Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" bruņojas titula aizstāvēšanai, noslēdzot līgumu ar Kazinsu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

"Warriors" bruņojas titula aizstāvēšanai, noslēdzot līgumu ar Kazinsu
Demarkuss Kazinss
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas čempione Goldensteitas "Warriors" noslēgusi līgumu uz vienu sezonu par 5,3 miljoniem dolāru ar centru Demarkusu Kazinsu, kurš karjeras laikā divas reizes iekļauts līgas simboliskajā pieciniekā.

Demarkuss Kazinss pagājušajā sezonā pārstāvēja Ņuorleānas "Pelicans", kopā ar Entoniju Deivisu veidojot līgas biedējošāko kombināciju zem groza. Centrs piedalījās 48 spēlēs, vidēji gūstot 25,2 punktus, izcīnot 12,9 atlēkušās bumbas un atdodot 5,4 rezultatīvas piespēles. Viņa daudzpusību pierādīja arī 35,4% precizitāte tālmetienos.

Tomēr Kazinsam sezona beidzās priekšlaikus – janvāra noslēgumā, laukumā tiekoties pret Hjūstonas "Rockets", viņš 15 sekundes pirms beigām devās cīņā par atlēkušo bumbu, kad plīsa Ahilleja cīpsla, un rehabilitācija turpinās vēl tagad.

Nopietnais savainojums samazināja citu komandu interesi par spēlētāju bez līguma, un Kazinss teica, ka šāda situācija viņā raisa apjukumu un sāpes. Tomēr pēc pievienošanās Goldensteitas "Warriors" emociju gamma mainījusies par 180 grādiem. Ņuorleānas "Pelicans" 27 gadus vecais basketbolists kļuva nevajadzīgs pēc tam, kad tika parakstīts līgums ar par brīvo aģentu kļuvušo centru Džūliusu Rendlu.

Kazinss, kuram janvāra beigās tika veikta operācija, cer atlabt līdz treniņnometnes sākumam, un Goldensteitas "Warriors" spēks ļaus viņam nesasteigt atgriešanos laukumā. Viena gada līgums ļaus centram nākamajā sezonā parakstīt ilgtermiņa līgumu, un tieši "Warriors" piedāvāja vilinošākos apstākļus. Starp piedāvājumiem Kazinsam bija palikusi Goldensteita un Bostonas "Celtics", un viņš priekšroku deva čempionei.

Goldensteitas "Warriors" būs sestā komanda vēsturē un pirmā kopš 1976. gada Bostonas "Celtics", kuru pārstāv pieci basketbolisti, kuri iepriekšējā sezonā tika izvēlēti dalībai Zvaigžņu spēlē.

Izmantotie resursi:
DeMarcus Cousins agrees to join Golden State...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-03 10:47, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tici vien visam, ko raksta.
Lakers jau viņa sakarā visu laiku pieminēja. Neticu, ka viņi Kazinsam neko nepiedāvāja.

     [+] [-]

, 2018-07-03 10:49, pirms 6 gadiem
kaaja rakstīja: NBA kaut kas strauji jādomā, par kaut kādām izmaiņām, jo šādi sāks zust daudziem cilvēkiem interese par nba. Kāda jēga skatīties, ka nav spriedzes un intrigas un uzvarētājs jau zināms pirms sezonas sākuma! No otras puses protams, ja spēlētājs ir brīvais aģents viņam ir tiesības iet kur vien vēlas.
Intriga jau tikai nav finālam, rietumi pret austrumiem. Viss pārējais ir ar visai OK intrigu. Arī šosezon play-off bija ļoti interesanti dueļi, ižnemot fināla pēdējās trīs spēles.
Regulārā sezonā jau daudz nekas nemainās, būs katram savas komandas, jaunie spēlētāji, ko skatīties... Atkal LBJ jaunā komanda būs ko muļļāt a virsrakstiem... Tad ap all-star visiem interesēs, kā Kazins jūtās ar pieciem līdz desmit metieniem spēlē utt... Būs Ok... Ja vēl būtu kāds letiņš ko skatīties, vispār būtu laba sezona

  +2 [+] [-]

, 2018-07-03 10:57, pirms 6 gadiem
DainixDT rakstīja: Iespaidīgs sastāvs varioriem:
1. Kazins
2. Greens
3. KD
4. Kleijs
5. Stefs
6. Tiesneši
7. Silvers (tā saka Kanters )

  -1 [+] [-]

, 2018-07-03 10:57, pirms 6 gadiem
Raitcha rakstīja: Intriga jau tikai nav finālam, rietumi pret austrumiem. Viss pārējais ir ar visai OK intrigu. Arī šosezon play-off bija ļoti interesanti dueļi, ižnemot fināla pēdējās trīs spēles.
Regulārā sezonā jau daudz nekas nemainās, būs katram savas komandas, jaunie spēlētāji, ko skatīties... Atkal LBJ jaunā komanda būs ko muļļāt a virsrakstiem... Tad ap all-star visiem interesēs, kā Kazins jūtās ar pieciem līdz desmit metieniem spēlē utt... Būs Ok... Ja vēl būtu kāds letiņš ko skatīties, vispār būtu laba sezona
Manuprāt, vajadzētu atcelt konferences. Vecmodīga sistēma, kuru ieviesa laikā, kad vēl nebija privātās lidmašīnas komandām. Daudzi saka, ka ceļošana un daudzie km, kas jāveic ir lielākais traucēklis, bet es ticu, ka var izplānot regulāro čempionātu tā, lai samazinātu veikto kilometrāžu. Un par playoffiem runājot, varētu izspēlēt playoff pēc šādas sistēmas 2-3-2. Būtu tikai 2-3 reizes jāceļo pāri no NYK līdz LA, ja tā sapāro.

     [+] [-]

, 2018-07-03 10:58, pirms 6 gadiem
Savādi neviena raksta par to ka Philadelphia kautko mainīja Pasečņika līguma punktā.

     [+] [-]

, 2018-07-03 10:59, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Šādu darījumu NBA vajadzēja neatļaut.Pie vienas vietas,ka viņš sarāva ahileju.Nevar dot šādiem čaļiem līgumu,kas ir apmēram tikai 25% no viņa cap hold līguma..SIlveram laikam pie vienas vietas...
Nevajadzēja arī LJ, Wade, Bosham apvienoties, kā arī Bostonas lielo trijnieku nevajadzēja ļaut izveidot!
Kazinsa lēmums, kaut par minimumu varēja spēlēt!

     [+] [-]

, 2018-07-03 11:00, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Savādi neviena raksta par to ka Philadelphia kautko mainīja Pasečņika līguma punktā.
kur tas rakstīts? links

     [+] [-]

, 2018-07-03 11:04, pirms 6 gadiem
KobeB24 rakstīja: Nevajadzēja arī LJ, Wade, Bosham apvienoties, kā arī Bostonas lielo trijnieku nevajadzēja ļaut izveidot!
Kazinsa lēmums, kaut par minimumu varēja spēlēt!
NEvajag salīdzināt divas dažādas lietas.Miami/Bostona to izdarīja FA tirgū un Treidos par adekvātām summām.Noturēja paņemot pāris cilvēkiem pay cutus pāris mil apjomā.
Bet šis ir kaut kas cits

     [+] [-]

, 2018-07-03 11:09, pirms 6 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: kur tas rakstīts? links
https://basketball.realgm.com/playe...
noprotu ka šosezon viņš toč NBA nesspēlēs.

     [+] [-]

, 2018-07-03 11:11, pirms 6 gadiem
Zelta štats - var nopirkt dajebko. Bet gan jau arī viņi aptaisīsies.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-03 11:14, pirms 6 gadiem
martins_wolfs_1381315365219549 rakstīja: Zelta štats - var nopirkt dajebko. Bet gan jau arī viņi aptaisīsies.
Nav jau tā, ka viņi būtu kko baigi nopirkuši. Warriors bosi droši vien rēc, ka pa piecīti all star džeku dabūjuši.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-03 11:15, pirms 6 gadiem
Pašam Kazinsam gan te pārmetumi nekādi. Dara to ko līga atļauj.Čalis gan jau nenormāli dusmīgs. Izskatās, ka šis ir tāds takā mājiens, ka viņam viss ir noriebies pilnīgi. Bet var jau arī saprast. Gan tā Pelikāņu čakarēšanās gan Sakramento. + trauma.

     [+] [-]

, 2018-07-03 11:15, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Tipa pirms tam NOP baigi zaudēja?
Taisnība, pirms tam arī bija pozitīva bilance 27/21, pēc traumas 23/13. Pluss 11 nezaudētu spēļu sērija. Man liekas, šie skaitļi ļoti tieši pasaka, cik "neaizstājams" viņš ir. Porziņģa bilance - ar viņu 23/32 pret 7/22 bez.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-03 11:17, pirms 6 gadiem
Paklausieties, ko čaļi no iekšas raksta un runā. Neviens, pat ne Pelikāni nepiedāvāja viņam neko. Un viņš pats zvanījis aģentam, lai uzjautā GSW čaļiem vai viņš var nākt pie viņiem spēlēt. Šie protams to nemaz negaidīja un bija pārsteigti. Tātad šis ir Kazinsa gājiens vairāk, nekā GSW.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-03 11:20, pirms 6 gadiem
pizix rakstīja: Taisnība, pirms tam arī bija pozitīva bilance 27/21, pēc traumas 23/13. Pluss 11 nezaudētu spēļu sērija. Man liekas, šie skaitļi ļoti tieši pasaka, cik "neaizstājams" viņš ir. Porziņģa bilance - ar viņu 23/32 pret 7/22 bez.
Nevajag aizmirst, ka Pelicans dabuja Mirotiču. Tas jau rezultātu arī ietekmēja.

     [+] [-]

, 2018-07-03 11:28, pirms 6 gadiem
pizix rakstīja: Taisnība, pirms tam arī bija pozitīva bilance 27/21, pēc traumas 23/13. Pluss 11 nezaudētu spēļu sērija. Man liekas, šie skaitļi ļoti tieši pasaka, cik "neaizstājams" viņš ir. Porziņģa bilance - ar viņu 23/32 pret 7/22 bez.
5-11 pret over .500 komandām. Protams, jāmāk arī uzvarēt tankotājus, bet tomēr pirms tam bija ap 50% pret tādām komandām. Tiesa, bija kāsieni arī lūzeriem.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-03 11:30, pirms 6 gadiem
Nu, nevar jau zināt, kad vispār viņš tiks laukumā pēc traumas un kāds viņš pēc tās traumas būs.
Tā uz papīra šis izskatās ārprātīgi traki.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-03 11:30, pirms 6 gadiem
Daniel rakstīja: Piekrītu. pie. KD uz GSW es vēl pieņēmu un sapratu. bet šis nav forši
. nezinu kā nosaukt, bet principā GSW veiksmīgi izveidojuši jaunu shēmu kā "apkrāpt" NBA konkurences noteikumus. Liela nauda + lieli panākumi dod iespēju nokāst vēl vairāk..
cieš NBA kopējais bizness, jo apstākļi visiem vairs nav vienādi, gan jau NBA kaut ko domās..
Kā tad viņi apkāš NBA?
Nodraftēja pusi komandas, izveidoja par labiem spēlētājiem, izveidoja labu sistēmu un viss strādā viņiem, kur kāds apkāsiens?! Izrādijās, ka Curry, Tompsons, Greens ir pārāk labi?
Jā pievienojās KD, bet tas bija viņa lēmums. Jebkura komanda paņemtu viņu, ja viņš teiktu, ka grib tur spēlēt.
Tā kā nav ko raudāt! GSW labs komandas darbs, no kā var pamācīties! Labas drafta izvēles, komandas komplektācija un viss strādā. Ko tad viņiem tagad speciāli ņemt vājākus sliktākus spēlētājus, lai viņi nebūtu par stipru? Tur visiem ir mērķis uzvarēt un visi uz to iet!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-03 11:34, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: NEvajag salīdzināt divas dažādas lietas.Miami/Bostona to izdarīja FA tirgū un Treidos par adekvātām summām.Noturēja paņemot pāris cilvēkiem pay cutus pāris mil apjomā.
Bet šis ir kaut kas cits

Kā tad šis ir savādāk?
Tur 3 pipari sarunāja, ka spēlēs kopā, samazināja sev algas un īstenoja to. Te komanda nodraftē 3 kodola spēlētājus, tad uzrodas vēl viens kas tieši tāpat kā brīvais aģents pievienojas. Tagad Kazins tieši tāpat kā brīvais aģents pievienojās GSW, jo nebija citiem vajadzīgs!
Kāda atšķirība?

     [+] [-]

, 2018-07-03 11:34, pirms 6 gadiem
Gribētu lai Kobe atgriežas uz vienu sezonu un palīdz LeBronam...

  -1 [+] [-]

, 2018-07-03 11:36, pirms 6 gadiem
ronchx rakstīja: Paklausieties, ko čaļi no iekšas raksta un runā. Neviens, pat ne Pelikāni nepiedāvāja viņam neko. Un viņš pats zvanījis aģentam, lai uzjautā GSW čaļiem vai viņš var nākt pie viņiem spēlēt. Šie protams to nemaz negaidīja un bija pārsteigti. Tātad šis ir Kazinsa gājiens vairāk, nekā GSW.
Var jau būt, ka Kazinsam pārāk brauc virsū (tostarp arī es), jo Kazins jau vienmēr ir bijis tāds darīšu visu ko un kā pats gribēšu. Vienkārši riebjas šī situācija, kas izveidojusies. proti, sajūta tāda, ka citas komandas līgā nav un visi grib uz GSW, jo tur redz visi draudzīgi un mīļi viens pret otru. ĀĀĀ cik forši....sviests.

     [+] [-]

, 2018-07-03 11:38, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: NEvajag salīdzināt divas dažādas lietas.Miami/Bostona to izdarīja FA tirgū un Treidos par adekvātām summām.Noturēja paņemot pāris cilvēkiem pay cutus pāris mil apjomā.
Bet šis ir kaut kas cits
Un ja par adekvātām summām runā, tad Wade, James, Bosh tanī laikā katrs bija vērts max līguma! Bet visi samazināja sev algas.
Kazins, kā jau rakstā minēts, nebija vajadzīgs nevienam! Ja viņš aizietu uz Bostonu, tad tas būtu kaut kā savādāk? Un Bostona nebūtu tā, kas viņam maksātu 20ļimakus sezonā, tieši pretēji Eindžs viņam minimumu iedotu 1,5milj. Tas būtu godīgāk?

     [+] [-]

, 2018-07-03 11:48, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā var pīt CP3 maiņu iekšā? CP3 maiņu neapstiprināja NOH komanda (kura tobrīd piederēja līgai). Tātad komanda nepiekrita, nevis līga aizliedza.
Bļin tu ta kā politiķis - a mums papīros viss ir kārtībā!
Jā, tehniski tas bija komandas lēmums, bet realitātē tā taču bija līga, kas saprata, ka oi nē - kko tādu nevaram pieļaut. Davaj norausim to darījumu un nekas nenotiks.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-03 11:54, pirms 6 gadiem
Nejeega rakstīja: Nu pašai GSW organizācijai jau neko pārmest nevar (kura komanda atteiksies no iespējas pievienot sev labākos spēlētājus), bet KD un Kazinsam mīkstmiesību gan. Lai kā man patiktu KD kā spēlētājs, bet kā cilvēks viņš ir mīkstais. Nekad gan nebiju domājis, ka Kazinss tāds ir.
Jūs tiešām nelasāt neko? Kazinsam NEBIJA VARIANTU!! To tiešām tik grūti saprast? Neviens tādu šaubīgu traumētu čali ar uzvedibas problēmām negribēja ņemt. GSW un Celtics bija gatavi ņemt - starp lieliskām komandām viņš izvēlējās vislieliskāko. Pilnīgi loģiska izvēle. Ja labi sevi parādīs, tad jau ies pēc naudas uz kādu citu komandu. Cena ir ļoti atbilstoša un nekas nav par maz, jo viņš spēlēs tikai labi ja pusi sezonas un būs tikko no vissmagākās traumas kāda var būt. Nu nebūs viņš tik labs kā agrāk - vismaz ne uzreiz. Vrb pat vispār nebūs pamatsastāvā. Tā kā nečīkstam bet gaidām sezonu un sekojam citiem interesantiem darījumiem. Kā tas pēc tam viss strādās, to varēs redzēt tikai sezonas laikā.

     [+] [-]

, 2018-07-03 11:59, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Jūs tak nelasiet ko es rakstu.Mani neuztrauc fakts,ka Bugijs pievienojas GSW,bet gan fakts,kā tas tiek darīts.VIņš aiziet uz jauno komandu par algu,kas sastāda 25% no viņa salary cap holda.
Tulīt kāds augstākā līmeņa spēlētājs pateiks nah man 25 mil sezonā ja es varu aiziet uz Lakers pa 5 mil?
Es kaut kad par šito domāju kāpēc diez neviens tā nedara.Re notika šāda lieta.
Ir tomēr atšķirība. Viņš ir ļoti nevesels un nav zināms kāds atgriezīsies. Neviens negrasījās viņam dot 20+ līgumu.

     [+] [-]

, 2018-07-03 12:03, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Bļin tu ta kā politiķis - a mums papīros viss ir kārtībā!
Jā, tehniski tas bija komandas lēmums, bet realitātē tā taču bija līga, kas saprata, ka oi nē - kko tādu nevaram pieļaut. Davaj norausim to darījumu un nekas nenotiks.
Nu bet tas nav viens un tas pats. Viņi atrada labāku paku pretī pret CP3, salīdzinoši tai, ko deva LOL.

     [+] [-]

, 2018-07-03 12:15, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Jūs tak nelasiet ko es rakstu.Mani neuztrauc fakts,ka Bugijs pievienojas GSW,bet gan fakts,kā tas tiek darīts.VIņš aiziet uz jauno komandu par algu,kas sastāda 25% no viņa salary cap holda.
Tulīt kāds augstākā līmeņa spēlētājs pateiks nah man 25 mil sezonā ja es varu aiziet uz Lakers pa 5 mil?
Es kaut kad par šito domāju kāpēc diez neviens tā nedara.Re notika šāda lieta.
Kas nosaka spēlētāja cenu spēlētajs vai komanda? Spēlētājs var prasīt max pieļaujamo algu, bey komanda var nedot un ja neviens nedos, tad spēlētājs ar savām prasībām var palikt bez darba Skaidrs, ka parasti atrodas kāda komanda, kura samaksās un riskēs.
Bet kāda cena tad Kazinsam būtu tavuprāt - 10milj, 15milj?
Heat komandā tur vesels bars bija paņēmuši pay cut, lai spēlētu tai komandā, daudzi tur pelnīja zem savas vertības! Spurs liela daļa spēlē zem savas vērtības! Kad visiem nabagiem maksā pa 10milj, tikmēr Bertānam piedāvā 1,5milj! Tas ir godīgi?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-03 12:17, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Jūs tiešām nelasāt neko? Kazinsam NEBIJA VARIANTU!! To tiešām tik grūti saprast? Neviens tādu šaubīgu traumētu čali ar uzvedibas problēmām negribēja ņemt. GSW un Celtics bija gatavi ņemt - starp lieliskām komandām viņš izvēlējās vislieliskāko. Pilnīgi loģiska izvēle. Ja labi sevi parādīs, tad jau ies pēc naudas uz kādu citu komandu. Cena ir ļoti atbilstoša un nekas nav par maz, jo viņš spēlēs tikai labi ja pusi sezonas un būs tikko no vissmagākās traumas kāda var būt. Nu nebūs viņš tik labs kā agrāk - vismaz ne uzreiz. Vrb pat vispār nebūs pamatsastāvā. Tā kā nečīkstam bet gaidām sezonu un sekojam citiem interesantiem darījumiem. Kā tas pēc tam viss strādās, to varēs redzēt tikai sezonas laikā.
šis nav naivi visādi pusklibie jocīgie rondo, rose 40gadīgs perkins un visādi narkaši ir vajadzīgi, bet Kazinss nav vajadzīgs .. es rēcu kā uzķerās uz PR!
esmu drošs, ka pēc laiciņa uzpeldēs info no vairākām pusēm par "nav vajadzīgs", ne tikai DC brigādes bēdu stāsts

  -1 [+] [-]

, 2018-07-03 12:25, pirms 6 gadiem
Pag pag Kazinss būs atpakaļ tikai ap janvāri un februāri, diezgan ticams, ka komandas nerāvās viņam dot milzīgu līgumu(ilgtermiņa ziņā), ņemot vērā traumu un tirgus situāciju kā tādu.
Un tad jau viņš vienkārši padomāja kāpēc ne, pie viena savākt titulu, bez stresa izārstēties un domāt par nākošo sezonu.

     [+] [-]

, 2018-07-03 12:29, pirms 6 gadiem
Nav iemesla viņu nosodīt, jo daudzos portālos rakstīts un pats ir teicis, ka komandas nav piedāvājušas līgumus. Bet nu žēl ka summa līgumam maza

     [+] [-]

, 2018-07-03 12:40, pirms 6 gadiem
Hovards gribot pie LBJ,bet nez vai Lakers to grib
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-03 12:44, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu bet tas nav viens un tas pats. Viņi atrada labāku paku pretī pret CP3, salīdzinoši tai, ko deva LOL.
Līga neļāva maiņai notikt, jo uz to brīdi NO bija līgas komanda, bez īpašnieka. Komanda jau darbojās kā parasti, tikai īpašnieks bija līga. Komanda bija ar mieru mainīt Polu uz LAL.
Un ko tad no LAC viņi dabūja pret Polu - savainotu Gordonu, kurš tā īsti nebija tāds spēlētājs, kā domāja ka viņš būs, Kamanu, Aminu. Un tie būtu vērtīgāki spēlētāji? Pret Polu varēja dabūt pretīm daudz labākus spēlētājus. Lakers maiņas rezultātā viņi dabūtu - Odomu, Skolu, Kevinu Martinu, Dragiču. Manuprāt izdevīgāks darījums būtu Hornets ar Lakers!

Šādi var runāt bez gala! LAL vispār par baltu velti dabūja Gasolu tā liekas, bet viņi atdeva tiesības uz Marku Gasolu Memfisai! Galu galā nemaz nav tik sūdīgs variants ne!
Ko dabūja Minesaota no Bostonas pret Garnetu? Arī neko sevišķu. Pret Alenu vispār atbrīvojās no nevajadzīgā.

Tā kā paskatoties vēlreiz tos darījumus nav saprotamas brīžiem komandas! Tā kā šeit ir cepiens par praktiski neko Spēlētāju nevienam nevajag un viņš izvēlas komandu, kur būs iespēja cīnīties par titulu. Komanda arī neiedeva viņam 1,5milj, bet normālus 5milj.

     [+] [-]

, 2018-07-03 12:57, pirms 6 gadiem
A nez, Karijam nekļūst garlaicīgi? Reāli tak viņš ir labākais spēlētājs NBA un titulu paņemtu arī bez KD, tikai tad jānopūlas būtu vairāk. Tagad tāds easy mode režīms pēdējos gadus, bet vai tad no sirds negribas sacensties atkal?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-03 13:10, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: A nez, Karijam nekļūst garlaicīgi? Reāli tak viņš ir labākais spēlētājs NBA un titulu paņemtu arī bez KD, tikai tad jānopūlas būtu vairāk. Tagad tāds easy mode režīms pēdējos gadus, bet vai tad no sirds negribas sacensties atkal?
Karijs un labākais NBA? Viņš pat savā komandā nav labākais. Bet tai domai par sacenšanos gan piekrītu.