Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Nenosargāta groza apakša un metienu precizitāte liedz Latvijai iekļūt 1/4 finālā

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Nenosargāta groza apakša un metienu precizitāte liedz Latvijai iekļūt 1/4 finālā
Rodijs Mačoha cīņā ar pretiniekiem. Foto: FIBA

Arī ar ceturto piegājienu Latvijas U19 izlase neiekļuva FIBA U19 Pasaules kausa ceturtdaļfinālā, šodien Daugavpilī nespējot trāpīt no distances un nosargāt groza apakšu pret atlētiskajiem Senegālas basketbolistiem. Visā spēlē tika piedzīvots zaudējums ar 44:57, kas nozīmē, ka tālākā cīņa būs par 9. līdz 16. vietu.

Latvija Nikolaja Mazura vadībā turnīru iesāka ar vienu uzvaru trijās spēlēs, lai gan varēja izcīnīt panākumus visās trijās. Atklāšanas spēlē tika izsēts 12 punktu pārsvars pret Puertoriko, bet noslēdzošajā apakšgrupas cīņā pret Serbiju 17 punktu vadība. Pateicoties Irānas uzvarai pār Puertoriko, latvieši B apakšgrupu noslēdza otrajā vietā, kas astotdaļfinālā pretiniekos deva Senegālu.

Senegāla A apakšgrupā panākumu izcīnīja tikai atklāšanas spēlē, ar 76:71 apspēlējot Japānu. Nākamajās divās piedzīvotas neveiksmes pret Lietuvu ar 73:78 un Kanādu 56:85. Uzreiz pēc grupas pēdējā mača izlasi pameta tās līderis Ibu Badži, kurš no 8. līdz 11. jūlijam piedalīsies NBA pirmsdrafta treniņos Mineapolisā. Basketbolists trijās spēlēs vidēji bija izcēlies ar 14 punktiem un 10.3 atlēkušajām bumbām.

Līdz šim Pasaules kausos Latvijai labākais rezultāts bija 1999. gadā, kad Valda Valtera vadītā izlase palika devītajā vietā, kamēr Senegāla pirms diviem gadiem izcīnīja 15. vietu, cīņā par 16. vietu apspēlējot Ķīnu, bet 2013. gadā turnīru noslēdza 16. vietā, vienīgo panākumu gūstot pār Koreju.

Pirms spēles komandas atradās līdzās gūtajos punktos spēlē - Senegāla trīs mačos vidēji bija guvusi 68.3, kamēr Latvija 67.7. Senegāla bija piektā labākā cīnītāja par atlēkušajām bumbām pret Latvijas 10. pozīciju, bet latvieši bija naskāki piespēlētāji, kamēr pretinieki šajā spēles aspektā atradās priekšpēdējā vietā.

Sākumsastāvi

Latvija: Šulcs, Mačoha, Feierbergs, Skuja, Viljamsons
Senegāla: Diops, Sane, Ndongo, Magassa, Sovs

Spēle iesākās ar četriem Senegālas gūtiem punktiem pēc veiksmīgiem caurgājieniem pozicionālos uzbrukumos, vēlāk no soda laukuma pievienojot vēl četrus, kas jau trešajā minūtē lika minūtes pārtraukumu pieprasīt Nikolajam Mazuram. Dažādie uzbrukuma risinājumi pret Senegālas agresīvo aizsardzību kā caurgājieni, iespiešana groza apakšā un metieni no distances latviešiem sākumā nepadevās. Pilnīga pretinieku dominance turpinājās līdz ceturtdaļas astotajai minūtei, kurā tā balstīja savus uzbrukumus uz metieniem no soda laukuma un pēc atkārtotām iespējām, uzbrukumā izcīnot četras atlēkušās bumbas desmit minūšu laikā. Latvijai neizdevās nedz ierobežot spēcīgos un raženos pretiniekus, nedz gūt punktus no distances. Cerību stariņu mājiniekiem deva pēdējās divas minūtes, kurās tika ierobežots Senegālas pārākums cīņā par atlēkušajām bumbām, kas ļāva veikt 7:0 izrāvienu un atrasties sešu punktu deficītā - 11:17. Visus punktus Senegāla bija guvusi ar divpunktu vai soda metieniem, kamēr Latvijas metienu procents no distances bija neiepriecinošs - 22.22% (4/18).

Ar otrās ceturtdaļas sākumu Latvija aizsardzību vairāk koncentrēja uz soda laukuma noturēšanu, kas nesa rezultātus. Senegālai visi septiņi mēģinājumi gūt punktus ar tālmetienu palīdzību bija nesekmīgi, kamēr otrā laukuma galā ar otro trejaci atbildēja Feierbergs (15:18). Uz brīdi rezultāts bija iesprūdis 18:20, taču pirmo reizi kopš spēles sākuma neizšķirtu panāca precīzs Kristiāna Šulca caurgājiens. Pašatdeve un darbs abos laukuma galos provocēja Senegālu nedaudz vairāk kļūdīties (8:7), kā arī vairs nerealizēt savas iespējas ar augstu precizitāti - divpunktu metieni tika realizēti vairs ar 38 %. Latvija gan visu pirmo puslaiku nespēja atbildēt ar ko labāku, metot tikai ar 20% precizitāti. Pēdējos četrus puslaika punktus guva Senegālu, atrodoties vadībā ar 24:20. Lai uzvarētu, Latvijai otrajā puslaikā bija jāuzlabo metienu precizitāti, jāsamazina kļūdu skaits un labāk jācīnās par atlēkušajām bumbām (23:29).

Spēles raksturs otrā puslaika sākumā nemainījās, Latvjias problēmām paliekot tām pašām. Pirmajās minūtēs Senegāla guva par trim punktiem vairāk un palielināja pārsvaru līdz septiņiem (29:22), bet vēlāk pēc Sova četriem punktiem atjaunoja pirmā puslaika ievadā iekrāto desmit punktu pārsvaru (33:23). Atlikušajās sešās minūtēs Latvija, savu līdzjutēju atbalstīti, ļāva Senegālai gūt tikai piecus punktus, taču paši atbildēja tikai ar sešiem, pirms noslēdzošās ceturtdaļas esot iedzinējos ar mīnuss deviņi - 29:38. Patērētā enerģija aizsardzība ietekmēja veiksmes uzbrukumā, kur precizitāte joprojām nebija uzlabojusies - 11/50 (22%).

Vienu no retajiem brīvajiem tālmetieniem spēlē ceturtās ceturtdaļas otrajā minūtē realizēja kapteinis Kristiāns Šulcs, atgriežot uz tablo mīnuss desmit (33:43). Spēles pavediens joprojām bija Senegālas rokās, kura sešas minūtes līdz pamatlaika beigām pēc Ndongo divpunktu metiena panāca 12 punktu pārsvaru (35:47). Tas lika kārtējo minūtes pārtraukumu sasaukt Nikolajam Mazuram. Tas neko neietekmēja, jo prettriecienu Senegālai latvieši nespēja dot. Pretinieki iniciatīvu neatdeva līdz pamatlaika izskaņai, pirmo reizi valsts vēsturē iekļūstot U19 Pasaules kausa ceturtdaļfinālā. Latvieši arī ceturto reizi spēlēs par devīto līdz 16. vietu.

Spēles statistika

LatvijaSenegāla
2p %9/31 (29%)22/48 (45%)
3p %7/32 (21%)0/14 (0%)
1p %5/9 (55 %)13/21 (61%)
Atl.b.4150
Piespēles1011
Kļūdas1613

Latvija - Senegāla 44:57 (11:17, 9:7, 9:14, 15:19)
Latvija: Vanags 10, Šulcs 9, Feierbergs 8 (8 atl.b.), Helmanis 7, Skuja 5, Mačoha 5, Briedis, Denafs, Kļanskis, Slivackis, Viljamsons
Senegāla: Sane 17, Magassa 13 (11 atl.b), Ndongo 12 (11 atl.b), Diops 8 (8 atl.b), Sovs 4, Diatta 3, M.Diops, Gueje, Mbops

Latvijas U19 izlase

#SpēlētājsPoz.Dzimš.d.AugumsKlubs 2021
4Noa ViljamsonsF/C18.04.2002213Latvijas Universitāte
5Toms SkujaPG02.01.2002189Fuenlabrada (Spānija)
6Kristiāns FeierbergsF26.08.2002203GBA Sojky Pelhrimov (Čehija)
7Rodijs MačohaF29.10.2002201Fuenlabrada (Spānija)
8Valters BriedisG28.01.2003184Ādaži
9Rihards ParādnieksSG04.01.2002188A.Kraukļa VEF skola
10Kristiāns ŠulcsG/F26.09.2002194BK Ventspils
11Ričards Daniels VanagsSG29.12.2002201A.Kraukļa VEF skola
12Noels Enrijs SlivackisG01.09.2003194VEF BA Valkā/DSN
13Ričards KļanskisF02.10.2003201Orlandina (Itālija)
14Dāvis DenafsSG25.03.2002191Ogre
15Krišs HelmanisF/C07.04.2002211Joventut Badalona (Spānija)

Galvenais treneris: Nikolajs Mazurs (Ogre)
Treneri: Jānis Butāns, Uldis Švēde, Artūrs Bērziņš
Vingruma treneris Dāvis Feikners
Fizioterapeite Sintija Priede
Menedžeris Jānis Laganovskis

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:04, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Bet tā vai savādāk noteikti skatīšos arī visas mūsējo spēles par 9.-16. vietu. Mani tomēr interesē atsevišķu kadru individuālais varējums citās spēlēs. Vakar pret serbiem bija pat drusku cerīgi momenti, bet nu pret afrikāņu goliātiem nekādu variantu. Fiziskais divām dienām nepietiek, tik individuali spēcīgu spēlētāju, lai zem groza varētu ko sakarīgu izdarīt, mums te nav, trīspunktnieki nekrīt. Pie tādas spēles nav variantu. Tapat jau bija iespaids, ka U19 spēlē ar U21.
Nu bet Senegāla bija tik bezcerīgi slikta un bez sava līdera. Nu kur vēl sliktāk?

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:05, pirms 3 gadiem
DABA-DABA-DAM…damdamdam…😎viss ir likumsakarīgi🤡🤡🤡

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:08, pirms 3 gadiem
denebs rakstīja: Jau mačā pret Irānu šķita, ka viss ir galīgās auzās, tomēr toreiz gan pretinieks bija švakāks, gan paši 4. ceturtdaļā pamodās un nokārtoja visas lietas. Tas raisīja zināmu cerību, ka problēmas pamazām top risinātas, taču izrādījās, ka nekā. Tik bezspēcīgs basketbols kā šovakar vēl nebija redzēts. Nespēj neko izveidot, ne no tālienes iemest,ne no groza apakšas, vispār kirdikt. Un nederēs taisnošanās, ka pretinieki bija masīvi, garāki un stiprāki, taču arī pret tādām komandām ir ieroči. Bet, ja nespēj neko iemest, tad i Antarktīdas pingvīniem zaudēs.
Nē, nu te pēdējos gados pa laikam ir bijuši līdzvērtīgi slikti mači, jo kaut kā jau mēs te kritām no savas divīzijas, jo nebija komandām līderi ieradušies utt
Bet šis laikam pārspēja visas sliktākās cerības, jo no rīta izlasot par to, ka Senegālas līderis ir uzmetis komandu, es tomēr mazliet sapriecājos un nodomāju- re, puikām ir cerība, bet izrādījās, ka tā tāpat ir bezcerība.

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:14, pirms 3 gadiem
Es vairākas reizes noskatījos, kā viljamsons vairākas reizes noskatās kā bumba pa stīpu lēkā, bet viņš pagriežas un skrien prom, tas pats ar Helmani, mazliet varbūt labāk, bet vienalga. Man liekas, tas visu pasaka par attieksmi un nav tur vairāk ko piebilst.
Nu un liels īpašs paldies visiem lieliskajiem jauniešu komandu treneriem, jo tas viss ir viņu darba auglis un rezultāts.

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:15, pirms 3 gadiem
Nabagi!!!

  +4 [+] [-]

, 2021-07-07 20:18, pirms 3 gadiem
Ļoti vāja sieviešu komanda. Jo stipra dāmu vienība 44 punktus ielādētu vienā puslaikā. Vasarā - visus uz celtniecību, Ķieģeļus gruzīt. Šajā nodarbē mūsu pukiņas nopelnītu vairāk nekā nākotnē basketbola laukumos.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-07 20:20, pirms 3 gadiem
tiešām gribētos, lai Latvijas basketbola saimniecībā iesaistītie pārstātu nodarboties ar tukšmuldēšanu un pievērstu savu uzmanību tam, kādi robi un trūkumi ir mūsu jauno basketbolistu vairumā, un nevajag atrunāties ar mazo valsti un talantu trūkumu, talants, tas ir lielā mērā darbs un attieksme, tā ir uzmanības pievēršana visādiem sīkumiem. Pie izaugsmes ir jāstrādā, tā nenāk pati no sevis

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 20:21, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kādas kombinācijas, par ko Tu te runā? Šitos mačus nevienam nav jāuzvar ar kombenēm, tikai tiktāl cik uzlikt bloku, ierauties vai atmest brīvajam, tas arī viss. Jauniešu basketbols ir jāuzvar ar skilu un prasmēm, taktika nāks vēlāk
TU ko jokains. Basketā kombenes jau no 12 gadu vecuma māca. Viens spēli nekad neuzvar. Jabūt ir bumbas kustībai, vismaz kautkadai. Nevis tikko pari centram viens pass un trulis. Ta tik nba spēle, ne jau puikas 18 gados

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:31, pirms 3 gadiem
Klasika, mūsu treneri spēlē vienu spēli. Taču bija skaidrs, ka SEN nemāk iemest, tad kur ātrās piezīmes , kad viņi ieskrienās. Uzbrukums, nu tad izmetiet 100 trīsputniekus spēlē, vai otrādi, lai garie grūstās apakšā, nekā super kombinācijas ar retiem brīviem metieniem. Par uzvārdiem vispār...., ja tāds parādās komandā sūdi, jo audzēts citur, nezin, kas ir spēles par titulu, kaut vai JBL, kas ir spriedze. ŠEIT UPS VIENKĀRŠI LIELI UN SKRIEN UN LEC....bikses pilnas

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:37, pirms 3 gadiem
Interesanti, kāds rezultāts būtu, ja spēlētu teju (NBA) čoms. Domājams būtu ļoti liels un apkaunojošs zaudējums.

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:38, pirms 3 gadiem
markkomartins rakstīja: TU ko jokains. Basketā kombenes jau no 12 gadu vecuma māca. Viens spēli nekad neuzvar. Jabūt ir bumbas kustībai, vismaz kautkadai. Nevis tikko pari centram viens pass un trulis. Ta tik nba spēle, ne jau puikas 18 gados
Nu kustība jau arī bija, vienkārši ļoti lēna, viegli paredzama. Paši spēlētāji bija lielu daļu laika statiski, pasīvi. Spēlēja nedroši, nepārliecinoši, pie visām piespēlēm daudz un ilgi domāja un svārstījās, līdz ar to, nav prasmes iet uz kontaktu un apspēlēt, tad nekas arī nevar sanākt. Es pamatā Mazura darbībās neredzu baigos grēkus, nu paši spēlētāji izskatījās maigi un negatavi nopietnam basketbolam. Izlases sagatavošanas posmā to vairs nevar izmainīt. Pie lielās izlases vēl var nokompensēt ļoti daudzko ar labu bumbas kustību un taktiku, bet jauniešu basketbolā nav vērts. Ir tomēr jāredz realitāte un spēlētāju gatavība

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:39, pirms 3 gadiem
Protams, iemest 44punktus nav diezko laba zīme, taču tomēr tas ir jauniešu basis. Senegāla uzvarēja tikai dēļ fizuhas un atlētisma. To jau var redzēt pēc komandu miesasbūves. Reālas mašīnas pretiniekiem. Būtu tehniskāki, fināls būtu pa spēkam. Drošvien mūsējiem kautkur iekšā drebēja, iet žostka caurgājienos, jo tomēr parasti tas beidzās ar bumbas aizmešanu garām stīpai vai bloku. Daudz kas ir galvā, nevis vien mešanā un driblēšanā. Jāieliek uzvarētāju mentalitāte , un jātic sev un jābeidz vienreiz raustīties, maigi sakot.

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:39, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Interesanti, kāds rezultāts būtu, ja spēlētu teju (NBA) čoms. Domājams būtu ļoti liels un apkaunojošs zaudējums.
Būtu drošvien nereāli traks pazors

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 20:39, pirms 3 gadiem
To pat nevar nosaukt par sliktu spēli. Ļoti vāja spēle manuprāt. Spēlētaju arsenāls mums nebija tik švaks. Godīgi sakot spēlētāji nezināja ko darīt laukumā, kā loģiski mainīt spēles ritējumu. Domājams bija taktika, spēlēt kā Serbiem turoties mīnusos un 3 un 4 ceturdaļā izšaut.

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:41, pirms 3 gadiem
Un ar trojku mētāšanu, ja tās nekrīt neuzvarēsi spēli. Ir daudz citu basketbola spēles elementu kurus ir jāpielieto, un citu elementu teikšu godīgi nebija redzams spēles laikā (caurgājieni šoreiz negāja cauri, jo Senegālieši praktiski visus caurgājienus bloķēja un nevarējām neko iemest). Ar šādu spēli pat 9-16 vietā būs ļoti švaks iznākums un kauns par to.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 20:42, pirms 3 gadiem
Onslovs rakstīja: Nevajag pārspīlēt. Šajā gadā nav tādu supertalantu, thats all.
Jauniešu izlašu mērķis nav turnīra tabulas rezultāts, bet gan salīdzināt līmeni.

Tas, ka nav tāda līdera (piemēram, Žagars, Kuruci u.c.) atspoguļojas rezultātā, 44 pts.
Nē! Tā jau ir baisa tendence daudzu gadu garumā! Kas notiek ar LV jauantnes basketbolu???? Tādas šausmas un nevarība, nepartraukti kāsieni igauņiem pārbaudenēs, pilnīgi vājprāts, salīdzini, kādas bija mūsu U izlases pirms gadiem 5-7, mēs bija caurmērā Top8 Eiropas jauniešu basī... Kad beidzot būs kādi komentāri, vērtējumi, kāpēc tā notiek??

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:42, pirms 3 gadiem
kripo rakstīja: Klasika, mūsu treneri spēlē vienu spēli. Taču bija skaidrs, ka SEN nemāk iemest, tad kur ātrās piezīmes , kad viņi ieskrienās. Uzbrukums, nu tad izmetiet 100 trīsputniekus spēlē, vai otrādi, lai garie grūstās apakšā, nekā super kombinācijas ar retiem brīviem metieniem. Par uzvārdiem vispār...., ja tāds parādās komandā sūdi, jo audzēts citur, nezin, kas ir spēles par titulu, kaut vai JBL, kas ir spriedze. ŠEIT UPS VIENKĀRŠI LIELI UN SKRIEN UN LEC....bikses pilnas
Kur Tu tajā sastāvā redzēji kaut vienu garo, kurš grib un var grūstīties? Tu noteikti nedomāji ne viljamsonu, ne Helmani, es ceru.
Ok, Mačoha un Feierbergs bija kaut cik aktīvi un agresīvi, viņiem plusiņš, vismaz kaut ko centās

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 20:43, pirms 3 gadiem
3p žarīšana (un īpaši mešana garām) ir pēdējo gadu sērga. Nepiekrītu, ka, ja skaitās snaiperis, tad jāturpina mest - mums šie "snaiperi" katru izšķirošo spēli lielajā izlasē pakāsa. Ja nekrīt, jāmeklē citas iespējas.
Vēl viena katastrofa ir nespēja atbloķēt spēlētāju pēc garām aizmesta metiena - notiek kaut kāda grūstīšanās, bet jāiemācās ieņemt pareiza vieta un viss - vai nu pretinieks lec uz muguru un ir sods, vai pats dabū bumbu. Bet to neprot darīt arī lielās izlases rezerves...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:43, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tiešām gribētos, lai Latvijas basketbola saimniecībā iesaistītie pārstātu nodarboties ar tukšmuldēšanu un pievērstu savu uzmanību tam, kādi robi un trūkumi ir mūsu jauno basketbolistu vairumā, un nevajag atrunāties ar mazo valsti un talantu trūkumu, talants, tas ir lielā mērā darbs un attieksme, tā ir uzmanības pievēršana visādiem sīkumiem. Pie izaugsmes ir jāstrādā, tā nenāk pati no sevis
Tur jau tā lieta. Bija dažādas izlases, bet tik nevarīgas, kādas mēs tagad esam pasākuši "ražot"...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:43, pirms 3 gadiem
Tie elementi, kuri viņos nav ieaudzināti, tad kā viņus var sākt pielietot reālās atbildīgās spēlēs?

  +4 [+] [-]

, 2021-07-07 20:46, pirms 3 gadiem
Aug cienīga jaunā maiņa bimbambola izlasē: sodus jau met tādā pašā līmenī, tiklīdz kkas nesanāk, tā vienīgās zāles ir 3nītis - pārsvarā no spēlētāja, kurš visu spēli to metis garām pat stīpai... vēl tik atliek notetovēties un būs dziesmā.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-07 20:48, pirms 3 gadiem
Marcello92 rakstīja: 3p žarīšana (un īpaši mešana garām) ir pēdējo gadu sērga. Nepiekrītu, ka, ja skaitās snaiperis, tad jāturpina mest - mums šie "snaiperi" katru izšķirošo spēli lielajā izlasē pakāsa. Ja nekrīt, jāmeklē citas iespējas.
Vēl viena katastrofa ir nespēja atbloķēt spēlētāju pēc garām aizmesta metiena - notiek kaut kāda grūstīšanās, bet jāiemācās ieņemt pareiza vieta un viss - vai nu pretinieks lec uz muguru un ir sods, vai pats dabū bumbu. Bet to neprot darīt arī lielās izlases rezerves...
3 punktu mešana nav tikai pēdējo gadu sērga, bet izskatās, ka šobrīd sporta skolu audzēkņiem ir pavisam zudis uzstādījums par aktīvu cīņu pie par un ap grozu. Jau neskaitāmi izlaidumi garajiem katrs nākamais ir mīkstāks par iepriekšējo. Ja agrāk bija bieži vērojams trūkums, ka garajiem nav metiens, tad tagad ir tikai metiens un nav nekā cita. Agresijas un asuma, niknuma pie groza totāla apaļa nulle

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 20:52, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tur jau tā lieta. Bija dažādas izlases, bet tik nevarīgas, kādas mēs tagad esam pasākuši "ražot"...
Nu šitas brūvējums ir ļoti uz burtu “d”

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 20:53, pirms 3 gadiem
Izskatījās, ka pieauguši veči cīnās pret puikām. Ar izteiktu fizisko pārākumu bija jārēķinās un ar sliktu metienu realizāciju no distances šādus pretiniekus ir gandrīz neiespējami apspēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 20:54, pirms 3 gadiem
Mazur! Esi vecis, Darjus Maskoļūns parādīja, kas šādos gadījumos jādara.
Koļan-gaidu!

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 20:55, pirms 3 gadiem
Mana doma vajadzēja , kā pret Serbiem, būt aktīviem spiest zem groza, un spēlēt uz kustību, jā Mahočka labākais komandā, jā viss nesanāk, bet zina kur grozs, kapā, šodien, nezinu blāvs bija. Mūsu treneri zīmē savas shēmas, nevis rēķinās ar to, ko spēlētāji māk, ko varētu izdarīt....

     [+] [-]

, 2021-07-07 20:56, pirms 3 gadiem
Mixes rakstīja: Pēc +13 un +17 izsēšanas šitie tirliņi ne vella nebija pelnījuši 1/4 finālu. Lai olas uzaudzē un tad spēlē.
Liels jautājums, vai kāds no šiem uzaudzēs.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 20:58, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Izskatījās, ka pieauguši veči cīnās pret puikām. Ar izteiktu fizisko pārākumu bija jārēķinās un ar sliktu metienu realizāciju no distances šādus pretiniekus ir gandrīz neiespējami apspēlēt.
Bet te ir jāņem vērā, ka tehniski mūsu puikām bija jāspēj šos pāraugušos mutantus apspēlēt, jā viņi bija garāki, bet diezgan neveikli, gandrīz visi bez metiena, bez dribla. Viņus uzmeta līderis spēles dienā. Tas vispār vāks. Ja ir bailes iet un kapāt no pirmās minūtes līdz beigu signālam, tad vispār nav ko iet laukumā. Azarta un pārliecības bija maz, ne visos spēlētājos, centības arī.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-07 21:00, pirms 3 gadiem
dvielis rakstīja: Mazur! Esi vecis, Darjus Maskoļūns parādīja, kas šādos gadījumos jādara.
Koļan-gaidu!
Kāds šai spēlei sakara ar Mazuru? Šeit būtu jāatkāpjas praktiski visiem šo jauniešu sporta skolu treneriem. Vai arī basketbola savienības cilvēkiem, kuri nav spējuši radīt papildus izglītības, treneru un spēlētāju pilnveidošanas sistēmu. Jo izaugsmes jauno sagatavošana nav, to mēs skaidri redzam

     [+] [-]

, 2021-07-07 21:02, pirms 3 gadiem
Pilnīga bezpalīdzība,metienu precizitāte zema ! Pret atlētiskākajiem Senegāliešiem nekāda taktiska gudrība nebija jūtama. Ārējie spēlētāji vāji,ne apspēlēt kādu,ne 3.p iemest. ŽĒL

     [+] [-]

, 2021-07-07 21:05, pirms 3 gadiem
Jautājums jāuzdod u10-u16 treneriem, ko viņi ir labu izdarīju šajos 5-8 gados. Tikai zin kā apkāst vecākus un pazaudēt veselu paaudzi, stagnācija, kur skatās LBF. Tas pat notiek hokejā, futbolā un. T. T. Bargaks, naudaskāre, stagnācija. Nav sistēmas, ir tikai masveidība, un vecāku ambīcijas. Nožēlojami

  +2 [+] [-]

, 2021-07-07 21:05, pirms 3 gadiem
Diemžēl mūsu valodā nav tādu vārdu ar kuriem raksturotu vīreļu spēli. Varbūt maigais - nīkulīši. Vispār džekiem jāmaina sporta veids. Jāiet spēlēt florbolu , bet arī meiteņu turnīros.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-07 21:08, pirms 3 gadiem
nitup rakstīja: Diemžēl mūsu valodā nav tādu vārdu ar kuriem raksturotu vīreļu spēli. Varbūt maigais - nīkulīši. Vispār džekiem jāmaina sporta veids. Jāiet spēlēt florbolu , bet arī meiteņu turnīros.
Vajag ieviest atsevišķu turnīru softbasketbolā, tur mums noteikti būtu cerības

     [+] [-]

, 2021-07-07 21:12, pirms 3 gadiem
Varbūt turpmāk vajag mazliet pamainīt kandidātu atlases kritēriju, nevajag nolasīt visus tik izteikti maigus, varbūt tad vajag mazāk talantīgus, bet ar raksturu, tādus, kas var pagrūst, izkapāt, izkauties

  +3 [+] [-]

, 2021-07-07 21:20, pirms 3 gadiem
Man kā jauno basketbolistu tēvam ir kauns par šiem tizleņiem un nespējniekiem ,kas rādīja anti basketbolu!Šīs spēles jaunie basketbolisti ,kas vēlas sasniegt ko vairāk ,nekā savu tētuku nosponsorētās vietas (#12u.c)izlasē/salasē var rādīt KĀ NEVAJAG UN NEVAR SPĒLĒT !!!