Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvijas U20 basketbolisti tiek pie pirmās uzvaras un izvairās no pēdējās vietas

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvijas U20 basketbolisti tiek pie pirmās uzvaras un izvairās no pēdējās vietas
Ainars Bagatskis. Foto: FIBA

Šodien Eiropas čempionāta B divīzijā pirmo uzvaru izcīnīja Ainara Bagatska trenētie Latvijas U20 basketbolisti, kuri nevienu sekundi nepavadīja iedzinējos un ar nepieciešamo pārsvaru pieveica Šveici (64:60), tādējādi izvairoties no pēdējās vietas A apakšgrupā.

• Pirms spēles Latvijas juniori bija vienīgie A apakšgrupā, kuri nebija izbaudījuši uzvaras garšu. Panākums pret Šveici ļāvis izvairīties no pēdējās vietas un ļaus spēkoties par 9. līdz 16. vietu.

• Šveice apsteigta, pateicoties uzvarai savstarpējā spēlē. Ja vakarā slovāki piekāpsies Horvātijai, tad izveidotos scenārijs, kurā Latvijai, Šveicei un Slovākijai ir 1-3 bilance, un katrai ir pa uzvarai savstarpējā spēlē.

• Tad Slovākijai savstarpējos mačos būtu +4 punkti, bet Latvijai un Šveicei bilance būtu -2. FIBA noteikumi paredz, ka nākamais rādītājs ir vairāk gūtu punktu savstarpējās spēlēs, un Latvijai uzbrukumā klājies labāk nekā Šveicei. Tādēļ šodien bija svarīgi uzvarēt ar vismaz +4.

• Kaut šveiciešiem padevās 12:0 izrāviens, viņi nevienu sekundi nepavadīja vadībā, kamēr Latvijas basketbolisti priekšā bija 34 minūtes, un Latvijas lielākais pārsvars otrās ceturtdaļas vidū sasniedza 13 punktus.

• Uzvarā rezultatīvākais ar 18 punktiem bija Rihards Berkolds, kurš realizēja četrus tālmetienus no desmit. Viņa kontā arī četras atlēkušās bumbas.

• Pēteris Pinnis trāpīja piecus no sešiem metieniem un desmit punktiem pievienoja 11 atlēkušās bumbas.

• Latvija A apakšgrupā ierindosies ceturtajā vietā. Cīņa par 9. līdz 16. vietu turpināsies ar dueli pret B grupas trešo komandu Lielbritāniju. Mačs notiks piektdien.

Šveice – Latvija 60:64

(9:18, 20:14, 12:18, 19:14)
Latvija: Berkolds 18, Pinnis 10 (11ab), Karlsons 7 (5ab, 5rp), Soldatenoks 7, Švītiņš 6, Ozers 6, Egle 4, Jīnemanis 2 (6ab), Neilands 2, Silčonoks 2, Ločmelis

Eiropas U20 B divīzija vīriešiem

A grupaU-Z+/-B grupaU-Z+/-C grupaU-Z+/-D grupaU-Z+/-
Somija4-0+51Nīderlande3-1+75Zviedrija4-0+151Gruzija3-1+57
Horvātija2-1+41Portugāle3-1+95Ukraina3-1+75Rumānija3-0+50
Latvija1-3-24Lielbritānija2-2+27Ungārija3-1+148Igaunija2-2-30
Šveice1-3-61Īrija2-2-43Kosova2-2+41Bulgārija1-2+43
Slovākija1-2-7Azerbaidžāna0-4-154Armēnija0-4-169Albānija0-4-120
Moldova0-4-246

Latvijas U20 izlases kalendārs

Dat.LaiksSpēleRezultāts
13.07.15.30Latvija - Horvātija70:88
14.07.20.30Somija - Latvija61:57
16.07.15.30Latvija - Slovākija66:72
17.07.15.30Šveice - Latvija60:64

Latvijas U20 izlase

SpēlētājsPoz.GadsAugums2023/24
Kristofers KarlsonsPG2004.185 cmValmiera Glass/ViA
Edvards EglePG2005.190 cmLatvijas Universitāte
Dāvis OzersSG2004.193 cmVentspils
Rihards BerkoldsSG2004.194 cmRīgas Zeļļi
Francis NeilandsSG2005.195 cmLatvijas Universitāte
Ernests LočmelisSG2004.194 cmEastern Florida St. College (NCAA)
Ralfs TumaševsSF2004.197 cmOgre
Rūdolfs ŠvītiņšSF2005.200 cmLatvijas Universitāte
Kristaps SoldatenoksSF2005.198 cmLiepāja
Jānis JīnemanisPF2005.210 cmGottingen (Vācija)
Pēteris PinnisC2004.216 cmVEF Rīga

     [+] [-]

, 2024-07-17 21:39, pirms 4 mēnešiem
Spēlētāji, kas uzņemas līdera lomu Latvijas līgā- šajā izlasē nebija!
Savukārt nav ambīcīju un nav sagatavoti spēlētāji, kas var spert arī vienu soli tālāk- būt leģionāri top vai vidusmēra līgās Eiropā!

     [+] [-]

, 2024-07-17 21:41, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Baigi var redzēt tos, kas ārzemēs spēlējuši- tie uzņemas līderu lomu un tie, kas pieraduši būt Latvijā rezervisti- tie arī vairāk par lomu spēlētāju neuzņemas, bet ja uzņemas, tad dara to ļoti haotiski!(kļūdas, ne īsti komandas basketbols, ne mentāli ir gatavi pavilkt)!
Jā, tieši tā, jo ambīcijas, ambīcijas, pašpārliecība utt, tas ir virzīājspēks.
Lai gan, nav arī tā, ka gluži ārzemes, jo Lomažs auga tepat Latvijā, bet jauniešos jau bija monstrs. Nekad neraustījās. Žagars jauniešos, tieši tāpat. Vienkārši, loģika jau ir tāda, ka tāds uzņēmīgs jaunais nespēs iekārtoties uz palikšanu pīļu dīķī, viņš meklēs sev čelendžu.

     [+] [-]

, 2024-07-17 21:41, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Stop, bik nepiekrītu, domāju, man liekas, Tu jauc slovākus ar slovēņiem. Konkrēti slovāki, atšķirībā no Latvijas, nav nekur vispār regulāri cīnījušies par labām vietām A divīzijā. Es kaut kā pat to esmu drošs. Savukārt, mēs esam pārāk ilgstoši nokrituši zem savas latiņas(tas būtu A divīzijas līmenis)
Es neko nesaku, ja tas gadās pa retam, jo tas tiešām var būt saistīts at nevisai veiksmīgu jauniešu ražu, traumām uc fakoriem. Bet te jau ir ieilgusi tendence. Un 6 gadi, tas ir daudz
Redzi kādu Latvijas līgas līderi vai ārzemēs spēlējošos, kas varētu uzvarēt Div A līmenī?

     [+] [-]

, 2024-07-17 21:42, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Skatoties uz Olimpisko atlasi Bankī jau ir salicis mantas čemodānos?
cerams !

     [+] [-]

, 2024-07-17 21:46, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Redzi kādu Latvijas līgas līderi vai ārzemēs spēlējošos, kas varētu uzvarēt Div A līmenī?
Nu jau kopš 2019. gada tādi īsti nav bijuši. Plus mīnus, varbūt bija momenti, kad pacenšoties un savācot pilnus sastāvus, varēja ātrāk ievilkt u20 A divīzijā, bet uzvarēt točna nē. Žagars ar komandu u18 bija pēdējie, kas varēja par kaut ko pacīnīties

  -2 [+] [-]

, 2024-07-17 21:50, pirms 4 mēnešiem
datmons rakstīja: Redzi kādu Latvijas līgas līderi vai ārzemēs spēlējošos, kas varētu uzvarēt Div A līmenī?
Ja šajā sastāvā būtu bijis Blūms, Vītols, Bagatskis Jr, stabili pārbrauktu šīm komandām pāri un ievilktu u20 A divīzijā, tas gan fakts

  +2 [+] [-]

, 2024-07-17 21:56, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Ja šajā sastāvā būtu bijis Blūms, Vītols, Bagatskis Jr, stabili pārbrauktu šīm komandām pāri un ievilktu u20 A divīzijā, tas gan fakts
Vispār ja kas Bagatskis Jr ir 2003 gads kurš te nedrīkstētu spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-17 21:58, pirms 4 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Vispār ja kas Bagatskis Jr ir 2003 gads kurš te nedrīkstētu spēlēt.
Ā, ok, tad sorrī. Nobruka datumi.

     [+] [-]

, 2024-07-17 21:59, pirms 4 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Vispār ja kas Bagatskis Jr ir 2003 gads kurš te nedrīkstētu spēlēt.
Te viens pat Blūms jau iedotu plus 30% enerģijas un pārliecības komandai. Ja pareizi atceros, tad iztrūkst praktiski pilns pamatpiecinieks

  -1 [+] [-]

, 2024-07-17 22:02, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Te viens pat Blūms jau iedotu plus 30% enerģijas un pārliecības komandai. Ja pareizi atceros, tad iztrūkst praktiski pilns pamatpiecinieks
Meinarts , Salnājs , Vitols ,Blūms , Švalbe , Lastiņš un pagājušajā gadā labi spēlēja arī Toms Līnis.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-17 22:16, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Te viens pat Blūms jau iedotu plus 30% enerģijas un pārliecības komandai. Ja pareizi atceros, tad iztrūkst praktiski pilns pamatpiecinieks
Un tas vai daudz ko mainītu, ja treneris vienkārši nevar pārslēgties uz u izlasi?Tās problēmas, kas no bagija nāk un kuras ir redzamas, tu ignorē un liec tikai uz meistarības rēķina, kas nav pareizi

  +1 [+] [-]

, 2024-07-17 22:18, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Ooo, kruti, serbu treneris? Un ko tas deva? Ļauj man minēt, tas laikam bija Pinnis? Tad tas bija veltīgi iztērēts laiks un līdzekļi.
Muļķības, ja pret večiem normāli spēj izskatīties un pret jaunākiem nē, tad problēma iespējams jau ir citur, nevis meistarībā

  +2 [+] [-]

, 2024-07-17 22:21, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Jā, tieši tā, jo ambīcijas, ambīcijas, pašpārliecība utt, tas ir virzīājspēks.
Lai gan, nav arī tā, ka gluži ārzemes, jo Lomažs auga tepat Latvijā, bet jauniešos jau bija monstrs. Nekad neraustījās. Žagars jauniešos, tieši tāpat. Vienkārši, loģika jau ir tāda, ka tāds uzņēmīgs jaunais nespēs iekārtoties uz palikšanu pīļu dīķī, viņš meklēs sev čelendžu.
Par pīļu dīķi nav taisnība. Tas ir atkarīgs tīri no mentalitātes un rakstura kā tāda

  +4 [+] [-]

, 2024-07-17 22:21, pirms 4 mēnešiem
Tai pat laikā Latvijas U-16 izlase zaudē -30 ģenētiskajiem brāļiem atkal, bet puisi, kas met 15-20 punktus Spānijas pieaugušo 5.līgā un 22 punktus Kadetu U16 līgā pat netiek aicināts LBS atlasē piedalīties. skumja korumpēta un zaglīga valstele pie Baltijas jūras...

     [+] [-]

, 2024-07-17 22:23, pirms 4 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Meinarts , Salnājs , Vitols ,Blūms , Švalbe , Lastiņš un pagājušajā gadā labi spēlēja arī Toms Līnis.
Toms Mālmeisters labi komentē jau gadiem.
bet par , iespējams, pedofilas ievirzes LBS funkcionāriem un LJBL treneriem negrib vai nedrīkst rakstīt?

     [+] [-]

, 2024-07-17 22:37, pirms 4 mēnešiem
erty rakstīja: Kuram bija serbu treneris? 😮
Tad ir jautājums par sadarbības rezultātiem un tās norisi. 🙈
Iespējams Valmieras bijušajam, iespējams, citādas orientācijas puisim Serbu treneris

  +1 [+] [-]

, 2024-07-17 22:58, pirms 4 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Muļķības, ja pret večiem normāli spēj izskatīties un pret jaunākiem nē, tad problēma iespējams jau ir citur, nevis meistarībā
Nu tas ir labs jautājums, kāda perspektīva spēlētājam, kurš ar augumu 216 pat starp augumā mazākiem vienaudžiem nespēj izskatīties pieklājīgi.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-17 23:08, pirms 4 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Muļķības, ja pret večiem normāli spēj izskatīties un pret jaunākiem nē, tad problēma iespējams jau ir citur, nevis meistarībā
Maksimālie griesti Pinnim, Čavara/ Šeļakova/Gromova līmenis.
Viņam nav veiklības, ne koordinācijas, ne asuma, ne niknuma, ja pie visa šī pieliekam to, ka pavisam maz basketbola skila, kas viņam paliek? Garš augums?

  +3 [+] [-]

, 2024-07-17 23:09, pirms 4 mēnešiem
Onslovs rakstīja: Mākam tikai spēlētājus nolikt. Tādi un šitādi. Vot treneri toties ir pasaules korifeji. Būtu Bagatskim visi šī gadugājuma spēlmaņi pieejami, tad tiktu kalni gāzti un ceļazīme velns zin uz kurieni izcīnīta. Tiek aizmirsta aksioma, ka tad kad komanda zaudē, tikai normāli būtu, ka vainīgs ir tikai treneris, kurš tādos gadījumos uzņemas visu atbildību. Bagatskis ir jau slavens konjuktūrists, kura karjera izskatās, ka strauji iet pa lejupslīdošu līkni. Nebūtu brīnums, ka viņš kanditēs uz nākošo Saeimu. Izskatās, ka lielu daļu komentāru raksta viņa ģimenes locekļi vai tamlīdzīgi roklaižas. Normāli puikas ir. Katram savi plusi vai mīnusi. Gudram trenerim vajadzēja tikai prast to salikt kopā un pareizi izmantot. Katrā ziņā tādas komandas kā Slovākija vajadzēja ņemt bez piepūles.
Vispār jau galvenā atbildība ir LBs - gan vecajai, gan jaunajai. Visu laiku tiek stāstīts, ka viss super, jo pēdejo gadu labie lielās izlases rezultāti (ok OQ sanāca sūdīgi, lai arī ja salīdzina ar to, kāds morālais bija pirms +- 2 gadiem - OQ fināls ir pat ļoti labi), toties tiek klusēts par to, ka kadetu, jauniešu un junioru līmenī ir pamatīga bedre.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-17 23:10, pirms 4 mēnešiem
Witslenamitea rakstīja: Meinarts , Salnājs , Vitols ,Blūms , Švalbe , Lastiņš un pagājušajā gadā labi spēlēja arī Toms Līnis.
Nu tad mēs nonākam pie tā, ka visi šobrīd redzamie tikai nāktu uz maiņu. Ja vispār būtu tikuši sastāvā. Es no esošajiem paturētu Jīnemani, Egli, Soldatenoku, varbūt Berkoldu

  +1 [+] [-]

, 2024-07-17 23:12, pirms 4 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vispār jau galvenā atbildība ir LBs - gan vecajai, gan jaunajai. Visu laiku tiek stāstīts, ka viss super, jo pēdejo gadu labie lielās izlases rezultāti (ok OQ sanāca sūdīgi, lai arī ja salīdzina ar to, kāds morālais bija pirms +- 2 gadiem - OQ fināls ir pat ļoti labi), toties tiek klusēts par to, ka kadetu, jauniešu un junioru līmenī ir pamatīga bedre.
6 gadi bez u20 A divīzijā, Karl! 6!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-17 23:14, pirms 4 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vispār jau galvenā atbildība ir LBs - gan vecajai, gan jaunajai. Visu laiku tiek stāstīts, ka viss super, jo pēdejo gadu labie lielās izlases rezultāti (ok OQ sanāca sūdīgi, lai arī ja salīdzina ar to, kāds morālais bija pirms +- 2 gadiem - OQ fināls ir pat ļoti labi), toties tiek klusēts par to, ka kadetu, jauniešu un junioru līmenī ir pamatīga bedre.
Pēdējos 6 gados no visām u20 izlasēm vienīgais jaunietis ar izlases perspektīvu ir Blūms Jr.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-17 23:35, pirms 4 mēnešiem
Nuu, jācer uz citu treneri nākamgad.

     [+] [-]

, 2024-07-17 23:43, pirms 4 mēnešiem
latvietis808 rakstīja: Nuu, jācer uz citu treneri nākamgad.
Piekrītu ! pieaugušo izlasei nepieciešams cits treneris !

     [+] [-]

, 2024-07-18 00:09, pirms 4 mēnešiem
Alus ari ira sula rakstīja: Tai pat laikā Latvijas U-16 izlase zaudē -30 ģenētiskajiem brāļiem atkal, bet puisi, kas met 15-20 punktus Spānijas pieaugušo 5.līgā un 22 punktus Kadetu U16 līgā pat netiek aicināts LBS atlasē piedalīties. skumja korumpēta un zaglīga valstele pie Baltijas jūras...
kurš tas ir?

     [+] [-]

, 2024-07-18 00:19, pirms 4 mēnešiem
Kā tur gāja Latvijas U16 LJBL 30+ punktu metējiem pret sava gada Lietuvas puikām?
Pie 22:11 Latvijas labā pamanījos uzlikt likmi Toto, ka Lietuva tomēr uzvarēs ar +10+20 pārsvaru.
Kā beidzās līdz šim cetīgākā Latvijas gada spēle pret kaimiņiem?

     [+] [-]

, 2024-07-18 01:48, pirms 4 mēnešiem
Alus ari ira sula rakstīja: Tai pat laikā Latvijas U-16 izlase zaudē -30 ģenētiskajiem brāļiem atkal, bet puisi, kas met 15-20 punktus Spānijas pieaugušo 5.līgā un 22 punktus Kadetu U16 līgā pat netiek aicināts LBS atlasē piedalīties. skumja korumpēta un zaglīga valstele pie Baltijas jūras...
Ja LBS neinteresē, jāspēlē Spānijas vai Lietuvas izlasē.

     [+] [-]

, 2024-07-18 01:53, pirms 4 mēnešiem
Onslovs rakstīja: Mākam tikai spēlētājus nolikt. Tādi un šitādi. Vot treneri toties ir pasaules korifeji. Būtu Bagatskim visi šī gadugājuma spēlmaņi pieejami, tad tiktu kalni gāzti un ceļazīme velns zin uz kurieni izcīnīta. Tiek aizmirsta aksioma, ka tad kad komanda zaudē, tikai normāli būtu, ka vainīgs ir tikai treneris, kurš tādos gadījumos uzņemas visu atbildību. Bagatskis ir jau slavens konjuktūrists, kura karjera izskatās, ka strauji iet pa lejupslīdošu līkni. Nebūtu brīnums, ka viņš kanditēs uz nākošo Saeimu. Izskatās, ka lielu daļu komentāru raksta viņa ģimenes locekļi vai tamlīdzīgi roklaižas. Normāli puikas ir. Katram savi plusi vai mīnusi. Gudram trenerim vajadzēja tikai prast to salikt kopā un pareizi izmantot. Katrā ziņā tādas komandas kā Slovākija vajadzēja ņemt bez piepūles.
Precīzi! Par rezultātu atbild treneris un LBS, kas ieliek treneri, apstiprina sagatavošanās plānu, atlasi gadiem, vasaras nometņu, turnīru organizēšanu! Zaudēt slovākiem un somiem ir jāmāk...

     [+] [-]

, 2024-07-18 01:56, pirms 4 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Skatoties uz Olimpisko atlasi Bankī jau ir salicis mantas čemodānos?
Bagatski, tu ? NESPĪD !!!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-18 01:58, pirms 4 mēnešiem
Alus ari ira sula rakstīja: Beidzot kādam vajadzētu skaļi pateikt, ka puikām 12-13 gados jāsāk mācīties dabas zinības, vai Fizika, vai programmēšana.
Visi Latvijas treneri jums deklarēs, ka smags un sistemātisks darbs paŗspēs iedzimto talantu (maksājiet tikai!). 90% Latvijas treneru jums deklarēs, ka Jūsu bērnu aprūpēs labāk nekā ITA vai ESP treneri, un ko nu viuņi vispār zina, tik salauž latviešu puikas.
Tētuki, mammas - ja 13-14 gadis nav 190+, metiet mieru sapņiem. investējiet mačībās nevis LBS sistēmas biznesā.
Treneri atklāti saka - no katra dzimšanas gada tikai 1-2 puikas (no 2008 varbūt izņēmums 3-4) pelnīs vairāk par 5000 EUR mēnesī basketbolā.
NAV jēgas 1000-2000 EUR pelnīt 20-25 gados uz Valmieras vai Ogres vai Liep'jas vai ventspils benķa, ja 3000+ bez veselības bojāšanas var pelnīt laboratorijā, vai birojā vai programmējot indiešu vai ukraiņu kantorim.
Muļķības, viss nav mērams tikai naudā !!!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-18 08:35, pirms 4 mēnešiem
balts rakstīja: Precīzi! Par rezultātu atbild treneris un LBS, kas ieliek treneri, apstiprina sagatavošanās plānu, atlasi gadiem, vasaras nometņu, turnīru organizēšanu! Zaudēt slovākiem un somiem ir jāmāk...
Bagatski negrasos ļoti aizstāvēt, bet ir jāuzsver uz to treneru atbildību, kuri šos tūlīt jau vīriešus ir gatavojuši visus iepriekšējos gadus. Tur kaut kas īsti nestrādā un LBS neko nav dziļāk pētījuši un mainījuši.
Ja ir problēma ar jauniešu attieksmi pret treniņiem, tad sporta skolām ir jārunā ar vecākiem un jārisina problēma. Būs konflikti, jo daudzi vecāki uzskata, ka viņi savu zelta gabaliņu audzina perfekti vai gandrīz perfekti. Bet bez konfliktiem un asas diskusijas neiztikt. Kā jau te tika minēts 6 U-20 izlases pēc kārtas ir nekādas, kas jau norāda uz sistēmas problēmām.

     [+] [-]

, 2024-07-18 10:00, pirms 4 mēnešiem
Tagad ar Britiem būs jāspēlē bet cīņā par 9 tikušas arī gana spēcīgās Zviedrija , Horvātija un Igaunija

     [+] [-]

, 2024-07-18 13:13, pirms 4 mēnešiem
Šogad B divīzijā bij vislabākas izredzes...Nākošgad jau būs no A divīzijas 3 komandas ar lielāku basketbola bagāžu.Un mums atkal labākie nebūs pieejami.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-18 18:24, pirms 4 mēnešiem
Beļģijas U20 tika top 4 A divīzijā kur viņiem bija 4 spēlētāji no pagājušā gada U18 B divīzijas kur viņi zaudēja finālā mums