Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

"Mavericks" bez Porziņģa pārspēj līgas līderi "Jazz"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

"Mavericks" bez Porziņģa pārspēj līgas līderi "Jazz"
Luka Dončičs. Foto: USA Sports Today/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) uzvaru izcīnījusi Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks", kas ar 111:103 pārspēja šī brīža līgas labāko komandu Jūtas "Jazz". Porziņģis plaukstas locītavas savainojuma dēļ spēlē nepiedalījās, bet Luka Dončičs atzīmējās ar 31 punktu, deviņām atlēkušajām bumbām un astoņām rezultatīvām piespēlēm.

Jau ziņojām, ka Kristaps Porziņģis spēli izlaida plaukstas savainojuma dēļ, kuru, iespējams, guvis jau janvārī. Latvieša iespējāmā atgriešanās laukumā pagaidām nav zināma, bet plašāka informācija par savainojumu varētu būt šodien.

Luka Dončičs, kurš atzīts par aizvadītās nedēļas labāko spēlētāju Rietumos, ar 31 punktu (1p. 3/3, 2p. 5/15, 3p. 6/11), deviņām atlēkušajām bumbām un astoņām piespēlēm kaldināja "Mavericks" uzvaru pret šī brīža līgas labāko komandu "Jazz". Slovēnim arī četras kļūdas, divas piezīmes un +/- koeficients plus četri.

23 punktus panākumā guva Dorients Finijs Smits, kuram arī sešas atlēkušās bumbas, bet 20 punktus, spēlē iesaistoties no rezervistu soliņa, guva Džeilens Bransons.

"Mavericks" izcīnījusi piekto panākumu pēc kārtas un septīto aizvadīto 10 spēļu laikā. "Jazz" šonakt pārtrūka deviņu uzvaru sērija. Porziņģa pārstāvētā "Mavericks" līdz šim tikusi pie 28 uzvarām un 21 zaudējuma, kas dod septīto vietu Rietumu konferencē. Priekšā esošajai Portlendas "Trail Blazers" šobrīd 30 uzvaras un 19 zaudējumi. Nākamo spēli Dalasa aizvadīs naktī uz ceturtdienu, kad tiksies ar vienu no līgas sliktākajām komandām Hjūstonas "Rockets".

"Mavericks" pirmajā puslaikā iekrāja astoņu punktu pārsvaru. Pirmās ceturtdaļas sākumā vadībā bija kā viena, tā otra komanda, bet tās beigās labāk nospēlēja "Mavericks". Otrajā ceturtdaļā jeb pirmā puslaika turpinājumā "Mavericks" vadību neatdeva, kā arī palielināja pārsvaru līdz astoņiem punktiem. Otrajā ceturksnī "Jazz", kuras viens no ieročiem ierasti bijis tālmetieni, realizēja tikai vienu no 13 izmestajiem trejačiem. Četrus tālmetienus "Mavericks" rindās pirmajā puslaikā bija realizējis Džošs Ričardsons.

Otrā puslaika pirmajā pusē Dalasa burtiski nomētāja pretiniekus no tālās distances, realizējot astoņus no 11 izmestajiem trejačiem. 16 punktus trešajā trešdaļā, nospēlējot visas 12 minūtes, guva slovēnis Dončičs. Pirms noslēdzošās ceturtdaļas "Mavericks" pārsvars bija 18 punkti, un, lai arī "Jazz" uzvarēja noslēdzošo ceturtdaļu (34:24), Rika Kārlaila padotie izcīnīja panākumu ar 111:103. Zaudētāju rindās 28 punktus guva Maiks Konlijs, bet Donovans Mičels, netrāpot nevienu tālmetienu (3p. 0/8), spēli noslēdza ar 16 punktiem.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-06 04:26, pirms 4 gadiem
Ja Mavericks būs kā šonakt un vēl papildus Kristaps arī tituls nav nekas nereāls!

  +2 [+] [-]

, 2021-04-06 04:36, pirms 4 gadiem
Dalasai labi sakrita. Labi, ka 4/4 laikus noņēma no laukuma Meli, 2min. paspēja aizmest garām 4 3p. Mičels bija vājš, savukārt Gobēram tikai 6 metieni no spēles. Negaidīta uzvara. Jo labāk.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-06 04:37, pirms 4 gadiem
Pļūtīzers ubags vēl nav pamodies

  +2 [+] [-]

, 2021-04-06 06:26, pirms 4 gadiem
Ubags no laimes atstiepis kājas

  +3 [+] [-]

, 2021-04-06 06:27, pirms 4 gadiem
Redz,kas sanāk,ja komanda ieslēdz aizsardzību tuvu play-off režīmam.Visos aizsardzības rādītājos komanda tik kāpj uz augšu rangā.
Slēpts komentārs: Ubags
Slēpts komentārs: Ubags

  +4 [+] [-]

, 2021-04-06 07:24, pirms 4 gadiem
Nekrita Jūtai un Dallasa diezgan labi nokapāja aizsardzībā. Dončičam spēle iet. Labi ka Jūta vairāk uz Gobēru neuzspēlēja.

  +6 [+] [-]

, 2021-04-06 07:24, pirms 4 gadiem
Enkurs biksēs, kur var tā muldēt, pilna pasaule ar pļurkstētājiem, tā ir komandas spēlē nevis tikai Lukas, ieliec Luku pistonos doma būs uzreiz playoff? Būtu priecājies ka mums latviešiem ir spēlētāji ir NBA. Dzīves neapmierinātie, un savas dzīves problēmas te maisa ieksā

     [+] [-]

, 2021-04-06 07:27, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Ja Mavericks būs kā šonakt un vēl papildus Kristaps arī tituls nav nekas nereāls!
Ok, viens ir priecāties par mūsējo un Mavs, bet nevajag jau kkādā eiforijā un sapņos dzīvot.

  -4 [+] [-]

, 2021-04-06 07:48, pirms 4 gadiem
Mavs tīri labi spēlē bez KP..iespējams ka pat labāk nekā ar viņu ..

  +3 [+] [-]

, 2021-04-06 08:09, pirms 4 gadiem
aivo50 rakstīja: Mavs tīri labi spēlē bez KP..iespējams ka pat labāk nekā ar viņu ..
nevaru nosaukt ne vienu speli kad KP būtu noracis spēli. LD gan un regulāri ha ha ha . viņš kā bāba; kad ir garīgais tad dalās ar piespēlēm, kā nav tā ņem visu uz sevi un norok hah ha haha ha

  +3 [+] [-]

, 2021-04-06 08:13, pirms 4 gadiem
aivo50 rakstīja: Mavs tīri labi spēlē bez KP..iespējams ka pat labāk nekā ar viņu ..
Nav grūti uzvarēt ja viena komanda met trīņus ar 27% un komandas līderis nospēlē 6/23 no laukuma,un otrā laukuma pusē met 47% no trīņa un DFS izdomā izmest 12 3pt metienus un trāpīt 5 esot vienas no līgas sliktākajiem vieglo 3pt metienu metējam

     [+] [-]

, 2021-04-06 08:14, pirms 4 gadiem
pūce rakstīja: nevaru nosaukt ne vienu speli kad KP būtu noracis spēli. LD gan un regulāri ha ha ha . viņš kā bāba; kad ir garīgais tad dalās ar piespēlēm, kā nav tā ņem visu uz sevi un norok hah ha haha ha
AI nu beidz ir bijušas spēles kuras ir principā zaudētas KP dēļ.Itsevišķi pirms divi mēneši savas drausmīgās aizsardzības dēļ.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-06 08:15, pirms 4 gadiem
Ubags rakstīja: Lūk, ko nozīmē, kad Lukam nav jāvelk tas nožēlojamais enkurs - pat uzvarēt līgas līderi nav problēmu. Iepriekšējās 2 spēles pret Jazz zaudēja bez variantiem - abās spēlēja (nožēlojami) enkurs. Šoreiz enkurs malā = pārliecinoša uzvara. Sakritība? Protams, ka nē. Cerams, ka vēl kādu laiku nespēlēs enkurs.
Sakritība ka tu esi galvā pists un arī ubags? Es domāju,ka nē

  +6 [+] [-]

, 2021-04-06 08:30, pirms 4 gadiem
Ubags rakstīja: Lūk, ko nozīmē, kad Lukam nav jāvelk tas nožēlojamais enkurs - pat uzvarēt līgas līderi nav problēmu. Iepriekšējās 2 spēles pret Jazz zaudēja bez variantiem - abās spēlēja (nožēlojami) enkurs. Šoreiz enkurs malā = pārliecinoša uzvara. Sakritība? Protams, ka nē. Cerams, ka vēl kādu laiku nespēlēs enkurs.
Tev plate uzkārusies

  +1 [+] [-]

, 2021-04-06 08:37, pirms 4 gadiem
Cerams, mazattīstītais Ubags/ZZZ drīzumā tika optimizēts. Kāds būs viņa nākamais niks?

  -3 [+] [-]

, 2021-04-06 09:10, pirms 4 gadiem
pūce rakstīja: nevaru nosaukt ne vienu speli kad KP būtu noracis spēli. LD gan un regulāri ha ha ha . viņš kā bāba; kad ir garīgais tad dalās ar piespēlēm, kā nav tā ņem visu uz sevi un norok hah ha haha ha
Pievienoju garīgi slimo sarakstam.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-06 09:10, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: AI nu beidz ir bijušas spēles kuras ir principā zaudētas KP dēļ.Itsevišķi pirms divi mēneši savas drausmīgās aizsardzības dēļ.
Te rozā brilles daudziem. Absolūti citā realitātē dzīvo.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-06 09:42, pirms 4 gadiem
Tik slikti spēlējošus džezmeņus vairākus gadus nebiju manījis. Savukārt Dalasai krita iekšā gandrīz viss, izņemot Mellīti. Dīvaini, jo Eiropā šis vīriņš meta iekšā no jebkuras distances pretinieka laukuma pusē.
Ja Mavs šitā turpinās, pēc dažām kārtām šie tabulā būs garām Leikermeņiem, par to vislielākais prieks un tiešām to gaidu

  -1 [+] [-]

, 2021-04-06 09:49, pirms 4 gadiem
Paveicās, ka Jūta uz Gobēru vairāk neuzkapāja. Trīņi labi sakrita. Īpaši DFS, kurs šajā sezonā īsti vēl nebija paspīdējis trīņu sakarā.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-06 10:00, pirms 4 gadiem
Viss vnk šodien labi iegrozījās Mavs par labu. Pirmkārt mājas spēle. Otrkārt tā retā reize, kad Jazz nekrīt. Treškārt Mičelam melnā diena. Ceturtkārt (daudziem nepatiks ko teikšu) šoreiz jāsaka, ka laba taktika trennerim - garie laukumā bija Melli un Klēbers, kuri ganās pa 3p līniju un neitralizē Gobēra plusus, pat ar 0-9 metienos tas joprojām bija ļoti lietderīgi priekš Mavs.

     [+] [-]

, 2021-04-06 10:26, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Paveicās, ka Jūta uz Gobēru vairāk neuzkapāja. Trīņi labi sakrita. Īpaši DFS, kurs šajā sezonā īsti vēl nebija paspīdējis trīņu sakarā.
Paveicas

  +1 [+] [-]

, 2021-04-06 10:36, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Paveicās, ka Jūta uz Gobēru vairāk neuzkapāja. Trīņi labi sakrita. Īpaši DFS, kurs šajā sezonā īsti vēl nebija paspīdējis trīņu sakarā.
galvenais "Īpaši DFS, kurs šajā sezonā īsti vēl nebija paspīdējis trīņu sakarā."

Tas jau po, ka DFS 5/12 trīņos, kamēr Ričardsons 5/5, bet to pat nepiemini. it seviski nemot vera, ka Ricardsons met ar sliktaku procentu videji, ka DFS.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-06 10:56, pirms 4 gadiem
Mavs šoreiz mājas sienas pamatīgi palīdzēja, jo tāds pārsvars 3 ptk. metienos sen nebija redzēts. Interesanti, ka divi no pamata piecinieka (Klebers un Melli), ar pamatīgu spēles laiku, tā arī neguva nevienu punktu.
Ja Mavs tā turpinās, tad rāpšanās augšā turnīra tabulā neizbēgama.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-06 11:00, pirms 4 gadiem
kas notikās ar Rediku, kāpēc nespēlē pēc iemainīšanas no pelikāniem? tā vien liekas, ka esmu kaut ko palaidis garām

  +1 [+] [-]

, 2021-04-06 11:02, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mavs šoreiz mājas sienas pamatīgi palīdzēja, jo tāds pārsvars 3 ptk. metienos sen nebija redzēts. Interesanti, ka divi no pamata piecinieka (Klebers un Melli), ar pamatīgu spēles laiku, tā arī neguva nevienu punktu.
Ja Mavs tā turpinās, tad rāpšanās augšā turnīra tabulā neizbēgama.
daudz kas ir atkarīgs, vai tā trauma KP ir nopietna ... pirmais uzdevums ir noķert un apsteigt 6.vietu

  -1 [+] [-]

, 2021-04-06 11:02, pirms 4 gadiem
moskis rakstīja: kas notikās ar Rediku, kāpēc nespēlē pēc iemainīšanas no pelikāniem? tā vien liekas, ka esmu kaut ko palaidis garām
Pēdas (papēža) trauma. Ar tādu tika iemainīts.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-06 11:04, pirms 4 gadiem
moskis rakstīja: daudz kas ir atkarīgs, vai tā trauma KP ir nopietna ... pirmais uzdevums ir noķert un apsteigt 6.vietu
Jā, protams, KP trauma var nospēlēt zināmu lomu, bet, cerams, ka nebūs nekas nopietns. Dončičs pērn ar līdzīgu traumu lielu daļu sezonas spēlēja.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-06 11:21, pirms 4 gadiem
Viss jau būtu kārtība,tikai sāk uztraukt kas cits....proti tā Lukas mūžīgā kaitinošā apelēšana(par jebkuru sīkumu) pie tiesnešiem,un patstāvīgā balansēšana uz tehnisko piezīmju robežas! Stabili TF topa augšgalā visā NBA ( https://www.teamrankings.com/nba/pl... ) Jaunietis vienkārši nesaprot,ka ar tādu rīcību staigā pa plānu ledu,var panākt,ka NBA soģi sāks skrupulozi skatīties uz visām LD darbībām...tā teikt uzēsties uz viņu! Cik labi tas būs visai MAVS organizācijai jāspriež pašiem. Nāk prātā vārds-enkurs.

     [+] [-]

, 2021-04-06 12:03, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Viss jau būtu kārtība,tikai sāk uztraukt kas cits....proti tā Lukas mūžīgā kaitinošā apelēšana(par jebkuru sīkumu) pie tiesnešiem,un patstāvīgā balansēšana uz tehnisko piezīmju robežas! Stabili TF topa augšgalā visā NBA ( https://www.teamrankings.com/nba/pl... ) Jaunietis vienkārši nesaprot,ka ar tādu rīcību staigā pa plānu ledu,var panākt,ka NBA soģi sāks skrupulozi skatīties uz visām LD darbībām...tā teikt uzēsties uz viņu! Cik labi tas būs visai MAVS organizācijai jāspriež pašiem. Nāk prātā vārds-enkurs.
Kāds sakars? James, Hardens utt. Visi runā pie tiesnešiem un nekas viņiem vairāk netiek svilpts, ja nu vienīgi vairāk par labu, neraksti muļķības.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-06 12:28, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Viss jau būtu kārtība,tikai sāk uztraukt kas cits....proti tā Lukas mūžīgā kaitinošā apelēšana(par jebkuru sīkumu) pie tiesnešiem,un patstāvīgā balansēšana uz tehnisko piezīmju robežas! Stabili TF topa augšgalā visā NBA ( https://www.teamrankings.com/nba/pl... ) Jaunietis vienkārši nesaprot,ka ar tādu rīcību staigā pa plānu ledu,var panākt,ka NBA soģi sāks skrupulozi skatīties uz visām LD darbībām...tā teikt uzēsties uz viņu! Cik labi tas būs visai MAVS organizācijai jāspriež pašiem. Nāk prātā vārds-enkurs.
No vienas puses piekrītu - viena lieta - pēc katra sīkuma vērsties pret tiesnešiem, otra - darīt to pārāk emocionāli, uzkrītoši, besīgi - kā to dažkārt dara LD - tas nav labais tonis.
No otras puses nepiekrītu - tas ir LD stils un kaut kādā mērā arī atbildības un brieduma pakāpe - viņš visu laiku ir aktīvā komunikācijā ar tiesnešiem, par visu - gan par to, kas notiek ar viņu, gan ar komandas biedriem. Tāda izteikta līdera īpašība, kas LD piemīt. Pavēro NBA labākos spēlētājus - visi nepārtraukti komunicē ar tiesnešiem - citi emocionālāk, citi maigāk/draudzīgāk. Pirms spēles, pēc spēles - viņi visu laiku ir kontaktā, aprunājas, apspriežas, izskaidrojas, uz kaut ko norāda, precizē utt. Tāda dzīva komunikācija. Eiropā tas nav tik izteikti - kapteinis aprunājas, varbūt kāds līderis-veterāns, bet pārējo neko.
P.S. Un vēl - kurš gan cits vērsīsies pie tiesnešiem, ja ne viena no līgas šī brīža Superzvaigznēm...?!

     [+] [-]

, 2021-04-06 12:37, pirms 4 gadiem
Emilio rakstīja: No vienas puses piekrītu - viena lieta - pēc katra sīkuma vērsties pret tiesnešiem, otra - darīt to pārāk emocionāli, uzkrītoši, besīgi - kā to dažkārt dara LD - tas nav labais tonis.
No otras puses nepiekrītu - tas ir LD stils un kaut kādā mērā arī atbildības un brieduma pakāpe - viņš visu laiku ir aktīvā komunikācijā ar tiesnešiem, par visu - gan par to, kas notiek ar viņu, gan ar komandas biedriem. Tāda izteikta līdera īpašība, kas LD piemīt. Pavēro NBA labākos spēlētājus - visi nepārtraukti komunicē ar tiesnešiem - citi emocionālāk, citi maigāk/draudzīgāk. Pirms spēles, pēc spēles - viņi visu laiku ir kontaktā, aprunājas, apspriežas, izskaidrojas, uz kaut ko norāda, precizē utt. Tāda dzīva komunikācija. Eiropā tas nav tik izteikti - kapteinis aprunājas, varbūt kāds līderis-veterāns, bet pārējo neko.
P.S. Un vēl - kurš gan cits vērsīsies pie tiesnešiem, ja ne viena no līgas šī brīža Superzvaigznēm...?!
Starp komunicēšanu,un apelēšanu,tātad lēmumu apstrīdēšanu ir liela atšķirība.Es jau par to,ka bāžot acīs soģu tipa neizdarības var panākt pretēju efektu,viņam pašam var sākt riebt par to...

  -1 [+] [-]

, 2021-04-06 12:40, pirms 4 gadiem
D-Mob rakstīja: Kāds sakars? James, Hardens utt. Visi runā pie tiesnešiem un nekas viņiem vairāk netiek svilpts, ja nu vienīgi vairāk par labu, neraksti muļķības.
Tu kādreiz tiešraidēs paklausies,kādā tonī viņš(LD) uzspiež savu viedokli,un tad runā par kaut kādām muļķībām! Domā TF dod par skaistām acīm?

  -2 [+] [-]

, 2021-04-06 13:57, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Tu kādreiz tiešraidēs paklausies,kādā tonī viņš(LD) uzspiež savu viedokli,un tad runā par kaut kādām muļķībām! Domā TF dod par skaistām acīm?
Skatos un tad paskaties kā saķer galvu hardens vai James, vai citas zvaigznes.

     [+] [-]

, 2021-04-06 20:15, pirms 4 gadiem
Neredzēju spēli, bet Lukam 2-punktnieki sliktāk nekā Vestbrukam- 5/15. Labi, ka ar šo nenoraka spēli, kā Vesītis parasti norok, bet tikai pateicoties džezmeņu trīņiem- 22% līgas labākajai metēju komandai- nereāli.

     [+] [-]

, 2021-04-07 00:11, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: AI nu beidz ir bijušas spēles kuras ir principā zaudētas KP dēļ.Itsevišķi pirms divi mēneši savas drausmīgās aizsardzības dēļ.
nu tu gan notirsi zilus brinumus par aizsardzibu ja kp pec tavam domam nau aizsardzibas kas tad ir ponchikam ? 90 no speles piukst pie tiesneshiem nevis spele aizsardziba

     [+] [-]

, 2021-04-07 00:15, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Viss jau būtu kārtība,tikai sāk uztraukt kas cits....proti tā Lukas mūžīgā kaitinošā apelēšana(par jebkuru sīkumu) pie tiesnešiem,un patstāvīgā balansēšana uz tehnisko piezīmju robežas! Stabili TF topa augšgalā visā NBA ( https://www.teamrankings.com/nba/pl... ) Jaunietis vienkārši nesaprot,ka ar tādu rīcību staigā pa plānu ledu,var panākt,ka NBA soģi sāks skrupulozi skatīties uz visām LD darbībām...tā teikt uzēsties uz viņu! Cik labi tas būs visai MAVS organizācijai jāspriež pašiem. Nāk prātā vārds-enkurs.
nu ta ir ponchika aizsardziba kamer citi kapa defa shis pikst visu speli pie tiesneshiem reti pretigs speletajs