Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Kārters: "Labprāt izmēģinātu spēkus Latvijas izlasē"

Andrejs Siliņš

Kārters: "Labprāt izmēģinātu spēkus Latvijas izlasē"
Vorens Kārters
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

"Vēlētos kaut "Ventspils" būtu piedāvājusi palikt," portālam Sportacentrs.com stāsta bijušais "Ventspils" amerikāņu leģionārs Vorens Kārters, kurš atzīstas mīlestībā Latvijai, atklājot, ka labprāt vēlētos saņemt mūsu valsts pilsonību un pārstāvēt valstsvienību starptautiskos turnīros.

Kaut "Ventspils" būtu piedāvājusi...

"Pavadīju lielisku laiku, spēlējot "Ventspils" komandā, man ļoti iepatikās mani komandas biedri un šī zeme kopumā, lai arī pavadīju tur pavisam īsu laika periodu," Kārteram par pavadīto laiku Latvijā palikušas tikai siltākās atmiņas. "Sezonas sākumā biju [NBA kluba Ņujorkas] "Knicks" sastāvā, un "Ventspils" mani neaicināja atpakaļ, lai palīdzētu Eirolīgas kvalifikācijā," basketbolists apliecināja, ka regulāri seko ventspilnieku gaitām arī šajā sezonā un ir lietas kursā par komandas neveiksmēm un treneru maiņu.

Basketbolists pēc atgriešanās no Ņujorkas pieņēmis pirmo darba piedāvājumu, kas bijis - no Grieķijas kluba "Ilysiakos", taču, tāpat kā ventspilniekiem, arī "Ilysiakos" šajā sezonā klājas grūti. "Komandai šī ir pirmā sezona A1 līgā, jo pagājušajā sezonā tika iegūta otrā vieta otrajā līgā," situāciju skaidro Kārters, kura komandai ir divas uzvaras 11 aizvadītajos mačos šosezon. "Daudziem puišiem trūkst pieredzes, arī man šī ir pirmā sezona Grieķijā, bet mēs ļoti ceram, ka lietas mainīsies uz labu sezonas otrā pusē."

"Vēlētos kaut "Ventspils" būtu piedāvājusi palikt, jo pats personiski ļoti vēlējos spert nākamo soli kopā ar komandu - mēģināt sasniegt kaut ko vairāk," skaidro Latvijas 2009. gada čempions.

Grib spēlēt izlasē...Latvijas izlasē!

Aizvadītajā vasarā Kārters neesot saņēmis ne cerēto piedāvājumu no "Ventspils", ne arī kāda cita Latvijas kluba, taču tagad interesi izrādījis Rīgas "Barons". "Es gan nezinu, cik nopietna ir viņu interese patiesībā," Kārters norāda. "Es pat būtu gatavs braukt uz Latviju spēlēt par mazāku cenu nekā citur, bet tai pašā laikā pietiekami atbilstošu cenu tam, ko varu paveikt komandas labā."

Ar Sportacentrs.com starpniecību Kārters atzinās mīlestībā Latvijai: "Man patiešām patika Rīga un domāju, ka spēlēšana "Baronā" man noteikti palīdzētu tikt soli tuvāk tam, lai pārstāvētu Latviju tās Nacionālajā izlasē." Šo rindu autors mazliet paprovocēja Vorenu: "Ir grūti neiemīlēties pilsētā, kurā ir tik daudz skaistu meiteņu", kam basketbolists pilnībā piekrita, norādot gan arī uz citām Latvijas labajām īpašībām: "Latvija ir pelnījusi lielāku cieņu, nekā tai parasti velta." Kārters min dažus piemērus: "Latvijā visi pret mani izturējās draudzīgi, bija atvērti. Tur bija daudz dažādi gaumīgi restorāni. Es iemīlēju "Reval Hotel" un SPA augšstāvā."

"Domāju, ka tā man būtu lieliska pieredze un reizē iespēja uzspēlēt pret vairākiem pasaules labākajiem basketbolistiem," spēka uzbrucējs apliecina vēlmi iegūt Latvijas pilsonību un palīdzēt Latvijas valstsvienībai. Tiesa, nekas vēl neesot sākts darīt lietas labā: "Oficiāli pagaidām neko neesam darījuši, bet ceru, ka tas mainīsies jau drīzākajā laikā."

Vorens Kārters

Vecums24
Augums206 cm
Svars100 kg
KoledžaUniversity of Illinois
Profesionāļa karjeraMutlu Aku Selcuk (Turcija); Sevilla {Spānijas ACB}; Ventspils; Ņujorkas "Knicks" (NBA); Ilysiakos (Grieķija)

Sniegums "Ventspils" rindās

TurnīrsSpMinP2p3ps.m.ABRPBMKPBPiez*
LBL433:3016.86.3/130.3/1.33.5/5.812.31.51.52.50.33.0
LBL play-off1029:0211.54.5/8.20/0.72.5/4.17.91.21.42.50.73.0
BBL229:0613.55.0/9.50/2.03.5/6.57.50.5-2.01.53.0

* - vidējie rādītāji: Min – minūtes, P – punkti, 2p – izmestie/iemestie divpunktu metieni, 3p – izmestie/iemestie trīspunktnieki, s.m. – izmestie/iemestie soda metieni, AB – atlēkušās bumbas, RP – rezultatīvās piespēles, BM – bloķētie metieni, K – kļūdas, PB – pārvertās bumbas, Piez – piezīmes.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sladkij

+102 [+] [-]

, 2010-01-12 13:54, pirms 14 gadiem
24 gadi, ta kaa Latvijai no taa noteikti neko nezaudetu, tikai palielinatu konkurenci . Ja butu pari 30 tad protams tolka nekada, bet 24 labs vecums!
Slēpts komentārs: pureenz
Slēpts komentārs: qwyx

 +82 [+] [-]

, 2010-01-12 13:55, pirms 14 gadiem
Es iemīlēju "Reval Hotel" un SPA augšstāvā,"

njaa..

 +20 [+] [-]

, 2010-01-12 13:56, pirms 14 gadiem
Šitam arī gribas padzerties ar čaļiem,un blondās paspaidīt

+157 [+] [-]

, 2010-01-12 13:56, pirms 14 gadiem
Ka tik chalim nav kaada LV zeltene palikusi te, ka tik traki grib atpakalj

 +47 [+] [-]

, 2010-01-12 13:56, pirms 14 gadiem
Cerams, ka nemelš niekus, k';a to darīja jaunais un perspektīvais TROJS
Gribu spēlēt LV un izlasē, kad dabon Latvijas pasi aizlaiž uz francijas 2 ligu, kur maksā daudz piķa bet Latvijā par vinju neviens nedzird, bet kārters tiešām pagājušo gad priecēja ar savu spēli ! Un man itnekas nebūtu pretim ja vins arī spēlētu izlasē!

 +43 [+] [-]

, 2010-01-12 13:56, pirms 14 gadiem
un kapēc gan ne, spēlētājs nav no tiem s.dīgākajiem

 +23 [+] [-]

, 2010-01-12 13:56, pirms 14 gadiem
runa jau calis skaisti,bet vai patiesi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-01-12 13:58, pirms 14 gadiem
manis pēc. Lūdzu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-01-12 13:58, pirms 14 gadiem
Tumšādainais Latvijas izlasē, nu nezinu gan, izskatītos gaužām tizli. Ja viņš būtu pusmūžu dzīvojis šeit tad varbūt, bet šādā situācijā, es domāju, galīgi garām.

 +67 [+] [-]

, 2010-01-12 13:59, pirms 14 gadiem
ideja laba! Bet kada jega bij par sito maksat SA+ ja tagad te var izlasiit?

  +7 [+] [-]

, 2010-01-12 13:59, pirms 14 gadiem
PAR

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 13:59, pirms 14 gadiem
Bāc!

 +25 [+] [-]

, 2010-01-12 14:00, pirms 14 gadiem
qwyx rakstīja: Pat Cipruss par šito ir labāks.
ja vins butu tik labs tad zemgale nespeletu

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:01, pirms 14 gadiem
wolf rakstīja: ideja laba! Bet kada jega bij par sito maksat SA+ ja tagad te var izlasiit?
Šeit jau tikai tīri intervijas atreferējums, bet tur bija analīze, viedoklis no Jurisona puses

 +22 [+] [-]

, 2010-01-12 14:01, pirms 14 gadiem
Pilsonību nevar saņemt - to var nopelnīt!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-12 14:01, pirms 14 gadiem
šo naturalizēšanu varēja darīt kad bija tas saukis tagad vai nekad! tad es sapratstu, ja mēs teiksim paņemtu kārtīgu sf kurš met, iet cauri un kāds mums nav bijis! tas būtu kā saprotams solis lai tiktu elitē ( top 3 varbūt pat)! bet tad ar nevis viduvējību bet tiešām labu spēlētāju!

bet tagad, kad izlase tiek taisīta no jaunajiem un spēlēt gribošajiem, es domāju, ka nē! nevajag, lai mums jaunie kapājas un tie kas grib ka'paties!

tieši tas būs tas šarms, kas varbūt dos līdzjutējiem stimulu nākt un atbalstīt savus puikas un mudināt uz lieliem darbiem! Kopības sajūta un īsta līdzi jušana!!

agrāk vēl varētu pieciest, bet šobrīd svarīgākais ir domāt par savu nākotni, jo
ārzemnieka piesaistīšana ir tulītēja uzlabošana, kas noderētu iepriekšējos ciklos, bevis tagad, kad ejam ar skatu nākotnē!

 +24 [+] [-]

, 2010-01-12 14:01, pirms 14 gadiem
mums un mūsu izlasei nav jau ko zaudēt... Krievija jau ar saviem nigužiem zeltu dabuja

 +11 [+] [-]

, 2010-01-12 14:01, pirms 14 gadiem
pēc Jāņa Bērziņa gan neizskatās, bet cilvēkiem ir jāaprod ar pārmaiņām pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +33 [+] [-]

, 2010-01-12 14:03, pirms 14 gadiem
ansiso rakstīja: Šeit jau tikai tīri intervijas atreferējums, bet tur bija analīze, viedoklis no Jurisona puses
Jurisona viedoklis? Man piemeram tik pat labi ir dzirdet manas draudzenes viedokli

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 14:04, pirms 14 gadiem
paldies, vēl viena tūrista aģenti jauc gaisu.
ja izskata iespēju naturalizēt, tad tikai tādu kas jau stabili spēlē Eirolīgā, nevis mēģina izmantot Latviju uz kā pakāpties..

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 14:04, pirms 14 gadiem
tas par vēlmi spēlēt Latvijas izlasē ir blefs kā jau lielākai daļai amerikāņu basketbolisti, kuri ASV neko nevar sasniegt. Ar ES dalībvalstu pasi viņam lielākas iespējas tikt kādā laba līmeņa Eiropas klubā, jo tad viņš neskaitītos kā leģionārs. Vai piemēram tikt uz naudīgo Krieviju...
Riktīgs bull shits par to gribēšanu spēlēt LV izlasē...

 +16 [+] [-]

, 2010-01-12 14:05, pirms 14 gadiem
Sporta avīzes sadaļā viņu sauc par Jorenu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-01-12 14:06, pirms 14 gadiem
Es par
Lai veicas dabut LV pilsonibu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-01-12 14:07, pirms 14 gadiem
Nav vajadziigs kaut kaads melnais, jeega no vinja ? Nu , protams, lielie biksees churaataaji aizchuraas aiz laimes bikses, kaa izdzirdeejushi, kaa shaads nigereens buus tagad latvietis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 14:09, pirms 14 gadiem
starp citu - cik stipra vēlme palikusi iepriekšējam kandidātam - tas kurš precējies ar latvietu un spēlēja Spānijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-01-12 14:10, pirms 14 gadiem
Reaali kam tas buus izdeviigi? vienu chempi chalis nospeelees un pazudiis. diriizaakais, ka to pashu bez motivaacijas.....
Interesanti - speeleeja un treneejaas Ventspilii, bet ahuuna iepatikusies Riiga un viesniica Latvija peedejais staavs :d vai mosh driizaak pirmais staavs ar savu Olymipic

  +9 [+] [-]

, 2010-01-12 14:10, pirms 14 gadiem
wolf rakstīja: ideja laba! Bet kada jega bij par sito maksat SA+ ja tagad te var izlasiit?
butu jau labi ja visi uzreiz buutu solarideejushies un neviens nepirktu to SA+ pakalpojumu, tad aatri vien taads maksas paklpojuminjsh nebuutu !

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 14:12, pirms 14 gadiem
zigiss rakstīja: starp citu - cik stipra vēlme palikusi iepriekšējam kandidātam - tas kurš precējies ar latvietu un spēlēja Spānijā?
Vinam vispar bija kaut kada velme? Vai ta mes tikai domajam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: qwyx
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 14:15, pirms 14 gadiem
šitais sēž uz zaļā, citādi nevar šitā lidot!

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:15, pirms 14 gadiem
Kārters vairāk grib spēlēt Itālijas otrajā līgā nevis LV izlasē. Ir arī citas banānu republikas kur var pacensties ES pasi dabūt - Bulgārija, Rumānija...........
Būtu interesanti dzirdēt kāda BK Ventspils pārstāvja komentu par šo Lāčplēsi. Spēlētājs jau nebija slikts.
Par to "dzimtenes" mīlestību kaut kā neticās. Ja LV būtu Lielbritānijas, Zviedrijas vai Vācijas dzīves līmenis, tad būtu nedaudz ticamāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 14:15, pirms 14 gadiem
haardys rakstīja: Sporta avīzes sadaļā viņu sauc par Jorenu!
es vairāk par Vari iedomājos

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:16, pirms 14 gadiem
Nēēēēē,lai paši mūsu puiši spēlē izlasē nevaig nekādus Amerikāņus.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 14:16, pirms 14 gadiem
Naturalizēšanas gadijumā - ar ko tādā gadījumā mēs būsim labāki par krieviem ? Kad krievi naturalizēja Holdenu , Makartiju , Hemmonu - mēs vismaz varējām lepoties ka mums tik tiešām ir LV izlase , nevis izlase kurā spēlētājiem ir attiecīgās valsts pase . Un par krieviem ierēcām - nu ja , paši pat normālu sastāvu nespēj savākt.

Un patiesīpā - zūd jēga vai, mazākajā gadījumā - tiek izkropļots termins "valsts NACIONĀLĀ izlase".

kā pret spēlētāju - normāls džeks , bet kā par izlases kandidātu - ne , paldies. Tad arī hokejam naturaliizējam pāris kanādiešus , kas netiek savas valsts izlasē bet ir labi spēlētāji , volejbolā utt.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 14:16, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Sākumā lai 3-4 gadus uzspēlē Latvijas klubos par grašiem, lai pierāda, tā teikt, savu lojalitāti jaunajai dzimtenei.
Un tad - varam uzņemt.
Ja gatavs ciest zaudējumus, saņemt maz naudas, lai tikai spēlētu par LATVIJU, tad kāpēc ne?!
Tie kas saka, c'mon - viņš jau būs vecs, tad 27-28 gadi ir īstais vecums, kad spēlētājs būs nobriedis.

Ja viņš taisās paņemt Barona piedāvājumu, bišķi uzspēlēt un tad nozust tālēs zilajās, tad nafig viņš mums vajadzīgs?
kapec vinam butu tas japierada un jaspele par kapeika ar ko vins ir sliktaks par musu izlasi kas plēš naudu un pohujs par izlasi ?
nekādas loģikas nav

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:18, pirms 14 gadiem
polārlācēns rakstīja: Vinam vispar bija kaut kada velme? Vai ta mes tikai domajam?
SA bija līdzīgs raksts. uzvārdu neatceros, bet bija zināmāks vecis par šito

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 14:19, pirms 14 gadiem
Cipanz rakstīja: Naturalizēšanas gadijumā - ar ko tādā gadījumā mēs būsim labāki par krieviem ? Kad krievi naturalizēja Holdenu , Makartiju , Hemmonu - mēs vismaz varējām lepoties ka tā tik tiešām ir LV izlase , nevis izlase kurā spēlētājiem ir attiecīgās valsts pase . Un par krieviem ierēcām - nu ja , paši pat normālu sastāvu nespēj savākt.

Un patiesīpā - zūd jēga vai, mazākajā gadījumā - tiek izkropļots termins "valsts NACIONĀLĀ izlase".

kā pret spēlētāju - normāls džeks , bet kā par izlases kandidātu - ne , paldies. Tad arī hokejam naturaliizējam pāris kanādiešus , kas netiek savas valsts izlasē bet ir labi spēlētāji , volejbolā utt.
ja nepamaniji hokejs balstijas mums uz krievu speletajiem pec neatkaribas atgusanas kas netika krievijas izlase tie devas pie mums

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 14:20, pirms 14 gadiem
Carter ir labs spēlētājs, bet Latvijas pilsonība, lai kļūtu par izlases spēlētāju, viņam ir nepieciešama, lai uzsistu sev cenu tirgū.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 14:20, pirms 14 gadiem
KVINSIJS LUISS:

Blūma komandas biedram būs Latvijas pase

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 14:22, pirms 14 gadiem
pirms pāris gadiem teiktu, nevajag, lai spēlē latvieši.

taqad saku - lai spēlē leitis vai nēģeris, ka tik smadzenes pareizā vietā būtu!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 14:23, pirms 14 gadiem
WHITE_PRIDE rakstīja: PAR
šitais komplektā ar niku riktīgi uzlaboja garīgo

par tēmu - ja grib, lai naturalizējas, bet tad vispārpieņemtajā kārtībā, kā to visi pārējie ārzemnieki dara. man principā nebūtu nekādu iebildumu un spēlētājs arī normāls (nav gan arī nekāds spīdeklis), bet nekādu īpašu nopelnu, par kuru viņam īpašā kārtā piešķirt pilsonību, Kārteram nav.

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:26, pirms 14 gadiem
Nebūsim naivi- viņš noteikti grib pasi, ne jau izlasi. Atskaitīšanās pēc noblieztu pāris spēles un pazustu tālēs zilajās.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 14:26, pirms 14 gadiem
OMG... Kaut viņam dotu šādu iespēju spēlēt LV izlasē!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 14:26, pirms 14 gadiem
Es labāk skatos kā mūsējie pašu spēkiem spēlē B divīzijā, nekā, lai naturalizē kaut kādus tumšos!

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:27, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: kapec vinam butu tas japierada un jaspele par kapeika ar ko vins ir sliktaks par musu izlasi kas plēš naudu un pohujs par izlasi ?
nekādas loģikas nav
kā nekādas loģikas nav? nafig lai mēs ņemtu kādu izlasē, ja viņam tas ir vajadzīgs tikai personīgā labuma dēļ? izlase ir valsts prestiža lieta, ja grib spēlēt tieši LV, lai tieši to arī pierāda.

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:28, pirms 14 gadiem
Shao rakstīja: kā nekādas loģikas nav? nafig lai mēs ņemtu kādu izlasē, ja viņam tas ir vajadzīgs tikai personīgā labuma dēļ? izlase ir valsts prestiža lieta, ja grib spēlēt tieši LV, lai tieši to arī pierāda.
afigena prestiža lieta kaut ko šogad EČ nemanīju , nebija ne smakas no prestiža pārstāvet valsti

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 14:29, pirms 14 gadiem
Personīgi man nepatiktu ka pa laukuma skraida 4 latvju bāleliņi un viens melnais kuram šis iespējams ir tikai kaut kāds atspēriena dēlits uz kauto ko augstāku

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 14:30, pirms 14 gadiem
Uzreiz atmiņā nāk Buļa komentārs: " Un tad viens melns krievs paņem un iemet trīnīti"! Mums būs viens melns latvietis, kurš paņem un iedanko!
Bet par tēmu - Nezinu vai izlases pārējie biedri būtu īpašā sajūsmā spēlēt ar "ne-īstu-latvieti". Jo kā nekā, tu spēlējot izlasē spēlē ar latviešiem par Latviju!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 14:32, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: ja nepamaniji hokejs balstijas mums uz krievu speletajiem pec neatkaribas atgusanas kas netika krievijas izlase tie devas pie mums
Muļķības. Faktiski visi izlases krievi ir vai nu vietējie, no LV (kā Tambijevs, Ņiživijs) vai jau pirms mūsu neatkarības iegūšanas nonākuši saiknē ar Latviju (kā Kerčs, Znaroks). Kaut kāds mistisks A no Jekaterinburgas un B no Magadanas neatnāca uz Latviju tikai tāpēc, ka netika Krievijas izlasē.

  +8 [+] [-]

, 2010-01-12 14:33, pirms 14 gadiem
Esmu pret mākslīgu sportistu naturalizēšanu. Lai iziet naturalizācijas procesu, kāds tas noteikts likumos, un tad pretendē uz izlasi. Savādāk jau vairs nav interesanti sekot līdzi kaut kādiem izlašu mačiem. Lielākajā daļā izlašu spēlē naturalizētie, kuri pat īsti nemāk sevis pārstāvētās valsts nosaukumu pareizi izrunāt.

Un otrkārt - Latvijā pilsonības sadošana sportistiem ir atmaksājusies tikai hokeja gadījumā, kad pilsonības tika sadotas eksdinamo spēlētājiem, kuriem tās pēc izcelsmes automātiski nepienācās. Šie vēči spēlēja pasaules līmeņa hokeju. Bet basketbolā līdz šim naturalizētie bijuši tikai viendienīši. Tāpat futbolā - kāda jēga bija no Miholapa? Un kāda jēga ir no Perepļotkina? Uz soliņa sēdēt labāk varēja kāds vietējais puika.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 14:33, pirms 14 gadiem
Jaunajā izlases modelī varētu arī pasaukt Troju Ostleru!
Šis ar Troju būtu diezgan exkluzīvi priekš JAUNĀS LV izlases!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 14:33, pirms 14 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: afigena prestiža lieta kaut ko šogad EČ nemanīju , nebija ne smakas no prestiža pārstāvet valsti
Nu un ļoti slikti, ka tā. Tāpēc jau arī sekoja tie skandāli un diskvalifikācijas, ka spēlētājiem nebija cieņas pret savas valsts izlasi. To nekādā gadījumā nevajag uzskatīt par normu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:38, pirms 14 gadiem
bet tiesham šis Jorens uzskata ka ir spejigs izlasē konkurēt ar Biedrinju un Kambalu???? Vai kāds vinjam pajautāja vai vinš mērķē izlasē uz dvielishu padēvēja vietu musu centriem kas nu ir MAZLIET labāki par vinju????

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:39, pirms 14 gadiem
izskatas pec karteja amisha, kuram sagribejas eiropas pilsonibu
parak smukini vins runa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:41, pirms 14 gadiem
Bet nu shitie amīshi ir normāla prakse gandriz jebkurā izlasē spēlē kāds kjipa pilsonis.. viss atkarīgs no basketbola politikas ko mēs gribam būt kruti un taisīt krāsainu izlasi vai tiesham skatities Latvieshu izlasi....

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:41, pirms 14 gadiem
Neizskatās viss šis pasākums nopietns! Nevajag!

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:41, pirms 14 gadiem
cancel rakstīja: bet tiesham šis Jorens uzskata ka ir spejigs izlasē konkurēt ar Biedrinju un Kambalu???? Vai kāds vinjam pajautāja vai vinš mērķē izlasē uz dvielishu padēvēja vietu musu centriem kas nu ir MAZLIET labāki par vinju????
nu vismaz vienā ziņā par Biedriņu viņš labāks ir gan - no pustālās distances ar var uzbrukt, tā kā pārī ar vienu vai otru varētu spēlēt!!! atieksme jau sliktāka par Biedriņu ar nebūtu, jo mūsu "zvaigznei" tā bija nekāda!

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:43, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Kā pēc grāmatas: ES MĪLU ŠO VALSTI, DODIET JEL MAN ĀTRĀK PILSONĪBU!

Īstenībā jārēc par žurnālistu glupību.

Aizvadītajā vasarā Kārters neesot saņēmis ne cerēto piedāvājumu no "Ventspils", ne arī kāda cita Latvijas kluba

Klubiem nevajag, bet izlasei vajag, tagad tāda tā loģika?
tur jau ta lieta, noteiktu izdomaja sev smuku runu, lai zurnalistus iezelinat un lai zurnalisti domatu, ka vins tiesam patiesi mil Latviju pec daziem te pavaditiem menesiem. dont be naive

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:45, pirms 14 gadiem
Apsmiekls un apkaunojums Latvijas basketbolam, visam Latvijas sportam un valstij kopumā, ja kāds patiešām nopietni apsver iespēju naturalizēt šo malaci "par īpašiem nopelniem".

Ja mīl Latviju - lai kārto naturalizācijas eksāmenu rindas kārtībā (ar visu latviešu valodas un vēstures apguvi).

Ārzemnieku naturalizēšana ir pilnīgā pretrunā ar valstsvienību principu kā tādu. Iesaku par to padomāt arī mazajiem, pāramerikanizētajiem nēģermīļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 14:45, pirms 14 gadiem
Būtu pilnīgs absurds, ja šo spēlētāju naturalizētu un viņš spēlētu izlasē.
Viņš Latvijā ir nospēlējis pāris mēnešus. Viņš mīl Latviju, jo vidējā "zvaigžņu" grūpija te ir mazliet skaistāka kā citur. Un reval hotel spa (!), īstais Latvijas identitātes simbols. Tak lai brauc uz savu dzimto zemi, tur katrā puslīdz lielākā pilsētā ir 50 tādi revali. Tās intereses viņam diži neatšķiras no mūsu zelta izlases puišiem.
Un arī no sportiskā viedokļa nav viņš nekāds lielais ieguvums. Varbūt par kapeiku labāks par to pašu Zaķi, bet vai tas ir tā vērts... Izlase ir izlase, tur nu būtu jāparāda, ko mēs paši mākam. Šaubos vai ir vērts apmainīt nedaudz spēcīgāku sastāvu pret izlasi, kas tomēr līdz galam nav latviešu izlase.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 14:45, pirms 14 gadiem
Nu, nezinu, nezinu.. Es jau būtu tikai par, gribētos redzēt kā Latvijas kreklā izskatītos melnais, pie tam ar NBA pieredzi. Par Kārteru palikušas labas atmiņas.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 14:46, pirms 14 gadiem
Kas mums vispār šobrīd ir 4. numura pozīcijā tāds, kurš varētu spēlēt izlases līmenī? Zaķis ar savu nestabilo spēli? Veselovs, kuru atlaiž Bulgārijas klubs? Un tomēr, lai labāk viņi spēlē, plus vēl Freimanis.

 +14 [+] [-]

, 2010-01-12 14:47, pirms 14 gadiem
Kaziks, 13:58, pirms 43 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot
Tumšādainais Latvijas izlasē, nu nezinu gan, izskatītos gaužām tizli. Ja viņš būtu pusmūžu dzīvojis šeit tad varbūt, bet šādā situācijā, es domāju, galīgi garām
==============
viens otrs krievs dzīvo visu mūžu un nemāk pateikt paldies

  +4 [+] [-]

, 2010-01-12 14:47, pirms 14 gadiem
garais_999 rakstīja: Kaziks, 13:58, pirms 43 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot
Tumšādainais Latvijas izlasē, nu nezinu gan, izskatītos gaužām tizli. Ja viņš būtu pusmūžu dzīvojis šeit tad varbūt, bet šādā situācijā, es domāju, galīgi garām
==============
viens otrs krievs dzīvo visu mūžu un nemāk pateikt paldies
+100

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 14:48, pirms 14 gadiem
kaupinsh rakstīja: Vot Aaron Pettway gan gribētu redzēt LV izlasē!
traks neesi?
nesen gaja runa, ka vins ventiniem nav vajadzigs, jo spele arvien sliktak, ta jau davai Efedzuku ari nemam no barona, vinam ari ir paris labas speles

  -2 [+] [-]

, 2010-01-12 14:51, pirms 14 gadiem
garais_999 rakstīja: Kaziks, 13:58, pirms 43 minūtēm, citēt
Atcelt Ziņot
Tumšādainais Latvijas izlasē, nu nezinu gan, izskatītos gaužām tizli. Ja viņš būtu pusmūžu dzīvojis šeit tad varbūt, bet šādā situācijā, es domāju, galīgi garām
==============
viens otrs krievs dzīvo visu mūžu un nemāk pateikt paldies
tikai liela dala ir daudz ko darijusi Latvijas sportam, tadi cilveki ka Znaroks, Astafjevs, Pahars, Zoltoks utt utt, tikmer naturalizetie amishi ir tikai uzmetusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-12 14:51, pirms 14 gadiem
...runājot par Ostleru! Kāpēc viņam nav atņemta LV pilsonība?
Krievijā kaut kāds Kellijs Makartijs droši vien pat baidās atteikt izlasei, kaut gan vinam jau ir 34....... Tā tikai pie mums var notikt - uzdāvina pilsonību un valstij, lidzjutējiem iespļauj sejā!
Runājot par Kārteru......nu ja ir tādas frāzes kā Reval Hotel un SPA
Nu tad jau zēnam te drīzāk nebūtu nekas pretī, ja kāds vinam par spēlēšanu maksātu...bet nu par izlasi?!?!??!! Nu nē, labāk lai mūsu pašu jaunie sitās un pierāda sevi! JA VAR!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 15:00, pirms 14 gadiem
Labāk lai spēlē tie kas grib un nevis tie vietējie pudelesbrāļi !!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 15:01, pirms 14 gadiem
Ei,jums pašiem nav piegriezušās tās nacionālās jūtas?Cik ir iedotas pilsonības tādiem kas vispār neko nedara valsts labā?Es te nedomāju tikai sportistus.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 15:02, pirms 14 gadiem
Kāds var lūdzu biš pastāstīt kautko pa Ostleru?

  +6 [+] [-]

, 2010-01-12 15:05, pirms 14 gadiem
Vispār viņam senči no Tobago kurzemniekiem. Vai tad neredzat Karību frizūru?

     [+] [-]

, 2010-01-12 15:06, pirms 14 gadiem
Es par izlasi vairs nefanotu, ja tur speeleetu melnie vai veel kaadi briinumi Labaak lai arii iespeejaams shvakaaki, bet lai muuseejie speelee

  +4 [+] [-]

, 2010-01-12 15:09, pirms 14 gadiem
Ja taisnība minējumiem, ka pie Latvijas viņu kāda zeltene saista, tad kur problēma- lai prec nost, mācās latviski un pilsonību dabūs vispārējā kārtībā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-12 15:12, pirms 14 gadiem
Speeleetaajs jau labs,bet izlasei labaak vinju nepiesaistiit!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 15:14, pirms 14 gadiem
elements rakstīja: Ja taisnība minējumiem, ka pie Latvijas viņu kāda zeltene saista, tad kur problēma- lai prec nost, mācās latviski un pilsonību dabūs vispārējā kārtībā...
cik redzēts, tad pavasarī ap finālu laiku šamam tiešām bija viena blonda latvju dāmīte pie sāniem - abi rokās sadevušies pa stūriem čubinājās... protams, nemāku teikt - tas bija viena nakts sakars vai mīla uz mūžu, bet, ja tā, tad tiešām nekas sarežģīts - lai precas un pieprasa!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 15:17, pirms 14 gadiem
Kas ir tik ipass taja Reval Spa?

  -3 [+] [-]

, 2010-01-12 15:19, pirms 14 gadiem
vēl nez ko!! sasapņojies! prom uz plantācijām cukurniedres kapāt!!! pietiek šito 5ktās šķiras naturalizēto brīnumu!!! mums jau ir laba pieredze ar iepriekšējiem kamrādiem!!!

     [+] [-]

, 2010-01-12 15:19, pirms 14 gadiem
polārlācēns rakstīja: Kas ir tik ipass taja Reval Spa?
aizej, pasauc lidzi meitenes, vislabak ar vieglu raksturinu, un tu sapratisi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-12 15:30, pirms 14 gadiem
Nastradamus rakstīja: aizej, pasauc lidzi meitenes, vislabak ar vieglu raksturinu, un tu sapratisi
Skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 15:32, pirms 14 gadiem
kamōn nevaig nigas izlasē, kāda jēga tad vispār no nacionālās izlases ja tur spēlē leģionāri. es par tādu izlasi nefanotu.

     [+] [-]

, 2010-01-12 15:33, pirms 14 gadiem
mums jau ir "forša" pieredze ar naturalizētajiem - Pētersons, Ostlers, Šturms.... Kā tik eiropas pase kabatā, tā visi ceļi vaļā un buy buy stupid Latvia!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 15:35, pirms 14 gadiem
rreinis rakstīja: mums jau ir "forša" pieredze ar naturalizētajiem - Pētersons, Ostlers, Šturms.... Kā tik eiropas pase kabatā, tā visi ceļi vaļā un buy buy stupid Latvia!
Nu Brunim un Sturmam jau ir latviesu saknes. Ostlers gan bija tads ne pa jegu, bet taja laika jau labi speleja.

     [+] [-]

, 2010-01-12 15:42, pirms 14 gadiem
Kārtera kungam ir viens uzreiz manāms mīnuss - ādas krāsa.... Negribu šeit mētāt baigo rasistu, bet visi tomēr zin ka Latvijā nav padaudz melnādaino...

.. katru reizi, kā ieraugu Krievijas basketbola izlasi sāk pārņemt smiekli-pasaules rasistiskākās valsts izlasē spēlē melnie :d

Atvainojos par raismu. No sportiskā viedolkļa-būtu tikai apsveicami.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 15:44, pirms 14 gadiem
un ja arī dabūs pilsonību??? vieta izlasē jau vēl būs jāpierāda, nekur nav teikts ka šams uzreiz tiek iekļauts sastāvā!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 15:46, pirms 14 gadiem
Es esmu pret!

 +12 [+] [-]

, 2010-01-12 15:48, pirms 14 gadiem
Labaks par Berzinu jau 100% butu.... Shitas vismaz nemedz dushas pied*rst

  -2 [+] [-]

, 2010-01-12 15:49, pirms 14 gadiem
arsis rakstīja: nekā personīga... tomēr nēģeris...
Tas ir personīgi. Baltais tu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-12 15:58, pirms 14 gadiem
gengsta10 rakstīja: Kāds var lūdzu biš pastāstīt kautko pa Ostleru?
Par viņa karjeru:
eurobasket.com

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 15:58, pirms 14 gadiem
karliz12 rakstīja: Labaks par Berzinu jau 100% butu.... Shitas vismaz nemedz dushas pied*rst
ka tu to zini?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 16:16, pirms 14 gadiem
Njā.. vai tik neož pēc ES pilsonības saņemšanas un cepuri gaisā.. Iemīlējies Latvijā - "Man patika Reval hotel un SPA augšā.." Kaut kā ne līdz galam neticas.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 16:16, pirms 14 gadiem
N-tony rakstīja: vēl nez ko!! sasapņojies! prom uz plantācijām cukurniedres kapāt!!! pietiek šito 5ktās šķiras naturalizēto brīnumu!!! mums jau ir laba pieredze ar iepriekšējiem kamrādiem!!!
Nez kuras šķiras tu pats esi?
Es domāju,ka 5 šķiras spēlētājs diez vai būtu kaut 30 gadu attālumā no NBA,bet šis lūk tur jau ir pabijis.

     [+] [-]

, 2010-01-12 16:18, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Jorens Karteris?
Jorens Kokaakaapeejs.
Baigi nereaala beernibu dienu pasaka.

p.s. a, ja par teemu, tad man pohuj. Tas taapat neatrisinaas Latvijas basketbola probleemas.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 16:18, pirms 14 gadiem
srax0 rakstīja: Uzreiz atmiņā nāk Buļa komentārs: " Un tad viens melns krievs paņem un iemet trīnīti"! Mums būs viens melns latvietis, kurš paņem un iedanko!
Bet par tēmu - Nezinu vai izlases pārējie biedri būtu īpašā sajūsmā spēlēt ar "ne-īstu-latvieti". Jo kā nekā, tu spēlējot izlasē spēlē ar latviešiem par Latviju!
te jau tika pieminets hokejs, so, nu vecit, lazu laid. un kuri ta butu tie komandas biedri tagad ?
kas jums, bl, bail, ka mellais Latvijas pasi dabutu ? da vins latviešu valodu iemacitos gada laika (atskiriba no te krievu bara, kuru savos 40 ne bu ne be). jus doma kads no tiem medicinu utt. studejosiem curkam, kuri te lv genofondu papildina kko labu Latvijai dod ?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 16:34, pirms 14 gadiem
Kaada jeega viņam aiz biedra un Kambalas speleet kur tad veel aiz! Grafa liimeņa speleetaajs!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 16:36, pirms 14 gadiem
Nu nav no viņa nekā tāda lai ņemtu un naturalizētu, tiešām domāju ka spēles ziņā, tad jau Bērziņš tiešām ir labāks, lai tikai ņemas prātā un netaisa visādas nepatikšanas!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-12 16:36, pirms 14 gadiem
Tak ei tu dir*t melanais ... ,kas te vēl nebūs, varbūt gribi mani par vergu pateisīt! Latvijai izlasē nevajag nekādus nigūžus...

     [+] [-]

, 2010-01-12 16:39, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu nav no viņa nekā tāda lai ņemtu un naturalizētu, tiešām domāju ka spēles ziņā, tad jau Bērziņš tiešām ir labāks, lai tikai ņemas prātā un netaisa visādas nepatikšanas!
tam pasam Berzinam prognozeja kudi labaku karjeru neka Biedrinam NBA, bet, raksturs ar tika pieminets.... te nu esam

p.s. pastas ka VV izpildas tviteri sodien

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 16:40, pirms 14 gadiem
Dillinger rakstīja: Tak ei tu dir*t melanais ... ,kas te vēl nebūs, varbūt gribi mani par vergu pateisīt! Latvijai izlasē nevajag nekādus nigūžus...
A kapēc nē? Ja jau Krievi var naturalizēt visus Amerikāņus kapēc lai mēs nepamēginam? Un kāda starpība ādas krāsai? Rasists esi ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-12 16:55, pirms 14 gadiem
huinja! Nedot pilsonību!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 17:00, pirms 14 gadiem
Latvijai ir slikta pieredze ar basketbolistu naturalizēšanu, tā kā būs grūts uzdevums čalim dabūt Latvijas pilsonību...

     [+] [-]

, 2010-01-12 17:03, pirms 14 gadiem
Labs ķēriens būtu Tikai Lv jau kā LV kā iespītēsies aizmirsti par pilsonību

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 17:06, pirms 14 gadiem
Izlase no tā tikai iegūtu! Tagad pateicoties tā dēvētajai 'tusētāju paaudzei' mums būšot kadru maiņa. Un liela daļu šo jauno kadru nāk no 'Ventspils', tā kā Kārters ar viņiem ir spēlējis un, kā izlasīju, iedraudzējies, viņš izlasē varētu justies gaidīts

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 17:07, pirms 14 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Jorens Karteris?
Krāteris

     [+] [-]

, 2010-01-12 17:11, pirms 14 gadiem
Nu ja par citiem var pastrideties ka nav vajadziba mums palidziba no arzemju speletaja,
Tad ja vins tiesam ta mil Latviju un grib spelet izlase, kapec gan ne.

     [+] [-]

, 2010-01-12 17:22, pirms 14 gadiem
Trojs Ostlers - precedents - izgāzās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-12 17:44, pirms 14 gadiem
ta ir reklama kehrim visi tusetaji uz lv gan jau iedos

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 17:46, pirms 14 gadiem
tas ir vina biznesa plaans tikt izlase jo vinam ta nebutu problema tad tikt uz kadu chempi un atradities un varbut tikt kada labaa kluba

  +3 [+] [-]

, 2010-01-12 17:49, pirms 14 gadiem
100% jāņem!
Tiem, kas te saka, ka nevajag mums ārzemniekus izlasē - nu cmon, no latvijas visi mūsu ''patrioti'' izbrauc, pec gadiem te paliks tikai lielākā daļa cittautiešu un tā jau būs norma.
Iespējams, pirms ši čempionāta es arī būtu bijis pret, bet tagad skatoties uz mūsu izlasi nāk vēmiens, jo spēlēt izlasē nevienam vairs nav goda lieta, tikai pienākums un viss.
Un skatoties šībrīža situaciju, liekas brīnumaini, ka kādam ir vēlme pārstāvēt mūs.
Runājot par viņu pašu, nu arī bez mūsu izlases viņš tāpat ir iespaidīgs spēlētājs nerunājot vel par viņa CV, bez darba jau nu tādi ilgi nemētāsies anyway.
Un neredzu kāpēc būtu jāvelk paralēles ar Ostleru? Nejau visi ir vienādi.
Vispār riebjas, ka mūsu klubi nemāk noturēt labus spēlētājus - tie paspēlē sezonu un čau. Tāda kalibra spēlētāji ir jāpatur, piemēram, tas pats Lovs, 4 sezonas Latvijā, labi sevi pierādīja, kapēc ari viņam nav piedāvāta izlase? Reāli mūsu izlasē nav ne tuvu stāvoši spēlētāji šiem un ar viņiem būtu rezultāts. Es labāk redzu rezultātu nevis to, ka drīzumā kapāsim B divīzijā.
pieminiet manus vārdus!..

     [+] [-]

, 2010-01-12 17:52, pirms 14 gadiem
kapec cilvekam nedot iespeju ja nemaldos trojs ostlers ir viens no naturalizetajiem basketbolistiem bet vinjam nekas nesanaaca kapec tad karters nevar pameginat

     [+] [-]

, 2010-01-12 18:02, pirms 14 gadiem
Pēc uzvaras LČ redzēju, pats savām acīm redzēju, ka visa Ventspils komanda, ieksaitot Kārteru uzdzīvo "Esītī". Ja mēs esam nosprauduši mērķi izskaust šos tusētājus no izlases, tad Kārteram šeit nav vietas!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 18:06, pirms 14 gadiem
smilchs2 rakstīja: Pēc uzvaras LČ redzēju, pats savām acīm redzēju, ka visa Ventspils komanda, ieksaitot Kārteru uzdzīvo "Esītī". Ja mēs esam nosprauduši mērķi izskaust šos tusētājus no izlases, tad Kārteram šeit nav vietas!
Tieši tā, pēc laba padarīta darba ( 1.vietas LČ). Nevis kā mūsu brašuļi vnk vandālējās jau pirms EČ.
Pats nekad nesvini svētkus?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 18:28, pirms 14 gadiem
izklausaas nereaali.

     [+] [-]

, 2010-01-12 18:32, pirms 14 gadiem
ceru ka LBS šito zin!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 18:38, pirms 14 gadiem
Tas mums būtu tikai ieguvums!

     [+] [-]

, 2010-01-12 18:39, pirms 14 gadiem
Šturms, Ostlers, Pētersons, kur viņi visi šobrīd ir...? Neticu, ka Kārters savos izteikumos ir patiess. Drīzāk piekrītu viedoklim, ka viņam šeit palikusi kāda latvju blondā beibe...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 19:17, pirms 14 gadiem
Sancho-44- rakstīja: Viņam ir jāļauj naturalizēties, jo savādāk jau neuzzināsim vai tas būtu noderīgi izlasei..


personīgi es būtu gatavs kko ziedot, lai piemēram mūsu visu lielās kaimiņzemes iedzīvotāju vietā, kas dzīvo Latvijā apmainītu pret tumšādaino cilvēku rasi.. Viņi ir jauki cilvēki
Nu, bet kurš tad viņam neļauj naturalizēties?! Neviens nemaz nevar viņam to aizliegt. Lai vispārējā kārtībā piesakās uz pilsonību, kārto dokumentus, utt. Bet absurdi būtu uzskatīt, ka viņam ir jāpiešķir pilsonība kaut kādā īpašā kārtā. Kārters saka, ka cilvēkiem pret Latviju vajadzētu izturēties ar lielāku cieņu, bet pats grib par īpašiem nopelniem saņemt vietu LV izlasē, kaut gan nopelnu viņam pret šo valsti (pagaidām) nav nekādu. Ja tā vēlme patiešām ir tik liela - karogs viņam rokās, lai, kā jau teicu, kārto pilsonības lietas, un tad jau tā būs tikai trenera kompetence, ņemt viņu vai ne. Tikai diez vai viņa entuziasms stipri vien nenoplaktu, uzzinot, ka LR dubultpilsonību nepieļauj un no ASV pases būtu jāatsakās.

Un par to melno cilvēku jaukumu Tā var uzrakstīt patiešām tikai ļoti naivs cilvēks, kurš dzīvē nevienu melnādaino nav saticis. Parunā ar kādu, kurš ir dzīvojis Londonā, Ņujorkā vai Parīzē, un viņi tev pastāstīs, kāds ir lielais vairums šo cilvēku. Man pašam riebjas rasisms un piekrītu, ka starp viņiem patiešām ir jauki cilvēki, tā kā visus pār vienu kārtu mest noteikti nevar, bet reāli ir tā, ka viņiem ir pavisam cita mentalitāte un vidējais latvietis ar vidējo krievu savā starpā sapratīsies simtreiz labāk nekā ar vidējo āfrikas izcelsmes cilvēku (kuri, protams, arī savā starpā atšķiras).

     [+] [-]

, 2010-01-12 19:22, pirms 14 gadiem
negribu izklausiities banaals, tachu izklausaas peec "Ostlera gadiijuma", kuraa arii ljoti gribeeja speeleet LV izlasee un dabuut Eiropas pasi un tag nav pat mazaakaas intereses... jaasaka gan, ka Ostlers taapat ir zema liimenja speeleetaajs, taa kaa, tas laikam iisti neko nedotu.

P.S. daudzi arii noteikti negribees "melnu" paarstaavi no LV, lai gan laikam ritot uz priekshu, ir jaasaprot, ka taadi cilveeki var paraadiities ar vien vairaak.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 19:26, pirms 14 gadiem
ja RUS var, tad kāpēc mēs nevaram

     [+] [-]

, 2010-01-12 19:28, pirms 14 gadiem
Nu skan jau interesanti. Nu , bet visu cieņu čalim , bet šaubos vai LV uz ko tādu jebkad parakstītos. ;/

  +1 [+] [-]

, 2010-01-12 19:32, pirms 14 gadiem
taa arii nesaprotu kaapeec pirmajam komenteetajam ir salikti tik daudz miinusi?
Jums nepietiek ar peetersoniem????? vajag arii kaadu nigeru kursh momentaa aizpeldees uz kaadu citu Eiropas klubu ar eiropiesha pasi kabataa?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 20:09, pirms 14 gadiem
Interesanti...

     [+] [-]

, 2010-01-12 20:38, pirms 14 gadiem
garais_999 rakstīja: ja RUS var, tad kāpēc mēs nevaram
a vjag?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 21:39, pirms 14 gadiem
qwyx rakstīja: Pat Cipruss par šito ir labāks.
Cipruss labāks !!! Tu laikam slims Tizlāku centru ka Cipruss vēl vajag pameklēt!!!

     [+] [-]

, 2010-01-12 22:04, pirms 14 gadiem
Viņs patiesam būtu vajadzigs

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 22:10, pirms 14 gadiem
No izlases viedokļa, baigais pluss būtu.. un es pat būtu par! Bet ir tāda lieta kā nacionalitāte.. nu nevar pārstāvēt amerikānis Latvijas izlasi. Ja viņš būtu izaudzis mūsu sistēmā vai piedzimis Latvijā, cita lieta.

Bet tā! Esmu par to, lai spēlē kādā Latvijas klubā.

P.S. Hosa spēlē RD, un par to prieks, bet nu nevar viņš spēlēt Latvijas izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-12 22:36, pirms 14 gadiem
Uz priekšu Kārter! Izej naturalizāciju procedūru un gan jau izlases kandidātos tiksi! Par brīvu pasi dāļāt gan nevajag - jau tā daudziem aziātu imigrantiem izdāļāts!

     [+] [-]

, 2010-01-12 23:05, pirms 14 gadiem
Ļoti ceru, ka viņš te nespēlēs, valsts izlases ir tādēļ valsts izlases, ka tajās spēlētāji pārstāv savu valsti un līdzjutēji jūt līdzi savējiem. Šitā spēlētāju naturalizēšana tikai čakarē visu valstu starptautisko konkurenci.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-12 23:07, pirms 14 gadiem
Yurchix rakstīja: Ja viņš būtu izaudzis mūsu sistēmā vai piedzimis Latvijā, cita lieta.
Pilnīgi piekrītu, tas ir vienīgais iemesls, kad kāds cittautietis var godam pārstāvēt valsti, tādēļ man nav nekādu problēmu, ka mums futbolā spēlē krievi, jo viņi ir vietējie džeki, kas te ir auguši, trenējušies un kļuvuši par spēlētājiem, prieks tikai skatīties, bet, kad paņem kaut kādus Perepļotkinus, tad gan besī.

     [+] [-]

, 2010-01-12 23:53, pirms 14 gadiem
Nevajag mums nekādus viesstrādniekus,ko viņš te darīs,celtniecībā šancēs

  -1 [+] [-]

, 2010-01-13 02:11, pirms 14 gadiem
nu neliekas īsti pareizi ja izlasē spēlētu šis "bāleliņš", ja nav kazai tā piena tad nav...

     [+] [-]

, 2010-01-13 08:30, pirms 14 gadiem
KATEGORISKI aizliegt kaut kādiem mistiskiem viesspēlētājiem pārstāvēt Latvijas krāsas. Kāda jēga tad jaunajiem censties? Pilsonību NEVAR un NEDRĪKST piešķirt vienkārši tāpat!!! Kas tad tas ir - pāris gadiņus paspēlējis Latvijā un tagad būs izlasē? Nē, tā tās lietas cauri neiet!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-13 08:55, pirms 14 gadiem
carter - runā atklāti!!!
ne jau LV izlasi tev vajag, bet gan Eiropas Savienības dalībvalsts pilsonību, lai varētu spelet jebkurā eiropas klubā bez leģionāra statusa!!
VILTĪGS!!

     [+] [-]

, 2010-01-13 09:04, pirms 14 gadiem
domāju, ka noteikti ir jāizmēģina šis spēlētājs izlasē, ja jau visas pārējās izlases piesaista sev ārzemniekus, tad kāpēc mēs to nevarētu? Vismaz beidzot būtu kādas izmaiņas

     [+] [-]

, 2010-01-13 09:27, pirms 14 gadiem
aizmirsti Kārter, mums jau pietiek ar super patriotu Ostleru!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-13 09:39, pirms 14 gadiem
"Es iemīlēju "Reval Hotel" un SPA augšstāvā" - piedod Kārter' ar šito nepietiks, lai kļūtu par pilsoni.

Kārter' - Latvijā pastāv iespēja naturalizēties!

Vispār jau šāds spēlētājs Latvijas izlasei noderētu, bet tikai tādā gadījumā, ja viņš pilsonību iegūtu naturalizācijas kārtībā. Mums jau ir pieredze ar dažiem jaunpilsoņiem - Miholaps, Perepļotkins, Kostjuks, Ostlers, paldies šādu kļūdu mums pietiek.

     [+] [-]

, 2010-01-13 09:50, pirms 14 gadiem
wolf rakstīja: Jurisona viedoklis? Man piemeram tik pat labi ir dzirdet manas draudzenes viedokli
iedo shito izlasiit savai nabaga draudzenei