Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2979, Did:0, useCase: 3

Lomažs iemet 33 punktus, Latvijas izlase pēdējās sekundēs zaudē serbiem

Emils Ozerinskis

Lomažs iemet 33 punktus, Latvijas izlase pēdējās sekundēs zaudē serbiem
Rihards Lomažs. Foto: FIBA

Pasaules kausa kvalifikāciju galvenā trenera Lukas Banki vadībā ar minimālu zaudējumu Belgradā sāka Latvijas vīriešu basketbola izlase ar 100:101 devīto reizi pēc kārtas piekāpjoties Serbijai.

# Šī bija Latvijas vīriešu valstsvienības devītā spēle ar Serbiju, tomēr panākumu vēl aizvien gūt nav izdevies, lai gan Latvijas basketbolisti pēdējā ceturtdaļā bija priekšā ar septiņu punktu pārsvaru.

# Latvijas valstsvienības rindās serbu līdzjutēju spiediens netraucēja Rihardam Lomažam, kurš guva 33 punktus (2p. 3/5, 3p. 6/10, 1p. 9/10). Tāpat rezultatīvi spēlēja komandas kapteinis Dairis Bertāns un groza apakšā enerģiski cīnījās Andrejs Gražulis, abiem basketbolistiem gūstot pa 17 punktiem.

# Meistarīgi spēli līdz uzvarai novadīja Eiropas basketbola superzvaigzne Milošs Teodosičs, sakrājot 21 punktu (2p 6/8, 3p 1/2, 1p. 6/6), izdarot deviņas rezultatīvas piespēles un nokomandējot komandas biedram pareizo taktiku spēles izskaņā uz soda metiena līnijnas.

# Latvijas valstsvienība realizēja 16 no 34 izpildītajiem trīs punktu metieniem. Serbi tikmēr trāpīja desmit trejačus, kas bija puse no komandas izpildītajiem. Mājinieki lielāku uzsvaru lika uz groza apakšu, kur uzvarēja cīņu par atlēkušajām bumbām ar 29 pret 20.

# Latvijas izlases rezultatīvākais spēlētājs Lomažs pēc spēles pauda, ka mūsu vīri bija pelnījuši spēlēt vismaz papildlaiku. Plašāks viņa komentārs ŠEIT!

Starta piecinieki:
Serbija: Avramovičs, Trifunovičs, Radanovs, Jagodičs-Kuridža, Smailagičs.
Latvija: Zoriks, Bertāns, Kurucs, Gražulis, Čavars.

Dueļa ievadā Belgradā Latvijas basketbolisti bumbu spēlēja caur soda laukumu, kur Klāvs Čavars un Andrejs Gražulis viens otram pasniedza rezultatīvas piespēles. Serbi tikmēr ar labām sekmēm laimi meklēja no tālās distances. Ceturtdaļas otrajā pusē arī Latvijas basketbolisti iekarsa no tālmetiena distances, Rihardam Lomažam panākot sešu punktu pārsvaru. Būtisku atrāvienu Lukas Banki padotajiem neļāva veikt Milošs Teodosičš, kurš ar filigrānu piespēli un aizsardzību cauršķeļošu caurgājienu deldēja sarkanbaltsarkano pārsvaru. Pirmās desmit minūtes Latvijas izlase uzvarēja ar 33:28.

Otro periodu latvieši iesāka ar pārāk vaļīgu aizsardzību, atdodot visu iekrāto pārsvaru un liekot trenerim Banki sasaukt komandas sapulci. No minūtes pārtraukuma mūsu izlase atgriezās laukumā ar septiņu punktu izrāvienu, bet serbiem ceturtdaļas vidū sanāca gūt astoņus punktus pēc kārtas. Puslaika noslēdzošajā minūtē Dairis Bertāns realizēja četru punktu gājienu, bet ar aukstasinīgu trejaci atbildēja Teodosičs, pārtraukumā Latvijai ejot pie četru punktu pārsvara - 56:52.

Otrā puslaika sākumā serbi piedzina, bet Gražulis atgādināja par sevi, ietriecot atpakaļ grozā komandas biedra netrāpīto metienu. Trešās ceturtdaļas vidū Latvijas uzbrukums kļuva pārāk vienveidīgs, paļaujoties uz trīs punktu metieniem. Serbijas līdzjutēju skaļais spiediens un basketbolistu agresīvā segšana radīja mulsumu sarkanbaltsarkano uzbrukumos, novedot pie vairākiem samocītiem metieniem un kļūdām. Pirms desmitminūtes beigu signāla stūra trejaci grozā raidīja Rade Zagoracs, pēdējo ceturdaļu liekot latviešiem sākt iedzinējos ar 75:77.

Izšķirošajā spēles nogrieznī Latvijas izlases basketbolisti atkal kļuva karsti no tālmetiena zonas, Lomaža precīzo trīs punktu metienu atkārtojot arī Gražulim un Kristeram Zorikam, sasniedzot +7. Spēlei tuvojoties izskaņai, laukumā valdīja nokaitēta atmosfēra, līdzjutējiem radot pamatīgu troksni Latvijas izlases uzbrukumā un pēc katras mājiniekiem nelabvēlīgas svilpes.

Pusotru minūti pirms cīņas beigām serbi izlīdzināja mača rezultātu. Sākoties pēdējai minūtei, Latvijas izlase realizēja minūtes pārtraukumā izstrādāto sagatavi, bumbu grozā no augšas triecot Čavaram. Pēc Radiona Kuruca pārkāpuma pretinieku laukuma pusē, Teodosičs no soda metiena līnijas guva Serbijas simto punktu. Roka no soda līnijas nenotrīcēja Lomažam, kurš 11 sekundes pirms pamatlaika beigām panāca 100:100. Pēdējo aizsardzību Lukas Banki padotajiem neizdevās nospēlēt bez soda, ļaujot Marko Jagodičam-Kuridžam no brīvmetiena līnijas gūt uzvaras punktu.

Serbija - Latvija 101:100 (28:33, 24:23, 25:19, 24:25)
Serbija: Teodosičs 21, Avramovičs 17, Jagodičs-Kuridža 16, Smailagičs 15, Rističs 9, Radanovs 8, Dangubičs 7, Trifunovičs 5, Zagoracs 3.
Latvija: Lomažs 33, Gražulis 17, Bertāns 17, Zoriks 14, Kurucs 6, Čavars 6, Mejeris 2, Šķēle 2, Pasečņiks 2, Bērziņš 1, Ate.

Pēc pirmās Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra dienas A grupā vadībā izvirzījusies Beļģijas izlase, kas ar 26 punktu pārsvaru uzvarēja Levicē latviešu nākamo pretinieci Slovākiju.

PK 2023 kvalifikācijas A grupa

V.KomandaU-Z+/-
1.Beļģija1-0+26
2.Serbija1-0+1
3.Latvija0-1-1
4.Slovākija0-1-26

Serbija - Latvija spēles teksta tiešraide.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
Rodiona Kuruca paraugstunda kā nespēlēt basketbolu pēdējā minūtē.

Ja šādas gudrības viņš taisa Partizan spēlēs, tad nav ko brīnīties, ka nerēķinās ar viņu tur īsti.

  +5 [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
Spēle skatāma, bet nu aukstasinība pietrūka. Kurucam laiks uz VEF.

 +15 [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
Man nav ko pārmest (ja nu vienīgi tās divas Kuruca piezīmes pēdējā minūtē), cīnījās kā lauvas, kādam jāzaudē

 +16 [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
Varena cīņa! Bet... skaists un sāpīgs zaudējums! Tāda LV izlase sen nebija redzēta! Lomažs, Bertāns, Zoriks, Gražulis - super! Mūsu divi nesenie NBA veči - njaaa... Vājā vieta - posts uzbrukumā.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
Ehhh, bet skaists basis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
Visu cieņu LV, mājās paņemsim Serbus!

 +16 [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
Uzbrukumā bumba kustās, spēlētāju rotācija un maiņas objektīvas!

Trekns pluss Banki par šo spēli.

Un džekiem - cepuri nost! Šādā sastāvā parādīja vairāk nekā maksimumu, liekot domāt, ka arī mums ir rezerves!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
kars rakstīja: Rodiona Kuruca paraugstunda kā nespēlēt basketbolu pēdējā minūtē.

Ja šādas gudrības viņš taisa Partizan spēlēs, tad nav ko brīnīties, ka nerēķinās ar viņu tur īsti.
Vińš ir serbu partizānis

 +11 [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
Labākā spēle pēdējo 3 gadu laikā. Lomažs MVP!

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
Lomazs monstrs, bet Kurucs mvp letinju stilaa zaudeta spele
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2021-11-25 23:07, pirms 3 gadiem
Labs mačs, patīkami skatīties.. žēl tik ka iznākums nelabvēlīgs
Slēpts komentārs: Latvis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-11-25 23:08, pirms 3 gadiem
Paldies Kurucam, ka beigās spēli norok, bāc, nihujam jālien, kur nevajag? Tāpat skaidri redzams, kāpēc Kurucs un AP ir tur kur ir.

Zoriks aug par Strēlnieka aizvietotāju. Redz ko dod spēle pašmāju klubā, kurā uzticas un attīsta!

Lomažs beidzot noārdījās ar Koknesi!! Tikai žēl par iznākumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2021-11-25 23:08, pirms 3 gadiem
Prieks par džekiem, žēl kad zaudēja

  +4 [+] [-]

, 2021-11-25 23:08, pirms 3 gadiem
Rodionām kaut kādas mentālas problēmas, ar spriedzi netika galā, reāli stulbi sodi. Lomažs zvērs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2021-11-25 23:08, pirms 3 gadiem
Nu kā tad tā??
Čaļi malači, krita iekšā gandrīz viss. Aizsardzībā mūsējiem lieli caurumi, pretstatā paši visbiežāk metām pāri rokām. Kurucs beigas pabojāja, jākrāj pieredze. Čavaram pirmā puse ne visai, bet beigās labi spēlēja, gudras piespēles. Pret Slovākiju jāslīpē sadarbība un jācer, ka visi būs kondīcijā uz nākamo logu, kas būs ļoti svarīgs.

  +6 [+] [-]

, 2021-11-25 23:08, pirms 3 gadiem
Cerams Zoriks turpinās strādāt un neapstāsies! Mauc jau kā liels vīrs! Čalim būs spoža nākotne.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:08, pirms 3 gadiem
Nodrebeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2021-11-25 23:08, pirms 3 gadiem
Nerokam Kurucu un Anžeju! Paldies, ka atkal ir izlasē, tālāk būs labāk.

Lomažu arī visi raka pēc pēdējām spēlēm un še Tev!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:08, pirms 3 gadiem
jocker rakstīja: Uzbrukumā bumba kustās, spēlētāju rotācija un maiņas objektīvas!

Trekns pluss Banki par šo spēli.

Un džekiem - cepuri nost! Šādā sastāvā parādīja vairāk nekā maksimumu, liekot domāt, ka arī mums ir rezerves!
nekāds vairāk kā maksimums, pirmkārt nav iespējams, otrkārt, varēja arī labāk

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:08, pirms 3 gadiem
D-Mob rakstīja: Visu cieņu LV, mājās paņemsim Serbus!
Nu nevajag šito. Parasti, pēc šādas dziedāšanas, mēs aiz vaiga pańemam

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:08, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9899 rakstīja: Lielākus nabagus nevar izteloties, mazie lūzeri paliks bez PK un varēs dzerstīties rīgas krogos ........
sagrauts???

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:09, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Paldies Kurucam, ka beigās spēli norok, bāc, nihujam jālien, kur nevajag? Tāpat skaidri redzams, kāpēc Kurucs un AP ir tur kur ir.

Zoriks aug par Strēlnieka aizvietotāju. Redz ko dod spēle pašmāju klubā, kurā uzticas un attīsta!

Lomažs beidzot noārdījās ar Koknesi!! Tikai žēl par iznākumu
Nav spēļu prakses, un tur beigās būs vispār auzas.

  +9 [+] [-]

, 2021-11-25 23:09, pirms 3 gadiem
Īsti sakot varu teikt, ka viens spēlētājs stipri spēli paraka nost 3/4 un 4/4- Šķēle 6 kļūdas (man redzams, varbūt nav protokolā), kur ļoti daudz punktu zaudējām, stipri krita ārā. Kā arī Čavars ne īsti patika, jo tas dankts neattaisno visu spēli. 100 punkti labāk būtu Žagars par Šķēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:09, pirms 3 gadiem
Laba spēle, malači bisk nepaveicās

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:09, pirms 3 gadiem
jocker rakstīja: Uzbrukumā bumba kustās, spēlētāju rotācija un maiņas objektīvas!

Trekns pluss Banki par šo spēli.

Un džekiem - cepuri nost! Šādā sastāvā parādīja vairāk nekā maksimumu, liekot domāt, ka arī mums ir rezerves!
Daudz netrūka lai izceltu BANKU visu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-11-25 23:09, pirms 3 gadiem
ko lai saka....jabūt gudrākiem.
Nevar pieļaut tik rupjas kļūdas pēdējā minūtē, serbi to lieliski izmantoja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:10, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Īsti sakot varu teikt, ka viens spēlētājs stipri spēli paraka nost 3/4 un 4/4- Šķēle 6 kļūdas, kur ļoti daudz punktu zaudējām, stipri krita ārā. Kā arī Čavars ne īsti patika, jo tas dankts neattaisno visu spēli. 100 punkti labāk būtu Žagars par Šķēli.
Jau 2 NBA džeki bez spēlēm, vēl davaj Žagaru. Vesels piecinieks sanāks, kas nba2k21 vairāk spēles nospēlējuši nekā klubos.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:10, pirms 3 gadiem
Lomazam vajag ta spelet pret bulgariem

 +10 [+] [-]

, 2021-11-25 23:10, pirms 3 gadiem
Viena no visu laiku labākajām Latvijas izlases spēlēm. Pretī bija pasaules basketbola lielvalsts, nav pat svarīgi, ar kuru sastāvu. Tā kā - visu cieņu KOMANDAI!

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:10, pirms 3 gadiem
Atceros Lauva (aka Real Rebel) noraka Lomažu gadiem atpakaļ - tagad džeks tā spēlējot pēc gadiem būs NBA rotācijas džeks

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:10, pirms 3 gadiem
Ko lai saka ļoti sāpīgi.

  +8 [+] [-]

, 2021-11-25 23:10, pirms 3 gadiem
Ar mīnus zīmi Bērzs,Pasečņiks un Šķēle! Čavars vienīgais no centriem kas savu uzdevumu izpildīja godam! No trešās ceturtdaļas soģi bieži iekrita uz balkānistu ierastās aktiermākslas,pašiem spēlējot pāri sodu robežai!

  +3 [+] [-]

, 2021-11-25 23:10, pirms 3 gadiem
Bļin! Sāpīgi zaudēt ar 1 pkt!
Tomēr visu cieņu letiņu puikām! Serbi noteikti nav tie pret kuriem zaudējums šādā spēle būtu jāuztver kā katastrofa.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:10, pirms 3 gadiem
Kā tas Kurucs ar Pasečņiku tika NBA? Abi derētu VEF Rīgai, nu neko dižāki, tad kāpēc neņēma Mārtiņu Meieru?

  -2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:10, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Spēle skatāma, bet nu aukstasinība pietrūka. Kurucam laiks uz VEF.
Vef viņam būtu par labu! Ko viņš darīja nba?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:11, pirms 3 gadiem
Kurucs labi parādīja,ka šobrīd lai spēlētu NBA pietiek ar aģenta veiklību....nav obligāti jāspēlē ļoti labi basītis...

  +5 [+] [-]

, 2021-11-25 23:11, pirms 3 gadiem
Latvijas izlašu slimība - kārtējais skaistais zaudējums...

Īsti negribas runāt par negatīvo, jo puiši cīnījās... protams, bija reizes, kad varēja arī labāk (piemēram gandrīz visa 3/4).

Ja par pozitīvo: -1 nav katastrofa un Rīgā to būs iespēja atspēlēt (pie nosacījuma, ja spēsim spēlēt vismaz tikpat labi). Tiesnešus uz to spēli gan vajadzētu dabūt nedaudz neitrālākus, kas tik ļoti nerespektē Teodošiču...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:11, pirms 3 gadiem
Kada spele pec kartas kur ir zaudejums pasa beiguma?

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:12, pirms 3 gadiem
Skaists zaudējums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2021-11-25 23:12, pirms 3 gadiem
Jautra spēle un NBA cienīgs rezultāts. Tikai divi bijušie NBA veči gan vāji. Īpaši tas ar 00 uz krekla.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:12, pirms 3 gadiem
jocker rakstīja: Nerokam Kurucu un Anžeju! Paldies, ka atkal ir izlasē, tālāk būs labāk.

Lomažu arī visi raka pēc pēdējām spēlēm un še Tev!
Jā! Cik te salīdzinoši nesen Lomažu lamāja! Bet nu, tāda dzīve! Kāds ir arī jānorej, šoreiz Kurucs laikam dabūs, jo nesameta 40 pts mazajiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:12, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bļin! Sāpīgi zaudēt ar 1 pkt!
Tomēr visu cieņu letiņu puikām! Serbi noteikti nav tie pret kuriem zaudējums šādā spēle būtu jāuztver kā katastrofa.
Varbūt ja Serbija spēlētu ar spēcīgāko sastāvu, no šīs spēles es gaidīju vienu vienīgu uzvaru un tas nemaz nebūtu pārsteigums

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:13, pirms 3 gadiem
wolmar rakstīja: Viena no visu laiku labākajām Latvijas izlases spēlēm. Pretī bija pasaules basketbola lielvalsts, nav pat svarīgi, ar kuru sastāvu. Tā kā - visu cieņu KOMANDAI!
Protams ka ne, jebkura spele EC19, iznemot 2-3 speles bija labaka.

  +6 [+] [-]

, 2021-11-25 23:13, pirms 3 gadiem
Vienalga lieli malači. Kas to būtu domājis, ka tik sparīgi cīnīsies pret stiprajiem serbiem. Pāris svilpes pret mūsējiem beigās bija aizdomīgas.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:13, pirms 3 gadiem
petravicus rakstīja: Latvijas izlašu slimība - kārtējais skaistais zaudējums...

Īsti negribas runāt par negatīvo, jo puiši cīnījās... protams, bija reizes, kad varēja arī labāk (piemēram gandrīz visa 3/4).

Ja par pozitīvo: -1 nav katastrofa un Rīgā to būs iespēja atspēlēt (pie nosacījuma, ja spēsim spēlēt vismaz tikpat labi). Tiesnešus uz to spēli gan vajadzētu dabūt nedaudz neitrālākus, kas tik ļoti nerespektē Teodošiču...
tā ir FIBA, tur nav labāko soģu, tie ir Eirolīgā. Reti kad būs tik tiešām laba tiesāšana

  +6 [+] [-]

, 2021-11-25 23:13, pirms 3 gadiem
Šķēle ar uzskatāmi kārtējo reizi parāda,ka viņam griesti ir Kalev..joprojām smejos par tiem spečukiem,kas viņu redzēja kā glābēju kādreiz pret Melnkalni😀😀😀
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:13, pirms 3 gadiem
Paldies,Kuruc!Nebijām pelnījuši šo zāģi.Žēl.Mājās jāuzvar serbi.Varēja redzēt,ka spēle bija Serbijā.Pavilka tiesneši mazliet,tieši tik daudz cik vajadzēja serbiem uzvarai.Pēdējā serbu uzbrukumā sods nebija 100%

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:13, pirms 3 gadiem
Kā ir apnikuši šie zaudējumi ar 1 punktu, nepelnīti.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:13, pirms 3 gadiem
Muhameds99 rakstīja: Vef viņam būtu par labu! Ko viņš darīja nba?
Sezona ar 28min vidēji laukumā un tur būs spēlētājs. Ja turpināsies tā pat pa 2gadiem 10spēles, tad būs vienmēr perspektīvais ar brāli. Bet es saprotu, ka tajos klubos maksā arī par sēdēšanu uz beņķa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2021-11-25 23:13, pirms 3 gadiem
[quote jocker]
Uzbrukumā bumba kustās, spēlētāju rotācija un maiņas objektīvas!

Trekns pluss Banki par šo spēli.

Kādu sviestu Tu dzen, bumba kustas, jā, vismaz šķietami, bet reāli punkti tiek gūti uz pāris spēlētāju individuālās meistarības rēķina. Pie šādas spēles arī sanāk, ka ne visiem spēlētājiem izdodas sevi parādīt uzbrukumā, jo viņi maz apspēlē viens uz viens, labi, ka mums ir Lomažs, Zoriks, Dairis, Gražulis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:14, pirms 3 gadiem
Bija labi! Nav mūsu puišiem ko pārmest! Labi kapāja! Zināju, ka Lomažs un Zoriks var labi nospēlēt, tomēr šodien redzetais viņu izpildījumā jau bija kaut kas no augstākās raudzes. Lai arī zaudējums mača beigās sāpīgs, atcerēsimies, ka šis te "-1" izbraukumā pret serbiem varbūt beigās būs ar plus zīmi! Te ir grupu turnīrs un arī punktu starpībai būs liela nozīme! Ja tiekam tālāk, tad šī grozu starpība nāks līdzi arī uz pēdejo atlases kārtu!

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:14, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: [quote jocker]
Uzbrukumā bumba kustās, spēlētāju rotācija un maiņas objektīvas!

Trekns pluss Banki par šo spēli.

Kādu sviestu Tu dzen, bumba kustas, jā, vismaz šķietami, bet reāli punkti tiek gūti uz pāris spēlētāju individuālās meistarības rēķina. Pie šādas spēles arī sanāk, ka ne visiem spēlētājiem izdodas sevi parādīt uzbrukumā, jo viņi maz apspēlē viens uz viens, labi, ka mums ir Lomažs, Zoriks, Dairis, Gražulis.
tam es varu tikai piekrist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:14, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: Ar mīnus zīmi Bērzs,Pasečņiks un Šķēle! Čavars vienīgais no centriem kas savu uzdevumu izpildīja godam! No trešās ceturtdaļas soģi bieži iekrita uz balkānistu ierastās aktiermākslas,pašiem spēlējot pāri sodu robežai!
Ko tu no pensionāra Bērza gribēji. Paldies, ka vismaz ir kāds garais 12. spēlētājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:15, pirms 3 gadiem
jocker rakstīja: Nerokam Kurucu un Anžeju! Paldies, ka atkal ir izlasē, tālāk būs labāk.

Lomažu arī visi raka pēc pēdējām spēlēm un še Tev!
Piekrītu. Tas jau šķiet mūsu nacionālais hobijs- pļūtīt nejaucības uz savējiem un gānīties... Gan jau aizies spēle arī tiem abiem, ja strādās. Kas attiecas uz Kurucu, tur jau man liekas, ka sen skaidrs, ka galvenais darbs nepieciešams ir ar galvu, pārējais jau ir viņam iekšā

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:15, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Bija labi! Nav mūsu puišiem ko pārmest! Labi kapāja! Zināju, ka Lomažs un Zoriks var labi nospēlēt, tomēr šodien redzetais viņu izpildījumā jau bija kaut kas no augstākās raudzes. Lai arī zaudējums mača beigās sāpīgs, atcerēsimies, ka šis te "-1" izbraukumā pret serbiem varbūt beigās būs ar plus zīmi! Te ir grupu turnīrs un arī punktu starpībai būs liela nozīme! Ja tiekam tālāk, tad šī grozu starpība nāks līdzi arī uz pēdejo atlases kārtu!
Mazs prieciņš, ka Turcija un Grieķija šodien zaudēja. Ar šiem spēlēsim 2.posmā.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:15, pirms 3 gadiem
Te nevienam nevar neko pārmest
Visi sitās līdz pēdējam
Kā vien prata
Kaut gan nepameta sajūta, ka pašās beigās tomēr pazaudēsim, kā parasti
Jautājums ir cits
Kā kurucs un anžejs tika nba
Un ko viņi tur darīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2021-11-25 23:15, pirms 3 gadiem
Sen nebiju tik apmierināts par zāģi Nē, bet nopietni, zaude
it kā ir zaude, taču man patika izlase čaļu ATTIEKSME, kapāšanās,
nemīšana no pretinieka, serbu sejās vienu brīdi bija reāls izbīlis...
Jā, viens vārds- Teodosičs. Meistars! Arī savos 34-35 gados. Lomaža
karjera tuvākajos gados varētu būt interesenti pavērot, nezaudējot šo augšup ejošo līkni, prognozēju, ka nākamais līgums būs visnotaļ trekns.

Jā, vairāk par zaudi, bija čābīgi vērot abus mūsu ex-NBA, sevišķi Rodionu. Vai man vienam likās, ka šim pietrūkst kkāds baša aikjū?

  +4 [+] [-]

, 2021-11-25 23:16, pirms 3 gadiem
Kurucs nekads, Pasečņiks vispar dabas kluuda. Berzs vecs jau.Kā varēja Kurucs tik tizlu piezimii spēles izskaņaaa dabuut. Tur jau jabut loham.Cepouri nost Lomažam! Bija visas pazīmes, ka varešim vinnnet, bet...

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:16, pirms 3 gadiem
Mixes pateiks savu tradicionālo sakāmo un būs vien viņam jāpiekrīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:17, pirms 3 gadiem
Mja tie divi kuruca sodi ehhh

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:17, pirms 3 gadiem
Frisk rakstīja: Protams ka ne, jebkura spele EC19, iznemot 2-3 speles bija labaka.
Ko tu pīpē?

  +8 [+] [-]

, 2021-11-25 23:17, pirms 3 gadiem
Neizprotama ir potenciālā NBA spēlētāja (vismaz viņam pašam tā šķiet) Pasečņika loma izlasē. Šķēles neizprotamās (ne pirmo reizi) darbības, Kuruca nepārdomātie tālmetieni (ja nekrīt, tad nemet) un nervozums spēles beigās, Bertāna vēlme mest soda metienu pēc tehniskās piezīmes - lūk, daži no, manuprāt, zaudējuma iemesliem.
Vispār jau vīri cīnījās slavējami.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:17, pirms 3 gadiem
Pēdējā minūtē laukumā jābūt prātīgiem večiem. Kuricai tur nebija jābūt.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:17, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Shis bija serbu 4. vai 5. sastavs?
3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:18, pirms 3 gadiem
Kurucam ar galvu viss nav kārtībā. Tāpēc viņš visās komandās spēlē pāris minūtes. Ticu, ka nākamgad Vefā

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:18, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mazs prieciņš, ka Turcija un Grieķija šodien zaudēja. Ar šiem spēlēsim 2.posmā.
Nekas nav mainījies, šoreiz arī ņem līdzi pret ceturtajiem dabūtos punktus?

  +3 [+] [-]

, 2021-11-25 23:18, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Bija labi! Nav mūsu puišiem ko pārmest! Labi kapāja! Zināju, ka Lomažs un Zoriks var labi nospēlēt, tomēr šodien redzetais viņu izpildījumā jau bija kaut kas no augstākās raudzes. Lai arī zaudējums mača beigās sāpīgs, atcerēsimies, ka šis te "-1" izbraukumā pret serbiem varbūt beigās būs ar plus zīmi! Te ir grupu turnīrs un arī punktu starpībai būs liela nozīme! Ja tiekam tālāk, tad šī grozu starpība nāks līdzi arī uz pēdejo atlases kārtu!
Bija pierasts pēdējā laikā nolikt mūsu basketa špīlerus, bet te viņi kapāja kā īsti spartieši! Atdeve maksimāla, par katru cm. Jā, pietrūka vēl kāda druska talanta, kāds viens meistars, un serbi būtu krituši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2021-11-25 23:19, pirms 3 gadiem
Papriecāsimies par igauņiem - izbraukumā apspēlēja Vāciju 69:66.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:19, pirms 3 gadiem
disciplīns rakstīja: Piekrītu. Tas jau šķiet mūsu nacionālais hobijs- pļūtīt nejaucības uz savējiem un gānīties... Gan jau aizies spēle arī tiem abiem, ja strādās. Kas attiecas uz Kurucu, tur jau man liekas, ka sen skaidrs, ka galvenais darbs nepieciešams ir ar galvu, pārējais jau ir viņam iekšā
Ar galviņu šis jau labi pastrādāja aiz dīķa ! Tagad laiks pienācis lielajai galvai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2021-11-25 23:19, pirms 3 gadiem
disciplīns rakstīja: Piekrītu. Tas jau šķiet mūsu nacionālais hobijs- pļūtīt nejaucības uz savējiem un gānīties... Gan jau aizies spēle arī tiem abiem, ja strādās. Kas attiecas uz Kurucu, tur jau man liekas, ka sen skaidrs, ka galvenais darbs nepieciešams ir ar galvu, pārējais jau ir viņam iekšā
pamatota kritika ir nepieciešama ikvienam, lai attīstītos.

Tas pats Lomažs, iepriekš es gānījos par to, ka mentāli viņš pazūd nopietnos brīžos un pie liela presinga. Ir pagājušas dažas sezonas un pavisam savādāk čalis izskatās. Un es droši varu pateikt, ka tas ir pavisam cits Lomažs. Galvenais jau ir tas, ka kritikai ir jābūt pamatotai, nevis izdomātai

  +4 [+] [-]

, 2021-11-25 23:19, pirms 3 gadiem
Beidzot atkal normala spele,normals treneris ta uz laukuma ari rezultats,pat zosada sametas atceroties to akstu stelmixseri!
Nja musu ex nba viri tadi svakini izskatijas -un neapdomigas darbibas speles beigas,kas ari sacakareja visu...

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:19, pirms 3 gadiem
Skaidrs,ka pietrūka Mareks !! Pašečņiks paņemts tikai tāpēc ,ka uzspēlējis NBA,bet tgd.nebūt nav labākajā formā. Pret atlētiskiem garajiem (tādi tgd. ir visur), viņš ir 00.
Tie,kuri gūst regulāru spēļu praksi,arī vilka spēli. Cepuri nost viņiem!

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:20, pirms 3 gadiem
Nav ko pārmest izlasei čaļi patiešām izdarīja maksimumu, ko varēja gandrīz uzvarēja,bet beigās Serbija ar savu veiksmi paņēma. Čaļi varēja uzvarēt, bet nedaudz pietrūka

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:20, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Shis bija serbu 4. vai 5. sastavs?
Kaut vai sestais! Serbija ir basketbola lielvalsts ar fantastisku spēlētāju materiālu. Vilcienu vagoniem pilniem!

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:20, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Paldies Kurucam, ka beigās spēli norok, bāc, nihujam jālien, kur nevajag? Tāpat skaidri redzams, kāpēc Kurucs un AP ir tur kur ir.

Zoriks aug par Strēlnieka aizvietotāju. Redz ko dod spēle pašmāju klubā, kurā uzticas un attīsta!

Lomažs beidzot noārdījās ar Koknesi!! Tikai žēl par iznākumu
Un kur tad ir AP? Ā, vispirms ACB(pat ar visu viņa vājo fizisko, vājo psiholoģiju, utt)pabija NBA, ok, neizdevās tur palikt, atpakaļ ACB. Tavs mīlulis Meiers Drošvien ACB nekad netiks. Arī Čavars netiks.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:20, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Skaidrs,ka pietrūka Mareks !! Pašečņiks paņemts tikai tāpēc ,ka uzspēlējis NBA,bet tgd.nebūt nav labākajā formā. Pret atlētiskiem garajiem (tādi tgs ir visur), viņš ir 00.
Tie,kuri gūst regulāru spēļu praksi,arī vilka spēli. Cepuri nost viņiem!
Mareks spēlēja domāji Mārtiņu?

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:20, pirms 3 gadiem
jocker rakstīja: Nerokam Kurucu un Anžeju! Paldies, ka atkal ir izlasē, tālāk būs labāk.

Lomažu arī visi raka pēc pēdējām spēlēm un še Tev!
Jā, paldies, ka neatbrauca vasarā.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:20, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mazs prieciņš, ka Turcija un Grieķija šodien zaudēja. Ar šiem spēlēsim 2.posmā.
Tur vel jautajums, Turcija varetu paliek un 4.vieta

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:21, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Nekas nav mainījies, šoreiz arī ņem līdzi pret ceturtajiem dabūtos punktus?
Jā, visi rezultāti no šī posma nāks līdzi.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:21, pirms 3 gadiem
Frisk rakstīja: Tur vel jautajums, Turcija varetu paliek un 4.vieta
Taisnība, pasteidzos, bet vismaz viens no šiem būs mums pretinieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-11-25 23:21, pirms 3 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Kā ir apnikuši šie zaudējumi ar 1 punktu, nepelnīti.
Daudz tādu 1 punktu zaudējumu pret serbu līmeņa izlasēm IZBRAUKUMĀ?

  +7 [+] [-]

, 2021-11-25 23:21, pirms 3 gadiem
Lai kā te meklē vainīgo Kurucā, bet es redzēju ka Šķēle, vēl vairāk pievārīja ziepju un visu laiku bija uzmanības lokā. Nu galīgi nepatika Šķēles spēle, ka ir viens no klupšanas akmeņiem nu jau vairākās spēlēs un nesaprotu, kāpēc viņš ir šeit.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:22, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Te nevienam nevar neko pārmest
Visi sitās līdz pēdējam
Kā vien prata
Kaut gan nepameta sajūta, ka pašās beigās tomēr pazaudēsim, kā parasti
Jautājums ir cits
Kā kurucs un anžejs tika nba
Un ko viņi tur darīja?
Šeit drīzāk jāsaka, ka šī spēle parādīja kāpēc viņi vairs nav NBA.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:22, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Un kur tad ir AP? Ā, vispirms ACB(pat ar visu viņa vājo fizisko, vājo psiholoģiju, utt)pabija NBA, ok, neizdevās tur palikt, atpakaļ ACB. Tavs mīlulis Meiers Drošvien ACB nekad netiks. Arī Čavars netiks.
Un? Kāda loģika man būtu jāizsecina no tava rakstītā? AP būs arī acb jāsasparojas, jo tur rādās, ka komandā jau notiek kadru kustība un pašlaik pirmais, kam var nepaveikties ir Dairis.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:22, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Un kur tad ir AP? Ā, vispirms ACB(pat ar visu viņa vājo fizisko, vājo psiholoģiju, utt)pabija NBA, ok, neizdevās tur palikt, atpakaļ ACB. Tavs mīlulis Meiers Drošvien ACB nekad netiks. Arī Čavars netiks.
Ar tādu spēli Bitenieks ātri vien izlidos laukā no ACB ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:23, pirms 3 gadiem
Slovākiju Latvijas sagraus tas skaidrs, jo Slovākija ir vājā diezgan

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:23, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Lai kā te meklē vainīgo Kurucā, bet es redzēju ka Šķēle, vēl vairāk pievārīja ziepju un visu laiku bija uzmanības lokā. Nu galīgi nepatika Šķēles spēle, ka ir viens no klupšanas akmeņiem nu jau vairākās spēlēs un nesaprotu, kāpēc viņš ir šeit.
Banki ir jāizdara secinājumi un jāapēd personiski nelabais maizes gabals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:23, pirms 3 gadiem
es redzēju zaudējumu un redzu nulli tabulā... ja basketbolā būtu žūrija, mož tā iedodotu kādu punktu par skaisto izpildījumu un tad, saskaitot visu kopā, būtu tomēr uzvara... bet tā - viss pa vecam, daudzsološa spēlē ar pagrūdienu pēdējās minutes, latvieši arī basī tradīcijas tur augstā vērtē
un beigās, kā parasti, gan jau viss izšķirsies kādā divu citu komandu savstarpējās spēlē, kuru mūsējie skatīsies pat tv viesnīcā, un beigās izrādīsies, ka šis zaudējums vai tas -1 tomēr aizliek kāju priekšā tikšanai tālāk

  +6 [+] [-]

, 2021-11-25 23:24, pirms 3 gadiem
Laba spēle mūsējiem, augsta precizitāte un lieliska cīņa pret basītī vareno Serbiju....Tik beigās zaudējums, sāpīgi par to.

Tomēr, ja tā turpināsim, tad uzvaras pret vājākiem pretiniekiem krāsies un uz pasaules čempi tiksim. Mums par labu nāk, ka potenciālie nākotnes galvenie konkurenti TUR un GRE (no B grupas) zaudēja savas spēles.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:24, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Lai kā te meklē vainīgo Kurucā, bet es redzēju ka Šķēle, vēl vairāk pievārīja ziepju un visu laiku bija uzmanības lokā. Nu galīgi nepatika Šķēles spēle, ka ir viens no klupšanas akmeņiem nu jau vairākās spēlēs un nesaprotu, kāpēc viņš ir šeit.
un iedomājies, ja vēl būtu Štelmis, cik tad viņš mudrītos

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:24, pirms 3 gadiem
Kurucam ar Anžeju vajag atvērties izlasē, ceru ka jau šajā ciklā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:25, pirms 3 gadiem
adrock rakstīja: es redzēju zaudējumu un redzu nulli tabulā... ja basketbolā būtu žūrija, mož tā iedodotu kādu punktu par skaisto izpildījumu un tad, saskaitot visu kopā, būtu tomēr uzvara... bet tā - viss pa vecam, daudzsološa spēlē ar pagrūdienu pēdējās minutes, latvieši arī basī tradīcijas tur augstā vērtē
un beigās, kā parasti, gan jau viss izšķirsies kādā divu citu komandu savstarpējās spēlē, kuru mūsējie skatīsies pat tv viesnīcā, un beigās izrādīsies, ka šis zaudējums vai tas -1 tomēr aizliek kāju priekšā tikšanai tālāk
punktu starpībai arī ir nozīme! malači, kopumā laba spēle šodien!

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:25, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: pamatota kritika ir nepieciešama ikvienam, lai attīstītos.

Tas pats Lomažs, iepriekš es gānījos par to, ka mentāli viņš pazūd nopietnos brīžos un pie liela presinga. Ir pagājušas dažas sezonas un pavisam savādāk čalis izskatās. Un es droši varu pateikt, ka tas ir pavisam cits Lomažs. Galvenais jau ir tas, ka kritikai ir jābūt pamatotai, nevis izdomātai
Tam varu piekrist, vairāk jau norādu uz rupjībām un skolas līmeņa gānīšanos kur līdz pamatotai kritikai ir tālu, bet nu Dievs ar tiem bērniem

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:26, pirms 3 gadiem
ES KURUCA VIETAA NEGRIBETU BUUT,NU TAA NEVAR SPELET TAS IR DRAUSMAS......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:26, pirms 3 gadiem
Par čaļu attieksmi, var likt tikai lielu plusu. Var redzēt, ka pat pie ne pavisam ideāla sastāva mums tomēr ir izaugušas jauno spēlētāju rezerves, Lomažs zvērs, viena pati viņa attieksme un kapiņs, iešana kaulā ir daudz ko vērti. Zoriks laikam nav gluži gatavs saspēlnieks, vairāk pamanāms ar saviem metieniem un šad tad caurgājieniem. Nepadošanās un kapāšana līdz galam ir laba bāze.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:27, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Lai kā te meklē vainīgo Kurucā, bet es redzēju ka Šķēle, vēl vairāk pievārīja ziepju un visu laiku bija uzmanības lokā. Nu galīgi nepatika Šķēles spēle, ka ir viens no klupšanas akmeņiem nu jau vairākās spēlēs un nesaprotu, kāpēc viņš ir šeit.
Nevajag tagad meklēt vienu vai divus vainīgos. Pārliecinoši zaudējām atlēkušajās bumbās (20:29), tas beigās arī pietrūka.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:27, pirms 3 gadiem
jocker rakstīja: Nerokam Kurucu un Anžeju! Paldies, ka atkal ir izlasē, tālāk būs labāk.

Lomažu arī visi raka pēc pēdējām spēlēm un še Tev!
Tev taisnība!
Mejeri varbūt varéja ilgāk paturēt laukumā!

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:27, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Lai kā te meklē vainīgo Kurucā, bet es redzēju ka Šķēle, vēl vairāk pievārīja ziepju un visu laiku bija uzmanības lokā. Nu galīgi nepatika Šķēles spēle, ka ir viens no klupšanas akmeņiem nu jau vairākās spēlēs un nesaprotu, kāpēc viņš ir šeit.
Varētu piekrist. Nezin vai Žagars būtu bijis sliktāks.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:28, pirms 3 gadiem
marcelloo21 rakstīja: ES KURUCA VIETAA NEGRIBETU BUUT,NU TAA NEVAR SPELET TAS IR DRAUSMAS......
Viņam vajag te (Eiropā) savu konkrētu 'sosku' (Biroja terminos) dabūt, jo izskatās ka bez tās viņam spēle galīgi nevedās !

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:28, pirms 3 gadiem
marcelloo21 rakstīja: ES KURUCA VIETAA NEGRIBETU BUUT,NU TAA NEVAR SPELET TAS IR DRAUSMAS......
Nu, Šķēles spēle ir drausmas dubultā...

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:28, pirms 3 gadiem
Kuruz 6 punkti, Pašečņiks 2... Varens NBA pienesums bijis.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:29, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par čaļu attieksmi, var likt tikai lielu plusu. Var redzēt, ka pat pie ne pavisam ideāla sastāva mums tomēr ir izaugušas jauno spēlētāju rezerves, Lomažs zvērs, viena pati viņa attieksme un kapiņs, iešana kaulā ir daudz ko vērti. Zoriks laikam nav gluži gatavs saspēlnieks, vairāk pamanāms ar saviem metieniem un šad tad caurgājieniem. Nepadošanās un kapāšana līdz galam ir laba bāze.
Zoriks aug, bet pa diviem gadiem ir diezgan pielicis saspēles vadīšanās un bija problēmas līdz ar viņa nomainīšanu.

Es vairāk gribētu, lai otrs Kurucs iet viņa pēdās un restartē sevi. Tas ir retais spēlētājs, kuram šķiet tās 6 minūtes spēlē nodara vairāk slikta kā laba

  +4 [+] [-]

, 2021-11-25 23:29, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: pamatota kritika ir nepieciešama ikvienam, lai attīstītos.

Tas pats Lomažs, iepriekš es gānījos par to, ka mentāli viņš pazūd nopietnos brīžos un pie liela presinga. Ir pagājušas dažas sezonas un pavisam savādāk čalis izskatās. Un es droši varu pateikt, ka tas ir pavisam cits Lomažs. Galvenais jau ir tas, ka kritikai ir jābūt pamatotai, nevis izdomātai
Jā, interesanti, ka Lomažs nekad netika saukts pie mūsu "zelta" sastāva, bet dažos gados viņš ir nupat Top5 vai Top6 džeks šobrīd. Mēs sūkstamies, ka talanti ātri noriet, bet te ir viens reāls pretējs piemērs. Un, starp citu, raudot par Žagara problēmām, neaizmirstam, ka ir arī tāds Zoriks, kurš savos 23 gados, ja baigi netraumēsies un turpinās strādāt, varētu kļūt par vienu no mūsu topa saspēlniekiem, varbūt par Eirolīgas kadrs. Kaut izdotos!

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:29, pirms 3 gadiem
Eh, kā noderētu Bertāna neiemestais sodiņš par tehnisko... kāpēc gāja mest?
Jācer, ka mājās pret serbiem arī spēlēs ar cīņassparu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:30, pirms 3 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Kurucam ar Anžeju vajag atvērties izlasē, ceru ka jau šajā ciklā
Atvērsies Kurucs ar Anžeju, aizvērsies Lomažs ar Gražuli, proti, truļu vietā lidos ķieģeļi, nekad nebūs tā, ka visiem viss iet no rokas.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:31, pirms 3 gadiem
Meiers būtu noderīgāks par Andžeju...

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:31, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un? Kāda loģika man būtu jāizsecina no tava rakstītā? AP būs arī acb jāsasparojas, jo tur rādās, ka komandā jau notiek kadru kustība un pašlaik pirmais, kam var nepaveikties ir Dairis.
Un kur Tevis teiktajā ir loģika, iesāc teikumu par AP neatbilstību, bet iznākuma Tu jau tajā pašā taisnē finišē ar teikumu par Daira šaubīgo situāciju? Tas man neliecina par loģiku. AP sev atvēlētajā laikā, bez labas spēļu prakses, es teiktu, ka absolūti ok sev parādīja ACB, te nevisai, bet laukumā bija totāls bardaks, nekur tikpat kā pat nekas netika izspēlēts uz labu pozīciju tieši viņam.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:32, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jā, interesanti, ka Lomažs nekad netika saukts pie mūsu "zelta" sastāva, bet dažos gados viņš ir nupat Top5 vai Top6 džeks šobrīd. Mēs sūkstamies, ka talanti ātri noriet, bet te ir viens reāls pretējs piemērs. Un, starp citu, raudot par Žagara problēmām, neaizmirstam, ka ir arī tāds Zoriks, kurš savos 23 gados, ja baigi netraumēsies un turpinās strādāt, varētu kļūt par vienu no mūsu topa saspēlniekiem, varbūt par Eirolīgas kadrs. Kaut izdotos!
Viennozīmīgi varu piekrist par to un domāju, ka zoriks stabili iet, lai nākotnē aizsniegto līdz Eirolīgai, galvenais turpināt attīstību.

Lomaža un Zorika sakarā es teiktu, ka ir sava veida līdzība, kas parāda, ka reizēm jaunajiem tomēr vajag sevi pieteikt caur Latviju, respektīvi vef, bkv utt. te viņiem uzticās, dod laiku komandā, attīsta un tajā pašā laikā dzen kā ikvienu citu spēlētāju. Vienīgi Zoriks nav sasniedzis šeit maksimumu, kā to Lomažs izdarīja

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:32, pirms 3 gadiem
skotijs rakstīja: punktu starpībai arī ir nozīme! malači, kopumā laba spēle šodien!
piekrītu! bet tikai tad, ja pēc spēles beigu signāla tā ir par labu mūsu komandai

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:32, pirms 3 gadiem
Čavars patīkami pārsteidza, kārtīgs malacis, bija daudz pārliecinātāks un agresīvāks kā parasti. Kurucs vizmaz bija aktīvs, bet Pasēcniks galīgi nemanāms. Sapņo par Nba, bet izlasē knapi tik tiek pēc spēka reitinga.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:33, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Tu kas butu?
He he, slikti ka neessi jau vecmēbeli atpazinis ! Es savu stilu nemainu un jau padsmit gadus te ieturu vienādu

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:33, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Ja vel noderetu tas grazhula trulis no stuura un visi kuraca kiegeli
Bet tas trulis tiešam atmiņā labi palicis. Gražulis neiemeta, +8 vietā pēc dažām sekundēm kļuva +2, jo serbs truli iemeta.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:34, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Un kur Tevis teiktajā ir loģika, iesāc teikumu par AP neatbilstību, bet iznākuma Tu jau tajā pašā taisnē finišē ar teikumu par Daira šaubīgo situāciju? Tas man neliecina par loģiku. AP sev atvēlētajā laikā, bez labas spēļu prakses, es teiktu, ka absolūti ok sev parādīja ACB, te nevisai, bet laukumā bija totāls bardaks, nekur tikpat kā pat nekas netika izspēlēts uz labu pozīciju tieši viņam.
Teiksim pret real, AP bija stabili lēnākais centrs tur. Jā, viņam nav spēļu prakses, bet tas īsti neietekmē fizisko formu, tas tā...Tavaress, kurš parasti ir lēnākais laukumā, bija ātrāks kā AP

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:34, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jā, interesanti, ka Lomažs nekad netika saukts pie mūsu "zelta" sastāva
Lomazs pret bulgariem.... Problema ka sodien vinam varetu but 33 punkti, bet rit 3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:34, pirms 3 gadiem
Man jau rēka nāk, kā twiterī l0hs Kalniņš pat pēc šāda mača sāk šķetināt sastāvu. Cirvis vienkārši. Neviens manuprāt negaidīju šādu maču. Lai arī zaudējums, bet pēc šādas spēles vismaz ir cerības. Jo godīgi, man lielu ekspektāciju nebija. Bet tagad, esmu pārsteigts.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:34, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par čaļu attieksmi, var likt tikai lielu plusu. Var redzēt, ka pat pie ne pavisam ideāla sastāva mums tomēr ir izaugušas jauno spēlētāju rezerves, Lomažs zvērs, viena pati viņa attieksme un kapiņs, iešana kaulā ir daudz ko vērti. Zoriks laikam nav gluži gatavs saspēlnieks, vairāk pamanāms ar saviem metieniem un šad tad caurgājieniem. Nepadošanās un kapāšana līdz galam ir laba bāze.
Nez vai pat ar Streļķi Zorika vietā būtu labāk nospēlējuši

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:35, pirms 3 gadiem
Nu protams, vasarā spēle mājās ok. Bet jārēķinās, ka spēle būs uz 150% grūtāka, reti kad mājās protam spēlēt tik pat labi kā izbraukumā. Nākamais būs pieejami daudz jaudīgāki sastāvi, piemēram ap to laiku NBA un Eirolīgas spēlētāji varētu būt pieejami un Serbijai būs daudz jaudīgāks sastāvs. Un NBA un Eirolīgas Serbijas sastāvu mēs apturēt nu uz 90 lieku ka nevarēsim. Noteikti Banki to apzinājās un gribēja šo uzvaru. Lai vai kā šī bija smuka spēle, bet paskatījos Beļgijas spēles fragmentus, interesantu taktisko spēli spēlē Beļģi, būs ļoti smaga spēle LV un būsim mīnusos februārī, būs krietni grūtāk nekā pret Serbiem šobrīd, jo Beļģu basītis nav pazīstams. Serbu izpildītu basīti tādu arī gaidīju, nekā jauna, zem groziem karaļi.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:35, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viennozīmīgi varu piekrist par to un domāju, ka zoriks stabili iet, lai nākotnē aizsniegto līdz Eirolīgai, galvenais turpināt attīstību.

Lomaža un Zorika sakarā es teiktu, ka ir sava veida līdzība, kas parāda, ka reizēm jaunajiem tomēr vajag sevi pieteikt caur Latviju, respektīvi vef, bkv utt. te viņiem uzticās, dod laiku komandā, attīsta un tajā pašā laikā dzen kā ikvienu citu spēlētāju. Vienīgi Zoriks nav sasniedzis šeit maksimumu, kā to Lomažs izdarīja
Jā, lēzena attīstība, ko izmantoja Dairis, Timma u.tt. Bet skatoties, kā mūsu klubi stagnē un pat brūk kopā, šis trampalīns lēnām izbeidzas. Varbūt tagad talantīgākajiem jāpāriet uz Kalevu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:36, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zoriks aug, bet pa diviem gadiem ir diezgan pielicis saspēles vadīšanās un bija problēmas līdz ar viņa nomainīšanu.

Es vairāk gribētu, lai otrs Kurucs iet viņa pēdās un restartē sevi. Tas ir retais spēlētājs, kuram šķiet tās 6 minūtes spēlē nodara vairāk slikta kā laba
Kurucs nav saspēlnieks necik, izteikts 2ais numurs, Zoriks tādā ziņā ir cerīgāks. Tai pat laikā, mo tīrā saspēlnieka viedokļa raugoties Žagars ir krietni priekšā abiem. Atliek tikai iegūt fizisko, spēļu praksi un stabilu veselību.

  +3 [+] [-]

, 2021-11-25 23:36, pirms 3 gadiem
Su sorry, bet 100:100, 10,6 sekundes līdz beigām, visa spēle uzbrukuma basis, kāpēc iedomāties, ka nu mēs spēsim noturēt defu, nevis uzreiz sist sodu un atstāt sev pēdējo uzbrukumu? Mans subjektīvais viedoklis, bet abidna, do sļoz abidna, šeit vajadzēja ņemt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:38, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: pamatota kritika ir nepieciešama ikvienam, lai attīstītos.

Tas pats Lomažs, iepriekš es gānījos par to, ka mentāli viņš pazūd nopietnos brīžos un pie liela presinga. Ir pagājušas dažas sezonas un pavisam savādāk čalis izskatās. Un es droši varu pateikt, ka tas ir pavisam cits Lomažs. Galvenais jau ir tas, ka kritikai ir jābūt pamatotai, nevis izdomātai
Francijā no viņa uztaisīja spēlētāju izlases

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:38, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Man jau rēka nāk, kā twiterī l0hs Kalniņš pat pēc šāda mača sāk šķetināt sastāvu. Cirvis vienkārši. Neviens manuprāt negaidīju šādu maču. Lai arī zaudējums, bet pēc šādas spēles vismaz ir cerības. Jo godīgi, man lielu ekspektāciju nebija. Bet tagad, esmu pārsteigts.
Cerības uz ko? Uz to, ka arī turpmak viss, kas metams, kritīs grozā? Tādas visnotaļ naivas tev cerības. Nebūtu sākumā tik daudz "musora" salidojis, nebūtu arī nekādas intrigas beigās.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:38, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jā, lēzena attīstība, ko izmantoja Dairis, Timma u.tt. Bet skatoties, kā mūsu klubi stagnē un pat brūk kopā, šis trampalīns lēnām izbeidzas. Varbūt tagad talantīgākajiem jāpāriet uz Kalevu
Latvijā pašlaik, ja skatāmies pēc uni vai ārzemju kluba, tad ir tikai VEF, kur sevi augstākā līmenī pieteikt un tad tas arī, ja spēj pavilkt un tam ir arī savi mīnusi.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:38, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jā, interesanti, ka Lomažs nekad netika saukts pie mūsu "zelta" sastāva, bet dažos gados viņš ir nupat Top5 vai Top6 džeks šobrīd. Mēs sūkstamies, ka talanti ātri noriet, bet te ir viens reāls pretējs piemērs. Un, starp citu, raudot par Žagara problēmām, neaizmirstam, ka ir arī tāds Zoriks, kurš savos 23 gados, ja baigi netraumēsies un turpinās strādāt, varētu kļūt par vienu no mūsu topa saspēlniekiem, varbūt par Eirolīgas kadrs. Kaut izdotos!
Klau, Lomažs neuzrādās no nekurienes, viņš visu jaunatnes posmu bija savas komandas līderis. Tad Ventspilī diezgan ātri atvērās, visu laiku viņa attieksmē un darbībās uz laukuma bija krietni liela pārliecība. Ne mirkli nešaubījos, ka sasniegs izlases līmeni.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:39, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Starpcitu, parak manticigs neesmu BET fakts, ka visas saspringtas speles ko komente dvinskijs ar gundaru, mes esam pajajushi Mosh viashrotam japamaina komentetaji?
Domā, ka jāmaina Dvinskis uz Pakalnu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:39, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Cerības uz ko? Uz to, ka arī turpmak viss, kas metams, kritīs grozā? Tādas visnotaļ naivas tev cerības. Nebūtu sākumā tik daudz "musora" salidojis, nebūtu arī intrigas beigās.
Jā, serbiem gan nekrita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:40, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kurucs nav saspēlnieks necik, izteikts 2ais numurs, Zoriks tādā ziņā ir cerīgāks. Tai pat laikā, mo tīrā saspēlnieka viedokļa raugoties Žagars ir krietni priekšā abiem. Atliek tikai iegūt fizisko, spēļu praksi un stabilu veselību.
Kurucs ir nedaudz combo un pa brīdim var ko pavadīt, bet pamatā, jā, piekrītu, bet tas nemaina manas domas, ka viņam būtu prom jātiek. Es parasti tā nedomā, pats Šmita mazās minūtes pie Pesiča es atbalstīju un tad teicu, ka jāpaliek, bet ne Kurucam Baskonia rindās

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:41, pirms 3 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Francijā no viņa uztaisīja spēlētāju izlases
viennozīmīgi

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:41, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, serbiem gan nekrita.
Truļi un sodiņi krita mazāk, pēc tā vien var daudz ko vērtēt.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:41, pirms 3 gadiem
Atvainojos, ka savu spēles vērtējumu pievienoju tik vēlu...
Vairs neatceros mūsu izlases spēli ar šādu spēles intrigu visas spēles garumā.
Divas Eiropas valstu komandas 40 minūšu laikā sasniedz vidējo NBA līmeni,kuras to sasniedz 48 minūšu laikā.
Abas komandas bija nopelnījušas uzvaru, bet...uzvarēja stiprākais vai laimīgākais (kas bija pirmais-ola vai vista).
Paldies KOMANDAI par cīņas sparu un nekas vēl nav beidzies!!!

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:41, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Nuu kkas jadara ir, varetu Arkadiju ar 0,7 azotee pie mikrafona pielaist
Esi redzējis Sportacentra pašreklāmu, kur Eliņš boksa cimdos, Brože hokeja formā utt.?

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:41, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Klau, Lomažs neuzrādās no nekurienes, viņš visu jaunatnes posmu bija savas komandas līderis. Tad Ventspilī diezgan ātri atvērās, visu laiku viņa attieksmē un darbībās uz laukuma bija krietni liela pārliecība. Ne mirkli nešaubījos, ka sasniegs izlases līmeni.
Par izlasi, jā, bet te jau kkas sāk parādīties no EL līmeņa meistara, par to gan retais ir runājis. Kā jau teicu, viņš NEKAD nav minēts starp mūsu spožā septītnieka, astotnieka kadriem. VIņš jau tagad ir pārsniedzis paredzēto. Nākamais solis - labs līgums ar ACB, vai kādu citu līgu biezo klubu.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:41, pirms 3 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Nez vai pat ar Streļķi Zorika vietā būtu labāk nospēlējuši
Nu ar streļķi noteikti būtu gan. Tas tomēr ir jau cits līmenis un pieredze. Kad streļķis laukumā, spēle uzreiz sakārtojas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2021-11-25 23:42, pirms 3 gadiem
Jāsaka, ka šī bija labākā spēle kopš Euro 2017. Jā, rūgtums ir, bet ļoti laba spēle. Protams, pret slovākiem un beļģiem gaidam tikai uzvaras, taču šis mačs rosina ticību, ka tas arī notiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:42, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Klau, Lomažs neuzrādās no nekurienes, viņš visu jaunatnes posmu bija savas komandas līderis. Tad Ventspilī diezgan ātri atvērās, visu laiku viņa attieksmē un darbībās uz laukuma bija krietni liela pārliecība. Ne mirkli nešaubījos, ka sasniegs izlases līmeni.
man šaubas radīja tikai tas, vai viņš būs tas, kas spēles izšķirs, dēļ maniem novērojumiem iepriekš un liels prieks ir teikt, ka ir man muti aizvēris un varu tikai uzslavēt viņu par lielu progresu tīri mentālajā ziņā.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:43, pirms 3 gadiem
Reāli pietrūka Meijers

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:43, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Reksi, ludzu aizpis jebli, ok? Mes visi busim pateicigi tu jobnuta kurwa
kroplēn, lien ignorētajos

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:44, pirms 3 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Reāli pietrūka Meijers
Meiers

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:44, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Truļi un sodiņi krita mazāk, pēc tā vien var daudz ko vērtēt.
Labi, nav ko te censties pierādīt savu taisnību, redzēsim tālāk kā būs. Var jau būt, ka tikai uzkrita, bet ļoti ceru, ka arī bez precizitātes, džeki varēs ieķerties spēlēs. Jo serbi noteikti nav švakākie zēni.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:44, pirms 3 gadiem
Atkal sanāca Latvijas basketbola stilā. Un tad pirms izšķirošajām spēlēm atkal varēs rēķināt, cik daudz kas mainītos, ja šodien uzvarētu kaut ar +1. Šīs spēles iznākums noteikti būs ļoti izšķirošs, domājot par vieglāku dzīvi visa kvalifikācijas turnīra garumā. Pēdējās minūtēs pārāk daudz sākam domāt un baidīties par rezultāta nozīmīgumu, un karstasinīgie serbi to atkal izmantoja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:45, pirms 3 gadiem
neredzēju spēli, bet rezultāts izskatās spraigs. basketbola pazinēji izstāstiet sīkos vilcienos, kas bija spēlē? kurš bija varonis, kurš pievīla fanu cerības un kurus vajadzēja uz šo spēli?

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:45, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Par izlasi, jā, bet te jau kkas sāk parādīties no EL līmeņa meistara, par to gan retais ir runājis. Kā jau teicu, viņš NEKAD nav minēts starp mūsu spožā septītnieka, astotnieka kadriem. VIņš jau tagad ir pārsniedzis paredzēto. Nākamais solis - labs līgums ar ACB, vai kādu citu līgu biezo klubu.
Nu pēc šīs sezonas Turcijā, viņa akcijas kāps, var pāriet gan turpat Turcijā uz augstāku komandu, gan Spānija/Eirolīga sāk rādīties krietni ticama.
S

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:46, pirms 3 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Jāsaka, ka šī bija labākā spēle kopš Euro 2017. Jā, rūgtums ir, bet ļoti laba spēle. Protams, pret slovākiem un beļģiem gaidam tikai uzvaras, taču šis mačs rosina ticību, ka tas arī notiks
Par Slovākiem ok, nu ar grūtībām varam paņemt. Bet par Beļģiem, māc lielas šaubas, viņi spēlē ļoti gudru basketbolu, kad LV nebūs pa zobam. Serbu basketbols ir saprotams un nekā jauna nav (Izcila spēle zem groziem+ labi trojkas). Bet Beļģiem daudz tādu interesantu gājienu, kurus apturēt būs LV būs grūti. Vispār prognozēju izbraukumā zaudi pret Beļģiem lai nu kā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:47, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Te jau viss ir
slinkums lasīt komentārus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:47, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu pēc šīs sezonas Turcijā, viņa akcijas kāps, var pāriet gan turpat Turcijā uz augstāku komandu, gan Spānija/Eirolīga sāk rādīties krietni ticama.
S
Es droši baru pateikt, ka Lomažs būu noderīgāks Fene rindās, kā pašlaik ir Gudurics.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:48, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Te jau viss ir
Skatos Lomažs Bertāna Wizards lomu izpildīja šodien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:49, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Lomazh, dairis, zorik monstro-kruti, paliigos grazhulis!
Abi nba flopi var drukat uz krekliem 00 un braukt paliga lebim tankot sezonu
Gaidīju no Kuruca labāku sniegumu, bet par Paseņčiku nav brīnums, jo viņš vienīgais var double - double naktskluba savākt.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:49, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Un kur Tevis teiktajā ir loģika, iesāc teikumu par AP neatbilstību, bet iznākuma Tu jau tajā pašā taisnē finišē ar teikumu par Daira šaubīgo situāciju? Tas man neliecina par loģiku. AP sev atvēlētajā laikā, bez labas spēļu prakses, es teiktu, ka absolūti ok sev parādīja ACB, te nevisai, bet laukumā bija totāls bardaks, nekur tikpat kā pat nekas netika izspēlēts uz labu pozīciju tieši viņam.
AP diemžēl ir švaks un pārvērtēts. Viņš ir palicis tajā jaunā talanta līmenī. Tikai tagad, kad veči pretī, tad tad tā varēšana tāda... Viņš nenospēlēja slikti, bet tās ekspektācijas ir/bija daudz lielākas

  +1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:49, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: man šaubas radīja tikai tas, vai viņš būs tas, kas spēles izšķirs, dēļ maniem novērojumiem iepriekš un liels prieks ir teikt, ka ir man muti aizvēris un varu tikai uzslavēt viņu par lielu progresu tīri mentālajā ziņā.
Mentāli viņš ir tieši tāds, kāds ir bijis visu laiku, bet tas, kas trūka, tas bija drīzāk briedums un pieredze. Viņam nācās tomēr adaptēt krietni savu spēles stilu, jo jaunatnes gados viņš daudz spēlēja laužoties uz grozu, tad ienākot pie večiem viņam nācās koriģēt savu stilu, agresija joprojām ir visās viņa darbībās, bet fokuss tomēr ir uz metienu. Tagad tas beidzot viņam strādā un rezultāti to apliecina.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:49, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Lomazh, dairis, zorik monstro-kruti, paliigos grazhulis!
Abi nba flopi var drukat uz krekliem 00 un braukt paliga lebim tankot sezonu
Par Zoriku nav brīnums, labs palīgs nākotne.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:50, pirms 3 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: neredzēju spēli, bet rezultāts izskatās spraigs. basketbola pazinēji izstāstiet sīkos vilcienos, kas bija spēlē? kurš bija varonis, kurš pievīla fanu cerības un kurus vajadzēja uz šo spēli?
Sākumā lidoja truļi, serbiem nelidoja gandrīz nekas, pat sodiņi, kā rezultātā Latvijai bija neliels pārsvars. Kā pārstāja lidot "musori", tā serbi pārņēma iniciatīvu un galarezultātā, kaut minimāli, bet uzvarēja.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:50, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Meiers
Piedod, samisējās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:51, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Mentāli viņš ir tieši tāds, kāds ir bijis visu laiku, bet tas, kas trūka, tas bija drīzāk briedums un pieredze. Viņam nācās tomēr adaptēt krietni savu spēles stilu, jo jaunatnes gados viņš daudz spēlēja laužoties uz grozu, tad ienākot pie večiem viņam nācās koriģēt savu stilu, agresija joprojām ir visās viņa darbībās, bet fokuss tomēr ir uz metienu. Tagad tas beidzot viņam strādā un rezultāti to apliecina.
Mentāli viņš ir spēcīgāks. Iepriekš tak atceries, gan LBL finālos, gan izlasē viņam, pie presinga, pazuda praktiski viss uzbrukuma arsenāls un nekas nekrita. Ja, tev ir arī taisnība par to fokusu. Gan jau taisnība ir kaut kur pa vidu.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:52, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Sākumā lidoja truļi, serbiem nelidoja gandrīz nekas, pat sodiņi, kā rezultātā Latvijai bija neliels pārsvars. Kā pārstāja lidot "musori", tā serbi pārņēma iniciatīvu un galarezultātā, kaut minimāli, bet uzvarēja.
Paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:52, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Sākumā lidoja truļi, serbiem nelidoja gandrīz nekas, pat sodiņi, kā rezultātā Latvijai bija neliels pārsvars. Kā pārstāja lidot "musori", tā serbi pārņēma iniciatīvu un galarezultātā, kaut minimāli, bet uzvarēja.
Kāpēc melo? Spēles sākumā vienu brīdi serbiem precizitāte bija 75% jeb 9/12 metieni no spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:53, pirms 3 gadiem
tufijs1984 rakstīja: AP diemžēl ir švaks un pārvērtēts. Viņš ir palicis tajā jaunā talanta līmenī. Tikai tagad, kad veči pretī, tad tad tā varēšana tāda... Viņš nenospēlēja slikti, bet tās ekspektācijas ir/bija daudz lielākas
AP nav pārvērtēts spēles talanta ziņā, bet ambīcijas un attieksme, agresija laikam viņam nav stiprā puse. Tas bija redzams jau no jauniešu posma. Diemžēl, tas īsti nav uztrenējams, lielajā basketbolā, turklāt spēlējot pozīcijā, kur visi grūsta sit bez tā īsti nevar.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:54, pirms 3 gadiem
Latvijas basketbola klasika, nozaudēt ļoti ņemamas spēles. Bet nu labi, lai puiši cenšas un mācās, varbūt kādreiz karjerā noderēs. Zinu, ka viņi pārdzīvo. Ļoti daudz laika un spēku bija iztērēts, gatavojoties tieši šai spēlei, jau kopš vasaras pirmskvalifikācijas. Protams, vēl jau nekas nav zaudēts, bet iesākt šādi - tas pamatīgi iesita komandai pa psiholoģisko. Paldies, un nākamajā spēlē ceram uz uzvaru.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:55, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mentāli viņš ir spēcīgāks. Iepriekš tak atceries, gan LBL finālos, gan izlasē viņam, pie presinga, pazuda praktiski viss uzbrukuma arsenāls un nekas nekrita. Ja, tev ir arī taisnība par to fokusu. Gan jau taisnība ir kaut kur pa vidu.
Nu sauksim to par smagu pāreju, tā attieksme viņā visu laiku ir, bet pie pārejas uz pieaugušo līmeni viņš ne uzreiz spēja atrast savu labāko vietu un veidu.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:55, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu sauksim to par smagu pāreju, tā attieksme viņā visu laiku ir, bet pie pārejas uz pieaugušo līmeni viņš ne uzreiz spēja atrast savu labāko vietu un veidu.
Vispār jā, tā varētu arī būt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:56, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Tas garais nabags 2min paskreja tupa, palika atminaa epizode kur shis nolika kaa lempis uz muti uzbrukuma un bankieris sho nomainija
Kurucam nekadas kvalitates un sajegas, trulis nekrit, dribls nav, speli posta pat youtube nav redzejis, tieshan 00
Kur palicis pirmās sezonas Nets Kurucs?

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:56, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Serbiem nekas nekrita, tikai 75% meta
Runa vairāk bija par truļiem un sodiņiem, tieši uz to es akcentēju domu, 2 punkti no groza tuvuma jau ir cita opera, tieši tur arī bija serbu pāsvars visā spēles garumā un tieši tas pietrūka mūsējiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-25 23:57, pirms 3 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Kurucam ar Anžeju vajag atvērties izlasē, ceru ka jau šajā ciklā
Par Kurucu- ir čalim iespējas, pat lietderīgi varēja šodien viņu izmantot, lai pakāpinātu emocijas, bet ne spēles pēdējā minūtē. Bet kopumā Kurucs vēl pret Slovākiju vēl varētu iemest savus 10 punktus ok. Nu, bet par AP "good bye Gauja" nu galīgi švaks.

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:57, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Gan jau shis kvalis bus lidzigs tam pasham kuraa nolejam Zemniekiem
To es atceros. Pazors bija riktīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:58, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Par Slovākiem ok, nu ar grūtībām varam paņemt. Bet par Beļģiem, māc lielas šaubas, viņi spēlē ļoti gudru basketbolu, kad LV nebūs pa zobam. Serbu basketbols ir saprotams un nekā jauna nav (Izcila spēle zem groziem+ labi trojkas). Bet Beļģiem daudz tādu interesantu gājienu, kurus apturēt būs LV būs grūti. Vispār prognozēju izbraukumā zaudi pret Beļģiem lai nu kā.
taisnība, bet optimismu raisa tas, ka ir treneris. Šodien, protams, arī krita, bet... Es neesmu basīša spečuks, jo neesmu spēlēji īpaši, tikai daudz skatījies, taču pagaidām liekas, ka šis treneris ir labs

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:58, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kurucs ir nedaudz combo un pa brīdim var ko pavadīt, bet pamatā, jā, piekrītu, bet tas nemaina manas domas, ka viņam būtu prom jātiek. Es parasti tā nedomā, pats Šmita mazās minūtes pie Pesiča es atbalstīju un tad teicu, ka jāpaliek, bet ne Kurucam Baskonia rindās
Kurucam vajag spēles laiku, lai sajustu garšu. It kā ir divas līknes, viens ir, piemēram, spēles laiks Vef viņam būtu uzreiz lielāks, otra līkne, Spānijā viņam apkārt ir labāki treniņu partneri, apstākļi.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:58, pirms 3 gadiem
Gražuli jāuzslavē. Labāks par "NBA sapņu bērnu" AP.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-25 23:59, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Tas speles bija episkas, patika kaa mazais morits pazemoja muus
Šķēle Iversona mode iegāja spēle iekša

  +2 [+] [-]

, 2021-11-25 23:59, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Par Kurucu- ir čalim iespējas, pat lietderīgi varēja šodien viņu izmantot, lai pakāpinātu emocijas, bet ne spēles pēdējā minūtē. Bet kopumā Kurucs vēl pret Slovākiju vēl varētu iemest savus 10 punktus ok. Nu, bet par AP "good bye Gauja" nu galīgi švaks.
Zinkā ir ar AP, viņu iemeta izlasē vēl pirms NBA pasākuma, bet vēl Bagatska vadībā un tur viņš bija ļoti labs.

  +2 [+] [-]

, 2021-11-26 00:00, pirms 3 gadiem
Ehh, nu tāda NERAŽA, ka nespēlējam šogad EURO Manuprāt,
mums ir izauguši ļoti labi rezervisti, kaplētāji, ar attieksmi. Iedomājamies pie mūsu vecākajiem Topa kadriem pieliekot Lomažu, Zoriku, Gražuli, u.c. Nu ļoti interesanta aina būtu. Atkal šīs pazors jāatceras...

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:01, pirms 3 gadiem
tufijs1984 rakstīja: taisnība, bet optimismu raisa tas, ka ir treneris. Šodien, protams, arī krita, bet... Es neesmu basīša spečuks, jo neesmu spēlēji īpaši, tikai daudz skatījies, taču pagaidām liekas, ka šis treneris ir labs
Pagaidām, es uzsveru - pagaidām, treneris šķiet manāmi labāks par Štelmi un Vecvagaru...

  +2 [+] [-]

, 2021-11-26 00:01, pirms 3 gadiem
Žēl, ka beigās neiekrita sodiņi!!! Bet vēl beigu posmā izlaida Šķēli uz neilgu brītiņu, kad LV bija vēl pārsvars, tas savā stilā paspēja atdot bezadresāta piespēli, nedaudz pārturēt un vēl šo to, pietika lūzuma sajūtas radīšanai SRB...

  -2 [+] [-]

, 2021-11-26 00:01, pirms 3 gadiem
tufijs1984 rakstīja: taisnība, bet optimismu raisa tas, ka ir treneris. Šodien, protams, arī krita, bet... Es neesmu basīša spečuks, jo neesmu spēlēji īpaši, tikai daudz skatījies, taču pagaidām liekas, ka šis treneris ir labs
Treneris taktiski ir miskaste. Piedošanu, vienīgais pluss, tās ir daudzmaz loģiskās maiņas, otrs, komanda notur kaujas garu visu spēli. Par spēles zīmējumu man nekas labs nav sakāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:02, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kurucam vajag spēles laiku, lai sajustu garšu. It kā ir divas līknes, viens ir, piemēram, spēles laiks Vef viņam būtu uzreiz lielāks, otra līkne, Spānijā viņam apkārt ir labāki treniņu partneri, apstākļi.
Jā, bet viņam jau ir tas vecums, kad lielāka nozīme kļūst kvalitatīvam spēles laikam. Viens ir, ka visu laiku trenējies, otrs, ka regulāri spēlē. Protams, arī tev ir sava taisnība un iespējams sezonas noslēgumā būs jāņem savi vārdi atpakaļ.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:02, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Nu bet sameta 50% trulnikus un tiesi tad kad vajadzeja, viss kaa planots
Pamatdoma ir tāda, ka Latvijas izlasei veiksme/neveiksme ir atkarīga no "musoriem". Ja krīt sodiņi un truļi, bet pretiniekiem šis komponents klibo, tad ir cerības, ja nekrīt, nu tad nekā un tas jau vairākus gadus. Vēl varētu saprast, ja tur būtu stabilitāte, bet stabilitātes arī nav, vienu reizi krīt un trīs reizes nekrīt, pie tam vēl tiem pašiem personāžiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:02, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kurucam vajag spēles laiku, lai sajustu garšu. It kā ir divas līknes, viens ir, piemēram, spēles laiks Vef viņam būtu uzreiz lielāks, otra līkne, Spānijā viņam apkārt ir labāki treniņu partneri, apstākļi.
Jā, Kurucam ar AP derētu gadu nospēlēt Vefā ar lielu spēles laiku un reizē atbildību...

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:04, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Jā, Kurucam ar AP derētu gadu nospēlēt Vefā ar lielu spēles laiku un reizē atbildību...
Starp citu, man šķiet, ka treneru korpusam liels pluss nāk klāt par to, ka Gailītis ir strādājis ar lielāko daļu tur un jau zina, ko katrs var dot, kas savukārt ļauj Banki izvērtēt par sastāvu utt. Vienīgi Šķēles vietā Žagaru varēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:05, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Gan jau shis kvalis bus lidzigs tam pasham kuraa nolejam Zemniekiem
Zemnieks ir tikai viens - pāgājušogad Zelena Gurā, šogad Krievijā vai Astanā spēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:06, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Nu nav mums Zemnieku zem groza, gundars ieprieksheja kvali visu chotka pateica - atnaak bardains zemnieks ar baardu un alusvederu un muusi princeses ar salkanajam pricenem izmeta pa paintu un zaagis, viss
Da labi, šajā izlases modelī princešu praktiski vairs nav. Ir kapātāji, paskaties uz to pašu Ati, Čavaru, Gražuli...

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:06, pirms 3 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Latvijas basketbola klasika, nozaudēt ļoti ņemamas spēles. Bet nu labi, lai puiši cenšas un mācās, varbūt kādreiz karjerā noderēs. Zinu, ka viņi pārdzīvo. Ļoti daudz laika un spēku bija iztērēts, gatavojoties tieši šai spēlei, jau kopš vasaras pirmskvalifikācijas. Protams, vēl jau nekas nav zaudēts, bet iesākt šādi - tas pamatīgi iesita komandai pa psiholoģisko. Paldies, un nākamajā spēlē ceram uz uzvaru.
Uz to var skatīties divejādi. Uzvarot Serbiju nāk punkti taču letiņiem raksturīgi būtu "tagad mēs visus"! Objektīvi no mūsu grupas un 6inieka serbi ir spēcīgākie, tāpēc zāģi ceru, ka džeki kā motivāciju un atspērienu paņems

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:07, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Starp citu, man šķiet, ka treneru korpusam liels pluss nāk klāt par to, ka Gailītis ir strādājis ar lielāko daļu tur un jau zina, ko katrs var dot, kas savukārt ļauj Banki izvērtēt par sastāvu utt. Vienīgi Šķēles vietā Žagaru varēja
Žagars šosezon ir nospēlējis tikai vienu spēli.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:08, pirms 3 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Uz to var skatīties divejādi. Uzvarot Serbiju nāk punkti taču letiņiem raksturīgi būtu "tagad mēs visus"! Objektīvi no mūsu grupas un 6inieka serbi ir spēcīgākie, tāpēc zāģi ceru, ka džeki kā motivāciju un atspērienu paņems
Normāli. Ja tā paskatās, tad -1 ir labākais no zaudējumiem Pēc uzvaras kritiens pret slovākiem nebūtu pat pārsteigums, a tagad vajadzēs mobilizēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:09, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jā, bet viņam jau ir tas vecums, kad lielāka nozīme kļūst kvalitatīvam spēles laikam. Viens ir, ka visu laiku trenējies, otrs, ka regulāri spēlē. Protams, arī tev ir sava taisnība un iespējams sezonas noslēgumā būs jāņem savi vārdi atpakaļ.
Es reāli sliecos uz to, ka viņam praktiski prasās Lomaža variants, restartēt sevi caur zemāku līmeni. Kāpināt praksi un pārliecibu

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:09, pirms 3 gadiem
Interesanti tas, ka Meiers ir vēlējies izlasē spēlēt, nez kāpēc netika paņemts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:09, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Nu chavars mani parsteidza, tiesham kapleja zem grozha BET chavars jau vairak no aras skrien ieksha uz rebiem nevis saimnieko pa apakshu! Bet nu tapat jau painta mus nema prieksha kopuma
Es domāju pazaļi vēl bijām. Ticu, ka Zoriks un Lomažs, piemēram, jau pacēlušies līmenīti augstāk kopš tās spēles.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:10, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Žēl, ka beigās neiekrita sodiņi!!! Bet vēl beigu posmā izlaida Šķēli uz neilgu brītiņu, kad LV bija vēl pārsvars, tas savā stilā paspēja atdot bezadresāta piespēli, nedaudz pārturēt un vēl šo to, pietika lūzuma sajūtas radīšanai SRB...
Klau, ir taču iespēja apskatīties gan tehnisko protokolu, gan boxscore. Šķēle uznāca 3/4 beigās pie -2 un nospēlēja 5 min 4/4 sākumā, iedeva 3 piespēles, un, kamēr viņš bija laukumā, mūsējie aizgāja plusos. Jā, pašās beigās piespēle par zemu un uzreiz stulba piezīme, pēc kā uzreiz tika nomainīts. Nevajag pārspīlēt ar lielo ļaunumu, jau smiekīgi paliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:11, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Interesanti tas, ka Meiers ir vēlējies izlasē spēlēt, nez kāpēc netika paņemts
Nu pamatā mulsina tā versiju atšķirība.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:11, pirms 3 gadiem
Kurts par daudz uzvilcies bija pret Partizāņiem, bet ātrums labs, emocijas sakārtot un pret belgām būs labs palīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:12, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu pamatā mulsina tā versiju atšķirība.
Par Meieru bija rakstīts, ka problēmas ar izbraukšanu no valsts, kaut kas fantastiski neticams, tāpēc steidzami ņēma Bērzu!

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:12, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu pamatā mulsina tā versiju atšķirība.
Tas gan. Šaubos, ka Banki viņu speciāli neņemtu

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:12, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Starp citu, man šķiet, ka treneru korpusam liels pluss nāk klāt par to, ka Gailītis ir strādājis ar lielāko daļu tur un jau zina, ko katrs var dot, kas savukārt ļauj Banki izvērtēt par sastāvu utt. Vienīgi Šķēles vietā Žagaru varēja
Pievienojos par Gailīti. Kad paziņoja Banki asistentus, biju nesaprašanā, kāpēc tur nav Kosuškina un Čodera.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:14, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pievienojos par Gailīti. Kad paziņoja Banki asistentus, biju nesaprašanā, kāpēc tur nav Kosuškina un Čodera.
nevienam no abiem tu nebija jābūt. Lai viņi gatavija laikam, kad paliks galvenie lielajā komandā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:14, pirms 3 gadiem
sramli rakstīja: Par Meieru bija rakstīts, ka problēmas ar izbraukšanu no valsts, kaut kas fantastiski neticams, tāpēc steidzami ņēma Bērzu!
pats MM instā rakstījis, ka treneri neesot paņēmuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:17, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Bish noraka tas paris epizodes, varejam vilkt prom bet shis deva serbiem otru elpu!
Es arī uzskatu, ka Šķēlem ir savs stils un tā var nospēlēt atšķirīgi, negaidīti pretiniekam, bet ļoti bieži sanāk šādi cēlieni izšķīrīgajos momentos, kā to ne jau tikai es atzīmēju...

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:18, pirms 3 gadiem
Tikko izlasīju, ka Cipruss paudis to, ka Banki neesot Meieru paņēmi, jo neietilpst viņa koceptā. Bļin un Čavars vai AP ietilpst?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:19, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Slovakiem ir kads moritis?
beidziet ar tiem ... nav nozīme, Maķedonijai, Kosovai arī ir vai bija... pie tam Kosovai "baltais" morītis, kas agrāk spēlēja Valensija un Barsā, aizmirsu kā sauca (pirms 5 gadiem visa Eiropa zināja, pret VEF-u arī spēlēja Valensija...)

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:20, pirms 3 gadiem
Paskatījos, kādu klubu pārstāvji šodien spēlēja Beļģijas izlasē pret Slovākiju. Nav slikts sastāvs - 3 ACB spēlētāji ar Van Rosomu priekšgalā, 2 Izraēlas līgas spēlētāji, Lomaža komandas biedrs Turcijas klubā, Francijas 2.līgas spēlētājs + Beļģijas klubu spēlētāji. Neviens nav soliņa tālā gala sildītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:21, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Bish noraka tas paris epizodes, varejam vilkt prom bet shis deva serbiem otru elpu!
Šajā spēlē bija vairākas reizes, kad varējām vilkt prom, bet kādam nepārdomātas darbības un serbi pievilka. Bet mums vienmēr vajag kādu atspārdīt, dažs te jau 6 kļūdas pierakstījis. Bija viņam nepārliecinošas darbības, bet te pasludina par Lielāko Ļaunumu. Katram tur bija lažas. Čalis savas 10 min. nokapāja un deva iespēju līderiem atpūsties, kā nekā pie Banki viņš tikai pāris treniņus aizvadījis, uzreiz notraumējās un šobrīd nākas sākt gandrīz no jauna. Mums vienmēr vajag kādus celt uz pjedestāla un kādus nospārdīt.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:22, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Divaini liekas ka vinu parasti laizh uz izskiroshajiem momentiem, kad shis visu speli auksts sedejis, tad iznaak un nolej
Diemžēl tā bija arī pagājušā Štelmahera bēdu ciklā

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:23, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Ja pg moritis tad varam jau rakstit tabula zaagi
Slovākiem ir Žagara komandas biedrs Joventut, kurš tur spēlē regulāri. Naturalizētie viņiem ir, bet šajā logā nav, vismaz tā rakstīja SC. Vari paskatīties pats slovāku sastāvu: https://sportacentrs.com/basketbols...

  +3 [+] [-]

, 2021-11-26 00:24, pirms 3 gadiem
Visi nospēlēja labi - es te nesaprotu kāpēc komentāros noliek Rodi - jā nu pārcentās biki ar to pretspēlētāja segšanu spēles beigās, bet ja kāds neievēroja, tad Rodis bija tieši tas, kas labi otrajā puslaikā sedza Teodosiču - atceramies visi - Rodis Brooklyn Nets sastāvā bija aizsardzības spēlētājs un nevis punktu mašīna. Rodis grib izdarīt visu - un tāpēc ātri savāca piezīmes, bet pašatdeve puisim ir lieliska. Var redzēt, ka Anžejs ilgstoši nav spēlējis basketbolu. Neesmu sekojis līdzi, bet kāpēc izlasē nebija Strēlnieks un Šmits?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:24, pirms 3 gadiem
Toties Īgiji pret fričiem izturēja, kuriem gan tāda pajocīga izlase...

  -2 [+] [-]

, 2021-11-26 00:25, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Slovākiem ir Žagara komandas biedrs Joventut, kurš tur spēlē regulāri. Naturalizētie viņiem ir, bet šajā logā nav, vismaz tā rakstīja SC. Vari paskatīties pats slovāku sastāvu: https://sportacentrs.com/basketbols/izlases/16112021-zagara_kolegis_un_septini_viri_no_nike_li
Kurš Kuriču laistu uz spēli? Jasikevičus tak dusmās zemi spertu gaisā

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:25, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Visi nospēlēja labi - es te nesaprotu kāpēc komentāros noliek Rodi - jā nu pārcentās biki ar to pretspēlētāja segšanu spēles beigās, bet ja kāds neievēroja, tad Rodis bija tieši tas, kas labi otrajā puslaikā sedza Teodosiču - atceramies visi - Rodis Brooklyn Nets sastāvā bija aizsardzības spēlētājs un nevis punktu mašīna. Rodis grib izdarīt visu - un tāpēc ātri savāca piezīmes, bet pašatdeve puisim ir lieliska. Var redzēt, ka Anžejs ilgstoši nav spēlējis basketbolu. Neesmu sekojis līdzi, bet kāpēc izlasē nebija Strēlnieks un Šmits?
Tu no Mēness nokritis? Kāpēc nebija pagājušā ciklā tāpēc arī tagad....

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:26, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Visi nospēlēja labi - es te nesaprotu kāpēc komentāros noliek Rodi - jā nu pārcentās biki ar to pretspēlētāja segšanu spēles beigās, bet ja kāds neievēroja, tad Rodis bija tieši tas, kas labi otrajā puslaikā sedza Teodosiču - atceramies visi - Rodis Brooklyn Nets sastāvā bija aizsardzības spēlētājs un nevis punktu mašīna. Rodis grib izdarīt visu - un tāpēc ātri savāca piezīmes, bet pašatdeve puisim ir lieliska. Var redzēt, ka Anžejs ilgstoši nav spēlējis basketbolu. Neesmu sekojis līdzi, bet kāpēc izlasē nebija Strēlnieks un Šmits?
Eirolīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:27, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Skribenti
Man ir laba reputācija te, mani banos tikai ārkārtējos gadījumos, atšķirībā no Tevis.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:28, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tikko izlasīju, ka Cipruss paudis to, ka Banki neesot Meieru paņēmi, jo neietilpst viņa koceptā. Bļin un Čavars vai AP ietilpst?
par Meieru atkal lasīju, ka "problēmas ar izbraukšanu no valsts" un tāpēc Bērzs

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:29, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Visi nospēlēja labi - es te nesaprotu kāpēc komentāros noliek Rodi - jā nu pārcentās biki ar to pretspēlētāja segšanu spēles beigās, bet ja kāds neievēroja, tad Rodis bija tieši tas, kas labi otrajā puslaikā sedza Teodosiču - atceramies visi - Rodis Brooklyn Nets sastāvā bija aizsardzības spēlētājs un nevis punktu mašīna. Rodis grib izdarīt visu - un tāpēc ātri savāca piezīmes, bet pašatdeve puisim ir lieliska. Var redzēt, ka Anžejs ilgstoši nav spēlējis basketbolu. Neesmu sekojis līdzi, bet kāpēc izlasē nebija Strēlnieks un Šmits?
Ķritika ir vajadzīga, ja tā ir objektiva - kritizēt par kļūdām, bet arī pamanīt pozitīvās lietas.
Abi (Strēlnieks, Šmits) ir Eirolīgas komandās, šobrīd vēl nav tādas iespējas piedalīties izlašu logos. Varbūt kas mainīsies, ledus it kā ir sakustējies.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:29, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Man ir laba reputācija te, mani banos tikai ārkārtējos gadījumos, atšķirībā no Tevis.
Kuričs bīstamāk, tik tapēc otru neminēju

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:29, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Visi nospēlēja labi - es te nesaprotu kāpēc komentāros noliek Rodi - jā nu pārcentās biki ar to pretspēlētāja segšanu spēles beigās, bet ja kāds neievēroja, tad Rodis bija tieši tas, kas labi otrajā puslaikā sedza Teodosiču - atceramies visi - Rodis Brooklyn Nets sastāvā bija aizsardzības spēlētājs un nevis punktu mašīna. Rodis grib izdarīt visu - un tāpēc ātri savāca piezīmes, bet pašatdeve puisim ir lieliska. Var redzēt, ka Anžejs ilgstoši nav spēlējis basketbolu. Neesmu sekojis līdzi, bet kāpēc izlasē nebija Strēlnieks un Šmits?
tāpēc kāpēc Timma bija pag. ciklā izņemot 2 spēles, kuras Štelmis noraka

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:30, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kuričs bīstamāk, tik tapēc otru neminēju
Atceros, ka Kerolam laikam bija Azerbaidžānas pilsoņiba un pat uzspēlēja izlasē dažas spēles.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:31, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tikko izlasīju, ka Cipruss paudis to, ka Banki neesot Meieru paņēmi, jo neietilpst viņa koceptā. Bļin un Čavars vai AP ietilpst?
Koncepts noteikti bija skriet uz ātrumu, abi droši vien pieskaitāmi pie ātrākiem par Meieru. Realitātē tā skriešana notika ļoti maz, tad sanāk, ka Meiers būtu bijis diezgan noderīgs.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:31, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: pats MM instā rakstījis, ka treneri neesot paņēmuši
Bet noderētu lieti, ja tā...

  +2 [+] [-]

, 2021-11-26 00:32, pirms 3 gadiem
Tagad klausos Clubhouse VValteru un kompāniju pēcspēles razborkas. Par Meieru te izskanēja, ka čalis tikko mainījis klubu, maz spēlejis pedējā laikā un raustīt viņu uz 5 minūtēm nav prātīgi. Nav jau jaunais zaķis, kas priecīgs būtu arī uz 2-3 minūtēm. Šobrīd Banki labāk redz Čavaru&Gražuli.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:33, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Atceros, ka Kerolam laikam bija Azerbaidžānas pilsoņiba un pat uzspēlēja izlasē dažas spēles.
tur tak daudziem tādas ir tam pašam Šīldam no Armani ir Dānijas pilsonība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-11-26 00:33, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Īsti sakot varu teikt, ka viens spēlētājs stipri spēli paraka nost 3/4 un 4/4- Šķēle 6 kļūdas (man redzams, varbūt nav protokolā), kur ļoti daudz punktu zaudējām, stipri krita ārā. Kā arī Čavars ne īsti patika, jo tas dankts neattaisno visu spēli. 100 punkti labāk būtu Žagars par Šķēli.
Man ar šis iekrita prātā. Pat ja Žagars nav top formā, viņš dotu labāku rezultātu, kad tiktu atpūtināti Zoriks un/vai Lomažs, kuriem abiem visu cieņu par spēli. Ironiski tas, ka tieši mazie nospēlēja labāk par garajiem, lai gan bija virsraksti "Latvija uz Serbiju brauc ar garo sastāvu". Čavars šodien bija labs, bet līmenis drusku pietrūkst. Mejeris un Anžejs šodien vnk brīžiem nokavēja, varbūt neforma, varbūt spriedze vai vēl kaut kas. Bet nu Bērzam, lai viņš man piedod, ir laiks doties atpūtā. Par Šķēli jau esmu izteicies. Sanāk viņam dažreiz eleganti gājieni, bet, ja parēķina kļūdas uz to "dažreiz sanāk" fona, nu... Kopumā gan, protams, laba spēle. Biju gaidījis sliktāku rezultātu, tāpēc prieks par puišiem un Banki, kura spēles stils jūtami atdzīvinājis uzbrukumu.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:33, pirms 3 gadiem
Kurucam nekáda vaina,tik jaudíks caurgájiens nav nevienam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2021-11-26 00:35, pirms 3 gadiem
madam Gricacujeva rakstīja: Klau, ir taču iespēja apskatīties gan tehnisko protokolu, gan boxscore. Šķēle uznāca 3/4 beigās pie -2 un nospēlēja 5 min 4/4 sākumā, iedeva 3 piespēles, un, kamēr viņš bija laukumā, mūsējie aizgāja plusos. Jā, pašās beigās piespēle par zemu un uzreiz stulba piezīme, pēc kā uzreiz tika nomainīts. Nevajag pārspīlēt ar lielo ļaunumu, jau smiekīgi paliek.
tehn. protokols un boxscore - tas nav video ieraksts - vai to neesi ne no viena dzirdējis, tad futbolā un hokejā, volejbola un rocenē aizsardzības spēlētājus - tos, kuriem maz punktu utml maz tehnisko darbību atskaitīt?

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:35, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: A tiem basketa punduriem ir pielaide kvaliem? Nu teiksim tur skotijam irijam andoram luxemburgam utt?
Es pat nezināju bet te komentāros uzzināju, ka PK pirmskvalfikācijai arī bija 2 posmi. Latvija sāka no otrā posma tur.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:36, pirms 3 gadiem
Churbana Lielais Galds rakstīja: Shie abi vismaz nebaidas dankot kaa to visu karjeras laiku ir miizushi meijejeri un freimis!
Freimis Zemnieks - pagājušā izgāztā Stelmahera cikla zīmols - izlasē vairs nebūs nekad...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:36, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es pat nezināju bet te komentāros uzzināju, ka PK pirmskvalfikācijai arī bija 2 posmi. Latvija sāka no otrā posma tur.
Jā, tā bija. Drausmīgs basketbols, bet hey, viņiem vismaz kaut kāds panākums

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:37, pirms 3 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Man ar šis iekrita prātā. Pat ja Žagars nav top formā, viņš dotu labāku rezultātu, kad tiktu atpūtināti Zoriks un/vai Lomažs, kuriem abiem visu cieņu par spēli. Ironiski tas, ka tieši mazie nospēlēja labāk par garajiem, lai gan bija virsraksti "Latvija uz Serbiju brauc ar garo sastāvu". Čavars šodien bija labs, bet līmenis drusku pietrūkst. Mejeris un Anžejs šodien vnk brīžiem nokavēja, varbūt neforma, varbūt spriedze vai vēl kaut kas. Bet nu Bērzam, lai viņš man piedod, ir laiks doties atpūtā. Par Šķēli jau esmu izteicies. Sanāk viņam dažreiz eleganti gājieni, bet, ja parēķina kļūdas uz to "dažreiz sanāk" fona, nu... Kopumā gan, protams, laba spēle. Biju gaidījis sliktāku rezultātu, tāpēc prieks par puišiem un Banki, kura spēles stils jūtami atdzīvinājis uzbrukumu.
Runājot par Anžeja vai kāda cita nokavēšanu, es drīzāk redzēju, ka bumbas turētājs nokavē nogādāt piespēli. Tas ir piespēlētāja un trenera dārzam domāts akmens. Garie spēlētāji šajā ziņā vienmēr ir atkarīgi no bumbas kontrolētāju spējām.

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:37, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: tur tak daudziem tādas ir tam pašam Šīldam no Armani ir Dānijas pilsonība
Neesmu baudījis, bet man liekas, ka Šīldss izlasē ir nospēlējis vairāk par Kerolu.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:39, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesmu baudījis, bet man liekas, ka Šīldss izlasē ir nospēlējis vairāk par Kerolu.
Ta varētu būt, jo es mazliet noklusēju to, ka viņam mamma orģināli ir no Dānijas

  -1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:43, pirms 3 gadiem
Iznāca laukumā nebūt ne mega atlēts Teodosičs, paskaitiet, cik reiz viņš mierīgi aizsoļoja līdz grozas, iemeta savus metienus, praktiski neviens no mūsu nosacīti jaunajiem tik viegli līdz serbu grozam nespēj tikt. Un kad jau Tu saproti, ka Teodoš tiks līdz grozam un sametīs, tad jau viņš jāsedz, bet kolīdz Tu sedz, viņš dod labas piespēles. Klasika. Labi ka pretī bija Lomažs ar saviem truļiem. Tas izlīdzsvaroja, ļāva palikt spēlē līdz beigām

     [+] [-]

, 2021-11-26 00:51, pirms 3 gadiem
Ar beļģiem jāsaņemas, nebūs viegli, ceram uz Kurtu arī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 00:53, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Iznāca laukumā nebūt ne mega atlēts Teodosičs, paskaitiet, cik reiz viņš mierīgi aizsoļoja līdz grozas, iemeta savus metienus, praktiski neviens no mūsu nosacīti jaunajiem tik viegli līdz serbu grozam nespēj tikt. Un kad jau Tu saproti, ka Teodoš tiks līdz grozam un sametīs, tad jau viņš jāsedz, bet kolīdz Tu sedz, viņš dod labas piespēles. Klasika. Labi ka pretī bija Lomažs ar saviem truļiem. Tas izlīdzsvaroja, ļāva palikt spēlē līdz beigām
Tāpēc arī trīnīši ir domāti, lai tie kristu iekšā, nevis atsistos pret stīpu. Abos pēdējos Bagija čempjos īpaši otrajā - tas nebija nekas neparasts, ka trīnīši krīt grozā nevis ap to...

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 01:01, pirms 3 gadiem
Kiesturs Voziols rakstīja: Nez vai pat ar Streļķi Zorika vietā būtu labāk nospēlējuši
Nevis Zorika, bet Šķēles vietā! Jā, tad būtu!

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 01:04, pirms 3 gadiem
DAMaradona rakstīja: Su sorry, bet 100:100, 10,6 sekundes līdz beigām, visa spēle uzbrukuma basis, kāpēc iedomāties, ka nu mēs spēsim noturēt defu, nevis uzreiz sist sodu un atstāt sev pēdējo uzbrukumu? Mans subjektīvais viedoklis, bet abidna, do sļoz abidna, šeit vajadzēja ņemt....
Dienvidslāvi (Serbi) tā arī darīja...Jā, tā šancu noteikti vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 01:07, pirms 3 gadiem
Serbu komentētāji spēles beigās piesauca 3-4 epizodes, kur mūsējiem netika iedoti sodi (īpaši kur Teodosiču pieturēja pie rokas, kad mūsējie zaudēja bumbu pretinieka pusē), uzskatāmi to komentējot atkārtojumos, bet visādi citādi slavēja, bet beigās, protams, bija ļoti priecīgi - vārdu sakot komentēja cienīgi...

     [+] [-]

, 2021-11-26 01:09, pirms 3 gadiem
balts rakstīja: Dienvidslāvi (Serbi) tā arī darīja...Jā, tā šancu noteikti vairāk.
Tā sanāca, jo uzsita par ātru sodu serbu pirmspēdējā uzbrukumā, atstājot tiem vēl vienu, ko protams labāk nedarītu vispār un noturētu aizsardzību, bet kā ja 200 punkti kopā ...

     [+] [-]

, 2021-11-26 01:15, pirms 3 gadiem
Fiba apskatnieki prognozē, ka atlasē no tā sauc. lielajām izlasēm izgāzties varētu friči un krievi, kā arī min poļus, jo arī tie bija pag.PČ dalībnieki.

     [+] [-]

, 2021-11-26 01:26, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Runājot par Anžeja vai kāda cita nokavēšanu, es drīzāk redzēju, ka bumbas turētājs nokavē nogādāt piespēli. Tas ir piespēlētāja un trenera dārzam domāts akmens. Garie spēlētāji šajā ziņā vienmēr ir atkarīgi no bumbas kontrolētāju spējām.
Jā, arī taisnība.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-26 06:59, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Spēle skatāma, bet nu aukstasinība pietrūka. Kurucam laiks uz VEF.
Kāpēc tu tik smagi ienīsti VEF?

  -1 [+] [-]

, 2021-11-26 07:22, pirms 3 gadiem
es liktu virsrakstu: "Latvijas izlase bez aizsardzības centās uzvarēt Serbiju" ar 101 punktu uzvarēt būs grūti, veinalga cik Lomažs iemetīs

  -4 [+] [-]

, 2021-11-26 07:29, pirms 3 gadiem
Pastarīši letiņi protams nochokoja, tas jau bija gaidāms visas spēles garumā.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-26 08:40, pirms 3 gadiem
Kurucs totāli krita ārā. Tiešām nesaprotu kā viņš ticis bija līdz NBA? Dēļ fizuhas tikai...

  -2 [+] [-]

, 2021-11-26 09:05, pirms 3 gadiem
Spele paradija,kapec vini abi vairs nav NBA

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 09:14, pirms 3 gadiem
Ja atsevišķi tikai par Kurucu un AP spēles kontekstā, tad uzskatu ka spēļu trūkums ir pamats kļūdām un nepārdomātai darbībai.
Viņi ir labi basketbolisti (nerunāju NBA kontekstā) tikai spēlēt un spēlēt, jāatgūst ritms un pārliecība.

P.s. Šodien ir piektdiena! Jes

  -1 [+] [-]

, 2021-11-26 09:26, pirms 3 gadiem
Serbijā uzvarēt bija maz variantu skaists zaudējums!!

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 09:49, pirms 3 gadiem
Žēl, bija visas cerības serbus beidzot uzvilkt. Ja spēles beigās Kuruca pirmo sodu vēl kaut cik var attaisnot, tad otrs izšķīra spēles beigas. Neuzsistu viņš pret Teo sodu, pēdējais uzbrukums mums būtu nevis 2,8 sekundes, bet krietni ilgāks.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-26 11:02, pirms 3 gadiem
spele patika,loti,soreiz sogi tomer pamaisija...

  +1 [+] [-]

, 2021-11-26 11:26, pirms 3 gadiem
Ļoti laba spēle mūsu izlasei. Pilnīgi noteikti labākā kopš 2017.gada EČ. Lai arī Kurucs pačakarēja kopējo iespaidu ar pēdējo nelaimīgo sodu, tomēr ir redzams, ka vismaz defā viņš pilnīgi noteikti šobrīd ir labākais čalis izlasē (jā, labāks par Ati un arī EL kadriem), kas var segt jebkuras pozīcijas pretspēlētāju (206 cm ar ļoti garām rokām). Kad viņam atgriezīsies pārliecība un caurgājiens, būs vispār zvērīgs. Paredzu, ka Kurucs turpmāk būs neatņemama izlases vērtība. Pasečņikam īsti iespēju parādīt sevi nebija, jo postā iespēlēja 1x. Var arī just spēļu prakses trūkumu. Norakstīt viņu gan es nesteigtos. Viens čalis gan krita ārā, un tas ir Šķēle. Pilnīgas šausmas pārņem, kad viņš saspēli vada. Vienas kļūdas. Pārējie nokapāja ļoti labā līmenī. Prieks par Lomažu un Zoriku. Ļoti pārliecinoši. Strēlniekam būs cienījama maiņa. Ar nepacietību gaidu pirmdienu.

     [+] [-]

, 2021-11-26 11:29, pirms 3 gadiem
Forša spēle, bija prieks skatīties, tikai rezultāts izpalika. Lomažs vispār MVP - salādēt serbiem 30+.
Aizsardzībā gan kavēja un haltūrēja, sevišķi garie.
Un pietrūkst tāda Teodosiča (aļa Strēlnieka) - kurš gudri beigas nospēlētu.

     [+] [-]

, 2021-11-26 12:28, pirms 3 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Spēle skatāma, bet nu aukstasinība pietrūka. Kurucam laiks uz VEF.
Serbijā spēlē, nākamās spēles būs tikai labākas.

     [+] [-]

, 2021-11-26 12:30, pirms 3 gadiem
Guscis rakstīja: Prieks par džekiem, žēl kad zaudēja
Bija labi.

     [+] [-]

, 2021-11-26 12:31, pirms 3 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Kā ir apnikuši šie zaudējumi ar 1 punktu, nepelnīti.
No Valmieras BK neviena izlasē. Tāpēc mīnus viens.