Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Rodions Kurucs nevēlas sniegt intervijas Latvijas žurnālistiem

Rodions Kurucs nevēlas sniegt intervijas Latvijas žurnālistiem
Rodions Kurucs 11. martā dodas garām Detroitas "Pistons" uzbrucējam Bleikam Grifinam. Foto: AP/Scanpix

Rodions Kurucs nevēlas sniegt intervijas Latvijas žurnālistiem, basketbolists ceturtdien, 21. februārī, teica klātienes sarunā ar Sportacentrs.com . Bruklinas "Nets" spēlētājs ar aģenta Artūra Kalnīša starpniecību noraidīja arī nākamos divus intervijas mēģinājumus.

Sportacentrs.com 21. februārī klātienē apmeklēja “Nets” spēli “Barclays Center” arēnā Bruklinā, bet nākamajā dienā, 22. februārī, viesojās kluba treniņcentrā. Šajā laikā Kurucs bija pieejams sarunām, tomēr ierakstus mikrofonā sniedza tikai Ziemeļamerikas mediju pārstāvjiem.

Sportacentrs.com 10-15 minūšu pēcspēles sarunā ar Rodionu ievēroja spēlētāja vēlmi nesniegt diktofonā ierakstītus komentārus. Nākamajās dienās – 22. februārī un 7. martā – sekoja atkārtoti mēģinājumi iegūt basketbolista piekrišanu intervijai.

Otrajā un trešajā mēģinājumā Sportacentrs.com saņēma atbildi no Rodiona Kuruca aģenta Artūra Kalnīša. Spēlētāja pārstāvis pauda, ka basketbolists šobrīd nevēlas sniegt intervijas Latvijas mediju pārstāvjiem. Pats Kurucs pirmajā sarunā teica, ka nevēlas atbildēt uz jautājumiem diktofonā, jo “iepriekšējos gados Latvijas medijos par viņu bijusi slikta publicitāte”.

Rodions Kurucs debijas sezonā līdz šim piedalījies 50 NBA spēlēs. Uzbrucējs vidēji 20,6 minūtēs guvis 9,0 punktus, izcīnījis 3,8 atlēkušās bumbas un izdarījis 0,8 rezultatīvas piespēles. Rodions realizējis 47,9% metienu no spēles, tai skaitā 33,8% trīspunktu metienu, kā arī 87,7% brīvmetienu.

Kurucs 21 no 50 spēlēm guvis 10 un vairāk punktus, tai skaitā pēdējās piecās cīņās pēc kārtas. “Nets” basketbolisti šobrīd izcīnījuši četras uzvaras pēc kārtas. Kuruca personīgie rekordi – 24 punkti (divreiz), 12 atlēkušās bumbas un četras piespēles (divreiz). Bilance 30-20.


Slēpts komentārs: polārlācēns
, 2019-03-12 16:06, pirms 6 gadiem
Pareizi lai vairāk basketbolam pievēršas jo tagad pakaļ skrien vairaki tie kas daudz sliktu rakstīja.
, 2019-03-12 16:07, pirms 6 gadiem
Gluži pareizi tas nav. Ir/bija konkrēti žurnālisti, kuri nolika savulaik Kurucu - tos var ignorēt. Bet lojāli žurnālisti vai basketbola apskatnieki un mēs-fani kāpēc ciešam? Kalnītis apvainojies uz visu Latviju?
Slēpts komentārs: strops
, 2019-03-12 16:23, pirms 6 gadiem
Tas nu gan nav pareizi...Ja, var nepatikt personīgi viedokļi, bet atteikt dēļ tā visiem? Nedaudz augstprātīgi....pie tam, kas tā par slikto publicitāti? To interviju nav bijis daudz un tajās arī tik cik pats teicis....
Slēpts komentārs: hugaboss
Slēpts komentārs: ingusbargais
, 2019-03-12 16:34, pirms 6 gadiem
Kādam konkrētam mēdijam vai žurnālistam var atteikt, bet pilnīgi visiem? Nav pareizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-12 16:35, pirms 6 gadiem
Deguns augsa.. Ir jau par ko, bet nu .. Var saprast ari zurnalistus, jo Kurucs eiropa nekas nebija. Bija nulle. Un ta izgasanas izlase visu vel vairak pabojaja... Tacu nu vins ir NBA , un uz doto bridi vins ir jau divas nulles.. Ta turet! Galvu augsa!
, 2019-03-12 16:35, pirms 6 gadiem
Neesmu Rodiona hardcore fans un lasījis pilnīgi visus rakstus par viņu, tāpēc arī nesaprotu... par kādu "sliktu publicitāti" ir runa?? :/ Drīzāk šis gājiens tagad ir slikta publicitāte...
, 2019-03-12 16:37, pirms 6 gadiem
Te redzams, ka blakus nav neviens pieaugušāks cilvēks, kas pamāca. Prese baro fanus un fani ir tie, kas tev to slavu ceļ un attiecīgi maciņu piepilda.
Nav jau jāstāsta ģimenes noslēpumi, bet kaut tādus pašus tukšus salmus varēja pakult kā Z-Amerikas presei.
, 2019-03-12 16:37, pirms 6 gadiem
Ui, Noviks dabūja kurvīti?
, 2019-03-12 16:39, pirms 6 gadiem
hmm
aug buciņš, aug radziņi?
ka tik beigās neizaug viens maziņš leišveidīgs ilgauskiņš
, 2019-03-12 16:39, pirms 6 gadiem
Kaut kā argumenti Kurucam ne pārāk spēcīgi. Un ko viņš darīs, ja Ziemeļamerikas prese par viņu uzrakstīs kaut ko sliktu? Arī pasūtīs? Diezin vai. Puisim vēl stipri jāpieņemas prātā.
, 2019-03-12 16:39, pirms 6 gadiem
Hahaha... pampālis bija cerējis, ka par Spānijas 2. Līgas outsaidera spēlētāji buus baigaa publicitaate...Lai gan izlasee shogad nez vai tiktu, tachu tahad attieksme pret Latviju visiem skaidra..
Slēpts komentārs: citius
, 2019-03-12 16:40, pirms 6 gadiem
Nu tad lai iesūta viņam jautājumus rakstiski, ja negrib runāt diktofonā. Gribētos uzzināt, kuri mediji pēc Kuruca domām par viņu ir slikti rakstījuši. Kamēr viņš bija Spānijā, par viņu vispār ļoti maz rakstīja, pārsvarā spēļu statistiku.
, 2019-03-12 16:41, pirms 6 gadiem
Es kaut kā nepamanīju to slikto publicitāti, lai gan sekoju līdzi regulāri. Bija publicitāte, ka treneri pieņēma nepareizu lēmumu piesaistot Kurucu (kas manuprāt joprojām ir taisnība, jo viņa pielitojums laukumā nebija pareizs), bet ka tieši Rodions pie kaut kā vainīgs... neatceros
, 2019-03-12 16:41, pirms 6 gadiem
Šis balansē uz aprobežotības robežu. Ja tu aizej uz kafejnīcu Latvijā un tev ir bijusi nepatīkama pieredze, vai tu tad tu spītīgi vairs neiesi uz visām Latvijas kafejnīcām?
, 2019-03-12 16:42, pirms 6 gadiem
Interesanta attieksme.
Populāriem atlētiem ar to ir jāsamierinās - kad iet labi, tad visi slavē, kad esi bedrē, tad apkārtējie vēl vairāk tevi aprok.
Pat labākajam Zemes atlētam Lebim atrodas nolicēji.
Te drīzāk ir sliktas atmiņas un neveiksmes laukumā.
, 2019-03-12 16:42, pirms 6 gadiem
citius rakstīja: Nevaru nosaukt nevienu žurnālistu Latvijā, kurš būtu objektīvs un sportu saprotošs, un es zinu un esmu runājis ar daudziem. Un man ir ļoti daudz domubiedru.
Tas pats Māris Noviks, piemēram.
, 2019-03-12 16:46, pirms 6 gadiem
Nu cmon, nolika viņu visi, it īpaši pēc izlases spēlēm 😉 sākot no faniem, beidzot ar tiem pašiem žurnālistiem. Tā taču latvieša (fana) mentalitāte- ja spēlē labi, Dievs, ja kaut vai viena sūdīga spēle- noliek līdz ausīm😀😀
, 2019-03-12 16:46, pirms 6 gadiem
Jo mazāks dīķis, jo lielāks aizvainojums. Kādreiz jau no tiem pamperiem tās mūsu basketbola zvaigznītes iznāk, izņemot Kristapa Valtera gadījumā.
, 2019-03-12 16:47, pirms 6 gadiem
Nevajag ticēt nepārbaudītai (Novika) informācijai. Pieļauju, ka spēlētājs, viņa vectēvs vai aģents par to pastāstītu pavisam citu stāstu.
, 2019-03-12 16:47, pirms 6 gadiem
Nevis žurnālistiem, bet Novikam no SC! Tāpat kā Mairis!
, 2019-03-12 16:48, pirms 6 gadiem
Impērija rakstīja: Tā taču latvieša (fana) mentalitāte- ja spēlē labi, Dievs, ja kaut vai viena sūdīga spēle- noliek līdz ausīm😀😀
Aha, tikai ar latvieti tam nav nekāda sakara, tā notiek pilnīgi visā pasaulē, vismaz rietumu.
, 2019-03-12 16:48, pirms 6 gadiem
Ak nabadzinji ,tgd vairums apvainojushies jo redz Kurucs interviju nedeva nu wtf Jús esat mazi berni vai ? Es par jusu vaimanashanu jau lidz asarám parsmejies
, 2019-03-12 16:48, pirms 6 gadiem
Interesanti, vai tā ir tikai paša spēlētāja attieksme, vai arī tas ir uzstādījums no aģenta? Turklāt nez vai nav sajaukti žurnālisti ar anonīmajiem dīvāna ekspertiem-interneta komentētājiem, klāt pieķerot Lauvas runas plūdus twiterī. Var saprast, cik tas bija pretīgi, bet labākā atbilde ir nonākšana NBA un lieliskais sniegums - visiem mutes ciet. Ar šo gājienu atkal maisam gals vaļā.
, 2019-03-12 16:51, pirms 6 gadiem
Jozikss rakstīja: Ak nabadzinji ,tgd vairums apvainojushies jo redz Kurucs interviju nedeva nu wtf Jús esat mazi berni vai ? Es par jusu vaimanashanu jau lidz asarám parsmejies
He he! Nevar nepiekrist! SC puikas vairs nefanos par Rodi
, 2019-03-12 16:51, pirms 6 gadiem
Šī raksta esamība un palasot dažu labu komentāru es Kurucu saprotu. Es viņa vietā arī nesniegtu, jo katrs vārds un teikums tiek izņemts no konteksta momentāli, ja tas ir iespējams. Porziņģa f*ck lavian arī nebija nemaz tik traki kā to medijos te pagrieza. Ar žurnālistu runāt nav pienākums nevienam un Kurucs točna nav neko parādā ne jums, ne latvijas tautai kopumā. Gan jau, ka tie cilvēki, kas viņam ticēja un ieguldīja laiku viņa izaugsmē arī ir pietiekoši zinoši par notikumiem viņam apkārt. Lielākā daļa viņu vienkārši norakstīja un par normāli nolika, ka nav darba ētikas utt, tusē un dzerstās un vēl nezin ko te lasīju.
, 2019-03-12 16:53, pirms 6 gadiem
O, aug mums KP2, so driz aria izmainis uz k-kadu Njuorleanu.
, 2019-03-12 16:54, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Šī raksta esamība un palasot dažu labu komentāru es Kurucu saprotu. Es viņa vietā arī nesniegtu, jo katrs vārds un teikums tiek izņemts no konteksta momentāli, ja tas ir iespējams. Porziņģa f*ck lavian arī nebija nemaz tik traki kā to medijos te pagrieza. Ar žurnālistu runāt nav pienākums nevienam un Kurucs točna nav neko parādā ne jums, ne latvijas tautai kopumā. Gan jau, ka tie cilvēki, kas viņam ticēja un ieguldīja laiku viņa izaugsmē arī ir pietiekoši zinoši par notikumiem viņam apkārt. Lielākā daļa viņu vienkārši norakstīja un par normāli nolika, ka nav darba ētikas utt, tusē un dzerstās un vēl nezin ko te lasīju.
Mani smīdina šie komentāri, kur tautu iepin bezjēga. Bet nu ir jābūt kaut mazākās cieņas sajūtai, lai žurnālistam atbuldētu, kurš triecies tādu gaisa gabalu
, 2019-03-12 16:54, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Kurucs točna nav neko parādā ne jums, ne latvijas tautai kopumā.
Tikai saku, fanu dēļ viņš pelna savus miljonus.
, 2019-03-12 16:55, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Šī raksta esamība un palasot dažu labu komentāru es Kurucu saprotu. Es viņa vietā arī nesniegtu, jo katrs vārds un teikums tiek izņemts no konteksta momentāli, ja tas ir iespējams. Porziņģa f*ck lavian arī nebija nemaz tik traki kā to medijos te pagrieza. Ar žurnālistu runāt nav pienākums nevienam un Kurucs točna nav neko parādā ne jums, ne latvijas tautai kopumā. Gan jau, ka tie cilvēki, kas viņam ticēja un ieguldīja laiku viņa izaugsmē arī ir pietiekoši zinoši par notikumiem viņam apkārt. Lielākā daļa viņu vienkārši norakstīja un par normāli nolika, ka nav darba ētikas utt, tusē un dzerstās un vēl nezin ko te lasīju.
Mulkibas, speletajiem ir jaruna ar zurnalistiem, faniem utt. Tas viss genere haipu un tadejadi fani izmet vairak naudu, no ka ari speletajiem maksa algas. Es domaju, ka NBA vienozimigi ir notiekts, ka nevar nerunat ar zurnalistiem.
, 2019-03-12 16:56, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Mulkibas, speletajiem ir jaruna ar zurnalistiem, faniem utt. Tas viss genere haipu un tadejadi fani izmet vairak naudu, no ka ari speletajiem maksa algas. Es domaju, ka NBA vienozimigi ir notiekts, ka nevar nerunat ar zurnalistiem.
Lielāks haips ir no tā, ka Kurucs atteicies no intervijas nekā būtu par pašu interviju
, 2019-03-12 16:57, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Porziņģa f*ck lavian arī nebija nemaz tik traki kā to medijos te pagrieza.
Tagad nevajag, nekas no konteksta netika izrauts. Viss tika rakstīts kā bija. Viņš mazliet pateica par daudz tobrīd. Un cilvēki paši sadusmojās, to dzirdot. Bet KP uzreiz atvainojās un mediji par to arī rakstīja.
, 2019-03-12 17:00, pirms 6 gadiem
Un cik atceros, par Kurucu raksti bija iepriekš, kad atteicās no U-20 spēlēšanas, lai gatavotos NBA un vēl pirms tam, kad arī atteicās no kaut kādas izlases savainojuma dēļ?

Un, manuprāt, tepat sportacentrā bija raksts, ka nedaudz vēlāk bija izgājis kaut kādā spēlē uz pāris minūtēm un tad aģents skaidrojās par situāciju?
, 2019-03-12 17:02, pirms 6 gadiem
Skaista attieksme pret tiem, kas seko viņa gaitām, turklāt pret tiem, kas seko viņa gaitām neatkarīgi no tā, kādā komandā spēlē.

Aģentam noteikti nav jāizlemj spēlētāja vārdā.
, 2019-03-12 17:02, pirms 6 gadiem
Bet tāpat dabūja sliktu publicitāti
, 2019-03-12 17:02, pirms 6 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Tikai saku, fanu dēļ viņš pelna savus miljonus.
Ok, es piekrītu Tev. Protams viss nav melns un balts, bet kaut kā besī šitā sportistu noriešana un līdzjutēju apvainošanās. Katrs esam savādāks un ir jāpieņem lietas kā ir. Kad uzmetīs izlasi, tad arī varēsim di*st virsū
, 2019-03-12 17:04, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Ok, es piekrītu Tev. Protams viss nav melns un balts, bet kaut kā besī šitā sportistu noriešana un līdzjutēju apvainošanās. Katrs esam savādāks un ir jāpieņem lietas kā ir. Kad uzmetīs izlasi, tad arī varēsim di*st virsū
Arī sportistiem jāpieņem
, 2019-03-12 17:04, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tās nu gan ir muļķības. Izlases gadījumā nolika Vecvagaru, jo paņēma negatavu Kurucu. Tur spēlētāja vainas nekādas nav.
Pat rakstā par Kurucu pamanījies ieknābt Vecvagaram. Ar tevi nav labi, vecīt.
, 2019-03-12 17:05, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Mulkibas, speletajiem ir jaruna ar zurnalistiem, faniem utt. Tas viss genere haipu un tadejadi fani izmet vairak naudu, no ka ari speletajiem maksa algas. Es domaju, ka NBA vienozimigi ir notiekts, ka nevar nerunat ar zurnalistiem.

Tas ir ieteicama, bet tas nav obligāti. Obligātas ir tikai konferences, ne privātās vai pēcspēles intervijas.
, 2019-03-12 17:06, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Un cik atceros, par Kurucu raksti bija iepriekš, kad atteicās no U-20 spēlēšanas, lai gatavotos NBA un vēl pirms tam, kad arī atteicās no kaut kādas izlases savainojuma dēļ?

Un, manuprāt, tepat sportacentrā bija raksts, ka nedaudz vēlāk bija izgājis kaut kādā spēlē uz pāris minūtēm un tad aģents skaidrojās par situāciju?
Nepareizi gan. Raksts bija par to, ka LBS diskutēja vai pielaist pie lielās izlases tos, kuri regulāri nav u-izlasēs...Bet atkal, tas ir tikai atspoguļojums un žurnalistiem nekāda sakara nav....Kalnītis taisnojās par to, ka Kurucam bija limitētas minūtes spēlēšanai, ja nemaldos, tad ap kaut kādām 20 min. Tad nu arī uzdeva jautājumu, vai tās limitētās nevarēja izlasē spēlēt.
, 2019-03-12 17:10, pirms 6 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Tagad nevajag, nekas no konteksta netika izrauts. Viss tika rakstīts kā bija. Viņš mazliet pateica par daudz tobrīd. Un cilvēki paši sadusmojās, to dzirdot. Bet KP uzreiz atvainojās un mediji par to arī rakstīja.
KP tajā intervijā neveiksmīgi pajokoja un "f...ing Latvia" bija domāts kā "nezināmā Latvija" no ārzemnieku viedokļa, bet daži to maldīgi uzskatīja par viņa attieksmi pret Latviju, un daži vēl joprojām tā uzskata.
, 2019-03-12 17:12, pirms 6 gadiem
Pareizi. Latviešu žurnālisti ir pakaļā līdēji, un bieži vien veicot intervijas izsaka pretīgas/pazemojošas frāzes. Kad vārstargu Kalniņu intervēja Erenštreits vai kā viņu, starp viņiem bija saruna, par to, ka Kalniņs no mēslaines Ungārijas ir ticis Jokerit, pēc kāda laika žurnalists runāja arī ar Jokerit vadības vīru, un izteica frāzi, Jūs zinājāt, ka viņš spēlēja Ungārijā? Tādu lietu viņš vispār varēja neminēt, tā tāda latviskā cūcība. Tiklīdz, ko kādam labi iet, automātiski Sporta Studija iet pēc izcilībām, kas pēc tam nerāda pietiekamo sniegumu. Par piemēru paņemat Uldriķi, kas Astafijevam ( LV izlases futbolistam) , laikā kad spēlēja Krievijā, uzrakstīja rakstu, nepatiesu, par ko Astafijevu izmeta no Krievijas augstākās līgas, par piemēru var arī ņemt Gorkša pārvēlēšanas komentārus. Pretīgi un lēti
, 2019-03-12 17:17, pirms 6 gadiem
te, manuprāt, ir jāzin precīzi, ko tieši teica Kuruca aģents - ja tiešām teica, ka intervijas nesniegs Latvijas medijiem/žurnālistiem, tad nav skaidrs, kāpēc intervija tiek atteikta sporta centram, jo šo amatieru blogu par mediju vai žurnālistiku ir grūti nosaukt. Liela daļa ziņu parādās krietni pēc tam, kad tas jau ir bijis delfos vai neparādās vispār, spēļu hailaiti vispār jāgaida dienām ilgi dažreiz, redaktoru nav, pat sportistu uzvārdus nejēdz precīzi uzrakstīt utt..

ja teica, ka nesniedz intervijas tieši sporta centra pārstāvjiem, tad es domāju, te jautājumu nav, profesionālam atlētam nav jātērē laiks kaut kādiem pašpasludinātiem skribentiem
, 2019-03-12 17:19, pirms 6 gadiem
Es neticu. Tikpat labi tagad info var būt pagriesta tā ka Novikam patīk.
, 2019-03-12 17:19, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: te, manuprāt, ir jāzin precīzi, ko tieši teica Kuruca aģents - ja tiešām teica, ka intervijas nesniegs Latvijas medijiem/žurnālistiem, tad nav skaidrs, kāpēc intervija tiek atteikta sporta centram, jo šo amatieru blogu par mediju vai žurnālistiku ir grūti nosaukt. Liela daļa ziņu parādās krietni pēc tam, kad tas jau ir bijis delfos vai neparādās vispār, spēļu hailaiti vispār jāgaida dienām ilgi dažreiz, redaktoru nav, pat sportistu uzvārdus nejēdz precīzi uzrakstīt utt..

ja teica, ka nesniedz intervijas tieši sporta centra pārstāvjiem, tad es domāju, te jautājumu nav, profesionālam atlētam nav jātērē laiks kaut kādiem pašpasludinātiem skribentiem
Izņemot Noviks, tieši viņš basketbolā ir viens no labākajiem, kādi mūsu valstī ir. Atteica intervijas diktafonā, kas, pēc būtības ir patiesākas, ka, ja piemēram, sniegs rakstiskas, tad tur lielāks sajukums var būt, protams, ja kāda trešā personā nerediģē un nepataisa ta, it kā robots rakstījis.
, 2019-03-12 17:21, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Izņemot Noviks, tieši viņš basketbolā ir viens no labākajiem, kādi mūsu valstī ir.
Tas ir nopietni vai sarkasms?
, 2019-03-12 17:23, pirms 6 gadiem
WTF? Kurucs kautko saēdies? Kāda slikta publicitāte? Nu nezinu - neesmu baigi sekojis protams katram rakstam basketbola pasaulē, bet vai tiešām LV mediju viņu baigi nolika?

UN ja Kurucu satrauca sliktā publicitāte, tad , viņaprāt, šis gājiens tieši nodrošinās to labo publicitāti? LOL - kaut kāds bēbis! Esmu vīlies! Ne smakas no profesionāļa! Līdz šim cītīgi sekoju viņa gaitām, bet tagad tam visam būs tāda smakas piegarša! Ne jau tāpēc, ka man baigi satrauc, vai Latvijas žurnālisti viņu var intervēt vai nē, bet gan tāpēc, ka tas viņa "raksturu" parāda! Vilšanās...
, 2019-03-12 17:23, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Un cik atceros, par Kurucu raksti bija iepriekš, kad atteicās no U-20 spēlēšanas, lai gatavotos NBA un vēl pirms tam, kad arī atteicās no kaut kādas izlases savainojuma dēļ?

Un, manuprāt, tepat sportacentrā bija raksts, ka nedaudz vēlāk bija izgājis kaut kādā spēlē uz pāris minūtēm un tad aģents skaidrojās par situāciju?
Ari Lauva tviteri ardijas, ka Kurucs atkal atteicis. Ari pec neveiksmigas speles izlase neviens nerakstija, ka Vecais pielavis kludu. Visi tik blava, ka Kurucs ir overrated, basketbols jaaizmirst un lai iet karties. Gan fani, gan zurnalisti.

Trukst analitiskuma musu sporta zurnalistu vidu. Nespejam uzrakstit rakstu bez uzbrauciena (SC.com Valdins vienmer kaut ko tenisistiem uzd*rs ari uzvaru gadijuma).
, 2019-03-12 17:24, pirms 6 gadiem
Mazais perdelis uzmetis lūpu, tagad arī izlasei atteiks?
, 2019-03-12 17:25, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Ok, es piekrītu Tev. Protams viss nav melns un balts, bet kaut kā besī šitā sportistu noriešana un līdzjutēju apvainošanās. Katrs esam savādāks un ir jāpieņem lietas kā ir. Kad uzmetīs izlasi, tad arī varēsim di*st virsū
Jā , es pieņemu lietas kādas viņas ir! Un manās acīs šāda "nevēlēšanās" neko labu par Kurucu nesaka...
, 2019-03-12 17:25, pirms 6 gadiem
''Šis raksts vēl vairāk satuvinās LV žurnālistus ar Kurcu!''
, 2019-03-12 17:26, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Šī raksta esamība un palasot dažu labu komentāru es Kurucu saprotu. Es viņa vietā arī nesniegtu, jo katrs vārds un teikums tiek izņemts no konteksta momentāli, ja tas ir iespējams. Porziņģa f*ck lavian arī nebija nemaz tik traki kā to medijos te pagrieza. Ar žurnālistu runāt nav pienākums nevienam un Kurucs točna nav neko parādā ne jums, ne latvijas tautai kopumā. Gan jau, ka tie cilvēki, kas viņam ticēja un ieguldīja laiku viņa izaugsmē arī ir pietiekoši zinoši par notikumiem viņam apkārt. Lielākā daļa viņu vienkārši norakstīja un par normāli nolika, ka nav darba ētikas utt, tusē un dzerstās un vēl nezin ko te lasīju.
Bet tāda ir sportistu dzīve. Tak tāpat kā Durantam intervijā. Kaut ko Durants apvainojās un tad murgo. Tas ir viņu darbs. Un tas pat līgumos ir rakstīts, ka intervijas ir jāsniedz.
, 2019-03-12 17:27, pirms 6 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Tagad nevajag, nekas no konteksta netika izrauts. Viss tika rakstīts kā bija. Viņš mazliet pateica par daudz tobrīd. Un cilvēki paši sadusmojās, to dzirdot. Bet KP uzreiz atvainojās un mediji par to arī rakstīja.
Rakstīts varbūt bija, bet komentāros gan ļoti daudzi to pagrieza kājām gaisā. Un ņemot vērā, ka krievu valodā ir 100 lamu vārdi, bet angliski tikai viens ar 100 nozīmēm, tad katrs saprata, kā gribēja.
, 2019-03-12 17:28, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Tas ir nopietni vai sarkasms?
Acīmredzot, neesi lasījis viņa veidotos rakstus. Žēl, teikim, par sieviešu basketbolu, es nezinu nevienu citu, kurš tik labi uzrakstītu.
, 2019-03-12 17:30, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: angļu valodā ir tāds vārds kā unknown, tas ir piemērotāks.....Tā kā no konteksta tur nekas nebija izrauts, Porzinģis pats izrunājās un pats atbildēja, viss loģiski
Vispār viņš nevienā mirklī neteica Fkin Latvia. Viņš teica Fkin latvian (language).
, 2019-03-12 17:31, pirms 6 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Tikai saku, fanu dēļ viņš pelna savus miljonus.
Bet ne faniem no Latvijas dēļ.
, 2019-03-12 17:32, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Izņemot Noviks, tieši viņš basketbolā ir viens no labākajiem, kādi mūsu valstī ir. Atteica intervijas diktafonā, kas, pēc būtības ir patiesākas, ka, ja piemēram, sniegs rakstiskas, tad tur lielāks sajukums var būt, protams, ja kāda trešā personā nerediģē un nepataisa ta, it kā robots rakstījis.
Kurš sportists intervijas rakstiski sniedz?

Tak visi raksti tiek pārrakstīti no diktofoniem.
, 2019-03-12 17:33, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kurš sportists intervijas rakstiski sniedz?

Tak visi raksti tiek pārrakstīti no diktofoniem.
Tur tā lieta, ka šajā rakstā ir teikts, ka atteicies sniegt intervijas diktafonā...
Slēpts komentārs: RedStar
, 2019-03-12 17:39, pirms 6 gadiem
RedStar rakstīja: Vai viņš latviski vispār prot runāt?
Kādreiz centos internetā sameklēt kādu video ar viņu, runājam latviski. Tā arī neko neatradu.
kkur bija no u16 medaļas intervija, kur runāja latviski..
, 2019-03-12 17:41, pirms 6 gadiem
stakirus rakstīja: Interesanti, vai tā ir tikai paša spēlētāja attieksme, vai arī tas ir uzstādījums no aģenta? Turklāt nez vai nav sajaukti žurnālisti ar anonīmajiem dīvāna ekspertiem-interneta komentētājiem, klāt pieķerot Lauvas runas plūdus twiterī. Var saprast, cik tas bija pretīgi, bet labākā atbilde ir nonākšana NBA un lieliskais sniegums - visiem mutes ciet. Ar šo gājienu atkal maisam gals vaļā.
99%tas ir aģenta darbs
, 2019-03-12 17:47, pirms 6 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Aha, tikai ar latvieti tam nav nekāda sakara, tā notiek pilnīgi visā pasaulē, vismaz rietumu.
Šķiet, Kolumbijā pat vienu futbolistu nošāva pēc Pasaules kausa, jo viņš iesita savos vārtos.
, 2019-03-12 17:52, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vispār viņš nevienā mirklī neteica Fkin Latvia. Viņš teica Fkin latvian (language).
Latvijas basketbola talants Kristaps Porziņģis, kuram tiek prognozēta ļoti augsta vieta 25.jūnijā gaidāmajā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) draftā, intervijā kādam ASV žurnālistam gana neveikli izteicies par Latviju, sakot, ka neviens negrib braukt "uz to sūda Latviju". Pēc sociālajos tīklos saceltās ažiotāžas Porziņģis atvainojās savā "Facebook" kontā. Video: https://www.lsm.lv/raksts/sports/ba...
, 2019-03-12 17:53, pirms 6 gadiem
Es pilnīgi piekrītu lonjam - Šeit, Latvijā, reti kuru varētu saukt par žurnālistu. It sevišķi par sporta žurnālistu! Žurnaļugas ir pareizais apzīmējums tiem skribentiem, kuri pārsvarā šeit publicējas.... Un ne tikai šeit, bet arī pārējos portālos.
Tāpēc arī atbalstu Rodionu!
, 2019-03-12 17:53, pirms 6 gadiem
kristapstabu rakstīja: Pareizi. Latviešu žurnālisti ir pakaļā līdēji, un bieži vien veicot intervijas izsaka pretīgas/pazemojošas frāzes. Kad vārstargu Kalniņu intervēja Erenštreits vai kā viņu, starp viņiem bija saruna, par to, ka Kalniņs no mēslaines Ungārijas ir ticis Jokerit, pēc kāda laika žurnalists runāja arī ar Jokerit vadības vīru, un izteica frāzi, Jūs zinājāt, ka viņš spēlēja Ungārijā? Tādu lietu viņš vispār varēja neminēt, tā tāda latviskā cūcība. Tiklīdz, ko kādam labi iet, automātiski Sporta Studija iet pēc izcilībām, kas pēc tam nerāda pietiekamo sniegumu. Par piemēru paņemat Uldriķi, kas Astafijevam ( LV izlases futbolistam) , laikā kad spēlēja Krievijā, uzrakstīja rakstu, nepatiesu, par ko Astafijevu izmeta no Krievijas augstākās līgas, par piemēru var arī ņemt Gorkša pārvēlēšanas komentārus. Pretīgi un lēti
Tā runā cilvēks, kuram par žurnālistiku vispār nav nekādas sajēgas un šķiet, ka visa ļaunuma un neobjektivitātes sakne ir Latvijas žurnālisti, bet citur pasaulē tā nenotiek. Mūsu žurnālisti vēl ir ļoti saudzīgi. Tiesa, daudzi ir vienkārši autori un nevarētu saukt sevi par žurnālistiem, jo trūkst gan izglītības, gan iemaņu, gan talanta. Bet Ernštreitu gan nevarētu saukt par slikta žurnālista piemēru.
, 2019-03-12 18:00, pirms 6 gadiem
Porziņģis nekad neateiktu interviju Latvijas mēdijiem. Viņš var nofakingot Latviju un nobloķēt ig sekotājus, kuru uzraksta savu viedokli, bet viņš nekad neateiktu interviju Latvijas mēdijiem !
, 2019-03-12 18:03, pirms 6 gadiem
eevelee rakstīja: kkur bija no u16 medaļas intervija, kur runāja latviski..
Džeks no Cēsīm un nerunās latviski. Nez vai Cēsīs maz ir 10% krievu valodā runājošo? Neticu.
, 2019-03-12 18:06, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Džeks no Cēsīm un nerunās latviski. Nez vai Cēsīs maz ir 10% krievu valodā runājošo? Neticu.
Kurucs perfekti runā latviski! Nav viņam ne mazākās aizķeršanās to darot!
, 2019-03-12 18:08, pirms 6 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Tikai saku, fanu dēļ viņš pelna savus miljonus.
Nu nu, ne jau Latvijas fanu dēļ. Kad pēdējo reizi skatījies spēli nba Leaguepass, vai pa NBC, no kuriem līga saņem savus miljardus. Lielākā daļa no mums atrod bezmaksas straumi un skatās spēli, viņiem pāri pa okeānu tādi skatītāji ir pie pakaļas.
Pluss, pašā raksta būtība ir pilnīgs sviests, Novikam atteica interviju, tagad apvainojies, bet nu lai viņš pats padomā kādus suņu murgus viņš ir rakstījis, un kādus jautājumus citiem spēlētājiem uzdevis.
, 2019-03-12 18:11, pirms 6 gadiem
Asnātiņš rakstīja: Nu nu, ne jau Latvijas fanu dēļ. Kad pēdējo reizi skatījies spēli nba Leaguepass, vai pa NBC, no kuriem līga saņem savus miljardus. Lielākā daļa no mums atrod bezmaksas straumi un skatās spēli, viņiem pāri pa okeānu tādi skatītāji ir pie pakaļas.
Pluss, pašā raksta būtība ir pilnīgs sviests, Novikam atteica interviju, tagad apvainojies, bet nu lai viņš pats padomā kādus suņu murgus viņš ir rakstījis, un kādus jautājumus citiem spēlētājiem uzdevis.
tieši kādi ir tie murgi viņam?
, 2019-03-12 18:11, pirms 6 gadiem
RedStar rakstīja: Vai viņš latviski vispār prot runāt?
Kādreiz centos internetā sameklēt kādu video ar viņu, runājam latviski. Tā arī neko neatradu.
Prot, prot
, 2019-03-12 18:20, pirms 6 gadiem
Nu tad ej n@hui
Slēpts komentārs: Raitcha
, 2019-03-12 18:22, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: He... Šito žurnālisti atcerēsies... Nevajag kost rokā, kas baro
Redzēsim kādu dziesmu dziedās, kad vajadzēs jaunu līgumu vai, kad būs jātiek izlasē uzspēlēt, lai dabūtu labāku līgumu
Tu esi lohs vai kaa ka
, 2019-03-12 18:26, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: He... Šito žurnālisti atcerēsies... Nevajag kost rokā, kas baro
Redzēsim kādu dziesmu dziedās, kad vajadzēs jaunu līgumu vai, kad būs jātiek izlasē uzspēlēt, lai dabūtu labāku līgumu
Duraks. Spēlētāji pelna ar savu parādīto sniegumu.
Tieši žurnālisti ir tie, kas pelna rakstot par sportistiem.

Tavs teiciens šajā gadījumā ir ļoti precīzi izmantojams, bet apgrieztā situācijā.
, 2019-03-12 18:37, pirms 6 gadiem
Mr. Novik, šī ir sporta ziņa????? varbūt novelc dzeltenās apenes un pārcelies uz citu vakara redakciju! Tur varēsi raudāt uz nebēdu...
, 2019-03-12 18:37, pirms 6 gadiem
Ziwrav? Nu ne jau latviešu fani viņam nes tos miljonus, bet gan ASV, tiem medijiem viņš neatsaka. Un miljonus viņš peln pateicoties savam smagajām darbam, laikam ko ir ieguldījis treniņos, sviedriem kurus litriem ir gāzis. Uzsāktu ka pareizi darīja, tā ir viņa izvēle. Nevēlās runāt lai nerunā, zīlēt un fantazēt kāpēc viņš tā rīkojās var, bet nu pārmest viņam savas fantāzijas neviens nav tiesīgs! P. S. Viņš tak nesolīja tam reportierim ka ar viņu sarunāsies, ka brauc tik ciemos un pēc tam uzmeta. Tikpat labi es arī varu aizbraukt un pēc tam stāstīt kāds viņš p..pis ka ar manim nerunaja
, 2019-03-12 18:40, pirms 6 gadiem
Ja jau tie saucamie žurnālisti būtu tā vārda cienīgi,tad jau nepublicētu pat šo pašu rakstu,nu atteica,atteica ,bet tagad kā atriebība šis pats rakstelis,redz kāds lepns palicis,tie tādi žurnaļugas jau vien tikai ir ,visas prasmes aprobežojas ar google translate.
, 2019-03-12 18:42, pirms 6 gadiem
fidelskastro rakstīja: Ja jau tie saucamie žurnālisti būtu tā vārda cienīgi,tad jau nepublicētu pat šo pašu rakstu,nu atteica,atteica ,bet tagad kā atriebība šis pats rakstelis,redz kāds lepns palicis,tie tādi žurnaļugas jau vien tikai ir ,visas prasmes aprobežojas ar google translate.
Pareizi darija, ka nopubliceja, savadak tu butu pirmais rinda, kurs blautu - Kapec nevar nointervet Kurucu !? Stulbie zurnalugas neko negrib darit !
, 2019-03-12 18:43, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pareizi darija, ka nopubliceja, savadak tu butu pirmais rinda, kurs blautu - Kapec nevar nointervet Kurucu !? Stulbie zurnalugas neko negrib darit !
Nē, mums pietiek ar viņa spēli un to, ko varam izlasīt no pēcspēles intervijām.

Te izskatās, ka žurnālistam vajag klikšķus, bet tev pariet par kādu.
, 2019-03-12 18:45, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Nē, mums pietiek ar viņa spēli un to, ko varam izlasīt no pēcspēles intervijām.

Te izskatās, ka žurnālistam vajag klikšķus, bet tev pariet par kādu.
Es tev garanteju, ka paskatoties ieprieksejos rakstus par Kurucus, tu atradisi komentarus, kur cilveki chikst par to, ka nav vins nointervets vel.
, 2019-03-12 18:45, pirms 6 gadiem
Nerunāt ar konkrētu žurnālistu, vai konkrētu mēdiju - ok, to var saprast, ja tam ir objektīvs iemesls. Manuprāt tāda nav, vismaz neesmu pamanijis. Bet nu labi, varbūt arī esmu kautko palaidis garām. Bet nerunāt ar Latvijas žurnālistiem vispār - tas jau ir konkrēts uzd-ns Latvijai kā tādai. Un ja tā - lai jau veicas puisim...
, 2019-03-12 18:52, pirms 6 gadiem
eermss rakstīja: Nerunāt ar konkrētu žurnālistu, vai konkrētu mēdiju - ok, to var saprast, ja tam ir objektīvs iemesls. Manuprāt tāda nav, vismaz neesmu pamanijis. Bet nu labi, varbūt arī esmu kautko palaidis garām. Bet nerunāt ar Latvijas žurnālistiem vispār - tas jau ir konkrēts uzd-ns Latvijai kā tādai. Un ja tā - lai jau veicas puisim...
Nabadzin,tev pamperu nevajag apmainit
, 2019-03-12 18:53, pirms 6 gadiem
Gan jau ka tieši ar SC negrib runāt, nekāds brīnums, arī Mairis Briedis negrib ar viņiem komunicēt. Paši vainīgi ka sporta portālu pataisījuši par tenku un dzelteno ziņu portālu!
, 2019-03-12 18:53, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es tev garanteju, ka paskatoties ieprieksejos rakstus par Kurucus, tu atradisi komentarus, kur cilveki chikst par to, ka nav vins nointervets vel.
Droši, pameklē
, 2019-03-12 18:54, pirms 6 gadiem
Profesionāli žurnālisti pirms tam sarunā ar spēlētāju, aģentu vai mediju pārstāvi tikšanos! Nevis aizbrauc uz dullo un kaut ko grib izrunāt. Man pilnīgi pietiek ar to ko redzu ASV medijos par Rodiju, man nevajag lai viņš visu to pašu atkārtotu latviski, grūti laikam kad angļu mēlē neko nerubi
, 2019-03-12 19:00, pirms 6 gadiem
Jānis Līgats rakstīja: Jo mazāks dīķis, jo lielāks aizvainojums. Kādreiz jau no tiem pamperiem tās mūsu basketbola zvaigznītes iznāk, izņemot Kristapa Valtera gadījumā.
Tu atceries kaut vienu reizi kad tas pats Kristaps Porziņģis vai kāds no viņa brāļiem būtu snieguši interviju NBA sezonas laikā kādam Latvijas medijam šo trīs gadu laikā kopš viņš pavadījis NBA?

Arī pēc sezonas KP īpaši neraujas runāt ar Latvijas medijiem, pēc pirmajiem diviem gadiem bija lielās preses konferences un pēc tam atlikušajā vasarā KP ar LV medijiem nerunāja, bija pāris intervijas izlases laikā bet arī tikai par izlasi, kopš izlases laikiem Porziņģis nav runājies ne ar vienu Latvijas mediju!! Nešaubos ka lielu lomu šajā nekomunikācijā nospēlēja visi LV portāli kas masveidā ziņoja ka KP atņemta autovadītāja apliecība, tas nebija smuki!
, 2019-03-12 19:03, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tu atceries kaut vienu reizi kad tas pats Kristaps Porziņģis vai kāds no viņa brāļiem būtu snieguši interviju NBA sezonas laikā kādam Latvijas medijam šo trīs gadu laikā kopš viņš pavadījis NBA?

Arī pēc sezonas KP īpaši neraujas runāt ar Latvijas medijiem, pēc pirmajiem diviem gadiem bija lielās preses konferences un pēc tam atlikušajā vasarā KP ar LV medijiem nerunāja, bija pāris intervijas izlases laikā bet arī tikai par izlasi, kopš izlases laikiem Porziņģis nav runājies ne ar vienu Latvijas mediju!! Nešaubos ka lielu lomu šajā nekomunikācijā nospēlēja visi LV portāli kas masveidā ziņoja ka KP atņemta autovadītāja apliecība, tas nebija smuki!
Zurnalistiesm tikai labas lietas jazino ? Tu jocigs neesi ?
, 2019-03-12 19:03, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tu atceries kaut vienu reizi kad tas pats Kristaps Porziņģis vai kāds no viņa brāļiem būtu snieguši interviju NBA sezonas laikā kādam Latvijas medijam šo trīs gadu laikā kopš viņš pavadījis NBA?

Arī pēc sezonas KP īpaši neraujas runāt ar Latvijas medijiem, pēc pirmajiem diviem gadiem bija lielās preses konferences un pēc tam atlikušajā vasarā KP ar LV medijiem nerunāja, bija pāris intervijas izlases laikā bet arī tikai par izlasi, kopš izlases laikiem Porziņģis nav runājies ne ar vienu Latvijas mediju!! Nešaubos ka lielu lomu šajā nekomunikācijā nospēlēja visi LV portāli kas masveidā ziņoja ka KP atņemta autovadītāja apliecība, tas nebija smuki!
Paskaidro, kas tur nebija smuki? Visiem bija jāsēž ūdeni mutē paņēmušiem?
, 2019-03-12 19:13, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Tu atceries kaut vienu reizi kad tas pats Kristaps Porziņģis vai kāds no viņa brāļiem būtu snieguši interviju NBA sezonas laikā kādam Latvijas medijam šo trīs gadu laikā kopš viņš pavadījis NBA?

Arī pēc sezonas KP īpaši neraujas runāt ar Latvijas medijiem, pēc pirmajiem diviem gadiem bija lielās preses konferences un pēc tam atlikušajā vasarā KP ar LV medijiem nerunāja, bija pāris intervijas izlases laikā bet arī tikai par izlasi, kopš izlases laikiem Porziņģis nav runājies ne ar vienu Latvijas mediju!! Nešaubos ka lielu lomu šajā nekomunikācijā nospēlēja visi LV portāli kas masveidā ziņoja ka KP atņemta autovadītāja apliecība, tas nebija smuki!
Žurnālistu uzdevums tajā pasaules daļā, kurā pastāv brīva prese, ir kā "ceturtajai varai" pieskatīt bagātos, slavenos un ietekmīgos un ziņot ne tikai par viņu sasniegumiem, bet arī negatīvo rīcību un likumpārkāpumiem - vai tā būtu ātruma pārsniegšana, nodokļu shēmas vai kas cits. Daudziem jaunizceptajiem sabiedrības krējuma pārstāvjiem ir grūti pieņemt faktu, ka prese nav viņu PR mašīna. Ārzemēs, kur aiz žurnālistiem stāv miljoniem un miljardiem vērta mediju industrija, kurai neviens nav ieinteresēts pieteikt karu (jo gandrīz garantēti tiks sakauts), tādus kāda no pusēm ātri "atsēdina" un apskaidro lietu kārtību.
, 2019-03-12 19:17, pirms 6 gadiem
Noviks nav visa Latvija 🤦‍♂️
Es arī negribētu atbildēt uz Novika jautājumiem! 🤷‍♂️
, 2019-03-12 19:22, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: 99%tas ir aģenta darbs
Nekomentēt to ko nezini! Aģents NBA piesaistijis jau 3 puišus no Latvijas, izrādi cieņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-12 19:37, pirms 6 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Nekomentēt to ko nezini! Aģents NBA piesaistijis jau 3 puišus no Latvijas, izrādi cieņu!
Par ko? Ka nodokļus nemaksāja?
Nez, joprojām minimālo saņem?
, 2019-03-12 19:37, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Džeks no Cēsīm un nerunās latviski. Nez vai Cēsīs maz ir 10% krievu valodā runājošo? Neticu.
Man jau ar likās, ka jāmāk. Bet dzirdējis tomēr neesmu.
, 2019-03-12 19:48, pirms 6 gadiem
RedStar rakstīja: Man jau ar likās, ka jāmāk. Bet dzirdējis tomēr neesmu.
Ņem:

https://www.youtube.com/watch?v=UOK...
, 2019-03-12 19:48, pirms 6 gadiem
Ko tik neizdomā, un par ko tik var apvainoties!?
Bērnu dārzs
Loģiski, ka visā šajā ziepju operā, vainojams ir tikai VIENS... super aģents!!! Kuram NEKAD nav interesējis nekas cits, kā piestūķēts maks... un bezjēdzīga tvītošana-tur viņam konkurentu teju nav!!!
, 2019-03-12 19:48, pirms 6 gadiem
Smieklīgi. Esi vecis un parunā, nu ko tur apvainoties tā kā mazam bērnam. Nepatīk, nobārsti savas standarta intervijas frāzes un ej talāk, neviens jau neliek tur katram žurnālistam sirdi izkratīt.
, 2019-03-12 19:52, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Smieklīgi. Esi vecis un parunā, nu ko tur apvainoties tā kā mazam bērnam. Nepatīk, nobārsti savas standarta intervijas frāzes un ej talāk, neviens jau neliek tur katram žurnālistam sirdi izkratīt.
Tad Durants arī mazs bērns, vai ne? Jo Duranta tā nepatīkamā atbilde žurnālistiem jau arī sekoja pēc viņa nomelnošanas iepriekšējos rakstos.
, 2019-03-12 19:53, pirms 6 gadiem
Mana interese par Rodiona sekmém nekādīgi nemainīsies pēc šī paziņojuma.
, 2019-03-12 19:54, pirms 6 gadiem
Galvenais lai neatsaka izlasei kad būs iespēja...
, 2019-03-12 19:54, pirms 6 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Tikai saku, fanu dēļ viņš pelna savus miljonus.
Nē, viņš pelna savu naudu sava ieguldītā darba un talanta dēļ, neviens fans viņu uz NBA neaiznesa😀
, 2019-03-12 20:05, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tad Durants arī mazs bērns, vai ne? Jo Duranta tā nepatīkamā atbilde žurnālistiem jau arī sekoja pēc viņa nomelnošanas iepriekšējos rakstos.
Un kāpēc Tu domā, ka viss, ko dara Durants ir pareizi? Bet nu tas ir divas dažādas situācijas jebkura gadījumā. Durants "uzsprāga" vienu reizi vienā presenē, un viņam tās presenes tur teju katru dienu ir. Kā arī neesmu dzirdējis, ka Duranta aģents būtu paziņojis, ka Durants vairs ar ASV medijiem nerunās, jo bijuši nomelnojoši raksti. Tās ir divas pilnīgi atšķirīgas situācijas Te Rodionam pāris reizes gadā kāds no latviešu medijiem tur aizperas - nu takš paņem tas 10min norunā savus standarta tekstus un miers. Kamdēļ ieņemt šādu pozu?
, 2019-03-12 20:12, pirms 6 gadiem
Eksperta vārdiem, Novikam aizvaidznieks un #PaKrūmiem!
Rodis izskoloja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-12 20:18, pirms 6 gadiem
Rodiona viedokli pilnībā atbalstu,kad Latvijas "žurnaļugas" sāks rakstīt objektīvi atspoguļojot notikumus ,tad arī vairāk dabūs ko dzirdēt...
, 2019-03-12 20:24, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mana interese par Rodiona sekmém nekādīgi nemainīsies pēc šī paziņojuma.
Mana tāpat. Lai saprastu, kas noticis un kas vainīgs pie notikušā, ir jāuzklausa abas puses. Tikai kā to izdarīt, ja Rodions negrib runāt? Latvijas žurnālistiem jāpalūdz, lai šo jautājumu uzdod kāds Amerikas žurnālists.
, 2019-03-12 20:26, pirms 6 gadiem
Nu ja tāds īpatnējs lohs kā Noviks tur nedēļām ganās apkārt, tad vienā brīdī var piegriezties....droši vien visi ierēc par to pajoliņu
, 2019-03-12 20:33, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Paskaidro, kas tur nebija smuki? Visiem bija jāsēž ūdeni mutē paņēmušiem?
Kāpēc mediji un Policija neizplata ziņas ka tiesības atņemtas ir Pēterim un Aivaram, bet izplata ziņas ka tās atņemtas Kristapam? Arī Kristaps ir tikai cilvēks!
, 2019-03-12 20:33, pirms 6 gadiem
Vēl viens Pēteris Skudra būs !!!
, 2019-03-12 20:36, pirms 6 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Žurnālistu uzdevums tajā pasaules daļā, kurā pastāv brīva prese, ir kā "ceturtajai varai" pieskatīt bagātos, slavenos un ietekmīgos un ziņot ne tikai par viņu sasniegumiem, bet arī negatīvo rīcību un likumpārkāpumiem - vai tā būtu ātruma pārsniegšana, nodokļu shēmas vai kas cits. Daudziem jaunizceptajiem sabiedrības krējuma pārstāvjiem ir grūti pieņemt faktu, ka prese nav viņu PR mašīna. Ārzemēs, kur aiz žurnālistiem stāv miljoniem un miljardiem vērta mediju industrija, kurai neviens nav ieinteresēts pieteikt karu (jo gandrīz garantēti tiks sakauts), tādus kāda no pusēm ātri "atsēdina" un apskaidro lietu kārtību.
bla bla bla

Mediji aizmirst ka šie bagātie un slavenie viņus (medijus) baros kamēr viņi (slavenie un bagātie) ar viņiem (medijiem) runās, ja viņi nerunā tad viņi (mediji) arī neēdīs un tā radas visādas viltus ziņas!

Un pats galvenais ko aizmirst mediji ir tas ka arī Kristaps Porziņģis ir tikai civēks!
, 2019-03-12 20:36, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāpēc mediji un Policija neizplata ziņas ka tiesības atņemtas ir Pēterim un Aivaram, bet izplata ziņas ka tās atņemtas Kristapam? Arī Kristaps ir tikai cilvēks!
Deputātiem izplata. Nemīz.
, 2019-03-12 20:38, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Deputātiem izplata. Nemīz.
Jā kā tad, izplata gan! Deputātu nemaz Policija sodīt nevar bez Saeimas atļaujas! Tā ka nemurgo!
, 2019-03-12 20:41, pirms 6 gadiem
Nu nav viņš riktīgs, pats sev bedri rok.
, 2019-03-12 20:42, pirms 6 gadiem
Ha midžets dabūja kurvīti un tgd jātaisa par to raksts, pēc šitādiem izgājieniem spirtacentrs var necerēt, ka nākotnē kādreiz sanāks nointervēt..
Un virstraksts arī, vienam nesniedza interviju no lv, raksta, ka nevienam lv žurnālistam nesniedz interviju
, 2019-03-12 20:42, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kāpēc mediji un Policija neizplata ziņas ka tiesības atņemtas ir Pēterim un Aivaram, bet izplata ziņas ka tās atņemtas Kristapam? Arī Kristaps ir tikai cilvēks!
izplata par visiem sabiedŗībā zināmiem cilvekiem, tā kā klusē labāk. Ir jāapzinās, ka ja esi zināms cilvēks, tad par tevi rakstīs, nevis jāuzmet lūpa kā mazam bērnam
, 2019-03-12 20:44, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: bla bla bla

Mediji aizmirst ka šie bagātie un slavenie viņus (medijus) baros kamēr viņi (slavenie un bagātie) ar viņiem (medijiem) runās, ja viņi nerunā tad viņi (mediji) arī neēdīs un tā radas visādas viltus ziņas!

Un pats galvenais ko aizmirst mediji ir tas ka arī Kristaps Porziņģis ir tikai civēks!
Nepareizi, vispār Porzinģi utt. tieši žurnālisti paceļ ar visu Unicorn, Luka Magic utt. Kaut ko nepareizi pasakot, viņi sportistu var nogremdēt. Ir pietiekoši gadījumu, kad izteikšanās žurnālistu priekšā ir maksājusi reklāmas līgumus utt.
, 2019-03-12 20:45, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: Jā kā tad, izplata gan! Deputātu nemaz Policija sodīt nevar bez Saeimas atļaujas! Tā ka nemurgo!
izplatīt un sodīt ir divas dažādas lietas
, 2019-03-12 20:47, pirms 6 gadiem
Izskatās, ka arī šim kāds paspējis sapotēt sovjetismu agros gados. Žēl, tad smadzenes purtā pēc noklusējuma. Bija mums Скудра , tad Bartuļis, izskatās ka būs mus tagad arī Куруцс. Sad
, 2019-03-12 20:55, pirms 6 gadiem
Lai kā dažiem tas nepatiktu, bet Rodionam ir tiesības ignorēt LV žurnālistus, tas ir viņa privāts lēmums! Jāatceras arī tas cik liels spiediens bija uz viņu pēc atteikšanās spēlēt u izlasēs! Cik no jums spētu tikt pāri visām tām negācijām pāri, ko viņš saņema jau tīņa vecumā!
, 2019-03-12 21:03, pirms 6 gadiem
antinovix rakstīja: Nu ja tāds īpatnējs lohs kā Noviks tur nedēļām ganās apkārt, tad vienā brīdī var piegriezties....droši vien visi ierēc par to pajoliņu
Labākais komentārs šajā rakstu sadaļā. Paldies Tev!
, 2019-03-12 21:09, pirms 6 gadiem
Nu viņš atteica sniegt interviju šobrīd, nevis turpmāk visu dzīvi.
Pēc sezonas varbūt kādam žurnālistam (nejaukt ar sc.com tulkotājiem) iedos to interviju. Tad jau redzēs.
, 2019-03-12 21:15, pirms 6 gadiem
Ļoti pareizs solis no Kuruca. Ne gramma augstprātības. Pienāks sezonas beigas, tad arī runās. Tagad viņš ar darbiem pierāda, ka visiem kritiķiem jāaizveras. Vispār LV diemžēl tik interesē kā pakritizēt.
, 2019-03-12 21:18, pirms 6 gadiem
Visi kuri te pārmet kautko,piržat vien tālāk dīvānos. Kad viņam izlasē nedeva spēlēt,jo pieļāva kļūdu,kad citi pieļāva pa 5 kļūdām un kapāja pa 20-30 min. Necerat viņu izlasē redzēt,kamēr tie mudaki,kas viņu nelaida laukumā publiski neatvainosies. Un ticat man uz vēdera līdīs,lai pierunātu izlasē spēlēt. Ar ko viņam runāt? LV nav žurnālistu,ir tikai amatieri vai copy paste. Verat vaļā amerikāņu medijus un lasat uz nebēdu. ajjjj pareizi,tur tak nebūs neviena komentētāja,kuram kautko uz'irst. taka paraudat vien tālāk spilvenā. lai visiem jauks vakars.
, 2019-03-12 21:23, pirms 6 gadiem
Ko ņematies...ignorējat žurnālistii un sportacentrs.com...nu rerakstiet par viņu un viss...
kurš fans vēlēsies zināt par Kurucu,tas atradīs info citos portālos...
, 2019-03-12 21:24, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: žurnālistiem???cik šobrīd Latvijā ir žurnālistu,vēl jo vairāk sporta žurnālistu??žurmaļugas-jā,to mums gan netrūkst....
Beidz smirdēt, niecība! Ne tev spriest par Latvijas spota žurnālistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-12 21:33, pirms 6 gadiem
kaspars_mucenieks_1064567990343043 rakstīja: Visi kuri te pārmet kautko,piržat vien tālāk dīvānos. Kad viņam izlasē nedeva spēlēt,jo pieļāva kļūdu,kad citi pieļāva pa 5 kļūdām un kapāja pa 20-30 min. Necerat viņu izlasē redzēt,kamēr tie mudaki,kas viņu nelaida laukumā publiski neatvainosies. Un ticat man uz vēdera līdīs,lai pierunātu izlasē spēlēt. Ar ko viņam runāt? LV nav žurnālistu,ir tikai amatieri vai copy paste. Verat vaļā amerikāņu medijus un lasat uz nebēdu. ajjjj pareizi,tur tak nebūs neviena komentētāja,kuram kautko uz'irst. taka paraudat vien tālāk spilvenā. lai visiem jauks vakars.
Kurucs vienkārši nebija gatavs izlasei, bez spēļu prakses. Kāda laišana laukumā?
, 2019-03-12 21:35, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Man ir bijusi iespēja piedzīvot laikus,kad Latvijā bija žurnālisti!tagad pat Puče ir nolaidies līdz jēlajam hattrikam!bet tāda nu ir jaunā paaudze-bezsmadzeņu radījumi,kam nemaz nav vajadzīgi žurnālisti,pietiek ar žurnaļugām
Nepiekritīšu, nav visi nemaz tik zemu. Ir arī diezgan normāli autori. Tas pats Noviks ir tīri ok. Problēmas jau ar tiem, kuri pēc tam nāk. Noviks vismaz cenšas pats savus rakstus veidot, kamēr bieži vien citi uztaisa to copy-paste
, 2019-03-12 21:42, pirms 6 gadiem
kristaps.26 rakstīja: kādēļ gan nē ? tak Kristapam LV žurnaļuga ar uztaisīja neērtu situāciju , aizsūtot jenķu žurnālistiem pārtūlkotus KP6 brāļa tekstus par Karameļu Antonu !!!
Nu bet tāpēc es sak - nober standarta frāzes. Mīlu komandu, lieliski komandas biedri, lieliska pilsēta, superīgi fani, ideāls treneris, viss apmierina,sapņa piepildījums, pats smagi strādā, paldies visiem faniem Larvijā un intervija beigta. Viss profesionāli nostrādāts un viss. A tagad, ieņemot šādu pozu ir labāk? Un ko ja/kad izlasē spēlēs - turpinas ne ar vienu nerunāt? Vai arī tad nebūs risks, ka kāds var kko "pārtulkot"? Vai arī nekad nespēlēs izlasē?
, 2019-03-12 21:45, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Man ir bijusi iespēja piedzīvot laikus,kad Latvijā bija žurnālisti!tagad pat Puče ir nolaidies līdz jēlajam hattrikam!bet tāda nu ir jaunā paaudze-bezsmadzeņu radījumi,kam nemaz nav vajadzīgi žurnālisti,pietiek ar žurnaļugām
Ja tu vairāk nekā no Pučes darbiem nezini, tad tā ir tava problēma. Hattrick ir tikai viens raidījums, arī, starp citu, sakarīgs, cita lieta, ka Dieviņš latviešus - atšķirībā no krieviem - apdalījis ar humora izjūtu... Puče ir ļoti gudrs žurnālists, man ļoti simpatizē Rīgas kanālā viņa jaunais raidījums, šķiet, Kārtības rulllis. Interesants.
, 2019-03-12 21:53, pirms 6 gadiem
Ja par jaunajiem žurnālistiem, tad tas jau ir cits stāsts... Sazīdīti ar uniteorijām, viens daļa tāpat arī rullē bezsakarā. Otra daļa diezgan ātri saož naudas smaku, vispirms skandāli pēc apmaksāta pasūtījuma, tad politika, Eiroparlaments ar labu algu... Trešā daļa ir racēji, labā nozīmē, taču viņu Latvijā nav pārāk daudz. Un tomēr ir, desmitos noteikti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-12 22:02, pirms 6 gadiem
Kurucs pats var izveidot savu mediju tīklu!
, 2019-03-12 22:04, pirms 6 gadiem
Es ceru,ka tas ir saistīts tikai ar nepatiku pret šo amatierisko sporta portālu. Un man galvenais,lai nākotnē būtu laba attieksme pret valstvienību. Kamēr nav kaut kādas atrunas par nespēlēšanu izlasē tikmēr skatīšos viņa spēles un jutīšu līdzi. Un neticu,ka viņš izlasi nepārstāvēs,jo viņa vectēvs to nepieļaus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-12 22:06, pirms 6 gadiem
kas_es_856436297640153088 rakstīja: pareizi dara. Un daudziem sportistiem vajadzētu ņemt piemēru.. Šajā portālā ir tik daudz nodsti LV sportisti . Pilnībā saprotu ja kāds ignorē sportacentru.. ja godīgi, nesaprotu kāpēc Rīgas Dinamo hokejisti vienmēr ir tik pretīmnākoši. Tie paži žurnaļugas viņus twitterī dēvējuši par dārzeņiem no siltumnīcas, nomelnojuši ntās sezonas utt. bet tagad sēž studijā, un sūc gāzes trubas naudu
cerams būs sekotāji, un ne viens vien .. lai šitie smurguļi padomaā
Tu paskaties kas vada Dinamo studiju. Jautājumu vairs nebūs.
, 2019-03-12 22:08, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Zinot lielo skaitu sportistu, tad ZA dzīvojošie var izveidot savu kanālu!
Apmēram kā vienos vārtos, bet ZA sportisti- intervijas, raksti, video, utt!
Es būtu gatavs maksāt! Nav jābraukā LTV žurnālistiem no Latvijas uz ZA!
Tas ir tikai normāli, ja brauc
, 2019-03-12 22:21, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: Beidz smirdēt, niecība! Ne tev spriest par Latvijas spota žurnālistiem.
kurš nu būtu runājis

"Rīmenis esot labāks renē par Auziņu"

spriedējs atradies
, 2019-03-12 22:22, pirms 6 gadiem
augstprātīgs... fuuuuuuuuuuuuuuuuj.. liels fuj.... faniem un latviešiem interesanti, kas notiek.... un tā rīkoties nevajadzētu... fuj
, 2019-03-12 22:25, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: kurš nu būtu runājis

"Rīmenis esot labāks renē par Auziņu"

spriedējs atradies
Pats wolmārs droši vien ir izbijis PSRS laiku žurnaļuga.
, 2019-03-12 22:43, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: kurš nu būtu runājis

"Rīmenis esot labāks renē par Auziņu"

spriedējs atradies
Tev joprojām prāta vētra galvā? Oi, atvainojos, vienkärši vėtra... Jo nevar būt tas, kä tur patiešām nav!
, 2019-03-12 22:55, pirms 6 gadiem
Pirmkārt, šis raksts jau vien apliecina kāpēc Rodionam savā ziņā bija taisnība. Varēja arī mierīgi šo informāciju nepublicēt un nākotnē strādāt uz attiecību uzlabošanu. Bet nē... Latvietim jau otrs latvietis tā garšīgākā uzkoda.

Otrkārt, mediji rakstīja, ka Kurucu uz izlasi ņem tikai Kalnīša dēļ un viņš vispār nevelk to līmeni. Atgādināšu, ka tas nebija tik sen nemaz. Ja nu kādam vajag atgādināt par ko Kurucs ir dusmīgs.
, 2019-03-12 22:59, pirms 6 gadiem
wolmar rakstīja: Tev joprojām prāta vētra galvā? Oi, atvainojos, vienkärši vėtra... Jo nevar būt tas, kä tur patiešām nav!
kā tu vari vērtēt komentētāju darbu,ja tu pats tam sporta veidam vispār neseko?

ja normāli būtu sekojis,tad tu te tādas blēņas nerakstītu
, 2019-03-12 22:59, pirms 6 gadiem
Kāds sniegums ,tāda publicitāte . Loģiski. Vismaz tajā laikā kurucs ar neko īpašu nerādīja. Cits jautājums ,ja kāds centās čali norakstīt. Šāds gājiens no censoņa puses neizskatās labi katrā ziņā un ir sava veida brīdinājuma signāls attiecībā uz to ,kas darās galvā. Mums viens tāds f-ing Latvia jau bija.Tagad sēž Teksasas laukos un ārstē kāju.Bet reiz bija pasaules mēroga Metropoles seja.Saprotiet mani pareizi - vēlu puikām tikai to labāko ,bet izšķiroši svarīgi ir būt adekvātam. Nekas ,zēni jauni ,gan iemācīsies dzīves ābeci.Vēlu veiksmi!!!
, 2019-03-12 23:03, pirms 6 gadiem
Pumalv rakstīja: Pirmkārt, šis raksts jau vien apliecina kāpēc Rodionam savā ziņā bija taisnība. Varēja arī mierīgi šo informāciju nepublicēt un nākotnē strādāt uz attiecību uzlabošanu. Bet nē... Latvietim jau otrs latvietis tā garšīgākā uzkoda.

Otrkārt, mediji rakstīja, ka Kurucu uz izlasi ņem tikai Kalnīša dēļ un viņš vispār nevelk to līmeni. Atgādināšu, ka tas nebija tik sen nemaz. Ja nu kādam vajag atgādināt par ko Kurucs ir dusmīgs.
Un viņš arī tad nevilka. Tur divu domu nav un par to dusmoties? Arī tās runas pareizas bija, jo paņemt uz izlasi spēlētaju, kurš nespēlē un nav gatavs nav īsti prāta darbs....
, 2019-03-12 23:04, pirms 6 gadiem
Kad biju mazs, es arī sūdzējos mammai, ka tētis kko neļāva. Bet nu es pieaugu. Un padomāju arī par iemesliem, ne tikai paijāju savu ego. Novik, varbūt laiks arī Tev paaugties??? Daudz sūdzoties, var arī no labākajiem čomiem pa muti atrauties...
, 2019-03-12 23:22, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un viņš arī tad nevilka. Tur divu domu nav un par to dusmoties? Arī tās runas pareizas bija, jo paņemt uz izlasi spēlētaju, kurš nespēlē un nav gatavs nav īsti prāta darbs....
Godīgi? Es toreiz redzēju potenciālu aizsardzībā. Viņš ļoti aktīvi gāja uz stīliem utt. Protams, bija kļūdas, bet vajadzēja ļaut mazliet ilgāk paspēlēt.
, 2019-03-12 23:24, pirms 6 gadiem
ice F-1 rakstīja: kā tu vari vērtēt komentētāju darbu,ja tu pats tam sporta veidam vispār neseko?

ja normāli būtu sekojis,tad tu te tādas blēņas nerakstītu
Būšu konsekvents, ja reiz anonīmi, tad anonīmi. Nav man te nevienam jāstāsta, arī tev, ko daru ikdienā un cik ilgi esmu tuvumā basketbolam. Jā, neesmu baigais NBA fans, man tuvāks Eiropas basketbols, taču... Bet lai nu paliek, šis taču ir zaļo un visu zinošo gurķu laiks!
, 2019-03-12 23:25, pirms 6 gadiem
Pumalv rakstīja: Godīgi? Es toreiz redzēju potenciālu aizsardzībā. Viņš ļoti aktīvi gāja uz stīliem utt. Protams, bija kļūdas, bet vajadzēja ļaut mazliet ilgāk paspēlēt.
Viņam bija viena kaut cik normāla spēle un divas sliktas. Sliktajās viņš zaudēja uz pirmo soli un nereti ieņēma neizdevīgu vietu laukumā, respektīvi kļūdījās pozīcijas izvēlē....Izlase nav vieta, lai mēģinātu atraisīt potenciālu, izlasē ir tas jārāda. It īpaši tāda kvalifikācijā. Būtu tās pārbaudes spēles, tad jā piekristu, bet tā?....Vēl pamatsastāvā?
, 2019-03-12 23:26, pirms 6 gadiem
Daži te uzvedās it kā valsti būtu nodevis. Rodions nevienam nav neko parādā, viņa un ağenta izvēle nerunāt ar medijiem, acīmredzot pelnīti. Baudiet basīti.
, 2019-03-12 23:37, pirms 6 gadiem
Ļoti pareizi! Esmu par, ka sportisti un treneri nesniedz Latvijas dzeltenajām žurkaļugām interivijas! Sevišķi perversajam pučem. Izdarīšu visu lai viņš pazustu. Mani nedaudz par zemu novērtēja, nekas tas man ir pluss. Ja es reiz esmu apņēmies, tad man nav ko zaudēt. Un es neesmu viens.
, 2019-03-13 00:13, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Te redzams, ka blakus nav neviens pieaugušāks cilvēks, kas pamāca. Prese baro fanus un fani ir tie, kas tev to slavu ceļ un attiecīgi maciņu piepilda.
Nav jau jāstāsta ģimenes noslēpumi, bet kaut tādus pašus tukšus salmus varēja pakult kā Z-Amerikas presei.
kadi tev latvija fani ? mums ir tikai noliceji kas gudri gaudo kaut ko par izlasi a ka kautkas cilvekam nesanak vai neveicas nolidzina ar zemi pareizi dara ka neruna ar shiem wannabe tirlinjiem no lv
, 2019-03-13 00:42, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņam bija viena kaut cik normāla spēle un divas sliktas. Sliktajās viņš zaudēja uz pirmo soli un nereti ieņēma neizdevīgu vietu laukumā, respektīvi kļūdījās pozīcijas izvēlē....Izlase nav vieta, lai mēģinātu atraisīt potenciālu, izlasē ir tas jārāda. It īpaši tāda kvalifikācijā. Būtu tās pārbaudes spēles, tad jā piekristu, bet tā?....Vēl pamatsastāvā?
Vēl jau te neviens nepiemin tos rakstus, kur Rodi sāka taisīt par nodevēju, jo neuzspēlēja u0 izlasē bet neilgi pēc tam spēlēja klubā...
, 2019-03-13 00:43, pirms 6 gadiem
Nav smuki atteikt interviju, bet zinot latviešu žurnālistu mīlestību taisīt pusfeikus rakstus un izraut daudz ko no konteksta - nebūtu pārsteigts, ja viss notika mazliet savādāk...
, 2019-03-13 01:30, pirms 6 gadiem
Šis bija raksts, lai atmaskotu tos, kuriem džekiem šeit vāvere starp kājām... Raud kā mazas meitenes... Tiešām smieklīgi! Kurucs atteica Novikam... Pasaules gals....
, 2019-03-13 07:03, pirms 6 gadiem
Ar vienu teikumu Radions ir sabojajis savu trlu manas acis
, 2019-03-13 07:05, pirms 6 gadiem
Ai,ai,kā te vienam džekiņam ir sakāpis galvā. Superstārs...
, 2019-03-13 08:52, pirms 6 gadiem
citius rakstīja: Ļoti pareizi! Esmu par, ka sportisti un treneri nesniedz Latvijas dzeltenajām žurkaļugām interivijas! Sevišķi perversajam pučem. Izdarīšu visu lai viņš pazustu. Mani nedaudz par zemu novērtēja, nekas tas man ir pluss. Ja es reiz esmu apņēmies, tad man nav ko zaudēt. Un es neesmu viens.
Par ko tāds naids? Vai Puče tev kādā TV biznesa projektā iespraucies priekšā? Nevajag te plātīties ar Merdoka vērienu, ja vienīgie argumenti ir paša grēmas... Perversuma noteicējs atradies.
, 2019-03-13 09:36, pirms 6 gadiem
Real Rebel vasarā nebija gatavs izlasei un rudenī pēkšņi ir supergatavs NBA,kautkā neiet kopā tavs apgalvojums? piekrītu,ka savā laikā daļēji kļūdījos par Dončiču,lai gan tikai daļēji,jo Euroleague final4 Timma tomēr pierādīja,ka var viegli tikt galā ar viņu. Dončičs ir tīrs NBA playeris,jo NBA nesedz tik cieši,kā Eiropā. Būs jautri kopā ar KP.
, 2019-03-13 10:04, pirms 6 gadiem
Sakāpis šim džekam nav vispār.
Ir zināmi parasti džeki no Latvijas, kuri raksta Rodijam, novēl veiksmi un jūt līdzi.
Rodions atbild uz šīm fanu vēstulēm pilnīgi parastiem tautas cilvēkiem un izsaka lielu paldies par morālu atbalstu no mājām ikvienam.
Tā kā nevajag tirst.
Gan jau viņam ir savi iemesli, tāpat vien tā neviens nedarītu.
, 2019-03-13 10:32, pirms 6 gadiem
Pagaidīsim Rodiona preses konferenci vasarā speciāli latviešu žurnālistiem un tad jau redzēsim!
Un, ja jau ar žurnālistu sarunājās (tikai atteica viņam intervijai), tad tik traki nav!
, 2019-03-13 10:37, pirms 6 gadiem
Šķiet ka čalim mazliet galviņa sagriezusies no Ņujorkas mediju uzmanības. Nekas pie pirmajām neveiksmēm noliks atpakaļ un zemes, un tad pats varēs meklēt Latvijas žurnālistus.
, 2019-03-13 10:38, pirms 6 gadiem
SuperZoss rakstīja: Šis bija raksts, lai atmaskotu tos, kuriem džekiem šeit vāvere starp kājām... Raud kā mazas meitenes... Tiešām smieklīgi! Kurucs atteica Novikam... Pasaules gals....
Tāpat kā reiz Briedis izdzina no treniņa SC žurnaļugas, tā arī uzreiz pasaules, gals un bez maz vai Briedis ir tāds briesmonis!!!
, 2019-03-13 11:11, pirms 6 gadiem
Pret vietējiem amerikāņu žurnālistiem viņš nevarētu to atļauties! Uzreiz būtu soda sankcijas! Bet te pofig! Ja pat kāds viņu aizvainojis tāda poza noteikti nav konstruktīva. Savu reputāciju tā viņš tikai bendē!
, 2019-03-13 11:54, pirms 6 gadiem
Pareizi dara. Pirmkārt jau tas, ka Noviks ir intervētājs ir loģisks iemesls atteikumam, jo ir jāatšķir žurnālists un kaut kādu basketbola fantastikas stāstu sacerējumu skribelētāja. Otrkārt, Rodions (ar vai bez Kalnīša) ir pierādījis, ka viņa izvēlētais ceļš ir bijis pareizs un visi nolicēji par atteikumiem izlasei var šobrīd žagoties, jo čalis ir izdarījis to, ko reti kurš no visas pasaules var izdarīt - no švaka debitanta tikt par 5cinieka spēlētāju playoff komandā, kura šobrīd ir plovu zonā arī lielā mērā pateicoties Rodionam.
, 2019-03-13 13:28, pirms 6 gadiem
protams, lielākā daļa Latvijas tautas tagad cepsies, daudzi, daļa cepsies līdz savas nožēlojamās dzīves galam, bet pa lielam, Rodis vienkārši pateica, ka Latvijas mediji ir lohi, tas arī viss
, 2019-03-13 13:39, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mani smīdina šie komentāri, kur tautu iepin bezjēga. Bet nu ir jābūt kaut mazākās cieņas sajūtai, lai žurnālistam atbuldētu, kurš triecies tādu gaisa gabalu
Kapēc? Būtu labi, jā, bet nekas traks nav jātaisa, ja arī neatbild. Nejau Noviks uz interviju brauca ne tā? Ja, viņam plānā bija uzdot jautājumu Kurucam, tad pats vien vainīgs. Bet tie, kuri Kurucu norakstīja - L0hi XDDDDDDD Un galvenais tādu duraku daudz bija. Man pat būtu vienalga, ja viņš šosezon sildītu beņķi kā Dāvis sākumā vai kā Dairis šosezon x)
, 2019-03-13 13:42, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņam bija viena kaut cik normāla spēle un divas sliktas. Sliktajās viņš zaudēja uz pirmo soli un nereti ieņēma neizdevīgu vietu laukumā, respektīvi kļūdījās pozīcijas izvēlē....Izlase nav vieta, lai mēģinātu atraisīt potenciālu, izlasē ir tas jārāda. It īpaši tāda kvalifikācijā. Būtu tās pārbaudes spēles, tad jā piekristu, bet tā?....Vēl pamatsastāvā?
Tuk tuk, kas te? lohs! Rebel TU NO BASKETBOLA VISPĀŖ KAUTKO SAJĒDZ? Izslēdz vienreiz savu tizlo raksturu un sāc domāt ar jebaļņiku plebej!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-13 16:29, pirms 6 gadiem
Savulaik iespējams ka pats Māris Noviks nolika Radionu Kurucu , kā nederīgu basketbolistu. Ja manuprāt Noviks nav atklāts par "aizkulises virtuves spēlītem" sportacentrs platforma sevi sākt pasniegt kā neklalitatīvu sporta industrijas pasniegšanas vietnē. Analizējot šo ziņu tiek veicināta publicitāte " dīvānu komentētāju" vidū . Interesē kā šis portāls finansiāli pastāv un kā " viltus žurnālisti" saņem finansējumu no kādiem avotiem. Kā nosedz LBS pēcpusi!?
, 2019-03-13 17:17, pirms 6 gadiem
..arī mārtiņa lauvas vemšana tvitterī par Rodiona nederīgumu savu ir nostrādājusi.Dirsēju mums vairāk nekā speciālistu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-03-13 17:55, pirms 6 gadiem
Pilnīgi paša spēlētāja izvēle un to nevar kritizēt! Es viņa vietā arī nesniegtu intervijas vispār, bet ja vajadzētu piespiedu kārtā, tad atbildētu intervijās līdzīgi kā Raikonens ar : jā, nē, nezinu, varbūt un viss.
, 2019-03-13 19:21, pirms 6 gadiem
kas_es_856436297640153088 rakstīja: uz klikšķiem pelna un reklāmām . bet reāli.. ir vajadzīga alternatīva šim sūda portālam..
ir jau