Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Ar komandas spēli Latvija otro reizi uzvar Irānu un U19 PK izcīna 11. vietu

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Ar komandas spēli Latvija otro reizi uzvar Irānu un U19 PK izcīna 11. vietu
Latvijas U19 izlase. Foto: FIBA

Par 11. vietas ieguvēju U19 Pasaules kausa izcīņā kļuva Latvijas izlase, kura, pateicoties veiksmēm uzbrukumā ceturtajā ceturtdaļā un komandas spēlei abos laukuma galos, ar 71:63 apspēlēja Irānu. Četri basketbolisti guva vismaz desmit punktus, bet rezultatīvākais ar 20 punktiem bija Dāvis Denafs.

Gan Latvijai, gan Irānai šī bija turnīra noslēdzošā spēle. Izlases savā starpā spēlēja grupu turnīrā, kad, pateicoties veiksmīgāk aizvadītai ceturtajai ceturtdaļai, panākumu izcīnīja Latvijas izlase ar 58:48. Irāņi vēlāk palīdzēja latviešiem izcīnīt otro vietu grupā ar uzvaru pār Puertoriko, bet vēlāk abu vienību sekmes bijušas līdzīgas. Sestdien Latvija piedzīvoja lielāko zaudējumu turnīrā pret Austrāliju ar 44:89, kamēr irāņi piekāpās Turcijai ar 61:84.

Sestdien ceturtdajā ceturtdaļā savainojumā iedzīvojās Rodijs Mačoha, tomēr tas neizrādījās nopietns un šodien spēlētājs bija redzams komandas pieteikumā. Iepriekš Latvijas izlases U19 Pasaules kausā izcīnījušas 9., 10. un 12. vietu.

Sākumsastāvi:
Latvija: Skuja, Feierbergs, Viljamsons, Šulcs, Mačoha
Irāna: Gorandani, Falahs, Girgorians, Lakzeifards, Nazarikija

Spēles sākums bija nervozs. Abas komandas spēja izspēlēt līdz brīviem metieniem, taču tie bija nesekmīgi. Uz efektīvu Irānas spēlētāja triecienu grozā no augšas Latvija atbildēja ar Helmaņa tālmetienu ceturtdaļas trešajā minūtē. Punktus komandas guva salīdzinoši viegli - pēc caurgājieniem, kur abu izlašu basketbolisti izmantoja ātrumu un individuālās prasmes. Ceturtdaļas izskaņā latvieši pārņēma iniciatīvu. Uzvarēta cīņa par atlēkušajām bumbām un veikla bumbas kustība rezultējās ar diviem Denafa tālmetieniem un Helmaņa diviem punktiem no groza apakšas - 15:11. Pateicoties agresīvai aizsardzībai un maiņām pie blokiem, Latvija noturēja pretiniekus tikai uz 13 punktiem un neviena realizēta tālmetiena no 14 mēģinājumiem, taču paši guva vien 15. (15:13)

Mazrezultatīvā gaitā turpinājās arī otrā ceturtdaļa, kas savā ziņā atgādināja abu vienību spēli apakšgrupu ciklā. Uz veiksmīgu Skujas caurgājienu irāņi atbildēja ar nozagtu bumbu no Denafa driblā un triecienu no augšas. Kamēr Irāna balstīja spēli uz tālmetieniem, kuri joprojām bija neprecīzi (1/23 pirmajā puslaikā), tikmēr Latvija uzsāka doties agresīvos caurgājienos līdz groza apakšai, kas pretiniekus izprovocēja uz piezīmēm. Pēc Feierberga diviem punktiem no groza apakšas Latvija panāca lielāko pārsvaru (24:15), kas piespieda Irānas galveno treneri pieprasīt minūtes pārtraukumu. Tas nāca par labu, jo irāņi guva pēdējos ceturtdaļas piecus punktus un pietuvojās līdz mīnuss četri - 24:20. Uz otro puslaiku abām vienībām bija jādomā, kā uzlabot metienu precizitāti. Latvieši meta ar 26%, kamēr Irāna tikai ar 20% precizitāti.

Otrā puslaika ievadā Irāna turpināja pirmā puslaika izskaņā iesākto izrāvienu, uz tablo izvirzoties vadībā (24:26). Latvijai pirmos punktus ar tālmetiena palīdzību guva Skuja, atjaunojot mājiniekiem vadību. Irānai bija izdevies līdzsvarot spēli trešās ceturtdaļas laikā, kā arī uzlabot cīņu par atlēkušajām bumbām. Spēle kļuva atbrīvotāka un rezultatīvāka, Irāņiem gūstot vairāk punktu (22) kā visa pirmā puslaika laikā. Latvijai punkti nāca grūti, taču palīdzēja pretinieku ātri sakrātā piezīmju norma un Feierberga tālmetiens pēdējā sekundē - 43:42.

Rezultatīvi turpinājās arī ceturtās ceturtdaļas ievads, kurā pēc diviem Vanaga tālmetieniem Latvija panāca sešu punktu pārsvaru (53:47). Vanags piecu minūšu laikā uzņēmās līdera lomu uzbrukumā, gūstot visus savus 11 punktus un ievadot spēles lūzuma brīdi. Pēc Dāvja Denafa četriem punktiem pēc kārtas piecas minūtes līdz pamatlaika beigām Latvija sasniedzu lielāko 11 punktu pārsvaru - 62:51. Otro reizi Irānai atspēlēties neizdevās. Lai arī uz brīdi pretinieki pietuvojās līdz sešu punktu starpībai, Latvija iniciatīvu vairs neatdeva un otro reizi turnīrā apspēlēja Irānu - 71:63.

Latvija - Irāna 71:63 (15:13, 9:7, 19:22, 28:21)
Latvija: Denafs 20, Skuja 13, Vanags 11, Feierbergs 10 (12 atl.b), Helmanis 7 (12 atl.b), Mačoha 7, Šulcs 3 (6 atl.b), Briedis, Kļanskis, Slivackis, Viljamsons
Irāna: Falahs 25 (11 atl.b), Lakzeifards 23, Jazarlo 7, Rahimi 3, Lakzeifards 3, AliJomehzade 2, A.Jazarlo, Šahrjari, Nazarikija, Gorandani

Latvijas U19 izlase

#SpēlētājsPoz.Dzimš.d.AugumsKlubs 2021
4Noa ViljamsonsF/C18.04.2002213Latvijas Universitāte
5Toms SkujaPG02.01.2002189Fuenlabrada (Spānija)
6Kristiāns FeierbergsF26.08.2002203GBA Sojky Pelhrimov (Čehija)
7Rodijs MačohaF29.10.2002201Fuenlabrada (Spānija)
8Valters BriedisG28.01.2003184Ādaži
9Rihards ParādnieksSG04.01.2002188A.Kraukļa VEF skola
10Kristiāns ŠulcsG/F26.09.2002194BK Ventspils
11Ričards Daniels VanagsSG29.12.2002201A.Kraukļa VEF skola
12Noels Enrijs SlivackisG01.09.2003194VEF BA Valkā/DSN
13Ričards KļanskisF02.10.2003201Orlandina (Itālija)
14Dāvis DenafsSG25.03.2002191Ogre
15Krišs HelmanisF/C07.04.2002211Joventut Badalona (Spānija)

Galvenais treneris: Nikolajs Mazurs (Ogre)
Treneri: Jānis Butāns, Uldis Švēde, Artūrs Bērziņš
Vingruma treneris Dāvis Feikners
Fizioterapeite Sintija Priede
Menedžeris Jānis Laganovskis

     [+] [-]

, 2021-07-11 17:16, pirms 3 gadiem
Denafam mazliet fizukas ir..

     [+] [-]

, 2021-07-11 17:29, pirms 3 gadiem
Tur pat kur Hokejisti

  -1 [+] [-]

, 2021-07-11 17:30, pirms 3 gadiem
11. pasaulē !!!! Un tas nav ledus minoritāšu hokejs !!!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-11 17:52, pirms 3 gadiem
Ir ar ko lepoties Koreju un Irānu uzvarēt! Drīz jau noteikti pat šos pretiniekus būs grūti uzvarēt!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-11 18:07, pirms 3 gadiem
KaputHitler rakstīja: Ir ar ko lepoties Koreju un Irānu uzvarēt! Drīz jau noteikti pat šos pretiniekus būs grūti uzvarēt!
Kurā vietā tavi tautieši krievi ar Eirāzijas okupēto tautu pārstavjiem ?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-11 18:08, pirms 3 gadiem
Helmanim kārtīgu sistēmu un treneri , tad būs labs izlases kandidats.

     [+] [-]

, 2021-07-11 18:17, pirms 3 gadiem
Vieta atbilstoša sniegumam.

  -3 [+] [-]

, 2021-07-11 18:38, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: Kurā vietā tavi tautieši krievi ar Eirāzijas okupēto tautu pārstavjiem ?
Īsts latviešu rādītāja salīdzinājums! Kas ir Koreja ar Irānu!? Paskaties cik Korejā un Irānā spēlē basketbolu un tad runā! Tur pat lielākā daļa nezin, kas ir basketbols! Mums tomēr ir tradīcijas un beidz te kaut ko taisnoties!

     [+] [-]

, 2021-07-11 18:46, pirms 3 gadiem
No šī modeļa ja labi strādās tad nākotnē vismaz kā kandidāti varētu būt Helmanis ,Močoha bik tālāk Skuja ,Feierbergs jāskatās kā nākamā sezona būs Vanagam un Denafam. Liela vilšanās bija par Šūlcu un Viljamsonu šajā turnīrā. Kļanskim turnīrs ar mīnuss zīmi un Briedim.Slivackis un Parādnieks tik paņemti lai būtu tikai 12 spēlētāji.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-11 19:05, pirms 3 gadiem
KaputHitler rakstīja: Īsts latviešu rādītāja salīdzinājums! Kas ir Koreja ar Irānu!? Paskaties cik Korejā un Irānā spēlē basketbolu un tad runā! Tur pat lielākā daļa nezin, kas ir basketbols! Mums tomēr ir tradīcijas un beidz te kaut ko taisnoties!
Nu par Irānas basketbolu tev nav nekāda priekšstata. Viņi ir Āzijas reģionā ļoti spēciga basketbola nācija ar labiem panākumiem, senām tradīcijām un arī aktīvo spelētāju tur ir daudz. Cita lieta, ka uz eiropiešu fona viņu meistarības līmenis nav tik augsts. Tas arī šajā turnīrā bija redzams.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-11 19:13, pirms 3 gadiem
Aknas čupā rakstīja: Helmanim kārtīgu sistēmu un treneri , tad būs labs izlases kandidats.
Ļoti ļoti ļoti nepiekrītu. Izņemot augumu un uzvārdu, kā arī mazliet metiens, nekā īpaši nav. Ar tādiem pašiem auguma parametriem, ar krietni švakāku fizisko nekā Helmanim jr., pat Anžejs Pasečniks šajos vecuma gados spēlējot izlasē izskatījās kā agresīvs monstrs, ar daudz lielāku atdevi un enerģiju
Šulcs, Vanags varbūt var uzlekt virs LBL līmeņa, viduvējo Eiropas klubu līmenī, Mačoha pieliekot sev stabilāku metienu, var arī augstāk.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-11 19:17, pirms 3 gadiem
Ak jā, Feierbergs ar labu iespaidu atstāja, abi ar Mačohu vietām demonstrēja diezgan sakarīgu sniegumu un attieksmi.
Vienalga, ar uzvaru ir jāapsveic. Tā jebkurā gadījumā pati nenāk. Malači.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-11 19:47, pirms 3 gadiem
Normāla vieta komandai, kurā noteikti nav potenciālo NBA spīdekļu. Tomēr šis ir turnīrs ar daudzām komandām, kurām mūsējie pagaidām var vien dvieļus padot, tāpēc 11. vieta tajā starptautiskajā pulkā latviešiem ir ļoti OK.

     [+] [-]

, 2021-07-11 20:29, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ļoti ļoti ļoti nepiekrītu. Izņemot augumu un uzvārdu, kā arī mazliet metiens, nekā īpaši nav. Ar tādiem pašiem auguma parametriem, ar krietni švakāku fizisko nekā Helmanim jr., pat Anžejs Pasečniks šajos vecuma gados spēlējot izlasē izskatījās kā agresīvs monstrs, ar daudz lielāku atdevi un enerģiju
Šulcs, Vanags varbūt var uzlekt virs LBL līmeņa, viduvējo Eiropas klubu līmenī, Mačoha pieliekot sev stabilāku metienu, var arī augstāk.
Tāpēc jau saku , pie pareizās sistemas un trenera.
Ja ir kas izpleš laukumu un dod viņam brīvas rokas spelei 1pret 1 , tad nav nemaz tik slikts variants. Helmanis var atdot piespēli un krietni labāk pacīnīties par bumbu , kā Pasecņiks. Un Helmanis vairāk velk uz 4 numuru , kā Pasecņiks. Bet tas tīri mūsu abu redzējums cik daudz var sanākt no viņa.

     [+] [-]

, 2021-07-11 20:37, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ļoti ļoti ļoti nepiekrītu. Izņemot augumu un uzvārdu, kā arī mazliet metiens, nekā īpaši nav. Ar tādiem pašiem auguma parametriem, ar krietni švakāku fizisko nekā Helmanim jr., pat Anžejs Pasečniks šajos vecuma gados spēlējot izlasē izskatījās kā agresīvs monstrs, ar daudz lielāku atdevi un enerģiju
Šulcs, Vanags varbūt var uzlekt virs LBL līmeņa, viduvējo Eiropas klubu līmenī, Mačoha pieliekot sev stabilāku metienu, var arī augstāk.
Nepiekrītu tieši tev - man sākot ar šo gadu nav nekādu draudzību vai īsti sakaru ar šiem vai jaunākiem. Bet manuprāt tieši Helmanis ir vienīgais kas izsitīsies un atbilde KAPĒC?? Ir jo viņam ir vienīgajam sportiskais niknums kas ir lielāka mūsu jauniešu problēma sportā - te varētu gari diskutēt kapēc tas tā ir vai jo šķirta ģimene jeb Bagija gadijuma nebūšana mājas nevienam no vecākiem utt Runāšu ko zinu - Janičenoks, Valters,Kambala Bērziņš, Freimanis ejot līdz pat kādam 1993/1994 dzimušajiem vēl ir šis sportiskais niknums. Lieeeelakai daļai kas ir pēc neatkarīgi cik talantīgi viņi ir nav šī sportiskā niknuma - jo notiekot paudžu maiņai - tos ko mēs saucām par tusetājiem, meitu ģēģeriem utt Viņi ir iziduši kas ir labi, sadzīviskai dzīvei, bet diemžēl noņemot šo lietu nost mums ir vesels lērums un ar super augsti talantīgiem spēletājiem kuri nekad nesasniedza un nesasniegs savu potenciālu, tikai šī iemesla dēļ un labi redzams, ka visi ir to sapratuši tapēc sūta uz spāniju/asv/itāliju utt Un tur trenēšanas iet roku rokā ar pamatīgu atlaišanu kad to vajag un sava EGO/parliecību pacelšanā. Jebkurš džeks labi zinās kad šīs lietas ir tik ļoti sasaistītas. Manuprāt Helmanis protams ar VEIKSMI - tev atliek izmantot savas dotās 2min, tad 5min un tad 10min. Tēva mugurkaulu (esmu redzējis kā fāteris viņu ir dresējis un šeit ir ļoti svarīgi, kas pietrūkst daudziem,tās mazas lietas ko zina tikai profesionālais sportists) Iztikt bez lielām traumām.. Darbs utt Bet kas noteikti viņam ir - tas ir šis jebkurā brīdi es tevi iznicināšu, lekšu, vienalga kāda spēle, treniņš -- Esmu daudz reižu kļūdijies daļēji ar pasečniku, jo kad viņam bija 16/17 domāju viņš sasniegs Biedriņa līmeni, Kurucu jaunāko - biju par 90% kad sasniegs drafta pirmo kārtu sevišķi savā gadā utt - Bet šo būtu gatavs iekopēt un atgriesties pēc gadiem 4-5 - Es lieku uz Helmaņa spēlešanu ļoti augstā līmeni, ļoti līdzīgi kā Lomažš - pieturos 27-28 gadu vecums stabils Eirolīgas speletājs iztiekot bez traumām. Diemžēl kaut kļūdītos, bet personīgi neredzu- talants, darbs ir bet šis te mīkstums, es tiešām visiem draudzenes off un divas reizes liktu doties uz klubu, ne instagram, ne hipster bāru un.... meitenes,kautin utt - Šeit parasti nerakstu daudz un zinu kad pazudīs nebutībā -- Bet cerams arī kāda dzirdigāka auss --- Mums kā salidzinoši labai basketbola nācijai tuvojās ĻOOOOTI melni gadi un to apstiprinās daudzi, es šeit nerunāju par nākamo porziņģi,bertānu, bet mums ir jācer kad kādam 10-13 gadīgam kur vel neko nevar pateikt notiks māģija. Bet ATVAINOJOS- sākot no šiem 13 un līdz pat parītim ir pilnīgs tukšums, es runāju par divīzijas B vidu un to apstiprinās daudzi.

     [+] [-]

, 2021-07-11 20:45, pirms 3 gadiem
Ko piebilst ir manuprāt ir Feierbergs - vienalgā kā bet aizsūtiet šo puisi pie sporta psihologa, tur izskatās ļooti milzīgs talants par ko rakstījuši ir daudzi visus pedejos gadus, bet nekas nav mainījies - Negribu puisi nolikt, jo ir zināms kad visi lasa un draugi,paziņas vecāki lasa - Bet tas ir rakstīts daudz. Noteikti no talanta viedokļa super, super bet nu... Nevar tā kad tev kāds uz laukuma pasaka kaut ko un tu pazūdi un sāc domāt par kaut ko.. Vajag ar Kristpu Purni parunāt vai Ernestu Kalvi.. Esmu aizvēries uz ilgāku laiku par mūsu jaunatni

     [+] [-]

, 2021-07-11 20:45, pirms 3 gadiem
Aknas čupā rakstīja: Tāpēc jau saku , pie pareizās sistemas un trenera.
Ja ir kas izpleš laukumu un dod viņam brīvas rokas spelei 1pret 1 , tad nav nemaz tik slikts variants. Helmanis var atdot piespēli un krietni labāk pacīnīties par bumbu , kā Pasecņiks. Un Helmanis vairāk velk uz 4 numuru , kā Pasecņiks. Bet tas tīri mūsu abu redzējums cik daudz var sanākt no viņa.
Kurā vietā Tu redzēji, ka Helmanis var vairāk pacīnīties par bumbu? Es vienkārši neredzēju ne degsmi ne centību aizsardzība, ne cīņā pat atlekušajām, nedz agresiju uzbrukumā. Vai potenciālo nākotnē ir noderīgs spēlētājs, kuram pie auguma 212? puslīdz padodas mest vieglus metienus?
Ieej jūtūbā, paskaties vecos video, kā jauniešu izlasē spēlēja Pasečniks

  +1 [+] [-]

, 2021-07-11 20:51, pirms 3 gadiem
Fantastika! 11. pasaulē! Malači, vīri.

     [+] [-]

, 2021-07-11 20:52, pirms 3 gadiem
[quote bet365]
Nepiekrītu tieši tev - man sākot ar šo gadu nav nekādu draudzību vai īsti sakaru ar šiem vai jaunākiem. Bet manuprāt tieši Helmanis ir vienīgais kas izsitīsies un atbilde KAPĒC?? Ir jo viņam ir vienīgajam sportiskais niknums kas ir lielāka mūsu jauniešu problēma sportā - te varētu gari diskutēt kapēc tas tā ir vai jo šķirta ģimene jeb Bagija gadijuma nebūšana mājas nevienam no vecākiem utt Runāšu ko zinu - Janičenoks, Valters,Kambala Bērziņš, Freimanis ejot līdz pat kādam 1993/1994 dzimušajiem vēl ir šis sportiskais niknums. Lieeeelakai daļai kas ir pēc neatkarīgi cik talantīgi viņi ir nav šī sportiskā niknuma - jo notiekot paudžu maiņai - tos ko mēs saucām par tusetājiem, meitu ģēģeriem utt Viņi ir iziduši kas ir labi, sadzīviskai dzīvei, bet diemžēl noņemot šo lietu nost mums ir vesels lērums un ar super augsti talantīgiem spēletājiem kuri nekad nesasniedza un nesasniegs savu potenciālu, tikai šī iemesla dēļ un labi redzams, ka visi ir to sapratuši tapēc sūta uz spāniju/asv/itāliju utt Un tur trenēšanas iet roku rokā ar pamatīgu atlaišanu kad to vajag un sava EGO/parliecību pacelšanā. Jebkurš džeks labi zinās kad šīs lietas ir tik ļoti sasaistītas. Manuprāt Helmanis protams ar VEIKSMI - tev atliek izmantot savas dotās 2min, tad 5min un tad 10min. Tēva mugurkaulu (esmu redzējis kā fāteris viņu ir dresējis un šeit ir ļoti svarīgi, kas pietrūkst daudziem,tās mazas lietas ko zina tikai profesionālais sportists) Iztikt bez lielām traumām.. Darbs utt Bet kas noteikti viņam ir - tas ir šis jebkurā brīdi es tevi iznicināšu, lekšu, vienalga kāda spēle, treniņš -- Esmu daudz reižu kļūdijies daļēji ar pasečniku, jo kad viņam bija 16/17 domāju viņš sasniegs Biedriņa līmeni, Kurucu jaunāko - biju par 90% kad sasniegs drafta pirmo kārtu sevišķi savā gadā utt - Bet šo būtu gatavs iekopēt un atgriesties pēc gadiem 4-5 - Es lieku uz Helmaņa spēlešanu ļoti augstā līmeni, ļoti līdzīgi kā Lomažš - pieturos 27-28 gadu vecums stabils Eirolīgas speletājs iztiekot bez traumām. Diemžēl kaut kļūdītos, bet personīgi neredzu- talants, darbs ir bet šis te mīkstums, es tiešām visiem draudzenes off un divas reizes liktu doties uz klubu, ne instagram, ne hipster bāru un.... meitenes,kautin utt - Šeit parasti nerakstu daudz un zinu kad pazudīs nebutībā -- Bet cerams arī kāda dzirdigāka auss --- Mums kā salidzinoši labai basketbola nācijai tuvojās ĻOOOOTI melni gadi un to apstiprinās daudzi, es šeit nerunāju par nākamo porziņģi,bertānu, bet mums ir jācer kad kādam 10-13 gadīgam kur vel neko nevar pateikt notiks māģija. Bet ATVAINOJOS- sākot no šiem 13 un līdz pat parītim ir pilnīgs tukšums, es runāju par divīzijas B vidu un to apstiprinās daudzi.
[/quotesa]
Sāksim ar to, ka Helmanim
Ir visai Liela Smuka Apaļa nulle sportiskā niknuma ailē. Ir pāros beisik iemaņas, labi auguma parametri, kuri pēc redzētā laukumā, tiek kustinsti visai slābani, bez niknuma, bez enerģijas, visur kur viegli, viņš ir sekmīgs, kur grūti, tur pazūd. Pie tāda auguma sekmīgi mest tikai vieglus metienus? Nu es nezinu, vai tas norāda uz kādu nozīmīgu potenciālu. Es teiktu, pēc enerģijas un apņēmības laukumā daudz pamanāmāks bija Mačoha, Feierbergs, tas pats Denafs, Šulcs, Vanags. Mačoha ja pieslīpē un iemācās sekmīgi mest pustālo un tālo, ja to sasummē ar viņa prasmi iet uz grozu, praktiski pārtop par pavisam lielisku spēlētāju

     [+] [-]

, 2021-07-11 20:58, pirms 3 gadiem
BET365 rakstīja: Ko piebilst ir manuprāt ir Feierbergs - vienalgā kā bet aizsūtiet šo puisi pie sporta psihologa, tur izskatās ļooti milzīgs talants par ko rakstījuši ir daudzi visus pedejos gadus, bet nekas nav mainījies - Negribu puisi nolikt, jo ir zināms kad visi lasa un draugi,paziņas vecāki lasa - Bet tas ir rakstīts daudz. Noteikti no talanta viedokļa super, super bet nu... Nevar tā kad tev kāds uz laukuma pasaka kaut ko un tu pazūdi un sāc domāt par kaut ko.. Vajag ar Kristpu Purni parunāt vai Ernestu Kalvi.. Esmu aizvēries uz ilgāku laiku par mūsu jaunatni
Cienījamo draudziņ, Tu nosauci baru ar vecākas paaudzes spēlētājiem, un tad kā vienu no neagresīvās jaunās paaudzes spēlētājiem Tu ieliki tieši Lomažu? Praktiski vienu no sportiski niknākajiem jaunajiem?)
Te kaut kas nav riktīgi, Tu tagad trolli spēlē?)

     [+] [-]

, 2021-07-11 21:24, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Cienījamo draudziņ, Tu nosauci baru ar vecākas paaudzes spēlētājiem, un tad kā vienu no neagresīvās jaunās paaudzes spēlētājiem Tu ieliki tieši Lomažu? Praktiski vienu no sportiski niknākajiem jaunajiem?)
Te kaut kas nav riktīgi, Tu tagad trolli spēlē?)
Nē tieši to es biju domājis- mācīties no Lomažu, visi kas ir sedejuši tuvāk vai spelējuši ar viņu vienalga kāda līmeni - pateiks tieši to ko tu raksti -Šis ir mūsu sportiskā niknuma paraugs, speletājs kurš 22 gadu vecumā varēja Arenā BĻ.. tu segsi, davai,, Un Kalvi un Purni es pieminēju - dēļ tā ka šiem speletājiem nācās dēļ savām dāmām uz laukuma ārpus tā dzirdēt daaaauuudz FUC.. up lietu-- kas gribēs internetā pameklēs. Feierbergam kāds iečukst ausī - kaut ko.. Un viņš pazūd.. Nerakstīšu aizvainojumus šeit.. Bet nu tā ir problēma vai pustukšā halle kāds iebļaujās..

     [+] [-]

, 2021-07-11 21:29, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: [quote bet365]
Nepiekrītu tieši tev - man sākot ar šo gadu nav nekādu draudzību vai īsti sakaru ar šiem vai jaunākiem. Bet manuprāt tieši Helmanis ir vienīgais kas izsitīsies un atbilde KAPĒC?? Ir jo viņam ir vienīgajam sportiskais niknums kas ir lielāka mūsu jauniešu problēma sportā - te varētu gari diskutēt kapēc tas tā ir vai jo šķirta ģimene jeb Bagija gadijuma nebūšana mājas nevienam no vecākiem utt Runāšu ko zinu - Janičenoks, Valters,Kambala Bērziņš, Freimanis ejot līdz pat kādam 1993/1994 dzimušajiem vēl ir šis sportiskais niknums. Lieeeelakai daļai kas ir pēc neatkarīgi cik talantīgi viņi ir nav šī sportiskā niknuma - jo notiekot paudžu maiņai - tos ko mēs saucām par tusetājiem, meitu ģēģeriem utt Viņi ir iziduši kas ir labi, sadzīviskai dzīvei, bet diemžēl noņemot šo lietu nost mums ir vesels lērums un ar super augsti talantīgiem spēletājiem kuri nekad nesasniedza un nesasniegs savu potenciālu, tikai šī iemesla dēļ un labi redzams, ka visi ir to sapratuši tapēc sūta uz spāniju/asv/itāliju utt Un tur trenēšanas iet roku rokā ar pamatīgu atlaišanu kad to vajag un sava EGO/parliecību pacelšanā. Jebkurš džeks labi zinās kad šīs lietas ir tik ļoti sasaistītas. Manuprāt Helmanis protams ar VEIKSMI - tev atliek izmantot savas dotās 2min, tad 5min un tad 10min. Tēva mugurkaulu (esmu redzējis kā fāteris viņu ir dresējis un šeit ir ļoti svarīgi, kas pietrūkst daudziem,tās mazas lietas ko zina tikai profesionālais sportists) Iztikt bez lielām traumām.. Darbs utt Bet kas noteikti viņam ir - tas ir šis jebkurā brīdi es tevi iznicināšu, lekšu, vienalga kāda spēle, treniņš -- Esmu daudz reižu kļūdijies daļēji ar pasečniku, jo kad viņam bija 16/17 domāju viņš sasniegs Biedriņa līmeni, Kurucu jaunāko - biju par 90% kad sasniegs drafta pirmo kārtu sevišķi savā gadā utt - Bet šo būtu gatavs iekopēt un atgriesties pēc gadiem 4-5 - Es lieku uz Helmaņa spēlešanu ļoti augstā līmeni, ļoti līdzīgi kā Lomažš - pieturos 27-28 gadu vecums stabils Eirolīgas speletājs iztiekot bez traumām. Diemžēl kaut kļūdītos, bet personīgi neredzu- talants, darbs ir bet šis te mīkstums, es tiešām visiem draudzenes off un divas reizes liktu doties uz klubu, ne instagram, ne hipster bāru un.... meitenes,kautin utt - Šeit parasti nerakstu daudz un zinu kad pazudīs nebutībā -- Bet cerams arī kāda dzirdigāka auss --- Mums kā salidzinoši labai basketbola nācijai tuvojās ĻOOOOTI melni gadi un to apstiprinās daudzi, es šeit nerunāju par nākamo porziņģi,bertānu, bet mums ir jācer kad kādam 10-13 gadīgam kur vel neko nevar pateikt notiks māģija. Bet ATVAINOJOS- sākot no šiem 13 un līdz pat parītim ir pilnīgs tukšums, es runāju par divīzijas B vidu un to apstiprinās daudzi.
[/quotesa]
Sāksim ar to, ka Helmanim
Ir visai Liela Smuka Apaļa nulle sportiskā niknuma ailē. Ir pāros beisik iemaņas, labi auguma parametri, kuri pēc redzētā laukumā, tiek kustinsti visai slābani, bez niknuma, bez enerģijas, visur kur viegli, viņš ir sekmīgs, kur grūti, tur pazūd. Pie tāda auguma sekmīgi mest tikai vieglus metienus? Nu es nezinu, vai tas norāda uz kādu nozīmīgu potenciālu. Es teiktu, pēc enerģijas un apņēmības laukumā daudz pamanāmāks bija Mačoha, Feierbergs, tas pats Denafs, Šulcs, Vanags. Mačoha ja pieslīpē un iemācās sekmīgi mest pustālo un tālo, ja to sasummē ar viņa prasmi iet uz grozu, praktiski pārtop par pavisam lielisku spēlētāju
Pieņemšu tavu viedokli, bet palikšu pie sava, būtu mēs pazistami varētu pēc gadiem teikt nu redzi.. Gribētos vilkt paralēles ar Martiņu Laksu - tēvs - Līdzigs speletājs, līdzīgs cilvēks laukumā un arpus tā.. Un Mārtiņš SORRY - Talants tur nebija - Bet darbs un nepadošanas un pāri visam šis sportiskais niknums - ko es personīgi redzu Helmani juniorā. Paliksim kaut nu visiem viss izdotos UTT Mana doma gan bija vispār par lielāko daļu un sportisko niknumu

  +1 [+] [-]

, 2021-07-11 22:11, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kurā vietā Tu redzēji, ka Helmanis var vairāk pacīnīties par bumbu? Es vienkārši neredzēju ne degsmi ne centību aizsardzība, ne cīņā pat atlekušajām, nedz agresiju uzbrukumā. Vai potenciālo nākotnē ir noderīgs spēlētājs, kuram pie auguma 212? puslīdz padodas mest vieglus metienus?
Ieej jūtūbā, paskaties vecos video, kā jauniešu izlasē spēlēja Pasečniks
10.8 pts , 8 reb , 3.5 assists. Si statistika ir pozitìva , ja skatās uz viņa lomu laukumā. Nezinu kas Tev sāp un kāpēc Tu tik ļoti iekrmpējies savā negatīvajā biedoklī , bet es tiešām uzskatu kad Helmanis būs labs izlases kandidāts , kas labi izmetīs piespēles uz truli un reizēm labi izmānīs uz punktiem no groza apakšas.

     [+] [-]

, 2021-07-11 22:17, pirms 3 gadiem
BET365 rakstīja: Pieņemšu tavu viedokli, bet palikšu pie sava, būtu mēs pazistami varētu pēc gadiem teikt nu redzi.. Gribētos vilkt paralēles ar Martiņu Laksu - tēvs - Līdzigs speletājs, līdzīgs cilvēks laukumā un arpus tā.. Un Mārtiņš SORRY - Talants tur nebija - Bet darbs un nepadošanas un pāri visam šis sportiskais niknums - ko es personīgi redzu Helmani juniorā. Paliksim kaut nu visiem viss izdotos UTT Mana doma gan bija vispār par lielāko daļu un sportisko niknumu
Nu tad paliekam, jā, bet beigās jau es tikai būšu priecīgs, ja esmu maldījies.
Manas prognozes un vērtējums visai bieži apstiprinās. Ir jau priecīgāk, ja kāds pacenšās, ieliek darbu un piepūli un viņam beigās sanāk

     [+] [-]

, 2021-07-11 22:22, pirms 3 gadiem
Aknas čupā rakstīja: 10.8 pts , 8 reb , 3.5 assists. Si statistika ir pozitìva , ja skatās uz viņa lomu laukumā. Nezinu kas Tev sāp un kāpēc Tu tik ļoti iekrmpējies savā negatīvajā biedoklī , bet es tiešām uzskatu kad Helmanis būs labs izlases kandidāts , kas labi izmetīs piespēles uz truli un reizēm labi izmānīs uz punktiem no groza apakšas.
Smuki uzbūstoja ciparus pret vareno Koreju.
Piedošanu, lielās izlases sakarā nekur necik tuvu neredzu, ja kaudze citu par viņu labāku nav spējuši nostiprināties pieaugušo basketbolā, nemaz nerunājot par izlasi, tad cik liela varbūtība, ka Tevis slavētais puika tiks tuvāk? Iespēja, protams, vienmēr pastāv, bet šeit tā ir krietni neliela.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-11 22:30, pirms 3 gadiem
Nav jau arī runa tikai par sportisko niknumu spēlētājos. Tas īsti nav bijis nevienai no pēdējo gadu jauniešu izlasēm. Šeit redzam arī reālo situāciju ar spēlētāju resursiem visā Latvijā. Kādu ilgāku laiku LJBL nav izcēlis saulītē kādu izcilo talantu un mazais Latvijas komanda skaits Lat-Est līgā arī nedod iespējas iespēlēt jaunos spēlētājus pieaugušo basketbolā. Ko var reāli gaidīt no šādiem spēlētājiem, ja pretī nāk pretinieki, kuri vismaz tiek pie spēļu prakses pieaugušo basketbolā.
Šoreiz bija komandā 3 no Spānijas līgas komandas jauniešu sistēmas un pa vienam no Itālijas un Čehijas. No pieciem "ārzemniekiem" četri spēlētāji deva lielu iegudījumu rezultātā (Kļanskis netika tik daudz pie spēlēšanas). Tad atliek sausais atlikums no Latvijā spēlējošajiem, kuri centās, bet sanāca tikai piepalīdzēt tiem, kuri trenējas un spēlē ārpus Latvijas.
Nezinu, kas nestrādā vairs pareizi Latvijas basketbola attīstības piramīdā, bet labi nav. Lielākā daļa U-19 spēlētāju pat nedabū normālu praksi pieaugušo basketbolā, kas nav normāli. Labi, ka ir LU komanda, kura jaunos spēltājus iesaista rotācijā, bet pieraksts pie citām komandām nozīmē tikai soliņa sildīšanu vai tikšanu laukumā tikai izteikta garbage time ietvaros.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-11 23:04, pirms 3 gadiem
Izmetat Jaunupus,Vējoņus, Godmanes, Voinus un citus parazītus no sistēmas, un iesaistiet sistēmā izbijušos vai esošos basīša meistarus kā pieaugušo abu dzimumu špīlerus tā jauniešu trenerus utt. Tas būtu ilgtermiņā bet radītu kādu cerības sajūtu. Tāpat arī hoķī. Par futeni gan man ilūziju nav

     [+] [-]

, 2021-07-11 23:27, pirms 3 gadiem
Ekstazēts Pidriķis rakstīja: Izmetat Jaunupus,Vējoņus, Godmanes, Voinus un citus parazītus no sistēmas, un iesaistiet sistēmā izbijušos vai esošos basīša meistarus kā pieaugušo abu dzimumu špīlerus tā jauniešu trenerus utt. Tas būtu ilgtermiņā bet radītu kādu cerības sajūtu. Tāpat arī hoķī. Par futeni gan man ilūziju nav
Jēkabsone-Žogota jau kandidēja uz LBS prezidenta amatu, bet viņu neievēlēja. Komanda viņai bija aizdomīga un viņa gribēja arī saņemt algu. Tas nav nekas slikts, bet Vējonis, ko tu nosauci par parazītu, algu nesaņem. Bijušie basketbolisti ir gan valdē, gan padomē. Nedomāju, ka Latvijas basketbola vadība ir visvairāk vainīga pie līmeņa krituma. erty ir labs komentārs, kam es piekrītu.

     [+] [-]

, 2021-07-12 01:42, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Nav jau arī runa tikai par sportisko niknumu spēlētājos. Tas īsti nav bijis nevienai no pēdējo gadu jauniešu izlasēm. Šeit redzam arī reālo situāciju ar spēlētāju resursiem visā Latvijā. Kādu ilgāku laiku LJBL nav izcēlis saulītē kādu izcilo talantu un mazais Latvijas komanda skaits Lat-Est līgā arī nedod iespējas iespēlēt jaunos spēlētājus pieaugušo basketbolā. Ko var reāli gaidīt no šādiem spēlētājiem, ja pretī nāk pretinieki, kuri vismaz tiek pie spēļu prakses pieaugušo basketbolā.
Šoreiz bija komandā 3 no Spānijas līgas komandas jauniešu sistēmas un pa vienam no Itālijas un Čehijas. No pieciem "ārzemniekiem" četri spēlētāji deva lielu iegudījumu rezultātā (Kļanskis netika tik daudz pie spēlēšanas). Tad atliek sausais atlikums no Latvijā spēlējošajiem, kuri centās, bet sanāca tikai piepalīdzēt tiem, kuri trenējas un spēlē ārpus Latvijas.
Nezinu, kas nestrādā vairs pareizi Latvijas basketbola attīstības piramīdā, bet labi nav. Lielākā daļa U-19 spēlētāju pat nedabū normālu praksi pieaugušo basketbolā, kas nav normāli. Labi, ka ir LU komanda, kura jaunos spēltājus iesaista rotācijā, bet pieraksts pie citām komandām nozīmē tikai soliņa sildīšanu vai tikšanu laukumā tikai izteikta garbage time ietvaros.
Es diemžēl sliektos uz viedokli, ka nevis tikai netiek un nespēlē, bet arī nav tam īsti gatavi. Praktiski runājot, viņi arī nespēj nopelnīt savu laiku, minūtes utt. Lai gan savulaik daudzi jauniešu līderi pārliecinoši dragāja ar un pret večiem, bet basketbola līmenis un konkurence nav baigi kāpuši uz augšu LBL līmenī, līdz ar to, kāds secinājums?

     [+] [-]

, 2021-07-12 04:10, pirms 3 gadiem
Aknas čupā rakstīja: 10.8 pts , 8 reb , 3.5 assists. Si statistika ir pozitìva , ja skatās uz viņa lomu laukumā. Nezinu kas Tev sāp un kāpēc Tu tik ļoti iekrmpējies savā negatīvajā biedoklī , bet es tiešām uzskatu kad Helmanis būs labs izlases kandidāts , kas labi izmetīs piespēles uz truli un reizēm labi izmānīs uz punktiem no groza apakšas.
Nu ok, es aiz neko darīt noskatījos visu spēli, kopumā Helmanis Jr darbojās spēlē pret Irānu sakarīgi, bumbas nesakrita pārāk labi, bet lēmumus pieņēma un bumbu kustināja sakarīgi. Jāsaka, ka visa komanda diezgan labi sadarbojās. Bet tas neliek viņu pagaidām necik tuvu pieaugušo izlases kandidātiem. Tur vēl miljons sviedriem jāiztek, lai varētu iekļauties pieaugušajā basī