Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Rodions Kurucs nevēlas sniegt intervijas Latvijas žurnālistiem

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Rodions Kurucs nevēlas sniegt intervijas Latvijas žurnālistiem
Rodions Kurucs 11. martā dodas garām Detroitas "Pistons" uzbrucējam Bleikam Grifinam. Foto: AP/Scanpix

Rodions Kurucs nevēlas sniegt intervijas Latvijas žurnālistiem, basketbolists ceturtdien, 21. februārī, teica klātienes sarunā ar Sportacentrs.com . Bruklinas "Nets" spēlētājs ar aģenta Artūra Kalnīša starpniecību noraidīja arī nākamos divus intervijas mēģinājumus.

Sportacentrs.com 21. februārī klātienē apmeklēja “Nets” spēli “Barclays Center” arēnā Bruklinā, bet nākamajā dienā, 22. februārī, viesojās kluba treniņcentrā. Šajā laikā Kurucs bija pieejams sarunām, tomēr ierakstus mikrofonā sniedza tikai Ziemeļamerikas mediju pārstāvjiem.

Sportacentrs.com 10-15 minūšu pēcspēles sarunā ar Rodionu ievēroja spēlētāja vēlmi nesniegt diktofonā ierakstītus komentārus. Nākamajās dienās – 22. februārī un 7. martā – sekoja atkārtoti mēģinājumi iegūt basketbolista piekrišanu intervijai.

Otrajā un trešajā mēģinājumā Sportacentrs.com saņēma atbildi no Rodiona Kuruca aģenta Artūra Kalnīša. Spēlētāja pārstāvis pauda, ka basketbolists šobrīd nevēlas sniegt intervijas Latvijas mediju pārstāvjiem. Pats Kurucs pirmajā sarunā teica, ka nevēlas atbildēt uz jautājumiem diktofonā, jo “iepriekšējos gados Latvijas medijos par viņu bijusi slikta publicitāte”.

Rodions Kurucs debijas sezonā līdz šim piedalījies 50 NBA spēlēs. Uzbrucējs vidēji 20,6 minūtēs guvis 9,0 punktus, izcīnījis 3,8 atlēkušās bumbas un izdarījis 0,8 rezultatīvas piespēles. Rodions realizējis 47,9% metienu no spēles, tai skaitā 33,8% trīspunktu metienu, kā arī 87,7% brīvmetienu.

Kurucs 21 no 50 spēlēm guvis 10 un vairāk punktus, tai skaitā pēdējās piecās cīņās pēc kārtas. “Nets” basketbolisti šobrīd izcīnījuši četras uzvaras pēc kārtas. Kuruca personīgie rekordi – 24 punkti (divreiz), 12 atlēkušās bumbas un četras piespēles (divreiz). Bilance 30-20.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 16:56, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Mulkibas, speletajiem ir jaruna ar zurnalistiem, faniem utt. Tas viss genere haipu un tadejadi fani izmet vairak naudu, no ka ari speletajiem maksa algas. Es domaju, ka NBA vienozimigi ir notiekts, ka nevar nerunat ar zurnalistiem.
Lielāks haips ir no tā, ka Kurucs atteicies no intervijas nekā būtu par pašu interviju

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 16:57, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Porziņģa f*ck lavian arī nebija nemaz tik traki kā to medijos te pagrieza.
Tagad nevajag, nekas no konteksta netika izrauts. Viss tika rakstīts kā bija. Viņš mazliet pateica par daudz tobrīd. Un cilvēki paši sadusmojās, to dzirdot. Bet KP uzreiz atvainojās un mediji par to arī rakstīja.

  +4 [+] [-]

, 2019-03-12 17:00, pirms 6 gadiem
Un cik atceros, par Kurucu raksti bija iepriekš, kad atteicās no U-20 spēlēšanas, lai gatavotos NBA un vēl pirms tam, kad arī atteicās no kaut kādas izlases savainojuma dēļ?

Un, manuprāt, tepat sportacentrā bija raksts, ka nedaudz vēlāk bija izgājis kaut kādā spēlē uz pāris minūtēm un tad aģents skaidrojās par situāciju?

  +5 [+] [-]

, 2019-03-12 17:02, pirms 6 gadiem
Skaista attieksme pret tiem, kas seko viņa gaitām, turklāt pret tiem, kas seko viņa gaitām neatkarīgi no tā, kādā komandā spēlē.

Aģentam noteikti nav jāizlemj spēlētāja vārdā.

 +10 [+] [-]

, 2019-03-12 17:02, pirms 6 gadiem
Bet tāpat dabūja sliktu publicitāti

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:02, pirms 6 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Tikai saku, fanu dēļ viņš pelna savus miljonus.
Ok, es piekrītu Tev. Protams viss nav melns un balts, bet kaut kā besī šitā sportistu noriešana un līdzjutēju apvainošanās. Katrs esam savādāks un ir jāpieņem lietas kā ir. Kad uzmetīs izlasi, tad arī varēsim di*st virsū

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:04, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Ok, es piekrītu Tev. Protams viss nav melns un balts, bet kaut kā besī šitā sportistu noriešana un līdzjutēju apvainošanās. Katrs esam savādāks un ir jāpieņem lietas kā ir. Kad uzmetīs izlasi, tad arī varēsim di*st virsū
Arī sportistiem jāpieņem

     [+] [-]

, 2019-03-12 17:04, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tās nu gan ir muļķības. Izlases gadījumā nolika Vecvagaru, jo paņēma negatavu Kurucu. Tur spēlētāja vainas nekādas nav.
Pat rakstā par Kurucu pamanījies ieknābt Vecvagaram. Ar tevi nav labi, vecīt.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:05, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Mulkibas, speletajiem ir jaruna ar zurnalistiem, faniem utt. Tas viss genere haipu un tadejadi fani izmet vairak naudu, no ka ari speletajiem maksa algas. Es domaju, ka NBA vienozimigi ir notiekts, ka nevar nerunat ar zurnalistiem.

Tas ir ieteicama, bet tas nav obligāti. Obligātas ir tikai konferences, ne privātās vai pēcspēles intervijas.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:06, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Un cik atceros, par Kurucu raksti bija iepriekš, kad atteicās no U-20 spēlēšanas, lai gatavotos NBA un vēl pirms tam, kad arī atteicās no kaut kādas izlases savainojuma dēļ?

Un, manuprāt, tepat sportacentrā bija raksts, ka nedaudz vēlāk bija izgājis kaut kādā spēlē uz pāris minūtēm un tad aģents skaidrojās par situāciju?
Nepareizi gan. Raksts bija par to, ka LBS diskutēja vai pielaist pie lielās izlases tos, kuri regulāri nav u-izlasēs...Bet atkal, tas ir tikai atspoguļojums un žurnalistiem nekāda sakara nav....Kalnītis taisnojās par to, ka Kurucam bija limitētas minūtes spēlēšanai, ja nemaldos, tad ap kaut kādām 20 min. Tad nu arī uzdeva jautājumu, vai tās limitētās nevarēja izlasē spēlēt.

  +7 [+] [-]

, 2019-03-12 17:10, pirms 6 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Tagad nevajag, nekas no konteksta netika izrauts. Viss tika rakstīts kā bija. Viņš mazliet pateica par daudz tobrīd. Un cilvēki paši sadusmojās, to dzirdot. Bet KP uzreiz atvainojās un mediji par to arī rakstīja.
KP tajā intervijā neveiksmīgi pajokoja un "f...ing Latvia" bija domāts kā "nezināmā Latvija" no ārzemnieku viedokļa, bet daži to maldīgi uzskatīja par viņa attieksmi pret Latviju, un daži vēl joprojām tā uzskata.

  +8 [+] [-]

, 2019-03-12 17:12, pirms 6 gadiem
Pareizi. Latviešu žurnālisti ir pakaļā līdēji, un bieži vien veicot intervijas izsaka pretīgas/pazemojošas frāzes. Kad vārstargu Kalniņu intervēja Erenštreits vai kā viņu, starp viņiem bija saruna, par to, ka Kalniņs no mēslaines Ungārijas ir ticis Jokerit, pēc kāda laika žurnalists runāja arī ar Jokerit vadības vīru, un izteica frāzi, Jūs zinājāt, ka viņš spēlēja Ungārijā? Tādu lietu viņš vispār varēja neminēt, tā tāda latviskā cūcība. Tiklīdz, ko kādam labi iet, automātiski Sporta Studija iet pēc izcilībām, kas pēc tam nerāda pietiekamo sniegumu. Par piemēru paņemat Uldriķi, kas Astafijevam ( LV izlases futbolistam) , laikā kad spēlēja Krievijā, uzrakstīja rakstu, nepatiesu, par ko Astafijevu izmeta no Krievijas augstākās līgas, par piemēru var arī ņemt Gorkša pārvēlēšanas komentārus. Pretīgi un lēti

  +8 [+] [-]

, 2019-03-12 17:17, pirms 6 gadiem
te, manuprāt, ir jāzin precīzi, ko tieši teica Kuruca aģents - ja tiešām teica, ka intervijas nesniegs Latvijas medijiem/žurnālistiem, tad nav skaidrs, kāpēc intervija tiek atteikta sporta centram, jo šo amatieru blogu par mediju vai žurnālistiku ir grūti nosaukt. Liela daļa ziņu parādās krietni pēc tam, kad tas jau ir bijis delfos vai neparādās vispār, spēļu hailaiti vispār jāgaida dienām ilgi dažreiz, redaktoru nav, pat sportistu uzvārdus nejēdz precīzi uzrakstīt utt..

ja teica, ka nesniedz intervijas tieši sporta centra pārstāvjiem, tad es domāju, te jautājumu nav, profesionālam atlētam nav jātērē laiks kaut kādiem pašpasludinātiem skribentiem

     [+] [-]

, 2019-03-12 17:19, pirms 6 gadiem
Es neticu. Tikpat labi tagad info var būt pagriesta tā ka Novikam patīk.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-12 17:19, pirms 6 gadiem
marksis rakstīja: te, manuprāt, ir jāzin precīzi, ko tieši teica Kuruca aģents - ja tiešām teica, ka intervijas nesniegs Latvijas medijiem/žurnālistiem, tad nav skaidrs, kāpēc intervija tiek atteikta sporta centram, jo šo amatieru blogu par mediju vai žurnālistiku ir grūti nosaukt. Liela daļa ziņu parādās krietni pēc tam, kad tas jau ir bijis delfos vai neparādās vispār, spēļu hailaiti vispār jāgaida dienām ilgi dažreiz, redaktoru nav, pat sportistu uzvārdus nejēdz precīzi uzrakstīt utt..

ja teica, ka nesniedz intervijas tieši sporta centra pārstāvjiem, tad es domāju, te jautājumu nav, profesionālam atlētam nav jātērē laiks kaut kādiem pašpasludinātiem skribentiem
Izņemot Noviks, tieši viņš basketbolā ir viens no labākajiem, kādi mūsu valstī ir. Atteica intervijas diktafonā, kas, pēc būtības ir patiesākas, ka, ja piemēram, sniegs rakstiskas, tad tur lielāks sajukums var būt, protams, ja kāda trešā personā nerediģē un nepataisa ta, it kā robots rakstījis.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-12 17:21, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Izņemot Noviks, tieši viņš basketbolā ir viens no labākajiem, kādi mūsu valstī ir.
Tas ir nopietni vai sarkasms?

     [+] [-]

, 2019-03-12 17:23, pirms 6 gadiem
WTF? Kurucs kautko saēdies? Kāda slikta publicitāte? Nu nezinu - neesmu baigi sekojis protams katram rakstam basketbola pasaulē, bet vai tiešām LV mediju viņu baigi nolika?

UN ja Kurucu satrauca sliktā publicitāte, tad , viņaprāt, šis gājiens tieši nodrošinās to labo publicitāti? LOL - kaut kāds bēbis! Esmu vīlies! Ne smakas no profesionāļa! Līdz šim cītīgi sekoju viņa gaitām, bet tagad tam visam būs tāda smakas piegarša! Ne jau tāpēc, ka man baigi satrauc, vai Latvijas žurnālisti viņu var intervēt vai nē, bet gan tāpēc, ka tas viņa "raksturu" parāda! Vilšanās...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:23, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Un cik atceros, par Kurucu raksti bija iepriekš, kad atteicās no U-20 spēlēšanas, lai gatavotos NBA un vēl pirms tam, kad arī atteicās no kaut kādas izlases savainojuma dēļ?

Un, manuprāt, tepat sportacentrā bija raksts, ka nedaudz vēlāk bija izgājis kaut kādā spēlē uz pāris minūtēm un tad aģents skaidrojās par situāciju?
Ari Lauva tviteri ardijas, ka Kurucs atkal atteicis. Ari pec neveiksmigas speles izlase neviens nerakstija, ka Vecais pielavis kludu. Visi tik blava, ka Kurucs ir overrated, basketbols jaaizmirst un lai iet karties. Gan fani, gan zurnalisti.

Trukst analitiskuma musu sporta zurnalistu vidu. Nespejam uzrakstit rakstu bez uzbrauciena (SC.com Valdins vienmer kaut ko tenisistiem uzd*rs ari uzvaru gadijuma).

  -3 [+] [-]

, 2019-03-12 17:24, pirms 6 gadiem
Mazais perdelis uzmetis lūpu, tagad arī izlasei atteiks?

     [+] [-]

, 2019-03-12 17:25, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Ok, es piekrītu Tev. Protams viss nav melns un balts, bet kaut kā besī šitā sportistu noriešana un līdzjutēju apvainošanās. Katrs esam savādāks un ir jāpieņem lietas kā ir. Kad uzmetīs izlasi, tad arī varēsim di*st virsū
Jā , es pieņemu lietas kādas viņas ir! Un manās acīs šāda "nevēlēšanās" neko labu par Kurucu nesaka...

  +2 [+] [-]

, 2019-03-12 17:25, pirms 6 gadiem
''Šis raksts vēl vairāk satuvinās LV žurnālistus ar Kurcu!''

  +4 [+] [-]

, 2019-03-12 17:26, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Šī raksta esamība un palasot dažu labu komentāru es Kurucu saprotu. Es viņa vietā arī nesniegtu, jo katrs vārds un teikums tiek izņemts no konteksta momentāli, ja tas ir iespējams. Porziņģa f*ck lavian arī nebija nemaz tik traki kā to medijos te pagrieza. Ar žurnālistu runāt nav pienākums nevienam un Kurucs točna nav neko parādā ne jums, ne latvijas tautai kopumā. Gan jau, ka tie cilvēki, kas viņam ticēja un ieguldīja laiku viņa izaugsmē arī ir pietiekoši zinoši par notikumiem viņam apkārt. Lielākā daļa viņu vienkārši norakstīja un par normāli nolika, ka nav darba ētikas utt, tusē un dzerstās un vēl nezin ko te lasīju.
Bet tāda ir sportistu dzīve. Tak tāpat kā Durantam intervijā. Kaut ko Durants apvainojās un tad murgo. Tas ir viņu darbs. Un tas pat līgumos ir rakstīts, ka intervijas ir jāsniedz.

     [+] [-]

, 2019-03-12 17:27, pirms 6 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Tagad nevajag, nekas no konteksta netika izrauts. Viss tika rakstīts kā bija. Viņš mazliet pateica par daudz tobrīd. Un cilvēki paši sadusmojās, to dzirdot. Bet KP uzreiz atvainojās un mediji par to arī rakstīja.
Rakstīts varbūt bija, bet komentāros gan ļoti daudzi to pagrieza kājām gaisā. Un ņemot vērā, ka krievu valodā ir 100 lamu vārdi, bet angliski tikai viens ar 100 nozīmēm, tad katrs saprata, kā gribēja.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-12 17:28, pirms 6 gadiem
MartinsS rakstīja: Tas ir nopietni vai sarkasms?
Acīmredzot, neesi lasījis viņa veidotos rakstus. Žēl, teikim, par sieviešu basketbolu, es nezinu nevienu citu, kurš tik labi uzrakstītu.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:30, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: angļu valodā ir tāds vārds kā unknown, tas ir piemērotāks.....Tā kā no konteksta tur nekas nebija izrauts, Porzinģis pats izrunājās un pats atbildēja, viss loģiski
Vispār viņš nevienā mirklī neteica Fkin Latvia. Viņš teica Fkin latvian (language).

     [+] [-]

, 2019-03-12 17:31, pirms 6 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Tikai saku, fanu dēļ viņš pelna savus miljonus.
Bet ne faniem no Latvijas dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:32, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Izņemot Noviks, tieši viņš basketbolā ir viens no labākajiem, kādi mūsu valstī ir. Atteica intervijas diktafonā, kas, pēc būtības ir patiesākas, ka, ja piemēram, sniegs rakstiskas, tad tur lielāks sajukums var būt, protams, ja kāda trešā personā nerediģē un nepataisa ta, it kā robots rakstījis.
Kurš sportists intervijas rakstiski sniedz?

Tak visi raksti tiek pārrakstīti no diktofoniem.

     [+] [-]

, 2019-03-12 17:33, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kurš sportists intervijas rakstiski sniedz?

Tak visi raksti tiek pārrakstīti no diktofoniem.
Tur tā lieta, ka šajā rakstā ir teikts, ka atteicies sniegt intervijas diktafonā...
Slēpts komentārs: RedStar

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:39, pirms 6 gadiem
RedStar rakstīja: Vai viņš latviski vispār prot runāt?
Kādreiz centos internetā sameklēt kādu video ar viņu, runājam latviski. Tā arī neko neatradu.
kkur bija no u16 medaļas intervija, kur runāja latviski..

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:41, pirms 6 gadiem
stakirus rakstīja: Interesanti, vai tā ir tikai paša spēlētāja attieksme, vai arī tas ir uzstādījums no aģenta? Turklāt nez vai nav sajaukti žurnālisti ar anonīmajiem dīvāna ekspertiem-interneta komentētājiem, klāt pieķerot Lauvas runas plūdus twiterī. Var saprast, cik tas bija pretīgi, bet labākā atbilde ir nonākšana NBA un lieliskais sniegums - visiem mutes ciet. Ar šo gājienu atkal maisam gals vaļā.
99%tas ir aģenta darbs

  +3 [+] [-]

, 2019-03-12 17:47, pirms 6 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Aha, tikai ar latvieti tam nav nekāda sakara, tā notiek pilnīgi visā pasaulē, vismaz rietumu.
Šķiet, Kolumbijā pat vienu futbolistu nošāva pēc Pasaules kausa, jo viņš iesita savos vārtos.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-12 17:52, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Vispār viņš nevienā mirklī neteica Fkin Latvia. Viņš teica Fkin latvian (language).
Latvijas basketbola talants Kristaps Porziņģis, kuram tiek prognozēta ļoti augsta vieta 25.jūnijā gaidāmajā Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) draftā, intervijā kādam ASV žurnālistam gana neveikli izteicies par Latviju, sakot, ka neviens negrib braukt "uz to sūda Latviju". Pēc sociālajos tīklos saceltās ažiotāžas Porziņģis atvainojās savā "Facebook" kontā. Video: https://www.lsm.lv/raksts/sports/ba...

  +4 [+] [-]

, 2019-03-12 17:53, pirms 6 gadiem
Es pilnīgi piekrītu lonjam - Šeit, Latvijā, reti kuru varētu saukt par žurnālistu. It sevišķi par sporta žurnālistu! Žurnaļugas ir pareizais apzīmējums tiem skribentiem, kuri pārsvarā šeit publicējas.... Un ne tikai šeit, bet arī pārējos portālos.
Tāpēc arī atbalstu Rodionu!

  +3 [+] [-]

, 2019-03-12 17:53, pirms 6 gadiem
kristapstabu rakstīja: Pareizi. Latviešu žurnālisti ir pakaļā līdēji, un bieži vien veicot intervijas izsaka pretīgas/pazemojošas frāzes. Kad vārstargu Kalniņu intervēja Erenštreits vai kā viņu, starp viņiem bija saruna, par to, ka Kalniņs no mēslaines Ungārijas ir ticis Jokerit, pēc kāda laika žurnalists runāja arī ar Jokerit vadības vīru, un izteica frāzi, Jūs zinājāt, ka viņš spēlēja Ungārijā? Tādu lietu viņš vispār varēja neminēt, tā tāda latviskā cūcība. Tiklīdz, ko kādam labi iet, automātiski Sporta Studija iet pēc izcilībām, kas pēc tam nerāda pietiekamo sniegumu. Par piemēru paņemat Uldriķi, kas Astafijevam ( LV izlases futbolistam) , laikā kad spēlēja Krievijā, uzrakstīja rakstu, nepatiesu, par ko Astafijevu izmeta no Krievijas augstākās līgas, par piemēru var arī ņemt Gorkša pārvēlēšanas komentārus. Pretīgi un lēti
Tā runā cilvēks, kuram par žurnālistiku vispār nav nekādas sajēgas un šķiet, ka visa ļaunuma un neobjektivitātes sakne ir Latvijas žurnālisti, bet citur pasaulē tā nenotiek. Mūsu žurnālisti vēl ir ļoti saudzīgi. Tiesa, daudzi ir vienkārši autori un nevarētu saukt sevi par žurnālistiem, jo trūkst gan izglītības, gan iemaņu, gan talanta. Bet Ernštreitu gan nevarētu saukt par slikta žurnālista piemēru.