Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Janičenoks: "Basketbols Latvijā ir sporta veids numur viens, 100%"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Janičenoks: "Basketbols Latvijā ir sporta veids numur viens, 100%"
Kristaps Janičenoks
Foto: AFP/Scanpix

"Ja jūs pirms 3-4 gadiem man jautātu, kurš ir vadošais sporta veids Latvijā, teiktu, ka hokejs. Jā, šeit snieg un cilvēki spēlē hokeju, taču mēs varam spēlēt arī basketbolu," intervijā FIBA apskatniekam Dimitrim Kontos stāsta Latvijas valstsvienības un BK “Ventspils” uzbrucējs Kristaps Janičenoks.

Otrdien, 19. janvārī, kļuva zināms, ka Latvijas vīriešu valstsvienība pēc 24 gadu pārtraukuma piedalīsies Olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā. Inteliģentais Janičenoks vasarā vēlas pārstāvēt izlasi un dot savu ieguldījumu Latvijas basketbola labā.

“Olimpiskais kvalifikācijas turnīrs mums ir ļoti nozīmīgs. Tas bija mūsu mērķis – mēģināt tikt uz Rio. Zinu, kā tas izklausās, taču tagad radusies iespēja to pārbaudīt. Godīgi, domāju, ka mums ir labas izredzes.

Basketbolistus atbalsta visa valsts. “Latvijā sacelts liels troksnis, visi runā par to. Mēs 80 gadus neesam sacentušies Olimpiskajās spēlēs un varam ierakstīt savu vārdu vēsturē. Katrs vēlas ierakstīt savu vārdu vēsturē.”

Janičenokam pārstāvēt Latvijas valstsvienību Olimpiskajās spēlēs būtu liels gods. "Pat, ja netiktu laukumā, bet komanda brauktu uz Rio, es izbaudītu to pa īstam un justos daļa no tā. Iespējams, kļūstu sentimentāls, taču man tas būtu liels gods. Vēlos, lai mēs paturētu basketbolu pirmajā vietā, kur tas pieder. Tad mēs varētu uzticēt to jaunajiem puišiem, piemēram, Porziņģim."

Spēlētājs uzsver, ka vietējo klubu piedalīšanās Eirokausos rada pozitīvus ieguvumus Latvijas basketbolam. “Tas ir labi arī pilsētai un klubam. Nav noslēpums, ka vairākums cilvēku, izdzirdot vārdu “Latvija”, jautā “kur tas ir?” un “kāda līga tur ir?” Spēlējot Eiropā, parādām savu basketbolu, cilvēki redz, ka mums ir labi treneri, labi spēlētāji.”

Latvijā nav vajadzības komandas būvēt ap leģionāriem, jo ir daudz labu vietējo spēlētāju. “Ja skaties uz itāliešu vai čehu komandām, var redzēt, ka tur galvenās lomas ir ārzemniekiem, turpretī Latvijā vadošajās lomās ir vietējie spēlētaji.”

"Latvija ir basketbola zeme. Šobrīd basketbols Latvijā ir sporta veids numur viens, 100%. Mūsu valstsvienība, mūsu spēlētāji Eirolīgā un Eirokausā to pierādījuši ar saviem darbiem, savukārt Kristapam Porziņģim uzticēta liela atbildība NBA."

Janičenoks nekad nav nodarbojies ar prognozēšanu, tai skaitā par Ventspils spēlēm. “Tas domāts žurnālistiem. Zinu, ka visi to saka, varbūt tā ir klišeja, taču domāju tikai par nākamo spēli. Domāju tikai par nākamo pretinieku. Neskatos uz citām komandām, nevērtēju citas grupas. Ikviens saprot, ka nākamais solis būs grūtāks un priekšā gaida dažas ļoti labas komandas.”

Uzbrucējs cer, ka Ventspils sezonas turpinājumā spēlēs arvien labāk. “Jo labāk tu spēlē, jo labākas kļūst tavas izredzes. Mēs esam vieni no favorītiem uzvarai Latvijas līgā. Tā bijis vienmēr un, iespējams, būs arī nākamos 10 gadus. Taču nezinu, ko sagaidīt FIBA Eiropas kausā. Esmu agrāk spēlējis Eirokausā, taču nezinu, kādu līmeni sagaidīt šeit, jo tās ir jaunas sacensības.”

Izmantotie resursi:
'Old Man' Janicenoks Aims To Leave Hefty Legacy...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: objektiivais
Slēpts komentārs: FUNS

  -1 [+] [-]

, 2016-01-22 21:19, pirms 9 gadiem
Pirms Porziņģa ap basketbolu nebija ne tuvu tik liels tracis. Kad Girgensons spēlēja 2. sezonu rezultatīvi Buffalo, tad visos galos tikai par hokeju vien varēja lasīt. EURO 2004 - futbols.
Es neatdotu basim 100% pirmo vietu. Nesaku, ka nav populārs, bet nav arī tā, ka pārējie traki iepaliek, tikai šobrīd ir mazliet ēnā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2016-01-22 21:22, pirms 9 gadiem
Hokejs par sporta veidu Nr. 1 ir tikai divas nedēļas gadā... Un drīz pat tā vairs nebūs, jo daļa ir klibi, daļa atkopjas no garās sezonas, daļa arī dzemdē, bet daži pazūd Ziemeļamerikas stepēs...
Man domāt, ka nākamais PČ izspēlēs ar Kiru kādu triku - tik rūpīgi meklē treneri, ka mēs izlidosim no A grupas. Bet ari tajā var saskatīt kādu saulstariņu - A2 grupā noteiktti būs pāris uzvaras, kuras varēs apskalot ar bairīti, ko es ar prieku arī darīšu. Prozit!

  -1 [+] [-]

, 2016-01-22 21:22, pirms 9 gadiem
Kad Novickis vai Suveizda izprovocēs kādu latviešu futbolistu ar tik kliedzošiem virsrakstiem?
Nesen kāds hokejists teica ka hokejs ir nr1, tagad Janičenoks ar saviem 100%
Protams novēlu veiksmi basketbolistiem, bet šādi kliedzoši virsraksti piemīt tikai sportacentra skribelētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: objektiivais
Slēpts komentārs: WestRuthless
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-01-22 21:33, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: Jā baskets ir tik ļoti numur viens Latvijā, ka pat televīzijā nevar redzēt ne VTB, ne ventiļu cīņas eiropā. Ja sc nebūtu rakstu, tad nemaz nebūtu nojausmas, ka basketā kaut kas notiek.
Pagaidiet kamēr KP drudzis norims, tad sc pie populārākajiem notikumiem baskets vispār neparadīsies
VTB speeles raada TV Riga 24, bet BKV speeles FIBA kausaa - Best4sport TV, taapeec nemelo, ja nezini.

  +3 [+] [-]

, 2016-01-22 21:33, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: hahaha varat tā turpināt domāt bbolisti Latvijā sports nr.1 nr.2 nr..... ir hokejs. Lai cik populārs būtu KP vai izlase, bet hokis ir pāri visam, pat uz nevarīgu dinamiešu spēlēm nāk tik pat daudz cilvēku kā uz dažām izlases spēlēm eč Rīgā, par klubiem nemaz nerunājot. Jā, baskets ir vismasveidīgākās , bet tas ne tuvu nav vispopulārākais un nr.1.
Sākās vecā dziesma uz dinamo 30% nāk krievu. 20% izdala brīvbiļetes, 5 % vinnē konkursos. 20 % ir abonementi, kam jānāk vienalga kā komanda spēlē, jo ir samaksāts. Pārējie aiziet modes pēc. Uz izlasi gan nez kāpēc neviens neraujās skatīties. Spēlēs pret Krieviju pirms pasaules čempja pat otro stāvu never vaļā Tas, ka hokeju SKATĀS vairāk, par to nav šaubu. Tas ka, ja Latvijā būtu eirolīgas klubs basketbolā un uz to ietu tik pat cik uz Dinamo, arī ir pats par sevi skaidrs, ja te brauktu Barcelona, Real, Panathinaikos utml. Tas, ka mediji uztaisīja un noraka Latvijas basketbolu arī ir skaidrs, jo līdz 2009. gadam uz ASK, Barons utml spēlēm nāca pilna arēna, kur nu vēl uz savstarpējiem mačiem. Tas ka mediji ar savām bildītēm, ka Šķēle un Valteri dzer , nomelnoja un noraka par visām varītēm Latvijas basketbolu, tur jau grūti ko darīt. Tad, kad arī bija līmenis ASK , Baronam, Ventspilij, tad arī bija ļoti daudz skatītāju. 2007,. 2009., g eirobasketā aizbrauca vairāki tūkstoši līdzjutēju, vairāk kā šobrīd brauc uz hokeja čempionātiem, jo visiem ir sazombēts, cik labs ir dinamo, jo to bāž priekšā pakaļā un propogandē mūsu smadzenēm uz ko arī liela daļa pavelkās. Ar tādu borēšanu arī uz kērlingu sāktu staigāt cilvēki. uz hokeja čempi aizbrauc vairs vien pāris simti un uz izlases pirms čempja turnīriem nāk knapi 2-3 tūkstoši....par kādu baigo HOKEJA (nevis dinamo) popularitāti varam runāt? Cik nāk uz LAČ čempionātu? Un cik nāk uz LBL ? Jēkabpilī, halle vienmēr pilna, ok ir tur 700 vietas, bet viņa ir pilna, tas pats Valmierā, LU, Ogrē, Vef kad spēlē laukos halle ir pilna. Cik nāk uz Lač? tu atbildēsi, ka nenāk jo nav līmenis, nu tieši tā. Spēlētu mums kāds klubs eirolīgā, tad tur arī tūkstoši nāktu. 2006. gadā uz PČ hokejā Rīgā pat nebija izpārdotas visas LV spēles, par ko ta te runāt? Uz Olimpisko kvalifikāciju Rīgā arēna tika izpārdota tikai uz vienu maču, laikam pat arī neizpārdeva visu, bet gandrīz. Pret Britiem vispār 4 tūkstoši un tas viss ar Sandi Ozoliņu sastāvā cīņā par Olimpisko ceļa zīmi. Kā Latvijā hokeja zemē kas tāds ir iespējams vispār? Par masveidību un pilnām sporta zālēm, kur veči, bērni, skolēni un pusaudži spēlē katru vakaru, un vasarās uz ielām, vispār nerunāsim. Un nestāsti tikai par dārdzības atšķirībām. Bročos ledushalli noīrēt uz stundu maksāja 80 eiro. Novācot divas komandas ar divām maiņām vismaz katrā, tas ir izsmiekls. Basītī pat maskačkā kur grīda izlūzusi maksā 40 eiro stundā basīša zāle un tāpat katru dienu ir pilna un jāpiemetas svešajiem klāt, lai uzspēlētu. Basītis ir ļoti populārs!

 +14 [+] [-]

, 2016-01-22 21:33, pirms 9 gadiem
Eu, kā ir ar to apmeklētību LAČ? Tiešām vairāk nāk kā LBL? Manuprāt tur pušu sit kādas 100x basketbols

Atceraties, viens Dinamo nerada priekšstatu par to, kas ir populārs. Daudzi tur iet tīri aiz neko darīt ...

  +2 [+] [-]

, 2016-01-22 21:33, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: Jā baskets ir tik ļoti numur viens Latvijā, ka pat televīzijā nevar redzēt ne VTB, ne ventiļu cīņas eiropā. Ja sc nebūtu rakstu, tad nemaz nebūtu nojausmas, ka basketā kaut kas notiek.
Pagaidiet kamēr KP drudzis norims, tad sc pie populārākajiem notikumiem baskets vispār neparadīsies
Bet no hokeja tikai Krievijas čempionāts aktuāls, tāds iespaids paliek.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-22 21:33, pirms 9 gadiem
Tribīnes un tv reitingi rāda pretējo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-01-22 21:36, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Sākās vecā dziesma uz dinamo 30% nāk krievu. 20% izdala brīvbiļetes, 5 % vinnē konkursos. 20 % ir abonementi, kam jānāk vienalga kā komanda spēlē, jo ir samaksāts. Pārējie aiziet modes pēc. Uz izlasi gan nez kāpēc neviens neraujās skatīties. Spēlēs pret Krieviju pirms pasaules čempja pat otro stāvu never vaļā Tas, ka hokeju SKATĀS vairāk, par to nav šaubu. Tas ka, ja Latvijā būtu eirolīgas klubs basketbolā un uz to ietu tik pat cik uz Dinamo, arī ir pats par sevi skaidrs, ja te brauktu Barcelona, Real, Panathinaikos utml. Tas, ka mediji uztaisīja un noraka Latvijas basketbolu arī ir skaidrs, jo līdz 2009. gadam uz ASK, Barons utml spēlēm nāca pilna arēna, kur nu vēl uz savstarpējiem mačiem. Tas ka mediji ar savām bildītēm, ka Šķēle un Valteri dzer , nomelnoja un noraka par visām varītēm Latvijas basketbolu, tur jau grūti ko darīt. Tad, kad arī bija līmenis ASK , Baronam, Ventspilij, tad arī bija ļoti daudz skatītāju. 2007,. 2009., g eirobasketā aizbrauca vairāki tūkstoši līdzjutēju, vairāk kā šobrīd brauc uz hokeja čempionātiem, jo visiem ir sazombēts, cik labs ir dinamo, jo to bāž priekšā pakaļā un propogandē mūsu smadzenēm uz ko arī liela daļa pavelkās. Ar tādu borēšanu arī uz kērlingu sāktu staigāt cilvēki. uz hokeja čempi aizbrauc vairs vien pāris simti un uz izlases pirms čempja turnīriem nāk knapi 2-3 tūkstoši....par kādu baigo HOKEJA (nevis dinamo) popularitāti varam runāt? Cik nāk uz LAČ čempionātu? Un cik nāk uz LBL ? Jēkabpilī, halle vienmēr pilna, ok ir tur 700 vietas, bet viņa ir pilna, tas pats Valmierā, LU, Ogrē, Vef kad spēlē laukos halle ir pilna. Cik nāk uz Lač? tu atbildēsi, ka nenāk jo nav līmenis, nu tieši tā. Spēlētu mums kāds klubs eirolīgā, tad tur arī tūkstoši nāktu. 2006. gadā uz PČ hokejā Rīgā pat nebija izpārdotas visas LV spēles, par ko ta te runāt? Uz Olimpisko kvalifikāciju Rīgā arēna tika izpārdota tikai uz vienu maču, laikam pat arī neizpārdeva visu, bet gandrīz. Pret Britiem vispār 4 tūkstoši un tas viss ar Sandi Ozoliņu sastāvā cīņā par Olimpisko ceļa zīmi. Kā Latvijā hokeja zemē kas tāds ir iespējams vispār? Par masveidību un pilnām sporta zālēm, kur veči, bērni, skolēni un pusaudži spēlē katru vakaru, un vasarās uz ielām, vispār nerunāsim. Un nestāsti tikai par dārdzības atšķirībām. Bročos ledushalli noīrēt uz stundu maksāja 80 eiro. Novācot divas komandas ar divām maiņām vismaz katrā, tas ir izsmiekls. Basītī pat maskačkā kur grīda izlūzusi maksā 40 eiro stundā basīša zāle un tāpat katru dienu ir pilna un jāpiemetas svešajiem klāt, lai uzspēlētu. Basītis ir ļoti populārs!

  -2 [+] [-]

, 2016-01-22 21:37, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: var redzēt abus
man mājās nav tv24 un sportacentrs.tv . neko nevaru redzēt, kamēr vēl ltv7 rādīja bija ok, bija reklāmas utt., tagad nekā nav, stulbais vef nemācās no dinamo, ka aizejot no ltv7 popularitātē, kas vef tā jau maza, krīt vēl vairāk. Ja baskets grib kļūt populārāks, lai sāk darīt kaut ko cilvēku piesaistei, pat ja gribētu uz kādu spēli aiziet, to nedarītu, jo tukšā arēnā sēdēt nav nekāda prikola, kad dinamo spēlē ja ir normāls pretinieks ir cilvēki arēnā un ir atmosfēra, kas pievelk, bet iet uz arēnu klausīties kurpju čīkstoņu, nē paldies.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-22 21:37, pirms 9 gadiem
Pajautaatu sho pashu kaadam hokejistam, shis teiktu to pashu par hokeju.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-22 21:38, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Sākās vecā dziesma uz dinamo 30% nāk krievu. 20% izdala brīvbiļetes, 5 % vinnē konkursos. 20 % ir abonementi, kam jānāk vienalga kā komanda spēlē, jo ir samaksāts. Pārējie aiziet modes pēc. Uz izlasi gan nez kāpēc neviens neraujās skatīties. Spēlēs pret Krieviju pirms pasaules čempja pat otro stāvu never vaļā Tas, ka hokeju SKATĀS vairāk, par to nav šaubu. Tas ka, ja Latvijā būtu eirolīgas klubs basketbolā un uz to ietu tik pat cik uz Dinamo, arī ir pats par sevi skaidrs, ja te brauktu Barcelona, Real, Panathinaikos utml. Tas, ka mediji uztaisīja un noraka Latvijas basketbolu arī ir skaidrs, jo līdz 2009. gadam uz ASK, Barons utml spēlēm nāca pilna arēna, kur nu vēl uz savstarpējiem mačiem. Tas ka mediji ar savām bildītēm, ka Šķēle un Valteri dzer , nomelnoja un noraka par visām varītēm Latvijas basketbolu, tur jau grūti ko darīt. Tad, kad arī bija līmenis ASK , Baronam, Ventspilij, tad arī bija ļoti daudz skatītāju. 2007,. 2009., g eirobasketā aizbrauca vairāki tūkstoši līdzjutēju, vairāk kā šobrīd brauc uz hokeja čempionātiem, jo visiem ir sazombēts, cik labs ir dinamo, jo to bāž priekšā pakaļā un propogandē mūsu smadzenēm uz ko arī liela daļa pavelkās. Ar tādu borēšanu arī uz kērlingu sāktu staigāt cilvēki. uz hokeja čempi aizbrauc vairs vien pāris simti un uz izlases pirms čempja turnīriem nāk knapi 2-3 tūkstoši....par kādu baigo HOKEJA (nevis dinamo) popularitāti varam runāt? Cik nāk uz LAČ čempionātu? Un cik nāk uz LBL ? Jēkabpilī, halle vienmēr pilna, ok ir tur 700 vietas, bet viņa ir pilna, tas pats Valmierā, LU, Ogrē, Vef kad spēlē laukos halle ir pilna. Cik nāk uz Lač? tu atbildēsi, ka nenāk jo nav līmenis, nu tieši tā. Spēlētu mums kāds klubs eirolīgā, tad tur arī tūkstoši nāktu. 2006. gadā uz PČ hokejā Rīgā pat nebija izpārdotas visas LV spēles, par ko ta te runāt? Uz Olimpisko kvalifikāciju Rīgā arēna tika izpārdota tikai uz vienu maču, laikam pat arī neizpārdeva visu, bet gandrīz. Pret Britiem vispār 4 tūkstoši un tas viss ar Sandi Ozoliņu sastāvā cīņā par Olimpisko ceļa zīmi. Kā Latvijā hokeja zemē kas tāds ir iespējams vispār? Par masveidību un pilnām sporta zālēm, kur veči, bērni, skolēni un pusaudži spēlē katru vakaru, un vasarās uz ielām, vispār nerunāsim. Un nestāsti tikai par dārdzības atšķirībām. Bročos ledushalli noīrēt uz stundu maksāja 80 eiro. Novācot divas komandas ar divām maiņām vismaz katrā, tas ir izsmiekls. Basītī pat maskačkā kur grīda izlūzusi maksā 40 eiro stundā basīša zāle un tāpat katru dienu ir pilna un jāpiemetas svešajiem klāt, lai uzspēlētu. Basītis ir ļoti populārs!
Reizēm tik daudz māki sarakstīt !

  +5 [+] [-]

, 2016-01-22 21:38, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: Jā baskets ir tik ļoti numur viens Latvijā, ka pat televīzijā nevar redzēt ne VTB, ne ventiļu cīņas eiropā. Ja sc nebūtu rakstu, tad nemaz nebūtu nojausmas, ka basketā kaut kas notiek.
Pagaidiet kamēr KP drudzis norims, tad sc pie populārākajiem notikumiem baskets vispār neparadīsies
Nu šiem klubiem ar 1.5 milj budžetu nav tādas naudas kā dināmiķim, kas tikai pasvilpj putinam un kremlim, ka vajag pārsimts štukas tv translācijas līgumam un to saņem bez stresa. Tad protams, var atļauties laist savas dinamo reklāmas katrā raidījumu, filmu starplaikā pār reizes. Loģiski, ja tev visu laiku priekšā ir kāds produkts, tad tu izvēlēsies viņu. Kāpēc civlēki pērk Colgate un Blendadent zobu pastas, nevis kaut kādas krievu , kas arī ir pilni veikalu plaukti? Loģiski, jo Colgate un citas zināmās grūž neskaitāmas naudas summas reklāmai un rezultātā ir atdeve. krievu pastas tā nereklamējas un loģiski, ka viņas pērk mazāk. Tāpat ar dinamo un basketbolu. nav jau māksla ar na haļavu iegūtu naudu mētāties un zīmēties, cik mēs kruti.

  +5 [+] [-]

, 2016-01-22 21:39, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tribīnes un tv reitingi rāda pretējo.
Šim es nepiekrītu. ja skatītos pēc tevis nosauktā, tad tie nr.1. sporta veidi mainītos ik pa laikam. Piem. Treknie gadi. ASK, Barons, BKV, spēļu apmeklējumi un tv reitingi bija debesīs.

  +6 [+] [-]

, 2016-01-22 21:40, pirms 9 gadiem
Ja skatāmies pēc vietējā čempionāta basketbolā un hokejā, ja skatāmies to kur spēlē basketbola un hokeja izlases spēlētāji, ja skatāmies pēc jaunatnes sistēmas sakārtotības hokejā un basketbolā - tur nav jautājumu - basketbols ir sporta veids numurs viens!

Basketbolā sistēma ir sakārtota no mazajiem kas tikko spēruši pirmos soļus basketbolā līdz izlases līmenim!

Hokejā valda bardaks no augšas līdz apakšai, par to liecina kaut vai tas ka LHF māžojās ar nacionālās izlases galvenā trenera nosaukšanu!

Dinamo kādreiz bija vārds ar kuru lepojās hokeja pasaule, tagad tas ir kļuvis par lamuvārdu un ar to nelepojas vairs praktiski neviens!

LBS uzticēja Bagatskim veidot Latvijas nacionālo basketbola izlasi 2010 gadā, neraustīja viņu, ļāva strādāt un ir rezultāts!

Hokejā tik rausta trenerus vienu pēc otra - BARDAKS!

100% piekrītu K Janičenokam un es neesmu iespaidojies no K Porziņģa spožuma! Vienkārši jāpaskatās uz lietām un jāpaskatās kā kuram ir gājis pēdējos 10 gadus! Vieni no kļūdām mācās (basketbols un baigā vasara), citi no tām nemācās un neizskatās ka kkas varētu mainīties tuvākajā laikā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-01-22 21:41, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: man mājās nav tv24 un sportacentrs.tv . neko nevaru redzēt, kamēr vēl ltv7 rādīja bija ok, bija reklāmas utt., tagad nekā nav, stulbais vef nemācās no dinamo, ka aizejot no ltv7 popularitātē, kas vef tā jau maza, krīt vēl vairāk. Ja baskets grib kļūt populārāks, lai sāk darīt kaut ko cilvēku piesaistei, pat ja gribētu uz kādu spēli aiziet, to nedarītu, jo tukšā arēnā sēdēt nav nekāda prikola, kad dinamo spēlē ja ir normāls pretinieks ir cilvēki arēnā un ir atmosfēra, kas pievelk, bet iet uz arēnu klausīties kurpju čīkstoņu, nē paldies.
Tad tev jāvēršas pie sava televīzijas operatora. Abi tevis nosaukti kanāli ir pieejami bezmaksas apraidē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 21:42, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nu šiem klubiem ar 1.5 milj budžetu nav tādas naudas kā dināmiķim, kas tikai pasvilpj putinam un kremlim, ka vajag pārsimts štukas tv translācijas līgumam un to saņem bez stresa. Tad protams, var atļauties laist savas dinamo reklāmas katrā raidījumu, filmu starplaikā pār reizes. Loģiski, ja tev visu laiku priekšā ir kāds produkts, tad tu izvēlēsies viņu. Kāpēc civlēki pērk Colgate un Blendadent zobu pastas, nevis kaut kādas krievu , kas arī ir pilni veikalu plaukti? Loģiski, jo Colgate un citas zināmās grūž neskaitāmas naudas summas reklāmai un rezultātā ir atdeve. krievu pastas tā nereklamējas un loģiski, ka viņas pērk mazāk. Tāpat ar dinamo un basketbolu. nav jau māksla ar na haļavu iegūtu naudu mētāties un zīmēties, cik mēs kruti.
Domā šogad Ventspilij jāuzvar?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-22 21:43, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: par to sakārtotību nav tik labi, mums trūkst pārejas uz pieaugušo basketbolu....
Jā tā ir, bet te ar hokeju basketbols ir vienā līmenī.

Tā nav sakartotības problēma, tā ir mūsu raksturu problēma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 21:44, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: kas tev ir ar šitajiem jautājumiem un neskaitāmajiem profiliem?
ignoree sho beernu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-22 21:45, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: kas tev ir ar šitajiem jautājumiem un neskaitāmajiem profiliem?
Vienīgais profils. Basketbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-22 21:48, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: kurš tad ir pelavu klubs? VEF vai Ventspils?
HK Liepaja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-22 21:49, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Sākās vecā dziesma uz dinamo 30% nāk krievu. 20% izdala brīvbiļetes, 5 % vinnē konkursos. 20 % ir abonementi, kam jānāk vienalga kā komanda spēlē, jo ir samaksāts. Pārējie aiziet modes pēc. Uz izlasi gan nez kāpēc neviens neraujās skatīties. Spēlēs pret Krieviju pirms pasaules čempja pat otro stāvu never vaļā Tas, ka hokeju SKATĀS vairāk, par to nav šaubu. Tas ka, ja Latvijā būtu eirolīgas klubs basketbolā un uz to ietu tik pat cik uz Dinamo, arī ir pats par sevi skaidrs, ja te brauktu Barcelona, Real, Panathinaikos utml. Tas, ka mediji uztaisīja un noraka Latvijas basketbolu arī ir skaidrs, jo līdz 2009. gadam uz ASK, Barons utml spēlēm nāca pilna arēna, kur nu vēl uz savstarpējiem mačiem. Tas ka mediji ar savām bildītēm, ka Šķēle un Valteri dzer , nomelnoja un noraka par visām varītēm Latvijas basketbolu, tur jau grūti ko darīt. Tad, kad arī bija līmenis ASK , Baronam, Ventspilij, tad arī bija ļoti daudz skatītāju. 2007,. 2009., g eirobasketā aizbrauca vairāki tūkstoši līdzjutēju, vairāk kā šobrīd brauc uz hokeja čempionātiem, jo visiem ir sazombēts, cik labs ir dinamo, jo to bāž priekšā pakaļā un propogandē mūsu smadzenēm uz ko arī liela daļa pavelkās. Ar tādu borēšanu arī uz kērlingu sāktu staigāt cilvēki. uz hokeja čempi aizbrauc vairs vien pāris simti un uz izlases pirms čempja turnīriem nāk knapi 2-3 tūkstoši....par kādu baigo HOKEJA (nevis dinamo) popularitāti varam runāt? Cik nāk uz LAČ čempionātu? Un cik nāk uz LBL ? Jēkabpilī, halle vienmēr pilna, ok ir tur 700 vietas, bet viņa ir pilna, tas pats Valmierā, LU, Ogrē, Vef kad spēlē laukos halle ir pilna. Cik nāk uz Lač? tu atbildēsi, ka nenāk jo nav līmenis, nu tieši tā. Spēlētu mums kāds klubs eirolīgā, tad tur arī tūkstoši nāktu. 2006. gadā uz PČ hokejā Rīgā pat nebija izpārdotas visas LV spēles, par ko ta te runāt? Uz Olimpisko kvalifikāciju Rīgā arēna tika izpārdota tikai uz vienu maču, laikam pat arī neizpārdeva visu, bet gandrīz. Pret Britiem vispār 4 tūkstoši un tas viss ar Sandi Ozoliņu sastāvā cīņā par Olimpisko ceļa zīmi. Kā Latvijā hokeja zemē kas tāds ir iespējams vispār? Par masveidību un pilnām sporta zālēm, kur veči, bērni, skolēni un pusaudži spēlē katru vakaru, un vasarās uz ielām, vispār nerunāsim. Un nestāsti tikai par dārdzības atšķirībām. Bročos ledushalli noīrēt uz stundu maksāja 80 eiro. Novācot divas komandas ar divām maiņām vismaz katrā, tas ir izsmiekls. Basītī pat maskačkā kur grīda izlūzusi maksā 40 eiro stundā basīša zāle un tāpat katru dienu ir pilna un jāpiemetas svešajiem klāt, lai uzspēlētu. Basītis ir ļoti populārs!
LAČ ir tik sūdīgs, ka to nav ko skatīties, vienīgi playoff ir ok. Daļa tava stāstījuma ir patiesa, bet ja paskatās laikus pirms dinamo, kad uz ogres, Rīga 2000, metalurga arī gāja daudz vairāk cilvēku nekā tagad iet uz LAČ. Cilvēki izvēlas labāko, smukāko un acij tīkamāko, to pašu LAČ varētu cilvēkiem interesantāju, ja spēles nebūtu uz dzeltena ledus un formā nebūtu katram sava cimdu krāsa un ģetras. UZ RD iet, jo smuka arēna, laba atmosfēra, emocijas. Salīdzināt LV hoki un basi uz masveidību vispār nav vērts, jo kā minēji vienu var spēlēt tikai ledushallē otru jebkurā pagalmā ar grozu.
No otras puses skats, es agrāk dzīvoju laukos, vasarā visi laida futbolu, ziemā tīrija ledu un spēlēja hoki, basi neviens nekad nespēlēja, pat tie kas staigaja uz basīša treniņiem ļoti labprāt spēlēja hoki pie pirmās iespējas.
Ja LV būtu vairāk ledushaļu un ekipējums nebūtu tik dārgs, tad vēl par masveidību būtu jāparunā. Tagad bais 100% masveidīgākais, hokis populārākais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-22 21:51, pirms 9 gadiem
Kurzemes Petjka rakstīja: Nabagu kausā jau tik viens pārstāvis mums ir
Šodien varētu būt Aldaru diena.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 21:55, pirms 9 gadiem
Izlasīju rakstu, it kā olimpiādē varbūt spēlēsim.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-22 21:56, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: LAČ ir tik sūdīgs, ka to nav ko skatīties, vienīgi playoff ir ok. Daļa tava stāstījuma ir patiesa, bet ja paskatās laikus pirms dinamo, kad uz ogres, Rīga 2000, metalurga arī gāja daudz vairāk cilvēku nekā tagad iet uz LAČ. Cilvēki izvēlas labāko, smukāko un acij tīkamāko, to pašu LAČ varētu cilvēkiem interesantāju, ja spēles nebūtu uz dzeltena ledus un formā nebūtu katram sava cimdu krāsa un ģetras. UZ RD iet, jo smuka arēna, laba atmosfēra, emocijas. Salīdzināt LV hoki un basi uz masveidību vispār nav vērts, jo kā minēji vienu var spēlēt tikai ledushallē otru jebkurā pagalmā ar grozu.
No otras puses skats, es agrāk dzīvoju laukos, vasarā visi laida futbolu, ziemā tīrija ledu un spēlēja hoki, basi neviens nekad nespēlēja, pat tie kas staigaja uz basīša treniņiem ļoti labprāt spēlēja hoki pie pirmās iespējas.
Ja LV būtu vairāk ledushaļu un ekipējums nebūtu tik dārgs, tad vēl par masveidību būtu jāparunā. Tagad bais 100% masveidīgākais, hokis populārākais.
Tur jau tā problēma. Viss ir atkarīgs no atmosfēras. Tas ir tas, kas pievek pelēko masu. Vienam un otram sporta veidam īstie uzticīgie fani, sporta veida kā tāda atbalstītāji nav daudz. Kādreiz gāja uz ASK, baronu, jo bija pilnas halles, un tajās bija super atmosfēra. Uz turieni gāja tāpat kā uzdinamo šobrīd, atpūsties, baudīt atmosfēru utml, jo tas ir tāds atpūtas veids darbadienu vakaros. Forši nu! Bet tad noputēji abi klubi, arī ventspils daļēji, jo budžets ir dalīts ar 4 vismaz. Atnāca vefs, kurš neko nedara, kam fani neinteresē, cilvēki aiziet , a tur kaut vai cilvēki ir pret CSKA, bet ir klusums, cilvekiem nepatīk tā atmosfēra. A aiziet uz dinamo, tur ir atmosfēra, kaut vai zāģis, nāks tāpat, jo patīk tā sajūta. Runa nav par sporta veidu. Kad basim hallēs klubi spēja nodrošināt atmosfēru, tad cilvēki arī nāca. Tas arī viss stāsts. nav runa, ka sports kā tāds visiem patiktu vairāk viens vai otrs. Atslēgas vārds ir atmosfēra.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-22 22:01, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Sākās vecā dziesma uz dinamo 30% nāk krievu. 20% izdala brīvbiļetes, 5 % vinnē konkursos. 20 % ir abonementi, kam jānāk vienalga kā komanda spēlē, jo ir samaksāts. Pārējie aiziet modes pēc. Uz izlasi gan nez kāpēc neviens neraujās skatīties. Spēlēs pret Krieviju pirms pasaules čempja pat otro stāvu never vaļā Tas, ka hokeju SKATĀS vairāk, par to nav šaubu. Tas ka, ja Latvijā būtu eirolīgas klubs basketbolā un uz to ietu tik pat cik uz Dinamo, arī ir pats par sevi skaidrs, ja te brauktu Barcelona, Real, Panathinaikos utml. Tas, ka mediji uztaisīja un noraka Latvijas basketbolu arī ir skaidrs, jo līdz 2009. gadam uz ASK, Barons utml spēlēm nāca pilna arēna, kur nu vēl uz savstarpējiem mačiem. Tas ka mediji ar savām bildītēm, ka Šķēle un Valteri dzer , nomelnoja un noraka par visām varītēm Latvijas basketbolu, tur jau grūti ko darīt. Tad, kad arī bija līmenis ASK , Baronam, Ventspilij, tad arī bija ļoti daudz skatītāju. 2007,. 2009., g eirobasketā aizbrauca vairāki tūkstoši līdzjutēju, vairāk kā šobrīd brauc uz hokeja čempionātiem, jo visiem ir sazombēts, cik labs ir dinamo, jo to bāž priekšā pakaļā un propogandē mūsu smadzenēm uz ko arī liela daļa pavelkās. Ar tādu borēšanu arī uz kērlingu sāktu staigāt cilvēki. uz hokeja čempi aizbrauc vairs vien pāris simti un uz izlases pirms čempja turnīriem nāk knapi 2-3 tūkstoši....par kādu baigo HOKEJA (nevis dinamo) popularitāti varam runāt? Cik nāk uz LAČ čempionātu? Un cik nāk uz LBL ? Jēkabpilī, halle vienmēr pilna, ok ir tur 700 vietas, bet viņa ir pilna, tas pats Valmierā, LU, Ogrē, Vef kad spēlē laukos halle ir pilna. Cik nāk uz Lač? tu atbildēsi, ka nenāk jo nav līmenis, nu tieši tā. Spēlētu mums kāds klubs eirolīgā, tad tur arī tūkstoši nāktu. 2006. gadā uz PČ hokejā Rīgā pat nebija izpārdotas visas LV spēles, par ko ta te runāt? Uz Olimpisko kvalifikāciju Rīgā arēna tika izpārdota tikai uz vienu maču, laikam pat arī neizpārdeva visu, bet gandrīz. Pret Britiem vispār 4 tūkstoši un tas viss ar Sandi Ozoliņu sastāvā cīņā par Olimpisko ceļa zīmi. Kā Latvijā hokeja zemē kas tāds ir iespējams vispār? Par masveidību un pilnām sporta zālēm, kur veči, bērni, skolēni un pusaudži spēlē katru vakaru, un vasarās uz ielām, vispār nerunāsim. Un nestāsti tikai par dārdzības atšķirībām. Bročos ledushalli noīrēt uz stundu maksāja 80 eiro. Novācot divas komandas ar divām maiņām vismaz katrā, tas ir izsmiekls. Basītī pat maskačkā kur grīda izlūzusi maksā 40 eiro stundā basīša zāle un tāpat katru dienu ir pilna un jāpiemetas svešajiem klāt, lai uzspēlētu. Basītis ir ļoti populārs!
Tu esi brāļu Grimmu vai Andersena pēctecis? Labi sanāk. Malacis.

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:02, pirms 9 gadiem
Hoķis pēdējā laikā ir galīgi garām, pārsvarā visur mokās. Par Dinamku vispaar nav vērts runāt. Kā no labiem avotiem dzirdēts-noēdušās cūkas.

  -3 [+] [-]

, 2016-01-22 22:02, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: Tu esi brāļu Grimmu vai Andersena pēctecis? Labi sanāk. Malacis.
Tev zobu paaraak daudz mutee?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-22 22:02, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Tur jau tā problēma. Viss ir atkarīgs no atmosfēras. Tas ir tas, kas pievek pelēko masu. Vienam un otram sporta veidam īstie uzticīgie fani, sporta veida kā tāda atbalstītāji nav daudz. Kādreiz gāja uz ASK, baronu, jo bija pilnas halles, un tajās bija super atmosfēra. Uz turieni gāja tāpat kā uzdinamo šobrīd, atpūsties, baudīt atmosfēru utml, jo tas ir tāds atpūtas veids darbadienu vakaros. Forši nu! Bet tad noputēji abi klubi, arī ventspils daļēji, jo budžets ir dalīts ar 4 vismaz. Atnāca vefs, kurš neko nedara, kam fani neinteresē, cilvēki aiziet , a tur kaut vai cilvēki ir pret CSKA, bet ir klusums, cilvekiem nepatīk tā atmosfēra. A aiziet uz dinamo, tur ir atmosfēra, kaut vai zāģis, nāks tāpat, jo patīk tā sajūta. Runa nav par sporta veidu. Kad basim hallēs klubi spēja nodrošināt atmosfēru, tad cilvēki arī nāca. Tas arī viss stāsts. nav runa, ka sports kā tāds visiem patiktu vairāk viens vai otrs. Atslēgas vārds ir atmosfēra.
Hokejā man atmosfēra ar patīk. Pēdejā spēlē patika Ventspils spēle pret čehiem. Varbūt Ventspils tālu aizspēlēsies.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-22 22:04, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: Jā baskets ir tik ļoti numur viens Latvijā, ka pat televīzijā nevar redzēt ne VTB, ne ventiļu cīņas eiropā. Ja sc nebūtu rakstu, tad nemaz nebūtu nojausmas, ka basketā kaut kas notiek.
Pagaidiet kamēr KP drudzis norims, tad sc pie populārākajiem notikumiem baskets vispār neparadīsies
Salīdzini kaut vai skatītāju apmeklēju uz katru spēli. Basketā skatītāji nāk vērot visas spēles, visām komandām, kamēr hokejā - tikai uz vienas komandas spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-22 22:07, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Pirmīt gribēju tev tieši to pašu pavaicāt.
arii esi zobaarsts, taapat kaa es?

  -4 [+] [-]

, 2016-01-22 22:09, pirms 9 gadiem
EČ uz Latvijas izlases spēlēm bija brīvas vietas. Vai Latvijā uz PČ hokejā Latvijas izlases spēlēm arī ir iespējams ka biļetes netiek izpārdotas. 2006. gadā biļetes nevarēja dabūt uz Latvijas izlasi, bet 2015.gadā basketbolā biļetes neizpirka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:11, pirms 9 gadiem
FUNS rakstīja: EČ uz Latvijas izlases spēlēm bija brīvas vietas. Vai Latvijā uz PČ hokejā Latvijas izlases spēlēm arī ir iespējams ka biļetes netiek izpārdotas. 2006. gadā biļetes nevarēja dabūt uz Latvijas izlasi, bet 2015.gadā basketbolā biļetes neizpirka.
tam piekriitu, ka 2006.gadaa uz hokji bija labaaka apmekleetiiba, kaa uz basi pagaajushogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:12, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Man rakstā vislabāk patīk- "Inteliģentais Janičenoks" Diez autors apzinās ko īsti nozīmē vārds inteliģents?
tev kaadas pretenzijas pret Telefonu? Vins nav nekaads glupais...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-01-22 22:15, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: tam piekriitu, ka 2006.gadaa uz hokji bija labaaka apmekleetiiba, kaa uz basi pagaajushogad.
Kā jau reiz teicu - tas, ka uz EČ bija dārgas biļetes, nav attaisnojums zemajam apmeklējumam.
Katru menesi pilnigi pietiekami butu kaut 10 eiro atlikt un vsjo.
Un ja grupā mums nebutu bijuši Lietuvieši, tad kopejais apmeklejums butu bijis vel zemaks. Tas nu ir fakts.

  +2 [+] [-]

, 2016-01-22 22:18, pirms 9 gadiem
Eiropas čempionāts patika. Vajadzētu Olimpiādi.

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:18, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: LAČ ir tik sūdīgs, ka to nav ko skatīties, vienīgi playoff ir ok. Daļa tava stāstījuma ir patiesa, bet ja paskatās laikus pirms dinamo, kad uz ogres, Rīga 2000, metalurga arī gāja daudz vairāk cilvēku nekā tagad iet uz LAČ. Cilvēki izvēlas labāko, smukāko un acij tīkamāko, to pašu LAČ varētu cilvēkiem interesantāju, ja spēles nebūtu uz dzeltena ledus un formā nebūtu katram sava cimdu krāsa un ģetras. UZ RD iet, jo smuka arēna, laba atmosfēra, emocijas. Salīdzināt LV hoki un basi uz masveidību vispār nav vērts, jo kā minēji vienu var spēlēt tikai ledushallē otru jebkurā pagalmā ar grozu.
No otras puses skats, es agrāk dzīvoju laukos, vasarā visi laida futbolu, ziemā tīrija ledu un spēlēja hoki, basi neviens nekad nespēlēja, pat tie kas staigaja uz basīša treniņiem ļoti labprāt spēlēja hoki pie pirmās iespējas.
Ja LV būtu vairāk ledushaļu un ekipējums nebūtu tik dārgs, tad vēl par masveidību būtu jāparunā. Tagad bais 100% masveidīgākais, hokis populārākais.
Nosauc man 3 argumentus kāpēc hokejs uz šo dienu ir populārāks par basketbolu?

Kas par to liecina šodien?

  +1 [+] [-]

, 2016-01-22 22:22, pirms 9 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Tur jau tā problēma. Viss ir atkarīgs no atmosfēras. Tas ir tas, kas pievek pelēko masu. Vienam un otram sporta veidam īstie uzticīgie fani, sporta veida kā tāda atbalstītāji nav daudz. Kādreiz gāja uz ASK, baronu, jo bija pilnas halles, un tajās bija super atmosfēra. Uz turieni gāja tāpat kā uzdinamo šobrīd, atpūsties, baudīt atmosfēru utml, jo tas ir tāds atpūtas veids darbadienu vakaros. Forši nu! Bet tad noputēji abi klubi, arī ventspils daļēji, jo budžets ir dalīts ar 4 vismaz. Atnāca vefs, kurš neko nedara, kam fani neinteresē, cilvēki aiziet , a tur kaut vai cilvēki ir pret CSKA, bet ir klusums, cilvekiem nepatīk tā atmosfēra. A aiziet uz dinamo, tur ir atmosfēra, kaut vai zāģis, nāks tāpat, jo patīk tā sajūta. Runa nav par sporta veidu. Kad basim hallēs klubi spēja nodrošināt atmosfēru, tad cilvēki arī nāca. Tas arī viss stāsts. nav runa, ka sports kā tāds visiem patiktu vairāk viens vai otrs. Atslēgas vārds ir atmosfēra.
Pareizi tu pateici - kad Ventspilij budžets bija reiz 4 un arī ASK spēlēja vēl, tad vis bija ok.
Manuprāt, ja tam pašam VEFAM budžets būtu 7 miljoni tāpat kā Žalgirim un komanda spēlētu Eirolīgā, tad arī arēna būtu pārpildīta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-01-22 22:22, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Nē, viņš nav glups. Par tevi diemžēl nevaru to pašu pateikt. Ja autors būtu teicis- harizmātisks, es vēl būtu piekritis.
kaapeec apvaino mani?

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:24, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kā jau reiz teicu - tas, ka uz EČ bija dārgas biļetes, nav attaisnojums zemajam apmeklējumam.
Katru menesi pilnigi pietiekami butu kaut 10 eiro atlikt un vsjo.
Un ja grupā mums nebutu bijuši Lietuvieši, tad kopejais apmeklejums butu bijis vel zemaks. Tas nu ir fakts.
Varbūt reizēm jāmaina cena biļetēm, lai būtu pilnāks apmeklējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:29, pirms 9 gadiem
TerryJ rakstīja: Varbūt reizēm jāmaina cena biļetēm, lai būtu pilnāks apmeklējums.
Ņemot verā ka tas ir EČ, tad uzskatu ka cenas bija normālas.
Domāju, ka lidzigas cenas ir visos tada veida pasākumos.
Ok, Baķka uz PČ hokejā cenas bija nolaidis, tas protams nesa augļus, arenas bija pilnas.
Nu nez, naivi jau ceret ka uz tada veida pasakumiem biletes dos pa 5 eiro, tad jau čempis nestu tikai zaudejumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-22 22:31, pirms 9 gadiem
Ja Janičenoks vajadzēja Beļģus nākamajā kārtā uzvarēt. Pārliecības iegūšanai, ka basketbols ir labs salīdzinājumā ar citiem. Kaut gan viegli nebūs izbraukuma spēle utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-22 22:32, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Basketbols ir un paliks nr 1 sporta Latvijā!

Top 5 sporta veidi Latvijā:

1.v- Basketbols;
2.v-Komentēšana SportaCentrā!
3.v- Vieglatlētika;
4.v- Smagsvaru celšana;
5.v- Litrabols.
Litrabols nav tik zemu.
1. Hokejs
2. Litrabols
3. Basketbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:36, pirms 9 gadiem
1.basketbols 2. Kabatas biljards. 3 Hokejs

  -1 [+] [-]

, 2016-01-22 22:39, pirms 9 gadiem
arhivs X rakstīja: Labāk jau uzreiz būtu licis pirmajā vietā savu iemīļotāko sporta veidu- litrabolu!
tu jau veeleetos, lai 1.vietaa buutu tavs sporta veids - zhagaru lasiishana

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:39, pirms 9 gadiem
Top 5 sporta veidi Latvijā:

1.v- Basketbols;
2.v-Hokejs.
3.v- Vieglatlētika;
4.v- Smagsvaru celšana;
5.v- Biatlons.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-22 22:42, pirms 9 gadiem
Vienmēr paticis, pilni autobusi ar bērniem. Tas reizēm nostrādā.

  +1 [+] [-]

, 2016-01-22 22:42, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Basketbols ir un paliks nr 1 sporta Latvijā!

Top 5 sporta veidi Latvijā:

1.v- Basketbols;
2.v-Komentēšana SportaCentrā!
3.v- Vieglatlētika;
4.v- Smagsvaru celšana;
5.v- Litrabols.
Tu aizmirsi par balsošanu zvaigžņu spēlēm.

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:45, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: par to sakārtotību nav tik labi, mums trūkst pārejas uz pieaugušo basketbolu....
Šajās diskusijās ielaisties ir tas pats, kas ar iereibušu par politiku kasīties... grūti jau kaut ko teikt par lietu, kurā tu pats esi iekšā par visiem 100, ja pretī tev ir statistikas pētītājs ar apmeklējumiem, budžetiem, līgām u.t.t. man personīgi jautājums nepastāv - basketbols ir pāri visam, bet pieļauju, ka vidējais čipsu gremotājs (vai citu izklaižu cienītājs) to teiks par savām, tā teikt, baudām. Viens jautājums - kurā no sporta spēlēm mūsu komandas var spēlēt līdzīgi un uzvarēt jebkuru Eiropas valsti jebkurā vecuma grupā? Atkal būšu savas lietas aizstāvis un teikšu, ka basketbola sistēma nav milzis uz māla kājām, kur viss atkarīgs no dažiem fanātiem vai mecenātiem. Un Porziņģis nav pliks gadījums, vienkārši LV basketbols ilgi un pacietīgi darbojoties to ir nopelnījis! Veiksmi gānīties tālāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-22 22:53, pirms 9 gadiem
objektiivais rakstīja: man mājās nav tv24 un sportacentrs.tv . neko nevaru redzēt, kamēr vēl ltv7 rādīja bija ok, bija reklāmas utt., tagad nekā nav, stulbais vef nemācās no dinamo, ka aizejot no ltv7 popularitātē, kas vef tā jau maza, krīt vēl vairāk. Ja baskets grib kļūt populārāks, lai sāk darīt kaut ko cilvēku piesaistei, pat ja gribētu uz kādu spēli aiziet, to nedarītu, jo tukšā arēnā sēdēt nav nekāda prikola, kad dinamo spēlē ja ir normāls pretinieks ir cilvēki arēnā un ir atmosfēra, kas pievelk, bet iet uz arēnu klausīties kurpju čīkstoņu, nē paldies.
Iespraud 10 eur vērtu antenu televizorā un būs tev kā viens, tā otrs kanāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:56, pirms 9 gadiem
brunoje rakstīja: Šajās diskusijās ielaisties ir tas pats, kas ar iereibušu par politiku kasīties... grūti jau kaut ko teikt par lietu, kurā tu pats esi iekšā par visiem 100, ja pretī tev ir statistikas pētītājs ar apmeklējumiem, budžetiem, līgām u.t.t. man personīgi jautājums nepastāv - basketbols ir pāri visam, bet pieļauju, ka vidējais čipsu gremotājs (vai citu izklaižu cienītājs) to teiks par savām, tā teikt, baudām. Viens jautājums - kurā no sporta spēlēm mūsu komandas var spēlēt līdzīgi un uzvarēt jebkuru Eiropas valsti jebkurā vecuma grupā? Atkal būšu savas lietas aizstāvis un teikšu, ka basketbola sistēma nav milzis uz māla kājām, kur viss atkarīgs no dažiem fanātiem vai mecenātiem. Un Porziņģis nav pliks gadījums, vienkārši LV basketbols ilgi un pacietīgi darbojoties to ir nopelnījis! Veiksmi gānīties tālāk!
Principā ar jaunatnes basketbolu mums vis ir kārtībā, jo jauno un perspektīvo talantu mums netrūkst. Problēma ir tāda, ka tie kas paliek spēlēt Latvijā, tie degradē. Vai tad šī nav pārējas no jauniešu uz pieaugušo basketbola vaina?

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:58, pirms 9 gadiem
Latvija basketbols ir numur viens sporta veids,jo sakāra Latvijas izlasi daudzi Latvijas izlases spēlētāji ir Eirolīgas spēlētāji. Vispār basketbols ir krietni sakartotāks nekā hokejs,jo viss sākot no jaunatnes čempionātiem līdz pat piegušai izlasei viss sakartots. Latvijas basketbola vīriešu izlase ir pilnība izmainījusies,jo nav vairs tādas lietas,kas bija 2000 gadu vidū. Izlasei spēlē talantīgi spēlētāji,kuri ir vieni no savu klubu līderiem takā izlasei ir nākotne reāla iespēja kvalifēcēties Rio Olimpiskājām spēlēm,kas būtu kaut,kaut kolosāls.

     [+] [-]

, 2016-01-22 22:58, pirms 9 gadiem
Nez kas būtu ja autobusu vietā pilnus vilciena vagonus pilnus ar bērniem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:02, pirms 9 gadiem
Kur vēl ir daudz cilvēku Armija utt. Varētu pansionāti ar saņemties.

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:03, pirms 9 gadiem
brunoje rakstīja: Šajās diskusijās ielaisties ir tas pats, kas ar iereibušu par politiku kasīties... grūti jau kaut ko teikt par lietu, kurā tu pats esi iekšā par visiem 100, ja pretī tev ir statistikas pētītājs ar apmeklējumiem, budžetiem, līgām u.t.t. man personīgi jautājums nepastāv - basketbols ir pāri visam, bet pieļauju, ka vidējais čipsu gremotājs (vai citu izklaižu cienītājs) to teiks par savām, tā teikt, baudām. Viens jautājums - kurā no sporta spēlēm mūsu komandas var spēlēt līdzīgi un uzvarēt jebkuru Eiropas valsti jebkurā vecuma grupā? Atkal būšu savas lietas aizstāvis un teikšu, ka basketbola sistēma nav milzis uz māla kājām, kur viss atkarīgs no dažiem fanātiem vai mecenātiem. Un Porziņģis nav pliks gadījums, vienkārši LV basketbols ilgi un pacietīgi darbojoties to ir nopelnījis! Veiksmi gānīties tālāk!
Porziņģis nav Latvijas basketbola sistēmas produkts, bet Spānijas. Bet kopumā Latvijas basketbola sistēma ir labi būvēta. Vai tas ir popularitātes rādītājs? Diez vai. (Ne) Popularitātes rādītājs ir tas, ka ventspils- vef spēle nevar savākt pat pilnu OC. Basketbols ir mans mīļākais sporta veids, diemžēl nekas neliecina, ka tas būtu populārākais sporta veids Latvijā.

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:03, pirms 9 gadiem
HuulijsBans rakstīja: Bet rene BBC joprojaam dominee vane???

Meksikaa noteikti arii ir savs LTV7 kas raada Dukurus
Domāju, ka Dukura renes sacenes Meksikā ir top5 skatītāko parraižu sarakstā. Ziepju operas, gan joprojam skatitākās tur.

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:05, pirms 9 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Porziņģis nav Latvijas basketbola sistēmas produkts, bet Spānijas. Bet kopumā Latvijas basketbola sistēma ir labi būvēta. Vai tas ir popularitātes rādītājs? Diez vai. (Ne) Popularitātes rādītājs ir tas, ka ventspils- vef spēle nevar savākt pat pilnu OC. Basketbols ir mans mīļākais sporta veids, diemžēl nekas neliecina, ka tas būtu populārākais sporta veids Latvijā.
Varbūt, ka ir. Sāka ar Pasečņiku U-16 vai pat 18. Liekas pat Mazurs trenēja. Tur pat kaut kāda 5. vieta bija Eiropas čempionātā, ja labi atceros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:06, pirms 9 gadiem
Man ir sajūta, ka pēdējās dienās sportacentrs speciāli publicē provocējošus rakstus, lai uzkurinātu komentētājus un piesaistītu lasītājus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-22 23:09, pirms 9 gadiem
Janičenokam iestājies vecuma marasms . Tas ka valsts atbalsta un finansē šo parazītisko sporta spēli ar visiem sporta skolu treneriem, nenozīmē, ka tas ir nr 1. Bimbambols nekad nav bijis, nav, un nekad nebūs sporta spēle nr 1!!!

  +2 [+] [-]

, 2016-01-22 23:10, pirms 9 gadiem
TerryJ rakstīja: Varbūt, ka ir. Sāka ar Pasečņiku U-16 vai pat 18. Liekas pat Mazurs trenēja. Tur pat kaut kāda 5. vieta bija Eiropas čempionātā, ja labi atceros.
Piedod, bet pārbaudi šos savus apgalvojumus google un nokaunies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:12, pirms 9 gadiem
Skolotajs35 rakstīja: Piedod, bet pārbaudi šos savus apgalvojumus google un nokaunies.
Jāiet būs basket LV. Liekas google buus, ko gruuti atrast.

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:12, pirms 9 gadiem
Progres2015 rakstīja: Man ir sajūta, ka pēdējās dienās sportacentrs speciāli publicē provocējošus rakstus, lai uzkurinātu komentētājus un piesaistītu lasītājus
Novika koncepcija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:17, pirms 9 gadiem
100 procentīga pārliecība, žēl, ka man tādas nav, bet tuvu 99 procentiem ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-22 23:18, pirms 9 gadiem
HuulijsBans rakstīja: Nu jaa taa jau laikam atpalikushie dara, ziema iet uz beigaam a shie pirks ziemai dreebes, kamer pus ziemu staigaa shortos
Kāda Hamburga?
Aizies uz tuvāko RDA un visu tur sapirks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:20, pirms 9 gadiem
Blats atlaists. Laikam zaudējums pret GSW. Fināla atkārtojums.
Mums ar Štelmahers tā aizgāja no Ventspils.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:22, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: lido trauku novācēj, kas ir RDA? Rīgas drēbju azote? Rīgā tādas nav, decembrī biju Hamburgā, sapirkos pa lēto, aizlidoju pa 15, atlidoju pa 9. rēķinu pats, vai sapērcies labas drēbes, vai staigā kā arhīvs_x, zviedru novalkātās humpalās ar sēņu un ērču piedevu
Kā tu ar savu apkopēja algu vari to atļauties?
Es labāk aizeju uz Alfu un visu noperku, nekur nelidojot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:26, pirms 9 gadiem
Šodien uzvara pār Valku. Un Ventpils basketbola komentāri burbuļo. Tā ir uzvara ļoti laba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-01-22 23:29, pirms 9 gadiem
Ej uz poda ar savu bimbambolu

Novuss ir nacionālais sporta veids.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:33, pirms 9 gadiem
HuulijsBans rakstīja: Alosha apvainojies???
Two and a half man pa Foxu skatos.
Par ko apvainoties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:35, pirms 9 gadiem
HuulijsBans rakstīja: Ooo jee tas labs!! Jauno sezonu raada, pats ilgi neesmu skatijies Vasaraa skiet sie panema breiku un taa to foxu neesmu uzsleedzis!!!
Es arhīvu skatos. Pa nedeļu tv nesanak skatities

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:36, pirms 9 gadiem
Renes ne-eksperts rakstīja: Vistleru skatīsies?
Es no serialiem tikai Two and a half man skatos. Citi seriali neinteresē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:39, pirms 9 gadiem
HuulijsBans rakstīja: Nu bet kuru sezonu raada??? Es jau ari skatijos vislaik ierakstaa, pa retam live,bet tas taa
Pag, sanāk 11tā.
Nu ķip tā sezona kur ar Kačeru sakas.

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:40, pirms 9 gadiem
HuulijsBans rakstīja: Es gan Ugunskuru, Sirds miilo moniku un vinas melo sliktaak

Aa vel zentas briivdienas ierakstaa!!!
A nu, vasarā, protams, vel VML skatijos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:51, pirms 9 gadiem
HuulijsBans rakstīja: Es gan Ugunskuru, Sirds miilo moniku un vinas melo sliktaak

Aa vel zentas briivdienas ierakstaa!!!
Es ar to visu.

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:51, pirms 9 gadiem
HuulijsBans rakstīja: Pielauju ka tev ir kakis sieviesu dzimtee!!!
Man ir kaķis sieviešu dzimtā.

     [+] [-]

, 2016-01-22 23:58, pirms 9 gadiem
"Right now, basketball is the number one sport in Latvia, 100%.

"If you asked me 3-4 years ago, I would say ice hockey.

"Ok it snows here and people play ice hockey, but we can play basketball too.

Lūk, precīzi citāti. Skaidrs pēc angļu versijas, ka Janičenoks vienkārši viegli lauzītā angļu valodā no sākuma pārspīlēti izteicās, ko beigās arī izlaboja. Varam uzspēlēt arī basketbolu, protams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-01-23 00:15, pirms 9 gadiem
Labi,ka Kristaps tā domā,bet Latvija ir hokeja zeme.

     [+] [-]

, 2016-01-23 00:31, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es no serialiem tikai Two and a half man skatos. Citi seriali neinteresē.
Neliekas, ka te nav īstā vieta, kur seriālus apspriest?

  -1 [+] [-]

, 2016-01-23 00:34, pirms 9 gadiem
Ja skatās izlašu līmenī,tad basketbolam vēl ir uz ko tiekties!
Hokeja izlase regulāri spēlē PČ,un nu jau arī olimpiādēs...

  +1 [+] [-]

, 2016-01-23 00:34, pirms 9 gadiem
Njaaa,nju basitis ir labi atkopies.Pagaidaam,siivi konkuree ar hokji,bet basis aizies garaam tuvaakos gadus,pat bez visas maaksliigaas reklameeshanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-01-23 00:40, pirms 9 gadiem
inis2 rakstīja: Ja skatās izlašu līmenī,tad basketbolam vēl ir uz ko tiekties!
Hokeja izlase regulāri spēlē PČ,un nu jau arī olimpiādēs...
Aha,bet cik speelee hokji nopietnaa liimeni pasaulee un cik basi.Neesmu guugleejis,bet basi toch 3x vairaak .

     [+] [-]

, 2016-01-23 01:33, pirms 9 gadiem
Renes ne-eksperts rakstīja: nē, pag. nedēļ tikai sāka rādīt ar Kāčeru
Ar šīnu bija rēcīgāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-01-23 01:35, pirms 9 gadiem
inis2 rakstīja: Ja skatās izlašu līmenī,tad basketbolam vēl ir uz ko tiekties!
Hokeja izlase regulāri spēlē PČ,un nu jau arī olimpiādēs...
Nu jau ar salīdzināji.
Basketbolā, tāpat kā futbolā ir daudz lielāka izlašu konkurence nekā hokejā.

     [+] [-]

, 2016-01-23 01:38, pirms 9 gadiem
HuulijsBans rakstīja: Tas gan, lai vinsh prasiija limaku par seeriju, bet tas ir olschools
Labs aktieris bija. Es pat nezinu, viņš vēl kkur filmējas? Kaut kā pēdējā laikā bija baigi nodzēries.

     [+] [-]

, 2016-01-23 10:21, pirms 9 gadiem
Basketbols Nr.1, hokejs un tad futbols. Tā nu tas ir un strīdi lieki.

     [+] [-]

, 2016-01-23 13:39, pirms 9 gadiem
Būtu interesanti ja kāds izskaitītu kuri no Latvijas top 20 spēlētājiem pelna vairāk.Futbolisti,hokejisti vai basketbolisti.
Es par Basketu.

  -1 [+] [-]

, 2016-01-23 13:40, pirms 9 gadiem
priecē Kristapa J. pozitīvais optimisms, tomēr hokejizlase piedalās OS REGULĀRI jau kopš 2002.g., protms hoķī ir daudz mazāks konkurences mērogs, viss ir salīdzināms, pašlaik bumba lec uz augšu, kamēr ripa slīd uz leju, tomēr..

     [+] [-]

, 2016-01-23 21:19, pirms 9 gadiem
Dzerat, cik gribat, bet apmmeklētais nac.čemp.stadions ir Liepājā ; )

     [+] [-]

, 2016-01-25 10:23, pirms 9 gadiem
Kaada runa.. tikai basis!