Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Brāļi Bertāni, Šmits, Strēlnieks - nosaukts kandidātu loks PK priekškvalifikācijai

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Brāļi Bertāni, Šmits, Strēlnieks - nosaukts kandidātu loks PK priekškvalifikācijai
Dāvis Bertāns. Foto: FIBA

Latvijas Basketbola savienība (LBS) informē, ka nacionālās vīriešu basketbola izlases galvenais treneris Luka Banki nosaucis 17 basketbolistus, kuri no 12. jūlija uzsāks gatavošanos 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijas turnīram, kurš no 7. līdz 13. augustam notiks Rīgā. Sastāvā iekļauts Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) Vašingtonas ''Wizards'' basketbolists Dāvis Bertāns, viņa brālis Dairis Bertāns, ''Barcelona'' spēlētājs Rolands Šmits un saspēles vadītājs Jānis Strēlnieks.

Latvijas basketbola izlase no 7. līdz 13. augustam aizvadīs 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijas turnīru Rīgā, kur vienā grupā spēlēs ar Rumānijas un Baltkrievijas izlasēm. Grupas divas labākās iekļūs kvalifikācijas turnīrā. Pēc neveiksmīgā Eiropas čempionāta atlases cikla no galvenā trenera amata aizgāja Roberts Štelmahers, kura vietu ieņēma pieredzējušais itālis Luka Banki.

Vasarā Banki jau no jūnija strādājis kopā ar izlasi. Vispirms jūnijā Banki izsauca vairākus jaunos basketbolistus un pieredzējušo Dairi Bertānu uz pirmo nometni, kura noslēdzās ar pārbaudes spēli pret Poliju. Jūnija beigās un jūlija sākumā izlase sapulcējās uz atvērtajiem treniņiem, kurus apmeklēja arī pieredzējušie Jānis Blūms un Kaspars Bērziņš.

No 12. jūlija Latvijas valstsvienība uzsāks gatavošanos augustā gaidāmajām spēlēm. Iepriekš Latvijas izlases galvenais treneris Luka Banki portālam ''Sportacentrs.com'' atklāja, ka šajā vasarā izlasei pievienojies itāļu fizioterapeits Masimo Simoneta, kurš pēdējās divas vasaras individuāli strādā ar Vašingtonas ''Wizards'' basketbolistu Dāvi Bertānu. Tāpat itāļu speciālists atklāja, ka pirms augusta oficiālajām spēlēm tiks aizvadītas četras pārbaudes spēles - divas ar Slovākiju un divas ar Šveici.

Nosaukti tie 17 basketbolisti, kuri 12. jūlijā sāks gatavoties priekškvalifikācijai. Starp tiem atrodami Dāvja Bertāna, Daira Bertāna, Jāņa Strēlnieka, Rolanda Šmita, Artūra Kuruca, Riharda Lomaža vārdi, kā arī citu spēlētāju. Paziņojumā teikts, ka Dāvis Bertāns joprojām atlabst no Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) izslēgšanas spēlēs gūtā ikra otrās pakāpes sastiepuma, kā dēļ sākotnēji spēlētājs trenēsies atvieglotā režīmā. Savukārt Rolands Šmits pievienosies nedēļu vēlāk. Divas no četrām pārbaudes spēlēm būs atklātas - 25. jūlijā ar Šveici, bet 1. augustā ar Slovākiju. Divas citas būs treniņspēles aiz slēgtām durvīm. Norises vietas vēl tiek precizētas.

''Man ir liels gods iepazīstināt ar spēlētājiem, kuri gatavosies Pasaules kausa izcīņas priekškvalifikācijas turnīram. Sastāvs apliecina Latvijas basketbola konkurētspēju visos līmeņos no NBA līdz nacionālajai līgai. Mūs gaida nopietns izaicinājums, būs vajadzīgs liels entuziasms un nopietns darbs, lai spertu pirmo soli pretim mūsu lielajam mērķim. Esmu pārliecināts, ka, spēlējot savās mājās, skatītāju atbalsts vēl vairāk palielinās mūsu komandas enerģijas līmeni un palīdzēs kopīgiem spēkiem paveikt pirmo uzdevumu – iegūt tiesības turpināt cīņu par kvalificēšanos Pasaules kausa izcīņai,'' par izraudzīto kandidātu sarakstu izteicās galvenais treneris Luka Banki.

Kandidātu izraudzīšanās procesā valstsvienība komunicēja ar vairāk kā 30 spēlētājiem. Spēlētāji kā Jānis Timma, Rodions Kurucs un Anžejs Pasečņiks nepalīdzēs izlasei, jo augusta sākumā plāno spēlēt NBA Vasaras līgā. Rehabilitācijas dēļ no savainojumiem liegusi izlases darbā piedalīties Marekam Mejerim, Žanim Peineram, Jānim Bērziņam un Artūram Žagaram. Savukārt Jānim Blūmam, Kasparam Bērziņam un Mārtiņam Laksam dota iespēja mērķtiecīgi gatavoties jaunajai sezonai, neforsējot treniņprocesu.

Priekškvalifikācijā ''Arēnā Rīga'' Latvija 7. un 11. augustā spēkosies ar Rumāniju, bet 8. un 12. augustā ar Baltkrieviju. 2023. gada Pasaules kauss septembrī notiks Japānā, Indonēzijā un Filipīnās.

Kandidātu saraksts 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijai

SpēlētājsPoz.Dz.g.AugumsKlubs 2022Spēles izlasēPunkti
Jānis Strēlnieks11989190-1111021
Kristers Zoriks11998193VEF Rīga544
Aigars Šķēle1./2.1992193s. Oliver (GER)42276
Dairis Bertāns21989193-1101044
Rihards Lomažs21996190-15111
Artūrs Kurucs22000192Baskonia (SPA)212
Artis Ate31989193VEF Rīga1967
Artūrs Strautiņš31998198Reggio Emilia (ITA)45
Dāvis Bertāns3./4.1992207Wizards (NBA)40339
Ojārs Siliņš3./4.1993204-22130
Rolands Šmits41995207Barcelona (SPA)32184
Andrejs Gražulis41993202Trieste (ITA)25101
Rolands Freimanis4/51988208-101706
Klāvs Čavars51996205-516
Mārtiņš Meiers51991208-111893
Verners Kohs31997203-16
Anrijs Miška4/52000208Latvijas Universitāte18

Luka Banki - Galvenais treneris
Jānis Gailītis - Treneris
Artūrs Visockis-Rubenis - Treneris
Oskars Ernšteins - Fiziskās sagatavotības treneris
Mārtiņš Pulveris - Ārsts
Masimo Simoneta - Medicīnas personāla vadītājs
Harijs Hanzens - Fizioterapeits
Eduards Vēveris - Fizioterapeits
Emīls Toms - LBS vīriešu izlases koordinators

Izmantotie resursi:
Vīriešu valstsvienība: nosaukti kandidāti...

  -2 [+] [-]

, 2021-07-06 15:28, pirms 3 gadiem
Slovēņiem un Lietuvai labākie spēki spēlē svarīgākajās atlases spēlēs,bet mūsu Kristapa un Rodiona atkal nav Latvijas izlases sastāvā! Dončičs ar savu superzvaigznes statusu var rauties uz izlasi , mūsējiem kaut kā šī lieta pieklibo.Vienmēr jau var atrast aizbildinājumu.

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:28, pirms 3 gadiem
Tas un tā rakstīja: Tad Dairis un Atte es neliktu pie kodola un Strautiņš arī vēl nav stabils
Bet Strautiņš tajā manis sarakstītajā arī bija nolikts atsevišķi, jo es viņu nelieku pie kodola, visu laiku gaidu, kad viņš sevi tur ieliks ar pārliecinošu sniegumu

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:30, pirms 3 gadiem
andza rakstīja: Slovēņiem un Lietuvai labākie spēki spēlē svarīgākajās atlases spēlēs,bet mūsu Kristapa un Rodiona atkal nav Latvijas izlases sastāvā! Dončičs ar savu superzvaigznes statusu var rauties uz izlasi , mūsējiem kaut kā šī lieta pieklibo.Vienmēr jau var atrast aizbildinājumu.
Daudz un ilgi dzēri, vairs neatceros tieši cik ilgi, tad parubījies pamodies, rīkle visa kalst, galvā viss sagrauts sprādzienā, bet vienīgā doma tajā - noteikti vajag kaut ko uzrakstīt?)

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:31, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par kuru tieši Kurucu Tu saki, ka bez jautājumiem? Jo man un daudziem citiem ir kaudze jautājumu par abiem))
Rodi. Jo, lai cik nestabils Rodis nebūtu uzbrukumā, aizsardzībā krampēt prot. Tas, protams, pieņemot, ja viņs vispār var kādreiz un grib kādreiz spēlēt izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-06 15:32, pirms 3 gadiem
Vienmēr jau būs sevi jāsaudzē ,jādziedē traumas ,jāgaida līgums ,negribas lieki riskēt utt. Pao Gazols,Dončičs,Dragičs .....vai viņi nav saskārušies ar šīm pašām problēmām?

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:35, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, Banki ir defa basketbola piekritējs, Ja protams brīnums nav aizokeāna noticis, lai gan tur ir Gailītis, tad šaubos, ka defa basis būs.

Ne Bonis, ne Laksa nebūs tie, kuri spēs nopresēt pie nepieciešamības. Mums tomēr jāskatās arī tajā perspektīvā, ka var gadīties kādi mazie, kuri ir jāpresē, ja nav defa kapļa, tad tā var gadīties problēma un pienesums uzbrukumā var nebūt tik labs.

Tāpat jāaplūko vai vispār Laksa varētu spēlēt, mikrotraumas utt. Vienīgais, kur Laksu varēja, Koha vietā. Viņš klubā jau īsti neko nerādīja.

Kas saistas ar to Ates uzbrukumu, es teicu, ka var viņš to izdarīt, es neteicu, ka viņš ir stabils, vai met pa desmit punktiem spēlē.
Karoče, mums ir vienkārši jāgaida un jāskatās, kādu basketbolu bankas kungs mums mēģinās iepotēt. Viens ir ko viņš grib un sagaida, otrs, cik daudz no gribētà viņš reāli spēs panākt caur esošajiem spēlētāju resursiem. Jo salikt mūsu spēlētāju tā, lai visi būtu pēc iespējas noderīgi un efektīvi, nav nemaz tik viegli un ātri. Sevišķi no šitādas puzles

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:38, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Daudz un ilgi dzēri, vairs neatceros tieši cik ilgi, tad parubījies pamodies, rīkle visa kalst, galvā viss sagrauts sprādzienā, bet vienīgā doma tajā - noteikti vajag kaut ko uzrakstīt?)
Tu,skaidrais kristāl!Vai mums ir visi labākie spēki izlasē?

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:38, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Rodi. Jo, lai cik nestabils Rodis nebūtu uzbrukumā, aizsardzībā krampēt prot. Tas, protams, pieņemot, ja viņs vispār var kādreiz un grib kādreiz spēlēt izlasē.
Nu Rodis manā uztverē ir kaut kas stipri tuvs Siliņam, abiem ir labas auguma dotības, spēcīgā puse ir spēja segt vairākas pozīcijas aizsardzībā. Agrāk bija sajūta, ka Rodim ir bik virsroka un lielāka pārliecība uzbrukumā, tad pēc viņa pēdējā laika neveiksmēm aiz okeāna, var tikai minēt, kas no tā ir palicis, savukārt, Siliņam šī sezona jau ir bijusi diezgan ok

  -1 [+] [-]

, 2021-07-06 15:40, pirms 3 gadiem
Var stāstīt par svarīgiem turnīriem un nesvarīgiem turnīriem, traumām un starpsezonām utt. Bet tas viss ir lirika KP nav un negrib būt pie izlases. Žēl, ka mums nav tā kā pie Leišiem - tur agrāk visi brauca uz izlases sabraukumiem ar traumām, sliktām sezonām utt. lai vnk būtu klāt un dotu savu artavu izlasei - vai tas ar uzmundrinošiem vārdiem veidojot kolektīvu vai ar savu spēli laukumā.

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:42, pirms 3 gadiem
andza rakstīja: Tu,skaidrais kristāl!Vai mums ir visi labākie spēki izlasē?
Mēs kaut kur par medaļām cīnāmies šobrīd?
Vai arī šis ir visai labs mirklis patestēt un padzenāt izlases sastāva modeļus, sastāvā iekļaujot arī tos, kuri potenciāli būtu uztverami kā tuvākie kandidāti?

  +2 [+] [-]

, 2021-07-06 15:44, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Var stāstīt par svarīgiem turnīriem un nesvarīgiem turnīriem, traumām un starpsezonām utt. Bet tas viss ir lirika KP nav un negrib būt pie izlases. Žēl, ka mums nav tā kā pie Leišiem - tur agrāk visi brauca uz izlases sabraukumiem ar traumām, sliktām sezonām utt. lai vnk būtu klāt un dotu savu artavu izlasei - vai tas ar uzmundrinošiem vārdiem veidojot kolektīvu vai ar savu spēli laukumā.
Nevajag šito tukšvārdību, visām izlasēm pa laikam atsaka lielākas zvaigznes un līderi veselas kaudzes iemeslu dēļ.
Jokičs nupat atteica izlasei bez jebkādiem smagiem iemesliem, un iedomājies, visi bija droši, ka serbi tāpat savas uzvaras paņems un tiks, bet netika

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:45, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu pēdējos izlases mačos radās iespaids ka Lomažs daudz iekrīt aizsardzība, lai gan es pats ar uzskatu, ka viņam ir pareizā attieksme utt. Es arī ceru, ka Siliņš ir saglabājis savas superspējas aizsardzībā, jo uzbrukumā viņš vairāk ir atbalstītājs un piebalsotājs ja šāda iespēja spēles gaitā rodas, arī ja krīt. Mums principā ir raksturīgi divi trūkumi, pārāk daudz vāju spēlētāju aizsardzībā, bet uzbrukumā reti kurš spēj uzņemties un būt līderis.
Lomažs defs nav tas labākais, jā viņš ir ass, bet par daudz laiž no perimetra iekšā. Tā viņam bija problēma jau Latvijā un arī izlasē tas pats bija

  -1 [+] [-]

, 2021-07-06 15:47, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Var stāstīt par svarīgiem turnīriem un nesvarīgiem turnīriem, traumām un starpsezonām utt. Bet tas viss ir lirika KP nav un negrib būt pie izlases. Žēl, ka mums nav tā kā pie Leišiem - tur agrāk visi brauca uz izlases sabraukumiem ar traumām, sliktām sezonām utt. lai vnk būtu klāt un dotu savu artavu izlasei - vai tas ar uzmundrinošiem vārdiem veidojot kolektīvu vai ar savu spēli laukumā.
tagad demagoģiju dzen. Atceries, ka ar klubu pelna iztiku, kamēr klubs ir vairāk kā hobijs brīvajā laikā.

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:47, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Dairis ir stabili automātiski pie kodola, līdzīgi, kā tas pats notiek ar Strēlnieku, vai notiktu ar Timmu, ja būtu pieejams. Ja viņus nelikt pie kodola, tad citus, kā Zoriks, Šķēle vai A.Kurucs vispār nedrīkst pat tuvu izlasei laist.
Par Zoriku nepiekrītu. Skatoties uz šo sezonu un pēdējo spēli pret Poliju ir vienīgais kas var Strēlnieku dalīt spēles laiku izlasē!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-06 15:48, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lomažs defs nav tas labākais, jā viņš ir ass, bet par daudz laiž no perimetra iekšā. Tā viņam bija problēma jau Latvijā un arī izlasē tas pats bija
Bija viņam izlasē problēmas aizsardzībā, jā. Bet viņa galvenais pluss ir pārliecība un attieksme. Tā ir tāda lieta, kuras daudziem mūsu spēlētājiem nav necik vai pavisam maz.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-06 15:51, pirms 3 gadiem
Porzingis 3 gadus nav dabujis iespeju vasara normali sagatavoties sezonai, un jus tagad raudat, ka vins negrib maksat miljonu apdrosinasana, upurejot individalos treninus, riskejot ar jaunu traumu vasara, tikai tapec, lai uzspeletu pret nabagiem kvalifikacija uz kvalifikaciju?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-06 15:51, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nevajag šito tukšvārdību, visām izlasēm pa laikam atsaka lielākas zvaigznes un līderi veselas kaudzes iemeslu dēļ.
Jokičs nupat atteica izlasei bez jebkādiem smagiem iemesliem, un iedomājies, visi bija droši, ka serbi tāpat savas uzvaras paņems un tiks, bet netika
Ceļš uz medaļām sākas no kvalifikācijas spēlēm. Labākie spēki jāpulcē no pirmajām spēlēm, savādāk līdz svarīgākajām spēlēm var netikt! Sastāva modeļus var testēt pārbaudes spēlēs!

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:54, pirms 3 gadiem
Tas un tā rakstīja: Par Zoriku nepiekrītu. Skatoties uz šo sezonu un pēdējo spēli pret Poliju ir vienīgais kas var Strēlnieku dalīt spēles laiku izlasē!
Nav baigi svarīgi, vai Tu piekrīti, svarīgi ir kā ir dzīvē. Bet dzīvē ir tā, ka, jā Zoriks raisa cerības, ka varbūt arī spēs būt izlases līmeņa saspēlnieks, bet tas ir laika un attīstības jautājums. Pagaidām viņš ir sevi vairāk pierādījis ar atsevišķiem epizodiski labi iemesliem tālmetieniem, kādu caurgājienu, nevis tieši ar pārliecinošu saspēles vadīšanu. Es teiktu tā, ja izlasei būtu pieejams Žagars, es viņu uzreiz noliktu aiz Strēlnieka stabili kā otro bez jebkādiem jautājumiem. Un tad tikai Zoriku

     [+] [-]

, 2021-07-06 15:55, pirms 3 gadiem
andza rakstīja: Ceļš uz medaļām sākas no kvalifikācijas spēlēm. Labākie spēki jāpulcē no pirmajām spēlēm, savādāk līdz svarīgākajām spēlēm var netikt! Sastāva modeļus var testēt pārbaudes spēlēs!
Bla bla bla bla bla. Un kas tad mums tagad pagaidām notiek? Vai tad nav tieši pārbaudes spēļu sērija?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-06 15:58, pirms 3 gadiem
Tas un tā rakstīja: Par Zoriku nepiekrītu. Skatoties uz šo sezonu un pēdējo spēli pret Poliju ir vienīgais kas var Strēlnieku dalīt spēles laiku izlasē!
Nevajag aizmirst, ir mums arī Jakovičs, kurš pa šo laiku ir tīri labās vietās uzspēlējis. Es teiktu, solīšus pāris augstāk un ilgāk par Zoriku.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-06 16:01, pirms 3 gadiem
andza rakstīja: Ceļš uz medaļām sākas no kvalifikācijas spēlēm. Labākie spēki jāpulcē no pirmajām spēlēm, savādāk līdz svarīgākajām spēlēm var netikt! Sastāva modeļus var testēt pārbaudes spēlēs!
Nav ko piebilst,bet te daļa dzīvo sapņu pasaulē uzskatot ,ka visu var paveikt ar otro sastāvu un labākie pievienojas tikai finālturnīros.Gan iepriekšējai gan šai bija jābūt mūsu olimpiādēm ,bet mēs tur netikām.

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:01, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nav baigi svarīgi, vai Tu piekrīti, svarīgi ir kā ir dzīvē. Bet dzīvē ir tā, ka, jā Zoriks raisa cerības, ka varbūt arī spēs būt izlases līmeņa saspēlnieks, bet tas ir laika un attīstības jautājums. Pagaidām viņš ir sevi vairāk pierādījis ar atsevišķiem epizodiski labi iemesliem tālmetieniem, kādu caurgājienu, nevis tieši ar pārliecinošu saspēles vadīšanu. Es teiktu tā, ja izlasei būtu pieejams Žagars, es viņu uzreiz noliktu aiz Strēlnieka stabili kā otro bez jebkādiem jautājumiem. Un tad tikai Zoriku
Žagars ir pārvērtēts, plus spēļu prakse jau 2 gadus nav . Izlases spēlēs arī nebija gatavs ne morāli n e fiziski !

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:02, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nav baigi svarīgi, vai Tu piekrīti, svarīgi ir kā ir dzīvē. Bet dzīvē ir tā, ka, jā Zoriks raisa cerības, ka varbūt arī spēs būt izlases līmeņa saspēlnieks, bet tas ir laika un attīstības jautājums. Pagaidām viņš ir sevi vairāk pierādījis ar atsevišķiem epizodiski labi iemesliem tālmetieniem, kādu caurgājienu, nevis tieši ar pārliecinošu saspēles vadīšanu. Es teiktu tā, ja izlasei būtu pieejams Žagars, es viņu uzreiz noliktu aiz Strēlnieka stabili kā otro bez jebkādiem jautājumiem. Un tad tikai Zoriku
Zoriku es redzu kā kombo aizsargu. Neredzu viņu kā stabilu vērtību pg pozīcijā. Kā kombo, kurš pie presinga pārņem vadīšanu no pamata pg, jā, bet neko vairāk saistībā tieši ar pg pozīciju

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:02, pirms 3 gadiem
Ka es jau teicu Porzingi vajag vasara 2022 uz 4 spelem. Intersanti ka 2022.g. augusta atlases speles bus pirms EC22, tas nozime ka ari citiem bus labs speks.

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:03, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Nav ko piebilst,bet te daļa dzīvo sapņu pasaulē uzskatot ,ka visu var paveikt ar otro sastāvu un labākie pievienojas tikai finālturnīros.Gan iepriekšējai gan šai bija jābūt mūsu olimpiādēm ,bet mēs tur netikām.
Kāpēc šitāda tukšmuldēšana? Pamatojam ka visu šo ar mūsu spēlētāju vietām lomām un sasniegumiem klubos? Serbi nupat netika, leiši netika, grieķi netika.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-06 16:05, pirms 3 gadiem
Tas un tā rakstīja: Žagars ir pārvērtēts, plus spēļu prakse jau 2 gadus nav . Izlases spēlēs arī nebija gatavs ne morāli n e fiziski !
Kurā vietā nebija gatavs ne morāli ne fiziski? Jo štelmis viņu nomarinēja tāpat, ka dažus citus, kuriem ar bija jābūt laukumā?

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:05, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zoriku es redzu kā kombo aizsargu. Neredzu viņu kā stabilu vērtību pg pozīcijā. Kā kombo, kurš pie presinga pārņem vadīšanu no pamata pg, jā, bet neko vairāk saistībā tieši ar pg pozīciju
Nu jā, viņš ir vairāk Daira tips

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:09, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: tagad demagoģiju dzen. Atceries, ka ar klubu pelna iztiku, kamēr klubs ir vairāk kā hobijs brīvajā laikā.
Es nevienā vietā nepārmetu nevienam spēlētājam. Tā ir katra paša izvēle. Es tikai izteicu nožēlu, ka pie mums izlase vajadzīga pa lielam vienam spēlētājam - Blūmam, kurš vienmēr grib palīdzēt.

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:12, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zoriku es redzu kā kombo aizsargu. Neredzu viņu kā stabilu vērtību pg pozīcijā. Kā kombo, kurš pie presinga pārņem vadīšanu no pamata pg, jā, bet neko vairāk saistībā tieši ar pg pozīciju
Bet visi treneri liek par 1 un VEF svarīgākajos brīžos viņš bija kas izvilka spēles.

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:17, pirms 3 gadiem
Tas un tā rakstīja: Bet visi treneri liek par 1 un VEF svarīgākajos brīžos viņš bija kas izvilka spēles.
Izvelk spēles tieši ar krutu saspēles vadīšanu, vai arī atsevišķiem veiksmīgiem metieniem? Vai nebija arī tā, ka Olmens pamatā bija saspēlnieks opcija numur viens?

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:19, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kurā vietā nebija gatavs ne morāli ne fiziski? Jo štelmis viņu nomarinēja tāpat, ka dažus citus, kuriem ar bija jābūt laukumā?
Fiziski ķermenis nav gatavs veču basketbolam. Puika jau labs tikai visi ceļ debesīs

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:21, pirms 3 gadiem
Tas un tā rakstīja: Žagars ir pārvērtēts, plus spēļu prakse jau 2 gadus nav . Izlases spēlēs arī nebija gatavs ne morāli n e fiziski !
Žagars ir next level saspēlnieks ot boga, kuram ir bik ieildzis traumatisma periods, no saspēlnieka līmeņa raugoties Zoriks nekur necik nebūs pat tuvu, ja Žagaram izdosies pārkāpt savai neveiksmju joslai, sakārtot veselību un nospēlēt kaut cik sakarīgas minūtes. Zoriks ir šobrīd fiziski stiprāks, veselīgāks un gatavāks.

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:22, pirms 3 gadiem
Tas un tā rakstīja: Fiziski ķermenis nav gatavs veču basketbolam. Puika jau labs tikai visi ceļ debesīs
Visai pamatoti, mums nekad nav bijis neviens kaut cik tuvu tik talantīgs saspēlnieks

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:24, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Izvelk spēles tieši ar krutu saspēles vadīšanu, vai arī atsevišķiem veiksmīgiem metieniem? Vai nebija arī tā, ka Olmens pamatā bija saspēlnieks opcija numur viens?
Es domāju ka sezonas sākumā bija domāts, ka Šķēle būs bet pēc pārbaudes spēlēm pret žalgeri, kad Zoriks sameta 20 punktus domas mainīja ( komentēju pēc gailīša intervijas ?
)

     [+] [-]

, 2021-07-06 16:28, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Žagars ir next level saspēlnieks ot boga, kuram ir bik ieildzis traumatisma periods, no saspēlnieka līmeņa raugoties Zoriks nekur necik nebūs pat tuvu, ja Žagaram izdosies pārkāpt savai neveiksmju joslai, sakārtot veselību un nospēlēt kaut cik sakarīgas minūtes. Zoriks ir šobrīd fiziski stiprāks, veselīgāks un gatavāks.
To jau es sāku, ka aiz Strēlnieka mums ir nākamais Zoriks . Un jāskatās kāda sezona būs klubā nākamajā sezonā Žagatām ! Cerams atnāks uz VEF