Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

papildināts Latvija izslēdz Nīderlandi no cīņas par finālturnīru

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija izslēdz Nīderlandi no cīņas par finālturnīru
Kaspars Bērziņš cīņā pret Henku Norelu
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība trešdien, 5. septembrī, Eiropas čempionāta kvalifikācijas izbraukuma spēlē Almerā uzvarēja Nīderlandes izlasi ar rezultātu 86:81, atņemot pretiniekiem izredzes iekļūt finālturnīrā. Sestdien, 8. septembrī, Latvija turpinās cīņu par uzvaru D grupā, Rīgas arēnā uzņemot Gruzijas izlasi.

D grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Bosnija-Hercegovina5-2643:61412
2Latvija4-2500:43410
3Gruzija4-2537:50710
4Nīderlandes2-5578:6299
5Rumānija1-5434:5087

Kopvērtējumā Latvija ir nodrošinājusi vismaz trešo vietu D grupā. Bilance ir tāda pati kā Gruzijai, taču zaudējums savstarpējā spēlē (76:79) priekšrocības dod pretiniekam.

Ja Latvija uzvarēs abās atlikušajās spēlēs, tā izcīnīs pirmo vietu grupā, neatkarīgi no pārējo spēļu (Bosnija - Rumānija, Gruzija - Nīderlande) iznākumiem.

Ja Latvija uzvarēs Gruziju ar četru punktu pārsvaru un Bosnija savā laukumā uzvarēs Rumāniju, Latvija nodrošinās otro vietu D grupā neatkarīgi no pēdējās kārtas spēļu (Gruzija – Nīderlande, Rumānija – Latvija) iznākumiem.

Ja Latvija zaudēs Gruzijai un Bosnija savā laukumā uzvarēs Rumāniju, galīgā vietu secība D grupā būs zināma jau sestdien. Tādā gadījumā pirmās trīs vietas ieņems Bosnija-Hercegovina, Gruzija un Latvija.

Latvijas, Gruzijas un Bosnijas savstarpējās spēles

Bosnija 95, Gruzija 96
Gruzija 103, Bosnija 107
Bosnija 87, Latvija 84
Gruzija 79, Latvija 76
Latvija 80, Bosnija 64

Kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Bosnija-Hercegovina2-2353:363 (-10)6
2Gruzija2-1278:278 (+0)5
3Latvija1-2240:230 (+10)4

Sākumsastāvi

Nīderlande: Jansen, Akerboom, Slagter, Elson, Norel
Latvija: Strēlnieks, Dairis Bertāns, Kuksiks, Kaspars Bērziņš, Šeļakovs

Latvija sāka ar žilbinošu spēli uzbrukumā, pirmajās desmit minūtēs iemetot 6 no 10 tālmetieniem. Toni uzdeva Kaspars Bērziņš, ceturtdaļā realizējot 3 no 4 mēģinājumiem perimetrā, bet viņam piebalsoja Jānis Strēlnieks, Rihards Kuksiks un Dairis Bertāns. Četratā viņi ar trīspunktniekiem vien savāca par punktu vairāk nekā Nīderlandes spēlētaji kopā. Rihards ar Dairi labi nospēlēja arī groza pieejās, bet pie sāncenšu groza agresīvi spēlēja Mārtiņš Meiers. Desmit minūtēs tika iekrāts sešpadsmit punktu pārsvars 33:17.

Otrajā ceturtdaļā Latvija droši turēja pārsvaru un turpināja sekmīgu apšaudi no perimetra. Puslaikā Ainara Bagatska vīri realizēja 10 no 23 tālmetieniem, kamēr nīderlandiešiem neprecīzi bija visi pieci mēģinājumi. Latvijai bija labāka saspēle, daudz pārtverto bumbu un daudz punktu pēc pretinieku kļūdām. Tikai Smeldera un Norela aktīvā spēle groza tuvumā ļāva Nīderlandei izvairīties no sagrāves jau pirmajā puslaikā. Pēc divdesmit minūtēm piecpadsmit punktu atrāviens 49:34.

Līdz trešās ceturtdaļas vidum Latvijas spēlētāji turpināja precīzi mest no distances, realizējot 13 tālmetienus. Divdesmit septītās minūtes izskaņā pārsvars bija divdesmit punkti 65:45, taču spēles pēdējā trešdaļā Latvijas uzbrukums zaudēja asumu. Jau trešās desmitminūtes izskaņā Nīderlande samazināja starpību līdz divpadsmit punktiem 68:56. Pakaļdzīšanās turpinājās, cits pēc cita malā ar piektajām piezīmēm nogāja Mārtiņš Meiers un Kaspars Bērziņš. Izmantojot garo spēlētāju neitralizēšanu, 101 sekundi pirms pamatlaika beigām laukuma saimnieki jau elpoja sarkanbaltsarkanajiem pakausī 82:77.

Nākamajā uzbrukumā Jānis Strēlnieks ar precīzu metienu lēcienā atjaunoja septiņu punktu vadību, taču nākamos četrus punktus guva Nīderlandes basketbolisti. Trīsdesmit sešas sekundes pirms finālsvilpes pēc Smeldera precīzajiem soda metieniem rezultāts bija vairs tikai 84:81. Sekoja ilgs uzbrukums, kurš noslēdzās ar Daira tālmetienu, taču jaunākais brālis izcīnīja atlēkušo bumbu un Smelders bija spiests pārkāpt noteikumus. Dāvis nekļūdījās, 11 sekundes pirms pamatlaika beigām iemetot abus metienus un panākot 86:81 Latvijas labā. Vairāk punkti netika gūti.

EuroBasket 2013 kvalifikācija, D grupa, 5. septembris, Almera

Nīderlandes – Latvija 81:86 (17:33, 17:16, 22:19, 25:18)
Nīderlandes: Norel 24 (10ab), Smeulders 22 (6ab, 7ip), Akerboom 13, Jansen 8, De Jong 6, Elson 6, Cunningham 2, Hulzebos, Theeuwkens, Slagter; Williams, Koenis.
Latvija: Kaspars Bērziņš 21 (2p 3/3, 3p 4/6, 1p 3/4; 8ab, 5pp, 6ip), Rihards Kuksiks 18 (2p 4/6, 3p 3/6, 1p 1/1; 4rp), Dairis Bertāns 13 (2p 2/3, 3p 3/7; 4ab, 4ip), Dāvis Bertāns 10 (2p 1/2, 3p 1/7, 1p 5/8; 3ab, 5kļ., 4ip), Mārtiņš Meiers 10 (2p 4/7, 1p 2/2; 5pp), Jānis Strēlnieks 8 (3rp), Mareks Mejeris 3, Edgars Jeromanovs 2 (4rp), Andrejs Šeļakovs 1 (4ab), Artūrs Bērziņš; Kaspars Vecvagars, Rolands Freimanis.

Statistika. Nīderlandes 81, Latvija 86

Metieni no spēles: 25/54 vs 30/66
2p: 23/40 vs 17/31
3p: 2/14 vs 13/35
1p: 29/33 vs 13/20
AB: 34 (8/26) vs 31 (11/20)
RP: 10 vs 15
Kļ.: 14 vs 15
PB: 6 vs 8
BM: 2 vs 2
Personiskās piezīmes: 22 vs 26
Punkti soda laukumā: 36 vs 28
Punkti ātrajos uzbrukumos: 10 vs 4
Punkti pēc kļūdām: 10 vs 10
Otrās iespējas punkti: 4 vs 15
Starta piecnieki: 59 vs 70
Rezerves: 22 vs 16

Izmantotie resursi:
FIBA Europe

 +12 [+] [-]

, 2012-09-05 22:21, pirms 13 gadiem
viss labs,kas labi beidzas!
malači!

 +22 [+] [-]

, 2012-09-05 22:21, pirms 13 gadiem
Velns, smagi, smagi. Tagad uzvaru pār gruzīņiem uz Arēnas dēļiem.
Slēpts komentārs: inuss

 +22 [+] [-]

, 2012-09-05 22:22, pirms 13 gadiem
Šausmas Gobu ielā ir sūds salīdzinot ar šīs spēles galotni…
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2012-09-05 22:23, pirms 13 gadiem
Nu gan. Gandrīz jau kārtīgu luni nolaidām... Bet nu uzvara ir uzvara apsveicu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +46 [+] [-]

, 2012-09-05 22:23, pirms 13 gadiem
Labāk šādi uzvar, nekā skaisti zaudē!!

  +4 [+] [-]

, 2012-09-05 22:24, pirms 13 gadiem
nu beigaas jau par mata tiesu... precizitaate biki kliboja....

 +10 [+] [-]

, 2012-09-05 22:24, pirms 13 gadiem
Lords_trakais rakstīja: tikai +5 pret nīderlandi,neizskatās nekas labs,ja tiksim uz EČ.
Niderlanzi jau tur nebus!

  +7 [+] [-]

, 2012-09-05 22:24, pirms 13 gadiem
Pirmā ceturtdaļa vinnēta, pārējās zaudētas

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:24, pirms 13 gadiem
mjā nervus beigās pabendēja! Labi ka tā!

 +31 [+] [-]

, 2012-09-05 22:25, pirms 13 gadiem
Visi pirms spēles kladzināja, ka būs baigi grūti... tagad izrādās, ka vajadzēja uzvarēt ar +40
Tā bija izbraukuma spēle, un mēs uzvarējām!!! Malači puikas!!!

  +4 [+] [-]

, 2012-09-05 22:25, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Vienkārši sen laikam Knābis nav atgādinājis slaveno teicienu – EIROPĀ BASKETBOLU MĀK SPĒLĒT TAGAD VISI.
Knabis ir loti labs treneris. Ja sita turpinasies, tad Bagijs jau par soli tuvak trenera nosaukumam mana reitinga.

  +8 [+] [-]

, 2012-09-05 22:25, pirms 13 gadiem
bagijs freimani smagi noskuvis pat laukumaa nelaiz... laikam pelniijis buus

 +10 [+] [-]

, 2012-09-05 22:26, pirms 13 gadiem
uzvara paliek uzvara! ar vienu kāju jau esam finālturnīrā!

  +4 [+] [-]

, 2012-09-05 22:27, pirms 13 gadiem
Kārtīga cīņa! Apsveicu vēlreiz ar uzvaru!

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 22:27, pirms 13 gadiem
gan jau, ka pie +20 3/4 iezagās pašpārliecinātība, bet nekas - būs vieglāk noskaņoties Gruzijai ar pusklibo Zazu. Par 90% esam finālā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:29, pirms 13 gadiem
ka nekrit trulji,ta ir dimba...tipiska Bagija spele

  +6 [+] [-]

, 2012-09-05 22:29, pirms 13 gadiem
Kurš gan būtu domājis, tomēr pēc ielaistajiem punktiem vidēji spēlē, mums ir labākā aizsardzība grupā .

Malači mūseji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:29, pirms 13 gadiem
Visi astotajā uz arēnu !

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:29, pirms 13 gadiem
2. puslaiku turējāmies vadībā par padsmit punktiem, vnk beigās pievilka. Ta kā nav ko uztraukties,

  +4 [+] [-]

, 2012-09-05 22:29, pirms 13 gadiem
Jāpagaida to džeku komentāri, kuri spēli vēroja klātienē, lai saprastu, kas notika, jo to, ka NED ir rupekļi ne tikai futbolā, to mēs pieredzējām jau Arēnā

 +12 [+] [-]

, 2012-09-05 22:30, pirms 13 gadiem
Tik svarīga un patīkama ziņa ,bet atsauksmes to neliecina,piemēram vakar par divu krievu hokeja klubu spēli krievijas čempionātā labākie Latvijas fani sablieza ap 300 atsauksmes.Bet mūsu jaunā izlase basītī turpina atgūt fanu uzticību,malači džeki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 22:30, pirms 13 gadiem
Nekas tā neiepriecina kā rezultāts uz TABLO 86-81 LATVIJAS LABĀ!!!!!
Bet kāsīšu cienītāju valsts cīnijās līdz pēdējam " Kāsītim".....!!!
Apsveicu visus.....PROZIT!!!
Tagad dienas kārtībā gruži ,kas tik stulbi zaudēja BIH......

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:30, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: uzvara , protams, ir un paliek uzvara, bet galīgi nepārliecina, un stipri šaubos, ja arī iekļūst tajā katlā, tad tur būs tas pats, kas jau iepriekš .

w-o.
Neesi pesimisc. Vel jau var neieklut.

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:30, pirms 13 gadiem
Lote rakstīja: Jāpagaida to džeku komentāri, kuri spēli vēroja klātienē, lai saprastu, kas notika, jo to, ka NED ir rupekļi ne tikai futbolā, to mēs pieredzējām jau Arēnā
paskaties,cik piezmes bija komandam un tad runa

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:31, pirms 13 gadiem
finālturnīrā bez papildinājuma nebūs ko likt pretī

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:31, pirms 13 gadiem
Radzinsh rakstīja: ka nekrit trulji,ta ir dimba...tipiska Bagija spele
Ja tu neesi pamanījis, tad ne visas spēles tiek tendētas uz 3pt metieniem. Acīmredzot šī tika, jo tā pieprasīja pretinieku spēle! Gara izlase tie nīderlandieši, tapēc arī varēja izspēlēt uz 3pt metieniem. Domā pirms raksti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-09-05 22:32, pirms 13 gadiem
vispārņe-aļlo tabula...Mums obligāti jāvinnē gruzīni. Savādāk varam reāli palikt trešie...Bosnija būs 6 uzv, LV un GEO vienai 6, vienai 5 uzvaras, ja nentiks fēleri..... ja zaudējam, būsim trešie...ar izredzēm labām, bet trešie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:32, pirms 13 gadiem
Lords_trakais rakstīja: a ko tad darīs,ja grupā būs RUS/ESP/LTU?
Sitie visi viena grupa? Tad jau ir izredzes. 1:1. Vai nu vines, vai zaudes.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-05 22:32, pirms 13 gadiem
Lote rakstīja: Jāpagaida to džeku komentāri, kuri spēli vēroja klātienē, lai saprastu, kas notika, jo to, ka NED ir rupekļi ne tikai futbolā, to mēs pieredzējām jau Arēnā
Nīderlande futbolā ir tehniska un skaista futbola paraugs un pie rupekļiem viņus jau nu galīgi nevar pieskaitī,vienīgais Bomels tāds lielāks palaidnis.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-05 22:32, pirms 13 gadiem
Šovakar galvenais bija uzvarēt. Kaut ar plus 1. Un par to liels prieks. Malači!

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:33, pirms 13 gadiem
Skolā vēl nav iemācījuši pareizrakstību?
īpatnis rakstīja: Neesi pesimisc. Vel jau var neieklut.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:33, pirms 13 gadiem
prieks, ka uzvara..
Bet kāda bija Itālija-Turcija spēles galotne.. Itāļi no -18 beigās ar game winner 3 secs līdz beigām izvilka uzvaru..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:33, pirms 13 gadiem
Radzinsh rakstīja: paskaties,cik piezmes bija komandam un tad runa
paskaties, kurā valstī notika spēle, un tad paklusē

  -1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:34, pirms 13 gadiem
srax0 rakstīja: Ja tu neesi pamanījis, tad ne visas spēles tiek tendētas uz 3pt metieniem. Acīmredzot šī tika, jo tā pieprasīja pretinieku spēle! Gara izlase tie nīderlandieši, tapēc arī varēja izspēlēt uz 3pt metieniem. Domā pirms raksti.
tur nav ko domat,jo mums nav centru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:34, pirms 13 gadiem
Bosnija jau ir finālturnīrā, mums jāuzvar Gruzija un ar būsim

  -2 [+] [-]

, 2012-09-05 22:34, pirms 13 gadiem
Lote rakstīja: paskaties, kurā valstī notika spēle, un tad paklusē
ha varetu padomat,ka tas jau bija finalturnira ietvaros

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:34, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: iekļūs, ja gribēs.
Protams, ka ieklus.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:35, pirms 13 gadiem
Pēc statistikas spriežot dāvi bertāns racis.
1/7 3pt
5TO

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 22:35, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Tik svarīga un patīkama ziņa ,bet atsauksmes to neliecina,piemēram vakar par divu krievu hokeja klubu spēli krievijas čempionātā labākie Latvijas fani sablieza ap 300 atsauksmes.Bet mūsu jaunā izlase basītī turpina atgūt fanu uzticību,malači džeki.
Agrāk dalījos priekos ne pa jokam arī sportacentra komentāros. Tagad vairs nav nekāda prieka starp rietumu joda pļūtījumiem te atzīmēties. Vispār komentārus vairs nav nekāda prieka lasīt. ļoti reti lienu tālāk par rakstiem, kuriem ar kvalitāte smagi zem vidējā parasti.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-05 22:36, pirms 13 gadiem
Punktu starpība šai spēlei neko neizšķir, pats galvenais, ka ir uzvara. Tak nedomājam, ka ar šādu speles sakumu turesies visu laiku +20 punkti priekšā, mums tač ir pavisam jauna komanda, kur daudziem lielākas speles vel priekšaa. Ta ka jaiekļūst Eč, un bus labi šī komanda tiiešām ir talantīga, un uzvaret griboša!

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 22:36, pirms 13 gadiem
kā jau tipiski latvijas basketbolam, iegūstam lielu pārsvaru bet tā pat pamanamies pakāst lielo pārsvaru un dažreiz pat zaudam, bet labi ka šodien tā nebija

un esam soli tuvāk finālturnīram, tgd tik jāņem gruzija!!

6DIEN VISI UZ ARĒNU!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-05 22:37, pirms 13 gadiem
Ar 4 uzvaraam var nepietikt, jo pagaidaam izskataas, ka tikai C grupa izstajas no ciinas.

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:37, pirms 13 gadiem
Onslovs rakstīja: Gruzijai tak 4-3? Tabula nav sakārtota?
Ja gruzīni vinnēs, viņiem būs 6, bet mums 5 uzvaras

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:38, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Ar 4 uzvaraam var nepietikt, jo pagaidaam izskataas, ka tikai C grupa izstajas no ciinas.
Gan jau rumāņus vinnēs, 5 uzvarām jābūt.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-05 22:39, pirms 13 gadiem
Lords_trakais rakstīja: a ko tad darīs,ja grupā būs RUS/ESP/LTU?
Tad tu uzskati, ka labāk vispār netikt EČ, lai tikai nebūtu jāspēlē pret spēcīgām komandām un jāzaudē? Tikt EČ finālturnīrā jau būs labs sasniegums.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:39, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Ja gruzīni vinnēs, viņiem būs 6, bet mums 5 uzvaras
Principā, Latvijai jāuzvar abas spēles atlikušās un uzvara grupā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:41, pirms 13 gadiem
Onslovs rakstīja: Principā, Latvijai jāuzvar abas spēles atlikušās un uzvara grupā.
bet ja gruzīni būtu vinnējuši, pietiktu ar uzvaru pār rumāņiem, lai būtu 2.vieta.
Nu nekas, puikas saņemsies, mēs arī aiziesim uz Arēnu

  +2 [+] [-]

, 2012-09-05 22:42, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: piekrītu, tagad viss ir Ekspertu rokās, pašadarbnieku pulciņi iekš sc ir beigušies.

Ir jauna ēra, jauns laiks un tas pieder ne vienam citam kā ekspertu birojam "Imperions"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-09-05 22:43, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: piekrītu, tagad viss ir Ekspertu rokās, pašadarbnieku pulciņi iekš sc ir beigušies.

Ir jauna ēra, jauns laiks un tas pieder ne vienam citam kā ekspertu birojam "Imperions", kurā ir eksperti:
1. Rietumu_vilciens;
2.Poish;
3. Sasperjods;
4. Mr. Negative-3;
5. Skudrinieks.

Protams, arī Imperiona domu biedri, topošie dalībnieki, kandidāti. Mēs augam un sniedzam objektīvas analīzes, viedokļus.
EJIET LABĀK NODOT ANALĪZES...EXPERTI ATRADUŠIES.

  -3 [+] [-]

, 2012-09-05 22:43, pirms 13 gadiem
hehe, bimbambolistiem un litrabolistiem paveicās... top 2 tāpat nespīd!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:44, pirms 13 gadiem
Visus savus Fake profilus nosauci? Kādu neaizmirsi gadījumā?
Rietumu vilciens rakstīja: piekrītu, tagad viss ir Ekspertu rokās, pašadarbnieku pulciņi iekš sc ir beigušies.

Ir jauna ēra, jauns laiks un tas pieder ne vienam citam kā ekspertu birojam "Imperions", kurā ir eksperti:
1. Rietumu_vilciens;
2.Poish;
3. Sasperjods;
4. Mr. Negative-3;
5. Skudrinieks.

Protams, arī Imperiona domu biedri, topošie dalībnieki, kandidāti. Mēs augam un sniedzam objektīvas analīzes, viedokļus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 22:44, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: piekrītu, tagad viss ir Ekspertu rokās, pašadarbnieku pulciņi iekš sc ir beigušies.

Ir jauna ēra, jauns laiks un tas pieder ne vienam citam kā ekspertu birojam "Imperions", kurā ir eksperti:
1. Rietumu_vilciens;
2.Poish;
3. Sasperjods;
4. Mr. Negative-3;
5. Skudrinieks.

Protams, arī Imperiona domu biedri, topošie dalībnieki, kandidāti. Mēs augam un sniedzam objektīvas analīzes, viedokļus.
blaa blaa blaa... onānistu pulciņš, kuri smērē monitoru, kad slimie biedri atbild vai plusiņu ieliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-05 22:46, pirms 13 gadiem
Par uzvaru mājās pret Gruziju! Malači mūsējie.Veiksmi tikt finālturnīrā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:48, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: vēl tikai pēdējā vēsts no manīm
ko mēs darītu, ja mums būtu normāla grupa ar ITA IZR POL???
Nevis puskliba GRU un 4atā griezoša BOS???!!!!!

Labi, ka veicies ar izlozi!
Veiksme ir veiksmigo sabiedrota.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-05 22:49, pirms 13 gadiem
Malači!!!
Uzvara paliek uzvara, to tā pat pēc desmit gadiem neatceresies vai bija + 20 vai +5.
Vēlreiz lieli malači!!!

  +5 [+] [-]

, 2012-09-05 22:50, pirms 13 gadiem
Es tā skatos tev deguns sen nav bijis ielocīts
Rietumu vilciens rakstīja: pateicos, esam tik tiešām Eksperti, tikai ne atradušies, bet izveidoju biroju, un lepojos ar ekspertiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-09-05 22:51, pirms 13 gadiem
Ieteiktu Sportacentrs.com ļaut komentēt tikai ielogojoties caur draugiem.lv / facebook. Pajoliņu skaits manāmi samazinātos un varbūt atkal rastos jēga palasīt komentārus.

  +5 [+] [-]

, 2012-09-05 22:53, pirms 13 gadiem
Ko te var pļūtīt daudz?! Uzvarēsim Rumāņus un esam tālāk, kaut vai zaudējot Gruzijai, tāpat savstarpēji esam labāki par Bosniju, bet nu manas prognozes, ka iziesim no grupas kā pirmie, jo Rīgā kritīs arī Gruzija

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:55, pirms 13 gadiem
MarcizZ rakstīja: Ieteiktu Sportacentrs.com ļaut komentēt tikai ielogojoties caur draugiem.lv / facebook. Pajoliņu skaits manāmi samazinātos un varbūt atkal rastos jēga palasīt komentārus.
Nepareizi. Komentaru jega ir komentaros, ne to lasisana

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:56, pirms 13 gadiem
MrHoward rakstīja: Ko te var pļūtīt daudz?! Uzvarēsim Rumāņus un esam tālāk, kaut vai zaudējot Gruzijai, tāpat savstarpēji esam labāki par Bosniju, bet nu manas prognozes, ka iziesim no grupas kā pirmie, jo Rīgā kritīs arī Gruzija
Bosnijai būs 6 uzvaras, mums 5 uzvaras šajā variantā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 22:59, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Bosnijai būs 6 uzvaras, mums 5 uzvaras šajā variantā
opaaa, tiešām, kaut kā biju palaidis garām, tad gan, tad ir jātic manis otrajam variantam, ka arī Gruziju mājās paņemsim

  +3 [+] [-]

, 2012-09-05 23:01, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: no šodienas esmu SportaCentra Faraons.
cik daudzi pasaulē cilvēku ir ņemuši sliktu galu kas sevi ieceļ aukstāk kā ir viņu vieta.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-09-05 23:06, pirms 13 gadiem
nu ko - svarigaka turnira spele SESTDIEN! uzvaras gadijuma, Latvijai 1. vieta grupā. ( jo labāka punktu bilance savstarpejas speles ar Bosniju) zaudējums- tikai trešie! jadomaa, ka Arēna būs diezgan pilna!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 23:11, pirms 13 gadiem
6DIEN VISI UZ ARĒNU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-05 23:16, pirms 13 gadiem
kopvērtējuma tabula ir sastādīta nepareizi Groups | EuroBasket 2013

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 23:19, pirms 13 gadiem
Vispār izskatās, ka arī zaudējot GEO tiksim tālāk. LV ir ļoti laba iegūto punktu starpība +66.
Bet labāk tomēr vinnēt +4 sestdien, un tad pat Rumānijā neko nevajadzēs.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 23:19, pirms 13 gadiem
nu forši, ka uzvarēja! bet stati nemelo - pedeja 4daļā nevien trulis neiekrita un gandriz izlaida uzvaru. tas Bagijam pardomam par to cik šis sastavs ir atkariigs no 3-punktu metieniem. ieteiktu ar steigu dažādot uzbrukumu.

     [+] [-]

, 2012-09-05 23:27, pirms 13 gadiem
Malači, tik japadara darbs tagad līdz galam un aug mums izskatas labi čaļi, talants ir un pietiek un vēl jau ir daudz jaunie talanti, taka, Bagijs cerams šos sūdus būs izstrēbis.Malacis

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 23:30, pirms 13 gadiem
nuja, un ja vēl pustalie neiekrīt tad vispār dimbā...labi ka tev atļauj komentēt , jo ja neļautu, būtu galīgā dimbā....
Radzinsh rakstīja: ka nekrit trulji,ta ir dimba...tipiska Bagija spele

     [+] [-]

, 2012-09-05 23:35, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: Vispār izskatās, ka arī zaudējot GEO tiksim tālāk. LV ir ļoti laba iegūto punktu starpība +66.
Bet labāk tomēr vinnēt +4 sestdien, un tad pat Rumānijā neko nevajadzēs.
der jebkāda uzvara un būsim pirmie , protams , ja nezaudēsim rumāņiem pēc tam

     [+] [-]

, 2012-09-05 23:35, pirms 13 gadiem
Buus vechi , 8 arenu pilnu

     [+] [-]

, 2012-09-05 23:36, pirms 13 gadiem
Piezīmes, nahren. Ko viņu tik daudz?

     [+] [-]

, 2012-09-05 23:44, pirms 13 gadiem
Pirms speles, jau zinaju ka viesos buus gruti, nebiju parliecinats par uzvaru, bet galvenais ka pieveicam hollandieshus!
Davim labak nedot mest trulus, vins ir labs aizsardziba! Jau kuro speli izmet tik daudz trulu, no kuriem, labi ja1- 2 bus ieksa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-05 23:49, pirms 13 gadiem
tagad skatos kā dupsē Portugāli, un joprojām nevaru iedomāties KĀ mēs viņiem 2x pakasam finalturnīrā ar visu Biedru ierundā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-06 00:04, pirms 13 gadiem
3šā ceturdaļa - Nīderlandei 9, Latvijai 15. Lai arī vidēji maz, bet pret Nīderlandi pelnīt vairāk nekā viņi pret tevi, nav nopietni Ko darīsi pret kādu, kurš tiešām prot spēlēt basketbolu!?
simeks rakstīja: 22 piezīmes - vidēji 5.5 ceturtdaļā - tas ir ļoti maz

  +3 [+] [-]

, 2012-09-06 00:07, pirms 13 gadiem
Ir jau labi un super, bet ja tiksim finālā, tad tur būš grūti cīnīties ar 5, 6 spēlētājiem, jo būsim godīgi - pārējie ir robu aizpildītāji, ne izlases līmeņa spēlētāji.
Manuprāt, EČ, vajadzētu piesaistīt, Jāni Blūmu, nu bija viņš pelnījis atpūtu šovasar (pavisam noteikti Jeromanova vietā, vai Vecvagara, līdz ar to Jeromanovs ieņemtu 11.,12. vietu sastāvā)
Tad vēl Mareka Mejera vietā Janičenokam ir jāspēlē, jo džeks to arī ir pelnījis. Mareks sevi būs parādījis un pēc tam noteikti atgriezīsies izlasē, bet būsim reāli, viņš uzbrukumā ir ļoti vājš, jo tomēr viņš ir vieglais UZBRUCĒJS, tātad viņam ir jāmet, šī pozīcija ir metēji pēc būtības, bet viņam metiens ir ļoti vājš, aizsardzībā jāir šādi tādi uzplaiksnījumi, bet tas arī viss.
Tāpat, jāizvērtē Šķēles varējums, jo Bagatsksi pats teica, ka viņš treniņos esot bijis izteikti labākais, un izlasei viņš nāca palīgā, takā arī viņš iespējams kādu var izkonkurēt. Šķiet tas arī būtu viss. Jāpiesaista Blūms, Janičenoks, Šķēle (veselība, kondīcija?). Tad sastāvs jau būtu pieklājīgāks. Šobrīd ar 5, 6 ir grūti, lai gan izdodas.
tātad - Bertāni, Bērzs, Strēlnieks, Kuksiks, + Blūms, Janičenoks, Šķēle?, Mārtiņš Meiers, Šeļakovs, Jeromanovs.
Manuprāt, tāds + - varētu būt sastāvs EČ.
Nez, kas vēl ar K. Valteru? jo izlasē esot takāgribējis atgriezties, bet tikai neatcēla diskābeli, takā pavisam iespējams būtu kapājis atlasē.

     [+] [-]

, 2012-09-06 00:09, pirms 13 gadiem
britiw_h-side rakstīja: tagad skatos kā dupsē Portugāli, un joprojām nevaru iedomāties KĀ mēs viņiem 2x pakasam finalturnīrā ar visu Biedru ierundā
Finālturnīrā pakāsām vienreiz, un tas bija nelaimes gadījums. Biedriem , ne Biedriem, bet sastāvābija arī tādi spēlētāji kāHelmanis, Vītols, Veselovs, Grafs, Cipruss , Vaikulsi utt, ko tad viņus nenoliek?

     [+] [-]

, 2012-09-06 08:52, pirms 13 gadiem
Visu cieņu Bagijam! Apsveicu ar uzvaru!

     [+] [-]

, 2012-09-06 10:10, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ir jau labi un super, bet ja tiksim finālā, tad tur būš grūti cīnīties ar 5, 6 spēlētājiem, jo būsim godīgi - pārējie ir robu aizpildītāji, ne izlases līmeņa spēlētāji.
Manuprāt, EČ, vajadzētu piesaistīt, Jāni Blūmu, nu bija viņš pelnījis atpūtu šovasar (pavisam noteikti Jeromanova vietā, vai Vecvagara, līdz ar to Jeromanovs ieņemtu 11.,12. vietu sastāvā)
Tad vēl Mareka Mejera vietā Janičenokam ir jāspēlē, jo džeks to arī ir pelnījis. Mareks sevi būs parādījis un pēc tam noteikti atgriezīsies izlasē, bet būsim reāli, viņš uzbrukumā ir ļoti vājš, jo tomēr viņš ir vieglais UZBRUCĒJS, tātad viņam ir jāmet, šī pozīcija ir metēji pēc būtības, bet viņam metiens ir ļoti vājš, aizsardzībā jāir šādi tādi uzplaiksnījumi, bet tas arī viss.
Tāpat, jāizvērtē Šķēles varējums, jo Bagatsksi pats teica, ka viņš treniņos esot bijis izteikti labākais, un izlasei viņš nāca palīgā, takā arī viņš iespējams kādu var izkonkurēt. Šķiet tas arī būtu viss. Jāpiesaista Blūms, Janičenoks, Šķēle (veselība, kondīcija?). Tad sastāvs jau būtu pieklājīgāks. Šobrīd ar 5, 6 ir grūti, lai gan izdodas.
tātad - Bertāni, Bērzs, Strēlnieks, Kuksiks, + Blūms, Janičenoks, Šķēle?, Mārtiņš Meiers, Šeļakovs, Jeromanovs.
Manuprāt, tāds + - varētu būt sastāvs EČ.
Nez, kas vēl ar K. Valteru? jo izlasē esot takāgribējis atgriezties, bet tikai neatcēla diskābeli, takā pavisam iespējams būtu kapājis atlasē.
Vēl jau garajā galā Zaķi varētu piesaistīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-06 12:41, pirms 13 gadiem
Radio kanālos no rīta tāds klusums - domāju, ahā- atkal zāģis, bet nē- apsveicami, davai vēl vienu uzvaru!!!

     [+] [-]

, 2012-09-06 12:53, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Finālturnīrā pakāsām vienreiz, un tas bija nelaimes gadījums. Biedriem , ne Biedriem, bet sastāvābija arī tādi spēlētāji kāHelmanis, Vītols, Veselovs, Grafs, Cipruss , Vaikulsi utt, ko tad viņus nenoliek?
Nākamajā atlasē jau ar pakāsa Portugālei no 3 spēlēm tikai 1 varēja vinnēt portugāļus

  +1 [+] [-]

, 2012-09-06 14:06, pirms 13 gadiem
Nu jāsaņemas un jāatriebjas Gruzīniem par zaudējumu viesos

     [+] [-]

, 2012-09-06 14:06, pirms 13 gadiem
Marty82 rakstīja: Nākamajā atlasē jau ar pakāsa Portugālei no 3 spēlēm tikai 1 varēja vinnēt portugāļus
ir reizes, kad pretiniekam krīt viss kas vien iespējams un neiespējams. Tur atceros meta pat centri, bumbas lidoja atsitoties pret dēli utt.. mājās viņus šķiet vinnējām tuvu pie 50 punktu pārsvara. Kkas 90 : 40 bija , kkas tāds ! trāpās vienkārši neveiksmes, kad pretiniekam krīt viss, bet tev neiet nekur. tā sagadījās