Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Ulvis Brože

Latvijas U20 basketbolisti tiek pie pirmās uzvaras un izvairās no pēdējās vietas

Latvijas U20 basketbolisti tiek pie pirmās uzvaras un izvairās no pēdējās vietas
Ainars Bagatskis. Foto: FIBA

Šodien Eiropas čempionāta B divīzijā pirmo uzvaru izcīnīja Ainara Bagatska trenētie Latvijas U20 basketbolisti, kuri nevienu sekundi nepavadīja iedzinējos un ar nepieciešamo pārsvaru pieveica Šveici (64:60), tādējādi izvairoties no pēdējās vietas A apakšgrupā.

• Pirms spēles Latvijas juniori bija vienīgie A apakšgrupā, kuri nebija izbaudījuši uzvaras garšu. Panākums pret Šveici ļāvis izvairīties no pēdējās vietas un ļaus spēkoties par 9. līdz 16. vietu.

• Šveice apsteigta, pateicoties uzvarai savstarpējā spēlē. Ja vakarā slovāki piekāpsies Horvātijai, tad izveidotos scenārijs, kurā Latvijai, Šveicei un Slovākijai ir 1-3 bilance, un katrai ir pa uzvarai savstarpējā spēlē.

• Tad Slovākijai savstarpējos mačos būtu +4 punkti, bet Latvijai un Šveicei bilance būtu -2. FIBA noteikumi paredz, ka nākamais rādītājs ir vairāk gūtu punktu savstarpējās spēlēs, un Latvijai uzbrukumā klājies labāk nekā Šveicei. Tādēļ šodien bija svarīgi uzvarēt ar vismaz +4.

• Kaut šveiciešiem padevās 12:0 izrāviens, viņi nevienu sekundi nepavadīja vadībā, kamēr Latvijas basketbolisti priekšā bija 34 minūtes, un Latvijas lielākais pārsvars otrās ceturtdaļas vidū sasniedza 13 punktus.

• Uzvarā rezultatīvākais ar 18 punktiem bija Rihards Berkolds, kurš realizēja četrus tālmetienus no desmit. Viņa kontā arī četras atlēkušās bumbas.

• Pēteris Pinnis trāpīja piecus no sešiem metieniem un desmit punktiem pievienoja 11 atlēkušās bumbas.

• Latvija A apakšgrupā ierindosies ceturtajā vietā. Cīņa par 9. līdz 16. vietu turpināsies ar dueli pret B grupas trešo komandu Lielbritāniju. Mačs notiks piektdien.

Šveice – Latvija 60:64

(9:18, 20:14, 12:18, 19:14)
Latvija: Berkolds 18, Pinnis 10 (11ab), Karlsons 7 (5ab, 5rp), Soldatenoks 7, Švītiņš 6, Ozers 6, Egle 4, Jīnemanis 2 (6ab), Neilands 2, Silčonoks 2, Ločmelis

Eiropas U20 B divīzija vīriešiem

A grupaU-Z+/-B grupaU-Z+/-C grupaU-Z+/-D grupaU-Z+/-
Somija4-0+51Nīderlande3-1+75Zviedrija4-0+151Gruzija3-1+57
Horvātija2-1+41Portugāle3-1+95Ukraina3-1+75Rumānija3-0+50
Latvija1-3-24Lielbritānija2-2+27Ungārija3-1+148Igaunija2-2-30
Šveice1-3-61Īrija2-2-43Kosova2-2+41Bulgārija1-2+43
Slovākija1-2-7Azerbaidžāna0-4-154Armēnija0-4-169Albānija0-4-120
Moldova0-4-246

Latvijas U20 izlases kalendārs

Dat.LaiksSpēleRezultāts
13.07.15.30Latvija - Horvātija70:88
14.07.20.30Somija - Latvija61:57
16.07.15.30Latvija - Slovākija66:72
17.07.15.30Šveice - Latvija60:64

Latvijas U20 izlase

SpēlētājsPoz.GadsAugums2023/24
Kristofers KarlsonsPG2004.185 cmValmiera Glass/ViA
Edvards EglePG2005.190 cmLatvijas Universitāte
Dāvis OzersSG2004.193 cmVentspils
Rihards BerkoldsSG2004.194 cmRīgas Zeļļi
Francis NeilandsSG2005.195 cmLatvijas Universitāte
Ernests LočmelisSG2004.194 cmEastern Florida St. College (NCAA)
Ralfs TumaševsSF2004.197 cmOgre
Rūdolfs ŠvītiņšSF2005.200 cmLatvijas Universitāte
Kristaps SoldatenoksSF2005.198 cmLiepāja
Jānis JīnemanisPF2005.210 cmGottingen (Vācija)
Pēteris PinnisC2004.216 cmVEF Rīga

, 2024-07-17 17:37, pirms 11 mēnešiem
Tas bija sensacionāli.
Slikti. Paldies jauniešu treneriem par izcilo darbu jauniešu sagatavošanā!
, 2024-07-17 17:39, pirms 11 mēnešiem
Soldatenoks točna neko neiemeta?
, 2024-07-17 17:39, pirms 11 mēnešiem
Berkolds pa lielam nokārtoja šo uzvaru. Sākot no smalki izprovocētās nesportiskās, kad palikušas bija tieši 2 minūtes, visiem iemestajiem 4 sodiņiem un vēl beidzamo trīni, citādi spēlētu par pēdējo vietu.
, 2024-07-17 17:43, pirms 11 mēnešiem
Piekrītu par jauniešu treneriem!
Spēlētājiem nav iemācīts būt ambicioziem, ne komandas basketbols ir iemācīts.
Tīri uzvarēja, jo ir labāka individuālā meistarība!(Šveicei basketbols uz Jūs)!
, 2024-07-17 17:44, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Piekrītu par jauniešu treneriem!
Spēlētājiem nav iemācīts būt ambicioziem, ne komandas basketbols ir iemācīts.
Arī individuālais ir traki zems. Saspēlnieki par pret prakstiski zemāka vājāka līmeņa komandu nespēj sakarīgi kontrolēt bumbu
, 2024-07-17 17:46, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Arī individuālais ir traki zems. Saspēlnieki par pret prakstiski zemāka vājāka līmeņa komandu nespēj sakarīgi kontrolēt bumbu
Basketbols ir komandas sporta veids, ja saspēlnieki nezin kur likt bumbu, tad basketbolu viņi ir maukuši, ne spēlējuši!
, 2024-07-17 17:47, pirms 11 mēnešiem
JJStilve rakstīja: Berkolds pa lielam nokārtoja šo uzvaru. Sākot no smalki izprovocētās nesportiskās, kad palikušas bija tieši 2 minūtes, visiem iemestajiem 4 sodiņiem un vēl beidzamo trīni, citādi spēlētu par pēdējo vietu.
Tie 4 iemestie sodiņi tiešām visu izšķīra, centās jau visa komanda zaudēt šo spēli cik vien iespējams, par laimi(diemžēl?) īsti nesanāca.
, 2024-07-17 17:49, pirms 11 mēnešiem
vienīgais kas man šajā spēlē patikās ir pēdējais iemestais 3pt metiens !
, 2024-07-17 17:52, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Basketbols ir komandas sporta veids, ja saspēlnieki nezin kur likt bumbu, tad basketbolu viņi ir maukuši, ne spēlējuši!
Nu vispirms viņi nevar pašu bumbu sekmīgi savās rokās nokontrolēt, tad arī individuāli neko nespēj nodemonstrēt, nespēj saasināt, dala bumbu stāvot pa 2-3 metri pirms trīnieka līnijas, tad, ja izdodas iespēlēt, tālāk nekas neseko, jo bumbu saņēmušais nezin ko ar šo bumbu tālāk iesākt.
Beigās tā var pat nonākt pie secinājuma, ka Pinnis tiešām ir labākais spēlētājs laukumā. Bet tad jau ir pavisam bēdīgs skats.
, 2024-07-17 17:53, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Arī individuālais ir traki zems. Saspēlnieki par pret prakstiski zemāka vājāka līmeņa komandu nespēj sakarīgi kontrolēt bumbu
Nu saspēle šodien bijā ārprāts. Labi, ka pretinieki neprata izmantot mūsu daudzās kļūdas.
, 2024-07-17 17:54, pirms 11 mēnešiem
Eu, cienījamie eksperti, pacilājiet galvā visas iespējamās jauniešu izlases, pasakiet kaut vienu, sākot no u16 vecumam, kur entajās spēlēs mūsu komandā nevienā spēlē kāds no puikām nav iedankojis? Es neko tādu nevaru atcerēties, ja godīgi.
, 2024-07-17 17:54, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Nu saspēle šodien bijā ārprāts. Labi, ka pretinieki neprata izmantot mūsu daudzās kļūdas.
Šis bija tipiskais variants- Labi ka tā.
, 2024-07-17 17:55, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Nu vispirms viņi nevar pašu bumbu sekmīgi savās rokās nokontrolēt, tad arī individuāli neko nespēj nodemonstrēt, nespēj saasināt, dala bumbu stāvot pa 2-3 metri pirms trīnieka līnijas, tad, ja izdodas iespēlēt, tālāk nekas neseko, jo bumbu saņēmušais nezin ko ar šo bumbu tālāk iesākt.
Beigās tā var pat nonākt pie secinājuma, ka Pinnis tiešām ir labākais spēlētājs laukumā. Bet tad jau ir pavisam bēdīgs skats.
Spēlēšanai augstā līmenī vajag zināmu brīvību savos lēmumos, ja neskaita dažus uzbrukumus 3/4 un pēdējo trīni, tad visu spēli tādi sasaistīti, bet tas ir labākajā gadījumā- lomu spēlētāju uzdevums!
, 2024-07-17 17:56, pirms 11 mēnešiem
krokodilumednieks rakstīja: Nu saspēle šodien bijā ārprāts. Labi, ka pretinieki neprata izmantot mūsu daudzās kļūdas.
Praktiski visi pa vairākām reizēm spītīgi deva autā vai pa tiešo pretiniekam.
, 2024-07-17 17:57, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Spēlēšanai augstā līmenī vajag zināmu brīvību savos lēmumos, ja neskaita dažus uzbrukumus 3/4 un pēdējo trīni, tad visu spēli tādi sasaistīti, bet tas ir labākajā gadījumā- lomu spēlētāju uzdevums!
Brīvībai lēmumos un darbībās laukumā vajag zināmu skila un pārliecības līmeni.
, 2024-07-17 17:59, pirms 11 mēnešiem
Principā visi hokeja, basketbola izlases spēlētāji jau 14-15 gados sāka noteikt savu dzīvi, bet te izskatījās, ka liela daļa vēl neko nenosaka!(pa vietējo dīķī vien dzīvo)! 19-20 gadīgi džeki!
, 2024-07-17 17:59, pirms 11 mēnešiem
Labi, nedrīkst nevienu baigi heitot. Ir kā ir. Laikam tā arī ir labi.
, 2024-07-17 18:03, pirms 11 mēnešiem
Nesaprotu Bagatski. Kāpēc viņš piekrita trenēt to baru. Viņiem izstāsta, kas jādara, bet izejot laukumā viss ir izdarīts nepareizi. Jaunatnes treneriem nerviem jābūt no dzelzs.
, 2024-07-17 18:03, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Labi, nedrīkst nevienu baigi heitot. Ir kā ir. Laikam tā arī ir labi.
Ir sportisti, kas jau 14 gados grib vairāk par vietējo līgu.
Ir cilvēki, kas visu dzīvi nodzīvo vienā vietā!
Tā tas ir un būs!
, 2024-07-17 18:04, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Ir sportisti, kas jau 14 gados grib vairāk par vietējo līgu.
Ir cilvēki, kas visu dzīvi nodzīvo vienā vietā!
Tā tas ir un būs!
Piekrītu. Absolūti.
, 2024-07-17 18:06, pirms 11 mēnešiem
AIVARS11 rakstīja: Nesaprotu Bagatski. Kāpēc viņš piekrita trenēt to baru. Viņiem izstāsta, kas jādara, bet izejot laukumā viss ir izdarīts nepareizi. Jaunatnes treneriem nerviem jābūt no dzelzs.
Jā, man liekas, ka viņš līdz galam nesaprata cik ļoti ir ieberzies.
Es domāju, ka viņš sen nebija redzējis vienuviet tik daudz čaļus, kuri neprot izdarīt praktiski neko no prasītā.
, 2024-07-17 18:07, pirms 11 mēnešiem
Šoreiz ,runājot par jauniešu spēli , teikšu : LABĀK BŪTU SKAISTS ZĀĢIS.
Jo šajā spēlē neko skaistu neredzēju. Uzvarētām ar tēlošanu ,kuras rezultātā šveicari dabūja tehnisko
, 2024-07-17 18:26, pirms 11 mēnešiem
Pretīgi bija skatīties - un nevis sportiskā snieguma dēļ, bet gan attieksmes dēļ.
Tiesnešu virzienā replikas un plātīšanās pēc katras otrās epizodes, necieņa pret pretinieku un skatītāju. Beigās lecīgi gailēni, it kā būtu galotnē nolauzuši Spāniju vai Franciju…
Un Bagatskis arī neko nevar padarīt ar šo baru.
, 2024-07-17 18:29, pirms 11 mēnešiem
AIVARS11 rakstīja: Nesaprotu Bagatski. Kāpēc viņš piekrita trenēt to baru. Viņiem izstāsta, kas jādara, bet izejot laukumā viss ir izdarīts nepareizi. Jaunatnes treneriem nerviem jābūt no dzelzs.
Cerams pēc čempja Bagātākiem būs detalizēta atskaite ar krāšņiem epitetiem AĻA Buļa atskaite kāda tā bija pēc Polijas
, 2024-07-17 18:35, pirms 11 mēnešiem
ANNUNAKI rakstīja: Cerams pēc čempja Bagātākiem būs detalizēta atskaite ar krāšņiem epitetiem AĻA Buļa atskaite kāda tā bija pēc Polijas
Bagatskim jānāk Banki vietā , kamēr nav par vēlu un nav pilnīgi noliets EČ25 !
, 2024-07-17 18:42, pirms 11 mēnešiem
pilnīgi noteikti te komentāros visi savās jomās izcilnieki un ir savu amatu Pasaules A.divīzijas līmenī. Atnākuši te komentāros labdarības nolūkos, brīvā laikā no saviem superdarbiem, augsti motivēti izvilkt Latvijas basketbolu no dziļiem sūdiem. Visi zin, kur vaina, visi zin, kā jādara un visu bērni būtu labākie spēlētāji, bet patiesībā neviens ne sūda nav izdarījis lietas labā
, 2024-07-17 18:43, pirms 11 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: Bagatskim jānāk Banki vietā , kamēr nav par vēlu un nav pilnīgi noliets EČ25 !
Es vispār labprāt redzētu Bagatski vismaz kā asistentu pie Bankī. Es gan neesmu drošs, vai viņiem izdotos sastrādāties, bet Bagatska stiprā puse vienmēr ir bijs uzbrukums
, 2024-07-17 18:43, pirms 11 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: vienīgais kas man šajā spēlē patikās ir pēdējais iemestais 3pt metiens !
Tas vairāk gan izskatījās pēc mēģinājuma šo spēli zaudēt...
, 2024-07-17 18:45, pirms 11 mēnešiem
ANNUNAKI rakstīja: Cerams pēc čempja Bagātākiem būs detalizēta atskaite ar krāšņiem epitetiem AĻA Buļa atskaite kāda tā bija pēc Polijas
Ja es rakstītu šādu atskaiti, tā sastāvētu tikai no rupjiem lamuvārdiem, bet es ikdienā esmu ļoti pieklājīgs cilvēks
, 2024-07-17 18:46, pirms 11 mēnešiem
Basketbola nākotne ir drošās rokās!
, 2024-07-17 18:48, pirms 11 mēnešiem
Aigaro rakstīja: pilnīgi noteikti te komentāros visi savās jomās izcilnieki un ir savu amatu Pasaules A.divīzijas līmenī. Atnākuši te komentāros labdarības nolūkos, brīvā laikā no saviem superdarbiem, augsti motivēti izvilkt Latvijas basketbolu no dziļiem sūdiem. Visi zin, kur vaina, visi zin, kā jādara un visu bērni būtu labākie spēlētāji, bet patiesībā neviens ne sūda nav izdarījis lietas labā
Euu, nu beidz, nevajag sporta līdzjutējiem atņemt viņu mazos ikdienas prieciņš ar dzīšanu dziļā kaunā, ja? Lūdzu?
, 2024-07-17 18:50, pirms 11 mēnešiem
Sanāk mēs nekrītam ārā uz C divīziju?
, 2024-07-17 18:52, pirms 11 mēnešiem
Murlāpsis rakstīja: Tas vairāk gan izskatījās pēc mēģinājuma šo spēli zaudēt...
Kapēc ? čalis uz sevi paņēma , iemeta un dzēsa jebkādas izredzes pretiniekam !
, 2024-07-17 18:53, pirms 11 mēnešiem
Aigaro rakstīja: pilnīgi noteikti te komentāros visi savās jomās izcilnieki un ir savu amatu Pasaules A.divīzijas līmenī. Atnākuši te komentāros labdarības nolūkos, brīvā laikā no saviem superdarbiem, augsti motivēti izvilkt Latvijas basketbolu no dziļiem sūdiem. Visi zin, kur vaina, visi zin, kā jādara un visu bērni būtu labākie spēlētāji, bet patiesībā neviens ne sūda nav izdarījis lietas labā
Par kritumu jauniešu basketbolā trauksmes signāls izskan regulāri pēdējos 3-4 gadus, bet mums visu laiku pretī atbild, viltus trauksme, beidziet runāt muļķības, mums viss ir ļoti labi. Ok. 6 gadi u20 bez A divīzijas, turpinām gaidīt
, 2024-07-17 18:53, pirms 11 mēnešiem
fantomas rakstīja: Sanāk mēs nekrītam ārā uz C divīziju?
Diemžēl.
, 2024-07-17 18:54, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Jā, man liekas, ka viņš līdz galam nesaprata cik ļoti ir ieberzies.
Es domāju, ka viņš sen nebija redzējis vienuviet tik daudz čaļus, kuri neprot izdarīt praktiski neko no prasītā.
Labākā atziņa no visām.
Nu šī spēle arī izvilkta nevis ar attieksmi, bet ar pēdējo salmiņu flopošanas veidā. Tie puiši saprot, ka viņi ir U-20? Nepaliks pēdējie, bet ir jāsāk spēlēt veču basketbolu. Pieaugušo čempionātos veči šādus puikas apēd un turpinās apēst bez sāls.
, 2024-07-17 19:02, pirms 11 mēnešiem
erty rakstīja: Labākā atziņa no visām.
Nu šī spēle arī izvilkta nevis ar attieksmi, bet ar pēdējo salmiņu flopošanas veidā. Tie puiši saprot, ka viņi ir U-20? Nepaliks pēdējie, bet ir jāsāk spēlēt veču basketbolu. Pieaugušo čempionātos veči šādus puikas apēd un turpinās apēst bez sāls.
Tur ir jau vecākiem jāsāk uzstājīgi runāt par pareizo skolas un turpmākās profesijas izvēli, ja runājam visai tieši. Nav vērts pat tērēt līdzekļus basketbola apavu iegādei.
, 2024-07-17 19:10, pirms 11 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: Kapēc ? čalis uz sevi paņēma , iemeta un dzēsa jebkādas izredzes pretiniekam !
Žagars arī Bulgārijā pie +7 45 sek. līdz beigām paņēma. Kas no tā beigās sanāca, laikam visi atceras...
, 2024-07-17 19:13, pirms 11 mēnešiem
Liekas bet prātīgāk bija ielikt u 20 trenēt Čoderu jo lielākoties viņa puikas no u18 veidos kodolu un viņš ar viņiem jau ir stradājis
, 2024-07-17 19:16, pirms 11 mēnešiem
Kāpēc tabulā Latvija spītīgi jāliek trešā vietā,ja visi zinam,ka būs ceturtie un Slovāki trešie,sasapņojies vai?!Laikam ceri,ka slovākiem iedos tehnisko zāģi...
, 2024-07-17 19:19, pirms 11 mēnešiem
Rūjienā šodien karogi izkārti un kausi gaisā!
, 2024-07-17 19:29, pirms 11 mēnešiem
Aigaro rakstīja: pilnīgi noteikti te komentāros visi savās jomās izcilnieki un ir savu amatu Pasaules A.divīzijas līmenī. Atnākuši te komentāros labdarības nolūkos, brīvā laikā no saviem superdarbiem, augsti motivēti izvilkt Latvijas basketbolu no dziļiem sūdiem. Visi zin, kur vaina, visi zin, kā jādara un visu bērni būtu labākie spēlētāji, bet patiesībā neviens ne sūda nav izdarījis lietas labā
Ja es neesmu labs atslēdznieks, tad mainu profesiju. Ja pusaudžu gados esmu slikts dejotājs, tad meklēju citu hobiju. Kaut kā tas dzīvē strādā. U-20 jau ir labi jāapzinās ko Tu vari vai nevari. Viņi turpina spēlēt, jo mums ir basketbola pīļu dīķis, bet okeānā jau ir citas prasības prasmju ziņā.
, 2024-07-17 19:49, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Tas bija sensacionāli.
Slikti. Paldies jauniešu treneriem par izcilo darbu jauniešu sagatavošanā!
Un atkal noignorē Bagatska problēmas. Vismaz vienam no jaunajiem tika piesaistīts speciāli serbu treneris sezonā
, 2024-07-17 19:50, pirms 11 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Liekas bet prātīgāk bija ielikt u 20 trenēt Čoderu jo lielākoties viņa puikas no u18 veidos kodolu un viņš ar viņiem jau ir stradājis
Viennozīmīgi. Šis čempis parāda, ka nevajag eksperimentēt ar klubu treneriem un viņu spējām pielāgoties
, 2024-07-17 19:51, pirms 11 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: Bagatskim jānāk Banki vietā , kamēr nav par vēlu un nav pilnīgi noliets EČ25 !
Skatoties uz šo čempi ar U20, es tā nedomāju
, 2024-07-17 19:57, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Un atkal noignorē Bagatska problēmas. Vismaz vienam no jaunajiem tika piesaistīts speciāli serbu treneris sezonā
Kuram bija serbu treneris? 😮
Tad ir jautājums par sadarbības rezultātiem un tās norisi. 🙈
, 2024-07-17 20:00, pirms 11 mēnešiem
Pie tam mēs runājam par Eiropas B divīziju un 3 vājām spēlēm pret zema līmeņa pretiniekiem. Pret horvātiem bija loģisks zaudējums.
, 2024-07-17 20:03, pirms 11 mēnešiem
Horvāti zaudēja slovākiem!
Arī u20 div a pāris neizskaidrojamas spēles!

FIBA vispār kontrolē, kas ar toto notiek?
, 2024-07-17 20:08, pirms 11 mēnešiem
erty rakstīja: Kuram bija serbu treneris? 😮
Tad ir jautājums par sadarbības rezultātiem un tās norisi. 🙈
Priekš Piņņa bija serbu treneris.
, 2024-07-17 20:11, pirms 11 mēnešiem
kristaps199021 rakstīja: Bagatskim jānāk Banki vietā , kamēr nav par vēlu un nav pilnīgi noliets EČ25 !
Ko stulbāku grūti ko uzrakstīt. Bagatskim līdz L.Banki kā līdz mēnesism...
, 2024-07-17 20:14, pirms 11 mēnešiem
balts rakstīja: Ko stulbāku grūti ko uzrakstīt. Bagatskim līdz L.Banki kā līdz mēnesism...
nu nu nu nu nu !
, 2024-07-17 20:36, pirms 11 mēnešiem
Sagadīšanās, ka 11 izmantoti?
Šis kā Banki do vaļā 🤣🤣🤣
, 2024-07-17 20:36, pirms 11 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Priekš Piņņa bija serbu treneris.
Tad man ir ļoti daudz jautājumu, uz kuriem šeit atbildes nav iespējams dabūt!
, 2024-07-17 20:53, pirms 11 mēnešiem
Mākam tikai spēlētājus nolikt. Tādi un šitādi. Vot treneri toties ir pasaules korifeji. Būtu Bagatskim visi šī gadugājuma spēlmaņi pieejami, tad tiktu kalni gāzti un ceļazīme velns zin uz kurieni izcīnīta. Tiek aizmirsta aksioma, ka tad kad komanda zaudē, tikai normāli būtu, ka vainīgs ir tikai treneris, kurš tādos gadījumos uzņemas visu atbildību. Bagatskis ir jau slavens konjuktūrists, kura karjera izskatās, ka strauji iet pa lejupslīdošu līkni. Nebūtu brīnums, ka viņš kanditēs uz nākošo Saeimu. Izskatās, ka lielu daļu komentāru raksta viņa ģimenes locekļi vai tamlīdzīgi roklaižas. Normāli puikas ir. Katram savi plusi vai mīnusi. Gudram trenerim vajadzēja tikai prast to salikt kopā un pareizi izmantot. Katrā ziņā tādas komandas kā Slovākija vajadzēja ņemt bez piepūles.
, 2024-07-17 21:02, pirms 11 mēnešiem
Izskatās, ka jugiem arī viss kārtībā. Horvāti zaudēja slovākiem un turpinās dzīvoties pa B grupu, savukārt serbi zaudēja čehiem, un tagad cīnīsies par palikšanu A grupā. Tādi lūk pīrādziņi...
, 2024-07-17 21:05, pirms 11 mēnešiem
Onslovs rakstīja: Mākam tikai spēlētājus nolikt. Tādi un šitādi. Vot treneri toties ir pasaules korifeji. Būtu Bagatskim visi šī gadugājuma spēlmaņi pieejami, tad tiktu kalni gāzti un ceļazīme velns zin uz kurieni izcīnīta. Tiek aizmirsta aksioma, ka tad kad komanda zaudē, tikai normāli būtu, ka vainīgs ir tikai treneris, kurš tādos gadījumos uzņemas visu atbildību. Bagatskis ir jau slavens konjuktūrists, kura karjera izskatās, ka strauji iet pa lejupslīdošu līkni. Nebūtu brīnums, ka viņš kanditēs uz nākošo Saeimu. Izskatās, ka lielu daļu komentāru raksta viņa ģimenes locekļi vai tamlīdzīgi roklaižas. Normāli puikas ir. Katram savi plusi vai mīnusi. Gudram trenerim vajadzēja tikai prast to salikt kopā un pareizi izmantot. Katrā ziņā tādas komandas kā Slovākija vajadzēja ņemt bez piepūles.
Cepiens ir par attieksmi laukumā un arī vispārīgās meistarības trūkumu. Atbildība ir tiem treneriem, kuri sagatavoja puišus līdz šim izlases turnīram. Noteikti, ka arī Bagatskis varēja novadīt izlasi šajās 4 spēlēs labāk. Zelta paaudze aizies un ar ko turpināsies Latvijas basketbola stāsts?
, 2024-07-17 21:05, pirms 11 mēnešiem
Onslovs rakstīja: Mākam tikai spēlētājus nolikt. Tādi un šitādi. Vot treneri toties ir pasaules korifeji. Būtu Bagatskim visi šī gadugājuma spēlmaņi pieejami, tad tiktu kalni gāzti un ceļazīme velns zin uz kurieni izcīnīta. Tiek aizmirsta aksioma, ka tad kad komanda zaudē, tikai normāli būtu, ka vainīgs ir tikai treneris, kurš tādos gadījumos uzņemas visu atbildību. Bagatskis ir jau slavens konjuktūrists, kura karjera izskatās, ka strauji iet pa lejupslīdošu līkni. Nebūtu brīnums, ka viņš kanditēs uz nākošo Saeimu. Izskatās, ka lielu daļu komentāru raksta viņa ģimenes locekļi vai tamlīdzīgi roklaižas. Normāli puikas ir. Katram savi plusi vai mīnusi. Gudram trenerim vajadzēja tikai prast to salikt kopā un pareizi izmantot. Katrā ziņā tādas komandas kā Slovākija vajadzēja ņemt bez piepūles.
Nevar nepiekrist. Ir šeit viens otrs Bagija daiļrades pielūdzējs...
, 2024-07-17 21:11, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Un atkal noignorē Bagatska problēmas. Vismaz vienam no jaunajiem tika piesaistīts speciāli serbu treneris sezonā
Ooo, kruti, serbu treneris? Un ko tas deva? Ļauj man minēt, tas laikam bija Pinnis? Tad tas bija veltīgi iztērēts laiks un līdzekļi.
, 2024-07-17 21:15, pirms 11 mēnešiem
erty rakstīja: Kuram bija serbu treneris? 😮
Tad ir jautājums par sadarbības rezultātiem un tās norisi. 🙈
Tas noteikti bija Pinnis. Garais čalis, kurš kustas pa laukumu kā 40gadīgs veterāns atvadu mačā. Bumbas puse izslīd no rokām, tad kautko viņš reizēm pamanās savākt, jo vienkārši reizēm iekrīt rokās. Tad vēl daļu viņš kaut kur cenšas aizsist pa gaisu, laikam aizmirstot, ka ir lielākais un garākais čalis ne tikai komandā, bet arī vispār laukumā.
, 2024-07-17 21:15, pirms 11 mēnešiem
Mēs esam Diženi!
Mēs esam Vareni!
- Vaira Vīķe Freiberga
, 2024-07-17 21:18, pirms 11 mēnešiem
Onslovs rakstīja: Mākam tikai spēlētājus nolikt. Tādi un šitādi. Vot treneri toties ir pasaules korifeji. Būtu Bagatskim visi šī gadugājuma spēlmaņi pieejami, tad tiktu kalni gāzti un ceļazīme velns zin uz kurieni izcīnīta. Tiek aizmirsta aksioma, ka tad kad komanda zaudē, tikai normāli būtu, ka vainīgs ir tikai treneris, kurš tādos gadījumos uzņemas visu atbildību. Bagatskis ir jau slavens konjuktūrists, kura karjera izskatās, ka strauji iet pa lejupslīdošu līkni. Nebūtu brīnums, ka viņš kanditēs uz nākošo Saeimu. Izskatās, ka lielu daļu komentāru raksta viņa ģimenes locekļi vai tamlīdzīgi roklaižas. Normāli puikas ir. Katram savi plusi vai mīnusi. Gudram trenerim vajadzēja tikai prast to salikt kopā un pareizi izmantot. Katrā ziņā tādas komandas kā Slovākija vajadzēja ņemt bez piepūles.
Uuuuu, normāli laid. Super. Noliekam treneri, kurš no totālas miskastes vienīgais nebaidījās paņemt izlasi un pacietīgi strādājot to aizveda līdz 5ajai vietai Eiropā. Malacis.
, 2024-07-17 21:19, pirms 11 mēnešiem
Mateushs rakstīja: Skatoties uz šo čempi ar U20, es tā nedomāju
Skatoties uz Olimpisko atlasi Bankī jau ir salicis mantas čemodānos?
, 2024-07-17 21:22, pirms 11 mēnešiem
Beidzot kādam vajadzētu skaļi pateikt, ka puikām 12-13 gados jāsāk mācīties dabas zinības, vai Fizika, vai programmēšana.
Visi Latvijas treneri jums deklarēs, ka smags un sistemātisks darbs paŗspēs iedzimto talantu (maksājiet tikai!). 90% Latvijas treneru jums deklarēs, ka Jūsu bērnu aprūpēs labāk nekā ITA vai ESP treneri, un ko nu viuņi vispār zina, tik salauž latviešu puikas.
Tētuki, mammas - ja 13-14 gadis nav 190+, metiet mieru sapņiem. investējiet mačībās nevis LBS sistēmas biznesā.
Treneri atklāti saka - no katra dzimšanas gada tikai 1-2 puikas (no 2008 varbūt izņēmums 3-4) pelnīs vairāk par 5000 EUR mēnesī basketbolā.
NAV jēgas 1000-2000 EUR pelnīt 20-25 gados uz Valmieras vai Ogres vai Liep'jas vai ventspils benķa, ja 3000+ bez veselības bojāšanas var pelnīt laboratorijā, vai birojā vai programmējot indiešu vai ukraiņu kantorim.
, 2024-07-17 21:22, pirms 11 mēnešiem
Murlāpsis rakstīja: Nevar nepiekrist. Ir šeit viens otrs Bagija daiļrades pielūdzējs...
Jā, stabili, no sava viedokļa neatkāpjas, tas kā Bagijs no reālas bedres un miskastes izveidoja izlasi no zaļknābjiem un aizveda to līdz 5ajai vietai Eiropā nav necik mazāk par Bankī sasniegto. Un Bankī nepaņēma komandu no tādas miskastes, kā to paveica Bagijs.
, 2024-07-17 21:27, pirms 11 mēnešiem
erty rakstīja: Cepiens ir par attieksmi laukumā un arī vispārīgās meistarības trūkumu. Atbildība ir tiem treneriem, kuri sagatavoja puišus līdz šim izlases turnīram. Noteikti, ka arī Bagatskis varēja novadīt izlasi šajās 4 spēlēs labāk. Zelta paaudze aizies un ar ko turpināsies Latvijas basketbola stāsts?
Es pieļauju, ka Bagatskis nesaprata līdz galam ko iesākt ar tik negataviem jauniešiem. Iespējams, agrāk viņš nevarēja iedomāties, ka jau tik pieaugušā vecumā puikas vēl tik daudzas elementāras lietas un darbības vienkārši neprot. Tas noteikti bija grandiozs pārsteigums. Tagad viņš zin
, 2024-07-17 21:28, pirms 11 mēnešiem
f
, 2024-07-17 21:30, pirms 11 mēnešiem
Onslovs rakstīja: Mākam tikai spēlētājus nolikt. Tādi un šitādi. Vot treneri toties ir pasaules korifeji. Būtu Bagatskim visi šī gadugājuma spēlmaņi pieejami, tad tiktu kalni gāzti un ceļazīme velns zin uz kurieni izcīnīta. Tiek aizmirsta aksioma, ka tad kad komanda zaudē, tikai normāli būtu, ka vainīgs ir tikai treneris, kurš tādos gadījumos uzņemas visu atbildību. Bagatskis ir jau slavens konjuktūrists, kura karjera izskatās, ka strauji iet pa lejupslīdošu līkni. Nebūtu brīnums, ka viņš kanditēs uz nākošo Saeimu. Izskatās, ka lielu daļu komentāru raksta viņa ģimenes locekļi vai tamlīdzīgi roklaižas. Normāli puikas ir. Katram savi plusi vai mīnusi. Gudram trenerim vajadzēja tikai prast to salikt kopā un pareizi izmantot. Katrā ziņā tādas komandas kā Slovākija vajadzēja ņemt bez piepūles.
Daudz var piekrist, bet ar ko izteikti Latvijas līga(ja neskaita VEF) ir izteikti pārāka pār Slovākijas pro līgu, kurā spēlē U20 slovāku līderi?
Vai ši izlase ir tik ļoti pārāka par Slovākijas izlasi?

Es to pārākumu spilgti neredzu, jo slovāki, latvieši vēl 19-20 gados nekur ārzemēs vēl nav sevi pierādījuši(pat spēlējuši daudzi ārpus Latvijas nav!
, 2024-07-17 21:30, pirms 11 mēnešiem
erty rakstīja: Kuram bija serbu treneris? 😮
Tad ir jautājums par sadarbības rezultātiem un tās norisi. 🙈
Vienīgais čalis, kuram šajā sastāvā par labu nāktu serbu treneris, tas būtu Jīnemanis. Labs augums, 210, laba kustību koordinācija, pietiekami ātrs, metiens tehniski it kā ir, laukumā nav pasīvs, nav slinks, bet diemžēl neko daudz no garo spēlētāju prasmēm acīmredzami nav apguvis.
, 2024-07-17 21:35, pirms 11 mēnešiem
Baigi var redzēt tos, kas ārzemēs spēlējuši- tie uzņemas līderu lomu un tie, kas pieraduši būt Latvijā rezervisti- tie arī vairāk par lomu spēlētāju neuzņemas, bet ja uzņemas, tad dara to ļoti haotiski!(kļūdas, ne īsti komandas basketbols, ne mentāli ir gatavi pavilkt)!
, 2024-07-17 21:36, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Daudz var piekrist, bet ar ko izteikti Latvijas līga(ja neskaita VEF) ir izteikti pārāka pār Slovākijas pro līgu, kurā spēlē U20 slovāku līderi?
Vai ši izlase ir tik ļoti pārāka par Slovākijas izlasi?

Es to pārākumu spilgti neredzu, jo slovāki, latvieši vēl 19-20 gados nekur ārzemēs vēl nav sevi pierādījuši(pat spēlējuši daudzi ārpus Latvijas nav!
Stop, bik nepiekrītu, domāju, man liekas, Tu jauc slovākus ar slovēņiem. Konkrēti slovāki, atšķirībā no Latvijas, nav nekur vispār regulāri cīnījušies par labām vietām A divīzijā. Es kaut kā pat to esmu drošs. Savukārt, mēs esam pārāk ilgstoši nokrituši zem savas latiņas(tas būtu A divīzijas līmenis)
Es neko nesaku, ja tas gadās pa retam, jo tas tiešām var būt saistīts at nevisai veiksmīgu jauniešu ražu, traumām uc fakoriem. Bet te jau ir ieilgusi tendence. Un 6 gadi, tas ir daudz
, 2024-07-17 21:39, pirms 11 mēnešiem
Spēlētāji, kas uzņemas līdera lomu Latvijas līgā- šajā izlasē nebija!
Savukārt nav ambīcīju un nav sagatavoti spēlētāji, kas var spert arī vienu soli tālāk- būt leģionāri top vai vidusmēra līgās Eiropā!
, 2024-07-17 21:41, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Baigi var redzēt tos, kas ārzemēs spēlējuši- tie uzņemas līderu lomu un tie, kas pieraduši būt Latvijā rezervisti- tie arī vairāk par lomu spēlētāju neuzņemas, bet ja uzņemas, tad dara to ļoti haotiski!(kļūdas, ne īsti komandas basketbols, ne mentāli ir gatavi pavilkt)!
Jā, tieši tā, jo ambīcijas, ambīcijas, pašpārliecība utt, tas ir virzīājspēks.
Lai gan, nav arī tā, ka gluži ārzemes, jo Lomažs auga tepat Latvijā, bet jauniešos jau bija monstrs. Nekad neraustījās. Žagars jauniešos, tieši tāpat. Vienkārši, loģika jau ir tāda, ka tāds uzņēmīgs jaunais nespēs iekārtoties uz palikšanu pīļu dīķī, viņš meklēs sev čelendžu.
, 2024-07-17 21:41, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Stop, bik nepiekrītu, domāju, man liekas, Tu jauc slovākus ar slovēņiem. Konkrēti slovāki, atšķirībā no Latvijas, nav nekur vispār regulāri cīnījušies par labām vietām A divīzijā. Es kaut kā pat to esmu drošs. Savukārt, mēs esam pārāk ilgstoši nokrituši zem savas latiņas(tas būtu A divīzijas līmenis)
Es neko nesaku, ja tas gadās pa retam, jo tas tiešām var būt saistīts at nevisai veiksmīgu jauniešu ražu, traumām uc fakoriem. Bet te jau ir ieilgusi tendence. Un 6 gadi, tas ir daudz
Redzi kādu Latvijas līgas līderi vai ārzemēs spēlējošos, kas varētu uzvarēt Div A līmenī?
, 2024-07-17 21:42, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Skatoties uz Olimpisko atlasi Bankī jau ir salicis mantas čemodānos?
cerams !
, 2024-07-17 21:46, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Redzi kādu Latvijas līgas līderi vai ārzemēs spēlējošos, kas varētu uzvarēt Div A līmenī?
Nu jau kopš 2019. gada tādi īsti nav bijuši. Plus mīnus, varbūt bija momenti, kad pacenšoties un savācot pilnus sastāvus, varēja ātrāk ievilkt u20 A divīzijā, bet uzvarēt točna nē. Žagars ar komandu u18 bija pēdējie, kas varēja par kaut ko pacīnīties
, 2024-07-17 21:50, pirms 11 mēnešiem
datmons rakstīja: Redzi kādu Latvijas līgas līderi vai ārzemēs spēlējošos, kas varētu uzvarēt Div A līmenī?
Ja šajā sastāvā būtu bijis Blūms, Vītols, Bagatskis Jr, stabili pārbrauktu šīm komandām pāri un ievilktu u20 A divīzijā, tas gan fakts
, 2024-07-17 21:56, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Ja šajā sastāvā būtu bijis Blūms, Vītols, Bagatskis Jr, stabili pārbrauktu šīm komandām pāri un ievilktu u20 A divīzijā, tas gan fakts
Vispār ja kas Bagatskis Jr ir 2003 gads kurš te nedrīkstētu spēlēt.
, 2024-07-17 21:58, pirms 11 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Vispār ja kas Bagatskis Jr ir 2003 gads kurš te nedrīkstētu spēlēt.
Ā, ok, tad sorrī. Nobruka datumi.
, 2024-07-17 21:59, pirms 11 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Vispār ja kas Bagatskis Jr ir 2003 gads kurš te nedrīkstētu spēlēt.
Te viens pat Blūms jau iedotu plus 30% enerģijas un pārliecības komandai. Ja pareizi atceros, tad iztrūkst praktiski pilns pamatpiecinieks
, 2024-07-17 22:02, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Te viens pat Blūms jau iedotu plus 30% enerģijas un pārliecības komandai. Ja pareizi atceros, tad iztrūkst praktiski pilns pamatpiecinieks
Meinarts , Salnājs , Vitols ,Blūms , Švalbe , Lastiņš un pagājušajā gadā labi spēlēja arī Toms Līnis.
, 2024-07-17 22:16, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Te viens pat Blūms jau iedotu plus 30% enerģijas un pārliecības komandai. Ja pareizi atceros, tad iztrūkst praktiski pilns pamatpiecinieks
Un tas vai daudz ko mainītu, ja treneris vienkārši nevar pārslēgties uz u izlasi?Tās problēmas, kas no bagija nāk un kuras ir redzamas, tu ignorē un liec tikai uz meistarības rēķina, kas nav pareizi
, 2024-07-17 22:18, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Ooo, kruti, serbu treneris? Un ko tas deva? Ļauj man minēt, tas laikam bija Pinnis? Tad tas bija veltīgi iztērēts laiks un līdzekļi.
Muļķības, ja pret večiem normāli spēj izskatīties un pret jaunākiem nē, tad problēma iespējams jau ir citur, nevis meistarībā
, 2024-07-17 22:21, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Jā, tieši tā, jo ambīcijas, ambīcijas, pašpārliecība utt, tas ir virzīājspēks.
Lai gan, nav arī tā, ka gluži ārzemes, jo Lomažs auga tepat Latvijā, bet jauniešos jau bija monstrs. Nekad neraustījās. Žagars jauniešos, tieši tāpat. Vienkārši, loģika jau ir tāda, ka tāds uzņēmīgs jaunais nespēs iekārtoties uz palikšanu pīļu dīķī, viņš meklēs sev čelendžu.
Par pīļu dīķi nav taisnība. Tas ir atkarīgs tīri no mentalitātes un rakstura kā tāda
, 2024-07-17 22:21, pirms 11 mēnešiem
Tai pat laikā Latvijas U-16 izlase zaudē -30 ģenētiskajiem brāļiem atkal, bet puisi, kas met 15-20 punktus Spānijas pieaugušo 5.līgā un 22 punktus Kadetu U16 līgā pat netiek aicināts LBS atlasē piedalīties. skumja korumpēta un zaglīga valstele pie Baltijas jūras...
, 2024-07-17 22:23, pirms 11 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Meinarts , Salnājs , Vitols ,Blūms , Švalbe , Lastiņš un pagājušajā gadā labi spēlēja arī Toms Līnis.
Toms Mālmeisters labi komentē jau gadiem.
bet par , iespējams, pedofilas ievirzes LBS funkcionāriem un LJBL treneriem negrib vai nedrīkst rakstīt?
, 2024-07-17 22:37, pirms 11 mēnešiem
erty rakstīja: Kuram bija serbu treneris? 😮
Tad ir jautājums par sadarbības rezultātiem un tās norisi. 🙈
Iespējams Valmieras bijušajam, iespējams, citādas orientācijas puisim Serbu treneris
, 2024-07-17 22:58, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Muļķības, ja pret večiem normāli spēj izskatīties un pret jaunākiem nē, tad problēma iespējams jau ir citur, nevis meistarībā
Nu tas ir labs jautājums, kāda perspektīva spēlētājam, kurš ar augumu 216 pat starp augumā mazākiem vienaudžiem nespēj izskatīties pieklājīgi.
, 2024-07-17 23:08, pirms 11 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Muļķības, ja pret večiem normāli spēj izskatīties un pret jaunākiem nē, tad problēma iespējams jau ir citur, nevis meistarībā
Maksimālie griesti Pinnim, Čavara/ Šeļakova/Gromova līmenis.
Viņam nav veiklības, ne koordinācijas, ne asuma, ne niknuma, ja pie visa šī pieliekam to, ka pavisam maz basketbola skila, kas viņam paliek? Garš augums?
, 2024-07-17 23:09, pirms 11 mēnešiem
Onslovs rakstīja: Mākam tikai spēlētājus nolikt. Tādi un šitādi. Vot treneri toties ir pasaules korifeji. Būtu Bagatskim visi šī gadugājuma spēlmaņi pieejami, tad tiktu kalni gāzti un ceļazīme velns zin uz kurieni izcīnīta. Tiek aizmirsta aksioma, ka tad kad komanda zaudē, tikai normāli būtu, ka vainīgs ir tikai treneris, kurš tādos gadījumos uzņemas visu atbildību. Bagatskis ir jau slavens konjuktūrists, kura karjera izskatās, ka strauji iet pa lejupslīdošu līkni. Nebūtu brīnums, ka viņš kanditēs uz nākošo Saeimu. Izskatās, ka lielu daļu komentāru raksta viņa ģimenes locekļi vai tamlīdzīgi roklaižas. Normāli puikas ir. Katram savi plusi vai mīnusi. Gudram trenerim vajadzēja tikai prast to salikt kopā un pareizi izmantot. Katrā ziņā tādas komandas kā Slovākija vajadzēja ņemt bez piepūles.
Vispār jau galvenā atbildība ir LBs - gan vecajai, gan jaunajai. Visu laiku tiek stāstīts, ka viss super, jo pēdejo gadu labie lielās izlases rezultāti (ok OQ sanāca sūdīgi, lai arī ja salīdzina ar to, kāds morālais bija pirms +- 2 gadiem - OQ fināls ir pat ļoti labi), toties tiek klusēts par to, ka kadetu, jauniešu un junioru līmenī ir pamatīga bedre.
, 2024-07-17 23:10, pirms 11 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Meinarts , Salnājs , Vitols ,Blūms , Švalbe , Lastiņš un pagājušajā gadā labi spēlēja arī Toms Līnis.
Nu tad mēs nonākam pie tā, ka visi šobrīd redzamie tikai nāktu uz maiņu. Ja vispār būtu tikuši sastāvā. Es no esošajiem paturētu Jīnemani, Egli, Soldatenoku, varbūt Berkoldu
, 2024-07-17 23:12, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vispār jau galvenā atbildība ir LBs - gan vecajai, gan jaunajai. Visu laiku tiek stāstīts, ka viss super, jo pēdejo gadu labie lielās izlases rezultāti (ok OQ sanāca sūdīgi, lai arī ja salīdzina ar to, kāds morālais bija pirms +- 2 gadiem - OQ fināls ir pat ļoti labi), toties tiek klusēts par to, ka kadetu, jauniešu un junioru līmenī ir pamatīga bedre.
6 gadi bez u20 A divīzijā, Karl! 6!
, 2024-07-17 23:14, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vispār jau galvenā atbildība ir LBs - gan vecajai, gan jaunajai. Visu laiku tiek stāstīts, ka viss super, jo pēdejo gadu labie lielās izlases rezultāti (ok OQ sanāca sūdīgi, lai arī ja salīdzina ar to, kāds morālais bija pirms +- 2 gadiem - OQ fināls ir pat ļoti labi), toties tiek klusēts par to, ka kadetu, jauniešu un junioru līmenī ir pamatīga bedre.
Pēdējos 6 gados no visām u20 izlasēm vienīgais jaunietis ar izlases perspektīvu ir Blūms Jr.
, 2024-07-17 23:35, pirms 11 mēnešiem
Nuu, jācer uz citu treneri nākamgad.
, 2024-07-17 23:43, pirms 11 mēnešiem
latvietis808 rakstīja: Nuu, jācer uz citu treneri nākamgad.
Piekrītu ! pieaugušo izlasei nepieciešams cits treneris !
, 2024-07-18 00:09, pirms 11 mēnešiem
Alus ari ira sula rakstīja: Tai pat laikā Latvijas U-16 izlase zaudē -30 ģenētiskajiem brāļiem atkal, bet puisi, kas met 15-20 punktus Spānijas pieaugušo 5.līgā un 22 punktus Kadetu U16 līgā pat netiek aicināts LBS atlasē piedalīties. skumja korumpēta un zaglīga valstele pie Baltijas jūras...
kurš tas ir?
, 2024-07-18 00:19, pirms 11 mēnešiem
Kā tur gāja Latvijas U16 LJBL 30+ punktu metējiem pret sava gada Lietuvas puikām?
Pie 22:11 Latvijas labā pamanījos uzlikt likmi Toto, ka Lietuva tomēr uzvarēs ar +10+20 pārsvaru.
Kā beidzās līdz šim cetīgākā Latvijas gada spēle pret kaimiņiem?
, 2024-07-18 01:48, pirms 11 mēnešiem
Alus ari ira sula rakstīja: Tai pat laikā Latvijas U-16 izlase zaudē -30 ģenētiskajiem brāļiem atkal, bet puisi, kas met 15-20 punktus Spānijas pieaugušo 5.līgā un 22 punktus Kadetu U16 līgā pat netiek aicināts LBS atlasē piedalīties. skumja korumpēta un zaglīga valstele pie Baltijas jūras...
Ja LBS neinteresē, jāspēlē Spānijas vai Lietuvas izlasē.
, 2024-07-18 01:53, pirms 11 mēnešiem
Onslovs rakstīja: Mākam tikai spēlētājus nolikt. Tādi un šitādi. Vot treneri toties ir pasaules korifeji. Būtu Bagatskim visi šī gadugājuma spēlmaņi pieejami, tad tiktu kalni gāzti un ceļazīme velns zin uz kurieni izcīnīta. Tiek aizmirsta aksioma, ka tad kad komanda zaudē, tikai normāli būtu, ka vainīgs ir tikai treneris, kurš tādos gadījumos uzņemas visu atbildību. Bagatskis ir jau slavens konjuktūrists, kura karjera izskatās, ka strauji iet pa lejupslīdošu līkni. Nebūtu brīnums, ka viņš kanditēs uz nākošo Saeimu. Izskatās, ka lielu daļu komentāru raksta viņa ģimenes locekļi vai tamlīdzīgi roklaižas. Normāli puikas ir. Katram savi plusi vai mīnusi. Gudram trenerim vajadzēja tikai prast to salikt kopā un pareizi izmantot. Katrā ziņā tādas komandas kā Slovākija vajadzēja ņemt bez piepūles.
Precīzi! Par rezultātu atbild treneris un LBS, kas ieliek treneri, apstiprina sagatavošanās plānu, atlasi gadiem, vasaras nometņu, turnīru organizēšanu! Zaudēt slovākiem un somiem ir jāmāk...
, 2024-07-18 01:56, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Skatoties uz Olimpisko atlasi Bankī jau ir salicis mantas čemodānos?
Bagatski, tu ? NESPĪD !!!
, 2024-07-18 01:58, pirms 11 mēnešiem
Alus ari ira sula rakstīja: Beidzot kādam vajadzētu skaļi pateikt, ka puikām 12-13 gados jāsāk mācīties dabas zinības, vai Fizika, vai programmēšana.
Visi Latvijas treneri jums deklarēs, ka smags un sistemātisks darbs paŗspēs iedzimto talantu (maksājiet tikai!). 90% Latvijas treneru jums deklarēs, ka Jūsu bērnu aprūpēs labāk nekā ITA vai ESP treneri, un ko nu viuņi vispār zina, tik salauž latviešu puikas.
Tētuki, mammas - ja 13-14 gadis nav 190+, metiet mieru sapņiem. investējiet mačībās nevis LBS sistēmas biznesā.
Treneri atklāti saka - no katra dzimšanas gada tikai 1-2 puikas (no 2008 varbūt izņēmums 3-4) pelnīs vairāk par 5000 EUR mēnesī basketbolā.
NAV jēgas 1000-2000 EUR pelnīt 20-25 gados uz Valmieras vai Ogres vai Liep'jas vai ventspils benķa, ja 3000+ bez veselības bojāšanas var pelnīt laboratorijā, vai birojā vai programmējot indiešu vai ukraiņu kantorim.
Muļķības, viss nav mērams tikai naudā !!!
, 2024-07-18 08:35, pirms 11 mēnešiem
balts rakstīja: Precīzi! Par rezultātu atbild treneris un LBS, kas ieliek treneri, apstiprina sagatavošanās plānu, atlasi gadiem, vasaras nometņu, turnīru organizēšanu! Zaudēt slovākiem un somiem ir jāmāk...
Bagatski negrasos ļoti aizstāvēt, bet ir jāuzsver uz to treneru atbildību, kuri šos tūlīt jau vīriešus ir gatavojuši visus iepriekšējos gadus. Tur kaut kas īsti nestrādā un LBS neko nav dziļāk pētījuši un mainījuši.
Ja ir problēma ar jauniešu attieksmi pret treniņiem, tad sporta skolām ir jārunā ar vecākiem un jārisina problēma. Būs konflikti, jo daudzi vecāki uzskata, ka viņi savu zelta gabaliņu audzina perfekti vai gandrīz perfekti. Bet bez konfliktiem un asas diskusijas neiztikt. Kā jau te tika minēts 6 U-20 izlases pēc kārtas ir nekādas, kas jau norāda uz sistēmas problēmām.
, 2024-07-18 10:00, pirms 11 mēnešiem
Tagad ar Britiem būs jāspēlē bet cīņā par 9 tikušas arī gana spēcīgās Zviedrija , Horvātija un Igaunija
, 2024-07-18 13:13, pirms 11 mēnešiem
Šogad B divīzijā bij vislabākas izredzes...Nākošgad jau būs no A divīzijas 3 komandas ar lielāku basketbola bagāžu.Un mums atkal labākie nebūs pieejami.
, 2024-07-18 18:24, pirms 11 mēnešiem
Beļģijas U20 tika top 4 A divīzijā kur viņiem bija 4 spēlētāji no pagājušā gada U18 B divīzijas kur viņi zaudēja finālā mums