Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Arī Lietuva zaudē finālā, Puertoriko pēc 20 gadu pauzes atgriezīsies olimpiskajās spēlēs

Agris Suveizda

Arī Lietuva zaudē finālā, Puertoriko pēc 20 gadu pauzes atgriezīsies olimpiskajās spēlēs
Puertoriko basketbolisti. Foto: FIBA

Pēdējo ceļazīmi uz Parīzes olimpisko spēļu vīriešu basketbola turnīru nopelnīja Puertoriko valstsvienība, kas šonakt savā laukumā atlases finālspēlē pārspēja Lietuvu (79:68).

• Lietuva agru astoņu punktu deficītu (3:11) pārvērta septiņu punktu pārsvarā (27:20), taču Puertoriko pēc Tremonta Votersa groza divas minūtes līdz puslaika beigām jau atguva vadību (34:32), trešā ceturkšņa vidū panāca jau 13 punktu starpību (52:39) un iniciatīvu vairs neatdeva.

• Rezultatīvākais ar 23 punktiem un sešām atlēkušajām bumbām bija Ņūorleānas "Pelicans" saspēlnieks Hosē Alvarado (3p. 4/6), bet Voterss pievienoja 18 punktus. Bijušajam VEF spēlētājam Aizejam Pinjeiro četri punkti un trīs atlēkušās bumbas.

• Lietuvai ar 16 punktiem izcēlās Barselonas saspēles vadītājs Roks Jokubaitis, Sakramento "Kings" centram Domantam Sabonim desmit punkti, deviņas atlēkušās bumbas un četras rezultatīvas piespēles.

• Lietuvieši no tālienes trāpīja tikai 21% metienu (6/28, Arnam Butkevičam 1/7, Mindaugam Kuzminskam 0/5), bet mājinieki realizēja gandrīz pusi (12/25).

• Puertoriko olimpiskajās spēlēs atgriezīsies pēc 20 gadu pārtraukuma un apakšgrupā spēkosies pret Serbiju, Dienvidsudānu un ASV.

• Lietuva kopš neatkarības atjaunošanas piedalījās septiņās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas un pirmajās trijās reizēs izcīnīja bronzu, bet nu izlaidīs jau otrās olimpiskās spēles pēc kārtas.

• Lietuvas galvenais treneris Kazis Maksvītis, kuram līgums beidzas, pēc mača sacīja, ka jau ir pieņēmis lēmumu par nākotni, bet vēl nevēlas to atklāt publiski.

Olimpiskās kvalifikācijas fināli

PilsētaSpēleRezultāts
RīgaLatvija – Brazīlija69:94
PirejaHorvātija – Grieķija69:80
ValensijaSpānija – Bahamas86:78
SanhuanaLietuva – Puertoriko68:79

Olimpiskās grupas

A grupaB grupaC grupa
AustrālijaFrancijaSerbija
GrieķijaVācijaDienvidsudāna
KanādaJapānaPuertoriko
SpānijaBrazīlijaASV

     [+] [-]

, 2024-07-08 13:35, pirms 3 mēnešiem
erty rakstīja: Šī kvalifikācija uz OS (domāju visas grupas kopā) ļoti labi parāda cik liels un globāls sporta veids ir basketbols. Šie rezultāti arī norāda uz faktu, ka mūsu basketbolistu 5.vieta PK ir milzīgs panākums lielā sporta veidā ar milzīgu konkurenci. Domāju, ka tagad pat ledus hokeja fanāti aizdomājās, ka netika normāli novērtēts basketbolistu sasniegums.
Kā bija, tā bija, bet mūsu basketbolisti bija pelnījuši lielāku atzinību par pagājušo gadu, jo tādu sasniegumu vēl būs ilgi jāgaida, ja vispār būs iespējams sagaidīt.
Tas bija milzīgs panākums, bet uzlika arī milzīgas klapes uz acīm sākot ar funkcionāriem, beidzot ar faniem un pašiem sportistiem.

     [+] [-]

, 2024-07-08 14:04, pirms 3 mēnešiem
Latvieši tomēr slimo ar baigo pieticību.
Un tāpēc arī nekad neesam kāpuši uz pjedestāla. Citām basketbola valstīm vērā ņemams panākums ir medaļas, dažām pat tikai zelts.
Atgādināšu kuras valstis pēdējos 25 gados ir izcīnījušas medaļas - Lietuva( vairākas reizes),Spānija(vairākas reizes) ,Francija(vairākas reizes),Serbija(vairākas reizes) Horvātija, Slovēnija, Vācija, Itālija, Grieķija, Turcija , Argentīna, Brazīlija, Austrālija, Kanāda, pat Krievija un,protams, ka ASV.
Kad Latvijai pienāks tie laiki? Jāstāda mērķis nākamgad Eiropas čempionātā un jāprasa tas no trenera.
Apnikušas jau piezemētās runas- cik labi nospēlējām,mēs maza valsts, bez resursiem. . .bet medaļas kaklā kar cias, gan mazas, gan lielas valstis.

     [+] [-]

, 2024-07-08 14:25, pirms 3 mēnešiem
Teiksim un skatīsim lietas un situācijas godīgi, nekas traks nav noticis, bet, ierasties uz tik svarīgām sacīkstēm negataviem, ar sastāva iztrūkumiem mēs tomēr nevaram, ja gribam turpināt uzvaras un dalību nopietnos panākumos. Solīti pakāpām augstāk, bet pavisam regulāri būt augšā nav necik viegli.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 14:29, pirms 3 mēnešiem
Pastnieks5 rakstīja: Par to naudu, ko iztērēja, labāk uztaisītu vēl vienu komandu apvienotajā LV-EE līgā
Nevis tikai vienu, bet visas astoņas...
Dillēs darbs un materiāli!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 14:31, pirms 3 mēnešiem
Kvalifikācijas turnīra saimnieki brauc uz Parīzi ! Izņemot Latviju...

     [+] [-]

, 2024-07-08 14:38, pirms 3 mēnešiem
j888 rakstīja: Cik spēles tie filipīnieši ir vuspār spējējuši ar Eiropas komandām ?
Kuros turnīros ?
Jā, arī aizdomājos par šo. Droši vien tikai kādas 6-8 spēles būtu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 15:37, pirms 3 mēnešiem
Kuskis2 rakstīja: Žēl par leišiem - itāļus sasit, bet Puertoriko pamanās zaudēt. Vismaz bija iespējas, nevis kā mūsējiem no pirmās minūtes viss jau beidzies.
Vajadzēja skatīties, Lietuva visu laiku bija mīnusā ar labu sastāvu,bet nekas nesanāca tāpat kā mums. Žēl par mūsējiem gan lietuviešiem,bet tāds ir tas sports.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 18:31, pirms 3 mēnešiem
erty rakstīja: Šī kvalifikācija uz OS (domāju visas grupas kopā) ļoti labi parāda cik liels un globāls sporta veids ir basketbols. Šie rezultāti arī norāda uz faktu, ka mūsu basketbolistu 5.vieta PK ir milzīgs panākums lielā sporta veidā ar milzīgu konkurenci. Domāju, ka tagad pat ledus hokeja fanāti aizdomājās, ka netika normāli novērtēts basketbolistu sasniegums.
Kā bija, tā bija, bet mūsu basketbolisti bija pelnījuši lielāku atzinību par pagājušo gadu, jo tādu sasniegumu vēl būs ilgi jāgaida, ja vispār būs iespējams sagaidīt.
Visidiotiskākais pēdējo gadu komentārs!!! Ledus Hokejā kvalis būs grūtāks, nekā šis te! Francija un Slovēnija Hokejā ir līmeni augstāk, nekā Brazīlijas, Melnkalnes, Grūzijas un Filipīnas basketā Apriebies jau rakstīt par kvantitāti un kvalitāti! Gan Hokejā, gan basketā, visos iespējamos turnīros, maču skaits ir +- vienāds, tak čto, tā saucamā "konkurence", ir tikai un vienīgi OTMAZKA, nekas vairāk!

     [+] [-]

, 2024-07-08 18:37, pirms 3 mēnešiem
#POORBALTICS

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 19:34, pirms 3 mēnešiem
Jānis Derums rakstīja: Latvieši tomēr slimo ar baigo pieticību.
Un tāpēc arī nekad neesam kāpuši uz pjedestāla. Citām basketbola valstīm vērā ņemams panākums ir medaļas, dažām pat tikai zelts.
Atgādināšu kuras valstis pēdējos 25 gados ir izcīnījušas medaļas - Lietuva( vairākas reizes),Spānija(vairākas reizes) ,Francija(vairākas reizes),Serbija(vairākas reizes) Horvātija, Slovēnija, Vācija, Itālija, Grieķija, Turcija , Argentīna, Brazīlija, Austrālija, Kanāda, pat Krievija un,protams, ka ASV.
Kad Latvijai pienāks tie laiki? Jāstāda mērķis nākamgad Eiropas čempionātā un jāprasa tas no trenera.
Apnikušas jau piezemētās runas- cik labi nospēlējām,mēs maza valsts, bez resursiem. . .bet medaļas kaklā kar cias, gan mazas, gan lielas valstis.
Spēlētāji kā reiz pirms kvaļa bija pat ļoti pašpārliecināti. Realitātē, kāds pamatas ir mūsu sportistiem lepni paziņot, ka ejam pēc medaļām? Priekš sevis to likt kā mērķi nav slikti, bet realitātē, kādi ir mūsdienu Latvijas pieaugušo basketbola sasniegumi - 5.vieta pasaules kausā, 5. vieta Eiropā. Un viss. Un lielakā daļa šo 5. vietu kaldinātāju tuvojas karjeras beigām, kamēr vietā nākošie nav līdzvērtīgi.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-08 19:37, pirms 3 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Visidiotiskākais pēdējo gadu komentārs!!! Ledus Hokejā kvalis būs grūtāks, nekā šis te! Francija un Slovēnija Hokejā ir līmeni augstāk, nekā Brazīlijas, Melnkalnes, Grūzijas un Filipīnas basketā Apriebies jau rakstīt par kvantitāti un kvalitāti! Gan Hokejā, gan basketā, visos iespējamos turnīros, maču skaits ir +- vienāds, tak čto, tā saucamā "konkurence", ir tikai un vienīgi OTMAZKA, nekas vairāk!
Tev baskets neinteresē, bet mēģini gudri tirst. Brazīlija basketā ir top 15 valsts. Basketā, ko spēlē praktiski visur atšķirībā no hoķa. Brazīlija ir šad tad arī pa kādai Pasaules kausa medaļa i ņēmusi. Ja salīdzina ar hokeju - Brazīlija ir kā Vācija, Slovākija -valstis, kas grozās turpat aiz lielajiem topeim un retu reizi izšauj. Melnkalne ir virs Francijas - valsts, kas vēl kā Dienvidslāvija bija topu tops basī un tagad nonākusi zemāk. Kamerūna - tā lūk ir tā pati Ukraina.
Hoķa kvalim būtu jābūt pastaigai, ja vien Haris nesāks murgot vai Kalvītis netēlos Lipmanu.

     [+] [-]

, 2024-07-08 19:49, pirms 3 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Visidiotiskākais pēdējo gadu komentārs!!! Ledus Hokejā kvalis būs grūtāks, nekā šis te! Francija un Slovēnija Hokejā ir līmeni augstāk, nekā Brazīlijas, Melnkalnes, Grūzijas un Filipīnas basketā Apriebies jau rakstīt par kvantitāti un kvalitāti! Gan Hokejā, gan basketā, visos iespējamos turnīros, maču skaits ir +- vienāds, tak čto, tā saucamā "konkurence", ir tikai un vienīgi OTMAZKA, nekas vairāk!
Konkurence basketbolā ir lielāka(tieši spēlētājos), bet te es runāju par mazajiem spēlētājiem 1,70- līdz 2m- desmitiem miljoni spēlē, bet tikai neliela daļa- kļūst par profiem!

Šajā spēlē tieši divi mazie- Puertoriko spēlētāji Alvarado, Voterss iemeta 41 no 79 punktiem!

Tomēr vairāk par pusi no spēles laika aizvada 2m un garāki spēlētāji!
(Cik pasaulē ir vispār cilvēki, kas ir garāki par 2m?
Āzijā, DA vidējais vīrieša augums ir zem 1,70!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 19:53, pirms 3 mēnešiem
Basketbolā vari būt elitē, ja ir tev ir šie augsta līmeņa spēlētāji 1-4 spēlētāji pilnīgi pietiek- Slovēnija, Puertoriko to pierāda!
Hokejā nevari ar 4 augsta līmeņa spēlētājiem ņemt medaļas Pč!

     [+] [-]

, 2024-07-08 19:58, pirms 3 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Visidiotiskākais pēdējo gadu komentārs!!! Ledus Hokejā kvalis būs grūtāks, nekā šis te! Francija un Slovēnija Hokejā ir līmeni augstāk, nekā Brazīlijas, Melnkalnes, Grūzijas un Filipīnas basketā Apriebies jau rakstīt par kvantitāti un kvalitāti! Gan Hokejā, gan basketā, visos iespējamos turnīros, maču skaits ir +- vienāds, tak čto, tā saucamā "konkurence", ir tikai un vienīgi OTMAZKA, nekas vairāk!
Basketbolā vari būt 2,15 un neko daudz neprast- pāris gados visu apgūsi, bet darbu dabūsi!
Hokejā šādi gadījumi nekad nebūs- vienīgi ar vārtsargiem, kas ir virs 2m, bet lielākā daļa- tāpat pašā augstākajā līmenī nespēlēs!

     [+] [-]

, 2024-07-08 20:02, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Basketbolā vari būt 2,15 un neko daudz neprast- pāris gados visu apgūsi, bet darbu dabūsi!
Hokejā šādi gadījumi nekad nebūs- vienīgi ar vārtsargiem, kas ir virs 2m, bet lielākā daļa- tāpat pašā augstākajā līmenī nespēlēs!
Piekrītu! Interesanti, bet vai Uļa Semjonova, savā jaunības laikā, spētu noskriet 100 metru distanci ar GDA (Gatavs Darbam un Aizsardzībai, bija tāda šņaga Padomijas laikā ) normatīvu?

     [+] [-]

, 2024-07-08 20:17, pirms 3 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Piekrītu! Interesanti, bet vai Uļa Semjonova, savā jaunības laikā, spētu noskriet 100 metru distanci ar GDA (Gatavs Darbam un Aizsardzībai, bija tāda šņaga Padomijas laikā ) normatīvu?
Droši, ka normatīvu skrēja kāda cita vai varbūt pasniedzējs, lai papīri būtu tīri

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 20:24, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Basketbolā vari būt elitē, ja ir tev ir šie augsta līmeņa spēlētāji 1-4 spēlētāji pilnīgi pietiek- Slovēnija, Puertoriko to pierāda!
Hokejā nevari ar 4 augsta līmeņa spēlētājiem ņemt medaļas Pč!
Tu tikai aizmirsti baigo faktu. Hokejā tev, kā tāda komandā vajag vismaz 22 spēlētājus. Basketā mazāk. Ko tas nozīmē? Kopējais spēlētāju skaits lielāks, vietas uz kurām pretendēt - mazāk. Konkurence ir ievērojami lielāka. Var paņemt to pašu NHL un NBA. Kur ir grūtāk tikt - līgā ar 32 komandām, kur katrai vajag vismaz 22 spēlētājus (realitātē, protams krietni vairāk) un uz to reāli pretendē džeki no 20-25 valstīm + vēl no pāris potenciāli var izkrist brīnums vai līgā, kur ir 30 komandas, kur maksimālais spēlētaju skaits ir 15 un pretendenti ir no vismaz 3 reiz lielāka valstu skaita?
Lai cik ļoti man vairāk patiktu hokejs, tās pasakas, ka hokejā ir lielāka konkurence ir murgs.

     [+] [-]

, 2024-07-08 20:31, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu tikai aizmirsti baigo faktu. Hokejā tev, kā tāda komandā vajag vismaz 22 spēlētājus. Basketā mazāk. Ko tas nozīmē? Kopējais spēlētāju skaits lielāks, vietas uz kurām pretendēt - mazāk. Konkurence ir ievērojami lielāka. Var paņemt to pašu NHL un NBA. Kur ir grūtāk tikt - līgā ar 32 komandām, kur katrai vajag vismaz 22 spēlētājus (realitātē, protams krietni vairāk) un uz to reāli pretendē džeki no 20-25 valstīm + vēl no pāris potenciāli var izkrist brīnums vai līgā, kur ir 30 komandas, kur maksimālais spēlētaju skaits ir 15 un pretendenti ir no vismaz 3 reiz lielāka valstu skaita?
Lai cik ļoti man vairāk patiktu hokejs, tās pasakas, ka hokejā ir lielāka konkurence ir murgs.
Es jau dažas reizes esmu minējis, ka NBA+ Eirolīga= NHL pēc spēlētāju skaita, bet ja basketbolists ir vismaz 2,10, tad liela iespēja, ka vismaz 1 Eirolīgas, NBA spēli nospēlēs!

Savukārt nevienam hokejistam nekas nav garantēts- vai viņš ir pats garākais vai īsākais!

  -3 [+] [-]

, 2024-07-08 20:40, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Es jau dažas reizes esmu minējis, ka NBA+ Eirolīga= NHL pēc spēlētāju skaita, bet ja basketbolists ir vismaz 2,10, tad liela iespēja, ka vismaz 1 Eirolīgas, NBA spēli nospēlēs!

Savukārt nevienam hokejistam nekas nav garantēts- vai viņš ir pats garākais vai īsākais!
Eirolīga+NBA=NHL? Kas tas par tādu aprēķinu? Tikpat labi tad var rēķināt NHL+AHL vai NHL+NL.
Un nav nekāda lielā iespēja ja tu esi 2.10m nospēlēt kaut maču Eirolīgā, nerunājot par NBA. Tev kā wiki loveram būtu kaut ko jāsaprot no procentiem un iespējamībām. Cik mums nav bijušu garu džeku, kas tālāk par LBL vai Eiropas vidusmēra līgām netiek?
Paņem to pašu Čavaru ar viņa 2.08 - ir viņs vajadzīgs Eirolīgā?
Vai ja skatāmies senāk - Grafu, kas turklāt skaitījās talantīgs, Un labi, neņemsim latviešus. Iedomājies āfrikāņus, kur garu cilvēku netrūkst. Kaut kā nav tā, ka puse NBA centru ir no Nigēriešiem, Kamerūniešiem, Etiopiešiem utt. To pašu var teikt par Eirolīgas komandām. Nu nav tik vienkārši - esmu garš un tāpēc mani vajadzēs top līgu klubiem.
°Uļas laiku baskets, kad iedod garajam pie groza, kas ieliek iekšā no augšas ir beidzies jau ļoti sen.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 21:02, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Droši, ka normatīvu skrēja kāda cita vai varbūt pasniedzējs, lai papīri būtu tīri
Skatos, tu galīgi neesi kursā, kas bija toreiz GDA Tā nebija PRO sportistu šņaga, tā bija domāta priekš cilvēkiem parastajiem un kārtoja to visparastākajā skolā Tiesa, tā nebija obligāta procedūra, bet visnotaļ ieteicama, lai virzītos tālākajā toreizējā dzīves karjerā Tādi veci Spirtacentra buki, kā Algunopis vai Kafijonkuls, gan jau varētu vēl papildināt par šo tēmu
Man arī bija značoks Г Т О, tikai kaut, kur kaut kad, pasēju, atjaunot, protams, vairs nav nekādu iespēju, bet ir visnotaļ jautri to visu tagad atcerēties

     [+] [-]

, 2024-07-08 21:09, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Eirolīga+NBA=NHL? Kas tas par tādu aprēķinu? Tikpat labi tad var rēķināt NHL+AHL vai NHL+NL.
Un nav nekāda lielā iespēja ja tu esi 2.10m nospēlēt kaut maču Eirolīgā, nerunājot par NBA. Tev kā wiki loveram būtu kaut ko jāsaprot no procentiem un iespējamībām. Cik mums nav bijušu garu džeku, kas tālāk par LBL vai Eiropas vidusmēra līgām netiek?
Paņem to pašu Čavaru ar viņa 2.08 - ir viņs vajadzīgs Eirolīgā?
Vai ja skatāmies senāk - Grafu, kas turklāt skaitījās talantīgs, Un labi, neņemsim latviešus. Iedomājies āfrikāņus, kur garu cilvēku netrūkst. Kaut kā nav tā, ka puse NBA centru ir no Nigēriešiem, Kamerūniešiem, Etiopiešiem utt. To pašu var teikt par Eirolīgas komandām. Nu nav tik vienkārši - esmu garš un tāpēc mani vajadzēs top līgu klubiem.
°Uļas laiku baskets, kad iedod garajam pie groza, kas ieliek iekšā no augšas ir beidzies jau ļoti sen.
Ok noņemam nost NBA, Eirolīgu un NHL, tad 2,10 čalis, ja neslinko un ir parametri var atrast pro basketbolista darbu, bet kāda ir varbūtība, ka jebkurš hokejists var atrast darbu?

     [+] [-]

, 2024-07-08 21:12, pirms 3 mēnešiem
Latvijai patiesībā ir paveicies, ka ir bijis tāds kanādietis, kas izdomājis basketbolu

     [+] [-]

, 2024-07-08 21:35, pirms 3 mēnešiem
otins rakstīja: Bēdājamies. Dalītas bēdas- pusbēdas. Interesanti, lietuviešu līdzjutēji arī vaino treneri, ka nepaņēma pareizos spēlētājus?
Daudz vairāk! Paņēma rezervistus no Žalgira, kas pat Lietuvas čempi pakāsa. Nepaņēma stabilu Partizan pirmā piecinieka spēlētāju...Maiņas stulbas, Saboni, Grigoni izmantot nemācēja... Pirms turnīra spēlēja ar Puortariko, tie smējās, ka Lietuvu atšifrēja...

     [+] [-]

, 2024-07-08 21:41, pirms 3 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Piekrītu! Interesanti, bet vai Uļa Semjonova, savā jaunības laikā, spētu noskriet 100 metru distanci ar GDA (Gatavs Darbam un Aizsardzībai, bija tāda šņaga Padomijas laikā ) normatīvu?
Cik gara bija Jūdase un cik spēles augstākajā līmenī nospēlēja (TTT)?

     [+] [-]

, 2024-07-08 21:48, pirms 3 mēnešiem
yankeezulu rakstīja: Ja latviešiem vakar bija basketbola aprindu traģēdija, tad lietuviešiem nacionālā sēru diena. Tur visa valsts dzīvo ar basketbolu sirdī, mēs tikai domājam, ka mums tā ir. Šādā veidā netikt uz olimpiādi viņiem ir mega trieciens un kauns, domāju, ka tur viņiem būs lielas pārmaiņas pēc šīs izgāšanās.
Cerams, ka būs pārmaiņas. Tā švāģeri spēlē, trenē...

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 23:09, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Eirolīga+NBA=NHL? Kas tas par tādu aprēķinu? Tikpat labi tad var rēķināt NHL+AHL vai NHL+NL.
Un nav nekāda lielā iespēja ja tu esi 2.10m nospēlēt kaut maču Eirolīgā, nerunājot par NBA. Tev kā wiki loveram būtu kaut ko jāsaprot no procentiem un iespējamībām. Cik mums nav bijušu garu džeku, kas tālāk par LBL vai Eiropas vidusmēra līgām netiek?
Paņem to pašu Čavaru ar viņa 2.08 - ir viņs vajadzīgs Eirolīgā?
Vai ja skatāmies senāk - Grafu, kas turklāt skaitījās talantīgs, Un labi, neņemsim latviešus. Iedomājies āfrikāņus, kur garu cilvēku netrūkst. Kaut kā nav tā, ka puse NBA centru ir no Nigēriešiem, Kamerūniešiem, Etiopiešiem utt. To pašu var teikt par Eirolīgas komandām. Nu nav tik vienkārši - esmu garš un tāpēc mani vajadzēs top līgu klubiem.
°Uļas laiku baskets, kad iedod garajam pie groza, kas ieliek iekšā no augšas ir beidzies jau ļoti sen.
Vieglāk šim čalim ar diviem profiliem ir piekrist, ka ledus hokejs ir pasaules sporta veids Nr. 1. 🙈😁
Es pat esmu izstāstījis par redzēto ar pusmirušām ledus hallēm ASV (dārgi uzturēt pašas halles un cilvēkus neieinteresēja ledus hokejs), bet tāpat viņš tik maļ savu. Par masveidību un no tās izrietošo kvalitāti vispār nav vērts runāt.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 23:13, pirms 3 mēnešiem
Pie tam par to, ka ledus hokejā var ar zemas kvalitātes sniegumu un labu vidējo meistarību tikt 9.vietā elitē vispār nav vērts pat runāt (šī gada mūsējo sniegums PČ).

  +1 [+] [-]

, 2024-07-08 23:31, pirms 3 mēnešiem
erty rakstīja: Pie tam par to, ka ledus hokejā var ar zemas kvalitātes sniegumu un labu vidējo meistarību tikt 9.vietā elitē vispār nav vērts pat runāt (šī gada mūsējo sniegums PČ).
Dānijai hokejā ir bijuši 10 NHL spēlētāji un pārējie spēlējuši top līgās Eiropā, bet tāpat pusfinālos nav spēlējuši(par spīti tam, ka uz Pč- nav visi no NHL)!

Basketbolā, ja sastāvs būtu no NBA, Eirolīgas(praktiski viss), tad sasniegumi būtu garantēti!

Slovēnija ar vienu pašu LD varēja uzvarēt pārējos, jo jebkura basketbola komanda ir visvairāk atkarīga no mazajiem spēlētājiem!

Puertoriko spēlē parāda, ka lietuviešiem ir super NBA džeks, bet divi mazie, kas nav tik superīgi- var pārliecinoši uzvarēt Lietuvu!

     [+] [-]

, 2024-07-08 23:37, pirms 3 mēnešiem
Bahamas ar diviem NBA mazajiem spēlētājiem tika līdz finālam ar Spāniju!
Hokejā nekas tāds nebūtu iedomājams, ka ir 3 NHL spēlētāji un tūlīt cīnīsies par tikšanu 1/4!(pārējie spēlē vājās pro līgās vai pusprofesionāli hokeju spēlē)
Vajag 20 laba līmeņa pro spēlētājus- par šādu konkurenci es runāju!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-08 23:40, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Dānijai hokejā ir bijuši 10 NHL spēlētāji un pārējie spēlējuši top līgās Eiropā, bet tāpat pusfinālos nav spēlējuši(par spīti tam, ka uz Pč- nav visi no NHL)!

Basketbolā, ja sastāvs būtu no NBA, Eirolīgas(praktiski viss), tad sasniegumi būtu garantēti!
Cilvēki arī runā, ka zeme ir plakana un objektīvos rādītājus neņem vēra, bet visu laiku kaut ko izrauj no konteksta. Šis ir stāsts pa Tevi, draudziņ!
Geralt of Rivia ir izteikts ledus hokeja fans, bet viņš spēj novērtēt realitāti. Paskaties vairāk un, galvenais, plašāk basketbolu un tad kaut ko raksti. Saku, ka arī ledus hokejs ir labs sporta veids, bet nestāv klāt pat lauka hokejam. Tas, ka lauka hokejs pie mums nav populārs, nenozīmē, ka tas nav lielāks sporta veids par ledus hokeju. Par kriketu, futbolu un tenisu nemaz nerunājot (kuri arī ir jaudīgāki sporta veidi pasaulē par basketbolu, gluži kā lauka hokejs).
Ja gribi dzīvot uz Marsa, tad nenosodu, bet saudzē sevi un nepārkrīti pāri planētas malai!

     [+] [-]

, 2024-07-08 23:55, pirms 3 mēnešiem
erty rakstīja: Cilvēki arī runā, ka zeme ir plakana un objektīvos rādītājus neņem vēra, bet visu laiku kaut ko izrauj no konteksta. Šis ir stāsts pa Tevi, draudziņ!
Geralt of Rivia ir izteikts ledus hokeja fans, bet viņš spēj novērtēt realitāti. Paskaties vairāk un, galvenais, plašāk basketbolu un tad kaut ko raksti. Saku, ka arī ledus hokejs ir labs sporta veids, bet nestāv klāt pat lauka hokejam. Tas, ka lauka hokejs pie mums nav populārs, nenozīmē, ka tas nav lielāks sporta veids par ledus hokeju. Par kriketu, futbolu un tenisu nemaz nerunājot (kuri arī ir jaudīgāki sporta veidi pasaulē par basketbolu, gluži kā lauka hokejs).
Ja gribi dzīvot uz Marsa, tad nenosodu, bet saudzē sevi un nepārkrīti pāri planētas malai!
Basketbols, lauka hokejs ir zināmāks par ledus hokeju un tos komandu sporta veidus spēlē vairāk cilvēku, vairāk nāk skatīties!

Tomēr runājot par konkurenci, kur tā ir pārliecinoši lielākā- mazie spēlētāji veido mazāk par 50% no komandas spēlētājiem!(PG/SG)

Turklāt vidējo cilvēku augumi stipri tālu atpaliek no pro spēlētāju augumiem!

futbolā, hokejā- spēlētāju ir daudz tuvāk vidējo cilvēku augumu robežās!
+-

Par lauka hokeju, kriketu neko nespriedīšu, jo nav zināms, kas un kā tur vispār sāk trenēties un vai tur ir vispār infrastruktūra kur trenēties!

     [+] [-]

, 2024-07-09 00:05, pirms 3 mēnešiem
Tad par kādu konkurenci mēs īsti runājam? Augsta līmeņa pro, pro, puspro, amatieru?
Kā jau Banki teica, ka viņš basketbolā izskatīja 35 spēlētājus un hokejā droši vien, ka izskatīt varētu krietni vairāk, bet spēlētāju, kas trenējas basketbolā ir krietni vien vairāk!

Neapšaubāmi, ka basketbolā ir daudz lielāka konkurence- amatieru, puspro spēlētāju vidū!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-09 00:06, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Basketbols, lauka hokejs ir zināmāks par ledus hokeju un tos komandu sporta veidus spēlē vairāk cilvēku, vairāk nāk skatīties!

Tomēr runājot par konkurenci, kur tā ir pārliecinoši lielākā- mazie spēlētāji veido mazāk par 50% no komandas spēlētājiem!(PG/SG)

Turklāt vidējo cilvēku augumi stipri tālu atpaliek no pro spēlētāju augumiem!

futbolā, hokejā- spēlētāju ir daudz tuvāk vidējo cilvēku augumu robežās!
+-


Par lauka hokeju, kriketu neko nespriedīšu, jo nav zināms, kas un kā tur vispār sāk trenēties un vai tur ir vispār infrastruktūra kur trenēties!
Ieteiktu paceļot pa pasauli un iepazīt to. Ja nav naudas ceļošanai, tad paskaties dokumentālo saturu TV vai youtube. Nesaku, ka visu zinu, jo tā galīgi nav. Tajā pašā laikā esmu maksimāli paplašinājis skatu uz pasauli caur izglītību un ceļošanu. Kad būsim vienās vai līdzīgās pozīcijās, tad padiskutēsim! Arlabunakti!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-09 00:09, pirms 3 mēnešiem
erty rakstīja: Ieteiktu paceļot pa pasauli un iepazīt to. Ja nav naudas ceļošanai, tad paskaties dokumentālo saturu TV vai youtube. Nesaku, ka visu zinu, jo tā galīgi nav. Tajā pašā laikā esmu maksimāli paplašinājis skatu uz pasauli caur izglītību un ceļošanu. Kad būsim vienās vai līdzīgās pozīcijās, tad padiskutēsim! Arlabunakti!
Savu ego esi paplašinājis, bet neko citu!

  -1 [+] [-]

, 2024-07-09 00:15, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Savu ego esi paplašinājis, bet neko citu!
Tīrs piemērs ir gadījums Francijā. Viņu izlase spēlēja PČ hokejā. Musējie spēlēja un ieslēdzu internetā tiešraidi. Cilvēki kafejnīcā brīnījās kādēl es kaut ko tādu skatos. Izrādās, ka no vairākiem desmitiem cilvēku pat nenojauta, ka viņiem ir ledus hokeja izlase un viņi spēlē PČ. Pie tam tas bija Francijas ziemeļu reģiona pilsētā,
Tikai viens no interesantajiem piemēriem.
Viņiem pat tad jau bija NHL hokejists.