Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Izlases sastāvs OS kvalifikācijai: pēdējie liekie - Pasečņiks, Šteinbergs, A.Kurucs

Izlases sastāvs OS kvalifikācijai: pēdējie liekie - Pasečņiks, Šteinbergs, A.Kurucs
Anžejs Pasečņiks. Foto: LBS

Latvijas izlases galvenais treneris Luka Banki paziņojis tos 12 basketbolistus, kuri pārstāvēs valstsvienību 2024. gada Parīzes olimpisko spēļu kvalifikācijā Rīgā no 2. līdz 7. jūlijam. Kā pēdējie liekie kļuvuši aizsargs Artūrs Kurucs, uzbrucējs Mārcis Šteinbergs un centrs Anžejs Pasečņiks, ziņo Latvijas Basketbola savienība.

Latvijas basketbola izlase no 2. līdz 7. jūlijam Rīgā cīnīsies par vietu olimpisko spēļu turnīrā. Pretiniekos grupā būs Gruzijas (2. jūlijs) un Filipīnu (3. jūlijs) izlases, bet otru grupu veidos Brazīlija, Melnkalne un Kamerūna. 6. un 7. jūlijā gaidāmi pusfināli, kuros piedalīsies katras grupas divas labākās izlases, bet 7. jūlijā fināls, kā uzvarētājai tiks ceļazīme uz Parīzi.

Latvijas izlase oficiāli Parīzes olimpisko spēļu kvalifikācijai sāka gatavoties 17. jūnijā un pirms tam aizvadīja divas pārbaudes spēles pret Ēģipti un Somiju. Ja pirmos pretiniekus Rīgā izdevās pārliecinoši uzvarēt (84:63), tad pret somiem piedzīvots zaudējums (84:90). Divas dienas pirms turnīra pirmās spēles Luka Banki nolēmis, kuri spēlētāji būs tās sastāvā Parīzes olimpisko spēļu kvalifikācijā.

Jau pirms pirmajām pārbaudes spēlēm noskaidrojās, ka Kristaps Porziņģis veiktās operācijas dēļ traumētajai kājai arī šajā vasarā nepalīdzēs izlasei. Viņa atgriešanās laukumā gaidāma vien pēc pieciem līdz sešiem mēnešiem. Ceļgala trauma kvalifikāciju liks izlaist Andrejam Gražulim, kurš bijis viens no atslēgas spēlētājiem Lukas Banki modelī. Pēc pārbaudes spēlēm lemts, ka 12 spēlētāju sastāvā vieta neatradīsies Artūram Kurucam, Mārcim Šteinbergam un Anžejam Pasečņikam.

Artūrs Kurucs pret Ēģipti iesaistījās laukumā kā pēdējais, bet pret Somiju devās sākumsastāvā, divu spēļu laikā gūstot trīs punktus. Pasečņiks abos pārbaudes mačos devās pamatsastāvā, iemetot deviņus pret Ēģipti un četrus punktus pret Somiju. Pret Ēģipti viņš iedzīvojās arī rokas savainojumā. Šteinbergs abos pārbaudes mačos laukumā iesaistījās uz maiņu, to laikā gūstot 13 punktus.

Latvijas valstsvienības galvenais treneris Luka Banki: “Paldies visiem, kuri piedalījās sagatavošanās procesā un centās parādīt labāko sniegumu, taču pienācis laiks paziņot lēmumu un nosaukt 12 spēlētājus, kuri pārstāvēs Latviju svarīgajā turnīrā. Ejam uz priekšu, un koncentrēsim visu enerģiju un entuziasmu pirmajai spēlei ar Gruzijas komandu.”

Izlasē pirmo reizi kopš 2022. gada beigām spēlēs Jānis Strēlnieks. Viņš 2023. gada pavasarī iedzīvojās Ahilleja cīpslas savainojumā, kas liedza spēlēt Pasaules kausā. Pagājušā gada finālturnīrā nespēlēja Mareks Mejeris, kurš kļuva par vienu no pēdējiem, kuru Luka Banki atskaitīja. Tā tas notika arī ar Jāni Timmu, kurš nu ir Latvijas izlases sastāvā cīņā par olimpisko ceļazīmi, bet Rihards Lomažs nozīmīgo finālturnīru izlaida krustenisko saišu traumas dēļ.

Jau pirmajā spēlē, 2. jūlijā plkst. 19:00, Latvijai gaidāms nopietns pretinieks Gruzijas izskatā, kas pēc Pasaules kausa mainīja galveno treneri, un uz turnīru dosies ar jaunu naturalizēto - Džo Tomasonu. Ierindā būs arī Tornike Šengelija, Goga Bitadze un Sandro Mamukelašvili, bet ribu traumas dēļ turnīru izlaidīs Giorgi Šermadīni.

Latvijas izlases sastāvs Parīzes olimpisko spēļu kvalifikācijai

#SpēlētājsPoz.Dz.g.AugumsKlubs 2024SpēlesPunkti
00Rodions KurucsF1998207Murcia (Spānija)25156
5Mareks MejerisPF1991207Cluj Napoca (Rumānija)108507
8Dāvis BertānsF1992205Charlotte Hornets (NBA)63590
9Dairis BertānsSG1989193VEF Rīga1411328
10Jānis TimmaSF1992201Obradoiro (Spānija)63573
11Rolands ŠmitsPF1995207Žalgiris (Lietuva)50380
12Artūrs StrautiņšSF1998198Derthona (Itālija)29132
13Jānis StrēlnieksPG1989191Obradoiro (Spānija)1191097
18Klāvs ČavarsC1996205Yokohama (Japāna 3)41190
19Rihards LomažsSG1996190Virtus Bologna (Itālija)37442
55Artūrs ŽagarsPG2000190Wolves Vilnius (Lietuva)22196
66Kristers ZoriksPG1998193Petkim Spor (Turcija)36258

Galvenais treneris: Luka Banki (Virtus Bologna).
Treneri: Jānis Gailītis (VEF), Artūrs Visockis-Rubenis (Liepāja).
Vingruma treneri: Oskars Ernšteins (VEF), Ivars Ikstens.
Asistenti: Žanis Peiners, Kaspars Vecvagars (Valmiera Glass/ViA), Dāvis Čoders (Rīgas zeļļi).
Ārsts/medicīnas personāla vadītājs: Mārtiņš Pulveris (VEF).
Ārsts: Mārcis Jakovičs.
Fizioterapeiti: Massimo Simonetta, Ansis Biedris, Eduards Vēveris.
Menedžeris: Dāvis Folkmanis-Eglītis.
Direktors: Emīls Toms.

Izmantotie resursi:
https://latvijav.basket.lv/viriesu-...


, 2024-06-30 18:12, pirms gada
Wtf. Banki uzticība koka klucim Čavaram ir apbrīnojama. Nepaņemt sastāvā divkārtēju ACB kārtas MVP bet paņemt Japānas 3. Līgas centru. Ok…Neizprotama tā Banki nespēja izmantot un atvērt Pasečniku, tur līmeņa un iespēju potenciāls pret Čavaru ir kā zeme pret kosmosu. Ļoti dīvaini. Nebrīnīšos, ja AP turpmāk vairs nebrauks uz izlasi. Nu diezgan nesmuki pret viņu vienmēr. Pret Gruzīņu augumiem ar Čavaru un Šmitu. Njaa. Galvenais, ka “manas mēbeles” kapteinim Dairim atradās talismana loma 12niekā. Žēl, ka cilvēks pats nesaprot, ka neko nespēj un aiz borta viņa ego dēļ jāpaliek tiešām varošiem spēlētājiem. Lai izlasei izdodas!
, 2024-06-30 18:14, pirms gada
Pasečņiks???
, 2024-06-30 18:15, pirms gada
Neticami
Slēpts komentārs: zaxx
, 2024-06-30 18:23, pirms gada
Nu tad jau redzēsim, vai ar īso sastāvu izdosies kas ievērojams...
, 2024-06-30 18:23, pirms gada
Drīz jābūt Daira advokātam Zeilem klāt.
, 2024-06-30 18:26, pirms gada
Tiks jau tiks, bet trenera izvēle dīvaina atkal. Mēbele Dairis drošvien paliek statusa dēļ. A. Kurucs? Iespējams pa maz spēļu prakses pēdējā laikā bijis... Šteinbergu un Pasečņiku atskaita, bet Strautiņu atstāj, smiekli nāk.. Bet žēl Pasečņika. Viņa vietā uz izlasi vairs nebrauktu.
, 2024-06-30 18:26, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: Wtf. Banki uzticība koka klucim Čavaram ir apbrīnojama. Nepaņemt sastāvā divkārtēju ACB kārtas MVP bet paņemt Japānas 3. Līgas centru. Ok…Neizprotama tā Banki nespēja izmantot un atvērt Pasečniku, tur līmeņa un iespēju potenciāls pret Čavaru ir kā zeme pret kosmosu. Ļoti dīvaini. Nebrīnīšos, ja AP turpmāk vairs nebrauks uz izlasi. Nu diezgan nesmuki pret viņu vienmēr. Pret Gruzīņu augumiem ar Čavaru un Šmitu. Njaa. Galvenais, ka “manas mēbeles” kapteinim Dairim atradās talismana loma 12niekā. Žēl, ka cilvēks pats nesaprot, ka neko nespēj un aiz borta viņa ego dēļ jāpaliek tiešām varošiem spēlētājiem. Lai izlasei izdodas!
Pasečņikam pret Somiju kaut kas ar plaukstu notika. Varbūt tāpēc nav?
, 2024-06-30 18:27, pirms gada
Pasečņiks ir lēns, tizls, absolūti nepārredz laukumu, nav spējīgs pats sev izkārtot metienu, nav tālā, pustālā.

Banki visa spēles filozofija ir ātrums un saspēle.

Pat izcīnot bumbu aizsardzībā, Pasečņikam vajag 2 sekundes, lai apgrieztos un iedotu bumbu rokās savējam. 2 sekundes, kuru laikā pretinieks atgriežas aizsardzībā. Uzbrukumi ir statiskāki, pāreja lēnāka, opcijas mazākas ar Pasečņiku uz laukuma.

Jā, viņu varēja paņemt kā rezerves 5. numuru, taču skaidrs, ka Čavars labāk atbilst Banki zīmējumam un vispār spēj fiziski izturēt ātrumus.
, 2024-06-30 18:27, pirms gada
zaxx rakstīja: Beidziet čikstēt. LV tiks uz OS ..
Arī nba dažas komandas bez centriem mauc. Bet nu ja netiks uz OS, tad nu būs daudz jautājumu, jo līdzjutējs ta pieradis pie klasiskākām pozīcijām, un ja nebūs skaidrojuma, tad var būt arī neadekvāta reakcija neveiksmes gadījumā. Līdz šim Banki lēmumi ir nesuši augļus, tāpēc vismaz pagaidām nav pamatojuma apšaubīt, bet nu jautājumi līdzjutējiem te rodas un ir vēlamas arī kādas atbildes. It sevišķi ACB vs JAP3 līgas spēlētāji vienīgajā centra pozīcijā.
, 2024-06-30 18:27, pirms gada
Mazliet pārsteidzošs lēmums par Pasečņiku, bet Banki noteikti redz ko vairāk par mums parastajiem līdzjutējiem. Ceru, ka Dairis un Čavars attaisnos viņiem izrādīto uzticību. Protams visvairāk pietrūkst Gražulis.
Slēpts komentārs: dinamoRIGA2000
, 2024-06-30 18:29, pirms gada
Ja tiksim uz OS visus šos džekus sauks atpakaļ uz nometni lai palīdz gatavoties ?
, 2024-06-30 18:33, pirms gada
Njā, es tomēr Timmu atstātu mājās, jo ir Strautiņš un Rodions un paņemtu Šteinbergu vai AP, kuri ir sevi pierādījuši ACB. Te izskatās, ka Banki centīsies noskriet vienkārši pretiniekus
, 2024-06-30 18:33, pirms gada
Redzot pārbaudes spēles pilnīgi pareiza izvēle !!!
, 2024-06-30 18:33, pirms gada
Ceru, ka LB zin ko dara. Ja netiksim tālāk, treneris lidos tālāk.
, 2024-06-30 18:34, pirms gada
Pašečņika neiekļaušana sastāvā, man pārsteigums. ';
, 2024-06-30 18:35, pirms gada
MachimoI rakstīja: Pasečņiks ir lēns, tizls, absolūti nepārredz laukumu, nav spējīgs pats sev izkārtot metienu, nav tālā, pustālā.

Banki visa spēles filozofija ir ātrums un saspēle.

Pat izcīnot bumbu aizsardzībā, Pasečņikam vajag 2 sekundes, lai apgrieztos un iedotu bumbu rokās savējam. 2 sekundes, kuru laikā pretinieks atgriežas aizsardzībā. Uzbrukumi ir statiskāki, pāreja lēnāka, opcijas mazākas ar Pasečņiku uz laukuma.

Jā, viņu varēja paņemt kā rezerves 5. numuru, taču skaidrs, ka Čavars labāk atbilst Banki zīmējumam un vispār spēj fiziski izturēt ātrumus.
Negribu nevienu noniecināt., bet tas kā tu raksturoji Pasečņiku, man liekas vairāk atbilst Čavaram.
, 2024-06-30 18:37, pirms gada
MachimoI rakstīja: Pasečņiks ir lēns, tizls, absolūti nepārredz laukumu, nav spējīgs pats sev izkārtot metienu, nav tālā, pustālā.

Banki visa spēles filozofija ir ātrums un saspēle.

Pat izcīnot bumbu aizsardzībā, Pasečņikam vajag 2 sekundes, lai apgrieztos un iedotu bumbu rokās savējam. 2 sekundes, kuru laikā pretinieks atgriežas aizsardzībā. Uzbrukumi ir statiskāki, pāreja lēnāka, opcijas mazākas ar Pasečņiku uz laukuma.

Jā, viņu varēja paņemt kā rezerves 5. numuru, taču skaidrs, ka Čavars labāk atbilst Banki zīmējumam un vispār spēj fiziski izturēt ātrumus.
Nu jā, ACB jau pensionāru un pusamatieru līga😀 dabūt divreiz kārtas MVP Pasecnikam eiropas labākajā čempī, tikai nejaušība😀 21pts pret Madrides real, sīkums😀 tur ir abpusēja neuzticība. Banki netic Pasecnikam, bet Pasecnikam vajag trenera uzticību.
, 2024-06-30 18:40, pirms gada
Anžejs ir pretinieku dāvana, sit tik sodus, tāpat neiemetīs, nebaidies ka dankos, jo to viņš dara tikai uz alley up, un iespējams, ka roka tomēr ir traumēta.Nu neradīja viņš pēc pārbaudenēm savu noderīgumu.Būsiet galvenie treneri, varēsiet veikt savu sastāva atlasi.Es savukārt neuzskatu, ka Dairis ir labāks par Artūru Kurucu.Arī Dāvis nav gatavs
, 2024-06-30 18:40, pirms gada
dinamoRIGA2000 rakstīja: 3/12 no sastāva Valmiera. Ir vēl jautājumi par LV basketbola pilsētu NR 1?
Rūjiena
, 2024-06-30 18:44, pirms gada
Pasečņiks bija Pasaules kausa..pričom tur izturēšanās pret viņu??Nav vinjs gatavs trenera shema spelet,iespejams ari rokai ir trauma..Vienmer shis izveles treneriem ir smagas,trapa vai netrapa...kads vienmer bus lieks..
, 2024-06-30 18:45, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: Nu jā, ACB jau pensionāru un pusamatieru līga😀 dabūt divreiz kārtas MVP Pasecnikam eiropas labākajā čempī, tikai nejaušība😀 21pts pret Madrides real, sīkums😀 tur ir abpusēja neuzticība. Banki netic Pasecnikam, bet Pasecnikam vajag trenera uzticību.
Nu neiederās Banki spēles modelī... Andžejs ! Treners atbildīgs par rezūltātu... viņš arī izvēlas!
, 2024-06-30 18:48, pirms gada
Jā,... Ja Jokičs būtu latvietis, arī netiktu LV izlasē ņemts, jo neiederas sistēmā... Cerams, ka tā sistēma strādās kā pagājušajā vasarā, bet nu bez Gražuļa ir lielas šaubas par to...
, 2024-06-30 18:49, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: Nu jā, ACB jau pensionāru un pusamatieru līga😀 dabūt divreiz kārtas MVP Pasecnikam eiropas labākajā čempī, tikai nejaušība😀 21pts pret Madrides real, sīkums😀 tur ir abpusēja neuzticība. Banki netic Pasecnikam, bet Pasecnikam vajag trenera uzticību.
Tu tos punktus rēķini 2 vai 3 sezonu laikā visās spēlēs kopā vai pēc tieši kādas matemātikas tev sanāca 21 punkts pret Real?
, 2024-06-30 18:50, pirms gada
MachimoI rakstīja: Tu tos punktus rēķini 2 vai 3 sezonu laikā visās spēlēs kopā vai pēc tieši kādas matemātikas tev sanāca 21 punkts pret Real?
Pasečņiks ar savu komandu izkrita no ACB līgas!

Ko dod tie punkti, ja komanda zaudē!
, 2024-06-30 18:52, pirms gada
Es vnk esmu uz pakaļas par Dairi sastāvā.
Loģiski bija beigt karjeru pēc PK.Nesaprotu viņa spītīgo vēlmi aizņemt vietu izlases sastāvā!?Paldies par visu paveikto izlases labā,bet laiks dara savu...Ir vecums,kad ar patriotismu un vēlmi neiet cauri..
, 2024-06-30 18:57, pirms gada
datmons rakstīja: Pasečņiks ar savu komandu izkrita no ACB līgas!

Ko dod tie punkti, ja komanda zaudē!
Nē, punkti ir laba lieta, tikai vajag pareizi saskaitīt.

Vēl arī konteksts ir svarīgs. Pasečņiks spēlē pārliecinoši vājākajā ACB līgas komandā. Ja uz viņu izspēlē zem groza apakšas, viņš var savākt savus punktus.

Pēc būtības viendimensionāls spēlētājs ar savu pielietojumu. Kā vecās gvardes centri, tikai garāks un bez gaļas. Karjeras laikā nekad nav atdevis sezonas laikā vairāk piespēles par izdarītām kļūdām.

Katram instrumentam kastē ir sava vieta un arī Pasečņiks vēl var noderēt izlasē, bet lai salīdzinātu viņu ar Jokiču ir jābūt nedaudz skābekļa badā.
, 2024-06-30 18:59, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: Nu jā, ACB jau pensionāru un pusamatieru līga😀 dabūt divreiz kārtas MVP Pasecnikam eiropas labākajā čempī, tikai nejaušība😀 21pts pret Madrides real, sīkums😀 tur ir abpusēja neuzticība. Banki netic Pasecnikam, bet Pasecnikam vajag trenera uzticību.
Pārbaudi faktus, pirms apgalvo! Šosezon 12 punkti pret Real Madrid, 2 spēl­ēs! 8 un 4 punkti! Ar vāju precizitāti uzbrucis. Pasečnikam vajag vismaz 4 spēles, lai 20 punktus pret Real sasniegtu!
, 2024-06-30 19:15, pirms gada
Ja vēl cavara iekļaušanu un AP neiekļaušanu var kaut kādā mērā saprast( AP kaut kas ar roku) , tad nepaņēmt kurucu daira vietā ir bezpriģels. Es saprotu,ka dairis, strēlnieks,timma ir izlases sirds,bet ir jāsaprot,ka ir džeki,kuri var nošansēt aizsardzībā labāk,ir ātrāki,agresīvāki. Ja strēlnieks ar timmu pagaidām ir vajadzīgi kā ēst,tad dairis varēja pats palikt malā un iedot iespēju kurucam. Es ļoti ceru,ka tiksim uz OS, bet ja nesanāks,tad par nākamo sezonu vajadzētu iezīmēt sastāvu uz EČ,jo dairim un vēl dažiem tur tiešām nebūs vietas.
, 2024-06-30 19:21, pirms gada
Skudriniekss rakstīja: Pārbaudi faktus, pirms apgalvo! Šosezon 12 punkti pret Real Madrid, 2 spēl­ēs! 8 un 4 punkti! Ar vāju precizitāti uzbrucis. Pasečnikam vajag vismaz 4 spēles, lai 20 punktus pret Real sasniegtu!
Bet Čavaram varētu nepietikt ar karjeru, lai vispār dabūtu uzspēlēt pret Real. Bet labāk uzticamies Banki un tad jau redzēs.
, 2024-06-30 19:32, pirms gada
Impērija rakstīja: Ja vēl cavara iekļaušanu un AP neiekļaušanu var kaut kādā mērā saprast( AP kaut kas ar roku) , tad nepaņēmt kurucu daira vietā ir bezpriģels. Es saprotu,ka dairis, strēlnieks,timma ir izlases sirds,bet ir jāsaprot,ka ir džeki,kuri var nošansēt aizsardzībā labāk,ir ātrāki,agresīvāki. Ja strēlnieks ar timmu pagaidām ir vajadzīgi kā ēst,tad dairis varēja pats palikt malā un iedot iespēju kurucam. Es ļoti ceru,ka tiksim uz OS, bet ja nesanāks,tad par nākamo sezonu vajadzētu iezīmēt sastāvu uz EČ,jo dairim un vēl dažiem tur tiešām nebūs vietas.
Jā, galvenais ka Dairis pats ļoti labi zina ka viņa gūžas ir hroniski neveselas, tāpēc viņš nevar vairs paskriet un nevienu nosegt. Bet nē, spītīgi turēsies pie krēsla. Strèlniekam arî tàs pašas gūžas problēmas, tas pats vecums, bet pilnīgi cits skats uz spēlētāju, joprojām var aiziet garām, var izkārtot sev mietienus, apgādāt partnerus, cits līmenis, kas galvenais ka joprojām vitāli svarīgs izlasei.
, 2024-06-30 19:33, pirms gada
MachimoI rakstīja: Tu tos punktus rēķini 2 vai 3 sezonu laikā visās spēlēs kopā vai pēc tieši kādas matemātikas tev sanāca 21 punkts pret Real?
Vainīgs, sačakarējos!
, 2024-06-30 19:34, pirms gada
Kas attiecas uz Dairi, tad atceramies pēdējo maču Latvijas čempionāta finālā. Bomba! Kaut arī Artūrs Kurucs, protams, ir reāls bulterjers aizsardzībā... Jā, Pasečņikam ir augums, bet viss pārējais... Nu, nav viņš Banki pārliecinājis. Šteinbergam ir dzelzs nervi... Nu, cerēsim uz labu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-06-30 19:37, pirms gada
pathfinder rakstīja: Tiks jau tiks, bet trenera izvēle dīvaina atkal. Mēbele Dairis drošvien paliek statusa dēļ. A. Kurucs? Iespējams pa maz spēļu prakses pēdējā laikā bijis... Šteinbergu un Pasečņiku atskaita, bet Strautiņu atstāj, smiekli nāk.. Bet žēl Pasečņika. Viņa vietā uz izlasi vairs nebrauktu.
Visdrīzāk jau trauma.
, 2024-06-30 19:40, pirms gada
Banki ģeneālais plāns ir panākt, lai viņu beidzot atlaiž un var koncentrēties uz klubu karjeru :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-06-30 19:42, pirms gada
Jāspēlē tik sava spēle un tad jau Parīzē redzēsim, Anžejam ar to roku nav kaut kas riktīgi gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-06-30 19:46, pirms gada
striker rakstīja: Jāspēlē tik sava spēle un tad jau Parīzē redzēsim, Anžejam ar to roku nav kaut kas riktīgi gan.
Mūsu spēle ir tā, ko Banki uzliek un tas nenozīmē, ka būs pietiekami, lai tiktu uz Parīzi
, 2024-06-30 19:51, pirms gada
White VIKING rakstīja: Nu vispār jau ja galvenā loma ir aizsardzībā un pa grozu nav jāmet uzbrukumā, tad var kapāt arī ar maznozīmīgām roku traumām.
Sētas mačos var spēlēt-uzlaiž auksto, ierau ripas, bet vbt. šis nav tas gadījums
Slēpts komentārs: Easton77
, 2024-06-30 19:54, pirms gada
Sporta novērotājs rakstīja: Mūsu spēle ir tā, ko Banki uzliek un tas nenozīmē, ka būs pietiekami, lai tiktu uz Parīzi
Nu, protams. 100% ir zināms tikai viens process virs zemes. Tātad-jāspēlē sava spēle un tiksim uz Parīzi. Mūsu zeme- Latvija !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-06-30 20:01, pirms gada
Nu dīvaina izvēle ir,ar vienu praktiski centru.Domāju,ka vismaz 2 mazos atstās malā,labi vecais Bertāns ar pieredzi var noderēt,bet kam 3 saspēles vadītājus,ja piedevām Lomažs arī saspēli var vadīt.Ja truļi nekritīs,var sanākt vilšanās..Bet lai veicas!!!
, 2024-06-30 20:09, pirms gada
White VIKING rakstīja: Jau zinām to savu spēli - truļņiku masīva piļīšana ! un ja nekrīt, tad plāns B parasti nav, bet nu pie Baņķiera, caur dzelžainu aizsardzību tomēr ir izdevies izvilkt daudzas spēles kur diezgan bēdīgi ja ne katastrofa bija ar truļņikiem
Ko nozīmē "zinām to savu spēli" - Banki sasniegtais līdz šim ir bijis lielisks. Kā reiz PK parādīja, ka varam mainīt spēles gaitu itin bieži! A, B, C u.tt plāni allaž bijuši, vienīgais Gražuļa trūkums ir ļoti sāpīgs!
, 2024-06-30 20:10, pirms gada
ervinss rakstīja: Nu dīvaina izvēle ir,ar vienu praktiski centru.Domāju,ka vismaz 2 mazos atstās malā,labi vecais Bertāns ar pieredzi var noderēt,bet kam 3 saspēles vadītājus,ja piedevām Lomažs arī saspēli var vadīt.Ja truļi nekritīs,var sanākt vilšanās..Bet lai veicas!!!
PK kausā baigie centri bija? Tāpat bliezām ar vienu Čavaru, kam asistēja Gražulis, Kurucs, Šmits...
, 2024-06-30 20:14, pirms gada
Ko ko ko😱viens centrs no japānas 3 līgas. Cerību nav.
Slēpts komentārs: NorchaN
, 2024-06-30 20:22, pirms gada
NorchaN rakstīja: Tik daudz ekspertu, tikai, kāpēc jūs netrenējat nevienu komandu?
Komentāru sadaļa ir domāta, lai līdzjutēji izteiktu savu viedokli. Neraudi par to
, 2024-06-30 20:23, pirms gada
Kaspars_Biedriņš rakstīja: PK kausā baigie centri bija? Tāpat bliezām ar vienu Čavaru, kam asistēja Gražulis, Kurucs, Šmits...
Kurucs nebija centrs. Un tagad Gražuļa nav
, 2024-06-30 20:23, pirms gada
ervinss rakstīja: Nu dīvaina izvēle ir,ar vienu praktiski centru.Domāju,ka vismaz 2 mazos atstās malā,labi vecais Bertāns ar pieredzi var noderēt,bet kam 3 saspēles vadītājus,ja piedevām Lomažs arī saspēli var vadīt.Ja truļi nekritīs,var sanākt vilšanās..Bet lai veicas!!!
Lomažs slikti saspēli vada
, 2024-06-30 20:42, pirms gada
Bertānu paņemt ,kurš vispār neko nevar!!! Un garo nē,Pasečņiku! Gruzīņi tak mūs sabradās zem groza!!nja....galīgi garām
, 2024-06-30 20:45, pirms gada
varat ticet vai ne, man ar Banki bija 2.5h ilga telefona saruna par Jani Timmi kur parliecinaju ka vins janem un par Pasecniku kuru nevajag izlase, izspriedam visus +/- un izrunajam so izlases modeli un manu lemumu vins nolema!
, 2024-06-30 20:46, pirms gada
KP nauu, Gražulis nauu, Anžejs nauu, toties irr Rodions !
Nez tikai, ar kādu starpību vinnēsim gruzīnus
, 2024-06-30 21:04, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: Wtf. Banki uzticība koka klucim Čavaram ir apbrīnojama. Nepaņemt sastāvā divkārtēju ACB kārtas MVP bet paņemt Japānas 3. Līgas centru. Ok…Neizprotama tā Banki nespēja izmantot un atvērt Pasečniku, tur līmeņa un iespēju potenciāls pret Čavaru ir kā zeme pret kosmosu. Ļoti dīvaini. Nebrīnīšos, ja AP turpmāk vairs nebrauks uz izlasi. Nu diezgan nesmuki pret viņu vienmēr. Pret Gruzīņu augumiem ar Čavaru un Šmitu. Njaa. Galvenais, ka “manas mēbeles” kapteinim Dairim atradās talismana loma 12niekā. Žēl, ka cilvēks pats nesaprot, ka neko nespēj un aiz borta viņa ego dēļ jāpaliek tiešām varošiem spēlētājiem. Lai izlasei izdodas!
Pilnīgi piekrītu arī ir tāda sajūta ,ka Andžejs pie šī trenera uz izlasi vairs nerausies. Tomēr trenerim labāk redzams, bet ja nu neizcīnīs ceļazīmi uz OS tad gan būs daudz un pamatotas kritikas par šādu izvēli.Negribas piesaukt sliktu bet ar katru dienu zūd ticība redzēt Latviju Parīzē.
, 2024-06-30 21:07, pirms gada
Wolmārs laikam ir vecs bez reālas atmiņas ,vienā spēlē iemeta Bertāns 28 ,bet pa visu sezonu tieši kā pret Eģipti,Bertāna vietā bija jābūt Steinbergam ,pie tam otrs lāzers nav labāks .Banki dīvaini gļuko .
, 2024-06-30 21:11, pirms gada
kaspars76 rakstīja: Pilnīgi piekrītu arī ir tāda sajūta ,ka Andžejs pie šī trenera uz izlasi vairs nerausies. Tomēr trenerim labāk redzams, bet ja nu neizcīnīs ceļazīmi uz OS tad gan būs daudz un pamatotas kritikas par šādu izvēli.Negribas piesaukt sliktu bet ar katru dienu zūd ticība redzēt Latviju Parīzē.
Nu arī pirms PČ, ne visi izlases treneri piekrita Banki redzējumam sastāva ziņā. Gan jau tagad tas pats ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-06-30 21:26, pirms gada
Sniegavīrs34 rakstīja: Mazliet pārsteidzošs lēmums par Pasečņiku, bet Banki noteikti redz ko vairāk par mums parastajiem līdzjutējiem. Ceru, ka Dairis un Čavars attaisnos viņiem izrādīto uzticību. Protams visvairāk pietrūkst Gražulis.
Ja kas ,tad no valmieras tikai viens #10RS;abi pārējie no saldējuma pilsēteles...Rūjienas
, 2024-06-30 21:29, pirms gada
pathfinder rakstīja: Tiks jau tiks, bet trenera izvēle dīvaina atkal. Mēbele Dairis drošvien paliek statusa dēļ. A. Kurucs? Iespējams pa maz spēļu prakses pēdējā laikā bijis... Šteinbergu un Pasečņiku atskaita, bet Strautiņu atstāj, smiekli nāk.. Bet žēl Pasečņika. Viņa vietā uz izlasi vairs nebrauktu.
Ar visiem 12 jau principā tāpat nekad nespēlē, tāpēc paņemt kapteini Dairi kāda jaunā vietā, kurš tāpat sēdēs uz beņķi varbūt nav nemaz tik neloģiski. Galu galā šī miniturnīra vienīgā lieta, kas visus interesē ir rezultāts...un ja Banki redz, ka ne tas potencialais jaunais, ne Dairis laukumā nekādu butisko pienesumu visticamāk nedos, bet Dairis var dot savu pienesumu procesā kā tādā, tad skaidrs kapēc tāda izvēle.
, 2024-06-30 21:37, pirms gada
Intresanti kurš vēl pa Centru mauks jo viens Čavars nebūs pretinieks Šengelijam , Bitadzem un Mamukelašvili jo Dāvis defā viņus nenoturēs un Mejeris arī nē bet ar Šmitu un Čavaru būs paplāni jo Čavars mēdz piezīmes ātri savākt
, 2024-06-30 21:37, pirms gada
No 3 atskaitītajiem visgatavākais un vajadzīgākais bija Šteinbergs, bet diemžēl vietas ir tikai 12.
, 2024-06-30 21:45, pirms gada
Banki noteikti ir labs plāns pret paša trenēto Šengeliju. Būs ātri un agresīvi. Es uzticos. Par Latviju!
, 2024-06-30 21:57, pirms gada
Cerbers24 rakstīja: Es vnk esmu uz pakaļas par Dairi sastāvā.
Loģiski bija beigt karjeru pēc PK.Nesaprotu viņa spītīgo vēlmi aizņemt vietu izlases sastāvā!?Paldies par visu paveikto izlases labā,bet laiks dara savu...Ir vecums,kad ar patriotismu un vēlmi neiet cauri..
Nav jau viņš nevienam ārpus Latvijas vajadzīgs. Bet vieta izlasē gan pārsteidzoši droši garantēta.
, 2024-06-30 22:00, pirms gada
Kas notiek ar Pasečņiku? Spānijā -zvaigzne, bet izlasē galīgi mīksts...
, 2024-06-30 22:04, pirms gada
Kvalifikācijas galvenā intriga - vai Porziņģis būs uz izlases beņķa ?
, 2024-06-30 22:06, pirms gada
Par Pasečņiku pārsteigums. Kkas Banki nav iepaticies. Bet treneris atbild par rezultātu tā ka ....
, 2024-06-30 22:10, pirms gada
Petrus rakstīja: Ceru, ka LB zin ko dara. Ja netiksim tālāk, treneris lidos tālāk.
Ka tik tu pats nelido kaut kur tālāk. Pavisam noteikti treneris redz un zin ko dara, to parāda arī pēdējo turnīru rezultāti.
, 2024-06-30 22:10, pirms gada
Witslenamitea rakstīja: Intresanti kurš vēl pa Centru mauks jo viens Čavars nebūs pretinieks Šengelijam , Bitadzem un Mamukelašvili jo Dāvis defā viņus nenoturēs un Mejeris arī nē bet ar Šmitu un Čavaru būs paplāni jo Čavars mēdz piezīmes ātri savākt
Dāvis vispār defā ir slikts, kur nu pēr fizisku pārspēku. Pa centru būs Čavars un Šmits. Pa PF Mejeris un Timma. Dīvaina tomēr trenera pieeja nepaņemt rezerves garajam galam

Kā iepriekš jau teicu, gan jau arītagad VR un JG ne visai patīk Lukas izvēles
, 2024-06-30 22:12, pirms gada
White VIKING rakstīja: Nu vispār jau ja galvenā loma ir aizsardzībā un pa grozu nav jāmet uzbrukumā, tad var kapāt arī ar maznozīmīgām roku traumām.
Tikai Pasečņiks, pat vesels aizsardzībā nav nekāds super kaplis.
, 2024-06-30 22:14, pirms gada
ervinss rakstīja: Nu dīvaina izvēle ir,ar vienu praktiski centru.Domāju,ka vismaz 2 mazos atstās malā,labi vecais Bertāns ar pieredzi var noderēt,bet kam 3 saspēles vadītājus,ja piedevām Lomažs arī saspēli var vadīt.Ja truļi nekritīs,var sanākt vilšanās..Bet lai veicas!!!
Lomažs, kas sezonas otro pusi tusēja uz beņķa?
, 2024-06-30 22:15, pirms gada
Nesaprotu čīkstēšanu pirms turnīra. Banki zināmu uzticības līmeni ir nopelnījis ar saviem sasniegumiem, tāpēc ļausim strādāt. Ne jau uz dullo viņs to sastāvu izvēlās.
, 2024-06-30 22:23, pirms gada
Sporta novērotājs rakstīja: Dāvis vispār defā ir slikts, kur nu pēr fizisku pārspēku. Pa centru būs Čavars un Šmits. Pa PF Mejeris un Timma. Dīvaina tomēr trenera pieeja nepaņemt rezerves garajam galam

Kā iepriekš jau teicu, gan jau arītagad VR un JG ne visai patīk Lukas izvēles
Varbūt būtu jāsagaida kaut 1 preses konference, intervija pirms meklēt, kam kas nepatīk? Ja tiešām AP ir traumēta roka - kāda jēga ņemt uz kvali? Pērn jau PK pustraumēts AP sildīja soliņu. Tik īsā turnīrā kā OQ ir jāņem tie, kas uz doto brīdi ir labakie un labākajā formā. Tā nav sezona vai garais kvalis, kur var gaidīt, ka pēc mēneša, diviem un vairāk ieskriesies kāds.
Un tas, ka VR vai JG nepatīk - un? Līdz šim viss ir strādājis, tātad līdz šim izvēle ir bijusi pareiza. Jeb šie, tapat, kā viena daļa "fanu" gaida pirmo Bankī kļūdu, lai varētu skaļi teikt "es taču teicu, ka nekas īpašs viņš nav!"?
, 2024-06-30 22:31, pirms gada
kur vares redzet kvalifikacijas speles visas speles
, 2024-06-30 22:32, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Varbūt būtu jāsagaida kaut 1 preses konference, intervija pirms meklēt, kam kas nepatīk? Ja tiešām AP ir traumēta roka - kāda jēga ņemt uz kvali? Pērn jau PK pustraumēts AP sildīja soliņu. Tik īsā turnīrā kā OQ ir jāņem tie, kas uz doto brīdi ir labakie un labākajā formā. Tā nav sezona vai garais kvalis, kur var gaidīt, ka pēc mēneša, diviem un vairāk ieskriesies kāds.
Un tas, ka VR vai JG nepatīk - un? Līdz šim viss ir strādājis, tātad līdz šim izvēle ir bijusi pareiza. Jeb šie, tapat, kā viena daļa "fanu" gaida pirmo Bankī kļūdu, lai varētu skaļi teikt "es taču teicu, ka nekas īpašs viņš nav!"?
Teikt, ka darbojas ir nosacīti, jo PČ tieši jau izvilka mūs mazais gals un turnīra pārsteigums Gražulis. Tagad Gražuļa nav un kas ir viņa vietā? Šmits pacelies, kurš nav tik labs uzbrukumā un aizsardzībā.

Tieši īsais OQ ir tas variants, kad ar mikrotraumām spēlētāji var izvilkt un tā kā pretiniekiem ir labi garie, tad mums tas varētu būt problēma.

Tīri formas ziņā Šteinbergs, piemēram, bija labāks par Meieru un Kurucs varēja Žagaru izkonkurēt, tā kā tevis teiktais par to īsti pareizs nav, ka tiek ņemti labākie uz to bŗīdi
, 2024-06-30 22:35, pirms gada
Par AP 100% piekrītu, par tizlu prieks izlases, bet par kādiem nopelniem , abi Rūjienas tizleņi iekļauti satāvā???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-06-30 22:48, pirms gada
Sporta novērotājs rakstīja: Teikt, ka darbojas ir nosacīti, jo PČ tieši jau izvilka mūs mazais gals un turnīra pārsteigums Gražulis. Tagad Gražuļa nav un kas ir viņa vietā? Šmits pacelies, kurš nav tik labs uzbrukumā un aizsardzībā.

Tieši īsais OQ ir tas variants, kad ar mikrotraumām spēlētāji var izvilkt un tā kā pretiniekiem ir labi garie, tad mums tas varētu būt problēma.

Tīri formas ziņā Šteinbergs, piemēram, bija labāks par Meieru un Kurucs varēja Žagaru izkonkurēt, tā kā tevis teiktais par to īsti pareizs nav, ka tiek ņemti labākie uz to bŗīdi
Kurucs Žagaru? Kurucs, kas sēž uz beņķa, kamēr Žagars pretēji lēnām atguva formu?
Un, jā var īsā turnīrā ar miktraumām, bet ja problēma ir plauksta/locītava - nu tur tu ilgi jēgu nedosi. Plauksta ir basketbolista pamatinstruments...
, 2024-06-30 22:51, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Kurucs Žagaru? Kurucs, kas sēž uz beņķa, kamēr Žagars pretēji lēnām atguva formu?
Un, jā var īsā turnīrā ar miktraumām, bet ja problēma ir plauksta/locītava - nu tur tu ilgi jēgu nedosi. Plauksta ir basketbolista pamatinstruments...
Par Kurucu un Žagaru es vados pēc tava komentāra, jo tīri pēc formas Kurucs izskatījās labākā kondīcijā.

Viss atkarīgs vai tā roka ir metiena. Ja tā nav, tad tas nav tik ļoti traucējoši. Taču AP es vairāk tīri aizsardzības pēc vēlētos + pēc tās epizodes AP tak tāpat turpināja spēlēt
, 2024-06-30 22:58, pirms gada
Dairis pat pret ēģiptiešiem nespēja gūt nevienu punktu, visticamāk Šmits raus par centru.
, 2024-06-30 22:59, pirms gada
Cerbers24 rakstīja: Es vnk esmu uz pakaļas par Dairi sastāvā.
Loģiski bija beigt karjeru pēc PK.Nesaprotu viņa spītīgo vēlmi aizņemt vietu izlases sastāvā!?Paldies par visu paveikto izlases labā,bet laiks dara savu...Ir vecums,kad ar patriotismu un vēlmi neiet cauri..
kas tur ko nesaprast, iedvesmojās no kluba padomes priekšsēža...
, 2024-06-30 23:10, pirms gada
Ja atceramies Pasaules kausu, tad cetri spēlēja ļoti epizodisku lomu visa turnīra garumā. Daži pat minēja, ka tādam stilam daudz vairāk būtu noderējis Mejeris nevis divi centri, kas bija 10 un 11 spēlētājs.
Rezultātu deva sastāvs, kur 3-5 pozīcijas parametros visi spēlētāji ir līdzīgi, mobili un kustīgi. Ja tas deva rezultātu, kāpēc to mainīt???
, 2024-06-30 23:13, pirms gada
Literaats rakstīja: Ja atceramies Pasaules kausu, tad cetri spēlēja ļoti epizodisku lomu visa turnīra garumā. Daži pat minēja, ka tādam stilam daudz vairāk būtu noderējis Mejeris nevis divi centri, kas bija 10 un 11 spēlētājs.
Rezultātu deva sastāvs, kur 3-5 pozīcijas parametros visi spēlētāji ir līdzīgi, mobili un kustīgi. Ja tas deva rezultātu, kāpēc to mainīt???
tāpēc, ka sastāvs un spēlētāju kondīcija ir pamainījusies + no gaŗā gala, ja nemaldos, tikai AP nespēlēja
, 2024-06-30 23:18, pirms gada
Jāsaprot jau arī kapēc neņem Pasečniku! Jo pretinieks tāds, ka nav nevienam Vembanjamas sastāvā līdz ar to arī spēli Banki veidos savādāku- ātrāku. Šteinbergs acīmredzot vēl neattaisnoja cerības. Bet A.Kuruca atstāšana un Daira ņemšana gan nav saprotama. Viņš vispār VEF sākumpieciniekā vèl tiek?
, 2024-06-30 23:27, pirms gada
Atkal sporta novērotājs izceļas ar savu stulbumu- Žagara vietā A.Kurucu ņemt... Žagars ir pamatpiecinieka spēlētājs! Aļo! Tu esi tāds cirvis. Tu nesaproti, ka Žagars vēl tikai sāk uzņemt apgriezienus? Esi aizmirsis jau par PK rekordu 17 piespēlēm spēlē un man liekas bija viņš arī PČ simboliskajā pieciniekā, ja ne pirmajā tad otrajā. Kādam cirvim jābūt, lai teiktu, ka Žagaru varēja neņemt!?
, 2024-06-30 23:35, pirms gada
Zin ko sporta novērotāj nākamo pērli es no tevis gaidu, ka KP nevag ņemt sastāvā, jo kaut kas tev viņā nepatika.
, 2024-06-30 23:53, pirms gada
3.līgas centrs Čavars un rumāņu Mejeris labāki par vienu no labākajiem ABC centriem? Common. Saprotu, ka grib dinamisku komandu taisīt, bet šis ir par traku.
, 2024-06-30 23:55, pirms gada
MachimoI rakstīja: Pasečņiks ir lēns, tizls, absolūti nepārredz laukumu, nav spējīgs pats sev izkārtot metienu, nav tālā, pustālā.

Banki visa spēles filozofija ir ātrums un saspēle.

Pat izcīnot bumbu aizsardzībā, Pasečņikam vajag 2 sekundes, lai apgrieztos un iedotu bumbu rokās savējam. 2 sekundes, kuru laikā pretinieks atgriežas aizsardzībā. Uzbrukumi ir statiskāki, pāreja lēnāka, opcijas mazākas ar Pasečņiku uz laukuma.

Jā, viņu varēja paņemt kā rezerves 5. numuru, taču skaidrs, ka Čavars labāk atbilst Banki zīmējumam un vispār spēj fiziski izturēt ātrumus.
Nav spējīgs izkārtot metienu, lēns, tizls? Noskaties šo video, tad fantazē https://youtu.be/JjCfK7k27ZE?si=K_g...
, 2024-06-30 23:58, pirms gada
zaxx rakstīja: Beidziet čikstēt. LV tiks uz OS ..
Tiks,ja Porziņģis apprecēs 17 gadīgo ķīnieti, kurai augums ir 2.22, uztaisīs 12 bērnus, 6 meitenes, 6 puikas, katram bērnam augums 2,50 un tikai tad Latvijas izlases brauks uz olimpiādēm.....
, 2024-07-01 00:22, pirms gada
Tieši PK2023 pardīja, ka var mierīgi iztikt bez garā centra, kurš nav stabils metējs. Banki vēl vairāk nopakoja uzbrucēju pozīcijas, kuri ir pietiekami masīvi un kustīgi, lai varētu palikt gan pret mazajiem, gan pret garajiem, veiksmīgi darboties
trīskāršajās maiņās, palīdzot no vājās malas un close out situācijās.
, 2024-07-01 00:37, pirms gada
Tas var likties skečīgi vai mīzīgi, bet LB ir vīzija!
, 2024-07-01 00:38, pirms gada
Nesaprotu to čīkstēšanu par Anžeju, lai kuru no garā gala izņemtu - būtu jautājumi. Kopumā, skaidrs, gruzīniem, melnkalniešiem un brazīļiem centri ir lielāki un spēcīgāki par Anžeju, bet viņš pats nav par viņiem diezko ātrāks. Tad sanāk - spēkā defā zaudēs, uzburkumā neko neiegūs. Vajadzēs grūstīties - Klāvs to dara labak. Bet drīzākais, liks tiem garajiem centriem ar "mazo" sastāvu skriet pakaļ.. Uzliks laukumā Šmitu, Dāvi, Timmu, Lomažu, Žagaru.. nu kā tu defā ar tiem smagajiem centriem izskriesi līdzi, lai tev nesamestu pilnu grozu ar trīnīšiem vai arī kad garie izies āra Lomikam ar Žagaru būs brīva apakša.. Kopumā mums spēlētaji ir tādi, lai spēlētu modernu basketbolu.. ir daudz 3-4 numuri kuriem ir augums, ātrums + metiens, bet nav izteiktu 5to numuru. Labākais klasiskais centrs šobrīd ir Čavars un viņš ir sastāvā, ja nu tomēr jāspēlē klasiskāks basketbols.. Būs tas pats PK - mainamies pie aizsegiem un spēlējam ātri + visi ir pa perimetru un atstājam vietu caurgājienam caur kuriem arī meklējam iespējas.
, 2024-07-01 01:00, pirms gada
san4ito rakstīja: Nav spējīgs izkārtot metienu, lēns, tizls? Noskaties šo video, tad fantazē https://youtu.be/JjCfK7k27ZE?si=K_g0qM-29rX6UIms
Noskatījos, par ko man tagad jāfantazē?

Visi metieni tiešā groza tuvumā, kā jau vecā stila centram 90ajos gados.

Pirmais metiens pilnīgi haļavnijs, Pasečņikam nav tālā/pustālā metiena. Trīnīšus viņš met ar kādu 10-15% precizitāti. Pāris metrus tuvāk viens iemests metiens hailaitos ielikts. OK, un kas man no tā jāsecina? Ka viņam ir pustālais?

Ja viņam būtu metiens, viņš to izmantotu un, kad to izmantotu, precizitāte nebūtu tik nožēlojami zema.
, 2024-07-01 07:18, pirms gada
Biju pārsteigts, ka NBA pieredzi guvušā vietā izvēlas Japānas 3. līgas spēlētāju. Tās ir tomēr 2 nesalīdzināmas lietas.
, 2024-07-01 07:43, pirms gada
Velociraptors rakstīja: Biju pārsteigts, ka NBA pieredzi guvušā vietā izvēlas Japānas 3. līgas spēlētāju. Tās ir tomēr 2 nesalīdzināmas lietas.
Nav svarīgi kur esi bijis, svarīgi ir kāds viņš ir šodien. Trauma, spēles plāns, fiziskā sagatavotība utt. ir tik traki daudz nianšu dēļ kā kāds paliek ārpus sastāva. Žēl, bet kādam ir jāpaliek maliņā. šoreiz tas ir Anžejs, iepriekš tie bija Mareks un Timma.
, 2024-07-01 08:09, pirms gada
Witslenamitea rakstīja: Intresanti kurš vēl pa Centru mauks jo viens Čavars nebūs pretinieks Šengelijam , Bitadzem un Mamukelašvili jo Dāvis defā viņus nenoturēs un Mejeris arī nē bet ar Šmitu un Čavaru būs paplāni jo Čavars mēdz piezīmes ātri savākt
Tas attiecas arī uz Šmitu , nav nekāds retums ka pēc 1. puslaika 3 piezīmes savācis . Un ai kā kodīs visi pirkstos kad Čavars un Šmits ar 5 piezīmēm būs nost . Kas tad spēlēs C pozīcijā Mejeris , nu nesmīdiniet .
, 2024-07-01 09:22, pirms gada
Ja iegūs ceļazīmi, - viss ok, uzvarētājus netiesā! Šaubas gan ir par dažiem, ja nu vienīgi kādas mikrotraumas, ko nezinām. Un tomēr – Čavars var spēlēt tikai aizsardzībā zem groza , uz brukumā nav kustīgs, apjūk, zaudē bumbu, lai kāds būtu Pasečņiks, viņa potenciāls lielāks. Tikpat labi jau varēja skatītīties uz Dāvi, viņš šajās divās pārbaudes spēlēs nebija nekāds, tik stūrgalvīgi lādē un visu laiku garām. Varēja ari būt Šteinbergs, varēja nebūt, tas nav izšķirošais. Toties ir Dairis, kas īpaši vairs nevar nospēlēt pat Latvijas -Igaunijas līgu līmenī. Var iemest? Šad tad. Ir izturīgs, labs aizsardzībā? Tad jau lielāka pienesums būtu Artūram Kurucam, tas vismaz aizsardzībā ir labs un var nosegt kārtīgi, izprovocēt,( ko arī ir izdarījis vairākkārt), dažkārt var iemest, kad citiem tā nekrīt( pret Serbiju toreiz). Es saprotu, ka treneriem labāk redzams, bet stipri māc šaubas, nav vairs ļoti stabilā Gražuļa, būs problēmas garajā galā un vēl īso kopumā ir laikam par daudz.
, 2024-07-01 09:35, pirms gada
Nekā te nebūs... kāds satāvs.
, 2024-07-01 09:44, pirms gada
Ļoti intersanta izvēle, manas domas galīgi nesakrīt ar Banki bet nu ja būs rezultāts tad atkal pierādīsies kāpēc viņs ir treneris un es esmu dīvāna pirdējs.

Lai jau izdodas. Par Pasečniku man labas domas nebija bet KP iztrūkuma laikā riskanti bez centriem, īpaši pret Gruziju un Brazīļiem.
Šteinbergs man patika, A.Kurucs...nu ja pretī nav FRA SPA CAN tad lielas jēgas no viņa nav, tikai aizsardzība, bet ja pretī nav top pasaules metēji tad pārējie tikt ar to galā var.
Dairi es neņemtu jau nu noteikti. Timma zem lielas jautājuma zīmes, bet nu rezultātu prasīs no Banki, lai viņš arī nosaka toni

Būs interesanti.
, 2024-07-01 10:33, pirms gada
Viss pareizi un loģiski. Pasečņiks pilnīgi nekāds pārbaudes spēlēs izskatījās. Čavars savas kvalitātes un lietderību jau ir atrādījis iepriekš. Mejeris arī bija jāņem, jo ir garš 4.numurs, kas var iemest arī no stūra. Savukārt Kurucu Jr īsti jēgas ņemt nebija, jo 1-2 numura pozīcijā mums 5 gab var spēlēt, bet pretiniekiem nav tādi elitāri mazie, kam būtu speciāls krampētājs jāņem līdzi. Turklāt Roģiks taču var segt jebkuru, ja vajadzēs. Strautiņš labs pārbaudēs bija. Agresīvi gāja cauri un truli iemeta, kad citi nespēja. Čujs man, ka būs labi.
, 2024-07-01 11:02, pirms gada
Pasačniks ir labs basketbolists, ir spēlējis pat NBA atšķirībā no visādiem strautiniem un līgumi Pasacnikam vienmēr būs labāki par lielāko daļu no izlases sastāva. Vienkārši izlase nav klubs. Tā pat kā hokeja izlase arī basketbola izlase ir sākusi izmantot analītisko pieeju sastāvam.
, 2024-07-01 11:22, pirms gada
Karalis Lauva rakstīja: Viss pareizi un loģiski. Pasečņiks pilnīgi nekāds pārbaudes spēlēs izskatījās. Čavars savas kvalitātes un lietderību jau ir atrādījis iepriekš. Mejeris arī bija jāņem, jo ir garš 4.numurs, kas var iemest arī no stūra. Savukārt Kurucu Jr īsti jēgas ņemt nebija, jo 1-2 numura pozīcijā mums 5 gab var spēlēt, bet pretiniekiem nav tādi elitāri mazie, kam būtu speciāls krampētājs jāņem līdzi. Turklāt Roģiks taču var segt jebkuru, ja vajadzēs. Strautiņš labs pārbaudēs bija. Agresīvi gāja cauri un truli iemeta, kad citi nespēja. Čujs man, ka būs labi.
Daudzi, satraukušies kapēc neņem Pasečņiku , pareizi, ka neņem , bet paņemts piemēram Dairis . Es drīzāk uztrauktos kapēc nav paņemts musu perspektīvais un daudzsološais Mārcis Šteinbergs. Viņš ir daudzpusīgāks kustīgāks aizsardzībā un uzbrukumā lietderīgāks prieks skatīties kā džeks attīstās . Vajadzīja no šī sastāva mest ārā turistu - Dairi un ņemt Šteinbergu !
, 2024-07-01 11:45, pirms gada
Es uzskatu ka tie laiki kad izlases sastāvu atlasīja skatoties tikai pēc tā kurām labāks klubs ir beigušies. Tas ka tu kaut kādā Čehijas līgā met 20 golus no Hosas točkas vairāk netiek pat skatīts. Izlasē ir citi spēlētāji, citi merķi, cits stils. Tagad analītiķu ir saradušies ļoti daudz un katrs spēlētājs tiek vērtēts no visām pusēm- kāds vinš aizsardzība, kāds uzbrukumā, ka saderas ar citiem un tamlīdzīgi. Es uzskatu ka arī Porziņgi sevišķi nesauktu uz šo izlasi tā pat kā Girgensonu nesauc uz hokeja izlasi jo kad viņš atbrauc tad viņš nav galvas tiesu labāks par citiem.
, 2024-07-01 12:56, pirms gada
Īsti nesaprotu, kas tur Bankī ar Anžeju visu laiku nesaiet, jo puika ir klases trīs piecas augstākas raudzes spēlētājs par Čavaru, jo arī apliecina karjera un klubu līmenis kopumā. Turklāt, tieši šosezon Anžejs spēlēja savu labāko, stabilāko basketbolu un rādīja lielisku sniegumu ļoti regulāri.
Gluži par velti jau nedod spēlētājam divreiz nedēļqs mvp titulus
, 2024-07-01 13:54, pirms gada
LB(*) bez LB(**) saprast nevar.

(*) Luka Banki
(**) Latvijas balzams
, 2024-07-01 15:58, pirms gada
Katram trenerim ir savi mīluļi un tādi kas ne īpaši. Čavars ir Bankī mīlulis,tas jau sen manāms.
Var jau būt , ka Latvija tiks uz olimpiskām spēlēm. Ko zīlēt, tad jau redzēs.
Gribu vien opnēt tiem daudzajiem, kas mūsu basketbolistus ceļ debesīs. Jā pērn nospēlēja labi, būtu Porziņģis vatēja cerēt uz medaļām.
Bet joprojām Latvija ,kā vienīgā no turpat 20 valstīm,kas nopietni kultivē basketbolu ne reizi (pēc 2. pasaules kara) nav izcīnījusi medaļas un priecājamies par vietām aiz pjedestāla.
Iespaids, ka atkal paliksim bez medaļām.
Varbūt es smagi kļūdos un sagaidīsim mūsu basketbolistus ar medaļām?!
LATVIJAS basketbols to ir pelnījis. Vai citas valstis ,kuras pat virākkārt guvušas medaļas, to vairāk pelnījušas?
, 2024-07-02 15:04, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: Katram trenerim ir savi mīluļi un tādi kas ne īpaši. Čavars ir Bankī mīlulis,tas jau sen manāms.
Var jau būt , ka Latvija tiks uz olimpiskām spēlēm. Ko zīlēt, tad jau redzēs.
Gribu vien opnēt tiem daudzajiem, kas mūsu basketbolistus ceļ debesīs. Jā pērn nospēlēja labi, būtu Porziņģis vatēja cerēt uz medaļām.
Bet joprojām Latvija ,kā vienīgā no turpat 20 valstīm,kas nopietni kultivē basketbolu ne reizi (pēc 2. pasaules kara) nav izcīnījusi medaļas un priecājamies par vietām aiz pjedestāla.
Iespaids, ka atkal paliksim bez medaļām.
Varbūt es smagi kļūdos un sagaidīsim mūsu basketbolistus ar medaļām?!
LATVIJAS basketbols to ir pelnījis. Vai citas valstis ,kuras pat virākkārt guvušas medaļas, to vairāk pelnījušas?
kādas medaļas,...olimpiādē ne reizi nav spēlējuši....