Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Hawks" neticami atspēlējas pret "Cavs", Vestbruks raksta "triple-double" vēsturi

Andrejs Siliņš

"Hawks" neticami atspēlējas pret "Cavs", Vestbruks raksta "triple-double" vēsturi
Rasels Vestbruks
Foto: AP/Scanpix

Atspēlējot 26 punktu deficītu pēdējā ceturtdaļā, Atlantas "Hawks" vienība naktī uz pirmdienu Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) pieveica Klīvlendas "Cavaliers". Savukārt Rasels Vestbruks kļuva par pirmo spēlētāju vēsturē, kurš sezonas laikā sakrājis 42 "triple-double".

Pirms pēdējās ceturtdaļas Atlantā tablo vēstīja 67:93 un šķita, ka 12 atlikušajās spēles minūtēs atlicis vairs nokārtot formalitātes, proti, noskaidrot spēles beigu rezultātu "Hawks" cīņā pret "Cavaliers". Tomēr sekoja bez maz neticamais - mājinieki pēdējā ceturtdaļā sameta 44 punktus un, pateicoties Pola Milsepa metienam pēdējā sekundē, izvilka pagarinājumu. Tajā tas pats Milseps minūti un 12 sekundes pirms beigām ar precīzu trejaci pirmo reizi mačā izvirzīja vadībā mājiniekus (118:116), un "Hawks" uzvaru nosargāja - 126:125. Pēdējās 1005 (!) NBA spēlēs vēsturē, nevienai komandai, pēdējo ceturtdaļu sākot ar vismaz 25 punktu pārsvaru, nekad nebija sanācis zaudēt...

Uzvarētāju sastāvā 22 punkti un deviņas atlēkušās bumbas Polam Milsepam, par vienu punktu mazāk Timam Hārdevejam, kuram arī deviņas bumbas zem groziem. "Cavaliers" rindās Kairijs Ērvings izcēlās ar 45 punktiem un deviņām piespēlēm, bet 13. reizi sezonā pie "triple-double" tika Lebrons Džeimss - 32 punkti, 16 bumbas un desmit rezultatīvas piespēles.

Runājot par "triple-double", jaunu lappusi vēstures grāmatās šonakt ierakstīja Rasels Vestbruks. Oklahomsitijas "Thunder" aizsargs ne tikai guva 50 punktus, bet arī izcīnīja 16 bumbas un atdeva desmit piespēles, pārspējot leģendārā Oskara Robertsona neticamo rekordu 1961./1962. gada sezonā - šai sezonā Vestbrukam nu jau 42 "triple-double" un ir skaidrs, ka viņš pabeigs sezonu, arī vidējos rādītājos sasniedzot "triple-double". Šī bija Vestbruka trešā spēle sezonā un visā karjerā, kad "triple-double" sasniegts, gūstot 50 punktus.

Turklāt šonakt spēli vēl saldāku Vestbrukam padarīja uzvara pār Denveras "Nuggets" un veids, kādā tā sasniegta. Proti, Rasels to savai komandai nodrošināja ne vien ar "triple-double", bet arī ar pēdējās sekundes uzvaru nesošo metienu. "Nuggets" zaudēja ar 105:106, tādējādi zaudējot arī pēdējās cerības uz spēlēšanu izslēgšanas turnīrā. Kā pēdējā astotā komanda Rietumu konferencē "play-off" spēlēs Portlendas "Trail Blazers".

"Triple-double" šonakt arī Vestbruka galvenajam konkurentam cīņā par sezonas MVP balvu Džeimsam Hārdenam, kurš ar 35 punktiem, 15 piespēlēm un 11 bumbām sekmēja "Rockets" panākumu Sakramento - 135:128. Savukārt Diandželo Rasels pēdējā sekundē šonakt atnesa "Lakers" uzvaru pār "Timberwolves" - 110:109. Minesotai nelīdzēja Endrjū Viginsa un Karla Entonija Taunsa rezultativitāte - pirmais iemeta 41 punktu, bet priekšpēdējā drafta pirmajam numuram 40 punkti un 21 atlēkusī bumba.

NBA regulārā sezona, 10. aprīlis

SpēleRezultātsRezultatīvākie
Knicks - Raptors97:110Ernangomess 24 - Derouzens 35
Hawks - Cavaliers126:125 PMilseps 22 - Ērvings 45
Nuggets - Thunder105:106Galinari 34 - Vestbruks 50
Suns - Mavericks124:111Bukers 21; Vorens 21 - Ferels 21; Pauels 21
Grizzlies - Pistons90:103Konlijs 15 - Baloks 14; Marjanovičs 14
Kings - Rockets128:135Labisjērs 25 - Hārdens 35
Lakers - Timberwolves110:109Eniss 20 - Viginss 41

NBA kopvērtējums

VAustrumiUZ%VRietumiUZ%
1. Cavaliers512963.7 %1.Warriors661482.5%
2.Celtics512963.7%2.Spurs611976.2%
3.Raptors503161.7%3.Rockets542667.5%
4.Wizards483260.0%4.Clippers493161.3%
5.Hawks423852.5%5.Jazz493161.3%
6.Bucks413951.2%6.Thunder463457.5%
7.Pacers404050.0%7.Grizzlies433853.1%
8.Bulls394148.8%8.Trail Blazers404050.0%
9.Heat394148.8%9.Nuggets384247.5%
10.Pistons374346.3%10.Pelicans334741.2%
11.Hornets364445.0%11.Mavericks324840.0%
12.Knicks305137.0%12.Kings314938.7%
13.Magic285235.4%13.Timberwolves314938.7%
14.76ers285235.4%14.Lakers255531.3%
15.Nets206025.0%15.Suns245729.6%

Pasvītrotas komandas, kas jau nodrošinājušas vietu "play-off"

  +1 [+] [-]

, 2017-04-10 12:24, pirms 7 gadiem
raiversons rakstīja: uz cavs-hawks spēli bija norīkoti kaut kādi praktikanti - tas nu ir fakts. Bija tikpat debīlas svilpes arī uz otru pusi - Milsepa sods pret Lebronu, kurš neiemeta no apakšas spēles beigās, pirms tam arī iedeva 2 sodiņus mest Lebronam, kad pats paklupa, vēl nenosvilpti nostaigāti u.c.

Nevajag te stāstīt, ka Atlantu izvilka tiesneši. Nopietni? +26 sākoties pēdējām 12 minūtēm un esošie ČEMPIONI nespēj uzvarēt, turklāt Lebronam nospēlējot gandrīz visu spēli! Kā jau best4sport komentētāji atzīmēja cavs paši nopelnīja šo zāģi - 4.cet. sāka individuāli spēlēt, pastaigāties, pasačkot aizsardzībā.. ja necieni spēli, tad ir liela iespēja dabūt iekšā. Tā ka ļoti pelnīts zāģis, pat neskatoties uz to, ka tiesneši bija pilnīgi LUŅI.

RW kā jau iepriekš esmu teicis - MVP šosezon. Nu nereāli velk savu komandu. 2.puslaikā mēģināja dabūt to savu trūkstošo 10.piespeli līdz rekordu nesošam TD, bet, kad 2x nesanāca, sāka pats mest iekšā un pēc brīža arī dabiski atnāca tā 10.piespēle bez kaut kādas forsēšanas. OKC atspēlējās arī līdzīgi kā Atlanta. Kādas 3 minūtes līdz beigām bija -10, bet nu RW vienpersoniski nokartoja uzvaru. Plus tas pēdējais metiens vispār traks!
Bet es tak nesaku ka tiesneši izvilka ATL spēli, es saku bija pāris diskutablas svilpes, kā jau minēji - kā uz vienu tā otru pusi.
Un es jau arī minēju ka Cavs strītbols noraka visu.

Paldies, ka atgādināji Lebrona klupienu, tas tiešām bija smieklīgi, pat atkārtojumu nerādija, kā jau parasti, kad pret LB ir sods kura nav.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-10 12:25, pirms 7 gadiem
Tie kas vakar jautāja, kas Kurijam, ka nespēlēja, tad varu atbildēt, viņš taupās PO atpūšoties, nevis kā Lebim taupās raujoties 40+ min

     [+] [-]

, 2017-04-10 12:28, pirms 7 gadiem
K.Garnettt rakstīja: CLE-ATL spēle bija ļoti dīvaina sākoties 4/4.

Nav jau tā ka tiesneši visu izdarīja ATL vietā, bet tās pāris svilpes bija ļoooti diskutablas. Neesmu gan ne vienas, ne otras komandas fans. Bet tas 5sek. neizmestais auts, LB pēdejais sods, Kyrie 2+1 ko gan pasniedza kā Offensive foulu, bija vēl tur šis tas, diemžēl visu neatceros. Bet nu klīvlenda paši sāka strītbolu spēlēt, kamēr bumbas kustība bija - viss bija ok, ieslēdza 1v1 un 12 minūtēs ierija 18-44 diezgan smagi.

Par citām spēlēm, lai kāds būtu RW, bet vairāk kā puse sezonas spēlēs savākt triple double ir iespaidīgi.

Gribētos austrumos MIA - BOS pirmo kārtu un IND-CLE, bet Hītiem smagas spēles palikušas, ja nu vienīgi CHI atkal pret nabagiem nolej.
Nepiekritīšu, tiesneši švilpa švaki un regulāri pieļāva kļūdas uz abām pusēm. Pašam Lebronam ar vajadzēja drusku uzmanīgāk spēlēt ar 5 sodiem, redzot, ka pārējā komanda stāv un gaida, ko viņš ar Kairiju izdarīs. Kā jau te viens jaunietis teica, kamēr Cavs bija bumbas kustība Atlanta vispār netika līdz un nebija varianti, kā sākās strītbols tur jau Atlantai bija labi varianti.

     [+] [-]

, 2017-04-10 12:36, pirms 7 gadiem
Cavs-Hawks speelee svilpa visu, ko vareeja, bet nu protams, ka paseet 26 punktu paarsvaru peedeejaa ceturdaljaa ir jaamaak.
RW buzzers iespaidiigs, rekords arii sasniegts, tas haips jau bija milziigs ap to. MVP sakaraa kepkas jau 100% pasludina RW, bet tas ir vienpusiigi taa teikt. Baarda shodien sasniedza 21 TD, kas protams nav 42, bet iespaidiigi arii. Turklaat vakar Cavs-Hawks speelee izskaneeja fakts, ka Haardens iegaajis veesturee ar visvairaak ''responsible'' punktiem. Interesanti, ka te okc fanboji jau spiedz, ka HOU tiktu PO bez JH13, un OKC nee bez RW. Tad jau Karijam arii nevajadzeeja dot 2vas reizes, kad vinjam blakus bija Tompsons, Griins, Igudala.

     [+] [-]

, 2017-04-10 12:36, pirms 7 gadiem
Edgars rakstīja: Nepiekritīšu, tiesneši švilpa švaki un regulāri pieļāva kļūdas uz abām pusēm. Pašam Lebronam ar vajadzēja drusku uzmanīgāk spēlēt ar 5 sodiem, redzot, ka pārējā komanda stāv un gaida, ko viņš ar Kairiju izdarīs. Kā jau te viens jaunietis teica, kamēr Cavs bija bumbas kustība Atlanta vispār netika līdz un nebija varianti, kā sākās strītbols tur jau Atlantai bija labi varianti.
Pilnībā Tev piekrītu Edgar, mana kļūda bija, ka pieminēju tikai diskutablās svilpes pret Cavs.

Bet LB 6.sods gan bija diezgan uzjautrinošs. Neesmu sekojis ļoti līdzi šai statistikai, bet nav tā, ka Lebrons diezgan labu laiku nebija "fouled out"?
Vispār bija diezgan grūti skatāma spēle, Gaigalieties ar to otru iemidzināja.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-10 12:38, pirms 7 gadiem
K.Garnettt rakstīja: Pilnībā Tev piekrītu Edgar, mana kļūda bija, ka pieminēju tikai diskutablās svilpes pret Cavs.

Bet LB 6.sods gan bija diezgan uzjautrinošs. Neesmu sekojis ļoti līdzi šai statistikai, bet nav tā, ka Lebrons diezgan labu laiku nebija "fouled out"?
Vispār bija diezgan grūti skatāma spēle, Gaigalieties ar to otru iemidzināja.
Speele nebija skataama liidz 4q

     [+] [-]

, 2017-04-10 12:42, pirms 7 gadiem
How Many Times Has LeBron James Fouled Out In...

Šogad otrā reize, pirms tam gan ievērojams "strīks" Lebronam bija.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-10 12:43, pirms 7 gadiem
Tiešām neviens netic, ka Klīvlenda pabeigs regulāro kā 2. Austrumos ?

     [+] [-]

, 2017-04-10 12:46, pirms 7 gadiem
kols00 rakstīja: Tiešām neviens netic, ka Klīvlenda pabeigs regulāro kā 2. Austrumos ?
Es tiešām gribētu lai tā ir, gribu IND-CLE dueli.

     [+] [-]

, 2017-04-10 12:54, pirms 7 gadiem
Ceru, ka fantasti, kuri vēl pavisam nesen Lenardu sauca par MVP, savas domas ir mainījuši. RW ir neticams, absolūti paņēmis visu komandu uz saviem pleciem un dara to godam.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-10 12:55, pirms 7 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Nu jabut vinam NVP, ja iedos Hardenam tad tas ir pizg....m!!!
Hardenam arī vakarnakt bija TD ar 35-11-15. + Rockets komandai ir par 8 uzvarām vairāk rietumos.
Neviens neapšauba, ka Westbrook ir fenomenāls šosezon, bet pie līdzīgiem statiem (Rasselam ir nedaudz vairāk punktu, rebu, bet mazāk ast un zemāks procents), domāju, ka izšķirošās būs komandas uzvaras. Protams, ja prasi man, Rockets ir daudzreiz talantīgāka komanda un es dotu MVP Westbrookam (jo bez RW thunder būtu ~33 (-13) uzvaras, bet bez Harden rockets būtu ~46 (-8) uzvaras), bet domāju, ka 55:45% MVP iedos Hardenam.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-10 12:59, pirms 7 gadiem
Detection rakstīja: Skādi var saprast, bet ... es vispār tādu lietu, kā tā saucamo "tankošanu" profesionālā sportā nesaprotu. Domāju, ka jebkurš kurš nodarbojas ar jebkādu sportu un dara to no sirds vienmēr cenšas sasniegt labākus rezultātus un uzvarēt. Tad nu es tagad iedomājos, scenāriju, kad ģērbtuvēs ienāk GM, treneris, vai īpašnieks un pasaka "Džeki, šodien jāzaudē." Es vienkārši nespēju iztēloties, kā profesionāls sportists to spēj. Es šeit protams nerunāju par toto spēlmaņiem utt, tas viss ir nožēlojami, bet pats, godīgi nespēju uztvert to ideju "apzināti zaudēt"
Man liekas tu pārproti to, kādā veidā komandas tanko. Ne jau tiek burtiski pavēlēts, lai spēlētāji spēlē švakāk, bet gan tiek izmantotas citas metodes - līderi spēlē mazāk, rezervisti un jaunie vairāk, labie spēlētāji ar tirgus vērtību tiek aizmainīti pret drafta pikiem vai jaunākiem spēlētājiem (gluži kā Lakers ar Viljamsu izrīkojās), līderi ar mikrotraumām vai nelielām traumām vsp tiek noņemti no trases utt. Domāju tādos apstākļos paši spēlētāji pazaudē entuziasmu cīnīties, kā rezultātā arī viņu līmenis krītas, pat, ja viņi to apzināti necenšas panākt.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-10 13:01, pirms 7 gadiem
DainisU rakstīja: Hardenam arī vakarnakt bija TD ar 35-11-15. + Rockets komandai ir par 8 uzvarām vairāk rietumos.
Neviens neapšauba, ka Westbrook ir fenomenāls šosezon, bet pie līdzīgiem statiem (Rasselam ir nedaudz vairāk punktu, rebu, bet mazāk ast un zemāks procents), domāju, ka izšķirošās būs komandas uzvaras. Protams, ja prasi man, Rockets ir daudzreiz talantīgāka komanda un es dotu MVP Westbrookam (jo bez RW thunder būtu ~33 (-13) uzvaras, bet bez Harden rockets būtu ~46 (-8) uzvaras), bet domāju, ka 55:45% MVP iedos Hardenam.
Man arī vislaik likās, ka Hārdens ir NBA favorīts, bet NBA.com MVP listē RW ir jau pirmais un pēc šīs nedēļas noteikti vēl vairāk to apstiprinās, tā kā es minu, ka NBA izvēlēsies RW.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-10 13:06, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Man arī vislaik likās, ka Hārdens ir NBA favorīts, bet NBA.com MVP listē RW ir jau pirmais un pēc šīs nedēļas noteikti vēl vairāk to apstiprinās, tā kā es minu, ka NBA izvēlēsies RW.
Tajaa listee Haardens gandriiz visu sezonu bija pirmais. Visu noteiks balsojums, nevis kkaada liste. Un tas ladder ir weekly, respektiivi kursh nedeeljaa bijis labaaks,

     [+] [-]

, 2017-04-10 13:35, pirms 7 gadiem
MVP jau šogad tāpat nosauks tikai pēc play-off, tā ka pirmajā kārtā izšķirsies MVP trofejas liktenis

     [+] [-]

, 2017-04-10 13:38, pirms 7 gadiem
Tie jau tādi uztaisīti TD ir. Speciāli komanda spēlē, lai tik RW savāktu nepieciešamos status.

Būtu komanda vismaz TOP 3, tad vel tā.

Atdotu Leonardam vai Hardenam.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-10 14:25, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: MVP jau šogad tāpat nosauks tikai pēc play-off, tā ka pirmajā kārtā izšķirsies MVP trofejas liktenis
Paziņos pēc play-off, jā, bet vismaz gametime'ā teica, ka šo piektdien laikam jau notiks balsošana.

     [+] [-]

, 2017-04-10 14:30, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Man liekas tu pārproti to, kādā veidā komandas tanko. Ne jau tiek burtiski pavēlēts, lai spēlētāji spēlē švakāk, bet gan tiek izmantotas citas metodes - līderi spēlē mazāk, rezervisti un jaunie vairāk, labie spēlētāji ar tirgus vērtību tiek aizmainīti pret drafta pikiem vai jaunākiem spēlētājiem (gluži kā Lakers ar Viljamsu izrīkojās), līderi ar mikrotraumām vai nelielām traumām vsp tiek noņemti no trases utt. Domāju tādos apstākļos paši spēlētāji pazaudē entuziasmu cīnīties, kā rezultātā arī viņu līmenis krītas, pat, ja viņi to apzināti necenšas panākt.
Nepārpratu, apzinos, ka noņemot līderus, komanda psiholoģiski uzliek lielāku slogu pārējie spēlētājiem, kāds iztur, kāds nē un itkā saproti, ka bez līderiem loģiski būtu jāzaudē. Bet izšaut var visi. Vienkārši skatos no Lakers skata punkta, jā, aizmainīja Williams, bet tas ir arī viss. Jaunie spēlē, un spēlē tiešām labi. Tad jau Lakers "tanks" iznāk Mozgova noņemšana ...

     [+] [-]

, 2017-04-10 14:38, pirms 7 gadiem
Tas Cavs zāģis nu jāsaka kā ir un kā te jau minēja... Cavs paši pakāsa, ar saviem individuālajiem gājiniem, nespēja pārslēgteis, kad tas, kas sķaumā sakrita, beigā svairs negāja cauri, bet nu spēlē bija izcili neskatāma, īpāsi otrā puse... Visi tie sodi, reāli jau tiesneši izčakarēja to spēli... nosvilp vienu, tad jāatdod atapakaļ, tad atkal kko sačakarē... un tā visu laiku, varētu arī teikt, ka pāris tās piezīmes arī nospēlēja par labu Hawks, jo izslēdza Cavs mēģinājumus atgūt ritmu... bet nu... Cavs zaudēja sava stulbuma dēļ... Kā var četras piecas reizes atstāt brīvu truli pie sava soliņa... Nu, kas liek skriet uz to bloku ar principā nevērtīgu palīdzību? Sedz 2us punktus un atdod 3.
Korveru un, kas tur vēl sedza, Jefersons? to stūri... aizsūtīt uz ostu zivju konteinerus pakraut, lai nākamreiz ne acis no sava spēlētāja nenolaiž...
Un, kas notika otrā galā ar īsti nebija saprotams, visi tie neizmestie metieni, kad itkā meklē labāku piespēli, labākam metienam... bet tai pašā laikā spēles sākumā tos meta un tie krita... Paši izrauj sevi no ritma...

  +2 [+] [-]

, 2017-04-10 14:41, pirms 7 gadiem
Es tādam nekad nedotu MVP! Cerams, ka tur eksperti arī visu saliks pa plauktiņiem un bārdai būs MVP nevis krāpniekam vācot BAIGOS triple-double!!!
VIDEO!! https://www.youtube.com/watch?v=n9D...

     [+] [-]

, 2017-04-10 15:41, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Ceru, ka fantasti, kuri vēl pavisam nesen Lenardu sauca par MVP, savas domas ir mainījuši. RW ir neticams, absolūti paņēmis visu komandu uz saviem pleciem un dara to godam.
Nevis fantasts bet HMB kosmonauts nosauca Lenardu par kosmosa līmeni, bet redzam, ka bačas šobrīd pustukšas un gaida PO, tad jau drīzāk MVP jādod Karijam ,kurš tg ieveda GSW top 1.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-10 15:43, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas Cavs zāģis nu jāsaka kā ir un kā te jau minēja... Cavs paši pakāsa, ar saviem individuālajiem gājiniem, nespēja pārslēgteis, kad tas, kas sķaumā sakrita, beigā svairs negāja cauri, bet nu spēlē bija izcili neskatāma, īpāsi otrā puse... Visi tie sodi, reāli jau tiesneši izčakarēja to spēli... nosvilp vienu, tad jāatdod atapakaļ, tad atkal kko sačakarē... un tā visu laiku, varētu arī teikt, ka pāris tās piezīmes arī nospēlēja par labu Hawks, jo izslēdza Cavs mēģinājumus atgūt ritmu... bet nu... Cavs zaudēja sava stulbuma dēļ... Kā var četras piecas reizes atstāt brīvu truli pie sava soliņa... Nu, kas liek skriet uz to bloku ar principā nevērtīgu palīdzību? Sedz 2us punktus un atdod 3.
Korveru un, kas tur vēl sedza, Jefersons? to stūri... aizsūtīt uz ostu zivju konteinerus pakraut, lai nākamreiz ne acis no sava spēlētāja nenolaiž...
Un, kas notika otrā galā ar īsti nebija saprotams, visi tie neizmestie metieni, kad itkā meklē labāku piespēli, labākam metienam... bet tai pašā laikā spēles sākumā tos meta un tie krita... Paši izrauj sevi no ritma...
Kā kas notika, kepku prāt Cle ar Big3 40+ nospēlētajām minūtēm taupās PO

     [+] [-]

, 2017-04-10 15:58, pirms 7 gadiem
raveetaajs rakstīja: Tajaa listee Haardens gandriiz visu sezonu bija pirmais. Visu noteiks balsojums, nevis kkaada liste. Un tas ladder ir weekly, respektiivi kursh nedeeljaa bijis labaaks,
Esmu diezgan drošs, ka tā liste diezgan precīzi attaino gala balsojumu. Un, protams, ka tā liste ir iknedēļas, tāpēc jau teicu, ka pēc šīs nedēļas RW tur būs vēl stabilāks līderis. Turklāt, ņemot vērā, cik abi spēlētāji ir pelnījuši būt MVP, ir tikai loģiski, ka tā liste vadījās pēc tā, kuram bija labāka nedēļa jeb favorīts mainījās ir pa brīdim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-10 17:05, pirms 7 gadiem
Diez RW dabūtu tādus status spēlējot citā komandā? Jo nu.. nezinu, var jau ļoti strīdēties par to, bet, piemēram, garie atdot viņam REB kad vien var. Varbūt tādēļ, lai ātrāk uzbrukums aiziet, nezinu. Bet citās komandās neesmu redzējis to lietu tik izteiktu, garais parasti savāc REB, elkoņi gaisā un nelaiž klāt sev pretinieku, te Adams, Sabonis vai vēl kas tur nomet rokas gar sāniem ieraugot RW pie atlēkušās.

     [+] [-]

, 2017-04-10 17:14, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: No raksta: "Pēdējās 1005 (!) NBA spēlēs vēsturē, nevienai komandai, pēdējo ceturtdaļu sākot ar vismaz 25 punktu pārsvaru, nekad nebija sanācis zaudēt...".

1005 spēles ir mazāk nekā viena sezona.
Un sezonā

Bet tās ir 1005 spēles, kur kādam ir +25.....

     [+] [-]

, 2017-04-10 17:17, pirms 7 gadiem
Nu redzes ka PO bus.

     [+] [-]

, 2017-04-10 17:20, pirms 7 gadiem
EUcerin rakstīja: Es tādam nekad nedotu MVP! Cerams, ka tur eksperti arī visu saliks pa plauktiņiem un bārdai būs MVP nevis krāpniekam vācot BAIGOS triple-double!!!
VIDEO!! https://www.youtube.com/watch?v=n9DEHKJaVZg
Labi, ka tev neviens neprasīs

     [+] [-]

, 2017-04-10 17:23, pirms 7 gadiem
skipa rakstīja: Diez RW dabūtu tādus status spēlējot citā komandā? Jo nu.. nezinu, var jau ļoti strīdēties par to, bet, piemēram, garie atdot viņam REB kad vien var. Varbūt tādēļ, lai ātrāk uzbrukums aiziet, nezinu. Bet citās komandās neesmu redzējis to lietu tik izteiktu, garais parasti savāc REB, elkoņi gaisā un nelaiž klāt sev pretinieku, te Adams, Sabonis vai vēl kas tur nomet rokas gar sāniem ieraugot RW pie atlēkušās.
Viņš tos status vāca arī esot blakus Durantam. Tagad vienkārši liela daļa punktu no KD ražas pienākas RW.

Ko tad tu gribi teikt? Hārdens ir baigais rebounderis?

     [+] [-]

, 2017-04-10 17:37, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viņš tos status vāca arī esot blakus Durantam. Tagad vienkārši liela daļa punktu no KD ražas pienākas RW.

Ko tad tu gribi teikt? Hārdens ir baigais rebounderis?
Nu nezinu.. nē jau, nav. Bet tāpat man kaut kā liekass, ka citās komandās šādi stati viņam nebūtu.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-10 17:37, pirms 7 gadiem
A ko neviens eksperts šeit apspriežot tiesnešus nav ieminējies, ka gan Beizmors, gan Milsaps bija autā, kad iedeva to jump ball? Un Vēl jo vairāk- Beizmors no aizmugures apķēris Irvingu un par tādiem variantiem točna nedod jump ball, bet gan sodu.

     [+] [-]

, 2017-04-10 17:38, pirms 7 gadiem
skipa rakstīja: Nu nezinu.. nē jau, nav. Bet tāpat man kaut kā liekass, ka citās komandās šādi stati viņam nebūtu.
Protams, tas ir no komandas atkarīgs. Rondo tak arī BOS laikos vāca līdzīgus TD, ka garie atbloķē un mazais savāc. Galvenā doma jau tomēr ir dabūt atlecošo pēc iespējas vieglāk un ja vieglāk ir, ka garie atbloķē, tad kāpēc to neizmantot.

     [+] [-]

, 2017-04-10 17:50, pirms 7 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Viņš tos status vāca arī esot blakus Durantam. Tagad vienkārši liela daļa punktu no KD ražas pienākas RW.

Ko tad tu gribi teikt? Hārdens ir baigais rebounderis?
Atceros, kad pagājušogadu par RW teica, ka viņš piespēles vāc tikai uz Duranta rēķina, redzam KD prom, bet piespēles paliek, tagad redz attaisnojumus meklē, kad RW mākslīgi dod piespēles, liekot komandas biedriem mest pēc viņa piespēlēm nepiedribelējot. Kepkas atradīs laikam visu, lai paheitotu!