Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" Venēcijā sāks ar +7

Andrejs Siliņš

"Ventspils" Venēcijā sāks ar +7
Džefs Vidžiano un Aigars Šķēle
Foto: bkventspils.lv

Šovakar 21:30 FIBA Čempionu līgas izslēgšanas turnīra kvalifikācijas kārtas atbildes spēlē "Ventspils" izbraukumā tiksies ar Venēcijas "Umana Reyer", ko pirmajā spēlē mājās uzveica ar septiņu punktu pārsvaru.

Pirmais mačs Ventspilī pirms divām nedēļām noslēdzās ar mājinieku panākumu - 74:67. Pēc trim līdzīgām ceturtdaļām ventspilnieki izšķirošo izrāvienu veica tieši pēdējās desmit minūtēs (25:17). Viesi visā mačā slikti uzbruka no tālienes (6/26 jeb 23%) un arī no soda metienu līnijas (15/23 jeb 65%). Uzvarētājiem rezultatīvākais ar 16 punktiem bija veterāns Villijs Dīns, 12 punktus un septiņas bumbas pievienoja Māris Gulbis, bet Folarinam Kempbelam, Ronaldam Zaķim un Kristapam Janičenokam pa desmit punktiem, turklāt Zaķim arī 12 bumbas zem groziem. Venēcijas labā 15 punktus iemeta Melvins Edžims, kuram arī sešas bumbas, bet Maikls Bramoss pievienoja 11 punktus.

Bramoss Ventspilī iemeta trīs no sešiem trīspunktniekiem un savu snaipera reputāciju apliecināja arī nedēļas nogalē notikušajā Itālijas kausa izcīņas ceturtdaļfinālā. Bramoss iemeta sešus no 11 tālmetieniem, taču ar viņa 22 punktiem nebija gana, lai apspēlētu A sērijas debitanti "Brescia" (68:76). Tas bija "Umana Reyer" piektais zaudējums pēc kārtas, ņemot vērā visus turnīrus, un komandas sniegums februārī bijis vājš.

Klubs noslēdzis līgumu ar pieredzējušo urugvajiešu centru Estebanu Batistu, taču viņš komandai pievienosies tikai martā, līdz ar to šovakar nepalīdzēs Venēcijai. Problēmas ir arī saspēles vadītāja pozīcijā, kur Markezs Heinss pēdējā laikā vairāk atgādina sliktu Rasela Vestbruka [spēles stila] kopiju, nevis nopietnu saspēles vadītāju Eiropas basketbolā. Klubs meklē papildinājumu arī šajā pozīcijā, taču šovakar būs jāiztiek arī bez tā.

"Ventspils" kopš pirmās abu komandu spēles aizvadījusi divus mačus, izcīnot uzvaras pār Liepāju (96:86) un "Latvijas Universitāti" (96:60). Kopumā kurzemnieki izcīnījuši jau piecus panākumus pēc kārtas. Individuālas uzvaras izcīnītas arī Zvaigžņu spēlē, Mārim Gulbim triumfējot gan trīspunktnieku, gan brāļu konkursā, bet Vilijam Dīnam ar leģionāru komandu uzvarot pašā zvaigžņu mačā.

Pēdējā spēlē pret LU pieteikumā pirmo reizi kopš oktobra beigām atgriezās Andrejs Gražulis, kurš izārstējis kājas savainojumu. Tiesa, laukumā Andrejs vēl nedevās un arī Venēcijā viņš nebūs ar komandu.

Ja kas dara ventspilnieku līdzjutējus uzmanīgus, tā ir vēsture līdzīgos gadījumos. Proti, "Ventspils" kādā no Eiropas klubu turnīriem pirmo "play-off" kārtu savā laukumā uzsākusi septiņas reizes un četros gadījumos pirmajā mačā izcīnījusi uzvaras, taču tikai divos gadījumos iekļuvusi nākamajā kārtā, vēstīts kluba mājaslapā. Turklāt abas reizes jau pirms vairāk nekā desmit gadiem (1999, 2003).

No laicīgākām lietām jāatzīmē, ka Venēcijas komandai ierindā atgriezies amerikāņu aizsargs Tairuss Makgī, kurš bronhīta dēļ izlaida pirmo spēli Ventspilī. Vidēji mačā aizsargs Makgī Čempionu līgā guvis 10,2 punktus, izcīnījis 4,1 atlēkušo bumbu un atdevis 2,9 rezultatīvas piespēles.

Atgriešanās "Reyer" mājas zālē Mestrē šī būs Kristapam Janičenokam, kurš tieši šajā komandā ar divām sezonām noslēdza savas gaitas Itālijā. Pēdējo maču šajā zālē Kristaps aizvadīja 2010. gada 25. aprīlī, ar sešiem punktiem palīdzot "Reyer" uzveikt Imolas "Aget". Tiesa, sezona toreiz komandai neizdevās (13. vieta starp 17 komandām), un Kristaps vasarā atgriezās dzimtenē, kļūstot par VEF kapteini.

Spēles tiešraide kanālā "Best4Sport".

"Umana Reyer" 2017

#SpēlētājsPozīcijaAugumsSvarsDz.gadsValstsVidēji*
0Markezs HeinssAizsargs191 cm84 kg1986ASV/Gruzija8.3+1.6+4.4
2Džamels HaginssCentrs206 cm104 kg1990ASV8.2+4.9+1.2
3Melvins EdžimsUzbrucējs201 cm100 kg1991Nigērija/Kanāda10.9+5.9+1.6
4Hrvoje PeričsUzbrucējs203 cm106 kg1985Horvātija11.8+3.6+1.9
6Maikls BramossUzbrucējs198 cm102 kg1987ASV/Grieķija8.7+2.5+1.2
7Stefano TonutsAizsargs194 cm90 kg1993Itālija7.7+3.7+2.3
9Rikardo ViskontiAizsargs197 cm80 kg1998Itālija2.2+1.1+0.3
12Ariels FilojsAizsargs190 cm88 kg1987Argentīna/Itālija4.7+1.5+2.4
14Tomass RessCentrs211 cm100 kg1980Itālija2.2+1.5+0.1
15Martino KrikonijaAizsargs196 cm85 kg1998Itālija0.5+0.0+0.3
16Benjamins OrtnersCentrs206 cm100 kg1983Austrija4.0+3.8+0.9
22Džefs VidžianoUzbrucējs198 cm98 kg1984ASV/Itālija5.9+2.7+1.5
25Tairuss MakgīAizsargs188 cm90 kg1991ASV10.2+4.1+2.9

* - Čempionu līgā gūtie punkti+izcīnītās bumbas+atdotās piespēles.

Saistītais raksts: Arī Venēcijā priecājas par spēlēšanu pret Ventspili.

Izmantotie resursi:
BK Ventspils

 +10 [+] [-]

, 2017-02-22 08:14, pirms 8 gadiem
Ļoti negribētos, lai pēc šīs spēles BKV paliktu spēles tikai LBL turnīrā Sarauj, BKV!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-02-22 08:41, pirms 8 gadiem
Viss vienkārši - disciplīna, pacietība, komandas sadarbība. Atliek tikai laukumā īstenot. Skaidrs, ka šie metīs labāk, tāpēc nebūtu slikti atast arī mums kādu ekstra šūteri. Ceram uz Kristapu un Aigaru.
Slēpts komentārs: W W E
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: bārda un sifons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-02-22 10:32, pirms 8 gadiem
Sifončik un kepon Jūs neesat brāļi? Varējāt tak apvienoties vienā profilā, varbūt tad dubultstulbi sanāktu un pašiem būtu lielāks prieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-02-22 10:43, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: onkol, sveiciens tev Masļeņicā

http://www.ventspils.lv/lat/kultura/115873-maslenica-ventspili
aa , varbūt arī vari neapvienoties ar sifonu, tev pašam sanāk konkrēti stulbi

  +4 [+] [-]

, 2017-02-22 11:06, pirms 8 gadiem
Būtu laiks BKV saprast, ka viņi pašlaik ir centrālais LV klubs, tā kā par uzvaru.

  -2 [+] [-]

, 2017-02-22 11:11, pirms 8 gadiem
Varbūt tomēr nav vērts nemaz par 100% iet uz uzvaru. Labāk pataupīties LBL izšķirošajām spēlēm. Pēc būtības tāda arī ir kluba vadības nostāja, pretējā gadījumā būtu meklēts papildinājums (ja jau Valmiera un Barons var atrast papildinājumus, tad Ventspils gadījumā tā ir tīra negribēšana vai absolūta nolaidība). (tas pats Dāvis Rozītis nebūtu bijis sliktākais variants šī brīža situācijā)
Augstas kvalitātes basketbols šodien nebūs. Nebija 1. spēlē nebūs šodien. Venēcijai ir krīze bet arī Ventspils spēlē švaki. Jēlas uzvaras pret Jēkabpili un Liepāju, mocīšanās 1. puslaikā pat pret LU. Groza apakšā praktiski ir tukša vieta, perimetra špīleri katrs pats par sevi kaut ko mēģina. Ļoti nesabalansēta un nestabila izskatās Ventspils spēle.

  +3 [+] [-]

, 2017-02-22 11:12, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Būtu laiks BKV saprast, ka viņi pašlaik ir centrālais LV klubs, tā kā par uzvaru.
Centrālajam klubam būtu vajadzīga nopietnāka komplektācija

  +6 [+] [-]

, 2017-02-22 11:12, pirms 8 gadiem
Jaunupa kastrētie kucēni jau sprēgā! Cik negaidīti...

     [+] [-]

, 2017-02-22 11:27, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Varbūt tomēr nav vērts nemaz par 100% iet uz uzvaru. Labāk pataupīties LBL izšķirošajām spēlēm. Pēc būtības tāda arī ir kluba vadības nostāja, pretējā gadījumā būtu meklēts papildinājums (ja jau Valmiera un Barons var atrast papildinājumus, tad Ventspils gadījumā tā ir tīra negribēšana vai absolūta nolaidība). (tas pats Dāvis Rozītis nebūtu bijis sliktākais variants šī brīža situācijā)
Augstas kvalitātes basketbols šodien nebūs. Nebija 1. spēlē nebūs šodien. Venēcijai ir krīze bet arī Ventspils spēlē švaki. Jēlas uzvaras pret Jēkabpili un Liepāju, mocīšanās 1. puslaikā pat pret LU. Groza apakšā praktiski ir tukša vieta, perimetra špīleri katrs pats par sevi kaut ko mēģina. Ļoti nesabalansēta un nestabila izskatās Ventspils spēle.
BKV nav cerību, ne?

     [+] [-]

, 2017-02-22 11:29, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Šitie ir liepājas līmeņa. Itaalijaa vieni zaudējumi.
Kādas Liepājas? Tas jau būtu kompliments Venēcijai. Šie labākajā gadījumā ir Valgas līmenī

  -2 [+] [-]

, 2017-02-22 11:40, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: BKV nav cerību, ne?
Grūti pateikt. Ventspils pēdējās spēles izskatās vāji, runāsim atklātu valodu. Sastāvs ir ar palieliem caurumiem. Liela potenciāla šim sastāvam nav.
Bet arī itāļi gandrīz visu zaudē. Sanāk, ka spēle starp 2 miskastēm
+7 nav liels pārsvars. Turklāt tas tika panākts vienīgi pēdējās minūtēs, līdz tam spēli kontrolēja Venēcija
Izredzes Ventspilij ir uz Venēcijas vājuma rēķina, bet priekšroka tik un tā itāļiem, kam ir maķenīt labāks sastāvs+ spēle mājās. 65-35 par labu Venēcijai divu spēļu summā

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 11:46, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Grūti pateikt. Ventspils pēdējās spēles izskatās vāji, runāsim atklātu valodu. Sastāvs ir ar palieliem caurumiem. Liela potenciāla šim sastāvam nav.
Bet arī itāļi gandrīz visu zaudē. Sanāk, ka spēle starp 2 miskastēm
+7 nav liels pārsvars. Turklāt tas tika panākts vienīgi pēdējās minūtēs, līdz tam spēli kontrolēja Venēcija
Izredzes Ventspilij ir uz Venēcijas vājuma rēķina, bet priekšroka tik un tā itāļiem, kam ir maķenīt labāks sastāvs+ spēle mājās. 65-35 par labu Venēcijai divu spēļu summā
Pirms šī pāra 1.spēles teici, ka BKV nav nekādu izredžu tikt tālāk, tagad jau citu dziesmu dziedi. Kārtējo reizi pārliecinos, ka nespēj atbildēt par saviem vārdiem

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 11:53, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pirms šī pāra 1.spēles teici, ka BKV nav nekādu izredžu tikt tālāk, tagad jau citu dziesmu dziedi. Kārtējo reizi pārliecinos, ka nespēj atbildēt par saviem vārdiem
Es joprojām uzskatu Venēciju par favorītiem
Bet pirms dueļa sākuma nevarēja zināt, ka Venēcija tā nokritīsies sniegumā. Venēcija bija 2. vietā čempionātā
varbūt nedaudz sabiezināju krāsas, jo ir nepatika pret Ventspils klubu kā tādu. Tad viņi saka, ka kā vienīgie pārstāv Latvijas basketbolu starptautiskajā arēnā, bet nespēj pienācīgi sagatavoties izslēgšanas spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 11:53, pirms 8 gadiem
Nu runaajot atklaati, iespeeju ir ljoti maz... Bet ir... Ja buutu veel Viens melnais centrs (kaut vai Mbodz), Ta vispaar vareetu cereet Uz ko lielu, bet izskataas, Ka ambiiciju klubam tomeer nav, Taapeec iisti jeegu paarvareet pirmo kaartu neredzu, Vnk lieki izdevumi lidojot Uz Itaaliju veelreiz... Pirmajaa speelee jau redzeejaas, Ka tomeer klasi augstaaks klubs, tas pats Bramoss Pao Bija Viens no liideriem, melnie ar kvalitatiivi....Tas par to Liepaajas saliidzinaajumu Tak joks bija? Domaaju Veneecija taadu Vefu nopeertu divu speelju summaa ar punktiem 20...Liepaaju vai Valgu pa visiem 50....

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 11:58, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Es joprojām uzskatu Venēciju par favorītiem
Bet pirms dueļa sākuma nevarēja zināt, ka Venēcija tā nokritīsies sniegumā. Venēcija bija 2. vietā čempionātā
varbūt nedaudz sabiezināju krāsas, jo ir nepatika pret Ventspils klubu kā tādu. Tad viņi saka, ka kā vienīgie pārstāv Latvijas basketbolu starptautiskajā arēnā, bet nespēj pienācīgi sagatavoties izslēgšanas spēlēm.
Pa šo laiku Venēcija nav nekur diži nokritusies Itālijas līgā - tagad ieņem 3.vietu, pat neskatoties uz 3 zāģiem pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:01, pirms 8 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Nu runaajot atklaati, iespeeju ir ljoti maz... Bet ir... Ja buutu veel Viens melnais centrs (kaut vai Mbodz), Ta vispaar vareetu cereet Uz ko lielu, bet izskataas, Ka ambiiciju klubam tomeer nav, Taapeec iisti jeegu paarvareet pirmo kaartu neredzu, Vnk lieki izdevumi lidojot Uz Itaaliju veelreiz... Pirmajaa speelee jau redzeejaas, Ka tomeer klasi augstaaks klubs, tas pats Bramoss Pao Bija Viens no liideriem, melnie ar kvalitatiivi....Tas par to Liepaajas saliidzinaajumu Tak joks bija? Domaaju Veneecija taadu Vefu nopeertu divu speelju summaa ar punktiem 20...Liepaaju vai Valgu pa visiem 50....
Piekrītu par pirmo tevis teikto daļu
Bramoss līderis Pao gluži nebija. Leģionāri venēciešiem nav slikti bet arī nekas īpašs. Vai nu veterāni vai nu caurkrituši spēlētāji. Skaidrs, ka uz uzvaru turnīrā arī itāļi nepretendēs
Par -20 Vefam nepiekrītu. Vef šobrīd ir soli priekšā Ventspilij. Ja jau Ventspils cīnās, tad VEF pa tik pacīnītos.
Bet kluba vadībai pienāktos publiks fui. Mbodžu atlaida ātri, tik vietā nekā nav. Un Jakovičš arī nav labākais spēlētājs. Ar to pašu Kristapu Valteru varēja vienoties, ja kluba vadība būtu jēdzīgāka. Nav pamata domāt, ka Valmierai naudas ir vairāk. Gribešanas ir vairāk, bet lemberdzēni turpina dzīvot sapņos un uzvarā pār VEF

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:01, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Es joprojām uzskatu Venēciju par favorītiem
Bet pirms dueļa sākuma nevarēja zināt, ka Venēcija tā nokritīsies sniegumā. Venēcija bija 2. vietā čempionātā
varbūt nedaudz sabiezināju krāsas, jo ir nepatika pret Ventspils klubu kā tādu. Tad viņi saka, ka kā vienīgie pārstāv Latvijas basketbolu starptautiskajā arēnā, bet nespēj pienācīgi sagatavoties izslēgšanas spēlēm.
Un tagad Venēcija ir trešajā vietā čempionātā. Kaut ko tādu, kā formas bedres sezonas otrajā pusē dzirdējis neesi, ne? Un vispār bedres kā tādas? Venēcijai sākās traumas (BKV arī), daļai spēlētāju pieauga slodze, kas, iespējams, arī kļuva par šīs bedres iemeslu. Skaidrs, ka savā laukumā Venēcija ir favorīts un vispār visa turnīra gaita liek tā domāt, bet tas, ka mājās sanāca vinnēt un ne ar +1, dod cerības. Var sanākt visādi, arī -20, bet nav tā, ka viss atkarīgs tikai no tā, kā spēlēs Venēcija. Ko BKV ļaus tai darīt - tas gan!

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:03, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pa šo laiku Venēcija nav nekur diži nokritusies Itālijas līgā - tagad ieņem 3.vietu, pat neskatoties uz 3 zāģiem pēc kārtas.
zaudējumi līgā, zaudējumi kausā. Pēdējais nogrieznis ir vājš. Pirms čempionu līgas dueļa rezultāti bija labāki

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:03, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Vef šobrīd ir soli priekšā Ventspilij. Ja jau Ventspils cīnās, tad VEF pa tik pacīnītos.
Tieši kurā vietā? tabulā vai savstarpējās spēlēs? Vai piepešā atklāsmē, ka Gulbis met 3p?

  -2 [+] [-]

, 2017-02-22 12:06, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Piekrītu par pirmo tevis teikto daļu
Bramoss līderis Pao gluži nebija. Leģionāri venēciešiem nav slikti bet arī nekas īpašs. Vai nu veterāni vai nu caurkrituši spēlētāji. Skaidrs, ka uz uzvaru turnīrā arī itāļi nepretendēs
Par -20 Vefam nepiekrītu. Vef šobrīd ir soli priekšā Ventspilij. Ja jau Ventspils cīnās, tad VEF pa tik pacīnītos.
Bet kluba vadībai pienāktos publiks fui. Mbodžu atlaida ātri, tik vietā nekā nav. Un Jakovičš arī nav labākais spēlētājs. Ar to pašu Kristapu Valteru varēja vienoties, ja kluba vadība būtu jēdzīgāka. Nav pamata domāt, ka Valmierai naudas ir vairāk. Gribešanas ir vairāk, bet lemberdzēni turpina dzīvot sapņos un uzvarā pār VEF
Viss tapa skaidrs ar Tevi - Jaunupa šunelis, tāds pats kā sifons, kepka un WWE

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:08, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Tieši kurā vietā? tabulā vai savstarpējās spēlēs? Vai piepešā atklāsmē, ka Gulbis met 3p?
Skaidrs, ka šie idiņi neliksies mierā pat tad, ja BKV kļūs par LBL čempioniem, jo tad būs tikai nomainīts sauklis uz 3no11.

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:08, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Un tagad Venēcija ir trešajā vietā čempionātā. Kaut ko tādu, kā formas bedres sezonas otrajā pusē dzirdējis neesi, ne? Un vispār bedres kā tādas? Venēcijai sākās traumas (BKV arī), daļai spēlētāju pieauga slodze, kas, iespējams, arī kļuva par šīs bedres iemeslu. Skaidrs, ka savā laukumā Venēcija ir favorīts un vispār visa turnīra gaita liek tā domāt, bet tas, ka mājās sanāca vinnēt un ne ar +1, dod cerības. Var sanākt visādi, arī -20, bet nav tā, ka viss atkarīgs tikai no tā, kā spēlēs Venēcija. Ko BKV ļaus tai darīt - tas gan!
par to jau runa, ka uz Venēcijas problēmu rēķina palielinājušās Ventspils izredzes. Bet pirms spēlēm ar Ventspili, Venēcija izskatījās labāk.
Ventspilij savu spēli uzpiest būs grūti. Ko tad Ventspils var piedāvāt? Groza apakša vāja, ātrā spēle itāļus nebaida turklāt Ventspils pati bieži nespēj izmantot ātro pāreju. Trīspunktnieki? Venēcija savā laukumā metīs labāk.
Bet kopumā nekāds augstas klases basketbols tas nebūs

  +3 [+] [-]

, 2017-02-22 12:09, pirms 8 gadiem
Nu vajadzētu jau vēl kādu spēli arī Eiropā,nevis tikai LBL. Cerams,ka Gulbis izšaus un Zaķis izdomās,ka ,pārmaiņas pēc,varētu arī pagrūstīties pie groziem.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:10, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Tieši kurā vietā? tabulā vai savstarpējās spēlēs? Vai piepešā atklāsmē, ka Gulbis met 3p?
pirmkārt, jau sastāva ziņā
zaudējums Ventspilī neko nenozīmē. Savā laukumā uzkrita pāris veiksmīgi truļi. Arī bukmeikeri VEF izredzes uzvarēt LBL vērtē augstāk

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:12, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viss tapa skaidrs ar Tevi - Jaunupa šunelis, tāds pats kā sifons, kepka un WWE
Vef te nav nozīmes. Runa ir par spēli un sastāva potenciālu

  -2 [+] [-]

, 2017-02-22 12:12, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: pirmkārt, jau sastāva ziņā
zaudējums Ventspilī neko nenozīmē. Savā laukumā uzkrita pāris veiksmīgi truļi. Arī bukmeikeri VEF izredzes uzvarēt LBL vērtē augstāk
Būtu uzvarējis VEF, tad teiktu ko citu Redzu, ka esi BKV heiteris, viss skaidrs ar Tevi.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 12:14, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Vef te nav nozīmes. Runa ir par spēli un sastāva potenciālu
Kā nav nozīmes? Tu taču kvēls VEF fans, netēlo, ka tā nav Esmu pārliecināts, ka nemaz negribi, lai BKV tiek tālāk

  -3 [+] [-]

, 2017-02-22 12:14, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: pirmkārt, jau sastāva ziņā
zaudējums Ventspilī neko nenozīmē. Savā laukumā uzkrita pāris veiksmīgi truļi. Arī bukmeikeri VEF izredzes uzvarēt LBL vērtē augstāk
Protams, nozīme ir tikai uzvarai pār Khimki un 3,2 labām ceturtdaļām ar Zenit

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:15, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā nav nozīmes? Tu taču kvēls VEF fans, netēlo, ka tā nav Esmu pārliecināts, ka nemaz negribi, lai BKV tiek tālāk
Ja nemaldos, futbola sezonas laikā visu laiku centās pierunāt Spartaka netikšanu pie kausa

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 12:20, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Ja nemaldos, futbola sezonas laikā visu laiku centās pierunāt Spartaka netikšanu pie kausa
Visspilgtāk man atmiņā palikusi prognoze, kad šis pirms pagājušās sezonas LBL izslēgšanas spēlēm teica, ka VEF izcīnīs kausu, nezaudējot nevienu spēlē Ja viņš būtu pateicis, ka prognozē VEF uzvaru, es viņam nemaz nepiekasītos, bet kad izsaka šādas pārgalvīgas prognozes...

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:23, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Ventspilij savu spēli uzpiest būs grūti. Ko tad Ventspils var piedāvāt? Groza apakša vāja, ātrā spēle itāļus nebaida turklāt Ventspils pati bieži nespēj izmantot ātro pāreju. Trīspunktnieki? Venēcija savā laukumā metīs labāk.
nevis kas jāuzspiež, bet jājauc pretinieku spēle. Vispirms jau ārējiem spēlētājiem jātiek līdzi, jāliek spēlēt individuāli, kas Ventspilī otrajā puslaikā izdevās un deva labumu. Ar to jāsāk

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:24, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Visspilgtāk man atmiņā palikusi prognoze, kad šis pirms pagājušās sezonas LBL izslēgšanas spēlēm teica, ka VEF izcīnīs kausu, nezaudējot nevienu spēlē Ja viņš būtu pateicis, ka prognozē VEF uzvaru, es viņam nemaz nepiekasītos, bet kad izsaka šādas pārgalvīgas prognozes...
Bet visbiežāk viņa ir arī attaisnojums, kad prognoze nepiepildās, tā kā meistarīgs čalis

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:46, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Ja nemaldos, futbola sezonas laikā visu laiku centās pierunāt Spartaka netikšanu pie kausa
Absolūti meli
Ja atceries, es biju vienīgais, kas pirms sezonas prognozēju Spartakam medaļas. Visi citi pliki atkārtoja ierasto top 3 bet es vienīgais redzēju Spartaka potenciālu
Pēdējā aplī, kad Spartaks sāka zaudēt visiem pēc kārtas, es pelnīti kritizēju Kubarevu, norādot, ka viņam nav uzvarētāja gara. Paveicās, ka visi rezultāti beigās laimīgi sakrita par labu jūrmalniekiem

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:52, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: nevis kas jāuzspiež, bet jājauc pretinieku spēle. Vispirms jau ārējiem spēlētājiem jātiek līdzi, jāliek spēlēt individuāli, kas Ventspilī otrajā puslaikā izdevās un deva labumu. Ar to jāsāk
Nu ne gluži otrajā puslaikā, bet pēdējās 5 minūtēs, kad venēcieši pagura. Ar 1-1 apturēšanu būs pagrūti. Janičenoks un Dīns kājās ir švaki, tāpat kā Jakovičs. Kempbelam ir krampis, pārējie nav aizsardzības dūži. Un uz soliņa rēķina arī diez vai ko iegūs, ja rēķina, ka ir tikai 1 reāls centrs

     [+] [-]

, 2017-02-22 12:55, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Visspilgtāk man atmiņā palikusi prognoze, kad šis pirms pagājušās sezonas LBL izslēgšanas spēlēm teica, ka VEF izcīnīs kausu, nezaudējot nevienu spēlē Ja viņš būtu pateicis, ka prognozē VEF uzvaru, es viņam nemaz nepiekasītos, bet kad izsaka šādas pārgalvīgas prognozes...
Janičenoks to pašu teica Buļa studijās. Valmieras tituls bija brīnums. Lielā mērā pateicoties arī Jakovičam, kuram tika uzticēts nepamatoti liels spēles laiks daudz labāka leģionāra vietā

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 13:00, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Absolūti meli
Nestrīdēšos, varbūt kļūdos, bet arī futenē peldi ar savām analīzēm un prognozēm

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 13:02, pirms 8 gadiem
Nu bukmeikeri, varu pateikt priekshaa, ir Viens cilveeks, Kas izdomaajis, Ka Vefs ir speeciigaaks... Taa kaa likmes Uz Uzvareetaaju, Kas jaagaida pusgads, nav iipashi populaaras, Taapeec Arii cilveeki to liiniju nemaina.... Vpilij Buus maajas speelju proeksrociibas, ljoti viegls pusdinaals (njemot veeraa kaads liimenis ir visaam paareejaam komandaam, iznjemot Valmieru) Un pirmajaa maajas speelee Vpils Bija -5,5 favoriits Uz uzvaru ko Arii pieraadija rezultaataa...Vnk tiem, Kas Te nodirsh Vpili, pamatojums nekaads iisti nav...Vpils patlaban ir galvastiesu paaraaki par Vefu, manaa skatijumaa...P.S. Juurmala kaarteejo reizi, tresho speeli peec kaartas liek pret sevi sodien... Un visiem pofig, diskaabelju nav...😔

     [+] [-]

, 2017-02-22 13:05, pirms 8 gadiem
kalev, Tartu, Prienai spēlē BBL P/O, bet BKV un VEF tik noskatās no malas, vislaik taupās. Ar šādu minimālu piepūli un retu spēļu praksi LBL finālam maijā var pienācīgi nesagatavoties..

     [+] [-]

, 2017-02-22 13:08, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Nestrīdēšos, varbūt kļūdos, bet arī futenē peldi ar savām analīzēm un prognozēm
Tu domā, ka ir iespējams 100% visu prognozēt?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 13:12, pirms 8 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Nu bukmeikeri, varu pateikt priekshaa, ir Viens cilveeks, Kas izdomaajis, Ka Vefs ir speeciigaaks... Taa kaa likmes Uz Uzvareetaaju, Kas jaagaida pusgads, nav iipashi populaaras, Taapeec Arii cilveeki to liiniju nemaina.... Vpilij Buus maajas speelju proeksrociibas, ljoti viegls pusdinaals (njemot veeraa kaads liimenis ir visaam paareejaam komandaam, iznjemot Valmieru) Un pirmajaa maajas speelee Vpils Bija -5,5 favoriits Uz uzvaru ko Arii pieraadija rezultaataa...Vnk tiem, Kas Te nodirsh Vpili, pamatojums nekaads iisti nav...Vpils patlaban ir galvastiesu paaraaki par Vefu, manaa skatijumaa...P.S. Juurmala kaarteejo reizi, tresho speeli peec kaartas liek pret sevi sodien... Un visiem pofig, diskaabelju nav...😔
Ar ko Ventspils ir spēcīgāka? Tīri pēc sastāva VEF izskatās spraunāk
Nav vēl garantēts, ka Ventspilij būs mājas priekšrocības. Vēl ir spēles pret VEF, Valmieru, Baronu, kurās var paklupt
Kāpēc domā, ka Jūrmala toto? Sastāvs viņiem jau stipri līdzīgs LBL 2 līmenim

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 13:14, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: kalev, Tartu, Prienai spēlē BBL P/O, bet BKV un VEF tik noskatās no malas, vislaik taupās. Ar šādu minimālu piepūli un retu spēļu praksi LBL finālam maijā var pienācīgi nesagatavoties..
Tas gan
Bet smiekli arī par čehu CEZ. Viņi sūdzējās ka ir pārāk daudz spēļu un šogad nespēlē VTB. Kur tagad viņiem likt savus leģionārus, ja Čehijas līgā tik un tā nav reālu konkurentu?

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 13:50, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Šitie ir liepājas līmeņa. Itaalijaa vieni zaudējumi.
Vai tu gadūjumā nemelo? 3.vieta Itālijā.
LEGABASKET SERIE A LEGABASKET SERIE A

     [+] [-]

, 2017-02-22 13:55, pirms 8 gadiem
Sifonu pārbaudīt ar melu detektoru, bet bārdu atlaist

  +3 [+] [-]

, 2017-02-22 13:56, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: kalev, Tartu, Prienai spēlē BBL P/O, bet BKV un VEF tik noskatās no malas, vislaik taupās. Ar šādu minimālu piepūli un retu spēļu praksi LBL finālam maijā var pienācīgi nesagatavoties..
BKV ir 2x vairāk spēļu LBL nekā VEF, tā kā kas par noskatīšanos no malas? Regulāri ir nedēļas ar diviem mačiem

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 14:07, pirms 8 gadiem
VEF daudz vai maz spēles , lai katrs pats izlemj. VEF no oktobra līdz aprīlim (7 mēnešos) aizvadīs 18 spēles LBL un 24 VTB - kopā 42 spēles aptuveni 200 dienās. Vēl palikušas atklikušajos 2 mēnešos 15 spēles (5 LBL UN 10 VTB + PO spēles abos turnīros).

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 14:37, pirms 8 gadiem
Vents Armands Krauklis apsūdz "Valka"/"Valga"... Par Juurmalu vajadzeetu un visaamkazahu speeleem BBL

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 14:57, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: BKV ir 2x vairāk spēļu LBL nekā VEF, tā kā kas par noskatīšanos no malas? Regulāri ir nedēļas ar diviem mačiem
tās pārsvarā ir treniņspēļu režīmā, nav jau leišu čempis, kur nepārtraukti jāiesvīst

     [+] [-]

, 2017-02-22 15:06, pirms 8 gadiem
Informācijai Jums. Dienas sākumā koef uz Ventspili bija 3.2, tagad jau koef ir 5.1 Acīmredzami $$ tiek likts uz itāļiem

  +4 [+] [-]

, 2017-02-22 15:12, pirms 8 gadiem
Franja rakstīja: Informācijai Jums. Dienas sākumā koef uz Ventspili bija 3.2, tagad jau koef ir 5.1 Acīmredzami $$ tiek likts uz itāļiem
Galvenais jau nav uzvarēt spēlē, galvenais ir uzvarēt 2 spēļu summā.

     [+] [-]

, 2017-02-22 15:13, pirms 8 gadiem
Franja rakstīja: Informācijai Jums. Dienas sākumā koef uz Ventspili bija 3.2, tagad jau koef ir 5.1 Acīmredzami $$ tiek likts uz itāļiem
Arī tikko pamanīju, ka handikaps no -6,5 uz itāļiem pieaudzis līdz -10.
Kāpēc tā? Ventspilij kāds nespēlēs?

     [+] [-]

, 2017-02-22 16:45, pirms 8 gadiem
kepka sveiciens Tev !!! Taisnība uzvar!!! Urrāaa!!!
KNAB izbeidzis tā saukto 'oligarhu lietu', ziņo...

     [+] [-]

, 2017-02-22 16:47, pirms 8 gadiem
Toto kantora slēptās reklāmas komentāros arvien biežāk parādās.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 17:05, pirms 8 gadiem
Sovakar japarāda laba spēle un raksturs! Tad uzvara neizpaliks
Sarauj Ventspils

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 17:06, pirms 8 gadiem
Franja rakstīja: Informācijai Jums. Dienas sākumā koef uz Ventspili bija 3.2, tagad jau koef ir 5.1 Acīmredzami $$ tiek likts uz itāļiem
koeficents loti suliigs uz Ventspili no tiem Italiem nekas tur nav, galvenais lai BKV nospēlē savā līmenī un būs ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 18:46, pirms 8 gadiem
Tracina ara tas best4sport,ir kadam kads cits links kur skatities speli?Vnk neta nekur best4sport nerada!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 18:52, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Piekritu tev, uz so speli linki bus interneta pilna jura.
Ja ka parasti speles vidu pardisies seit kads norals links,kad pus spele jau aiz muguras!!!

     [+] [-]

, 2017-02-22 19:46, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Šitie ir liepājas līmeņa. Itaalijaa vieni zaudējumi.
Ja? Kura vieta Itālijā šiem uz doto momentu?

     [+] [-]

, 2017-02-22 19:50, pirms 8 gadiem
specha rakstīja: tās pārsvarā ir treniņspēļu režīmā, nav jau leišu čempis, kur nepārtraukti jāiesvīst
Tā gan īsti nevar teikt. Cik tad spēles Ventiņiem ir beigušās ar 20+ punktiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 20:26, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Ar Aivariņu solidarizējies, šim arī patīk visu pa nelegālo?
kads sakars? Gribu skatos Ventspili,gribu sktos Vef,gribu skatos knicks!!!Pajat,vnk nav man tas best4sport un nevar vinu neta redzet...Mekleju jau laicigi linkus kur varesu redzet speli!!!

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:07, pirms 8 gadiem
Un ka parast,tulit saksies spele un man nav neviena linka!!!!

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:14, pirms 8 gadiem
labs links ir dabonams?

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:25, pirms 8 gadiem
bus laikam spele jaskatas caur cipariem....tas ir liimenis LV basketbolā

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:25, pirms 8 gadiem
skuc rakstīja: labs links ir dabonams?
Nez ez caur youtube atradu,ka itka itka radis pec 5 minutem, bet garantet nevaru.

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:25, pirms 8 gadiem
furios rakstīja: Nez ez caur youtube atradu,ka itka itka radis pec 5 minutem, bet garantet nevaru.
padalies ar to linku

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:27, pirms 8 gadiem
iegoglee Umana Reyer - BK Ventspils youtube live ,tur kadus 3 linkus uzrada...pamegini!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:31, pirms 8 gadiem
jaa tur jaregistreejas..

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:31, pirms 8 gadiem
Ta jau domaju visu dienu gaidiju un ka vie ner linku dabusu kad pus sele bus pagajusi!!!

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:32, pirms 8 gadiem
HitMix* rakstīja: jaa tur jaregistreejas..
Nav tur jaregistrejs,ja mak,bet nu vienalga tas links tikai lade un neko nerada!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:33, pirms 8 gadiem
Pašvakā kvalitātē ir LiveTV - LiveTV / WebPlayer

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:34, pirms 8 gadiem
Венеция
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:39, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Venecijai ir kadas jauns melnais par kuriem runaja, ka moz lidz spelei ar Ventspili bus?
Klubs noslēdzis līgumu ar pieredzējušo urugvajiešu centru Estebanu Batistu, taču viņš komandai pievienosies tikai martā, līdz ar to šovakar nepalīdzēs Venēcijai.

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:48, pirms 8 gadiem
buus spraiga speele ar trakam beigam..

     [+] [-]

, 2017-02-22 21:52, pirms 8 gadiem
Es joprojam neko neredzu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:03, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Ja tik ļoti gribētu, tad atmestu tos pāris eur mēnesī, lai redzētu best4sport.
best4sport tak vsp ir standartapakā
lol kek
get rekt
Lai atrod darbu, tad tikai var atļauties televīziju skatīties

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:04, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: tev best4sport ir?
jāprasa kāds tev krievu pieslēgums ka nav best4sport

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:05, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Ja tik ļoti gribētu, tad atmestu tos pāris eur mēnesī, lai redzētu best4sport.
Jopcik, kas ta mums te aizrautīgi seko līdzi
Nebija vefeles jācep?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:08, pirms 8 gadiem
Drausmīga līmeņa baaketbols, kaut ko tādu var rajona čempī rrdzeet. Reyer ir kāda kombene?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:08, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: klauns!
Standartpakas vinam!
okey skaidrs ar tevīm
cik dzirdēts, tad līdz venspilij arī Tele2 un LMT pieslēgumi nevelk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:09, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: http://livetv.sx/eventinfo/499024_venezia_ventspils/#webplayer_ifr|610083|499024|610083|1692|3|ru
PAldies tev!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:10, pirms 8 gadiem
30:30 pēc 1/2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:11, pirms 8 gadiem
pirmais puslaiks ir ok.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:12, pirms 8 gadiem
2. ceturdala ielaisti tikai 7 punkti!! ta tik turpinaat

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:18, pirms 8 gadiem
Reyer kaa knicks spelee, tikai meistarības bish pa īsu. Bez kombeneem, bumbu neviens nedomā piespeleet. Ja sitos bomzhus neuzvarees, tad par bkv varees vismaz gadu njirgt. Nav brinums ka 5 zaagji pec kartas...ita limenis katastrofali krities. Klubi bankrotee, vecie brendi knapi eiroligaa pa apakshu kuljas regulāri. Parsteidzoshi zems limenis. Nav melots, ka Valmieras limenia

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:19, pirms 8 gadiem
Dīns vienkārši spīd meistarībā, bet Šķēle taisa sūdus. Kas nu ir, tas ir. Kopumā ventiņi turas labi, ja vēl garie samestu tos no grozapakšas iekšā... Otrais puslaiks nebūs viegls, vienīgā cerība, ka makaroņņiki turpinās uz dullo tukšās troikas mētāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:33, pirms 8 gadiem
Nagzzz rakstīja: best4sport tak vsp ir standartapakā
lol kek
get rekt
Lai atrod darbu, tad tikai var atļauties televīziju skatīties
No kuras alas tad tu izlīdi ?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:38, pirms 8 gadiem
Kas tas šobrīd ir ko es skatos? dzīves laikā neesmu redzējis nevienu drausmīgāku basketbola spēli. Tie ir amatieri?

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:40, pirms 8 gadiem
kas tas par sieviešu basketa rezultātu

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:45, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kas tas šobrīd ir ko es skatos? dzīves laikā neesmu redzējis nevienu drausmīgāku basketbola spēli. Tie ir amatieri?
Paskaties kādreiz vef.
Un vispār pisiess nakuj no šejienes ja kautkas nepatīk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:50, pirms 8 gadiem
Ko Jakovičs dara Ventspili, pilnīgs bom...

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:50, pirms 8 gadiem
Nu zb divas uz lidzenas vietas atdavinatas bumbas!!!

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:50, pirms 8 gadiem
nu kas tas par kluudam..

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:51, pirms 8 gadiem
Kāds rezultāts?

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:51, pirms 8 gadiem
jaasanemas uz speles beigam!! aiziet BKV

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:51, pirms 8 gadiem
Ritigi pajoli

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:51, pirms 8 gadiem
Ākstu bars

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:52, pirms 8 gadiem
Skaitās profesionāļi

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:52, pirms 8 gadiem
7-0 20 sekundes..

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:52, pirms 8 gadiem
52-51 Venezia labaa

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:53, pirms 8 gadiem
HitMix* rakstīja: 52-51 Venezia labaa
cik vel laiks?

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:53, pirms 8 gadiem
sodus ar met kā vecenes

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:53, pirms 8 gadiem
Zelonis bom...

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:53, pirms 8 gadiem
Galvenais, lai ir ne vairak par -6

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:53, pirms 8 gadiem
Lieliski

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:54, pirms 8 gadiem
wtf kas notiek..sodus arii nejeedz iemest

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:55, pirms 8 gadiem
kristaps9220 rakstīja: cik vel laiks?
6 minutes 52-52

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:55, pirms 8 gadiem
55-52...

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:55, pirms 8 gadiem
jau -3

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:56, pirms 8 gadiem
Janicenoks arii sudus taisa.. nu jasaneemas, cerams nebuus kartejais zagis latviesu stilaa

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:57, pirms 8 gadiem
Vnk iespārda

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:57, pirms 8 gadiem
Zāģis ar -8

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:57, pirms 8 gadiem
-5 un viss būs beidzies.. boim.. sezona ir galā : nožēlojams basis, pat vecenes labāk spēlē

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:57, pirms 8 gadiem
PSc nu kur sita izlaiz speli,melnie tik vadas un pakash bumbu!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:58, pirms 8 gadiem
Viņi tak gatavojas lbl

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:58, pirms 8 gadiem
-3

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:58, pirms 8 gadiem
Kļūdas katastrofālās un sodus met kā tikko būtu basi sākuši spēlēt.. pilnīgs sū.. šī spēle ir apkaunojums lai arī kā beigtos beigās

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 22:58, pirms 8 gadiem
nu klaunu bars. ka taa var spelet pedejaa ceturdalaa?

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:59, pirms 8 gadiem
-6

     [+] [-]

, 2017-02-22 22:59, pirms 8 gadiem
-4

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:00, pirms 8 gadiem
thats it, season in eurocup ended

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:01, pirms 8 gadiem
62-56..te bus galotne ne pa jokam. cerams ar laimigam beigaam

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:01, pirms 8 gadiem
sodi sodi sodi...

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:01, pirms 8 gadiem
sodus nejedz iemest

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:02, pirms 8 gadiem
Visi sodi garam arprac!!!

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:03, pirms 8 gadiem
Itāļu melnie jau sāk pietēlot ...

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:03, pirms 8 gadiem
tas melnais lēcu nevar iebazt

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:04, pirms 8 gadiem
Nesaprotu ka no +5 pedeja 4dala nonaca sitik talu!!!Mistiski pazaudetas bumbas,neiemesti sodi!!!Pilnigs arprac!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:04, pirms 8 gadiem
furios rakstīja: Nesaprotu ka no +5 pedeja 4dala nonaca sitik talu!!!Mistiski pazaudetas bumbas,neiemesti sodi!!!Pilnigs arprac!!!
tas jau standarts lv sportam...

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:05, pirms 8 gadiem
HitMix* rakstīja: tas jau standarts lv sportam...
Vo vo!Ta ari ir!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:05, pirms 8 gadiem
Pajoli

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:05, pirms 8 gadiem
Ja spēlē kā bo,,// citādāk nevar būt.. Man rēali ir kauns par Ventspils spēlēm šogad, vienkārši apkaunojoši kapā

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:05, pirms 8 gadiem
Tās beigas

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:06, pirms 8 gadiem
Janicenokam koka rokas??

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:06, pirms 8 gadiem
choke

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:06, pirms 8 gadiem
Arprac 3 metieni no groza apaksas visi garam un nebrinos ka tagad iedos vel tehnisko sodu!Pa lielam sita spele ir pazaudeta un ari turnirs ir beidzies!!!

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:06, pirms 8 gadiem
Haaaaa

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:06, pirms 8 gadiem
bomāri

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:06, pirms 8 gadiem
-8 tas ir jamaak

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:07, pirms 8 gadiem
Zaķim sodi gaŗam bom..

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:07, pirms 8 gadiem
butu vismaz visus sodus iemetusi sija ceturdala, tad vel butu ok...

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:07, pirms 8 gadiem
pajoli....

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:07, pirms 8 gadiem
jeballllllllll 3 OFensīivās bumbas savāc pretiunieki :

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:07, pirms 8 gadiem
Pilnigakie lohi

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:07, pirms 8 gadiem
Ar sitam atlekusajam bumbam arprac pie sava groza!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 23:08, pirms 8 gadiem
2 Jakoviča kļūdas pie presinga + garām aizmestie sodi salauza spēli

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:08, pirms 8 gadiem
Malači itāļi

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:08, pirms 8 gadiem
Ahahahahahahahaha,ta jarec kauns,kauns kauns!!!!Tadu kaunu sen neesmu redzejis!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 23:08, pirms 8 gadiem
man ir kauns.

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 23:08, pirms 8 gadiem
Ja šitā nolej ūdeņus tad pelnīts zaudējums

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:09, pirms 8 gadiem
lo*i zajeba*

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:09, pirms 8 gadiem
piedodiet,, bet tas ir pazors...nozelojami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:10, pirms 8 gadiem
Nesaprotu ka tik nozelojami var spelet?? visus sodus vel mest garam? kaa?

  +3 [+] [-]

, 2017-02-22 23:10, pirms 8 gadiem
šiem bom... novēlu palikt bez medaļa LBl. šī spēle ir Visas LATVIJAS KAUNA TRAIPS. PRETĪGS BASIS, NOŽĒLOJAMS LĪMENIS UN TIK PRETĪ.. SPĒLE.. MAN IR REĀLI KAUNS, KA ŠĀDI KLAUNI SPĒLĒ PROFESIONĀLO BASI.. NO ŠĪS DIENAS MAN BKV IR PILNĪGI PIE KĀJAS.. LAI IET SPĒLĒ SAVU STRĪTBOLU CITUR.. NO ŠĪS DIENAS PAR VIENU VENTIŅU LĪDZJUTĒJU MAZ''AK.. PRETĪGI

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 23:10, pirms 8 gadiem
pilnigaakie impotenti,sitaa pakaast seeriju

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:10, pirms 8 gadiem
Vnk KLAUNI.....Jakovics noraka speli!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:10, pirms 8 gadiem
bijusais VEF kaplis norok uzvaru

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:11, pirms 8 gadiem
buutu vefaa palicis tas bomzis

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:11, pirms 8 gadiem
Kam tas Jahovičs ir vajadziģs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 23:11, pirms 8 gadiem
Nesavaktas aizsardziibas bumbas un aizmestie sodi garaam, plus vel taas debilas kluudas.. un taa varetu turpinat un turpinat.. nozelojami

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:12, pirms 8 gadiem
nu pipec
Tā piespēle bomba

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 23:12, pirms 8 gadiem
Kurš pirms sezonas vispār ticēja, ka Ventspils varētu tikt ārā pat no grupas? Kā ir tā ir - protams žēl, jo noraka vinnētu spēli.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:12, pirms 8 gadiem
Viss labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:12, pirms 8 gadiem
vnk vāks. vairs negribu pēdējās sekundes skatīties. +7 punktus papist pret tādiem nabagiem. Venspils ar tādu spēli nav pelnijis būt LBL top 4. Plus vēl tas Zaķis. Šausmas.... kā tāds agrāk varēja LV izlasē spēlēt??? ja atkačātu fizisko es viņu kā maziņo varētu apspēlēt...

  -1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:13, pirms 8 gadiem
butu tos sodinus iemetusi butu uzvara divu speelu summaa

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:13, pirms 8 gadiem
HitMix* rakstīja: butu tos sodinus iemetusi butu uzvara divu speelu summaa
Em ,bet Jakovics jau noraka spēli pa lielam .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:14, pirms 8 gadiem
badijs4 rakstīja: Em ,bet Jakovics jau noraka spēli pa lielam .
Zaķis jau arī labi raka....

  +2 [+] [-]

, 2017-02-22 23:15, pirms 8 gadiem
Pelnīts zaudējums. Diemžēl. Drausmīga, pavirša spēle.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:15, pirms 8 gadiem
Eh, nolohojās ventiņi pēdējā ceturtdaļā pēc pilnas programmas... Ja nevar tādus metienus no grozapakšas iemest, ja reāli guļ pie AB pie sava groza, tad arī pelnīti pa kāju! Bet sākās viss ar "melno caurumu" ceturtdaļas sākumā, kad 3 uzbrukumus pēc kārtas iedeva itāļiem, pēdējo ar 3 punktiem. Un lai te nelūr Janičenoks pēc finālsvilpes uz Jakoviču par netrāpītu metienu, pats meta garām kā nolēmēts sovakar.

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:15, pirms 8 gadiem
Nožēlojami un bezzobaini!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-22 23:16, pirms 8 gadiem
#MesVisiPersimlemberdzenus #2no10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-02-22 23:18, pirms 8 gadiem
nākamajā spēlē pret VEF Ventspils pagrūdīs ar kādiem 20-30 punktiem, stabili.