Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Šķēle: "Ja vajadzēs, izlasē spēlēšu arī pēc diviem gadiem"

Jānis Pārums

Šķēle: "Ja vajadzēs, izlasē spēlēšu arī pēc diviem gadiem"
Armands Šķēle
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f-64

Latvijas izlases basketbolists Armands Šķēle, kuram vakar Latvijas Basketbola savienība piešķīra divu gadu diskvalifikāciju par disciplīnas pārkāpumiem, izplatījis atklātu vēstuli plašsaziņas līdzekļiem, LBS un sabiedrībai. Pilnībā publicējam vēstules tekstu.

Esmu kopš vakardienas ar mediju starpniecību informēts par Latvijas Basketbola savienības (LBS) valdes lēmumu diskvalificēt mani no Latvijas izlases. Šobrīd esmu sazinājies ar LBS un lūdzis rakstisku valdes lēmumu un tā pamatojumu. Līdz tā saņemšanai nevaru vairāk komentēt šo situāciju un konkrētā lēmuma pamatotību. Tomēr neatkarīgi no tā, kāda būs LBS atbilde - izlasē es spēlēšu. Ja vajadzēs, arī tikai pēc diviem gadiem.

Saprotu, ka basketbola valsts izlases vadībai un LBS varētu būt vairāki iemesli šādam lēmumam, bet vai diskvalifikācija bija labākais - tas jāpamato viņiem pašiem.

Viens no iemesliem, protams - starts pēdējā Eiropas čempionātā. Piekrītu, ka izlase neizpildīja
uzdevumu un starts bija neapmierinošs. Tikai jāuzsver, ka zaudēja visa izlase - arī tās vadība. Otrs
iemesls - šī un agrāko gadu skandāli izlasē. Es nevēlos un arī neko neteikšu par skandāliem,
spekulācijām ap tiem un saviem komandas biedriem. Tas jau ir darīts pietiekami.

Tā vietā es atvainojos izlases faniem, kas bija atbraukuši uz čempionātu un tiem kas vēroja
čempionātu mājās, saviem atbalstītājiem un visai Latvijas basketbola sabiedrībai. Apzinos, ka līdz šim esmu bijis redzams kā “negatīvais tēls” Latvijas basketbolā. Protams, zināmā mērā, paldies par to dzeltenajai presei un par pārējo - man pašam.

Labāk nemēģināšu solīt, ka turpmāk nekad neatradīsies nekas līdzvērtīgs, ko par mani uzrakstīt.
Toties zinu, ka protu spēlēt basketbolu, un apsolu, ka to darīšu arī turpmāk, klubā un valsts izlasē,
ja tāda iespēja man tiks dota.

Savā vēstulē LBS Armands Šķēle lūdz līdz 30.septembrim sagatavot plašāk informāciju par piespriesto diskvalifikāciju:

Iesniegums
1) Lūdzu ne vēlāk kā līdz 2009.gada 30.septembrim izsniegt man, Armandam Šķēlem, 2009.gada
24.septembra LBS Valdes lēmumu par manu diskvalifikāciju.
2) Lūdzu ne vēlāk kā līdz 2009.gada 30.septembrim sniegt man 2009.gada 24.septembra LBS Valdes
lēmuma pamatojumu attiecībā uz man piespriesto diskvalifikāciju,t.sk.,
- juridisko pamatojumu;
- izlases treneru un personāla iesniegtās atskaites attiecībā uz manu darbību Latvijas basketbola
izlasē;
- konkrētas publikācijas - masu medijos izskanējušo informāciju par manu neatbilstošo uzvedību
ārpus basketbola laukuma.
3) Lūdzu ne vēlāk kā līdz 2009.gada 30.septembrim sniegt man 2009.gada 24.septembra LBS Valdes lēmuma apelācijas iesniegšanas termiņiem un kārtību.

Ar cieņu,
Armands Šķēle

+177 [+] [-]

, 2009-09-25 15:41, pirms 15 gadiem
vinsh ir vecis!
izklaidiigs, bet tomer!

+104 [+] [-]

, 2009-09-25 15:41, pirms 15 gadiem
Skaisti vārdi!

+132 [+] [-]

, 2009-09-25 15:41, pirms 15 gadiem
Respect!!

 +61 [+] [-]

, 2009-09-25 15:42, pirms 15 gadiem
respect tev armand!!!!! Nu nesprotu kāpec tevi uz diviem gadiem

 +49 [+] [-]

, 2009-09-25 15:42, pirms 15 gadiem
tiešām sakarīgi!

 +49 [+] [-]

, 2009-09-25 15:43, pirms 15 gadiem
Nez, cik PR speciālistiem jāmaksā par šādas vēstulītes uzdrukāšanu ?

+104 [+] [-]

, 2009-09-25 15:43, pirms 15 gadiem
pasties kristapiņ, kā jāuzvedas. izciet sodu un spēlē atkal, nevis skrien prom kā maza meitene.

 +38 [+] [-]

, 2009-09-25 15:43, pirms 15 gadiem
Ticu, ka atgrieziisies vismaz tik labs, kā 07.gada EČ
Respect šķēlem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +81 [+] [-]

, 2009-09-25 15:43, pirms 15 gadiem
Malacis. Apzinās ko izdarījis . Nav tāds jampampiņš kā Valters

 +27 [+] [-]

, 2009-09-25 15:43, pirms 15 gadiem
Labs, par diskaabeli uzzin no prese...

 +26 [+] [-]

, 2009-09-25 15:44, pirms 15 gadiem
Visu cienu Armandam

 +29 [+] [-]

, 2009-09-25 15:44, pirms 15 gadiem
cerams, ka buusi kljuvis tik labs, ka mums tieshaam tevi vajadzees!

 +10 [+] [-]

, 2009-09-25 15:44, pirms 15 gadiem
nu nav tas vels tik mels ka to male!

 +14 [+] [-]

, 2009-09-25 15:44, pirms 15 gadiem
Ists vecis!

 +38 [+] [-]

, 2009-09-25 15:44, pirms 15 gadiem
Pozitīvi vārdi no Armanda puses, ļoti ceru, ka vārdiem sekos arī darbi

 +14 [+] [-]

, 2009-09-25 15:44, pirms 15 gadiem
Novēlu Armandam šogad noslēgt labu līguma EiropasTop līgās un tad jau...

 +12 [+] [-]

, 2009-09-25 15:44, pirms 15 gadiem
respect

 +15 [+] [-]

, 2009-09-25 15:44, pirms 15 gadiem
vot armands ir labs
Slēpts komentārs: Eddyboyz

 +16 [+] [-]

, 2009-09-25 15:45, pirms 15 gadiem
visu cieņu.

 +16 [+] [-]

, 2009-09-25 15:45, pirms 15 gadiem
Prieks dzirdeet! Armands ir pienjeemis leemumu kaa viirs.......

 +42 [+] [-]

, 2009-09-25 15:45, pirms 15 gadiem
Šķēles akcijas manāc acis tikai kāpj pēc šī raksta...visu cieņu viņam! Valtera(Kristaps) gan zaudē to pamazām, visu cieņu arī viņam par savu viedokli, bet .... esi profesionālis

 +38 [+] [-]

, 2009-09-25 15:45, pirms 15 gadiem
Vispār jau visa sagatavošanās cikla laikā par Armandu nebija dzirdams pilnīgi nekas, kas arī izbrīnīja un patīkami pārsteidza, tā pat kā šī vēstule. Vai nu ir ievērojami spēcīgāk sācis domāt ar galvu, vai arī nolīdzis PR speciālistu

 +19 [+] [-]

, 2009-09-25 15:45, pirms 15 gadiem
Lūk, tā ir īsta vīra cienīga atbilde! Nevis kā KV bļaustīšanās par tiesāšanos ar bezmaz visu basketbola sabiedrību! Lai veicas, Armand!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 15:45, pirms 15 gadiem
kas cits čalim atliek - līguma nav, reputācijas galīgi zemē... tagad bisku jāparāda sevi no labās puses, lai tiktu pie jauna līguma!

 +12 [+] [-]

, 2009-09-25 15:45, pirms 15 gadiem
par ko Šķēle ir DQ ir grūti spriest, viņš vispār tika maz aprunāts čempionāta laikā, ja nu vienīgi no to cilvēku puses kuriem patīk celt augšā vecās un nepatīkamās lietas..

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 15:45, pirms 15 gadiem
Calji, bet kada jega dsq uz diviem gadiem, ja tiesi pec 2g EC? Nu labi, nespeles kvalifikacija, bet cempi laikam vares spelet?

  +8 [+] [-]

, 2009-09-25 15:45, pirms 15 gadiem
VISU CIEŅU, Armand!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 15:45, pirms 15 gadiem
runājot par to DSQ! sanāk, ka nākamja EČ Šķele varēs jau spēlēt, jo būs pagajuši 2 gadi? tikai kvalifikācijas spēles nesanks spēlēt. sīkāk šito var kāds paskaidrot!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-25 15:46, pirms 15 gadiem
Lai izdodas, un te būtu ko pamācīties dažam labam basketbolistam kā pareizi un zolīdi vajag lietas kārtot

  +7 [+] [-]

, 2009-09-25 15:46, pirms 15 gadiem
casiljas rakstīja: Malacis. Apzinās ko izdarījis . Nav tāds jampampiņš kā Valters
viedi vaardi, nav taads njurnjiks, vecais ar Kristapu sabojaa Valteru gjimenes godu, zheel Sandzhas!
Slēpts komentārs: kaplis2
Slēpts komentārs: basiiiccc

 +11 [+] [-]

, 2009-09-25 15:46, pirms 15 gadiem
nuuu ir jau rasp..gjajs ir.,..bet katraa gadiijumaa shis ir viira cieniigs teksts..atskjiriibaa no taa ko te lasiijaam vakar..gan jau buus ok..nau mums to speeleetaaju tik daudz..no otras puses arii nevar visu laiku aukleeties..vienkaarshi laikam vajadziigs kaads basketbola sabiedriibas saiets ar visiem speeletaajiem...netiiraa vesha ir jaaizmazgaa..un kopaa jau var padariit lielas lietas..vajadziigs ir tikai darbs

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 15:46, pirms 15 gadiem
Malacis!Sanemas un pateica!
un jau ari gatavs spelet izlase pec 2gadi- tatad daleji respekte lemumu un ir atbiodigs ta visa prieksa!
veiksmi turpmak,Armand!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 15:47, pirms 15 gadiem
Nav slikti...sakarīgs teksts... Šķēle vismaz nenolaižas tik zemu kā K.Valters,kurš nu gāž dubļus pār' visiem...arī par paša komandas biedriem ...

 +12 [+] [-]

, 2009-09-25 15:49, pirms 15 gadiem
Iecienīju Armandu par šo paziņojumu. Nav vismaz mīkstais valterēns, kurš meklē vainu citos.

Armand, mums pofig , kā tu atpūties. Var tak nobukot viesu māju un tur nodot "pa riktīgo"! Nevajag jau obligāti sūdus vārīt pa centru. Taisnība ir LBS- jaunatne to visu redz un lasa!
Un izlasē, tos 2 mēnešus tak var saņemties un neālēties un nekost!
Gaidam tevi atpakaļ!

  +7 [+] [-]

, 2009-09-25 15:49, pirms 15 gadiem
Goda vecis !!!! Es domāju ka viņam vajadzētu izrunāties ar LBS valdi treneri un viss būtu oki ...... Malacis Armands .....

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 15:49, pirms 15 gadiem
Bleee!!! RESPECT čalim!
visu cieņu!!
Valterēn! - pamācies no drauga!
Armand! - lai veicas !!

 +12 [+] [-]

, 2009-09-25 15:50, pirms 15 gadiem
Bet nu nevar noliegt ka A.Š. šā gada ciklā sakrā ar tusiem utt. pieminēts tika maz, ja pat vispār bija pieminēts.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 15:50, pirms 15 gadiem
Respekt Armandam! Vismaz nenoliedz savu vainu, un nebrauc virsū komandas biedriem, ka to darīja lecīgais Kristaps Valters. Tam aju poh uz izlasi, vinš tik turpinās dzert u.t.t., kas zin, varbūt beidzot Sķēle ar nāks pie prāta, galu galā pašlaik naudu viņam nav vēl kur pelnīt, bez līguma...

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 15:51, pirms 15 gadiem
nolika LBS uz ceļiem ar šo tekstu, ja LBS tagad nesniegs konkrētus paskaidrojumsu par to tieši par kādiem pārkāpumiem katrs tika diskvalificēts, tad viņi var iet d***
GAIDAM NO LBS KONKRĒTAS ATBILDES!!!

 +12 [+] [-]

, 2009-09-25 15:51, pirms 15 gadiem
KV uzrakstīja uz emocijām un iebrauca auzās vēl dziļāk. AŠ, iespējams domā tāpat kā KV, bet nogaidīja, ievilka elpu, pakonsultējās ar PR cilvēkiem un izspēlēja daudz labāk tās kārtis, kas ir viņa rīcībā. Daudzu acīs iekūstot pat + punktis

     [+] [-]

, 2009-09-25 15:52, pirms 15 gadiem
Malacis,neesi tads glevulis ka LBL kas gaz visus meslus virsu speletajiem, ja kads bija jaatlaiz tad tas bija jaizdarapirms EČ. LBL pasniedza labu premiju jums par vasara lietajiem sviedriem sporta zales.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 15:52, pirms 15 gadiem
De;;j shitaadiem vaardiem vien ir veerts vinju respekteet, visu cienju!

     [+] [-]

, 2009-09-25 15:52, pirms 15 gadiem
Reggie rakstīja: runājot par to DSQ! sanāk, ka nākamja EČ Šķele varēs jau spēlēt, jo būs pagajuši 2 gadi? tikai kvalifikācijas spēles nesanks spēlēt. sīkāk šito var kāds paskaidrot!
divas vasaras. 2010 gada, un 2011 gada vasarās spēlēt nedrīsktēs.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 15:53, pirms 15 gadiem
Luk shito saprotu - korekta un ar cienu atbilde, nevis punkoshanas ka Valteram, kur visi bija pie vainas tikai ne pats Kristaps. Visu cienu Armandam par sho atbildi.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 15:53, pirms 15 gadiem
Visu cieņu par šādu rīcību un atbildi.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 15:54, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: KV uzrakstīja uz emocijām un iebrauca auzās vēl dziļāk. AŠ, iespējams domā tāpat kā KV, bet nogaidīja, ievilka elpu, pakonsultējās ar PR cilvēkiem un izspēlēja daudz labāk tās kārtis, kas ir viņa rīcībā. Daudzu acīs iekūstot pat + punktis
Kāda tur nepieciešamība pēc PR cilvēkiem. Tas tak vairāk kā skaidrs, ka piekāpšanās, kļūdu atzīšana utt būs populārāks sabiedrībā nekā kļūdu noliegšana.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 15:55, pirms 15 gadiem
visu cieņu!!! vismaz kāds ir pietiekami pieaudzis savās atbildēs un kļūdu atzīšanā un pieņemšanā!! laikam jau tomēr ir mums kāds šīs paaudzes spēlētājs, kuram jaunie spēlētāji VAR līdzināties!! nenoliegšu, biju pārsteigta par šo vēstuli un tās saturu, bet nudien - visu cieņu!! cerams, šis nav vnk PR triks

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 15:55, pirms 15 gadiem
piilaadzis rakstīja: Vispār jau visa sagatavošanās cikla laikā par Armandu nebija dzirdams pilnīgi nekas, kas arī izbrīnīja un patīkami pārsteidza, tā pat kā šī vēstule. Vai nu ir ievērojami spēcīgāk sācis domāt ar galvu, vai arī nolīdzis PR speciālistu
man arī no sākuma mazliet nošokēja tas, ka Armandam iedeva DSQ. Pirms izlases bija dzirdēts daudz kas, sākot ar pedofīlismu... bet sagatavošanās posmā nekur nebija manīts, ka baigi dzēris un tusējies.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 15:55, pirms 15 gadiem
bish komati salikti nepareizi,bet tas nekas-vienalga respect

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 15:55, pirms 15 gadiem
Domaju, ka ne tikai manas acis, bet ari daudzu citu acis respekts pret cali ir pieaudzis. Malacis, domaju, ka parejiem grekaziem vajadzetu macities...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 15:55, pirms 15 gadiem
Negaidīti sakarīga atbilde no Armanda,pilnīgi negaidīti!
Bērnišķīgais K.Valters varēja pamācīties no sava kolēģa izlasē kā atvainoties basketbola sabiedrībai,t.sk.faniem un kaut vai pamēģināt atgūt respektu pret sevi nevis nogrūst visu vainu uz citiem!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 15:56, pirms 15 gadiem
spēlmanis rakstīja: Nez, cik PR speciālistiem jāmaksā par šādas vēstulītes uzdrukāšanu ?
un kā Tu domā vai tam ir nozīmē Atbildēja uz lēmumu un es pat teiktu, ka diezgan diplomātiski un pat nedaudz patriotiski. Par to arī prieks.

     [+] [-]

, 2009-09-25 15:57, pirms 15 gadiem
TĀ. Kurš nākamais no dsq izteiksies?!

 +25 [+] [-]

, 2009-09-25 15:57, pirms 15 gadiem
Škēle! Ja Tu lasi komentārus un izlasi arī manējo, un, ja tā ir patiesība, ko te sportacentrs.com raksta, tad tik tiešām Tu esi īsts "mužiks". Ceru, ka Tev sodu atcels vai samazinās un ceru, ka Latvijas izlasē spēlēsi ar sirdi un dvēseli. Katrs ir pelnījis piedošanu. Tikai turpmāk piedomā par disciplīnu, jo redzi arī manam bērnam patīk kā tu spēlē. Viņam taču no Jums basketbolistiem ir jāmācās. Atceries, ka Latvijas izlases basketbolistam ir jābūt paraugam laukumā un arī ārpus laukuma. Nevis, kā te iepriekš viens otrs (ja tā ir patiesība ko Valters teica par Helmani, tad vispār paka..., jo biju domājis, ka Helmanis ir viens no labākajiem-disciplīnas ziņā). Piedzerās, novemjās līdz komai. Turies vecīt!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 15:58, pirms 15 gadiem
Protams, šī vēstule automātiski neattaisno viņa rīcību (kāda noteikti ir bijusi), bet vismaz man izraisa pret viņu cieņu, par to, ka var atzīt savas kļūdas, atvainoties un pieņemt diskvalifikāciju kā faktu, nevis metāties ar muļķīgiem attaisnojumiem un apvainojumiem citiem.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 15:58, pirms 15 gadiem
malaka rakstīja: Respect!!
Šoreiz tiešām! Šķēle godam!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 15:59, pirms 15 gadiem
Vai nu pats Šķēle to ir rakstījis vai kāds viņa vārdā, bet jāsaka - sakarīgākais teksts pēdējā mēneša laikā par šo tēmu...

 +15 [+] [-]

, 2009-09-25 15:59, pirms 15 gadiem
Respect, Armand, un šeit pat nav starpība vai rakstīja pats vai kāds PR cilvēks. Pozitīvs raksts ar pozitīvu lādiņu. Paldies par atvainošanos. Armandam laikam ielidoja daļēji dēļ iepriekšējās slavas + afterparty (kas šoreiz bija pilnīgi lieks) + dzeršana Turcijā. Malacis Armand, ceru ka spēlēsi vēl izlasē un palieku pie tā ka šo skandālu ļoti uzkurināja tieši KV (info sūtīšana papucītim, dzeršana, lekšanās ar komandas biedriem un treneriem, līdzjutēju nolikšana), tākā KV vajag mūža DQ no LV izlases un balamuti VV turēt pa gabalu no izlases. Pārējie ceru ka spēlēs vēl izlasē (un nekodīs kamēr būs LV izlases sboros. pārējā laikā lai kož). Par lielu Latviju!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:00, pirms 15 gadiem
toč negaidīju...
apsveicami!
viņa reitings manās acīs kāpj!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 16:01, pirms 15 gadiem
viņam taču pie dirsas ko par viņu domā!

Malacis Armand

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:01, pirms 15 gadiem
Vienīgi, vai tiešām saka, ko domā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-09-25 16:03, pirms 15 gadiem
Patīkams žests no Šķēles puses, atdzīst arī savas kļūdas, nevis runā par citu.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 16:03, pirms 15 gadiem
Piekrītu, ja Armands būs sapratis savas kļūdas, šo divu gadu laiku, gan ar savu spēli, ga uzvedību un morālo stāju pierādīs, ka ir izlases cienīgs uz nakamo čempi viņu jau varam gaidīt atpakaļ, jo nenoliedzami sava labākajā kvalitāte viņam šobrīd LV līdzīguaizvietotāju nav

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 16:04, pirms 15 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: viņam taču pie dirsas ko par viņu domā!

Malacis Armand
ne jau viņš izdomāja to tekstu reklāmā, bet gan reklāmas režisors.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 16:04, pirms 15 gadiem
malacis, no diskvalificetajiem tiesi skeli un kambalu man bija visvairak zel. lai ari skele ir tusetajs pec visa sajos gados redzeta skeit ka no sis cetrotnes(skele, KV, biedrs un berzs) skele ir pats sakarigakais un skiet ka ari vienigais kurs neviano tikai citus.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 16:05, pirms 15 gadiem
Skele vienigais, kas nepsiho, jo laikam jau saprot pasa vainu.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-25 16:06, pirms 15 gadiem
nu ko Armand! Atliek tikai cerēt,ka tavi vārdi saskanēs ar darbiem.
jaatbalsta conti rakstītais,ka bērni (ne tikai tie kas trenējas basī),skatās uz jums un mācās no jums ( protams to ko darat laukumā ).

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:06, pirms 15 gadiem
Tā jau tikai pie mums notiek visu uzzin caur presi, pipec! Domāju, ka LBS vajadzētu publiski reaģet par to ka tā notiek!!!

 +13 [+] [-]

, 2009-09-25 16:08, pirms 15 gadiem
Pat Armands kā īsts vīrs uzraksta kārtīgi un cienījami, bet K. Valters.. kā pajolis un tirgus bāba. Kauns, Kristap. Bet Armands, lai arī šoreiz dabūjis sodu, izskatās, ka sāk laboties.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 16:09, pirms 15 gadiem
Cēla rīcība!

     [+] [-]

, 2009-09-25 16:09, pirms 15 gadiem
samss rakstīja: Calji, bet kada jega dsq uz diviem gadiem, ja tiesi pec 2g EC? Nu labi, nespeles kvalifikacija, bet cempi laikam vares spelet?
Nevarēs viss, diskvalifikācija uz 2 gadiem, sākot no 24 septembra. Kurš te rakstīja ka 07 EČ viņš bija labs? Pirmās divas spēles - jā bet kā ar Portugāli? nerunāsim par iemesliem, jau viss man liekas ir izrunāts. Es pats Šķēlem noticēšu tad, kad būs kādas pozitīvas pārmaiņas. Tad arī respekts būs. Bet vēstule laba, kas ir tas ir , sevišķi sadaļa par faniem. Pēdējie divi EČ man visvairāk paliks prātā ar kolosālo atmosfēru zālē- mūsu fani vienmēr bijuši labākie, gan pie tērpiem piedomāts, atribūtika ar lieliska un galīgi aprijies man liekas arī neviens nebija

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 16:10, pirms 15 gadiem
Tas Šķēle laikam normāls džeks!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:10, pirms 15 gadiem
kas bijis - bijis!

vai Armands Šķēle ir noslēdzis kādu līgumu ar Eiropas klubu un kur gatavojās jaunajai sezonai?

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 16:13, pirms 15 gadiem
Vispār negaidīti, laikam īstajā brīdī īstajā vietā trāpījās īstais cilvēks, kurš pateica priekšā kā rīkoties un ko uzrakstīt šajā gadījumā ( atšķirībā no debīlās Valteru ģimenes). Nu par to vien jau ir jārespektē. Pārējo parādīs nākotne. AŠ jālūdz dievs, lai ātrāk tiktu prom no Latvijas vides un nonāktu stingrās rokās. Kaut gan ticība maza, ja jau Tihonova metožu piekritējs Urleps netika galā ar viņu, tad kurš varēs....

  +9 [+] [-]

, 2009-09-25 16:14, pirms 15 gadiem
mani galvenokārt priecē tas, ka neskatoties uz visiem šitiem s.ūdiem kas notiek ap izlasi un pašu Šķēli viņš vismaz nepamet izlasi pavisam....

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:14, pirms 15 gadiem
pagaidam 1 kas kko sakarigu pazino no visa si notikuma kopa

malacis, vismaz vienam ir raksturs !

  +6 [+] [-]

, 2009-09-25 16:16, pirms 15 gadiem
vot tas ir dzeks!!!saniema pec nopelniem,un gatavs laboties un pieradit ka vins ir viens no labakaiem!!!Armand respect!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 16:16, pirms 15 gadiem
mellene rakstīja: mani galvenokārt priecē tas, ka neskatoties uz visiem šitiem s.ūdiem kas notiek ap izlasi un pašu Šķēli viņš vismaz nepamet izlasi pavisam....
Nu mazais Kristapiņš Valters apvainojās. Uzvedās tā, it kā kāds baigi spiestu viņam būt izlasē. Nu i .., nevajag mums viņu! Ir aiz viņa, varbūt ne tik talantīgi, bet vismaz motivēti spēlētāji.

  +6 [+] [-]

, 2009-09-25 16:17, pirms 15 gadiem
malacis Armands, vot taa ir attieksme!!! taadai jaabuut visiem!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 16:19, pirms 15 gadiem
Visumā cienījams gājiens no Šķēles puses. Gribētos arī kādu komentāru no miljonāra Biedriņa sagaidīt.

 +14 [+] [-]

, 2009-09-25 16:19, pirms 15 gadiem
Vot tā lūk ir veča cienīga atbilde. Vainīgs?? Jā, apzinos to. Ja vajadzēs kapāšu arī pēc diskābeļa beigām. Ja nevajadzēs, nekapāšu. Par skandāliem un netīro veļu nerunāšu, jo atbildēt varu tikai par sevi pašu. Īsi, skaidri, zolīdi.

Atšķirībā no salašņas Valtera, kas redz tiesā sūdzēšot un vēl nez ko. Bāba ibitīt. Kāds papucis tāds dēliņš. Tvitterotāji nesekmīgie.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 16:20, pirms 15 gadiem
Vienkārši un pareizi. Malacis!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:21, pirms 15 gadiem
nebusim nu tik naivi un nedomasim ka PR tur nav pielicis savu roku.
Tachu tas nemaina faktu, ka vestule ir labi uzrakstiita un mazliet izlaadee spriedzi.

 +10 [+] [-]

, 2009-09-25 16:22, pirms 15 gadiem
Malacis. Ceru vēl kādreiz redzēt viņu spēlējam.

Domāju, ka PR speciālists būtu uzrakstījis stilistiski un gramatiski pareizāk.
"Ja vajadzēs, arī tikai pēc diviem gadiem." ir teikums bez teikuma priekšmeta un izteicēja.
"Saprotu, ka basketbola valsts izlases vadībai un LBS varētu būt vairāki iemesli šādam lēmumam, bet vai diskvalifikācija bija labākais - tas jāpamato viņiem pašiem."
"basketbola valsts izlases vadībai" nepatīk, jo apjūku domājot, kurš vārds kuru paskaidro.
Pirms "vai" jāliek komats.

Domāju, ka Armands dabūja diskābeli par vecajiem nevis šī čempja grēkiem.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 16:22, pirms 15 gadiem
mani pārsteidza šī vēstule. [labā nozīmē]!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 16:26, pirms 15 gadiem
Lai ko ari citi nerunaatu par Skeli, vinjs vienmeer manaas aciis bijis viens no labaakajiem Latvijas basketbolistiem. Jo tomer taads caurgaajiens kaa vinjam nav bijis nekad nevienam citam Latvijas basketbolistam, un domaju ka tuvaakajaa laikaa ari neviens liidziigs vinjam nebuus! Lai tev veicas Armand atrast laba liimenja klubu un liigumu, un paraadiit visiem kaadreizeejiem apliceejiem ko tu vari!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 16:27, pirms 15 gadiem
Nu malacis vismaz ka fanus nepasutiji ,kaa dazs labs cits no izlases!!!!! Paldies kaut par to

     [+] [-]

, 2009-09-25 16:27, pirms 15 gadiem
Interesanti,kāds būtu vēstules saturs,ja Šķēle jau vasarā būtu noslēdzis labu līgumu ar ārzemju klubu?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:29, pirms 15 gadiem
Rolandinjo88 rakstīja: Lētticīgie letiņi! Samaksāja šķēle juristam, lai sagatavo ''perfektu'' atklāto vēstuli, kurai nevarētu piesieties...200 ls juristam un šķēle no vakardienas grēkāža un tusētāja kļuvis par īstu ''vīru''
Tu esi tik dros, par saviem vaardiem? Tu esi tas jurists ka taa vari apgalvot?? Janmpampinjs kautkaads tu esi!

  +9 [+] [-]

, 2009-09-25 16:30, pirms 15 gadiem
Rolandinjo88 rakstīja: Lētticīgie letiņi! Samaksāja šķēle juristam, lai sagatavo ''perfektu'' atklāto vēstuli, kurai nevarētu piesieties...200 ls juristam un šķēle no vakardienas grēkāža un tusētāja kļuvis par īstu ''vīru''
Viņš vismaz necenšas apvemt savus komandas biedrus un visu pārējo baša vadību. Maksāja vai nemaksāja, bet vismaz pietika prāta nenest bulšitu uz āru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:33, pirms 15 gadiem
Patīkami Armands pārsteidza!
Visu cieņu Šķēlem.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 16:34, pirms 15 gadiem
Vismaz te ir dzirdama vīra valoda nevis palaistuves ņaudēšana...
Lai veicas un uz tikšanos "rītdien"...

     [+] [-]

, 2009-09-25 16:35, pirms 15 gadiem
Rolandinjo88 rakstīja: Lētticīgie letiņi! Samaksāja šķēle juristam, lai sagatavo ''perfektu'' atklāto vēstuli, kurai nevarētu piesieties...200 ls juristam un šķēle no vakardienas grēkāža un tusētāja kļuvis par īstu ''vīru''
Varētu pat piekrist: rakstiskus dokumentus var jau sākt izmantot juristi un tad varētu sākties cīņa par cieņu un godu.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:37, pirms 15 gadiem
Rolandinjo88 rakstīja: Esmu 100 % drošs, juristi cits citu pazīst, jo LV tirgus ir maziņš! Un ''Janmpampinjs'' esi tu, kurš nespēj ietekmēt notikumu gaitu.
LV tirgus ir maziņš, bet juristus gatavo uiii cik daudzas mācību iestādes

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:37, pirms 15 gadiem
Rolandinjo88 rakstīja: Esmu 100 % drošs, juristi cits citu pazīst, jo LV tirgus ir maziņš! Un ''Janmpampinjs'' esi tu, kurš nespēj ietekmēt notikumu gaitu.
Par ko tu esi dros? par to ka juristi viens otru paziist? vai par to ka Skele gaja pie jurista? Tad jau peec tavas logjikas sanaak ka tu arii jurists esi, ja jau to taa zini?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:38, pirms 15 gadiem
lai vai kāds varbūt arī Armands ir tusētājs, bet ar attieksmi laikam šim džekam viss ir kārtībā!!! prieks!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:38, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Armandam! Lūk tā ir īsta vīrieša atbilde - atzīst notikušo, nesola tukšus vārdus, ka nekas tāds vairs neatgadīsies un pats galvenais nesāk mazgāt netīro veļu un apvanot citus komandas biedrus!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:38, pirms 15 gadiem
Vardi,visu cienu

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:38, pirms 15 gadiem
Šķēle normāls vecis, pacietīsies un tad nodods tā pamatīgi izlases sastāvā

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:39, pirms 15 gadiem
Armand un parējie mūsu džeki turaties, gan jau tiem PRIEKŠNIEKIEM vajadzēs paplašināt BEZDARBNIEKU rindas!!!!!!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:41, pirms 15 gadiem
Rolandinjo88 rakstīja: Esmu 100 % drošs, juristi cits citu pazīst, jo LV tirgus ir maziņš! Un ''Janmpampinjs'' esi tu, kurš nespēj ietekmēt notikumu gaitu.
Un ko tu spēj ietekmēt? Paldies, ka atklāji mums, ļaudīm, vienkāršajai tautai, šo teoriju par PRistiem, juristiem, tik tiešām - tu esi zelts, lielisks zinātājs un pārāks (visā šī vārda burvībā) par mums, vienkāršajiem ļaudīm.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:42, pirms 15 gadiem
Rolandinjo88 rakstīja: Lētticīgie letiņi! Samaksāja šķēle juristam, lai sagatavo ''perfektu'' atklāto vēstuli, kurai nevarētu piesieties...200 ls juristam un šķēle no vakardienas grēkāža un tusētāja kļuvis par īstu ''vīru''
Pamuļķis tu esi, ne jurists, ja pagalvo šādus faktus. Ja būtu tāds, tad nelielītos ar to ko nevari pierādīt.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:42, pirms 15 gadiem
malcis es vinam piekritu krutais dzeks

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:43, pirms 15 gadiem
Tomer ir jasaprot kas ir izdarits,un ja Armands vel bus gatavs spelet izlase.VISU CIEŅU VIŅAM

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 16:44, pirms 15 gadiem
Nu Šķēle atdziist to, bet na jau tā kā Valters uzreiz atbild Helmanim!!!
Valters ir Memesdēliņš, bet Šķēle man acīs ceļās respect pret viņu

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:44, pirms 15 gadiem
Latvijas pamanākais "bad boy", taču JEBKURAM NORMĀLAM CILVĒKAM ir redzama atšķirība starp šo paziņojumu(vestuli,dajebko) un vakardien pausto "sašutumu". Sods ir paziņots,bet Armandam jānovēl veiksmigu turpmāko karjeru un iespējams,ka spēs vēl būt Latvijai noderīgs.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:46, pirms 15 gadiem
Ļoti sakarīga vēstule Ne tā kā KV tā kā veca aizvainota tante! Bet šo laikam jurists rakstījis

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 16:46, pirms 15 gadiem
Izrādās spēcīga personība. Var salīdzināt tagad Valteru un Šķēli kurš ir psiholoģiski galvastiesu pārāks par K.V. un ir pelnījis tomēr kaut nedaudz,bet cieņu.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:46, pirms 15 gadiem

Jap..šīs vēstules autors noteikti ir Armands Šķēle Visu cieņu aģentam un PR speciālistiem - pareizais solis īstajā brīdī!

  +8 [+] [-]

, 2009-09-25 16:48, pirms 15 gadiem
Armands šo spēlī ir uzsācis gudrāk no visiem, malacis. Pieņemu, ka viņam par pēdējo dienu notikumiem bija gana daudz pretrunīgu izjūtu, bet viņš savu izvēli ir izdarījis. Lai arī vēstules teksts līdzjutējiem ir patīkams, tomēr tajā arī ir gana daudz lietišķā un juridiskā satura, kas sola interesantu šī stāsta turpinājumu. Vienīgais, ko es Armandam novēlu, lai pārāk nepārshēmojās cīņās ar LBS, jo, ja līdzjutēji sajutīs, ka Tev atkal dotais uzticības kredīts ir bijis tikai triks, lai izrēķinātos ar LBS, nevis patiesa nožēla, atpakaļ ceļa vairs nebūs...

     [+] [-]

, 2009-09-25 16:49, pirms 15 gadiem
vismaz nelauzas ka celka ka dazs labs

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:49, pirms 15 gadiem
Ir ok, man patīk! pareizi, ka sūdīgi nospēlēja, pareizi ka mīl tusot! bet Šķēle ārpus basketbola tāds vienmēr bijis, vienmēr, atšķirībā no Ādolfa, kas dzīvo kā no ķēdes norāvies!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:49, pirms 15 gadiem
luchador rakstīja: Bet šo laikam jurists rakstījis
BSA pirksts. Tik nav skaidrs,kas notiks 1.oktobrī,ja atbildes netiks sniegtas. BEt tās jau ir juridiskās nianses. Katrā ziņa būtu ļoti smieklīgi,ja kāds špīleris mēģinātu ar tiesas palīdzību iekļūt VALSTS IZLASĒ.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 16:51, pirms 15 gadiem
Prieks par Skeli, ka nepmetis novarta izlasi ari pec si incedenta

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 16:51, pirms 15 gadiem
atzīšos ka biju viens no tiem kas domāja ka Šķeli izlasē nevajag ņemt dēļ attieksmes, tomēr būšu kļūdijies, jo izskatās ka Armandam ar attieksmi viss ir kārībā!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-09-25 16:51, pirms 15 gadiem
VISU CIEŅU, Armand!!!
Žēl, ka tev tikai 2 gadus iedeva!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-25 16:52, pirms 15 gadiem
Atvainojos, bet es no Shkjeeles neko taadu negaidiiju. Visdziljaakaa cienja vinjam par to!!! Jebkursh no mums kaut kad ir taisiijis suudus, bet lai taapeec vinju par to visu muuzhu sodiitu...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:53, pirms 15 gadiem
Vot Armands ir vecis

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:54, pirms 15 gadiem
Beidz vārīt sūdus ,ir 2 gadi, lai labotos un pierādītu, ka tu tomēr tāds neesi!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:54, pirms 15 gadiem
leti, bet tautai skatos patik...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:54, pirms 15 gadiem
Ja godīgi, negaidīji no Armanda tik sakarīgu atbildi un reakciju uz notiekošo !!! Malacis !

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 16:55, pirms 15 gadiem
Respect, ļoti gaidu atpakaļ tavus vijigos caurgājienus un dankus atrājos uzbrukumos LV sastāvā, ceru e-sportā lasīt par sekmīgiem mačiem Spānijā

P.S. Sodiņus, gan uzlabo

Lai izdodas

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 16:56, pirms 15 gadiem
lai tur vai kā - spiežu roku!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:56, pirms 15 gadiem
kaadus vaardus tik pa naudu nevar sarakstiit, bet visaa visumaa normaala veestuliite,,,,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-09-25 17:00, pirms 15 gadiem
ecb rakstīja: JŪS TĀDI LĒTTICĪGIE TIRLINJI ESAT.ŠĶĒLE AR VIENU VĒSTULI NO ZERO PAR HERO JUSU ACĪS IR KĻUVIS.VISI LIELIE NOLICEJI KAS GADIEM IR STENEJUSI PAR TO KA TUSETAJS UN BALTO PULVERISHU VILCEJS, UN NU PĒKŠŅI ŠĒLI PAR PREZIDENTU.JUMS PAŠIEM NELIEKAS KAS ESAT NOŽĒLOJAMI.VNK AIZDOMĀJATIES CIK JŪS SEKLI ESAT
bet viņš vismaz grib spēlēt izlasē un nečīkst par soda sankcijām, tātad savu vainu ir sapratis un atzīst!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 17:01, pirms 15 gadiem
nevermind rakstīja:
Jap..šīs vēstules autors noteikti ir Armands Šķēle Visu cieņu aģentam un PR speciālistiem - pareizais solis īstajā brīdī!
Protams, šobrīd pareizākais solis ar aģenta starpniecību - bez bļaušanas, klusi un piekļājīgi. Ja LBS neko nespēs sagatvot pretī, tad 1. oktobrī var gaidīt iesniegumu par goda un cieņas aizskaršanu (tāpat arī no KV) ap prasību par kādu noteiktu summu un morālo kaitējumu. Tas šim brīdim. Ja nemainīsies LBS vadība, tad pēc 2 gadiem būs kāds cits iemesls, lai izlasē nespēlētu. Un ne jau tikai viņam vienam.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 17:01, pirms 15 gadiem
ecb rakstīja: JŪS TĀDI LĒTTICĪGIE TIRLINJI ESAT.ŠĶĒLE AR VIENU VĒSTULI NO ZERO PAR HERO JUSU ACĪS IR KĻUVIS.VISI LIELIE NOLICEJI KAS GADIEM IR STENEJUSI PAR TO KA TUSETAJS UN BALTO PULVERISHU VILCEJS, UN NU PĒKŠŅI ŠĒLI PAR PREZIDENTU.JUMS PAŠIEM NELIEKAS KAS ESAT NOŽĒLOJAMI.VNK AIZDOMĀJATIES CIK JŪS SEKLI ESAT
Nekliedz un uzlabo gramatiku, puis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 17:04, pirms 15 gadiem
ecb rakstīja: JŪS TĀDI LĒTTICĪGIE TIRLINJI ESAT.ŠĶĒLE AR VIENU VĒSTULI NO ZERO PAR HERO JUSU ACĪS IR KĻUVIS.VISI LIELIE NOLICEJI KAS GADIEM IR STENEJUSI PAR TO KA TUSETAJS UN BALTO PULVERISHU VILCEJS, UN NU PĒKŠŅI ŠĒLI PAR PREZIDENTU.JUMS PAŠIEM NELIEKAS KAS ESAT NOŽĒLOJAMI.VNK AIZDOMĀJATIES CIK JŪS SEKLI ESAT
Nu nav taa..daudzi jau mineja ari pirms shii,ka shkjeelem tie 2 gadi par vecajiem grekiem drizak.
katra zinja vinjam respect par shadu pazinjojumu!

K Valters veel vairaak manaas aciis ir nokrities pateicoties Shkjeelem.
Es negribeetu nevienu Valteru,iznjemot Sandi,redzet izlases tuvuma.

     [+] [-]

, 2009-09-25 17:06, pirms 15 gadiem
ecb rakstīja: JŪS TĀDI LĒTTICĪGIE TIRLINJI ESAT.ŠĶĒLE AR VIENU VĒSTULI NO ZERO PAR HERO JUSU ACĪS IR KĻUVIS.VISI LIELIE NOLICEJI KAS GADIEM IR STENEJUSI PAR TO KA TUSETAJS UN BALTO PULVERISHU VILCEJS, UN NU PĒKŠŅI ŠĒLI PAR PREZIDENTU.JUMS PAŠIEM NELIEKAS KAS ESAT NOŽĒLOJAMI.VNK AIZDOMĀJATIES CIK JŪS SEKLI ESAT
tu kaut ko jauc.
par prezidentu tu viņu pirmais tagad iesaki iecelt
un arī neredzu kaut vienu, kas kaut vai būtu izteicies, ka diskābelis tagad jāsamazina, vai jāatceļ, lbs jāatlaiž vai tamlīdzīgi.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 17:08, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Izrādās spēcīga personība. Var salīdzināt tagad Valteru un Šķēli kurš ir psiholoģiski galvastiesu pārāks par K.V. un ir pelnījis tomēr kaut nedaudz,bet cieņu.
KV jau kopš bērnu kājas ir bijis emocionāls, lecīgs un nervozs.

  -3 [+] [-]

, 2009-09-25 17:09, pirms 15 gadiem
ja vajadzes,dzersu ari pec diviem gadiem!!!!:-)))

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 17:09, pirms 15 gadiem
Respect

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 17:10, pirms 15 gadiem
tomēr tajā Armandā kaut kas ir

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 17:15, pirms 15 gadiem
Nu vismaz cienīga atbilde nevis tagad citu komandas biedru netīrās veļas mazgāšana, vai arī stulbais attaisnojums, ka nu katrs jau iedzer vienu, divaus vai varbūt trīs aliņus tas manuprāt ir vistulbākais ko var pateikt, jo normāls cilvēks no pārs aliņiem nevar tā piedzerties, lai uztaisītu kādus pārkāpumus par ko izmestu no izlases.

Vismaz viņš atdzīst, ka "tusē", bet nu ja gribat varat mani ņemt izlasē ja negribat neņemat tādu kāds esmu. Un ja juridiski varat pamatot tad viņš pieņem diskvalifikāciju.

Vismaz šāds domu gājiens, lai arī nav 100% atbilstoš profesionālam sportistam un izlases kandidātam, bet nu vismaz kautkāds sakarīgāks viedoklis.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 17:15, pirms 15 gadiem
Es jau vēl klusībā ceru, ka LBS tomēr atcels šo nepamatoto diskvalifikāciju vai, sliktākajā gadījumā, vismaz pateiks, par ko ir šī diskvalifikācija. Pagaidām liekas, ka DQ ir tikai par dzeltenās preses rakstītajām muļķībām un Šķēles tēlu, nevis par konkrētiem faktiem. Kaut gan jāsaka, ka vienmēr acīgā dzeltenā prese šovasar lielāku uzmanību pievērsa Šķēles attiecībām ar skolnieci un vasaras atpūtai pludmalē, nevis Šķēles klubu apmeklējumiem un dzeršanai. Kad pienāca izlases gatavošanās laiks, tad par Šķēli dzeltenajā presē iestājās gandrīz vai klusums. Īsti jau nevaru ielīst tajās izlases aizkulisēs un viesnīcas numuriņos, bet man jau šķiet, ka šo vasar Šķēlem ar attieksme pret LV izlasi viss bija vislabākajā kārtībā. Arī par kavētajiem treniņiem nekas nav dzirdēts. Arī vēstule liecina, ka spēlēšana izlasē viņam ir svarīga, ja jau viņš pasaka, ka noteikti izlasē spēlēs arī pēc DQ.
Jebkurā gadījumā, ceru, ka LBS tomēr atcels šo diskvalifikāciju, jo izlase bez Šķēles ir grūti iedomājama

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 17:17, pirms 15 gadiem
Naakamajaa chempii Armands varees jau paliidzeet tikt no B grupas laukaa

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 17:19, pirms 15 gadiem
Jautājums tik par to, vai vinš tā patiešām domā, un vai tas teksts no sirds.

Bet protams- cienīga vēstule, atšķirībā no K.Valtera histērijas, kurš sāka nolikt pat savus biedrus, ar ko kopā ietusēja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 17:21, pirms 15 gadiem
malacis

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 17:22, pirms 15 gadiem
Visu cieņu, Armandam Šķēlem, vismaz viņš kaut ko ir sapratis.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 17:24, pirms 15 gadiem
LBSam tagad arī nevajag strebt karstu un ieņemt pozu. Skaidrs, ka iemeslus sakasīs un pat, ja tie vairākumā gadījumu būs uz vecajiem grēkiem tēmēti, nekas viņiem neaizliedz liegt dalību izlasē, ja viņi tā uzskata par vajadzīgu, aizbildinoties ar bērnu audzināšanu utt utjp. Tā, ka apelāciju var pieņemt un izskatīt. Iespējams, tagad ar vēsāku galvu apspriežoties, arī LBS kādu gadiņu nomet. Sliktākajā gadījumā mums var ievajadzēties Armanda palīdzība uz pāris spēlēm, lai 2011.gadā neaizietu igauņu iemīto taku..

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 17:33, pirms 15 gadiem
Labi - atmetam vēstules un diskvalifikācijas....bet- šai čempī jau radās pārdomas pēc būtības- vai viņš pēc spēles līmeņa maz ir vairs tāds kurš nešaubīgi (neapdomājot citus variantus) izlasē jāņem....? Lai kāds talants būtu, šķiet, ka tā tusēšanās sekas to pamazām grauž nost..
Un kāds vēl pēc 2 gadiem būs?

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 17:35, pirms 15 gadiem
malacis !
katrā ziņā viņa attieksme man patīk daudz labāk nekā kristapiņa !

     [+] [-]

, 2009-09-25 17:40, pirms 15 gadiem
Armands ir īsts vīrs. Protams, zinu par viņa izklaidēšanās paradumiem, tomēr pietiekoši zinu arī par viņa treniņmetodiku, kas viņu padara par vienu no LV labākajiem basketbolistiem. Lai kāds arī nebūtu Armanda tēls presē, viņš ir godavīrs un personība sportā.
Ceru viņu vēl kādreiz redzēt valsts izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 17:41, pirms 15 gadiem
Varbūt žurnālisti varētu uzdot LBS arī šādus jautajumus.

1.Ja jau principā par lietām sagatavošanas posmā, vai tad bija godīgi izmantot šo spēlētaju pakalpojumu (jo Polijā itkā neesot neko darijuši, riskejuši ar veselību), un beigās tiek sodīti.

2. Vai šāda diskvalifikācija būtu ari, ja tiktu pie medaļām?

3. Vai nevajadzeja būt lēmumam, tad, kad sodīja Bērziņu, pateikt, ka problēmas ir vēl pieciem, par ko viņi tiek brīdinati un tiks attaisnoti tikai ar izcilu spēli. Vismaz Kambalam nevar pārmest, ka viņš būtu nospēlejis zem sagaidāmā limeņa.

4. Kurš tad meloja (piesedza spēlētājus, ka nav dzelteno kartīšu)? Vai šos ari nevajag dikvalificēt? Treneri, Buļu, Šnepu?

5. Vai sods nav par to, ka aizstāvēja Bērziņu (proti par viedokļa paušanu)?

6. Vai tika uzklausīts pretējās puses viedoklis? Skaidrs, ka nē. Bet vai tas ir pareizi, kur mums nevainības prezumcija? Vai steigai bija nozīmes - varēja ļaut nedēlas laika attaisnoties? Kemzuram atļāva attaisnoties par neveiksmi? Varbūt šis arī pec uzvaras pār Lietuvu atļāvās pacelt glāziti, rādot nepareizu piemēru?

7. Ko mums rāda LBS piemērs? vai ne to, ka iestājās Dieva vietā. Demokrātiskā sabiedrība ari pēdējam noziedzniekam ir tiesības uz pēdējo vārdu..

es neattaisnoju vainīgos, bet netaisni sodīt ir tikpat nepareizi, cik atstāt bez soda.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 17:46, pirms 15 gadiem
izlases treneru un personāla iesniegtās atskaites attiecībā uz manu darbību Latvijas basketbola
izlasē;
- konkrētas publikācijas - masu medijos izskanējušo informāciju par manu neatbilstošo uzvedību
ārpus basketbola laukuma.
----------------------------------------------------------------------------------------
man leikas, ka nekas tād nav vākts, būs jāizdara ar atpakaļ ejošu datumu

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 17:46, pirms 15 gadiem
vismaz atvainojās

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 17:47, pirms 15 gadiem
Ja nokodēsies varēs spēlēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 17:48, pirms 15 gadiem
RESPECT!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 17:50, pirms 15 gadiem
nopietni...

  -4 [+] [-]

, 2009-09-25 17:50, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 17:55, pirms 15 gadiem
Sakariigi, atshkjiriibaa no Valtera! Un tieshaam ceru, ka paardomaasi savu attieksmi arii aarpus laukuma, jo talants Tev ir, tikai nepiecieshams smagi straadaat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 18:05, pirms 15 gadiem
Malacis! sapnis jau buutu ja Armands V-pilii speeleetu!
Slēpts komentārs: Johnyb365

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 18:18, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: Diez vai Šķēle ir spējīgs uzrakstīt...... Samaksāt JĀ, bet ne tā domāt...
bet ne domāt...Tu vispār pats domā ko raksti?

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 18:20, pirms 15 gadiem
Un beidzot kāds atgriežas uz zemes. Paldies Armand, tu man uzlabojie priekšstatu par sevi.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-25 18:25, pirms 15 gadiem
Argonaut rakstīja: Jautājums tik par to, vai vinš tā patiešām domā, un vai tas teksts no sirds.

Bet protams- cienīga vēstule, atšķirībā no K.Valtera histērijas, kurš sāka nolikt pat savus biedrus, ar ko kopā ietusēja
Bet kādu gan tekstu varēja gaidīt no spēlētāja ,kuram nav līguma.Ar ārzemju klubu noslēgt līgumu pēc šī skandālā būs problemātiski.Vienīgā cerība ,pārziemot kādā Latvijas klubā.Tādēļ nevar atļauties visus pasūtīt, kā KV,kuram labs līgums kabatā.Manā skatījumā šī vēstule tāds atkāpšanās ceļš vien ir.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 18:26, pirms 15 gadiem
Malacis.''Sliktais puka'' izrādās ir vīrietis kurš māk arī atzīt savas kļūdas nevis vecene Valtera izskatā.Visu cieņu Armandam.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 18:29, pirms 15 gadiem
Šis viss jau noriebies līdz nelabi paliek,man jau sāk škiost ka vajadzētu LBS visiem atkāpties jo izskatās ka tie jau cik gadu ir lielākie prātu pisē...... Un Igor tu esi losis un gaisa jaucējs LV basketboā....

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 18:34, pirms 15 gadiem
Nesaprotu, par ko cieti Tu, šogad uz pārējo fonu tiešām biji salīdzinoši balts un pūkains... Ceru, ka tev sodu samazinās!

     [+] [-]

, 2009-09-25 18:35, pirms 15 gadiem
Visu cieņu par šo lietu!
PS Šķēle, cik saprotu vēl joprojām ir bez kluba, un viss šitais par labu jaunam līgumam nenāks, ja tāds kaut kur tiks piedāvāts!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 18:35, pirms 15 gadiem
ecb rakstīja: JŪS TĀDI LĒTTICĪGIE TIRLINJI ESAT.ŠĶĒLE AR VIENU VĒSTULI NO ZERO PAR HERO JUSU ACĪS IR KĻUVIS.VISI LIELIE NOLICEJI KAS GADIEM IR STENEJUSI PAR TO KA TUSETAJS UN BALTO PULVERISHU VILCEJS, UN NU PĒKŠŅI ŠĒLI PAR PREZIDENTU.JUMS PAŠIEM NELIEKAS KAS ESAT NOŽĒLOJAMI.VNK AIZDOMĀJATIES CIK JŪS SEKLI ESAT
1. Šķēli ne ŠĒLI un Tev laikam ir kaut kāds komplekss, ja uzskati, ka tavs komentārs jāraksta ar Caps Lock!
2. Neviens te viņu par prezidentu neceļ
3. Tu pats esi sekls! Armands rakstīja - lieliski, kāds cits rakstīja - nu redzēsim vai tas saskanēs ar Šķēles rīcību tālāk! Svarīgākais ir tas, ka viņam vismaz ir galva uz pleciem! Arī Armands varēja, tāpat kā Kristaps sākt vainot citus un bla, bla, bla... Tomēr viņš to nedarīja un tas nozīmē, ka viņam ir vēl vismaz kaut kāda cieņa pret saviem komandas biedriem un līdzjutējiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 18:36, pirms 15 gadiem
bezvarda rakstīja: t
kas cits čalim atliek - līguma nav, reputācijas galīgi zemē... tagad bisku jāparāda sevi no labās puses, lai tiktu pie jauna līguma!
man ir biku aizdomas, ka aiz shitaa nika ir VV, ja kljuudos atvaino, tie kas lasa twireri un zin VV F1 simpaatijas sapratiis kapeec es taa domaaju, ja kljuudos veelreiz atvainojos.
Slēpts komentārs: Lota
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 18:48, pirms 15 gadiem
Lota rakstīja: Cerams, ka nevajadzēs un neviens viņam neļaus spēlēt izlasē!
Pareiz, tad sūtīsim laukumā Tevi!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 18:50, pirms 15 gadiem
AndrisC rakstīja: Nja te lielakā daļa ir nenormāli naivuļi
Kādā ziņā naivuļi? Ja pasaka, ka tā bija veča cienīga atbilde? Neviens jau nenoliedz, ka viņš ir tusējies, dzēris un neapgalvo, ka tas vairāk nenotiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-25 18:51, pirms 15 gadiem
AndrisC rakstīja: Tu ari esi naivulis!
Naivulis?Vispār es esmu Sieviete!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 18:52, pirms 15 gadiem
Zetons Armandam.
Gaidu LBS atbildi uz šo vestuli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-25 18:53, pirms 15 gadiem
bizsula rakstīja: nolika LBS uz ceļiem ar šo tekstu, ja LBS tagad nesniegs konkrētus paskaidrojumsu par to tieši par kādiem pārkāpumiem katrs tika diskvalificēts, tad viņi var iet d***
GAIDAM NO LBS KONKRĒTAS ATBILDES!!!
un atkal ir iemesls LBS am uzrakstīt kārtējo ūdens gabalu ,tik atcerieties ka viņi savā dārziņā nezāles nekad neredzēs ,jo vienkārši viņi būs vienmēr nevainīgi ...-)))

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 18:56, pirms 15 gadiem
pagaidām čalis rīkojas pareizi,bet ko tālāk darīs,tas jau arī nav zināms,bet pagaidām viņa rīcība,manuprāt,ir ļoti pareiza un pozitīva
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 19:00, pirms 15 gadiem
AndrisC rakstīja: toč zini ka sieviete?
tu toč neesi galvu durvīs saspiedis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 19:03, pirms 15 gadiem
AndrisC rakstīja: kādas ir sajūtas?
Tev jau to vajadzētu labāk zināt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 19:04, pirms 15 gadiem
Iesaku bišķi pagaidīt ar slavināšanu, lai parāda, ka viņam darbi seko vārdiem

     [+] [-]

, 2009-09-25 19:04, pirms 15 gadiem
par šo runājot--- ja ''aitu'' bars satrakojies, tad ''gans'' nav īstajā vietā, varbūt citi ''gani'' būtu labāki?????. paldies basketbolistiem par čempi un būs ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-25 19:04, pirms 15 gadiem
NETICĒŠU NEVIENAM ŠĶĒLES VĀRDAM kamēr nepierādīs ar darbiem

     [+] [-]

, 2009-09-25 19:05, pirms 15 gadiem
AndrisC rakstīja: Kapēc?
Pareizs ir teiciens - nestrīdies ar muļķi, viņš Tevi novedīs līdz savam līmenim un pēc tam sakaus ar pieredzi!

     [+] [-]

, 2009-09-25 19:05, pirms 15 gadiem
Fantords rakstīja: Iesaku bišķi pagaidīt ar slavināšanu, lai parāda, ka viņam darbi seko vārdiem
Tieši tā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 19:27, pirms 15 gadiem
Lai nu kā tur būtu ar Šķēles disciplīnas pārkāpumiem, bet viņš vismaz uzvedās atbilstoši situācijai, nenoliedza notikušo un mēģināja parādīt, ka attieksme pret LV viņam nav vienaldzīga. Protams, neviens no mums, nevar būt pārliecināts, ka tas nav veikls mārketinga triks, lai vēl vairāk piesaistītu Latvijas blodīņu uzmanību, bet tomēr gribas ticēt, ka džeks ir patiess un spēlēt izlasē viņam ir goda lieta...
Slēpts komentārs: Joparasate
Slēpts komentārs: m2tv

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 19:36, pirms 15 gadiem
Tīrīšana jāsāk no augšas!!!!!!!!!!!!!

  +9 [+] [-]

, 2009-09-25 19:37, pirms 15 gadiem
Acīmredzot Elgita Armandu ietekmē tikai pozitīvi, par to prieks! Respect un gaidām ar atgriešanos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 19:43, pirms 15 gadiem
pārsteidz tāds milzīgs atbalsts Armandam. Nekad nav patikusi viņa uzvedība, bet ja viņš šo te domā nopietni, tad visu cieņu arī no manas puses.

Bet ja viņš šo tekstu pat lasījis nav, tad nu līdzjutēji pēc nākamā klupiena vair nepiedos nekad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 19:50, pirms 15 gadiem
Lūk,to es saprotu,riktīgs letiņš!! Par to vien viņš ir pelnījis nosacīto sodu(ja vien ir par ko sodīt).

     [+] [-]

, 2009-09-25 19:57, pirms 15 gadiem
AndrisC rakstīja: juties sakauta?
Nejūtos, jo nepaspēji novest līdz savam līmenim!Tāpat nav jēgas te tērēt laiku strīdoties ar Tevi!

  -3 [+] [-]

, 2009-09-25 19:58, pirms 15 gadiem
Nesaprotu, par ko te tiek slavēts Šķēle??!! Tajā pareizajā tekstā nav pat viens teikums no Šķēles...vai tad neesat dzirdējuši, kā viņš nevar intervijās atrast vārdus, lai kaut ko sakarīgu pateiktu.Protams, atzinību pelnījis cilvēks, kas to uzrakstīja, bet tas jau nenozīmē, ka Škēle no tā mainīsies... Labāk, lai pasaka, kāpēc tik daudz bērnišķīgu kļūdu viņa izpildījumā bija EČ??? Daudzās nesaprotamās kļūdas(kā iesācējam) ir pamatojums tam, ka tas nav izlases spēlētājs!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-09-25 20:02, pirms 15 gadiem
Simply the Best rakstīja: Nesaprotu, par ko te tiek slavēts Šķēle??!! Tajā pareizajā tekstā nav pat viens teikums no Šķēles...vai tad neesat dzirdējuši, kā viņš nevar intervijās atrast vārdus, lai kaut ko sakarīgu pateiktu.Protams, atzinību pelnījis cilvēks, kas to uzrakstīja, bet tas jau nenozīmē, ka Škēle no tā mainīsies... Labāk, lai pasaka, kāpēc tik daudz bērnišķīgu kļūdu viņa izpildījumā bija EČ??? Daudzās nesaprotamās kļūdas(kā iesācējam) ir pamatojums tam, ka tas nav izlases spēlētājs!!!
Ja pat viņš nerakstīja, tad viņam vismaz pietiek prātiņa, lai kādam paprasītu uzrakstīt! Salīdzinot ar KV vainas novelšanu uz citiem!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 20:03, pirms 15 gadiem
Nu labi teikts..veciit mekle labvu klubu kur savu talantu attistiit un viss buus kedās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 20:38, pirms 15 gadiem
Malacis, iam ir pauti tomēr.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 20:41, pirms 15 gadiem
malacis visu cienju-tieshaam respekt Armandam-cempis nebij vinjam no veiksmiigaakiem bet mees visi zinam kaa vins var speeleet un cerams ka tomeer sodu LBS miikstinaas un Armands varees speeleet izlasee jau naakamajaa ciklaa..... RESPECT TEV ARMAND!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 21:17, pirms 15 gadiem
Laikam sapratis savas kļūdas un izdarījis secinājumus. Ceru, ka pierādīs savus vārdus ar darbiem un jau pēc gada redzēsimšo basketbolistu izlasē...

  +6 [+] [-]

, 2009-09-25 21:29, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Armand. Turies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Guncha123
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-09-25 22:01, pirms 15 gadiem
sandris1 rakstīja: kaa juus nerubijat, ka to veestuli vinjsh pats nav rakstiijis un drosi vien pirmo reizi izlasiijis presee t.i. esportaa...
par visu tiek maksaats un par skaistajiem vaardiem arii
un kaut ari pats nebuutu rakstijis? Kas tev no taa? tev skauz?

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 22:09, pirms 15 gadiem
un vispaar kaada starpiiba to veestuli rakstiija vinjs pats vai kaads cits, ja tajaa veestulee ir pateiktas Skeeles domas? Diezvai kaads butu veestuli rakstijis bez Skeeles zinjas aiz sava praata vai ne taa?? To apstiprina fakts ka vinjs ir ar mieru arii speleet izlase pec 2 gadiem, to tak neviens neizdomaaja, tas ir vinja pasha domas, taapeec nesaprotu ko te kads var cepties par vestuli, ko itka skele pats nav rakstijis!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 22:15, pirms 15 gadiem
Malacis ka atzīst vainu! un malacis ka ir apņēmies spēlēt Latvijai arī pēc 2 gadiem!Respect tev Armand!

  -4 [+] [-]

, 2009-09-25 22:40, pirms 15 gadiem
Vajadzees kam Armand, tev vai Latvijai??? Palasiiju komentus un secinaaju, ka Armands peekshnji ir gaishais teels. Maz jums dazhiem vajag lai apmestu kazhoku otraadi. Kopaa ar agjentu izdomaaja sev izdeviigaako variantu, otrais to uzlika uz papiira un Armandam tagad ir piedots.

Ir divas lietas ko es vinjam nekad nepiedoshu un nevajadzeetu piedot arii LBS: Vinja dzimene portugaalee un shogad noraktais mach pie +10 pret Franciju!

Dazhi gudri vinja nesadzejoti vaardi nepadara vinju ne pa gramu labaaku!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-25 23:01, pirms 15 gadiem
nebiju no viņa to gaidījis, bet tas jau izskatās smukāk nekā Valtera tekstiņi pekstiņi

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 23:20, pirms 15 gadiem
Nu ko?- būs jautri iepazīties ar to 5 stundu Valdes lēmumu.
Esmu pārliecināts, ka tas būs bhez jebkāda pamatojuma: ne juridiska, ne faktoloģiska. Šneps Dienā skaidri pasaka, ka vadījušies no dzeltenās preses. Tie taču pilnīgi murgi..

Es saprastu, ka izlasei būtu tipa Nolikums vai Noteikumi ar konkrētiem ierobežojumiem, konkrētiem sodiem, taču LBS mājas lapā tādu neatradu.

Un vēl - nav jau feodālisms, ka lēmums nav pārsūdzams, nav apspriežams.Bet LBS Valde jūtas kā tādi vietvalži, kas lemj likteņus.

Nez kas notiks, ja LBS Padome, kas tiks sasaukta jau oktobrī uzdos šai visuvarenajai Valdei tik ļoti nepatīkamos jautājumus par MILZĪGAJIEM PARĀDIEM.

Cerams, ka jau oktobrī Padomei pietiks drosmes atcelt šo Valdi, padzīt Kehri un Šnepu!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 23:27, pirms 15 gadiem
drosmigi un nenoniecinot nevienu smuki

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 23:42, pirms 15 gadiem
Eposs saucas: "Vozvraščeņije bludnova sina"
Bet AS ir malacis, vismaz tagad pareizi rīkojas, ar apdomu un juridiski izsvērti.
Nu, ko teiksiet, LBS?

  +5 [+] [-]

, 2009-09-25 23:42, pirms 15 gadiem
RESPECT, A R M A N D !

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 23:49, pirms 15 gadiem
dq ir pelniijis un labi ka to apzinaas nevis lec kaa gailis un spreegaa.

paseedees, paaaugsies un buus veell noderiigs lv izlasei, prieks, ka nedimaa izlasi uzmest

  +7 [+] [-]

, 2009-09-25 23:54, pirms 15 gadiem
VOT TAS ir VECIS! PAteikt, ka tomēr vēlas arī pēc 2gadu lieguma pārstāvēt savu valsti, un iespējams pat diezgan laboties, RESPECT! Nebiju šito gaidījis!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 23:54, pirms 15 gadiem
vf rakstīja: VOT TAS ir VECIS! PAteikt, ka tomēr vēlas arī pēc 2gadu lieguma pārstāvēt savu valsti, un iespējams pat diezgan laboties, RESPECT! Nebiju šito gaidījis!!!!
piekrītu pa visiem 100

  -1 [+] [-]

, 2009-09-26 01:00, pirms 15 gadiem
Jogurts rakstīja: pasties kristapiņ, kā jāuzvedas. izciet sodu un spēlē atkal, nevis skrien prom kā maza meitene.
tikai kristapins pirms visa shita jau teica kas shis bus iespejams vina pedejais gads izlase
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-26 04:26, pirms 15 gadiem
Nu ok, cienja Tev , ja speeleesi, bet neticu, ko saki.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 05:27, pirms 15 gadiem
Nu par vārdiem, ka izlasi tomēr nepamet čalim respect!
Pat nezinu par ko viņam dizkābels, jo itkā lielajos skandālos šogad netika iejaukts.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 08:37, pirms 15 gadiem
Laikam jau skanēs banāli un muļķīgi, bet man tiešām šķiet, ka Šķēle mainās uz labo pusi. Un kādēļ gan jums šķiet, ka tāda "mazgadīgā" nevar mainīt cilvēku? Nozīme jau nav vecumam, bet gan dzīves uztverei. Iespējams, ka Šķēle savos 25 gados/26 gados beidzot pieaug.

     [+] [-]

, 2009-09-26 09:27, pirms 15 gadiem
AlexUSA rakstīja: Sliikonim arii salminsh ir ceriiba. A, ko citu shodien teikt - nee es turpinaashu to murgu un kad vairs nespeeleeshu, tad nodzershos liidz Gjintermuizhai?..
Man kaa liidzjuteejam shii veestule vairaak ir kaa publiska raudaashana par faktu nevis viirishkjiiga atteikshanaas no pagaatnes ieradumiemm - "Labāk nemēģināšu solīt, ka turpmāk nekad neatradīsies nekas līdzvērtīgs, ko par mani uzrakstīt." Nu, gluzhi iista pljurkatas valoda!!!
domaa ka skeele ir kaa slikonis kurs kjeras pie salminja?nedomaaju viss! kam tad taa izlase vinjam buutu vajadziiga kur neko pat nemaksaa? Tas noziimee ka vinjs veelas un ir gatavs paarstaavet izlasi ari peec 2 gadiem! Tici man ka Skeele var atrast kur spelet, ja vinjs veel biski nolaistu cenu jebkura komanda Latvijaa un daudzas Eiropaa vinju uznemtu ar atplestaam rokaam, un vinjs uz to izlasi vareetu uzplaut ja ljoti gribeetu! Ta ka nav ko te runaat ka vinjs to veestuli butu rakstiijis bezizejas staavoklii! Ta ka biski padomaa liidzi pirms raksti!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 09:52, pirms 15 gadiem
Nu šitas ir tīri labs gājiens, lai atkal mēs viņu kā teikt mīlētu, ļoti labs gājiens.

     [+] [-]

, 2009-09-26 10:24, pirms 15 gadiem
diena.lv


Šis čempionāts bija pēdējais piliens
Autors: Guntis Keisels
Publicēšanas datums: Sestdiena, 2009. gada 26. septembris.
Rubrika: Aktuāli (3. lpp.)


Diskvalificētie basketbolisti atvainojas faniem, bet gaida lēmuma pamatojumu. Eiropas basketbola čempionātā Gdaņskā Latvija varēja lepoties ar līdzjutēju kora kuplumu un kvalitāti. Diemžēl valstsvienības sniegums laukumā kārtējo reizi nepiepildīja pat minimālās cerības, liekot meklēt neveiksmju cēloņus un vainīgos — spēlētājus, trenerus vai funkcionārus. Basketbola savienības valde visasāk vērsusies pret basketbolistiem, uz dažādiem termiņiem diskvalificējot piecus spēlētājus. Taču problēmu saknes ar šo lēmumu nav iznīdētas.
(foto: Aivars Liepiņš, Diena) Treneris Kemzūra: Kristapam Valteram vienmēr vainīgs bija kāds cits, tikai ne viņš
Latvijas Basketbola savienības (LBS) valdes lēmums uz dažādiem termiņiem diskvalificēt piecus valstsvienības spēlētājus izraisījis viegli paredzamo pretrunīgo reakciju. Vienaldzīgo nav — tas, šķiet, ir viens no bargā sprieduma pozitīvākajiem efektiem.
Gaida paskaidrojumus
No pieciem sodītajiem viskonstruktīvāk reaģējis Armands Šķēle, kurš atklātā vēstulē uzsvēris, ka būšot gatavs pēc diviem gadiem atgriezties izlasē, maigi norādījis, ka par neveiksmi Eiropas čempionātā atbildīga ir visa komanda (lasi: arī menedžments un treneri), kā arī uzsvēris, ka gaidot rakstisku lēmuma pamatojumu.
Arī Kaspars Kambala sarunā ar LBS ģenerālsekretāru Edgaru Šnepu paudis vēlmi iepazīties ar noformulētiem diskvalifikācijas iemesliem. Kristaps Valters to izdarījis tālruņa intervijā portālam sportacentrs.com, pie viena izklāstot savu viedokli par konfliktu ar treneri Igoru Miglinieku, kā arī LBS neizdarībām.
Informācija spēlētājiem tiekot gatavota, toties plašākai sabiedrībai vismaz pagaidām nāksies apmierināties ar spilgtu detaļu trūkumu. "Stāsts ir par vērtību maiņu, ne tik daudz par konkrētiem pārkāpumiem," E.Šneps aicina vērst uzmanību uz problēmas būtību. "Konkrēto spēlētāju attieksme pret dzīvi, basketbolu, komandas biedriem un līdzjutējiem atklājusies daudzu gadu garumā."
Uz jautājumu, vai LBS valdes motīvi tiks pietiekami plaši izskaidroti basketbola sabiedrībā, E.Šneps atbildēja, ka tas tikšot darīts ikdienas komunikācijā ar treneriem un citām basketbolā iesaistītajām personām. "Līdz publiskai netīrās veļas mazgāšanai negribam nolaisties, bet svarīgi būs praksē parādīt, ka tā turpināties nevar."
Kemzūra vīlies Valterā
Valstsvienības galvenais treneris Ķēstutis Kemzūra sarunā ar Dienu atzina, ka sniedzis LBS valdei pārskatu par darba procesā piedzīvoto, taču lēmuma pieņemšanu neesot ietekmējis. "Cik saprotu, spēlētāji tika izvērtēti ne tikai šī Eiropas čempionāta kontekstā. Vairākiem bija astoņi gadi, lai parādītu sevi," treneris norādīja uz vēsturiskā fona nozīmi.
Kemzūra palika uzticīgs sev un neatklāja sīkumus par konkrētajiem disciplīnas pārkāpumiem Ankarā ("Nevienu neesmu noķēris pie rokas, bet otrajā dienā labi varu redzēt, kā kurš atpūties."). No visiem pieciem sodītajiem skarbāko kritiku treneris veltīja Kristapam Valteram, kuru nosauca par bezatbildīgu cilvēku: "Jau pēc turnīra Grieķijā gribēju viņu izslēgt no komandas. Laukumā viņš izturējās kā karalis, uz treneru vai partneru piezīmēm reaģēja asi, savām kļūdām vienmēr meklēja attaisnojumus. Tā bija mana kļūda, ka viņš kļuva par vicekapteini — viņam nav īpašību, kas būtu piemērotas šim postenim." Uz jautājumu, vai treneris nenožēlo, ka Valteru atstājis komandā, Ķ.Kemzūra atbildēja, ka tobrīd tāds lēmums šķitis pareizāks, bet tagad nožēlot esot par vēlu.
Ar Kambalu domstarpības esot bijušas tikai Ankaras turnīra laikā, kad, pēc trenera domām, basketbolistam trūcis koncentrācijas. Kemzūru saniknojusi Andra Biedriņa reakcija pēc Bērziņa atbrīvošanas. Treneris gan uzteica Biedriņu par atgriešanos komandā un biedru priekšā pausto nožēlu par savu rīcību, taču pieļāva, ka izlaistās treniņu dienas atsaukušās laukumā. Par Armanda Šķēles darbību treniņos Kemzūra neesot pretenziju, tāpēc treneri izbrīnījis viņa sliktais sniegums Gdaņskā. "Acīmredzot šis čempionāts bija kā pēdējais piliens pilnā glāzē," Kemzūra atzina, ka neveiksmju saknes meklējamas dziļāk.
***
Vai sodam būs cerētais efekts?
Varis Krūmiņš, treneris
Valstsvienības spēlētājam jābūt paraugam jauniešiem ne tikai laukumā, bet arī ārpus tā. Par diskvalificētajiem to nevar teikt. Kambala sit pretiniekam pa muti, Kristaps Valters pēc izgāšanās publiski aicina meitenes uz tusiņu, Šķēle reklāmā teic, ka viņam "pie d…, ko domā...". Negatīvais piemērs ir lipīgāks par pozitīvo, un tas, ka "zvaigznes" atļāvās izrādīties un par to nevienam nekas nebija, bija slikts signāls. Tie, kam šie spēlētāji bija elki, varbūt izjūt šoku, taču ceru, ka tam būs pozitīvs efekts.
Raivo Otersons, treneris
Efektu rādīs laiks. Acīmredzot lēmums bija nobriedis, bet tas labāk redzams informētajām personām. Ja man būtu jāceļ roka par vai pret, vajadzētu rūpīgi apdomāt. Piemēram, Bērziņa sodīšanu varēja atlikt pēc čempionāta. Mūsu zvaigžņu vārdi dzeltenajā presē izskan pārāk bieži, taču neesmu pamanījis, ka tas īpaši ietekmētu jaunos basketbolistus. Ir citi faktori — vienaudžu sabiedrība, kurā ne vienmēr valda labākie tikumi.
Valdis Valters, treneris
Dēlu neaizstāvu, izlases sakarā mūsu viedokļi dalās. Pēc būtības — ja ir problēmas ar disciplīnu, tās jārisina laikus. Nevis, piemēram, jāpestī spēlētāji no policijas, bet pēc čempionāta jāpieņem stingri soda mēri. Viens lēmums situāciju neuzlabos, vajadzīgs pasākumu komplekss. Arī ētikas kodekss, lai būtu skaidrs, par ko spēlētājs neizbēgami saņems sodu. Un jātiek skaidrībā, kāpēc spēlētāji ārzemēs uzvedas labāk nekā Latvijā.

     [+] [-]

, 2009-09-26 10:34, pirms 15 gadiem
Šķēlem labs aģents izskatās...

     [+] [-]

, 2009-09-26 11:38, pirms 15 gadiem
Kas par idiotiem šeit salasījušies, kur palika jūsu sacītie, ka Šķēle alkoholiķis, kurš drāz 16 gadīgu veceni? Tā kā vecenes jūs esat, kas nemākat pastāvēt par savu viedokli. Es nekad neesmu nolicis viņu, arī to nedarīšu, a jūs tik pie izdevības maināt rakursu pa 180 grādiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-26 21:37, pirms 15 gadiem
lieciet mierā Šķēli un pārējos basketbolistus...viņu attieksme basketbolā nebija tā labākā Eiropas čempī,bet Armis to ir sapratis un savu attieksmi visiem normāli domājošiem un zinošiem par basketbolu pateicis(pretstats tam ir K.Valtera it kā attaisnojošie iemesli-(māk aizstāvēt sevi,kā arī nolikt trenerus,U.Helmani un t.t)K.Valters tiešām ir labākais saspēles vadītājs Latvijā un ne tikai šeit,bet treneris un izlases kapteinis ir jāklausa un jārespiktē.Veiksmi Armandam(vēlētos viņu redzēt Ventspils klubā),K.Valteram un pārējiem izlases večiem.Izlase bez centriem K.Kambalas,A.Biedriņa,K.Bērziņa(izlasei ļoti pietrūka),un aizasrdzības spēlētājiem A.Šķēles un K.Valtera būs izlase,kas spēlēs ""B"grupā.Gaidu normālu attieksmi ne tikai no spēlētājiem,bet arī Latvijas Basketbola Savienības.VEIKSMI LATVIJAS BASKETBOLAM.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-27 12:48, pirms 15 gadiem
SEN VAJADZĒJA TOS GAIĻUS APSĒDINĀT !!!

     [+] [-]

, 2009-09-27 12:48, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-09-28 16:17, pirms 15 gadiem
Domāju ka šādā veidā vajadzētu atvainoties arī pārējiem DQ spēlētājiem un visvairāk es vēlētos dzirdēt ko par to visu saka A.Biedriņš. Un protams LBS ir jānāk klajā ar juridiskiem paskaidrojumiem par visām DQ lai visiem ir skaidrs un mēs par to vairs nerunātu.

     [+] [-]

, 2009-09-29 18:32, pirms 15 gadiem
par šito cieņa Šķēlem
atzīt savas kļūdas ir jāmāk
cerams ja nākošreiz paņems izlasē tomēr izrādīs lielāku cieņu un neballēsies kā tādi tīņi