

 +19 [+] [-]

, 2023-09-06 13:35, pirms 2 gadiem
Džeki ir varoņi ❤❤🤍❤❤

  +7 [+] [-]

, 2023-09-06 13:35, pirms 2 gadiem
HMB BIROJS nizcag rakstīja: Bercham IQ ka bomzim no centraltirgus
muti aiztaisi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2023-09-06 13:36, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: Tāpat lepnums par džekiem kā kapājās. Tas vājuma brīdis pēdējāš ceturtdaļas beigās izrādījās par daudz.

Žagars noteikti piesaistījis skautus. Būs interesanti papētīt kā tālāk karjera izvērtīsies.
Bertāns šodien bija labs. Neiemeta pēdējo, varēja pusātrajā iet uz 2pt, bet laikam fiziski un mentāli gribēja pabeigt spēli šādi.

Nereāls lepnums.
Žagars ir piesaistījis, Cerams ACB labāk ies nekā iepriekš un spēs pielikt sniegumā, galvenais, lai veselība viņam tur!

 +17 [+] [-]

, 2023-09-06 13:36, pirms 2 gadiem
Kāpēc beigās negāja uz drošu 2pt, kur potenciāli uzsistu sodu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2023-09-06 13:36, pirms 2 gadiem
Neko pārmest , darīja ko varēja cīnījās kā lauvas , bet nepaveicās !
Paldies , jums vīri !
Cienīgi tādu pašu sagaidīšanu kā hokejisti .

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:36, pirms 2 gadiem
Nākamreiz...
Slēpts komentārs: viedoklis

  +8 [+] [-]

, 2023-09-06 13:36, pirms 2 gadiem
eh.. bet paldies čaļiem tāpat par lielisku turnīru. nospēlēja daudz labāk, nekā daudzi ticēja!

Tagad jālūdz visi augstākie, lai tiekam tomēr kvalifikācijā uz Parīzi. Ar Kristapu sastāvā šī izlase var darīt lielas lietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:36, pirms 2 gadiem
HMB BIROJS nizcag rakstīja: Nekas nākamais PK pēc kādiem 150 gadiem
tagad ari aiztaisi

  +5 [+] [-]

, 2023-09-06 13:36, pirms 2 gadiem
Ļoti sāpīgi,bija iespēja ja daņils tā met garām,bija iespēja. Ļoti sāpīgi...

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:37, pirms 2 gadiem
Trakoti žēl, bet nu vismaz redzēsim Lietuvas-Latvijas dueli potencionāli.

  +5 [+] [-]

, 2023-09-06 13:37, pirms 2 gadiem
Starp citu bij iespēja izspēlēt zem groza, bet nu ehh ir kā ir

  +8 [+] [-]

, 2023-09-06 13:37, pirms 2 gadiem
Tāpat lepnums par džekiem kā kapājās. Tas vājuma brīdis pēdējāš ceturtdaļas beigās izrādījās par daudz.

Žagars noteikti piesaistījis skautus. Būs interesanti papētīt kā tālāk karjera izvērtīsies.
Bertāns šodien bija labs. Neiemeta pēdējo, varēja pusātrajā iet uz 2pt, bet laikam fiziski un mentāli gribēja pabeigt spēli šādi.

Lepnums.

Pēdējās spēles neko nenozīmēs, izņemot FIBA punktus, paspēlēs tādā čilliņā.

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:37, pirms 2 gadiem
Kāpēc līdz grozam neskrēja? laika pietika iemest divīti ar sodu????

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:38, pirms 2 gadiem
Beigās uzvarēja talants, drosme un veiksme.

  +3 [+] [-]

, 2023-09-06 13:38, pirms 2 gadiem
Prieks par LV izlasi, ir jau žēl, protams. Bija riktīgi ņemama spēle, šur tur aizsardzībā, tieši uz rebiem un būtu aizgājuši mēs priekšā sākumā.

Nekas, parādija, ka ir nākotne LV, jācer ka pēc uz Olimpiskajām visi labākie uz to brīdi, kuri spēlēs būs ierindā un spēc kvalificēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:38, pirms 2 gadiem
Sāpīgi , bet paldies puišiem par cīņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2023-09-06 13:39, pirms 2 gadiem
viss, tālāk par savu 5./8. vietu varat cīnīties savā nodabā, nevienu tas vairs neinteresē, nekur pasaulē neviens nav palicis spilgtā atmiņā un vēsturē ar 6. vietu Daudz jēdzīgāk būtu šādā brīdī lidot mājās, nevis muļķoties par vietām, kuras nevienu neinteresē!

  -3 [+] [-]

, 2023-09-06 13:39, pirms 2 gadiem
Kaut kāds strautiņš tur parādījās laukumā un mums -14 pa minūti. Banki laikam samisējās kkas.
Bertāns, protams, sasteidza pēdējo metienu.

  +4 [+] [-]

, 2023-09-06 13:39, pirms 2 gadiem
Pilnīgs aplams gājiens no Bertāna, labs sodu metējs būtu vilcis caurgājienu uz groza apakšu un iespējams būtu jāmet sodi vai labākajā gadijumā būtu izvilcis OT ar metienu no apakšas. Sāpīgi

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:39, pirms 2 gadiem
Njā sāpīgi. Šroders normāli raka, bet Vāgneri izvilka.

  -3 [+] [-]

, 2023-09-06 13:39, pirms 2 gadiem
Nesapratu tos maukas kas priecājas jūs esiet gļēvuļi, diemžēl ☀️

  +3 [+] [-]

, 2023-09-06 13:40, pirms 2 gadiem
Bez beņķa diemžēl nekādi... šodien tas labi parādījās...

Bet nu tāpat liels lepnums par čaļiem un turpinām cīnīties par 5. vietu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2023-09-06 13:40, pirms 2 gadiem
Interesanti fakti, Vācija pret ASV, kur spēlē Rīvss, kas atteicās no Vācijas pārstavniecības šajā PČ un tagad tiksies savā starpā. Banki kā itālis pret dzimteni Itāliju.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:40, pirms 2 gadiem
Diemžēl tik mums ļoti pazīstamais latviskais skaistais zaudējums...

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:40, pirms 2 gadiem
Piektdienas Lietvedis rakstīja: Esmu lepns par mūsu džekiem, laba spēle, itkā tiesneši zolīdi tiesāja un viss strīdīgas situācijas bija mums par labu, Šroders meta garām, nedaudz nesagājā.
Tā nu sanāca, kad krita Bertānam, nekrita Šroderam, bet kad pēd.ceturtdaļā sāka nekrist arī Dāvim, pietika ar melnīša trāpījumu minimumu.

Var jau teikt, ka gudrāk būtu, nevis puļīt pēdējās sekundēs trīnīti, bet gan iet uz grozu un mēģināt divīti un paredzami, ka vācieši taisītu sodu, taču arī soda metieni būtu jātrāpa un ja viens neizdotos, laika vairs nebūtu. Ja iemestu vismaz divīti, protams, mēs runātu jau pēc spēles pagarinājuma.

  +8 [+] [-]

, 2023-09-06 13:40, pirms 2 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Starp citu bij iespēja izspēlēt zem groza, bet nu ehh ir kā ir
būtu Žagaram vai Zorikam bumba tādā brīdī, gan jau tā būtu darījuši un gājuši uz 2pt, bet Dāvim tā metēja mentalitāte.
Ja kāds šādus var iemest, tad tas ir viņš. Šoreiz nesanāca.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:40, pirms 2 gadiem
Pēdējo vajadzēja mest Žagaram, jo bija uzkarsis, bet arī Bertāna metiens bija gana labi saprotams. Tuvu tam, lai iekristu. Bet drošāk bija iet uz pagarinājumu

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:41, pirms 2 gadiem
Nu kāpēc neskrēja līdz grozam???? Kāpēc trulis bija jāmet????
Žagars bija gatavs skriet, bet redzēja, ka Dāvis nedomā viņam dot bumbu.....saprata, ka ....

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:41, pirms 2 gadiem
sindix rakstīja: Kaut kāds strautiņš tur parādījās laukumā un mums -14 pa minūti. Banki laikam samisējās kkas.
Bertāns, protams, sasteidza pēdējo metienu.
Strautiņam 6 ar pus minūtēs - 16. Kosmoss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:41, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: Tāpat lepnums par džekiem kā kapājās. Tas vājuma brīdis pēdējāš ceturtdaļas beigās izrādījās par daudz.

Žagars noteikti piesaistījis skautus. Būs interesanti papētīt kā tālāk karjera izvērtīsies.
Bertāns šodien bija labs. Neiemeta pēdējo, varēja pusātrajā iet uz 2pt, bet laikam fiziski un mentāli gribēja pabeigt spēli šādi.

Lepnums.

Pēdējās spēles neko nenozīmēs, izņemot FIBA punktus, paspēlēs tādā čilliņā.
Piesaistījis ir, vet nu cerams, ka izdosies sevi labi ACB pieteikt un pielikt sniegumà. Galvenais, lai veselība turas!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:42, pirms 2 gadiem
Nu vispār jau vācieši baigi mūs iegrožoja, galīgi nevarēj paspēlēt mūsu spēli ar ātro bumbas kustību, visi bij nokrampēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2023-09-06 13:43, pirms 2 gadiem
cik daudziem var saspiest ''ignorēt'' pēc šo komantāru lasīšanas.. Izlase tādi malači!! Dāvis vienreizējs, Žagars tāds pats- vienkārši izcili!

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:43, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: būtu Žagaram vai Zorikam bumba tādā brīdī, gan jau tā būtu darījuši un gājuši uz 2pt, bet Dāvim tā metēja mentalitāte.
Ja kāds šādus var iemest, tad tas ir viņš. Šoreiz nesanāca.
Nu jā, viņš izmantoja savu stipro pusi, viss loģiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2023-09-06 13:44, pirms 2 gadiem
Mūsējie izskatījās nedaudz paguruši, paldies čaļiem par sagādātajām pozitīvajām emocijām un atdevi, cerams tas ir jauns sākums Latvijas basketbolā, kā nekā mūsu spēlētāji vēl ir jauni un izskatās ka mums aug pāris jaunu talantīgu spēlētāju no jauniešu izlasēm kas nākotnē papildinās izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:44, pirms 2 gadiem
es pat nesaprotu, kāda motivācija ir iziet un spēlēt par 7. vai 8. vietu. Viss, galvenā spēle zaudēta, kādi vēk tur naģeždas kausi. Tādā ziņā amerikāņiem pareiza attieksme - vai nu kauss, vai braucam mājās grillēt gaļu, kād as vēl 3ās un 17ās vietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2023-09-06 13:45, pirms 2 gadiem
Paldies ,par foršo chempi,bet musejie likās tādi aizmiguši-par daudz kludu...
Šoreiz pietrūka bostonas simulanta,bet tàpat vīri super

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:45, pirms 2 gadiem
Laikam šodien šeit vairs var nenakt lasīt tautiešu domas par izcilo turnīru.. paldies moderatoriem kuri atļauj tādiem kā hmb sp3rmas atliekām un tamlīdzīgiem idiot1em graut prieku par mūsējo sasniegumiem sportā..

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:45, pirms 2 gadiem
HMB BIROJS nizcag rakstīja: Pēc 2 gadi bercha mauks LBL 3 līga
Tad kad beigs karjeru, kamdēļ nē! 😉😂

  -4 [+] [-]

, 2023-09-06 13:45, pirms 2 gadiem
Francijas-Latvijas spēles bumerangs atgriezās diemžēl neīstajā brīdī.Tad franči pēdējo metienu trāpīja pa stīpu un mēs triumfējām,šoreiz otrādi.veiksme nevar būt mūžīga.Ļoti žēl tāpēc,ka tika izlaista iespējamā olimpiskā ceļa zīme no rokām.Kvalifikācijas turnīrs kurā pieci pretinieki un tikai 1.vieta dod ceļazīmi.Mazticami.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:45, pirms 2 gadiem
Pret USA melnvāciešiem būs pirmais zāģis bet Latvijai jāizcīna 5 vieta. Jebkurā gadījumā izcils turnīrs un izcils sasniegums Latvijas basketbolam

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:46, pirms 2 gadiem
adrock rakstīja: es pat nesaprotu, kāda motivācija ir iziet un spēlēt par 7. vai 8. vietu. Viss, galvenā spēle zaudēta, kādi vēk tur naģeždas kausi. Tādā ziņā amerikāņiem pareiza attieksme - vai nu kauss, vai braucam mājās grillēt gaļu, kād as vēl 3ās un 17ās vietas
Da labi, tāds tas nolikums ir un ir jāiet un jāspēlē.

  -3 [+] [-]

, 2023-09-06 13:46, pirms 2 gadiem
HMB BIROJS nizcag rakstīja: Sitadu apdi.rst.u trojku mest
tagad viņš ir vēsture, vienmēr mazie basketbolisti atcerēsies, kā bertāns noraka mūsu izredzes vienīgajā pasaules kausā, kur piedalījamies un varējām pat tikt TOP4

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:46, pirms 2 gadiem
stautiņš -16, A Kurucs -20. mans lielākais secinājums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:46, pirms 2 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu vispār jau vācieši baigi mūs iegrožoja, galīgi nevarēj paspēlēt mūsu spēli ar ātro bumbas kustību, visi bij nokrampēti.
A bija cerība ,ka ceturdaļfinālā pretī būs ne visai meistarīgi amatieri ?

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:46, pirms 2 gadiem
Tak viss pareizi- uzmet,lai var pacīnīties par bumbu. žēl,ka minūti nevarēja paņemt. Visādi jau tagad var domāt, bet tas bija tik ātri un lieliski,ka nokļūvām tādā situācijā. Vienkārši žēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:46, pirms 2 gadiem
pickenroll rakstīja: būtu Žagaram vai Zorikam bumba tādā brīdī, gan jau tā būtu darījuši un gājuši uz 2pt, bet Dāvim tā metēja mentalitāte.
Ja kāds šādus var iemest, tad tas ir viņš. Šoreiz nesanāca.
*iemetēja mentalitāte

  +6 [+] [-]

, 2023-09-06 13:46, pirms 2 gadiem
Dāvim arī vajadzēja mest to pēdējo. Ja būtu pagājis uz sānu kas zin varbūt būtu vēl sūdīgāka pozīcija vai izsistu bumbu... čali atstāja visu laukumā paldies par to un emocijām un, ka saņēmās beigās var teikt pāri saviem spēkiem!👏

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:47, pirms 2 gadiem
Tikai Fiba spējīga izdomāt tādas mocības kā spēles par 5-8.vietu. Kādā emocionālā gatavībā un atdevē vispār komandas tādas spēles var spelet? Debilisms.
Izlasei var tikai paklanīties! 🇱🇻🏀👏

P.s. Palieku pie sava ka Pasečnikam bija jāļauj spēlēt. Mēs esam vieni no pēdējiem rebaundos visā turnīrā. Šodien 15 bumbas pie mūsu groza. Tiešām jāmoka tos 7 džekus un Anžejam nevar atrast 10 min? Lab ko tur vairs. Ļoti sāpīgi.

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:47, pirms 2 gadiem
Vardc rakstīja: Laikam šodien šeit vairs var nenakt lasīt tautiešu domas par izcilo turnīru.. paldies moderatoriem kuri atļauj tādiem kā hmb sp3rmas atliekām un tamlīdzīgiem idiot1em graut prieku par mūsējo sasniegumiem sportā..
Labāk nenāc atpakaļ vispār, jūtīgais

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:47, pirms 2 gadiem
Visa vislielākā cieņa mūsu izlasei, kas par raksturu! šoreiz nepaveicās. Un jāsaka, friči arī ir vieni no galvenajiem, ja ne galvenie pretendenti uz zeltu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:48, pirms 2 gadiem
Žēl, bet cepuri nost mūsējiem par sniegumu un paldies par emocijām.
Uzspiedām vāciešiem savu spēli, bet mazliet pietrūka veiksmes, kas mums bija tik labvēlīga neskaitāmas reizes šajā turnīrā.

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:48, pirms 2 gadiem
adrock rakstīja: es pat nesaprotu, kāda motivācija ir iziet un spēlēt par 7. vai 8. vietu. Viss, galvenā spēle zaudēta, kādi vēk tur naģeždas kausi. Tādā ziņā amerikāņiem pareiza attieksme - vai nu kauss, vai braucam mājās grillēt gaļu, kād as vēl 3ās un 17ās vietas
Par piekto vietu tomēr vēl ir vērts pacīnīties. Un pēdējās dienas spēle, pastāv zināma cerība, ka būs pret leišiem.

+ reitinga punkti, bet diez vai kādam spēlētājam tas rūp.

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:48, pirms 2 gadiem
Kapājās kā līdzīgs ar līdzīgu. Paldies par to!

 +14 [+] [-]

, 2023-09-06 13:48, pirms 2 gadiem
Bertāns kopumā insane 3pts ielādēja, ja kāds pirms čempja teiktu, ka ar vāciju sitīsimies pasaules kausā bez KP, Lomaža un Strēlnieka par pusfinālu, cik daudzi noticētu? 0.001%? Te var izjust tikai lepnumu par komandu, ar kādu atvedi un pašaizliedzību spēlē. Būtu Bertāns ielicis to pēdējo metienu, neviens pat neuzdrošinātos neko pateikt. Esiet lepni, ka ir iespēja būt 5 pasaulē! Top 5 pasaules kausā! Sākumā neviens negaidīja, ka tiksim no grupas ārā! Banki izcils treneris!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2023-09-06 13:48, pirms 2 gadiem
Apskatot vēlreiz pēdējo momentu, Dāvja metiens bija saprotams, iekrita acīs tas, ka visa pārējie no mūsējiem atpalika un vilkās astē, lai gan loģiskāk bija vismaz 2-3 rauties uz priekšu groza virzienā. Līdz ar to, nebija neviena, kam dot labu piespēli, bija jāmet pašam

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:49, pirms 2 gadiem
j888 rakstīja: A bija cerība ,ka ceturdaļfinālā pretī būs ne visai meistarīgi amatieri ?
Nebij jau nebij. Vnk uzteicu vāciešus, ka tie ar bij noskaņojušies šodien iet un ar gaļu izkapāt nevis ar meistarību apspēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:50, pirms 2 gadiem
sindix rakstīja: stautiņš -16, A Kurucs -20. mans lielākais secinājums
Strautiņam šī diemžēl bija kārtējā spēle, kurā krita ārā no zīmējuma vai nerādīja brīnumus, bet mazajam Kurucam kvalitātes pret tik milzīgiem vāciešiem bija ļoti grūti saskatīt, tas gan..

Aizmirsi paskatīties, ka Strautiņš nospēlēja 6, bet Kurucs - 16 minūtes.

  +5 [+] [-]

, 2023-09-06 13:50, pirms 2 gadiem
Tie, kas te zākājas par to, ka pašā galotnē Latvijas izlasei drusku pietrūka, pajautājiet godīgi sev - kad spēles otrajā pusē bija -14 par sliktu mūsu izlasei, Jūs ticējāt, ka būs vēl kāda vismazākā iespēja uz atspēlēšanos? Neizbrīnītu, ka godīga atbilde būtu - NĒ!

Kas tā par problēmu attieksmē, ka tad, kad ir panākumi, tad tiek dziedātas slavas dziesmas, bet kad izlase atdod labākos spēkus un tikai mazliet pietrūkst uzvarai, tad seko zākāšanās un noriešana? Vai tā nav liekulība un egoisms?

Vīri visu turnīru cīnījās godam un tas, kas tika paveikts, pirmo reizi nokļūstot šāda līmeņa turnīrā, ir godam paveikts darbs. Vai tiešām to ir tik grūti saskatīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:50, pirms 2 gadiem
Tizlākais ir tas, ka šeit ož pēc 8.vietas, jo tik daudz spēka un emociju ir atdots šodienas spēlē..Ja arī tā notiks, ceru, ka mēs nesāksim noriet mūsu džekus. Viņi mājās ir jāsagaida kā varoņi pie jebkura turpmākā rezultāta.

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:50, pirms 2 gadiem
Vācijas prese raksta, ka Šrēders puslaikā nomainīja baltās botas pret boltām zelta krāsā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:51, pirms 2 gadiem
Pietrūka meistarības izšķirošā fāzē. Zaudē bumbu,bērnišķīga kļūda.

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:51, pirms 2 gadiem
sāpīgs zāģis.. bet tāpat sāpīgāks pret slovēņiem

  +3 [+] [-]

, 2023-09-06 13:51, pirms 2 gadiem
Uh! Tik maz pietrūkā beigās! Bet tāpat respekts džekiem! Neatkarīgi no ieņemtās vietas gala tabulā šī izlase ir godam nospēlējusi un paveikusi to, ko tikai retais no viņiem gaidīja pirms turnīra, īpaši ņemot vērā, ka neesam tomēr labākajā sastāvā!

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:51, pirms 2 gadiem
Austrāļi vienīgi ar NBA večiem izgāzās!
Vāciem viss 12 ir Eirolīgas, NBA cienīgs!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:52, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Vācijas prese raksta, ka Šrēders puslaikā nomainīja baltās botas pret boltām zelta krāsā.
To tak pat TV parādīja... Bet nu viņam (personiski) tas nepalīdzēja šodien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:52, pirms 2 gadiem
adrock rakstīja: viss, tālāk par savu 5./8. vietu varat cīnīties savā nodabā, nevienu tas vairs neinteresē, nekur pasaulē neviens nav palicis spilgtā atmiņā un vēsturē ar 6. vietu Daudz jēdzīgāk būtu šādā brīdī lidot mājās, nevis muļķoties par vietām, kuras nevienu neinteresē!
Domājams,ka turnīrs par 5-8 vietu bija domāts gadījumam,ja netiks noskaidroti olimpiskas ceļazīmes pretendenti.Varēja jau būt situācija,ka Eiropas komandas nebūtu pusfinālos.Tagad tiešām 1/4 fināla zaudētāji jūtās iztukšoti un tālāk nav pat stimula,par ko cīnīties.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:52, pirms 2 gadiem
Nu kolosāli!!! Kas par spēli un BIJA iespēja uzvarēt!!! Malači!!!! 1/4 basketā kā 1/2 hokejā es domāju ja būsim 6. niekā tad sasniegums vienāds
Kas par emocijām, pilnīgi pilnīgi NEVIENA pārmetoša teikuma, kosmoss par cīņu 6 spēlēs!!!!

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:52, pirms 2 gadiem
Pofig,olimpiadee atriebsimies kad buusim pilnaa sastaavaa.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:52, pirms 2 gadiem
marexs rakstīja: Tie, kas te zākājas par to, ka pašā galotnē Latvijas izlasei drusku pietrūka, pajautājiet godīgi sev - kad spēles otrajā pusē bija -14 par sliktu mūsu izlasei, Jūs ticējāt, ka būs vēl kāda vismazākā iespēja uz atspēlēšanos? Neizbrīnītu, ka godīga atbilde būtu - NĒ!

Kas tā par problēmu attieksmē, ka tad, kad ir panākumi, tad tiek dziedātas slavas dziesmas, bet kad izlase atdod labākos spēkus un tikai mazliet pietrūkst uzvarai, tad seko zākāšanās un noriešana? Vai tā nav liekulība un egoisms?

Vīri visu turnīru cīnījās godam un tas, kas tika paveikts, pirmo reizi nokļūstot šāda līmeņa turnīrā, ir godam paveikts darbs. Vai tiešām to ir tik grūti saskatīt?
Tu to mēģini iestāstīt tiem bērniem, kuriem ka tik kādu no irst? Nav jēgas.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:53, pirms 2 gadiem
Mēs vēl olimpiādē viņiem parādīsim.

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:53, pirms 2 gadiem
Cobra2 rakstīja: Pietrūka meistarības izšķirošā fāzē. Zaudē bumbu,bērnišķīga kļūda.
Pastaipi 8h cementa maisus un kad pēc 8 stundām tev 1 vietā iedos 2 cementa maisus un nometīsi zemē, tad tevi uzskatīs par bērnišķīgu

  -3 [+] [-]

, 2023-09-06 13:54, pirms 2 gadiem
Žēl Dāvis, būtu varonis. Sāpīgi... Labāk būtu zaudējušu 10 punktu starpībaa nekaa šitā viens job""" metiens

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:54, pirms 2 gadiem
Paldies LATVAIJAs komandai.

un WC turpinās.

ar degsmi uz Olympic 2024, es Jūs tur gaidīšu kā brīvprātīgais

Lai tuop! Un jau tapis.

  +3 [+] [-]

, 2023-09-06 13:54, pirms 2 gadiem
ehh, Bertāns varēja visai Latvijai nokārtot brīvdienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:55, pirms 2 gadiem
Protams bija iespēja izspēlēt, bet Dāvis bija priekšā visiem letiņiem, vāci jau atpakaļ dīfensā un un 4 sek, redzējām bija vēl šanss atlēcošo iemest beigās, katrā ziņā ar būtu riskanti un kas zin tad pagarinājuma kam būtu vairāk dukas

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:55, pirms 2 gadiem
Tās 5-8 vietas pilnigs sviests!
OS nevar dabūt!
Pilnīgi nekādas jēgas no tām spēlēm!

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:55, pirms 2 gadiem
Pa TV neredzēju botu maiņu, bet Vācijas prese uzsver, ka tas atnesa pusfinālu. Sanāk, ka Vācija iekļūs OS, ja Kanāda uzvarēs Slovēniju.

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:55, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Domājams,ka turnīrs par 5-8 vietu bija domāts gadījumam,ja netiks noskaidroti olimpiskas ceļazīmes pretendenti.Varēja jau būt situācija,ka Eiropas komandas nebūtu pusfinālos.Tagad tiešām 1/4 fināla zaudētāji jūtās iztukšoti un tālāk nav pat stimula,par ko cīnīties.
Nu ja jau tur nevienam vairs nav nekads stimuls, tad jau viegls uzdevums - atliek tik pašiem saņemties un visus bez stimula esošos sagraut un beigt turnīru ar 2 uzvarām. Tik aizdomas, ka tik vienkārši jau nebūs, un gan jau spēles laikā arī pretiniekiem radīsies tas stimuls pacīnīties par uzvaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:56, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Pa TV neredzēju botu maiņu, bet Vācijas prese uzsver, ka tas atnesa pusfinālu. Sanāk, ka Vācija iekļūs OS, ja Kanāda uzvarēs Slovēniju.
Vācijas prese tieši raksta, ka botu maiņa nenesa vēlamo rezultātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:57, pirms 2 gadiem
Kopumā izcils turnīrs jebkurā gadījumā un vēl ir iespēja pacīnīties par 5.vietu!!!
Tas pēdėjais Dāvja metiens pēc dribla nebūs īsti viņa metiens (viņš tomēr izteikti labāk met uzreiz pēc piespēles saņemšanas), bet laika nebija daudz un bija jāimprovizē. Žagaram vispār Pelndrušķītes stāsts, no bezdarbnieka par izlases līderi un, visticamāk, ļoti labi apmaksātu basketbolistu.

     [+] [-]

, 2023-09-06 13:57, pirms 2 gadiem
Botu maiņa Šrēderam.

https://images.bild.de/64f85550f66e...

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:57, pirms 2 gadiem
Paldies Latvijas izlasei par parādīto sniegumu,malači.💪Pietrūka mazliet līdz medaļām un OS.
Tiesnešu ar darija visu iespējamo lai friči tiktu finālā😑
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2023-09-06 13:59, pirms 2 gadiem
Neko pārmest pēdējā uzbrukumā nevar, vienkārši Dāvis netrāpīja.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:59, pirms 2 gadiem
Būtu laba spēle Latvija-Lietuva par 5.vietu. Noteikti must see TV.
Slēpts komentārs: GreenBoston#7

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:59, pirms 2 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ja jau tur nevienam vairs nav nekads stimuls, tad jau viegls uzdevums - atliek tik pašiem saņemties un visus bez stimula esošos sagraut un beigt turnīru ar 2 uzvarām. Tik aizdomas, ka tik vienkārši jau nebūs, un gan jau spēles laikā arī pretiniekiem radīsies tas stimuls pacīnīties par uzvaru.
Es nerakstīju tikai par Latviju,es rakstīju par visiem 1/4 fināla zaudētājiem.Cīņā par 5.un 7.vietu uzvarēs tās komandas,kuras to vairāk vēlēsies.Šajā ziņā Jums taisnība

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:59, pirms 2 gadiem
Jā,nu bija visas iespējas.No vāciešiem gaidīju ko vairāk.Bet nu šoreiz paši vairāk nepaņēma.Kautkur Banki taktika šodien spēlēt praktiski ar 7 džekiem nenostrādāja.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 13:59, pirms 2 gadiem
Maitas friči atkal krāpās ar slidām...

Zinča jau raksta protestu!!

  -2 [+] [-]

, 2023-09-06 13:59, pirms 2 gadiem
Merkakis darija visu,lai mes uzvaretu- pietruka...

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:00, pirms 2 gadiem
10 minutes kuras Shreders sedeja uz benka Vacija uzvareja ar +22, dzekam 30 mintutees 4/26 metienos un -20
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Spārni un vējš
Slēpts komentārs: Spārni un vējš

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:02, pirms 2 gadiem
Piektdienas Lietvedis rakstīja: Esmu lepns par mūsu džekiem, laba spēle, itkā tiesneši zolīdi tiesāja un viss strīdīgas situācijas bija mums par labu, Šroders meta garām, nedaudz nesagājā.
Ja ar strīdīgajām situacijām domā video atkārtojumus tad jā.
Bet patiesībā nē, paskaties trešo ceturtdaļu pret Zoriku tīra piezīme neiedeva.
Moments, kad Vāgners "izsita" Kurucam un iedeva strīds uz bumbu.
Bija vēl viens brīdis, kad Lv sāka taisīt izrāvienu un tiesneši iedeva tādas vājās piezīmes, kuras otrā pusē nedeva.

It kā mazas lietas, bet bija.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:03, pirms 2 gadiem
Absolūti nav ko pārmest. Puiši malači. Kas to būtu domājis pirms turnīra. Taču es gribu izcelt Pasečņiku. Atsevišķs paldies viņam par sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:04, pirms 2 gadiem
autins rakstīja: Ja ar strīdīgajām situacijām domā video atkārtojumus tad jā.
Bet patiesībā nē, paskaties trešo ceturtdaļu pret Zoriku tīra piezīme neiedeva.
Moments, kad Vāgners "izsita" Kurucam un iedeva strīds uz bumbu.
Bija vēl viens brīdis, kad Lv sāka taisīt izrāvienu un tiesneši iedeva tādas vājās piezīmes, kuras otrā pusē nedeva.

It kā mazas lietas, bet bija.
Vāgners tīri izsita bumbu, bez kontakta!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2023-09-06 14:05, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Apskatot vēlreiz pēdējo momentu, Dāvja metiens bija saprotams, iekrita acīs tas, ka visa pārējie no mūsējiem atpalika un vilkās astē, lai gan loģiskāk bija vismaz 2-3 rauties uz priekšu groza virzienā. Līdz ar to, nebija neviena, kam dot labu piespēli, bija jāmet pašam
Tā arī bija! Tā bija sarežģīta situācija, kad likās, ka pārējie palika uz pauzes, apjuka un reāli "ieslēgt apķērību", pietrūka aukstasinības un izdomas, galu galā laika vairs nebija. Visi rīcības varianti bija nedroši, bija jāriskē un Dāvis uzņēmās atbildību uz sevi. Ko mēs teiktu, ja pēdējo uzbrukumu vispār netiktu līdz izmestam metienam pa grozu? Tika mēģināts, tika darīts, neizdevās, taču viss līdz šim mūsu izlases šajā turnīrā paveiktais jāvērtē pavisam noteikti ne šīs vienas spēles veiksmes trūkuma kontekstā.

Lai gan pietrūka mazumiņš, tik un tā jau sasniegtais ir unikāls mūsu Latvijai un gods.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2023-09-06 14:05, pirms 2 gadiem
Viss vienkārši, pēc pēdējās bumbas savākšanas 2-3 džekiem bija jātaisa sprints. Parādītos vairāk opcijas uzbrukumam, vāciešiem būtu uz to pusi jāsavelkas.
Slēpts komentārs: bārda un sifons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:07, pirms 2 gadiem
Šajā rakstā uzmetat aci uz statistiku, gandrīz visos parametros Vācijai katastrofāla dominance, esmu šokā par tik labu rezultātu, ar tik briesmīgiem komandas statiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2023-09-06 14:08, pirms 2 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Hokejā pusfināls ir tāds pats kā uzvarēšana kvalifikācijas grupā basketbolā un tikšana uz pasaules kausu. Kāda gaļasmašīna cauri 2 grupām ir basketbolā, futbolā, lai vispār komandas tiktu uz pasaules kausu. Kosmoss. Kur nu vēl lai tiktu pašā kausā cauri divām grupām uz 1/4 finālu.
hokejs ir tik nesvarīgs un neforšs, ka tu pat pēc svarīgākajām basketa izlases spēlēm par viņu domā
tu pārsit tjomu tupismā, to reti kurš te ir izdarījis

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:08, pirms 2 gadiem
HMB BIROJS nizcag rakstīja: Ir kāds uzbudinats vīrietis šeit
es ir

  -4 [+] [-]

, 2023-09-06 14:08, pirms 2 gadiem
Paldies par spēlem, par emocijām, par sajūtam!
Veiksmi atlikušajās spēlēs!

  +3 [+] [-]

, 2023-09-06 14:08, pirms 2 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Hokejā pusfināls ir tāds pats kā uzvarēšana kvalifikācijas grupā basketbolā un tikšana uz pasaules kausu. Kāda gaļasmašīna cauri 2 grupām ir basketbolā, futbolā, lai vispār komandas tiktu uz pasaules kausu. Kosmoss. Kur nu vēl lai tiktu pašā kausā cauri divām grupām uz 1/4 finālu.
Futbolu neliec vienā grozā ar basketbolu!
Vācijas Bundeslīgā basī neviens miljonu nepelna, bet futbolā katrs otrais!

  -3 [+] [-]

, 2023-09-06 14:09, pirms 2 gadiem
HMB BIROJS nizcag rakstīja: Kauliņa ir tik uzbudināta
Uz šķīvja cūciņas karbonāde un kartupeļi, kas tev?

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:09, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: Uz šķīvja cūciņas karbonāde un kartupeļi, kas tev?
veselīgais paicinieks - zive un griķi!

  -2 [+] [-]

, 2023-09-06 14:09, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: hokejs ir tik nesvarīgs un neforšs, ka tu pat pēc svarīgākajām basketa izlases spēlēm par viņu domā
tu pārsit tjomu tupismā, to reti kurš te ir izdarījis
A kur tjoma, sākumā šķiet pat dzīvojās pa basketa sadaļu

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:10, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: A kur tjoma, sākumā šķiet pat dzīvojās pa basketa sadaļu
gan jau kaut kad atrāpos no krustojuma un uzbliezīos jaunu niku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:10, pirms 2 gadiem
marexs rakstīja: Tā arī bija! Tā bija sarežģīta situācija, kad likās, ka pārējie palika uz pauzes, apjuka un reāli "ieslēgt apķērību", pietrūka aukstasinības un izdomas, galu galā laika vairs nebija. Visi rīcības varianti bija nedroši, bija jāriskē un Dāvis uzņēmās atbildību uz sevi. Ko mēs teiktu, ja pēdējo uzbrukumu vispār netiktu līdz izmestam metienam pa grozu? Tika mēģināts, tika darīts, neizdevās, taču viss līdz šim mūsu izlases šajā turnīrā paveiktais jāvērtē pavisam noteikti ne šīs vienas spēles veiksmes trūkuma kontekstā.

Lai gan pietrūka mazumiņš, tik un tā jau sasniegtais ir unikāls mūsu Latvijai un gods.
Beidzot prātīgs komentārs.
Varēja, protams Žagars aizkriet nedaudz tālāk, bet nu Vācieši bija ļoti labi atgājuši aizsardzībā, tur viņam metiens nebūtu sanācis vieglāks, ja pie tāda tiktu.

Interesanti, vai Banki bija palicis timeout, vai neprasīja, jo juta ka jāiet uz pilnu banku?

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:10, pirms 2 gadiem
autins rakstīja: Ja ar strīdīgajām situacijām domā video atkārtojumus tad jā.
Bet patiesībā nē, paskaties trešo ceturtdaļu pret Zoriku tīra piezīme neiedeva.
Moments, kad Vāgners "izsita" Kurucam un iedeva strīds uz bumbu.
Bija vēl viens brīdis, kad Lv sāka taisīt izrāvienu un tiesneši iedeva tādas vājās piezīmes, kuras otrā pusē nedeva.

It kā mazas lietas, bet bija.
Nu mums neiedeva tīru nesportisko, tas tà
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:12, pirms 2 gadiem
Diemžēl basketbolisti iet Aļonas pēdās un arī zaudē ceturtdaļfinālā.☹️

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:12, pirms 2 gadiem
Priekssedetajs rakstīja: A kur tjoma, sākumā šķiet pat dzīvojās pa basketa sadaļu
Žēl, ka aburta nostradamusa pareģojumi nepiepildījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:12, pirms 2 gadiem
FAAAAAAAAAAAAAK
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:14, pirms 2 gadiem
raivisss rakstīja: Tu to mēģini iestāstīt tiem bērniem, kuriem ka tik kādu no irst? Nav jēgas.
Iestāstīt nevienam neko nemēģinu, vien padalos savās pārdomās un būs cilvēki, kuri spēs novērtēt mūsu izlases sasniegto un būs tādi, kuru egoisms ir tik liels, ka sagaida no citiem to, ko nesagaida no sevis un nespēj priecāties par to, kas ir. Manā skatījumā izlases puiši paveica varoņdarbu un eh, mazliet filozofiski tas sacīts - kā noderētu Porziņģa vismaz trīs punkti( ja vien viņa trauma nierobežotu dalību turnīrā), šajā pēdējā spēlē... Lai vai kā, darbs ir paveikts godam! Malači vīri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2023-09-06 14:15, pirms 2 gadiem
Nu ar neko jau tie vācieši nebija diži labāki par mums. Tīri uz soliņa garumu un auguma pārsvaru izmocīja uzvaru... Dažas kļūdas mazāk, daži rebi vairāk un pusfinālā būtu mēs. Sķiet visa čempja garumā mums pietrūcis tas viens garais kurš spētu dominēt zem groziem. žēl, ko vēl piebilst. Bet nu debija- fantastika! Gaidu ar nepacietību žagara līgumu ar kādu grandu !!

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:15, pirms 2 gadiem
HMB BIROJS nizcag rakstīja: Gribētos bērniņu, nākamo NBA staru
Jāatrod 1,90 caca
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:17, pirms 2 gadiem
Patika spēle, patika raksts. Nepatika virsraksta pirmā daļa. Ļoti neveiksmīga.

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:17, pirms 2 gadiem
Spārni un vējš rakstīja: Laikam jāietur klusuma brīdis par Dāvi Bertānu
kas tev tur jāietur, bet varbūt tiešām tev labāk jāietur...Viņam jau nu nevar neko pārmest, darīja ko varēja, 3p lādēja, arī aizsardzībā bija daudz labu epizošu un pēdējais metiens, lai nu kam, bet Dāvim tā bija pavisam ok opcija ko varēja tajā brīdī izspiest, viņš tādus pavisam mierīgi var arī iemest, šoreiz nepaveicās

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:17, pirms 2 gadiem
Algu. Ei šorei irst te nav futbols, diemžēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:20, pirms 2 gadiem
ayk rakstīja: Patika spēle, patika raksts. Nepatika virsraksta pirmā daļa. Ļoti neveiksmīga.
protams, bet no Novika tas nav nekāds pārsteigums...cilvēks ko nu var izspiest to var, sanāk kā nu kuro reizi. Pēc šīs spēles akcentēt Dāvja metienu, nevis kopējo cīņu, komandas raksturu u.t.t, ko tur teikt, kārtējo reizi aizšāva žurnālists garām

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 14:20, pirms 2 gadiem
Nevienam neko nevar pārmest. Treneri bija labi sagatavojušies pret, iespējams, turnīra labāko KOMANDU. Nocīnījās līdz pēdējai sekundei. Divu ļoti līdzīgu un labu komandu spēlē vienmēr kādam jāuzvar un kādam jāzaudē. Pret spāņiem un frančiem paveicās mums, šoreiz vāciešiem.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:23, pirms 2 gadiem
IWLFQu2 rakstīja: Beidzot prātīgs komentārs.
Varēja, protams Žagars aizkriet nedaudz tālāk, bet nu Vācieši bija ļoti labi atgājuši aizsardzībā, tur viņam metiens nebūtu sanācis vieglāks, ja pie tāda tiktu.

Interesanti, vai Banki bija palicis timeout, vai neprasīja, jo juta ka jāiet uz pilnu banku?
Nu ne jau Žagaram bija jāraujas uz grozu, Žagars skrēja uz vienas līnijas ar Dāvi, bet pārējie astē, būtu Rodis ar Šmitu uzreiz rāvušies uz grozu, Dāvim parādītos opcijas un izvēle starp mest/dot piespēli. Bet nu maz laika bija, metiens ar bija tīri labs

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:24, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu ne jau Žagaram bija jāraujas uz grozu, Žagars skrēja uz vienas līnijas ar Dāvi, bet pārējie astē, būtu Rodis ar Šmitu uzreiz rāvušies uz grozu, Dāvim parādītos opcijas un izvēle starp mest/dot piespēli. Bet nu maz laika bija, metiens ar bija tīri labs
3/4 beigas nospēlēja līdzīgi un tas atspoguļojās arī 4/4 beigās!
Būtu izspēlējuši labu metienu 3/4, tad izspēlētu 4/4, bet vācu garais soliņš viņiem palīdzēja vairāk!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:25, pirms 2 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Hokejā pusfināls ir tāds pats kā uzvarēšana kvalifikācijas grupā basketbolā un tikšana uz pasaules kausu. Kāda gaļasmašīna cauri 2 grupām ir basketbolā, futbolā, lai vispār komandas tiktu uz pasaules kausu. Kosmoss. Kur nu vēl lai tiktu pašā kausā cauri divām grupām uz 1/4 finālu.
Pluss konkurence basketbolā ir kosmiski lielāka nekā ledus hokejā. Ledus hokeju citā līmenī ir pacēlis NHL mārketings un menedžments.
Padomājiet kas notiktu ar ledus hokeja popularitāti, ja neeksistētu NHL!? Papildus vēl sporta veida ierobežotā pieejamība un dārdzība. Lai tiktu bērns uz ledus (pie tam vēl nelielā daļā pasaules) cik ir jānopelna vecākam!?
Basketbolā nopērc botas (kaut lietotas) un vienkāršu sporta tērpu. Tālāk skolas sporta zāle un tur pieejamās basketbola bumbas komplektā ar skolas biedru kompāniju. Protams, kad sākas profesionālā sadaļa, tad viss paliek dārgāk, bet tāpat basketbolu masveidā var pat sākt spēlēt Āfrikā. Ja būsi talants plašajos jaunatnes čempionātos, käds paņems spēlētāju savā paspārnē un palīdzēs segt izmaksas tālākai talanta attīstībai.
Līdz ar to basketbolā ir cita līmeņa un plašāka konkurence. Automātiski arī profesionālajā līmenī tikt līdz kādam no finālturnīriem jau ir milzīgs panākums. Tam, ka ledus hokejs ir tuvāks latvietim, nevar nepiekrist, bet globāli basketbola izlases panākums ir vērtējams daudz augstāk.

P.S. Personīgi es priecājos par abiem panākumiem!

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:26, pirms 2 gadiem
gunnars rakstīja: Kāpēc līdz grozam neskrēja? laika pietika iemest divīti ar sodu????
Varētu būt kādi 60%, ka iemetīs 2 punkti no groza apakšas. Ir pagarinājums. 50/50% kurš vinnēs. Tātad varbūtība 0.6*0.5 = 30% vinnēt izvēloties šo variantu. Dāvis met trīnīti ar 40% - 40%, ka ir +1 un viņjiem paliek 2 sek. Nu tās divas sek ir daudz, jo vinjiem taimouts un no savas laukuma puses jāsāk, bet principā 40%> 30% . Ej nu 7 sek līdz beigām pie tādas spriedzes izrēķini.

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:28, pirms 2 gadiem
Uz nākamajām spēlēm jācer ka sāks meklēt centrus AP un Čavara vietā kas def var spēlēt un labi mest punktus. Tanī ziņā cerības uz Šiliņu un jāskatās kā pirmā sezona Vācijā ies

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:31, pirms 2 gadiem
ierijiens konkrēc. gan jau tiesneši pietiesāja par labu GER bet turnirs ar plusa zīmi.
Rižajam Mambai droši vien sūdigi ap sirdi bet vajadzēja uzvarēt jau pirms pedejā metiena

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:31, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Pluss konkurence basketbolā ir kosmiski lielāka nekā ledus hokejā. Ledus hokeju citā līmenī ir pacēlis NHL mārketings un menedžments.
Padomājiet kas notiktu ar ledus hokeja popularitāti, ja neeksistētu NHL!? Papildus vēl sporta veida ierobežotā pieejamība un dārdzība. Lai tiktu bērns uz ledus (pie tam vēl nelielā daļā pasaules) cik ir jānopelna vecākam!?
Basketbolā nopērc botas (kaut lietotas) un vienkāršu sporta tērpu. Tālāk skolas sporta zāle un tur pieejamās basketbola bumbas komplektā ar skolas biedru kompāniju. Protams, kad sākas profesionālā sadaļa, tad viss paliek dārgāk, bet tāpat basketbolu masveidā var pat sākt spēlēt Āfrikā. Ja būsi talants plašajos jaunatnes čempionātos, käds paņems spēlētāju savā paspārnē un palīdzēs segt izmaksas tālākai talanta attīstībai.
Līdz ar to basketbolā ir cita līmeņa un plašāka konkurence. Automātiski arī profesionālajā līmenī tikt līdz kādam no finālturnīriem jau ir milzīgs panākums. Tam, ka ledus hokejs ir tuvāks latvietim, nevar nepiekrist, bet globāli basketbola izlases panākums ir vērtējams daudz augstāk.

P.S. Personīgi es priecājos par abiem panākumiem!
Es skatos basketbolu 20 gadus un basketbols 20 gados ārpus Eiropas, Amerikas vispār nav attīstījies, bet drīzāk degradējies!

Agrāk tāda Libāna uzvarēja Franciju vai Ķīna labi spēlēja OS!

Reāli tikai Eiropa ir spērusi soli uz priekšu, jo gandrīz katrā Eiropas komandā ir NBA spēlētājs vai vismaz pāris Eirolīgas, Eirokausa spēlētāji!

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:32, pirms 2 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Uz nākamajām spēlēm jācer ka sāks meklēt centrus AP un Čavara vietā kas def var spēlēt un labi mest punktus. Tanī ziņā cerības uz Šiliņu un jāskatās kā pirmā sezona Vācijā ies
Nu mēs pa lielam vinnējām visus uz tā rēķina, ka kustīgi un bez centriem, tas tā, ja kas. Un Pasečņiks joprojām ir krietnu soli priekšā jebkuram potenciālajam kandidātam pēc savas pieredzes un līmeņa, tas tā, pārdomām. Visticamāk, dēļ ahileja problēmas Anžejs nebija gatavs uz 150% iet kapāt, vai arī negribēja laist, jo gribēja paturēt laukumā sastāvu ar 5 metējiem.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 14:33, pirms 2 gadiem
pūce rakstīja: ierijiens konkrēc. gan jau tiesneši pietiesāja par labu GER bet turnirs ar plusa zīmi.
Rižajam Mambai droši vien sūdigi ap sirdi bet vajadzēja uzvarēt jau pirms pedejā metiena
Šitas geims bija ņemams vēl pirms pēdējā laimes metiena, tas fakts. Bet tieši tāpat tas bija arī otrai pusei.

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:36, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Šitas geims bija ņemams vēl pirms pēdējā laimes metiena, tas fakts. Bet tieši tāpat tas bija arī otrai pusei.
Šī spēle bija ņemama, jo šeit nebija ne Japānas, ne Indonēzijas grozi!
Pie šādiem groziem nav iespējams gūt 100 punktus, ja pretinieks cenšas aizsarzībā!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 14:37, pirms 2 gadiem
yankeezulu rakstīja: Nevienam neko nevar pārmest. Treneri bija labi sagatavojušies pret, iespējams, turnīra labāko KOMANDU. Nocīnījās līdz pēdējai sekundei. Divu ļoti līdzīgu un labu komandu spēlē vienmēr kādam jāuzvar un kādam jāzaudē. Pret spāņiem un frančiem paveicās mums, šoreiz vāciešiem.
tieši tā, tāds ir sports. Galu galā tam francūzim tas pēdējais trīnis bija brīvāks nekā Dāvim, esam tā teikt kviti ar veiksmes māti

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:37, pirms 2 gadiem
Paldies vīriem par cīņu! Baigi pietrūka kvalitātīvu 2 vīru no soliņa, kas spētu vnk nekrist ārā un noturēt rezultātu (nevis paspēt dažās minūtēs nopelnīt mīnus padsmit). Joprojām škrobe par Mareka nepaņemšanu, kurš spēlē uzvarošu basketbolu un spēj darīt dažādas lietas laukumā, jo būsim reāli - rezervisti netiek ņemti lai taisītu rezultātu. Tāpēc nav baigi saprotams kāpēc tika ņemti spēlētāji (tie tālākie 8.-12. rezervisti), kuri prakstiski ir nespēlējami, neizjaucot spēles ritmu...

  -3 [+] [-]

, 2023-09-06 14:38, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu mēs pa lielam vinnējām visus uz tā rēķina, ka kustīgi un bez centriem, tas tā, ja kas. Un Pasečņiks joprojām ir krietnu soli priekšā jebkuram potenciālajam kandidātam pēc savas pieredzes un līmeņa, tas tā, pārdomām. Visticamāk, dēļ ahileja problēmas Anžejs nebija gatavs uz 150% iet kapāt, vai arī negribēja laist, jo gribēja paturēt laukumā sastāvu ar 5 metējiem.
Ko tas dod, ja AP nespēlē?

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:38, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Es skatos basketbolu 20 gadus un basketbols 20 gados ārpus Eiropas, Amerikas vispār nav attīstījies, bet drīzāk degradējies!

Agrāk tāda Libāna uzvarēja Franciju vai Ķīna labi spēlēja OS!

Reāli tikai Eiropa ir spērusi soli uz priekšu, jo gandrīz katrā Eiropas komandā ir NBA spēlētājs vai vismaz pāris Eirolīgas, Eirokausa spēlētāji!
Esošajā attīstības līmenī un tradīciju ziņā daudzās pasaules valstīs, tomēr basketbols saglabā konkurences līmeni, kurš ir daudz lielāks nekā ledus hokejā. Par iemesliem jau aprakstīju, jo visi pieaugušie basketbolisti ir sākuši spēlēt no bērnu vai jauniešu vecuma.

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:38, pirms 2 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Uz nākamajām spēlēm jācer ka sāks meklēt centrus AP un Čavara vietā kas def var spēlēt un labi mest punktus. Tanī ziņā cerības uz Šiliņu un jāskatās kā pirmā sezona Vācijā ies
Šī laikam bija viena no retajām kļūdām Banki, ka nepaņēma Meijeri Čavara vietā.

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:38, pirms 2 gadiem
HMB BIROJS nizcag rakstīja: Gribētos bērniņu, nākamo NBA staru
n
Latvijai toch būs sprinta stārs

  -3 [+] [-]

, 2023-09-06 14:39, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Šī spēle bija ņemama, jo šeit nebija ne Japānas, ne Indonēzijas grozi!
Pie šādiem groziem nav iespējams gūt 100 punktus, ja pretinieks cenšas aizsarzībā!
Vācieši bija vienkārši svaigāki, beigās mēs izmantojām viņu vēlmi laiku dedzināt

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:39, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Esošajā attīstības līmenī un tradīciju ziņā daudzās pasaules valstīs, tomēr basketbols saglabā konkurences līmeni, kurš ir daudz lielāks nekā ledus hokejā. Par iemesliem jau aprakstīju, jo visi pieaugušie basketbolisti ir sākuši spēlēt no bērnu vai jauniešu vecuma.
Gribi teikt, ka Āzija, Āfrika konkurē ar Eiropu?

Kāpēc tad neviena komanda netika top16?

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:40, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu ne jau Žagaram bija jāraujas uz grozu, Žagars skrēja uz vienas līnijas ar Dāvi, bet pārējie astē, būtu Rodis ar Šmitu uzreiz rāvušies uz grozu, Dāvim parādītos opcijas un izvēle starp mest/dot piespēli. Bet nu maz laika bija, metiens ar bija tīri labs
Es saprotu, te tas vairāk tiem, kuri komentē miskasti, ka Berčam nevajadzēja mest/sūdīgs metējs n shit. Viss kārtībā, tagad domājam par Itāliju, ļoti vēlētos 5 vietu.

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:41, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ko tas dod, ja AP nespēlē?
Ņemot vērā, ka treneris izvēlas laist īso sastāvu, tas tikai parāda trenera izvēli. Tāpēc jautājums ir nesaprotams.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -3 [+] [-]

, 2023-09-06 14:42, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ņemot vērā, ka treneris izvēlas laist īso sastāvu, tas tikai parāda trenera izvēli. Tāpēc jautājums ir nesaprotams.
Viņam arī sezona slikta kopumā

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:42, pirms 2 gadiem
IWLFQu2 rakstīja: Beidzot prātīgs komentārs.
Varēja, protams Žagars aizkriet nedaudz tālāk, bet nu Vācieši bija ļoti labi atgājuši aizsardzībā, tur viņam metiens nebūtu sanācis vieglāks, ja pie tāda tiktu.

Interesanti, vai Banki bija palicis timeout, vai neprasīja, jo juta ka jāiet uz pilnu banku?
Kādu timeout, bumba tak bija spēlē...

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:45, pirms 2 gadiem
Biju tuvu titulam

  -2 [+] [-]

, 2023-09-06 14:46, pirms 2 gadiem
cafemocha rakstīja: Šī laikam bija viena no retajām kļūdām Banki, ka nepaņēma Meijeri Čavara vietā.
Zināms, Meijers būtu noderējis, bet Čavars 12 vietu nopelnīja atlasē. 12 maz, ko izšķir, bet, iespējams, mikroklimatam labi. Banki super treneris, galvas tiesu pārāks par Maskvyti, maksimumu izspieda...žēl,ļoti žēl, ka pēdējais neiekrita...

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:48, pirms 2 gadiem
Tagad atskatoties viegli redzēt, ka jau kuro spēli Mareks būtu noderējis vairāk par uz soliņa sēdošajiem centriem.

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:48, pirms 2 gadiem
neredzu jēgu cīnīties par kaut kādām tur 5-8 vietām

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:49, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: Zināms, Meijers būtu noderējis, bet Čavars 12 vietu nopelnīja atlasē. 12 maz, ko izšķir, bet, iespējams, mikroklimatam labi. Banki super treneris, galvas tiesu pārāks par Maskvyti, maksimumu izspieda...žēl,ļoti žēl, ka pēdējais neiekrita...
Man šķiet, ka Latvijas izlase aizmirsa par Franz Wagner, kurš nespēlēja iepriekšējās spēles, bet šajā spēlē EFF 22 un +19 - abos rādītājos labākais!
Sākumā viņu nelaida pec traumas, bet tad Vācijai nebija izvēles un bija jālaiž laukumā un visu spēli nokārtoja!

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:49, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Gribi teikt, ka Āzija, Āfrika konkurē ar Eiropu?

Kāpēc tad neviena komanda netika top16?
Dienvidameriku piemirsi un klubu līmenī ļoti dažādi kontinenti (spēlētāju ziņā) ir pārstāvēti tajā pašā Eirolīgā un arī NBA. Tas, ka visi nesalasīs konkuretspējīgas izlases (it īpaši Āzijas un Āfrikas valstis) ir skaidrs. Ja skatās tikai uz izlasēm, tad arī futbolā Āfrikas izlases reti sastāda kvalitatīvu konkurenci Eiropas un Dienvidamerikas izlasēm, bet tur tāpat katrai spēlei jāgatavojas par 100%.

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:50, pirms 2 gadiem
Paldies par aizraujošo spēli, šoreiz pietrūka pēdējā precīzā metiena!
Lepojamies ar Jums!!! 🇱🇻🇱🇻🇱🇻

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:52, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Dienvidameriku piemirsi un klubu līmenī ļoti dažādi kontinenti (spēlētāju ziņā) ir pārstāvēti tajā pašā Eirolīgā un arī NBA. Tas, ka visi nesalasīs konkuretspējīgas izlases (it īpaši Āzijas un Āfrikas valstis) ir skaidrs. Ja skatās tikai uz izlasēm, tad arī futbolā Āfrikas izlases reti sastāda kvalitatīvu konkurenci Eiropas un Dienvidamerikas izlasēm, bet tur tāpat katrai spēlei jāgatavojas par 100%.
Futbolā pie dauz lielākas konkurences Eiropā, jo lielākā daļa valstu tas ir pārliecinoši nr1, tad arī Āfrikas valstis izrāda daudz lielāku konkurenci Eiropas komandām un spēj tās uzvarēt vai pat apsteigt grupā!

Basketbolā, ja nespēlē mājās, tad neko nevar uzvarēt!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:53, pirms 2 gadiem
Tiešām tik svarīgā spēlē pamata džeki nevar spēlēt lielākas minūtes? Pamatsastāvs visi +/- pozitīvi, bet nospēlēja attiecīgi - Rodions 26 min, Dāvis 33, Šmits 29, Gražulis 32 un Žagars 32... Neviens spēli nepabeidza pat ar 4 piezīmēm. Vai tiešām šādā spēlē nevarētu spēlēt visi 35+ minūtes?

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 14:54, pirms 2 gadiem
An2 rakstīja: Tagad atskatoties viegli redzēt, ka jau kuro spēli Mareks būtu noderējis vairāk par uz soliņa sēdošajiem centriem.
nu bla..es nevaru šito saprast. Kā var pārmest kautko par sastāva izvēli..Mēs bijām viena normāla Dāvja metiena attālumā no pusfināla! meklēt tagad kautkādas spekulatīvas utis ir vienkārši zemiski pēc parādītā snieguma čempī. Treneru korpusam bija sava stratēģija un tā acīmredzami strādāja. Zaudēt šādai Vācijas izlasei šādā spēlē, tur nav ko daudz pārmest, kādam bija jāzaudē.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:55, pirms 2 gadiem
Kurš var pateikt kāpēc nespēlē Pasečņiks Pret garajiem šodien būtu noderējis.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 14:56, pirms 2 gadiem
IWLFQu2 rakstīja: Es saprotu, te tas vairāk tiem, kuri komentē miskasti, ka Berčam nevajadzēja mest/sūdīgs metējs n shit. Viss kārtībā, tagad domājam par Itāliju, ļoti vēlētos 5 vietu.
kam tā 5.vieta.

     [+] [-]

, 2023-09-06 14:56, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Futbolā pie dauz lielākas konkurences Eiropā, jo lielākā daļa valstu tas ir pārliecinoši nr1, tad arī Āfrikas valstis izrāda daudz lielāku konkurenci Eiropas komandām un spēj tās uzvarēt vai pat apsteigt grupā!

Basketbolā, ja nespēlē mājās, tad neko nevar uzvarēt!
Taisnība, bet konkurence ir arī ļoti atkarīra no sporta veida pieejamības konkrētā valstī.
Pāris saites par realitāti sporta kontekstā.
https://www.statista.com/statistics...

https://www.realbuzz.com/articles-i...

Izrādās lauka hokejs rullē!
Slēpts komentārs: Real Rebel

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:00, pirms 2 gadiem
bungas1 rakstīja: Tiešām tik svarīgā spēlē pamata džeki nevar spēlēt lielākas minūtes? Pamatsastāvs visi +/- pozitīvi, bet nospēlēja attiecīgi - Rodions 26 min, Dāvis 33, Šmits 29, Gražulis 32 un Žagars 32... Neviens spēli nepabeidza pat ar 4 piezīmēm. Vai tiešām šādā spēlē nevarētu spēlēt visi 35+ minūtes?
Nevelk, nav pieraduši tik daudz kapāt

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:00, pirms 2 gadiem
marexs rakstīja: Tā nu sanāca, kad krita Bertānam, nekrita Šroderam, bet kad pēd.ceturtdaļā sāka nekrist arī Dāvim, pietika ar melnīša trāpījumu minimumu.

Var jau teikt, ka gudrāk būtu, nevis puļīt pēdējās sekundēs trīnīti, bet gan iet uz grozu un mēģināt divīti un paredzami, ka vācieši taisītu sodu, taču arī soda metieni būtu jātrāpa un ja viens neizdotos, laika vairs nebūtu. Ja iemestu vismaz divīti, protams, mēs runātu jau pēc spēles pagarinājuma.
likteni veido pieņemtie lēmumi

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:01, pirms 2 gadiem
Skaists sapnnis vasarss noslēgumā varēja būt bet stiprākais uzvar šoreiz tā bija Vācija!Pirmajai reizei super lai veicas turpmā!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:02, pirms 2 gadiem
Pret Franciju buzzer beaters iekrita, šeit ne, tā gadās. Varbūt tik atbildīgā spēlē, kur arī 2pt derēja, vajadzeja tomēr nedaudz drošāk nospēlēt, paņemt TO, izspēlēt, nez, nepamanīju vai vēl bija kāds TO palicis, viegli jau tā no malas spriedelēt, kā saka, pēc kara visi gudri.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:03, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Taisnība, bet konkurence ir arī ļoti atkarīra no sporta veida pieejamības konkrētā valstī.
Pāris saites par realitāti sporta kontekstā.
https://www.statista.com/statistics...

https://www.realbuzz.com/articles-i...

Izrādās lauka hokejs rullē!
Dienvidsudānā vispār nav kur spēlēt, bet viņi ir labākā Āfrikas komanda!

Latvijas hokeja izlase ar 1 halli pieveica Vāciju 8:0 ar 100 hallēm!

Treneri ir vajadzīgi, kas var izaudzināt spēlētājus ar raksturu!(nekad nepadoties, kā jau translācijā teica)!

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:05, pirms 2 gadiem
Bet, nemācījāmies no pretiniekiem, kuri meta 3 punktus un netrāpīja pret mums (Spāņi, Fraņči), šoreiz bija jāskrien 2 ar sodu. 3 punkti, LV nekrīt vajadzīgos momentos. Jā, var runāt, kā būtu, ja būtu. Kopumā, malači.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:06, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nevelk, nav pieraduši tik daudz kapāt
Tieši tā!

Kurucs, Gražulis, varbūt Žagars, bet pārējie nav pieraduši pie 30 minūtēm spēlē!(šobrīd)!
Slēpts komentārs: Real Rebel

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:09, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Tieši tā!

Kurucs, Gražulis, varbūt Žagars, bet pārējie nav pieraduši pie 30 minūtēm spēlē!(šobrīd)!
Protams, slodze ir pamatīga. Bet resnais Spellmans, piemēram, vienu spēli 36 min ir nospēlējis Hollis-Jeffersons vispār vidēji 39 min kapā Jautājums vai nedaudz nogurušāki pamatspēki tāpat nebūtu lietderīgāki par dažiem, kuri pamanījās -16 un -20 nopelnīt...

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:10, pirms 2 gadiem
tā ir kā ir
pasečņiks atkal nosēdēja uz beņķa

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:10, pirms 2 gadiem
Visi kas raksta, kapēc negāja garam utt.
Dāvis bja viens pats uzbrukumā pret 3 vāciešiem viens priekšā un divi kuri bija gatavi pieslēgties.
Iet garām būtu bijis stulbākais lēmums.
Pieņēma vispareizāko lēmumu
Dāvis Juta ka iemetis un tālu līdz tam nebija!

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:11, pirms 2 gadiem
bungas1 rakstīja: Protams, slodze ir pamatīga. Bet resnais Spellmans, piemēram, vienu spēli 36 min ir nospēlējis Hollis-Jeffersons vispār vidēji 39 min kapā Jautājums vai nedaudz nogurušāki pamatspēki tāpat nebūtu lietderīgāki par dažiem, kuri pamanījās -16 un -20 nopelnīt...
Viņi aizsardzībā arī spēlē?

Spēlēt un uzvarēt ir divas dažādas lietas!
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:13, pirms 2 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Uz nākamajām spēlēm jācer ka sāks meklēt centrus AP un Čavara vietā kas def var spēlēt un labi mest punktus. Tanī ziņā cerības uz Šiliņu un jāskatās kā pirmā sezona Vācijā ies
Spēlēt bez C pret masīvajiem un gariem vāciešu C ir nereāli , bet Latvijai gandrīz izdevās . Nākotnē gan rūpīgāk jādomā ko ņemt ko nē uz čempjiem !

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:14, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Dienvidsudānā vispār nav kur spēlēt, bet viņi ir labākā Āfrikas komanda!

Latvijas hokeja izlase ar 1 halli pieveica Vāciju 8:0 ar 100 hallēm!

Treneri ir vajadzīgi, kas var izaudzināt spēlētājus ar raksturu!(nekad nepadoties, kā jau translācijā teica)!
Halles esība jau negarantē, ka kāds ies maksāt par ledus laiku, ekipējumu un treneri (pie tam dārgi arī Vācijas ekonomikā), ja ir iespēja un sapnis, ka bērns var izaugt par labu futbolistu vai basketbolistu (iespējams, Vācijai derētu pieminēt handbolu).
Treneri un tradīcijas ir nākamais aspekts aiz pieejamības.
Zinot ziedojumu daudzumu tai pašai Dienvidsudānai, nešaubos, ka vismaz pāris jēdzīgas skolu sporta zāles ir sabūvētas. Tur var trenēt izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:14, pirms 2 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ja jau tur nevienam vairs nav nekads stimuls, tad jau viegls uzdevums - atliek tik pašiem saņemties un visus bez stimula esošos sagraut un beigt turnīru ar 2 uzvarām. Tik aizdomas, ka tik vienkārši jau nebūs, un gan jau spēles laikā arī pretiniekiem radīsies tas stimuls pacīnīties par uzvaru.
Ka tik ne tā. Pret leišiem nebūtu stimula spēlēt par Baltijas labākās izlases godu? Vai varbūt pret Kanādu vai Slovēniju? Es domāju, ka visiem tur katrā spēlē būs ko pierādīt un zaudēt nevēlēsies neviens. Tā tikai no dīvāna var nokomentēt, ka nav jēgas. Tur katram ir savi parādi, ko viens otram vēlas atdot.
Slēpts komentārs: A Burts Hokejs pāri visam LV

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 15:20, pirms 2 gadiem
IWLFQu2 rakstīja: Beidzot prātīgs komentārs.
Varēja, protams Žagars aizkriet nedaudz tālāk, bet nu Vācieši bija ļoti labi atgājuši aizsardzībā, tur viņam metiens nebūtu sanācis vieglāks, ja pie tāda tiktu.

Interesanti, vai Banki bija palicis timeout, vai neprasīja, jo juta ka jāiet uz pilnu banku?
Vai tad tur nebija open-play pēc Šrēdera garām aizmesta metiena? Kā tad viņš to taimautu paņemtu? Tas nav NBA.
Slēpts komentārs: A Burts Hokejs pāri visam LV

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:22, pirms 2 gadiem
Gan Bertans, gan Porzingis cik reizes NBA met pedejo metienu?
Kadas svarigakas speles tiek zaudeti ar pedejo nerealizetu metienu. Melnkalne atlase PC2019, EC atlase 2022, sodien....

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:23, pirms 2 gadiem
Malači džeki.Varoņi!Varēja protams aizķerties.Dāvis,nav ko pārmest,nospēlēja izcili.Kaut gan beigās pārforsēja,laiks bija,kāpēc tā skrēja,ar galvu sienā,nebija kas pasaka priekša,ka laiks ir,varēja jau iet līdz grozam Malači komanda(Žagariņš Zoriks Kuruci īpaši Andrejs,arī Šmits,un protams treneru korpuss)

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:23, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Man šķiet, ka Latvijas izlase aizmirsa par Franz Wagner, kurš nespēlēja iepriekšējās spēles, bet šajā spēlē EFF 22 un +19 - abos rādītājos labākais!
Sākumā viņu nelaida pec traumas, bet tad Vācijai nebija izvēles un bija jālaiž laukumā un visu spēli nokārtoja!
Nujā, nenosedza/nenovērtēja Francu, bet ja Šrēders būtu ielicis kaut par 3 metieniem vairāk (no saviem 25 izmestajiem), tur jau arī būtu cits stāsts.

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 15:24, pirms 2 gadiem
Meznieks rakstīja: Kurš var pateikt kāpēc nespēlē Pasečņiks Pret garajiem šodien būtu noderējis.
Kāds te jau Francijas/Kanādas spēļu laikā teica, ka trauma. Laikam tā arī ir.. drausmas, paņemt līdzi tā arī neatveseļojušos čuvaku

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:25, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Halles esība jau negarantē, ka kāds ies maksāt par ledus laiku, ekipējumu un treneri (pie tam dārgi arī Vācijas ekonomikā), ja ir iespēja un sapnis, ka bērns var izaugt par labu futbolistu vai basketbolistu (iespējams, Vācijai derētu pieminēt handbolu).
Treneri un tradīcijas ir nākamais aspekts aiz pieejamības.
Zinot ziedojumu daudzumu tai pašai Dienvidsudānai, nešaubos, ka vismaz pāris jēdzīgas skolu sporta zāles ir sabūvētas. Tur var trenēt izlasi.
Es liktu trenerus pirmos(kā redzams pēc Banki piemēra)!
Pieejamība ir visiem un Latvijas basketbols pēc pieejamības noteikti nebūs top8 pasaulē, bet treneri tomēr aizveduši līdz tam top8!

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:27, pirms 2 gadiem
xxru rakstīja: kam tā 5.vieta.
FIBA rangs. Mēs tikām nāves grupā, jo bijām super zemu rangā.
Slēpts komentārs: A Burts Hokejs pāri visam LV

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:33, pirms 2 gadiem
Nav ko pārmest komandai .Izcili!

Varat mani nolikt vai aplikt , nedaudz par Dāvi. Kā viņš spēlē Nba?Tā viņam laikam liek.Viņš nostājas stūrī un gaida , kad dabūs piespēli.Nu izzskrien uz metienu ar. Pārsvarā mīņājas un gaida piespēli.Ja trāpa tad ok. Pārējaš darbības faktiski nekādas.Pēc bumbām neiet, caurgājienos neiet, cīņā neiet. Aizsardzībā ar ne visai.Iespējams ka raustās pēc krusteniskajām.
Aizbrauks atpakaļ uz NBA , atkal mīņāsies uz 3pkt līnijas.Protams ir labs šūters un saņēm labu algu

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:34, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Pieejamība pērtiķbolā, tu ko smejies? Pērtiķbols ir vispiejamākais no komandu sportiem Latvijā! Laukumi un grozi ir jebkurā ģerevņā, pat arī tīkli grozoz ir, atšķirībā no 80.-90. gadiem Savāc blici un trenējies uz nebēdu kaut līdz vemšanai par Baltu Velti! Spēļu prakse, vai sliktākajā gadījumā, iespēja vienam pašam bumboties, ir garantēta 24/7 režīmā cauru gadu!
Hokejā gan tādu priviliģētu iespēju nav Par ledusa īri ir dārgi jāmaksā
Francijā nav grozi uz katra stūra?
Slēpts komentārs: A Burts Hokejs pāri visam LV

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:38, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Es liktu trenerus pirmos(kā redzams pēc Banki piemēra)!
Pieejamība ir visiem un Latvijas basketbols pēc pieejamības noteikti nebūs top8 pasaulē, bet treneri tomēr aizveduši līdz tam top8!
Viss ok. Respektēju viedokli un pieliktu arī klāt tradīcijas.
Mēs pēc pieejamības neesam top8 nevienā sporta veidā, izņemot litrbolu, jo jebkuros laukos atradīsi veikalu, kurā nopirkt "dziru". Tas, ka hokejā esam tik labi, arī parāda, ka nedzīvojam tik slikti, kā to mēģina pateikt mūsu valsts publiskajā telpā.

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:40, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Arī ir, tikai tur maz kas kaut ko dara Par pērtķbola superīgo popularitāti stipri vien pārspīlē SC Škodas turnīra heiteri Patiesībā, Rietumeiropā Hokeja Škoda ne ar ko neatpaliek no PK pērtiķbolā, proti, praktiski neviens par to neko nezin Protams, atšķirībā no Balkānu un Baltijas valstīm
Futbola priekšā viss tur nobāl Kurā ciemā tu esi apmeties frankos? Varbūt tev tur tik arābi, kas futbolu spēlē

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:44, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Spēlēt bez C pret masīvajiem un gariem vāciešu C ir nereāli , bet Latvijai gandrīz izdevās . Nākotnē gan rūpīgāk jādomā ko ņemt ko nē uz čempjiem !
Es nezināju, ka vāciešiem tika aktīvi spēlēti C pozīcijas spēlētāji. Viņiem praktiski bija identisks spēles sastāvs mūsējiem, laukumā tika turēti spēlētāji, kur var nospēlēt pie groza, bet tai pat laikā jebkurš varēja iemest no distances. Vienkārši viņiem bija vairāk muskuļu svara un auguma cm lielākam spiedienam. Divi no tiem ar labu sniegumu NBA laukumos. Visa vāciešu komanda ir labākajos gados, briedums un pieredze. Mums būtu noderējis Mejeris. Iespējams, viņš gan nav labs galotnēs, bet lielu spēles laika daļu viņš laukumā savu darbu izdarītu.

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:44, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Arī ir, tikai tur maz kas kaut ko dara Par pērtķbola superīgo popularitāti stipri vien pārspīlē SC Škodas turnīra heiteri Patiesībā, Rietumeiropā Hokeja Škoda ne ar ko neatpaliek no PK pērtiķbolā, proti, praktiski neviens par to neko nezin Protams, atšķirībā no Balkānu un Baltijas valstīm
fr Coupe du monde masculine de basket-ball 2023 252,553

fr Championnat du monde de hockey sur glace 2023 55,706

fr Coupe du monde de football 2022 6,937,245

Futbols un panākumi tur pāri visam, bet Francijas hokeju un basketbolu nevar likt ar vienādības zīmi!
Slēpts komentārs: A Burts Hokejs pāri visam LV

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:46, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Ciems te ņi pri čom, es aktīvi sekoju informatīvajai telpai Nekur nevienā vietā Parīzē, Marseļā, Strasburgā vai kur citviet, pilsētu ielās nav uzkarinētie lielie ekrāni un tauta nebļāustās uz ielām pērtiķbola PK laikā, kā tas ir Latvijā, Lietuvā un bijušaja Jugolijā Frankos ir vērojams kapa klusums, it sevišķi ņemot vērā to, ka lielākā daļa no mačiem notiek Siestas laikā Tie, kuri strādā, tie strādā, tie, kuri nestrādā, izbauda diendusu un visi barčiki-restorāni ir aizklapēti ciet līdz vakaram
Francijai ir futbols un pārējie sporta veidos seko, ja ir panākumi!
Tas ir tā normāli Eiropā!

Vācijai ir pilnīgi tas pats!

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:47, pirms 2 gadiem
Mazliet pietrūka jaudas, bet nekas, čaļi tāpat varoņi. Paldies par emocijām un rīt gaidām uzvaru.

  -4 [+] [-]

, 2023-09-06 15:48, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Francijai ir futbols un pārējie sporta veidos seko, ja ir panākumi!
Tas ir tā normāli Eiropā!

Vācijai ir pilnīgi tas pats!
Vācijā Hokeja DEL ir krietni priekšā pērtiķbolam

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 15:50, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Vācijā Hokeja DEL ir krietni priekšā pērtiķbolam
Es arī neietu skatītos kā viens amerikānis driblē 20 sekundes un met pāri rokām samocītus metienus

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:50, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es nezināju, ka vāciešiem tika aktīvi spēlēti C pozīcijas spēlētāji. Viņiem praktiski bija identisks spēles sastāvs mūsējiem, laukumā tika turēti spēlētāji, kur var nospēlēt pie groza, bet tai pat laikā jebkurš varēja iemest no distances. Vienkārši viņiem bija vairāk muskuļu svara un auguma cm lielākam spiedienam. Divi no tiem ar labu sniegumu NBA laukumos. Visa vāciešu komanda ir labākajos gados, briedums un pieredze. Mums būtu noderējis Mejeris. Iespējams, viņš gan nav labs galotnēs, bet lielu spēles laika daļu viņš laukumā savu darbu izdarītu.
Piekrītu , par Mejeri , mums bij vajadzīgs vismaz 1 ideālā variantā 2 spēlētāji rotācijā .

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:51, pirms 2 gadiem
asinsdesa rakstīja: Kāds te jau Francijas/Kanādas spēļu laikā teica, ka trauma. Laikam tā arī ir.. drausmas, paņemt līdzi tā arī neatveseļojušos čuvaku
nezinu, vai trauma, gailītis stāstīja, ka nevarot atrast minūtes pasečņikam laukumā, t.,i., nezina, kā izmantot

https://www.sportazinas.com/gailiti...

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:53, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Es arī neietu skatītos kā viens amerikānis driblē 20 sekundes un met pāri rokām samocītus metienus
Nu redzi, sapratām viens otru Labi, es turpinu priecāties par LV Hokeja uzvaru pār pērtiķbolu un dodos pelnītā Siestā līdz vakaram!

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:54, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Vācijā Hokeja DEL ir krietni priekšā pērtiķbolam
Kā redzi, tad praktiski visi Vācijas izlases basketbolisti būs prom no viņu līgas(augstākā līmenī)!

     [+] [-]

, 2023-09-06 15:57, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Vācijā Hokeja DEL ir krietni priekšā pērtiķbolam
Vācijā basketbolā pat trešajā bundeslīgas līmenī spēlē leģionāri no ASV. Pluss vēl ir Eirolīgas un Eirokausa klubi. Ko Tu lieto?! Es arī gribu pamēģināt!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 15:57, pirms 2 gadiem
Malači puikas, visa komanda! Jau tagad 100% katrs no viņiem ir Trijzvaigžņu ordeni pelnījis, citādi te pēdējos gados pieraduši dot katram, par kuru sētas babenes pieteikumu uzraksta...
Zaudējumam iemeslu daudz, un visi ir objektīvi. Vispirms jau nogurums, ar tik šauru rotāciju pret tādiem rumpjiem un meistarības līmeni spēlējot. Kaut kādi sīkumi pietrūka, piemēram, pāris nerealizēti metieni no grozapakšas... Bet - beidzam īdēt! Viss ar izlasi ir kārtībā, puikas kapājas, un tas ir galvenais. Tā tik turpināt, tad būs vēl uzvaras!

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:00, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Kā redzi, tad praktiski visi Vācijas izlases basketbolisti būs prom no viņu līgas(augstākā līmenī)!
Līdz tam līmenim gan kaut kā jātiek. Ja ne skatāms, bet rezultātu dodošs ir bundeslīgas basketbols.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 16:01, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Ko var teikt? Sudrabs, kuru prognozēju, ar mērķi, ka mana prognoze nepiepildīsies, izpalika un Hokejs palika nepārspēts, Hokeja Bronza- sporta šīgada sasniegums nr.1 Latvijā!!!
pēc hokeja ceturdaļfināla par basketu neviens nedomāja, visiem bij uz viņu pajāt pat neiedomājās par tādu, basketā kā es paskatos, tā tiek apspriests un pieminēts hokejs. hokejs ir pāri visam un viņu paceļ basketa fani un hokeja antifani

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:01, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Līdz tam līmenim gan kaut kā jātiek. Ja ne skatāms, bet rezultātu dodošs ir bundeslīgas basketbols.
To rezultātu dod spēlēšana Eirokausos(ar labākajiem), ne spēlēšana vietējā līgā!

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 16:01, pirms 2 gadiem
TommyG rakstīja: Visi kas raksta, kapēc negāja garam utt.
Dāvis bja viens pats uzbrukumā pret 3 vāciešiem viens priekšā un divi kuri bija gatavi pieslēgties.
Iet garām būtu bijis stulbākais lēmums.
Pieņēma vispareizāko lēmumu
Dāvis Juta ka iemetis un tālu līdz tam nebija!
Nemaz nerunājot par to, ka Dāvis principā nemaz nav nekāds driblētājs/caurgājējs. Viņš ir pavisam cita ampluā spēlētājs, kam driblēšana nav stiprā puse. Drīzāk, ka tajā caurgājienā vienkārši zaudētu bumbu. Vienīgā saprātīgā opcija vēl bija piebremzēt un pa kreisi Žagars, bet Dāvis bija visiem priekšā, viņš pat nevarēja zināt, vai viņam tur būs kam citam iedot, ja nemetīs uzreiz.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 16:12, pirms 2 gadiem
salveens rakstīja: Pilnīgs aplams gājiens no Bertāna, labs sodu metējs būtu vilcis caurgājienu uz groza apakšu un iespējams būtu jāmet sodi vai labākajā gadijumā būtu izvilcis OT ar metienu no apakšas. Sāpīgi
Tak beidz paļauties uz sodu - tiesneši nesvilptu tādā situācijā sodu, ja vien kādam sprandu nesalauztu.

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:14, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: To rezultātu dod spēlēšana Eirokausos(ar labākajiem), ne spēlēšana vietējā līgā!
Eirokausu komandā ir jātiek un ar sliktu lokālās līgas praksi ir nereāli tikt uz augšu arī starp Vācijas komandām. Kā jau teicu, ka nav skatāma līga kopumā, bet tur ļoti spiež uz individuālo prasmju attīstību. Daļa koncepta paņemta no NBA attīstības līgas piemēra, kuras basketbolu skatīties ir sava veida mazohisms.

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:16, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Piekrītu , par Mejeri , mums bij vajadzīgs vismaz 1 ideālā variantā 2 spēlētāji rotācijā .
Bet tā līdz galam tas arī nav tāds 100% faktors, jo to varētu teikt, ja mēs sāktu zaudēt spēlētājus dēļ piezīmēm, varbūt iZdotos mazināt noguruma vai piezīmju momentus. Es teiktu, pretenzijas būtu vairāk situācijā, ja malā paliktu kāds, kurš sekmīgāk spēj risināt uzdevumus saspringtās galotnēs, ar labām individuālajām prasmēm un sekmēm uzbrukumā. Dotajā gadījumā tāds nav ne AP, ne Mejeris. Līdz ar to, kopumā nav iebildumu pret trenera izvēlēto sastāvu un pieeju.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 16:19, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: Kādu timeout, bumba tak bija spēlē...
Es sajuku, FIBA taču noteikumi ne NBA :facepalm:

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:20, pirms 2 gadiem
Starp citu abi brāļi Vāgneri izvēlējās BBL vietā- NCAA un tas tomēr ko parāda!

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:23, pirms 2 gadiem
yankeezulu rakstīja: Vai tad tur nebija open-play pēc Šrēdera garām aizmesta metiena? Kā tad viņš to taimautu paņemtu? Tas nav NBA.
Bija, bija open play, es par timeout nezināju, ka FIBA nedrīkst ņemt kad vēlies, kā tas ir NBA

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:24, pirms 2 gadiem
erty rakstīja: Eirokausu komandā ir jātiek un ar sliktu lokālās līgas praksi ir nereāli tikt uz augšu arī starp Vācijas komandām. Kā jau teicu, ka nav skatāma līga kopumā, bet tur ļoti spiež uz individuālo prasmju attīstību. Daļa koncepta paņemta no NBA attīstības līgas piemēra, kuras basketbolu skatīties ir sava veida mazohisms.
Abi brāļi Vāgneri- BBL vietā izvēlējās NCAA un abi veiksmīgi spēlē NBA!
Grūti ko teikt par BBL un attistību, ja pro baša vietā izvēlas NCAA!

Acīmredzot NCAA neļauj vienam driblēt tās 20 sekundes un mest samocītus metienus pāri rokām!(neesmu eksperts šajā jomā)

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:25, pirms 2 gadiem
yankeezulu rakstīja: Nemaz nerunājot par to, ka Dāvis principā nemaz nav nekāds driblētājs/caurgājējs. Viņš ir pavisam cita ampluā spēlētājs, kam driblēšana nav stiprā puse. Drīzāk, ka tajā caurgājienā vienkārši zaudētu bumbu. Vienīgā saprātīgā opcija vēl bija piebremzēt un pa kreisi Žagars, bet Dāvis bija visiem priekšā, viņš pat nevarēja zināt, vai viņam tur būs kam citam iedot, ja nemetīs uzreiz.
Pēdējā uzbrukumā Kurucam vajadzēja uzskriet gar sāna līniju, tad Bongam aizsardzībā vēl būtu jādomā, vai skriet līdzi Kurucam vai koncentrēties uz Dāvi.

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:27, pirms 2 gadiem
butterbean rakstīja: Pofig,olimpiadee atriebsimies kad buusim pilnaa sastaavaa.
diez vai olimpiādē piedalīsimies un pilnā sastāvā vēl jo mazāk

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:32, pirms 2 gadiem
Thrilla in Manila un diemžēl mēs šoreiz bijām Formens.

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:34, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Bet tā līdz galam tas arī nav tāds 100% faktors, jo to varētu teikt, ja mēs sāktu zaudēt spēlētājus dēļ piezīmēm, varbūt iZdotos mazināt noguruma vai piezīmju momentus. Es teiktu, pretenzijas būtu vairāk situācijā, ja malā paliktu kāds, kurš sekmīgāk spēj risināt uzdevumus saspringtās galotnēs, ar labām individuālajām prasmēm un sekmēm uzbrukumā. Dotajā gadījumā tāds nav ne AP, ne Mejeris. Līdz ar to, kopumā nav iebildumu pret trenera izvēlēto sastāvu un pieeju.
Kļūdas un neiemestie metieni no labām pozīcijām ir viens skaidrojums ... Nogurums ... tas protams mans subjektīvais uzskats . Jo Rodions ar intervijā teica un netikai viņš iekrājies nogurums .

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:45, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Kļūdas un neiemestie metieni no labām pozīcijām ir viens skaidrojums ... Nogurums ... tas protams mans subjektīvais uzskats . Jo Rodions ar intervijā teica un netikai viņš iekrājies nogurums .
Nogurums arī droši vien, bet, es teiktu, arguments ir psiholoģija, mums šajā sastāvā patiešām būtu vajadzīgi tie, kuri palika malā dēļ traumām, Lomažs, Strēlnieks, KP, bet tie citi džeki, AP, Mejeris, abi ar risku izkrist no spēles zem spiediena un atbildības.

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:52, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: pēc hokeja ceturdaļfināla par basketu neviens nedomāja, visiem bij uz viņu pajāt pat neiedomājās par tādu, basketā kā es paskatos, tā tiek apspriests un pieminēts hokejs. hokejs ir pāri visam un viņu paceļ basketa fani un hokeja antifani
Cik tad tur cilvēki salīdznia? Tjoma pats un vēl daži.

     [+] [-]

, 2023-09-06 16:55, pirms 2 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nogurums arī droši vien, bet, es teiktu, arguments ir psiholoģija, mums šajā sastāvā patiešām būtu vajadzīgi tie, kuri palika malā dēļ traumām, Lomažs, Strēlnieks, KP, bet tie citi džeki, AP, Mejeris, abi ar risku izkrist no spēles zem spiediena un atbildības.
Uzvaru vai zaudējumu , sastāda daudz un dažādu '' sīkumu'' kopums . Protams visi tevis pieminētie šajā spēlē būtu zelta vērti .

  -2 [+] [-]

, 2023-09-06 17:55, pirms 2 gadiem
Bertānam 5 sek., priekšā neviena nav - varēja doties uz grozu un iemest 2p, bet varbūt pat kāds uztaisītu foulu,un, ja būtu iemetis grozu, tad sodiņos būtu trešais punkts. Žagaram pašam vajadzēja doties uz priekšu nevis piespēlēt karstgalvim Bertānam un, ticu, tad viss būtu nokārtots labākajā veidā. Žagars - mans favorīts

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 17:57, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: Uzvaru vai zaudējumu , sastāda daudz un dažādu '' sīkumu'' kopums . Protams visi tevis pieminētie šajā spēlē būtu zelta vērti .
Par šo konkrēto spēles beigu momentu, es teiktu, metiens bija pamatots un labs, bet, ja vairāki spēlētāji būtu straujāk gājuši uz priekšu, būtu pavērušās varbūt vēl ekstraiespējas. Nezinu, kāpēc viņi palika astē, kamēr Dāvis devās uz priekšu un centās iemest

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 17:58, pirms 2 gadiem
xxru rakstīja: Bertānam 5 sek., priekšā neviena nav - varēja doties uz grozu un iemest 2p, bet varbūt pat kāds uztaisītu foulu,un, ja būtu iemetis grozu, tad sodiņos būtu trešais punkts. Žagaram pašam vajadzēja doties uz priekšu nevis piespēlēt karstgalvim Bertānam un, ticu, tad viss būtu nokārtots labākajā veidā. Žagars - mans favorīts
Tu laikam neskatījies spēli, Žagara rokās bumba vispār nebija. Un kur Tu redzēji, ka Dāvim priekšā neviens nebija.

     [+] [-]

, 2023-09-06 18:07, pirms 2 gadiem
evil112 rakstīja: Ārprāts.
Arprācc...laime bija tik tuvu...

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 18:20, pirms 2 gadiem
erudīts007 rakstīja: Arprācc...laime bija tik tuvu...
Protams žēl ,ka netikām uzreiz uz OS ,bet iekļūt pirmajā astotniekā komandu sporta veidā ,kurš konkurences ziņā atpaliek tikai no futbola ir pat ļoti izcili.

     [+] [-]

, 2023-09-06 18:33, pirms 2 gadiem
xxru rakstīja: Bertānam 5 sek., priekšā neviena nav - varēja doties uz grozu un iemest 2p, bet varbūt pat kāds uztaisītu foulu,un, ja būtu iemetis grozu, tad sodiņos būtu trešais punkts. Žagaram pašam vajadzēja doties uz priekšu nevis piespēlēt karstgalvim Bertānam un, ticu, tad viss būtu nokārtots labākajā veidā. Žagars - mans favorīts
reāli nerubī fišku...tu spēli vispār skatījies? un Bertānam protams daudz gudrāk ir ar driblu kautkur lauzties pret aizsargu priekšā nekā izmest trīni, kas ir viņa specialitāte, vinkārši auns..

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 18:36, pirms 2 gadiem
Priekš kam Luka paņēma līdzi AP un KČ, kāds paskaidrojiet!

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 18:43, pirms 2 gadiem
Skrobe par 2ām lietām - viens metiens līdz olimpiādei un līdz šim tikai 5as komandas uzvarēja Spāniju un Franciju viena čempja laikā un visas tika pie medaļām, Latvija ir 6ā komanda kas to izdarīja un pirmā kurai nebūs medaļas ;/

     [+] [-]

, 2023-09-06 18:48, pirms 2 gadiem
Jopcik popcik viens metiens

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 18:52, pirms 2 gadiem
prapors12 rakstīja: Priekš kam Luka paņēma līdzi AP un KČ, kāds paskaidrojiet!
Gandrīz vai ņemšanas pēc, neviens centrs neiederas, Banki PK izvirzītajā spēles modelī, tikai Gražulis, kur nav centrs spēja tikt līdz. Mēs spēlējam ātru basketbolu, kuram līdz grūti tikt gan Klāvam, gan Anžejam. Tā vieta, domāju bija jau sen domāta Kristapam.

  -2 [+] [-]

, 2023-09-06 18:57, pirms 2 gadiem
Kopumā solis sperts uz priekšu, bet nākamais vēl priekšā, OS kvalifikācija, domāju ka tur vajadzētu nokļūt, bet atkal tās grupas, un negribētu nokļūt pret Frančiem, domāju savāks jaudīgu sastāvu (Vembanjama, Embiid), un pret viņiem tikai beigu posmā gribētu, ja nu kas spēlēt, vai nu atkal kārtējo turnīrā, bez lieliem sasniegumiem, varētu būt,

Ja, skatās perspektīvu jā mēs spēlēsim labi, arī par 2025.g. bet vai medaļas varam dabūt, šaubos, tā pati Vācija jauna ambicioza komanda, un Francija ar Vembanjamu priekšgalā, būs daudz problēmu, žēl bet zelta pauaudzes ir tikusi tālu, bet nekad līdz medaļām, žēl, un neredzu iespēju nākotnē, varam līdz 1/4 tikt, bet tālāk diez vai.

     [+] [-]

, 2023-09-06 18:58, pirms 2 gadiem
Malači mūsējie tā pat. Nospēlējām punkts punktā ar medaļniekiem un noturējām Šrēderu. Nav ko pārmest, jau tā daudz emociju un spēka patērēts, lai tiktu tik tālu. Būtu mums Strēlnieks un Porziņģis, būtu iespējams medaļas. Žagaram un Žorikam lieliska pieredze, nākotne izskatās spoža!

     [+] [-]

, 2023-09-06 18:58, pirms 2 gadiem
xxru rakstīja: neredzu jēgu cīnīties par kaut kādām tur 5-8 vietām
Ir jēga! Lai augstāks reitings un atlasē vājāki pretinieki.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 19:09, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: nu bla..es nevaru šito saprast. Kā var pārmest kautko par sastāva izvēli..Mēs bijām viena normāla Dāvja metiena attālumā no pusfināla! meklēt tagad kautkādas spekulatīvas utis ir vienkārši zemiski pēc parādītā snieguma čempī. Treneru korpusam bija sava stratēģija un tā acīmredzami strādāja. Zaudēt šādai Vācijas izlasei šādā spēlē, tur nav ko daudz pārmest, kādam bija jāzaudē.
Jā, 100% piekrītu. Luka Banki super treneris, izspieda max, tik žēl, ka pēdējais neiekrita. P s L.Banki 3x labāks par Maskvyti.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 19:11, pirms 2 gadiem
Zhamschut rakstīja: Pret Franciju buzzer beaters iekrita, šeit ne, tā gadās. Varbūt tik atbildīgā spēlē, kur arī 2pt derēja, vajadzeja tomēr nedaudz drošāk nospēlēt, paņemt TO, izspēlēt, nez, nepamanīju vai vēl bija kāds TO palicis, viegli jau tā no malas spriedelēt, kā saka, pēc kara visi gudri.
Kā TO paņemsi, ja spēle nebija apturēta???

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 19:26, pirms 2 gadiem
ja bertānam būtu bijis vairāk smadzeņu... vismaz pagarinājums būtu, jo vācieši nebūtu riskējuši faulot.

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 19:43, pirms 2 gadiem
Teiksim kā ir. Dāvis bija enkurs.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 19:44, pirms 2 gadiem
Neesmu baigais specs, bet tāds parasts dīvānā pircējs, šahists amatieris, bet tās pēdējās sekundes 3pts metienu īsti nesapratu. Izskatījās, ka pēs atlēkušās bumbas visi mūsējie tā kā sastinga, gaidot, ka treneris paņems minūti, izņemot Bertāns aizrikšoja. Skaidrs, ka gribēja kļūt par varoni. Protams, ka varēja, bet ņemot cik viņš nestabils, man kaut kā likās, ka pareizāk bija pauze un mēģināt vilkt uz groza apakšu Žagaram. A tur, kas zina varbūt iekšā ar sodu.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 19:44, pirms 2 gadiem
Kā Baltija sāka lekties, cik ir kruti, tā uzreiz izkrita!

  -2 [+] [-]

, 2023-09-06 19:50, pirms 2 gadiem
Bet, principā ne jau par trejaci būtu Dāvim jāpārdzīvo, bet par 2/4 epizodi, kad varēja 3 mest, un atdeva precīzi rokās piespēli pretiniekam, liela kļūda, kas maksāja punktus, nezinu, man tā epizode, šķita ka var izmaksāt daudz, tā arī bija.

     [+] [-]

, 2023-09-06 19:56, pirms 2 gadiem
Lai nu kā bet rižais, es tev piedodu. Gamblers paliek gamblers

     [+] [-]

, 2023-09-06 20:02, pirms 2 gadiem
Izņemiet jebkurai komandai, izņemot ASV, pamatpiecinieku ārā , un mēģiniet tikt TOP8

  +2 [+] [-]

, 2023-09-06 20:28, pirms 2 gadiem
CarlosB rakstīja: Neesmu baigais specs, bet tāds parasts dīvānā pircējs, šahists amatieris, bet tās pēdējās sekundes 3pts metienu īsti nesapratu. Izskatījās, ka pēs atlēkušās bumbas visi mūsējie tā kā sastinga, gaidot, ka treneris paņems minūti, izņemot Bertāns aizrikšoja. Skaidrs, ka gribēja kļūt par varoni. Protams, ka varēja, bet ņemot cik viņš nestabils, man kaut kā likās, ka pareizāk bija pauze un mēģināt vilkt uz groza apakšu Žagaram. A tur, kas zina varbūt iekšā ar sodu.
vēl viens, kurš vispār neko nerubī...kādu minūti pēc atlecošās bumbas paņemt, bumba bija spēlē! vienīgais ko varēja bija močīt uz priekšu (un pārējie tiešām izskatījās drusku palēni tajā brīdī. Bet, galu galā, Dāvis uz trīņa tāpat būtu bijusi pirmā opcija ko meklētu, normāls metiens, kurš šoreiz neiekrita, nevar visus iemest

  +1 [+] [-]

, 2023-09-06 20:30, pirms 2 gadiem
vozā rakstīja: Bet, principā ne jau par trejaci būtu Dāvim jāpārdzīvo, bet par 2/4 epizodi, kad varēja 3 mest, un atdeva precīzi rokās piespēli pretiniekam, liela kļūda, kas maksāja punktus, nezinu, man tā epizode, šķita ka var izmaksāt daudz, tā arī bija.
ārprāts...sāc davai atcerēties visas kļūdas spēlē tagad, kuras visu izšķīra...

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 20:46, pirms 2 gadiem
tiesnesi norok uzvaretu speli

     [+] [-]

, 2023-09-06 21:22, pirms 2 gadiem
pasi vainigi ka skrejas ar vaciesìem un tadas stulbas kludas un brivie metieni un sodmetieni ari garam un uzbrukuma ari tadas stulbas piezimes un atlekosas bumbas ari nevar savakt pie sava groza un piespele pretiniekam atlekusas bumbas jaizcina5vieta

     [+] [-]

, 2023-09-06 21:27, pirms 2 gadiem
Ehhh... Tik daudz paliek jautājumu, kā būtu, ja būtu... Puiši monstri, malači, super komanda. Ir milzīgs lepnums par viņiem un prieks, bet tas rūgtumiņš tomēr paliek. Bet tāpat, kā ticēju tam, ka Latvija neapstāsies grupu turnīrā, tā ticu tam, ka Dāvim (varbūt KP, Lomikam vai jebkuram citam) būs tuvākajos gados vēl iespēja mest lielāko metienu Latvijas basketbola vēsturē, un to arī iemetīs 🙂
PAR LIELU LATVIJU, un paldies puišiem par šīm emocijām.

     [+] [-]

, 2023-09-06 22:00, pirms 2 gadiem
Lai cik nepopulāri tas būtu, bet es piekrītu rakstītājam, ka tā Banki & co
opcija-spēlēšana bez centriem ir ievērojams skaits neizcīnīto bumbu pie
abiem groziem. Tas taču ir viens galvenajiem rādītājiem. Tas pats
atstumtais Pasečņiks izskatījās diezgan sakarīgā formā. Mani vienmēr ir
sajūsminājuši tie teksti, kur tāds un tāds neiederas spēles taktiskajā
zīmējumā, tam tur nevar atrast vietu laukumā.

     [+] [-]

, 2023-09-06 22:15, pirms 2 gadiem
Paldies, Dāvi par pēdējo metienu. Bez jebkādas ironijas. Absolūti pareizs lēmums tādā brīdī. Darīt to ko vislabāk māki, nevis improvizēt tājā brīdī. Tika izmests labs metiens + ja neiekrīt, ja kāds nepamanīja bija Rodions un Šmits cīņā pēc atlēkušās ar 2.5 sek palikušām. Kaut kāds caurgājiens, būtu pilnīgi nepamatota avantūra.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 22:29, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: vēl viens, kurš vispār neko nerubī...kādu minūti pēc atlecošās bumbas paņemt, bumba bija spēlē! vienīgais ko varēja bija močīt uz priekšu (un pārējie tiešām izskatījās drusku palēni tajā brīdī. Bet, galu galā, Dāvis uz trīņa tāpat būtu bijusi pirmā opcija ko meklētu, normāls metiens, kurš šoreiz neiekrita, nevar visus iemest
Ko tur domāt, varētu izmest bumbu autā un paņemt minūtes pārtraukumu

     [+] [-]

, 2023-09-06 22:38, pirms 2 gadiem
disciplīns rakstīja: vēl viens, kurš vispār neko nerubī...kādu minūti pēc atlecošās bumbas paņemt, bumba bija spēlē! vienīgais ko varēja bija močīt uz priekšu (un pārējie tiešām izskatījās drusku palēni tajā brīdī. Bet, galu galā, Dāvis uz trīņa tāpat būtu bijusi pirmā opcija ko meklētu, normāls metiens, kurš šoreiz neiekrita, nevar visus iemest
Principā, cik es paskatījos finiša atkārtojumu, pie tā, kas notika laukumā, Dāvis rīkojās pamatoti, es nezinu, kāpēc praktiski visa komanda uz pēdējām sekundēm aizmiga un nelidoja uzbrukumā. Es apskatīju video no tribīnēm, Dāvja metiena brīdī Žagars atrodas puslīdz vienā līnijā ar Dāvi, pārējie trīs vēl tikai nesteidzīgi šķērso centra līniju.

     [+] [-]

, 2023-09-06 23:01, pirms 2 gadiem
Sviedējs rakstīja: Lai cik nepopulāri tas būtu, bet es piekrītu rakstītājam, ka tā Banki & co
opcija-spēlēšana bez centriem ir ievērojams skaits neizcīnīto bumbu pie
abiem groziem. Tas taču ir viens galvenajiem rādītājiem. Tas pats
atstumtais Pasečņiks izskatījās diezgan sakarīgā formā. Mani vienmēr ir
sajūsminājuši tie teksti, kur tāds un tāds neiederas spēles taktiskajā
zīmējumā, tam tur nevar atrast vietu laukumā.
Nu tak bija Čavars brīžiem laukumā? Daudz laba sadarīja? Ok, Pasečņiks varēja tikt laists laukumā, bet Tu viņu treniņos un ikdienā darbībā redzēji? Vai kurš tomēr viņu redzēja? Droši vien treneris. Un kā Tu vari spriest, pēc kā?

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 23:05, pirms 2 gadiem
Spēli diemžēl neredzēju. Banki bija izmantojis coach challange? Pie pēdējā metiena vācietis ielien ļoti tuvu piezemešanās pleķim. Tos sodiņus ļoti mīl svilpt pēdējā laikā. Nereti liekas, ka nepamatoti. Zaudēt jau nebūtu ko.

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 23:09, pirms 2 gadiem
Bet nu tas ir vājprāts, cik daudz var izšķirt viens metiens. Cerams, mums iedos rīkot vienu no OS kval. turnīriem. Gan komanda, gan fani to ir pelnījuši.

     [+] [-]

, 2023-09-06 23:18, pirms 2 gadiem
eziitis rakstīja: Bet nu tas ir vājprāts, cik daudz var izšķirt viens metiens. Cerams, mums iedos rīkot vienu no OS kval. turnīriem. Gan komanda, gan fani to ir pelnījuši.
Futbolā viens sitiens izšķīra dalību Euro 2004!
Arī hokejā, basketbolā pamazām sākam pierast pie šādām cīņām!

  -1 [+] [-]

, 2023-09-06 23:23, pirms 2 gadiem
eziitis rakstīja: Bet nu tas ir vājprāts, cik daudz var izšķirt viens metiens. Cerams, mums iedos rīkot vienu no OS kval. turnīriem. Gan komanda, gan fani to ir pelnījuši.
Pietiks mums ar OS kvali Hokejā, tas gan ir godam pelnīts!

  -2 [+] [-]

, 2023-09-06 23:27, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Futbolā viens sitiens izšķīra dalību Euro 2004!
Arī hokejā, basketbolā pamazām sākam pierast pie šādām cīņām!
Jā, tikai pērtiķbolā viena groza gūšanai nav tik liela nozīme, kā Hokejā vai Futbolā vārtiem
Ja reiz Bertāna neiemestajam trulim piešķir tik lielu nozīmi, kā gūtajiem vārtiem Hokejā vai Futbolā, kaut kas nav kārtībā ar tā saucamajiem Fuņiem Bertāna Trulis drīzāk būtu negadījums par sliktu Afrofričiem, nekā likumsakarība par labu LV pērtiķbolistiem, jo mača gaita kopumā ne par kādu triumfu galarezultātā neliecināja

     [+] [-]

, 2023-09-06 23:31, pirms 2 gadiem
A Burts Hokejs pāri visam LV rakstīja: Jā, tikai pērtiķbolā viena groza gūšanai nav tik liela nozīme, kā Hokejā vai Futbolā vārtiem
Ja reiz Bertāna neiemestajam trulim piešķir tik lielu nozīmi, kā gūtajiem vārtiem Hokejā vai Futbolā, kaut kas nav kārtībā ar tā saucamajiem Fuņiem Bertāna Trulis drīzāk būtu negadījums par sliktu Afrofričiem, nekā likumsakarība par labu LV pērtiķbolistiem, jo mača gaita kopumā ne par kādu triumfu galarezultātā neliecināja
Gadījums vai negadījums ir viens, bet ja 4x vienā turnīrā izlien no mīnusiem(3x -10), tad tas nav nekāds gadījums, bet likumsakarība!

"Pat lielākie basketbola fani" nevar to noliegt

     [+] [-]

, 2023-09-06 23:35, pirms 2 gadiem
Sižets, protams, sāpīgs, BEEEET, nu kurš gan pirms čempja domāja, ka būs tāds metiens 1/4 finālā. Es pat pirms spēles biju pesimistisks, jo vācieši likās pārāk jaudīgi un kaut kad taču mūsu puskomandai jāsāk baterijām sēsties. A neko, kā nesēdās, tā nesēdās.
Fantastisks turnīrs.

     [+] [-]

, 2023-09-06 23:46, pirms 2 gadiem
Tiešām kāds mēģina pārmest Dāvja metienu!? Jūs ko, tas taču Dāvis!!! Kad spēle viņam aiziet(un šodien aizgāja!), šāds metiens priekš viņa nav nekas tik īpašs. Tas ir apmēram tas pats, kas standarta brīvs trīnis kādam citam. Pilnīgi ok metiens.

     [+] [-]

, 2023-09-07 02:32, pirms 2 gadiem
Latvijai bija šogad reālas izredzes, tās aplauza bostonas seltiki