Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Arī Lietuva zaudē finālā, Puertoriko pēc 20 gadu pauzes atgriezīsies olimpiskajās spēlēs

Agris Suveizda

Arī Lietuva zaudē finālā, Puertoriko pēc 20 gadu pauzes atgriezīsies olimpiskajās spēlēs
Puertoriko basketbolisti. Foto: FIBA

Pēdējo ceļazīmi uz Parīzes olimpisko spēļu vīriešu basketbola turnīru nopelnīja Puertoriko valstsvienība, kas šonakt savā laukumā atlases finālspēlē pārspēja Lietuvu (79:68).

• Lietuva agru astoņu punktu deficītu (3:11) pārvērta septiņu punktu pārsvarā (27:20), taču Puertoriko pēc Tremonta Votersa groza divas minūtes līdz puslaika beigām jau atguva vadību (34:32), trešā ceturkšņa vidū panāca jau 13 punktu starpību (52:39) un iniciatīvu vairs neatdeva.

• Rezultatīvākais ar 23 punktiem un sešām atlēkušajām bumbām bija Ņūorleānas "Pelicans" saspēlnieks Hosē Alvarado (3p. 4/6), bet Voterss pievienoja 18 punktus. Bijušajam VEF spēlētājam Aizejam Pinjeiro četri punkti un trīs atlēkušās bumbas.

• Lietuvai ar 16 punktiem izcēlās Barselonas saspēles vadītājs Roks Jokubaitis, Sakramento "Kings" centram Domantam Sabonim desmit punkti, deviņas atlēkušās bumbas un četras rezultatīvas piespēles.

• Lietuvieši no tālienes trāpīja tikai 21% metienu (6/28, Arnam Butkevičam 1/7, Mindaugam Kuzminskam 0/5), bet mājinieki realizēja gandrīz pusi (12/25).

• Puertoriko olimpiskajās spēlēs atgriezīsies pēc 20 gadu pārtraukuma un apakšgrupā spēkosies pret Serbiju, Dienvidsudānu un ASV.

• Lietuva kopš neatkarības atjaunošanas piedalījās septiņās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas un pirmajās trijās reizēs izcīnīja bronzu, bet nu izlaidīs jau otrās olimpiskās spēles pēc kārtas.

• Lietuvas galvenais treneris Kazis Maksvītis, kuram līgums beidzas, pēc mača sacīja, ka jau ir pieņēmis lēmumu par nākotni, bet vēl nevēlas to atklāt publiski.

Olimpiskās kvalifikācijas fināli

PilsētaSpēleRezultāts
RīgaLatvija – Brazīlija69:94
PirejaHorvātija – Grieķija69:80
ValensijaSpānija – Bahamas86:78
SanhuanaLietuva – Puertoriko68:79

Olimpiskās grupas

A grupaB grupaC grupa
AustrālijaFrancijaSerbija
GrieķijaVācijaDienvidsudāna
KanādaJapānaPuertoriko
SpānijaBrazīlijaASV

  +6 [+] [-]

, 2024-07-08 08:33, pirms gada
Ko tad mums raudāt, ja pat Lietuva netika uz Parīzes OS.

 +10 [+] [-]

, 2024-07-08 08:37, pirms gada
Sanāk ka Latvija vienīgā šoreiz savās mājās ceļazīmi neizcīnija...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2024-07-08 08:59, pirms gada
Visas mājinieces uzvar,bet Latvija...

  +4 [+] [-]

, 2024-07-08 09:08, pirms gada
abas baltiešu komandas tika pieveiktas ar 3pt, ierasti, ka baltieši tā citus pārspēj, bet 07.07. viss ne tā sakrita

 +10 [+] [-]

, 2024-07-08 09:08, pirms gada
otins rakstīja: Ko tad mums raudāt, ja pat Lietuva netika uz Parīzes OS.
Lietuvieši gan jau tāpat sevi mierina "ko tad mums raudāt, ja pat latvieši netika uz os"

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 09:23, pirms gada
Šī kvalifikācija uz OS (domāju visas grupas kopā) ļoti labi parāda cik liels un globāls sporta veids ir basketbols. Šie rezultāti arī norāda uz faktu, ka mūsu basketbolistu 5.vieta PK ir milzīgs panākums lielā sporta veidā ar milzīgu konkurenci. Domāju, ka tagad pat ledus hokeja fanāti aizdomājās, ka netika normāli novērtēts basketbolistu sasniegums.
Kā bija, tā bija, bet mūsu basketbolisti bija pelnījuši lielāku atzinību par pagājušo gadu, jo tādu sasniegumu vēl būs ilgi jāgaida, ja vispār būs iespējams sagaidīt.

  +9 [+] [-]

, 2024-07-08 09:31, pirms gada
Ar tādu spēli OS nav ko darīt.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 09:52, pirms gada
Uzkāpa uz tā paša Puertoriko grābekļa, kur mēs iepriekšējā ciklā. Vāju komandu nav. Es domāju mums jānovērtē, ka bijām vispār pie OS sliekšņa. Tik maza valsts kā mēs ar tik vāju vietējo čempi.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-08 09:56, pirms gada
backstab rakstīja: Uzkāpa uz tā paša Puertoriko grābekļa, kur mēs iepriekšējā ciklā. Vāju komandu nav. Es domāju mums jānovērtē, ka bijām vispār pie OS sliekšņa. Tik maza valsts kā mēs ar tik vāju vietējo čempi.
Mums nav vietējā čempja, parazitējam uz igauņu rēķina
Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23

  -2 [+] [-]

, 2024-07-08 10:12, pirms gada
Par to naudu, ko iztērēja, labāk uztaisītu vēl vienu komandu apvienotajā LV-EE līgā

  +3 [+] [-]

, 2024-07-08 10:13, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Piekrītu! Un arī Igaunija taču netika! Un vēl 150+ valstis.

Šodien priecājamies kopā ar lietuviešiem!
Bēdājamies. Dalītas bēdas- pusbēdas. Interesanti, lietuviešu līdzjutēji arī vaino treneri, ka nepaņēma pareizos spēlētājus?

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 10:17, pirms gada
Tas daudziem varētu būt attaisnojums. Ko tad mēs, ja reiz Lietuva netika . . .

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:19, pirms gada
otins rakstīja: Ko tad mums raudāt, ja pat Lietuva netika uz Parīzes OS.
Jā mums jāpriecājās!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:22, pirms gada
boleks rakstīja: Sanāk ka Latvija vienīgā šoreiz savās mājās ceļazīmi neizcīnija...
Tāpat, kā vienīgā Eiropas komsnda 65 gados zaudēja Kamerūniešiem.

     [+] [-]

, 2024-07-08 10:27, pirms gada
boleks rakstīja: Sanāk ka Latvija vienīgā šoreiz savās mājās ceļazīmi neizcīnija...
Vai pamatojoties uz to, mēs nevaram prasīt wild card?

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 10:29, pirms gada
Puertoriko!

https://www.youtube.com/watch?v=19-...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:30, pirms gada
Alvarado un Vouterss pricipā ir laba līmeņa NBA spēlētāji. Bet lietuviešiem Sabonis savainots spēlēja. Jābūt jau tomēr visiem labā sastāvā un formā, lai kko uzvarētu. Latvijai tas pats - 2 galvenie garie spēlētāji nebija. AP arī nepaņēma. Tātad 3 garie nebija. Ko tur var uzvarēt bez garajiem spēlētājiem (it īpaši Brazīliju). Žagars vēl nav atguvis formu un Lomažam nav spēļu prakses. Vecie izlases spēlētāji vairs nevelk. Jāspēlē EČ ar jauno sastāvu. Dairis, Štrēlnieks, Timma un Japānis nederēs vairs. Dāvis jāņem tikai tad, ja ir ļoti labā formā.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:31, pirms gada
Dzimmiy rakstīja: Tāpat, kā vienīgā Eiropas komsnda 65 gados zaudēja Kamerūniešiem.
Filipīniešiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:32, pirms gada
Charly Skymaker rakstīja: Alvarado un Vouterss pricipā ir laba līmeņa NBA spēlētāji. Bet lietuviešiem Sabonis savainots spēlēja. Jābūt jau tomēr visiem labā sastāvā un formā, lai kko uzvarētu. Latvijai tas pats - 2 galvenie garie spēlētāji nebija. AP arī nepaņēma. Tātad 3 garie nebija. Ko tur var uzvarēt bez garajiem spēlētājiem. Žagars vēl nav atguvis formu un Lomažam nav spēļu prakses. Vecie izlases spēlētāji vairs nevelk. Jāspēlē EČ ar jauno sastāvu. Dairis, Štrēlnieks, Timma un Japānis nederēs vairs. Dāvis jāņem tikai tad, ja ir ļoti labā formā.
It kā var piekrist. Bet lielākā problēma jau bija tā, ka mūsējiem vispār nebija spēles! Uzbrukums absolūta nulle. Vai kāds grozs vispār tika iemests pēc izspēlētas kombinācijas? Varbūt daži, bet, ja godīgi, neatceros tādas epizodes.

P.S. Nu jau azerbaidžānis, nevis japānis.

  +5 [+] [-]

, 2024-07-08 10:37, pirms gada
Žēl par leišiem - itāļus sasit, bet Puertoriko pamanās zaudēt. Vismaz bija iespējas, nevis kā mūsējiem no pirmās minūtes viss jau beidzies.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-08 10:39, pirms gada
Nu domāju,ka lietuvieši pārdzīvo vairāk par netikšanu. Viņi uz olimpiādes skatuves ir bijuši gandrīz vienmēr. Ja mēs atskatāmies uz vakardienu un sakam, ok, nesanāca, tad viņiem tā ir katastrofa. Leišiem Maksvitis gan jau lidos no trenera amatā. Vakar leiši nevienā brīdī nebija spēlē, Puertoriko bija gan ātrāki,gan fiziskaki.

  +7 [+] [-]

, 2024-07-08 10:41, pirms gada
Ja latviešiem vakar bija basketbola aprindu traģēdija, tad lietuviešiem nacionālā sēru diena. Tur visa valsts dzīvo ar basketbolu sirdī, mēs tikai domājam, ka mums tā ir. Šādā veidā netikt uz olimpiādi viņiem ir mega trieciens un kauns, domāju, ka tur viņiem būs lielas pārmaiņas pēc šīs izgāšanās.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 10:51, pirms gada
erty rakstīja: Šī kvalifikācija uz OS (domāju visas grupas kopā) ļoti labi parāda cik liels un globāls sporta veids ir basketbols. Šie rezultāti arī norāda uz faktu, ka mūsu basketbolistu 5.vieta PK ir milzīgs panākums lielā sporta veidā ar milzīgu konkurenci. Domāju, ka tagad pat ledus hokeja fanāti aizdomājās, ka netika normāli novērtēts basketbolistu sasniegums.
Kā bija, tā bija, bet mūsu basketbolisti bija pelnījuši lielāku atzinību par pagājušo gadu, jo tādu sasniegumu vēl būs ilgi jāgaida, ja vispār būs iespējams sagaidīt.
Starp ledus hokeja fanātiem valda izteikts loģiskās domāšanas trūkums...

  +5 [+] [-]

, 2024-07-08 10:59, pirms gada
Žēl protams kaimiņu.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 11:04, pirms gada
Dzimmiy rakstīja: Žēl protams kaimiņu.
Nezinu man prieks ,ja krievi apķēzās hoķi un leiši basītī ,bet es esmu slikts cilvēks

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 11:40, pirms gada
Pārsteidzoša 3pts precizitāte gan Puertoriko gan Brazīlijai. Interesanti, cik bieži viņi ir metuši šādā līmenī? Varētu būt vismaz desmitgades spēles..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 11:43, pirms gada
Damokla_zobens_23 rakstīja: Filipīniešiem.
Cik spēles tie filipīnieši ir vuspār spējējuši ar Eiropas komandām ?
Kuros turnīros ?

  +2 [+] [-]

, 2024-07-08 11:50, pirms gada
Sabasu diezgan krampēja. Tāpat kā mūsu rižo Rūjienas lāzeri. Viņam klāt bija galvas tiesu īsāks brazils, kurš visu laiku bija kā pielipis, līdz ar to Dāvis vispār nedabūja bumbu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 11:52, pirms gada
otins rakstīja: Bēdājamies. Dalītas bēdas- pusbēdas. Interesanti, lietuviešu līdzjutēji arī vaino treneri, ka nepaņēma pareizos spēlētājus?
Jā, pie viņiem precīzi tā arī ir. Spēlētāji nepareizie, Maksvītis... Priekš kam tas Sabonis, Biruti vajadzēja labāk utt.

     [+] [-]

, 2024-07-08 12:02, pirms gada
Charly Skymaker rakstīja: Alvarado un Vouterss pricipā ir laba līmeņa NBA spēlētāji. Bet lietuviešiem Sabonis savainots spēlēja. Jābūt jau tomēr visiem labā sastāvā un formā, lai kko uzvarētu. Latvijai tas pats - 2 galvenie garie spēlētāji nebija. AP arī nepaņēma. Tātad 3 garie nebija. Ko tur var uzvarēt bez garajiem spēlētājiem (it īpaši Brazīliju). Žagars vēl nav atguvis formu un Lomažam nav spēļu prakses. Vecie izlases spēlētāji vairs nevelk. Jāspēlē EČ ar jauno sastāvu. Dairis, Štrēlnieks, Timma un Japānis nederēs vairs. Dāvis jāņem tikai tad, ja ir ļoti labā formā.
Tas japānis, starpcitu, ir viens no jaunākajiem komandā, jeb Lomaža vienaudzis. Ok, piedodams, jo viņš izskatās 10 vecāks.
Piekrītu, ka iepriekšējā paaudze pamazām vairs nevelk, tik cik emocionālo pienesumu komandas ķīmijai un pieredzīti vajadzīgajos brīžos. Laiks pamazām pienāk, bet kuri uzreiz var nākt viņu vietā? Blūms, Šteinbergs, kas vēl?

  -3 [+] [-]

, 2024-07-08 12:03, pirms gada
j888 rakstīja: Netika novèrtēts ?
Tu stulbs , vai bērnībā uz galvas nokriti ?
Viņi bija patiesā gada labākā komanda sportā, nevis ledus hokeja izlase. Tas skaidrībai, lai nevajadzētu lieki uzbraukt cilvēkiem.

     [+] [-]

, 2024-07-08 12:33, pirms gada
VIenīgais mierinājums reņģēdājiem

     [+] [-]

, 2024-07-08 12:33, pirms gada
Lietuvai, ir atminas un tradicijas, un medaļas, bet kopumaa šodien tas līmenis nav taads kaa tas bija, kad speleja piem Jasikevičs. Tad Žalgirim galvenaas lomas nespeletu legionari, un nebuutu jautajums varbut var tikt playoff. Arii iepriekseja EČ Lietuva neraadija, to ko vareetu gaidiit. Un noteikti, arii vini apspriež kuru speletaju vajadzeja iekļaut, kuru nee, un kuru vsp sūtiit pensijaa...

     [+] [-]

, 2024-07-08 13:35, pirms gada
erty rakstīja: Šī kvalifikācija uz OS (domāju visas grupas kopā) ļoti labi parāda cik liels un globāls sporta veids ir basketbols. Šie rezultāti arī norāda uz faktu, ka mūsu basketbolistu 5.vieta PK ir milzīgs panākums lielā sporta veidā ar milzīgu konkurenci. Domāju, ka tagad pat ledus hokeja fanāti aizdomājās, ka netika normāli novērtēts basketbolistu sasniegums.
Kā bija, tā bija, bet mūsu basketbolisti bija pelnījuši lielāku atzinību par pagājušo gadu, jo tādu sasniegumu vēl būs ilgi jāgaida, ja vispār būs iespējams sagaidīt.
Tas bija milzīgs panākums, bet uzlika arī milzīgas klapes uz acīm sākot ar funkcionāriem, beidzot ar faniem un pašiem sportistiem.

     [+] [-]

, 2024-07-08 14:04, pirms gada
Latvieši tomēr slimo ar baigo pieticību.
Un tāpēc arī nekad neesam kāpuši uz pjedestāla. Citām basketbola valstīm vērā ņemams panākums ir medaļas, dažām pat tikai zelts.
Atgādināšu kuras valstis pēdējos 25 gados ir izcīnījušas medaļas - Lietuva( vairākas reizes),Spānija(vairākas reizes) ,Francija(vairākas reizes),Serbija(vairākas reizes) Horvātija, Slovēnija, Vācija, Itālija, Grieķija, Turcija , Argentīna, Brazīlija, Austrālija, Kanāda, pat Krievija un,protams, ka ASV.
Kad Latvijai pienāks tie laiki? Jāstāda mērķis nākamgad Eiropas čempionātā un jāprasa tas no trenera.
Apnikušas jau piezemētās runas- cik labi nospēlējām,mēs maza valsts, bez resursiem. . .bet medaļas kaklā kar cias, gan mazas, gan lielas valstis.

     [+] [-]

, 2024-07-08 14:25, pirms gada
Teiksim un skatīsim lietas un situācijas godīgi, nekas traks nav noticis, bet, ierasties uz tik svarīgām sacīkstēm negataviem, ar sastāva iztrūkumiem mēs tomēr nevaram, ja gribam turpināt uzvaras un dalību nopietnos panākumos. Solīti pakāpām augstāk, bet pavisam regulāri būt augšā nav necik viegli.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 14:29, pirms gada
Pastnieks5 rakstīja: Par to naudu, ko iztērēja, labāk uztaisītu vēl vienu komandu apvienotajā LV-EE līgā
Nevis tikai vienu, bet visas astoņas...
Dillēs darbs un materiāli!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 14:31, pirms gada
Kvalifikācijas turnīra saimnieki brauc uz Parīzi ! Izņemot Latviju...

     [+] [-]

, 2024-07-08 14:38, pirms gada
j888 rakstīja: Cik spēles tie filipīnieši ir vuspār spējējuši ar Eiropas komandām ?
Kuros turnīros ?
Jā, arī aizdomājos par šo. Droši vien tikai kādas 6-8 spēles būtu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 15:37, pirms gada
Kuskis2 rakstīja: Žēl par leišiem - itāļus sasit, bet Puertoriko pamanās zaudēt. Vismaz bija iespējas, nevis kā mūsējiem no pirmās minūtes viss jau beidzies.
Vajadzēja skatīties, Lietuva visu laiku bija mīnusā ar labu sastāvu,bet nekas nesanāca tāpat kā mums. Žēl par mūsējiem gan lietuviešiem,bet tāds ir tas sports.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-07-08 18:37, pirms gada
#POORBALTICS

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 19:34, pirms gada
Jānis Derums rakstīja: Latvieši tomēr slimo ar baigo pieticību.
Un tāpēc arī nekad neesam kāpuši uz pjedestāla. Citām basketbola valstīm vērā ņemams panākums ir medaļas, dažām pat tikai zelts.
Atgādināšu kuras valstis pēdējos 25 gados ir izcīnījušas medaļas - Lietuva( vairākas reizes),Spānija(vairākas reizes) ,Francija(vairākas reizes),Serbija(vairākas reizes) Horvātija, Slovēnija, Vācija, Itālija, Grieķija, Turcija , Argentīna, Brazīlija, Austrālija, Kanāda, pat Krievija un,protams, ka ASV.
Kad Latvijai pienāks tie laiki? Jāstāda mērķis nākamgad Eiropas čempionātā un jāprasa tas no trenera.
Apnikušas jau piezemētās runas- cik labi nospēlējām,mēs maza valsts, bez resursiem. . .bet medaļas kaklā kar cias, gan mazas, gan lielas valstis.
Spēlētāji kā reiz pirms kvaļa bija pat ļoti pašpārliecināti. Realitātē, kāds pamatas ir mūsu sportistiem lepni paziņot, ka ejam pēc medaļām? Priekš sevis to likt kā mērķi nav slikti, bet realitātē, kādi ir mūsdienu Latvijas pieaugušo basketbola sasniegumi - 5.vieta pasaules kausā, 5. vieta Eiropā. Un viss. Un lielakā daļa šo 5. vietu kaldinātāju tuvojas karjeras beigām, kamēr vietā nākošie nav līdzvērtīgi.

     [+] [-]

, 2024-07-08 19:49, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Visidiotiskākais pēdējo gadu komentārs!!! Ledus Hokejā kvalis būs grūtāks, nekā šis te! Francija un Slovēnija Hokejā ir līmeni augstāk, nekā Brazīlijas, Melnkalnes, Grūzijas un Filipīnas basketā Apriebies jau rakstīt par kvantitāti un kvalitāti! Gan Hokejā, gan basketā, visos iespējamos turnīros, maču skaits ir +- vienāds, tak čto, tā saucamā "konkurence", ir tikai un vienīgi OTMAZKA, nekas vairāk!
Konkurence basketbolā ir lielāka(tieši spēlētājos), bet te es runāju par mazajiem spēlētājiem 1,70- līdz 2m- desmitiem miljoni spēlē, bet tikai neliela daļa- kļūst par profiem!

Šajā spēlē tieši divi mazie- Puertoriko spēlētāji Alvarado, Voterss iemeta 41 no 79 punktiem!

Tomēr vairāk par pusi no spēles laika aizvada 2m un garāki spēlētāji!
(Cik pasaulē ir vispār cilvēki, kas ir garāki par 2m?
Āzijā, DA vidējais vīrieša augums ir zem 1,70!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 19:53, pirms gada
Basketbolā vari būt elitē, ja ir tev ir šie augsta līmeņa spēlētāji 1-4 spēlētāji pilnīgi pietiek- Slovēnija, Puertoriko to pierāda!
Hokejā nevari ar 4 augsta līmeņa spēlētājiem ņemt medaļas Pč!

     [+] [-]

, 2024-07-08 19:58, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Visidiotiskākais pēdējo gadu komentārs!!! Ledus Hokejā kvalis būs grūtāks, nekā šis te! Francija un Slovēnija Hokejā ir līmeni augstāk, nekā Brazīlijas, Melnkalnes, Grūzijas un Filipīnas basketā Apriebies jau rakstīt par kvantitāti un kvalitāti! Gan Hokejā, gan basketā, visos iespējamos turnīros, maču skaits ir +- vienāds, tak čto, tā saucamā "konkurence", ir tikai un vienīgi OTMAZKA, nekas vairāk!
Basketbolā vari būt 2,15 un neko daudz neprast- pāris gados visu apgūsi, bet darbu dabūsi!
Hokejā šādi gadījumi nekad nebūs- vienīgi ar vārtsargiem, kas ir virs 2m, bet lielākā daļa- tāpat pašā augstākajā līmenī nespēlēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-07-08 20:17, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Piekrītu! Interesanti, bet vai Uļa Semjonova, savā jaunības laikā, spētu noskriet 100 metru distanci ar GDA (Gatavs Darbam un Aizsardzībai, bija tāda šņaga Padomijas laikā ) normatīvu?
Droši, ka normatīvu skrēja kāda cita vai varbūt pasniedzējs, lai papīri būtu tīri

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 20:24, pirms gada
datmons rakstīja: Basketbolā vari būt elitē, ja ir tev ir šie augsta līmeņa spēlētāji 1-4 spēlētāji pilnīgi pietiek- Slovēnija, Puertoriko to pierāda!
Hokejā nevari ar 4 augsta līmeņa spēlētājiem ņemt medaļas Pč!
Tu tikai aizmirsti baigo faktu. Hokejā tev, kā tāda komandā vajag vismaz 22 spēlētājus. Basketā mazāk. Ko tas nozīmē? Kopējais spēlētāju skaits lielāks, vietas uz kurām pretendēt - mazāk. Konkurence ir ievērojami lielāka. Var paņemt to pašu NHL un NBA. Kur ir grūtāk tikt - līgā ar 32 komandām, kur katrai vajag vismaz 22 spēlētājus (realitātē, protams krietni vairāk) un uz to reāli pretendē džeki no 20-25 valstīm + vēl no pāris potenciāli var izkrist brīnums vai līgā, kur ir 30 komandas, kur maksimālais spēlētaju skaits ir 15 un pretendenti ir no vismaz 3 reiz lielāka valstu skaita?
Lai cik ļoti man vairāk patiktu hokejs, tās pasakas, ka hokejā ir lielāka konkurence ir murgs.

     [+] [-]

, 2024-07-08 20:31, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Tu tikai aizmirsti baigo faktu. Hokejā tev, kā tāda komandā vajag vismaz 22 spēlētājus. Basketā mazāk. Ko tas nozīmē? Kopējais spēlētāju skaits lielāks, vietas uz kurām pretendēt - mazāk. Konkurence ir ievērojami lielāka. Var paņemt to pašu NHL un NBA. Kur ir grūtāk tikt - līgā ar 32 komandām, kur katrai vajag vismaz 22 spēlētājus (realitātē, protams krietni vairāk) un uz to reāli pretendē džeki no 20-25 valstīm + vēl no pāris potenciāli var izkrist brīnums vai līgā, kur ir 30 komandas, kur maksimālais spēlētaju skaits ir 15 un pretendenti ir no vismaz 3 reiz lielāka valstu skaita?
Lai cik ļoti man vairāk patiktu hokejs, tās pasakas, ka hokejā ir lielāka konkurence ir murgs.
Es jau dažas reizes esmu minējis, ka NBA+ Eirolīga= NHL pēc spēlētāju skaita, bet ja basketbolists ir vismaz 2,10, tad liela iespēja, ka vismaz 1 Eirolīgas, NBA spēli nospēlēs!

Savukārt nevienam hokejistam nekas nav garantēts- vai viņš ir pats garākais vai īsākais!

  -3 [+] [-]

, 2024-07-08 20:40, pirms gada
datmons rakstīja: Es jau dažas reizes esmu minējis, ka NBA+ Eirolīga= NHL pēc spēlētāju skaita, bet ja basketbolists ir vismaz 2,10, tad liela iespēja, ka vismaz 1 Eirolīgas, NBA spēli nospēlēs!

Savukārt nevienam hokejistam nekas nav garantēts- vai viņš ir pats garākais vai īsākais!
Eirolīga+NBA=NHL? Kas tas par tādu aprēķinu? Tikpat labi tad var rēķināt NHL+AHL vai NHL+NL.
Un nav nekāda lielā iespēja ja tu esi 2.10m nospēlēt kaut maču Eirolīgā, nerunājot par NBA. Tev kā wiki loveram būtu kaut ko jāsaprot no procentiem un iespējamībām. Cik mums nav bijušu garu džeku, kas tālāk par LBL vai Eiropas vidusmēra līgām netiek?
Paņem to pašu Čavaru ar viņa 2.08 - ir viņs vajadzīgs Eirolīgā?
Vai ja skatāmies senāk - Grafu, kas turklāt skaitījās talantīgs, Un labi, neņemsim latviešus. Iedomājies āfrikāņus, kur garu cilvēku netrūkst. Kaut kā nav tā, ka puse NBA centru ir no Nigēriešiem, Kamerūniešiem, Etiopiešiem utt. To pašu var teikt par Eirolīgas komandām. Nu nav tik vienkārši - esmu garš un tāpēc mani vajadzēs top līgu klubiem.
°Uļas laiku baskets, kad iedod garajam pie groza, kas ieliek iekšā no augšas ir beidzies jau ļoti sen.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-07-08 21:09, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Eirolīga+NBA=NHL? Kas tas par tādu aprēķinu? Tikpat labi tad var rēķināt NHL+AHL vai NHL+NL.
Un nav nekāda lielā iespēja ja tu esi 2.10m nospēlēt kaut maču Eirolīgā, nerunājot par NBA. Tev kā wiki loveram būtu kaut ko jāsaprot no procentiem un iespējamībām. Cik mums nav bijušu garu džeku, kas tālāk par LBL vai Eiropas vidusmēra līgām netiek?
Paņem to pašu Čavaru ar viņa 2.08 - ir viņs vajadzīgs Eirolīgā?
Vai ja skatāmies senāk - Grafu, kas turklāt skaitījās talantīgs, Un labi, neņemsim latviešus. Iedomājies āfrikāņus, kur garu cilvēku netrūkst. Kaut kā nav tā, ka puse NBA centru ir no Nigēriešiem, Kamerūniešiem, Etiopiešiem utt. To pašu var teikt par Eirolīgas komandām. Nu nav tik vienkārši - esmu garš un tāpēc mani vajadzēs top līgu klubiem.
°Uļas laiku baskets, kad iedod garajam pie groza, kas ieliek iekšā no augšas ir beidzies jau ļoti sen.
Ok noņemam nost NBA, Eirolīgu un NHL, tad 2,10 čalis, ja neslinko un ir parametri var atrast pro basketbolista darbu, bet kāda ir varbūtība, ka jebkurš hokejists var atrast darbu?

     [+] [-]

, 2024-07-08 21:12, pirms gada
Latvijai patiesībā ir paveicies, ka ir bijis tāds kanādietis, kas izdomājis basketbolu

     [+] [-]

, 2024-07-08 21:35, pirms gada
otins rakstīja: Bēdājamies. Dalītas bēdas- pusbēdas. Interesanti, lietuviešu līdzjutēji arī vaino treneri, ka nepaņēma pareizos spēlētājus?
Daudz vairāk! Paņēma rezervistus no Žalgira, kas pat Lietuvas čempi pakāsa. Nepaņēma stabilu Partizan pirmā piecinieka spēlētāju...Maiņas stulbas, Saboni, Grigoni izmantot nemācēja... Pirms turnīra spēlēja ar Puortariko, tie smējās, ka Lietuvu atšifrēja...

     [+] [-]

, 2024-07-08 21:41, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Piekrītu! Interesanti, bet vai Uļa Semjonova, savā jaunības laikā, spētu noskriet 100 metru distanci ar GDA (Gatavs Darbam un Aizsardzībai, bija tāda šņaga Padomijas laikā ) normatīvu?
Cik gara bija Jūdase un cik spēles augstākajā līmenī nospēlēja (TTT)?

     [+] [-]

, 2024-07-08 21:48, pirms gada
yankeezulu rakstīja: Ja latviešiem vakar bija basketbola aprindu traģēdija, tad lietuviešiem nacionālā sēru diena. Tur visa valsts dzīvo ar basketbolu sirdī, mēs tikai domājam, ka mums tā ir. Šādā veidā netikt uz olimpiādi viņiem ir mega trieciens un kauns, domāju, ka tur viņiem būs lielas pārmaiņas pēc šīs izgāšanās.
Cerams, ka būs pārmaiņas. Tā švāģeri spēlē, trenē...

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 23:09, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Eirolīga+NBA=NHL? Kas tas par tādu aprēķinu? Tikpat labi tad var rēķināt NHL+AHL vai NHL+NL.
Un nav nekāda lielā iespēja ja tu esi 2.10m nospēlēt kaut maču Eirolīgā, nerunājot par NBA. Tev kā wiki loveram būtu kaut ko jāsaprot no procentiem un iespējamībām. Cik mums nav bijušu garu džeku, kas tālāk par LBL vai Eiropas vidusmēra līgām netiek?
Paņem to pašu Čavaru ar viņa 2.08 - ir viņs vajadzīgs Eirolīgā?
Vai ja skatāmies senāk - Grafu, kas turklāt skaitījās talantīgs, Un labi, neņemsim latviešus. Iedomājies āfrikāņus, kur garu cilvēku netrūkst. Kaut kā nav tā, ka puse NBA centru ir no Nigēriešiem, Kamerūniešiem, Etiopiešiem utt. To pašu var teikt par Eirolīgas komandām. Nu nav tik vienkārši - esmu garš un tāpēc mani vajadzēs top līgu klubiem.
°Uļas laiku baskets, kad iedod garajam pie groza, kas ieliek iekšā no augšas ir beidzies jau ļoti sen.
Vieglāk šim čalim ar diviem profiliem ir piekrist, ka ledus hokejs ir pasaules sporta veids Nr. 1. 🙈😁
Es pat esmu izstāstījis par redzēto ar pusmirušām ledus hallēm ASV (dārgi uzturēt pašas halles un cilvēkus neieinteresēja ledus hokejs), bet tāpat viņš tik maļ savu. Par masveidību un no tās izrietošo kvalitāti vispār nav vērts runāt.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 23:13, pirms gada
Pie tam par to, ka ledus hokejā var ar zemas kvalitātes sniegumu un labu vidējo meistarību tikt 9.vietā elitē vispār nav vērts pat runāt (šī gada mūsējo sniegums PČ).

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 23:31, pirms gada
erty rakstīja: Pie tam par to, ka ledus hokejā var ar zemas kvalitātes sniegumu un labu vidējo meistarību tikt 9.vietā elitē vispār nav vērts pat runāt (šī gada mūsējo sniegums PČ).
Dānijai hokejā ir bijuši 10 NHL spēlētāji un pārējie spēlējuši top līgās Eiropā, bet tāpat pusfinālos nav spēlējuši(par spīti tam, ka uz Pč- nav visi no NHL)!

Basketbolā, ja sastāvs būtu no NBA, Eirolīgas(praktiski viss), tad sasniegumi būtu garantēti!

Slovēnija ar vienu pašu LD varēja uzvarēt pārējos, jo jebkura basketbola komanda ir visvairāk atkarīga no mazajiem spēlētājiem!

Puertoriko spēlē parāda, ka lietuviešiem ir super NBA džeks, bet divi mazie, kas nav tik superīgi- var pārliecinoši uzvarēt Lietuvu!

     [+] [-]

, 2024-07-08 23:37, pirms gada
Bahamas ar diviem NBA mazajiem spēlētājiem tika līdz finālam ar Spāniju!
Hokejā nekas tāds nebūtu iedomājams, ka ir 3 NHL spēlētāji un tūlīt cīnīsies par tikšanu 1/4!(pārējie spēlē vājās pro līgās vai pusprofesionāli hokeju spēlē)
Vajag 20 laba līmeņa pro spēlētājus- par šādu konkurenci es runāju!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 23:40, pirms gada
datmons rakstīja: Dānijai hokejā ir bijuši 10 NHL spēlētāji un pārējie spēlējuši top līgās Eiropā, bet tāpat pusfinālos nav spēlējuši(par spīti tam, ka uz Pč- nav visi no NHL)!

Basketbolā, ja sastāvs būtu no NBA, Eirolīgas(praktiski viss), tad sasniegumi būtu garantēti!
Cilvēki arī runā, ka zeme ir plakana un objektīvos rādītājus neņem vēra, bet visu laiku kaut ko izrauj no konteksta. Šis ir stāsts pa Tevi, draudziņ!
Geralt of Rivia ir izteikts ledus hokeja fans, bet viņš spēj novērtēt realitāti. Paskaties vairāk un, galvenais, plašāk basketbolu un tad kaut ko raksti. Saku, ka arī ledus hokejs ir labs sporta veids, bet nestāv klāt pat lauka hokejam. Tas, ka lauka hokejs pie mums nav populārs, nenozīmē, ka tas nav lielāks sporta veids par ledus hokeju. Par kriketu, futbolu un tenisu nemaz nerunājot (kuri arī ir jaudīgāki sporta veidi pasaulē par basketbolu, gluži kā lauka hokejs).
Ja gribi dzīvot uz Marsa, tad nenosodu, bet saudzē sevi un nepārkrīti pāri planētas malai!

     [+] [-]

, 2024-07-08 23:55, pirms gada
erty rakstīja: Cilvēki arī runā, ka zeme ir plakana un objektīvos rādītājus neņem vēra, bet visu laiku kaut ko izrauj no konteksta. Šis ir stāsts pa Tevi, draudziņ!
Geralt of Rivia ir izteikts ledus hokeja fans, bet viņš spēj novērtēt realitāti. Paskaties vairāk un, galvenais, plašāk basketbolu un tad kaut ko raksti. Saku, ka arī ledus hokejs ir labs sporta veids, bet nestāv klāt pat lauka hokejam. Tas, ka lauka hokejs pie mums nav populārs, nenozīmē, ka tas nav lielāks sporta veids par ledus hokeju. Par kriketu, futbolu un tenisu nemaz nerunājot (kuri arī ir jaudīgāki sporta veidi pasaulē par basketbolu, gluži kā lauka hokejs).
Ja gribi dzīvot uz Marsa, tad nenosodu, bet saudzē sevi un nepārkrīti pāri planētas malai!
Basketbols, lauka hokejs ir zināmāks par ledus hokeju un tos komandu sporta veidus spēlē vairāk cilvēku, vairāk nāk skatīties!

Tomēr runājot par konkurenci, kur tā ir pārliecinoši lielākā- mazie spēlētāji veido mazāk par 50% no komandas spēlētājiem!(PG/SG)

Turklāt vidējo cilvēku augumi stipri tālu atpaliek no pro spēlētāju augumiem!

futbolā, hokejā- spēlētāju ir daudz tuvāk vidējo cilvēku augumu robežās!
+-

Par lauka hokeju, kriketu neko nespriedīšu, jo nav zināms, kas un kā tur vispār sāk trenēties un vai tur ir vispār infrastruktūra kur trenēties!

     [+] [-]

, 2024-07-09 00:05, pirms gada
Tad par kādu konkurenci mēs īsti runājam? Augsta līmeņa pro, pro, puspro, amatieru?
Kā jau Banki teica, ka viņš basketbolā izskatīja 35 spēlētājus un hokejā droši vien, ka izskatīt varētu krietni vairāk, bet spēlētāju, kas trenējas basketbolā ir krietni vien vairāk!

Neapšaubāmi, ka basketbolā ir daudz lielāka konkurence- amatieru, puspro spēlētāju vidū!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-09 00:06, pirms gada
datmons rakstīja: Basketbols, lauka hokejs ir zināmāks par ledus hokeju un tos komandu sporta veidus spēlē vairāk cilvēku, vairāk nāk skatīties!

Tomēr runājot par konkurenci, kur tā ir pārliecinoši lielākā- mazie spēlētāji veido mazāk par 50% no komandas spēlētājiem!(PG/SG)

Turklāt vidējo cilvēku augumi stipri tālu atpaliek no pro spēlētāju augumiem!

futbolā, hokejā- spēlētāju ir daudz tuvāk vidējo cilvēku augumu robežās!
+-


Par lauka hokeju, kriketu neko nespriedīšu, jo nav zināms, kas un kā tur vispār sāk trenēties un vai tur ir vispār infrastruktūra kur trenēties!
Ieteiktu paceļot pa pasauli un iepazīt to. Ja nav naudas ceļošanai, tad paskaties dokumentālo saturu TV vai youtube. Nesaku, ka visu zinu, jo tā galīgi nav. Tajā pašā laikā esmu maksimāli paplašinājis skatu uz pasauli caur izglītību un ceļošanu. Kad būsim vienās vai līdzīgās pozīcijās, tad padiskutēsim! Arlabunakti!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-09 00:09, pirms gada
erty rakstīja: Ieteiktu paceļot pa pasauli un iepazīt to. Ja nav naudas ceļošanai, tad paskaties dokumentālo saturu TV vai youtube. Nesaku, ka visu zinu, jo tā galīgi nav. Tajā pašā laikā esmu maksimāli paplašinājis skatu uz pasauli caur izglītību un ceļošanu. Kad būsim vienās vai līdzīgās pozīcijās, tad padiskutēsim! Arlabunakti!
Savu ego esi paplašinājis, bet neko citu!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-09 00:15, pirms gada
datmons rakstīja: Savu ego esi paplašinājis, bet neko citu!
Tīrs piemērs ir gadījums Francijā. Viņu izlase spēlēja PČ hokejā. Musējie spēlēja un ieslēdzu internetā tiešraidi. Cilvēki kafejnīcā brīnījās kādēl es kaut ko tādu skatos. Izrādās, ka no vairākiem desmitiem cilvēku pat nenojauta, ka viņiem ir ledus hokeja izlase un viņi spēlē PČ. Pie tam tas bija Francijas ziemeļu reģiona pilsētā,
Tikai viens no interesantajiem piemēriem.
Viņiem pat tad jau bija NHL hokejists.

     [+] [-]

, 2024-07-09 00:24, pirms gada
Latvija ir tikai viens mazs (gandrīz neredzams) punktiņš uz globusa. Mums patīk ledus hokejs un vēl kopumā padsmit valstīs (kopumā zem 15 valstīm). Ar to arī ledus hokeja pasaule profesionālajā līmenī beidzas. Ir valstis, kurās par viņu profesionālo ledus hokeju interesējas vien šaurs loks cilvēku (piemēram, Austrijā).

     [+] [-]

, 2024-07-09 00:29, pirms gada
erty rakstīja: Tīrs piemērs ir gadījums Francijā. Viņu izlase spēlēja PČ hokejā. Musējie spēlēja un ieslēdzu internetā tiešraidi. Cilvēki kafejnīcā brīnījās kādēl es kaut ko tādu skatos. Izrādās, ka no vairākiem desmitiem cilvēku pat nenojauta, ka viņiem ir ledus hokeja izlase un viņi spēlē PČ. Pie tam tas bija Francijas ziemeļu reģiona pilsētā,
Tikai viens no interesantajiem piemēriem.
Viņiem pat tad jau bija NHL hokejists.
Basketbolu spēlē, skatās daudz vairāk cilvēku!
Kāds tam sakars ar konkurenci?
Cik cilvēki Francijā ir virs 2m?(kas varētu spēlēt PF/C pozīcījās)!

Hokejā par hokejistu var kļūt jebkurš, jo nav obligāti svara, auguma ierobežojumi!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-09 00:38, pirms gada
datmons rakstīja: Basketbolu spēlē, skatās daudz vairāk cilvēku!
Kāds tam sakars ar konkurenci?
Cik cilvēki Francijā ir virs 2m?(kas varētu spēlēt PF/C pozīcījās)!

Hokejā par hokejistu var kļūt jebkurš, jo nav obligāti svara, auguma ierobežojumi!
Aizbrauc uz Franciju un paskaties. Tur ir daudz garu cilvēku (laikam jauktā ģenētika to ietekmē). Pluss viņiem pirmā izvēle ir futbols. Tad ir rinda ar citiem vasaras sporta veidiem (piemēram, handbols, basketbols, lauka hokejs, golfs). Ziemā Alpos kalnu slēpošana (viņiem ari ir jaudīgi kalnu slēpotāji, biatlonisti, distanču slēpotāji). Ledus hokejs tur ir lokāli attīstīts atsevišķās lokācijās, bet masveidība nav liela.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-09 00:44, pirms gada
Vai es gribētu, lai ledus hokejs būtu uzskatāms par lielu sporta veidu? Jā, gribētu. Bet tā tas nav un dēļ ierobežotās pieejamības un infrastruktūras tas nekad neiekļūs top sportu saimē. NHL ir vienīgais iemesls, kāpēc to redz plašāka publika. Ja nebūtu NHL, tad tas būtu sports ar ļoti izteikti lokālu atpazīstamību.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-09 00:54, pirms gada
Slovēņu hokejisti ceļo pa ZA, pa visu Eiropu- par spīti, ka viņu hokeja saimniecība ir maza!
Ierodas jaunās līgās un cenšas pierādīt jaunā konkurencē!
Basketbolā tas ir mazāk izplatīts!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-09 00:57, pirms gada
Hokejā viss top20 komandu spēlētāji ceļo pa pasauli daudz izplatītāk kā visa basketbola pasaule!
Arī Lietuva, Igaunija spēlē dažādās līgās un cenšas sevi pierādīt!
Nekādīgi nevar nosaukt hokeju par lokālu sporta veidu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-07-09 10:24, pirms gada
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Nepļerksti par lietām, par kurām tev nav nekāda sajēga! Pusmirušas hallles USA un Ledus Hokejs cilvēkus neinteresē, tas ir PIPEC!!! Galvaspilsētā Vašingtonā un tās apkārtnē, piemēram (DC, Ziemeļu Virdžīnija, Merilenda) ir vismaz kādas 30 halles, ir n-tās amatieru un pusamatieru līgas, visas halles ir aizsistas, tobiš nodarbinātas, pat Vasarā! Pats tur esmu spēlējis 90.to vidū, paralēli amatieru līgām tur vēl ir arī PICK UP mači (princips tāds, atbrauc, maksā 20 bakšus un spēlē, vietas ir 30, divas blices pa 15 purniem + 2 varotčiki katrā pusē), kur bieži gadās tā, ka brīvu vietu nav, ir jābrauc kaut kur ap 6 rītā Svētdienā, lai tiktu pie spēlēšanas plkst. 10 tos Var droši teikt, ka Hokejs tur IR masveidīga padarīšana, viss notiek, nekādu pusmirušo haļļu tur nav!
Pieminēji vienu no ledus hokeja mekām ASV. Malacis! Varbūt vēl varēji uzrakstīt par štatiem, kuri robežojas ar Kanādu un Kolorado. ASV ir liela valsts. Centrālajā daļā un uz Dienvidiem jau cita aina. Floridā ir daudz turīgu krievu, kuri tur turpina uzturēt ledus hokeju, jo tas ir viņu hobijs. Ne velti NHL komanda dabūja titulu ar diezgan krievisku komandu.

     [+] [-]

, 2024-07-09 12:42, pirms gada
Number of registered players by country
edit
Number of registered hockey players, including male, female and junior, provided by the respective countries' federations. This list only includes the 36 of 82 IIHF member countries with more than 1,000 registered players as of February 2024.[72][73]

Country Players % of population
United States 556,929 0.164%
Canada 548,800 1.415%
Russia 101,819 0.070%
Sweden 73,585 0.693%
Finland 59,145 1.067%
Switzerland 32,229 0.366%
Czech Republic 27,078 0.258%
Germany 23,717 0.028%
Japan 19,988 0.016%
France 19,467 0.030%
Slovakia 11,829 0.204%
Norway 11,618 0.212%
United Kingdom 11,277 0.017%
China 10,876 0.001%
Belarus 10,335 0.109%
Kazakhstan 9,970 0.051%
Latvia 8,859 0.484%
Hungary 8,477 0.083%
Austria 7,557 0.084%
Australia 6,138 0.023%
Denmark 5,944 0.101%
Ukraine 5,341 0.015%
Italy 5,136 0.009%
Poland 3,928 0.010%
South Korea 3,684 0.007%
Netherlands 3,552 0.020%
Belgium 2,903 0.025%
Kyrgyzstan 2,880 0.043%
New Zealand 2,347 0.045%
Romania 2,073 0.010%
India 1,844 0.000%
North Korea 1,595 0.006%
Turkey 1,591 0.002%
Lithuania 1,445 0.053%
Estonia 1,304 0.099%
Argentina 1,143 0.002%

  -1 [+] [-]

, 2024-07-09 12:47, pirms gada
Neesmu heiteris, bet virs 100 000 spelētāju ir tikai 3 valstīs. Par kādu atlasi te var būt runa, ja paskatās procentus no pupulācijas valstī. Tradīcijas un viss. Kur tās ir, tur arī ir ledus hokejs vairāk izplatīts. Pārējās valstīs vairāk entuziastu sports.

     [+] [-]

, 2024-07-09 14:50, pirms gada
Interesanti. Tad sanāk, ka % no iedzīvotāju skaita,kas nodarbojas ar hokeju Latvija ir 4.vietā pasaulē- 1.vietā Canada 1,415%, 2.vietā Somija 1,067%, 3.vietā Zviedrija 0,693%, 4.vietā Latvija 0,484%. . . tālāk Šveice 0,366%, Čehija 0.258%, Norge 0,212%
Slovakija 0,204%. Tālāk jau lielāka atpalicība.
Tiešām varam teikt, ka hokejs Latvijā ir lielā cieņā. Interesanti būtu šādi dati par basketbolu.